• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:04

nFo

Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:43:
[...]

De tank wordt in BF4 ook zonder engineer gerepareerd, dit gebeurt automatisch wanneer je een tijdje niet geraakt wordt, je bent dan nog ook mobiel. In dit geval ben je in BF1 kwetsbaarder omdat je tijdens de auto-repair niks kan ( teamgenoten in de tank kunnen nog wel knallen ).
ah oke, lang niet meer BF4 gespeeld.
Wat zijn de beste anti tank wapen tot nu toe ?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nFo schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:46:
[...]

ah oke, lang niet meer BF4 gespeeld.
Wat zijn de beste anti tank wapen tot nu toe ?
Worden in BF4 niet alle voertuigen automatisch gerepareerd na een tijdje.

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:45:
[...]

Ik heb hem ook via die site gekocht maar ik denk dat 95% van de spelers dit niet weten.
Welk wapen? link werkt niet op die manier voor mij? AT gun?

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:26
OllyNL schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:47:
[...]

Welk wapen? link werkt niet op die manier voor mij? AT gun?
Ja de AT gun voor de assault klasse heb ik via de website unlocked, ingame was dit niet mogelijk.
Beste manieren om een tank uit te schakelen zijn door middel van dynamiet, field guns, AT rifle, anti-tank mines. K-bullets werken in mindere maten ( schiet ze op kwetsbare delen van een tank of wanneer ze bijna kapot zijn voor het laatste zetje ). Gebruik trouwens die K-bullets op de loop van een armored vehicle die ontploffen soms ineens.

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:51:
[...]

Ja de AT gun voor de assault klasse heb ik via de website unlocked, ingame was dit niet mogelijk.
Beste manieren om een tank uit te schakelen zijn door middel van dynamiet, field guns, AT rifle, anti-tank mines. K-bullets werken in mindere maten ( schiet ze op kwetsbare delen van een tank of wanneer ze bijna kapot zijn voor het laatste zetje ). Gebruik trouwens die K-bullets op de loop van een armored vehicle die ontploffen soms ineens.
Ja had dat ook gedaan, maar wist niet zeker of er nog wat anders was qua opties. Thanks.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:45:
[...]

Ik heb hem ook via die site gekocht maar ik denk dat 95% van de spelers dit niet weten.
Dat denk ik dus ook! Heb nu 4 uur in de beta zitten en maar 2 aanvallen op tanks gezien met die rocket guns en andere granaten. Daardoor lijkt het dus of de tanks overpowered zijn, maar niemand vecht er gewoon tegen omdat ze de wapens nog niet hebben.

Zelfde geld voor de behemoth, nog geen één keer kapot zien gaan.

Ben ik trouwens ook de enige waarbij de rockets van de fighters niks tegen de behemoth doet?

[ Voor 8% gewijzigd door Mon0lith op 01-09-2016 13:56 ]

PSN: Von_Smallhausn

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:38
The_Worst schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:44:
[...]

http://battlefield.com/career en voor 60/90 warbonds kan je dit wapen kopen. Met daarnaast anti-tank mijnen en granaten.
Maar op de PS4 kan ik het niet aan mijn loadout toevoegen, ook al heb ik het gekocht.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 17:21
Jackal131 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:54:
[...]

Maar op de PS4 kan ik het niet aan mijn loadout toevoegen, ook al heb ik het gekocht.
Je kan dit ook gewoon voor PS4 via https://www.battlefield.com/career equippen.

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:43:
[...]

De tank wordt in BF4 ook zonder engineer gerepareerd, dit gebeurt automatisch wanneer je een tijdje niet geraakt wordt, je bent dan nog ook mobiel. In dit geval ben je in BF1 kwetsbaarder omdat je tijdens de auto-repair niks kan ( teamgenoten in de tank kunnen nog wel knallen ).
Mede door dat soort onzin ben ik dus altijd Hardcore gaan spelen. Geen HUD, geen auto-heal, geen auto-repair, geen 3rd person view enz. enz. Maakt voor mij persoonlijk het gehele spel echt een stuk leuker, spannender en veel meer op basis van skill en keuzes :)

• Rickpm1
The.Sticky schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:56:
[...]

Mede door dat soort onzin ben ik dus altijd Hardcore gaan spelen. Geen HUD, geen auto-heal, geen auto-repair, geen 3rd person view enz. enz. Maakt voor mij persoonlijk het gehele spel echt een stuk leuker, spannender en veel meer op basis van skill en keuzes :)
Ja hardcore is erg tof, moet soms wel heel erg wennen aan het feit dat de HUD weg is. Soms vervelend om te gokken hoeveel ammo je nog hebt of hoeveel schade je tank heeft opgelopen. Als soldaat weet je ook hoeveel ammo je hebt en er nog in je gun zit, in Red Orchestra bijv. kun je dit door op een knop te drukken checken. Verder komt hardcore veel dichter bij de ervaring met oudere pre BF3 Battlefields ( lol wat een zin ).

• Jackal131
Dan zal ik vandaag nog een kijken. Kreeg het gisteren namelijk niet voor elkaar.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Nou net eindelijk 2 potjes kunnen doen voordat ik zo naar werk ga. Moet zeggen dat het spel goed draait op 1080p. Gemiddeld ruim boven de 90 a 100 fps wat ik zo zie. Ook in het menu prima en geen stotters. Draai zelf op een 4670k / 8 gig ram / 780Ti

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
sniperfest (

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

The.Sticky schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:56:
[...]

Zal Battlefield 1 ook een hardcore modus gaan krijgen?

PSN: Bellerophon-

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:38

J8S

Sniper is inderdaad op dit moment nog te OP, maar dat zal gedeeltelijk ook komen door de mapkeuze voor de beta. Dit is de grootste map en daarmee waarschijnlijk ook de meest open map, waardoor snipers sowieso al in het voordeel zijn. Niet meer dan logisch dus dat je die nu nog vrij veel ziet. (Denk ik)

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Ja battlefield krijgt toch een real life modus?

Ik heb overigens geen last van snipers ofzo, je ziet de lichtjes goed genoeg om te snappen of ze je kunnen raken of niet

[ Voor 56% gewijzigd door Repelsteelke op 01-09-2016 14:04 ]

PS4: DonSigario

Verwijderd

denk dat veel mensen die semi-automatische guns van de medic aanzien voor snipers... wat het dus niet is, maar het lijkt soms wel zo. dus zoveel snipers zijn er niet als je echt goed gaat kijken.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
J8S schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:03:
Sniper is inderdaad op dit moment nog te OP, maar dat zal gedeeltelijk ook komen door de mapkeuze voor de beta. Dit is de grootste map en daarmee waarschijnlijk ook de meest open map, waardoor snipers sowieso al in het voordeel zijn. Niet meer dan logisch dus dat je die nu nog vrij veel ziet. (Denk ik)
Het probleem is vooral dat snipen te makkelijk is. Er lijkt amper bullet drop te zijn en de kogel gaat razend snel. Letterlijk iemand op de kop richten en schieten is al voldoende voor een headshot. Dit is ook de eerste BF waar ik goed in snipen ben. In andere BF was het echt een drama. Het is nu dus gewoon te makkelijk. Maar ik het zal zeker wel generfed worden n.a.v. de community commentaren. Haast iedereen is het er namelijk mee eens.

• nFo
  • Laatst online: 22:04

nFo

Thanks, kun je veel meer wapens kiezen, ff testen.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

blupmans schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:14:
[...]

Je moest 'm ook niet gisteravond proberen te spelen... Probeer het vandaag nog eens.
No can do. Op zn vroegst pas vrijdag avond. Maar ik voel de urgentie niet zo. Heb genoeg gezien op internet en vind de woestijn map een okey-tje. Mijn voorkeur heeft Europees mappen zoals in de eerste gameplay beelden.

Mijn portfolio op Instagram

• J8S

J8S

Remmetje schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:05:
[...]

Het probleem is vooral dat snipen te makkelijk is. Er lijkt amper bullet drop te zijn en de kogel gaat razend snel. Letterlijk iemand op de kop richten en schieten is al voldoende voor een headshot. Dit is ook de eerste BF waar ik goed in snipen ben. In andere BF was het echt een drama. Het is nu dus gewoon te makkelijk. Maar ik het zal zeker wel generfed worden n.a.v. de community commentaren. Haast iedereen is het er namelijk mee eens.
Ben ik helemaal met je eens. Alhoewel je op langere afstand toch wel wat voor je target moet schieten om 'm te raken hoor. Ik mag inderdaad hopend dat er wat met de feedback gedaan wordt.

• Rickpm1
Repelsteelke schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:03:
Ja battlefield krijgt toch een real life modus?

Ik heb overigens geen last van snipers ofzo, je ziet de lichtjes goed genoeg om te snappen of ze je kunnen raken of niet
Neem aan van wel ! Laatste delen hebben allen een hardcore modus.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Net een potje Rush als verdediging met Sniper. Ben bovenop die hoge richel gaan staan en een voor een afknallen. 16-1 toen we gewonnen hadden en een goede 10k xp als bonus. Stond ook 3x in de highlights.

Dus ja, sniper is redelijk overpowered..

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:04
Zonet het spel geïnstalleerd maar krijg geen verbinding met de servers. Zie hier in het topic alleen maar berichten dat mensen aan het spelen zijn. Niemand anders issues?

Edit: laat maar http://www.xgn.nl/nieuws/...ers-offline-op-eerste-dag

Edit 2: mmm problemen zouden opgelost moeten zijn.. hier kan iedereen gewoon spelen?

[ Voor 35% gewijzigd door kever678 op 01-09-2016 14:17 ]

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:02:
[...]

Zal Battlefield 1 ook een hardcore modus gaan krijgen?
Gezien het in de vorige 3 versies ook allemaal zat, mogen we er van uitgaan dat het ook hier wel weer in zal zitten. Anders gaan ze echt een dikke bult shit van de community over zich heen krijgen :Y)

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

The.Sticky schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:14:
[...]

Gezien het in de vorige 3 versies ook allemaal zat, mogen we er van uitgaan dat het ook hier wel weer in zal zitten. Anders gaan ze echt een dikke bult shit van de community over zich heen krijgen :Y)
Eensch, maar ik krijg alleen daar nog een beetje jeuk van dat het nog niet officieel bevestigd is.

PSN: Bellerophon-

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik zag gisteren iemand lopen met een vlammenwerper. Hoe kom je daaraan?

• J8S

J8S

RikN89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:20:
Oppakken bij punt E als ik het goed zeg.
Net als die dikke machine gun, die ligt bij punt F.

Dit filmpje heeft uitleg daarover: YouTube: HOT TIPS - Battlefield 1 Open Beta

[ Voor 19% gewijzigd door J8S op 01-09-2016 14:22 ]

Verwijderd

RikN89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:20:
Zijn elite klasse wapens, liggen uit mijn hoofd bij E-B en ?. Effe op youtube kijken waar precies.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

nexhil

BAM!

J8S schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:08:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Alhoewel je op langere afstand toch wel wat voor je target moet schieten om 'm te raken hoor. Ik mag inderdaad hopend dat er wat met de feedback gedaan wordt.
Inderdaad weinig drop van de kogel. maar volgens mij als je een nieuw wapen equiped dan kun je zien wat de drop is over het aantal meter volgens mij .

[YouTube: https://youtu.be/6p-LC-ujJqE]

• LopendeVogel
  • Laatst online: 06:29
luifel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:25:
Met de sniper kan je ook uit grote kogels kiezen , optie nr 4 geloof ik,
Wat is daar het effect van?
Doet iets meer dmg dan de normale kogel (je hebt er wel maar 4 of 5 stuks van). Veel kan je er niet mee doen, wat het dan precies moet voorstellen weet ik niet.
Hier zegt men: anti tank
Praktijk: 6-10 dmg per shot
Ga je dus niet bepaald een tank mee kapot maken met de paar kogels die je hebt :P

Maar goed kan best zijn dat die straks ineens 25dmg per shot gaan doen (iets met de balance ofzo).

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:10
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:28:
[...]

Doet iets meer dmg dan de normale kogel (je hebt er wel maar 4 of 5 stuks van). Veel kan je er niet mee doen, wat het dan precies moet voorstellen weet ik niet.
Ga je dus niet bepaald een tank mee kapot maken met de paar kogels die je hebt :P

Maar goed kan best zijn dat die straks ineens 25dmg per shot gaan doen (iets met de balance ofzo).
Ligt er aan waar je hem raakt ik had er vandaag 1 geraakt op de draai circkel en toen was hij disabled.

BTW

iemand die nu aan het spelen is op de pc?

• LopendeVogel
rwbk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:29:
[...]

Ligt er aan waar je hem raakt ik had er vandaag 1 geraakt op de draai circkel en toen was hij disabled.

BTW

iemand die nu aan het spelen is op de pc?
Dat heb ik ook geprobeerd, maar waarschijnlijk was de tank al ver kapot, en zorgde jij met je kogel voor de disable?
Dus was dat toeval met de draaicirkel of is dat een zwakke plek? Volgens mij het eerste want ik doe volgens mij ook circa 7 dmg op die draaicirkel.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:28:
[...]

Op een armored car en artillery truck doen ze wel rond de 25-30. Bij tanks is het in combinatie met granaten wel dodelijk.

• J8S

J8S

LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:31:
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd, maar waarschijnlijk was de tank al ver kapot, en zorgde jij met je kogel voor de disable?
Dus was dat toeval met de draaicirkel of is dat een zwakke plek? Volgens mij het eerste want ik doe volgens mij ook circa 7 dmg op die draaicirkel.
Ik schoot gisteren op de tracks van een tank en toen was 'ie ook disabled, kon niet meer rijden. Weet niet of dat te maken heeft met zn health level of echt die specifieke hit van mijn kogel.

• jagermeister
  • Nu online

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind het een vreemde keuze dat de vliegtuigen al in de lucht zijn als je er in spawnt. Opstijgen en landen hoort gewoon in BF.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 17:21
Dat is toch al een tijdje zo?

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 18:39
Saybia schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:12:
[...]

Versie aanpassen in register Sla wel even het oude nummer op voordat je dit aanpast.
Heb ik geprobeerd naar 16.30. Maar werkt helaas niet, werkt dit bij jou wel?

• rwbk
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:31:
[...]

Disabled en daarna instant destroyed.

Wat ik overigens ook mis zijn mechanics! ja je kan nu zelf je truck repairen. Maar dat is niet echt battlefield :(

• Rickpm1
rwbk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:43:
[...]

Wat ik overigens ook mis zijn mechanics! ja je kan nu zelf je truck repairen. Maar dat is niet echt battlefield :(
Ik heb al een paar keer een 'superhit' gehad op de turret van een armored vehicle ( dus niet een tank ). K-bullets zijn geschikt om de wat lichtere voertuigen aan te pakken.

Verwijderd

[...]

snap het ook niet, want soms als ik als passagier uit de tank ga, beschik ik ineens over een hamer waarmee ik de tank kan maken.. dat is toch veel eerlijker en ook leuker!

verwacht wat betreft tanks eerlijk gezegd nog wel wat aanpassingen

• rwbk
Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:45:
[...]

Ik heb al een paar keer een 'superhit' gehad op de turret van een armored vehicle ( dus niet een tank ). K-bullets zijn geschikt om de wat lichtere voertuigen aan te pakken.
Ehm die tankgewehr one shot kill op een truck. kom ik net achter XD

• Rickpm1
rwbk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:46:
[...]

Ehm die tankgewehr one shot kill op een truck. kom ik net achter XD
Heb je het over de anti tank rifle ? Ik had het over K-bullets haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

[...]

Al dat soort leuke en simpele dingen die nog volop aanwezig waren in BC2 en BF3 en teamplay en tactiek automatisch bevorderden, zijn kennelijk ingeruild ten faveure van meer arcade-achtige gameplay voor de masses :(

Dit soort keuzes, zeppelins, paarden, etc. Allemaal om een beetje een wow-factor te creëren. Leuk voor de marketing-filmpjes, maar het zegt mij genoeg. Weer een BF die ze aan het verkrachten zijn.

Er is ook niet eens een soort loopgraven-modus of zoiets toch? Met 64 spelers op een map zou dat best moeten kunnen....Doe ff die extra mile....maar nee

[ Voor 26% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-09-2016 14:49 ]

• Repelsteelke
iemand al suppression points gezien of zie ik dat nou over het hoofd? Kan me ook niet herinneren dat ik suppression fuzz in beeld kreeg

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:23
Koekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:46:
[...]

Al dat soort leuke en simpele dingen die nog volop aanwezig waren in BC2 en BF3 en teamplay en tactiek automatisch bevorderden, zijn kennelijk ingeruild ten faveure van meer arcade-achtige gameplay voor de masses :(

Dit soort keuzes, zeppelins, paarden, etc. Allemaal om een beetje een wow-factor te creëren. Leuk voor de marketing-filmpjes, maar het zegt mij genoeg. Weer een BF die ze aan het verkrachten zijn.

Er is ook niet eens een soort loopgraven-modus of zoiets toch? Met 64 spelers op een map zou dat best moeten kunnen....Doe ff die extra mile....maar nee
Nja het is nog een beta, hopelijk veranderen ze dat nog, vind dat atm de support en healer class ook nogal weinig toevoeging hebben, iig doet in de beta niemand echt moeite om er iets mee te doen merk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:06

Hupske

AFCA

Repelsteelke schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:49:
iemand al suppression points gezien of zie ik dat nou over het hoofd? Kan me ook niet herinneren dat ik suppression fuzz in beeld kreeg
Jep, al meermaals gehad ;)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
Repelsteelke schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:49:
Jazeker!! Gisteren een aantal keren op iemand blijven vuren zodat hij/zij in cover blijft. Teammmate flankt en killed de bastard en ik kreeg suppresion punten zag ik in een flits voorbij komen. Volgens mij heel weinig (10?)

• rwbk
Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:46:
[...]

Heb je het over de anti tank rifle ? Ik had het over K-bullets haha
Had het eerst over die K bullets. Daarna kwam ik erachter dat die anti tank rifle wel erg sterk is

• Rickpm1
rwbk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:01:
[...]

Had het eerst over die K bullets. Daarna kwam ik erachter dat die anti tank rifle wel erg sterk is
Ja ideaal! Weg met die 30-0 scores van gasten in tanks!

• rwbk
Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:03:
[...]

Ja ideaal! Weg met die 30-0 scores van gasten in tanks!
Die heb je nu op de vliegtuigen zitten :). Die dingen hebben een repair als ze onder de XX procent komen kun je ze in de lucht repairen.

• Repelsteelke
Weet iemand hoe je op de ps4 bommen dropped met de attackplane? Ik kan wel schieten, maar er staat ook dat je een bom kan gooien.... maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Repelsteelke schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:07:
Weet iemand hoe je op de ps4 bommen dropped met de attackplane? Ik kan wel schieten, maar er staat ook dat je een bom kan gooien.... maar hoe doe ik dat?
van wapen switchen met driehoekje of rechter d-pad. (denk ik)

• Rickpm1
rwbk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:04:
[...]

Die heb je nu op de vliegtuigen zitten :). Die dingen hebben een repair als ze onder de XX procent komen kun je ze in de lucht repairen.
Met AA heel makkelijk uit de lucht te halen!

• LopendeVogel
jagermeister schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:40:
Ik vind het een vreemde keuze dat de vliegtuigen al in de lucht zijn als je er in spawnt. Opstijgen en landen hoort gewoon in BF.
Moa vergelijkbaar met een straaljager uit voorgaande delen
Ene map begin je in de lucht, ander vanaf de grond.
Ik vind de vliegtuigjes ook spelen als straaljagers qua feeling.

Je gaat te snel om dingen op de grond goed te hitten (vliegen zelf vind ik reuze meevallen, wel goed te doen), ook een aantal keer wanneer ik in een tank zat of gewoon rende zag ik een vliegtuig aankomen en het maakte me niks uit.. Je weet toch dat ze vrij weinig kunnen doen.

Passagier in een vliegtuig, tsja zelfde verhaal..

Doel volgens mij van de vliegtuigen is min of meer: vliegtuig vs vliegtuig.. Of het komt door de map (Denk ik niet, vliegtuig lijkt er niet voor gemaakt te zijn), we zullen het zien over een maandje.

Zoals in bijv BF4 kan je met een straaljager zeer weinig doen tegen de grond troepen, wel zijn ze handig om andere straaljagers / helikopters te pakken.

Ik zie het dan ook gewoon als een straaljager, in een ander jasje :P

• Repelsteelke
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:09:
[...]

van wapen switchen met driehoekje of rechter d-pad. (denk ik)
Ok thanks wapenswitch had ik nog niet geprobeerd! Straks thuis even kijken, de d-pad was zonder succes, net als L1 tm R3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Oh boy, net even met de light ipv de heavy tank gespeeld.

Dat is echt lachend kills halen. 360 graden slachtpartij.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Repelsteelke
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:10:
[...]

Moa vergelijkbaar met een straaljager uit voorgaande delen
Ene map begin je in de lucht, ander vanaf de grond.
Ik vind de vliegtuigjes ook spelen als straaljagers qua feeling.

Je gaat te snel om dingen op de grond goed te hitten (vliegen zelf vind ik reuze meevallen, wel goed te doen), ook een aantal keer wanneer ik in een tank zat of gewoon rende zag ik een vliegtuig aankomen en het maakte me niks uit.. Je weet toch dat ze vrij weinig kunnen doen.

Passagier in een vliegtuig, tsja zelfde verhaal..

Doel volgens mij van de vliegtuigen is min of meer: vliegtuig vs vliegtuig.. Of het komt door de map (Denk ik niet, vliegtuig lijkt er niet voor gemaakt te zijn), we zullen het zien over een maandje.

Zoals in bijv BF4 kan je met een straaljager zeer weinig doen tegen de grond troepen, wel zijn ze handig om andere straaljagers / helikopters te pakken.

Ik zie het dan ook gewoon als een straaljager, in een ander jasje :P
Ik vind de vliegtuigen veel beter bestuurbaar dan in BF4, ook de bomber is makkelijk mikken, super goede controls met de attackplane, veel beter dan die gekke straaljagers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Jeroenneman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:12:
Oh boy, net even met de light ipv de heavy tank gespeeld.

Dat is echt lachend kills halen. 360 graden slachtpartij.
Echt he. Ik merk ook vaak dat mensen mijn tank gewoon negeren ook al sta ik recht voor ze :/ Te makkelijk soms.

Kleine dingen die me storen:
  • Waarom kun je niet meer inzoomen op de kaart?
  • Waarom kun je niet chatten als de ronde voorbij is?
Beide features die BF3 niet had, BF4 wel, maar BF1 weer niet :?
  • Waarom moet je vragen om gerevived te worden? Bij BF4 was het veel beter geregeld.
  • En waarom, waaaarom, moeten ze nu alwéér dat Q-menu aanpassen. Kunnen ze het niet voor een keer gewoon een klein beetje laten zoals het was? Waarom steeds het wiel omgooien |:( .

[ Voor 42% gewijzigd door soulcrusher op 01-09-2016 15:21 ]

iRacing Profiel

• vinom
  • Laatst online: 22:43
Waarom je moet vragen of een revive? Omdat je anders op de meest slechte momenten een revive krijgt en dat kost onnodig tickets.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De AT-Rocket Gun is 8/10 waardeloos gewoon. Puur om het feit dat je het alleen als je proned bent kan afvuren en meestal wordt je gelijk gespot omdat het positioneren uren duurt. Vindt de tanks op dit moment erg OP.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:30:
Waarom je moet vragen of een revive? Omdat je anders op de meest slechte momenten een revive krijgt en dat kost onnodig tickets.
nee, want kills tellen niet meer mee voor de punten... alleen de vlaggen ;)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Aslanboy1905 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:30:
De AT-Rocket Gun is 8/10 waardeloos gewoon. Puur om het feit dat je het alleen als je proned bent kan afvuren en meestal wordt je gelijk gespot omdat het positioneren uren duurt. Vindt de tanks op dit moment erg OP.
Moet je de Rocket gun echt neerzetten?

Damn, dan is het einde nabij.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Aslanboy1905 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:30:
het werkt ook als je achter een muurtje zit of in een raamopening staat!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:33:
[...]

het werkt ook als je achter een muurtje zit of in een raamopening staat!
Ik heb het verschillende potjes gebruikt maar het gebruik ervan is erg ongemakkelijk en heb geen idee wanneer het wel kan en wanneer niet en tegen die tijd wordt je dus zoals ik zei al doodgeschoten. Er moet gewoon een rocket gun zijn die je staand kan afvuren.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Verwijderd

Aslanboy1905 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:34:
[...]

Ik heb het verschillende potjes gebruikt maar het gebruik ervan is erg ongemakkelijk en heb geen idee wanneer het wel kan en wanneer niet en tegen die tijd wordt je dus zoals ik zei al doodgeschoten. Er moet gewoon een rocket gun zijn die je staand kan afvuren.
denk dat het ook een beetje gewenning is, de eerste keren ging het bij mij ook niet soepel.. is toch met alles zo ;)

• soulcrusher
  • Laatst online: 09-10 00:03
vinom schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:30:
Zoals aangegeven is kost/krijg je geen tickets voor kills, en in BF4 ksn je de revive gewoon negeren/weigeren.

iRacing Profiel

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Servers weer eens offline
?

• LopendeVogel
soulcrusher schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:37:
[...]

Zoals aangegeven is kost/krijg je geen tickets voor kills, en in BF4 ksn je de revive gewoon negeren/weigeren.
Hoe kan je dat dan in BF4? Ik heb vaker gehad dat ze mij een revive geven, ik ''levend'' ben en direct dood geschoten wordt. Je kan al dood gaan terwijl je net de keuze (weigeren / accepteren) in beeld krijgt. Heerlijk in operation locker met mensen die je non stop gaan revive terwijl er volle gas geschoten wordt. Je hebt 2 deaths op je naam staan alvorens je de revive kan weigeren ;)

Als dit inderdaad werkt, dat je moet aangeven: jij mag me reviven anders werkt het niet, dat zou wel een pluspunt zijn.

Zelf nog niet meegemaakt in BF1, maar wel die keuze gezien uiteraard.

Verwijderd

volgens mij kun je altijd gerevived worden, maar je kunt ook laten weten dat je gerivived kan worden (op ps4 is dit R1), dan krijgen alle medics een notificatie (als het goed is). denk dat het allemaal nog niet 100% werkt.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:43:
[...]
Heerlijk in operation locker met mensen die je non stop gaan revive terwijl er volle gas geschoten wordt. Je hebt 2 deaths op je naam staan alvorens je de revive kan weigeren ;)
Correctie: 1 death, of je de revive nu accepteert of niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

dvdkiwi schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:48:
[...]

Je ziet in de killfeed wel twee keer de naam van het slachtoffer voorbij komen. Of die tweede kill meetelt heb ik eigenlijk nooit uitgezocht.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• LopendeVogel
dvdkiwi schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:48:
[...]

Ook als je 2x dood geschoten wordt?
Dus: 1x doodgeschoten, je ligt op de grond, je wordt gerevived (krijgt de keuze) en wordt weer dood geschoten..
Volgens mij zijn dat dan 2 deaths achter je naam?

Zie vaak genoeg als zoiets gebeurt dat je 2x de naam ziet die gekilled wordt, naar mijn weten heb ik dat ook vaker in de score lijst bekeken en heb je ook 2 deaths erbij, dankzij die aapjes wat non stop iedereen gaan revive voor die paar punten?

[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 01-09-2016 15:53 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
Dat klopt, je ziet inderdaad dat je twee keer gekilled wordt.
De ander heeft ook 2 kills op zijn naam staan en krijgt er twee keer de punten voor, maar omdat jij tussendoor gerevived bent wordt de death vóór jouw revive gereset. Zodoende telt het voor jou slechts als één death, enkel de laatste.

Death: 0-1 > revive: 0-0.
-accpeteer revive: 0-0 > gelijk weer neergeschoten: 0-1.
-accepteer revive niet: 0-1.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2016 15:55 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LopendeVogel
dvdkiwi schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:53:
Dat klopt, je ziet inderdaad dat je twee keer gekilled wordt.
De ander heeft ook 2 kills op zijn naam staan en krijgt er twee keer de punten voor, maar omdat jij tussendoor gerevived bent wordt de death vóór jouw revive gereset. Zodoende telt het voor jou slechts als één death, enkel de laatste.
Oké oké dan zullen wij dat allemaal elke keer verkeert gezien hebben haha. Dat wist ik namelijk niet (dacht dat je wel 2 deaths erbij kreeg)

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Remmetje schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:05:
[...]

Vandaar dat ik in het enige potje wat ik vanmiddag speelde geen pepernoot raak schoot. Ik hield namelijk rekening met de bulletdrop van BF4 & Hardline. Ga vanaaf nog eens proberen en dan ala cod gewoon rechtstreeks op de schedel van de vijand mikken kijken of het scheelt.

• LopendeVogel
soulcrusher schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:17:
[...]

Echt he. Ik merk ook vaak dat mensen mijn tank gewoon negeren ook al sta ik recht voor ze :/ Te makkelijk soms.

Kleine dingen die me storen:
  • Waarom kun je niet meer inzoomen op de kaart?
  • Waarom kun je niet chatten als de ronde voorbij is?
Beide features die BF3 niet had, BF4 wel, maar BF1 weer niet :?
  • Waarom moet je vragen om gerevived te worden? Bij BF4 was het veel beter geregeld.
  • En waarom, waaaarom, moeten ze nu alwéér dat Q-menu aanpassen. Kunnen ze het niet voor een keer gewoon een klein beetje laten zoals het was? Waarom steeds het wiel omgooien |:( .
Of ze je negeren weet ik niet. Ik werd gister van voren beschoten door een tank (op mijn beeld) en diezelfde tank killt mij van achter.
Tank stond dus kennelijk achter me en niet voor me :P

Gast in de tank zal ook wel gedacht hebben: waarom schiet die in het wilde westen terwijl ik achter hem sta :D

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Iemand op de pc nu of anders vanavond aan het spelen met ts?
Lijkt me leuk om eens een avondje samen te spelen :)

• LopendeVogel
mike30 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:42:
[...]

Vandaar dat ik in het enige potje wat ik vanmiddag speelde geen pepernoot raak schoot. Ik hield namelijk rekening met de bulletdrop van BF4 & Hardline. Ga vanaaf nog eens proberen en dan ala cod gewoon rechtstreeks op de schedel van de vijand mikken kijken of het scheelt.
Jep sniperen is in de beta ala cod. Gewoon mikken en schieten (ook op een grotere afstand, andere kant van de map moet je hem iets erboven zetten :P ) beetje te makkelijk (vooral op de pc is dat non stop kills, ik ren gewoon met de sniper haha).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:46:
[...]

Jep sniperen is in de beta ala cod. Gewoon mikken en schieten (ook op een grotere afstand, andere kant van de map moet je hem iets erboven zetten :P ) beetje te makkelijk (vooral op de pc is dat non stop kills, ik ren gewoon met de sniper haha).
Verbaasde me al dat er amper bullet drop is, of uberhaubt geen bullet drop.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

mike30 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:42:
[...]

Aha. Ik had dus hetzelfde. Raakte ook geen bal. Ik zat nog in BC2/BF3/4 stijl een stukje boven mijn doelwit te mikken bij de wat langere afstanden :)

Ik vond die combinatie van adem inhouden, en, afhankelijk van de afstand tot het doelwit, corrigeren voor bullet drop bijzonder leuk voor snipen. Realistischer, wat uitdagender en maakt headshots/raak schieten wat bevredigender.

Als dat nou foetsie is, is het voor mij bijna meteen een deal breaker. Het lijkt allemaal al zo arcade en weinig realistisch, en dan easy sniping ook nog 8)7 Maar goed, ik zal me adem inhouden voor de daadwerkelijke release....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:57
Koekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:49:
[...]

Aha. Ik had dus hetzelfde. Raakte ook geen bal. Ik zat nog in BC2/BF3/4 stijl een stukje boven mijn doelwit te mikken bij de wat langere afstanden :)

Ik vond die combinatie van adem inhouden, en, afhankelijk van de afstand tot het doelwit, corrigeren voor bullet drop bijzonder leuk voor snipen. Realistischer, wat uitdagender en maakt headshots/raak schieten wat bevredigender.

Als dat nou foetsie is, is het voor mij bijna meteen een deal breaker. Het lijkt allemaal al zo arcade en weinig realistisch, en dan easy sniping ook nog 8)7 Maar goed, ik zal me adem inhouden voor de daadwerkelijke release....
+1

Ik was er gisteren helemaal klaar mee. Raakte helemaal niks. Ik zat ook op hoe verder de afstand des te hoger te mikken....
En het is echt een ruk map om Rush te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
[...]

Als je het maar niet doet tot aan de release want dan red je het niet ;w :+

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
michaeltb schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:42:
[...]

Heb ik geprobeerd naar 16.30. Maar werkt helaas niet, werkt dit bij jou wel?
Jazeker. Kreeg wel een paar keer een DX freeze in game maar afsluiten en gewoon weer opstarten. Ik veranderde het nummer in 16.20.1025

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:54:
[...]

+1

Ik was er gisteren helemaal klaar mee. Raakte helemaal niks. Ik zat ook op hoe verder de afstand des te hoger te mikken....
En het is echt een ruk map om Rush te spelen.
Was de bullet drop bij BF4 niet ietwat onrealistisch?

• LopendeVogel
SinergyX schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:47:
[...]

Drop is er wel, maar echt minimaal. Nu gebruik ik wel die standaard sniper, ik zag slechtere snipers erbij zitten die je kon kopen.

Hopelijk is het wapen systeem niet zoals Hardline: alles kopen, nergens moeite voor moeten doen. Anders kan het natuurlijk zijn dat je een hele tijd met slechte snipers speelt (om nog een beetje motivatie te hebben) zodat je betere unlocked.

Of het is gewoon een balance dingetje waarbij ze die sniper nog minder sterk gaan maken (ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in gekregen xd).

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:55:
[...]

Geen idee, goeie vraag. Zelf nooit echt gesniperd. Konijntjes op de kermis.... :+

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 01-09-2016 16:57 ]

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
SinergyX schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:47:
[...]

Begon gisteren ook met de sniper en het duurde een aantal schoten voor ik erachter kwam dat ik geen rekening hoefde te houden met bullet drop.

Daarna overigens vooral als Assault gaan spelen op de Rush map. Schiet redelijk lekker weg iig.

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:55:
[...]

Nou of de huidige sniper in de BF1 beta iets met realisme te maken heeft weet ik niet.. Zelfs in CoD heb je toch wel wat meer ervaring nodig.
BF1 is gewoon dot op de juiste plek zetten en klaar (gewoon een hit/kill).

Lijkt me sterk dat men in WW1 zulke snipers had die gewoon vrijwel 100% precisie hadden op 100e meters afstand.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Er is zeker wel sprake van bulletdrop, maar omdat je een lagere vergroting hebt dan de reguliere scopes in BF4 lijkt het afwezig te zijn. Speel maar in BF4 met een 1x ~ 4x scope ter verificatie. Wat de snipers nu enorm OP maakt is de belachelijk hoge RPM.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Pykow
  • Laatst online: 12:06
pfoe eerste berichten over battlefield 1 zijn weer lekker negatief.
Ik hoor en lees dat mensen weer problemen ervaren van het oude Battlefield 4 tijdperk.
de fan wimpelen dit af als "Beta", maar toch is het gek dat dit hedendaags nog steeds een probleem is bij EA/DiCE.

Ik was onder de indruk van de eerste gameplay beelden, maar mijn angst voor Battlefield is weer terug en ik zal deze game dan ook zeker weten niet gaan aanschaffen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:17

The_Worst

Unox

Zelfs ik kon raak schieten met een sniper op langere afstand en dat is mij in Battlefield 4 nog nooit gelukt. Deels waarschijnlijk ook omdat ik dat geen klap aan vind. In Battlefield 4 heeft de support class bij mij minder dan 10k punten (misschien zelfs nog wel minder dan 5k)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• LopendeVogel
fynrd1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:59:
[...]

Er is zeker wel sprake van bulletdrop, maar omdat je een lagere vergroting hebt dan de reguliere scopes in BF4 lijkt het afwezig te zijn. Speel maar in BF4 met een 1x ~ 4x scope ter verificatie. Wat de snipers nu enorm OP maakt is de belachelijk hoge RPM.
Ja maar in de beta krijg je volgens mij wel direct de best beschikbare sniper die er is?
Dan nog de bulletdrop is echt vrijwel niet aanwezig of je moet al een doelwit extreem ver zien dan moet je een heel klein beetje erboven schieten.

Wat dit met een zoom-scope te maken heeft weet ik niet.. In (volgens mij) alle Battlefields maakt het niet uit hoever je zoomt, de drop is er altijd.

Ook adem inhouden doe ik niet, je kan zeer ver kijken en hij blijft redelijk stabiel (iets anders als de drop waar we / men het over heeft).

Hadden we deze wapens maar anno 2016 xd Nja hopelijk wordt dit nog allemaal aangepast en gebalanceerd voor de grote launch (pagina's met bugs zullen inmiddels dikker dan de bijbel zijn).

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

fynrd1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:59:
[...]

Ah ok, ja ik heb véél meer ervaring met snipen in BC2 en BF3.

Erg veel lol beleefd aan bijv die BF3 map Markaz Monolith met al die hoge flatgebouwen. Heli-taxi naar het dak en snipen maar :)
Pykow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:01:
Ik was onder de indruk van de eerste gameplay beelden, maar mijn angst voor Battlefield is weer terug en ik zal deze game dan ook zeker weten niet gaan aanschaffen.
Dat is misschien iets te voorbarig, maar ben verder met je eens. Ik vind deze eerste indruk bijzonder matig, en precies wat ik wel vreesde.

Wanneer snapt EA nou eindelijk eens dat we Bad Company 3 willen O-)

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41
Ik vind er zoals atijd weer niks aan, heb gemiddeld 3 kills per game en dan ga ik me dood vervelen :)

Had de hoop dat ik het nu wel leuk zou vinden maar er zit veel te weinig actie in. Het spel draait wel super en ziet er ook geweldig mooi uit.

• LopendeVogel
Pykow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:01:
pfoe eerste berichten over battlefield 1 zijn weer lekker negatief.
Ik hoor en lees dat mensen weer problemen ervaren van het oude Battlefield 4 tijdperk.
de fan wimpelen dit af als "Beta", maar toch is het gek dat dit hedendaags nog steeds een probleem is bij EA/DiCE.

Nou ik was gister ook redelijk teleurgesteld (meerderheid hier ook mogen merken :D), toch hou ik het erbij dat ik wel hoop heb. Deze beta - map is voor vele en ook voor mij gewoon zeer slecht en geeft je hopelijk een fout beeld over BF1..
Als ik de Alpha beelden bekijk heb ik zoiets van ej die wil ik wél doen.

Toch ga ik er vanuit dat veel bugs en commentaar over bepaalde gameplay dingen nog altijd aanwezig zullen zijn bij de officiële release. We zullen het zien, ik denk dat ik hem wel ga kopen, of dat bij release is weet ik niet.. Ik ga hem share op de xbox one met een kennis van me, als hij hem met release wilt kopen we hem samen (50/50).. Zo niet heb ik er totaal geen moeite mee om te wachten.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:03:
[...]

Ja maar in de beta krijg je volgens mij wel direct de best beschikbare sniper die er is?
Dan nog de bulletdrop is echt vrijwel niet aanwezig of je moet al een doelwit extreem ver zien dan moet je een heel klein beetje erboven schieten.

Wat dit met een zoom-scope te maken heeft weet ik niet.. In (volgens mij) alle Battlefields maakt het niet uit hoever je zoomt, de drop is er altijd.

Ook adem inhouden doe ik niet, je kan zeer ver kijken en hij blijft redelijk stabiel (iets anders als de drop waar we / men het over heeft).

Hadden we deze wapens maar anno 2016 xd Nja hopelijk wordt dit nog allemaal aangepast en gebalanceerd voor de grote launch (pagina's met bugs zullen inmiddels dikker dan de bijbel zijn).
Je hebt standaard al 75m zeroing in BF1, dus door je scope gezien, heb je al 0m bulletdrop tot en met 75m. Door de lagere vegroting lijkt alles ook verder weg, in vergelijking met een 8x en 6x scope, 200m lijkt nu dan ook optisch 400 a 500m. Dus ja, snipen is makkelijker binnen 100m geworden door de optics, maar daarbuiten is het veel en veel moeilijker. Imo een hele goede zet geweest van DICE om campers minder te stimuleren. In BF4 waren ze gewoon helemaal doorgedraaid met de 14x, 20x en 40x scope.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ALFfx
  • Laatst online: 17-07 19:02
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:06:
[...]

Nou ik was gister ook redelijk teleurgesteld (meerderheid hier ook mogen merken :D), toch hou ik het erbij dat ik wel hoop heb. Deze beta - map is voor vele en ook voor mij gewoon zeer slecht en geeft je hopelijk een fout beeld over BF1..

Toch ga ik er vanuit dat veel bugs en commentaar over bepaalde gameplay dingen nog altijd aanwezig zullen zijn bij de officiële release. We zullen het zien, ik denk dat ik hem wel ga kopen, of dat bij release is weet ik niet.. Ik ga hem share op de xbox one met een kennis van me, als hij hem met release wilt kopen we hem samen (50/50).. Zo niet heb ik er totaal geen moeite mee om te wachten.
Al vanaf bf42 was er commetaar op alle versies van battlefield. Ik heb ze allemaal gedaan. Toernooien , mappen modden etc. De stijl wordt elke keer aangepast aan de mogelijkheden van de engines en de smaak van de tijd. Ik moet zeggen dat ik de Alpha het leukst vond. En daar ook echt een battlefield gevoel van had. Hier kreeg ik toch een ander gevoel bij.
Het is ook gewoon wennen aan de veranderingen. Misschien wort het wat en misschien valt het tegen.
Van alle BF's heb ik bevoorbeeld geen BFH gespeeld. Sprak me niet aan. Ik ben benieuwd naar de andere mappen. IN BF42 was de grote desert map ook veel rondjes rijden :) een echte loopgravenmap zou toch wel cool zijn. Face to face. afwachten maar.

• Pykow
  • Laatst online: 12:06
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:06:
[...]

Er is ook iets positiefs aan deze demo :D
Ik hou geld over voor andere games

Angelo NL / Global Cargo VTC

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Ik had ineens een rare bug. Ik respawn en zijn al mijn wapens niet zichtbaar. Kan ook niet schieten of een ander wapen selecteren.

Is kijken wat een restart van de game doet.
Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.