Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Reefun schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:52:
[...]

Merendeels 64 spelers. 40 spelers is doorgaans wel beter doordat je betere teamplay heb, maar ik hou gewoon van de chaos met 64 spelers.

[...]

Als verdediger krijg je meer "assets" dan als je aanvalt uiteindelijk.
Kul. Je hebt altijd minder tanks, minder vliegtuigen en minder voertuigen. Vooral minder tanks is een groot gebrek en omdat de heavy tank zo veel beter is dan de overige tanks, krijgt het team er meteen een extragratis spawnpoint bij (die 6 man blijven nooit bezet)
Met name de stationaries ; Die vind je werkelijk overal. Field guns, AA's, MG's etc.
Ten eerste zijn ze allemaal te slopen door de tegenstander (respawn ligt enorm hoog daarbij). Verder staat de AA altijd erg ongunstig en/of helemaal open voor snipervuur. De MG is verder vrij onbestuurbaar en geeft snipers een gratis kill. Heb jij ooit iemand langer dan een minuut in een MG zien zitten? Ik niet.
Alle assets zijn dusdanig geplaatst dat je er veel schade mee aan kan richten. Zo lang je ze maar gebruikt.
Zoals gezegd: met een flut-team ga je daar ook weinig mee uithalen, vooral ook omdat ze zo geplaatst staan dat ze maar weinig kunnen uitvoeren en makkelijke doelwitten zijn voor snipers.
3 tanks en de verdedigende partij niets? Welke map is dat dan? Want ik heb dat nog nooit mee gemaakt met Operations. Grote kans dat er iemand van de verdediging eruit is gesprongen en iemand van de aanvallende partij hem vervolgens heeft overgenomen?
Monte Grappa heeft dat volgens mij op 1 of 2 punten. Verder krijg je bv in de laatste basis helemaal niks erbij. En de tegenstander wel + behemoth, dus vrij onmogelijk te stoppen.
Verder zou één tank (of meerdere) zouden telkens "out of bounds" kunnen gaan voor de verdediging, maar vanaf zulke afstanden kunnen ze toch niet echt bijdragen aan hun team, dus laat ze dan maar lekker.
Het punt blijft dat je een sterke tanker zo snel mogelijk moet uitschakelen. Als ie telkens terug kan komen, gaat je verdediging eraan. Als je hem killed is de kans dat je een waardeloze driver terugkrijgt toch wel 50%. Bovendien kun je je dan tijdelijk focussen op andere zaken zoals het terugpakken van een punt, neerschieten van vliegtuigen of behemoth.
Operations is ansich goed gebalanceerd vind ik. Zeker nu de attackers meer tickets hebben gekregen. De meeste momenten dat je echt "gesteamrolled" wordt als verdediging, is dat de verdedigende partij zodra ze terug moeten trekken doodleuk blijven zitten op hun plek. Zonder het besef dat ze enkel de aanvallende partij helpen. Want op het moment dat je moet retreaten gaan er A ) geen tickets af van de aanvallende partij en B ) zodra je dood bent geef je tickets terug aan de aanvallende partij. Zodra genoeg mensen in de verdediging dat doen, dan heeft de aanvallende partij genoeg tijd om de volgende sector over te nemen.
Mwoah, meestal levert dat iets van 20 tickets op. Zet weinig zoden aan de dijk op 200 tickets. Ik vind het nog steeds vrij ongebalanceerd. Vooral als verdediging kun je daar gewoon geen mooie streak opbouwen. Prima als je een k/d van 1 leuk vind om mee te spelen, maar je legt het gewoon te makkelijk af. Bovendien kun je weer als attacker een behoorlijke streak halen en merkt dan ook dat de tegenstander er weinig aan kan doen. Met pijn en moeite kun je ze dan toch soms tegenhouden maar het voelt meer aan als geluk dan wijsheid. Tuurlijk k/d is ook niet alles, maar voor mij is het meestal wel een goede graadmeter van hoe goed een pot gaat. Zeker in BF1 waar ie toch wel hoger dan gemiddeld ligt.

Als aanvaller is operations nog wel leuk om te doen, maar verdedigen is gewoon geen reet aan. Daarom zie je ook vaak dat de verdediging veel mensen ziet quitten (bij het begin zelfs) puur omdat je weet dat je dan gewoon geen toffe pot hebt. En nu veel mensen quitten is het win-percentage van de verdediging ook zwaar achteruit gegaan. In plaats van dat de aanval risico's moet nemen, heb je nu dat de verdediging risico's moet nemen. Dat is gewoon helemaal verkeerd.

Daarbij heb je nog de nade-spam en gas-spam wat me op den duur teveel gaat irriteren. Als we met minimaal 5 man zijn vind ik het geen probleem om operations te doen, maar met minder doe ik het gewoon niet meer. Dan weet je al dat de kans op verlies erg groot is. Vooral ook omdat vanwege de skill-matching je nooit een fatsoenlijk team gaat krijgen om je heen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
[b][message=49702121,noline]Martinspire schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:15[/message Heb jij ooit iemand langer dan een minuut in een MG zien zitten? Ik niet.
Op St Quentin Scar bij de F vlag staat ook zo'n MG. Ooit eens een hele tijd achter gezeten en op de Behemoth geschoten. Dat lukt prima met dat ding. Dat is behoorlijk XP harken dan. Doe het tegenwoordig standaard op die map. Moet je idd wel zorgen dat je cover van anderen hebt.

XBL: MRE Inc

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26

De dropchance voor de Desert Gold skin voor de Heavy tank is nu dus vergroot. De eerste spelers die de skin krijgen zij nu wel gemeld.

Aan de ene kant jammer; op zich wel gaaf dat er een skin in zat die echt extreem zeldzaam was. Straks rijdt alsnog iedereen rond in een gouden tank.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

MRE-Inc schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:54:

Ik speel nooit zonder headphone en chat kabel. Alleen al voor het 7.1 geluid zodat je hoort waar iets vandaan komt. En ik speel met een vast groepje en we geven elkaar altijd aanwijzingen. Als ik bv neergeschoten wordt, en ik zie in de killcam dat diegene bv achter een muurtje zich schuil houdt, dan geef ik dat door aan mijn squad members. Vaak schieten zij hem dan alsnog neer. Ook als je ammo of een medic nodig hebt. Dan is het vaak van: Waar zit je ? Dan kom ik er zo even aan.

Maar je moet dus haast wel met een paar "bekenden" van bv Tweakers spelen....
Hmm.. Ik kom dus maar niet in die Community van Tweakers op PS4. :( Ik weet niet wie daar de admin is...

If it aint fixed, it's broken.

• MRE-Inc
Jeroenimoes schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:52:
[video]

De dropchance voor de Desert Gold skin voor de Heavy tank is nu dus vergroot. De eerste spelers die de skin krijgen zij nu wel gemeld.

Aan de ene kant jammer; op zich wel gaaf dat er een skin in zat die echt extreem zeldzaam was. Straks rijdt alsnog iedereen rond in een gouden tank.
Hij heeft een punt in zijn video, maar dan nog..... geld uitgeven voor battlepacks ???? :')

Verwijderd

Ik had met operations een sniper zitten in een zone waar ik niet bij kon. Return to battlefield. Melding. Heel irritant. Te meer omdat deze gast best veel mensen kilde. Had met liefde een mes in zijn rug geduwd.

• Geronimous
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:46:
Ik had met operations een sniper zitten in een zone waar ik niet bij kon. Return to battlefield. Melding. Heel irritant. Te meer omdat deze gast best veel mensen kilde. Had met liefde een mes in zijn rug geduwd.
Counter-snipen?

Maar i.nderdaad, wie betaald er geld voor battlepacks :+ Maar levelcap moet dat kunnen hebben; hoeveel geld heeft ie verdiend met Battlefield games op YouTube?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:42
poor Leno schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:13:
Vind m wel een beetje een jenkerd hoor :/
Maar een punt heeft hij zeker wel. Als een categorie eenbepaalde droprate aan moet geven is het belachelijk dat deze ene camo bijna niet dropt. Dat er dan een speciale 'ultra rare' categorie van gemaakt ofzo.

Mensen die battlepacks kopen zijn sowieso niet helemaal lekker naar mijn mening. 8)7

YouTube

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:19

-tom-562

Oliesjeik

Het is een skin, who cares :P Als je er geld aan uitgeeft, spoor je sowieso niet

Vaak bu'j te bang!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
-tom-562 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:06:
Het is een skin, who cares :P Als je er geld aan uitgeeft, spoor je sowieso niet
Wel degelijk een markt voor hoor , Riot games heeft in 2015 US$1.6 billion revenue gedraait, en in feite verkopen ze alleen een soort currency om skins te kopen, dat bedrag komt heus niet alleen van hun e-sports deel.

Zelfde met Overwatch en lootboxes, hoevaak ik in mn vriendenkring niet hoor dat ze er ff 20 euro tegenaan gooien voor een berg lootboxen 8)7

Ik doe het persoonlijk ook niet maar als je geld hebt en je wilt niet wachten erop waarom niet, zijn ook mensen die elk weekend 100 euro uitgeven in een bar.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Mensen die een zo realistische game mogelijk willen en dan goldskins erin gaan stoppen :') . Voor mij zijn Skins echt de meest slechte uitvinding ooit, game moet je blijven spelen om de geweldige gameplay en niet omdat je troep kan verdienen. Ben sowieso geen fan van een unlock systeem.

Heb vandaag voor het eerst met de verschillende tanks gespeeld, denk dat ik vaker in de tank ben te vinden nu. Holyshit wat zijn die goed als je het slim speelt.

Verwijderd

Veel rode tanks en pakkes graag dan. Als ze dan toch zo nodig skins moeten :)
kidicoke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:55:
Mensen die een zo realistische game mogelijk willen en dan goldskins erin gaan stoppen :') . Voor mij zijn Skins echt de meest slechte uitvinding ooit, game moet je blijven spelen om de geweldige gameplay en niet omdat je troep kan verdienen. Ben sowieso geen fan van een unlock systeem.

Heb vandaag voor het eerst met de verschillende tanks gespeeld, denk dat ik vaker in de tank ben te vinden nu. Holyshit wat zijn die goed als je het slim speelt.
Klopt. Mijn favo is momenteel gewoon Heavy Tank met de standaard loadout (eerste dus). Smokescreen is gewoon te handig om niet te gebruiken, hoewel de flametrooper tank wel de gaafste is :P

Light tank met Howizer is ook erg nice maar je bent nog steeds in 3 schoten dood en dat maakt hem erg kwetsbaar (al schiet je anderen ook erg snel af en is een normale machine gun als secondary wel handig).

Probeer ook eens de Artillery truck met standaard loadout. Mocht je telkens last hebben van tanks e.d. dan is ie handig om ze eens van een afstand uit te schakelen. Drop is wat minder namelijk.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Jeroenimoes schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:52:
[video]

Merk er nog niks van. 5 900 credits packs geopend en 2 keer dezelfde wapens eruit gehaald. Zou hem wel graag willen hebben :)
MRE-Inc schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:54:
Misschien wel, maar aan stationaries heb ik echt niks. Je bent een sitting duck voor de snipers. Die MG's zijn zo onnauwkeurig als de pest. De Field guns hebben vaak op medium range eerste een schot nodig om te bekijken of je goed richt en de AA's, tja..... ook daar ben je een sitting duck.
Toegegeven, sommige stationaries ben je merendeel een sitting duck. Qua AA heb je meestal wel 1 of 2 een sector terug ; Die neem ik dan ook meestal als we worden overrompeld door vliegtuigen.

De MG's zijn verder ook niet bedoeld om met sniper accuracy vijanden neer te schieten maar voornamelijk om surpressive fire te geven. Bij bijvoorbeeld Kaischerschacht heb je een aantal MG's waarbij je continu surpressive fire kan geven. Snipers hebben doorgaans ook de sniper scope erop waardoor je ze snel onder vuur kunt leggen.
Dat zal best, maar in elk aanvallend team heb je, zeker bij 32-32 5 of meer snipers die je direct op de korrel nemen. Heb het wel gehad hoor, spawn, dood, spawn, dood.....dan gaat de lol er snel af.
Dat heb je net zo goed on Conquest. Het sniper probleem zal in iedere game modus blijven bestaan.
Dat was op Kaisersslacht volgens mij. Iig de eerste map waarin je in de loopgraven en bunkers zit en je die moet verdedigen. De aanvallende partij had toen ik het nog speelde, 2 tanks. Of wij als verdedigende partij ook een tank hadden, weet ik niet, maar als dat zo was, dan was hij idd weggegeven. En dat bedoel ik dus. Met te veel randoms die het spelletje niet snappen is het dan vaak een walk over voor de aanvallers.
Bij de Launch van BF1 snapte ik zelf ook nog weinig van Operations. Er werdt nergens echt aangegeven hoe het nu precies werkt. Gelukkig is dat nu wel anders en krijg je als je het voor het eerst opstart een uitleg filmpje. Alhoewel ik betwijfel hoeveel mensen dat daadwerkelijk afkijken :+

Maar, met de kerst zijn er weer een hele reeks aan nieuwe newbies bij gekomen. Geef het nog een paar weekjes en dan zullen de meeste de bedoeling van Operations wel snappen. Wat betreft Vehicles, ook iets wat bij Conquest kan gebeuren. Maar, bij sommige sectors krijg je bepaalde voertuigen niet meer als aanvaller en/of verdedigende kant. Bij Sinai Desert krijg je bij beide kanten bij de laatste sector bijv. geen vliegtuigen meer. Dan is het de kunst om een vliegtuig zo lang mogelijk operationeel te houden bijvoorbeeld. Maar, Ook dit wordt niet ergens aangegeven van tevoren helaas.
Meh, een potje operations op Monte Grappa als verdediger.... Die gast die bij de aanvallende partij bovenaan stond, had iets van 90 kills voor en 0 tegen. Ging de hele tijd terug om te repairen en schoot de ene na de andere van ons af waardoor het voor de aanvallers makkerlijker was om de objectives te veroveren. Kun je met 2 of 3 man met AT rockets in de weer gaan, maar als die tanks goed verdedigd worden en zich niet direct in de front linie bevinden, dan is het lastig om ze uit te schakelen. Je moet eerst 5 man afknallen alvorens je bij de tank bent, dan 2 rockets erop en hij rijd alweer terug achter een heuveltje waar jij weer niet bij mag komen want out of bounds.....
Op Monte Grappa is dat inderdaad wel een probleem. Zeker als je als aanvaller de berg over bent, dan heb je als voertuig zijnde een enorm overzicht over alle sectoren. Ik betrap mezelf erop dat ik hetzelfde doe als aanvaller, maar dan merendeels met de AA Truck.

Hier kun je enkel wat aan doen als je team echt goed samen speelt. Maar met randoms gaat dat doorgaans vrij lastig inderdaad. Maak het zelf weinig mee dat een tank alleen maar in de achterlinie blijft, en ik speel uitsluitend Operations.
Martinspire schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:15:
[...]
Kul. Je hebt altijd minder tanks, minder vliegtuigen en minder voertuigen. Vooral minder tanks is een groot gebrek en omdat de heavy tank zo veel beter is dan de overige tanks, krijgt het team er meteen een extragratis spawnpoint bij (die 6 man blijven nooit bezet)
Hoezo minder tanks/vliegtuigen? Doorgaans heb je in de eerste sector maar 1 vliegtuig/tank en vervolgens bij de 2de sector krijgen beide partijen er 1 extra bij. Bij sommige mappen bij de derde sector weer een extra erbij.

En met assets doelde ik voornamelijk op de stationaries.
Ten eerste zijn ze allemaal te slopen door de tegenstander (respawn ligt enorm hoog daarbij). Verder staat de AA altijd erg ongunstig en/of helemaal open voor snipervuur. De MG is verder vrij onbestuurbaar en geeft snipers een gratis kill. Heb jij ooit iemand langer dan een minuut in een MG zien zitten? Ik niet.
Doorgaans krijg je als verdediger 2 AA's. Of in ieder geval één welke 1 sector naar achter ligt waarmee je "veilig" op de vliegtuigen kan schieten.

En ik heb vaker bij bijvoorbeeld Conquer Hell (Ballroom blitz) of Kaischershlacht (St. Quentin Scar) 5+ min op een MG gezeten. Niet allemaal zijn debiel geplaatst :+
Zoals gezegd: met een flut-team ga je daar ook weinig mee uithalen, vooral ook omdat ze zo geplaatst staan dat ze maar weinig kunnen uitvoeren en makkelijke doelwitten zijn voor snipers.
Met een flut-team verlies je sowiesow. Of je nu aanvaller of verdediger bent. Of je nu Operations, Conquest of welke game modus dan ook speelt.
Monte Grappa heeft dat volgens mij op 1 of 2 punten. Verder krijg je bv in de laatste basis helemaal niks erbij. En de tegenstander wel + behemoth, dus vrij onmogelijk te stoppen.
Monte Grappa heeft als verdediger de eerste en laatste sector geen tanks. Echter beide sectoren zijn prima nog te verdedigen. Zeker de laatste. Zeker gezien je bij de laatste sector ook vanaf onderin de bunker de vlag kan cappen. Maaaaaaaaaaaaaaaaaar..... Als je team incompetent is dan is het snel voorbij. Maar gelukkig heb je dan nog een map om het tij te keren :+
Mwoah, meestal levert dat iets van 20 tickets op. Zet weinig zoden aan de dijk op 200 tickets. Ik vind het nog steeds vrij ongebalanceerd. Vooral als verdediging kun je daar gewoon geen mooie streak opbouwen. Prima als je een k/d van 1 leuk vind om mee te spelen, maar je legt het gewoon te makkelijk af. Bovendien kun je weer als attacker een behoorlijke streak halen en merkt dan ook dat de tegenstander er weinig aan kan doen. Met pijn en moeite kun je ze dan toch soms tegenhouden maar het voelt meer aan als geluk dan wijsheid. Tuurlijk k/d is ook niet alles, maar voor mij is het meestal wel een goede graadmeter van hoe goed een pot gaat. Zeker in BF1 waar ie toch wel hoger dan gemiddeld ligt.
Je zult verbaasd staan hoeveel potjes ik heb gewonnen/verloren met maar een aantal tickets verschil. Iedere ticket is weer een ticket.

Maak het zelf niet vaak mee dat mensen direct quitten in het begin. Meestal gebeurd dat pas bij de laatste batallion dat mensen spontaan eruit gaan.

Verder speel ik zelf niet voor de streaks. Leuk om te krijgen, tuurlijk. Maar dat bepaald niet voor mij of ik een game modus wel of niet zou spelen. Na 80+ uur Operations zit ik vooralsnog nog steeds met een K/D van 2.40+

Maar goed. Al om al merk ik hier al dat Operations praktisch uitgekotst wordt. Ieder z'n ding uiteindelijk. d:)b

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:19

-tom-562

Oliesjeik

Tussen kerst en oudjaar heb ik eigenlijk alleen maar Operations gespeeld, daarvoor nauwelijks. Als je in een goed team zit (en wat geluk hebt :P) speelt het heerlijk. Vooral als attacker (vaak switch ik ook naar het aanvallende team, sprokkel daar altijd een stuk meer punten mee binnen, en ik heb het idee dat je vaak makkelijker wint).
Gisteravond ben ik gewoon maar gestopt na 4 halve potjes, omdat ik elke keer in een klote team zat, en ik op 1 of andere manier elke keer binnen 20 sec. dood was, toen was ik er ff klaar mee.

[ Voor 19% gewijzigd door -tom-562 op 03-01-2017 09:08 ]

Vaak bu'j te bang!

DICE & Co zijn klaar met het gemiep :p

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/jRqwwjXnkVqmD6hzRl7O29fV8XNh_52pDxemcj-Qat4.jpg?w=1024&s=a996a158bbf9a2fc48b819c30ec662aa
Reefun schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:55:
quote]MRE-Inc schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:54:

Maar goed. Al om al merk ik hier al dat Operations praktisch uitgekotst wordt. Ieder z'n ding uiteindelijk. d:)b
Huh? Door wie :?

Wij spelen doorgaans niets anders..

[ Voor 52% gewijzigd door poor Leno op 03-01-2017 10:05 ]

poor Leno schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:02:
Huh? Door wie :?

Wij spelen doorgaans niets anders..
Martinspire en MRE. Maar wellicht is uitgekotst enigszins overdreven :+

• MRE-Inc
Reefun schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:55:
[...]

Toegegeven, sommige stationaries ben je merendeel een sitting duck. Qua AA heb je meestal wel 1 of 2 een sector terug ; Die neem ik dan ook meestal als we worden overrompeld door vliegtuigen.

De MG's zijn verder ook niet bedoeld om met sniper accuracy vijanden neer te schieten maar voornamelijk om surpressive fire te geven. Bij bijvoorbeeld Kaischerschacht heb je een aantal MG's waarbij je continu surpressive fire kan geven. Snipers hebben doorgaans ook de sniper scope erop waardoor je ze snel onder vuur kunt leggen.
Van suppresive fire heb je nauwelijks last in BF1. In BF3 en BF4 als je dan beschoten werd, dan werd of je accuracy gehalveerd of je scherm werd een beetje blurry. Dat is in BF1 totaal niet het geval. Ik schiet vaak genoeg van mid range op de sniper glares en krijg zelfs hitmarkers, maar dan nog schieten ze je loepzuiver af.
Dat heb je net zo goed on Conquest. Het sniper probleem zal in iedere game modus blijven bestaan.
Het grote probleem met snipers in Operations is dat het verdedigende team niet kan flanken en na een verloren basis niet terug mag keren naar het verloren terrein. Als dat al zou kunnen dan zou het al een stuk leuker worden omdat snipers dan van alle kanten gepakt kunnen worden. Nu hoeven ze hun rear niet in de gaten te houden want daar mag het verdedigende team toch niet komen. Hoe vaak ik in BF3 met rush terug ben gegaan naar een verloren MCOM set om de aanvallende partij van achter te pakken.....Als ik daar voor elke kill een cent zou krijgen, dan was ik nu rijk....
Wat betreft Vehicles, ook iets wat bij Conquest kan gebeuren. Maar, bij sommige sectors krijg je bepaalde voertuigen niet meer als aanvaller en/of verdedigende kant. Bij Sinai Desert krijg je bij beide kanten bij de laatste sector bijv. geen vliegtuigen meer. Dan is het de kunst om een vliegtuig zo lang mogelijk operationeel te houden bijvoorbeeld. Maar, Ook dit wordt niet ergens aangegeven van tevoren helaas.
Nee bij Conquest heeft elk team een gelijk aantal voertuigen en dat is nou het probleem van Operations dat het daarbij niet zo is. Dan breng je de spreekwoordelijke knive mee naar een gunfight....
Met een flut-team verlies je sowiesow. Of je nu aanvaller of verdediger bent. Of je nu Operations, Conquest of welke game modus dan ook speelt.
Niet zo zeker van. Ik speel, zoals al eerder vermeld met een paar vaste Tweakers.... Ik ken genoeg potten die wij wisten om te draaien naar winst
Verder speel ik zelf niet voor de streaks. Leuk om te krijgen, tuurlijk. Maar dat bepaald niet voor mij of ik een game modus wel of niet zou spelen. Na 80+ uur Operations zit ik vooralsnog nog steeds met een K/D van 2.40+
Dat is geen onaardige K/D. Niet om je te bekritiseren, maar van de hoeveel potten (80+) zit jij standaard in de attack plane en hoeveel kills hark je binnen met de attack plane per pot Operations? Ik vind het leuk om te vliegen en ik weet dat je met Operations in de attack plane aardig wat kills kan binnen harken, maar het geeft mij gewoon geen voldoening als ik 40-0 sta in de attack plane en mijn team bakt er verder niks van en we de pot keer op keer verliezen..... Als ik naar de YouTube filmpjes kijk van sommigen die alleen maar in de attack plane zitten, dan denk ik gewoon dat ze het doen voor de kills.
Ieder zijn ding idd. En ik kots het niet uit. Ik vind het best leuk om te doen, maar dan moet het wel eerlijk en niet zoals ik al zei dat je als infanterie tegenover 3 tanks staat en zelf niks hebt en niet kan omlopen om te back rapen.....

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Puff gisteren ook nog een leuke pot gehad (Operations) met 3 teamgenoten als assault en medic en de rest van het team als sniper. Dan kan je het echt vergeten als attacker. Constant rushen naar een punt en dan door hebben dat je daar met 3 man staat tegenover 20 andere.

Speel nu en dan ook als attackplane en maak dan flink gebruik van de flares. Kijk waar mijn teamgenoten staan en dan flares ervoor gooien. Meestal kan je team dan alles slopen. Ook laat ik teamgenoten spawnen in het vliegtuig en laat ik droppen op goeie plekken.

Iemand gaf ook aan dat alleen een heavy tank nog goed is maar je kan ook goed slopen met een landship nu. Sowieso Tank Hunter landship doet echt veel schade tegen andere tank en je kan ook super ver schieten met dat ding (werkt alleen niet echt tegen infantry). En als je nog een support bij je hebt met een repair tool dan is het helemaal feest.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• To easy
MRE-Inc schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:51:
[...]

Van suppresive fire heb je nauwelijks last in BF1. In BF3 en BF4 als je dan beschoten werd, dan werd of je accuracy gehalveerd of je scherm werd een beetje blurry. Dat is in BF1 totaal niet het geval. Ik schiet vaak genoeg van mid range op de sniper glares en krijg zelfs hitmarkers, maar dan nog schieten ze je loepzuiver af.

[...]

Het grote probleem met snipers in Operations is dat het verdedigende team niet kan flanken en na een verloren basis niet terug mag keren naar het verloren terrein. Als dat al zou kunnen dan zou het al een stuk leuker worden omdat snipers dan van alle kanten gepakt kunnen worden. Nu hoeven ze hun rear niet in de gaten te houden want daar mag het verdedigende team toch niet komen. Hoe vaak ik in BF3 met rush terug ben gegaan naar een verloren MCOM set om de aanvallende partij van achter te pakken.....Als ik daar voor elke kill een cent zou krijgen, dan was ik nu rijk....

[...]

Nee bij Conquest heeft elk team een gelijk aantal voertuigen en dat is nou het probleem van Operations dat het daarbij niet zo is. Dan breng je de spreekwoordelijke knive mee naar een gunfight....

[...]

Niet zo zeker van. Ik speel, zoals al eerder vermeld met een paar vaste Tweakers.... Ik ken genoeg potten die wij wisten om te draaien naar winst

[...]

Dat is geen onaardige K/D. Niet om je te bekritiseren, maar van de hoeveel potten (80+) zit jij standaard in de attack plane en hoeveel kills hark je binnen met de attack plane per pot Operations? Ik vind het leuk om te vliegen en ik weet dat je met Operations in de attack plane aardig wat kills kan binnen harken, maar het geeft mij gewoon geen voldoening als ik 40-0 sta in de attack plane en mijn team bakt er verder niks van en we de pot keer op keer verliezen..... Als ik naar de YouTube filmpjes kijk van sommigen die alleen maar in de attack plane zitten, dan denk ik gewoon dat ze het doen voor de kills.

[...]

Ieder zijn ding idd. En ik kots het niet uit. Ik vind het best leuk om te doen, maar dan moet het wel eerlijk en niet zoals ik al zei dat je als infanterie tegenover 3 tanks staat en zelf niks hebt en niet kan omlopen om te back rapen.....
ff switchen na assault class. een teammate naar ammosupport en je bent een one man army. Dat pak je elke tank die je wil ;)
Opzich niet heel gek met Operations. Operations is een vaste front linie. Zowel de aanvallers als de verdedigers hebben een "out of bounds" regio. Maar, toegegeven, als verdediger heb je wat dit betreft wel moeilijker.
Toegegeven, als ik een voertuig kán pakken, dan doe ik dat. Simpelweg omdat ik daarvan hou. Of dat nu een landship, heavy tank met flamethrower (en dan hopen dat iemand ook daadwerkelijk erbij komt zitten), vliegtuig, behemoth wat dan ook is haalt me niets uit. En dat helpt zeker wel mee met mijn K/D ratio. Met de Zeppelin alleen tik ik al rond de 800 kills aan.

Ik probeer in een voertuig echter wel zoveel mogelijk op de objectives te spelen. Maar, ik moet ook eerlijk toegeven dat als ik alleen speel het me geen reet uit haalt of ik nu een potje win of verlies. Ik speel dan gewoon hoe ik zelf leuk vind (en ja, dat is meestal een voertuig). Zodra ik met andere écht samen ga spelen, dan ga ik meer voor de punten zelf.
PSYVIRII schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:04:
Iemand gaf ook aan dat alleen een heavy tank nog goed is maar je kan ook goed slopen met een landship nu. Sowieso Tank Hunter landship doet echt veel schade tegen andere tank en je kan ook super ver schieten met dat ding (werkt alleen niet echt tegen infantry). En als je nog een support bij je hebt met een repair tool dan is het helemaal feest.
Landship met Tank hunter is echt under-rated! Daarmee kun je gemakkelijk tanks die achter de linies blijven vuren binnen een kleine 30 seconden kapot krijgen. Eer dat ze door hebben waar het vandaan komt zijn ze al stuk!

Ook voor de trein of de dreadnaught is hij geweldig. Je moet wel echt iemand erbij hebben zitten wil je een beetje kans hebben om te overleven.

Van de week trouwens een mooi moment. Eerst gaf dit spel me een jumpscare waar je u tegen zegt (recht voor de Zeppelin spawnen) en dan.... ;

[Video: https://i.imgur.com/1jLbDgR.mp4]

*edit Om de een of andere reden pakt hij hem niet goed :/

[ Voor 3% gewijzigd door Reefun op 03-01-2017 18:38 ]

• Geronimous
[...]

[...]

Ik denk zelf dat je je idee van Operations moet bijstellen: het is een asymmetrische
modus: de balans is bewust niet gelijk. Nog meer dan in Rush, waarbij het verdedigende team ook in een nadeel(tje) is. De balans moet namelijk worden gespreid over meerdere maps en objectives. Het moet namelijk ook niet zo zijn dat de verdedigende partij bijna altijd op de eerste map alle aanvallen weet weg te slaan; het moet wel spannende potten opleveren.

Je hebt gelijk als je zegt dat het samenwerken en PTFO belangrijk is, maar daarom is het ook lineair gemaakt: als het mogelijk zou zijn om gebieden terug te pakken zou die balans compleet oneerlijk zijn voor het aanvallende team.

Je voorkeur is persoonlijk, kan ik niks over zeggen. Ik zelf vind het best knap dat ze een gamemodus hebben voortgebracht die vernieuwend is, en best geod gebalanceerd over meerdere maps, voertuigen en behemoths...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• To easy
Zouden die speciale camo's voor voertuigen alleen deze week zijn? Of volgende weer andere? Of zijn ze net zoals die mes en knuppel en blijven ze voor een langere tijd?

Ik moet tegen echt in mijn PIMP golden tank rijden haha!
To easy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:22:
Zouden die speciale camo's voor voertuigen alleen deze week zijn? Of volgende weer andere? Of zijn ze net zoals die mes en knuppel en blijven ze voor een langere tijd?

Ik moet tegen echt in mijn PIMP golden tank rijden haha!
De camo's voor de voertuigen zullen blijven, alleen net zoals de normale skins die je kunt unlocken kan dat gaan variëren.

Er zullen er als het goed is meer gaan komen voor andere voertuigen (incl. de behemoths als het goed is).

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:46
Is de enige manier van aanschaffen nieuwe wapens door die "waardebonnen" in te ruilen of krijg je ook nog unlocks na bepaalde ranks?

Twente komt eraan!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
JoteW schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:43:
Is de enige manier van aanschaffen nieuwe wapens door die "waardebonnen" in te ruilen of krijg je ook nog unlocks na bepaalde ranks?
Je moet daar die warbonds voor gebruiken, elk level dat je omhoog gaat verdien je die warbonds.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• kidicoke
JoteW schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:43:
Je moet ze inderdaad 'kopen' zoals hierboven vermeld, echter is het ook een beetje een mix met ranks want je moet een bepaalde rank zijn voordat je bepaalde wapens kan kopen.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Schizo007nl schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:59:
[...]

Je moet daar die warbonds voor gebruiken, elk level dat je omhoog gaat verdien je die warbonds.
Wat zijn eigenlijk die War bonds vraag ik me af.. Zijn dat die coins ?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
donvalentino schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:24:
[...]

Wat zijn eigenlijk die War bonds vraag ik me af.. Zijn dat die coins ?
Ja, feitelijk is dat het geld wat je verdiend om gear te kopen.. Zoals zovele games een eigen valuta hebben

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Verwijderd

Schizo007nl schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:02:
[...]

Ja, feitelijk is dat het geld wat je verdiend om gear te kopen.. Zoals zovele games een eigen valuta hebben
Wikipedia: War bond

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 13:15

BoltYes

This is the Way

Nu ook begonnen met BF1 op de PS4. Er vallen me echter een paar dingen op die ik graag wil veranderen. Alle icoontjes boven teamgenoten en ook vijanden zijn vrij klein. Geen idee wat er op staat. Ook de text en de rest is vrij klein, kan met moeite A van F onderscheiden bijvoorbeeld.

Verder zijn de kleuren vervelend. Ben kleurenblind en heb helderrood voor de vijand en blauw voor m'n teamgenoten. Ik zie echter soms dat mn teamgenoten een andere kleur icoon hebben, soms groen, soms oranje en dus als ik snel kijk zit ik op mn eigen teamgenoten te schieten en vice versa, schiet ik niet op de vijand, omdat die icoontjes niet altijd dezelfde kleuren hebben. Heel verhaal, maar heb helaas nog niemand gehoord over deze issues. Verder een prachtig spel :)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

BoltYes schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:51:
Nu ook begonnen met BF1 op de PS4. Er vallen me echter een paar dingen op die ik graag wil veranderen. Alle icoontjes boven teamgenoten en ook vijanden zijn vrij klein. Geen idee wat er op staat. Ook de text en de rest is vrij klein, kan met moeite A van F onderscheiden bijvoorbeeld.

Verder zijn de kleuren vervelend. Ben kleurenblind en heb helderrood voor de vijand en blauw voor m'n teamgenoten. Ik zie echter soms dat mn teamgenoten een andere kleur icoon hebben, soms groen, soms oranje en dus als ik snel kijk zit ik op mn eigen teamgenoten te schieten en vice versa, schiet ik niet op de vijand, omdat die icoontjes niet altijd dezelfde kleuren hebben. Heel verhaal, maar heb helaas nog niemand gehoord over deze issues. Verder een prachtig spel :)
Zet ff de colorblind optie aan onder advanced options. 8)

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:56:
[...]

Het mapje linksonder kun je groter maken bij options.

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:56:
[...]

Zet ff de colorblind optie aan onder advanced options. 8)
Yes heb ik gedaan. Heb de kleuren gekozen die zich het meest onderscheiden en dan nog zie ik de verschillen niet echt lekker. Het zou fijn zijn als de vijand gewoon rood blijft en mijn teamgenoten allemaal blauw...

¯\_(ツ)_/¯

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Vijanden die niet gespot zijn hebben geen rood boven hun hoofd. Die zijn voor iedereen moeilijk te zien.

Gewoon schieten op alles zonder logo boven het hoofd 😉

• To easy
Reefun schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:27:
[...]

De camo's voor de voertuigen zullen blijven, alleen net zoals de normale skins die je kunt unlocken kan dat gaan variëren.

Er zullen er als het goed is meer gaan komen voor andere voertuigen (incl. de behemoths als het goed is).
Ja dat dacht ik al. Naja die gold camo komt vanzelf dan wel :'(

• MRE-Inc
Jeroenimoes schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:41:
[...]

Ik denk zelf dat je je idee van Operations moet bijstellen: het is een asymmetrische
modus: de balans is bewust niet gelijk. Nog meer dan in Rush, waarbij het verdedigende team ook in een nadeel(tje) is. De balans moet namelijk worden gespreid over meerdere maps en objectives. Het moet namelijk ook niet zo zijn dat de verdedigende partij bijna altijd op de eerste map alle aanvallen weet weg te slaan; het moet wel spannende potten opleveren.

Je hebt gelijk als je zegt dat het samenwerken en PTFO belangrijk is, maar daarom is het ook lineair gemaakt: als het mogelijk zou zijn om gebieden terug te pakken zou die balans compleet oneerlijk zijn voor het aanvallende team.

Je voorkeur is persoonlijk, kan ik niks over zeggen. Ik zelf vind het best knap dat ze een gamemodus hebben voortgebracht die vernieuwend is, en best geod gebalanceerd over meerdere maps, voertuigen en behemoths...
Misschien heb je wel gelijk en moet ik het eens anders benaderen. Overigens wil ik NIET gebieden terugpakken, maar wel terug kunnen gaan naar die gebieden zodat je die campende snipers aan kan pakken.

Wellicht dat Operations nog leuker wordt als de verdedigende partij wel een gebied kan terug veroveren door bv het aanvallende team langer dan een x aantal minuten van de overwinning af te houden op een bepaald gedeelte. Dus als de aanvallende partij langer dan 6 minuten nodig heeft voor 1 gedeelte, dat de verdedigende partij dan de laatste zone terug kan cappen. Zo creëer je voor de aanvallende partij ook meer dat ze PTFO gaan doen en eigenlijk ook wel voor de verdedigende partij.

Verwijderd

En soms is een vuurtje een vuurtje en geen soldaat :)

• To easy
jongf7 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:24:
Vijanden die niet gespot zijn hebben geen rood boven hun hoofd. Die zijn voor iedereen moeilijk te zien.

Gewoon schieten op alles zonder logo boven het hoofd 😉
haha maar dan wel hopen dat support lui je genoeg ammo aanleveren.

• BoltYes

BoltYes

This is the Way

Hier een screenshot van hoe ik t op de TV zie, sommige dingen lijken iets beter leesbaar op een computerscherm, ik zit echter niet zo dicht bij m'n TV :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HJCafyv.jpg

Edit: Ik zie trouwens dat de output van de screenshot op 4K resolutie is. Ik speel op 1080p, dus zal wel een gimmick zijn van de PS4 pro.

Edit 2: Zou het kunnen dat omdat alle info geresized wordt naar een 4 keer kleiner scherm, dat ik daarom alles klein zie???

[ Voor 40% gewijzigd door BoltYes op 04-01-2017 23:41 ]

¯\_(ツ)_/¯

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
BoltYes schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:36:
Hier een screenshot van hoe ik t op de TV zie, sommige dingen lijken iets beter leesbaar op een computerscherm, ik zit echter niet zo dicht bij m'n TV :+
Bij mij ziet het er volgens mij het zelfde uit. Ik zit ook niet dicht op mijn tv en heb een PS4pro.

Voorbeeldje van hoe het bij mij is :

Edit:
Op 30 seconden ga ik trouwens naast een vijand liggen omdat ik dit ook niet had gezien 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door jongf7 op 05-01-2017 10:01 ]

• MRE-Inc
Nou gisteren Operations gespeeld. 3 potjes. 2x als attacker en elke keer zonder al te veel moeite gewonnen. 1x dat we een sector niet konden innemen, maar daarna met de Behemoth wel. Laatste potje zat ik bij de defenders en snel geswitched naar de aanvallende partij en weer zonder al te veel moeite gewonnen terwijl het verdedigende team eigenlijk ook weer niet zo slecht was.....

Overigens blijft het switchen naar de rear gunner seat ook leuk. Vervolgens de fighter vol onder vuur nemen, terug switchen naar de pilot seat en weer doooooorrrrrrrr......

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25312622

• ongewoongewoon
  • Laatst online: 06-08-2024
[b][message=49737995,noline]
Overigens blijft het switchen naar de rear gunner seat ook leuk. Vervolgens de fighter vol onder vuur nemen, terug switchen naar de pilot seat en weer doooooorrrrrrrr......

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25312622
Daarom heb ik goed geoefend op het slopen van vleugels: succes met het switchen naar de gunner positie als je vliegtuig als een gek naar rechts aan het trekken is ;)
ongewoongewoon schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Daarom heb ik goed geoefend op het slopen van vleugels: succes met het switchen naar de gunner positie als je vliegtuig als een gek naar rechts aan het trekken is ;)
Dit dus. Bij Attack plane/fighter de vleugels, bij de bombers de motoren. :w

• To easy
Reefun schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Dit dus. Bij Attack plane/fighter de vleugels, bij de bombers de motoren. :w
Vooral met de tankhunter geweer is dat mooi werk :)

• MRE-Inc
ongewoongewoon schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Dat lukt je alleen bij n00b piloten die in een rechte lijn vliegen, niet bij mij ;)

Nee serieus.....Ik kom zelden piloten tegen die in 1 rechte lijn vliegen. Meestal wel wat zigzaggend en dan is het verdomd moeilijk om alleen de vleugels te raken.

MRE-Inc schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:32:
[...]

Dat lukt je alleen bij n00b piloten die in een rechte lijn vliegen, niet bij mij ;)

Nee serieus.....Ik kom zelden piloten tegen die in 1 rechte lijn vliegen. Meestal wel wat zigzaggend en dan is het verdomd moeilijk om alleen de vleugels te raken.
Vroeg of laat gaan ze een bocht in waarbij mijn AoA in lijn zit met de richting waarin hij vliegt. Zo lang je maar achter iemand kan blijven hangen en al zijn bewegingen blijft kopiëren.

Al helemaal als je in een fighter plane zit. Als ik in een attack plane zit vs een fighter wordt het wel lastiger gezien de fighter plane simpelweg veel wendbaarder is. Zeker als ze de bomber killer package gebruiken waarbij je ook tijdelijk je motor op 110% kan laten draaien.

• To easy
Aah jammer dat ging de golden camo. Maar wat ik zo zie zijn de nieuwe ook wel nice!

• MRE-Inc
Reefun schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:48:
[...]

Vroeg of laat gaan ze een bocht in waarbij mijn AoA in lijn zit met de richting waarin hij vliegt. Zo lang je maar achter iemand kan blijven hangen en al zijn bewegingen blijft kopiëren.

Al helemaal als je in een fighter plane zit. Als ik in een attack plane zit vs een fighter wordt het wel lastiger gezien de fighter plane simpelweg veel wendbaarder is. Zeker als ze de bomber killer package gebruiken waarbij je ook tijdelijk je motor op 110% kan laten draaien.
Tja, het is en blijft een Dice game met bijbehorende onverklaarbare Dice physics.... Een lijstje met wat ik heb meegemaakt, zittende in de attack plane:

- Tegen een berg aangevlogen, health op 30% en door kunnen vliegen alsof er niks aan de hand is;
- Tegen een vlaggenmast aanvliegen met het puntje van je vleugel en crashen met een death als gevolg;
- Tegen de kasteel muur bij D vlag op Empire's Edge aan vliegen en 80% health over maar vliegtuig totaal onbestuurbaar;
- Geraakt worden door 1 kogel van een fighter plane waardoor damage op 98% staat en vliegtuig totaal onbestuurbaar.

En ik kan nog wel even doorgaan. Er is werkelijkwaar geen peil op te trekken wat de damage aan je plane doet en hoe je plane daar op reageert. 8)7

• Katmi
  • Laatst online: 11-11 22:13
Kan iemand even snel ''stick deadzone'' uitleggen ? de setting in de game bedoel ik.

Komende van pc laat ik die setting het best met rust, of is het beter dit wat lager te zetten voor increased stick sensitivity?
Meestal in settings vids hebben ze het enkel over FOV en algemen sensitivity, aka hoe snel je camera draait bij een turn beweging, maar stick deadzone'' is nieuw voor me komende van pc.
MRE-Inc schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:57:
[...]

Tja, het is en blijft een Dice game met bijbehorende onverklaarbare Dice physics.... Een lijstje met wat ik heb meegemaakt, zittende in de attack plane:

- Tegen een berg aangevlogen, health op 30% en door kunnen vliegen alsof er niks aan de hand is;
- Tegen een vlaggenmast aanvliegen met het puntje van je vleugel en crashen met een death als gevolg;
- Tegen de kasteel muur bij D vlag op Empire's Edge aan vliegen en 80% health over maar vliegtuig totaal onbestuurbaar;
- Geraakt worden door 1 kogel van een fighter plane waardoor damage op 98% staat en vliegtuig totaal onbestuurbaar.

En ik kan nog wel even doorgaan. Er is werkelijkwaar geen peil op te trekken wat de damage aan je plane doet en hoe je plane daar op reageert. 8)7
Ja daar heb je gelijk in. Soms schiet ik vol op de vleugels en gebeurd er gewoon geen hol. Niet eens een gat in de vleugel, terwijl ik wel al 30+ damage eraf had geschoten, op de vleugels 8)7

Maar goed. Al om al vind ik het nog best netjes in mekaar zitten. Ik vind het idee dat als je vleugels geraakt wordt dat je vervolgens slechter je bolide in de lucht kan houden wel erg tof gedaan. Hadden ze in BF4 al moeten doen d:)b

Gisteren vloog ik in een fighter plane en schoot iemand mijn motor aan gort. Had geen eens tijd om te repareren, hij ging als een baksteen naar beneden met 80% health van mijn fighter -O-
Wasn't even mad, want was wel een erg net schot. Ben er ook gewoon ingebleven zodat hij netjes de kill kreeg. Als ik eruit had gesprongen was ik toch out of bound dus ach.
Katmi schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:25:
Kan iemand even snel ''stick deadzone'' uitleggen ? de setting in de game bedoel ik.

Komende van pc laat ik die setting het best met rust, of is het beter dit wat lager te zetten voor increased stick sensitivity?
Meestal in settings vids hebben ze het enkel over FOV en algemen sensitivity, aka hoe snel je camera draait bij een turn beweging, maar stick deadzone'' is nieuw voor me komende van pc.
Sommige controllers/joysticks hebben speling op wanneer ze daadwerkelijk reageren. Dit kan door de controller/joystick zelf komen vanwege kwaliteit, maar ook vanwege slijtage. De zogeheten deadzone. De stick deadzone setting kun je vervolgens aanpassen om dit te compenseren.

Als je merkt dat je controller/joystick telkens "weg zweeft", dan zou je de deadzone hoger kunnen instellen om dit te compenseren.

• Tjebakka

Tjebakka

Gister headset gekocht... om er achter te komen dat niemand VOIP gebruikt. Shit.

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:25
Samen gamen is veel leuker.....ben inmiddels level 40 zonder echt squad samenspel.....dan kan je zoveel meer doen. Nu heb je na een vlag capture dat iedereen een andere kant op rent en niemand verdedigt of samen een andere vlag pakken.....

@Tjebakka - ik heb je toegevoegd op PSN.

De BF1 Tweakers-community op PSN is gesloten, ook na een verzoek ben ik niet toegelaten.

Indien iemand wil samenspelen op PSN: IXI_BUDDHA_IXI

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Tjebakka

Tjebakka

Buddha_ schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:13:
Samen gamen is veel leuker.....ben inmiddels level 40 zonder echt squad samenspel.....dan kan je zoveel meer doen. Nu heb je na een vlag capture dat iedereen een andere kant op rent en niemand verdedigt of samen een andere vlag pakken.....

@Tjebakka - ik heb je toegevoegd op PSN.

De BF1 Tweakers-community op PSN is gesloten, ook na een verzoek ben ik niet toegelaten.

Indien iemand wil samenspelen op PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Thanks. Heb ook ff wat mensen toegevoegd - hoop snel eens echt teamwork te verrichten in BF1. Tot nu toe redelijk alleen gespeeld maar wel gemerkt dat als een squad samen speelt, je veel voordeel eruit haalt.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Wat mij altijd irriteert met conquest is dat iedereen altijd alleen maar vlaggen wil veroveren en niemand het geduld heeft om te verdedigen wanneer er een een halve minuut geen enemy te zien is. Niet in iedere map hoeven alle vlaggen altijd goed bezet te zijn, maar je weet vaak wel welke snel teruggepakt zullen gaan worden, blijf dan in ieder geval die ook een beetje verdedigen.

Zelf ben ik vaak squad leader en je ziet dan vrijwel alle andere squads (voor zover die uberhaubt squad based spelen) geassiged staan op enemy flags, zodra die gecapt zijn, rent iedereen gelijk weer door naar de volgende om te cappen. Zo heb je vaak een vlaggendans, leuk voor de punten maar daar is dan ook alles mee gezegd. Maarja dit zul je altijd wel blijven houden wanneer je met random mensen speelt, zelf probeer ik in ieder geval altijd om de belangrijkste vlaggen in bezit te houden ipv continu door te rennen.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:53

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

https://www.battlefield.c...e/the-road-ahead-jan-2017
Er komt een nieuw jaar aan, en hoewel we het leuk vinden om terug te kijken op een gave release, vinden we het nog veel spannender om na te denken over het pad vóór ons in Battlefield™ 1.

We vinden het fantastisch dat je geniet van de officiële Custom Games, en deze gaan natuurlijk door. Je hebt Armored Kill misschien al geprobeerd: de nieuwste aangepaste ervaring met een Scout-vrije, voertuigvriendelijke versie van Conquest. Op 18 januari gaan we live met Bleed Out, een aangepaste versie van Rush waarin uitgeschakelde vijandelijke soldaten sneller respawnen dan normaal en waarin energieherstel is uitgeschakeld.

In februari rollen we een nieuwe update voor Battlefield 1 uit met verbeteringen in de gameplay op basis van onze constante tests en de feedback van jullie: de community. Bereid je voor op de onthulling van meer details en volledige update notes in de nabije toekomst.

They Shall Not Pass* is de eerste Battlefield 1-uitbreiding, en de release in maart nadert. In de conceptverkenningsafbeelding hierboven zie je de designvisie waarvoor DICE heeft gekozen bij een van de vier maps van de uitbreiding. Houd het nieuws in de gaten voor meer info over maps, gameplay en andere content in They Shall Not Pass. We hebben heel veel te delen.

Xbox Live: Miesjh NL

jap85 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:16:
Wat mij altijd irriteert met conquest is dat iedereen altijd alleen maar vlaggen wil veroveren en niemand het geduld heeft om te verdedigen wanneer er een een halve minuut geen enemy te zien is. Niet in iedere map hoeven alle vlaggen altijd goed bezet te zijn, maar je weet vaak wel welke snel teruggepakt zullen gaan worden, blijf dan in ieder geval die ook een beetje verdedigen.

Zelf ben ik vaak squad leader en je ziet dan vrijwel alle andere squads (voor zover die uberhaubt squad based spelen) geassiged staan op enemy flags, zodra die gecapt zijn, rent iedereen gelijk weer door naar de volgende om te cappen. Zo heb je vaak een vlaggendans, leuk voor de punten maar daar is dan ook alles mee gezegd. Maarja dit zul je altijd wel blijven houden wanneer je met random mensen speelt, zelf probeer ik in ieder geval altijd om de belangrijkste vlaggen in bezit te houden ipv continu door te rennen.
Ook dit is een goede reden om Operations te spelen ipv Conquest :+

• JoteW
Heren vraagje: hoe kan het dat bij mij elke kit nog op rank 0 staat?

Overall rank is 9 en 19 Vd 20 keer speel ik met assault, ook die assault rank staat op 0..

Een vriend van me speelt een paar keer met Scout en die zit met scoutrank al bijna op 3... hoe dan?

Iemand enig idee?

Edit: andere kameraad zegt dat alles op 0 staat door bug in de servers?

[ Voor 32% gewijzigd door JoteW op 06-01-2017 17:13 ]

Twente komt eraan!

• To easy
JoteW schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:59:
Heren vraagje: hoe kan het dat bij mij elke kit nog op rank 0 staat?

Overall rank is 9 en 19 Vd 20 keer speel ik met assault, ook die assault rank staat op 0..

Een vriend van me speelt een paar keer met Scout en die zit met scoutrank al bijna op 3... hoe dan?

Iemand enig idee?

Edit: andere kameraad zegt dat alles op 0 staat door bug in de servers?
zijn idd bugs geweest, maar ik dacht dat alles weer gefixed was? heb je dit al langer?
Ik ben de laatste tijd weer het 1 en ander aan het opnemen geweest om toch wat meer te kunnen laten zien dan 30 seconden of fimpjes van 5 minuten waar maar een paar boeiende momenten in zitten.

Dus dit is alvast de eerste clip (om er een beetje in te komen):

Featuring: Tec1979, Le Revelution, Aka5ii en GiveMeThoseTags, plus een killstreak en ik in de plane vs tank.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 07-01-2017 00:56 ]

• MRE-Inc
Martinspire schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 00:55:
Ik ben de laatste tijd weer het 1 en ander aan het opnemen geweest om toch wat meer te kunnen laten zien dan 30 seconden of fimpjes van 5 minuten waar maar een paar boeiende momenten in zitten.

[video]
Featuring: Tec1979, Le Revelution, Aka5ii en GiveMeThoseTags, plus een killstreak en ik in de plane vs tank.
Goeie killstreak.... Maar het tank hunten ging wat minder. Je weet dat je naast de bommen ook een boord kanon hebt die met tussen posen van 3-4 seconden kan schieten en aardig wat damage doet op tanks ? Ik zou die eerst gebruiken en het afmaken met de bommen. Kan in 1 run als je al van medium range begint en direct de eerste 2 canon rounds raak schiet.

Welke capture kaart gebruik je ?

MRE-Inc schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 02:19:
[...]

Goeie killstreak.... Maar het tank hunten ging wat minder. Je weet dat je naast de bommen ook een boord kanon hebt die met tussen posen van 3-4 seconden kan schieten en aardig wat damage doet op tanks ? Ik zou die eerst gebruiken en het afmaken met de bommen. Kan in 1 run als je al van medium range begint en direct de eerste 2 canon rounds raak schiet.

Welke capture kaart gebruik je ?
Tank Hunten was ook op iemand die we kennen. Dan moet je het niet te obvious doen want dan gaan ze op je letten :P

Verder was ik vooral benieuwd hoe lang het zou duren met de bomber loadout. Het doet dus 32 damage per run dus je moet IN IEDER GEVAL 4 runs doen 8)7 (of met de boordkanon raken maar dan ben je mogelijk maar 1 run minder aan het doen). Dat is toch veel te veel? Bovendien doe je bijna meer damage tegen infantry dan tegen de tank zelf |:(
En meestal kun je niet 4 runs achter elkaar doen omdat er een ander vliegtuig of AA tussen komt en je dus niet snel die tank kunt uitschakelen. Dat maakt die loadout meteen nutteloos.

Het was niet mn beste filmpje maar ik ben gewoon bij de eerste in de lijst begonnen. Vandaag komt er vast meer :P

• To easy
Martinspire schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 00:55:

[video]
Word je niet gek dat die bar zovaak moet reloaden? ik kan er maar niet aan wennen.
To easy schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:01:
[...]

Word je niet gek dat die bar zovaak moet reloaden? ik kan er maar niet aan wennen.
Haha, mja dat moet vaak maar je loopt ook weer nooit zonder ammo dus dat is ook wel fijn. Je moet alleen je situaties anders opzoeken anders kom je snel zonder ammo. En een snelle pistol is ook handig idd.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Reefun schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:55:
[...]

Ook dit is een goede reden om Operations te spelen ipv Conquest :+
True, dat speel ik ook veel maar als ik minder tijd heb (of gewoon voor de afwisseling) blijf ik conquest ook leuk vinden om te doen :)

Verwijderd

Echt weer om ff lekker te knallen. Dus dat ga ik dan maar eens doen :)

• JoteW
Ging weer lekker vandaag.... K/D 3/10 10/10 14/26....

Man man man wat moet ik nog veel spelen wil ik dit onder de knie krijgen, vlieg alle kanten op

Twente komt eraan!

• To easy
JoteW schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:24:
Ging weer lekker vandaag.... K/D 3/10 10/10 14/26....

Man man man wat moet ik nog veel spelen wil ik dit onder de knie krijgen, vlieg alle kanten op
haha welke class speel je dan? Sws als je net begint eerst een medic spelen met een rifle bijvoorbeeld en een beetje op afstand de maps leren kennen enzo.
Weer een nieuwe video van mijn kant. Nieuwe pot, nieuwe killstreaks. Eerst met de tank, daarna een paar als medic waarbij het me vooral opviel hoe lang ik telkens in leven bleef en hoeveel objectives ik kon aanvallen. Weinig squad play, maar volgens mij maak ik dat wel goed met de actie.

Featuring Technotica en MRE Inc als squadmates.\

Overigens wederom opgenomen met Elgato HD (1080p, 30fps maar voldoende voor dit soort filmpjes imo). Moet nog wel effe kijken of ik andere software wil gebruiken. Renderen duurt nogal lang terwijl het gewoon 1 op 1 kopieren van de gamebeelden is in de meeste plekken :( Maar goed, dat gaat ver offtopic.

• MRE-Inc
Enige reden dat je zoveel kills haalt is omdat ik spot flares drop ;)

Maar nette gameplay. Deed het zelf ook niet verkeerd met 41-3 in de attack plane. Op 11:25 pak ik toch net even die kill voor je neus weg. Weet je ook hoe dat voelt :D

Vond alleen die kill in het fort erg raar toen die enemy over de muur heen kwam. Je raakt het daar al 2x tijdens die muur klim animatie en daarvoor ook al een keer (was op 11:45) toch was hij nog niet dood terwijl dat met de SL Sweeper wel zou moeten.

[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 07-01-2017 20:15 ]

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hoi,

Vraagje. Ik speel bf1 op de ps4 en speel veelal 'alleen'. zou graag samen met anderen willen spelen. nu zag ik dat jullie elkaar via tweakers hebben leren 'kennen'? Hoe doe ik dat? Ik zou graag wat mensen toe willen voegen zodat je samen kunt spelen.

@Martinspire, cool filmpje! erg leuk om te zien, mooie gameplay en score :-) Was dat op de ps4? Denk het niet, maar vroeg het me af.

[ Voor 6% gewijzigd door Zonnetje83 op 07-01-2017 22:56 ]

• MRE-Inc
Zonnetje83 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 22:55:
Hoi,

Vraagje. Ik speel bf1 op de ps4 en speel veelal 'alleen'. zou graag samen met anderen willen spelen. nu zag ik dat jullie elkaar via tweakers hebben leren 'kennen'? Hoe doe ik dat? Ik zou graag wat mensen toe willen voegen zodat je samen kunt spelen.

@Martinspire, cool filmpje! erg leuk om te zien, mooie gameplay en score :-) Was dat op de ps4? Denk het niet, maar vroeg het me af.
Martinspire en ik spelen allebei op de Xbox One idd. Overigens hebben wij BF1 ook op de PS4 die we allebei ook hebben echter heb ik de game daar nog nooit opgestart.

Je kunt in de eerste post een link vinden naar een excel sheet waarin alle Xbox One en PS4 spelers staan met hun gamertag of psn id. Die kun je toevoegen. Als ze aan het spelen zijn, gewoon de party joinen. Wel zorgen dat je een headset hebt en terug kunt praten via een microfoon. Wij geven elkaar altijd wel tips of aanwijzingen tijdens het spelen van BF1 over posities van de enemy.

Wat je ook kunt doen, is je PS4 verkopen, een Xbox One kopen met BF1 en ons toevoegen op Xbox Live. Dan ben je er zeker van dat je met mij en Martinspire een flink aantal potjes als tweakers squad kunt spelen met nog een paar anderen die elke avond wel een paar potjes BF1 spelen. ;) >:)

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 07-01-2017 23:55 ]

• To easy
MRE-Inc schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:51:
[...]

Martinspire en ik spelen allebei op de Xbox One idd. Overigens hebben wij BF1 ook op de PS4 die we allebei ook hebben echter heb ik de game daar nog nooit opgestart.

Je kunt in de eerste post een link vinden naar een excel sheet waarin alle Xbox One en PS4 spelers staan met hun gamertag of psn id. Die kun je toevoegen. Als ze aan het spelen zijn, gewoon de party joinen. Wel zorgen dat je een headset hebt en terug kunt praten via een microfoon. Wij geven elkaar altijd wel tips of aanwijzingen tijdens het spelen van BF1 over posities van de enemy.

Wat je ook kunt doen, is je PS4 verkopen, een Xbox One kopen met BF1 en ons toevoegen op Xbox Live. Dan ben je er zeker van dat je met mij en Martinspire een flink aantal potjes als tweakers squad kunt spelen met nog een paar anderen die elke avond wel een paar potjes BF1 spelen. ;) >:)
gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom hebben jullie hem ook op de ps4 maar spelen jullie hem niet? 8)7
MRE-Inc schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:51:
[...]

..En dan kun je meedoen met MRE en Martinspire's wedstrijdje verpissen, die hier dagelijks wordt gehouden >:) :>

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 21:57
Heb ook battlefield 1 gekocht voor de ps4, na jaren van Cod te spelen wel erg wennen. Bak er nog niet veel van. Heb het idee ook dat ik met de verkeerde wapens rondloop.. Heeft iemand tips welke wapens je het beste in het begin kunt vrijspelen?

• Bajan
Vooral in het begin heb ik zelf medic gespeeld. De sweeper zou ik aanraden v.w. grotere ammo clip. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

• MRE-Inc
To easy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:19:
[...]

gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom hebben jullie hem ook op de ps4 maar spelen jullie hem niet? 8)7
1. Omdat ik het kan betalen (niet arrogant bedoelt) anders zou ik het niet doen.
2. Aanbieding was te mooi om te laten liggen
3. Als de Xbox One ooit eens kapot gaat, kan ik verder op de PS4. Xbox is mijn main game console. Koop alle games standaard op de Xbox dus kans dat die eerder kapot gaat, is wat groter.
..En dan kun je meedoen met MRE en Martinspire's wedstrijdje verpissen, die hier dagelijks wordt gehouden >:) :>
Als je de filmpjes bedoelt waarin we een paar leuke kills laten zien, beschouw het als "Ter leering en Vermaeck". :D

Ik kijk zelf heel veel filmpjes op YouTube om te kijken hoe anderen spelen om zo betere tacktieken te leren en zelf beter te worden. Vind het zelf ook leuk als anderen wat meer laten zien qua gameplay.

[ Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 08-01-2017 15:16 ]

• Bajan
Filmpjes op YouTube van Thebrokenmachine en van imaveragesniper zijn leuk om te volgen. Wat een skills die gasten. Ze spelen natuurlijk wel een uurtje of 5 per dag dus dat mag dan ook wel.

• To easy
MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:10:
[...]

1. Omdat ik het kan betalen (niet arrogant bedoelt) anders zou ik het niet doen.
2. Aanbieding was te mooi om te laten liggen
3. Als de Xbox One ooit eens kapot gaat, kan ik verder op de PS4. Xbox is mijn main game console. Koop alle games standaard op de Xbox dus kans dat die eerder kapot gaat, is wat groter.

[...]

Als je de filmpjes bedoelt waarin we een paar leuke kills laten zien, beschouw het als "Ter leering en Vermaeck". :D

Ik kijk zelf heel veel filmpjes op YouTube om te kijken hoe anderen spelen om zo betere tacktieken te leren en zelf beter te worden. Vind het zelf ook leuk als anderen wat meer laten zien qua gameplay.
Haha maar stel hij gaat over 2 jaar kapot en je koopt dan bf1 dan is die toch nog goedkoper ;)
To easy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Ik speel hem heel af en toe met wat gasten van werk die wel een PS4 maar geen X1 hebben. Waarom MRE hem heeft weet ik ook niet.

MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:10:

Nee ik bedoel hoe jullie om en om elkaar 'afzeiken'.. Als de 1 iets tofs heeft gedaan, gaat de ander het downplayen.. "ja maar dat was in een tank, ja maar dat was in een vliegtuig, ja maar de tegenstander was ook niet zo goed etc etc :>

• MRE-Inc
To easy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:05:
[...]

Haha maar stel hij gaat over 2 jaar kapot en je koopt dan bf1 dan is die toch nog goedkoper ;)
Klopt, maar ik kon nu Uncharted 4 en Battlefield 1 voor 63 euro op de kop tikken tijdens de kerst sale. Was een no brainer voor mij. Of ik hem nu speel of niet. Komt vanzelf wel. Battlefield 4 heb ik op de Xbox 360, Xbox One en Playstation 4. Nadeel was toen dat de X1 niet in NL uitkwam en je als je de X1 uit Duitsland haalde waar die wel gereleased werd, je BF4 nog een keer moest kopen.
poor Leno schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:58:
[...]

Nee ik bedoel hoe jullie om en om elkaar 'afzeiken'.. Als de 1 iets tofs heeft gedaan, gaat de ander het downplayen.. "ja maar dat was in een tank, ja maar dat was in een vliegtuig, ja maar de tegenstander was ook niet zo goed etc etc :>
Oh dat :) Ik zeik Martinspire niet af want ik speel bijna elke avond BF1 met hem. We hebben 3 weken geleden idd een zware discussie gehad over tank vs vliegtuig, maar downplayen valt wel mee dacht ik. Maar ik blijf erbij dat wanneer ik in een vliegtuig 41-2 eindig en Martinspire in een tank 53-4 dat de tegenstander dan gewoon niet op zit te letten en het niet zo goed snapt. Ik laat het bij de tegenstander iig niet zover komen.

• To easy
MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 20:42:
[...]

Klopt, maar ik kon nu Uncharted 4 en Battlefield 1 voor 63 euro op de kop tikken tijdens de kerst sale. Was een no brainer voor mij. Of ik hem nu speel of niet. Komt vanzelf wel. Battlefield 4 heb ik op de Xbox 360, Xbox One en Playstation 4. Nadeel was toen dat de X1 niet in NL uitkwam en je als je de X1 uit Duitsland haalde waar die wel gereleased werd, je BF4 nog een keer moest kopen.
[...]

Oh dat :) Ik zeik Martinspire niet af want ik speel bijna elke avond BF1 met hem. We hebben 3 weken geleden idd een zware discussie gehad over tank vs vliegtuig, maar downplayen valt wel mee dacht ik. Maar ik blijf erbij dat wanneer ik in een vliegtuig 41-2 eindig en Martinspire in een tank 53-4 dat de tegenstander dan gewoon niet op zit te letten en het niet zo goed snapt. Ik laat het bij de tegenstander iig niet zover komen.
haha oke oke duidelijk.

Beide mag de tegenstander niet zo ver laten komen of je nou hard in een tank of vliegtuig gaat ik maak van zulke lui mijn werk om ze dood te maken!

• MRE-Inc
To easy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:00:
[...]

haha oke oke duidelijk.

Beide mag de tegenstander niet zo ver laten komen of je nou hard in een tank of vliegtuig gaat ik maak van zulke lui mijn werk om ze dood te maken!
Tja, het is gek eigenlijk. Als ik in een attack plane zit en ik wordt onder vuur genomen bij een stand van 20-0 dan loop ik te vloeken en vraag ik me af of ze niks beters te doen hebben, maar als ik op het scorebord iemand van de tegenpartij op 20-0 zie staan, stel ik alles in het werk om van die 0 een 1 te maken. :D

• To easy
MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:51:
[...]

Tja, het is gek eigenlijk. Als ik in een attack plane zit en ik wordt onder vuur genomen bij een stand van 20-0 dan loop ik te vloeken en vraag ik me af of ze niks beters te doen hebben, maar als ik op het scorebord iemand van de tegenpartij op 20-0 zie staan, stel ik alles in het werk om van die 0 een 1 te maken. :D
haha precies zo denk ik dus ook ;)
MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:51:
[...]

Dus dat! >:)

Eergister had ik een potje waarbij ik aanviel @ Iron Walls (Monte Grappa). De vliegtuigen van ons waren continu bezet en werden praktisch direct neer geschoten door een fighter en attack plane welke overduidelijk aan het samen werken waren. De attack plane stond al iets van 20-0 en de fighter 12-0. Ze vlogen prachtig samen, dat moet ik ze na geven. Ze deden continu dezelfde "strafe run" waarbij veel van mijn teamgenoten het moesten ontgelden.

Na een paar keer geprobeerd om in een vliegtuig te spawnen, toch maar over gestapt naar een AA Truck. Toen was het inene 20-1 en 12-1 voor ze ;)

Mooie van de AA truck bij Monte Grappa, zodra je als aanvaller eenmaal die berg over bent. Dan heb je vanaf de berg ideaal overzicht over de resterende sectoren. De machine geweer is vrij zuiver, zelfs tot 300m, en als ze achter cover gaan schuilen dan pak je de AA er weer bij d:)b

Uiteindelijk hadden we alsnog dat potje verloren daar we iets van 15 snipers hadden. Maar dat even terzijde :+

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:49
Ik heb sinds dit weekend een PS4 pro icm BF1 aangeschaft. Ik speelde hiervoor FPS games op PC en de rest op de XBOX One (omwille van de controller).

De PS4 is erbij omdat er heel wat vrienden van mij gamen op PS4. Maar wat ben ik slecht in FPS spelen op consoles. Ben nu 2,5h bezig geweest en ga nog altijd vaak dood omdat ik te traag lijk met de controller en ik vaak ernaast mik/schiet. Hoop dat dat nog wat betert want een K:D ratio van 0.15 is echt slecht.

BF1 is dan wel weer zeer fijn maar het levelen gaat nogal traag tov COD:BO3 (laatste game dat ik gespeeld heb op PC), ben nu level 8.

[ Voor 14% gewijzigd door Engineer Stewie op 09-01-2017 10:26 ]

• MRE-Inc
Engineer Stewie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:42:
Ik heb sinds dit weekend een PS4 pro icm BF1 aangeschaft. Ik speelde hiervoor FPS games op PC en de rest op de XBOX One (omwille van de controller).

De PS4 is erbij omdat er heel wat vrienden van mij gamen op PS4. Maar wat ben ik slecht in FPS spelen op consoles. Ben nu 2,5h bezig geweest en ga nog altijd vaak dood omdat ik te traag lijk met de controller en ik vaak ernaast mik/schiet. Hoop dat dat nog wat betert want een K:D ratio van 0.15 is echt slecht.

BF1 is dan wel weer zeer fijn maar het levelen gaat nogal traag tov COD:BO3 (laatste game dat ik gespeeld heb op PC), ben nu level 8.

*edit*
Heb mijzelf geregistreerd in de lijst met tweakers, maar hoe krijg je die te zien...
Tja, zal ik mijn console ervaring eens vertellen ? Tot 2007 altijd op de PC gespeeld. Oa COD2 waar ik zelfs met een bolt action rifle het nog won van MP40 en Thompson spayers. Toen een tijdje niet gegamed en in 2009 (vlak na de release van COD MW2) een Xbox 360 gekocht. Single player ging prima omdat auto aim/aim assist. Toen met een paar collega's de multiplayer van COD MW2 gedaan. Man wat was ik slecht. Ik raakte echt helemaal niks. Toch door blijven zetten en me over een slechte K/D heen gezet.

Na een paar maanden ging het steeds beter en nu heb ik al jaren een positieve K/D. De leercurve is best stijl om het zo te zeggen, maar op een gegeven moment heb je het en gaat het veel makkelijker. Dus niks om je druk over te maken. Komt vanzelf goed, gewoon volharden 8)

Engineer Stewie schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:42:

Kom ook van de PC af. Tot aan 2004~2005ish volop Counter-Strike, Delta Force, Tribes, UT etc. gespeeld.

Rond 2008 ging ik langs bij een vriendin (nu vrouw :+). Zij had een X360 met CoD 4 en vroeg of ik het wou proberen. Na mijn trots PC Master-race opzij te hebben gezet geprobeerd. Ging érg lastig en vond het maar heilig schennis. Maar, gezien zij en een aantal andere vrienden vaak CoD 4 speelde toch maar ook gekocht. Had al een X360 (speciaal gekocht voor Mass Effect).

Begon met een K2D van 0.5~0.75, maar dat liep al gauw op naar 2.5~3.0 na een aantal weken (ik was nogal stats hungry in die tijd :+). Zodra je de "feeling" eenmaal heb gaat het prima.

Je zou in het begin aim assist aan kunnen laten staan, maar ik raad je wel aan om dat uit te zetten. Dit omdat de aim assist in Battlefield games teveel gaat "zweven". Dus stel voor dat je op iemand richt, en er loopt iemand anders voorbij, dan "locked" hij soms op de tweede waardoor je aim alsnog off is.

Voor de rest is het gewoon oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Komt helemaal goed d:)b

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik speelde ook altijd op de PC en nu een 2 maandjes of zo heb ik een PS4.
Oefenen, oefenen, oefenen inderdaad. Het gaat al best wel wat beter echter de skills van muis en toetsenbord zal hem waarschijnlijk wel nooit worden maar goed ben dan nu ook een cassual gamer...

Aim assist; Staat bij mij aan echter ik bemerk daar echt helemaal niets van om heel eerlijk te zijn.
Als ik op Youtube daar filmpjes over zie denk ik altijd; "Bij mij doet hij dat niet".
Veelvuldig ben ik al naar de settings gegaan om aim assist te controleren en het spel zegt dat het aan staat....

• Tjebakka

Tjebakka

Gister wat mooie potjes gespeeld met SlideRnl en mowikan :D Teamwork scheelt een heleboel in je stats heb ik gemerkt :)

Had ook nog een mooie kill met attack plane. Ik ging in een duikvlucht op de AA af die op me zat te schieten, ik ga dood, attack plane vliegt nog even door *pok* tegen 't mannetje in de AA aan: kill erbij. 8) _/-\o_ Daarom houd ik zo van BF.

[ Voor 51% gewijzigd door Tjebakka op 09-01-2017 13:40 ]

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Tjebakka schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:13:
Gister wat mooie potjes gespeeld met SlideRnl en mowikan :D Teamwork scheelt een heleboel in je stats heb ik gemerkt :)
Sowieso als iedereen gewoon naar de squad-leader luisterd dan gaat het helemaal best. O-)
Gewoon netjes allemaal bij elkaar blijven en 9/10 staat je team bovenaan. Wij hebben altijd iemand in het team die medic is maar bijna geen kills maakt en alsnog staat hij vaak in de top 3. Gozer doet gewoon zijn werk _/-\o_

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Speel meestal zonder een "echte" squad. Dit omdat ik doorgaans zonder mic speel. Als ik met mic speel dan ga ik automatisch steeds harder praten omdat mijn geluid best wel hard staat. Vrij irritant voor mijn vrouw (als ze niet mee doet) en mijn dochter (die er soms wakker van werd omdat ik schreeuwde "HIJ ZIT ACHTER HET MUURTJE BIJ A" oid :+).

Gebruik wel actief de comma-rose. Altijd netjes een "thank you" als een medic mij revived, en ik probeer altijd get-out te roepen als ik zeker weet dat we gaan crashen in een vliegtuig :+

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Reefun schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:08:
Speel meestal zonder een "echte" squad. Dit omdat ik doorgaans zonder mic speel. Als ik met mic speel dan ga ik automatisch steeds harder praten omdat mijn geluid best wel hard staat. Vrij irritant voor mijn vrouw (als ze niet mee doet) en mijn dochter (die er soms wakker van werd omdat ik schreeuwde "HIJ ZIT ACHTER HET MUURTJE BIJ A" oid :+).

Gebruik wel actief de comma-rose. Altijd netjes een "thank you" als een medic mij revived, en ik probeer altijd get-out te roepen als ik zeker weet dat we gaan crashen in een vliegtuig :+
Dat is echt irritant haha iemand met mic die dan geluid op de boxen heeft.

Ik doe ook standaard trouwens een thank you na revive/ ammo / medic wanneer ik er om vraag, zo hoort het ook wat mij betreft.
donvalentino schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:45:
[...]
Ik doe ook standaard trouwens een thank you na revive/ ammo / medic wanneer ik er om vraag, zo hoort het ook wat mij betreft.
Nou in BF4 altijd, in BF1 echt niet meer.. De commonrose-wiel is echt te omslachtig :(

Je merkt ook dat niemand deze eigenlijk nog gebruikt.. Puur omdat je te veel ermee zit te kutten..

Waarom ze dit ook weer veranderd hebben?? 8)7

In zoveel dingen lijkt het net alsof ze voor het eerst een game hebben gemaakt.. Want van wat ze hebben geleerd bij de vorige delen en hebben toegevoegd na aandringen van de community, zit er nu doodleuk niet meer in |:(

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Ik gebruik het alleen om een resupply aan te vragen, aangezien je dan een uitroepteken boven je hoofd krijgt. Al zijn sommige support gasten daar echt blind voor... Sta je te springen voor ze, geven ze niks...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• kidicoke
poor Leno schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:14:
[...]

Nou in BF4 altijd, in BF1 echt niet meer.. De commonrose-wiel is echt te omslachtig :(

Je merkt ook dat niemand deze eigenlijk nog gebruikt.. Puur omdat je te veel ermee zit te kutten..

Waarom ze dit ook weer veranderd hebben?? 8)7

In zoveel dingen lijkt het net alsof ze voor het eerst een game hebben gemaakt.. Want van wat ze hebben geleerd bij de vorige delen en hebben toegevoegd na aandringen van de community, zit er nu doodleuk niet meer in |:(
Ik ben dus niet de enige die dit probleem heeft :+ . Heb het in het begin geprobeerd met iemand te bedanken voor een revive enzo maar als je dit allemaal moet doen in het heetst van de strijd overkwam mij het regelmatig dat die er langs heen schoot en totaal iets anders riep. Gebruik die shit nu nooit meer....
Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.