En ik gaf het op. Er passen meer spellen in mijn console dan dit. Vanmiddag 2 potjes gedaan. Vond het niet zo veel bijzonders. Behalve gasten van paarden afschieten. Dat wou ik al sinds de Olympische spelen.Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:08:
[...]
Dan moeten ze geen beta organiseren als het ze te duur is. Verder lijkt het gewoon op dat ze nu een andere smoes hebben, maar met hetzelfde resultaat als gister: te weinig capaciteit (al zie ik nog gewoon lege servers maar whatevs).
In plaats van dat ze stoppen met het sturen van invites, stoppen ze nu gewoon met het accepteren van nieuwe spelers. En degenen die constant retryen, komen er wel in maar het aantal keer dat ze moeten wachten op connecting verschilt. Ikzelf had het in 8 keer, maar een maatje pas na een stuk of 30 a 40
eigenlijk wel ja 
nichan schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:11:
Degenen die er in zitten: nog tips? Gewoon 100x op join drukken?
Zien hoe goed iets ontvangen wordt staat niet gelijk aan weten wat je voor servercapaciteit moet hebben. En juist het feit dat andere games hier nu last van hebben geeft aan hoe ongelooflijk veel spelers er tegelijkertijd in proberen te loggen. Geloof maar dat EA nogal wat capaciteit beschikbaar heeft gesteld voor BF1, naast de capaciteit die ze hebben voor de vele andere games die ze hebben. Als vervolgens andere games offline gaan dan geeft dat alleen maar aan dat ze zich heel erg verkeken hebben op de hoeveelheid spelers. En EA doet zoiets niet expres. Het is niet positief voor hun dat dit gebeurt en voorkomen is beter dan genezen. Maar soms kun je bepaalde dingen niet voorkomen.NLsandman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:06:
[...]
Ik neem ze het wel kwalijk, ze hebben toch gezien hoe goed het is ontvangen, als ze nu een week closed beta hadden gedraaid en dan het open hadden gegooid maar nee gewoon zo doen en lekker alle games in origin offline krijgen.
Het niets iets nieuws wat ze doen.
Ik ben absoluut geen EA-fanboy en ik wacht met het bestellen van BF1 tot ik wat reviews gezien heb, maar dit bitchen op EA is volslagen kansloos. Zij kunnen hier niks aan doen, behalve als een malle bijschalen in de hoop dat ze het aantal spelers bij kunnen houden. En dit mag misschien niet iets nieuws zijn, het is blijkbaar wel veel populairder dan alles wat ze voorheen gedaan hebben.
Als iemand nog squad leden zoekt: Rickpetrusmaria op origin!
BF1 is leuk, probleem is BF4 is ook geen slecht spel, tuurlijk de settings is anders en het is allemaal 'niet nieuw'.
Als ik een potje wil knallen doe ik net zo lief een potje bf4 als mij dat 70 euro scheelt.
Als ik een potje wil knallen doe ik net zo lief een potje bf4 als mij dat 70 euro scheelt.
OkViper® schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:13:
BF1 is leuk, probleem is BF4 is ook geen slecht spel, tuurlijk de settings is anders en het is allemaal 'niet nieuw'.
Er zijn geruchten over DDOS aanvallen op de servers van BF1. Vandaar dat er maar héél weinig mensen kunnen spelen.
Bron: Twitter.com/poodlecorp & BF1 forum
Bron: Twitter.com/poodlecorp & BF1 forum
Kom dan gewoon op de BuG ts, zijn er vast meer aan het spelen (of proberen) ook al zitten ze niet in de Battlfield kanalen.Rickpm1 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:12:
Als iemand nog squad leden zoekt: Rickpetrusmaria op origin!
Eerder ddos omdat iedereen tegelijk aan inloggen is en retry aan het drukken is lol.
Geloof die DDOS excuses nooit zo ................ zal eerder een capaciteitsprobleem zijn .
Ook mij bekruipt het gevoel dat "normaal gebruik" wordt afgedaan als "DDoS" aanval omdat het niet helemaal lekker gaatcorporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:15:
Eerder ddos omdat iedereen tegelijk aan inloggen is en retry aan het drukken is lol.
Ik ben aan het spammen als een gek, heb 2 games kunnen spelen. Eerst 1 zonder een aantal wapens bug. En 1 normale game. Dat DDOS verhaal ook gelezen op twitter, kan ook gewoon de eer opstrijken zijn voor iets wat niet gebeurt is. Sensatiezoekers.
Met de betas van battlefront werkte alles perfect en uiteindelijke game ook geen problemen gehad op ps4. Dus EA doet het niet altijd slecht. Mag ook wel een gezegd worden
lol
er is een server met een queue van 100
er is een server met een queue van 100
Het is gewoon een verdeel probleem. Als je in je server browser gaat kijken dan zijn er hele nederlandse servers leeg. Maar je hebt er ook waarin er 94 in de wachtrij staan. Ik kan trouwens niet met beide verbinding maken.
Wel wat gespeeld vanavond maar onze bijna lege server kwam niet vol omdat er geen mensen meer door kwamen en een aantal keer de geen wapen bug gehad
Wel wat gespeeld vanavond maar onze bijna lege server kwam niet vol omdat er geen mensen meer door kwamen en een aantal keer de geen wapen bug gehad
Nickname KasPlantje.
Hahaha... heel internet weer mad!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ach misschien dat ze de beta 1 dag langer door laten gaan door de problemen! We zullen zien wanneer het weer werkt
[ Voor 18% gewijzigd door raiders op 31-08-2016 21:22 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Lijkt erop dat niemand in de EU servers kan komen of zo ....... zie inderdaad compleet lege servers maar met 20+ mensen in que staan .
Doet me denken aan de tijd waarbij de login service van Destiny eruit lag, als je eenmaal in de game zat no problem, alleen connecten en sign in ging niet.
Altijd jammer van z'n game die ontiegelijk gehypet wordt. Iedereen moet laten weten of ze het wel of niet aanschaffen in plaats van inhoudelijk discussiëren over de game..

Dit is gewoon altijd zo op dag 1. Gisteren gelukkig wel wat kunnen spelen.raiders schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:21:
Ach misschien dat ze de beta 1 dag langer door laten gaan door de problemen! We zullen zien wanneer het weer werkt
Ben nog niet overtuigd. Weet niet wat het is, maar het pakt me niet zo als eerdere edities. Nu draait het bij mij ook niet echt super, dus dat zal ook wel meespelen. Heb een oude Radeon HD 6900 en die heeft het zwaar. Krijg er max 65 a 70 fps uit, met vrijwel alle op low en off. Nog ziet het dan best goed uit, maar heb af en toe flinke frame drops tot 40 a 50 fps.
Maar het draait goed genoeg om te constateren dat ik het allemaal een beetje tegen vind vallen. Misschien komt het door de map of misschien omdat ik de WWI setting misschien toch niet zo vind.
Ik verwacht niet dat ik mijn PC ga upgraden hiervoor... maar misschien nog wat meer spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 31-08-2016 21:37 ]
Lijkt nu meer op Battlefailed to connect Field. Hopelijk gaat het beter morgen en overmorgen.
En natuurlijk as we speak connect hij nu wel.
En natuurlijk as we speak connect hij nu wel.
Waarschijnlijk liften ze mee op de aandacht..Jamesl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:37:
https://twitter.com/PoodleCorp/status/771068519547011072
Wellicht dat zij ermee te maken hebben?
Dit is wel officieel:
EA is currently experiencing an outage. EA games, services & support may be impacted. We’re working to resolve as fast as possible.
https://twitter.com/AskEASupport/status/771053176069861376
Dit is niet de eerste keer. De fout begin in de client. Je kunt elke 3 seconde op de Go online knop rammen. We weten al jaaaaren van League of Legends dat je in je client gewoon een oplopende timer moet inbouwen. Dus eerste een server check na 10 seconde, dan na 30, dan na 1 minuut, enz. Dan DDOS je de login queue niet met je normale userbase...SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
Zien hoe goed iets ontvangen wordt staat niet gelijk aan weten wat je voor servercapaciteit moet hebben. En juist het feit dat andere games hier nu last van hebben geeft aan hoe ongelooflijk veel spelers er tegelijkertijd in proberen te loggen. Geloof maar dat EA nogal wat capaciteit beschikbaar heeft gesteld voor BF1, naast de capaciteit die ze hebben voor de vele andere games die ze hebben. Als vervolgens andere games offline gaan dan geeft dat alleen maar aan dat ze zich heel erg verkeken hebben op de hoeveelheid spelers. En EA doet zoiets niet expres. Het is niet positief voor hun dat dit gebeurt en voorkomen is beter dan genezen. Maar soms kun je bepaalde dingen niet voorkomen.
Ik ben absoluut geen EA-fanboy en ik wacht met het bestellen van BF1 tot ik wat reviews gezien heb, maar dit bitchen op EA is volslagen kansloos. Zij kunnen hier niks aan doen, behalve als een malle bijschalen in de hoop dat ze het aantal spelers bij kunnen houden. En dit mag misschien niet iets nieuws zijn, het is blijkbaar wel veel populairder dan alles wat ze voorheen gedaan hebben.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ga even voor snel voor DICE werken, na gister heerlijk 2 uurtjes te hebben gespeeld . Heb ik toch zin om weer een potje te knallen.sdk1985 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:43:
[...]
Dit is niet de eerste keer. De fout begin in de client. Je kunt elke 3 seconde op de Go online knop rammen. We weten al jaaaaren van League of Legends dat je in je client gewoon een oplopende timer moet inbouwen. Dus eerste een server check na 10 seconde, dan na 30, dan na 1 minuut, enz. Dan DDOS je de login queue niet met je normale userbase...

Gisteren waren de servers op de PS4 voller dan vandaag. Toch vreemd, gezien nu iedereen er in zou moeten kunnen. Komt dat door de (zogenaamde) DDOS?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee ze hebben gewoon problemen. Dus graag ophouden met het hype woord ddos. En pas met officiële berichten is het een ddos of niet
Had ik net ook. Echt debiel.
Sniper shot van dichtbij, was een hit. Pak snel mn pistol en schiet 2 magazijnen leeg op hem, allemaal enemy hit.
Lekker realistisch.

Volgens mij had ik ook last van onzichtbare muurtjes, net in een tank een keer of 5 op een gast geschoten. Alles hitmarkers maar niet dood te krijgen

Godsamme, de hele dag zitten werken om nu eindelijk een potje Battlefield te kunnen proberen. Liggen die kutservers er weer eens uit. EA leert het ook nooit.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zoiets bedoel je? https://twitter.com/tiggr_/status/771070341753954304corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:51:
Nee ze hebben gewoon problemen. Dus graag ophouden met het hype woord ddos. En pas met officiële berichten is het een ddos of niet
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
waar hebben jullie het over? heb de hele avond probleemloos gespeeld! wat een genot!
Loop niet zo te zemelen. Ga tv kijken man. De beta duurd nog ruim een week. PFft.. Storm in een glas waterRichh schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:07:
Godsamme, de hele dag zitten werken om nu eindelijk een potje Battlefield te kunnen proberen. Liggen die kutservers er weer eens uit. EA leert het ook nooit.
Lekker officieel.....sdk1985 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
Zoiets bedoel je? https://twitter.com/tiggr_/status/771070341753954304
Het is een Beta........ Dit kan je verwachten op dag 1 open Beta ( laat staan dag 1 release )Richh schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:07:
Misschien dat jij elke avond tijd hebt om te gamenStronkie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
Loop niet zo te zemelen. Ga tv kijken man. De beta duurd nog ruim een week. PFft.. Storm in een glas water

duurt*
Dat is natuurlijk zo[b]corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:10:Het is een Beta........ Dit kan je verwachten op dag 1 open Beta ( laat staan dag 1 release )
[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 31-08-2016 22:11 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En hoeveel ervaring heeft DICE de afgelopen jaren opgedaan met beta's lanceren? Ze flikken gewoon iedere keer hetzelfde. Organiseer dan gewoon geen open beta, maar houdt hem besloten voor Insiders, als je de servercapaciteit niet hebt.corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:10:
[...]
Lekker officieel.....
[...]
Het is een Beta........ Dit kan je verwachten op dag 1 open Beta ( laat staan dag 1 release )
Dit is amateuristisch voor een bedrijf wat miljarden heeft verdient aan de franchise.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Lol, sommige servers hebben 40-60+ mensen in de wachtrij staan...
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 31-08-2016 22:15 ]
Hebben ze geen Kubernetes draaien? Auto scalen die hap
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dus Blizzard, Activision, Rockstar Games, Ubisoft zijn allemaal amateurs? Waar is jou miljoenen bedrijf dan?Jeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
En hoeveel ervaring heeft DICE de afgelopen jaren opgedaan met beta's lanceren? Ze flikken gewoon iedere keer hetzelfde. Organiseer dan gewoon geen open beta, maar houdt hem besloten voor Insiders, als je de servercapaciteit niet hebt.
Dit is amateuristisch voor een bedrijf wat miljarden heeft verdient aan de franchise.

https://www.origin.com/en-nl/status staat dat hij up is
dus maar even tweakers forum op om te kijken of meerdere mensen problemen hebben ja dus
waarom dan de status pagina niet aanpassen
er valt nog een boel te verbeteren
dus maar even tweakers forum op om te kijken of meerdere mensen problemen hebben ja dus
waarom dan de status pagina niet aanpassen
er valt nog een boel te verbeteren
slimmehotspot.nl
Ik vond wel raar dat Origin bij mij aan het downloaden sloeg... maar in de UI niet aangaf wát ie aan het downloaden was. Hadden meer mensen dit? Was gelijk na starten Origin.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

edit: zie net dat m'n display shadow niet aanstaat van MSI Afterburner
[ Voor 55% gewijzigd door SmokingCrop op 31-08-2016 22:26 ]
Tja, ik kan iets nog wel amateuristisch vinden zonder het zelf te doen, of niet dan? Mag je alleen maar kritiek uiten op dingen je zelf doet?corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:17:
[...]
Dus Blizzard, Activision, Rockstar Games, Ubisoft zijn allemaal amateurs? Waar is jou miljoenen bedrijf dan?
In dat geval kunnen we alle tech reviewers wel ontslaan, want ze kunnen allemaal geen complete telefoon in elkaar zetten.

Server issues voor een beta die je zelf hebt aangekondigd, terwijl je weet dat er een enorme hoop fans op afkomen is en blijft een domme, amateuristische zaak.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Goede argumenten ookJeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:21:
[...]
Tja, ik kan iets nog wel amateuristisch vinden zonder het zelf te doen, of niet dan? Mag je alleen maar kritiek uiten op dingen je zelf doet?
In dat geval kunnen we alle tech reviewers wel ontslaan, want ze kunnen allemaal geen complete telefoon in elkaar zetten.![]()
Server issues voor een beta die je zelf hebt aangekondigd, terwijl je weet dat er een enorme hoop fans op afkomen is en blijft een domme, amateuristische zaak.
SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
Zien hoe goed iets ontvangen wordt staat niet gelijk aan weten wat je voor servercapaciteit moet hebben. En juist het feit dat andere games hier nu last van hebben geeft aan hoe ongelooflijk veel spelers er tegelijkertijd in proberen te loggen. Geloof maar dat EA nogal wat capaciteit beschikbaar heeft gesteld voor BF1, naast de capaciteit die ze hebben voor de vele andere games die ze hebben. Als vervolgens andere games offline gaan dan geeft dat alleen maar aan dat ze zich heel erg verkeken hebben op de hoeveelheid spelers. En EA doet zoiets niet expres. Het is niet positief voor hun dat dit gebeurt en voorkomen is beter dan genezen. Maar soms kun je bepaalde dingen niet voorkomen.
Je mag prima kritiek uiten hoor.Jeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:21:
[...]
Tja, ik kan iets nog wel amateuristisch vinden zonder het zelf te doen, of niet dan? Mag je alleen maar kritiek uiten op dingen je zelf doet?
In dat geval kunnen we alle tech reviewers wel ontslaan, want ze kunnen allemaal geen complete telefoon in elkaar zetten.![]()
Mag wel wat genuanceerder
Houden jullie het een beetje gezellig en beschaafd hier? Niet elke mogelijkheid tot discussie over woorden of meningen hoeft aangegrepen te worden. Let it go..... is beter voor je hart ook.
En dat is een verdomd belangrijk orgaan.
technisch gezien is het een spier..Grotman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:34:
Houden jullie het een beetje gezellig en beschaafd hier? Niet elke mogelijkheid tot discussie over woorden of meningen hoeft aangegrepen te worden. Let it go..... is beter voor je hart ook.
Er zijn inderdaad wat serverproblemen. Ze zijn ermee bezig.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Grotman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:34:
Technisch gezien valt een spier ook wel onder de definitie van een orgaan
The Hype is real alleszins. Dat er nog zoveel mensen in de wachtrij gaan staan als er al 100 in staan..
Ik ga lekker nog wat Deus Ex spelen.. Morgen hopelijk beter.
Ik ga lekker nog wat Deus Ex spelen.. Morgen hopelijk beter.

Kan verdorie de hele avond al geen verbinding makenThe_Worst schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:35:
Er zijn inderdaad wat serverproblemen. Ze zijn ermee bezig.
Lees voor de gein eens een paar berichten terug hierMartijnAbel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:48:
[...]
Kan verdorie de hele avond al geen verbinding makenOf ligt dat aan mij?

Nee.MartijnAbel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:48:
[...]
Kan verdorie de hele avond al geen verbinding makenOf ligt dat aan mij?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Al gedaan, maar aangezien mensen wel screenshots van server stats laten zien, kwam ik niet verder dan can't connect to EA onlineSomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:50:
[...]
Lees voor de gein eens een paar berichten terug hier
Wat mij opvalt zodra ik een VPN opbouw naar Amerika (USA en Brazilie) dat ik wel alle servers kan joinen, en matchmaking lukt ook. Helaas word mn ping dan te hoog om lekker te kunnen snipen.
Zit hier in Nederland op KPN glasvezel.
Zit hier in Nederland op KPN glasvezel.
[ Voor 10% gewijzigd door Pubbert op 31-08-2016 22:52 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Mocht je Battlefield 4 willen ervaren, geen nut. Ligt ook plat.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Mwoah. Da's toch meer dan eens onderdeel van de BF4-ervaring geweest.
Ik vraag me af hoe het zit bij BF1 als je geen Premium aanschaft. Bij BF4 heb ik nauwelijks gebruik gemaakt van de DLC-maps omdat ik ze simpelweg niet leuk vond, maar ook omdat niet al mijn vrienden Premium hebben. Tevens had op een gegeven moment bijna iedere BF4-speler wel premium, dus het voordeel om voorrang krijgen om een server te joinen was er ook niet echt meer na een paar maanden.
Probleem bij het niet hebben van premium in BF4 zit hem in het niet kunnen joinen van een server indien er een DLC-map in de rotatielijst zit, ook al wordt er op dat moment een standaardmap gespeeld. Zo dwingen ze je haast wel om voor €50 premium aan te schaffen, ook al speel je nooit een DLC-map. Is toch compleet van de pot gerukt, of ben ik weer de enige die daar zo over denkt? Ik ben een BF-fan van het eerste uur en heb ze allemaal gekocht en grijs gespeeld, maar als hetzelfde geintje weer voorkomt in BF1 -waar ik wel van uit ga- dan zijn ze bij deze een vaste speler verloren.
Probleem bij het niet hebben van premium in BF4 zit hem in het niet kunnen joinen van een server indien er een DLC-map in de rotatielijst zit, ook al wordt er op dat moment een standaardmap gespeeld. Zo dwingen ze je haast wel om voor €50 premium aan te schaffen, ook al speel je nooit een DLC-map. Is toch compleet van de pot gerukt, of ben ik weer de enige die daar zo over denkt? Ik ben een BF-fan van het eerste uur en heb ze allemaal gekocht en grijs gespeeld, maar als hetzelfde geintje weer voorkomt in BF1 -waar ik wel van uit ga- dan zijn ze bij deze een vaste speler verloren.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Premium heeft weinig zin om nog aan te schaffen.
Vooral ook omdat het de playerbase opsplitst en de meeste spelers vanilla blijven spelen, je ziet dat terug in elke battlefield.
Vooral ook omdat het de playerbase opsplitst en de meeste spelers vanilla blijven spelen, je ziet dat terug in elke battlefield.
[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 31-08-2016 22:59 ]
Blijf de hele tijd steken op match matchmaking failed..
Kan kloppen! Bij alle andere gebruikers ook al xDtheman36 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:01:
Blijf de hele tijd steken op match matchmaking failed..
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
En het enige wat je als counter kunt hebben is "EA zag dit niet aankomen".SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:23:
[...]
Goede argumenten ookIk zal mezelf even quoten:
[...]
Tja, dat is wel heul makkelijk.
Oops, we hebben al drie launches achter elkaar server problemen bij betas, laten we vooral niet te ruim gaan zitten nu!
Waarschijnlijk is het gewoon goedkoper voor EA om in te schalen naar de dalen gedurende de middag, dan te moeten draaien voor de pieken 's nachts. Maar om dat te verzachten met "niemand kon het zien aankomen", nee, daar trap ik niet in.
Ik heb anders 'You have lost connection to the EA servers'raiders schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:05:
[...]
Kan kloppen! Bij alle andere gebruikers ook al xD
Absoluut, daarom wil ik ook geen premium meer voor BF1. Maar straks komt er DLC bij en hebben veel servers toch een mapje of twee uit de DLC in de rotatielijst staan en word ik als vanilla speler van die server buitengesloten terwijl er op dat moment gewoon een vanillamap gespeeld wordt. Dit stabiliseert zich wel weer na wat maanden, maar triest is het wel.unfor schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:59:
Premium heeft weinig zin om nog aan te schaffen.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Off:Het lijkt me wel interessant om te weten wat de tech afdeling van EA nu precies doet om zulke problemen op te lossen. Resetten ze alles of wat zullen ze doen
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ik vraag me af of ik bijvoorbeeld de ultimate editie uit de microsoft store kan kopen voor 130 dollar, en ik die dan gewoon kan activeren op Origin in Nederland? Zou toch wat schelen.
Jullie een idee? Verder vind ik de game heel erg lekker wegspelen. Tank gameplay is echt op in die light tanks.
Jullie een idee? Verder vind ik de game heel erg lekker wegspelen. Tank gameplay is echt op in die light tanks.
[ Voor 23% gewijzigd door OllyNL op 01-09-2016 00:02 ]
Ik moet zeggen dat ik de algemene beleving om me heen ervaar als.. mooi maar 'mehh'. Helaas heb ik zelf nog geen tijd gehad. Zelfs nog niet eens gedownload (maar eens doen)
Van half negen tot nu kunnen spelen, geen lag en geen crashes. Wel waren er rond negen uur erg weinig gamers online op de PS4. Veel servers met maar acht man er in. Ook kreeg ik berichten van vrienden in de PS4 lijst, is het niet down? Wel vreemd dat sommige niet kunnen spelen en andere niets merken.
Ik zou 'm zeker downloaden. Persoonlijk vind ik 'm erg vet!RoyK schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:34:
Ik moet zeggen dat ik de algemene beleving om me heen ervaar als.. mooi maar 'mehh'. Helaas heb ik zelf nog geen tijd gehad. Zelfs nog niet eens gedownload (maar eens doen)
Vandaag gespeeld, en ben blij met het gemis aan al die domme guided missiles uit BF4. MBT-Law fans worden weggejaagd, nou prima zo
Snelheid van de game voelt wel redelijk langzaam, maar vind het verder best goed gebalanceerd qua classes en ook qua vehicles. Elke class heeft z'n specifieke voordelen, en elk voertuig ook, maar bv. een heavy tank is allesbehalve onoverwinnelijk, want erg sloom.
Ik ga 'm aanschaffen .. pre-orderen dat weet ik zo net nog niet
Snelheid van de game voelt wel redelijk langzaam, maar vind het verder best goed gebalanceerd qua classes en ook qua vehicles. Elke class heeft z'n specifieke voordelen, en elk voertuig ook, maar bv. een heavy tank is allesbehalve onoverwinnelijk, want erg sloom.
[ Voor 9% gewijzigd door MaikelG op 01-09-2016 00:09 ]
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Mensen zijn inderdaad al slimmer geworden, tanks en vliegtuigens zag ik in no time gesloopt worden vandaag. Zowel van ons team als van de tegenstander.MaikelG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:07:
Vandaag gespeeld, en ben blij met het gemis aan al die domme guided missiles uit BF4. MBT-Law fans worden weggejaagd, nou prima zo![]()
Vandaag ook gunner achterop vliegtuig geweest, dan is het behoorlijk moeilijk iets te raken. Het enige wanneer je echt nodig bent is, als je achtervolgt wordt. Maar over het algemeen een saaie job.
Helaas, met zn honderden in een que staan laat ik aan anderen over. Ik pas.. ander keertje kennelijk!blupmans schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:52:
[...]
Ik zou 'm zeker downloaden. Persoonlijk vind ik 'm erg vet!
Is het ook mogelijk om gewoon een eigen server te maken?
Wil zien hoe het spel draait op mijn pc...
Aangezien ik in geen enkele server geraak is het wat moeilijk.
Net als bij BF4 .. je zult later bij de full game vast wel een server kunnen huren met een clan ofzo... maar in eigen beheer daar geloof ik niks van.frye schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:24:
Is het ook mogelijk om gewoon een eigen server te maken?
Ach de beta loopt nog een week.. tijd genoeg
Ik vind het niet zo gebalanceerd. Heb twee rondjes met de light tank gespeeld als aanvaller waar ik zo die rotsbrug op kon rijden en van daar iedereen kon neerschieten. Niemand kon me nog wat doen. Rondje daarna steeds 2 light tanks tegen me gehad dus dan was ik weer de pineut. Tot nu toe nog geen echt spannende rondjes gehad; of dik verliezen, of winnen met twee vingers in de neus. Dat was met Rush dan, moet conquest nog uitproberen.MaikelG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:07:
[ Voor 3% gewijzigd door soulcrusher op 01-09-2016 01:22 ]
Ik hebt gister al aardig wat potjes (gelukkig) kunnen spelen. Lang leve inside! Ik had alleen bij sommige potjes enorm veel last van ??stuttering??(mijn personage soms teruggezet wordt, of tegen muur aanloopt i.p.v. door de deur). Het ligt aan mijn verbinding, maar ik had bij bf4 ook in begin enorm veel last van.
Voor de rest is de medic class WAYYYYY underpowerd. 8/10 kan ik niemand reviven, en daarnaast kan ik met een semi auto niet tegen een mp40 matchen (close combat).
Vliegen is wel weer een genot om te doen!
Voor de rest is de medic class WAYYYYY underpowerd. 8/10 kan ik niemand reviven, en daarnaast kan ik met een semi auto niet tegen een mp40 matchen (close combat).
Dat zal op rush mss nu nog een probleem zijn.. maar de assault class kan een anti-tank rocket unlocken (zullen velen nu nog niet hebben)... paar van die shots op een light tank en hij is ook toast...soulcrusher schreef op donderdag 01 september 2016 @ 01:21:
[...]
Ik vind het niet zo gebalanceerd. Heb twee rondjes met de light tank gespeeld als aanvaller waar ik zo die rotsbrug op kon rijden en van daar iedereen kon neerschieten. Niemand kon me nog wat doen. Rondje daarna steeds 2 light tanks tegen me gehad dus dan was ik weer de pineut. Tot nu toe nog geen echt spannende rondjes gehad; of dik verliezen, of winnen met twee vingers in de neus. Dat was met Rush dan, moet conquest nog uitproberen.
Nee geenszins....ik mag toch hopen dat vrijwel iedereen hier zo over denkt.Mick1990 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:55:
Probleem bij het niet hebben van premium in BF4 zit hem in het niet kunnen joinen van een server indien er een DLC-map in de rotatielijst zit, ook al wordt er op dat moment een standaardmap gespeeld. Zo dwingen ze je haast wel om voor €50 premium aan te schaffen, ook al speel je nooit een DLC-map. Is toch compleet van de pot gerukt, of ben ik weer de enige die daar zo over denkt?
Ik moet hierbij meteen denken aan die Angry Joe reviews van verschillende BF games en Battlefront. Een rant over die season pass/premium package/pre-order special pack/whatever gedoe kan ie nooit laten
En terecht. Het gaat natuurlijk helemaal nergens over. In feite is dit verdienmodel belachelijk: ze halen content uit de originele release (die er gewoon al in had moeten zitten), om het vervolgens voor nog eens 50 euro te verkopen. En helaas trappen veel te veel mensen hierin; men trekt klakkeloos de portemonnee voor pre-orders en season passes/premium packages. Dus ja, dan leert EA het ook nooit af....
Hmm nog steeds down? Dacht vanmorgen even uurtje of 2 te spelen...
Underpowered?mnarijnm schreef op donderdag 01 september 2016 @ 01:24:
Ik hebt gister al aardig wat potjes (gelukkig) kunnen spelen. Lang leve inside! Ik had alleen bij sommige potjes enorm veel last van ??stuttering??(mijn personage soms teruggezet wordt, of tegen muur aanloopt i.p.v. door de deur). Het ligt aan mijn verbinding, maar ik had bij bf4 ook in begin enorm veel last van.
De medic class is juist super in het voordeel op deze map. Die semi auto Cei Rigatto haalt vijanden in drie schoten neer. Alleen voor de allerkleinste CQC gevechten is de Automatico in het voordeel, maar op alles > 40m heb ik liever die semi auto.
Nu snap ik ook pas waarom ik dat wapen zovaak voorbij zag komen in de kill list, je hebt gewoon op range een gigantisch voordeel.
BF1 insider gaf al een beeld voor EA wat er te gebeuren staat, zoals ik al aangaf, het is niet iets nieuws wat ze doen.SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
Dat het druk is kan ik begrijpen maar dat alle EA games die gebruik maken van blaze backend er last van hebben vind ik niet door dacht van EA.
1e trailer van bf1 had binnen zoveel dagen al een miljoen likes op youtube, ik heb nog nooit zoveel positive reacties gezien op een battlefield game, zelfs cod spelers waren lovend, dat soort dingen ziet EA toch ook?
Ik houd mijn hart vast straks in oktober met de release.
18 t/m 20 oktober - als je alleen de preorders online hebt - zal het nog wel te doen zijn schat ik. Vanaf de 21e zal je er wel weer een dag niet inkomen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Verhaal technisch loopt je stuk niet lekker, maar de map een blunder/blauwtje laten lopen... nee, alles behalve dat. De map speelt juist erg lekker weg. Natuurlijk zitten er nog veel eigenaardigheden in (met paarden over de daken kunnen springen), maar deze beta geeft in ieder geval een betere vibe af dan Battlefield 3 / Battlefield 4.LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Nee. Gewoon, nee.. Ik ben al niet meer enthousiast, samen met veel andere tweakers ( laat staan heel veel mensen buiten dit topic).. Enige hoop wat ik nog heb is veel betere maps.
Als ik het spel niet meer koop dankzij deze beta (waarschijnlijk wel mits andere maps tof zijn, dus dat wordt eerst minimaal een week wachten en een beetje youtube bekijken, wat niet de bedoeling was, de bedoeling was: instant buy). Als dit puur een stresstest was en de hoop op veel feedbacks, hadden ze het ook niet openbaar gemaakt.
Ondanks dat je gelijk hebt dat dit soort praktijken uitgevoerd worden om te zien wat nog verbeterd kan worden, is het direct een belangrijk stuk marketing materiaal.
Dat mag je ontkennen door te zeggen: nee, gewoon nee.. Maar daar heb je gewoonweg geen feit te pakken. Het is een feit dat het niet alleen een ''stress testje / feedback'' verhaaltje is een beta, het is ook direct marketing. Mensen lekker maken, mensen niet kunnen laten wachten op de volledige versie. Mensen pre-orders laten maken.
Bugs kan ik wel doorheen kijken (die vind ik nog wel reuze meevallen op de xbox one, pc ga ik vanmiddag even testen), maar dit level nodigt niet uit om meer voor ze te testen..
Leuke stresstest als vele de map niks aan vinden en een blauwtje hebben opgelopen dankzij de beta. Was het een toffe map geweest, zat ik nu nog te spelen / testen. Ik ben wel benieuwd naar de downloads / mensen die nog spelen cijfertjes.
Voor mij is de beta een blunder, ik ga niet met tegenzin spelen zodat hun misschien test resultaten binnen krijgen, en er misschien iets mee gaan doen... Wilden ze dat mensen dit spel gaan kopen (mensen die echt op een WW1 sfeer zaten te wachten) en voor veel test resultaten zouden zorgen, tsja dan hebben ze met deze beta de plank misgeslagen (vind ik).
En als je met een beta je marketingorgaan nog op volle kracht moet laten draaien, dan ben je toch echt te laat. NOFI
PSN: Bellerophon-
Ik had gister voor de outage nog kunnen spelen, had de loadout via battlefield.com gedaan. De perfecte gun gevonden voor support: M1909 BENÉT–MERCIÉ GUNNER dit is gewoon een automatische sniperrifle. Op grote afstand gewoon raakschieten als je niet trigger-happy bent.
En wederom met de 75mm field canon lol gehad. Van alles kapot geschoten, tanks, gebouwen, mannetjes die naast je staat.... Het is grappig maar op een of andere manier zien ze je niet 123 staan als je dat canon bedient. Geen heavy tank meer over gelaten, kleine tankjes die aan kwamen sjeesen over de duinen in 1 klap kapot. Geweldig gewoon :-)
Daarna te paard een aantal roadkills gemaakt en met het zwaard tussen de huizen lekker bezig geweest.
Ondanks dat de map niet zo heel cool is, vermaak ik me best.
En wederom met de 75mm field canon lol gehad. Van alles kapot geschoten, tanks, gebouwen, mannetjes die naast je staat.... Het is grappig maar op een of andere manier zien ze je niet 123 staan als je dat canon bedient. Geen heavy tank meer over gelaten, kleine tankjes die aan kwamen sjeesen over de duinen in 1 klap kapot. Geweldig gewoon :-)
Daarna te paard een aantal roadkills gemaakt en met het zwaard tussen de huizen lekker bezig geweest.
Ondanks dat de map niet zo heel cool is, vermaak ik me best.
PS4: DonSigario
De voorste gunner positie (F3) van de bommenwerper is geweldig. Daar zit een soort AA-gun op, waardoor je niet eens raak hoeft te schieten op mensen. Dat is redelijk vergelijkbaar met gunner op een helikopter in BF3 en BF4Jumpman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:12:
[...]
Vandaag ook gunner achterop vliegtuig geweest, dan is het behoorlijk moeilijk iets te raken. Het enige wanneer je echt nodig bent is, als je achtervolgt wordt. Maar over het algemeen een saaie job.
Eigenlijk niet helemaal.Koekiemonsterr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 02:08:
[...]
Nee geenszins....ik mag toch hopen dat vrijwel iedereen hier zo over denkt.
Wie bepaalt dat dat er al in moet zitten bij release dan? Ik vind de afgelopen BF games in vanilla een erg complete game en later voegen ze daar DLC's aan toe...vroeger had je ook expansions en daar was het wel OK omdat er een hoesje omheen zat? Vergis je niet hoeveel werk het is om mooie gebalanceerde maps te maken, die uren moeten ook betaald worden.En terecht. Het gaat natuurlijk helemaal nergens over. In feite is dit verdienmodel belachelijk: ze halen content uit de originele release (die er gewoon al in had moeten zitten),
Ik geef ze dus gewoon gelijk, als ik kijk naar hoeveel geld me de afgelopen games (incl premium) per uur hebben gekost is dat een schijntje. Werk moet betaald worden en EA wil/moet winst maken om investeringen op nieuwe games te kunnen doen.om het vervolgens voor nog eens 50 euro te verkopen. En helaas trappen veel te veel mensen hierin; men trekt klakkeloos de portemonnee voor pre-orders en season passes/premium packages. Dus ja, dan leert EA het ook nooit af....
Heb al wel mijn eigen vliegtuig neergeschoten als achterste gunner... Telt dat ook?ThomasG schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:19:
[...]
De voorste gunner positie (F3) van de bommenwerper is geweldig. Daar zit een soort AA-gun op, waardoor je niet eens raak hoeft te schieten op mensen. Dat is redelijk vergelijkbaar met gunner op een helikopter in BF3 en BF4
PSN: Bellerophon-
2e keer hier dat het niet werkt.
Eerst crasht het spel, wanneer ik hem daarna opstart is de verbinding naar de EA servers niet op te zetten voor een flinke tijd (uren)
Ik heb met de bommen werper mijn eigen vliegtuig opgeblazen, waarschijnlijk door stronk physicsBellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:25:
[...]
Heb al wel mijn eigen vliegtuig neergeschoten als achterste gunner... Telt dat ook?![]()
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.