Vlassie1980 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:58:
Iemand nog tips om een beetje snel als scout te levelen? Ik wil graag die Martini Henry maar ik vind het echt een klote class om mee te levelen aangezien je als scout sitting duck bent wanneer je een vlag wilt capturen. Voor dat spotten krijg je amper punten dus dat schiet sowieso niet op. Snap echt niet hoe sommige spelers al zo snel een Martini Henry hebben kunnen vrijspelen

Sowiesow de standaard dingen :
Spotflare gebruiken
Spotten
Orders opvolgen of geven
Zeker de spotflare kan erg hard gaan als je samen met een support zit. Deze zou dan bijv. met een mortar iedereen kunnen pakken door jouw spotflare.
Een andere, passieve manier is de trench periscope gebruiken!
Zeker bij Operations (ga ik weer als Operations evangalist

) kan dit érg hard gaan. Ja, je hangt dan helemaal achteraan doorgaans, maar als je het goed doet kun je je team heel erg helpen. Iedere vijand welke je goed spot krijgt een rode omlijning waardoor het voor iedereen makkelijker wordt om ze te zien en belangrijker, neer te schieten.
Uiteraard is dit geen gangbare tacktiek zodra er een zandstorm of mist is ;-)
Voor de rest is het gewoon het spel spelen. Je wordt vanzelf level 10 met Scout! Maar de Martini-Henry is toch de moeite niet waard na de nerf. Hij blijft wel "leuk' om mee te spelen, maar je zal bijna niemand meer met 1 schot neer krijgen helaas. Plus het duurt ong. 4 seconden om te herladen na ieder schot.
Martinspire schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:47:
[...]
Pak een infantry versie en zet daar zo'n AA-sight op (ook handig op andere guns overigens). Dan kun je wat agressiever spelen omdat je niet zo lang hoeft in te zoomen. Ben je ook meer rifleman. Pak dan de SMLE omdat die de minste range voor de sweet-spot heeft en blijf op zo'n 40 meter van een objective zitten tot je deze hebt schoongeveegd.
Refresh my memory ; Welke scout gun heeft een AA-sight dan eigenlijk? Ben dat nog niet tegen gekomen?
[
Voor 15% gewijzigd door
Reefun op 10-01-2017 08:18
]