Daarom krijg je zelf ook bootjes, kan je de aanvallers opblazen. Best leuk om te doen.kw_nl schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:28:
[...]
Het schip is zo en zo gaar, die bootjes zijn bijna niet te zien. Je bent gewoon een sitting duck, bij de trein en zeppelin heb je veel meer kans om jezelf te verdedigen.
Bij ons doen die bugs zich alleen voor in het algemene menu bij customize soldier en in de app. Zodra we echt een spel laden en dán naar soldaat gaan, staat alles weer goed.Morren schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:13:
Ik heb ondertussen mijn eigen stats weer terug. Behalve van de wapen classes die staan nog op 0 heel raar.
Net geleerd:
Voor degene die bezig is met een medal waarbij je 3 voertuigen met K-Bullets moet vernietigen: Paarden zijn ook voertuigen.. (niet de berijder)
Voor degene die bezig is met een medal waarbij je 3 voertuigen met K-Bullets moet vernietigen: Paarden zijn ook voertuigen.. (niet de berijder)
Heb nu 17 medals en krijg ik deze week maar 1 nieuwe, schiet weer lekker op.
Is nu al derde week op rij dat ik maar 1 nieuwe erbij krijg, best lelijk!
Is nu al derde week op rij dat ik maar 1 nieuwe erbij krijg, best lelijk!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Snap ik. Maar als je zelf in dat grote ding zit moet je wel een team hebben dat spot en zelf met de bootjes aan de gang gaat. Probleem blijft dat je ze door de dichte mist niet ziet en dus niet kan aanpakken. Nou is dat schip verder ook wel retesterk. In andere woorden als je als bestuurder erin zit en gaat vuren dan heb je zo tien kills.Dersan schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:27:
[...]
Daarom krijg je zelf ook bootjes, kan je de aanvallers opblazen. Best leuk om te doen.
Mortars gelden ookpoor Leno schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:40:
Net geleerd:
TIP: Voor personen die nieuw beginnen. Als attacker dan moet je gewoon: GOGOGOGGOGOGOGOGGOGO (en gebruik geen gas granaat). Als je een medic in het team hebt of bent dan beetje achter blijven voor de spawns en revives en de rest moet gewoon als een gek om zich heen schieten.
WHO WANTS TO LIVE FOREVER....
WHO WANTS TO LIVE FOREVER....
[ Voor 43% gewijzigd door PSYVIRII op 27-12-2016 17:14 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Hierbij een update voor het evenement morgen!
Op mijn twitch kanaal heb ik een donatie knop gemaakt die rechtstreeks refereert naar de doneer pagina van het KWF! Scheelt alweer een paar clicks.
Daarnaast heb ik twee formulieren aangemaakt. Deze formulieren worden gebruikt om het totaal aantal revives en donaties bij te houden. Deze zijn ook via mijn twitch kanaal te vinden.
Op mijn twitch kanaal heb ik een donatie knop gemaakt die rechtstreeks refereert naar de doneer pagina van het KWF! Scheelt alweer een paar clicks.
Daarnaast heb ik twee formulieren aangemaakt. Deze formulieren worden gebruikt om het totaal aantal revives en donaties bij te houden. Deze zijn ook via mijn twitch kanaal te vinden.
[ Voor 32% gewijzigd door CoeliJoeli op 27-12-2016 18:24 ]
Twitch.tv/coelijoeli
Ik kan wel online met BF1 op xbox one maar mijn zoon niet. Gold live is gedeeld en werkt want hij kan wel online met CoD Black Ops 3
Hij is onder gezin ingedeeld als volwassene onder privacy
Iemand idee waar dit aan ligt?
Hij is onder gezin ingedeeld als volwassene onder privacy
Iemand idee waar dit aan ligt?
Verwijderd
Even een domme vraag. Als ik premium koop heb ik dan in 1 klap alle kick ass wapens en dergelijke?
Nope, maar je kan wel weapon shortcut kits kopenVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:45:
Even een domme vraag. Als ik premium koop heb ik dan in 1 klap alle kick ass wapens en dergelijke?
https://powershellisfun.com
Verwijderd
thx dus alleen maps en voorrang bij servers dus.GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:46:
[...]
Nope, maar je kan wel weapon shortcut kits kopen
Jammer
En battlepacks extraVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:48:
[...]
thx dus alleen maps en voorrang bij servers dus.
Jammer
https://powershellisfun.com
Het evenement is begonnen!
Ga je vandaag spelen maak je wat revives, vergeet ze niet door te geven!
Succes
Ga je vandaag spelen maak je wat revives, vergeet ze niet door te geven!
Succes
Twitch.tv/coelijoeli
Verwijderd
Ik snap die skins voor wapens niet echt geloof ik. Ik had wel 450 warbonds bij elkaar geschoten dus gelijk een nieuwe snipper gun gekocht
Er is ook niet echt wat te snappen aan de skins, je kan ze voor je wapen gebruiken of je scrapt hem (van je scraps kun je betere packs kopen).Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:42:
Ik snap die skins voor wapens niet echt geloof ik. Ik had wel 450 warbonds bij elkaar geschoten dus gelijk een nieuwe snipper gun gekocht
Ik scrap ze en koop packs, squad boost hoop ik altijd op, die zijn nuttig.Bajan schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:17:
Ik doe zelf ook helemaal niets met die Skins. Zie er het nut niet van in.
Wel hoop ik die tankskin nog een keer te krijgen, maar heb er nog weinig rond zien rijden!
De laatste week maar weer eens de BAR gepakt. Blijft een fijn wapen ondanks de 20 patronen.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25046794#t=25
En ook eens een keer de flamethrower gepakt.....Liep er toevallig langs toen deze net spawnde.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25046817#t=21
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25046794#t=25
En ook eens een keer de flamethrower gepakt.....Liep er toevallig langs toen deze net spawnde.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25046817#t=21
XBL: MRE Inc
Ik heb die Golden Desert nog niet gezien.. Volgens mij heeft niemand m nog?Ricloo86 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:19:
[...]
Ik scrap ze en koop packs, squad boost hoop ik altijd op, die zijn nuttig.
Wel hoop ik die tankskin nog een keer te krijgen, maar heb er nog weinig rond zien rijden!
En waar heb je die boost van XP voor nodig dan? Of heb je alle wapens nog niet? Want ik heb alle wapens al, alle klasses op lvl 10 en elke unlock ondertussen wel gekocht. Hoger level heeft voor mij dus geen enkel zin meer.Ricloo86 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:19:
[...]
Ik scrap ze en koop packs, squad boost hoop ik altijd op, die zijn nuttig.
Ik scrap nu alleen de skins die ik niet mooi vind. De rest gebruik ik nog wel gewoon. En van de scraps probeer ik andere skins te krijgen en puzzelstukjes (heb er nog pas 5 en ben al bijna level 80)
Enne @MRE:
Ik ken de power van de BAR maar al te goed:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25048170
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 28-12-2016 16:55 ]
XP boost is om je rank sneller te levelen, dus niet de wapen levels etc.Martinspire schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:41:
[...]
En waar heb je die boost van XP voor nodig dan? Of heb je alle wapens nog niet? Want ik heb alle wapens al, alle klasses op lvl 10 en elke unlock ondertussen wel gekocht. Hoger level heeft voor mij dus geen enkel zin meer.
Hij bedoelt dus dat de gewone levels niet boeien of je nu 70 of 100 bent.. als je alles al tot 10 hebt (classes) dan maken de gewone levels niets meer uit.donvalentino schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:02:
[...]
XP boost is om je rank sneller te levelen, dus niet de wapen levels etc.
Bij BF kreeg je tenminste nog een bipod-knife bij level 100..
Maar afgezien daarvan kun je een squadboost wel gebruiken om de rest van je squad te helpen die misschien nog niet zo hoog zijn.
En volgens mij gaan de squadboosts weldegelijk op je class-levelen toch?
nja hoe hoger je level hoe meer status toch 
Je hoeft dan niet beter te zijn maar het staat toch altijd wel vet één van de hoogste levels te hebben van de lobby.
Je hoeft dan niet beter te zijn maar het staat toch altijd wel vet één van de hoogste levels te hebben van de lobby.
Ja, en soms genant.. vooral als je soms een ruk potje speelt en alles tegenzit.. Of gewoon zit hebt om een beetje aan te kloten waardoor je laag op t scorebord komt..donvalentino schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:23:
nja hoe hoger je level hoe meer status toch
Ben zelf level 98
Nice, bijna 100poor Leno schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:26:
[...]
Ja, en soms genant.. vooral als je soms een ruk potje speelt en alles tegenzit.. Of gewoon zit hebt om een beetje aan te kloten waardoor je laag op t scorebord komt..
Ben zelf level 98
Hoeveel uur heb je er nu in zitten?
Voor je squad natuurlijk ! Thanks Ricloo86 !Martinspire schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:41:
[...]
En waar heb je die boost van XP voor nodig dan?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Genoegdonvalentino schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:51:
[...]
Nice, bijna 100![]()
Hoeveel uur heb je er nu in zitten?
(Van 0-92 is dezelfde hoeveelheid punten als 93-100 dacht ik
[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 28-12-2016 18:14 ]
Enige uitdaging voor jou en mij is nu om de overige classes op level 10 te krijgen. Pilot ben ik al wel level 10, maar tanker en cavalery nog niet.Martinspire schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:41:
[...]
En waar heb je die boost van XP voor nodig dan? Of heb je alle wapens nog niet? Want ik heb alle wapens al, alle klasses op lvl 10 en elke unlock ondertussen wel gekocht. Hoger level heeft voor mij dus geen enkel zin meer.
Ik scrap nu alleen de skins die ik niet mooi vind. De rest gebruik ik nog wel gewoon. En van de scraps probeer ik andere skins te krijgen en puzzelstukjes (heb er nog pas 5 en ben al bijna level 80)
Enne @MRE:
Ik ken de power van de BAR maar al te goed:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25048170
Snel nog even proberen om naar het winnende team te switchen hè ?
Inmiddels ook alle 'normale' klassen op lvl 10
Nu pilot, tanker en cavelery maar doen. Al heb ik in die laatste helemaaaaal geen zin 😂
Edit;
Weet iemand een overzicht te vinden van hoeveel xp je per klasse nodig hebt voor lvl10?
En dan met name bovenstaande 3 klasses.
Zit al een flinke tijd te zoeken op Google, maar kan het niet vinden
Nu pilot, tanker en cavelery maar doen. Al heb ik in die laatste helemaaaaal geen zin 😂
Edit;
Weet iemand een overzicht te vinden van hoeveel xp je per klasse nodig hebt voor lvl10?
En dan met name bovenstaande 3 klasses.
Zit al een flinke tijd te zoeken op Google, maar kan het niet vinden
[ Voor 42% gewijzigd door jongf7 op 28-12-2016 19:52 ]
o my god.... wordt net kapot geschoten. Medic op 9, 8, 7, 6... 0 meter. Eerst een aidpack naast me, vervolgens zie ik hem wisselen tussen gun, rifle, gun. Vervolgens granaat.... en weg was de medic....
Pff als je cavelry op lvl 10 krijgt heb je een goed doorzettingsvermogen haha!
Die gaat sneller dan je denktTo easy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:31:
Boeit me eigenlijk weinig, al vind ik de tanks wel leuk om te doen (plus het krikt je K/D enorm op zoals vandaag met 54-0MRE-Inc schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:11:
[...]
Enige uitdaging voor jou en mij is nu om de overige classes op level 10 te krijgen. Pilot ben ik al wel level 10, maar tanker en cavalery nog niet.
Al was deze spawn ook wel apart en dat spawnen uit die tank
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25061320
Alle infanterie klasses heb ik level 10, pilot en tanker level 0 en cavalry heb ik level 7To easy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:31:
Nee ook nog niet gezien, gisteren kreeg ik wel de skin voor de light tank.poor Leno schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:58:
[...]
Ik heb die Golden Desert nog niet gezien.. Volgens mij heeft niemand m nog?
Ik vind het wel leuk om te ranken en level 100 te worden, daarnaast help ik mijn squad ook door meer punten te krijgen die wellicht nog niet zo ver zijn.Martinspire schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:41:
[...]
Hoef niet overal voor beloond te worden, en kan zelf ook wel uitdagingen in het spel vinden, dat hoeft het spel niet altijd te doen.
Na 15 uur spelen ben ik op 500 revives gekomen.
Helaas de 24 uur niet gehaald door migraine.
Voor de mensen die mee hebben gespeeld... BEDANKT!
Helaas de 24 uur niet gehaald door migraine.
Voor de mensen die mee hebben gespeeld... BEDANKT!
Twitch.tv/coelijoeli
Ik heb een probleem met de Eye to Eye mode op de PS4.
Ik kan daar onmogelijk deployen, mis ik iets?
Ik kan daar onmogelijk deployen, mis ik iets?
ik heb een nieuwe uitdaging, longest headshot boven de 500m....
Dit is wel echt pittig, maat van me doet het regelmatig gek genoeg.
Die is zeker wel pittig, mijn langste is 389m.donvalentino schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:30:
ik heb een nieuwe uitdaging, longest headshot boven de 500m....
Maar ik ben level 1 scout volgens mij, dus geeft wel aan hoe vaak ik dat speel.
Is dat een medal of gewoon zelf bedacht?
Het is geen medal maar is wel een aparte stats die je terugvindt in de app onder Detailed stats- Extra (net als b.v. highest kill streak)Ricloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:33:
[...]
Die is zeker wel pittig, mijn langste is 389m.
Toch leuk, je kan via de battletracker echt per provincie/ stad kijken hoe je het doet qua ranglijst best grappig.
Dan zul jij hoog staan met reviven, dat doe je altijd goed!donvalentino schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:24:
[...]
Het is geen medal maar is wel een aparte stats die je terugvindt in de app onder Detailed stats- Extra (net als b.v. highest kill streak)
Toch leuk, je kan via de battletracker echt per provincie/ stad kijken hoe je het doet qua ranglijst best grappig.
Heb het weleens bekeken maar wist niet dat je op woonplaats kan selecteren, dat is wel geinig.
haha thx, binnenkort maar weer is samen een potje knallen. Jij speelt laatste tijd veel Operations of niet?Ricloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:23:
[...]
Dan zul jij hoog staan met reviven, dat doe je altijd goed!
Heb het weleens bekeken maar wist niet dat je op woonplaats kan selecteren, dat is wel geinig.
Laatste tijd ben ik met die Carbine snipers bezig, die schieten echt lekker!
Ja meestal OP of CQ idd! Maar gewoon party joinen ben altijd wel met een groep aan het spelen.donvalentino schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:52:
[...]
haha thx, binnenkort maar weer is samen een potje knallen. Jij speelt laatste tijd veel Operations of niet?
Laatste tijd ben ik met die Carbine snipers bezig, die schieten echt lekker!
batllefieldtracker.com/Ricloo86 werkt niet bij
Probeer dit isRicloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:10:
[...]
Ja meestal OP of CQ idd! Maar gewoon party joinen ben altijd wel met een groep aan het spelen.
batllefieldtracker.com/Ricloo86 werkt niet bij
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/Ricloo86
Pff wat was dat team slecht. Niet zo zeer in het cappen van vlaggen, maar wel in het spelletje intelligent spelen. Als je ziet dat de nummer 1 van de tegenpartij in een tank halverwege op 30-0 staat en diegene in het enige vliegtuig op 20-0, dan ga je toch met je AT rockets aan de gang en beman je de AA toch ?Martinspire schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:45:
(plus het krikt je K/D enorm op zoals vandaag met 54-0)
Al met al waren het nette scores: 54-0 en 35-0 in tank en attack plane. Er werd me werkelijk waar geen strobreed in de weg gelegd. Kon af en aan vliegen en de ene na de andere afschieten, vooral bij de D vlag. Jammer dat ik even geen screenshot heb gemaakt van het score scherm....
54-0 vind ik dan nog vrij mager als je geen strobreed in de weg wordt gelegd.MRE-Inc schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:33:
[...]
Al met al waren het nette scores: 54-0 en 35-0 in tank en attack plane. Er werd me werkelijk waar geen strobreed in de weg gelegd. Kon af en aan vliegen en de ene na de andere afschieten, vooral bij de D vlag. Jammer dat ik even geen screenshot heb gemaakt van het score scherm....
Ik heb nog niet eens een AT rocket nodig om een tank te slopen. Stiekem erheen lopen en dan ammo neergooien en limpet charge spammen + met de schep erop slaanMRE-Inc schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:33:
[...]
Pff wat was dat team slecht. Niet zo zeer in het cappen van vlaggen, maar wel in het spelletje intelligent spelen. Als je ziet dat de nummer 1 van de tegenpartij in een tank halverwege op 30-0 staat en diegene in het enige vliegtuig op 20-0, dan ga je toch met je AT rockets aan de gang en beman je de AA toch ?
[ Voor 4% gewijzigd door PSYVIRII op 29-12-2016 14:55 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Haha, mja ik ben nog een paar keer met de tank naar de uiterste vlaggen gereden. Dan duurt het even voordat je mensen tegen komtRicloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:44:
[...]
54-0 vind ik dan nog vrij mager als je geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Uiteindelijk maar 6 keer iemand tegengekomen die ook daadwerkelijk wat aan mn tank wilde doen. Maar natuurlijk te weinig raak geschoten dus dan overleef je dat nooit. Meestal komen ze dan terug met een hele squad maar dat was nu niet. Grootste probleem was dan dus ook dat ik niet genoeg mensen tegen kwam. Niet dat ik niet raak schoot. Anders had het rustig boven de 100 uit kunnen komen
Wel balen dat je dan niet effe 20 minuten kunt opnemen via GameDVR
Uiteindelijk kwam ik op de end-of-round scherm met 26 flag defends of iets en MRE met highest K/D terwijl die van mij hoger was
Na dagen hele irritante potjes te hebben gehad, was die ene pot wel weer effe lekker. En dan te beseffen dat ik in eerste instantie alleen de tank pakte om snel naar de andere kant van de map te rijden. Zo van "die is toch zo stuk maar dan heb ik in ieder geval een leuke vlag. Ook niet eens al te serieus bezig geweest met enemies maar ze waren echt aan het prutsen.
Wel op den duur wat tactieken uitgeprobeerd en denk dat ik nog wel wat meer streaks tegen sterkere tegenstanders kan halen. Ons team was trouwens ook niet slecht als ik zie hoeveel mensen mijn tank als spawnpunt hadden gebruikt als aanval naar nieuwe objectives. Denk dat ik serieus iets van 50 spawns op mn tank had
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 29-12-2016 15:05 ]
Domme uitspraak vooral omdat je er niet bij was. Wie zegt dat er horden enemies op de tank afkwamen ? Je kan in je tank Vlag A pakken terwijl de enemy aan de andere kant van de map vlag F pakt. Dan loop je achter elkaar aan zonder echt veel enemies tegen te komen. Martinspire kennende gaat hij voor het winnen van de pot en niet voor de hoogste K/D. Dus vlaggen cappen ipv killen. Kom je wat tegen, dan dat ook afknallen en dat is precies wat er in dit potje gebeurd is ipv alleen voor de kills te gaan....Ricloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:44:
[...]
54-0 vind ik dan nog vrij mager als je geen strobreed in de weg wordt gelegd.
Ja je hebt gelijk, dan is de attack plan aan de magere kant.MRE-Inc schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:15:
[...]
Domme uitspraak vooral omdat je er niet bij was. Wie zegt dat er horden enemies op de tank afkwamen ? Je kan in je tank Vlag A pakken terwijl de enemy aan de andere kant van de map vlag F pakt. Dan loop je achter elkaar aan zonder echt veel enemies tegen te komen. Martinspire kennende gaat hij voor het winnen van de pot en niet voor de hoogste K/D. Dus vlaggen cappen ipv killen. Kom je wat tegen, dan dat ook afknallen en dat is precies wat er in dit potje gebeurd is ipv alleen voor de kills te gaan....
Als het plan vlaggen cappen is, dan is dat niet mager..Ricloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:25:
[...]
Ja je hebt gelijk, dan is de attack plan aan de magere kant.
Wat 631 kills?? Damn jij hebt een hoop tijd voor paard rijden dan haha!Joetje079 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:45:
[...]
Alle infanterie klasses heb ik level 10, pilot en tanker level 0 en cavalry heb ik level 7Als je het een beetje doorhebt kan je echt goed losgaan op het paard, zeker op die woestijnmappen en dan met name bij Suez rondom de C-vlag met conquest. Top vehicle is het paard bij mij met 631 kills
Haha moet zeggen dat ik het niet heel vaak heb gedaan maar het is wel echt super vet op dat paard.To easy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:38:
[...]
Wat 631 kills?? Damn jij hebt een hoop tijd voor paard rijden dan haha!
Met name met het zwaard.
cappen met een plane?kleefei schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:22:
[...]
Als het plan vlaggen cappen is, dan is dat niet mager..
Ja ik vind het af en toe ook wel vet. Maar dat paard van mij loopt te vaak gekke rondjes etc dat ik er nooit geduld voor heb om er lang op te zitten. Dan stap ik liever af en knal ik de enemy gewoon dood hahadonvalentino schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:39:
[...]
Haha moet zeggen dat ik het niet heel vaak heb gedaan maar het is wel echt super vet op dat paard.
Met name met het zwaard.
Het kan wel frustrerend zijn indd. Zo springt dat paard vaak wel makkelijk over een muur van 2 meter hoog maar een obstakeltje van 30 cm hoog is teveel gevraagdTo easy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:00:
[...]
Ja ik vind het af en toe ook wel vet. Maar dat paard van mij loopt te vaak gekke rondjes etc dat ik er nooit geduld voor heb om er lang op te zitten. Dan stap ik liever af en knal ik de enemy gewoon dood haha
Waarom kan ik mezelf niet vinden op die battlefieldtracker site?
Als ik die gebruikersnaam wijzig in mijn PSN naam pakte 'm ook niet..
Edit: gelukt, alternatieve manier zonder m'n PSN naam maar oké, zet 'm wel bij de bladwijzers
Als ik die gebruikersnaam wijzig in mijn PSN naam pakte 'm ook niet..
Edit: gelukt, alternatieve manier zonder m'n PSN naam maar oké, zet 'm wel bij de bladwijzers
[ Voor 71% gewijzigd door JoteW op 29-12-2016 18:12 ]
Twente komt eraan!
Verwijderd
Ik vind die multiplayer campain dingen helemaal top. Zitten daar ook meer van in de premium versie?
Ik heb al een paar keer in een battle gezeten. 1 tegen 1, beide op een paard.
Van de week had ik een epische battle zo, duurde wel langer dan een minuut steeds om elkaar heen en op elkaar af, het ging maar door en op het laatste kwam ik niet meer bij van het lachen.
Ging er wel aan uiteindelijk. Maar met plezier, ;-). Echt een leuke toevoeging vind ik.
Van de week had ik een epische battle zo, duurde wel langer dan een minuut steeds om elkaar heen en op elkaar af, het ging maar door en op het laatste kwam ik niet meer bij van het lachen.
Ging er wel aan uiteindelijk. Maar met plezier, ;-). Echt een leuke toevoeging vind ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 30-12-2016 02:35 ]
Wat een heerlijk spel. Het enige dat ik compleet nutteloos vind zijn de battlepacks. De skins doen me niets. Puzzelstukjes zijn leuk en de XP boost heb ik nog niet gehad. Jammer dat er geen wapens in de packs opduiken...
Scrap je veel van die dingen? Ik krijg er regelmatig één namelijk, ik houd zelf niets van die skins oid.SlippervanTheB schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:57:
Wat een heerlijk spel. Het enige dat ik compleet nutteloos vind zijn de battlepacks. De skins doen me niets. Puzzelstukjes zijn leuk en de XP boost heb ik nog niet gehad. Jammer dat er geen wapens in de packs opduiken...
Betreft wapens uit een battlepack, hoop niet dat dit gaat gebeuren anders wordt het net als CoD, mensen kunnen dan een voordeel hebben tegenover de rest en is niet eerlijk wat mij betreft.
Wat mij ergert is dat ik geen Melee attack kan doen als ik op dat verdomde paard zit.
Ik heb de controls al nagelopen en weet dus wat de melee knop zou moeten zijn maar het werkt niet!!!!
Ik heb de controls al nagelopen en weet dus wat de melee knop zou moeten zijn maar het werkt niet!!!!
donvalentino schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:39:
[...]
Haha moet zeggen dat ik het niet heel vaak heb gedaan maar het is wel echt super vet op dat paard.
Met name met het zwaard.
Verwijderd
Ik word steeds beter met dat paard. In het begin liep hij bij mij ook de hele tijd rondjes. Alleen het schieten wil nog niet lukken
Gewoon driehoekje (ps)? Dan krijg je je zwaard. Of wil je mensen met een boksbeugel bewerken vanaf je knol?Sambalsmurf schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:51:
Wat mij ergert is dat ik geen Melee attack kan doen als ik op dat verdomde paard zit.
[...]
Haha ja lol ik zal het vanavond even controleren of ik zo stom ben.....:)
Labbers schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:56:
[...]
Gewoon driehoekje (ps)? Dan krijg je je zwaard. Of wil je mensen met een boksbeugel bewerken vanaf je knol?
Vlag G op Sinaï Desert en vlag E op Empire's Edge. Heb ze al van genoeg gecapped met de attack plane.
YouTube: Battlefield™ 1 shooting plane
Lucky shot van mij. Ben er best trots op. Hahaha.
Heb er verschillende uit de lucht geschoten,maar dit is de mooiste.
Mooi schot. Lang onderweg ook.Bajan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:28:
YouTube: Battlefield™ 1 shooting plane
Gister zelf ook 2 man uit de lucht geschoten, waarvan dit er 1 is:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25115221
Verder, "did you know" dat je fieldgunners ook kunt roadkillen? Ik nu ook:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25115220
Enne wat doen jullie in dit soort situaties?
Gisteren de hele avond gespeeld en er werd na iedere ronde geen xp toegevoegd. Komt dit later nog met terugwerkende kracht of heb ik gewoon pech? Die servers zijn best brak de laatste tijd
[ Voor 13% gewijzigd door Theo27 op 30-12-2016 20:21 ]
Scrooge NL
Speel jij tegen blinden ofzo!Martinspire schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:14:
[...]
Mooi schot. Lang onderweg ook.
Gister zelf ook 2 man uit de lucht geschoten, waarvan dit er 1 is:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25115221
Verder, "did you know" dat je fieldgunners ook kunt roadkillen? Ik nu ook:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/25115220
Enne wat doen jullie in dit soort situaties?
If it aint fixed, it's broken.
Gisteren had ik een potje waarbij iedereen level 0 was in de server. Ik had wel gewoon m'n helriegel. Weet eigenlijk niet of er uiteindelijk xp bijgekomen is na de game.Theo27 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:20:
Gisteren de hele avond gespeeld en er werd na iedere ronde geen xp toegevoegd. Komt dit later nog met terugwerkende kracht of heb ik gewoon pech? Die servers zijn best brak de laatste tijd
Gisteren had ik een potje waarbij iedereen level 0 was in de server. Ik had wel gewoon m'n helriegel. Weet eigenlijk niet of er uiteindelijk xp bijgekomen is na de game.
[/quote]
Hoogstwaarschijnlijk niet.
Had ik laatst ook. Als iedereen level 0 heeft probeer ik een andere server te pakken,of anders maar singleplayer spelen.
[/quote]
Had ik laatst ook. Als iedereen level 0 heeft probeer ik een andere server te pakken,of anders maar singleplayer spelen.
Op pc of een console? Zelf nooit gehad op de xbox namelijk.Bajan schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:21:
Gisteren had ik een potje waarbij iedereen level 0 was in de server. Ik had wel gewoon m'n helriegel. Weet eigenlijk niet of er uiteindelijk xp bijgekomen is na de game.
[/quote]
Haha, meestal niet. Dit is ook voor mij uitzonderlijk. Al had ik bij die tank niet veel kans gegeven om echt wat te doen bij het uitstappen.
Nee ik heb ook vaker dat ik een flank-actie inzet en dat er dan altijd 1 omkijkt. Of dat als ik er 5 neerschiet er vrolijk een 6e het hoekje om komt met full health en shotgun of iets. En dat tanks je met het eerste schot meteen raak schieten.
Door de kerst zijn er wel weer aardig wat noobs bij gekomen, dat kun je goed merken. Maar helaas heb ik ze (ook mede door mn skill level) meestal in mn eigen team zitten. Die balance op skill maakt dat veel potten uit balans zijn want op mij en mijn party na, kunnen ze geen vlag vast houden.
Op de PS4. Komt echt regelmatig voor. En zo heel veel speel ik ook weer niet. Je zou bijna een xbone kopen.To easy schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:53:
[...]
Op pc of een console? Zelf nooit gehad op de xbox namelijk.
'Bajan schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:57:
[...]
Op de PS4. Komt echt regelmatig voor. En zo heel veel speel ik ook weer niet. Je zou bijna een xbone kopen.
Haha xbox is sws beter
We spelen idd vaak tegen blinden. Hoe vaak jij wel niet met de tank op 20+ - 0 staat. Die gasten doen er werkelijk waar niks tegen.Martinspire schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:21:
[...]
Haha, meestal niet. Dit is ook voor mij uitzonderlijk. Al had ik bij die tank niet veel kans gegeven om echt wat te doen bij het uitstappen.
Nee ik heb ook vaker dat ik een flank-actie inzet en dat er dan altijd 1 omkijkt. Of dat als ik er 5 neerschiet er vrolijk een 6e het hoekje om komt met full health en shotgun of iets. En dat tanks je met het eerste schot meteen raak schieten.
Door de kerst zijn er wel weer aardig wat noobs bij gekomen, dat kun je goed merken. Maar helaas heb ik ze (ook mede door mn skill level) meestal in mn eigen team zitten. Die balance op skill maakt dat veel potten uit balans zijn want op mij en mijn party na, kunnen ze geen vlag vast houden.
Had zelf gister ook zo'n potje. Kon redelijk mijn gang gaan. Het is dat de de bommen/granaten die je kunt droppen een cooldown hebben en je dus verplicht bent om wat langer door te vliegen, want anders was de score nog hoger opgelopen.
De 3 tegen kills....1x AA, 1x door een attack plane omdat mijn eigen rear gunner niks deed en 1x natuurlijk aan het eind van de pot omdat je dan crasht en een extra gratisch death op je conto krijgt van Dice
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/screenshot/5449631
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25115165
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25115204
In bovenstaande zie je nog snel het scoreboard op 22-2 staan. Eindstand was dus 54-3....Dus vanaf die 22 sowieso non-stop 32 kills gemaakt. Wellicht nog wel meer.
Ho ho, toch even niet alles over 1 kam scheren: ik speel de tank ook gewoon slim en priorteer altijd assault over medics over support over sniper. Dat het hun aan doorzettingsvermogen of samenspel ontbeert is jammer, maar 1 iemand kan het mijn tank toch nog erg moeilijk maken. Of met wat geluk samen met iemand anders (zonder echt samen te spelen) de tank slopen.MRE-Inc schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 16:13:
[...]
We spelen idd vaak tegen blinden. Hoe vaak jij wel niet met de tank op 20+ - 0 staat. Die gasten doen er werkelijk waar niks tegen.
De hoge score is vaak het gevolg van de eerste confrontatie met andere tanks goed overleven en vervolgens door kunnen zetten naar overmacht op objectives. Zonder de rest van je team kun je dan ook niks, terwijl jij met je vliegtuig daar (op wat AA) weinig last van hebt. Als het niet gaat, kan ik ook weinig tegen vliegtuigen doen omdat de AA dan nooit te bereiken is op de plek waar men aan het vliegen is.
En ja, soms heb je er makkelijke killstreaks bij zitten, maar alsnog is het vrij lastig om het zo lang met je tank uit te houden want je krijgt altijd wel een paar assaults + tank op je dak en die zijn gewoon lastig te verslaan. Dan moet je goed opletten, goed positioneren, etc. Dan kan ik ook met de light tank of zelfs artillery truck hoge scores halen (laatst gedaan met de anti-tank uitrusting van dat ding, hilarisch!).
Maar het is echt niet zo dat we tegen alleen maar lozers spelen of nieuwelingen. Het is af en toe ook echt lastig, maar ik zal binnenkort eens wat langer opnemen met mn capture-kaart. Dan kun je zien dat het wat meer is dan simpelweg geluk, domme tegenstanders of "de tank is overpowered". Er zit zeker skill bij.
Aardige kills maar alsnog vraag ik me af of je wel zoveel toevoegt met die bombing runs. Ze spawnen daar 10 seconden later gewoon weer en kunnen dan alsnog een vlag vasthouden.Had zelf gister ook zo'n potje. Kon redelijk mijn gang gaan. Het is dat de de bommen/granaten die je kunt droppen een cooldown hebben en je dus verplicht bent om wat langer door te vliegen, want anders was de score nog hoger opgelopen.
De 3 tegen kills....1x AA, 1x door een attack plane omdat mijn eigen rear gunner niks deed en 1x natuurlijk aan het eind van de pot omdat je dan crasht en een extra gratisch death op je conto krijgt van Dice![]()
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/screenshot/5449631
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25115165
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/25115204
In bovenstaande zie je nog snel het scoreboard op 22-2 staan. Eindstand was dus 54-3....Dus vanaf die 22 sowieso non-stop 32 kills gemaakt. Wellicht nog wel meer.
Al had ik eergister tegen Le Revelution ook gemerkt dat je met dat die vliegtuigen weinig kunt doen tegen tanks. Iets van 40 damage per bombing run, dat heb je snel genoeg gerepareerd. Duurde uiteindelijk 7 runs voor ik hem kapot had
Moet nog kijken hoe dat met de bomber zit maar die zijn zo rete traag dat ik mn geduld al verloren ben voor ik bij de eerste objective ben
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 31-12-2016 16:50 ]
Ik blijf het gewoon vaag vinden dat iedereen het maar toelaat om iemand bovenaan te laten staan met 30-0. Ik kijk echt regelmatig op het scoreboard om te kijken of er iemand uit schiet. Zo ja, dan pakken we die meestal aan. Als ik het alleen doe, is er altijd wel iemand in de buurt die het afmaakt.Martinspire schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 16:41:
[...]
Ho ho, toch even niet alles over 1 kam scheren: ik speel de tank ook gewoon slim en priorteer altijd assault over medics over support over sniper. Dat het hun aan doorzettingsvermogen of samenspel ontbeert is jammer, maar 1 iemand kan het mijn tank toch nog erg moeilijk maken. Of met wat geluk samen met iemand anders (zonder echt samen te spelen) de tank slopen.
De hoge score is vaak het gevolg van de eerste confrontatie met andere tanks goed overleven en vervolgens door kunnen zetten naar overmacht op objectives. Zonder de rest van je team kun je dan ook niks, terwijl jij met je vliegtuig daar (op wat AA) weinig last van hebt. Als het niet gaat, kan ik ook weinig tegen vliegtuigen doen omdat de AA dan nooit te bereiken is op de plek waar men aan het vliegen is.
En ja, soms heb je er makkelijke killstreaks bij zitten, maar alsnog is het vrij lastig om het zo lang met je tank uit te houden want je krijgt altijd wel een paar assaults + tank op je dak en die zijn gewoon lastig te verslaan. Dan moet je goed opletten, goed positioneren, etc. Dan kan ik ook met de light tank of zelfs artillery truck hoge scores halen (laatst gedaan met de anti-tank uitrusting van dat ding, hilarisch!).
Maar het is echt niet zo dat we tegen alleen maar lozers spelen of nieuwelingen. Het is af en toe ook echt lastig, maar ik zal binnenkort eens wat langer opnemen met mn capture-kaart. Dan kun je zien dat het wat meer is dan simpelweg geluk, domme tegenstanders of "de tank is overpowered". Er zit zeker skill bij.
[...]
Aardige kills maar alsnog vraag ik me af of je wel zoveel toevoegt met die bombing runs. Ze spawnen daar 10 seconden later gewoon weer en kunnen dan alsnog een vlag vasthouden.
Al had ik eergister tegen Le Revelution ook gemerkt dat je met dat die vliegtuigen weinig kunt doen tegen tanks. Iets van 40 damage per bombing run, dat heb je snel genoeg gerepareerd. Duurde uiteindelijk 7 runs voor ik hem kapot had
Moet nog kijken hoe dat met de bomber zit maar die zijn zo rete traag dat ik mn geduld al verloren ben voor ik bij de eerste objective ben
Die bombing runs voegen meer toe dan je denkt. Ik drop ook altijd spot flares en ik zag gisteren gewoon dat mijn team daardoor enorm geholpen werd. De spot assist vlogen om de oren. Dan zie je het capture balkje boven de vlag ineens in je voordeel oplopen. Vaak zit er nog 1 of 2 van de enemy die ik dan nog kan spotten waardoor we toch de vlag plakken ipv dat er meerdere enemies spawnen.
Bomber begin ik nietaan....zoals je zegt....te traag en voegt gewoon niks toe. Tenzij je op de PC speelt omdat je dan veel beter kunt richten met de canon die voorop zit. Met een controller is het nauwelijks te doen....
Gister de medaille waarmee je oa. met alle typen vliegtuigen 10 kills moet gehaald. Toen voor het eerst in een bomber gezeten, maar dat was zo gedaan. 3 tanks stuk met een paar man er in en wat bommen op een vlag die veroverd werd en ik was weer klaar.
De fighter was veel meer werk, op vliegtuigen schieten levert bijna nooit kills op, omdat iedereen er uit springt als je ze bijna neer hebt. Uiteindelijk ook daarmee dus maar op grondtroepen gericht om aan de 10 kills te komen.
Vandaag nog een leuke 14 kill streak, knallend het jaar uit 😋
De fighter was veel meer werk, op vliegtuigen schieten levert bijna nooit kills op, omdat iedereen er uit springt als je ze bijna neer hebt. Uiteindelijk ook daarmee dus maar op grondtroepen gericht om aan de 10 kills te komen.
[ Voor 4% gewijzigd door jongf7 op 31-12-2016 18:47 ]
Als ik jou zo zie spelen met de Hellriegel, dan bevestigt het weer het gevoel welke ik al een tijdje had na de laatste pacht en dat is dat het wapen behoorlijk bagger is geworden tov pre-patch. Het lijkt wel of je, zelfs op close range minimaal 15 patronen nodig hebt om iemand af te schieten. Ik raakte de laatste tijd nauwelijks meer wat met de Hellriegel terwijl mijn speelstijl niet veranderd was.jongf7 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 18:31:
[video]
Ik weet niet of ze server side dingen kunnen aanpassen aan de wapens, maar zelf heb ik het idee alsof iemand het Hellriegel-damage-per-kogel-schuifknopje van 8 naar 2 heeft gezet waar op deze schaal 10 max damage is en 0 min damage.
Grappig dat je dat zegt. Het was mij niet perse opgevallen, ik vind het een verandering om na het naar lvl 10 halen van de andere 3 klasses nu de helriegel weer te pakken. Speelt wmb. zelfs na nerfs nog zoveel lekkerder dan de meeste andere wapens
hij is wel minder sterk, maar meer close range bedoelt. Mp18 is nu voor medium beter maar heeft meer recoil. Overigens heeft de hellriegel ook meer recoil. Het is geen godgun maar vind ze nu wel prima in balans eigenlijkMRE-Inc schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:11:
[...]
Als ik jou zo zie spelen met de Hellriegel, dan bevestigt het weer het gevoel welke ik al een tijdje had na de laatste pacht en dat is dat het wapen behoorlijk bagger is geworden tov pre-patch. Het lijkt wel of je, zelfs op close range minimaal 15 patronen nodig hebt om iemand af te schieten. Ik raakte de laatste tijd nauwelijks meer wat met de Hellriegel terwijl mijn speelstijl niet veranderd was.
Ik weet niet of ze server side dingen kunnen aanpassen aan de wapens, maar zelf heb ik het idee alsof iemand het Hellriegel-damage-per-kogel-schuifknopje van 8 naar 2 heeft gezet waar op deze schaal 10 max damage is en 0 min damage.
Over killstreaks gesproken, deze was van vanochtend, prima potje
[ Voor 31% gewijzigd door DBreda op 01-01-2017 13:52 ]
Ben eens in wat statistieken gedoken mbt de Attack Plane op de Xbox One:
#1 = De nummer 1 van de wereld op de Xbox One geregistreerd volgens Battlefieldtracker.com
Kills:
#1: 30.000+
Ik: 1400+.
Aantal dagen in Attack Plane:
#1: 10dagen 9uur en 49min
Ik: 1dag 5uur en 11 seconden
Speltype:
#1: Operations
Ik: Conquest
Tijd in vliegtuig tov totale speeltijd:
#1: 84%
Ik: 22%
Uiteraard op YouTube wat filmpjes bekeken. Alle hoge kill streaks in vliegtuigen worden in Operations gehaald omdat daar de concentratie vijandelijke troepen op 1 punt veel groter is dan bij CQ. Dat is uiteraard logisch omdat er bij Operations maar 2 of 3 punten zijn om je op te concentreren als piloot zijnde waar dat bij CQ vaak 7 punten zijn.
Ook maar eens wat Operations spelen
https://battlefieldtracke.../Korpus%20Draige/vehicles
#1 = De nummer 1 van de wereld op de Xbox One geregistreerd volgens Battlefieldtracker.com
Kills:
Speltype:
Uiteraard op YouTube wat filmpjes bekeken. Alle hoge kill streaks in vliegtuigen worden in Operations gehaald omdat daar de concentratie vijandelijke troepen op 1 punt veel groter is dan bij CQ. Dat is uiteraard logisch omdat er bij Operations maar 2 of 3 punten zijn om je op te concentreren als piloot zijnde waar dat bij CQ vaak 7 punten zijn.
Operations is sowieso de leukere spelmodus. Conquest is mij te veel rennen. Probeer vaak me to concentreren op 2 of 3 vlaggen. Verdedigen en opnieuw cappen, maar ben meestal de enige van mijn squad die dat doet. Of ik nu teamleader ben of niet
PSN: bollsie
Wow die kerel spawned denk ik niet eens als er geen vliegtuig te kiezen is hahaMRE-Inc schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:37:
Ben eens in wat statistieken gedoken mbt de Attack Plane op de Xbox One:
Kills:
Speltype:
Dit dus!sjufke schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:04:
Operations is sowieso de leukere spelmodus. Conquest is mij te veel rennen. Probeer vaak me to concentreren op 2 of 3 vlaggen. Verdedigen en opnieuw cappen, maar ben meestal de enige van mijn squad die dat doet. Of ik nu teamleader ben of niet
Sinds ik Operations ben gaan spelen heb ik Conquest niet meer aangeraakt. Ok goed, 2x om de nieuwe map te proberen. Maar daarna weer vlug om geschakeld.
Operations heeft gewoon een duidelijke frontline. Daar hou ik van. Conquest is een zooitje ongeregeld welke alle kanten op gaat. Ik vind het ansich niet erg om op meerdere "fronten" te moeten letten, maar met Conquest is het gewoon 1 grote clusterf*ck.
En ja, Met vliegtuigen is het beter te doen met Operations ook nog. Zeker als je moet verdedigen. Ik wil dan bij bijv. Monte Grappa graag de firestorm bomber nemen. Van zo hoog mogelijk brandbommen laten vallen om een zo groot mogelijk gebied te bestrijken. 5 tot 10 multikills in 1x is dan geen uitzondering meer.
En in het mooiste geval is er altijd min. 1 vriendelijke AA zodat ik vijandelijke vliegtuigen meteen die kant kan op lokken. Oh, en het liefst ook een gunner in de front die snapt hoe je "mee moet vliegen" (lees, meteen mee draaien zodra ik omdraai voor een nieuwe run).
moet die operations ook wat vaker gaan spelen, tot nu toe niet echt een kans gegeven eigenlijk.
Speel eigenlijk zowat alleen maar Conquest.
Komt op de PC ook vaak voor, wat helpt is een andere server kiezen. XP wordt volgens mij niet opgeteld. Had afgelopen vrijdag een avondje gespeeld en een paar potjes met heel veel XP (paar keer 60k ofzo, XP boost aan), maar kreeg uiteindelijk niks erbij qua rank/totale XPJoetje079 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:51:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Het is even wennen in het begin. En het enige écht irritante aan Operations is dat als een potje voorbij is je weer opnieuw moet zoeken naderhand.donvalentino schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:22:
moet die operations ook wat vaker gaan spelen, tot nu toe niet echt een kans gegeven eigenlijk.
Afgezien daarvan is het, naar mijn mening, superieur t.o.v. Conquest. Het voelt als een "echte" oorlog aan. Zodra je een sector heb over genomen als aanvaller hoor je meteen iedereen gillen en de fluiten gaan. Je krijgt meteen een boost om erop af te stormen. Of als verdediger juist een boost om zo vlug mogelijk terug te trekken.
Maar, eerlijk is eerlijk. Je moet er wel van houden. Ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen Operations niets vinden omdat je juist veel geconcentreerdere mensen massa's krijgt. Zeker met bijv. Argonne Forest of Amiens kan het 1 grote killzone worden wat snel druk wordt, zeker met 64 man.
Speel jij de de 40 of 64 mensen varriant?Reefun schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:02:
[...]
Het is even wennen in het begin. En het enige écht irritante aan Operations is dat als een potje voorbij is je weer opnieuw moet zoeken naderhand.
Afgezien daarvan is het, naar mijn mening, superieur t.o.v. Conquest. Het voelt als een "echte" oorlog aan. Zodra je een sector heb over genomen als aanvaller hoor je meteen iedereen gillen en de fluiten gaan. Je krijgt meteen een boost om erop af te stormen. Of als verdediger juist een boost om zo vlug mogelijk terug te trekken.
Maar, eerlijk is eerlijk. Je moet er wel van houden. Ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen Operations niets vinden omdat je juist veel geconcentreerdere mensen massa's krijgt. Zeker met bijv. Argonne Forest of Amiens kan het 1 grote killzone worden wat snel druk wordt, zeker met 64 man.
Het gevoel van de paar potjes die ik heb is dat wanneer je team echt qua skill en teamwork een stuk minder is je echt werd overrompeld.
Daarom speel ik ook minder Operations. Speel met een vast groepje meestal en wij weten wel wat we moeten doen, maar dan heb je de randoms die gewoon geen ene reet uitvoeren en alleen voor de kills gaan ipv de objective waardoor je de pot verliest. Dat is mij al te vaak voorgekomen. De andere partij krijgt dan een Behemoth en niemand doet er wat aan, behalve mijn squad met Tweakers.donvalentino schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Speel jij de de 40 of 64 mensen varriant?
Het gevoel van de paar potjes die ik heb is dat wanneer je team echt qua skill en teamwork een stuk minder is je echt werd overrompeld.
Ik weet niet hoe de verhoudingen zijn na de laatste patch, maar in het begin was gewoon de verhouding echt zoek. De aanvallende partij had dan 3 tanks en de verdedigende partij heeft niks. Als je dan een paar goede tankers hebt, dan leg je het gewoon af omdat je bij Operations ook niet de aanvallende partij van achter kunt benaderen want dan ben je out of bounds. Die tank gasten gaan dan vrolijk even terug, repairen en komen dan weer terug met 5 man in de tank die je met geen mogelijkheid kunt benaderen om je AT granaten te gooien. Zo hoeven alleen maar rekening te houden met wat voor en links en rechts van ze gebeurd. Uit je cover komen hoef je ook al niet te proberen want dan wordt je afgeschoten door de snipers die in hun eigen spawn liggen. Die kun je ook niet flanken want dan ben je weer out of bounds. Het zou al een stuk schelen als je als verdedigende partij gewoon een basis terug kon gaan zodat je de aanvallende partij ook in de rug kan benaderen en afschieten.
Ik vind de operations in opzet erg leuk, maar zoals hierboven ook aangehaald wordt, heb je een probleem als jouw team skilltechnisch niet opgewassen is tegen de vijand. Dan kun je bij wijze van nog net hard genoeg terugrennen na elke ingenomen sector.
Waar na normale potjes er in theorie een balancer overheen kan gaan.
Waar na normale potjes er in theorie een balancer overheen kan gaan.
Vant weekend opgekrikt naar 515.7 meterRicloo86 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:33:
[...]
Die is zeker wel pittig, mijn langste is 389m.
[ Voor 8% gewijzigd door donvalentino op 02-01-2017 14:43 ]
Netjes!donvalentino schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:40:
[...]
Vant weekend opgekrikt naar 515.7 meter![]()
Zeg, ik wil een headphone aanschaffen voor wat meer teamwork in BF1 (ps4). Heeft dat zin? Gebruiken jullie dat vaak?
If it aint fixed, it's broken.
Merendeels 64 spelers. 40 spelers is doorgaans wel beter doordat je betere teamplay heb, maar ik hou gewoon van de chaos met 64 spelers.donvalentino schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Speel jij de de 40 of 64 mensen varriant?
Als verdediger krijg je meer "assets" dan als je aanvalt uiteindelijk. Met name de stationaries ; Die vind je werkelijk overal. Field guns, AA's, MG's etc.MRE-Inc schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:29:
[...]
Daarom speel ik ook minder Operations. Speel met een vast groepje meestal en wij weten wel wat we moeten doen, maar dan heb je de randoms die gewoon geen ene reet uitvoeren en alleen voor de kills gaan ipv de objective waardoor je de pot verliest. Dat is mij al te vaak voorgekomen. De andere partij krijgt dan een Behemoth en niemand doet er wat aan, behalve mijn squad met Tweakers.
Ik weet niet hoe de verhoudingen zijn na de laatste patch, maar in het begin was gewoon de verhouding echt zoek. De aanvallende partij had dan 3 tanks en de verdedigende partij heeft niks. Als je dan een paar goede tankers hebt, dan leg je het gewoon af omdat je bij Operations ook niet de aanvallende partij van achter kunt benaderen want dan ben je out of bounds. Die tank gasten gaan dan vrolijk even terug, repairen en komen dan weer terug met 5 man in de tank die je met geen mogelijkheid kunt benaderen om je AT granaten te gooien. Zo hoeven alleen maar rekening te houden met wat voor en links en rechts van ze gebeurd. Uit je cover komen hoef je ook al niet te proberen want dan wordt je afgeschoten door de snipers die in hun eigen spawn liggen. Die kun je ook niet flanken want dan ben je weer out of bounds. Het zou al een stuk schelen als je als verdedigende partij gewoon een basis terug kon gaan zodat je de aanvallende partij ook in de rug kan benaderen en afschieten.
Alle assets zijn dusdanig geplaatst dat je er veel schade mee aan kan richten. Zo lang je ze maar gebruikt.
3 tanks en de verdedigende partij niets? Welke map is dat dan? Want ik heb dat nog nooit mee gemaakt met Operations. Grote kans dat er iemand van de verdediging eruit is gesprongen en iemand van de aanvallende partij hem vervolgens heeft overgenomen?
Verder zou één tank (of meerdere) zouden telkens "out of bounds" kunnen gaan voor de verdediging, maar vanaf zulke afstanden kunnen ze toch niet echt bijdragen aan hun team, dus laat ze dan maar lekker.
Operations is ansich goed gebalanceerd vind ik. Zeker nu de attackers meer tickets hebben gekregen. De meeste momenten dat je echt "gesteamrolled" wordt als verdediging, is dat de verdedigende partij zodra ze terug moeten trekken doodleuk blijven zitten op hun plek. Zonder het besef dat ze enkel de aanvallende partij helpen. Want op het moment dat je moet retreaten gaan er A ) geen tickets af van de aanvallende partij en B ) zodra je dood bent geef je tickets terug aan de aanvallende partij. Zodra genoeg mensen in de verdediging dat doen, dan heeft de aanvallende partij genoeg tijd om de volgende sector over te nemen.
Misschien wel, maar aan stationaries heb ik echt niks. Je bent een sitting duck voor de snipers. Die MG's zijn zo onnauwkeurig als de pest. De Field guns hebben vaak op medium range eerste een schot nodig om te bekijken of je goed richt en de AA's, tja..... ook daar ben je een sitting duck.Reefun schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:52:
[...]
Merendeels 64 spelers. 40 spelers is doorgaans wel beter doordat je betere teamplay heb, maar ik hou gewoon van de chaos met 64 spelers.
[...]
Als verdediger krijg je meer "assets" dan als je aanvalt uiteindelijk. Met name de stationaries ; Die vind je werkelijk overal. Field guns, AA's, MG's etc.
Dat zal best, maar in elk aanvallend team heb je, zeker bij 32-32 5 of meer snipers die je direct op de korrel nemen. Heb het wel gehad hoor, spawn, dood, spawn, dood.....dan gaat de lol er snel af.Alle assets zijn dusdanig geplaatst dat je er veel schade mee aan kan richten. Zo lang je ze maar gebruikt.
Dat was op Kaisersslacht volgens mij. Iig de eerste map waarin je in de loopgraven en bunkers zit en je die moet verdedigen. De aanvallende partij had toen ik het nog speelde, 2 tanks. Of wij als verdedigende partij ook een tank hadden, weet ik niet, maar als dat zo was, dan was hij idd weggegeven. En dat bedoel ik dus. Met te veel randoms die het spelletje niet snappen is het dan vaak een walk over voor de aanvallers.3 tanks en de verdedigende partij niets? Welke map is dat dan? Want ik heb dat nog nooit mee gemaakt met Operations. Grote kans dat er iemand van de verdediging eruit is gesprongen en iemand van de aanvallende partij hem vervolgens heeft overgenomen?
Meh, een potje operations op Monte Grappa als verdediger.... Die gast die bij de aanvallende partij bovenaan stond, had iets van 90 kills voor en 0 tegen. Ging de hele tijd terug om te repairen en schoot de ene na de andere van ons af waardoor het voor de aanvallers makkerlijker was om de objectives te veroveren. Kun je met 2 of 3 man met AT rockets in de weer gaan, maar als die tanks goed verdedigd worden en zich niet direct in de front linie bevinden, dan is het lastig om ze uit te schakelen. Je moet eerst 5 man afknallen alvorens je bij de tank bent, dan 2 rockets erop en hij rijd alweer terug achter een heuveltje waar jij weer niet bij mag komen want out of bounds.....Verder zou één tank (of meerdere) zouden telkens "out of bounds" kunnen gaan voor de verdediging, maar vanaf zulke afstanden kunnen ze toch niet echt bijdragen aan hun team, dus laat ze dan maar lekker.
Ik speel nooit zonder headphone en chat kabel. Alleen al voor het 7.1 geluid zodat je hoort waar iets vandaan komt. En ik speel met een vast groepje en we geven elkaar altijd aanwijzingen. Als ik bv neergeschoten wordt, en ik zie in de killcam dat diegene bv achter een muurtje zich schuil houdt, dan geef ik dat door aan mijn squad members. Vaak schieten zij hem dan alsnog neer. Ook als je ammo of een medic nodig hebt. Dan is het vaak van: Waar zit je ? Dan kom ik er zo even aan.Tjebakka schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:41:
[...]
Netjes!
Zeg, ik wil een headphone aanschaffen voor wat meer teamwork in BF1 (ps4). Heeft dat zin? Gebruiken jullie dat vaak?
Maar je moet dus haast wel met een paar "bekenden" van bv Tweakers spelen....
[ Voor 73% gewijzigd door MRE-Inc op 02-01-2017 15:07 ]
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.