Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Ik vind nog steeds dat spotten zeer arelaxed werkt. Ik moet soms wel 5x op spot drukken als ik iemand midden in beeld heb. Verschijnt soms het bericht dat ik de knop aan het spammen ben. Soms alsnog geen spot. Daar moge ze echt wat aan veranderen
Het schijnt.. schijnt he.. dat er een cooldown op spotten zit, om spammen te voorkomen! Dus als je 'mist', eventjes wachten, want het schijnt cumulatief te zijn.. Dwz. dat de cooldown tijd opbouwt hoe meer je spammed :)

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Denk het niet want soms kan ik gewoon meerdere spotten ander keer niet.
Denk ook dat fog of rook spotten in de weg zitten.
Anders 1 van de vele onlogische dingen van het spel.
Zoals gas door muren.

• dangerpaki
Is die tank skin nog steeds zo lastig? Heb nu een skin voor een vliegtuigje en net voor de kleine tank.

Edit: overigens heb ik het over spotten met mensen midden in beeld wat niet lukt

[ Voor 28% gewijzigd door dangerpaki op 05-02-2017 11:28 ]

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ricloo86 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:17:
[...]

Ik was maandag nog level 98 ;)
Snap niet dat jullie al zo ver zijn haha.

Heb voor mijn gevoel de afgelopen maand pas 1 lever gestegen (89 naar 90).
Hoelaat duurt dit wel niet tot je zo ver bent als jullie :P
donvalentino schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:13:
[...]

Snap niet dat jullie al zo ver zijn haha.

Heb voor mijn gevoel de afgelopen maand pas 1 lever gestegen (89 naar 90).
Hoelaat duurt dit wel niet tot je zo ver bent als jullie :P
Nouja, het duurt wel even ja.. Maar het zijn niet de uren die je erin stopt.. Het gaat om je score per minuut.. Ik zit nu rond de 1200 (maar dat was in t begin veeel lager) en iemand van ons clubje die heeft een spm van 1900.. daarmee heeft ie er 'slechts' 150 uur over gedaan om naar lvl 100 te komen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 06-02-2017 10:19 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
poor Leno schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:16:
[...]

Nouja, het duurt wel even ja.. Maar het zijn niet de uren die je erin stopt.. Het gaat om je score per minuut.. Ik zit nu rond de 1200 (maar dat was in t begin veeel lager) en iemand van ons clubje die heeft een spm van 1900.. daarmee heeft ie er 'slechts' 150 uur over gedaan om naar lvl 100 te komen 8)7
Idd, ik schommel rond de 1400p/m.

Level 92 tot 100 duurt sowieso wel redelijk lang.

Nu op 1,1m van de 2,6m om level 100 te worden, dit weekend weinig BF gespeeld.
Deze week zal ik het wel gaan halen.

Medals nu op 28/34, dus wordt 30/34 aangezien ik maar twee nieuwe krijg per week.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• raro007
Zo ik heb de hellriegel eindelijk en hij maakt al mijn verwachtingen waar.
Wat een machtig wapen zeg goed controle en veel kogels in de magazijn zo kan ik met gemak 2 man killen met 1 magazijn.

Over het lvlen kan ik weinig zeggen dan dat je beter geen team death match kan spelen. :p
Nu mijn lvl 7 sniper naar 10 brengen.
Die 2 blijven mijn main.
Assault vind ik leuk en sniper voor de flair gun om te spotten.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:02

-tom-562

Oliesjeik

Gisteren de M95 Marksman 'ontdekt'. Die speelt wel erg lekker. Geen sweet spot, maar wel een snelle herlaad tijd, plus je kan door de scope blijven kijken. Verder heb ik het idee dat de kogel sneller is en in een rechtere baan blijft dan de andere snipergeweren.
Edit:
moest in het PC topic 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 06-02-2017 15:23 ]

Vaak bu'j te bang!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
raro007 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:26:
Zo ik heb de hellriegel eindelijk en hij maakt al mijn verwachtingen waar.
Wat een machtig wapen zeg goed controle en veel kogels in de magazijn zo kan ik met gemak 2 man killen met 1 magazijn.

Over het lvlen kan ik weinig zeggen dan dat je beter geen team death match kan spelen. :p
Nu mijn lvl 7 sniper naar 10 brengen.
Die 2 blijven mijn main.
Assault vind ik leuk en sniper voor de flair gun om te spotten.
haha fijn he. en al 2 keer generfd en nog is die OP.

• raro007
To easy schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:35:
[...]

haha fijn he. en al 2 keer generfd en nog is die OP.
Maar eerlijk gezegd zijn die andere wapens wat je kan kiezen gewoon waardeloos.
Hij heeft wel 1 nadeel je kogels raken op.
Ik speel altijd alleen en random ppl zetten zelden een kistje neer.

Owja ik heb mijn prone met mes verwisseld omdat ik vaak dood ging omdat ik perongeluk mes ging gebruiken....

[ Voor 13% gewijzigd door raro007 op 06-02-2017 19:12 ]

• To easy
raro007 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:10:
[...]

Maar eerlijk gezegd zijn die andere wapens wat je kan kiezen gewoon waardeloos.
Hij heeft wel 1 nadeel je kogels raken op.
Ik speel altijd alleen en random ppl zetten zelden een kistje neer.

Owja ik heb mijn prone met mes verwisseld omdat ik vaak dood ging omdat ik perongeluk mes ging gebruiken....
Ja dat is idd een nadeel. Of met vrienden spelen die support zijn en anders geluk hebben en vaak met die snel commando's schreeuwen dat je geen ammo hebt haha!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:09
Vanavond Support level 10 gehaald. Ben ik nou gek of is die gun die je dan krijgt helemaal niet zo goed? Ik heb nu de M1909 Benét-Mercié Gunner op de laagste stand (2,5x magnification). Die is zeer accuraat en hoge damage.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Ricloo86
Ach zal wel meevallen, vorige viel ook wel mee.
Maar dan lijkt het mij wel normaal dat we meer kogels krijgen.

Ik heb voor deze week maar 1 nieuwe medal gekregen |:(
Zo duurt het nog wel even!

• donvalentino

donvalentino

LuPo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:32:
Vanavond Support level 10 gehaald. Ben ik nou gek of is die gun die je dan krijgt helemaal niet zo goed? Ik heb nu de M1909 Benét-Mercié Gunner op de laagste stand (2,5x magnification). Die is zeer accuraat en hoge damage.
Je moet er even aan wennen, je gaat misschien geen close combats winnen tegen b.v. Automatico.
Als je het wapen onder de knie hebt zul je merken dat het best een fijn wapen is, soort hellriegel maar dan voor langere afstanden.

Nadeel vind ik het aantal kogels.

• donvalentino

donvalentino

poor Leno schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:16:
[...]

Lol, dat is inderdaad vrij hoog, speel je voornamelijk Conquest voor deze hoge scores?
donvalentino schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:53:
[...]

Lol, dat is inderdaad vrij hoog, speel je voornamelijk Conquest voor deze hoge scores?
Nope, integendeel, 99% Operations :)

Ik heb wel gemerkt dat ik met bijv Domination hogere spm heb. Met Conquest juist het tegenovergestelde, omdat ik na een paar minuten helemaal klaar ben het heen-en-weer geren, en gewoon een beetje blijf aankloten bij 1 of 2 flags :D

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Iemand al de Rodeozook gezien?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• To easy
haha hoe verzinnen ze het weer. Die lui moeten echt verveeld zijn dan!
Iemand al de flying Leno gezien?

Band of Brothers Ardenne scene stijl:

[YouTube: https://youtu.be/DRWT3xjqSmQ]

Dit spel haat mij echt ;w

• To easy
poor Leno schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:15:
Iemand al de flying Leno gezien?

Band of Brothers Ardenne scene stijl:

[video]

Dit spel haat mij echt ;w
Zo dan dat was een flinke impact haha. Zag er wel vet uit die mortier inslagen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Jullie doen allebei je nickname eer aan _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

• donvalentino

donvalentino

wanneer komt de dlc eigenlijk exact uit?

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Wat betekent een 'sweet spot' eigenlijk en wat houdt dat precies in?

• To easy
hotymoty schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:29:
Wat betekent een 'sweet spot' eigenlijk en wat houdt dat precies in?
Eigenlijk is dat de plek waarmee je iemand in 1 keer killed. Maar het word ook wel gebruikt met snipers waar ze bijvoorbeeld bedoelen dat de eene sniper een sweet spot heeft op 80 meter en de andere op 100 meter. Dat betekend dus dat je met de eene op 80 meter altijd een kill maakt als je hem raakt en met de andere sniper geldt dat voor 100 meter.

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Man, die medic rifles zijn toch wel fijn. Vooral Selbstlader, Sweeper en Mondragon Storm. Allemaal ook met hun eigen voors en tegens, mooi gebalanceerd. Ben voorlopig niet zo'n fan van de assault guns. Automatico en 10-A wel prima maar wel in specifieke situaties. Hou toch wel van een beetje (mogelijkheid tot) range. Ben wel benieuwd naar de Hellriegel, maar dat duurt nog ff :)

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
To easy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:46:
[...]

Eigenlijk is dat de plek waarmee je iemand in 1 keer killed. Maar het word ook wel gebruikt met snipers waar ze bijvoorbeeld bedoelen dat de eene sniper een sweet spot heeft op 80 meter en de andere op 100 meter. Dat betekend dus dat je met de eene op 80 meter altijd een kill maakt als je hem raakt en met de andere sniper geldt dat voor 100 meter.
Ahh thanks! Ik begon het al verschrikkelijk irritant te vinden om geen one shot kills te kunnen maken.. Bij Battlefield 4 had ik voor mijn gevoel meer OSK..

• raro007
bassGunner schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:56:
Ben voorlopig niet zo'n fan van de assault guns. Automatico en 10-A wel prima maar wel in specifieke situaties. Hou toch wel van een beetje (mogelijkheid tot) range. Ben wel benieuwd naar de Hellriegel, maar dat duurt nog ff :)
Assault heeft ook het meest waardeloze wapens van alle.
Duurt ook veel langer om te lvlen dan de rest vind ik.
Maar als je de hellriegel krijgt dan zit je goed kwa wapen.

Trouwens is er onderhoud nu? Nvm kan nu weer inloggen.

[ Voor 14% gewijzigd door raro007 op 09-02-2017 00:15 ]

• To easy
hotymoty schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:38:
[...]

Ahh thanks! Ik begon het al verschrikkelijk irritant te vinden om geen one shot kills te kunnen maken.. Bij Battlefield 4 had ik voor mijn gevoel meer OSK..
ja in battlefield 4 keken ze meer naar de damage per wapen nu meer naar de afstand van het wapen waar die het hoogste damage op doet!
Dit is opgedoken op het internet :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ruf9YKc.png

Er wordt al hevig gespeculeerd of t nou om de patch of de daadwerkelijke eerste DLC gaat :)

14 Februari 'iets' dus?
raro007 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:59:
[...]

Huh :? De Hellreigel is fantastisch, Model 10A hunter geweldig en de Automatico Storm een beest als je die eenmaal weet te temmen 8)7

Ook is het als Assault fantastisch om het op te nemen tegen tanks.. Ik krijg daar echt een goed gevoel van.. dat ik als klein menneke iets kan uitrichten tegen die grote stalen klotedingen >:)

Niets is zo heerlijk om een tank over je zorgvuldig geplaatste AT mijnen te zien rijden met 5 man erin _O-

Hierdoor ging het levellen van Assault bij mij verreweg het hardst..

[ Voor 62% gewijzigd door poor Leno op 09-02-2017 10:49 ]

Verwijderd

[b][message=50181853,noline]

Ook is het als Assault fantastisch om het op te nemen tegen tanks.. Ik krijg daar echt een goed gevoel van.. dat ik als klein menneke iets kan uitrichten tegen die grote stalen klotedingen >:)

Niets is zo heerlijk om een tank over je zorgvuldig geplaatste AT mijnen te zien rijden met 5 man erin _O-

Eens!
Zunne grote vuurbal jonguh!!!
Ik, als ik als assault een tank zie aankomen _O-

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-8BroWp-sjcQ/UkB0yV2ZcYI/AAAAAAAABeI/GA274AANLFc/s1600/cat-excited-7.gif

maar dan gebeurt er vaak dit:

Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view/766144/ninja-cat-v-sumo-cat-o.gif

_O-

[ Voor 53% gewijzigd door poor Leno op 09-02-2017 11:21 ]

• steefje
  • Laatst online: 10:52
Ik speel veel conquest en in sommige maps zitten een paar prima plekken waar je een aantal mijnen kan droppen. Levert je gegarandeerd 3-5 kills op. Meestal lukt dit wel een aantal keer per potje, dus dan gaat je kill streak lekker hard.

Op Amiens:

- Meteen na round start op de brug bij D
- Tussen D & B naast het treinstel richting B.
- De plek waar je het treinspoor kan oprijden

Monte Grappa
- Op de weg tussen A<>C<>E

Andere maps hebben iets dynamischere routes, waardoor het wat lastiger is.

Tip: gooi eerst een granaat op de plek waar je de mijnen wilt plaatsen. Zo is de ondergrond beschadigd en vallen je mijnen minder goed op:)

PSN ID Binloading_nl

• To easy
poor Leno schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:43:
Dit is opgedoken op het internet :D

[afbeelding]

Er wordt al hevig gespeculeerd of t nou om de patch of de daadwerkelijke eerste DLC gaat :)

14 Februari 'iets' dus?

[...]

Huh :? De Hellreigel is fantastisch, Model 10A hunter geweldig en de Automatico Storm een beest als je die eenmaal weet te temmen 8)7

Precies dat. Dat jij in je eentje als rambo tanks aanpakt geeft mij ook een machtig gevoel. Die tank granaten zijn heerlijk, maar er is niks mooiers dan naar een tank toe sneaken en dan 3 dynamiet staven te gooien en die trigger over te halen 8)

• donvalentino

donvalentino

To easy schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:01:
[...]

Precies dat. Dat jij in je eentje als rambo tanks aanpakt geeft mij ook een machtig gevoel. Die tank granaten zijn heerlijk, maar er is niks mooiers dan naar een tank toe sneaken en dan 3 dynamiet staven te gooien en die trigger over te halen 8)
Die limbit charge van Support vind ik ook echt gruwelijk om tanks mee op te blazen.

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:18

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Gister even deze aangeschaft. Premium Pass met Deluxe Updrade. Niet dat me dat nou echt over de streep hoefde te trekken, ik geef niet zoveel om de skins:

https://www.battlefield.c...ium-deluxe-edition-bundle
donvalentino schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:07:
[...]

Die limbit charge van Support vind ik ook echt gruwelijk om tanks mee op te blazen.
Limpet Charge is ook vrij gruwelijk om huizen mee op te blazen :D

[ Voor 37% gewijzigd door Tjebakka op 09-02-2017 15:08 ]

If it aint fixed, it's broken.

• donvalentino

donvalentino

Tjebakka schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:08:
Gister even deze aangeschaft. Premium Pass met Deluxe Updrade. Niet dat me dat nou echt over de streep hoefde te trekken, ik geef niet zoveel om de skins:

https://www.battlefield.c...ium-deluxe-edition-bundle

[...]

Limpet Charge is ook vrij gruwelijk om huizen mee op te blazen :D
Wat is precies het verschil tussen Premium Pass en Deluxe Updrade ?
Bij Deluxe zaten een paar wapenskins en emblems.. Die krijg je nu dus alsnog erbij als je de bundle koopt.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
To easy schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:01:
[...]

Mine plaatsten achter de tank en dan met een Pickaxe op de tank rammen. 9/10 keer rijdt de tank dan naar achter :+ . Bestuurder raakt meestal in de stress als er iemand aan de buitenkant staat te kloten 8)7

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• To easy
donvalentino schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:07:
[...]

Ja klopt die is ook erg vet, maar sinds die crossbow uit is gebruik ik die niet meer..

• Tjebakka

Tjebakka

To easy schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:53:
[...]

Ja klopt die is ook erg vet, maar sinds die crossbow uit is gebruik ik die niet meer..
Crossbow ook erg fijn om even snel een granaatje door een raam heen te bonjouren 8)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:16
raro007 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:59:
[...]

Al eens supportklasse gespeeld?

De medics zijn het beste af naar mijn mening.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• donvalentino

donvalentino

To easy schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:53:
[...]

Klopt alleen vind ik die crossbow HE niet zo krachtig tegen tanks etc.
Het is inderdaad ook leuk gewoon complete gebouwen op te blazen en ineens paar kills te hebben daardoor haha

• To easy
donvalentino schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:22:
[...]

Klopt alleen vind ik die crossbow HE niet zo krachtig tegen tanks etc.
Het is inderdaad ook leuk gewoon complete gebouwen op te blazen en ineens paar kills te hebben daardoor haha
Nee ik gebruik dan ook idd niet de HE. Die is idd niet zo krachtig, maar de gewone is wel leuk.

• Ricloo86
Moet 10 kills met een stationary halen in een ronde, iemand een tip hoe/waar dit te halen voor de medal?

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ricloo86 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:41:
Moet 10 kills met een stationary halen in een ronde, iemand een tip hoe/waar dit te halen voor de medal?
Conquest:

Ga in de Fortress Gun zitten bij A op Empire's Edge, richt op de brug tussen C en D.

Gebruik de Field Gun op Argonne Forest buiten de bunker bij B gericht op punt C. Richt op de Field Gun aan de andere zijde.

• PSYVIRII
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:15:
[...]

Al eens supportklasse gespeeld?

De medics zijn het beste af naar mijn mening.
Ik vind zelf dat alle wapens wel wat hebben. Scout en medic voor Long en Mid range. Support en Assault voor Close en Mid range. (de BAR is voor alle ranges _/-\o_ )

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 20:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Pffffffffff wat haat ik het toch als ik, van weet ik veel hoeveel meter, voor m'n donder wordt geschoten door een sniper. Vind het super knap dat mensen dat kunnen, maar echt het objective aan het spelen doe je dan niet.
Ben nu als assault aan het spelen, maar ben daar niet best in, kan niet echt aan die wapens wennen.

XBL: theArthurrrr

• steefje
Ik vind de BAR wel chill, alleen te wenig kogels waardoor je te snel moet reloaden en dat kost me nog wel eens een kill. Ik speel nu meer met MG15 Suppresive. Als je die een beetje onder controle krijgt is het best een chill wapen.
Al blijft de support class voor mij niet de fijnste class om te spelen.
Ben de laatste dagen weer lekker aan het snipen, blijft toch chill om iemand ongemerkt af te schieten

PSN ID Binloading_nl

• steefje
DeWaanzin schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:11:
Pffffffffff wat haat ik het toch als ik, van weet ik veel hoeveel meter, voor m'n donder wordt geschoten door een sniper. Vind het super knap dat mensen dat kunnen, maar echt het objective aan het spelen doe je dan niet.
Ben nu als assault aan het spelen, maar ben daar niet best in, kan niet echt aan die wapens wennen.
Heb ik zelf ook als ik gesniped word, maar kan er wel tegen.

Assault is niet zo lastig hoor. Je moet alleen je speelstijl er op aanpassen. Dus volle bak actie en opzoek naar close combat. Soms laat ik ook bewust mensen lopen, omdat ik weet dat ik het ga afleggen als ze iets te ver weg zijn.
En als je eenmaal de automatico onder controle hebt, is het echt een beast gun

PSN ID Binloading_nl

CoD terug naar oorsprong.. WW2 dus :)

nieuws: Activision: Call of Duty-game die dit jaar uitkomt 'keert terug naar ...

Ben benieuwd, anders wacht ik wel op DICE.. En hoewel ik geen tanker ben, CoD heeft geen Tiger tanks.. juist die zit ik me erg op te verheugen ;w

• Tjebakka

Tjebakka

Kevaai schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Conquest:

Ga in de Fortress Gun zitten bij A op Empire's Edge, richt op de brug tussen C en D.

Gebruik de Field Gun op Argonne Forest buiten de bunker bij B gericht op punt C. Richt op de Field Gun aan de andere zijde.
Die Fortress Gun op A bij Empire's Edge is inderdaad perfect daarvoor. Je kan zelfs nog op C en D schieten en daar kills behalen (vooral in de eerste minuten).

2 nieuwe Operations-sets confirmed! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/bdgOPPGPplGcuRLJM6TBIVRYLvz82QTp_Krgoi-9WVw.png?w=1024&s=3f39200ddb2dc48dbd22d8a2bec9cde5

en de nieuwe wapens:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/543GI2E.jpg
Ribeyrolles 1918 - Automatic Rifle / Assault Rifle (Assault Class)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QX5chcf.jpg
Lebel Model 1886 - Bolt-Action Rifle (Scout Class)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hura8jU.png
RSC M1917 - Semi-Automatic Rifle (Medic Class)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LMjDf3q.jpg
Chauchat - Light Machine Gun (Support Class)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xns5kl2.jpg
Sjögren Inertia - Semi-Automatic Shotgun (Assault Class)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oYJIRiP.jpg
Trench Nail Knife

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ITAe7Gd.jpg
MLE 1903 Extended (Pilot / Tanker Class)

:D

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 10-02-2017 11:21 ]

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
Yay *O*

Nu al zin in. Nieuwe wapens zijn altijd leuk, al heb ik nog lang niet met alles geschoten.

Merk dat er langzaamaan wat verveling toeslaat. De update komt dus precies op tijd.

PSN: bollsie

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 21:26
Ricloo86 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:41:
Ik kwam er laatst achter dat een hele operation als 1 ronde telt, dus ik zou het hier proberen. Ik heb hem zelf gehaald met AA Guns in het Fao fortress veld. Hopen dat je team het aanvallende team bezig houd, terwijl je zelf het luchtruim schoon houd.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Stefmeister schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:11:
[...]

Ik kwam er laatst achter dat een hele operation als 1 ronde telt, dus ik zou het hier proberen. Ik heb hem zelf gehaald met AA Guns in het Fao fortress veld. Hopen dat je team het aanvallende team bezig houd, terwijl je zelf het luchtruim schoon houd.
Fortress Gun op A in Empire's Edge is zoveel makkelijker. Je bent geen prooi voor snipers, je kunt de deuren locken, je kunt aan het balkje zien of er wat vijanden om je heen staan. Ik had hem na ongeveer 10 minuten al gehaald. Kleine tip: speel als support met een repair tool ;)

Het spel gaat nu eindelijk écht voor mij beginnen. De weg van rank 90 naar 100.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 10-02-2017 12:31 ]

• Tjebakka

Tjebakka

Eindelijk. Voor het eerst boven de 50% met wins.

Afbeeldingslocatie: http://bots.tracker.network/bf1/bf1.php?platform=2&username=Tjebakka

• PSYVIRII
Tjebakka schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:03:
Eindelijk. Voor het eerst boven de 50% met wins.

[afbeelding]
Winst percentage ligt er aan wat je allemaal speelt. Als je bijvoorbeeld alleen conquest speelt dan heb je snel de kans dat je meerdere potjes achter elkaar verliest. Domination met een goeie squad van 5 (bekende) kan je elk potje wel winnen met constant 2 punten te pakken. (of 3 punten en de pot is na 3 minuten afgelopen 8)7 )

• Tjebakka

Tjebakka

PSYVIRII schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:15:
[...]

Winst percentage ligt er aan wat je allemaal speelt. Als je bijvoorbeeld alleen conquest speelt dan heb je snel de kans dat je meerdere potjes achter elkaar verliest. Domination met een goeie squad van 5 (bekende) kan je elk potje wel winnen met constant 2 punten te pakken. (of 3 punten en de pot is na 3 minuten afgelopen 8)7 )
Ik denk 95% Conquest inmiddels :P Moet weer even wat meer Operations gaan doen.

• Ricloo86
G

• PSYVIRII
Had laatst ook even de Fighter Plane gecheckt met de Trech fighter Loadout. Ik dacht dat de attack plane OP was met de bommen maar die darts slaan helemaal nergens op. Op een moment dacht ik dat het nog meer OP was dan de bommen. Met de Fighter Plane kan je ook meerdere runs doen omdat hij sneller draaid.

• Ricloo86
poor Leno schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:14:
2 nieuwe Operations-sets confirmed! *O*

[afbeelding]

en de nieuwe wapens:

[afbeelding]
Ribeyrolles 1918 - Automatic Rifle / Assault Rifle (Assault Class)

[afbeelding]
Lebel Model 1886 - Bolt-Action Rifle (Scout Class)

[afbeelding]
RSC M1917 - Semi-Automatic Rifle (Medic Class)

[afbeelding]
Chauchat - Light Machine Gun (Support Class)

[afbeelding]
Sjögren Inertia - Semi-Automatic Shotgun (Assault Class)

[afbeelding]
Trench Nail Knife

[afbeelding]
MLE 1903 Extended (Pilot / Tanker Class)

:D
Nice! Zin in, en dan ook level 100 (nog 1 miljoen punten ;))

Wanneer komt update precies dan?
Stefmeister schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:11:
[...]

Het is zojuist al gelukt 😉

CQ op suez en dan de field gun bij C gepakt, ons team hield de druk er goed op waardoor ze niet in mijn rug kwamen

29/34 nu, zijn er bijna 👍🏻👍🏻
(Als ik er dan maar meer per week krijg en niet 1)

Ricloo86 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:35:
[...]

Wanneer komt update precies dan?
Op 14 februari komt er 'iets' :)

Dan wel de grote Feb patch of de patch & DLC voor Premium Pass houders..

• To easy
poor Leno schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:16:
[...]

Op 14 februari komt er 'iets' :)

Dan wel de grote Feb patch of de patch & DLC voor Premium Pass houders..
Ben benieuwd.

• raro007
Op ps4 mensen verlaten het spel niet na dat het afgelopen is, maar wanneer een nieuwe begint omdat het afsluiten 3x langer duurt?

Edit: net tank skin gehaald konig wilhelm (distinguished)

[ Voor 19% gewijzigd door raro007 op 12-02-2017 23:32 ]

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 22:52
Ben ik spuit elf die ziet dat met Operations de aanvallende partij zelden wint... ik zie steeds vaker dat het al stuk loopt op de eerste twee sectors.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:36
kw_nl schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:57:
Ben ik spuit elf die ziet dat met Operations de aanvallende partij zelden wint... ik zie steeds vaker dat het al stuk loopt op de eerste twee sectors.
Hangt er vanaf, als je attacker bent dan moet je het gewoon tactisch aanpakken. Maar als iedereen als een aardappel rond rent en vervolgens elke keer dood gaat, dan ben je snel door je tickets heen.

Moet zeggen, dat ik ook vaak zat potjes heb gewonnen als attacker op diverse operations

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Vindt het zelf ook meevallen, zit op 71% winrate en ik switch bijna altijd naar het aanvallende team aan het begin van de ronde als dat kan. Moet wel zeggen dat ik meer succes heb met een pre-made squadje dan van die random mensen. Tuurlijk heb je potjes dat je echt een pannenkoek team hebt maar ik kom eigenlijk altijd wel tot de tweede map en vaak pakken we die ook gewoon. Zoals hierboven al gezegd werd, gewoon tactisch spelen :)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 16:34

nexhil

BAM!

Net toch maar even de Premium upgrade gekocht voor 44 euro. Net zoveel als de game zelf :+
Maar het was voor mij even de vraag of de game lang gespeeld zou worden in huize Nexhil :D

• nexhil

nexhil

BAM!

Ja met EA acces op de ONE scheelt dat 10% bij alle EA aankopen.

• donvalentino

donvalentino

Ik zie overigens vaak in Youtube filmpjes dat tanks etc veel verder naar b.v. rechts of links / boven kunnen met hun muis dan wij met onze pookjes op PS4.

Wat is de reden hiervan eigenlijk?

• Ricloo86
kidicoke schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:11:
Vindt het zelf ook meevallen, zit op 71% winrate en ik switch bijna altijd naar het aanvallende team aan het begin van de ronde als dat kan. Moet wel zeggen dat ik meer succes heb met een pre-made squadje dan van die random mensen. Tuurlijk heb je potjes dat je echt een pannenkoek team hebt maar ik kom eigenlijk altijd wel tot de tweede map en vaak pakken we die ook gewoon. Zoals hierboven al gezegd werd, gewoon tactisch spelen :)
Ik vind het ook wel meevallen, verlies vrijwel nooit, zeker niet als wij met een vast clubje spelen.

Wel blijf ik het lelijk vinden dat je als defender minder punten krijgt dan attacker, verschil is imo te groot.

• kw_nl
Wel grappig dat het zo verschilt met andere:)

Op één of andere manier zit ik bijna altijd in de verdedigende team. Laatste tijd speel ik vaak Conquer Hell, daar stranden ze meestal bij het "paleis" en anders wel bij het station.
Bij Kaiserschlacht gaat het wel wat beter, maar eenmaal in Amiens is het bij mij meestal ook snel klaar. Vooral die sector met drie capture punten is moeilijk aan te vallen.

Ik kan er persoonlijk geen patroon in zien..

Het ligt gewoon aan hoe goed je team of de tegenstander is.. Soms worden we compleet overlopen of overlopen we de tegenstander. Soms met een goed team kun je alles tegenhouden of heb je portjes die echt epic tot het laatste moment zijn.. winnen of verliezen.
We maken allerlei potjes mee.. Maar ik zie geen verschil tussen aanvallen of verdedigen though..

Verwijderd

donvalentino schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:44:
Ik zie overigens vaak in Youtube filmpjes dat tanks etc veel verder naar b.v. rechts of links / boven kunnen met hun muis dan wij met onze pookjes op PS4.

Wat is de reden hiervan eigenlijk?
Bedoel je verder of sneller?
Hier trouwens een voorbeeld van hoe belachelijk sterk de Aim-assist op consoles is.. En waarom het zo vaak lijkt dat je op de meest skill-loze manieren wordt gekilled door mensen en het vaak in 1-1 aflegt..

Ik snap echt niet waarom ze niet het model van BF4 hebben overgenomen :(

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:08:
[...]

Bedoel je verder of sneller?
Verder, zie bv vaak dat ze met een tank (crosshair is trouwens vaak ook andere kleur op PC, wel geinig) echt tot zowat in de lucht kunnen halen vanaf de grond, PS4 gaat dat niet zo ver
Op console kun je ook de kleur van je crosshair zelf instellen he :)

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:14:
Hier trouwens een voorbeeld van hoe belachelijk sterk de Aim-assist op consoles is.. En waarom het zo vaak lijkt dat je op de meest skill-loze manieren wordt gekilled door mensen en het vaak in 1-1 aflegt..

[video]
De tering...dus zo moet ik gaan spelen :)
Schimanski81 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:42:
[...]

De tering...dus zo moet ik gaan spelen :)
Ja dat dacht ik dus ook gelijk.. maar om een of andere reden is mijn speelstijl niet gewend of geschikt voor dit snap-on-insta-hit gebeuren..

Maar het is wel overduidelijk dat hier wat aan gedaan moet worden.. En het verklaart gelijk een hele hoop "wwwwttttFFF--die had mij nooit kunnen killen" momenten :(

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
poor Leno schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:45:
[...]

En het verklaart gelijk een hele hoop "wwwwttttFFF--die had mij nooit kunnen killen" momenten :(
Maar Leno, dat zijn zo'n beetje alle momenten bij jou..... Hehe :P

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-11 12:56

[video]
dit lijkt mij eerder cheaten dan aim assist...

tenminste mij lukt dit niet
kidicoke schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Maar Leno, dat zijn zo'n beetje alle momenten bij jou..... Hehe :P
Jepp, klopt. En het verklaart ook gelijk jouw goede scores. Wacht maar tot ze dit gaan aanpassen >:)
soldier wolf schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:00:
[...]

dit lijkt mij eerder cheaten dan aim assist...

tenminste mij lukt dit niet
Op consoles zijn er geen hacks, aimbots e.d. (Voor zover we weten) en daarbij mist hij ook een paar keer.
Ik heb het vaker gezien, dit is de Aim-assist en geen cheats.
Mij lukt het ook niet hoor, hoewel ik wel regelmatig een kill heb, waarvan ik denk 'huh volgens mij zat ik er toch echt naast'

[ Voor 46% gewijzigd door poor Leno op 13-02-2017 14:03 ]

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-11 12:56
poor Leno schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:00:
[...]

Jepp, klopt. En het verklaart ook gelijk jouw goede scores. Wacht maar tot ze dit gaan aanpassen >:)

[...]

Op consoles zijn er geen hacks, aimbots e.d. (Voor zover we weten) en daarbij mist hij ook een paar keer.
Ik heb het vaker gezien, dit is de Aim-assist en geen cheats.
Mij lukt het ook niet hoor, hoewel ik wel regelmatig een kill heb, waarvan ik denk 'huh volgens mij zat ik er toch echt naast'
ik heb altijd het tegenovergestelde 8)7 denk dat ik raak schiet en is die mis 8)7 :-(
Mensen die gewend zijn in het snap-schiet-release-snap-schiet-release, snel achterelkaar, hebben een enorm voordeel door dit te misbruiken.. ;w

PS: ben net gecaved en heb Premium Pass aangeschaft :X

Ben echt wel toe aan nieuwe maps, dus die twee weken eerdere toegang is een zeer welkome bijkomstigheid..
En ik weet toch wel van mezelf dat ik alle DLC ga halen..

Nu nog wachten op de 50% korting die morgen komt.. Dat overkwam me met Battlefront :(
(dat was wel pas na de tweede DLC, dat dan weer wel..)

[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 13-02-2017 14:43 ]

• dangerpaki

[video]
WTF. Ik speel ook op console maar mijn aimassist is toch een stuk anders.

• donvalentino

donvalentino

dangerpaki schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:15:
[...]

Ja denk ook niet dat je dit na een paar keer proberen leert, dit sluipt er denk ik in en zodra je dit door hebt kun je er aardig "misbruiken"

Verwijderd

donvalentino schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:23:
[...]

Verder, zie bv vaak dat ze met een tank (crosshair is trouwens vaak ook andere kleur op PC, wel geinig) echt tot zowat in de lucht kunnen halen vanaf de grond, PS4 gaat dat niet zo ver
o dat verschil is mij niet opgevallen. Heb BF1 op de PC ook maar kort gespeeld tijdens de beta.

• nexhil

nexhil

BAM!

dangerpaki schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:15:
[...]

is dit niet gewoon iemand op de PC die met een PS controller speelt?
laat maar: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/NiXBroccoli

[ Voor 12% gewijzigd door nexhil op 13-02-2017 15:52 ]

• kw_nl
Ik herkend de auto aim wel. Had het zelf ook in Operations Conquer Hell en dan in het Argonne Forest. Was verdedigend en de aanvaller kwamen bij de eerste sector een heuvel af. Zonder dat ik ze zag had ik er zeven te pakken... Heeft idd helemaal niks met skills te maken.

Het kan dus niet als je er een scope opzet...

Verwijderd

Vraagje:

Kan je ook je tanks aanpassen? Zag namelijk al heavy tanks rond rijden met een vlammenwerper erbij in?
Had laatst ook voor het eerst dat ik rank 2 ben geworden in de heavy tank? Maar nergens iets aan kunnen passen?

• kw_nl
Als je de tank selecteert kan je vervolgens ook de layout selecteren.

Persoonlijk kies ik hem alvast via de app.

• To easy

[video]
Maar dit is toch die sniper only speltype? Daarom lijkt het wat beter dan dat het is?
To easy schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:36:
[...]

Maar dit is toch die sniper only speltype? Daarom lijkt het wat beter dan dat het is?
Ja dat klopt, maar het gaat juist om het feit dat je snapped, schiet en gelijk raakt.

Bij BF4 moest je crosshair veel meer in de buurt van je target zitten voordat ie snapped. De 'snapbox' in BF1 is vele malen groter :/

Als targets ver weg waren, moest je nog dichter erop zitten. In BF1 maakt het niet uit hoe dichtbij of ver weg je bent, hij snapped gelijk.
Dit soort dingen dragen er aan bij dat veel mensen het als een skill-loos, arcade CoD/Battlefront shooter voelen spelen; Ze hebben er veel aan gedaan om het spel voor iedereen toegankelijk te maken, en dat ook de wat 'slechtere' spelers 'goed' zijn..

• Ricloo86
Pff , weer maar 1 nieuwe medal! 😏

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 12:39
poor Leno schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:11:
Mensen die gewend zijn in het snap-schiet-release-snap-schiet-release, snel achterelkaar, hebben een enorm voordeel door dit te misbruiken.. ;w
Valt wel mee hoor. Kwam hier zelf ook achter dat dit zo kon, maar het tweede potje, met exact dezelfde speelstijl en gewoon snap-schiet,snap-schiet etc etc. werkte het toen voor geen meter. Zelfs zo ineens niet meer dat ik geragequit ben. Volgens mij hangt het ook erg sterk van je verbinding af....

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:52:
[...]

Valt wel mee hoor. Kwam hier zelf ook achter dat dit zo kon, maar het tweede potje, met exact dezelfde speelstijl en gewoon snap-schiet,snap-schiet etc etc. werkte het toen voor geen meter. Zelfs zo ineens niet meer dat ik geragequit ben. Volgens mij hangt het ook erg sterk van je verbinding af....
Ja echt raar.. ook verschilt het per wapen, heb ik het gevoel.. maar waar dit aan ligt? Misschien de lengte 'swing' van het wapen? De magnification? Geen idee..

Maar dat er aan gewerkt moet worden, dat is duidelijk :X

• dinnis98
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 30-11-2021
Hallo.

Ik heb sinds korst het probleem met mijn sniper class, dat de snipers geen kogels meer schieten. Dit heb ik met elke sniper die ik gebruik.

Hebben meer mensen hier last van? zo ja hoe los je dit op:
Pagina: 1 ... 87 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.