Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
En anders shotgun only gebruiken ;)

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik kan de map giants shadow nog niet spelen terwijl die voor iedereen speelbaar zou moeten zijn.. Ik krijg een melding dat ik premium moet kopen. Rare is dat ik tot vandaag de servers die deze map draaiden grijs zag staan en nu niet meer.. Misschien even afwachten nog.

PSN id: PENo1

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

poor Leno schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:41:
Als je de aimassist aan hebt staan en je aimt met L2 en dan pas schiet dan snapped ie automagisch op je target.
Je moet dan niet daarna als een gek aan je rechterpookje gaan trekken want dan gaat ie eraf.
Dat meen je niet???

Mwaha. 8)7 8)7 .

Ok, thanks, eens mee spelen....
Hee ik heb de Christmas Truce Dogtag in mn inventory :>

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cx9304EXAAEqvEG.jpg

(Wel jammer dat je er niets voor hoeft te doen..)

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:46
Bajan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:29:
Settings
Gameplay
Advanced
Aim assist auto en Aim assist slowdown
Dit zijn de instellingen zoals ze dan moeten staan om met L2 te aimen of? Bij Single player aimt hij wel automatisch met L2, bij Multiplayer niet bij mij

Twente komt eraan!

Heb Aim assist juist volledig uit staan. Merkte in BF3 en BF4 op de console al dat hij soms wat afweek. Dus stel voor dat je op iemand mikt, en er loopt iemand langs, dan "zwaait" hij uit naar degene die langs loopt waardoor je aim helemaal mis is.

Met aim assist uit is het in het begin lastiger, maar als je het eenmaal gewend bent is dat helemaal geen probleem.

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:17
Reefun schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:53:
Heb Aim assist juist volledig uit staan. Merkte in BF3 en BF4 op de console al dat hij soms wat afweek. Dus stel voor dat je op iemand mikt, en er loopt iemand langs, dan "zwaait" hij uit naar degene die langs loopt waardoor je aim helemaal mis is.

Met aim assist uit is het in het begin lastiger, maar als je het eenmaal gewend bent is dat helemaal geen probleem.
sowieso is aim assist niet voor de echte pros. Een echte pro speelt zonder aim assist.

})
Qoriox schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:55:
[...]

sowieso is aim assist niet voor de echte pros. Een echte pro speelt zonder aim assist.

})
Daarom speel ik zonder aim assist :+

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Qoriox schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:55:
[...]

})
Daarom heb ik een pro >:)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
bullshit... speel al 15 jaar op pc sinds een jaar overgestapt. verkoop nu ook weer mijn gtx1080 wat een gezeik op pc. pc is voor noobs.

ps is voor pro's, klaar. Nurt.

• dangerpaki
  • Laatst online: 18-11 18:59
Even de discussie over pro en noobs daartussen gelaten. Ben ook ooit overgestapt naar een console omdat ik het constnte gezeur met drivers, upgraden en vastlopers zat was. Heb een druk leven. En als ik tijd heb wil ik gewoon gamen. Niet weer updaten, upgraden en problemen oplossen. Daarom voor mij de console ideaal.
dangerpaki schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:53:
Even de discussie over pro en noobs daartussen gelaten. Ben ook ooit overgestapt naar een console omdat ik het constnte gezeur met drivers, upgraden en vastlopers zat was. Heb een druk leven. En als ik tijd heb wil ik gewoon gamen. Niet weer updaten, upgraden en problemen oplossen. Daarom voor mij de console ideaal.
Dit dus.

En het feit dat ik nog maar een Geforce 9800GT heb :+

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Zelf kies ik voor online games vooral voor console omdat iedereen (vrijwel) gelijke hardware heeft en de kans op cheaters / hackers volgens mij veel kleiner is.

Nu heb ik door deze reden ook geen actuele game pc meer, dus om het moment is er ook niet veel keus meer voor mij.
Op de pc speel ik wel games als Civilisation en City's skylines.

• M617573
And so it begins.... :-)

Nee zonder gekkigheid, ik heb de aim assist uit staan voor de uitdaging, voelt toch net wat gaver als je dan een headshot maakt over 200 meter.

Zelfde reden overgestapt als hierboven. Geen gezeik in het eeuwige upgraden van soft- en hardware. Lekker gamen als ik wil.
shakespeare schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:32:
bullshit... speel al 15 jaar op pc sinds een jaar overgestapt. verkoop nu ook weer mijn gtx1080 wat een gezeik op pc. pc is voor noobs.

ps is voor pro's, klaar. Nurt.
Reageer eens normaal man. Je ziet toch het emoticonnetje erachter?
Wederom doe je met dit soort opmerkingen je nickname geen eer aan.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:38
Qoriox schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:41:

Nee zonder gekkigheid, ik heb de aim assist uit staan voor de uitdaging, voelt toch net wat gaver als je dan een headshot maakt over 200 meter.
Want die headshots over 200m vlogen je om de oren toen je aim assist had aanstaan, of was dat verongeluk de aimbot? :+ :P

Heb niet het idee dat aim assist ook maar iets doet als jij 200m van je tegenstander bent verwijdert.

• M617573
Albinoraptor schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:40:
[...]

Want die headshots over 200m vlogen je om de oren toen je aim assist had aanstaan, of was dat verongeluk de aimbot? :+ :P

Heb niet het idee dat aim assist ook maar iets doet als jij 200m van je tegenstander bent verwijdert.
Nou die snapon aim doet toch zeker wel wat? in de verte iemand zien, scopen en je zit direct op het lichaam?

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 23:42

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Sins een paar dagen online bezig met Battlefield. nu wil ik samen met mede Tweakers knallen dus heb ik mij aangemeld voor de spelers lijst. maar wat is daar nu eigenlijk de bedoeling van? moet ik de hele lijst gaan toevoegen in mijn ps4 friend list of hoe vind ik actieve spelers die ook interessen hebben in dat gene wat ik wil namelijk een squad vormen en even lekker loss gaan }:O

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:38

The_Worst

Unox

Je kan mensen vanuit de lijst toevoegen maar je kan ook in het topic vragen of iemand vanavond gaat spelen oid.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Aim assist staat aan in multiplayer? :9

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:10:
Console dingetje... haha :P

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:10:
Staat standaard aan zag ik ja. Des te duidelijker is het geworden dat ik er dus nog echt geen hol van kan.. |:(

Twente komt eraan!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:55
Pfff... Op een console is het bijna niet te doen om met een scoped machine gun op afstand te schieten, die recoil van bijvoorbeeld een BAR is zo heftig dat je alleen maar mis schiet. Lijkt me dat je dat met een muis beter kunt corrigeren als met een PS4 controller.....

• M617573
Vlassie1980 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:10:
Pfff... Op een console is het bijna niet te doen om met een scoped machine gun op afstand te schieten, die recoil van bijvoorbeeld een BAR is zo heftig dat je alleen maar mis schiet. Lijkt me dat je dat met een muis beter kunt corrigeren als met een PS4 controller.....
oefenen, oefenen, oefenen!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
De aim assist moet in de laatste patch flink generfd zijn, als de aim assist je target pakt dan volgt ie je tegenstander niet meer wat eerder wel zo was volgens het officiele BF forum. Hoor hier in mijn omgeving veel mensen daar over klagen, eerst hoefde je blijkbaar alleen te snappen on target en vervolgens je linker trigger inhouden en blijven vuren, nu moet je daadwerkelijk mee bewegen met he rechter stick. De tip die ik mensen dan meegeef is de zoomed sensitivity van 100% naar 75-80% zetten en dan langzaam aan naar boven toe werken, zo heb je meer controle tijdens het ads'en en volg je je tegenstander makkelijker.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Qoriox schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:13:
[...]

oefenen, oefenen, oefenen!
Idd, en de support guns horen ook niet lange afstanden goed te schieten volgens mij :P. Wat mij betreft logisch dat het wat lastiger gaat.

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11 20:51
Hallo, ik heb net BF1 voor XBOX One gehaald. Alleen merk ik dat ik al 15 minuten bezig ben om een game te joinen.. Hij blijft op "loading game" staan.. Wat is dit?

• To easy
hotymoty schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:50:
Hallo, ik heb net BF1 voor XBOX One gehaald. Alleen merk ik dat ik al 15 minuten bezig ben om een game te joinen.. Hij blijft op "loading game" staan.. Wat is dit?
Het duurt lang idd! Maar 15 minuten is wel erg lang?

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 23:42

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

The_Worst schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:38:
Je kan mensen vanuit de lijst toevoegen maar je kan ook in het topic vragen of iemand vanavond gaat spelen oid.
Oke... Thanks

Wie gaat er vanavond spelen (ps4) rond 20.30u?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4F0LKs4sYFo]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
Hier overigens de officiële soundtrack:

https://music.microsoft.c...a-0019b92a3933?target=web

Groove Music Pass nodig om alles volledig te luisteren. Zal ook wel op iTunes/Apple Music en Spotify staan.

Nummer 25 (Libera Me) vind ik de mooiste overigens.

https://play.spotify.com/album/3lLWlwS4BC6S6e1RtNAInZ

[ Voor 49% gewijzigd door MRE-Inc op 21-12-2016 20:52 ]

XBL: MRE Inc

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:40

On_E

Housemusic

Kreeg gisteren mijn eerste haatmail via PSN door BF1. :+ (iets over mijn moeder in het Spaans...)

Wel grappig, terwijl de reden geweest moet zijn dat ik een punt aan het cappen was en ik hem twee keer te pakken had en uiteindelijk ook de vlag. Nu zou ik zelf nooit iemand een boos bericht sturen om een spelletje, maar als ik het al zou doen bij zoiets dan kan ik wel aan de gang blijven!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Dennisdn
  • Laatst online: 16:56
Een vraag die een ultiem voorbeeld is van RTFM, maar ik kan het echt nergens terugvinden.
Sommige wapens hebben een stand voor enkel schot en auto-schot. Maar hoe kan ik dat nou wisselen?
Dennisdn schreef op donderdag 22 december 2016 @ 06:25:
Een vraag die een ultiem voorbeeld is van RTFM, maar ik kan het echt nergens terugvinden.
Sommige wapens hebben een stand voor enkel schot en auto-schot. Maar hoe kan ik dat nou wisselen?
Geeneen wapen in BF1 heeft die optie voor zover ik weet. In BF3 en 4 was dit wel het geval. Daar kon je met dpad naar beneden switchen tussen single/burst/auto.

• MRE-Inc
Dennisdn schreef op donderdag 22 december 2016 @ 06:25:
D-pad naar beneden.

In de instellingen zit een optie voor je wapen/loadout instellingen: Er zijn 3 opties:

1. Wapen/loadout altijd laten zien;
2. Wapen/loadout alleen laten zien wanneer gebruikt;
3. Niet laten zien.

Je loadout staat dan rechtsonder in het scherm. Daarin zie je ook of je wapen op auto of single shot staat.

Het grote probleem is dat de instellingen om je loadout wel/niet te laten zien, niet werkt. Ik wil hem eigenlijk altijd op het scherm hebben staan, maar dat werkt niet. Bij mij werkt alleen de optie: laten zien wanneer gebruikt. Dit zijn de zogenaamde Dice bugs..... die komen bij elke release van BF weer terug...... 8)7
Geeneen wapen in BF1 heeft die optie voor zover ik weet. In BF3 en 4 was dit wel het geval. Daar kon je met dpad naar beneden switchen tussen single/burst/auto
De Cei-Rigotti heeft full auto en single. De M1907 SL Sweeper heeft ook full auto en single evenals de BAR. Van de overige wapens weet ik het niet zo.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 22-12-2016 07:16 ]

• Dennisdn
  • Laatst online: 16:56
MRE-Inc schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:13:
[...]

D-pad naar beneden.

In de instellingen zit een optie voor je wapen/loadout instellingen: Er zijn 3 opties:

1. Wapen/loadout altijd laten zien;
2. Wapen/loadout alleen laten zien wanneer gebruikt;
3. Niet laten zien.

Je loadout staat dan rechtsonder in het scherm. Daarin zie je ook of je wapen op auto of single shot staat.

Het grote probleem is dat de instellingen om je loadout wel/niet te laten zien, niet werkt. Ik wil hem eigenlijk altijd op het scherm hebben staan, maar dat werkt niet. Bij mij werkt alleen de optie: laten zien wanneer gebruikt. Dit zijn de zogenaamde Dice bugs..... die komen bij elke release van BF weer terug...... 8)7

[...]

De Cei-Rigotti heeft full auto en single. De M1907 SL Sweeper heeft ook full auto en single evenals de BAR. Van de overige wapens weet ik het niet zo.
Heel veel dank! Ik vergeet steeds dat er ook nog een D-pad is |:(
Vanavond gelijk proberen. Bij de sweeper is hij ooit per ongeluk op die stand gekomen, dat gaat wel lekker.
Maar heb een beetje valsgespeeld en voor 9,99 het volle pakket van de medic gekocht en daar zat er nog 1 bij.
MRE-Inc schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:13:
Serieus? 8)7

Zit ik dan met mijn level 80. Kom ik hier nu pas achter :+

Had gister avond trouwens per ongeluk een teamkill.... ;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aLqoFhP.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Reefun op 22-12-2016 08:11 ]

• MRE-Inc
EA bringing new modes and events to ‘Battlefield 1’ this week for Xbox One

by Greg Jordan

After having launched the recently released Giant’s Shadow map, EA has revealed a host of new events, including a new game mode, that will be playable to gamers this holiday week. You can check out the content below. The events went live yesterday, December 21.

December 21: The new Custom Game “Blind Delivery” goes live. Tackle this unique take on the War Pigeons mode where the minimap is turned off and only handguns and explosives are allowed.

December 22: The “Holiday Truce” Dog Tag will be awarded to all players starting December 22 (one per account.) All you need to do is login to Battlefield 1 after this date and this iconic Dog Tag will be yours.

December 22: Vehicle Skins are introduced to Battlefield 1. In the new Battlepacks revision you might get hold of two Heavy Tank skins: the Distinguished “SchnucK” or the Legendary “Desert Gold”.

December 23 - December 29: All players that login to Battlefield 1 during this period will receive a free Battlepack (one per account.) Want to learn more about what’s inside these packs? Head to the Battlepack page.

December 23 - December 29: All Battlefield 1 Premium Pass* owners that login between December 23rd and December 29 will receive two Superior Battlepacks. (This is additional to the 14 Superior Battlepacks Premium members already get.)

In addition to this, EA will be deploying in game boxes called Battlepacks that gamers can use to customize gear. Each pack contains one weapon skin, and some include an additional melee puzzle piece or an XP boost.

• Ricloo86
On_E schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:12:
Kreeg gisteren mijn eerste haatmail via PSN door BF1. :+ (iets over mijn moeder in het Spaans...)

Wel grappig, terwijl de reden geweest moet zijn dat ik een punt aan het cappen was en ik hem twee keer te pakken had en uiteindelijk ook de vlag. Nu zou ik zelf nooit iemand een boos bericht sturen om een spelletje, maar als ik het al zou doen bij zoiets dan kan ik wel aan de gang blijven!
Haha die berichten krijg ik ook vrijwel iedere keer als ik speel van gefrustreerde mannetjes, maar soms ook aardige berichten of ik wil joinen bij clan etc.

Ricloo86 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:35:
[...]

Haha die berichten krijg ik ook vrijwel iedere keer als ik speel van gefrustreerde mannetjes, maar soms ook aardige berichten of ik wil joinen bij clan etc.
Ja maar bij jou zijn t meer team haatberichtjes dat je wat beter je best moet doen :>

(Sorrie zal ze niet meer sturen ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 22-12-2016 09:41 ]

• Ricloo86
poor Leno schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:39:
[...]

Ja maar bij jou zijn t meer team haatberichtjes dat je wat beter je best moet doen :>
Jij stuurt die berichtjes continu naar je team members omdat in jou ogen niemand zijn best doet en beter is dan jij ;)

Hahaha ha zo'n douchebag ben ik wel ja >:)

Maar zonder gekken, ik heb wel een paar keer berichtje gestuurd naar mensen ja..

- Paar keer naar tankers die achterin blijven, of nét buiten t cap gebied, alleen maar om infantry te farmen..

-Paar keer naar downies die een hakenkruis als emblem hebben om te zeggen dat ze in de verkeerde oorlog zitten |:(

-Paar keer naar die $%#^>#^##<$ randdebielen teammaten die m'n AA gaan blokkeren waardoor ik zelf ontplof en vervolgens zelf op de AA gaan :( :( :(

[ Voor 84% gewijzigd door poor Leno op 22-12-2016 09:48 ]

Ik verstuur enkel berichten naar mensen welke mij positieve energie geven. Mensen die goed kunnen vliegen (dus een goede dogfight mee heb gehad), mensen die heel goed mee speelde met de squad etc.

De negatieve dingen lekker links laten liggen. Lekker belangrijk. Wat bereik je ermee om een boos berichtje te sturen. Denk je echt dat de ontvangende kant het ook maar enigszins interesseert?

• Ricloo86
Reefun schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:15:
Ik verstuur enkel berichten naar mensen welke mij positieve energie geven. Mensen die goed kunnen vliegen (dus een goede dogfight mee heb gehad), mensen die heel goed mee speelde met de squad etc.

De negatieve dingen lekker links laten liggen. Lekker belangrijk. Wat bereik je ermee om een boos berichtje te sturen. Denk je echt dat de ontvangende kant het ook maar enigszins interesseert?
Ik verstuur helemaal niets, helemaal geen zin en tijd voor.
Berichten die ik krijg reageer ik ook niet op, kan er enkel om lachen of is weer een extra veer die erin gedrukt wordt >:)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
donvalentino schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:35:
[...]

Idd, en de support guns horen ook niet lange afstanden goed te schieten volgens mij :P. Wat mij betreft logisch dat het wat lastiger gaat.
Volgens mij horen supportguns sowieso niet goed te schieten gezien de recoil en beperkte damage in vergelijking tot de rest.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:31
Ben ik de enige die de sentry kit echt waardeloos vind? Je raakt er nog geen olifant mee... En de damage is ook om te huilen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 20:52
kw_nl schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:38:
Ben ik de enige die de sentry kit echt waardeloos vind? Je raakt er nog geen olifant mee... En de damage is ook om te huilen...
Die minigun is wel chill hoor! Dat andere ding met die turbo RPM en 2 magazines bovenop vind ik niks..

• donvalentino

donvalentino

kw_nl schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:38:
Alleen die ene met 25 kogels per magazine , (villar perosa dacht ik) is wel echt fijn alleen vaak reloaden dus goed opletten op je kogels.
Hiermee kan je echt ziek veel kills maken.

• To easy
poor Leno schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:42:
Hahaha ha zo'n douchebag ben ik wel ja >:)

Maar zonder gekken, ik heb wel een paar keer berichtje gestuurd naar mensen ja..

- Paar keer naar tankers die achterin blijven, of nét buiten t cap gebied, alleen maar om infantry te farmen..

-Paar keer naar downies die een hakenkruis als emblem hebben om te zeggen dat ze in de verkeerde oorlog zitten |:(

-Paar keer naar die $%#^>#^##<$ randdebielen teammaten die m'n AA gaan blokkeren waardoor ik zelf ontplof en vervolgens zelf op de AA gaan :( :( :(
Aan het einde kan je je in de score menu mensen meteen reporten he met slechte emblems!
Ja daar kwam ik gister ook achter :)

Alleen jammer dat het niet altijd kan, maar alleen op t einde :/

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:55
Met de PS4 kan ik nu geen verbinding maken, anderen ook last van?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind het zo jammer dat je zelf je eigen emblem nooit ziet in de scoreboards ed. Alleen in het klein bij de squad keuze.

En ja, op je eigen tank.... overal waar ze nu de avatar voor gebruiken, zou je emblem moeten staan vind ik.

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 17:28

KRAI.7

Bwoah...

Misschien een rare vraag, maar er is sinds kort een Xbox One BF1 commercial op tv en vond de muziek daarin wel vet klinken, alleen ben ik steeds net te laat met Shazam, weet iemand waar ik het over heb en welk nummer het is? :D Had al op Google en YouTube gezocht maar daar kon ik het niet vinden. :(

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bedoel je de MVG song?

;-)

• KRAI.7

KRAI.7

Bwoah...

Bedoel je Seven Nation Army? Nee die is het niet helaas :p

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
KRAI.7 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:05:
Misschien een rare vraag, maar er is sinds kort een Xbox One BF1 commercial op tv en vond de muziek daarin wel vet klinken, alleen ben ik steeds net te laat met Shazam, weet iemand waar ik het over heb en welk nummer het is? :D Had al op Google en YouTube gezocht maar daar kon ik het niet vinden. :(
https://open.spotify.com/album/3lLWlwS4BC6S6e1RtNAInZ

Misschien dat hij hier bij staat. Compleet album van Battlefield.
Game on!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
KRAI.7 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:05:
Hij staat ook op Youtube, dat is makkelijker Shazam'en.
Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins is het als het goed is. :P

• KRAI.7

KRAI.7

Bwoah...

Dutchgio, dat is 'm inderdaad, thanks! :D Kon hem zelf niet vinden op YouTube, zal wel verkeerd hebben gezocht dan. 8)7

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

KRAI.7 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:21:
Bedoel je Seven Nation Army? Nee die is het niet helaas :p
Ah.... sorry, dan kan ik je niet helpen. ;)

Edit

Oopps... al weer ingekopt zie ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 22-12-2016 23:31 ]

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
donvalentino schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:27:
[...]

Alleen die ene met 25 kogels per magazine , (villar perosa dacht ik) is wel echt fijn alleen vaak reloaden dus goed opletten op je kogels.
Hiermee kan je echt ziek veel kills maken.
Van dichtbij heeft niemand een kans tegen dat wapen _/-\o_ 1800 RPM 8)7

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• donvalentino

donvalentino

PSYVIRII schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:01:
[...]

Van dichtbij heeft niemand een kans tegen dat wapen _/-\o_ 1800 RPM 8)7
Klopt haha, blijf het alleen raar vinden dat bij elke gun die je pakt eerst heel die clip moet reloaden... In het ongunstigste geval ben je al dood voordat je hem kan gebruiken..
donvalentino schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:36:
[...]

Klopt haha, blijf het alleen raar vinden dat bij elke gun die je pakt eerst heel die clip moet reloaden... In het ongunstigste geval ben je al dood voordat je hem kan gebruiken..
Ja dat was gister.. Ik ren naar heavy sentry, pak t op, laad het geweer door, roep hard "Lock&Load bitche....."

..en word van achter gebayonetted..

*the rage was real* :(

• donvalentino

donvalentino

ik heb het vaak bij die oerwoud map, van die lozers die lekker onder de brug campen en wachten op die vlammenwerper.

Gisteren ook, sprong van de brug en pakte die vlammenwerper, zie ik ineens 5 a 6 enemys voor me hahaha

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
donvalentino schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:45:
ik heb het vaak bij die oerwoud map, van die lozers die lekker onder de brug campen en wachten op die vlammenwerper.

Gisteren ook, sprong van de brug en pakte die vlammenwerper, zie ik ineens 5 a 6 enemys voor me hahaha
Rage actie met de vlammenwerper is als je aan het burnen bent (je ziet dus bijna niks) en er vliegt iemand door de vlammen met een bajonet op je af eeeeeennnnnnn je bent dood :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• kw_nl
Ik wist niet dat er verschillende wapens zijn voor die Sentry Pack.

Overigens is die tankhunter pack heerlijk :) Knalde een enemy met zijn paard naar het hiernamaals, overigens pas nadat hij halve team in tweeën had gehakt.

• To easy
Verdomme 2 van die 900 packs gekocht voor een tank camo. 2 keer dezelfde camo die ik al had...

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Mijn assault, diegene waar ik het meest mee speel, is vannacht gepromoveerd tot klasse..... 4....... Wat gaat dat traag zeg, dat ranken. Totaal staat op bijna 19.

Heeft natuurlijk ook met mijn skills te maken lijkt me. Maar level 10 assault gaat nog wel ff duren denk.

Verwijderd

Toch maar het spel gekocht vanwege niks te doen. :)
Gisteravond een vliegtuig (per ongeluk) uit de lucht geschoten met een mortier in een mistige map. Een potje daarna een flamethrower opgepakt en (per ongeluk) voorop een armored vehicle gaan zitten, hierdoor werd het voertuig uitgebreid met een flamethrower, het voertuig reed over een mijn of zo en ontplofte en ik bleef ongedeerd en liep gewoon door. Toch weer epische momenten in mijn verders saaie leven. :)

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zijn er mensen hier die BF op een 4k TV spelen? Zo ja, is dit echt zoveel mooier of zie je nauwelijks verschil!?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Iemand een idee waarom deze meneer niet dood wil?

[YouTube: https://youtu.be/trmJ1mh_0Sg]

[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 24-12-2016 00:55 ]

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:18
Turfschipper schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:54:
Iemand een idee waarom deze meneer niet dood wil?

[video]
Sentry / flamethrower kit (dus met armor) lijkt me.

psn drad83

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Aha..... hmmm... inderdaad, dat zou nog kunnen. Scherp ;-).

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:09
Ik zit inmiddels op level 30 en begin er redelijk in te komen. Ik blijf het wel lastig vinden, maar dat komt voornamelijk omdat ik vroeger FPS jarenlang op de PC heb gespeeld. Het valt me overigens wel op dat ik altijd als eerste in de map zit. Zou dat alleen komen door mijn internetverbinding (glasvezel), of ook gezien het feit dat ik een PS4 Pro heb? Hoe dan ook, ik ben er wel blij mee aangezien ik ook plezier beleef aan de tank. Je kunt echt flink huishouden met zo'n heavy tank. Ik vraag me af wat je het voordeel is van die tank classes? Daar ben ik ook aardig mee aan het ranken.
Dat komt omdat je een Pro hebt..

Persoonlijk vind ik dit gegeven een beetje bullshit.. Meer betalen voor sneller in een potje zijn en alle voertuigen krijgen.
Ik vind het niet erg dat er Pro's zijn, maar maak het iig dan zo dat iedereen tegelijk in een game kan zijn.

Nu heb ik zelf de neiging om er ook 1 te kopen, hoewel ik m niet echt nodig heb :/
(Wacht op een witte ;))

Afgezien daarvan, meer mensen met een (gewone) PS, dat sinds de laatste patch de laadtijden enorm zijn verhoogd??
Vooral tussen Scar en Amiens (Operations) duurt het zo ontiegelijk lang, dat de eerste twee vlaggen al gecapped worden op het moment dat ik in het spel kom :(

• Kuhr89
  • Laatst online: 18-11 19:49
poor Leno schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:41:
Dat komt omdat je een Pro hebt..

Persoonlijk vind ik dit gegeven een beetje bullshit.. Meer betalen voor sneller in een potje zijn en alle voertuigen krijgen.
Ik vind het niet erg dat er Pro's zijn, maar maak het iig dan zo dat iedereen tegelijk in een game kan zijn.

Nu heb ik zelf de neiging om er ook 1 te kopen, hoewel ik m niet echt nodig heb :/
(Wacht op een witte ;))

Afgezien daarvan, meer mensen met een (gewone) PS, dat sinds de laatste patch de laadtijden enorm zijn verhoogd??
Vooral tussen Scar en Amiens (Operations) duurt het zo ontiegelijk lang, dat de eerste twee vlaggen al gecapped worden op het moment dat ik in het spel kom :(
Ik heb ook een Pro maar zit niet altijd als eerste in de map. Vooral die wisseling waar jij het over hebt is een drama. Als Squad leader ben ik vaak als laatste in de game.
Internetverbinding is gewoon prima 150mb

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik ben in iedergeval meestal als 1 van de eerste in de map, maar speel dan ook via de pc. Wel jammer dat er via de playstation verschil in zit dat zou dice moeten fixen.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• dangerpaki
Hier ook een pro. Maar vind de laadtijden toch nog erg lang. Zit vaak wel als een van de eersten in het spel.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:38
Hebben jullie ook zo'n last van gigantisch lange laadtijden? Na het introductie filmpje van de map (operation) blijft het scherm nog zo lang zwart met een laad icoontje rechtsboven.. Ik vraag me af wat het probleem is...
Ja klopt (zie hierboven) dat heb ik ook.. Vooral tussen Scar en Amiens -O-

• MRE-Inc
dutchgio schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:13:
[...]

Hij staat ook op Youtube, dat is makkelijker Shazam'en.
Bullet With Butterfly Wings - Smashing Pumpkins is het als het goed is. :P
Je hoeft helemaal niet te shazammen. Net het beeld op de tv stil gezet tijdens een reclame blok. Je ziet dan duidelijk de titel van het nummer in beeld.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jwoAobz.png

• dangerpaki
Ze moeten GVD bij Dice eens kappen met die overdreven mist. Krijg je net in Fao Fortress dat grote schip omdat je aan het verliezen bent. Gelijk mist. Je ziet geen reet en wordt gewoon afgemaakt door een paar bootjes die lekker rond kunnen varen zonder gezien te worden. Vervolgens schip naar de klote is de mist ook meteen verdwenen.

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 25-12-2016 15:58 ]

• Deef_K
  • Laatst online: 18-11 23:13
Nu €40 in de ps store. Mooi prijsje en gelijk gekocht.
Neefdave schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:49:
Nu €40 in de ps store. Mooi prijsje en gelijk gekocht.
Goedzo!

Welcome to the Annual Holiday Noob Turkey Shoot >:)

;)

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11 11:21

CoeliJoeli

Gamer

Goedendag allen!

Ik organiseer op 28 december een evenement genaamd "Lives Matter"

Doel van dit evenement

Er zijn twee doelen die ik heb gesteld voor dit evenement. Doel nummer 1 is om zoveel mogelijk revives te krijgen binnen 24 uur.
Doel nummer 2 en het meest belangrijke doel is het ophalen van geld voor een goed doel.
Voor dit evenement doneren we geld naar KWF Kankerbestrijding (https://www.kwf.nl/pages/default.aspx). Doneren is mogelijk via de website of via mijn Twitch kanaal waar ik het mogelijk maak om te doneren.

Hoe gaat dit evenement in zijn werk

Voor 24 uur ga ik spelen als medic. Alleen probeer ik zoveel mogelijk revives te halen, maar met de community gaat dit een stuk gemakkelijker en kunnen we een hoger doel bereiken! Verzamel je vrieden, vorm een squad en probeer zoveel mogelijk revives te krijgen.
Het is niet nodig om ook 24 uur te spelen (tenzij je mij wilt joinen hierin haha) maar je bijdrage in die 24 uur is genoeg. Als het gamen voor jou voor die dag erop, stuur dan het aantal gemaakte revives door naar mij zodat ik een totaal aantal kan noteren.
Aan het einde van deze 24 uur zal ik de totalen bij elkaar op tellen. Het enige wat je hoeft door te geven is je naam en totaal aantal revives.

Geef ook vooral aan als je rechtstreeks via de site hebt gedoneerd! Dit kan ik dan toevoegen aan het totaal zodat we een mooi overzicht krijgen.

Hoe laat ga je van start
Ik start om 9 uur s'ochtends en ik eindig om 9 uur s'ochtends de volgende dag.

Is dit een evenement alleen voor xbox/ps4/pc?
Nee iedereen, ongeacht welk platform kan zijn steentje bijdragen. Het gaat er voornamelijk om dat we als community de twee gestelde doelen behalen.

Ik heb vragen of suggesties, waar kan ik deze stellen?
Reageer in dit topic of stuur mij een PM

Zoek je nog een squad?
Jazeker! Join mij wanneer mogelijk of wanneer er plek is in de party/squad. Mijn psn is CoeliJoeli.

Weet de topic starter dat je dit post?
Jazeker!

Ik hoop dat ik jullie heb getriggerd om mee te doen, om samen met mij zowel ingame als in real life mensen te redden!!!

Twitch.tv/coelijoeli

Verwijderd

Start bij jullie die multiplayers ook zo traag op?

• kw_nl
dangerpaki schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:57:
Ze moeten GVD bij Dice eens kappen met die overdreven mist. Krijg je net in Fao Fortress dat grote schip omdat je aan het verliezen bent. Gelijk mist. Je ziet geen reet en wordt gewoon afgemaakt door een paar bootjes die lekker rond kunnen varen zonder gezien te worden. Vervolgens schip naar de klote is de mist ook meteen verdwenen.
Het schip is zo en zo gaar, die bootjes zijn bijna niet te zien. Je bent gewoon een sitting duck, bij de trein en zeppelin heb je veel meer kans om jezelf te verdedigen.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Servers down? Krijg nu telkens bij joinen :unknown error occurred

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik ook, ik ga maar wat anders spelen dan 😊

• dinnis98
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 30-11-2021
Hebben meer mensen het probleem dat hun stats online gereset zijn?

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Yep level0 hier

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Ik kan ook geen server meer joinen dus het eea zal wel plat liggen.

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:53
dinnis98 schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:34:
Hebben meer mensen het probleem dat hun stats online gereset zijn?
Ja bij mij het zelfde geval. Beter word het snel gefixt!

• Bajan
TRK schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:51:
Ik kan ook geen server meer joinen dus het eea zal wel plat liggen.
Ik moet wel zeggen dat de servers erg vaak down zijn. Echt jammer.
gvd k#tservers, niets connect meer en alles staat op 0 :(

Moeilijk he, rekening houden met kerstdrukte?

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 26-12-2016 14:44 ]

• Bajan
Mocht je toch kunnen joinen in een server en je rank staat op 0, houd er rekening mee dat je score niet bijgewerkt wordt. Tenminste dat was bij mij laatst ook.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
Server capaciteit vol? Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt lol. Wel dat ze offline waren maar dit is gewoon slecht 😂

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Nog steeds offline hier..?! Damn :/

Never mind, paar keer reconnecten en nu lukt het wel. Servers kunnen de kerst niet aan denk ik :p

[ Voor 60% gewijzigd door bassGunner op 26-12-2016 22:29 ]

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:53
Ik heb ondertussen mijn eigen stats weer terug. Behalve van de wapen classes die staan nog op 0 heel raar.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
Morren schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:13:
Ik heb ondertussen mijn eigen stats weer terug. Behalve van de wapen classes die staan nog op 0 heel raar.
Hoewel dit allemaal niet vreemd meer is (het komt regelmatig voor) kan het zijn dat je wapen classes op 0 blijven.
Lichtpuntje van deze bug: stel je hebt je lvl 10 wapens al dan zou je deze moeten behouden
Nadeel van deze bug: stel je was rang 9 en bijna rang 10, ja pechie dan mag je helemaal overnieuw beginnen om je rang 10 wapen te krijgen.
Mijn neef heeft in ieder geval bovenstaande ook meegemaakt op het begin (ook vlak erna gestopt met bf1 nadat er elke keer weer meer bugs kwamen en etc).

Wel vind ik de nightvision maps wel tof waarbij alles zwart is, zet je je gasmasker op dan verandert het in een lichtshow. Enige nadeel is, sommige mensen zien wel alles :P

Over het laden merkte ik toen ik nog speelde dat de one s van een kennis altijd als eerste ingame was, bij ons verschilde het.
De rest heeft de ''normale'' one en het verschilde per persoon wie als eerste erin was, soms zat er wel een minuut oid tussen ons.

Wel vond ik de update heel fijn met de QUIT optie tijdens het laden, die quit optie gaat pas in zodra de game volledig geladen is hahaha. Oftewel, of je nu een half jaar wacht totdat de game geladen is en dan handmatig quit, of je doet het vanaf het laadscherm. Je bent pas even laat terug in het hoofdmenu :D
Pagina: 1 ... 81 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.