Zou het niet weten. Heb toen een filmpje op youtube gezien met de langste sniper kill ooit. Was met een afghaan die veranderde in een bloedspetter van een .50 kogel. Hij hoefde er geen 2 meter boven te mikken net zoals in bf4 idd. Maar in bf4 zit je ook niet met een bloknote en een een windmeter je bulletdrop te berekenen. en dat deed de sniper in het filmpje wel.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:55:
[...]
Was de bullet drop bij BF4 niet ietwat onrealistisch?
Of in BC2 eerst een rijtje bomen wegmaaien met de .50 sniper voor een beter zicht op de vijandKoekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:05:
[...]
Ah ok, ja ik heb véél meer ervaring met snipen in BC2 en BF3.
Erg veel lol beleefd aan bijv die BF3 map Markaz Monolith met al die hoge flatgebouwen. Heli-taxi naar het dak en snipen maar
[...]
Dat is misschien iets te voorbarig, maar ben verder met je eens. Ik vind deze eerste indruk bijzonder matig, en precies wat ik wel vreesde.
Wanneer snapt EA nou eindelijk eens dat we Bad Company 3 willen
Even wat vragen
Wat doet V bij een siper? Ik zie leuk 75m, 150m en 300m ofzo, maar verder heb ik geen idee wat het precies doet. Ik zie ook niets veranderen.
Klopt het ook dat snipers niet automatisch relaoden na 1 schot, dus je moet uitzoomen, vervolgens laadt hij hem en dan weer inzoomen? <- resulteert in 2 minuten tijd tussen je eerste en tweede schot, althans zo voelt het.
Snipers hebben soms wel !!!!! 3 !!!! schoten nodig om iemand dood te krijgen. Ik weet niet wie zoiets overleeft, maar dat lijkt me echt onzin. Als een paard tegen me aan loopt, ben ik wel in één keer dood
Dan heb ik nu aardig wat punten om spullen te kopen, maar voor veel dingen moet ik level 2 of 3 zijn. Dan kijk ik bij de website van battlefield, zie ik dat ik nog maar 5% van de balk vol heb. Hoelang moet je doorgaan totdat je promoveert naar level 2? Ik ben Rank 8, dat is niet veel, maar als ik nu 5% van mijn balk vol heb, zou ik Rank 160
moeten zijn om voorbij level 1 te komen?
Wat doet V bij een siper? Ik zie leuk 75m, 150m en 300m ofzo, maar verder heb ik geen idee wat het precies doet. Ik zie ook niets veranderen.
Klopt het ook dat snipers niet automatisch relaoden na 1 schot, dus je moet uitzoomen, vervolgens laadt hij hem en dan weer inzoomen? <- resulteert in 2 minuten tijd tussen je eerste en tweede schot, althans zo voelt het.
Snipers hebben soms wel !!!!! 3 !!!! schoten nodig om iemand dood te krijgen. Ik weet niet wie zoiets overleeft, maar dat lijkt me echt onzin. Als een paard tegen me aan loopt, ben ik wel in één keer dood
Dan heb ik nu aardig wat punten om spullen te kopen, maar voor veel dingen moet ik level 2 of 3 zijn. Dan kijk ik bij de website van battlefield, zie ik dat ik nog maar 5% van de balk vol heb. Hoelang moet je doorgaan totdat je promoveert naar level 2? Ik ben Rank 8, dat is niet veel, maar als ik nu 5% van mijn balk vol heb, zou ik Rank 160

[ Voor 14% gewijzigd door Krilo_89 op 01-09-2016 18:08 ]
Na een tijdje spelen levelde ik vanzelf binnen de class, maar geen idee wat de vereisten ervoor zijn.Krilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:07:
Klopt het ook dat snipers niet automatisch relaoden na 1 schot, dus je moet uitzoomen, vervolgens laadt hij hem en dan weer inzoomen? <- resulteert in 2 minuten tijd tussen je eerste en tweede schot, althans zo lijkt het.
Dan heb ik nu aardig wat punten om spullen te kopen, maar voor veel dingen moet ik level 2 of 3 zijn. Dan kijk ik bij de website van battlefield, zie ik dat ik nog maar 5% van de balk vol heb. Hoelang moet je doorgaan totdat je promoveert naar level 2? Ik ben Rank 8, dat is niet veel, maar als ik nu 5% van mijn balk vol heb, zou ik Rank 160 moeten zijn om voorbij level 1 te komen?
De V cycle is dat als er eentje 300m ver is je recht schiet en het haalt, op 75m moet je er heel ver boven mikken. Is dus makkelijker mikken over bepaalde afstanden. Als iemand dichtbij zit en je staat op 300 afgesteld is het ook lastiger raakschieten:).
Echter om de afstand te zien waarop iemand zit, heb ik voorlopig alleen sie verrekijker kunnen ontdekken die dat kan. Kan je ook mee over muurtjes kijken. Erg handig zodat andere snipers de weerspiegeling van je vizier niet zien.
Daarnaast reload je je geweer als je weer op schieten drukt, ook als je nog ingezoomd bent.
Je kan je er maar druk om maken...
Ik heb precies hetzelfde gehad. Moest de game restarten. Maar vervolgens kom ik in windows, is mijn cursor helemaal fck'd up! ik heb nu 5 verticale streepjes met schaduw als cursor en moet een hele computer reboot doen om het te fixentoos87 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:20:
Ik had ineens een rare bug. Ik respawn en zijn al mijn wapens niet zichtbaar. Kan ook niet schieten of een ander wapen selecteren.
Is kijken wat een restart van de game doet.

Heeft iemand ook last van het probleem , Dat wanneer de game gestart is.
Hij maar blijft zeggen, `Go online` op het home screen...
Hij maar blijft zeggen, `Go online` op het home screen...
Nog beter, eerst zo'n artillery strike inroepen als sniper, dag bomen! Dan kon je je volgende .50 kogel gebruiken voor doelwitten i.p.v. houthakkenmike30 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:53:
[...]
Of in BC2 eerst een rijtje bomen wegmaaien met de .50 sniper voor een beter zicht op de vijand
Omdat in BC2 de medic de LMG had, en de aanvaller beschikking had over de helikopter met boordschutters, was waren vaak in een paar minuten na begin van de battle alle bomen en gebouwen weggemaaidKoekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:25:
[...]
Nog beter, eerst zo'n artillery strike inroepen als sniper, dag bomen! Dan kon je je volgende .50 kogel gebruiken voor doelwitten i.p.v. houthakken
Ik weet niet wat voor sniper jij gebruikt, maar ik heb volgens mij nog nooit zo'n snelle sniper meegemaakt als in bf1Krilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:07:
Even wat vragen![]()
Snipers hebben soms wel !!!!! 3 !!!! schoten nodig om iemand dood te krijgen. Ik weet niet wie zoiets overleeft, maar dat lijkt me echt onzin. Als een paard tegen me aan loopt, ben ik wel in één keer dood![]()
Dan heb ik nu aardig wat punten om spullen te kopen, maar voor veel dingen moet ik level 2 of 3 zijn. Dan kijk ik bij de website van battlefield, zie ik dat ik nog maar 5% van de balk vol heb. Hoelang moet je doorgaan totdat je promoveert naar level 2? Ik ben Rank 8, dat is niet veel, maar als ik nu 5% van mijn balk vol heb, zou ik Rank 160moeten zijn om voorbij level 1 te komen?
Daarnaast, tsja ik weet niet of je voorgaande BF games gedaan hebt, maar voor een beetje realisme moet je hardcore spelen, de beta is geen hardcore.
Bij hardcore is het met de sniper 1 goed schot en tegenstander is dood, als hij geluk heeft (en jij pech) moet je nog een random 2 schot erop lossen en klaar.
Dat normal is inderdaad niet bepaald realistisch, maar dat is bij BF nooit geweest.
Ook ik ben niet al te positief, maar dingen die jij zegt geeft mij vraagtekens of jij überhaupt wel voorgaande delen gespeeld hebt
Paarden zijn gewoon hetzelfde als een quad/motor op poten
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 01-09-2016 18:33 ]
WTF! Die light tank is echt OP! 25 - 0
En ik zat voor het eerst in zo'n ding XD
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
ik zat net in de heavy tank 30 om 1.
na mijn inzien zijn sommige tanks OP
na mijn inzien zijn sommige tanks OP
steveman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:36:
WTF! Die light tank is echt OP! 25 - 0En ik zat voor het eerst in zo'n ding XD
Gebrek aan natuurlijk cover is inderdaad ook wel een puntje. Dit is gewoon een lege vlakte.Koekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:25:
[...]
Nog beter, eerst zo'n artillery strike inroepen als sniper, dag bomen! Dan kon je je volgende .50 kogel gebruiken voor doelwitten i.p.v. houthakken
Als ik in een assault plane zit, dan pak ik je als ik je zie lopen over de vlakte.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Trouwens, die pickup heavy MG is ook wel grappig
In BF4 heb ik me zowaar ZELF om weten te brengen met de pickup M60...
Maar in die light tank he... gaat ie steeds zitten repareren wanneer ik naar rechts wil draaien... hoe zit dat nou?
Maar in die light tank he... gaat ie steeds zitten repareren wanneer ik naar rechts wil draaien... hoe zit dat nou?
[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 01-09-2016 18:44 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Goede zet??? Laten we hopen dat dit helemaal geen zet is..fynrd1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:11:
[...]
Je hebt standaard al 75m zeroing in BF1, dus door je scope gezien, heb je al 0m bulletdrop tot en met 75m. Door de lagere vegroting lijkt alles ook verder weg, in vergelijking met een 8x en 6x scope, 200m lijkt nu dan ook optisch 400 a 500m. Dus ja, snipen is makkelijker binnen 100m geworden door de optics, maar daarbuiten is het veel en veel moeilijker. Imo een hele goede zet geweest van DICE om campers minder te stimuleren. In BF4 waren ze gewoon helemaal doorgedraaid met de 14x, 20x en 40x scope.
Snipers, ik heb het lang niet leuk gevonden, ik was altijd iemand: verstand op 0 en rushen (zoals het gros).
Snipers is de enige class waarbij ik wel het gevoel heb van ej en nu even tactisch spelen anders wordt het niks.
Ergens goed verstoppen met je sniper, zeer goed mikken (veel bulletdrop en etc in BF4 bijv), en dan hopen dat je hem met 1 schot dood hebt, veelal krijg je maar 1 kans dus die moet in 1x goed. Heb je hem, tsja dat is kicken.
Niet operation locker, rennen met je m60, granaten gooien en ja cod style.
Uiteraard ook nu wissel ik weleens af, campen tsja... Ik vind iemand die de hele tijd in een huisje zit, te wachten op iemand die voorbij loopt een camper.
Snipers, enige echte tactische class, daarmee ga je niet met verstand op 0 rondrennen. Als ze daadwerkelijk 100% casual gaan, dan gaan ze voor vele een grote blunder maken.
Vreemd dat veel mensen de tanks niet uitschakelen en ze gewoon hun gang laten gaan, gisteren in elk potje toch meerdere tanks opgeblazen met dynamiet en die andere grote gooi dingen(weet niet hoe het heet).
Geeft bij bij toch weer het bfbc2 gevoel terug om de tanks op te jagen
[ Voor 5% gewijzigd door DoubleDutch op 01-09-2016 18:45 ]
AT Mines?DoubleDutch schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:44:
Vreemd dat veel mensen de tanks niet uitschakelen en ze gewoon hun gang laten gaan, gisteren in elk potje toch meerdere tanks opgeblazen met dynamiet en die andere grote gooi dingen(weet niet hoe het heet).
Tja, denk dat veel mensen gewoon niet dichtbij genoeg kunnen komen. Ik zorg ook in een tank dat ik niet word ingesloten, maar rustig naast de grondtroepen ondersteunen. Of bij een flag cappen waar weinig enemy troops zijn. Dan komen ze niet eens in de buurt van de tank.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Er is nog een andere fix voor de out of date drivers rondom battlefield 1 beta (AMD) YouTube: Problem with AMD Radeon drivers in Battlefield1? Solved!
De bekende oplossing van 'regedit' werkten gisteren voor mij, maar vandaag diende ik op nog een locatie een aanpassing te maken. Ik kan weer spelen!
De bekende oplossing van 'regedit' werkten gisteren voor mij, maar vandaag diende ik op nog een locatie een aanpassing te maken. Ik kan weer spelen!
Zo'n stok met 5 van die staafjes eromheen.Jeroenneman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:47:
[...]
AT Mines?
Tja, denk dat veel mensen gewoon niet dichtbij genoeg kunnen komen. Ik zorg ook in een tank dat ik niet word ingesloten, maar rustig naast de grondtroepen ondersteunen. Of bij een flag cappen waar weinig enemy troops zijn. Dan komen ze niet eens in de buurt van de tank.
Had totaal geen moeite om bij de tanks te komen, vooral gebruik gemaakt van muurtjes en huisjes.
Met een open veld moer je er niet aan beginnen.
De Artillery Truck in Conquest is pas overpowered. Zowel tegen infantry als tegen tanks. En laag vliegende vliegtuigensteveman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:36:
WTF! Die light tank is echt OP! 25 - 0En ik zat voor het eerst in zo'n ding XD
[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 01-09-2016 18:59 ]
Rush wat meer gespeeld nu en het begint weliswaar ineens zeer vet te worden! Denk dat ik 'm toch wel koop als ie uit is. Het is gewoon even wennen, maar eenmaal gewend...
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Het spel speelt heerlijk maar wat een ongebalanceerde rotzooi zeg.
Sniper = 2 shots
Scout = 4+ shots
Maar een pistol op 100 meter afstand is 2 kogels.
Daarnaast is het gewoon weer het aloude Tankfield. Leuk die anti-tank grenades. Vooral als je er maar 12 nodig hebt om een tank kapot te krijgen.
Het speelt wel heerlijk, maar ik hoop echt dat er nog een hoop gebalanceerd gaat worden.
Sniper = 2 shots
Scout = 4+ shots
Daarnaast is het gewoon weer het aloude Tankfield. Leuk die anti-tank grenades. Vooral als je er maar 12 nodig hebt om een tank kapot te krijgen.
Het speelt wel heerlijk, maar ik hoop echt dat er nog een hoop gebalanceerd gaat worden.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Is er al bekend tot wanneer de beta loopt? Bij de beta van BF4 was ik toevallig werkloos en had ik tijd genoeg om eens te spelen maar heb deze hele week avonddienst dus ben al 2 avonden kwijt. En aanstaande ma/di/woe ook avonddienst en vrij nemen voor een beta gaat me te ver
Nja het probleem is, je hebt in de beta teveel en te snel tanks, in verhouding zijn ze veel te sterk.EricNL schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:05:
Het spel speelt heerlijk maar wat een ongebalanceerde rotzooi zeg.
Sniper = 2 shots
Scout = 4+ shots
Maar goed stel ze zouden maar 2 of 3 tanks per team per potje neerzetten dan weet ik niet of dat een plus punt is.
Oftewel, de tanks moeten minder sterk (hoewel je in WW1 ook geen tank wilde tegenkomen, maar dan kwamen ze ook niet om de minuut voorbij
In voorgaande delen als je zag dat de tanks de overmacht kregen, dan werd het leuk om die gewoon kapot te maken. Voor het eerst heb ik nog maar 0,0 de intentie om er iets tegen te doen.. Ik ga niet met 2 granaatjes gooien die amper dmg doen of de sniper gebruiken om vrijwel niks te doen.. Ik laat hem lekker door tuffen.
Stel er is heel veel teamwork kan je wel met je squad een tank killen, mja zodra die dood is komen er weer een paar tanks terug
Laten we hopen dat dit een balans issue is (denk het niet maar goed we zullen het zien).
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 01-09-2016 19:17 ]
Ik sta ook versteld van hoe goed alles er nog uitziet met mijn oude Radeon HD 6900. Wel alles op low, maar dan nog...
Binnenkort toch ook maar ff een nieuwere kaart kopen. Tips? Niet te duur graag.
hij loopt vgm tot 8 september. 
mike30 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:15:
Is er al bekend tot wanneer de beta loopt? Bij de beta van BF4 was ik toevallig werkloos en had ik tijd genoeg om eens te spelen maar heb deze hele week avonddienst dus ben al 2 avonden kwijt. En aanstaande ma/di/woe ook avonddienst en vrij nemen voor een beta gaat me te ver
Wil je perse een nieuwe of mag een gebruikte ook. Ik heb namelijk uit zeer betrouwbare bron vernomen dat mijn 780Ti binnenkort het veld moet gaan ruimen voor een 980Ti of een titan xjagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:16:
Ik sta ook versteld van hoe goed alles er nog uitziet met mijn oude Radeon HD 6900. Wel alles op low, maar dan nog...
is er iets bekend over het toevoegen van een nieuwe map tijdens de beta.
lijkt mij wel leuk namelijk.
lijkt mij wel leuk namelijk.
Heb hier een reeks R9 290OC in gebruik, voor BF1 gebruik ik er 1, laagste FPS wat ik gezien heb was 67. alles op ultra en 1080p.. Crossfire ga ik geen moeite in steken daar waar 1 kaart het al met 2 vingers in de neus speelt.jagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:16:
Maar goed we zullen zien hoe het met de launch versie gaat, ik en vele andere merkte dat de game ineens veel zwaarder werd bij de officiële release terwijl het grafische hetzelfde was
Daarnaast, sorry @tweakers dat ik hierop in ging, ik weet dat deze vraag / antwoord niet hier thuis hoort.
Wordt wel een nieuwe, maar bedankt voor het aanbodmike30 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:19:
[...]
Wil je perse een nieuwe of mag een gebruikte ook. Ik heb namelijk uit zeer betrouwbare bron vernomen dat mijn 780Ti binnenkort het veld moet gaan ruimen voor een 980Ti of een titan x
Beetje waardeloos dat Crossfire niet werkt, hoewel ik posts heb gelezen dat het wel werkte, iemand die me dit kan bevestigen!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Hmm, dan verschillen we duidelijk van mening. In mijn ogen moet een sniper de aanvalslinies ondersteunen, want daar is hij het sterkst. Beacons plaatsen om zijn squad altijd op het meest ideale punt te laten spawnen, alles spotten wat er te spotten valt, en chokepoints kan je als sniper volledig opruimen dankzij de actieradius van de wapens die hij heeft. En ja, ergens verstoppen en goed mikken.. Been there, done that, got the t-shirt. Je wint daar echt niks mee, en je helpt er ook helemaal niemand mee. Het is niet om je aan te vallen hoor, maar de optimale range waarin een sniper opereert, is velen malen verder naar voren dan men wellicht verwacht. Maar goed, niet alleen die bizarre scopes stimuleerden campen, al die andere atributten als bipods op lmg's, ucavs en suavs, mortars en noem maar op hebben hun steentje eraan bijgedragen. Ik hoop dat dit nu voorbij is in BF1.LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:43:
[...]
Goede zet??? Laten we hopen dat dit helemaal geen zet is..
Snipers, ik heb het lang niet leuk gevonden, ik was altijd iemand: verstand op 0 en rushen (zoals het gros).
Snipers is de enige class waarbij ik wel het gevoel heb van ej en nu even tactisch spelen anders wordt het niks.
Ergens goed verstoppen met je sniper, zeer goed mikken (veel bulletdrop en etc in BF4 bijv), en dan hopen dat je hem met 1 schot dood hebt, veelal krijg je maar 1 kans dus die moet in 1x goed. Heb je hem, tsja dat is kicken.
Niet operation locker, rennen met je m60, granaten gooien en ja cod style.
Uiteraard ook nu wissel ik weleens af, campen tsja... Ik vind iemand die de hele tijd in een huisje zit, te wachten op iemand die voorbij loopt een camper.
Snipers, enige echte tactische class, daarmee ga je niet met verstand op 0 rondrennen. Als ze daadwerkelijk 100% casual gaan, dan gaan ze voor vele een grote blunder maken.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ging wel lekker de start van Conquest:
Ja, dat repareren onder het rijden... is daar nou een knop voor of zo ?Dutchredgaming schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:43:
Ging wel lekker de start van Conquest:
[video]
Ja, op PC is het X, zie rechtsonder als 'repair' knippertsteveman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:59:
[...]
Ja, dat repareren onder het rijden... is daar nou een knop voor of zo ?
Dat kan niet onder het rijden. De Artillery Truck is bugged, want die glijd steeds weg, waardoor je "rijdend" kunt repareren.steveman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:59:
[...]
Ja, dat repareren onder het rijden... is daar nou een knop voor of zo ?
Geen probleem niet geschoten is altijd mis zeg ik maarjagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:23:
[...]
Wordt wel een nieuwe, maar bedankt voor het aanbod
Maar als je op 1080p speelt is een gtx1060 een goede is mij verteld.
ik krijg steeds matchmaking failed en al mijn vrienden ook.
iemand anders hier ook last van.
Levelen wacht ik dan wel even af. Maar die V cycle, mooi dat ik dit weet, verklaart een hoopGnosis schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:10:
[...]
Na een tijdje spelen levelde ik vanzelf binnen de class, maar geen idee wat de vereisten ervoor zijn.
De V cycle is dat als er eentje 300m ver is je recht schiet en het haalt, op 75m moet je er heel ver boven mikken. Is dus makkelijker mikken over bepaalde afstanden. Als iemand dichtbij zit en je staat op 300 afgesteld is het ook lastiger raakschieten:).
Echter om de afstand te zien waarop iemand zit, heb ik voorlopig alleen sie verrekijker kunnen ontdekken die dat kan. Kan je ook mee over muurtjes kijken. Erg handig zodat andere snipers de weerspiegeling van je vizier niet zien.
Daarnaast reload je je geweer als je weer op schieten drukt, ook als je nog ingezoomd bent.
Gebruik nu de SMLE MKIII, maar ik loop dus af en toe te kl*ten dat ik wil schieten en dan gaat hij ladenLopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:32:
[...]
Ik weet niet wat voor sniper jij gebruikt, maar ik heb volgens mij nog nooit zo'n snelle sniper meegemaakt als in bf1Die K bullets gaan wel wat trager, een beetje zoals de betere snipers in BF4 bijvoorbeeld. Het is geen automatische sniper nee, echte snipers (ook in welke andere bf dan ook) reloaden nooit direct, is altijd uitzoomen / reloaden en schieten. Dan moet je een semi sniper pakken, maar goed lang zal zijn leven niet zoveel dmg als een echte sniper.
Daarnaast, tsja ik weet niet of je voorgaande BF games gedaan hebt, maar voor een beetje realisme moet je hardcore spelen, de beta is geen hardcore.
Bij hardcore is het met de sniper 1 goed schot en tegenstander is dood, als hij geluk heeft (en jij pech) moet je nog een random 2 schot erop lossen en klaar.
Dat normal is inderdaad niet bepaald realistisch, maar dat is bij BF nooit geweest.
Ook ik ben niet al te positief, maar dingen die jij zegt geeft mij vraagtekens of jij überhaupt wel voorgaande delen gespeeld hebt
Paarden zijn gewoon hetzelfde als een quad/motor op poten
Hardcore is duidelijk iets wat ik dan ga spelen.
Ik heb heel vroeger battlefield gespeeld, maar voornamelijk COD en andere shooters waar het niet zo hectisch is met tanks, auto's, vliegtuigen etc
Dit waren voor mij overigens wat punten die ik niet snapte, maar het heeft meer met mijn onkunde te maken. Ik vind het er heel vet uit zien en de setting bevalt me wel. (de ww 1 setting, de map wat minder).
Ja ik ook telkens op de PS4jurriaan10 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:17:
ik krijg steeds matchmaking failed en al mijn vrienden ook.
Niet al te best!Martinspire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:02:
Dus, hoe staat het vandaag met de servers?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En om eerlijk te zijn, ik ken de namen van alle BF1 wapens nog niet. Maar de sniper waar ik mee gespeeld heb (standaard) is gewoon een ''echte'' sniper, oftewel 1 kogel schieten, reloaden, schieten. Als je schiet, ingezoomd blijft en nog eens wilt schieten gaat hij inderdaad reloaden. Dat hoort ook zo bij snipers. Bij CoD (ik heb tot ghost gespeeld, maar de lol was er grotendeels na MW2 vanaf) heb je veelal semi-snipers, soort bolt geweren, hiermee kan je inderdaad 8-10x achter elkaar schieten. Maar dat is niet wat een echte sniper doet, althans niet in Battlefield.Krilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:22:
[...]
Levelen wacht ik dan wel even af. Maar die V cycle, mooi dat ik dit weet, verklaart een hoop. De verrekijker had ik gezien ja, die vind ik ook handig voor de muurtjes.
[...]
Gebruik nu de SMLE MKIII, maar ik loop dus af en toe te kl*ten dat ik wil schieten en dan gaat hij laden. Maar goed, dat is iets wat ik moet aanleren.
Hardcore is duidelijk iets wat ik dan ga spelen.
Ik heb heel vroeger battlefield gespeeld, maar voornamelijk COD en andere shooters waar het niet zo hectisch is met tanks, auto's, vliegtuigen etc. Dus vandaar mijn vragen.
Dit waren voor mij overigens wat punten die ik niet snapte, maar het heeft meer met mijn onkunde te maken. Ik vind het er heel vet uit zien en de setting bevalt me wel. (de ww 1 setting, de map wat minder).
Voor de rest deel ik je mening: ziet er vet uit, leuke setting (qua setting doel ik dan op het menu, classes en etc, niet de gameplay settings), slechte map.
Hey backstabberMartinspire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:02:
Dus, hoe staat het vandaag met de servers?

Vanochtend zoals gisteravond, ongeveer een uur geleden 2x xbox opgestart (eerste keer alleen, 2e keer met neef) en dat ging beiden keren vlekkeloos.
''Backstabber'' niet vervelend bedoeld, zat heeeel toevallig gister een paar potjes met-tegen Martinspire te spelen en hij hakte me neer met zijn shovel terwijl ik lekker aan het snipe was, uiteraard in mijn rug
[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 01-09-2016 20:29 ]
Dat een tank hier als te krachtig wordt afgeschilderd dat vat ik niet. Het moet juist een ding zijn om bang van te zijn. Beter dan dat gezeik in BF4 waar iedere infantry je instant met noobtube een critical hit kan geven.. in z'n eentje.
Nu moet je er tenminste moeite voor doen, met des te meer reward als het dan lukt. Ja dan heb je samenwerking nodig. Ja dan kan je best de hulp van een bommenwerper gebruiken, of van de assault anti-tank gun. Artillery is zooo sterk tegen tanks. Maar dan moet je dat wel gebruiken en er mee leren omgaan.
Het wegrennen om een hoge k/d te houden.. omfg speel je om te winnen als team.. ? Niemand zal ook maar 1 sec wakker liggen om je k/d... Battelfield staat of valt bij samenwerking.
Nu moet je er tenminste moeite voor doen, met des te meer reward als het dan lukt. Ja dan heb je samenwerking nodig. Ja dan kan je best de hulp van een bommenwerper gebruiken, of van de assault anti-tank gun. Artillery is zooo sterk tegen tanks. Maar dan moet je dat wel gebruiken en er mee leren omgaan.
Het wegrennen om een hoge k/d te houden.. omfg speel je om te winnen als team.. ? Niemand zal ook maar 1 sec wakker liggen om je k/d... Battelfield staat of valt bij samenwerking.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
ik speel ook op ps4.
straks maar weer opnieuw proberen
.
straks maar weer opnieuw proberen

Uhmmm oké dan pakken we allemaal een tank, lol snel over toch? Ik gun die tanks de makkelijke kills gewoon niet, vandaar wegrennen als een malle.MaikelG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:29:
Dat een tank hier als te krachtig wordt afgeschilderd dat vat ik niet. Het moet juist een ding zijn om bang van te zijn. Beter dan dat gezeik in BF4 waar iedere infantry je instant met noobtube een critical hit kan geven.. in z'n eentje.
Of dacht je dat ze vroeger in WW1 ook lekker naar een tank (die om de halve minuut weer tot ''leven'' komt) gingen rennen om even een knakkertje te gooien? Echt nie, men maakte zich weg.
Geloof me maar, als men zich focust op de tanks en niet meer op het spel (in mijn geval conquest) dan verlies je met je team elk potje.
Verschillende kijk op verschillende zaken zullen we maar zeggen, toch?
Vandaag zijn er nieuwe drivers gekomen met kennelijk een crossfire profile voor BF1.SAiN ONeZ schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:30:
Beetje waardeloos dat Crossfire niet werkt, hoewel ik posts heb gelezen dat het wel werkte, iemand die me dit kan bevestigen!?
Ik vind de heavy tanks en landships tot nu toe het leukste van BF1. Lekker lomp rondkarren met veel guns. Er zijn wel voldoende mogelijkheden om ze uit te schakelen, alleen niet door een enkele assault (gelukkig).MaikelG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:29:
Ben nog niet helemaal gelukkig met de infantry combat. De map is sowieso te vlak en te open en dus veel snipers, maar de wapens hebben ook iets te veel spread waardoor het soms een beetje random aanvoelt. Ik had liever (op de pc) veel recoil in plaats van spread gehad.
[ Voor 66% gewijzigd door Gundogan op 01-09-2016 20:41 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik denk dat ze in de WW1/2 ook als de doods waren voor een tank. Met name omdat er vaak genoeg niet voldoende aanwezig was om ze uit te schakelen. Vind het nu dan ook wel goed dat je er zoveel moeite voor moet doen.MaikelG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:29:
Enige probleem is dat je teamgenoten helaas vaak de verkeerde tanks kiezen, die alleen een machine geweer heeft. Dan wordt het wel erg moeilijk om een andere tank uit te schakelen en ze doen er ook vaak helemaal niks aan. Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die ze probeert uit te schakelen
Verder vind ik het wel erg storend dat er zo weinig gebruik maken van het spotten. Staat er een tank al ergens enkele minuten iedereen af te knallen, maar niemand die hem even spot. Maakt het ook niet makkelijker voor andere tanks om hem op te zoeken.
Zelfde geld voor de vliegtuigjes overigens. Als je zelf in de lucht zit is het verdomde lastig om ze te blijven zien. Als iemand van de grond hem even spot, komt hij tenminste op je radar te staan dan weet je waar je naar toe kan vliegen om weer achter hem te komen
Achja de trein blijft verder het meest irritant. Met geen mogelijkheid uit te schakelen.
Verder vermaak ik mij erg goed hoor. Vind het lekker weg spelen. Hitregistration die voor mijn gevoel eindelijk klopt en voor mijn gevoel ben ik constant in gevecht. Hoef niet eeuwig te wachten tot ik wat tegen kom.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gebruik de server browser, dat werkt wel.jurriaan10 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:32:
ik speel ook op ps4.
straks maar weer opnieuw proberen.
[...]
Ach elk een tank pakken dat valt wel mee.. respawn tijd is best flink, ik zie er in ieder geval zelden eentje beschikbaar.LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:33:
[...]
Uhmmm oké dan pakken we allemaal een tank, lol snel over toch? Ik gun die tanks de makkelijke kills gewoon niet, vandaar wegrennen als een malle.
Of dacht je dat ze vroeger in WW1 ook lekker naar een tank (die om de halve minuut weer tot ''leven'' komt) gingen rennen om even een knakkertje te gooien? Echt nie, men maakte zich weg.
Geloof me maar, als men zich focust op de tanks en niet meer op het spel (in mijn geval conquest) dan verlies je met je team elk potje.
Verschillende kijk op verschillende zaken zullen we maar zeggen, toch?
En zo'n logge grote tank kan dan wel vlug een vlag pakken... voordat die eens ergens bij de volgende is, kan je de vlag achter hem alweer teruggepakt hebben. Nadeel van die light (in mijn ogen aso-)eenling tankjes... er zit echt maar 1 persoon in, en die pakt niet zomaar een vlag.
De variatie aan vehicles vind ik wel leuk eigenlijk... alles heeft wel zijn zwakheden.
Okee.. als je even geen anti-tank spul bij je hebt wegrennen.. ja lijkt me logisch
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Ligt eraan hoe je het spel wilt spelen, speel je conquest en wil je dat winnen? Dan ga ik me 0,0 met die tanks uit BF1 (beta) bezig houden, dan speel ik gewoon conquest.MaikelG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:39:
[...]
Ach elk een tank pakken dat valt wel mee.. respawn tijd is best flink, ik zie er in ieder geval zelden eentje beschikbaar.
En zo'n logge grote tank kan dan wel vlug een vlag pakken... voordat die eens ergens bij de volgende is, kan je de vlag achter hem alweer teruggepakt hebben. Nadeel van die light (in mijn ogen aso-)eenling tankjes... er zit echt maar 1 persoon in, en die pakt niet zomaar een vlag.
De variatie aan vehicles vind ik wel leuk eigenlijk... alles heeft wel zijn zwakheden.
Okee.. als je even geen anti-tank spul bij je hebt wegrennen.. ja lijkt me logisch
De ''oorlog'' win je niet door tig keer door een tank dood geschoten te worden, conquest al helemaal niet
Hoe jij het ziet ben ik het helemaal mee eens, indien we het over BF4 of ouder hebben.
Ik speel vooral met de sniper (of dat bij BF1 ook zo blijft weet ik niet, is te makkelijk tot zover ik gezien heb, geen uitdaging meer aan) en dan kan je vrij weinig tegen een tank doen.
Uiteraard, zie ik er 1 in de verte doe ik ook wel een klein beetje dmg met de K bullets, omdat het kan, niet omdat het nut heeft
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 01-09-2016 20:43 ]
[quote]Gundogan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:36:
[...]
Vandaag zijn er nieuwe drivers gekomen met kennelijk een crossfire profile voor BF1.
[...]
T(h)ank you, kind Sir, downloading as we speak
[...]
Vandaag zijn er nieuwe drivers gekomen met kennelijk een crossfire profile voor BF1.
[...]
T(h)ank you, kind Sir, downloading as we speak
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ook met 16.20.1025 krijg ik het helaas niet voor elkaar. Het is een 4800 series kaart, misschien toch te oud?Saybia schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:55:
[...]
Jazeker. Kreeg wel een paar keer een DX freeze in game maar afsluiten en gewoon weer opstarten. Ik veranderde het nummer in 16.20.1025
Waarom is het zo dat als je uit voertuig of paard komt je ineens andere class bent met andere wapens?
oh! Dat is mijn "draai naar rechts" knopje gemist misschien met instellenDutchredgaming schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:04:
[...]
Ja, op PC is het X, zie rechtsonder als 'repair' knippert
Dat gebeurt enkel wanneer je er in spawned. Als jij in een tank spawned is het niet meer dan logisch dat je een tanker class bent, en geen medic of wat dan ook. En het gaat dingen tegen als snipers die een vliegtuig nemen om boven op een bergje te komen.Paulus07 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:03:
Waarom is het zo dat als je uit voertuig of paard komt je ineens andere class bent met andere wapens?
Eh ja dat zit "maar" 3 generaties onder het minimummichaeltb schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:51:
[...]
Ook met 16.20.1025 krijg ik het helaas niet voor elkaar. Het is een 4800 series kaart, misschien toch te oud?
Ondersteund tevens geen DX11, je loopt ongeveer 6 jaar achter. Edit: 8 jaar
Iets?michaeltb schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:51:
[...]
Ook met 16.20.1025 krijg ik het helaas niet voor elkaar. Het is een 4800 series kaart, misschien toch te oud?

Alles bij elkaar nu een kleine twee uur gespeeld en tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat ik mij onwijs vermaak met de Open Beta.
Nou, de gameplay was BEDUIDEND beter eergisteren.
Kan nu de AT-grenade niet meer selecteren... en heb geen sidearm als assault
wtf.
Kan nu de AT-grenade niet meer selecteren... en heb geen sidearm als assault
[ Voor 47% gewijzigd door steveman op 01-09-2016 21:35 ]
thnx het werkt inderdaad 

dutchgio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:38:
[...]
Gebruik de server browser, dat werkt wel.
Net ook 2 uur geknald. Vermaak me ook nog steeds prima. Kers op de taart, laatste ronde. Artillery bemand op A, ze hadden me gewoon niet door. Gevolg:
1 landship
2 heavy tanks
2 light armored vehicles
1 jeep
Verscheidene losse mannetjes
En 1 onbekend voertuig, ik schoot 3x op B en zag ineens vehicle destroyed. Lucky I guess.
1 landship
2 heavy tanks
2 light armored vehicles
1 jeep
Verscheidene losse mannetjes
En 1 onbekend voertuig, ik schoot 3x op B en zag ineens vehicle destroyed. Lucky I guess.
Rush is echt sick! Map is prima voor Rush.
ik vermaak me ook heel erg.
wel jammer dat er maar 1 map is
wel jammer dat er maar 1 map is
Yonix schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:30:
Alles bij elkaar nu een kleine twee uur gespeeld en tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat ik mij onwijs vermaak met de Open Beta.
Net een enorm lekker potje, redelijk spannend ook nog en ik had een positieve k/d van 1.2. Nu boeit mij dat helemaal niet, maar een keer positief is toch leuk.
Helaas werd de verbinding verbroken toen de nieuwe ronde zou beginnen.
Op de een of andere manier zijn maar een klein gedeelte van de servers te joinen. Servers die leeg zijn falen, je kan alleen maar joinen als er al mensen in zitten.
Helaas werd de verbinding verbroken toen de nieuwe ronde zou beginnen.
Op de een of andere manier zijn maar een klein gedeelte van de servers te joinen. Servers die leeg zijn falen, je kan alleen maar joinen als er al mensen in zitten.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit echt gaat aanslaan bij de menigte, het voelt behoorlijk krampachtig allemaal
Het valt me op dat mijn capture resolutie 50% is als de resolution scaling op 50% staat (wat native moet zijn zoals hiero ook vermeld voordat ik dit post
).
Speel op 1440p / 144Hz
Meer mensen last van?.
Speel op 1440p / 144Hz
Meer mensen last van?.
[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 01-09-2016 21:56 ]
Just for fun
Enjoy!
Enjoy!
Is er een manier om de muziek uit te zetten?
8 septembermike30 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:15:
Het geluid zachter zetten heeft in elk geval ook 0 effect, althans, bij mij.jagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:07:
Is er een manier om de muziek uit te zetten?
Had vanavond BF1 en de beta vooral een tweede kans gegeven; was met vrienden gaan spelen. Maar moet zeggen, er zitten toch best game breaking bugs in, waarvan je zou verwachten dat die er niet meer in mogen zitten. Ik zat samen met iemand in een tank bijvoorbeeld en die despawnde tot 2x toe. Ben je aan het rijden en bedenkt de tank dat je maar lopend verder moet. En ook heel vaak gehad dat de game even bevriest en ik vervolgens dood neerval en 'spontaan' twee enemies op een dak zitten. Nee, deze game is niks voor mij en de beta valt (zoals ik eigenlijk al had verwacht) enorm tegen.
Hmmm ik speel met een 980ti en een i5 4670k maar mijn cpu gaat naar 100 % en de temps schieten omhoog naar 85 graden ... te warm terwijl de cooler normaal zijn werk prima doet... settings naar medium of high maakt voor de cpu niet uit... lees her en der op de forums dat er meer mensen met dit probleem zijn.. jammer maar onspeelbaar en slecht voor mijn systeem zo
heb de cpu wel overclocked naar 4.4 op 1.21 volt
heb de cpu wel overclocked naar 4.4 op 1.21 volt
[ Voor 6% gewijzigd door Njay op 01-09-2016 22:27 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Haha mooie bug net XD zal eens kijken of het op beeld is gekomen.
Check dit
Check dit
[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 01-09-2016 22:36 ]
mijn pc klapt er steeds uit. bf 4 doet het wel gewoon.
heb de laatste vga driver Nvidia 780 oc2 socket2011 rampage 4
heb de laatste vga driver Nvidia 780 oc2 socket2011 rampage 4
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Mijn grootste battlefield ergenissen zijn aangepakt. Geen snipers meer op bergtopjes die met een vliegtuig daar zijn gekomen.
En het paard is top tegen snipers op de camping. Zwaard en je maait ze allemaal neer.
Geen 39482 wapen upgrades en rare dingen meer, gewoon back to basic.
En het paard is top tegen snipers op de camping. Zwaard en je maait ze allemaal neer.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Heb je de rush mode al gespeeld?ikbengoofy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:37:
Mijn grootste battlefield ergenissen zijn aangepakt. Geen snipers meer op bergtopjes die met een vliegtuig daar zijn gekomen.
Bij de 2 set bommen staat een hele hoge berg, daar liggen de snipers in een rijtje van 10 je op te wachten.
Tuurlijk kun je daar komen maar niet zonder eerst een paar keer te sneuvelen, maar de ergenis was er bij mij gewoon weer net als in bf3 & 4.
Nee nog niet gedaan, voornamelijk conquest gedaan. Maar thanks, hoef ik dat niet te spelen 👍DoubleDutch schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:44:
[...]
Heb je de rush mode al gespeeld?
Bij de 2 set bommen staat een hele hoge berg, daar liggen de snipers in een rijtje van 10 je op te wachten.
Tuurlijk kun je daar komen maar niet zonder eerst een paar keer te sneuvelen, maar de ergenis was er bij mij gewoon weer net als in bf3 & 4.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel last van de snipers in Rush. Je ziet ze prima door de schittering van hun lens en met de meeste wapens (behalve assault) kun je het ze toch behoorlijk lastig maken op afstand.DoubleDutch schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:44:
[...]
Nou eerlijk is eerlijk naar een paar gameplay tweaks (Raw mouse input aan
moet uit staan ....wtf Dice)
vind het spel een stuk beter aangezien ik nu ook weer mensen dood kan schieten.
Het is wel echt een BF game en nu ik de Anti tank rocket ook nog een vrij heb gespeeld gaat het helemaal lol al vind ik de Light tank wel heel erg sterk.
Ik hoop wel dat we in ieder geval nog alle maps en wapens te zien krijgen voordat de game uitkomt aangezien ik nog niet kapot ben van sommige wapens.

vind het spel een stuk beter aangezien ik nu ook weer mensen dood kan schieten.
Het is wel echt een BF game en nu ik de Anti tank rocket ook nog een vrij heb gespeeld gaat het helemaal lol al vind ik de Light tank wel heel erg sterk.
Ik hoop wel dat we in ieder geval nog alle maps en wapens te zien krijgen voordat de game uitkomt aangezien ik nog niet kapot ben van sommige wapens.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Hoezo sick? Overtuig me eensjagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:38:
Rush is echt sick! Map is prima voor Rush.
Wat ik vooral mis is de enorme variatie in Rush maps zoals BC2 dat had. Je had meestal wel 3 of meer manieren/wegen om het MCOM-station te bereiken. Ik herinner me nog de map Isla Inocentes, daar waar je eerst een klein eiland moest bestormen: via de chopper, via boten/jetski over het water, of over de toegangsweg/stuk land grenzen aan die weg. En het landschap varieerde enorm. Dat is hier nu allemaal nauwelijks het geval.
Klopt ja. Dit is nauwelijks beter dan hoe slecht Rush was uitgewerkt in BF3 en BF4. Lijkt er weer sterk op dat we het met Conquest mappen moeten doen die dan heel licht zijn aangepast voor Rush. Hopelijk zijn er hierin nog wat betere maps die echt ontworpen zijn voor Rush. Maar zal wel niet....DoubleDutch schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:44:
[...]
Iemand al met de tankgeweer gespeeld? Jesus wat een bruut ding. 2 shot de meeste voertuigen en 3-4 schoten is een grote tank kapot. Vliegtuigen 1-2 schoten. Zo heerlijk om in de duinen te liggen en dan gewoon met een Sniper voertuigen kapot te schieten. Ook die speciale machinegun class is heel bruut. Niet zoomen maar gewoon pompen met dat geweer van 200 kogels tot dat er niks meer beweegt.
Top toevoeging na mijn idee!
Top toevoeging na mijn idee!
Kan iemand mij aub vertellen hoe waar je bericht van "There is game available for your party do you want join" uit kan zetten, ik wordt er helemaal gestoord van.
Ik zat in game en andere in party konden nergens joinen omdat het zo druk was, maar ik kreeg steeds die kutmelding vol inbeeld.
Super als met je rocket gun precies voor een tank staat die nog 1 schot nodig heeft.
Ik zat in game en andere in party konden nergens joinen omdat het zo druk was, maar ik kreeg steeds die kutmelding vol inbeeld.
Super als met je rocket gun precies voor een tank staat die nog 1 schot nodig heeft.

Tja, het zal een kwestie van smaak zijn, maar ik vind het een prima opgezette Rush map. Geen vervelende chokepoints waar niet door te komen is, veel objecten om achter te schuilen, die riflesKoekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:59:
[...]
Hoezo sick? Overtuig me eens
Wat ik vooral mis is de enorme variatie in Rush maps zoals BC2 dat had. Je had meestal wel 3 of meer manieren/wegen om het MCOM-station te bereiken. Ik herinner me nog de map Isla Inocentes, daar waar je eerst een klein eiland moest bestormen: via de chopper, via boten/jetski over het water, of over de toegangsweg/stuk land grenzen aan die weg. En het landschap varieerde enorm. Dat is hier nu allemaal nauwelijks het geval.
[...]
Klopt ja. Dit is nauwelijks beter dan hoe slecht Rush was uitgewerkt in BF3 en BF4. Lijkt er weer sterk op dat we het met Conquest mappen moeten doen die dan heel licht zijn aangepast voor Rush. Hopelijk zijn er hierin nog wat betere maps die echt ontworpen zijn voor Rush. Maar zal wel niet....
Net werkte ons team goed samen en tegenstander ook en dan krijg je hele vette vuurgevechten. Ook stukken waar je meter voor meter oprukt...en dat geeft wel een goed gevoel dan, zeg maar...
Dus ik zou zeggen... speel Rush ipv Conquest. Conquest vind ik niet zo op deze map.
Matchmaking wil niet echt lukken vanavond op ps4
Ja, dit had ik dus ook vanavond, tot twee keer toe.steveman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:30:
Haha mooie bug net XD zal eens kijken of het op beeld is gekomen.
Check dit
[video]
Dit is inderdaad om te janken momenteel. Ik snap dat het druk is... maar man wat een ellende.Jamesl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:07:
Matchmaking wil niet echt lukken vanavond op ps4
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik vind het dan ook fijn dat EA en DICE afstappen van de futuristische setting en teruggaan naar hun 'roots'; even weer een frisse (oude) wind door het genre.jurriaan10 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:39:
ik vermaak me ook heel erg.
wel jammer dat er maar 1 map is![]()
[...]
Oh, en scout FTW!
[YouTube: https://youtu.be/F_B5UAomU-g]
PC ging echt prima vanmiddag en vanavond. Geen enkel probleem.ScreamGT schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:25:
[...]
Dit is inderdaad om te janken momenteel. Ik snap dat het druk is... maar man wat een ellende.
Mis wel enige tactiek
. Geen teamwork en geen gecoordinerende aanvallen ofzo... Vind ik erg jammer aangezien ik daar wel van hou. Ligt niet zozeer aan het spel maar aan de spelers.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
meer mensen trouwens last van het wegglijden op oppervlaktes tijdens het liggen etc? Was geraakt dus ging even liggen achter een heuvel maar zonder controller aan te raken (ps4) gleed ik gewoon weg
Klopt, is ook smaakjagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:07:
[...]
Tja, het zal een kwestie van smaak zijn, maar ik vind het een prima opgezette Rush map. Geen vervelende chokepoints waar niet door te komen is, veel objecten om achter te schuilen, die rifles, de geluiden en grafisch is het gewoon ook echt een pareltje.
Net werkte ons team goed samen en tegenstander ook en dan krijg je hele vette vuurgevechten. Ook stukken waar je meter voor meter oprukt...en dat geeft wel een goed gevoel dan, zeg maar...
Dus ik zou zeggen... speel Rush ipv Conquest. Conquest vind ik niet zo op deze map.
Maar goed, geluid en grafisch weet je eigenlijk op voorhand al wat dat dat in orde is. Dat is verder niks specifieks voor Rush
Beiden zou ik zeggen.Ps3gamer91 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:47:
Mis wel enige tactiek. Geen teamwork en geen gecoordinerende aanvallen ofzo... Vind ik erg jammer aangezien ik daar wel van hou. Ligt niet zozeer aan het spel maar aan de spelers.
Spelers die niet samenwerken is altijd een probleem.
Maar ja, als je een game echt goed maakt en nadenkt over goed map design, class design en balance, zoals in BC2, dan wordt samenwerken al bijna automatisch gestimuleerd... Tja en op zo´n open map wordt echt samenwerken niet zo bevorderd. En als je uit tank springt kun je zelf repairen, daar waar je eerder een engineer voor nodig had....Dat soort kleine dingen maken samenwerking en tactiek bijna onvermijdelijk. Maar ja, als je de arcade-weg blijft inslaan, dan blijft het een COD achtige chaos-shooter....Daar lijkt BF1 mij nog veel te veel op nu.
[ Voor 33% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-09-2016 00:11 ]
Ja klopt, heb alleen vanmiddag even kunnen spelen.ScreamGT schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:25:
[...]
Dit is inderdaad om te janken momenteel. Ik snap dat het druk is... maar man wat een ellende.
Achja ik was als Insider al vroeg en gisteren ook nog aardig wat gespeeld, zal vast wel beter worden komende dagen
Intussen een uur of 6 gespeeld en met Assault A10 nog wat gaat het killen met assault eindelijk lekker. De AT-rifle is ook een waardevolle toevoeging.
De glijbug heb ik ook al opgemerkt. Al met al een heerlijk spel waar ik me prima mee vermaak deze winter
De glijbug heb ik ook al opgemerkt. Al met al een heerlijk spel waar ik me prima mee vermaak deze winter
Jammer dat je niet eens kan spelen, servers zitten vol in de nacht.
Nou de servers liggen er alweer uit
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Heb hem net een paar uur voor het eerst gespeeld en man wat is het vet. Alleen met een controller, kan er niet aan wennen.
Ben nog niet zover voor teamplay, alles is nog te indrukwekkend, ben nog te druk met ontdekken.
Gisteren de hype train bestuurd, chuka chuka chuuuu lol
Paardje rijden is ook leuk alleen jammer dat ik het paard niet kan bedanken zoals je ziet bij bv paard rijders in het echt.
Kreeg gisteren ook in eens een memory leak.
Gisteren de hype train bestuurd, chuka chuka chuuuu lol
Paardje rijden is ook leuk alleen jammer dat ik het paard niet kan bedanken zoals je ziet bij bv paard rijders in het echt.
Kreeg gisteren ook in eens een memory leak.
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.