Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
kw_nl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:26:
Ik gebruik het alleen om een resupply aan te vragen, aangezien je dan een uitroepteken boven je hoofd krijgt. Al zijn sommige support gasten daar echt blind voor... Sta je te springen voor ze, geven ze niks...
Nou ammo en medpacks hoef je het wiel niet voor te gebruiken..

Als je namelijk een medic of support dude ziet, hoef je alleen maar ernaar te kijken en te 'spotten' dan vraag je vanzelf om ammo of medpack :)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

poor Leno schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:30:
[...]

Nou ammo en medpacks hoef je het wiel niet voor te gebruiken..

Als je namelijk een medic of support dude ziet, hoef je alleen maar ernaar te kijken en te 'spotten' dan vraag je vanzelf om ammo of medpack :)
Goede tip wist ik nog niet!
TRK schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:35:
[...]

Goede tip wist ik nog niet!
Nog een tip! Zelf net geleerd op Reddit :o

Je kunt bijvoorbeeld tripwires opikken van tegenstanders! (Ik heb t vierkantje ook wel eens gezien bij mijnen en dynamites.. nooit bij tripwires though.. waarschijnlijk is het class-afhankelijk) :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uSaAPgRvxiA]

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
er zijn wel een paar dingen die mij irriteren aan bf 1
1 als ik tijdens een nieuw pot afsluit duurt het 30 seconden tot het gebeurt...ps4 pro
2 dat rook slaat echt nergens op elk scheetje verandert in gigantisch rook pluim.
3 ik speel alleen team death match maar wil graag 64 met tanks en vliegtuigen. :(
ik mis bfbc :(

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
raro007 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:03:

1 als ik tijdens een nieuw pot afsluit duurt het 30 seconden tot het gebeurt...ps4 pro
Voor de laatste patch kon dat uberhaupt niet... dan liep hij vast. Dus is al een verbetering :)

Ik vermaak me wel met Conquest 64 man, alleen kan ik tot nu toe nog niet veel anders dan Support... (die nu wel class level 10)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Heb alleen nog conquest gespeeld tot zover. En ik gebruik alleen assault en scout. Rank 8 en 9 nu. Snak voor de assault wel naar de hellregel.

Als ik level 10 scout ben, heeft die ook een favoriet die ik moet kiezen? Want moet eerlijk zeggen, die marksman, mijn wapen wa ik kreeg bij het begin, die bevalt me eigenlijk wel voor de scout. Als ik nu een nog betere scout gun krijg, dan word ik een leathal force denk haha ;-). Maar heb het volgens mij helemaal niet nodig, niks mis met die marksman.

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 09-01-2017 19:21 ]

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Turfschipper schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:19:
Heb alleen nog conquest gespeeld tot zover. En ik gebruik alleen assault en scout. Rank 8 en 9 nu. Snak voor de assault wel naar de hellregel.

Als ik level 10 scout ben, heeft die ook een favoriet die ik moet kiezen? Want moet eerlijk zeggen, die marksman, mijn wapen wa ik kreeg bij het begin, die bevalt me eigenlijk wel voor de scout. Als ik nu een nog betere scout gun krijg, dan word ik een leathal force denk haha ;-). Maar heb het volgens mij helemaal niet nodig, niks mis met die marksman.
Bij level 10 scout unlock je de martini Henry.
Vóór de grote update was het echt een monster,schijnt nu tegen te vallen. Ik ben nu level 9 scout,ben benieuwd straks. Voorlopig knal ik nog lekker met de SMLE mark3 marksman

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
raro007 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:03:
er zijn wel een paar dingen die mij irriteren aan bf 1
2 dat rook slaat echt nergens op elk scheetje verandert in gigantisch rook pluim.
3 ik speel alleen team death match maar wil graag 64 met tanks en vliegtuigen. :(
ik mis bfbc :(
net zoals rook en gas door de muren heen is ook verschrikkelijk.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
Bajan schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:34:
[...]

Bij level 10 scout unlock je de martini Henry.
Vóór de grote update was het echt een monster,schijnt nu tegen te vallen. Ik ben nu level 9 scout,ben benieuwd straks. Voorlopig knal ik nog lekker met de SMLE mark3 marksman
Vóór de grote update van afgelopen maand waren zowel een Martini Henry èn de Hellriegel prima wapens. Na de update zijn ze beide door Dice zwaar generfd. Je hoeft er dus niet naar uit te kijken om ze te unlocken. Na de update heb ik beide wapens nauwelijks aangeraakt en ben ik geswitched naar de BAR. Maak meer kills dan wanneer ik met de Hellriegel speel.

XBL: MRE Inc

• Bajan
MRE-Inc schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:12:
[...]

Vóór de grote update van afgelopen maand waren zowel een Martini Henry èn de Hellriegel prima wapens. Na de update zijn ze beide door Dice zwaar generfd. Je hoeft er dus niet naar uit te kijken om ze te unlocken. Na de update heb ik beide wapens nauwelijks aangeraakt en ben ik geswitched naar de BAR. Maak meer kills dan wanneer ik met de Hellriegel speel.
Mag ik vragen welke uitvoering van BAR?
Als ik scout level 10 heb gehaald,dan ga ik met assault aan de gang.

• MRE-Inc
Bajan schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:23:
[...]

Mag ik vragen welke uitvoering van BAR?
Als ik scout level 10 heb gehaald,dan ga ik met assault aan de gang.
BAR M1918 Trench met AA sight en ook wel eens met de BAR m1918 Storm met AA sight...

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25046794

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Serverstoring :( Meer mensen last van?

If it aint fixed, it's broken.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:17
Iemand nog tips om een beetje snel als scout te levelen? Ik wil graag die Martini Henry maar ik vind het echt een klote class om mee te levelen aangezien je als scout sitting duck bent wanneer je een vlag wilt capturen. Voor dat spotten krijg je amper punten dus dat schiet sowieso niet op. Snap echt niet hoe sommige spelers al zo snel een Martini Henry hebben kunnen vrijspelen :(
Vlassie1980 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:58:
Iemand nog tips om een beetje snel als scout te levelen? Ik wil graag die Martini Henry maar ik vind het echt een klote class om mee te levelen aangezien je als scout sitting duck bent wanneer je een vlag wilt capturen. Voor dat spotten krijg je amper punten dus dat schiet sowieso niet op. Snap echt niet hoe sommige spelers al zo snel een Martini Henry hebben kunnen vrijspelen :(
Pak een infantry versie en zet daar zo'n AA-sight op (ook handig op andere guns overigens). Dan kun je wat agressiever spelen omdat je niet zo lang hoeft in te zoomen. Ben je ook meer rifleman. Pak dan de SMLE omdat die de minste range voor de sweet-spot heeft en blijf op zo'n 40 meter van een objective zitten tot je deze hebt schoongeveegd.

En gebruik vooral je spotflair om vooraf te zien waar men zit zodat ze je niet kunnen verrassen. Je moet ook niet te snel willen gaan, maar je kunt nog best rushen. En pak een M1911, MARS of andere handgun met veel damage maar toch redelijke rate of fire.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Van mijn kant ook even een leuke compilatie met kills en grappige/rare momenten:

motabeatz.com

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik speel als scout bijna net zo aanvallend als met assault. Gewoon met de default marksman. Speel zo het best, en ik vind dat ook het leukst. Komt natuurlijk ook omdat op veel maps je goed uit de weg kan als scout.

Als je dan ook nog squadleader bent, steeds opdracht geven, op veilige afstand even checken wat er met je maten gebeurd, eventueel snipe ondersteuning geven, spotten. Lijkt het veilig, snel de vlag ook zelf mee pakken, tripwire op een sneaky plek en weer wegwezen richting volgende vlag inclusief opdracht.

Dan rank je best snel hoor. Booster kan ook nog aan.

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik heb gister support naar lvl10 gebracht, ook een dik wapen. Nu alleen nog scout een paar levels. Op dit moment lvl 58. Blijft leuk alleen het wordt tijd voor een dlc met extra operations.
Vlassie1980 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:58:
Sowiesow de standaard dingen :

Spotflare gebruiken
Spotten
Orders opvolgen of geven

Zeker de spotflare kan erg hard gaan als je samen met een support zit. Deze zou dan bijv. met een mortar iedereen kunnen pakken door jouw spotflare.

Een andere, passieve manier is de trench periscope gebruiken!

Zeker bij Operations (ga ik weer als Operations evangalist :+) kan dit érg hard gaan. Ja, je hangt dan helemaal achteraan doorgaans, maar als je het goed doet kun je je team heel erg helpen. Iedere vijand welke je goed spot krijgt een rode omlijning waardoor het voor iedereen makkelijker wordt om ze te zien en belangrijker, neer te schieten.

Uiteraard is dit geen gangbare tacktiek zodra er een zandstorm of mist is ;-)

Voor de rest is het gewoon het spel spelen. Je wordt vanzelf level 10 met Scout! Maar de Martini-Henry is toch de moeite niet waard na de nerf. Hij blijft wel "leuk' om mee te spelen, maar je zal bijna niemand meer met 1 schot neer krijgen helaas. Plus het duurt ong. 4 seconden om te herladen na ieder schot.
Martinspire schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:47:
[...]

Pak een infantry versie en zet daar zo'n AA-sight op (ook handig op andere guns overigens). Dan kun je wat agressiever spelen omdat je niet zo lang hoeft in te zoomen. Ben je ook meer rifleman. Pak dan de SMLE omdat die de minste range voor de sweet-spot heeft en blijf op zo'n 40 meter van een objective zitten tot je deze hebt schoongeveegd.
Refresh my memory ; Welke scout gun heeft een AA-sight dan eigenlijk? Ben dat nog niet tegen gekomen?

[ Voor 15% gewijzigd door Reefun op 10-01-2017 08:18 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren ging het weer lekker met de servers, 2 keer in een lege server.
En 2 keer level 94 geworden haha

Volgens mij klopte het op het einde wel weer.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Reefun schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:16:
[...]

Refresh my memory ; Welke scout gun heeft een AA-sight dan eigenlijk? Ben dat nog niet tegen gekomen?
Als het goed is heeft bijna elke Infantry-variant een AA-sight (zoals de SMLE). Even customizen en je ziet hem wel staan. Bijkomend voordeel is dat je geen lens flare hebt maar wel veel damage doet. Al moet je natuurlijk wel wat beter mikken.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2017 13:06 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:04

-tom-562

Oliesjeik

Martinspire schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Als het goed is heeft bijna elke Infantry-variant een AA-sight (zoals de SMLE). Even customizen en je ziet hem wel staan. Bijkomend voordeel is dat je geen lens flare hebt maar wel veel damage doet. Al moet je natuurlijk wel wat beter mikken.
Dat is geen AA-sight toch? Maar dat is die soort van 'red dot' sight. AA-sight zijn die sights zoals op de BAR

Vaak bu'j te bang!

-tom-562 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:11:
[...]

Dat is geen AA-sight toch? Maar dat is die soort van 'red dot' sight. AA-sight zijn die sights zoals op de BAR
Excuus, ik bedoel de SMLE Carbine. Carbine heeft dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/xEf7fsyOZQg/maxresdefault.jpg

Martinspire schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Dat zijn echter géén AA-sights. Dat zijn opticals/marksman varianten. Op de support lmg's (zoals de BAR) heb je wél AA-sights beschikbaar.

De optical/infantry/marksman scout geweren hebben inderdaad géén lens flare. Dat heb je enkel bij de sniper varianten.
-tom-562 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:11:
[...]

*Edit : Dit dus. Sorry, las over jouw post heen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Reefun op 10-01-2017 14:32 ]

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:49
Reefun schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:43:

Voor de rest is het gewoon oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Komt helemaal goed d:)b
Heb nu een aantal settings verandert (FOV, kleur crosshair, sensitivity,...) en dat gaat al een heel stuk beter.
Heb nu een K/D ratio van 0.8, nog niet fameus maar al een pak beter dan de 0.3 waar ik mee begonnen ben :).

Denk dat ik als medic nog veel te veel voor de objectives ga, ik ga gewoon keihard mee om de vlag te captureren :). Maarja, COD is dan ook het laatste game dat ik gespeeld heb en daar hoort dat zo :+

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Engineer Stewie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:43:
[...]

Heb nu een aantal settings verandert (FOV, kleur crosshair, sensitivity,...) en dat gaat al een heel stuk beter.
Heb nu een K/D ratio van 0.8, nog niet fameus maar al een pak beter dan de 0.3 waar ik mee begonnen ben :).

Denk dat ik als medic nog veel te veel voor de objectives ga, ik ga gewoon keihard mee om de vlag te captureren :). Maarja, COD is dan ook het laatste game dat ik gespeeld heb en daar hoort dat zo :+
BF draait niet om KD ratio's! Gewoon lekker blijven doen waar je goed in bent. Al moet ik bekennen dat ik afgelopen tijd m'n KD heb opgekrikt naar 1.15 en nu weer hard op objectives aan het spelen ben. Win win!

If it aint fixed, it's broken.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Engineer Stewie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:43:
[...]

Kan prima hoor met medic, veel mensen klagen erover maar ik vindt het echt meevallen. Medic is echt mijn #1 class, je moet alleen weten welke wapens je moet pakken. Als je agressief wilt spelen kan ik de autoloading 8.25 extended of de m1907 SL sweeper aanraden. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen beide, ik ben nu weer even met de sweeper bezig en moet zeggen dat die weer voordelen heeft ten opzichte van de extended. Maja veel mensen vinden de extended niks omdat die geen auto fire heeft.

Hier een vergelijking, klopt wel aardig met mijn bevindingen. Enige wat je er niet van af kan lezen is de auto aim, ik heb het gevoel dat die bij de sweeper veel sterker is dan bij de extended.
http://symthic.com/bf1-mu...32=None&a42=None&a52=None

Edit: En geen domme revives uitvoeren helpt ook, mensen die op domme plekken dood gaan hebben bij mij pech tenzij ik het zeker weet dat het kan :+ . Soms is het beter om iemand te laten liggen ipv zelf dood te gaan terwijl je voor de revive gaat, scheelt weer een ticket :D

[ Voor 30% gewijzigd door kidicoke op 10-01-2017 15:06 ]

• MRE-Inc
kidicoke schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Enige wat je er niet van af kan lezen is de auto aim
Auto-aim bestaat niet, het is aim assist. En dat is een game-wide setting ipv een setting welke per wapen is in te stellen.

En auto fire of semi-auto...tja.....ik had in BF4 al met de DMR's dat ik sneller op de triggers kon rammen dan dat de Xbox registreerde. Speelde daar veel met de MOD MK11. Ik denk dat ik met de Autoloading semi-auto sneller schiet dan met de SL Sweeper op full-auto....

• Hellmouth
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Ben nu al sinds gisterenavond rank 0, terwijl ik toch echt rank 99 was.. meer mensen hier last van ?

• kidicoke
MRE-Inc schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Auto-aim bestaat niet, het is aim assist. En dat is een game-wide setting ipv een setting welke per wapen is in te stellen.

En auto fire of semi-auto...tja.....ik had in BF4 al met de DMR's dat ik sneller op de triggers kon rammen dan dat de Xbox registreerde. Speelde daar veel met de MOD MK11. Ik denk dat ik met de Autoloading semi-auto sneller schiet dan met de SL Sweeper op full-auto....
Assist ja :+ . Autoloading schiet sneller dan de Sweeper ja, maar sweeper doet per shot meer dmg en heeft een groter magazijn. Extended heeft daar tegen weer dat de recoil minder is en een snellere reload time. En toch blijf ik erbij dat er wel verschil zit in assist ;) . In ieder geval zijn dit de twee beste close quarter wapens voor Medic, en vindt ik al het gezeur dat het alleen maar mid-long range is echt meevallen voor medic. Het is idd geen bf4 meer waar de medic meest OP class was door assault rifles

[ Voor 13% gewijzigd door kidicoke op 10-01-2017 15:45 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Hellmouth schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:14:
Ben nu al sinds gisterenavond rank 0, terwijl ik toch echt rank 99 was.. meer mensen hier last van ?
Jep, maatje van me had het ook. Stuurde een foto van een lobby vol level 0. Schijnt even iets niet helemaal goed te gaan :')

• Mraden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 17:39
Ik had gisteravond toen ik het aan het spelen was samen met vrienden er last van. Wij waren zelfs in game tijdelijk alle wapens kwijt die wij geunlocked hadden. Na ongeveer een kwartier was alles weer normaal. Had er nog nooit last van eerder.

• raro007
Ik speel alleen team death match maar het is ook minst exp gain speel modi...
Voorbeeld 10 minuten death match levert 2000 punten VS 20 minuten conqeust levert 6000 punten.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:43
raro007 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:12:
Ik speel alleen team death match maar het is ook minst exp gain speel modi...
Voorbeeld 10 minuten death match levert 2000 punten VS 20 minuten conqeust levert 6000 punten.
Sorry hoor, maar dan weet ik echt niet waar je mee bezig bent als je maar 6000 punten in 20 minuten haalt. PTFO en healen, ammo droppen, spotflares etc en er is géén enkel potje waar je onder de 10.000 (random getal) punten eindigt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• raro007
Het was ook maar een voorbeeld :p
Wat ik zeg dat als je exp per minuten vergelijkt dan geeft conqeust veel meer waardoor het levelen sneller gaat.
Enige conqeust wat ik leuk vond is van bad company.

• To easy
is 99 hoogste lvl?

• MRE-Inc
Offtopic, maar wel Battlefield gerelateerd: voor degenen die BF1 zat zijn: Battlefield Bad Company 2 (inclusief Vietnam DLC) en Battlefield 3 zijn sinds vandaag op de Xbox One te spelen via het Backward Compatible programma....

Wordt nog even lastig voor mij. BF1 is erg leuk, maar ik mis BFBC2 en BF3 qua destructie.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qk8gdIrpNA13yUWtZwjJuIGl/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 10-01-2017 19:05 ]

Verwijderd

Hoeveel mensen kopen die premium er bij eigenlijk?

• Hellmouth
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Nee level 100 tot nu toe.

• Bajan
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:15:
Ik twijfel nog, alhoewel ik er helemaal verslaafd aan ben. 50€ is gewoon een bak geld voor een uitbreiding. Als je al heel veel gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je uitgekeken bent op de maps.

• To easy
Ik niet. Koop die eerste wel los en die 2de misschien ook. Rond die tijd ben ik wel weer afgehaakt hoe vet het spel ook is. En als ik wil spelen na een lange tijd gestopt te zijn dan vermaak ik me ook wel met alle gratis maps.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:49
kidicoke schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Kan prima hoor met medic, veel mensen klagen erover maar ik vindt het echt meevallen. Medic is echt mijn #1 class, je moet alleen weten welke wapens je moet pakken. Als je agressief wilt spelen kan ik de autoloading 8.25 extended of de m1907 SL sweeper aanraden. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen beide, ik ben nu weer even met de sweeper bezig en moet zeggen dat die weer voordelen heeft ten opzichte van de extended. Maja veel mensen vinden de extended niks omdat die geen auto fire heeft.
Ik ben gisteren ook op de sweeper overgeschakeld en dat is echt wel een goed wapen. Ik wissel soms af met de mandragon sniper zls dat nodig is.
Je kan idd goed mee aanvallen als medic, maar ik loop meestal als 2de of 3de.
Heb met de sweeper al eens tegenover 3 man gestaan en ze alle 3 neergeschoten :).

Heb nu 5h gespeeld en het gaat al veel beter, heb zelfs al een paar keer een k/d ratio van > 1 gehaald en meeste revives en squad points.

Waar ik na de eerste potjes baalde dat ik een bf1 op console had gekocht gaat het nu echt een pak beter. Nog niet top qua kills maar goed qua punten.

Ben nu iets over level 12 en nog veel zin om te spelen :).

• raro007
Map kennen + radar lezen is meest belangrijke dingen bij team death match. (Radar is niet echt duidelijk dus doe ik niet zo vaak)
Wat ik in het begin was vergeten en dus in dacht een mis koop had bij bf. :P
In het begin had ik 3/15 k/d maar nu is het rond 12/7 met een acceptabele team.

[ Voor 10% gewijzigd door raro007 op 11-01-2017 03:07 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:46
To easy schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:47:
[...]

haha welke class speel je dan? Sws als je net begint eerst een medic spelen met een rifle bijvoorbeeld en een beetje op afstand de maps leren kennen enzo.
Speel altijd eigenlijk alleen met Assault omdat ik nogal enthousiast ben over dat Hellriegel wapen, en zo snel mogelijk op level10 wil zitten, nu 3. En de gun bij medic vond ik niet bepaald fijn spelen..

Twente komt eraan!

Ben bang dat ik er aan toe moet gaan geven.. Straks als de DLC komt en je met Premium 2 weken eerder kunt spelen.. :X
Nog 1,136,200 punten tot 100! *O*
(99->100 = 2,6 mil)

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 11-01-2017 09:12 ]

• Ricloo86
Premium heb ik al aangeschaft! blijf het spel toch wel spelen >:)
JoteW schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:06:
[...]

Speel altijd eigenlijk alleen met Assault omdat ik nogal enthousiast ben over dat Hellriegel wapen, en zo snel mogelijk op level10 wil zitten, nu 3. En de gun bij medic vond ik niet bepaald fijn spelen..
Hellriegel is ook een fijn wapen (nu 4500+ kills ofzo mee) maar hou er rekening mee dat deze wel wat generft is t.o.v. de release (dus als je filmpjes of reviews ziet, kijk even naar de datum ;) )
poor Leno schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:10:
[...]

Ben bang dat ik er aan toe moet gaan geven.. Straks als de DLC komt en je met Premium 2 weken eerder kunt spelen.. :X

[...]

Nog 1,136,200 punten tot 100! *O*
(99->100 = 2,6 mil)
Netjes, netjes! Dat laatste stuk is inderdaad een flinke kluif (zit nu bijna op 95).

• kidicoke
Zit er eigenlijk nog wat bijzonders aan te komen met die DLC of zijn het alleen maar maps en een paar nieuwe wapens? Nog totaal niet in verdiept eigenlijk.
kidicoke schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:09:
Zit er eigenlijk nog wat bijzonders aan te komen met die DLC of zijn het alleen maar maps en een paar nieuwe wapens? Nog totaal niet in verdiept eigenlijk.
Nja, als het goed is (waarschijnlijk)

- Nieuwe wapens
- Nieuwe maps
- Nieuwe soldier models (Fransen)
- Nieuwe vehicle models
- Nieuwe spelmodi, waaronder (misschien) Air combat en Tank combat
- Nieuwe Behemoth
- Nieuwe nutteloze nerfs
- Nieuwe bugs >:)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
poor Leno schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:38:
[...]

Nieuwe wapens
+
Nieuwe soldier models (Fransen)
Hopelijk dan ook een nieuw melee weapon:

Afbeeldingslocatie: https://www.aagrapevine.org/sites/fileuploads/isovera/drupal6core/imagecache/feature-thumb-310/iStock_000017794376XSmall-edited.jpg

:+
Ik hoop hard op kamelen voor de woestijnmappen, dat zou echt awesome zijn :>

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Ik hoop stiekem op een nieuwe Heavy Tank in de DLC, de Franse Saint-Chamond. Die kwam origineel wel pas begin 1917 in actie en nog niet in Verdun, maar DICE neemt het niet zo nauw met accuraatheid dus fingers crossed!

Afbeeldingslocatie: https://www.squadron.com/v/vspfiles/photos/HY83858-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cmorrismodels.com/stchamond/stchamond1.jpg

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Heeft ook iedereen er nu last van dat de Behemoth (airship) kansloos is. Zat met een squad achter 2 machineguns en 1 AA gun en dat ding was echt binnen een paar minuten naar de knoppen. En dit was echt bij elke operation zo. Iedereen heeft het over de AA guns maar de machinegun is misschien nog erger (heeft alleen niet veel bewegingsvrijheid).

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• To easy
PSYVIRII schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:59:
Heeft ook iedereen er nu last van dat de Behemoth (airship) kansloos is. Zat met een squad achter 2 machineguns en 1 AA gun en dat ding was echt binnen een paar minuten naar de knoppen. En dit was echt bij elke operation zo. Iedereen heeft het over de AA guns maar de machinegun is misschien nog erger (heeft alleen niet veel bewegingsvrijheid).
Als je als squad of gewoon een goed team even aanzet met AA guns en vliegtuigen dan is een airship idd waardeloos. Ik weet nog wel met release van BF1 als je toen in een airship zat overleefde je het hele potje haha. Nu hoor je hem aankomen en zie je hem instant neerstorten.

• Ricloo86
To easy schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:58:
[...]

Als je als squad of gewoon een goed team even aanzet met AA guns en vliegtuigen dan is een airship idd waardeloos. Ik weet nog wel met release van BF1 als je toen in een airship zat overleefde je het hele potje haha. Nu hoor je hem aankomen en zie je hem instant neerstorten.
Als je op een goede manier gelijk naar de AA's vliegt en je gunners hun werk doen kun je best lang in de lucht blijven is mijn ervaring.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Ricloo86 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:34:
[...]

Als je op een goede manier gelijk naar de AA's vliegt en je gunners hun werk doen kun je best lang in de lucht blijven is mijn ervaring.
En het duurt toch altijd nog een paar minuten voor hij neer is tenslotte. In die tijd kunnen de AA-gunners geen vlaggen pakken of verdedigen, droppen de vliegtuigen geen bommen op vlaggen die gepakt worden etc. Dus alsnog kan de behemoth als game-changer werken.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Het valt of staat met teamwerk, dat geldt ook voor de trein. Gisteren een potje waarin de trein binnen 2 minuten weg was. Er zaten 5 assaults met een AT gun en twee support die ammo kisten neergooide. Ik kon achter elkaar blijven schieten. Met wat dekking van de support gasten was het dus binnen 2 minuten klaar.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Ricloo86
kw_nl schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:05:
Het valt of staat met teamwerk, dat geldt ook voor de trein. Gisteren een potje waarin de trein binnen 2 minuten weg was. Er zaten 5 assaults met een AT gun en twee support die ammo kisten neergooide. Ik kon achter elkaar blijven schieten. Met wat dekking van de support gasten was het dus binnen 2 minuten klaar.
Dat vind ik het mooie aan BF, het valt op staat met goed teamwork.

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ricloo86 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Dat vind ik het mooie aan BF, het valt op staat met goed teamwork.
Klopt, daarom ben ik echt een fan van BF geworden, Teamwork.

Gisteren ook een mooi voorbeeld gehad, onze tegenstander speelde met veel squads die samenwerkte.
Speelde op de map Monta Grappa, je zag letterlijk elke keer een man of 20 elke keer van vlag naar vlag gaan, heuvel op heuvel af.

Je kon het gevecht ervan gewoon niet winnen, je killt er misschien een paar maar daarna ben je dood en hun spawnde continu bij elkaar.
Ondanks dat ik het potje verloor kon ik er wel van genieten.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XyEj4LCHmwBjHWRcFfqBABOw/full.jpg

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 12:47
poor Leno schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:38:
[...]

Nja, als het goed is (waarschijnlijk)

- Nieuwe wapens
- Nieuwe maps
- Nieuwe soldier models (Fransen)
- Nieuwe vehicle models
- Nieuwe spelmodi, waaronder (misschien) Air combat en Tank combat
- Nieuwe Behemoth
- Nieuwe nutteloze nerfs
- Nieuwe bugs >:)
DLC met de Fransen factie werd gratis zover ik mij kon herinneren..

• Aramiss
  • Laatst online: 18-11 08:05
Ik heb afgelopen week mijn eerste BF1 video gemaakt. Kills zijn gebaseerd op een aantal video's die ik had liggen.

Moet zeggen dat de PS4 het makkelijk maakt om er iets van te maken.

Zie hier mijn eerste creatie voor BF1:

• To easy
Ricloo86 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:34:
[...]

Klopt maar dan ook moet je bijna een squad hebben waar je voice contact mee hebt!

• Aramiss
To easy schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Klopt maar dan ook moet je bijna een squad hebben waar je voice contact mee hebt!
Dat heeft Ricloo ook bijna 99% van de tijd. Een grote groep ps4 spelers die vrij actief elke avond speelt.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:56
Bajan schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:30:
[...]

Ik twijfel nog, alhoewel ik er helemaal verslaafd aan ben. 50€ is gewoon een bak geld voor een uitbreiding. Als je al heel veel gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je uitgekeken bent op de maps.
Nja ik had gelijk de ultimate (dus incl alle dlc's) in de pre-order gezet, echter deel ik (virtueel) de xbox met een kennis, oftewel alles wat we kopen doen we 50-50 dan valt het mee.
Of ik er spijt van heb? Ik hoop van niet, het spel wordt al enkele weken niet meer opgestart (nog maar heel sporadisch) dus ik hoop dat de nieuwe maps wel leuk zijn...
Pannekoek_NL schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:02:
[...]

DLC met de Fransen factie werd gratis zover ik mij kon herinneren..
Huh, nee, de Franse DLC is gewoon de eerste van de 4 betaalde..

• Dennisdn
  • Laatst online: 12:12
donvalentino schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:44:
[...]

Klopt, daarom ben ik echt een fan van BF geworden, Teamwork.

Gisteren ook een mooi voorbeeld gehad, onze tegenstander speelde met veel squads die samenwerkte.
Speelde op de map Monta Grappa, je zag letterlijk elke keer een man of 20 elke keer van vlag naar vlag gaan, heuvel op heuvel af.

Je kon het gevecht ervan gewoon niet winnen, je killt er misschien een paar maar daarna ben je dood en hun spawnde continu bij elkaar.
Ondanks dat ik het potje verloor kon ik er wel van genieten.
Dit is ook wel een beetje hoe wij spelen. Zijn vaak met 6-7 man in een party, die ook weer hun contacten binnen de party halen. Soms zijn we gewoon met 2-3 complete squads. Als je die volledig inricht met medics en support ben je haast onverslaanbaar omdat je inderdaad gewoon bij elkaar blijft spawnen.

Soms ook wel flauw. Als de teams vol zijn komt er nog wel eens iemand aan de andere kant terecht. Die gaat dan heel flauw tanks geven aan ons team etc 8)

Maar vaak is het ook weer gewoon:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jCVvvS0.png

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 13-01-2017 06:13 ]

• kidicoke
Aramiss schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:35:
Ik heb afgelopen week mijn eerste BF1 video gemaakt. Kills zijn gebaseerd op een aantal video's die ik had liggen.

Moet zeggen dat de PS4 het makkelijk maakt om er iets van te maken.

Zie hier mijn eerste creatie voor BF1: [video]
Nice ik hoef je in die video niet zo vaak te reviven, dat heb je goed verdoezelt :+

• Aramiss
kidicoke schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:36:
[...]

Nice ik hoef je in die video niet zo vaak te reviven, dat heb je goed verdoezelt :+
Dankjewel voor de revives. Volgend filmpje zal je speciaal genoemd worden. Ben blij dat die statistieken niet te achterhalen zijn betreft revives per speler ;)

• kidicoke
Aramiss schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:23:
[...]

Dankjewel voor de revives. Volgend filmpje zal je speciaal genoemd worden. Ben blij dat die statistieken niet te achterhalen zijn betreft revives per speler ;)
Ik doe het graag hoor, voor het team belang O-) :P

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik speel het nog elke dag lvl 60 bijna met veel plezier. een van de beste shooters ooit, al niet de beste. bijna lvl 10 met alle classes behalve airplanes etc..

Ik wil eigenlijk wel snel nieuwe operations. verder blijft het een geweldige game, petje af voor de ontwikkelaars.

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 23:42

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Tijd voor een feestje

Word Wat One Hero

Het heeft even geduurd vooral sommige Codex Entries maar het is gelukt.
Is meteen ook mijn eerste platinum d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door cellkuh op 13-01-2017 11:27 ]

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
shakespeare schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:38:
ik speel het nog elke dag lvl 60 bijna met veel plezier. een van de beste shooters ooit, al niet de beste. bijna lvl 10 met alle classes behalve airplanes etc..

Ik wil eigenlijk wel snel nieuwe operations. verder blijft het een geweldige game, petje af voor de ontwikkelaars.
Begin dan maar alsvast aan tanker lvl 10 te krijgen want daar moet je echt iets van 1500 kills mee maken. Airplane was ik behoorlijk snel lvl 10.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:33

SD5k

>4&X

poor Leno schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:51:
[...]

Huh, nee, de Franse DLC is gewoon de eerste van de 4 betaalde..
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt, ook mensen die de DLC niet kopen kunnen als de Fransen spelen, maar dan op de vanilla maps.

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

cellkuh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:25:
Tijd voor een feestje

[afbeelding]

Het heeft even geduurd vooral sommige Codex Entries maar het is gelukt.
Is meteen ook mijn eerste platinum d:)b
Wat moet je precies hebben gehaald voor die tropie?

• Bajan
Daar moet je volgens mij met alle wapens en voertuigen minimaal 10 kills hebben.

• Albinoraptor
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:06:
[...]

Soms ook wel flauw. Als de teams vol zijn komt er nog wel eens iemand aan de andere kant terecht. Die gaat dan heel flauw tanks geven aan ons team etc 8)
Dit soort mensen moeten net als in WW1 meteen gefusilleerd worden.
Echt verschrikkelijke kut figuren die dit doen. :r
SD5k schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Volgens mij klopt het wel wat hij zegt, ook mensen die de DLC niet kopen kunnen als de Fransen spelen, maar dan op de vanilla maps.
Kan jij in begin van map dan een ander leger selecteren? Volgens mij staat per map gewoon vast wat de legers zijn, dus of ze zullen in 1 map het leger moeten veranderen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

Dus op vanilla maps zul je niet met Fransen kunnen spelen.
Albinoraptor schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Dit soort mensen moeten net als in WW1 meteen gefusilleerd worden.
Echt verschrikkelijke kut figuren die dit doen. :r
Ja want tanks in een spelletje weggeven is minstens net zo erg als de oorlogsmisdaden irl 8)7
[...]

Kan jij in begin van map dan een ander leger selecteren? Volgens mij staat per map gewoon vast wat de legers zijn, dus of ze zullen in 1 map het leger moeten veranderen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

Dus op vanilla maps zul je niet met Fransen kunnen spelen.
^^ dit dus.
Of ze moeten het nog gaan aanpassen, maar betwijfel dat..

• To easy
poor Leno schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Ja want tanks in een spelletje weggeven is minstens net zo erg als de oorlogsmisdaden irl 8)7

[...]

^^ dit dus.
Of ze moeten het nog gaan aanpassen, maar betwijfel dat..
'
Haha sws als je echt graag wil winnen is het misschien nog wel erger :+

• Albinoraptor
  • Nu online
poor Leno schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Ik kan idd niet goed tegen mijn verlies. :P

Maar als andere team al echt fantsoendelijk team heeft , wat hij zelf al aangeeft dat kwaliteit van teams enorm kan verschillen, en dan ga je voor die paar mensen die wel nog een pot wil recht trekken gewoon idd game compleet verneuken.

Vooral omdat de tanks in BF1 gewoon al enorm sterk zijn, dus als in mindere team al minder teamplay is te vinden en dan ook nog eens 3-4 tanks tegen je over je hebt staan.

Dus als je dat doet vind ik dus dat je doelbewust de game aan het verkloten bent. :)

En mochten de teams gelijk zijn dan ben je zelfs spelplezier aan het bederven van 31 andere mensen.
Helemaal top idd. 8)7

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 23:42

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

donvalentino schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Wat moet je precies hebben gehaald voor die tropie?
Voor Platinum te krijgen moet je alle ander trophies in de game halen. Handige tips kun je vinden op www.playstationtrophies.org

• raro007
Vinden jullie niet dat shotguns een groot range hebben?

• Vlassie1980
Eindelijk level 10 met Support, de Huot is een lekker wapen :)
Lekker weinig recoil, jammer dat de firerate niet zo heel snel is. Nu nog de andere level 10 wapens...

• Bajan
Vlassie1980 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:04:
Eindelijk level 10 met Support, de Huot is een lekker wapen :)
Lekker weinig recoil, jammer dat de firerate niet zo heel snel is. Nu nog de andere level 10 wapens...
Ik ben nu ook bezig om support op level 10 te krijgen. Medic en scout heb ik al gehaald. Het leuke is dat iedere klasse een andere aanpak heeft. Zo waardeer je iedere klasse ook meer. Het meest lastige lijkt mij toch assault. Heb nog niet echt een fijn wapen gevonden. De recoil maakt het lastig.

• Vlassie1980
Bajan schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:03:
[...]

Ik ben nu ook bezig om support op level 10 te krijgen. Medic en scout heb ik al gehaald. Het leuke is dat iedere klasse een andere aanpak heeft. Zo waardeer je iedere klasse ook meer. Het meest lastige lijkt mij toch assault. Heb nog niet echt een fijn wapen gevonden. De recoil maakt het lastig.
Medic is denk ik nog het minst lastig, kwestie van veel healen en reviven, Assault is al wat lastiger, hoewel de experimental MP 18 wel lekker is met die burst van 3 kogels. Kan je aardig goed mee schieten op langere afstand. Shotguns zijn echt niet mijn ding, als ik er zelf mee speel raak ik geen pepernoot en als ik iemand met een shotgun tegen kom ben ik in 1 keer dood :P

Scout is ook een challenge, ik wil blijkbaar te graag naar voren terwijl je met een bolt action gewoon meer afstand moet bewaren :)

K/D ratio van mij is trouwens 0,91. Dat kan beterrrrr..... :+ Maar ja ik ben ook al bijna 37 dus wellicht ben ik gewoon traag aan het worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-01-2017 19:26 ]

• Bajan
Zou leeftijd een rol kunnen spelen? Ben zelf 35. Ik hoop niet dat mijn reactie steeds minder wordt als ik ouder ben. Ik weet zeker als ik 60 ben,ik dan nog shooters speel.😀

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Assault en scout op 10. Ben nu bezig met medic en mijn kill death ratio gaat weer de verkeerde kant op. De bedoeling is anderen te helpen ipv zelf vaker te sneuvelen, maar dat lukt nog niet echt.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ik heb m laatst alvast maar aangeschaft. Ik weet van mezelf dat ik deze game nog laaaang ga blijven spelen en sowieso de uitbreidingen wil checken. Gezien de populariteit van de game denk ik dat ook de uitbreidingen wel veel gespeeld zullen (en hopelijk blijven) worden, ervan uitgaande dat ze net zo goed in elkaar zitten als de basis game.

Want wat is dit toch een geweldige game! die 50eu voor premium betaal ik graag als support, heb inmiddels al 86u gespeeld en m'n geld er al lang al uit, voor alleen de basis game zou ik die 120eu al direct neerleggen :). Ook is het nu wel handig dat je met premium gelijk vooraan in de queue komt wanneer je een vriend wilt joinen.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Vlassie1980 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:25:
[...]

Scout is ook een challenge, ik wil blijkbaar te graag naar voren terwijl je met een bolt action gewoon meer afstand moet bewaren :)
Hoeft niet perse hoor, als bijvoorbeeld de M.95 of SMLE Carbine versies pakt. Daarmee kun je van dichtbij ook nog snel richten en weet ik ze alijd wel 1x te raken. In de drukkere maps is dat soms al genoeg als ze al geraakt zijn (een headshot ook, prima te doen met de Carbines!) anders snel wisselen naar secondary en is 1 kogel van een sterk pistool als de Mars automatic genoeg om het af te maken. Je bent zeker niet kansloos, wanneer je er in je eentje meerdere tegelijk tegenkomt wel natuurlijk. Ook scheelt het als je goed met je squad samen speelt.

Ik speel 90% van de tijd als scout maar wel 'aggressief' en ga als aanvallende partij wel altijd op de objectives af, vergt wat oefening maar kan prima! Reden is puur dat ik de bolt action rifles gewoon het leukst vind om mee te spelen (scopes gebruik ik vrijwel niet overigens). 'helaas' ben je dan veroordeeld tot de scout class, ik had liever gehad dat assault gewoon ook zulke rifles had (zonder scope uiteraard) want het nadeel is wel dat je niets tegen tanks kunt beginnen (op K bullets en granaten na dan..).

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:43
Ik heb Premium twee weken geleden ook alvast aangeschaft, en inderdaad die voorrangspositie bij een server joinen is wel handig. Alleen jammer dat je die superior battlepacks niet met terugwerkende kracht krijgt en maandelijks ipv wekelijks.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• To easy
Damn hoeveel battlepacks moet ik openen voor de een tank camo haha....

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:16
Ik speel nu een paar weken BF1 op de PS4 (nu level 17).

Ik ben totaal geen hardcore gamer, maar vindt het leuk om af en toe een shooter te spelen. Ik speel meestal voor het teambelang, waardoor mij K/D ratio te wensen overlaat.

Een paar dingen die mij tot nu toe zijn opgevallen:
- De gasgrenade is echt ontzettend sterk. Deze valt de tegenpartij eigenlijk op drie manieren aan: hij richt direct schade aan, je kunt de tegenstander forceren om te bewegen en tenslotte: als de tegenstander zijn gasmasker op zet kan hij een tijdje zijn wapen niet gebruiken. Daarnaast handig om te ontdekken waar je tegenstanders zich bevinden.
- Als je respawned in een voertuig, ziet dat er eerste seconden niet zo fraai uit, duurt even voor de graphics weer in orde zijn.
- Omdat de wapens minder geavanceerd zijn t.o.v. vorige BF releases, is er voor mijn gevoel meer gelijkheid in het speelveld. Dat is prettig. Aan de andere kant mis ik soms wel de attachments om een wapen (veel) beter te maken. Ik speel meestal als Assault en heb mijn favoriete wapen nog niet kunnen vinden. Vooral heel veel recoil.
- Als Assault kunt je anti-tank mijnen neerleggen. Deze zijn sterk en blijven naar mijn gevoel ook veel langer liggen t.o.v. eerdere BF releases. Wel zo prettig.
- Ik mis nog wat variatie in de gameplay. Bij CoD (speel ik al een tijdje niet meer) was er een modus waarin je telkens een ander gametype voorgeschoteld kreeg, dat was wel afwisselend.

Al met al zeer te spreken over deze game, ga me hier nog heel wat uurtje mee amuseren.

Verwijderd

Blijf me er toch aan irriteren dat ik met mijn ps4 pro continu zo'n beetje als laatste in de server kom.. Kan nooit een voertuig kiezen in het begin omdat ik pas bij de laatste 3sec in de server kom.. Dit terwijl de rest van me squad op de gewone ps4 speelt..

Zou een ssd schijf dit probleem verhelpen?

• TRK
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:47:
Blijf me er toch aan irriteren dat ik met mijn ps4 pro continu zo'n beetje als laatste in de server kom.. Kan nooit een voertuig kiezen in het begin omdat ik pas bij de laatste 3sec in de server kom.. Dit terwijl de rest van me squad op de gewone ps4 speelt..

Ik denk dat het eerder afhankelijk is van je internetverbinding, maar dat weet ik niet zeker... Ik zelf heb een ps4 van de eerste batch en kom regelmatig vroeg in het spel.

Btw wat speelt die BAR Storm toch heerlijk! Enige nadeel van het wapen vind ik de 20 kogels magazijn.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:16

Ik ben sinds ik een PS4 Pro heb telkens weer als eerste in de map. Ik heb overigens op ADSL een ping van 10 ms. Voorheen was ik bij veel games ook altijd de eerste (toen de PS4 Pro er nog niet was).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

hoe snel je spawned komt toch door de laadtijd, niet door je internet...

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 06:25

Yep,heb er bij mij een San disk Ultra 2 van 960 GB ingezet en loop niet meer achter de feiten aan,altijd een van de eerste en keuze zat.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:13:
hoe snel je spawned komt toch door de laadtijd, niet door je internet...
Vandaar ook mijn vraag of een ssd schijf erin zetten dit probleem gaat verhelpen.

Verwijderd

GRAD85 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:13:
[...]

Yep,heb er bij mij een San disk Ultra 2 van 960 GB ingezet en loop niet meer achter de feiten aan,altijd een van de eerste en keuze zat.
Veel gedoe om zo'n ssd schijf erin te zetten?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Een maat en ik, beide Breda, zelfde internet, hij ene pro, ik een sloeber ps4 haha ;-).

En hij is altijd eerder in de map. Misschien kan het meerdere redenen hebben hoor. Geen idee.

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 06:25
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:28:
[...]

Veel gedoe om zo'n ssd schijf erin te zetten?
Nee,5 schroefjes,1 van het afdekplaatje en 4 om de schijf mee vast te zetten.
Op een usb even de software zetten en opstarten.

Even google voor een handleiding.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:46

Major_ton

Shoot!

Ik heb BF1 een tijdje de kans gegeven, maar na Destiny en Titanfall 2 kan ik er maar niet aan wennen. Ontzettend lange laadtijden, onoverzichtelijk en ongebalanceerd voelt het aan. Het zal volkomen aan mij liggen, maar ik vind het maar een rommelige en onsamenhangende bende.

Some infinities are bigger than others.

Pagina: 1 ... 84 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.