Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT
PSN: bollsie
Verwijderd
Die beschrijving geeft idd wat extra feeling mee met een map.sjufke schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:14:
Zitten mooie dingen aan te komen als ik het zo lees. Toffe nieuwe spelmodus en de korte omschrijvingen van de maps geven me goede hoop op meer close combat.
Update: Nieuwe Elite-class is een Melee/grenadier Hij zal een heel arsenal aan granaten heeft.SebkeClaes schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:33:
Mijn voorspelling is uitgekomen, Franse Saint-Chamond tanks in de They Shall Not Pass DLC! Plus de Char 2C als een Behemoth, kan niet wachten om die te besturen.
Meer info hierzo: https://www.battlefield.c...id=29253&ts=1485277512272
Ziet er wel naar uit dat de nieuwe Elite-class geen wapen heeft buiten een melee-wapen, benieuwd hoe dat gaat uitspelen.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Er gebeuren steeds vreemdere dingen.
Deze week, in een spel met poorLeno, was ik een flinke tijd lang totaal niet zichtbaar voor hem. Ik speelde gewoon mee in de frontlinie, en hij maar vragen waar ik was. Volgens zijn game stond ik ergens ver in de basis, terwijl ik in werkelijkheid steeds om hem heen liep. Omdat hij me niet geloofde hebben we op exact hetzelfde moment een screenshot genomen. Resultaat, zie onder
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En ik hoop dat er wat nieuwe Operations bij komen
[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 26-01-2017 06:51 ]
ik zit nu op level 60 alle ranks op 10 maar het begint een beetje te vervelen.
komen 4 nieuwe maps bij toch? dan zal er allicht toch wel 1 met operations zijn?poor Leno schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 06:26:
..en pas op t moment dat je bovenop de tank van Bejaim (die je ook niet zag aankomen) sprong, werd je weer zichtbaar..
En ik hoop dat er wat nieuwe Operations bij komen
[video]
Had ik overigens bij de vorige nieuwe map al verwacht, is ook prima Operations van e maken imo.
En wat wil je ermee doen dan? 10 ranks omhoog zonder dat er wat te halen valt, lijkt me vrij nutteloos. Blijft jammer dat je niet elke 10 ranks een leuke skin krijgt of zo.nickdew schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:36:
Komen er ook ranks bij? Tot 110?
Mja, wat meer beloningen had fijn geweest. Je bent nu voor nop aan het spelen, zo lijkt het.shakespeare schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:43:
ongetwijfeld rank hoger.. maar er moeten ook operations bij komen anders wordt het voor mij snel saai.
ik zit nu op level 60 alle ranks op 10 maar het begint een beetje te vervelen.
Verder verwacht ik 1 of 2 Operations (even afhankelijk van of alle 4 de maps er geschikt voor zijn).
Nieuwe modus lijkt me interessanter, maar dat gaat ook alleen werken als alle maps ermee gaan werken. Anders heb je hoogstens 4 mappen voor de modus en dat ben ik dan wel snel beu. Het ziet er niet uit alsof het ook echt lastig gaat zijn om ze geschikt te maken.
Puntje is wel dat je met elke nieuwe modus de community verder spreidt over de modussen. Nou is er genoeg volk online, maar de matchmaking met skill wordt dan al snel slechter.
Sowieso heb ik het idee dat mn skill-level momenteel te hoog is om fatsoenlijk mee te matchmaken. Werkelijk elke pot wordt slechter hoe langer ik erin zit. Team waar je in komt na het joinen van een server lijkt prima maar elke pot later gaat er 10 tot 50 IQ punten vanaf, zo lijkt het wel (en de goede spelers komen bij het andere team). Heb het idee dat ik even een stuk of 50x moet verliezen en waardeloze scores moet halen om weer een beetje bij een fatsoenlijk team gezet te worden. Een team wat wel vlaggen gaat capturen zonder mij. Wat wel vliegtuigen en tanks aanvalt. Wat wel een vlag kan vasthouden. Die weet wat spotten is. En die snapt dat je het niet gaat redden met 20 assault of 20 snipers. Hoe langer ik in een server zit, hoe meer ik zelf en met mijn vrienden moet doen. En stel de party is opgesplitst over meerdere squads, komen we altijd tegenover elkaar te zitten met de andere kant met duidelijk de betere medespelers. Ik kom die party dan ook vaak niet tegen en wordt er maar een handvol keer door afgeschoten, wat voor mij een indicatie is dat de rest van het team ook gewoon beter is. En als ik dan naar mn eigen team kijk, dan zie ik ze al moeite hebben om 1 enkele vlag vast te houden. En de enige reden dat we vlaggen halen is omdat ik er dan te vinden ben. Serieus, ik heb er genoeg video's van.
Droevig dat je het gevoel hebt voor nop te spelen zodra je niet beloond wordt zeg.Martinspire schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:45:
[...]
En wat wil je ermee doen dan? 10 ranks omhoog zonder dat er wat te halen valt, lijkt me vrij nutteloos. Blijft jammer dat je niet elke 10 ranks een leuke skin krijgt of zo.
[...]
Mja, wat meer beloningen had fijn geweest. Je bent nu voor nop aan het spelen, zo lijkt het.
Verder verwacht ik 1 of 2 Operations (even afhankelijk van of alle 4 de maps er geschikt voor zijn).
Nieuwe modus lijkt me interessanter, maar dat gaat ook alleen werken als alle maps ermee gaan werken. Anders heb je hoogstens 4 mappen voor de modus en dat ben ik dan wel snel beu. Het ziet er niet uit alsof het ook echt lastig gaat zijn om ze geschikt te maken.
Puntje is wel dat je met elke nieuwe modus de community verder spreidt over de modussen. Nou is er genoeg volk online, maar de matchmaking met skill wordt dan al snel slechter.
Sowieso heb ik het idee dat mn skill-level momenteel te hoog is om fatsoenlijk mee te matchmaken. Werkelijk elke pot wordt slechter hoe langer ik erin zit. Team waar je in komt na het joinen van een server lijkt prima maar elke pot later gaat er 10 tot 50 IQ punten vanaf, zo lijkt het wel (en de goede spelers komen bij het andere team). Heb het idee dat ik even een stuk of 50x moet verliezen en waardeloze scores moet halen om weer een beetje bij een fatsoenlijk team gezet te worden. Een team wat wel vlaggen gaat capturen zonder mij. Wat wel vliegtuigen en tanks aanvalt. Wat wel een vlag kan vasthouden. Die weet wat spotten is. En die snapt dat je het niet gaat redden met 20 assault of 20 snipers. Hoe langer ik in een server zit, hoe meer ik zelf en met mijn vrienden moet doen. En stel de party is opgesplitst over meerdere squads, komen we altijd tegenover elkaar te zitten met de andere kant met duidelijk de betere medespelers. Ik kom die party dan ook vaak niet tegen en wordt er maar een handvol keer door afgeschoten, wat voor mij een indicatie is dat de rest van het team ook gewoon beter is. En als ik dan naar mn eigen team kijk, dan zie ik ze al moeite hebben om 1 enkele vlag vast te houden. En de enige reden dat we vlaggen halen is omdat ik er dan te vinden ben. Serieus, ik heb er genoeg video's van.
Zoek zelf uitdagingen in een spel, niet alles hoeft voor je bedacht te worden toch.
En ranken is een beloning!
Al vind ik het ook leuker om te levelen en om zaken te behalen. Maar ik heb een hekel aan het medal-systeem tot nu, en dat skins volledig RNG zijn irriteert me nog het meest.
Maak dan (ook) voor de meest zeldzame skins een zeer moeilijke assignment zodat je de skin ook met trots gebruikt. Zoals de phantom bow / Phantom assignments in BF4...
Ook leuk: de curves van de punten die nodig zijn om verder te levelen tussen alle BFs vanaf BC2:
[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 26-01-2017 10:36 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Als je me met fake levels en medals gaat belonen, moet daar wel wat tegenover staan. Anders kunnen ze dat net zo goed weglaten.Ricloo86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:26:
[...]
Droevig dat je het gevoel hebt voor nop te spelen zodra je niet beloond wordt zeg.
Zoek zelf uitdagingen in een spel, niet alles hoeft voor je bedacht te worden toch.
Het is volkomen nutteloos. Het geeft niet aan hoe goed iemand is, alleen dat iemand er veel tijd in heeft gestoken. Bovendien levert het je niks op, niet eens een battlepack. Dus nee, ik kan me goed voorstellen dat sommigen last hebben van motivatiegebrek als je eenmaal de unlocks binnen hebt.En ranken is een beloning!
Er zijn genoeg andere games, zelfs die van EA/DICE zelf, die dat beter doen.
Fake levels?Martinspire schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:36:
[...]
Als je me met fake levels en medals gaat belonen, moet daar wel wat tegenover staan. Anders kunnen ze dat net zo goed weglaten.
[...]
Het is volkomen nutteloos. Het geeft niet aan hoe goed iemand is, alleen dat iemand er veel tijd in heeft gestoken. Bovendien levert het je niks op, niet eens een battlepack. Dus nee, ik kan me goed voorstellen dat sommigen last hebben van motivatiegebrek als je eenmaal de unlocks binnen hebt.
Er zijn genoeg andere games, zelfs die van EA/DICE zelf, die dat beter doen.
Medals vind ik leuk om te halen, maar doe ik puur omdat ik ze alle 34 wil halen en niet voor die 7k punten.
Je kan wel je skill level zien toch?
En je rang in tijd wegzetten kun je ook aardig opmaken hoe goed je bent, wel is het zo dat je speelstijl er van afhangt, als je alleen maar zonder vehicles speelt zal het langer duren.
Mwah, poorLeno is al level 100 praktisch zonder in vehicles te zitten (op de Airship na danRicloo86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:39:
[...]
En je rang in tijd wegzetten kun je ook aardig opmaken hoe goed je bent, wel is het zo dat je speelstijl er van afhangt, als je alleen maar zonder vehicles speelt zal het langer duren.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja die heeft er 320 uur in zittenJeroenimoes schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:42:
[...]
Mwah, poorLeno is al level 100 praktisch zonder in vehicles te zitten (op de Airship na dan)
Rang in tijd wegzetten is wat scheef want het houdt weinig rekening met voertuigen, met welke modus, met vaak in party of vaak alleen, PTFO, etc. Het zegt alleen of je efficient bezig bent geweest of niet. Maar niet hoe goed je bent 1vs1 of hoeveel je bijdraagt aan je team. Ik zou veel meer punten halen als ik niks gaf over win/loss en ook een veel hogere K/D halen.Ricloo86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:39:
[...]
Fake levels?
Medals vind ik leuk om te halen, maar doe ik puur omdat ik ze alle 34 wil halen en niet voor die 7k punten.
Je kan wel je skill level zien toch?
Nu heb ik een spm van boven de 1000, 68% win/loss, 12955 kills, skill van rond de 500 (nu 463) en ben ik rank 87 in 129 uur. Mn k/d is 2.23 (kills per minute 1.67) maar dat komt dus vooral omdat ik met objectives bezig ben, want doe ik het rustiger aan (omdat het team toch niks kan) dan kom ik rustig op 5 uit denk ik. Met een tank gaat het al snel richting de 10. Had mn accuracy van 0.26 (terwijl ik toch vaak assault of support ben) ook hoger geweest. Qua flags defended (niet kamperend) sta ik met 2800 ook ruim bovenaan ivm vrienden en 1555 captures is ook niet bepaald verkeerd. Maar ik heb dan niet eens de hele tijd conquest gedaan. Tanks gebruik ik regelmatig, al valt 15 uur nog best mee op 129). Maar met al deze getallen kan ik alleen wat vergelijken met vrienden of leaderboards. Het zegt weinig over hoe goed ik werkelijk ben en of je wat aan me hebt als ik in je squad zit (al zou ik daar een volmondig JA op antwoorden
Wel weet ik dat de game momenteel tegen me werkt en ik eigenlijk altijd bij pot 5 in dezelfde server er gewoon geen zin meer in heb omdat het allemaal zo oneerlijk wordt. Ik snap dat een server graag wat balans wil met de squads, maar volgens mij staat ie nu echt te zwaar. En omdat je niet je historie kunt zien, kan ik het ook verder niet aantonen, maar geloof me. Pot 4, 5 of 6 verlies ik 90% van de keren, puur door waardeloze teammates.
Hihi, zonder zwarte loadingscreens maar 100u
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Op zich wel grappig die grafiek, maar nietszeggend aangezien de xp verdeling per BF game totaal verschillend is. Bij BF3 kreeg je voor elke revive 100xp bij BF4 was dat al minder. Bij BFBC2 kreeg je voor een kill 50xp als ik me het goed herinner terwijl dat bij BF3 100xp was.Jeroenimoes schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:35:
Ook leuk: de curves van de punten die nodig zijn om verder te levelen tussen alle BFs vanaf BC2:
[afbeelding]
Kijkend naar deze grafiek lijkt het alsof je met BF1 heel lang bezig zult zijn om max level te halen, maar eigelijk valt dat nog wel mee.
BF4 level 140 heb ik pas ergens halverwege 2016 gehaald. Volgens mij ergens eind juli pas. Ook omdat ik voornamelijk in mijn eentje speelde het laatste jaar.
Toevallig 2 weken geleden nog even BFBC2 op de Xbox One gespeeld. Kun je zien wat het verschil is in XP tussen BFBC2 en BF1. Bij BF1 krijg je zelfs voor elke kogel die raak is nog XP.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/26210931
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/26211055
[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 26-01-2017 16:24 ]
XBL: MRE Inc
Daar gaan/kunnen ze niks aan doen ben ik bang...poor Leno schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Hihi, zonder zwarte loadingscreens maar 100u
Ja eigenlijk dikke onzin.. het lijkt wel alsof dat sinds de komst van de Pro's en nieuwe patches dat t steeds erger werd (voor de gewone 1e modellen PSsen, nieuwere modellen hebben minder last)To easy schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 23:29:
[...]
Daar gaan/kunnen ze niks aan doen ben ik bang...
Met de pro zijn de laadtijden ook nog erg lang, en je zit wellicht iets eerder in de map maar je moet nog steeds wachten.poor Leno schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:58:
[...]
Ja eigenlijk dikke onzin.. het lijkt wel alsof dat sinds de komst van de Pro's en nieuwe patches dat t steeds erger werd (voor de gewone 1e modellen PSsen, nieuwere modellen hebben minder last)
Het wachten tot eindelijk de timer start van wanneer de match begint ben ik soms al in slaap gevallenRicloo86 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:20:
[...]
Met de pro zijn de laadtijden ook nog erg lang, en je zit wellicht iets eerder in de map maar je moet nog steeds wachten.
¯\_(ツ)_/¯
Zo heb ik af en toe problemen met mijn geluid , gebeurt spontaan tijdens een ronde.
Ik hoor dan bv ineens alleen maar de poppetjes die schreeuwen, voetstappen en trucks maar geen geluid erom heen.
Dit hersteld vaak ook weer in dezelfde ronde, ook wat eerder genoemd is dat je onzichtbaar bent heb ik al een paar keer gehad.
Toch vreemd.
Heb trouwens wel moeite om de Medic en Assault classes te levellen. Had Support vrij snel op level 10, maar die andere 2 schieten echt niet op terwijl ik wel mijn best doe qua revives/heals/tank hunten en PTFOen. Of ik ben ongeduldig geworden...
Probeer met medic een beetje op de achtergrond te blijven. Soms staan er 10 teamgenoten te schieten op een bunker ingang. Als je dan een medic kist neergooit dan schieten de punten alle kanten op. En met assualt gewoon zo veel mogelijk tanks naar de knoppen helpen. Punten zjn vooral lekker als er een tank met 5 man erin de lucht in gaatbassGunner schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:55:
Ik had gister een rare bug dat ik opeens geen granaten meer had. Denk dat ze gewoon uit mn loadout waren verdwenen ofzo. Rest vd loadout klopte nog wel.
Heb trouwens wel moeite om de Medic en Assault classes te levellen. Had Support vrij snel op level 10, maar die andere 2 schieten echt niet op terwijl ik wel mijn best doe qua revives/heals/tank hunten en PTFOen. Of ik ben ongeduldig geworden...
[ Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 27-01-2017 16:20 ]
Grappig. Ik had medic vrij snel op level 10 en krijg support maar niet snel genoeg naar mijn zin omhoog. Ongeduldig zal het dus wel zijnbassGunner schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:55:
Ik had gister een rare bug dat ik opeens geen granaten meer had. Denk dat ze gewoon uit mn loadout waren verdwenen ofzo. Rest vd loadout klopte nog wel.
PSN: bollsie
Verwijderd
En met mijn slim en 1tb ssd ik ook als eerste en kan ik tanks nog kiezen. Ik wacht ook steeds op joinen van spelers.Ricloo86 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:20:
[...]
Met de pro zijn de laadtijden ook nog erg lang, en je zit wellicht iets eerder in de map maar je moet nog steeds wachten.
Ik begrijp je verhaal maar je leest de grafiek verkeerd.MRE-Inc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:19:
[...]
Op zich wel grappig die grafiek, maar nietszeggend aangezien de xp verdeling per BF game totaal verschillend is. Bij BF3 kreeg je voor elke revive 100xp bij BF4 was dat al minder. Bij BFBC2 kreeg je voor een kill 50xp als ik me het goed herinner terwijl dat bij BF3 100xp was.
Kijkend naar deze grafiek lijkt het alsof je met BF1 heel lang bezig zult zijn om max level te halen, maar eigelijk valt dat nog wel mee.
BF4 level 140 heb ik pas ergens halverwege 2016 gehaald. Volgens mij ergens eind juli pas. Ook omdat ik voornamelijk in mijn eentje speelde het laatste jaar.
Toevallig 2 weken geleden nog even BFBC2 op de Xbox One gespeeld. Kun je zien wat het verschil is in XP tussen BFBC2 en BF1. Bij BF1 krijg je zelfs voor elke kogel die raak is nog XP.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/26210931
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/26211055
In deze grafiek is alleen af te lezen wat de verschillen zijn tussen de ranks; het verschil in punten die je per rank nodig hebt.
Er staat niets in over hoe lang je er per game over doet om max rank te worden; immers, elk spel heeft een andere max rank.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
hahaha, sommige mensen hebben echt tijd over
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ysL_de_IUDw]
Maar moet zeggen dat ik vooral veel voldoening haal uit het opblazen van tanks. Ik speel veel conquest en dan zie je de meeste tanks wel dezelfde routes nemen. Paar mijntjes op die plekken en het Is feest. Vooral in het begin van de rondes ben ik vaak een ergenis voor tanks.
PSN ID Binloading_nl
Wel als de 2e map is afgerond maar dan zie je volgens mij alleen de score van die map
Hierdoor ontgaat het nut me een beetje, van 2-3 maps achterelkaar spelen.. Liever dat je alles in 1x ziet na het einde van de laatste ronde..
Ja persoonlijk vind ik dit wel jammer maar goed, zou logischer zijn als ze de 1e map scores niet laten zien dat ze dit gewoon doortellen naar de 2e map en daar het totaal aan score laat zien.poor Leno schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:37:
De scores worden wel meegeteld in de achtergrond, en je kunt battlepacks krijgen. Alleen zie je hier niets van..
Hierdoor ontgaat het nut me een beetje, van 2-3 maps achterelkaar spelen.. Liever dat je alles in 1x ziet na het einde van de laatste ronde..
Ben sowieso laatste tijd andere gametypes aan het uitproberen, bevalt goed dat rush operations etc.
Te lang blijven hangen in Conquest kom ik nu achter..
Steeds switchen naar het verliezende team natuurlijk.Stefmeister schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:01:
Zo heb deze week de "behemoth" medal op mn todo list gezet, heeft er iemand tips voor deze bijna ondraaglijke klus?
Van de trein weet ik dat je naar de trein kan toerennen terwijl deze nog 'on route' is. Dus als je er snel naartoe rent kun je er al in gaan zitten (en dus bestuurder worden voor de mortieren) voordat hij deployed is en ook de rest van je team er op kan spawnen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
donvalentino schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:24:
[...]
Ben sowieso laatste tijd andere gametypes aan het uitproberen, bevalt goed dat rush operations etc.
Te lang blijven hangen in Conquest kom ik nu achter..
Wanneer je hoort dat de behemoth komt meteen dood gaan en er op spawncampen en dan geluk hebben haha!Stefmeister schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:01:
Zo heb deze week de "behemoth" medal op mn todo list gezet, heeft er iemand tips voor deze bijna ondraaglijke klus?
Verwijderd
Handgraat zijn handig iddTo easy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:27:
[...]
Wanneer je hoort dat de behemoth komt meteen dood gaan en er op spawncampen en dan geluk hebben haha!
Battlefield 1 CTE Patch 1 [3211582]
Welcome to the first patch notes on the BF1 CTE. This is where we get the chance to experiment with features and content to see how everyone likes it, before exposing it to the whole Battlefield community. You are among the first players to test the contents of this patch, and we hope you will like it. In this patch we’re bringing back the ever popular ribbons from previous Battlefield titles. We are also increasing the max class rank to 50.
Read below to find out more about the contents of this patch.
Ribbons
You will now be able to collect ribbons as you play. There are 20 different ribbons to collect, and each time you get a ribbon you also receive a 500XP. The ribbons are designed to promote good teamplay and playing the objective. If you have suggestions for other ribbons you’d like us to add, we’re always listening!
Elite Codices
It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new max class ranks.
Increased Max Class Ranks
The new max class rank will be 50. When you hit 50, you will be granted some extra nice class flair in the kill card to really taunt your fallen foes.
Servers
We’ve added the feature to vote for the next map after a match is over. Players on the server will get two options to vote for, and whichever alternative gets the most votes will be the next map. The options will be randomly selected from the server’s map rotation. This is done during the Victory-screen, so no extra time between rounds has been added. This feature may be turned off initially, and some servers will never have it.
Those are the major features we’re adding, along with a bunch of bug fixes and other tweaks listed below.
Vehicles
- Fixed tank driver weapon visuals not functioning correctly for other players when the driver uses a 3p camera.
- Fixed an issue where the Heavy Tank would not show on the minimap when firing like other vehicle. *Reduced the cooldown of gas abilities on vehicles to 25 seconds to make up for reduced gas duration. *Fixed issue where multiple tanks could become available to a team when they shouldn't be.
- Fixed some parts of vehicles that were improperly placed in front of 1p cameras when taking or repairing damage to them.
- Fixed an issue where the Warbond symbol overlapped the amount of availible warbonds in Arabic language.
- Fixed an issue where the kill log would be visible in the deploy screen in Hardcore mode.
- Fixed an issue where player nametag would not show in the kill log for some type of kills.
- Improved the logic for fading out crosshairs and UI when aiming down sights.
- Fixed english spelling error for magnification.
- Kit rank progress bar now becomes invisible once you reach max rank.
- Fixed issue where amount of warbonds could overlap UI container.
- Fixed an issue where players would join an Operation when it had progressed too far, almost at the end.
- Improved performance in the menu system.
- Tweaked design of friends list.
- Player will now track first medal by default.
- RSP server information will now display owner of server.
- Now sorts regular servers below RSP servers in the server browser.
- Added server information in ...-menu.
- Fixed a bug where joining server animation started twice when joining server.
- Fixed a bug where the user remained in hang after failing to join a server.
- Fixed a bug where the tracked medal was not highlighted.
- Fixed a bug where players were unable to see the highlighted text in end of round.
- Fixed a bug where the party hub did not update party members.
- Fix back animation of white part on personalized recommendation cards.
- Fixed issue where underwater sounds could get stuck on land.
- Fixed issue where the player could move on top of the map on Argonne Forest.
- Fixed a bug where personalized recommendation cards would not fade.
- Fixed a bug where the context menu was misaligned when the user clicked on it for the first time.
- Fixed a bug where players could scroll using "R" in the the comcenter on console.
- Fixed a bug where the end of round countdown stoped when quickly navigating through the tabs.
- Fixed a bug where the mouse scroll did not work in list of recommendation cards.
- Fixed a bug where content moved around in the menu when players were spamming down on the d-pad.
- Fixed a bug where stats updated after reentering the weapons page.
- Fixed issue where XP boost could overlap UI container.
- Fixed a bug where the highlight was broken after the user selected a vehicle with service star in the vehicle tab.
- Fixed a bug where it was not possible to inspect skins in the Inventory.
- Fixed a bug where Standard Battlepack real-money price sometimes did not show up.
- Fixed 7 UI related crash bugs.
- Fixed several localization issues.
- Map Adjustments
- Fixed an issue with floating debris after destroying a table.
- Fixed an issue where players could get stuck in a table.
- Player will no longer clip through the visual mesh of windmill interiors.
- Grenades and dynamite will no longer fall through the floor of the windmill balcony.
- Removed flickering effect on tall wooden fences.
- Destruction fixed between tall wooden fence parts.
- Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
- Increased the time for re-selecting invalid deploy points from 3 to 10 seconds to avoid 100% automatic reselection when squad members are under fire.
- Fixed a bug where players were prompted with "Matchmaking failed" when switching between Quickmatch modes.
- Fixed a bug where players were unable to invite to party from comcenter after booting the title via party game invite with a 6+ people party.
- Fixed a bug where players were left in hang when dismissing the "Matchmaking Failed" while the "you have no scraps" prompt was active in loading screen.
- Fixed a bug where players entered an unplayable state when attempting to join a game session via the Xbox friend's tab.
- Fixed Conquest spawn locations on Suez. Moved one up so player no longer spawns under ground, moved another out of a tree.
- Fixed issue where Hint Line for train did not disappear after performing indicated action or even leaving the behemoth on Conquest, Suez.
- Side gun meshes weren't rendering for 3p spectators depending on which weapon was used and if that particular seat was spectated.
- Fixed an issue with the "Tankghewehr 1918" Elite weapon replenished ammo after picking up any dropped weapon kit.
- Bayonet charge kills should now properly award service stars.
- Fixed illogical behavior when using K Bullets with the Martini-Henry.
- Increased long reload time of Autoloading 8 .25 Extended from 2.9 to 3.066 s.
- Improved Selbstlader 1906 aimed accuracy, reduced recoil and decreased spread.
- Increased horizontal recoil of Lewis Optical and M1909 Optical by 10% when ADS.
- Upped recoil decrease of "Low Weight" Self-loading rifles from 6 to 7.
- Increased damage of the Martini-Henry between 30 and 80 meters slightly.
- Reduced the damage of impact grenades from 80 to 72"
- Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
- Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
- Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
- Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
- All: Moved out damage dropoff by 1 m and added damage curves.
- Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
- Increased muzzle velocity from 380 to 420.
- Reduced damage against gut, arms and legs.
- Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
- Increased lethal range from chest shots from 10 to 11 meters.
- Evened out recoil direction.
- Increased No.3 Revolver rate of fire in ADS from 119 to 138.
- Added missing tiered reloading to flash flares.
- Fixed issue with tiered reloading in the Mle 1903.
- Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1. *Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
- Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocks to firing animation.
- Retune of Luger1906 Reload Audio to match new animation.
- Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).
- The Tankgewehr now resupplies 4 rounds at once.
- Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.
- Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.
- Fixed an issue with the M1911 cylinder animation so that it now matches the bullet count.
- Cei-Rigotti 0.4 to 0.6 s.
- Mondragon 0.5 to 0.5667 s.
- Selbstlader 1906 0.8 to 1.0667 s.
- Bodeo 1.1 to 1.0 s.
- Bulldog 1.0 to 1.1 s.
- Automatico Trench
- Hellriegel Factory
- M1909 Storm
- Madsen Storm
- MG15 Storm
- BAR Storm
- Autoloading 8 0.6 to 0.4.
- Cei-Rigotti 0.64 to 0.56.
- M1907 SL 0.84 to 0.7.
- Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
- Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
- Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
- Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
- Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
- Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1.
- Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
- Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocks to firing animation.
- Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).
- Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.
- Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.
- Fixed an issue with the M1911 cylinder animation so that it now matches the bullet count.
- Fixed an issue in Spectator where a 1P overlay appears for spectators viewing players in fortress guns in 3P or when spectating the artillery truck driver in 3P while the driver zooms.
- New button added in Spectator mode to view the gamer card of a spectated player.
- Added button labels to the view modes in Spectator mode for PS4/Xbox One.
- Bayonet recharged sound could trigger from any soldier on spectator clients. This should now only occur for spectated soldiers.
- Added extra check for "not team neutral" to gate announcer VO when in Spectator mode Freecam or Tabletop views.
- Added gates to Impaired Hearing Mixer, Low Health Mixer, Gas Supression Mixer to not activate for spectators in freecam/tabletop view.
- Added extra checks for Low Health and Gas Supression SFX/mixers to start if spectator enters player view while SFX/mixers should be active.
- Possession announcer VO will now not play for freecam and tabletop spectators.
- Fixes Pre-EOR music not activating for spectators (all game-modes).
- Gated "Lost Objective" VO to not play for spectators in Conquest/Breakthrough/Domination.
- Fixed corrupted VFX when players shoot the Flare Gun in all camera modes.
- Fix for parts of the train disappearing while spectating a player in the train in 3rd person or director.
- Fixed the Spectator boundaries to be the same as the plane boundaries on Giant's Shadow.
- Fixed a spectator bug with the behemoth icon staying at the center of the screen if you exit player view mode before it is moved to the final position at the top of the screen.
- Fixed an issue where the option "show player outlines"/Squad Pin stopped working when switching through players.
- Fixed an issue where the player could not select the numbered freecam they were just on from a drop camera.
- Fixed a bug where Battlepacks and Medals were present in loading screen when joining as Spectator.
- Fixed a bug where players did not receive the option to join friend as spectator on consoles from comcenter.
- Fixed errors where Elite Kits had unintentionally high health regeneration delays and carried too many grenades.
- Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.
- Increased the threshold for suppression effects to prevent suppression from occuring too early.
- Reduced gas duration from 22 to 15 seconds.
- Tweaked suppression effects and low health visuals.
- Fixed VO issue in Rush when defenders have interacted with telegraph to send enemies coordinates.
- Controls
- Fixed PC custom keybindings not properly remapping for Behemoths.
- Added custom game setting to toggle Behemoth on/off.
- Added custom game setting to toggle Squad Leader Only Spawn.
Denk dat ik als rank 86 Scout Only wel redelijk die kant op ben inmiddelsshakespeare schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:44:
Class rank 50 ? haha ik was blij dat ik 10 had.
https://powershellisfun.com
Als elk level dezelfde hoeveelheid blijft, kun je uitrekenen met je huidige hoeveelheid punten hoever je was gekomenGiveMeThoseTags schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:51:
[...]
Denk dat ik als rank 86 Scout Only wel redelijk die kant op ben inmiddels
- Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.
- Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
- Increased the time for re-selecting invalid deploy points from 3 to 10 seconds to avoid 100% automatic reselection when squad members are under fire.
-
GrrrrrrrGVD@%@$#^@%#$@#*#&#^#%@@@@
Increased horizontal recoil by 14.3% on the following weapons:
Hellriegel Factory
-
En dit vind ik eerlijk gezegd belachelijk.. Het is geen CoD.. Dit is niet waar BF over gaat..
Sowieso dat het 'Friend vs Foe' zo prominent in beeld staat.. Wekt alleen maar irritatie op.. Ik zou veel liever zien dat achievements en dogtags veel duidelijker zijn..
When you hit 50, you will be granted some extra nice class flair in the kill card to really taunt your fallen foes.
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 31-01-2017 10:16 ]
Dat verklaart waarom het de afgelopen week zo ontzettend geK*T is met het spel.
Ze hebben het proberen te verbeteren, maar het is alleen maar erger geworden.. Warping, onzichtbare spelers, hitregs die niet kloppen, achter muurtjes enzo. etc etc etc etc etc etc etc etc
Tadaaaa! Ik wist dat ik niet gek was
(ik wist niet eens dat er een CTE voor BF1 was?)
Ja dus:
https://www.battlefield.c...environment-battlefield-1
(dus voor de mensen die ook een flinke game-PC bezitten en daar BF1 Premium voor hebben;))
Voor wie geen idee heeft wat CTE inhoud:
Na release van Battlefield 4 heeft DICE de Community Test Environment opgezet, om veranderingen, nieuwe features en patches te testen voor dat deze voor het volledige spel werd gereleased. De patches voor de CTE volgden elkaar snel op, om variaties te proberen en werden dus niet altijd doorgevoerd in het volledige spel. Bovendien volgt er eerst een testperiode in de CTE voor het word doorgevoerd...
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 31-01-2017 11:02 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Leuk...krijg je van die n00bs in vliegtuigen en tanks..... Afgelopen weekend zo'n gast op Fao Fortress die dan in een fighter gaat vliegen. Op die map is er maar 1 vliegtuig en dan pak je de fighter terwijl de vijand niet eens gebruik maakte van hun vliegtuig. Spot flares droppen ? Echt niet.....Kills maken ? Echt niet.....alleen af en toe het vliegtuig neerschieten van de vijand als die eens in de zoveel tijd gebruikt werd door de vijand.poor Leno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:14:
• Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
Hoop dus echt niet dat dit ook in de niet-cte versie komt want het gehalte piloten die niet kunnen vliegen ligt erg hoog op de Xbox One. De keren dat ik zelf dood ga als piloot zijnde zijn als of ik zelf een domme fout maak of dat ik onder vuur genomen wordt en de tegenstander tegen mij aan knalt. Verhoudingsgewijs is het van mijn 10 deaths ongeveer 2x domme eigen fout, 1x uit de lucht geschoten door een kundge piloot en 7x door plane ramming
EA is currently experiencing an outage. EA games, services & support may be impacted. We’re working to resolve as fast as possible.
[ Voor 80% gewijzigd door poor Leno op 31-01-2017 11:04 ]
Door bijvoorbeeld ervoor te zorgen dat je moet tanken of ammo moet bijvullen. En de 3rd person view van tanks af te halen. (In ieder geval dat je dan niet meer zo goed kunt schieten.)
En wat de ribbons betreft, ik snap niet wat daar zo boeiend aan is.. Net zo suf als de medals.
Ik wil graag echte unlocks, waar je ook echt wat aan hebt..
In BF4 was dat echt goed geregeld..
[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 31-01-2017 11:19 ]
Verwijderd
Doet mij als BF2 veteraan erg denken aan de goeie oude tijd dat ik als engineer dat deed. Vooral map Karkan was altijd heerlijk als je het ontvangende team was ( die dus de stad verdedigde) aan het begin dat de Amerikanen oprukken.steefje schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:35:
Ik heb ook een ps pro, maar heb nooit keuze uit voertuigen. Allemaal al bezet.
Maar moet zeggen dat ik vooral veel voldoening haal uit het opblazen van tanks. Ik speel veel conquest en dan zie je de meeste tanks wel dezelfde routes nemen. Paar mijntjes op die plekken en het Is feest. Vooral in het begin van de rondes ben ik vaak een ergenis voor tanks.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2017 11:21 ]
Third person zou inderdaad bij tanks wel weg mogen, dan zou de balance direct in orde zijn. En als ze het geluid eens fixen valt het wel mee met vliegtuigen, dan hoor je ze tenminste aankomen.poor Leno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:14:
Ik had graag gezien dat ze nou eens het tank&vliegtuig-hoeren aanpakken..
Door bijvoorbeeld ervoor te zorgen dat je moet tanken of ammo moet bijvullen. En de 3rd person view van tanks af te halen. (In ieder geval dat je dan niet meer zo goed kunt schieten.)
Hoe wil je dat realiseren in Battlefield 1? Ze hebben al enorm veel prototype wapens in het spel moeten stoppen om maar een gevarieerd assortiment aan te kunnen bieden, straks moeten ze nog wapens gaan verzinnen of allerlei fictionele attachments toe gaan voegen. Zo ontzettend veel variëteit was er toen nog niet.En wat de ribbons betreft, ik snap niet wat daar zo boeiend aan is.. Net zo suf als de medals.
Ik wil graag echte unlocks, waar je ook echt wat aan hebt..
In BF4 was dat echt goed geregeld..
Liever terug naar de BF2 stijl, gewoon een paar faction based wapens, niet meer en niet minder. Al dat unlock gedoe terwijl de helft van alle wapens echt ruk zijn.
Ik snap alleen niet waarom ze nog meer XP verdien methoden toe voegen, moet straks iedereen level 100 zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 31-01-2017 11:40 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verdere notes vind ik allemaal wel best, maar ik mis 1 ding: Nerf voor grenadespam. Waarom oh waarom is die shit niet aangepakt? Die crossbow heeft het alleen maar erger gemaakt. Waarvan ik sowieso niet begrijp waarom daar een granaat op zit en geen pijl.
Ik zie het verband niet echt tussen mensen sneller in een game spawnen en hun capaciteiten.MRE-Inc schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Leuk...krijg je van die n00bs in vliegtuigen en tanks.....
PSN ID Binloading_nl
Damn daar zitten wat leuke updates tussen, maar damn class rank 50 is idd best sick. mag hopen dat ze wapen van die classes nog steeds op lvl 10 te halen zijn haha.poor Leno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:40:
oooehh!
Battlefield 1 CTE Patch 1 \[3211582]
Welcome to the first patch notes on the BF1 CTE. This is where we get the chance to experiment with features and content to see how everyone likes it, before exposing it to the whole Battlefield community. You are among the first players to test the contents of this patch, and we hope you will like it. In this patch we’re bringing back the ever popular ribbons from previous Battlefield titles. We are also increasing the max class rank to 50.
Read below to find out more about the contents of this patch.
Ribbons
You will now be able to collect ribbons as you play. There are 20 different ribbons to collect, and each time you get a ribbon you also receive a 500XP. The ribbons are designed to promote good teamplay and playing the objective. If you have suggestions for other ribbons you’d like us to add, we’re always listening!
Elite Codices
It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new max class ranks.
Increased Max Class Ranks
The new max class rank will be 50. When you hit 50, you will be granted some extra nice class flair in the kill card to really taunt your fallen foes.
Servers
We’ve added the feature to vote for the next map after a match is over. Players on the server will get two options to vote for, and whichever alternative gets the most votes will be the next map. The options will be randomly selected from the server’s map rotation. This is done during the Victory-screen, so no extra time between rounds has been added. This feature may be turned off initially, and some servers will never have it.
Those are the major features we’re adding, along with a bunch of bug fixes and other tweaks listed below.
VehiclesUI
- Fixed tank driver weapon visuals not functioning correctly for other players when the driver uses a 3p camera.
- Fixed an issue where the Heavy Tank would not show on the minimap when firing like other vehicle. *Reduced the cooldown of gas abilities on vehicles to 25 seconds to make up for reduced gas duration. *Fixed issue where multiple tanks could become available to a team when they shouldn't be.
- Fixed some parts of vehicles that were improperly placed in front of 1p cameras when taking or repairing damage to them.
Weapons
- Fixed an issue where the Warbond symbol overlapped the amount of availible warbonds in Arabic language.
- Fixed an issue where the kill log would be visible in the deploy screen in Hardcore mode.
- Fixed an issue where player nametag would not show in the kill log for some type of kills.
- Improved the logic for fading out crosshairs and UI when aiming down sights.
- Fixed english spelling error for magnification.
- Kit rank progress bar now becomes invisible once you reach max rank.
- Fixed issue where amount of warbonds could overlap UI container.
- Fixed an issue where players would join an Operation when it had progressed too far, almost at the end.
- Improved performance in the menu system.
- Tweaked design of friends list.
- Player will now track first medal by default.
- RSP server information will now display owner of server.
- Now sorts regular servers below RSP servers in the server browser.
- Added server information in ...-menu.
- Fixed a bug where joining server animation started twice when joining server.
- Fixed a bug where the user remained in hang after failing to join a server.
- Fixed a bug where the tracked medal was not highlighted.
- Fixed a bug where players were unable to see the highlighted text in end of round.
- Fixed a bug where the party hub did not update party members.
- Fix back animation of white part on personalized recommendation cards.
- Fixed issue where underwater sounds could get stuck on land.
- Fixed issue where the player could move on top of the map on Argonne Forest.
- Fixed a bug where personalized recommendation cards would not fade.
- Fixed a bug where the context menu was misaligned when the user clicked on it for the first time.
- Fixed a bug where players could scroll using "R" in the the comcenter on console.
- Fixed a bug where the end of round countdown stoped when quickly navigating through the tabs.
- Fixed a bug where the mouse scroll did not work in list of recommendation cards.
- Fixed a bug where content moved around in the menu when players were spamming down on the d-pad.
- Fixed a bug where stats updated after reentering the weapons page.
- Fixed issue where XP boost could overlap UI container.
- Fixed a bug where the highlight was broken after the user selected a vehicle with service star in the vehicle tab.
- Fixed a bug where it was not possible to inspect skins in the Inventory.
- Fixed a bug where Standard Battlepack real-money price sometimes did not show up.
- Fixed 7 UI related crash bugs.
- Fixed several localization issues.
- Map Adjustments
- Fixed an issue with floating debris after destroying a table.
- Fixed an issue where players could get stuck in a table.
- Player will no longer clip through the visual mesh of windmill interiors.
- Grenades and dynamite will no longer fall through the floor of the windmill balcony.
- Removed flickering effect on tall wooden fences.
- Destruction fixed between tall wooden fence parts.
- Fixed a bug where players were prompted with "Matchmaking failed" when switching between Quickmatch modes.
- Fixed a bug where players were unable to invite to party from comcenter after booting the title via party game invite with a 6+ people party.
- Fixed a bug where players were left in hang when dismissing the "Matchmaking Failed" while the "you have no scraps" prompt was active in loading screen.
- Fixed a bug where players entered an unplayable state when attempting to join a game session via the Xbox friend's tab.
- Fixed Conquest spawn locations on Suez. Moved one up so player no longer spawns under ground, moved another out of a tree.
- Fixed issue where Hint Line for train did not disappear after performing indicated action or even leaving the behemoth on Conquest, Suez.
- Side gun meshes weren't rendering for 3p spectators depending on which weapon was used and if that particular seat was spectated.
- Fixed an issue with the "Tankghewehr 1918" Elite weapon replenished ammo after picking up any dropped weapon kit.
- Bayonet charge kills should now properly award service stars.
- Fixed illogical behavior when using K Bullets with the Martini-Henry.
- Increased long reload time of Autoloading 8 .25 Extended from 2.9 to 3.066 s.
- Improved Selbstlader 1906 aimed accuracy, reduced recoil and decreased spread.
- Increased horizontal recoil of Lewis Optical and M1909 Optical by 10% when ADS.
Model 10-A Slug changes:
- Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
Tweaked post reload delays to better match animations on the following weapons:
- Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1. *Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
Increased horizontal recoil by 14.3% on the following weapons:
- Cei-Rigotti 0.4 to 0.6 s.
- Mondragon 0.5 to 0.5667 s.
- Selbstlader 1906 0.8 to 1.0667 s.
- Bodeo 1.1 to 1.0 s.
- Bulldog 1.0 to 1.1 s.
Reduced horizontal recoil of some self-loading rifles:
- Automatico Trench
- Hellriegel Factory
- M1909 Storm
- Madsen Storm
- MG15 Storm
- BAR Storm
Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
- Autoloading 8 0.6 to 0.4.
- Cei-Rigotti 0.64 to 0.56.
- M1907 SL 0.84 to 0.7.
Model 10-A Slug changes:
Other:
- Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1.
- Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
Spectator
Gameplay
- Fixed an issue in Spectator where a 1P overlay appears for spectators viewing players in fortress guns in 3P or when spectating the artillery truck driver in 3P while the driver zooms.
- New button added in Spectator mode to view the gamer card of a spectated player.
- Added button labels to the view modes in Spectator mode for PS4/Xbox One.
- Bayonet recharged sound could trigger from any soldier on spectator clients. This should now only occur for spectated soldiers.
- Added extra check for "not team neutral" to gate announcer VO when in Spectator mode Freecam or Tabletop views.
- Added gates to Impaired Hearing Mixer, Low Health Mixer, Gas Supression Mixer to not activate for spectators in freecam/tabletop view.
- Added extra checks for Low Health and Gas Supression SFX/mixers to start if spectator enters player view while SFX/mixers should be active.
- Possession announcer VO will now not play for freecam and tabletop spectators.
- Fixes Pre-EOR music not activating for spectators (all game-modes).
- Gated "Lost Objective" VO to not play for spectators in Conquest/Breakthrough/Domination.
- Fixed corrupted VFX when players shoot the Flare Gun in all camera modes.
- Fix for parts of the train disappearing while spectating a player in the train in 3rd person or director.
- Fixed the Spectator boundaries to be the same as the plane boundaries on Giant's Shadow.
- Fixed a spectator bug with the behemoth icon staying at the center of the screen if you exit player view mode before it is moved to the final position at the top of the screen.
- Fixed an issue where the option "show player outlines"/Squad Pin stopped working when switching through players.
- Fixed an issue where the player could not select the numbered freecam they were just on from a drop camera.
- Fixed a bug where Battlepacks and Medals were present in loading screen when joining as Spectator.
- Fixed a bug where players did not receive the option to join friend as spectator on consoles from comcenter.
CUSTOM GAMES / RSP
- Fixed errors where Elite Kits had unintentionally high health regeneration delays and carried too many grenades.
- Increased the threshold for suppression effects to prevent suppression from occuring too early.
- Tweaked suppression effects and low health visuals.
- Fixed VO issue in Rush when defenders have interacted with telegraph to send enemies coordinates.
- Controls
- Fixed PC custom keybindings not properly remapping for Behemoths.
- Added custom game setting to toggle Behemoth on/off.
- Added custom game setting to toggle Squad Leader Only Spawn.
Die is er ook niet direct, althans niet wetenschappelijk bewezen, maar indirect heeft iedereen nu meer kans om in een voertuig te spawnen. En er zijn heeeeel veel van die gasten die het gewoon als taxi gebruiken of het leuk lijkt om te vliegen en vervolgens er niks mee doen.steefje schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:01:
[...]
Ik zie het verband niet echt tussen mensen sneller in een game spawnen en hun capaciteiten.
In BF4 ook al vaak in een chopper gezeten waaruit de piloot of er gewoon uit sprong of gewoon kantelde en crashte daarbij 4 team mates meenemend.
De goede piloten die net iets te laat zijn met selecteren, moeten dan lijdzaam toezien hoe anderen "valuable resources" om zeep helpen.....
Met betrekking tot die gasten die een vliegtuig/vehicle puur gebruiken als taxi is het inderdaad irritant. Kon ik me in de voorgaande Battlefields ook enorm aan ergeren. Zou mooi zijn als ze iets verzinnen dat als je in een voertuig stapt vanaf spawnpunt en je stapt er binnen 1 minuut uit, zonder dat je hebt aangevallen/bent aangevallen, je het hele potje geen vehicle kan kiezen vanaf spawn:)MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:11:
[...]
Die is er ook niet direct, althans niet wetenschappelijk bewezen, maar indirect heeft iedereen nu meer kans om in een voertuig te spawnen. En er zijn heeeeel veel van die gasten die het gewoon als taxi gebruiken of het leuk lijkt om te vliegen en vervolgens er niks mee doen.
In BF4 ook al vaak in een chopper gezeten waaruit de piloot of er gewoon uit sprong of gewoon kantelde en crashte daarbij 4 team mates meenemend.
De goede piloten die net iets te laat zijn met selecteren, moeten dan lijdzaam toezien hoe anderen "valuable resources" om zeep helpen.....
Overigens stoor ik me vooral aan de manier waarop je een tank/vliegtuig kan kiezen. In BF4 kon je alvast de over de vehicle hoveren ook al was deze er nog niet. Dan kon je zien waar deze zich bevond op de map (en zo kwam je ook erachter dat de vehicle op ieder moment weer zou spanwen)
Ander voordeel was dat je hierdoor ook de tijd had je tank te customizen of een ander voertuig te selecteren. Nu moet je uberhaupt al snel zijn om een voertuig te selecteren, anders pakt iemand anders hem.
PSN ID Binloading_nl
Enerzijds is het jammer voor mensen die altijd piloot wilden zijn en eventueel mede daardoor een SSD haalden (ik heb het wel door MRE). Anderzijds forceert het ook eens dat andere mensen gaan vliegen en misschien zo in aanraking komen met een hele andere meta. En het forceert huidige piloten om ook eens wat anders te doen en op een andere manier nuttig te zijn voor het team. In ieder geval heb ik binnenkort weer een extra spawnpoint
Ik heb niet speciaal een SSD gehaald om altijd maar piloot te kunnen zijn. Dat was puur omdat die laad tijden zo lang waren via de interne disk van de Xbox.Martinspire schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:47:
Het scheelt al wel dat je een andere loadout hebt als piloot en je dus niet als sniper ergens kunt gaan zitten. Dat waren in BF4 toch wel de meeste taxichauffeurs.Verder vind ik niet dat een vliegtuig altijd moet gaan naar een ervaren piloot, want dan leert de rest het ook nooit. Juist dat iedereen alles kan kiezen is iets wat BF sterk maakt. En ja daar kleven ook nadelen aan, maar jullie willen toch ook gewoon nieuw knalvuur? Af en toe een piloot die lekker snel af te maken is?
Enerzijds is het jammer voor mensen die altijd piloot wilden zijn en eventueel mede daardoor een SSD haalden (ik heb het wel door MRE). Anderzijds forceert het ook eens dat andere mensen gaan vliegen en misschien zo in aanraking komen met een hele andere meta. En het forceert huidige piloten om ook eens wat anders te doen en op een andere manier nuttig te zijn voor het team. In ieder geval heb ik binnenkort weer een extra spawnpoint
Op zich prima dat anderen, niet ervaren bf spelers als piloot gaan spelen, maar oefen dan eerst op de test range of lege server. Helaas zit de test range er in BF1 niet in. In BF4 heb ik eerst ook een aantal rondjes gevlogen om de controls onder controle te krijgen op de test range nadat ik BF3 veel gevlogen had en de controls toch anders waren tussen BF3 en BF4.
In BF1 heb ik eerst ook een paar lege servers bezocht om de controls onder controle te krijgen voor het vliegen alvorens ik in een volle server ging vliegen.
Overigens ben ik dan benieuwd hoe ze dit gaan doorvoeren. Nu heb je 60 seconden preround countdown waarin je je voertuig kan selecteren en nog kan aanpassen. Na die 60 seconden of eerder als er 15/15 spelers zijn, krijg je een nieuwe countdown die van 5 naar 0 aftelt alvorens de game begint. Dan zou je dus nu maar 5 seconden hebben om je loadout voor je vliegtuig of tank aan te passen.Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
En omdat ik veel vlieg, heb ik het nu over dit systeem mbt de vliegtuigen. Je moet er ook niet aandenken aan die gasten die een tank gebruiken als taxi, worden afgeschoten als ze zijn uitgestapt en de vijand jouw tank overneemt en dan ook nog eens de hele pot blijft gebruiken. Okee, dat kan nu ook, maar ik zie nu toch wel vaak skilled piloten en tank gasten ipv de n00bs/taxi gebruikers.
Bottom line: het is wel eerlijker, maar of het de teamplay bevordert, ik denk van niet.
En of ik hoef niet zo nodig knalvuur/kanonnenvoer, ik maak mijn kills toch wel.....
Ik snap dat je liever hebt dat mensen lege servers opzoeken. Maar niet iedereen heeft tijd en geduld om het zo te leren. Die leren het liever meteen in een volle server. En óf ze blijven hangen óf ze doen het nooit meer. Heb je dan liever dat je alleen no-lifers ziet? Variatie is toch juist veel boeiender? Maar dat krijg je alleen als je zelf ook eens anderen laat vliegen.MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:21:
[...]
Ik heb niet speciaal een SSD gehaald om altijd maar piloot te kunnen zijn. Dat was puur omdat die laad tijden zo lang waren via de interne disk van de Xbox.
Op zich prima dat anderen, niet ervaren bf spelers als piloot gaan spelen, maar oefen dan eerst op de test range of lege server. Helaas zit de test range er in BF1 niet in. In BF4 heb ik eerst ook een aantal rondjes gevlogen om de controls onder controle te krijgen op de test range nadat ik BF3 veel gevlogen had en de controls toch anders waren tussen BF3 en BF4.
In BF1 heb ik eerst ook een paar lege servers bezocht om de controls onder controle te krijgen voor het vliegen alvorens ik in een volle server ging vliegen.
Is nog altijd 5 seconden meer dan wat ze eerst hadden[...]
Overigens ben ik dan benieuwd hoe ze dit gaan doorvoeren. Nu heb je 60 seconden preround countdown waarin je je voertuig kan selecteren en nog kan aanpassen. Na die 60 seconden of eerder als er 15/15 spelers zijn, krijg je een nieuwe countdown die van 5 naar 0 aftelt alvorens de game begint. Dan zou je dus nu maar 5 seconden hebben om je loadout voor je vliegtuig of tank aan te passen.
Bovendien zijn laadtijden al verbeterd volgens mij, dus is het niet meer dat je pas bij de pot komt als alle vlaggen al verdeeld zijn.
Het scheelt dat je nu specifieke rollen hebt. Tanks die ze jatten zijn alleen lastig als er ook een support met repair tool rondloopt.En omdat ik veel vlieg, heb ik het nu over dit systeem mbt de vliegtuigen. Je moet er ook niet aandenken aan die gasten die een tank gebruiken als taxi, worden afgeschoten als ze zijn uitgestapt en de vijand jouw tank overneemt en dan ook nog eens de hele pot blijft gebruiken. Okee, dat kan nu ook, maar ik zie nu toch wel vaak skilled piloten en tank gasten ipv de n00bs/taxi gebruikers.
Het zal ervoor zorgen dat meer mensen gaan vliegen. In het begin zal dit nadelig zijn (meer noobs in de lucht), maar dat zal eerder positief omslaan dan negatief lijkt me. En ja, je hebt dan zelf wat meer last dat je minder in een vliegtuig aan de ronde kunt beginnen (net als ik minder vaak een voertuig of tank kan pakken), mar het wordt wel eerlijker. Dus daar is ook wat voor te zeggen imo.Bottom line: het is wel eerlijker, maar of het de teamplay bevordert, ik denk van niet.
En of ik hoef niet zo nodig knalvuur/kanonnenvoer, ik maak mijn kills toch wel.....
Mensen die niet willen vliegen gaan nu niet ineens vliegen. En de specifieke kits behoeden toch al dat er veel taxi's gebruikt worden.
Zou mooi zijn als je vliegtuigen op alleen squad join kan zetten. Heb ook vaak in de bomber dat er zo'n noob achterin zit die op niks schiet.MRE-Inc schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Leuk...krijg je van die n00bs in vliegtuigen en tanks..... Afgelopen weekend zo'n gast op Fao Fortress die dan in een fighter gaat vliegen. Op die map is er maar 1 vliegtuig en dan pak je de fighter terwijl de vijand niet eens gebruik maakte van hun vliegtuig. Spot flares droppen ? Echt niet.....Kills maken ? Echt niet.....alleen af en toe het vliegtuig neerschieten van de vijand als die eens in de zoveel tijd gebruikt werd door de vijand.
Hoop dus echt niet dat dit ook in de niet-cte versie komt want het gehalte piloten die niet kunnen vliegen ligt erg hoog op de Xbox One. De keren dat ik zelf dood ga als piloot zijnde zijn als of ik zelf een domme fout maak of dat ik onder vuur genomen wordt en de tegenstander tegen mij aan knalt. Verhoudingsgewijs is het van mijn 10 deaths ongeveer 2x domme eigen fout, 1x uit de lucht geschoten door een kundge piloot en 7x door plane ramming
Komt er een vliegtuig aan en schiet mij uit de lucht... Dan klim ik zelf liever naar achter.
Haha herkenbaar maar dan in de attack plane. Van die gasten die alleen maar naar voren zitten te kijken en nog denk dat ze met die machine gun nog wat kunnen raken ook op de grond. Ik klim idd liever zelf naar achter en beman de machine gun wel.zlpsycho schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:10:
[...]
Zou mooi zijn als je vliegtuigen op alleen squad join kan zetten. Heb ook vaak in de bomber dat er zo'n noob achterin zit die op niks schiet.
Komt er een vliegtuig aan en schiet mij uit de lucht... Dan klim ik zelf liever naar achter.
Dit dus:
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/26211207
Overigens gisteren even snel al spectator zitten mee kijken: Is best leuk
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/26459185
Verwijderd
Je schiet hem wel in het gebied waar ze staan en niet erover en veel verder? Ik schiet letterlijk op de enemy wanneer mogelijk, ze schreeuwen zo heerlijk als ze in de fik staanVerwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:38:
Vraag. Speel al weken lang als scout op de Xbox en ik zie heel vaak in gameplay van anderen dat als ze een flare afschieten dat je de positie van je vijand op je mini map ziet. Als ik een flare in de buurt van de vijand afschiet dan zie ik niks op mijn mini map. Hetzelfde als scouts in mijn squad een flare afschieten dan zie ik ook niks op mijn mini map. Hoe kan dit?
https://powershellisfun.com
Hoezo? Degene die als eersten in de map zijn kunnen geen n00b zijn?MRE-Inc schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Leuk...krijg je van die n00bs in vliegtuigen en tanks.....
Tuurlijk kan dat wel, maar het ging mij er ook meer om dat de kans die goede piloten hebben nu veel minder is.Clown1 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:17:
[...]
Hoezo? Degene die als eersten in de map zijn kunnen geen n00b zijn?
Nu is het zo dat ik als eerste in de map ben en ik kan best wel redelijk goed vliegen dus ik kan op bv Fao Fortress waar maar 1 vliegtuig is direct de attack plane reserveren. Straks zal het zo zijn dat 15/15 spelers daadwerkelijk de map geladen hebben en dan is mijn kans maar 1/15 ipv 13/15e die ik nu heb (als ik met GivemeThosetags en Martinspire speel in een party want zij hebben ook een SSD en dan zijn wij vaak als eerste 3 alleen in de map.)
Gebruik je wel de spot flare en niet de flash versie?Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:38:
Vraag. Speel al weken lang als scout op de Xbox en ik zie heel vaak in gameplay van anderen dat als ze een flare afschieten dat je de positie van je vijand op je mini map ziet. Als ik een flare in de buurt van de vijand afschiet dan zie ik niks op mijn mini map. Hetzelfde als scouts in mijn squad een flare afschieten dan zie ik ook niks op mijn mini map. Hoe kan dit?
Ik zie je knipoog, maar er zijn er dus genoeg die straks een vliegtuig gaan pakken en totaal niet teambased bezig zijn omdat ze niet of nauwelijks kunnen vliegen. Die worden dan door de vijand eruit geschoten (kost je weer een ticket) moet je weer 90 seconden wachten voor de respawn van het vliegtuig of ze houden met man en macht het vliegtuig net in de lucht maar droppen geen spotflares en bombarderen de juiste posities niet of nauwelijks en vliegen dus maar wat rondjes. Daar heb je dus geef ene fuck aan. Wil je gaan oefenen, ga dan lekker in een lege server oefenen. Dat is net zo frustrerend als medics die niet reviven en health droppen en support troepen die geen ammo droppen.....Clown1 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:24:
Als ik er in kom is er geen voertuig meer beschikbaar. Nu straks dus de kans om beter te worden.
We zullen zien. Het is ook maar een voorspelling hoe het zal lopen. Maar aangezien het bemachtigen van een voertuig voor namelijk ligt aan je ps4 versie/internet/harde schijf en niet zozeer aan kunde, gok ik dat het wel meevalt.MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:36:
[...]
Ik zie je knipoog, maar er zijn er dus genoeg die straks een vliegtuig gaan pakken en totaal niet teambased bezig zijn omdat ze niet of nauwelijks kunnen vliegen. Die worden dan door de vijand eruit geschoten (kost je weer een ticket) moet je weer 90 seconden wachten voor de respawn van het vliegtuig of ze houden met man en macht het vliegtuig net in de lucht maar droppen geen spotflares en bombarderen de juiste posities niet of nauwelijks en vliegen dus maar wat rondjes. Daar heb je dus geef ene fuck aan. Wil je gaan oefenen, ga dan lekker in een lege server oefenen. Dat is net zo frustrerend als medics die niet reviven en health droppen en support troepen die geen ammo droppen.....
Welk speltype speel jij zoveel als je 74% winrate hebt? Of heb je veel geluk met pro's in je team zoals vrienden haha?
Ook wel intressant! Had ik nooit gedacht dit namelijk.
Conquest zowat altijd. En ja ik speel voornamelijk met vrienden samen maar met die 'pro's' in ons team valt het meestal wel mee haha. Vaak staan we als squad bovenaan zonder dat we het gevoel hebben dat we het nu zo goed doen, ik blijf me verbazen hoe weinig mensen nu echt PTFO spelen. Nu als variatie maar eens de Assault en Support class, beide level 3 momenteel, naar level 10 brengenTo easy schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:43:
[...]
Welk speltype speel jij zoveel als je 74% winrate hebt? Of heb je veel geluk met pro's in je team zoals vrienden haha?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
en je codexen + medals natuurlijk ;-)AntraXxX schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:17:
[...]
Conquest zowat altijd. En ja ik speel voornamelijk met vrienden samen maar met die 'pro's' in ons team valt het meestal wel mee haha. Vaak staan we als squad bovenaan zonder dat we het gevoel hebben dat we het nu zo goed doen, ik blijf me verbazen hoe weinig mensen nu echt PTFO spelen. Nu als variatie maar eens de Assault en Support class, beide level 3 momenteel, naar level 10 brengen.
Ik ben benieuwd hoeveel uur je uiteindelijk hiervoor kwijt was
Maar wat voor een spelers en houd BF1 de spelers net zolang vast als BF4?To easy schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:43:
nieuws: EA: aantal spelers Battlefield 1 ligt 50 procent hoger dan bij Battle...
Ook wel intressant! Had ik nooit gedacht dit namelijk.
Want aantal uur die ik in BF1 heb gestoken komt niet eens in buurt van BF4, en ben nu toch al redelijk uitgekeken op BF1.
Ik heb in totaal 2000 uur BF4 zitten, maar ben nu level 79 bij BF1 en ik vind het wel best nu al.
Grappig dat verschil. Heb alle BF's gespeeld, maar vind dit echt een van de leukste. Enig wat ik mis is de diepte in de codexen. De assignments in BF4 waren soms best pittig. De codexen zijn zo te halen. Hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen.Albinoraptor schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:22:
[...]
Maar wat voor een spelers en houd BF1 de spelers net zolang vast als BF4?
Want aantal uur die ik in BF1 heb gestoken komt niet eens in buurt van BF4, en ben nu toch al redelijk uitgekeken op BF1.
Ik heb in totaal 2000 uur BF4 zitten, maar ben nu level 79 bij BF1 en ik vind het wel best nu al.
Die codexen en assignments hebben me sowieso nooit echt wat gedaan. Maar zoals 500 kills krijgen met elk primair wapen, daar kon ik wel voldoening halen in BF4. (Heb ik dan ook bijna 2x gedaan op verschillende systemen.)Qoriox schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:25:
[...]
Grappig dat verschil. Heb alle BF's gespeeld, maar vind dit echt een van de leukste. Enig wat ik mis is de diepte in de codexen. De assignments in BF4 waren soms best pittig. De codexen zijn zo te halen. Hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen.
Maar in BF1 mis ik gewoon het gevoel van voldoening halen.
Maybe I am getting old.
205 uur.donvalentino schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:15:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel uur je uiteindelijk hiervoor kwijt was
oke oke als je veel met vrienden speelt dan is het wel leuker/makkelijker. Maar idd pro's in je team is altijd maar te hopen haha. Vraag mij soms ook af aan hoe verre dat skill matchmaking werkt.AntraXxX schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:17:
[...]
Conquest zowat altijd. En ja ik speel voornamelijk met vrienden samen maar met die 'pro's' in ons team valt het meestal wel mee haha. Vaak staan we als squad bovenaan zonder dat we het gevoel hebben dat we het nu zo goed doen, ik blijf me verbazen hoe weinig mensen nu echt PTFO spelen. Nu als variatie maar eens de Assault en Support class, beide level 3 momenteel, naar level 10 brengen.
Ja oke dan word over een tijdje weer bekeken, maar vind toch wel intressante statistieken nu.Albinoraptor schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:22:
[...]
Maar wat voor een spelers en houd BF1 de spelers net zolang vast als BF4?
Netjes!! Ik ben er ook bijna
Niet? Had verwacht dat je t al was! Nog ff doorknallen
Ik was maandag nog level 98poor Leno schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:15:
[...]
Niet? Had verwacht dat je t al was! Nog ff doorknallen
Verwijderd
Vijanden worden alleen rood als je ze spot (R1 op PS4, RB op Xbox?) of als er spotting flares worden gedropt.Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:56:
Echt niemand die me verder kan helpen? Ik zie nimmer vijanden (rode stippen) op mijn mini map.
Bij de vorige delen kwamen ze ook op de minimale als ze zonder suppressor schoten, maar dat is in BF1 niet meer zo.
Verwijderd
Op de minimap zie je dit alleen standaard bij cod....Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:16:
Taggen lukt me wel en ik zie ook tegenstanders die getagt zijn. Ik zie ze alleen niet op de mini map. Ik zie ze alleen in het speelveld met een rood icoontje.
Bij bf1 is dit alleen wanneer je spot flare gebruikt, zo'n pistol in je sniper (scout) class
Heb je je minimap vergroot ? Dat hielp mij enorm, daarvoor zag ik nooit iemand.Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:56:
Echt niemand die me verder kan helpen? Ik zie nimmer vijanden (rode stippen) op mijn mini map.
Minimap size omhoog zetten en via Options - Gameplay - Hud / On foot zoom radius omhoog zetten.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.