Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:21
Hmm veel negatieve reacties.

Ik vind het in ieder geval leuk voor nu! Al snap ik de keuze voor deze map niet helemaal en had ik liever St Quentin Scar gezien.

Tanks zijn op het moment wel inderdaad te moeilijk kapot te krijgen en ik zie ze het liefst helemaal verdwijnen uit Rush...

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 18:39
Hah, was een op en top 1942 speler. Kon niet wachten om dit ook te proberen. Wordt mijn radeon 4870 niet meer ondersteund? :(. Geen direct x 11. Is dit nog op een of andere manier te omzeilen?

Ik krijg een please update your video card driver waarschuwing. Ik heb al de nieuwe drivers gedownload, bah :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:30:
[...]

Klopt, er zijn dan ook maar weinig titels die op de PC eruit springen qua grafische verbeteringen tov de ps4/xbox one.
Heel de bf reeks (nja ik ga niet de 360 / ps 3 vergelijken met een game pc) is toch wel redelijk gewaagd aan elkaar. Zoals bij mij 1080p ultra (pc) vs de xbox one, het is zoeken naar verschillen. Zo terwijl je speelt lijkt het gewoon op elkaar.
The Witcher is 1 van de weinige games waarvan ik zeg: ja PC gamen heeft zo zijn voordelen qua graphics (mits je genoeg investeert).
Voor het gros van de games waaronder BF is het gewoon zoeken naar verschillen en is het niet een reden om een PC aan te schaffen.
Neem bijv de xbox one / ps 4 hoeveel kost dat momenteel? Ben je veel goedkoper uit wil je gamen, en je kan uiteraard de games 2e hands kopen (ook weer een besparing).

Gamen, en dan met de ''high-end'' titels zoals BF1 ben je goed uit met een 2e hands xbox one of ps4, geen reden om 100e euro's meer te betalen voor een PC.

Dus misschien, heeft hij nog wel een keuze :D Gewoon niet verplicht voelen tot een PC en eens rondneuzen naar een xbox one of ps4, gewoon mee kunnen met de nieuwe games zonder naar je hardware te kijken.

Grafisch, tsja een pc op 4k ziet er inderdaad mooier uit met BF1, maar dan heb je ook gelijk een leuke investering te pakken. Voor 1080p kan hij net zo goed voor een xbox /ps gaan en niet meer omkijken naar de hardware. Verschil is ver te zoeken (laat ik het daarop houden).
Ik wil niet de PCMR gast zijn, want iedereen moet lekker kiezen wat hij wilt, maar wat je nu zegt is natuurlijk niet waar. Ik weet niet of je wat minder goed ziet, maar je kan duidelijk de verschillen tussen PC en Xbox one zien op elke goede game. Kom op nou, 60FPS 1080p vs 25-30 FPS 720/900p zie je niet heel duidelijk? Natuurlijk moet je dan meer investeren, maar je bent op lange termijn waarschijnlijk goedkoper of iig niet heel veel duurder uit. Online subscription, duurdere games.
Dus misschien, heeft hij nog wel een keuze :D Gewoon niet verplicht voelen tot een PC en eens rondneuzen naar een xbox one of ps4, gewoon mee kunnen met de nieuwe games zonder naar je hardware te kijken.
Ik weet niet of je het ooit hebt gemerkt, maar de console's upgraden zichzelf niet automatisch. Een PC doet dit ook niet. Het is echt niet heel moeilijk om 25-30 FPS en 720-900p te halen met een oude computer, dus het idee dat je je PC elke keer moet upgraden klopt gewoon niet. Een PC upgrade zich niet automatisch, een console ook niet. Waarom sommige mensen denken dat een console dat wel doet snap ik niet.
Voor 1080p kan hij net zo goed voor een xbox /ps gaan en niet meer omkijken naar de hardware. Verschil is ver te zoeken (laat ik het daarop houden).
Nee dus. Zoals ik al eerder heb gezegd upgraden consoles zich niet automatisch, dus als je een PC koopt hoef je ook niet de hele tijd te kijken of je hardware nog wel up to date is. En het verschil tussen 60FPS / 30 FPS en 1080p / 720p merk je echt wel.

En een 2de hands console is super goedkoop, maar goed je kan ook via V&A 2de hands onderdelen kopen.

Link

Ik ga nu wel zwaar off-topic maar de discussies die ik hier zie zijn ook niet echt van hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Goed bezig man, met je zoveelste kul reactie waarvan elke letter teveel is...
<knipje>

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 31-08-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:34:
Net ook weer een sessie gespeeld.

-Rush ga ik niet meer aanraken. Deze map is ronduit onspeelbaar voor Rush.
-Rondje in de tank gezeten bij Conquest. Balans lijkt ver te zoeken hier. Je zit met maximaal vijf man in het ding en je kan bijna alle kanten dekken. Alleen van achteren kan je de tank besluipen en met antitankgranaten gooien. Weinig schade en overleven ga je het in de regel niet.
-Ik had af en toe was rare hitreg problemen maar niks dat in de buurt kwam van BF4 bij release dus dat is positief.
-Spawnen op een paard geeft je een aparte klasse met een M1895 Winchester, sabel, ammo en heal because balans. Van je paard af krijg je een luger i.p.v je sabel. De Winchester doet max 75 damage op torso en herlaad zeer snel. Daarnaast heb je dus zowel ammo als health. Totaal gebalanceerd dit. 8)7
-Ik vond bij B een vlammenwerper. Daar heb ik bijna de hele game mee kunnen rondlopen want ik zorgde er wel voor dat ik niet dood meer ging. Niks is leuker dan een bushwookie op een gebouw vinden, gebouw op en burn. Ook een aantal spelers die slim denken te zijn en je te rushen om er vervolgens achter komen dat je een vlammenwerper hebt is erg vermakelijk. :+
-De MP18 is een zware teleurstelling. De Cei-Rigotti is gewoon OP. Je kan met dat ding gewoon hipfireren en je wint het van de MP18. Daarnaast dus medic klasse waar assault niet in staat is iets tegen tanks te doen en je hebt een vergalde balans.

Al met al ga ik deze niet bij release kopen. Het is te veel BF3/4 gameplay en waarschijnlijk battlefront hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Je kiest een totaal andere, nieuwe setting en dan moet je daar ook het maximale uithalen en de gameplay om de setting te bouwen. Zo hou je de gameplay fris, iets nieuws wat je wil spelen. Dat hebben ze hier niet gedaan. Het is nu de zoveelste BF game, nu met een iets ander jasje en op het moment zeer twijfelachtige balans tussen de klassen. Dat is een behoorlijk gemiste kans. :/
Laten we hopen dat DICE iets met de kritiek doet en de balance beter maakt. Ze hebben iig nog meer dan een maand. Hoop zelf dat er wat leuke rush maps in de game komen. Blijft toch een van mijn favoriete game modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:34:
Net ook weer een sessie gespeeld.

-Rush ga ik niet meer aanraken. Deze map is ronduit onspeelbaar voor Rush.
-Rondje in de tank gezeten bij Conquest. Balans lijkt ver te zoeken hier. Je zit met maximaal vijf man in het ding en je kan bijna alle kanten dekken. Alleen van achteren kan je de tank besluipen en met antitankgranaten gooien. Weinig schade en overleven ga je het in de regel niet.
-Ik had af en toe was rare hitreg problemen maar niks dat in de buurt kwam van BF4 bij release dus dat is positief.
-Spawnen op een paard geeft je een aparte klasse met een M1895 Winchester, sabel, ammo en heal because balans. Van je paard af krijg je een luger i.p.v je sabel. De Winchester doet max 75 damage op torso en herlaad zeer snel. Daarnaast heb je dus zowel ammo als health. Totaal gebalanceerd dit. 8)7
-Ik vond bij B een vlammenwerper. Daar heb ik bijna de hele game mee kunnen rondlopen want ik zorgde er wel voor dat ik niet dood meer ging. Niks is leuker dan een bushwookie op een gebouw vinden, gebouw op en burn. Ook een aantal spelers die slim denken te zijn en je te rushen om er vervolgens achter komen dat je een vlammenwerper hebt is erg vermakelijk. :+
-De MP18 is een zware teleurstelling. De Cei-Rigotti is gewoon OP. Je kan met dat ding gewoon hipfireren en je wint het van de MP18. Daarnaast dus medic klasse waar assault niet in staat is iets tegen tanks te doen en je hebt een vergalde balans.

Al met al ga ik deze niet bij release kopen. Het is te veel BF3/4 gameplay en waarschijnlijk battlefront hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Je kiest een totaal andere, nieuwe setting en dan moet je daar ook het maximale uithalen en de gameplay om de setting te bouwen. Zo hou je de gameplay fris, iets nieuws wat je wil spelen. Dat hebben ze hier niet gedaan. Het is nu de zoveelste BF game, nu met een iets ander jasje en op het moment zeer twijfelachtige balans tussen de klassen. Dat is een behoorlijk gemiste kans. :/
Ik had het zelf kunnen schrijven. Assault is eigenlijk nauwelijks de moeite waard zo. Rush is totaal niet leuk, en Conquest vind ik op deze map ook maar "so-so".

Paarden en vlammenwerper heb ik nog maar bar weinig gezien. Paarden gaan sowieso wel snel neer, zolang je maar op de man schiet.

En die tank met 5 man erin, dat is gewoon een fort. Belachelijk, en als je er in zit bijna saai. Maakt niet uit waar je rijdt, of wat je doet, je gaat toch nooit dood. Zet dat ding neer voor een objective en je hebt 2 MG's die alles neermaaien + een flink kanon. 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
Vreemd dat men voor deze map gekozen heeft. Bij BF4 is Siege of shanghai de map die het vaakst gespeeld wordt, meeste players online tegelijkertijd. En Siege of shanghai was ook de map voor de beta.

Waarom dan deze woestijn map als beta aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Heb je niet het idee dat het puur door de map komt? In elke voorgaande Battlefield games hadden we natuurlijk een map die niet gespeeld werd om verschillende redenen, zou me niks verbazen dat dit gewoon zo'n map is. Ja de gameplay: het schieten, is ook een zwaar minpunt, de feeling qua schieten is makkelijker -hetzelfde als de hedendaagse wapens zoals in BF3/4.

Ik blijf wel hoop houden, echter heb ik nu een paar keer ondanks alle teleurstellingen de beta opgestart, ik weet niet of ik dat nog moet doen voordat ik de game echt ga vergeten xd
Ik heb de woestijn map gespeeld. Geen idee hoe die ook weer heette. Maar ik had een paar shots, die wel degelijk headshots hadden moeten zijn, maar waarbij ik gewoon geen hitmarkers kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 12:46
ben ik de enige waar nu alles offline lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56

Christiano007

Ich bin der champion

Vind het leuk om te spelen maar de volgende dingen storen mij:

De map, veel te groot en te weinig beschutting voor close combat. In mijn potjes was het merendeel sniper en dat vond ik nog begrijpelijk ook.

De tanks e.d. zijn véél te overpowered. Tegen de tijd dat ik bij een tank kom met anti-tank geneuzel ben ik al 4 keer doodgeschoten. Maak ze langzamer en laat ze sneller kapot gaan.

Voor de rest is het nog wennen met de wapens, maar vermakelijk. De weerseffecten vind ik geweldig en zorgt voor een andere taktiek.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 12-10 20:49
Brogala schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:41:
[...]

Ik wil niet de PCMR gast zijn, want iedereen moet lekker kiezen wat hij wilt, maar wat je nu zegt is natuurlijk niet waar. Ik weet niet of je wat minder goed ziet, maar je kan duidelijk de verschillen tussen PC en Xbox one zien op elke goede game. Kom op nou, 60FPS 1080p vs 25-30 FPS 720/900p zie je niet heel duidelijk? Natuurlijk moet je dan meer investeren, maar je bent op lange termijn waarschijnlijk goedkoper of iig niet heel veel duurder uit. Online subscription, duurdere games.

[...]

Ik weet niet of je het ooit hebt gemerkt, maar de console's upgraden zichzelf niet automatisch. Een PC doet dit ook niet. Het is echt niet heel moeilijk om 25-30 FPS en 720-900p te halen met een oude computer, dus het idee dat je je PC elke keer moet upgraden klopt gewoon niet. Een PC upgrade zich niet automatisch, een console ook niet. Waarom sommige mensen denken dat een console dat wel doet snap ik niet.

[...]

Nee dus. Zoals ik al eerder heb gezegd upgraden consoles zich niet automatisch, dus als je een PC koopt hoef je ook niet de hele tijd te kijken of je hardware nog wel up to date is. En het verschil tussen 60FPS / 30 FPS en 1080p / 720p merk je echt wel.

En een 2de hands console is super goedkoop, maar goed je kan ook via V&A 2de hands onderdelen kopen.

Link

Ik ga nu wel zwaar off-topic maar de discussies die ik hier zie zijn ook niet echt van hoog niveau.
De game draait op 60fps maargoed. "Pc master race all the way" nietwaar. :+

De game ziet er zeer goed uit op de consoles, stond er zelf van te kijken! AA op de xbox one is zo hoog opgekrikt dat ik bijna niet het idee krijg dat de game op 720p draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:45
Yonix schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:25:
Ik krijg op één of andere manier de Beta van Battlefield 1 niet draaiend op 60FPS (1440p @Ultra) i.c.m. een GeForce GTX 1080. :s

In dit filmpje moet Battlefield 1 zelfs op 4K boven de 60FPS draaien met een GTX 1080.
[video]

Ik heb een clean install gedaan van de nieuwste Nvidia-drivers, maar dat mocht niet baten. :(
De meest voorkomende oorzaak is in de opties de resolution scale op 100% zetten.
Dat is een beetje een vage instelling. 42% is de standaard, en dat betekent dat de game dezelfde resolutie gebruikt als je scherm.
Als je hoger gaat dan ga je supersamplen voor betere kwaliteit. Maar dan stort je framerate in.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 15:00
AceAceAce schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:59:
ben ik de enige waar nu alles offline lijkt?
Bij mij draait 'ie weer!

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
swoutr schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:04:
[...]

De game draait op 60fps maargoed. "Pc master race all the way" nietwaar. :+

De game ziet er zeer goed uit op de consoles, stond er zelf van te kijken! AA op de xbox one is zo hoog opgekrikt dat ik bijna niet het idee krijg dat de game op 720p draait.
Hmm okay dat verbaast me eigenlijk. Maar aan de andere kant, 720p. Dat ziet er altijd slecht uit, ook al staat de AA hoog. Maar goed een vriend van me heeft een Xbox One, ik ga wel kijken hoe de game er daar uit ziet. YouTube is niet echt een goed middel daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:45

J8S

Op welk platform speel je?
Heb het hier net nog op PC geprobeerd maar daar doet íe het nog niet.

EDIT: Nu wel, net gefixed dus.

[ Voor 6% gewijzigd door J8S op 31-08-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje Rush gespeeld en stond uiteindelijk 43-0 met 40.000 XP. Tanks zijn inderdaad iets te overpowered.

Denk wel dat wanneer de AT Rocket Gun meer wordt unlocked dat het iets minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Brogala schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:41:
[...]

[...]

[...]

Link

Het ging om iemand die het geld er niet voor had om bf1 te kunnen spelen (bf1 kopen en pc volledig upgrade).. 2e hands een xbox one / ps 4 op de kop tikken en straks bf1 2e hands (of nieuw) dan ben je voor relatief weinig geld klaar en kan hij bf1 spelen..

Enige wat ik doe is aangeven dat een xbox one / ps 4 ook een goede oplossing is, voor het grafische verschil hoeft hij het niet zo zeer te doen.

Was alleen maar een tip, jij mag dan gerust zeggen wat jij van consoles vind maar daar heb ik niks aan. Ik heb een PC die alles goed draait (bf1 1080p ultra min 67fps) en een xbox one... Ik weet de verschillen wel (en bf1, tsja op 1080p valt weinig op)

Kennelijk (lees ik net in je volgende reactie) heb jij de xbox one versie helemaal niet in het echt gezien???
Ik heb ze hier naast elkaar staan.. Ja youtube geeft 9 van de 10x een vertekent beeld, ik zou zeggen: bekijk het bij je kennis/vriend maar eens in het echt, het is op de xbox one echt een parel (ps4 lijkt mij ook).
Qua verschillen, uiteraard zijn ze er, maar dan moet je er echt op gaan letten... Echter ga ik echt niet tegen hem zeggen: ja heb je pech, dit terwijl er een perfect alternatief is: de huidige gen console.

[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:57
J8S schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:20:
[...]

Op welk platform speel je?
Heb het hier net nog op PC geprobeerd maar daar doet íe het nog niet.

EDIT: Nu wel, net gefixed dus.
wil ook net voor het eerst gaan spelen kan die niet connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Maak tanks trager en zorg ervoor dat de tracks kapot te maken zijn met zware granaten.
Misschien de kanonnen die op de map aanwezig zijn bruikbaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:06:
[...]

De meest voorkomende oorzaak is in de opties de resolution scale op 100% zetten.
Dat is een beetje een vage instelling. 42% is de standaard, en dat betekent dat de game dezelfde resolutie gebruikt als je scherm.
Als je hoger gaat dan ga je supersamplen voor betere kwaliteit. Maar dan stort je framerate in.
Held!! Dat was het inderdaad. :*) Nu netjes 100+ FPS met alles op Ultra @1440p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:35:
Maak tanks trager en zorg ervoor dat de tracks kapot te maken zijn met zware granaten.
Misschien de kanonnen die op de map aanwezig zijn bruikbaar maken?
Ja die kanonnen draaien ook zo debiel langzaam, die mogen best wat sneller, na enkele schoten krijg je toch wel wat snipers op je dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Servers liggen al 2 uurtjes plat voor mij...

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
Aslanboy1905 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:41:
PC denk ik? PC werkt bij mij ook niet (servers etc), xbox one werkt perfect as usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Ja die kanonnen draaien ook zo debiel langzaam, die mogen best wat sneller, na enkele schoten krijg je toch wel wat snipers op je dak.
Als je op console met beide sticks de richting op draait gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Aslanboy1905 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:41:
Ah, je zegt dit net op het goede moment. Ging net wat spelen en werkt hier ook niet. (PC)

edit: ben net binnen geraakt. Veel servers nog vol, dus ligt puur aan de login servers van EA waarschijnlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 31-08-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 15:50
Blijf nu op het laadscherm na het inloggen hangen.(PC) Weer een stapje verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dit is een test van hoe het zal gaan op release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tja.... dan word het vanavond maar weer een potje cs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:49:
Dit is een test van hoe het zal gaan op release dag.
Bron? Niet om je aan te vallen, maar ben er wel benieuwd naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Perkouw schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:52:
[...]

Bron? Niet om je aan te vallen, maar ben er wel benieuwd naar. :)
O ik ga er gewoon van uit dat op release dag een probleem zal zijn met de login servers en grote delen van de mensen niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:53:
[...]

O ik ga er gewoon van uit dat op release dag een probleem zal zijn met de login servers en grote delen van de mensen niet kunnen spelen.
Oh oké ik dacht misschien dat het daadwerkelijk een test van ze is, maar dat lijkt me dan niet het geval. Goed kan altijd natuurlijk. :)

Verder is het toch wel wat nijdig ver lopen zeg als er geen voertuig in de buurt is, man man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:22

SomerenV

It's something!

Ook hier liggen de servers eruit helaas. Had wel weer zin in een potje. Heb me gisteren kostelijk vermaakt :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 17:00

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Matchmaking Failed, volgens mij is er nu net een nieuwe groep van de Bèta testers bij gekomen.

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
De beta is nu open voor iedereen! De servers zijn nu lekker aan het stressen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Kuhr89 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:42:
Wel apart dat ik net een aantal zag lopen met een wapen die ik nergens kan vinden. Is een rifle. Best vaag.
Bij vlag E ligt er een wapen wat je op het begin van de ronde kunt pakken. Een lomp ding 1 schot en dan langdurig herladen. Maar wel super sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Dat is al 11 uur geleden. En mensen/groepen die een DDoS uitvoeren 'omdat het kan' mogen wat mij betreft rete harde gestraft worden. Kansloos volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:56
SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:07:
[...]

Dat is al 11 uur geleden. En mensen/groepen die een DDoS uitvoeren 'omdat het kan' mogen wat mij betreft rete harde gestraft worden. Kansloos volk.
idd al 11 uur geleden.. wellicht NVT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Wat een ellende. Het ligt helemaal plat hier.
Kan wel servers zien, maar kan niet connecten.

Als ik quickconnect doe krijg ik "Matchmaking failed" en als ik via serverbrowser join krijg ik "Unknown error : failed to connect to server".

Gister wel even kunnen spelen gelukkig, maar toen viel me ook iets op.
Wat spelen mensen verschrikkelijk slecht samen. Echt om te janken.
Werkelijk niemand gebruikt de medic als medic, en ik was gister in meerdere rondes "Most supportive" met 1x ammo naar iemand gooien.

En ja, normaal doe ik dat meer, maar om te testen 1x gedaan en dan ben je dus meteen de meest supportive. Conclusie, mensen doen het gewoon totaal niet.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:46
DutchManticore schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:08:

Als ik quickconnect doe krijg ik "Matchmaking failed" en als ik via serverbrowser join krijg ik "Unknown error : failed to connect to server".

Werkelijk niemand gebruikt de medic als medic, en ik was gister in meerdere rondes "Most supportive" met 1x ammo naar iemand gooien.

En ja, normaal doe ik dat meer, maar om te testen 1x gedaan en dan ben je dus meteen de meest supportive. Conclusie, mensen doen het gewoon totaal niet.
Klopt.., ik heb dat ook gedaan... 2 of 3 pakketjes gedropt... en je bent de meest supportive..., this vaag.. maja.. This beta (en de mensen willen het gewoon spleen)

F***.... heb ik 2 uurtjes vrij.. kan ik nie spele.... :/ :/ :/ :/ :/ :/

Edit: lol... nu wel
Edit2: ***.... toch niet. Matchmaking failed

[ Voor 3% gewijzigd door da_PSI op 31-08-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

DutchManticore schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:08:

Vergeet ook niet dat iedereen en z'n moeder dit nu speelt omdat het gratis is. Even testen. Denk dat er ook veel Call of Duty spelers tussen zitten gezien de hype van Battlefield 1 en de lauwe ontvangst van de nieuwe CoD. In Call of Duty hoef je niet samen te werken. Je hebt geen classes en alles draait om de kills. Bij Battlefield 1 hebben ze juist de focus van de kills afgehaald en meer de focus op het veroveren van vlaggen gelegd.

In Battlefield 3 en 4 heb ik gelukkig meer dan genoeg vette momenten meegemaakt waarin wel degelijks goed samengewerkt werd dus ik heb wel de hoop dat dat nog recht trekt. Overigens viel me gisteren wel op dat er nogal wat gescholden en verweten werd in de chat, iets dat ik ook niet echt veel heb meegemaakt in de vorige versies. Maar da's dan weer het nadeel van een beta waarin iedereen mee kan doen. Dan krijg je dit soort taferelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb net een aantal potjes BF1 beta gespeeld op de PS4 en het is een fijne speelervaring. Helaas volgde een crash en nu kan ik geen games meer in komen, ik blijf een melding krijgen dat ik geen verbinding met de EA server kan maken. Dat is onzin, want ik kan BF: Hardline wel opstarten en meteen een game in en mijn PSN party werkt ook prima.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
T was echt belachelijk. Ik was assault, en had me verstop achter een muurtje met nog een ander figuur.
Er stond een vijandelijke tank achter die muur en ik had net mijn explosieven allemaal verspeeld door een andere tank al op te blazen.

Hij vond t nuttiger om te proberen weg te rennen, na een poosje wachten, dan reageren op mijn chatverzoeken of hij mij ammo kon geven zodat ik de tank op kon blazen.

Maaaargoed. T zal wel beta zijn dan ja.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongewoongewoon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:12:
Ik heb net een aantal potjes BF1 beta gespeeld op de PS4 en het is een fijne speelervaring. Helaas volgde een crash en nu kan ik geen games meer in komen, ik blijf een melding krijgen dat ik geen verbinding met de EA server kan maken. Dat is onzin, want ik kan BF: Hardline wel opstarten en meteen een game in en mijn PSN party werkt ook prima.

Iemand een idee?
Hier op PC zelfde issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
ongewoongewoon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:12:

Iemand een idee?
Is in heel europa aan de gang ..zie twitter bf1 down,
Ik kan er nu ook niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:12:
[...]

Vergeet ook niet dat iedereen en z'n moeder dit nu speelt omdat het gratis is. Even testen. Denk dat er ook veel Call of Duty spelers tussen zitten gezien de hype van Battlefield 1 en de lauwe ontvangst van de nieuwe CoD. In Call of Duty hoef je niet samen te werken. Je hebt geen classes en alles draait om de kills. Bij Battlefield 1 hebben ze juist de focus van de kills afgehaald en meer de focus op het veroveren van vlaggen gelegd.

In Battlefield 3 en 4 heb ik gelukkig meer dan genoeg vette momenten meegemaakt waarin wel degelijks goed samengewerkt werd dus ik heb wel de hoop dat dat nog recht trekt. Overigens viel me gisteren wel op dat er nogal wat gescholden en verweten werd in de chat, iets dat ik ook niet echt veel heb meegemaakt in de vorige versies. Maar da's dan weer het nadeel van een beta waarin iedereen mee kan doen. Dan krijg je dit soort taferelen.
De focus van de kills afgehaald?

Na het spelen krijg je nu juist een splashscreen waar iedereen vol met z'n avatar in staat. Dat is iets heel anders dan een droog overview van de scorelijst. Imho bevordert dat juist het solo spelen, aangezien kills en K/D er ook in staan als top vijf.

Nog liever zie ik dat ze gewoon terug gaan naar één scorelijst, ZONDER kills of deaths, maar puur score. Het maakt mij geen zak uit of je 100 man doodt, of 50 vlaggen pakt, zolang je maar een flinke score behaald. Overigens is de top speler qua KD toch altijd de tank camper.

Denk persoonlijk dat er weinig ammo en health wordt gedropped omdat je eigenlijk continu in beweging bent op deze map. Er zijn niet echt strategische plekken waar mensen langer blijven healen. Het is rennen, rennen, en nog eens rennen door de map.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Jeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:17:
[...]

De focus van de kills afgehaald?

Na het spelen krijg je nu juist een splashscreen waar iedereen vol met z'n avatar in staat. Dat is iets heel anders dan een droog overview van de scorelijst. Imho bevordert dat juist het solo spelen, aangezien kills en K/D er ook in staan als top vijf.

Nog liever zie ik dat ze gewoon terug gaan naar één scorelijst, ZONDER kills of deaths, maar puur score. Het maakt mij geen zak uit of je 100 man doodt, of 50 vlaggen pakt, zolang je maar een flinke score behaald. Overigens is de top speler qua KD toch altijd de tank camper.

Denk persoonlijk dat er weinig ammo en health wordt gedropped omdat je eigenlijk continu in beweging bent op deze map. Er zijn niet echt strategische plekken waar mensen langer blijven healen. Het is rennen, rennen, en nog eens rennen door de map.
Kills zorgen niet voor heel veel punten voor je team. Vlaggen veroveren juist wel. De ontwikkelaars hebben dat gedaan juist om het samenwerken te bevorderen. Dat mensen vervolgens helemaal K/D-geil worden bij het zien van het eindscherm is wat jammer. Heb dat nooit begrepen. Ik haal bijvoorbeeld veel meer bevrediging uit een vet potje met mooie team-momenten dan een goede K/D-ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:19:
[...]

Kills zorgen niet voor heel veel punten voor je team. Vlaggen veroveren juist wel. De ontwikkelaars hebben dat gedaan juist om het samenwerken te bevorderen. Dat mensen vervolgens helemaal K/D-geil worden bij het zien van het eindscherm is wat jammer. Heb dat nooit begrepen. Ik haal bijvoorbeeld veel meer bevrediging uit een vet potje met mooie team-momenten dan een goede K/D-ratio.
Ze hebben het inderdaad geprobeerd, maar imho weer volledig de grond ingeboord door zo'n debiel splashscreen te tonen met daarop "achievements of the match".

Ze zullen wel mee moeten met andere games ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Inderdaad. Ik juich het echt van harte toe om de kd te verbergen. Gewoon, in het geheel.
Mensen kunnen dan buiten het spel om in het hoofdmenu hun stats inzien met hun kd/ratio overal, maar niet tijdens games zelf.

Daar krijg je zulke brakke interacties mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Eindelijk klaar met downloaden op ps4 krijg ik geen verbinding met ea servers. Dan maar weer terug naar Destiny en later nog eens proberen.. Zo te lezen is het spitsuur.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Iemand ook last van het niet in kunnen loggen bij origin?

edit: nvm hij werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door MissMe NL op 31-08-2016 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik zie wel heel veel server maar ik kan niet joinen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:02
Ze zijn op de hoogte bij DICE van de problemen, meldt David Sirland (DICE LA dev)
https://twitter.com/tiggr_/status/771047326584483840

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
madcon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:22:
Eindelijk klaar met downloaden op ps4 krijg ik geen verbinding met ea servers. Dan maar weer terug naar Destiny en later nog eens proberen.. Zo te lezen is het spitsuur.
Server ligt eruit, velen kunnen er niet op nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 17:46
Altijd weer apart. Heel veel geld in een game. Je weet echt van te voren dat het erg maar dan ook erg druk wordt. Je hebt zelfs lessen uit het verleden getrokken en pakt het anders aan.... denk ik.

Nee hoor. Gelijk weer problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 15:00
Layumi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:27:
[...]

Altijd weer apart. Heel veel geld in een game. Je weet echt van te voren dat het erg maar dan ook erg druk wordt. Je hebt zelfs lessen uit het verleden getrokken en pakt het anders aan.... denk ik.

Daarom ook de beta, aldus David Sirland:
This is why we have a beta - stresstesting our systems
Edit: het is gevaarlijk om veel te eisen in de bètaversie van een spel. Dit hoort er imo ook bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Ps3gamer91 op 31-08-2016 20:31 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
En servers zijn ook duur om zomaar even een park neer te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
Is er, behalve een headshot, nog een manier om 1 shot 1 kill te krijgen met een sniper? Ik heb zo vaak 70-95 damage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
Layumi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:27:
[...]

Nja mooi dat het op de xbox wel altijd werkt. Ook handig mensen die klagen om aan te geven om welk platform het gaat.
Hier 0,0 connectie problemen, zit momenteel met een groepje uit mijn familie BF1 te doen, wel de PC versie geeft hier problemen (xbox eigenlijk zelden dit soort issues).
Laten we maar gewoon de PC / PS versie de schuld geven :P (probeer ik ook nog iets positiefs te melden over dit spelletje :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:37
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:31:
[...]

Nja mooi dat het op de xbox wel altijd werkt. Ook handig mensen die klagen om aan te geven om welk platform het gaat.
Hier 0,0 connectie problemen, zit momenteel met een groepje uit mijn familie BF1 te doen, wel de PC versie geeft hier problemen (xbox eigenlijk zelden dit soort issues).
Laten we maar gewoon de PC / PS versie de schuld geven :P (probeer ik ook nog iets positiefs te melden over dit spelletje :D )
Alles ligt plat! En niemand verplicht je dit te spelen dus waarom speel je het als je het niet leuk vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sommige ps4 versies werken wel als ik zo kijk op twitch :) achja dan maar wat anders :)

Trouwens wel beter dat ze nu weer gewoon een echte themesong hebben ipv dat domme gekraak als in bf4 :)

[ Voor 38% gewijzigd door Paulus07 op 31-08-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
As we speak kan ik weer connecten: in queue 50 : ' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Laatst online: 20-08 16:25
vind de medic class niet zo goed uitgewerkt. Je moet op Q drukken om te worden revd.
En een hele boel andere dingen eigg. het valt me wel tegen dat ze niet direct met de community communiceren ipv alles weer achteraf fixen.

Ik heb mn oordeel net gemaakt ik wacht lekker een half jaar en dan haal ik em voor 50 - 80 euro incl premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

meller14 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:39:
vind de medic class niet zo goed uitgewerkt. Je moet op Q drukken om te worden revd.
En een hele boel andere dingen eigg. het valt me wel tegen dat ze niet direct met de community communiceren ipv alles weer achteraf fixen.

Ik heb mn oordeel net gemaakt ik wacht lekker een half jaar en dan haal ik em voor 50 - 80 euro incl premium.
Wat verwacht je dan? Dan ze de forums in de gaten gaan houden en elk individueel dingetje los van de rest meteen fixen? Alles wordt op de grote hoop gegooid, het wordt besproken met de personen die er over gaan, prioriteiten worden gesteld, fixes worden gemaakt, getest, besproken en nog meer getest en dan komt het een keer via een patch naar ons. Lijkt omslachtig maar is vele malen sneller dan alles los behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 17:59
Rickpm1 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:38:
Probeer eerst eens een lege server ;) Ik kan ook weer inloggen etc, maar een game joinen lukt niet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Krijg je met de first enlisted edition alle extra's? Of als je de deluxe edition koopt met dlc pass nog meer extra's? Kan het niet zo vinden, maar zou het een beetje raar vinden, want anders wacht ik nog met de dlc pass kopen tot dat de 1ste mappack uit komt.

Verder een hele ziek beta. Snap niet dat zoveel mensen het zichzelf zo negatief aan praten, maar wel HC spelen. Dit is toch gewoon geweldig en wat anders dan hedendaagse shooters. En wees blij als dit de minste map is kan het alleen maar bruuter worden en kun je de "slechtse" map miss wel telkens skippen in de full game :).

Jammer dat de servers nu offline zijn :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:44:
Krijg je met de first enlisted edition alle extra's? Of als je de deluxe edition koopt met dlc pass nog meer extra's? Kan het niet zo vinden, maar zou het een beetje raar vinden, want anders wacht ik nog met de dlc pass kopen tot dat de 1ste mappack uit komt.

Verder een hele ziek beta. Snap niet dat zoveel mensen het zichzelf zo negatief aan praten, maar wel HC spelen. Dit is toch gewoon geweldig en wat anders dan hedendaagse shooters. En wees blij als dit de minste map is kan het alleen maar bruuter worden en kun je de "slechtse" map miss wel telkens skippen in de full game :).

Jammer dat de servers nu offline zijn :(
Ze zullen deze map wel hebben gekozen omdat het de grootste ooit is in de battlefield franchise, wat natuurlijk bs is gezien 3 kwart van de map zand is 8)7 . Minste map kun je nog niet van spreken met maar 1 map te hebben gezien, tenzij je de alpha heb gespeeld meen ik.

Sowieso komen er ... map only servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:06
Man man man, wat een slechte servers zeg. Ze falen echt op elk punt, je weet dat je deze drukte verwachten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Ziet er goed uit en speelt redelijk leuk weg maar niet voor mij door hun, alweer, belachelijke season pass die even duur is als de base game.

En ja ik weet het , die steken ze al jaren erbij maar deze keer ben ik het gewoon beu om dubbel te betalen om een 100% spel te krijgen.
En dan zoals hierboven al aangehaald komen er map only servers en servers die enkel de nieuwe maps draaien etc, dus tenzij je veel geld schuift gaat je server keuze opens een stuk meer beperkt worden als de 1ste DLC uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Rickpm1 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:38:
Het is in ieder geval iets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Helaas op de Xbox One de hele tijd de melding: Failed to connect to EA Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Zingo schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:48:
Man man man, wat een slechte servers zeg. Ze falen echt op elk punt, je weet dat je deze drukte verwachten kan.
Huilen! het is een beta om dit soort dingen te testen. Wat is dat tegenwoordig toch dat mensen een volledig product verwachten van een BETA. Pfffff ik word zo moe van deze mensen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Gisteren was het gelukkig nog goed te spelen (vanochtend ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
nichan schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:48:
[...]

Het is in ieder geval iets :'(
Placed in queue 1 nu al een tijdje, het ligt op zijn gat nog volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Zingo schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:48:
Nee, je weet niet wat voor drukte je kan verwachten. Gisteren wisten ze het vanwege de uitgedeelde codes en toen werkte het perfect. Nu kan letterlijk iedereen het spelen en je weet van tevoren niet hoeveel mensen er gelijktijdig in gaan loggen. Je kunt misschien een ruwe inschatting maken maar that's it.

En het is een beta, dus chill. Er zijn genoeg andere games en er is buiten een hele wereld zonder serverproblemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 08:51
het gaat niet omdat de beta niet werkt.
Het gaat erom dat heel origin op zijn gat ligt en daarmee ook mijn andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Im in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Laatst online: 20-08 16:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
BF opgestart, lege server opgezocht.. connected en nu joined iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

ErwinJ schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:54:
het gaat niet omdat de beta niet werkt.
Het gaat erom dat heel origin op zijn gat ligt en daarmee ook mijn andere games.
Een van de gasten van EA meldde ook dat dit 'record breaking' is dus ze hadden dit absoluut niet verwacht. In eerste instantie had alleen BF1 er last van maar uiteindelijk is dat ook overgeslagen naar andere games van EA. Dit kun je eigenlijk niemand kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
En we zijn weer online! Restart de game ff (tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
da_PSI schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:55:
BF opgestart, lege server opgezocht.. connected en nu joined iedereen
Nice, werkt helaas niet bij mij. Ik ga maar even wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:56:
[...]

Een van de gasten van EA meldde ook dat dit 'record breaking' is dus ze hadden dit absoluut niet verwacht. In eerste instantie had alleen BF1 er last van maar uiteindelijk is dat ook overgeslagen naar andere games van EA. Dit kun je eigenlijk niemand kwalijk nemen.
Shit happens toch? Lekker potje mens erger je niete :+

Vanmiddag mijn loadouts aangepast, hopelijk vanavond nog wat knallen, anders morgen weer een dag. Begin toch zelf ook aardig in de hype te komen, misschien toch maar een controller aanschaffen voor de voertuigen en vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bij bijna elke grote release is het weer raak.
Overbelaste servers met de boodschap, ja record aantal dit en dat en we hadden het niet verwacht.

Niet verwacht vind ik zelf BS omdat het bijna elke keer weer raak is en ze zelf ook wel weten dat het een AAA titel is en de mensen er op af vliegen bij een open beta.

Als dit bij release gebeurd zullen ze hetzelfde zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Helaas blijf ik ook op de career website lvl 0 voor classes terwijl ik al lvl30 ben 8)7 . iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:59:
Overbelaste servers met de boodschap, ja record aantal dit en dat en we hadden het niet verwacht.

Niet verwacht vind ik zelf BS omdat het bijna elke keer weer raak is en ze zelf ook wel weten dat het een AAA titel is en de mensen er op af vliegen bij een open beta.

Het word ook bijna elke release groter, dus worden de problemen ook elke keer groter. Het is ook niet zo alsof je het maar een uurtje mag spelen hé, daar heb je het hele jaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:59:

Bij een release weten ze ongeveer wat ze gaan verkopen (ze hebben daar verwachtingsmodellen voor op basis van pre-orders bijvoorbeeld) maar bij een open beta kun je onmogelijk weten hoeveel mensen erop af komen. En zoals ik al zei in een eerdere reactie is Call of Duty lauw ontvangen en BF1 juist extreem goed, dus ik kan goed geloven dat er nu veel meer mensen op af zijn gekomen dan ze in eerste instantie verwacht hadden. En again: het is een beta. Dat het niet of half werkt gebeurt nou eenmaal en daar is dit voor. EA hierop afrekenen is een beetje simpel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
Yea , zit er ook weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
:X :? 8)7 al mijn vrienden zitten er ik.
maar natuurlijk ik weer niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 20-09 21:31
ben wel online maar als ik een server join krijg ik een matchmaking failed error :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 12-10 22:17
[...]

Ik neem ze het wel kwalijk, ze hebben toch gezien hoe goed het is ontvangen, als ze nu een week closed beta hadden gedraaid en dan het open hadden gegooid maar nee gewoon zo doen en lekker alle games in origin offline krijgen.
Het niets iets nieuws wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

'same shit different day'

Tja, gratis game open beta, zo'n beetje iedereen die een pc/ps4/xbox heeft en wel eens een shooter gespeeld heeft wil natuurlijk even proberen.
Denk dat de uiteindelijke verkoop dan wel weer tegen gaat vallen.

Ik twijfel nog over de aanschaf op release day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Genoeg voor vanavond, morgen weer! _/-\o_ :9~

[YouTube: https://youtu.be/E1dc2YhWA04]
Dit wordt een gaaf spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:31:
En servers zijn ook duur om zomaar even een park neer te gooien :)
Dan moeten ze geen beta organiseren als het ze te duur is. Verder lijkt het gewoon op dat ze nu een andere smoes hebben, maar met hetzelfde resultaat als gister: te weinig capaciteit (al zie ik nog gewoon lege servers maar whatevs).

In plaats van dat ze stoppen met het sturen van invites, stoppen ze nu gewoon met het accepteren van nieuwe spelers. En degenen die constant retryen, komen er wel in maar het aantal keer dat ze moeten wachten op connecting verschilt. Ikzelf had het in 8 keer, maar een maatje pas na een stuk of 30 a 40 :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 17:42
whatupdoc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:00:
Helaas blijf ik ook op de career website lvl 0 voor classes terwijl ik al lvl30 ben 8)7 . iemand anders nog ideeën?
Classlevel ≠ aan je level... Maar buiten dat werkt het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
ik zit in potje
nu hopen dat het jullie ook lukt

[ Voor 53% gewijzigd door jurriaan10 op 31-08-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Degenen die er in zitten: nog tips? Gewoon 100x op join drukken?
Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.