Verwijderd
wordt tijd voor een extra operation
Ik had die video na 1 keer wel al gezien, inderdaad irritantVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:07:
Die laadtijden is wel een dingetje ja. Traag en stroperig. Wat ik ook irritant vind is elek weer die video als je operations gaat spelen. Na 10x weet ik dat wel en wil ik gewoon knallen!
Twente komt eraan!
De maatschappij? Daar bevind ik me toch al in?
Af en toe ga ik even een rondje lopen in het pittoreske St Quentin, of ga ik met vrienden stappen in het gezellige stadje van Amiens.
Soms even een lekkere wandeling door het prachtige bos van Argonnne of een verkwikkend hiking-tripje in de bergen van Monte Grappa.
En als ik zin heb om te relaxen, gaan we lekker zonnen aan het strand bij Suez.
Als je eens wat compleet anders wil, kun je een luchtballonvaart of mooie boot- of treinreis boeken.
Ik begrijp je opmerking niet helemaal
Vergeet niet de kuilen graven in het zand op een mooie zonnige dag met je schep.poor Leno schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:15:
[...]
De maatschappij? Daar bevind ik me toch al in?
Af en toe ga ik even een rondje lopen in het pittoreske St Quentin, of ga ik met vrienden stappen in het gezellige stadje van Amiens.
Soms even een lekkere wandeling door het prachtige bos van Argonnne of een verkwikkend hiking-tripje in de bergen van Monte Grappa.
En als ik zin heb om te relaxen, gaan we lekker zonnen aan het strand bij Suez.
Als je eens wat compleet anders wil, kun je een luchtballonvaart of mooie boot- of treinreis boeken.
Ik begrijp je opmerking niet helemaal
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Nice 1 dude!!
Momenteel ben ik 85, heb nog wat uren te gaan
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Die laatste paar ranks pffffff lang
--------
Hier wat stats btw
Totaal is 20.000.000 punten.
98-99 is 1.300.000
99-100 is 2.600.000
Ik heb er ongeveer 300 uur over gedaan, met een Spm van ongeveer 1200,
2,2 KD,
21.000 kills
1,2 Kpm.
85% Infantry
13% Zeppelin/Vliegtuig
2% Tanks
Ik heb alle battlepacks gespaard en gister achter elkaar geopend toen ik 100 werd
151 battlepacks
30 minuten om ze te openen.
5 Sawtooth pieces
8 Bludgeon pieces
9 SquadXP boosts
6 Legendary skins, waarvan 3 pistols.
Veel dubbele.
Geen super-rare tankskins
[ Voor 79% gewijzigd door poor Leno op 16-01-2017 13:04 ]
Ik vind BF1 een geweldig spel, met name door de vele uren BF die ik in het verleden heb gespeeld heb ik altijd zin om mijn PS4 aan te slingeren. Juist doordat ik moeilijk kan wennen aan het richten etc met de controller loopt het vaak mis en is het plezier ook ineens weer weg, niet geheel onlogisch maar toch..
Hoe kan ik nou het beste het plezier weer terug vinden? Spelen spelen spelen lijkt me om beter te worden, hebben jullie hier nog bepaalde tips in?
Twente komt eraan!
[ Voor 15% gewijzigd door kidicoke op 16-01-2017 15:03 ]
K/D is bij mij maar 0,91, desondanks vind ik het toch een erg vermakelijke game. Heb hem wel op PS4 gehaald en niet voor de pc omdat de hardware dat niet trekt van mijn huidige pc. Besturing met controller blijft wel een stuk lastiger.
Is dat met Premium included waar je soms van die 900 coin battlepacks krijgt & met junk verkopen en betere battlepacks kopen?poor Leno schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:40:
Ik heb alle battlepacks gespaard en gister achter elkaar geopend toen ik 100 werd
151 battlepacks
5 Sawtooth pieces
8 Bludgeon pieces
9 SquadXP boosts
Veel dubbele.
Ik zit met 7,7 miljoen score namelijk al aan 15 verschillende legendaries (met premium pass)
Dat je geen super rare tank skins hebt is niet vreemd, die zijn nog maar in de laatste 2 revisions ofzo beschikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 16-01-2017 15:50 ]
Daarom versta ik je gedurig nietkidicoke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:55:
. En anders heb je nog www.thepowerlevel.com om je stats te laten boosten door een paar chinese kinderen mocht je echt voor stats spelen en zelf niet teh skilzs hebben
Nope dat zijn de vanilla battlepacks die je gewoon krijgt. Gespaard vanaf level 0.SmokingCrop schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:48:
[...]
Is dat met Premium included waar je soms van die 900 coin battlepacks krijgt & met junk verkopen en betere battlepacks kopen?
Ik zit met 7,7 miljoen score namelijk al aan 15 verschillende legendaries (met premium pass)
Dat je geen super rare tank skins hebt is niet vreemd, die zijn nog maar in de laatste 2 revisions ofzo beschikbaar.
Heb verder niets gekocht voor geld of scraps.
In die superior packs zitten alleen legendaries, dus dat is niet zo moeilijk dan
Wow damn dan zijn die tanks skins echt rare. Maar veel dubbele legandary kon je verwachten met maar 3 legendary's per week!poor Leno schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:40:
Ja dat dacht ik eerst ook haha
--------
Hier wat stats btw
98-99 is 1.300.000
99-100 is 2.600.000
2,2 KD,
21.000 kills
1,2 Kpm.
85% Infantry
13% Zeppelin/Vliegtuig
2% Tanks
151 battlepacks
5 Sawtooth pieces
8 Bludgeon pieces
9 SquadXP boosts
Veel dubbele.
Is er ook zoiets dat alle medals uitlegt hoe je die moet halen? De meeste spreken voor zicht maar toch.cellkuh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:57:
[...]
Voor Platinum te krijgen moet je alle ander trophies in de game halen. Handige tips kun je vinden op www.playstationtrophies.org
Het gaat me totaal niet om de statistieken. Maar ik erger me er aan dat ik op de PC altijd gewoon lekkere potjes draaide als 30/5 enzo qua kills en deaths en nou is het telkens 10/12, 5/13 etc etc. Dat maakt het toch wel wat minder leuk uiteindelijkkidicoke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:55:
Je niet zo druk te maken over stats of skils en gewoon lekker gezellig spelen met een party. Vindt zelf solo spelen bijvoorbeeld niks aan, dan blijft alles maar herhaling op herhaling, er moet gewoon een beetje slap gelult worden. Party spelen wordt het een stuk leuker van! En soms gewoon accepteren dat je gewoon wat minder goed bent, is voor sommige heel lastig. Iedereen wil altijd maar #1 scoreboard of een kd van 1337+. Tuurlijk wordt je na een beetje speeltijd wel beter maar niet iedereen is overal even goed in. Je kent het wel die kinderen die als laatste gekozen worden bij gym haha
. En anders heb je nog www.thepowerlevel.com om je stats te laten boosten door een paar chinese kinderen mocht je echt voor stats spelen en zelf niet teh skilzs hebben
Twente komt eraan!
Een maat van mij woont naast mij in de straat, allebei Ziggo, allebei een PS4 van het eerste uur, maar hij heeft er een hybrid SSHD in zitten en ik de standaard schijf. Hij is altijd veeeel eerder in de map dan ik (hij is vrijwel als eerste, ik meestal als een van de laatste).Turfschipper schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:28:
Een maat en ik, beide Breda, zelfde internet, hij ene pro, ik een sloeber ps4 haha ;-).
En hij is altijd eerder in de map. Misschien kan het meerdere redenen hebben hoor. Geen idee.
Ik denk dus dat de schijf de meest cruciale factor is en overweeg daarom te upgraden. Twijfel alleen tussen:
- Gelijk maar een PS4 Pro om weer future proof te zijn (weet iemand of die schijf die daarin zit sneller is dan de oude 500gb schijven?)
- Een 500gb SSD (140eu) (momenteel nog 260 gig vrij van de 500) dus upgrade naar 1TB is niet echt nodig)
- Een 1TB/2TB SSHD (100/130eu)
Lastig! Zijn hier meer mensen die BF1 op een oude PS4 en een Pro hebben gespeeld en verschil in laadtijden hebben gemerkt?
Verwijderd
Ik heb de laatste ps4 geen pro een maand geleden aangeschaft. Maar irriteer mij kapot aan de join tijden in matches en dergelijke. Ik overweeg om hem te verkopen en een ps4 pro te kopen en er ssd in te zetten als het echt aan de disk ligt. Benieuwd dus. Ik snap ook niet dat de PS niet meer cached op disk ipv iedere keer de dvd op te starten. Disk is altijd sneller.jap85 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Een maat van mij woont naast mij in de straat, allebei Ziggo, allebei een PS4 van het eerste uur, maar hij heeft er een hybrid SSHD in zitten en ik de standaard schijf. Hij is altijd veeeel eerder in de map dan ik (hij is vrijwel als eerste, ik meestal als een van de laatste).
Ik denk dus dat de schijf de meest cruciale factor is en overweeg daarom te upgraden. Twijfel alleen tussen:
- Gelijk maar een PS4 Pro om weer future proof te zijn (weet iemand of die schijf die daarin zit sneller is dan de oude 500gb schijven?)
- Een 500gb SSD (140eu) (momenteel nog 260 gig vrij van de 500) dus upgrade naar 1TB is niet echt nodig)
Lastig! Zijn hier meer mensen die BF1 op een oude PS4 en een Pro hebben gespeeld en verschil in laadtijden hebben gemerkt?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 10:26 ]
Met de mensen met wie ik speel zijn de pro's altijd sneller dan de "oude" ps.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Ik heb de laatste ps4 geen pro een maand geleden aangeschaft. Maar irriteer mij kapot aan de join tijden in matches en dergelijke. Ik overweeg om hem te verkopen en een ps4 pro te kopen en er ssd in te zetten als het echt aan de disk ligt. Benieuwd dus.
De mensen met ssd zijn nog wat sneller en vaak squad leader.
Let wel! laadtijden bij BF1 zijn met of zonder pro sowieso lang.
Verwijderd
Dus een ssd er in prakken is dus best zinnig?Ricloo86 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:27:
[...]
Met de mensen met wie ik speel zijn de pro's altijd sneller dan de "oude" ps.
De mensen met ssd zijn nog wat sneller en vaak squad leader.
Let wel! laadtijden bij BF1 zijn met of zonder pro sowieso lang.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ja klopt!Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:32:
[...]
Dus een ssd er in prakken is dus best zinnig?
151 Battlepacks en dan geen tankskins? Nondejûh..... Talk about superrare....poor Leno schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:40:
Ja dat dacht ik eerst ook haha
--------
Hier wat stats btw
98-99 is 1.300.000
99-100 is 2.600.000
2,2 KD,
21.000 kills
1,2 Kpm.
85% Infantry
13% Zeppelin/Vliegtuig
2% Tanks
151 battlepacks
5 Sawtooth pieces
8 Bludgeon pieces
9 SquadXP boosts
Veel dubbele.
Die tankskin is toch maar bij 1 revision geweest, dus je maakt dan niet 151 keer kans op een tankskin.Reefun schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:00:
[...]
151 Battlepacks en dan geen tankskins? Nondejûh..... Talk about superrare....
Vehicle skin dan. Nu zit er één in voor een attack plane dacht ik.Ricloo86 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:08:
[...]
Die tankskin is toch maar bij 1 revision geweest, dus je maakt dan niet 151 keer kans op een tankskin.
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 17-01-2017 11:50 ]
Ik heb een SSHD in mijn pro zitten. Ben altijd als eerste in de game. Voordeel is dat je keuze hebt uit voertuigen alleen moet je alsnog wachten tot iedereen is ingeladen. SSHD is sowieso veel goedkoper dan een SSD. 1TB ben je tussen de 80 a 100 euro kwijt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:32:
[...]
Dus een ssd er in prakken is dus best zinnig?
https://www.bol.com/nl/p/...06194370-9200000049278018
8GB flash is meer dan genoeg voor het laden. Ook getest met andere games zoals FFXV en dat laad ook veel sneller dan de normale HDD.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Verwijderd
deze dus: https://www.bol.com/nl/p/...d-960gb/9200000032531437/
Ik zal mijn bevindingen met mijn ps4 slim en deze disk hier tzt neer zetten. Thx Allemaal voor het advies!
@iedereen, graag geen SSD kopen, dan ben ik straks niet meer als enige vaak de eerste in een game
Daar is idd geen discussie over mogelijk. Maar ik was wel benieuwd naar standaard PS4 met SSHD vs. PS Pro met standaard schijf en dan specifiek met BF1donvalentino schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:54:
Ter info, dit is toch allang bekend dat een PS4 stukke sneller is met SSD (of SSHD)?
@iedereen, graag geen SSD kopen, dan ben ik straks niet meer als enige vaak de eerste in een game
Dit omdat de pro er uiteindelijk toch wel komt en je dan ook gelijk weer een 'verse' PS4 hebt met nieuwe controller etc, dus dat wellicht een handigere (en leukere
Reefun schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:00:
[...]
151 Battlepacks en dan geen tankskins? Nondejûh..... Talk about superrare....
Klopt (redelijk)Ricloo86 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:08:
[...]
Die tankskin is toch maar bij 1 revision geweest, dus je maakt dan niet 151 keer kans op een tankskin.
Die gold tank zat bij Holiday revision (20x)
Bronze dazzle mini tank revision 11 (8x)
Landship Bloodied revision 12 (huidige rev - 4x)
Ik heb wel 5 vehicle skins die niet super ultra mega rare legendary waren though..
[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 17-01-2017 16:06 ]
Het is niet super erg ofzo, maar ik wil wel eens snel spawnen en dan heb ik ineens de verkeerde wapen in mijn handen hehe.. de laatste dagen komt dat echt heel vaak voor..dit heb ik hiervoor nog nooit gehad, normaal blijft die dan staan op de wapen die ik altijd gebruik zeg maar.
Nou als je er geen had opzich wel leuk. Maar met roze ben je wel makkelijk te zien in de lucht voor mij AA gunBajan schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:01:
Heb vandaag de attack plane rosé/gold skin gekregen. Geen idee of dat iets bijzonders is. Speel nooit met vliegtuigen. Misschien toch maar een keer oefenen.
Verwijderd
Ik heb de ps4 pro maar vrienden van me die vlak bij me wonen zijn met de gewone ps4 alsnog eerder in de server..jap85 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Een maat van mij woont naast mij in de straat, allebei Ziggo, allebei een PS4 van het eerste uur, maar hij heeft er een hybrid SSHD in zitten en ik de standaard schijf. Hij is altijd veeeel eerder in de map dan ik (hij is vrijwel als eerste, ik meestal als een van de laatste).
Scheelt vaak wel een sec of 10.. Dat wil niet zeggen dat zij de snelsten zijn, maar wel sneller dan ik met me ps4 pro..
Een ssd in je gewone ps4 plaatsen heeft niet zoveel zin dit doordat de gewone ps4 op sata 2 zit. De pro maakt wel gebruik van sata3 en daardoor heeft een ssd veel meer nut. Ik zit er ook over na te denken om een ssd schijf in me pro te doen. Echter ben ik wel de 1 tb schijf nodig en die zit op 300 euro.. Vind ik nog iets te duur..
Verwijderd
Euh sorry hoor, maar wat heb je aan 8gb flash? Bf past daar niet eens op dus maak je ook geen tot weinig gebruik van de snelheid..PSYVIRII schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:57:
[...]
Ik heb een SSHD in mijn pro zitten. Ben altijd als eerste in de game. Voordeel is dat je keuze hebt uit voertuigen alleen moet je alsnog wachten tot iedereen is ingeladen. SSHD is sowieso veel goedkoper dan een SSD. 1TB ben je tussen de 80 a 100 euro kwijt.
https://www.bol.com/nl/p/...06194370-9200000049278018
8GB flash is meer dan genoeg voor het laden. Ook getest met andere games zoals FFXV en dat laad ook veel sneller dan de normale HDD.
SSHD heeft amper nut..
Verwijderd
Zal de koop annuleren. Die schijf past niet in je ps4, ps4 maakt gebruik van sata2 aansluiting. De pro heeft wel een sata3 aansluiting en daar kan die dus wel inVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:31:
Zo knoop doorgehakt. Gelijk maar 960GB ssd gekocht. Kan ik evt ooit in een pro stoppen.
deze dus: https://www.bol.com/nl/p/...d-960gb/9200000032531437/
Ik zal mijn bevindingen met mijn ps4 slim en deze disk hier tzt neer zetten. Thx Allemaal voor het advies!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 02:25 ]
Verwijderd
Dat moet gewoon kunnen sata3 is backwards compatible.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 02:17:
[...]
Zal de koop annuleren. Die schijf past niet in je ps4, ps4 maakt gebruik van sata2 aansluiting. De pro heeft wel een sata3 aansluiting en daar kan die dus wel in
SATA III (revision 3.x) interface, formally known as SATA 6Gb/s, is a third generation SATA interface running at 6.0Gb/s. The bandwidth throughput, which is supported by the interface, is up to 600MB/s. This interface is backwards compatible with SATA 3 Gb/s interface
In een SSHD zit een stukje SSD dat zich voordoen als cache geheugen. Schrijf kan dus veel sneller data uitlezen en opslaan dan een standaard HDD. De data zelf staat gewoon op een draaiende schrijf.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 02:16:
[...]
Euh sorry hoor, maar wat heb je aan 8gb flash? Bf past daar niet eens op dus maak je ook geen tot weinig gebruik van de snelheid..
SSHD heeft amper nut..
Hoop dat dit genoeg informatie is anders word het voor jou even Googlen.....
De praktijk wijst toch echt anders uit. Als je 1tb wilt en geen 300eu wilt uitgeven aan een SSD is een SSHD een prima alternatief waarmee je zeker een flink stuk van de laadtijd gaat afsnoepen.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 02:16:
[...]
Euh sorry hoor, maar wat heb je aan 8gb flash? Bf past daar niet eens op dus maak je ook geen tot weinig gebruik van de snelheid..
SSHD heeft amper nut..
Verwijderd
Klopt dus alleen dat kleine stukje maar gebruik van de snelle snelheid, de rest niet. Dus een SSD is sneller.PSYVIRII schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:58:
[...]
In een SSHD zit een stukje SSD dat zich voordoen als cache geheugen. Schrijf kan dus veel sneller data uitlezen en opslaan dan een standaard HDD. De data zelf staat gewoon op een draaiende schrijf.
Hoop dat dit genoeg informatie is anders word het voor jou even Googlen.....
Als je dat niet snapt moet je maar even googlen..
Verwijderd
Je hebt gelijk, hij zal gewoon werken echter op sata2 niveau dus..Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:19:
[...]
Dat moet gewoon kunnen sata3 is backwards compatible.
SATA III (revision 3.x) interface, formally known as SATA 6Gb/s, is a third generation SATA interface running at 6.0Gb/s. The bandwidth throughput, which is supported by the interface, is up to 600MB/s. This interface is backwards compatible with SATA 3 Gb/s interface
Ik snap dat het ter sprake kan komen, maar deze offtopic-discussie gaat echt te lang door nu en het wordt er ook niet vriendelijker op.
Wie vind dat het tijd word om platoons weer terug te halen in Battlefield? Zal wel tof zijn om gewoon weer stats te kunnen kijken van de hele clan .
Is sowieso al gelijk een goed punt om mensen bij elkaar te brengen. Nu zijn er waarschijnlijk nog veel mensen die personen zoeken om samen mee te spelen.
[ Voor 32% gewijzigd door PSYVIRII op 18-01-2017 11:55 ]
Verwijderd
Je kan mij toevoegen, wij zitten vrijwel altijd wel met volle squad/party, dus zijn medespelers zo gevonden.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:07:
Iedereen mag mij toevoegen trouwens! Ik speel graag in groep met headset! psn naam is gelijk aan forum naam.
Vanavond online?Ricloo86 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:03:
[...]
Je kan mij toevoegen, wij zitten vrijwel altijd wel met volle squad/party, dus zijn medespelers zo gevonden.
Nu alleen nog support om naar level 10 te schieten. Heb alleen nog nooit een fijn potje met die class gespeeld om een of andere reden.
Kon gisteren geen custom games joinen. Vanuit het laadscherm kwam ik telkens in server lijst terecht. Vervolgens probeer ik de server weer te joinen en krijg ik de melding ´already in game session´
PSN: bollsie
Ik heb af en toe die Hellriegel in mijn handen gehad omdat ik hem kon jatten van iemand die net was gekilled.sjufke schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 06:55:
Eindelijk assault level 10 en meteen die Hellreigel aan de tand kunnen voelen. Pre-nerf natuurlijk nooit mee geschoten, maar het is nog steeds een beest![]()
Nu alleen nog support om naar level 10 te schieten. Heb alleen nog nooit een fijn potje met die class gespeeld om een of andere reden.
Kon gisteren geen custom games joinen. Vanuit het laadscherm kwam ik telkens in server lijst terecht. Vervolgens probeer ik de server weer te joinen en krijg ik de melding ´already in game session´
Schiet lekker snel en zonder recoil, alleen jammer dat je maar anderhalf magazijn tot je beschikking hebt. Die kogels zijn zo op.
Ben nu wel al op Support level 10 en heb de Huot al unlocked, fijn wapen maar wat beperkt qua kogels. Gisteren had ik ook nog de Lewis Gun Optical gekocht want die had ik nog niet. Dat vond ik gelijk het beste Support wapen:
- Weinig recoil
- Aardig wat kogels
- Met optical red dot lekker mikken
Probeer nu ook wat meer scout te spelen. Ben daar nu pas level 5 mee. Uiteindelijk wil ik alle classes naar level 10 halen maar daar zit gewoon aardig wat tijd in. Assault heb ik wat meer moeite mee, veel gasten spelen met shotguns en schieten me in 1 keer dood terwijl ik altijd maar in het luchtledige schiet en amper iemand kan killen met een shotgun
Zat laatst ook naar een youtube filmpje te kijken over een aantal wapens en het viel me daarbij op dat je op een pc gewoon veel beter de recoil kunt corrigeren als op een PS4/Xbox.
[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-01-2017 09:11 ]
Ik hou van de Support class. Samen met de MG15 storm of low-weight (degene met 100 kogels en bipod in ieder geval), ammo crate en mortar. De mortar verwissel ik per level. Zodra er veel bunkers of huizen in voorkomen neem ik de HE, als het veel open velden zijn de airburst. De HE mortar is daarna ook vrij dodelijk vs. vijandelijke voertuigen. Bedenk wel dat je maar een range heb van 60 tot 90m, afhankelijk van hoe hoog je zit t.o.v. het gebied wat je wel raken.sjufke schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 06:55:
Eindelijk assault level 10 en meteen die Hellreigel aan de tand kunnen voelen. Pre-nerf natuurlijk nooit mee geschoten, maar het is nog steeds een beest![]()
Zodra je een scout in je squad heb welke continu spot flare gebruikt kun je aardig wat punten/kills ermee scoren. Eerst een ammo crate neer planten op een plek met cover, mortar erbij en knallen maar. Vergeet niet dat je ook smokes kan gooien ermee om óf je team cover te geven óf de LoS van de vijand te verbreken. Plus, als je als laatste een smoke gooit op een plek waar vijanden zitten, dan heb je direct een mooie indicatie waar ze ongeveer zitten. Meestal sproei ik een 40 tot 50 kogels die kant op en ga dan weer verder.
Heb ook altijd 2 smokes bij me als support, dit om gemakkelijk(er) door te pushen als aanvaller zijnde. Met de mortar erbij zijn dat 4 smokes. Alhoewel ik wel het idee heb dat de smokes van de mortar minder "bereik" hebben als de smokegrenades zelf.
Verder als je rent en je ziet een aantal teamgenoten achter je lopen, altijd een crate neer gooien. Makkelijk punten scoren ermee.
Daarnaast kun je veel supressive fire geven (en ja, ik hoor sommige hier al meuten dat dat niet zoveel effect heeft in BF1 als BF3/4, maar dan nog). Al is het maar om ervoor te zorgen dat de vijand gebukt gaat dan is het al taak volbracht.
[ Voor 11% gewijzigd door Reefun op 19-01-2017 09:46 ]
XBL: MRE Inc
Bedankt voor de mortar tips. Daar had ik me nog niet in verdiept. Ammo crates droppen zit wel goed. Met de medic vloog ik door de levels door med packs droppen.Reefun schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:43:
[...]
Ik hou van de Support class. Samen met de MG15 storm of low-weight (degene met 100 kogels en bipod in ieder geval), ammo crate en mortar. De mortar verwissel ik per level. Zodra er veel bunkers of huizen in voorkomen neem ik de HE, als het veel open velden zijn de airburst. De HE mortar is daarna ook vrij dodelijk vs. vijandelijke voertuigen. Bedenk wel dat je maar een range heb van 60 tot 90m, afhankelijk van hoe hoog je zit t.o.v. het gebied wat je wel raken.
Zodra je een scout in je squad heb welke continu spot flare gebruikt kun je aardig wat punten/kills ermee scoren. Eerst een ammo crate neer planten op een plek met cover, mortar erbij en knallen maar. Vergeet niet dat je ook smokes kan gooien ermee om óf je team cover te geven óf de LoS van de vijand te verbreken. Plus, als je als laatste een smoke gooit op een plek waar vijanden zitten, dan heb je direct een mooie indicatie waar ze ongeveer zitten. Meestal sproei ik een 40 tot 50 kogels die kant op en ga dan weer verder.
Heb ook altijd 2 smokes bij me als support, dit om gemakkelijk(er) door te pushen als aanvaller zijnde. Met de mortar erbij zijn dat 4 smokes. Alhoewel ik wel het idee heb dat de smokes van de mortar minder "bereik" hebben als de smokegrenades zelf.
Verder als je rent en je ziet een aantal teamgenoten achter je lopen, altijd een crate neer gooien. Makkelijk punten scoren ermee.
Daarnaast kun je veel supressive fire geven (en ja, ik hoor sommige hier al meuten dat dat niet zoveel effect heeft in BF1 als BF3/4, maar dan nog). Al is het maar om ervoor te zorgen dat de vijand gebukt gaat dan is het al taak volbracht.
Voor spectator mode moet je naar de serverlijst gaan en ik geloof op vierkantje drukken om serverdetails te zien. Daar heb je de keuze join en spectator.
PSN: bollsie
Wat Sjufke al zei.MRE-Inc schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:11:
Spectater mode. Iemand enig idee hoe je dat start ? Heb er eigenlijk nog nooit naar gezocht, maar ook niet zo snel 1 2 3 gevonden. Zit het er überhaupt al in ?
[video]
[video]
Plus, als iemand uit je vriendenlijst al speelt, dan kun je diegene direct joinen als spectator. Soms hang ik de stalker uit
Dat jij dit soort websites kent maakt opeens heel veel duidelijkkidicoke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:55:
Je niet zo druk te maken over stats of skils en gewoon lekker gezellig spelen met een party. Vindt zelf solo spelen bijvoorbeeld niks aan, dan blijft alles maar herhaling op herhaling, er moet gewoon een beetje slap gelult worden. Party spelen wordt het een stuk leuker van! En soms gewoon accepteren dat je gewoon wat minder goed bent, is voor sommige heel lastig. Iedereen wil altijd maar #1 scoreboard of een kd van 1337+. Tuurlijk wordt je na een beetje speeltijd wel beter maar niet iedereen is overal even goed in. Je kent het wel die kinderen die als laatste gekozen worden bij gym haha
Heb jij een aanvallende speelstijl op de PC? Want als je moeite hebt met kills maken op de console is het wellicht handig om daar jezelf in aan te passen. En wat kidicoke al eerder zei: speel met wat mensen in een party en die trekken het niveau over het algemeen omhoog. Door samenspel zoals revives, ammo en voertuigen ondersteuning maakt het voor jou als speler gemakkelijker om te excelleren.JoteW schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Het gaat me totaal niet om de statistieken. Maar ik erger me er aan dat ik op de PC altijd gewoon lekkere potjes draaide als 30/5 enzo qua kills en deaths en nou is het telkens 10/12, 5/13 etc etc. Dat maakt het toch wel wat minder leuk uiteindelijk
Betreft het aimen zou je wat kunnen spelen met de sensitiviteit van je controller. En let ook op de recoil van wapens.
Succes!
[ Voor 32% gewijzigd door Aramiss op 19-01-2017 13:05 ]
Heb het niet gezien, maar lijkt mij wel vet af en toe.MRE-Inc schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:11:
Spectater mode. Iemand enig idee hoe je dat start ? Heb er eigenlijk nog nooit naar gezocht, maar ook niet zo snel 1 2 3 gevonden. Zit het er überhaupt al in ?
[video]
[video]
Die links van de lijsten laden voor mij niet echt helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 20-01-2017 15:32 ]
Deze wil ook met jullie delen:
Bedankt voor het kijken!
meh. Ik wil vehicles.Msss eens af en toe leuk...poor Leno schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:24:
Back to Basic modus gaat blijven
[afbeelding]
[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2017 23:06 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En daar zien we..
Char 2C!

Verwijderd
Video niet beschikbaar meldingAramiss schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:29:
Vorige week heb ik via deze weg mijn eerste BF1 video gedeeld. Deze is meer dan 100 keer bekeken wat ik een absurd aantal vind voor wat geklungel achter een ps4. Het heeft ervoor gezorgd dat ik een tweede video heb gemaakt.
Deze wil ook met jullie delen:
[video]
Bedankt voor het kijken!
HOLY SHIT van 10 seconden trailer kreeg ik gwn kippenvel. En dan die nieuwe behomoth wat een monster!!poor Leno schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:39:
Oehoehoeh! They shall not Pass teaser!
[video]
En daar zien we..
spoiler:
To easy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:32:
[...]
HOLY SHIT van 10 seconden trailer kreeg ik gwn kippenvel. En dan die nieuwe behomoth wat een monster!!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Psn - Sevyxs
Om 1 of andere reden laadt de video niet op mobiele apparaten. Via laptop/pc is het wel te bekijken. Heel apart. Komt waarschijnlijk door gebruik van muziek in de video.
Geen problemen hier hoor, ligt waarschijnlijk aan je telefoon 😋Aramiss schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:44:
[...]
Om 1 of andere reden laadt de video niet op mobiele apparaten. Via laptop/pc is het wel te bekijken. Heel apart. Komt waarschijnlijk door gebruik van muziek in de video.
Ik merk het ook een beetje, maar dan dat ik nu 1 per 5 potjes gemiddeld krijg en eerst was het meer 1 per 3 potjes.poor Leno schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:04:
Wtf is dit.. Ik heb sinds dat ik level 100 ben en alle battlepacks heb geopend, geen 1 meer gekregen
Ik krijg er ook veel minder dan voor eerder.poor Leno schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:04:
Wtf is dit.. Ik heb sinds dat ik level 100 ben en alle battlepacks heb geopend, geen 1 meer gekregen
Hier ook + sq boostpoor Leno schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:19:
Gister er eentje gekregen.. en daar bleef t bij
Ze proberen je te demotiveren omdat je lvl 100 bent, ze vinden dat je weer een beetje sociaal moet wordenpoor Leno schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:19:
Gister er eentje gekregen.. en daar bleef t bij
Nu? of in het algemeen, ik heb nog nooit lag gehad met bf.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:13:
Hebben jullie ook last van enorme lag tijdens het spelen?
Dit weekend veel gespeeld en nergens last van.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:56:
Al de hele week.
Zal ik sowieso even je modem/router checken. Even rebooten of misschien even je IP adress van je console daarin volledig open zetten. Of als het zo ding is van Ziggo dan gelijk uit het raam gooienVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:56:
Al de hele week.
Ik heb het ook.. Veel mensen aan het rubberbanden als een malle.Ricloo86 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:15:
[...]
Dit weekend veel gespeeld en nergens last van.
Misschien wel handig om te melden dat je een Pro hebt.. Kan zijn dat het daaraan ligt? Ik krijg de indruk dat DICE/EA serverside allerlei 'verbeteringen' aan het toepassen is, maar het wordt steeds erger.
Zo heb ik sinds eergisteren regelmatig de bug dat als ik prone lig of crouch, dat mn geweer niet meer recht over het vizier kijkt. Zo moet ik omhoog en schuin richten en op goed geluk schieten omdat het lijkt alsof de kogel uit mn handvat komt
Verwijderd
Vrijdag trouwens ook BF4 gekocht voor 7 euro in de PS store, was aangenaam verrast dat mijn PS3 stats konden worden overgezet naar de PS4. (wist het wel omdat het tijdens PS4 release in het nieuws was geweest maar was het keihard vergeten, zat al te balen dat ik alles opnieuw zou moeten unlocken)
Nu ik BF4 weer even gespeeld heb merk ik dat de games qua gameplay toch verder uit elkaar liggen dan BF3 en BF4. Dat is op zich ook wel logisch aangezien de setting compleet anders is... BF1 roept bij mij vooral veel herinneringen op aan BF1942, lekker ongecompliceerd soldaatje spelen terwijl bij BF4 alle gadgets een hele extra laag over de game leggen (positief bedoeld, beide hebben hun eigen charme)
Ook een paar keer gehad dat ik 100% zeker wist dat ik raak schoot (single shot wapen) maar de hit niet werd geregistreerd, dit had ik eerder ook nog niet meegemaakt. Er lijkt dus wel iets aan de hand (geweest?) te zijn.
met een sniper of? heel ietsjes bewegen zonder te liggen laat je sws missen terwijl je denkt dat je raakt!jap85 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:53:
Ik had afgelopen weekend ook voor het eerst last van lag, ik heb geen pro overigens.
Ook een paar keer gehad dat ik 100% zeker wist dat ik raak schoot (single shot wapen) maar de hit niet werd geregistreerd, dit had ik eerder ook nog niet meegemaakt. Er lijkt dus wel iets aan de hand (geweest?) te zijn.
Ja ik ook. Overigens is B2B voor mij nog best wel buggy. Ik schiet sneller met de bolt action rifles dan dat de reload animatie duurt inclusief strafe beweging. Komt misschien ook wel door de Elite controller van de X1 omdat de triggers maar half ingedrukt hoeven te worden.Jeroenimoes schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:58:
[knip]
[...]
meh. Ik wil vehicles.Msss eens af en toe leuk...
Dus: richten, vuren, reloaden, heen en weer bewegen, richten en schieten, duurt gewoon te lang met de bolt action rifles. Het tweede schot mis ik erg vaak omdat de reload animatie nog bezig is. Het is lastig uit te leggen, maar waar het feitelijk op neer komt, is dat ik te snel het 2e schot wil vuren als die nodig is.
Verder heb ik potjes b2b gespeeld waarin ik de eerste 5 minuten echt alles raak schiet en na 5 minuten begint het gedonder. Dan zit ik op iemand te richten en staat mijn crosshair vol op het lichaam en krijg ik niet eens een hitmarker...... Dat gaat dan 20x zo door totdat mijn ammo op is.....
Gisteravond gewoon uit frustratie een ragequit en gewoon QC gaan spelen...... Verder vind ik het vaag dat je op Sinai Desert als Britse soldaat een SMLE met 10 rounds krijgt en de Ottomanen een Martini Henri die een reload heeft van ruim 4 seconden en post-patch eigenlijk gewoon waardeloos is. Je bent dan zwaar in het nadeel tov de Britse soldaten als je mis schiet.
Gwn een off-day misschienjap85 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:14:
Met een Carbine, van redelijk dichtbij en paar keer op dezelfde dag. Gisteren niet meer gebeurd overigens.
Verwijderd
goh, het zou bijna op een echte oorlog gaan lijkenMRE-Inc schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:31:
[...]
Gisteravond gewoon uit frustratie een ragequit en gewoon QC gaan spelen...... Verder vind ik het vaag dat je op Sinai Desert als Britse soldaat een SMLE met 10 rounds krijgt en de Ottomanen een Martini Henri die een reload heeft van ruim 4 seconden en post-patch eigenlijk gewoon waardeloos is. Je bent dan zwaar in het nadeel tov de Britse soldaten als je mis schiet.
of zouden Britten destijds ook aan balance patches gedaan hebben?
Nouja.. toen de Amerikanen met shotguns aankwamen, begonnen de Duitsers om nerfs te schreeuwenVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:05:
[...]
goh, het zou bijna op een echte oorlog gaan lijken![]()
of zouden Britten destijds ook aan balance patches gedaan hebben?
(True story)
Germany Declares Shotgun Inhumane
Inhumane.....25 jaar later hadden ze er niet zo veel moeite mee die moffen.....poor Leno schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:57:
[...]
Nouja.. toen de Amerikanen met shotguns aankwamen, begonnen de Duitsers om nerfs te schreeuwen
(True story)
Germany Declares Shotgun Inhumane
Maar volgens mij staat dit ook bij die informatie die je ziet als er een map geladen wordt. Dan staan er links boven in het scherm van die weetjes....Meende dat ik het daar ook al eens gelezen had....
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.