• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

ThomasG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:28:
[...]
Ik heb met de bommen werper mijn eigen vliegtuig opgeblazen, waarschijnlijk door stronk physics :+
:D :D

Enige "rare" is dat een paard als een voertuig wordt gezien en daardoor best wel wat kogels kan slikken.

PSN: Bellerophon-

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:30:
[...]

:D :D

Enige "rare" is dat een paard als een voertuig wordt gezien en daardoor best wel wat kogels kan slikken.
Zat dinsdag met ene groepje mensen allemaal granaten etc op paard te gooien die in een krater stond. gebeurde niks :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 20:46
Paulus07 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:41:
[...]

Zat dinsdag met ene groepje mensen allemaal granaten etc op paard te gooien die in een krater stond. gebeurde niks :P
Ik denk dat ze dat doen vanwege animal welfare activisten.

• Paulus07
  • Niet online
Pas08 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:44:
[...]

Maar kreeg er wel punten voor bij elke hit :)
Daarna op het paard gesprongen (ging toch niet kapot) en door het dorpje raggen. Leverde soms wel hele aparte animaties op :P en een roadkill.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Pas08 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:44:
[...]

Die mogen van mij de blubber krijgen :D
Maar dat is het enige wat ik momenteel echt apart vind. Ze mogen van mij het paard sneller maken, maar wel kwetsbaarder

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
En de roadkill mogen ze ook achterwege laten. Dat gaat nergens over met een paard. ok dat je gewond raakt... maar gelijk dood nee

PS4: DonSigario

• Jackal131
  • Laatst online: 15:38
Jumpman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:12:
[...]
Vandaag ook gunner achterop vliegtuig geweest, dan is het behoorlijk moeilijk iets te raken. Het enige wanneer je echt nodig bent is, als je achtervolgt wordt. Maar over het algemeen een saaie job.
Op de map van de alpha had je iets meer te doen, als de zeppelin gespawnd was voor de tegenstander. In alle andere gevallen is het inderdaad maar saai.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Pfff ik heb sinds gisterochtend niet meer in deze topic gekeken. Best wat pagina's bij gekomen, wat ook wel te verwachten is nu de bèta voor iedereen toegankelijk is natuurlijk. Maar ik had wel echt wat meer interessant leesvoer en (leuke) ervaringen verwacht op alle pagina's die ik heb bijgelezen.

Wat zijn er een hoop mensen ontzettend salty en aan het zeiken, zonder daar een goed onderbouwing bij te geven. Sommige mensen hier begrijpen het principe van een bèta niet helemaal volgens mij. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen met hoge verwachtingen hier op zaten te wachten (ik zelf ook zeker wel), maar vergeet niet dat het om een bèta gaat.

En áls je dan iets te melden hebt erover, neem dan op z'n minst de moeite om het te onderbouwen. Dat scheelt mij en een hoop andere Tweakers een hoop tergend leesvoer van puberende etterbakken die een plek zoeken om te ranten. Als je zo nodig moet zeiken, dan doe je dat maar op de wc! :Y)

:w

Ontopic: vanavond weer tijd om te spelen. Heb net via Battlefield Career ook alles kunnen unlocken, ideale vondst zeg! Biedt mooi de gelegenheid om eens wat meer verschillende setups uit te proberen.

Had ik al gezegd dat de Light Tank overpowered is? :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KlMvryl.png

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

michaeltb schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:39:
Hah, was een op en top 1942 speler. Kon niet wachten om dit ook te proberen. Wordt mijn radeon 4870 niet meer ondersteund? :(. Geen direct x 11. Is dit nog op een of andere manier te omzeilen?

Ik krijg een please update your video card driver waarschuwing. Ik heb al de nieuwe drivers gedownload, bah :(
Je mist niks. Het lijkt niet eens op 1942

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

The.Sticky schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:04:
Pfff ik heb sinds gisterochtend niet meer in deze topic gekeken. Best wat pagina's bij gekomen, wat ook wel te verwachten is nu de bèta voor iedereen toegankelijk is natuurlijk. Maar ik had wel echt wat meer interessant leesvoer en (leuke) ervaringen verwacht op alle pagina's die ik heb bijgelezen.

Wat zijn er een hoop mensen ontzettend salty en aan het zeiken, zonder daar een goed onderbouwing bij te geven. Sommige mensen hier begrijpen het principe van een bèta niet helemaal volgens mij. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen met hoge verwachtingen hier op zaten te wachten (ik zelf ook zeker wel), maar vergeet niet dat het om een bèta gaat.

En áls je dan iets te melden hebt erover, neem dan op z'n minst de moeite om het te onderbouwen. Dat scheelt mij en een hoop andere Tweakers een hoop tergend leesvoer van puberende etterbakken die een plek zoeken om te ranten. Als je zo nodig moet zeiken, dan doe je dat maar op de wc! :Y)

Ontopic: vanavond weer tijd om te spelen. Heb net via Battlefield Career ook alles kunnen unlocken, ideale vondst zeg! Biedt mooi de gelegenheid om eens wat meer verschillende setups uit te proberen.

[afbeelding]
Ik denk dat het wel terecht is alle kritiek, voornamelijk op de gameplay. Ik vind hem ook vies tegenvallen. Veel die-hard battlefielders hadden gehoopt dat het weer meer terug ging naar de roots. Battlefield 1942 en battefield 2. Helaas valt dat echt vies en vies tegen. Het is gewoon een moderne shooter met een ander jasje. Het heeft totaal niet de feeling van een WW1 shooter wat mij betreft. Allemaal weer super high paced met COD-achtige shoot mechanics. je hebt met sommige wapens 6 hits nodig om iemand te killen. Ik verwacht geen hele realistische game, maar gewoon meer zoals 1942 :(

• Pas08
The.Sticky schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:04:

[afbeelding]
Hoe ben ke daar ingekomen? Als ik op aanmelden of log in klik gebeurt er niks bij mij.

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 22:25
RoyK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:19:
[...]

Helaas, met zn honderden in een que staan laat ik aan anderen over. Ik pas.. ander keertje kennelijk!
Je moest 'm ook niet gisteravond proberen te spelen... Probeer het vandaag nog eens.

• The.Sticky
Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:12:
[...]

Ik denk dat het wel terecht is alle kritiek, voornamelijk op de gameplay. Ik vind hem ook vies tegenvallen. Veel die-hard battlefielders hadden gehoopt dat het weer meer terug ging naar de roots. Battlefield 1942 en battefield 2. Helaas valt dat echt vies en vies tegen. Het is gewoon een moderne shooter met een ander jasje. Het heeft totaal niet de feeling van een WW1 shooter wat mij betreft. Allemaal weer super high paced met COD-achtige shoot mechanics. je hebt met sommige wapens 6 hits nodig om iemand te killen. Ik verwacht geen hele realistische game, maar gewoon meer zoals 1942 :(
Ik zeg ook niet dat het onterecht is dat er kritiek wordt geleverd, ik heb zelf ook wel een aantal dingen die ik tegen ben gekomen waar ik (nog) niet zo enthousiast over ben. Het gaat mij om het feit dat mensen lopen te bashen, zonder dat ze daarbij een onderbouwing geven wáárom ze dat vinden. :)
Pas08 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:14:
[...]

Hoe ben ke daar ingekomen? Als ik op aanmelden of log in klik gebeurt er niks bij mij.
Gewoon ingelogd met m'n account credentials en vervolgens het betreffende profiel gekozen van Battlefield 1.

[ Voor 13% gewijzigd door The.Sticky op 01-09-2016 09:18 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:12:
[...]

Geweldig hoe een game dan anders kan vallen bij een ieder.

Battlefield 2 kan mij echt gestolen worden. En die vergelijking met CoD gaat echt nergens over. Deze Battlefield voelt zoveel trager (wat een goed iets is) aan in vergelijking met Battlefield 3 en Battlefield 4. En een goed geplaatste headshot is nog steeds een instant kill hoor...

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik ga de game sowieso kopen nu ik de beta gespeeld heb. Hopelijk zitten er close combat/quarter maps bij met infantry only. Dan kan ie voor mij niet meer stuk. Ziba Tower en Operation 925 maps zoals in BF3 dat zou top zijn.

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:18:
[...]

Geweldig hoe een game dan anders kan vallen bij een ieder.

Battlefield 2 kan mij echt gestolen worden. En die vergelijking met CoD gaat echt nergens over. Deze Battlefield voelt zoveel trager (wat een goed iets is) aan in vergelijking met Battlefield 3 en Battlefield 4. En een goed geplaatste headshot is nog steeds een instant kill hoor...
Heb alle battlefields gehad, maar ik vind dit niet trager dan de andere. Eerder een hoger tempo doordat ze die paarden hebben en alle capture points op een kluitje hebben gegooid. Je gaat van gevecht naar gevecht. Ik mis de spanning van het veroveren van een vlag. Lukt het niet dat ben je in een poep en een scheet er weer, kan je het weer proberen. Het enige leuke zijn de rifle achtige guns, dat is wel lekker oldschool. En ja een goed geplaatst headshot is nog een instant kill. Maar dat weerlegt niet dat je bizar veel hits met een automatische moet hebben in close combat.

Die vergelijking met COD gaat wel ergens over. Het is gewoon weer high paced knalle met arcade voelende guns. Dat wordt nog eens versterkt door die neppe gekunstelde paarden. Battlefield moest het ooit hebben van zijn wat meer realistische setting. Ook battlefield 3 had dit meer. Daarna is het alleen maar minder geworden. Ik geloof dat ik nu definitief ben afgehaakt en daar baal ik best wel van.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Gisteravond geprobeerd te spelen maar ivm de server issues. Vanavond of morgenavond nog maar een keer proberen en kijken of de game wat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:24:
[...]

Heb alle battlefields gehad, maar ik vind dit niet trager dan de andere. Eerder een hoger tempo doordat ze die paarden hebben en alle capture points op een kluitje hebben gegooid. Je gaat van gevecht naar gevecht. Ik mis de spanning van het veroveren van een vlag. Lukt het niet dat ben je in een poep en een scheet er weer, kan je het weer proberen. Het enige leuke zijn de rifle achtige guns, dat is wel lekker oldschool. En ja een goed geplaatst headshot is nog een instant kill. Maar dat weerlegt niet dat je bizar veel hits met een automatische moet hebben in close combat.

Die vergelijking met COD gaat wel ergens over. Het is gewoon weer high paced knalle met arcade voelende guns. Dat wordt nog eens versterkt door die neppe gekunstelde paarden. Battlefield moest het ooit hebben van zijn wat meer realistische setting. Ook battlefield 3 had dit meer. Daarna is het alleen maar minder geworden. Ik geloof dat ik nu definitief ben afgehaakt en daar baal ik best wel van.
Ok, dat is natuurlijk een mening. Persoonlijk vind ik de afstand wel in orde tussen de capture points. Bij bijvoorbeeld 1942 en BFBC2 lagen ze ook redelijk in de buurt van elkaar.

En met die onderbouwing kan je iedere BF wel een COD-kloon noemen?

Battlefield heeft altijd een hoog tempo gehad, imho

• Pas08
Via Mozilla firefox kon ik niet in de battlefield career geraken. Via Edge is het wel gelukt.
Ben benieuwd wat die at-launcher uithaalt tegen tanks, en kan een heleboel nieuwe wapens proberen.

Voor mensen die het dus ook niet lukte om in te loggen in career, probeer eens een andere browser, dit werkte voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 14:00
Hah, was een op en top 1942 speler. Kon niet wachten om dit ook te proberen. Wordt mijn radeon 4870 niet meer ondersteund? :(. Geen direct x 11. Is dit nog op een of andere manier te omzeilen?

Ik krijg een please update your video card driver waarschuwing. Ik heb al de nieuwe drivers gedownload, bah :(
Een videokaart van 8 jaar oud en dan gaan mopperen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:33:
[...]

Ok, dat is natuurlijk een mening. Persoonlijk vind ik de afstand wel in orde tussen de capture points. Bij bijvoorbeeld 1942 en BFBC2 lagen ze ook redelijk in de buurt van elkaar.

En met die onderbouwing kan je iedere BF wel een COD-kloon noemen?

[video]

Battlefield heeft altijd een hoog tempo gehad, imho
Rush wel ja (aldus het filmpje dat je plaatst). Daar zijn de afstanden sowieso kort, maar als dat is wat je leuk vindt zit je bij deze game (of in ieder geval map) goed. Ik merk dat ik bij deze BF bijna geen drang heb te gaan kruipen en sluipen. Ik mis de spanning om te overleven omdat ik niet wil moeten respawnen ver weg van mijn doel. Omdat je weet dat je er in een poep en een scheet weer bent. Het is net alsof je acties minder betekenen ofzo. Terwijl ik wel altijd in de top 10 van mijn team eindig.

Als ik dan de vergelijking maak met battlefield 1942 en maps zoals El Alamein waar je af en toe minuten niemand tegen kwam. Haalde je even een autootje op om van a naar b te karren. Dan was je wel een tijdje onderweg. Als je dan iemand tegenkwam had je echt spanning. Als je uit je vliegtuig sprong en je kwam in de middle of nowhere terecht dan voelde je je echt hunted omdat je wist dat ze je gingen zoeken. Nu land je sowieso tussen de actie en ben je één van de velen. Als je een vlag veroverde kostte dat serieuze moeite en investeringen en wist je dat je hem ook wel even ging kunnen houden. Je had echt wat bereikt. Dat heb ik nu ook niet. Het is gewoon dertig minuten lang doorbeuken zonder rustmomenten.

Ik had trouwens ook minder het gevoel onderdeel te zijn van een team, maar dat kan ook mijn potjes geweest te zijn.

Ik zal het nog een kans geven, maar het voelde allemaal wat leeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Isniedood op 01-09-2016 09:45 ]

• Paulus07
  • Niet online
Weer problemen?

https://twitter.com/EA_Benelux/status/771250612809838592
EA games, services & support zijn mogelijk niet bereikbaar vanwage een storing. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 11:05
Zo, vanochtend voor het eerst even een paar potjes kunnen spelen aangezien gisteren alles plat lag.

First impressions zijn positief so far :).

Zijn er trouwens meerdere mensen die op 2560x1440 spelen en waarbij de friends sidebar pixelig/blurry is? Deze lijkt geschaald op full HD.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:44:
[...]

Rush wel ja (aldus het filmpje dat je plaatst). Daar zijn de afstanden sowieso kort, maar als dat is wat je leuk vindt zit je bij deze game (of in ieder geval map) goed. Ik merk dat ik bij deze BF bijna geen drang heb te gaan kruipen en sluipen. Ik mis de spanning om te overleven omdat ik niet wil moeten respawnen ver weg van mijn doel. Omdat je weet dat je er in een poep en een scheet weer bent. Het is net alsof je acties minder betekenen ofzo. Terwijl ik wel altijd in de top 10 van mijn team eindig.

Als ik dan de vergelijking maak met battlefield 1942 en maps zoals El Alamein waar je af en toe minuten niemand tegen kwam. Haalde je even een autootje op om van a naar b te karren. Dan was je wel een tijdje onderweg. Als je dan iemand tegenkwam had je echt spanning. Als je uit je vliegtuig sprong en je kwam in de middle of nowhere terecht dan voelde je je echt hunted omdat je wist dat ze je gingen zoeken. Nu land je sowieso tussen de actie en ben je één van de velen. Als je een vlag veroverde kostte dat serieuze moeite en investeringen en wist je dat je hem ook wel even ging kunnen houden. Je had echt wat bereikt. Dat heb ik nu ook niet. Het is gewoon dertig minuten lang doorbeuken zonder rustmomenten.

Ik had trouwens ook minder het gevoel onderdeel te zijn van een team, maar dat kan ook mijn potjes geweest te zijn.

Maar als je juist die rust, gecombineerd met spanning/kruipen, kan je dan niet beter ArmA gaan doen?
Bedoel dat beuk gevoel waar je het over hebt dat was er al met Bad Company 2: Vietnam

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Gisteren voor het eerst in een zandstorm gezeten. Damn dat was echt goed gemaakt. Vraag me wel af of ultra settings dan een nadeel of voordeel geeft bij zoiets.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:33
[...]

We zijn nu wel alles aan het beoorden op een Beta. Ik weet uit het verleden dat er veel betere mappen in de game en de DLC zaten. Die ik veel leuker vond om te spelen. Daarnaast vind ik de mix van langzame en snelle actie wel leuk. Ik speel als agressieve sniper. dus sniper rifles zonder scope ben ik weer blij mee.

Ik speelde gisteren avond sinds lange tijd weer in mijn oude squad mee en dat was zeer vermakelijk om weer samen te werken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:01:
[...]

Maar als je juist die rust, gecombineerd met spanning/kruipen, kan je dan niet beter ArmA gaan doen?
Bedoel dat beuk gevoel waar je het over hebt dat was er al met Bad Company 2: Vietnam
Dat is weer het andere uiterste natuurlijk. Ik kan dan beter battlefield 1942, 2 of misschien 3 gaan doen. Dat was mijn hele punt ook, dat het steeds verder van de roots afdrijft en dat was meer het spel dat ik leuk vond. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de waardeloze wapenunlocks. Al moet ik zeggen dat het wel prettig is dat je nu zelf mag kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
[...]

Ik merk dat ik bij deze BF bijna geen drang heb te gaan kruipen en sluipen. Ik mis de spanning om te overleven omdat ik niet wil moeten respawnen ver weg van mijn doel. Omdat je weet dat je er in een poep en een scheet weer bent. Het is net alsof je acties minder betekenen ofzo.

De drang om te kruipen en sluipen is misschien een stukje persoonlijke voorkeur. Ik heb dat zelf al best wel wat momenten ervaren tijdens potjes gister. Sneaky in een krater o.i.d. verschuilen in de hoop dat de vijanden je niet vinden, zodat je het punt contested kunt houden, en vervolgens een granaat gooien in de hoop de tegenstander er mee te raken. Heerlijke die spanning!

Het verschil in tempo en het bereiken van punten komt ook wel door dat je tegenwoordig squads hebt waar je op kunt spawnen, dat was er bijvoorbeeld in 1942 niet.

Verder snap ik je vergelijking en gevoel wel met bijvoorbeeld El Alamein, maar alsnog maak je in het algeheel nu een hoop vergelijkingen (en soort van conclusies) op basis van één map in deze bèta. Ik vind het zelf niet echt realistisch om dat al te doen op basis van wat ik nu heb gespeeld.

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

GerGio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:07:
[...]

We zijn nu wel alles aan het beoorden op een Beta. Ik weet uit het verleden dat er veel betere mappen in de game en de DLC zaten. Die ik veel leuker vond om te spelen. Daarnaast vind ik de mix van langzame en snelle actie wel leuk. Ik speel als agressieve sniper. dus sniper rifles zonder scope ben ik weer blij mee.

Ik speelde gisteren avond sinds lange tijd weer in mijn oude squad mee en dat was zeer vermakelijk om weer samen te werken.
Absoluut waar. Al is de beta natuurlijk gewoon een hedendaagse demo waarvan je mag verwachten dat het representatief is voor de uiteindelijk game. Wellicht dat andere maps beter zijn, maar de insteek van de paarden staat me al niet aan en is weinig hoopgevend. Maargoed. Zal jullie er verder niet meer mee lastig vallen dat ik de game waarschijnlijk niet ga kopen :)

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56

Versie aanpassen in register Sla wel even het oude nummer op voordat je dit aanpast.

[ Voor 5% gewijzigd door Saybia op 01-09-2016 10:17 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Met totale randoms spelen is toch altijd mazzel hebben, vandaag nog mensen vrij/zin om teamspeak of mumble te joinen voor wat squad play???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• The.Sticky
Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:10:
[...]

Al is de beta natuurlijk gewoon een hedendaagse demo waarvan je mag verwachten dat het representatief is voor de uiteindelijk game.
En op dat punt zit je dus eigenlijk fout. Je moet dit absoluut niet zien als een 'demo', want dan zou het wel demo heten en niet een bèta. Deze bèta is juíst ervoor gemaakt om een hoop feedback te krijgen vanuit de community, zodat DICE in de resterende tijd nog een hoop verbetering en balancing kan toevoegen.

Noteer of onthoud dus vooral al je ervaringen en deel deze aan het einde van de bèta periode op de officiële kanalen van Battlefield, zodat ze er van af weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:52
[...]

Absoluut waar. Al is de beta natuurlijk gewoon een hedendaagse demo waarvan je mag verwachten dat het representatief is voor de uiteindelijk game. Wellicht dat andere maps beter zijn, maar de insteek van de paarden staat me al niet aan en is weinig hoopgevend. Maargoed. Zal jullie er verder niet meer mee lastig vallen dat ik de game waarschijnlijk niet ga kopen :)
En daar gaan we weer.....

Een Beta is om te testen ( bugs, stresstest etc ) Dus geen Demo.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

[...]

Check even het scherm van BF1 wat je krijgt tijdens opstarten (had Titanfall 2 ook). Hier staat expliciet dat het een pre-release versie omvat en dat sommige delen niet naar behoren kunnen werken of helemaal niet kunnen werken. (is disclaimer taal voor... indekken voor gevondenen, maar klopt wel)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

corporalnl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:20:
[...]

En lui die zeggen dat EA het weer fout heeft gedaan met servercapaciteit mogen ook opbokken... Klote DDOS-aanval ;(

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:33
[...]
Zucht een Beta is geen demo. Vroeger had je demo's om te kunnen kijken hoe een game was. Tegenwoordig met internet weet je een week na het uitkomen van een game hoe goed of hoe slecht hij is.
Laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik met de Beta kan spelen. Want voor mij is het een kans om te ervaren wat voor richting het spel opgaat. Dat het niet geweldig is en dat alles nog kan veranderen neem ik mee in mijn achterhoofd. Ik ben blij met Betas aangezien ik mij een game kan herinneren genaamd Assasins Creed Unity die ik nu dus niet meer kan spelen omdat de laatste patch mijn game niet lekker liet lopen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07:47

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Demo = Demonstratie
Beta = versie in de ontwikkelingsfase van software, die nog niet stabiel genoeg is om in productie genomen te worden.

Steam ID = Ackerfiets

• corporalnl
Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:24:
[...]

En lui die zeggen dat EA het weer fout heeft gedaan met servercapaciteit mogen ook opbokken... Klote DDOS-aanval ;(
Waar haal je DDOS weer vandaag?.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:37
[...]

Klinkt alsof de hardcore modus geschikt voor jou is, de laatste tijd heb ik in BF4 veel hardcore conquest gespeeld waarin je heel wat voorzichtiger moet spelen. Je kan alleen spawnen op veroverde punten en dus niet op je squad mates die je vaak direct in de actie brengen. Ook is je HUD beperkt, wordt je ammo weggegooid als je een na een kogel schieten al reload etc etc. Toegegeven sinds BF3 is de trend dat de game meer mainstream geworden is om een groter publiek aan te spreken. Helaas zit de hardcore modus niet in de beta maar ben erg benieuwd naar het verschil want in BF4 vond ik die erg groot!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

corporalnl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:33:
[...]

Waar haal je DDOS weer vandaag?.......
1st hit on google

http://gamerant.com/battl...own-ddos-electronic-arts/

Met dank aan PoodleCorp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Bèta van nu is niet de beta van vroeger. Ja er zijn mogelijk stability issues waar ik het dus ook helemaal niet over gehad heb. De gameplay zal echter niet of nauwelijks veranderen en de maps ook niet. Op basis van de beta krijg je gewoon een goede indruk van de gameplay net als de demo's van vroeger. Het wordt tegenwoordig gebruikt als een veredelde demo (en server stresstest).

Anders kun je alles goedpraten wat niet bevalt onder het kopje 'het is een beta'.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27
Gisteren al met al een uurtje of 4-5 de beta kunnen spelen.
De graphics en het geluid zijn dik in orde, maar dat had ik ook wel verwacht.
Hetgene waar ik voor speelde was eigenlijk puur om te kijken of de hele WW 1 setting mij wel ligt.
Antwoord: nee, toch niet.
Ik ga de modernde assault rifles, lmg's, rpg's, tanks, attack heli's, stedelijke mappen etc te veel missen denk ik.
Elke klasse behalve sniper gespeeld (dat de sniper class werkt weet ik nu wel aangezien 9 van de 10 deaths van "game testende" snipers kwamen die de hele game bovenop de rotsen lagen te campen. Goed bezig betatesters!) maar ik heb geen enkele klasse kunnen ontdekken waar ik echt iets mee kon.
Uiteindelijk wel wat nieuwe wapens vrijgespeeld maar ze doen het niet voor mij.
Verder terug dan de eerste Golfoorlog hoeft het voor mij niet, en gezien BF1 nóg eens 70 jaar eerder is..... ;)

Ik denk ook dat Dice een grote fout heeft gemaakt door deze map als beta map te kiezen.
Als het vergelijkbare Silk Road de BF4 beta map was geweest dan had ik daar zeker ook mijn twijfels gehad.

Ik wilde de game kopen na de release als opvolger voor BF4, maar ik zie mezelf hier geen honderden uren in stoppen. Het voelt voor mij niet als "the next Battlefield".
Jammer maar helaas, ik blijf lekker bij BF4.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• corporalnl
Is nog steeds vermoedens. Er is nog geen officieel bericht van EA.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:13
Lol, dat ging soepel gisteren in de Heavy Tank 8)7.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrNMFvYWgAA5tJF.jpg

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 21:11
Fake. Geen 1 bedrijf waar ze het ooit "gedaan" hebben bevestigt het. Toevallig doen ze het altijd alleen op de dag dat iedereen toegang krijgt tot het spel. Had gisteren niks met een aanval van hun te maken. Helaas nog steeds een hoop mensen die hun naam bekend maken om mee te liften op de publiciteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wouter_96 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:13:
[...]

Fake. Geen 1 bedrijf waar ze het ooit "gedaan" hebben bevestigt het. Toevallig doen ze het altijd alleen op de dag dat iedereen toegang krijgt tot het spel. Had gisteren niks met een aanval van hun te maken. Helaas nog steeds een hoop mensen die hun naam bekend maken om mee te liften op de publiciteit.
Bron van fake? Maakt mij verder ook niks uit, heb geen serverproblemen ondervonden.
En laten we dit nu niet een wellus/nietus verhaal worden en het gewoon weer lekker over Battlefield 1 gaan hebben

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:02
Cool het is weer online, alleen ik spawn zonder wapens :P ........ tja,,,, dan begin je niet veel.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Ik heb een uurtje kunnen spelen vanmorgen.. lijkt er nu op dat het er weer uit ligt (Xbox One).

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 18:33
Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:42:
Bèta van nu is niet de beta van vroeger. Ja er zijn mogelijk stability issues waar ik het dus ook helemaal niet over gehad heb. De gameplay zal echter niet of nauwelijks veranderen en de maps ook niet. Op basis van de beta krijg je gewoon een goede indruk van de gameplay net als de demo's van vroeger. Het wordt tegenwoordig gebruikt als een veredelde demo (en server stresstest).

Anders kun je alles goedpraten wat niet bevalt onder het kopje 'het is een beta'.
En waar baseer je dit op? Je hebt geen idee op welke build je nu aan het spelen bent. Er zijn genoeg gameplay bugs/issues die na de beta opgelost zijn. DICE/Battlefield is juist één van de weinige die goed gebruikt maakt van de beta periode.

Om het een veredelde demo te noemen, slaat echt compleet de plank mis.

-

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:46
Op het moment werkt de beta niet op de pc.

Je spawnt zonder wapens. Je kan wel wapens oppakken van anderen die dood gaan door de voertuigen. Maar je spawnt zonder wapens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RoaDHouse schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:19:
Cool het is weer online, alleen ik spawn zonder wapens :P ........ tja,,,, dan begin je niet veel.
Afbeeldingslocatie: http://media.washtimes.com.s3.amazonaws.com/media/image/2015/02/15/obama-finger-gun.jpg

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:02
Ja zo loop ik een beetje in het rond :)

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 17:21
rwbk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:24:
Op het moment werkt de beta niet op de pc.

Je spawnt zonder wapens. Je kan wel wapens oppakken van anderen die dood gaan door de voertuigen. Maar je spawnt zonder wapens.
Dat kwam gisterenavond ook al voor. Switchen van klasse loste het wel op toen.

• rwbk
zezke schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:35:
[...]

Dat kwam gisterenavond ook al voor. Switchen van klasse loste het wel op toen.
Nu helaas niet:(

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:34
Gisteravond na 100x op vierkantje te drukken om in te loggen was het toch gelukt om wat potjes te spelen, heb me toch kostelijk vermaakt.
Is een beetje battlefront met een oorlogs jasje.
Wat ik jammer vind is dat ze een verkeerde map hebben gekozen voor de Bèta, een beetje jammer.
Snipers begon ik me op een gegeven moment moment toch aan te ergeren.
En de meeste voldoening is een tank uitschakelen met dynamiet.
Ga hem niet preorderen, maar in een aanbieding kopen.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
corporalnl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:20:
[...]

Nou die scheidingslijn is extreem dun de laatste jaren

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:25

RawChild

PSN: Rawchild

Paar potjes gespeeld, maar toen ik jaren terug voor het eerst BF3 speelde was ik meer onder de indruk. Die setting is ook meer mijn ding dan dat hele oude. al vind ik dit nog altijd veel beter dan de cods van de laatste jaren.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 06:29
The.Sticky schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:17:
[...]

Ik zeg ook niet dat het onterecht is dat er kritiek wordt geleverd, ik heb zelf ook wel een aantal dingen die ik tegen ben gekomen waar ik (nog) niet zo enthousiast over ben. Het gaat mij om het feit dat mensen lopen te bashen, zonder dat ze daarbij een onderbouwing geven wáárom ze dat vinden. :)

[...]

Gewoon ingelogd met m'n account credentials en vervolgens het betreffende profiel gekozen van Battlefield 1.
Klopt is andersom ook, ik als jarenlange BF liefhebber vind BF1 ook tegenvallen voor wat ik gezien heb(bugs daargelaten uiteraard, die ben ik wel gewend)..
Maakt niks uit hoeveel pagina's ik het onderbouw. Het is deels negatief, dus wat krijg je daar voor reacties op?:
ONZIN BF1 is het beste spel
Onzin BF1 is super leuk
Onzin dit onzin dat.
Onzin het is een BETA geen DEMO, waarom er mensen hier ronddwalen die denken dat ik het als een DEMO zie mag god weten. Ik heb 0x geklaagd om bugs en etc (wat je in een beta kan verwachten) wel over het gehele idee. Wat krijg je dan als reactie? Ben je dom? Het is een beta geen demo.. Gossie moe wordt je daarvan.
Oké dan zal deze map en alles eromheen puur en alleen voor deze week zijn (beta) en zien we dus niks meer van terug, ik ben dus gewoon een engine aan het testen maar niet BF1.
Bekijk ik het zo, het is geen BF1 spel, gewoon een beta van de engine die ze snel wat looks gegeven hebben, dan ben ik wel uiterst positief. Dan kan je wel je best doen om alles zo goed mogelijk te onderbouwen, zodra bepaalde mensen ruiken dat je niet 100% positief bent krijg je een vervelende reactie.. Top community, dat moet wel gezegd worden 8)7

Onderbouwen heeft gewoonweg geen nut, mensen die het positief vinden en een negatieve reactie niet kan waarderen die geeft een kul reactie zonder onderbouwing.

Of ik dit spel ga kopen? Vast wel, weer eens een nieuw BF spel, maar het wordt geen koop op de release dag.

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 01-09-2016 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RoaDHouse schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:35:
[...]

Ja zo loop ik een beetje in het rond :)
Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/deadspace/images/6/68/Hand_cannon.jpg/revision/latest?cb=20110206040152

Pew pew pew :+

• BlazeMuis
Vanmiddag nog maar eens proberen als ik weer thuis ben, kan er nu niet in komen helaas.

Maarja het is niet anders xd.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 19:48

nFo

wesley17 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:21:
Ik heb een uurtje kunnen spelen vanmorgen.. lijkt er nu op dat het er weer uit ligt (Xbox One).
Heb je de server lijst ook geprobeerd ?
Match making werkte gister avond niet.
Ik kon gister avond/nacht nog gewoon door spelen.

• BlazeMuis
nFo schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:55:
[...]

Heb je de server lijst ook geprobeerd ?
Match making werkte gister avond niet.
Ik kon gister avond/nacht nog gewoon door spelen.
Yup.. maar lukt niet echt op xbox. Krijg vaak een matchmaking timeout error.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:26
powerplay schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:23:
[...]

En waar baseer je dit op? Je hebt geen idee op welke build je nu aan het spelen bent. Er zijn genoeg gameplay bugs/issues die na de beta opgelost zijn. DICE/Battlefield is juist één van de weinige die goed gebruikt maakt van de beta periode.

Helemaal niet, ik ben vroeger toen demo's nog normaal waren, voor aantal games echt Beta tester geweest. En dat ging er heel wat anders aan toe dan nu.

Bedrijven zijn afgestapt van demo's omdat je beter gewoon veel commercie er tegen aan kan gooien dan een demo uitbrengen, want dat betekend dat mensen je product kunnen proberen en dus afwijzen.

Nee wat we nu doen is gewoon alles hypen, flink wat youtubers inschakelen, die vast niet wat positiever gaan doen als ze naar andere kant van wereld worden gevlogen.

Vervolgens een demo uitbrengen onder de naam Beta, 1 maand voor release, vervolgens roepen tegen mensen die gameplay niets vinden (dus niet die wat bugs vinden).

"Ja maar het is een beta, echt deze keer is de release echt perfect en gameplay is op magische wijze ook veranderd, voor iedereen die kritiek heeft snapt onze demo beta niet, dus pre-order onze game nou maar, komt helemaal goed."

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik heb gisteren een potje in de woestijn gespeeld op de Xbox One. Mijn eerste indruk is dat het exact Star Wars: Battlefront is in een WO1 jasje en zonder tokens. Voor mij is dat geen slechte zaak, ik vind het helemaal top! Echter in vergelijking tot BF4 voelt alles wel heel erg anders (en minder realistisch) aan.
Vanavond hoop ik weer verder te kunnen! Ik ga deze game wel aanschaffen.

• nFo

nFo

wesley17 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:56:
[...]

Yup.. maar lukt niet echt op xbox. Krijg vaak een matchmaking timeout error.
ok jammer, lukte mij net nog wel, gewoon die server browser gebruiken.

Verwijderd

Ik ben nog niet de game-server in geweest sinds gister avond 7u.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 12:16 ]

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:07:
[...]

Helemaal niet, ik ben vroeger toen demo's nog normaal waren, voor aantal games echt Beta tester geweest. En dat ging er heel wat anders aan toe dan nu.

Bedrijven zijn afgestapt van demo's omdat je beter gewoon veel commercie er tegen aan kan gooien dan een demo uitbrengen, want dat betekend dat mensen je product kunnen proberen en dus afwijzen.

Nee wat we nu doen is gewoon alles hypen, flink wat youtubers inschakelen, die vast niet wat positiever gaan doen als ze naar andere kant van wereld worden gevlogen.

Vervolgens een demo uitbrengen onder de naam Beta, 1 maand voor release, vervolgens roepen tegen mensen die gameplay niets vinden (dus niet die wat bugs vinden).

"Ja maar het is een beta, echt deze keer is de release echt perfect en gameplay is op magische wijze ook veranderd, voor iedereen die kritiek heeft snapt onze demo beta niet, dus pre-order onze game nou maar, komt helemaal goed."
Tuurlijk heb je hier veel punten maar zo gaat het nou een maal, of het nou wel of niet een demo/beta is, hier moeten we het voorlopig mee doen.

Ieder heeft zijn eigen smaak en mag er van vinden wat hij of zij er van wilt vinden. Voor mij persoonlijk bevalt de game zeer goed, lees ook meerdere mensen die het nog niks vinden.

Ik vind echter wel dat je wel rekening moet houden met het feit dat het spel, nog niet af is. Nogmaals of dat wel of niet zo is daar zullen we het mee moeten doen.

Pre-order zelf zeer weinig games (principe kwestie) maar deze slipt er misschien toch wel even tussendoor.

Mbt tot het hypen en de youtubers dat is gewoon pure marketing, kun je ze ook niet kwalijk nemen.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:31

The_Worst

Unox

Ik start het spel nu net en zit direct in een server? :?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27
The_Worst schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:22:
Waarom zit je hier te posten dan? Hup! Spelen jij :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:22:
lucky!

edit: Im in :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 12:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

powerplay schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:23:
[...]

Op basis van de ervaringen van vorige beta's, met name die van Battlefield. Als je beweert dat dit een echte beta is dan heb je nog nooit een beta gespeeld zoals vroegah. Marketing technisch zijn dit soort 'beta's' ook onwijs aantrekkelijk. Het creeert een hype rond het spel en men kan alles wat niet bevalt afschuiven onder de noemer beta. Of sterker nog. De fanboys zelf doen dat wel voor hun.

Demo hoeven ze niet meer uit te brengen, had je de beta maar moeten spelen. Oftewel er komt geen demo meer van de fullversion zodat niemand het spel op basis daarvan kan afwijzen. Wel zijn we nieuwsgierig geworden met een 'niet' final build waardoor je het spel moet kopen als je wil weten hoe het spel is geworden na alle verbeteringen dankzij de beta.

Die 'alle verbeteringen' is min of meer cynisch. Er zullen wat bugs worden platgestreken, maar de core gameplay zal niet of nauwelijks veranderen. Je kunt stellen dat je dus al een gameplay demo gedaan heb.

Overigens draait het spel bij mij al bijzonder soepel en ziet het er allemaal bijzonder slick uit. Ook bijna geen bugs tegengekomen.

Begrijp mij niet verkeerd: ik heb niks tegen dit soort demo's ( :+ ), maar ik vind het vrij irritant dat ik hier blijkbaar geen conclusies uit mag trekken omdat het een 'beta' is, dat meer demo is dan beta. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

dvdkiwi schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:25:
[...]

Waarom zit je hier te posten dan? Hup! Spelen jij :P
Zat nog in het laadscherm, en nu ff dood. :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:26:
[...]

...

Begrijp mij niet verkeerd: ik heb niks tegen dit soort demo's ( :+ ), maar ik vind het vrij irritant dat ik hier blijkbaar geen conclusies uit mag trekken omdat het een 'beta' is, dat meer demo is dan beta. }:O
Het is toch de bedoeling dat je hier kijkt of het wel of niet jouw spel is? Demo komt er toch niet?
Het is alleen zo dat EA min of meer zegt, dit is nog niet af. Wat ik wel snap als ik al die tassen zo zie rond slingeren. Wel makkelijk enemies spotten :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 12:30 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik kom toch behoorlijk wat bugs/glitches tegen.. valt jullie niet op dat je als je in een tank zit de binnenkant compleet zwart is ? kunnen ze hier interieur in bouwen ? zijn van die kleine dingen.

Verder schieten met de rifle is weer heerlijk.. gewehr 43.

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:50

Salmon

.NET developer

Gisteren maar is even een potje gespeeld, de woestijn map. De game laad binnen 20sec oid op een SSD en draait steady 60FPS 1080p op een R9 290. :) Onder andere de medic en scout class gespeeld, beide zijn leuk. De sniper afstand inschatten en je scope veranderen was ff wennen.

Ik zag ook niet waar in de interface ik zie hoeveer mijn aimafstand is, als je met "V" switch daartussen (zoals BF4). Iemand die dat wel zag?

Verder ff de anti-tank sniper rifle opgepakt bij een pick-up point, was zeker lachen op zowel light tanks als infrantry. Op infrantry one shot-one kill, op van die light trucks 2x schieten.

De game voelt aan als een beetje mix van BF4 en SW Battlefront, wat op zich niet slecht is. Maar wel wennen is als je alleen BF gespeeld zou hebben.

Ik moet toch wat meer potjes spelen om een betere indruk te krijgen, maar het ruikt naar meer! :>

[ Voor 11% gewijzigd door Salmon op 01-09-2016 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Salmon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:32:
Gisteren maar is even een potje gespeeld, de woestijn map. Onder andere de medic en scout class gespeeld, beide zijn leuk. De sniper afstand inschatten en je scope veranderen was ff wennen.

Ik zag ook niet waar in de interface ik zie hoeveer mijn aimafstand is, als je met "V" switch daartussen (zoals BF4). Iemand die dat wel zag?

Verder ff de anti-tank sniper rifle opgepakt bij een pick-up point, was zeker lachen op zowel light tanks als infrantry. Op infrantry one shot-one kill, op van die light trucks 2x schieten.

De game voelt aan als een beetje mix van BF4 en SW Battlefront, wat op zich niet slecht is. Maar wel wennen is als je alleen BF gespeeld zou hebben.

Ik moet toch wat meer potjes spelen om een betere indruk te krijgen, maar het ruikt naar meer! :>
Rechtsonder in je scherm, net boven de ammo dacht ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
En wanneer je plots terug wapens hebt...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nYhtmov.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Asgaro schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:34:
[...]

En wanneer je plots terug wapens hebt...

[afbeelding]
_/-\o_ :D :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Isniedood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:26:
[...]

Op basis van de ervaringen van vorige beta's, met name die van Battlefield. Als je beweert dat dit een echte beta is dan heb je nog nooit een beta gespeeld zoals vroegah. Marketing technisch zijn dit soort 'beta's' ook onwijs aantrekkelijk. Het creeert een hype rond het spel en men kan alles wat niet bevalt afschuiven onder de noemer beta. Of sterker nog. De fanboys zelf doen dat wel voor hun.
True that!

Mensen leren ook niks van voorgaande (EA) beta trajecten / launches.
Laat EA het nu eerst maar eens waarmaken straks met de launch. Dan ga ik het misschien wel kopen.

Laten we maar eens afwachten.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Hi,

Meer mensen last van het probleem dat je drivers (AMD) niet de laatste versie is gezien je kaart deze niet ondersteund. Gisteren via een fix in de regedit de versie aangepast naar 16.30 en gisteren dus gewoon kunnen spelen.

Wil ik vandaag weer een potje knallen, krijg ik weer dezelfde melding ondanks dat in de regedit de 'release version' nog op 16.30 staat...

Thx!

• The.Sticky
LopendeVogel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:46:
[...]

Klopt is andersom ook, ik als jarenlange BF liefhebber vind BF1 ook tegenvallen voor wat ik gezien heb(bugs daargelaten uiteraard, die ben ik wel gewend)..
Maakt niks uit hoeveel pagina's ik het onderbouw. Het is deels negatief, dus wat krijg je daar voor reacties op?:
ONZIN BF1 is het beste spel
Onzin BF1 is super leuk
Onzin dit onzin dat.
Onzin het is een BETA geen DEMO, waarom er mensen hier ronddwalen die denken dat ik het als een DEMO zie mag god weten. Ik heb 0x geklaagd om bugs en etc (wat je in een beta kan verwachten) wel over het gehele idee. Wat krijg je dan als reactie? Ben je dom? Het is een beta geen demo.. Gossie moe wordt je daarvan.
Oké dan zal deze map en alles eromheen puur en alleen voor deze week zijn (beta) en zien we dus niks meer van terug, ik ben dus gewoon een engine aan het testen maar niet BF1.
Bekijk ik het zo, het is geen BF1 spel, gewoon een beta van de engine die ze snel wat looks gegeven hebben, dan ben ik wel uiterst positief. Dan kan je wel je best doen om alles zo goed mogelijk te onderbouwen, zodra bepaalde mensen ruiken dat je niet 100% positief bent krijg je een vervelende reactie.. Top community, dat moet wel gezegd worden 8)7

Onderbouwen heeft gewoonweg geen nut, mensen die het positief vinden en een negatieve reactie niet kan waarderen die geeft een kul reactie zonder onderbouwing.

Of ik dit spel ga kopen? Vast wel, weer eens een nieuw BF spel, maar het wordt geen koop op de release dag.
Ik begrijp ook heel goed dat je daar moe van wordt, dat zou ik ook worden :) Je moet prima je negatieve feedback kunnen uiten, zonder dat je daar vervolgens op zo'n manier op wordt aangesproken / gebashed.

Mijn irritatie is / was ook met name op de mensen gericht die dingen roepen als: "ooh dit en dat werkt niet, had ook niet anders verwacht, kut DICE en EA" enz. Dat soort loze posts kan ik me echt behoorlijk aan irriteren, dat soort mensen moeten lekker in de zandbak gaan spelen ofzo :) *pun intended*

Ik ben zelf ook een jargenlange BF liefhebber en mijn verwachtingen lagen (ook) hoger dan datgene wat ik nu tot zover heb ervaren tijdens het spelen. Er zijn meerdere dingen waar ik m'n twijfels over heb, maar dat neemt niet weg dat ik het probeer te relativeren.

Dat ik deze game ga kopen weet ik wel zeker, maar het zal voor mij sowieso ook geen pre-order worden en misschien ook wel niet op de release dag. Ik wil eerst wat meer variatie in maps en gameplay zien, alvorens ik besluit om een aankoop te doen :)

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hij is mischien in het begin niet wat het lijkt.. je moet gewoon even doorspelen.

even pielen met de instellingen FOV/Motion Blur etc... daarna loopt hij heerlijk.
Met de rifle iemand neerknallen is geweldig, sowieso halen ultimate edition en knallen.

Ik hoop wel dat ze de glitches/bugs fixen.. en wat balancing toepassen..

Heerlijke game, ik vindt hem wel zeer snel spelen. Het lopen gaat naar mijn idee te snel.. voorals als je tussen de huisjes loopt. die bayonett aanval is ook lachwekkend. aargh aaarghhh aaaaaarrghhhhhhh...

de dynamic weather is ook vet, niet alleen regen/droog maar ook zon/donker/zandstorm.

• rwbk
Dat moment als die trein er aan komt racen. Die is echt zo sterk! Zat er eventjes in maar ving wel even gauw een 5000 punten.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Met de sniper kan je ook uit grote kogels kiezen , optie nr 4 geloof ik,
Wat is daar het effect van?

• BlazeMuis
luifel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:25:
Anti tank kogels

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:50

Salmon

.NET developer

luifel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:25:
Leek mij anti-vehicle aka armor penetrating rounds. Het wapen wat hij pakt lijkt op de anti tank rifle namelijk

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
shakespeare schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:14:
hij is mischien in het begin niet wat het lijkt.. je moet gewoon even doorspelen.

even pielen met de instellingen FOV/Motion Blur etc... daarna loopt hij heerlijk.
Met de rifle iemand neerknallen is geweldig, sowieso halen ultimate edition en knallen.

Ik hoop wel dat ze de glitches/bugs fixen.. en wat balancing toepassen..

Heerlijke game, ik vindt hem wel zeer snel spelen. Het lopen gaat naar mijn idee te snel.. voorals als je tussen de huisjes loopt. die bayonett aanval is ook lachwekkend. aargh aaarghhh aaaaaarrghhhhhhh...

de dynamic weather is ook vet, niet alleen regen/droog maar ook zon/donker/zandstorm.
Ik vind de game ook echt top. Net besteld maar geen ultimate edition. Ik kijk alles even een tijdje aan en denk dat ik de losse mappacks dan koop zolang ik het speel. Wie weet speel ik na mappack 2 niet meer, toch zonde dan.

In de light tanks ga ik echt ook te lekker. Potjes van 30 - 2 etc. Prachtig.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Salmon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:26:
[...]

Leek mij anti-vehicle aka armor penetrating rounds. Het wapen wat hij pakt lijkt op de anti tank rifle namelijk
Het wapen wat hij pakt ? dat is hetzelfde wapen als je main wapen, je gebruikt enkel andere kogels.
En dit zijn inderdaad anti armor kogels, doen ongeveer 4-8 damage.

[ Voor 9% gewijzigd door Zethiel op 01-09-2016 13:29 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Zethiel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:28:
[...]

Het wapen wat hij pakt ? dat is hetzelfde wapen als je main wapen, je gebruikt enkel andere kogels.
Zonder van kogels te wisselen? Hebben ze zo'n uitgebreide reload animaties en als je van wapens wisselt heb je op magische wijze nieuwe kogels :+ Overigens zie ik het nut niet in van dat wapen, je doet welgeteld 2 damage tegen die grootste tank :/

iRacing Profiel

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Thanks....

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
soulcrusher schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:29:
[...]

Zonder van kogels te wisselen? Hebben ze zo'n uitgebreide reload animaties en als je van wapens wisselt heb je op magische wijze nieuwe kogels :+ Overigens zie ik het nut niet in van dat wapen, je doet welgeteld 2 damage tegen die grootste tank :/
Je kunt er de tracks mee kapotschieten bv, en als een tank staat te repairen kun je dit onderbreken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Dat tevreden gevoel als je met een rifle met iron sight (gewehr 98 geloof ik) iemand op afstand door z'n kop schiet, pff, heel fout, maar dat is toch zoveel vetter dan al die close combat met automatische wapens scope vs scope gevechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De beta, ik vond het lastig om er precies de vinger op te leggen, maar het 'voelt' meer als Battlefront dan Battlefield tot nu toe en volgens mij komt dat doordat de grenzen tussen klasses aan het vervagen zijn.

Elke klasse is uit te rusten als infantry killer of om voertuigen te slopen, spotten werkt dusdanig slecht dat niemand het doet op het moment, niemand heeft ECHT health/revives nodig want een leven boeit toch niet en snel respawnen gaat sneller dan wachten op iemand die je wat ammo toe wil gooien.

De balans tussen voertuigen en infantry is nog steeds zoek zolang de meerderheid nog amper anti-tank mogelijkheden heeft maar dat lost zichzelf wel op, op den duur. Zeker als de wapens die alleen via battlefield.com/career te unlocken zijn meer verspreid zijn.

Maar al met al, vind ik PTFO nog een beetje leeg aanvoelen. Deaths en kills doen er niet zo toe, objectives pakken voelt ook wat leeg aan, niemand verdedigt toch want een nieuwe vlag veroveren levert veel meer op. Mis overall nog een beetje bevrediging met BF1 en dat teamwork echt noodzakelijk is.

• corporalnl
soulcrusher schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:29:
[...]

Ik heb ook gelezen/gehoord dat je een persoon daarmee kan raken in zijn tank.
Heb het zelf nog niet ervaren.

• Rickpm1
Voor diegene die keihard gaan met een tank: de meerderheid kan de anti-tank rifle niet unlocken door een progressie bug. Wanneer dit gefixt is, hopelijk nog tijdens de beta, zal een tank niet meer zo overpowered zijn.

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
Ik heb de anti-tank rifle wel unlocked en die doet iets van 20 damage op een tank, niet echt spectaculair. Je moet 10 keer schieten op een heavy tank en dan is ie nog niet stuk. Hij is zo accuraat dat kleinere tanks niet echt te raken zijn op afstand, in tegen stelling tot de 75mm field gun waarmee je alles sloopt... dus ik laat die anti-tank rifle weer links liggen

PS4: DonSigario

• nFo

nFo

Het probleem is ook, je kan de tank zelf reparen als in de tank zit.
In BF4 heb je een engineer nodig die naar je tank toe loopt om het te repareren.

• Rickpm1
nFo schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:40:
Het probleem is ook, je kan de tank zelf reparen als in de tank zit.
In BF4 heb je een engineer nodig die naar je tank toe loopt om het te repareren.
De tank wordt in BF4 ook zonder engineer gerepareerd, dit gebeurt automatisch wanneer je een tijdje niet geraakt wordt, je bent dan nog ook mobiel. In dit geval ben je in BF1 kwetsbaarder omdat je tijdens de auto-repair niks kan ( teamgenoten in de tank kunnen nog wel knallen ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Rickpm1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:38:
Voor diegene die keihard gaan met een tank: de meerderheid kan de anti-tank rifle niet unlocken door een progressie bug. Wanneer dit gefixt is, hopelijk nog tijdens de beta, zal een tank niet meer zo overpowered zijn.
http://battlefield.com/career en voor 60/90 warbonds kan je dit wapen kopen. Met daarnaast anti-tank mijnen en granaten.

• Rickpm1
The_Worst schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:44:
[...]

http://battlefield.com/career en voor 60/90 warbonds kan je dit wapen kopen. Met daarnaast anti-tank mijnen en granaten.
Ik heb hem ook via die site gekocht maar ik denk dat 95% van de spelers dit niet weten.
Pagina: 1 ... 29 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.