Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:27
poor Leno schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:00:
Misschien verklaart dat waarom ze blijkbaar weigeren bij de BF games de ping erbij te zetten.. :/
Dat komt doordat Sony eigenwijs is. Op PC zie je wel gewoon de ping van elke speler. Misschien op Xbox One ook wel, maar die heb ik niet gespeeld. :P

YouTube

Uffeltje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:33:
[...]

Dat komt doordat Sony eigenwijs is. Op PC zie je wel gewoon de ping van elke speler. Misschien op Xbox One ook wel, maar die heb ik niet gespeeld. :P
Nee, beide consoles zie je geen ping. Bij de Beta leek het er even op dat ze het wel van plan waren. Wel jammer, want games als Rocket League en Rainbow Six Siege laten ondertussen wel gewoon pings zien in absolute getallen

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
Uffeltje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:33:
[...]

Op de Xbox zie je van die signaal balkjes net zoals op je mobiele telefoon. Ik heb voor de EU servers altijd 4 groene balkjes en word nog regelmatig achter muurtjes geraakt :(

Hoezo is Sony eigenwijs ? Ligt toch aan de game developer om dat erin te programmeren ?

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 15-12-2016 19:39 ]

XBL: MRE Inc

• Uffeltje
MRE-Inc schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:38:
[...]

Op de Xbox zie je van die signaal balkjes net zoals op je mobiele telefoon. Ik heb voor de EU servers altijd 4 groene balkjes en word nog regelmatig achter muurtjes geraakt :(

Hoezo is Sony eigenwijs ? Ligt toch aan de game developer om dat erin te programmeren ?
DICE heeft eerder aangegeven (volgens mij bij BF3 en BF4) dat Sony het niet toelaat om de ping weer te geven. De situatie kan inmiddels veranderd zijn, maar dat verwacht ik niet.

Dat Rocket League en Siege wel een ping weergeven spreekt dit dan weer tegen.

YouTube

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
Wat is dat met de matchmaking vandaag zeg :s kom alleen maar in lege operation servers (waar niemand joint na +- 5 minuten wachten) uit frustratie maar een aantal medals gaan vrijspelen op domination.. Weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb het idee dat het matchmacking systeem niet helemaal deugt sinds de update. Verder is de weapon balance wel iets waar ik over te spreken ben :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
frank131331 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:16:
Wat is dat met de matchmaking vandaag zeg :s kom alleen maar in lege operation servers (waar niemand joint na +- 5 minuten wachten) uit frustratie maar een aantal medals gaan vrijspelen op domination.. Weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb het idee dat het matchmacking systeem niet helemaal deugt sinds de update. Verder is de weapon balance wel iets waar ik over te spreken ben :)
Nou ik heb hetzelfde op de xbox. Ik ook met team deathmatch krijg ik geen volle servers.
Gister avond 3 potjes Operations gespeeld (XB1). Nou ja, Eigenlijk 3.25 gezien ik bij 1 potje bij de laatste batallion er pas bij kwam. Altijd leuk... Kun je weer opnieuw gaan laden -O-

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
To easy schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 00:12:
[...]
Nou ik heb hetzelfde op de xbox. Ik ook met team deathmatch krijg ik geen volle servers.
Hmm het ligt dus niet alleen aan mij en niet alleen aan de PS servers..
Verder heb ik alleen domination gespeeld gisteren, hier kwam ik netjes in een (bijna) volle server.. Vanavond eens de andere type gamemodus testen..

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:55
Beetje jammer dat de teams bij het starten van de match niet gelijk auto-balanced worden. Komt vaak voor dat ik bij Domination in een team van 4 tegen 10 van de tegenpartij sta. (PS4)
Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:17:
Beetje jammer dat de teams bij het starten van de match niet gelijk auto-balanced worden. Komt vaak voor dat ik bij Domination in een team van 4 tegen 10 van de tegenpartij sta. (PS4)
Ja dat snapte ik eerst ook niet, maar dat komt omdat als je met meerdere personen joined, dat je dan bij elkaar zit ipv uit elkaar getrokken wordt :)

Stel het is 4-4 en er komt een groepje van 5 bij, dan is t plots 9-4 en probeert t spel dat gat op te vullen met singles of kleine panties.

• To easy
poor Leno schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:49:
[...]

Ja dat snapte ik eerst ook niet, maar dat komt omdat als je met meerdere personen joined, dat je dan bij elkaar zit ipv uit elkaar getrokken wordt :)

Stel het is 4-4 en er komt een groepje van 5 bij, dan is t plots 9-4 en probeert t spel dat gat op te vullen met singles of kleine panties.
Maar dan zouden ze je gewoon in een potje moeten doen die nog moet beginnen en ook pas laten beginnen wanneer er balance is

Verwijderd

Misschien ligt het aan mij maar ik heb al heel lang de bug dat ik geen servers kan zoeken doormiddel van het filter in te stellen..

Ik ga naar server browser. Zet de filter vervolgens op domination en op europese servers. Hij geeft aan dat er 64 servers op dat moment zijn, klik ik daar op en wat krijg ik? Een lijst met lege operation servers, lege conquest servers etc etc...

Ik kan nooit handmatig een server opzoeken...

Doe ik iets fout met de filter ofzo? In begin nergens last van maar sinds de eerste update heb ik hier al last van en ik heb het nog steeds..

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:25:
Misschien ligt het aan mij maar ik heb al heel lang de bug dat ik geen servers kan zoeken doormiddel van het filter in te stellen..

Ik ga naar server browser. Zet de filter vervolgens op domination en op europese servers. Hij geeft aan dat er 64 servers op dat moment zijn, klik ik daar op en wat krijg ik? Een lijst met lege operation servers, lege conquest servers etc etc...

Ik kan nooit handmatig een server opzoeken...

Doe ik iets fout met de filter ofzo? In begin nergens last van maar sinds de eerste update heb ik hier al last van en ik heb het nog steeds..
Het lukt mij bijvoorbeeld ook nooit om op servernaam te zoeken. Volgens mij werkt dat helemaal niet. Wat ik ook invoer van een server waarvan ik weet dat deze bestaat wordt ie niet gevonden...

PSN id: PENo1

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

mijn "server browser" op de ps4 heeft tot nu toe nog geen problemen gehad.
Ik beperk me filters echter alleen op game mode (en voor de rest dus niets qua minimaal aantal personen servers / europe etc).

• egbertbrinks
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-09 20:56
Iemand anders last van dat de game crashed en dat je offline gezet wordt?

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
egbertbrinks schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:52:
Iemand anders last van dat de game crashed en dat je offline gezet wordt?
Ja hier ook. Dan maar single player. Balen man. Net de kids op bed,vrouwtje de deur uitgeschopt. Neeeee

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Hier ook

• egbertbrinks
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-09 20:56
Bajan schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:57:
[...]

Ja hier ook. Dan maar single player. Balen man. Net de kids op bed,vrouwtje de deur uitgeschopt. Neeeee
Schijnt inmiddels alweer te werken! Sms vrouwtje maar, blijf nog maar even weg. :+

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:51
Er gaat toch echt iets mis momenteel. Al m'n stats zijn gereset, lekker dan:(

PSN: xMaurice93

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-11 23:09
Servers zijn (deels) down en buggy. Kan zelf ook niets joinen. Op Reddit zag ik ook al wat mensen los gaan. Helaas even afwachten dus.

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-11 11:52

Adw

ik lijk mijn stats kwijt te zijn op het moment van schrijven, nadat ik (via squad join) in een lege server terecht kwam. De persoon via wie ik in die server terecht kwam is zijn stats ook kwijt.

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Unknown error bij joinen.. shit.

If it aint fixed, it's broken.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik kan nu geen spel starten.

• Vlassie1980
Ben ook mijn ranks kwijt, zit gewoon weer op level 0 :(

Edit: Nu heb ik alles weer :)

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Aangezien mp niet werkt maar even sp. Ik krijg t niet voor elkaar om de besturing van t vliegtuig zo te krijgen als in mp. Left stick roll bijvoorbeeld. Heb t in gesteld als veteran voor de airvehicle buttons en sticks southpaw.. Maar t werkt niet.. Blijf maar met Left stick gewoon links en rechts turnen

PSN id: PENo1

• To easy
Geen problemen hier. Hellriegel blijft lekker, maar enige min punt wat ik er nu mee heb is dat die in range generfed is en misschien is dat ook wel zo eerlijk haha.

Russian sniper is ook nog steeds fijn om mee te spelen.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:51
Wat is er in vredesnaam met de matchmaking gebeurd sinds de nieuwe update? Ik word werkelijk waar iedere operations-game helemaal aan gort geschoten. (Met een team vol kwalitatief mindere medespelers). Vaak heeft de tegenstander niet eens een tweede battalion nodig. Echt enorm frustrerend. Meer mensen die hier last van hebben?

PSN: xMaurice93

Maurice079 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:36:
Wat is er in vredesnaam met de matchmaking gebeurd sinds de nieuwe update? Ik word werkelijk waar iedere operations-game helemaal aan gort geschoten. (Met een team vol kwalitatief mindere medespelers). Vaak heeft de tegenstander niet eens een tweede battalion nodig. Echt enorm frustrerend. Meer mensen die hier last van hebben?
Was het nu niet zo dat je kon kiezen in welk team je wilde zitten bij operations en dat vrijwel iedereen dus aanvallen kiest omdat dat veel leuker is en hogere scores oplevert?

• Vlassie1980
Waarom ben ik nog steeds mijn rank kwijt? Heb er al zo veel uren in gestoken om te levelen en nu zit ik weer op level 0 voor elke class :?

Meer mensen die dit ervaren?

Mijn rank overall is trouwens wel 31..

[ Voor 10% gewijzigd door Vlassie1980 op 17-12-2016 13:43 ]

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:49:
[...]
Hmm, een gat vullen met kleine panties.. misschien moet ik dit spel weer eens proberen! :+ ;)
cowbell schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:22:
[...]

Hmm, een gat vullen met kleine panties.. misschien moet ik dit spel weer eens proberen! :+ ;)
Oh hahaha crap _O-

Parties dus..

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:19
Vlassie1980 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:41:
Waarom ben ik nog steeds mijn rank kwijt? Heb er al zo veel uren in gestoken om te levelen en nu zit ik weer op level 0 voor elke class :?

Meer mensen die dit ervaren?

Mijn rank overall is trouwens wel 31..
Maar je hebt wel waarschijnlijk alle wapens? Ook die wat je bijv op rang 10 had?

Mijn neef had dit op het begin, class ranks waren niet terug gekomen moest hij gewoon opnieuw mee beginnen, maar hij had dan wel het geluk dat hij gewoon nog alle wapens had.
Bij ons is vrijwel iedereen zo goed als gestopt met BF1, nu terwijl ik het type betrap ik mezelf er ook op. Volgens mij heb ik het spel ook alweer zo'n 2-3 weken niet opgestart, toevallig een paar dagen terug voor de nieuwe map maar dat was ook weer een tegenvaller voor mij/ons, na nog geen 10 minuten werd het weer afgesloten.
Hopelijk dat de map packs over een tijdje nog wat lol gaan geven anders is het wel jammer.

Het WW1 sfeertje laat mij helaas niet het spel spelen, te weinig reden/motivatie om door te spelen behalve: even leuk schieten in een WW1 omgeving.
BF4 heb ik ongeveer een jaar lang gespeeld met de standaard maps, vrijwel alleen maar bf4, uiteindelijk na een jaar voor een prikkie de premium erbij gehaald. Om 1 of andere reden haalde ik (althans iedereen in mijn fam/vriendenkring) er veel meer lol uit..
Ondanks dat BF1 mooier en toffer gemaakt is, blijft het daar helaas bij.

• To easy
LopendeVogel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:13:
[...]

Maar je hebt wel waarschijnlijk alle wapens? Ook die wat je bijv op rang 10 had?

Mijn neef had dit op het begin, class ranks waren niet terug gekomen moest hij gewoon opnieuw mee beginnen, maar hij had dan wel het geluk dat hij gewoon nog alle wapens had.
Bij ons is vrijwel iedereen zo goed als gestopt met BF1, nu terwijl ik het type betrap ik mezelf er ook op. Volgens mij heb ik het spel ook alweer zo'n 2-3 weken niet opgestart, toevallig een paar dagen terug voor de nieuwe map maar dat was ook weer een tegenvaller voor mij/ons, na nog geen 10 minuten werd het weer afgesloten.
Hopelijk dat de map packs over een tijdje nog wat lol gaan geven anders is het wel jammer.

Het WW1 sfeertje laat mij helaas niet het spel spelen, te weinig reden/motivatie om door te spelen behalve: even leuk schieten in een WW1 omgeving.
BF4 heb ik ongeveer een jaar lang gespeeld met de standaard maps, vrijwel alleen maar bf4, uiteindelijk na een jaar voor een prikkie de premium erbij gehaald. Om 1 of andere reden haalde ik (althans iedereen in mijn fam/vriendenkring) er veel meer lol uit..
Ondanks dat BF1 mooier en toffer gemaakt is, blijft het daar helaas bij.
Maar als je langs het WW1 sfeertje heen kijk wat mis je dan bijvoorbeeld? De variatie in wapens en attachments bijvoorbeeld of moderne wapens/voertuigen?

• LopendeVogel
To easy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:26:
[...]

Maar als je langs het WW1 sfeertje heen kijk wat mis je dan bijvoorbeeld? De variatie in wapens en attachments bijvoorbeeld of moderne wapens/voertuigen?
Ook daar heb ik over na zitten denken, want BF1 staat nog op de frontpage maar het triggert me gewoon totaal niet meer om erop te klikken...
Ik denk dat het vooral uitbreidingen zijn, op wapens, voertuigen en etc. Nu weet ik dat ze vroeger geen laser sight hadden, maar ze doen nu letterlijk NIKS.
Je kan gewoon NIKS behalve wat schieten en je class omhoog rangen tot 10... en klaar.

Het is niet meer van: maak 50 headshots met dat wapen en je krijgt dit of dat.

Wapen printjes? Buiten dat je ze eigenlijk totaal niet ziet, hoef je er ook niks voor te doen behalve een potje te voltooien en geluk te hebben voor een battlepack. De knots en het zwaard had ik letterlijk al binnen 2 weken (elk potje was het wel raak met een battlepack), dan heb je ze en kom je erachter dat het helemaal niks speciaals is.

Ps ik wil niet al te negatief overkomen voor de mensen die nog altijd plezier beleven, want het is een mooie game.. Maar ik haal er totaal geen voldoening meer uit, ik heb geen reden om iets te doen want er valt niks te doen, behalve verstand op 0 en schieten :P

• dangerpaki
  • Laatst online: 20:37
Ik vind het wel lekker dat je gewoon een wapen pakt en speelt ipv al dat poes pas met wat je wel en niet erop zet.

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
LopendeVogel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:36:
[...]

Ook daar heb ik over na zitten denken, want BF1 staat nog op de frontpage maar het triggert me gewoon totaal niet meer om erop te klikken...
Ik denk dat het vooral uitbreidingen zijn, op wapens, voertuigen en etc. Nu weet ik dat ze vroeger geen laser sight hadden, maar ze doen nu letterlijk NIKS.
Je kan gewoon NIKS behalve wat schieten en je class omhoog rangen tot 10... en klaar.

Wapen printjes? Buiten dat je ze eigenlijk totaal niet ziet, hoef je er ook niks voor te doen behalve een potje te voltooien en geluk te hebben voor een battlepack. De knots en het zwaard had ik letterlijk al binnen 2 weken (elk potje was het wel raak met een battlepack), dan heb je ze en kom je erachter dat het helemaal niks speciaals is.

Ps ik wil niet al te negatief overkomen voor de mensen die nog altijd plezier beleven, want het is een mooie game.. Maar ik haal er totaal geen voldoening meer uit, ik heb geen reden om iets te doen want er valt niks te doen, behalve verstand op 0 en schieten :P
Kan me hier redelijk in vinden. Alhoewel ik nog steeds aardig plezier heb in BF1 na een goede uur of 50 online, merk ik ook wel dat de ouderwetse wapens wat beperkt zijn. Per klasse heb je wat goede wapens, de rest heb je weinig aan. Personaliseren is er niet echt bij: upgrades zijn er niet echt. Battlepacks zijn domweg onzinnig, een skin verdienen die je niet eens ziet? Maar dat gezegd hebbende, ik vermaak me er toch best mee. Zou mooi zijn als de volgende zich zou afspelen in het hedendaagse Midden Oosten ofzo met hedendaagse wapens.

• Yonix
  • Laatst online: 18:46
Sinds vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PI9cEKKtQ08IcQ7CHEScP8Zz/medium.jpg
_/-\o_ 8)

Trouwens, die steelbook is compleet nutteloos in mijn geval - en enkel voor de Blu-Ray-versie gemaakt, want de DVD's passen er niet eens in. 8)7 |:( Gelukkig gaat alles nu toch via Origin, dus gewoon een kwestie van CD-key invoeren en gaan met die banaan! :9

• MRE-Inc
[...]

Beleving en ervaring is voor iedereen anders. Jammer dat je er geen voldoening meer uit haalt. Niet lullig bedoelt, maar ik neem aan dat je ook al piloot level 10 bent ? Dat je elk potje dat je vliegt alle vijandelijke vliegtuigen in een dogfight verslaat, dat je je eigen team helpt met spot flares en ook nog eens per potje 20+ kills maakt met je boordkanon en bommen ? Of tanker level 10 of cavalerie level 10 ?

Ik heb zelf ook wel eens het idee dat ik er geen voldoening meer uit haal, maar dan pak ik het vliegtuig wat toch al een stuk moeilijker is om kills mee te maken. Gisteren weer sinds lange tijd de Mondragon Optical geprobeerd omdat het met de hellriegel wel heel makkelijk ging. Met de Mondragon Optical moest ik weer echt moeite doen om 3-4 man af te knallen zonder zelf dood te gaan. Weer net iets anders/andere tactiek gebruiken/spelen om dezelfde resultaten te halen.

Mij boeien die hele skins, battlepacks, medals, unlocks zoals red dot (BF4) sights, foregrips helemaal niks. Door het gebrek daaraan laat ik mijn spel ervaring/beleving niet beinvloeden. Je kan ook met elk wapen proberen 100 kills te maken. Doet iemand waar ik veel mee speel ook. Gaat soms een beetje ten koste van de teamplay, maar goed, je kan zo wel langer spelen.

Hoor ook veel mensen klagen dat bv de Martini Henry generfd is. Op zich hebben ze wel gelijk want het is ene level 10 wapen waarvoor je lang gespeeld en je kunt er nu minder makkelijk OHK's mee maken. Maar goed, voor mij dan weer een extra uitdaging om daar mee te spelen en wel OHK's te maken door meer headshots te maken. Laat ik het zo zeggen (niet lullig bedoelt naar jou toe): een leuke en uitdagende spelervaring hangt bij mij niet af van dingen die ik krijg of kan unlocken. Al kan ik wel begrijpen dat het gebrek aan unlocks voor sommigen wel een deal breaker kan zijn.

• To easy
[...]

Ik snap je en vind ik aan de eene kant niet zo gek vergeleken met BF4. Soms wil je gewoon iets hebben om voor te spelen enzo en dat heb ik zelf ook wel eens. Ik vind BF1 nog steeds erg vet en geniet er nog elke keer van, maar dan wel vooral met vrienden in een squad spelen. En opzich vind ik het ook wel ergens leuk dat er niet teveel aan customizing in zit. Gewoon een potje joinen een bepaald wapen kiezen en knallen maar.

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:21
To easy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:26:
[...]

Ik mis zelf inderdaad die 2 dingen. In BF4 zaten toch heel wat fijnere wapens dan in BF1, al begrijp ik natuurlijk dat de moderne wapens er niet waren. Ook het spelen met voertuigen vind ik veel minder leuk. Als ik in mijn eentje moest spelen kon ik mij alleen al uren vermaken in tanks en helikopters. Als je een beetje goede passagier had kon je met een apache de halve map domineren.

Ik ben echt bang dat het eerst via WW2 in BF2 pas weer naar de moderne tijd gaat. (Nergens op gebaseerd. maar lijkt mij logisch na WW1).

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 18-12-2016 17:12 ]

• To easy
Dennisdn schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:11:
[...]

Ik mis zelf inderdaad die 2 dingen. In BF4 zaten toch heel wat fijnere wapens dan in BF1, al begrijp ik natuurlijk dat de moderne wapens er niet waren. Ook het spelen met voertuigen vind ik veel minder leuk. Als ik in mijn eentje moest spelen kon ik mij alleen al uren vermaken in tanks en helikopters. Als je een beetje goede passagier had kon je met een apache de halve map domineren.

Ik ben echt bang dat het eerst via WW2 in BF2 pas weer naar de moderne tijd gaat. (Nergens op gebaseerd. maar lijkt mij logisch na WW1).
Oke oke duidelijk.

Ja dat denk ik wel, maar WW2 is toch al weer een stuk uitgebreider en in tigers en shermans rijden moet ook leuker zijn :). En dan vietnam, koude oorlog en dan mag het weer een keer het heden zijn.

Verwijderd

Ook last van enorme lag?

• Turfschipper
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Haha Dennis, ik ben juist bang dat ze WWII gaan over slaan, ;-).

Ik hoop next wwii en dan Vietnam. Denk dat het ook niet zo heel lang duurt voordat we dat weten. Battlefront 2 volgend jaar, en dan het jaar erop al weer de nieuwe battlefield. Denk dat EA het zo gaat doen komende jaren.

• MRE-Inc
Turfschipper schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:42:

Ik hoop next wwii en dan Vietnam. Denk dat het ook niet zo heel lang duurt voordat we dat weten. Battlefront 2 volgend jaar, en dan het jaar erop al weer de nieuwe battlefield. Denk dat EA het zo gaat doen komende jaren.
Vietnam gaat denk ik niet gebeuren op zo'n grote schaal. Het was al een uitbereiding op BFBC2 met een paar mappen. Tevens is er volgens mij al een Battlefield Vietnam. Die oorlog was namelijk ongelooflijk impopulair en in Europa veel minder bekend, net zoals de oorlog in Korea. Zal dus wel iets van WW2 worden en daarna weer iets in de huidige tijd zoals BF3 en BF4. Al hoop ik wel op een nieuwe BF Vietnam alleen al voor de muziek van bv Creedence Clearwater Revival met Fortunate Son. Maar zoals al gezegd....dat is allemaal al gedaan in oa BFBC2.

Ik hoop alleen dat ze COD niet achterna gaan met die future warfare ergens in de ruimte met exo suits en dat soort shit.

Turfschipper schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:42:

Denk dat ze juist naar de WWII era zullen gaan. Zeker gezien de eerste BF. Zou wel erg gaaf zijn als ze dat besluiten te doen. WWII met deze engine. Man o man. D-Day, Operation Market Garden, Stalingrad etc. O+

But only time will tell in the end....

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11 08:27
[...]

Dan heb jij toch heel veel geluk met die battlepacks en puzzelstukken, ik heb tot nu toe nog maar 1 puzzelstuk weten te verzamelen 8)7

• FunkyBro
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:08
[...]

...
Na heel wat uren gespeeld te hebben was het enthousiasme van het eerste uur er bij mij ook wel even af, maar heb eigenlijk net pas de medals ontdekt. Maakt het toch weer een uitdaging om er 1 te verdienen. Niet allemaal even moeilijk, maar je wordt wel uitgedaagd om in alle klasses is te bereiken binnen de week die ervoor staat. Er zijn er ook genoeg te verdienen (plus de bijbehorende xp) om weer even zoet te zijn :)

Cities aren't loud, cars are loud

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:31
Het beloningssysteem is gewoon niet zo leuk als in BF 3 en 4. Levelen voegde daar wat aan toe. Maar in BF1 gewoon vrijwel niet, de meeste wapens die je kan unlocken zijn niet eens perse beter dan de standaard wapens. Ik vind het jammer dat ze er vanaf zijn gestapt.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ik mis alle weapon upgrade poespas juist totaal niet. Vind het juist fijn dat het lekker overzichtelijk is qua wapens enzo en er niet allemaal rare wapens en gadgets gebruikt worden.

Het spel zelf geeft mij genoeg voldoening (mooie OHK's met bolt action rifles maken bijvoorbeeld) en gewoon leuke matches hebben met een team wat samen werkt. Ik zie dan ook niet in waarom je extra 'Beloning' voor het spelen nodig zou moeten hebben. Speelde tot voor kort nog regelmatig BF1943 waar helemaal niets te 'verdienen' viel, het gaat toch om de gameplay?

Kan me dan ook niet vinden in de reacties hier van mensen die er al op uitgekeken zijn, sterker nog, het is eerste keer in jaren dat ik weer beetje 'verslaafd' aan een spel ben :p. Kijk uit naar ieder vrij momentje wat ik kan pakken om ff lekker te spelen (ik ben overigens nog maar level 44, maar ik ben ook geen hardcore gamer).

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21
Hier heb ik nu 19 uur gespeeld vanaf de release. Voor mij is het beloningsysteem wel voordelig, gezien ik niet zoveel kan spelen. Waar ik in BF4 altijd meteen zwaar werd ge-owned in ‘close combat’ als ik het spel binnen wandelde, door mensen die veel betere wapens hadden en een complete veel betere loadout door levellen. Nu heb ik hier merkbaar minder last van. Die medals zijn lastig voor mij: Ben ik halverwege voor een medal, dan is hij alweer gereset omdat de week voorbij is.

Iedereen is gewend geworden aan alleen maar pushen en levellen in FPS games, maar in bijvoorbeeld CS en RTCW was dit ook niet aan de orde en deze games zijn echt erg lang (en CS nog) populair geweest. Wat mij betreft stoppen ze de beloningen voor levellen vooral in uiterlijke pracht en praal (Zoals bijvoorbeeld de zwarte Storm Trooper in SW:BF).

[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 19-12-2016 12:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MRE-Inc
jap85 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:52:
Ik mis alle weapon upgrade poespas juist totaal niet. Vind het juist fijn dat het lekker overzichtelijk is qua wapens enzo en er niet allemaal rare wapens en gadgets gebruikt worden.

Het spel zelf geeft mij genoeg voldoening (mooie OHK's met bolt action rifles maken bijvoorbeeld) en gewoon leuke matches hebben met een team wat samen werkt. Ik zie dan ook niet in waarom je extra 'Beloning' voor het spelen nodig zou moeten hebben. Speelde tot voor kort nog regelmatig BF1943 waar helemaal niets te 'verdienen' viel, het gaat toch om de gameplay?

Kan me dan ook niet vinden in de reacties hier van mensen die er al op uitgekeken zijn, sterker nog, het is eerste keer in jaren dat ik weer beetje 'verslaafd' aan een spel ben :p. Kijk uit naar ieder vrij momentje wat ik kan pakken om ff lekker te spelen (ik ben overigens nog maar level 44, maar ik ben ook geen hardcore gamer).
Helemaal mee eens. Ook voor mij gaat het om de gameplay. Het lijkt er steeds meer op dat wanneer er geen beloningen in de game zitten, het niet meer leuk gevonden wordt. Nou dan krijg je een nieuwe scope op je assault rifle, ben je 5 minuten blij en vervolgens wil je weer een nieuwe beloning. Maar goed dat schijnt een beetje de tendens te zijn in het hedendaags gamen. Alle games zitten vol met zogenaamde beloningen of moeten vol zitten daarmee anders haakt men blijkbaar af. Het winnen van een potje CQ is al niet meer voldoende. Spelen om maar iets te krijgen...

Ik zelf vind het leuker om een leuke pot CQ te winnen, het lieft met 10 tickets verschil. Van achterstand terug komen naar een voorsprong en die maar net aan kunnen behouden. Daarom doe ik ook niet aan al die medal onzin mee. Ik heb er geloof ik 2. Die skins die ik in de battlepacks krijg, verkoop ik allemaal.

Vind het prima overigens dat anderen wel voor unlocks willen spelen, maar mij gaat het puur om de gameplay.....

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
https://www.ea.com/news/c...the-battlefield-1-key-art

Concept To Completion:
CREATING THE BATTLEFIELD 1 KEY ART
Robert Sammelin, Senior Concept Artist at DICE discusses the creative process behind the Battlefield 1 key art.

Afbeeldingslocatie: https://prod-media-eacom.pulse.ea.com/content/news/www-ea/en_US/2016/11/concept-to-completion-creating-the-battlefield-1-key-art/_jcr_content/bodyPar/section/columns/column/content/media/asset/adaptiveimage/large.img.jpg

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21
Yonix schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:33:
Sinds vandaag:
[afbeelding]
_/-\o_ 8)

Trouwens, die steelbook is compleet nutteloos in mijn geval - en enkel voor de Blu-Ray-versie gemaakt, want de DVD's passen er niet eens in. 8)7 |:( Gelukkig gaat alles nu toch via Origin, dus gewoon een kwestie van CD-key invoeren en gaan met die banaan! :9
Er is ook een PC topic, hier zitten hoofdzakelijk console gamers. :)

Het is denk ik vrijwel zeker dat de volgende Battlefield weer een WW2 thema zal krijgen. Momenteel zie je op heel veel forums dat iedereen daar op zit te wachten. Men dacht dit ook al voor de release van BF1 release, maar dit werdt toch WW1.

Een piraten thema zou ook fraai zijn, maar je bent dan zo beperkt m.b.t. de wapens. Of ze doen weer een surprise met als thema de Golf Oorlog, maar dat is net zoals met Vietnam, je bent dan behoorlijk beperkt met de omgevingen van de maps (alleen zand, strand en stedelijk gebied).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
Het succes van BF1 heeft ook wel aangetoond dat er vraag naar een dergelijke 'klassieke' WW shooter is, het zou raar zijn als ze nu ineens weer overgaan naar de present time of zelfs toekomstige meuk.
met WW2 als thema kunnen ze de naam ook gewoon doorzetten als BF2. :)

Wellicht komt er volgend jaar nog wel een minimale 'upgrade' met een ander thema zoals Bf4 -> Hardline aangezien Battlefront toch een heel ander genre is en ze anders geen shooter uitbrengen.
jap85 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:52:

Ook helemaal mee eens!

In BF3 en 4 had je meer mogelijkheden. Maar daarom zag ik door de bomen het bos niet meer. Geef mij maar liever minder wapens en gewoon goede, core gameplay.

Al om al, als ik kijk naar alle Battlefields (heb ze allemaal gespeeld op BF2142 na), moet ik zeggen dat Battlefield 1 mij het meeste een "battlefield feel" geeft. Compleet met headset is dit het meest "immersive" ervaring welke ik tot nu toe heb mee mogen maken. Het feit dat deze game zoveel mogelijk "analoog" is (lees, geen lock-on wapens) helpt daar ook bij. Daar werd ik pas zo simpel van bij BF3 en BF4...

Nu zijn alle wapens en voertuigen pure skills. Niets gaat automatisch. Voeg daarbij Operations aan toe en ik kan bijna geen andere BF game meer spelen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Is Operations verneukt sinds de laatste patch? Bij conquest kom ik meteen in een game (en daar vind ik niets aan) terwijl ik bij Operations een eeuwigheid moet wachten tot ik eens in een game terecht kom. Dat heb ik weleens anders meegemaakt, normaal kon ik altijd meteen spelen maar dat is blijkbaar niet meer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Reefun schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:45:
[...]

Ook helemaal mee eens!

In BF3 en 4 had je meer mogelijkheden. Maar daarom zag ik door de bomen het bos niet meer. Geef mij maar liever minder wapens en gewoon goede, core gameplay.

Al om al, als ik kijk naar alle Battlefields (heb ze allemaal gespeeld op BF2142 na), moet ik zeggen dat Battlefield 1 mij het meeste een "battlefield feel" geeft. Compleet met headset is dit het meest "immersive" ervaring welke ik tot nu toe heb mee mogen maken. Het feit dat deze game zoveel mogelijk "analoog" is (lees, geen lock-on wapens) helpt daar ook bij. Daar werd ik pas zo simpel van bij BF3 en BF4...

Nu zijn alle wapens en voertuigen pure skills. Niets gaat automatisch. Voeg daarbij Operations aan toe en ik kan bijna geen andere BF game meer spelen.
Prachtig he, dat analoge oorlog voeren? Ik hou daar ook van. De vele upgrades die je bijvoorbeeld bij COD hebt maken mij helemaal hysterisch, voeg daar een hysterische pot gameplay bij waar je ADHD van krijgt en dan is het voor mij wel genoeg geweest. COD is wat dat betreft een compleet andere tak, ieder zijn ding toch? Mijn vriendin speelt COD grijs.. ik snap het ook niet :+
Na een potje BF1 ben ik lekker rustig en voldaan, na een potje COD ben ik helemaal hyper :+
Vanavond ga ik BF1 voor het eerst spelen op mijn xbox one - afgelopen zondag gekocht bij bol.com , alles staat er klaar voor, let the analog war begin! :)

• To easy
MRE-Inc schreef op maandag 19 december 2016 @ 07:38:
[...]

Vietnam gaat denk ik niet gebeuren op zo'n grote schaal. Het was al een uitbereiding op BFBC2 met een paar mappen. Tevens is er volgens mij al een Battlefield Vietnam. Die oorlog was namelijk ongelooflijk impopulair en in Europa veel minder bekend, net zoals de oorlog in Korea. Zal dus wel iets van WW2 worden en daarna weer iets in de huidige tijd zoals BF3 en BF4. Al hoop ik wel op een nieuwe BF Vietnam alleen al voor de muziek van bv Creedence Clearwater Revival met Fortunate Son. Maar zoals al gezegd....dat is allemaal al gedaan in oa BFBC2.

Ik hoop alleen dat ze COD niet achterna gaan met die future warfare ergens in de ruimte met exo suits en dat soort shit.
Neeeee Vietnam is juist populair haha. Jungle maps, napalms, heuy choppers en veel bunkers en gunpits. De eerste battlefield vietnam game was erg vermakelijk en ik hoop echt dat zie die een keer met de huidige engines gaan maken O-)

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16:11
Lekker Ventje schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:53:
Is Operations verneukt sinds de laatste patch? Bij conquest kom ik meteen in een game (en daar vind ik niets aan) terwijl ik bij Operations een eeuwigheid moet wachten tot ik eens in een game terecht kom. Dat heb ik weleens anders meegemaakt, normaal kon ik altijd meteen spelen maar dat is blijkbaar niet meer.
Bij mij iig wel (XBone), alle Mp games starten snel op, behalve Operations. Zonde, want vind ik veruitst het vetst.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/thinKXN.jpg

The stories of the heroic garrison inside of Fort Vaux inspired us deeply, they fought a tough battle for every inch in the dark in these underground corridors. Down here in the maze of dark galleries the French and Germans fought ferociously with grenades, flamethrowers, and poison gasses.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CUkvwI2.jpg

Around 1 million shells were fired in the opening barrage of the Battle of Verdun. This created massive forest fires around the fortified city and the battlefields surrounding it. Soldiers tell stories of being able to see these fires from far away. We really wanted to capture this initial fighting in a battle that came to be known as the Devil’s Anvil.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rhpAcix.jpg

The initial fighting around Verdun quickly transformed villages like Samogneux and entire forests into shadows of their former self. Verdun turned into the longest battle of the war lasting 9 months which completely transformed it. We wanted our players to be part of these initial intense attacks in the cold February of 1916.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1CNd3hM.jpg

Some 40 million artillery shells were fired over the course of the battle at Verdun, pulverizing the ground, turning the earth into a shattered lunar landscape. And underneath some of these trenches, tunnels and underground fortresses provide for new experiences yet unexplored in Battlefield 1.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HSkPepA.jpg

In contrast to Verdun the Battle of Soissons in late 1918 inspired us to create a new set of maps that captures the massive French tank assaults. The fighting revolves around key bridges over the Aisne River and something big lurks around the village of Fismes.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 16:23
Ziet er erg goed uit! ik heb nu al zin in maart.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:33
Ik weet niet wat er aan de hand is maar al mijn stats zijn gereset en ik kan geen game meer opstarten, ik word hele tijd gedisconnect. Meer mensen die hier last van hebben ?

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 17:20
Nog meer mensen die last hebben dat de ps4 veel meer en harder staat te blazen na de update?

• Uffeltje
Ik denk dat de map van het eerste plaatje de nieuwe Operation Metro / Locker gaat worden. :P

YouTube

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:38

The_Worst

Unox

Merkt dat de laatste dagen de verbinding naar de server nogal brak is. Wordt het icoontje van lag oranje, rood, verdwijnt weer voor een paar tellen en dan begint deze weer bij oranje. Ik dacht eerst dat dit aan 1 map lag, maar zag het zojuist bij een andere map verschijnen. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• To easy
Uffeltje schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:46:
Ik denk dat de map van het eerste plaatje de nieuwe Operation Metro / Locker gaat worden. :P
Haha sws en dat altijd wel eens grappig zo'n clutch map :). Maar damn als ze de maps zo vet maken als deze screenshots dan heb ik er erg zin in. Vooral de maps rondom en in Verdun moet toch echt episch worden. Leuk dat ze echt alle "battles" van WW1 aan de orde willen brengen :)
:D :D Dát zou wat zijn >:)
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:54:
[...]

Prachtig he, dat analoge oorlog voeren? Ik hou daar ook van. De vele upgrades die je bijvoorbeeld bij COD hebt maken mij helemaal hysterisch, voeg daar een hysterische pot gameplay bij waar je ADHD van krijgt en dan is het voor mij wel genoeg geweest. COD is wat dat betreft een compleet andere tak, ieder zijn ding toch? Mijn vriendin speelt COD grijs.. ik snap het ook niet :+
Na een potje BF1 ben ik lekker rustig en voldaan, na een potje COD ben ik helemaal hyper :+
Vanavond ga ik BF1 voor het eerst spelen op mijn xbox one - afgelopen zondag gekocht bij bol.com , alles staat er klaar voor, let the analog war begin! :)
Heerlijk ja! Ik hield van CoD. Begon met CoD 2 op de PC, vervolgens CoD 4 op de X360 tot Black Ops 2. Daarna geen een meer gehaald.

CoD is "goed" op zijn eigen manier. Het is, naar mijn mening, een "fast-paced arcade shooter". En in dat opzicht zijn alle CoDs sterk.

Echter, Met CoD had ik zo vaak echte rage quits. Raakte er zo opgefokt van soms.

Met BF3/4 had ik ook nog wel rage quits, maar stuk minder als met CoD.

Enter BF1. Ik heb 1x een rage quit gedaan met Operations @ Iron Walls als aanvaller toen letterlijk de gehele enemy team in de bunker zat (pre-patch). Vreselijk. Afgezien daarvan, geen een keer.

Bijna iedere keer dat ik zelf dood ga is gewoon legit en heb zelfs een paar keer een applaus gegeven :+

• LopendeVogel
Reefun schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:23:
[...]

:D :D Dát zou wat zijn >:)

[...]

Heerlijk ja! Ik hield van CoD. Begon met CoD 2 op de PC, vervolgens CoD 4 op de X360 tot Black Ops 2. Daarna geen een meer gehaald.

CoD is "goed" op zijn eigen manier. Het is, naar mijn mening, een "fast-paced arcade shooter". En in dat opzicht zijn alle CoDs sterk.

Echter, Met CoD had ik zo vaak echte rage quits. Raakte er zo opgefokt van soms.

Met BF3/4 had ik ook nog wel rage quits, maar stuk minder als met CoD.

Enter BF1. Ik heb 1x een rage quit gedaan met Operations @ Iron Walls als aanvaller toen letterlijk de gehele enemy team in de bunker zat (pre-patch). Vreselijk. Afgezien daarvan, geen een keer.

Bijna iedere keer dat ik zelf dood ga is gewoon legit en heb zelfs een paar keer een applaus gegeven :+
Haha oké ja dat is wel beter, ik heb hier regelmatig gehad dat ik duidelijk mis schiet maar ondanks dat ik mis schiet is die kerel toch dood.
Ook regelmatig wordt ik gedood door iemand terwijl er 2 huizen oid tussen ons 2 staan, dan denk ik hu? Ziet die gene die x aantal muren niet enz? :P

Wat ik ook wel jammer vind is dat je je nergens kan verstoppen in het gras, want op een afstand is het gras plots verdwenen, denk je sneaky / tactisch ergens te liggen, voor de ander lig je gewoon op een open veld haha. Zo'n kill is dan minder erg want je weet dat de tegenstander geen gras ziet ondanks dat je in een hoog grasveld ligt.

Dan het rijden met een tank, zo wals je hele gebouwen plat, zo laat een klein hout paaltje je afremmen tot 0km/u.
Wat dan wel sci-fi aan de voertuigen is, is het auto repair haha :P Hadden we dat anno 2016-2017 maar die high tech :( Ofja niet alleen rijdende voertuigen hebben auto repair, ook vliegtuigen. Vleugel kapot? Oh geeft niet, pijltje naar links en je vleugels zijn weer 100% :D

Persoonlijk hadden ze van mij beter BF4 kunnen pakken in een WW1 jasje ipv BF Hardline in een WW1 jasje.
Qua gamen (op het begin merk je het niet, nadat je toch de nodige uurtjes gespeeld hebt wel) lijkt het heel veel op BF Hardline, qua aimen (bullet drop) tot het verkrijgen van wapens.
Bij BF Hardline doe je het met dollars, hier met warbonds.
Het idee van BF1 lijkt op veel gebieden 1 op 1 overgenomen van Hardline, en laat ik nu net Hardline niet bijzonder leuk vinden nadat je een x aantal uur gespeeld heb. Ja Hardline speelt makkelijk (net als bf1), ja bij Hardline hoef je niks te doen behalve rang x hebben voor een wapen (net als bf1), maar juist door het simpele wat ik van BF niet gewend ben (tot hardline dan) wordt dit spel snel saai.

Gelukkig ben ik niet gek haha, ik zie het aan mijn gehele (xbox) vriendenlijst, eerst stond alles op Battlefield 1, nu op van alles en nog wat maar helaas geen bf1 meer.

Kan aan mij liggen dat ik gewoon verwend ben door BF3 en BF4 waar je genoeg moest doen om dingen te bereiken (lees: vrij te spelen) wat gewoonweg volledig mist in Hardline - BF 1.

Ik hoop dat in maart wanneer de eerste DLC pack komt dat er weer wat lol komt kijken, maar goed het idee van hardline-bf1 blijft hetzelfde dus ik vrees dat die nieuwe maps leuk zijn voor een weekje en daarna zit je (wij) weer in het zelfde ritje.

Ps waarom haal je COD erbij haha? Iets als Fifa met NBA vergelijken, het lijkt niet op elkaar behalve dat het beiden een bal sport is.

[ Voor 31% gewijzigd door LopendeVogel op 20-12-2016 08:50 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Jeroenimoes schreef op maandag 19 december 2016 @ 19:12:
[afbeelding]

The stories of the heroic garrison inside of Fort Vaux inspired us deeply, they fought a tough battle for every inch in the dark in these underground corridors. Down here in the maze of dark galleries the French and Germans fought ferociously with grenades, flamethrowers, and poison gasses.

[afbeelding]

Around 1 million shells were fired in the opening barrage of the Battle of Verdun. This created massive forest fires around the fortified city and the battlefields surrounding it. Soldiers tell stories of being able to see these fires from far away. We really wanted to capture this initial fighting in a battle that came to be known as the Devil’s Anvil.

[afbeelding]

The initial fighting around Verdun quickly transformed villages like Samogneux and entire forests into shadows of their former self. Verdun turned into the longest battle of the war lasting 9 months which completely transformed it. We wanted our players to be part of these initial intense attacks in the cold February of 1916.

[afbeelding]

Some 40 million artillery shells were fired over the course of the battle at Verdun, pulverizing the ground, turning the earth into a shattered lunar landscape. And underneath some of these trenches, tunnels and underground fortresses provide for new experiences yet unexplored in Battlefield 1.

[afbeelding]

In contrast to Verdun the Battle of Soissons in late 1918 inspired us to create a new set of maps that captures the massive French tank assaults. The fighting revolves around key bridges over the Aisne River and something big lurks around the village of Fismes.
Vind het er echt wel vet uitzien, nu al zin in!!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Ricloo86
Wel lelijk dat ik nu 4 "nieuwe" medals krijg die ik al heb gehaald, weet dat het weinig oplevert maar ik vind het gewoon leuk en uitdagend om ze te halen.

Krijg je overigens de 7k punten opnieuw als je ze vaker speelt?

Gister avond trouwens een pracht moment. Die kerel had me al 2x te pakken en ik was het zat. Dus dan krijg je dit ;

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:24:
Wel lelijk dat ik nu 4 "nieuwe" medals krijg die ik al heb gehaald, weet dat het weinig oplevert maar ik vind het gewoon leuk en uitdagend om ze te halen.

Je krijgt volgens mij elke keer de punten inderdaad als je een onderdeel haalt.

• Ricloo86
donvalentino schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:36:
[...]

Je krijgt volgens mij elke keer de punten inderdaad als je een onderdeel haalt.
Oke heb er een aantal al 3x gehaald maar vind het gewoon lelijk dat je niet 5 nieuwe krijgt iedere week.

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:47:
[...]

Oke heb er een aantal al 3x gehaald maar vind het gewoon lelijk dat je niet 5 nieuwe krijgt iedere week.
Ja mee eens, aan de andere kant wel makkelijk extra XP scoren zo 8)7
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:24:

Die behaalde medals zie ik al een paar weken achter elkaar. Volgens mij heb ik de afgelopen 3 weken telkens maar 1 nieuwe medal gezien. En zin om ze opnieuw te halen heb ik ook niet. Plus degene die ik er dan bij krijg is dan bv een revolver-medal (met Fog of war waren die dingen nog te doen, nu die weg is niet meer). Of dat je met een Behemoth moet gaan killen. Leuk, maar de kans dat ik erin kom op een fatsoenlijke positie is 5% en de kans dat ons team hem krijgt ook nog eens 10%. Ik ben al blij als ik er 1x in de week in kan zitten, laat staan dat ik dan ook 20 kills, 5 vehicle destroys en 5 in 1 leven kan killen.

Dus nee, 100% medals ga ik niet halen.

• donvalentino

donvalentino

ik snap die medal niet voor tanks, bv onderdeel 1 disable 3 tracks...

Wat ik ook doe dit lukt me niet, vaak via een tank andere tanks opgeblazen / geweer van die tank disabled , ook vliegtuigen uit de lucht geschoten, maar helaas,

Krijg alleen voor elkaar met bv AT grenades een track te disablen maar de teller loopt dan niet op helaas.

Iemand tips / weet wat ik fout doe :)?

• Ricloo86
Martinspire schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:01:
[...]

Die behaalde medals zie ik al een paar weken achter elkaar. Volgens mij heb ik de afgelopen 3 weken telkens maar 1 nieuwe medal gezien. En zin om ze opnieuw te halen heb ik ook niet. Plus degene die ik er dan bij krijg is dan bv een revolver-medal (met Fog of war waren die dingen nog te doen, nu die weg is niet meer). Of dat je met een Behemoth moet gaan killen. Leuk, maar de kans dat ik erin kom op een fatsoenlijke positie is 5% en de kans dat ons team hem krijgt ook nog eens 10%. Ik ben al blij als ik er 1x in de week in kan zitten, laat staan dat ik dan ook 20 kills, 5 vehicle destroys en 5 in 1 leven kan killen.

Dus nee, 100% medals ga ik niet halen.
Vind juist wel een uitdaging om juist de moeilijke te halen.
Revolver is inderdaad wel erg pittig maar wel te doen.

Behemot had ik gisteren in 1 ronde de helft al gehaald (AA's tellen ook mee om als vehicle).

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:31
donvalentino schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:08:
ik snap die medal niet voor tanks, bv onderdeel 1 disable 3 tracks...

Wat ik ook doe dit lukt me niet, vaak via een tank andere tanks opgeblazen / geweer van die tank disabled , ook vliegtuigen uit de lucht geschoten, maar helaas,

Krijg alleen voor elkaar met bv AT grenades een track te disablen maar de teller loopt dan niet op helaas.

Iemand tips / weet wat ik fout doe :)?
Probeer mijnen neer te leggen. Je moet de rupsbanden kapot maken.
Oh trouwens..
Jeroenimoes schreef op maandag 19 december 2016 @ 19:12:

We wanted our players to be part of these initial intense attacks in the cold February of 1916.
Dice Logic : So, let's release the DLC in March |:(

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/3550643436/7c32c6f453835f2de2da0c119ee5dcdc.jpeg

• donvalentino

donvalentino

Labbers schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:02:
[...]

Probeer mijnen neer te leggen. Je moet de rupsbanden kapot maken.
Thx, maar niet 3 tegelijk neem ik aan anders ontploft die namelijk

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:31
Yes. Of leg ze een eindje uit elkaar.

• Major_ton
  • Laatst online: 11:46

Major_ton

Shoot!

Grappig om hier alle verschillende meningen te lezen. Het ouderwetse gevoel zonder al teveel toeters en bellen staat mij wel aan en ik wil mij er wel aan wagen, maar wacht even op een leuke aanbieding. MM is met € 52,- nu de goedkoopste, jammer dat ik de aanbieding in de PS Store ben misgelopen. Tips zijn welkom.

Some infinities are bigger than others.

• donvalentino

donvalentino

Major_ton schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:40:
Grappig om hier alle verschillende meningen te lezen. Het ouderwetse gevoel zonder al teveel toeters en bellen staat mij wel aan en ik wil mij er wel aan wagen, maar wacht even op een leuke aanbieding. MM is met € 52,- nu de goedkoopste, jammer dat ik de aanbieding in de PS Store ben misgelopen. Tips zijn welkom.
Black friday was dan ideaal voor je... scheelde 20 euries ofzo
(al is 52 euro voor zo'n uitgebreide game echt niet mis)

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 20-12-2016 13:44 ]

• Bajan
Budgetgaming.nl

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:48
Vandaag is de map Giant Shadow voor iedereen beschikbaar?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
Als het goed is wel ja.
Vorige week zat ie in de patch (?) en was het geen aparte download, dus dan zal dat nu ook zo zijn en kunnen ze m server-sided aanzetten voor iedereen.

• dangerpaki
  • Laatst online: 20:37
Meer mensen moeite om een spel in te komen? Krijg elke keer mededeling "the server has expiree" op de ps4

• To easy
BigF25 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:02:
Vandaag is de map Giant Shadow voor iedereen beschikbaar?
Ja klopt wel even een kleine update downloaden dacht ik!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Reefun schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:33:
Gister avond trouwens een pracht moment. Die kerel had me al 2x te pakken en ik was het zat. Dus dan krijg je dit ;

[video]
Haha mooi gedaan en terecht!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
Heb net voor het eerst even online gespeeld maar had natuurlijk nooit en te nimmer ook maar iets in te brengen daar ik het spel net 3 keer heb gespeeld (PS4) en voorheen altijd op PC speelde..

Nou is mijn vraag: toen ik nog actief BF2142 speelde kon je online eenvoudig al je stats zien. Is zo'n site er nu ook alweer? Kon zo snel niks vinden op Google

Twente komt eraan!

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:21
JoteW schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:12:
Heb net voor het eerst even online gespeeld maar had natuurlijk nooit en te nimmer ook maar iets in te brengen daar ik het spel net 3 keer heb gespeeld (PS4) en voorheen altijd op PC speelde..

Nou is mijn vraag: toen ik nog actief BF2142 speelde kon je online eenvoudig al je stats zien. Is zo'n site er nu ook alweer? Kon zo snel niks vinden op Google
In de appstore kan je de battlefield-app downloaden, maar het kan ook via de browser:
https://www.battlefield.com/companion

• To easy
JoteW schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:12:

Battlefieldtracker.com voor details van de details :)

Verwijderd

Ff een kort vraagje. Ik blijf maar over aimen als ik wil schieten. Ergo ik ga er altijd overheen ipv goed miken. Is natuurlijk kwestie van leren mikken. Maar iemand nog een andere tip? Instellingen al nagekeken maar het zijn er wel erg veel.

Ik speel op ps4 trouwens.
Als je de aimassist aan hebt staan en je aimt met L2 en dan pas schiet dan snapped ie automagisch op je target.
Je moet dan niet daarna als een gek aan je rechterpookje gaan trekken want dan gaat ie eraf.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:31
In de "Vraag en Aanbod" staan ze met regelmaat voor 35 euro... Zo heb ik hem aangeschaft.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:11:
Ff een kort vraagje. Ik blijf maar over aimen als ik wil schieten. Ergo ik ga er altijd overheen ipv goed miken. Is natuurlijk kwestie van leren mikken. Maar iemand nog een andere tip? Instellingen al nagekeken maar het zijn er wel erg veel.

Ik speel op ps4 trouwens.
poor Leno schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:41:
Als je de aimassist aan hebt staan en je aimt met L2 en dan pas schiet dan snapped ie automagisch op je target.
Je moet dan niet daarna als een gek aan je rechterpookje gaan trekken want dan gaat ie eraf.
Wat Leno zegt idd plus het feit dat je L2 moet leren abusen. Soms als ik de aim kwijt ben of er net naast heb zitten werkt het beter om gauw even L2 opnieuw te triggeren voor de auto aim ipv te proberen corrigeren met je pookje

Verwijderd

Ik ga ff aim assist zoeken. Thx!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
Gevonden? Ik niet namelijk haha

Twente komt eraan!

• Bajan
Settings
Gameplay
Advanced
Aim assist auto en Aim assist slowdown
Pagina: 1 ... 80 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.