Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:45
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Het geeft je net als een demo wél een indruk over het spel.. Nu begrijp ik dat je het spel in dit topic leuk moet vinden, het gaat niet om persoonlijke ervaringen (1 vind het leuk, de ander vind het zeer zwak (zoals ik)) tenzij je het een super tof spel vind..

Net als PuckStar zeer bijdehand (en bovendien, niks onderbouwt) alle negatieve reacties afkraakt.. Als dit zo doorgaat, zal niemand meer hun mening uiten en niemand meer een discussie willen...

Als je van de voorgaande Battlefield delen veel plezier beleefde, ontzettend veel zin had in een BF WW1 game, dan is de beta gewoon een zware tegenvaller (dit level, deze tanks, dit alles kunnen wij straks ook verwachten he, ja er zullen misschien wat bugs opgelost zijn, maar dit is wel wat BF1 is..).
Zeggen: ja maar het is puur om te testen is gewoon kull, ja daar is de beta voor bedoeld, een beta laat tegelijk ook zien wat je wel en niet kan verwachten.
Jij hebt het grotendeels over een Alpha versie, dat is 100% gericht op testen (hoewel ook niet helemaal, kijkend naar alle video's van de ALpha die hier voorbij kwamen, iedereen kreeg verwachtingen, niet alleen ik).
Een beta is ook deels; this is what u get.

Hadden ze de beta leuk en zinvol willen doen, hadden ze dus niet deze map moeten pakken, tenzij dit 1 van de betere maps gaat worden, dan wordt heel het spel voor vele een no-go.
Prima dat het een indruk kan achter laten. Ik heb het puur over het feit dat het geen Demo is maar een Beta. En de meeste mensen worden moe van het feit dat het gezien wordt als Demo, terwijl het een Beta is.

Kritisch zijn is prima. Maar zeuren om andere mappen vind ik onzin. Ze bieden de Beta aan om getest te worden. En de keuze van EA/DICE is om bij de Beta deze map te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Dat had ik dan weer wel, misschien dat de map het voor de veteranen onder ons iets anders maakt. Het dynamische weer is ook zeer tof. Heb al 2 zand stormen en een "gewone"" storm meegemaakt. Eat your hearts out snipers :o

[...]

Mag ik vragen wat je precies zo tegen valt? Ik snap dat je niet echt aan de woestijn denkt als je WW1 zegt, maar het is toch echt een World War?
Poeh ja vrijwel alle ''mindere'' punten die ik en vele mede tweakers al gemeld hebben op deze laatste 5 pagina's.
Ik kan me serieus maar 1 pluspunt bedenken (na het spelen van de beta) en dat is: grafisch, grafisch is het leuk. Gisteren op de xbox one getest (5 potjes en weer afgesloten, geen BF gevoel en al helemaal géén WW1 gevoel), straks wel nog even de PC versie testen om te zien of het eindelijk eens een groot verschil is tussen de xbox one (bf4 was redelijk gelijk).

Wat het voor mij voornamelijk slecht maakt is uiteraard de map. Ik heb het wel gehad met games die in Afghanistan lijken af te spelen. Daarnaast de keuze waar ze de vlaggen (conquest) plaatsen, gaat nergens over. Een redelijk grote map, vlaggen allemaal bij elkaar in de buurt = 1 klein actie gebied. Rest is dood.
Dan het schieten, tot BlackOps 1 veel CoD gedaan (uiteraard naast Battlefield) en guess what, ik heb precies hetzelfde gevoel hoe de wapens werken, hoe het aime gaat.. Gewoon raggen dus.
Ik kan nog heel lang door gaan, maar waarschijnlijk komt dat allemaal puur en alleen door deze zeer zwakke map.

Ik wist wel dat je geen SIM kon verwachten (zou ook niet leuk zijn denk ik), maar ik had wel een Battlefield game verwacht, dit is meer CoD met voertuigen (vind ik). Of misschien wel zoals andere zeggen: Battlefront (min of meer cod gemixt met bf in een star wars jasje) in een WW1 jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 06:14
Weet niet of iemand dit al eerder had opgemerkt. Wanneer je met een paard dicht langs een vijand rijdt met je zwaard en als die je doodt voordat je net bij hem bent, terwijl je nog jezelf dood naar achteren ziet hangen op het paard paar keer linkermuisknop blijven drukken. Je zwaard reageert dan nog en je hebt een kans dat je hem nog raakt. Paar keer al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:23
Donnie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

De artillery of de sharpshooter?
Ohja, zijn 2 verschillende. De sharpshooter is dat.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:04:
[...]

Prima dat het een indruk kan achter laten. Ik heb het puur over het feit dat het geen Demo is maar een Beta. En de meeste mensen worden moe van het feit dat het gezien wordt als Demo, terwijl het een Beta is.

Kritisch zijn is prima. Maar zeuren om andere mappen vind ik onzin. Ze bieden de Beta aan om getest te worden. En de keuze van EA/DICE is om bij de Beta deze map te doen.
Helemaal mee eens, wel jammer dat dit nog weleens klanten gaat kosten :) Uiteraard ook jammer voor de mensen die twijfelen en het alsnog niet gaat doen omdat een kennis het spel laat liggen. Maar goed, deze beta is dus geen demo, dus laat niet zien wat je kan verwachten? Vaag maar goed dat zal dan wel. Persoonlijk zie ik het 100% als een beta, en ik lig van geen enkele bug wakker.. Ik beweer ook nergens dat het een demo is. Wel hebben een beta en een demo 1 ding gelijk: het laat zien wat je te wachten staat, daar mag jij het gerust niet mee eens zijn..

Allemaal groots voor doen, en dan krijg je dit. Van een instant buy naar misschien helemaal geen buy :D Wil je dat mensen je beta gaan testen, dan kies je toch ook voor een leuke map? De meeste reacties hier gaan over hoe slecht de map is, niet hoe geweldig.. Dan kan je wel hebben dat mensen als mij na 5 potjes stoppen met spelen, maar zorgt dat voor de gewenste test resultaten? Moa nee.

Doen alsof dit allemaal een geweldige actie van ze is, is ook nog maar afwachten. BF en bugs is gewoon iets wat samen hoort te gaan, een BF zonder bugs, nja niet op deze planeet haha (BF4 kent nog altijd zijn bugs).

[ Voor 21% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb BF2, BF3 en BF4 gespeeld. Ik speel nu nog wel eens BF4. Wat ik erg prettig vind aan BF4 zijn de moderne/hedendaagse wapens en vehicles. Maar niet dat overdreven futuristische gedoe. Dus precies goed. Ik ben zelf persoonlijk niet zo van de ouderwetse setting. Heb de vorige closed alpha van BF1 gespeeld en vond de setting niet echt mijn ding. Vond het af en toe ook leuk om een chopper in te gaan. Zal dat ook missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gnosis schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:51:
De Medic class is voorlopig de favoriet. Vooral met de op de site gekochte Selbstlader. 21 kogels in magazijn, erg snel en met zoom, top wapen.
Welke site is het dan waar je ook je loadout kunt aanpassen? Gevonden :)

Maar geldt dit eigenlijk ook voor de vliegtuigen? Kan namelijk niks anders kiezen dan bommen ipv die raketten

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 31-08-2016 15:19 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:05

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Helemaal mee eens, wel jammer dat dit nog weleens klanten gaat kosten :) Uiteraard ook jammer voor de mensen die twijfelen en het alsnog niet gaat doen omdat een kennis het spel laat liggen. Maar goed, deze beta is dus geen demo, dus laat niet zien wat je kan verwachten? Vaag maar goed dat zal dan wel.

Allemaal groots voor doen, en dan krijg je dit. Van een instant buy naar misschien helemaal geen buy :D Wil je dat mensen je beta gaan testen, dan kies je toch ook voor een leuke map? De meeste reacties hier gaan over hoe slecht de map is, niet hoe geweldig.. Dan kan je wel hebben dat mensen als mij na 5 potjes stoppen met spelen, maar zorgt dat voor de gewenste test resultaten? Moa nee.

Doen alsof dit allemaal een geweldige actie van ze is, is ook nog maar afwachten. BF en bugs is gewoon iets wat samen hoort te gaan, een BF zonder bugs, nja niet op deze planeet haha (BF4 kent nog altijd zijn bugs).
Voor mij is het juist een instant buy. Had em nog niet gepreordered omdat BF4 bij release een beta was. Deze is daarentegen nu al een stuk beter. Geen lag en nog geen crashes gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:57:
[...]
Net als PuckStar zeer bijdehand (en bovendien, niks onderbouwt) alle negatieve reacties afkraakt.. Als dit zo doorgaat, zal niemand meer hun mening uiten en niemand meer een discussie willen...
hoho. waar heb ik niets onderbouwt!? ik denk dat je mijn posts nog maar even een keer moet lezen alvorens dit over mij te zeggen.

Ik kraak alle negatieve reacties helemaal niet af!
Ik heb alleen gezegd dat ik degene die erg kort door de bocht en overdreven zegt het spel niet te preorderen of kopen vreemd vind.
Dat is ook gewoon een mening van mij of niet dan.

Ik wil (en ga) ook heus wel een discussie aan als iemand dat wil. Ik legde bijv. ook uit waarom ik sommig gezeur nutteloos vind omdat men het dan als demo ziet ipv beta.

Tuurlijk is deze beta al een beeld/indruk van het spel en kunnen sommigen daarover teleurgesteld zijn, maar kom dan ook met onderbouwing! Iets wat jij overigens goed doet en ik heb op jou trouwens helemaal niet gereageerd dus begrijp niet zo goed waarom je mij zo "aanvalt" en onwaarheden noemt.

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Poeh ja vrijwel alle ''mindere'' punten die ik en vele mede tweakers al gemeld hebben op deze laatste 5 pagina's.
Ik kan me serieus maar 1 pluspunt bedenken (na het spelen van de beta) en dat is: grafisch, grafisch is het leuk. Gisteren op de xbox one getest (5 potjes en weer afgesloten, geen BF gevoel en al helemaal géén WW1 gevoel), straks wel nog even de PC versie testen om te zien of het eindelijk eens een groot verschil is tussen de xbox one (bf4 was redelijk gelijk).

Wat het voor mij voornamelijk slecht maakt is uiteraard de map. Ik heb het wel gehad met games die in Afghanistan lijken af te spelen. Daarnaast de keuze waar ze de vlaggen (conquest) plaatsen, gaat nergens over. Een redelijk grote map, vlaggen allemaal bij elkaar in de buurt = 1 klein actie gebied. Rest is dood.
Dan het schieten, tot BlackOps 1 veel CoD gedaan (uiteraard naast Battlefield) en guess what, ik heb precies hetzelfde gevoel hoe de wapens werken, hoe het aime gaat.. Gewoon raggen dus.
Ik kan nog heel lang door gaan, maar waarschijnlijk komt dat allemaal puur en alleen door deze zeer zwakke map.

Ik wist wel dat je geen SIM kon verwachten (zou ook niet leuk zijn denk ik), maar ik had wel een Battlefield game verwacht, dit is meer CoD met voertuigen (vind ik). Of misschien wel zoals andere zeggen: Battlefront (min of meer cod gemixt met bf in een star wars jasje) in een WW1 jasje.
Mbt de vlaggen dat vond ik ook zeer vreemd, heb voornamelijk conquest gespeeld en ben volgens mij alleen bij C-D geweest, naar de trein en weer terug. Wat betreft het gevoel kan ik niet meepraten, ben zelf begonnen bij COD 1 en ben nu beland bij Battlefield 1 :). Battlefield 4 en vooral Hardline konden mij dan weer echt niet bekoren.
UncleSam schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:15:
Heb BF2, BF3 en BF4 gespeeld. Ik speel nu nog wel eens BF4. Wat ik erg prettig vind aan BF4 zijn de moderne/hedendaagse wapens en vehicles. Maar niet dat overdreven futuristische gedoe. Dus precies goed. Ik ben zelf persoonlijk niet zo van de ouderwetse setting. Heb de vorige closed alpha van BF1 gespeeld en vond de setting niet echt mijn ding. Vond het af en toe ook leuk om een chopper in te gaan. Zal dat ook missen.
Ja dat kan mij dan weer niet echt klappen, heb echt al een tijdje zitten wachten op weer een ouderwetse WW1 of WW2 shooter. En dit voelt ondanks de map toch wel erg lekker aan. En het geluid is ook weer om te smullen.

Persoonlijk denk ik zelf dat dit 1 van de mindere maps is, omdat je natuurlijk je Duitsland/Frankrijk maps etc krijgt, zag ook ergens in een video wat beelden van een map (volgens mij in Duitsland) die echt helemaal de tyfus in was geschoten en waar het zwaar regende, dat was voor mij het moment dat ik me heb ingeschreven voor de beta.

Persoonlijk bevalt het me tot nu toe heel goed, soms een beetje onoverzichtelijk, van 6 v 6 naar 32 v 32 is even wennen.

Filmpje:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
PuckStar schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:20:
[...]

hoho. waar heb ik niets onderbouwt!? ik denk dat je mijn posts nog maar even een keer moet lezen alvorens dit over mij te zeggen.

Ik kraak alle negatieve reacties helemaal niet af!
Ik heb alleen gezegd dat ik degene die erg kort door de bocht en overdreven zegt het spel niet te preorderen of kopen vreemd vind.
Dat is ook gewoon een mening van mij of niet dan.

Ik wil (en ga) ook heus wel een discussie aan als iemand dat wil. Ik legde bijv. ook uit waarom ik sommig gezeur nutteloos vind omdat men het dan als demo ziet ipv beta.

Tuurlijk is deze beta al een beeld/indruk van het spel en kunnen sommigen daarover teleurgesteld zijn, maar kom dan ook met onderbouwing! Iets wat jij overigens goed doet en ik heb op jou trouwens helemaal niet gereageerd dus begrijp niet zo goed waarom je mij zo "aanvalt" en onwaarheden noemt.
En mijn welgemeende verontschuldiging, je hebt gelijk.. Althans ik zag een aantal flauwe opmerkingen van jou voorbij komen (kort door de bocht) maar dat was een reactie op mensen die zelf zeer kort door de bocht het spel afkraken.
Ik las alleen een paar keer jouw reactie, maar ik had beter moeten kijken op wat voor soort reactie jij reageerde.

Mijn volledige reactie ging dan ook niet over jou (had je naam sowieso helemaal niet erbij moeten vermelden xd )

Ja ik ben altijd echt een liefhebber geweest van Battlefield games, en ik ga niet zomaar roepen: Battlefield 4 is de beste game, dan onderbouw ik ook waarom (zal het niet eens de beste game noemen). En dan krijg ik dit (bf1) ineens op mijn beeld getoverd, baluh :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
En het geluid is ook weer om te smullen.
Vergeet niet om War Tapes aan te zetten, dat maakt het nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was aan het spelen en er gebeurde iets opmerkelijks, ik had het hele potje zandstorm terwijl mn vriendrn zonnig weer hadden in dezelfde squad en potje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pas08
  • Laatst online: 11-10 20:46
Ik snap werkelijk waar niet waarom vele mensen hier roepen (mogelijk) af te zien van een koop op basis van 1 map.

Als er in de goede ouwe tijd een lp of cd verscheen van een band waar je fan van was, maar deze bevatte 1 nummer dat je niet mooi vond kocht je de lp/cd dus niet.

Wacht nou maar gewoon is even af welke maps er allemaal zijn en of die je aanstaan of niet. Zo niet koop je het spel lekker niet, zo wel koop je het spel wel.

De ww1 setting grijpt mij wel en voelt als fris na talloze modern mega fantastische shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Pas08 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:32:
Ik snap werkelijk waar niet waarom vele mensen hier roepen (mogelijk) af te zien van een koop op basis van 1 map.

Als er in de goede ouwe tijd een lp of cd verscheen van een band waar je fan van was, maar deze bevatte 1 nummer dat je niet mooi vond kocht je de lp/cd dus niet.

Wacht nou maar gewoon is even af welke maps er allemaal zijn en of die je aanstaan of niet. Zo niet koop je het spel lekker niet, zo wel koop je het spel wel.

De ww1 setting grijpt mij wel en voelt als fris na talloze modern mega fantastische shooters.
Als het enige nummer die je hoorde zeer slecht was, dan heb je de volgende keuze: koop ik hem, puur omdat ik fan ben van een band, of de lp nu slecht is of niet. Of je zegt: nee ik ga dat risico niet lopen, als dat ene liedje representatief staat voor wat je kan verwachten, dan koop je hem niet.
Echter in de praktijk is het natuurlijk zo dat een single veelal het beste nummer van het album is, je de volledige album koopt en een aantal liedjes tegenvallen ;)

Ik ben iemand (heb dat hier al bijna 10x vermeld volgens mij) die hem niet direct op release dag ga kopen (voorgaande delen op bf4 na wel), ik ga inderdaad afwachten hoe de andere maps uiteindelijk zijn. Als de andere maps niet een stuk beter zijn dan heb ik geen reden meer om bij de BF reeks te blijven. Zijn de andere maps een wereld van verschil (Waar ik wel vanuit ga en dus ook hoop) dan zal het spel hier op den duur alsnog komen.

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In elk topic is het hetzelfde, voorstanders en tegenstanders.
Dit is bij elk spel/product zo en zal ook altijd zo blijven.

Mensen kunnen toch voor zichzelf bepalen of ze iets wel of niet leuk vinden.
Zolang feiten feiten blijven en meningen meningen hoeft niemand zich verder te storen toch.

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
Wat een ramp deze game voor die hard Battlefield fans zoals ik. Speel vanaf BF2 alleen maar Battlfield.

De eerste BF die ik niet kocht was Hardline en ook Battlefield 1 ga ik niet kopen.
We willen realisme niet in een soort tekenfilm wereld rondlopen.
Had er zo naar uit gekeken. Nu maar weer terug naar Battlefield 4 en wachten op hopelijk een waardige opvolger. ;w

Nog meer trouwe Battlefield gamers hier die hetzelfde voelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:22:
Persoonlijk denk ik zelf dat dit 1 van de mindere maps is, omdat je natuurlijk je Duitsland/Frankrijk maps etc krijgt, zag ook ergens in een video wat beelden van een map (volgens mij in Duitsland) die echt helemaal de tyfus in was geschoten en waar het zwaar regende, dat was voor mij het moment dat ik me heb ingeschreven voor de beta.
Filmpje: [video]
Dit is de map die we konden spelen in de alpha.
Eerlijk gezegd vond ik deze ook een stuk leuker!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

RNBakker schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:44:
Wat een ramp deze game voor die hard Battlefield fans zoals ik. Speel vanaf BF2 alleen maar Battlfield.

De eerste BF die ik niet kocht was Hardline en ook Battlefield 1 ga ik niet kopen.
Had er zo naar uit gekeken. Nu maar weer terug naar Battlefield 4 en wachten op hopelijk een waardige opvolger. ;w

Nope ik niet iig. I speel sinds BF1942 (Desert Combat mod) en zit bij BF4 boven de 1000 speeluren. Gezien de huidige beta kwaliteit ben ik tevreden. Kijk er naar uit om de full game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl

Wat is er "on realistisch" aan bf1?

En BF is nooit bedoeld als realistisch. Dan moet je naar ARMA gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Ook ik heb hardline geskipt na BF2 t/m BF4 te hebben gespeeld. De kans is groot dat ik BF1 ook links laat liggen. Voor degene die van de setting houden. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel

Hmm, ja ik heb ook hardline gekocht (niet veel gedaan), maar hadden we daar niet ook een beta (volgens mij wel) en daar hadden ze ook een (vind ik) zeer slechte map gekozen.
Of heb jij nog meer redenen om BF1 niet te kopen buiten de map (en hoe alles eraan toe gaat in deze map)?

Ik denk er wel deels zo over als jij doet, maar ik heb wel nog hoop.. Zoals de videobeelden uit de Alpha die spreken mij wel weer aan.. Iets met gemengde gevoelens sinds gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

Als diehard fan heb je vast meerdere filmpjes etc gekeken waarin je het realisme al had kunnen zien.

Wat komen mensen hier met onwijs onzinnige meningen waarom een spel niet te kopen zeg, ik weet dat een mening een mening is.... maar kom op iets meer onderbouwing is op zijn plaats.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

Wat is er "on realistisch" aan bf1?

En BF is nooit bedoeld als realistisch. Dan moet je naar ARMA gaan.
Grafisch vind ik het onrealistisch, daarom geef ik ook aan dat ik het een soort tekenfilm wereld vind. ARMA heeft hier niets mee te maken. Dat gaat over game play. Graag goed lezen voordat je te snel reageert a.u.b.

BF1 is gewoon niet afgestemd op de volwassen gamer.

[ Voor 19% gewijzigd door RNBakker op 31-08-2016 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Wat ik sowieso direct heb gedaan (in elke BF) is motion blur uit of op 0 zetten.
Ik vind dat echt verschrikkelijk.
Ook uiteraard FOV omhoog.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RNBakker schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:48:
[...]

Grafisch vind ik het onrealistisch, daarom geef ik ook aan dat ik het een soort tekenfilm wereld vind.
Grafisch is het juist vrij authentiek, het is de gameplay van battlefield die altijd al wat onrealistisch is geweest.
Maar zoals gezegd, voor realisme heb je nooit bij battlefield moeten zijn. Daar hebben we ARMA 3 voor.
[...]
BF1 is gewoon niet afgestemd op de volwassen gamer.
Ga er maar gerust van uit dat de meerderheid van de posters hier onder de noemer volwassen valt, dus dat is flauwekul.
Ik ben tot nu toe best tevreden met de game. Ik ben 34.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 31-08-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:13
@Jackal131 komt voornamelijk omdat als mensen WW1 denken ze direct aan loopgraven en dergelijke denken... Maar uiteindelijk ging WW1 dan ook verder tot in Afrika (https://en.wikipedia.org/wiki/African_theatre_of_World_War_I) dus uiteindelijk is de map keuze zo een slecht idee nog niet...

Ik had nog geen pre order gedaan omdat ik wat schrik had maar nu ik de Beta heb gespeeld ga ik deze volmondig bestellen... De bugs waar Dice zo voor gekend staat bij release neem ik er gewoon bij ...
Het voelt soms wat raar en onwennig aan maar chaos alom en dat is toch een beetje waarvoor Battlefield gekend is niet?

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
Niekjuh schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:02:
Is het normaal dat op de pc het laden van een game zo ontzettend lang duurt?
Ik sta nu al 10 minuten naar een loading game screen te kijken.
Het is een beta, wat verwacht je nou zelf?

Ik vind het wel een vermakelijk spel, tuurlijk kun je weinig conclusies trekken omdat het een beta is en je maar een map kunt spelen. Ben wel blij met de ww1 setting, vind alleen de tanks nog wat OP, die small light tank ofzoiets wordt in rush vaak gepicked en mensen die er handig mee zijn eindigen dan de map met een kd score van 50-0, beetje gaar dat je die tanks en vehicles ook gewoon kunt repareren als je er in zit.

Voor de rest smaken verschillen maar ik vind de setting prima en snap niet waarom mensen het onrealistisch en cartoony vinden? Ik zie dat niet terug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
[...]

Grafisch vind ik het onrealistisch, daarom geef ik ook aan dat ik het een soort tekenfilm wereld vind.

Is gewoon niet afgestemd op de volwassen gamer.
Grappig, is dezelfde engine. En vind grafisch juist heel mooi ( en niet tekenfilm achtig )
Moet je er wel voor zorgen dat je de settings juist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
PuckStar schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:49:
Wat ik sowieso direct heb gedaan (in elke BF) is motion blur uit of op 0 zetten.
Ik vind dat echt verschrikkelijk.
Ook uiteraard FOV omhoog.
Kan dat ook op de xbox one toevallig? Ik heb namelijk nooit echt blur ervaren bij Battlefield games, hier wel redelijk. Ik weet nog in de tijd toen ik een PS4 had met een launch game (sorry ben geen ps4 fan, maar het was een ps4 exclusive shooter), ook 1 grote blur, na een x aantal minuten word ik daar duizelig van en krijg ik last van mijn ogen. Nu heb ik niet extreem lang gespeeld gister ( 5 potjes ) maar het zou goed kunnen indien ik dat een paar uur doe dat ook daar de blur voor irritaties gaat zorgen.

Als je het niet weet, ga ik het vanavond even zelf uitzoeken xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:13
Scrtz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:52:
[...]
...
beetje gaar dat je die tanks en vehicles ook gewoon kunt repareren als je er in zit.
...
Dit vind ik een beetje jammer want vroeger had je echt een Engineer nodig om je voertuigen te repairen en nu kan je gewoon blijven stil staan en dan repairen van je voertuig... :/

[ Voor 2% gewijzigd door bntjah op 31-08-2016 15:55 . Reden: Fixed typos ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
bntjah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:54:
[...]

Dit vind ik een beetje jammer want vroeger had je echt een Engineer nodig om te komeren reparen en nu kan je gewoon blijven stil staan en dan repairen van je voertuig... :/
Beter dan auto-regen uit de vorige BF, nu ben je tenminste een sitting duck als je gaat repareren.
Tevens gaat het behoorlijk traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:53:
[...]
Kan dat ook op de xbox one toevallig? Ik heb namelijk nooit echt blur ervaren bij Battlefield games, hier wel redelijk. Ik weet nog in de tijd toen ik een PS4 had met een launch game (sorry ben geen ps4 fan, maar het was een ps4 exclusive shooter), ook 1 grote blur, na een x aantal minuten word ik daar duizelig van en krijg ik last van mijn ogen. Nu heb ik niet extreem lang gespeeld gister ( 5 potjes ) maar het zou goed kunnen indien ik dat een paar uur doe dat ook daar de blur voor irritaties gaat zorgen.

Als je het niet weet, ga ik het vanavond even zelf uitzoeken xd
Kan ook op de PS4, dus is de kans groot dat dit ook op de Xbone kan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
bntjah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:50:
@Jackal131 komt voornamelijk omdat als mensen WW1 denken ze direct aan loopgraven en dergelijke denken... Maar uiteindelijk ging WW1 dan ook verder tot in Afrika (https://en.wikipedia.org/wiki/African_theatre_of_World_War_I) dus uiteindelijk is de map keuze zo een slecht idee nog niet...

Ik had nog geen pre order gedaan omdat ik wat schrik had maar nu ik de Beta heb gespeeld ga ik deze volmondig bestellen... De bugs waar Dice zo voor gekend staat bij release neem ik er gewoon bij ...
Het voelt soms wat raar en onwennig aan maar chaos alom en dat is toch een beetje waarvoor Battlefield gekend is niet?
Klopt helemaal, is allemaal deel van WW1, ook gelijk voor de meeste (denk ik zo) het minst boeiende.
Als men over WW1 - WW2 begint dan denk je direct aan Europa, Frankrijk, Duitsland, Polen, Nederland, loop graven, bossen, bergen.
Niet aan iets wat net zo goed Afghanistan had kunnen zijn (waar momenteel in die regio alle ellende gaande is) xd

Maar goed we hebben maar 1 map om te testen, en dat is helaas voor sommige een totaal verkeerde keuze (dat die hoe dan ook erbij kwam is logisch, maar niet leuk om je eerste gaatjes met dit te moeten vullen).

@jackal boven mij
Thanks, vanavond nog maar eens checken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-10 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

bntjah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:54:
[...]

Dit vind ik een beetje jammer want vroeger had je echt een Engineer nodig om je voertuigen te repairen en nu kan je gewoon blijven stil staan en dan repairen van je voertuig... :/
Tja, vroeger met BC2 was álles beter ;) En veel minder COD/arcade-achtig.

Dit lijkt inderdaad erg op Battlefront met een mild niet al te realistisch WW1 sausje.
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:56:
Klopt helemaal, is allemaal deel van WW1, ook gelijk voor de meeste (denk ik zo) het minst boeiende.
Als men over WW1 - WW2 begint dan denk je direct aan Europa, Frankrijk, Duitsland, Polen, Nederland, loop graven, bossen, bergen.
Niet aan iets wat net zo goed Afghanistan had kunnen zijn (waar momenteel in die regio alle ellende gaande is) xd
Zoek dan nog maar eens op Gallipoli :) Eigenlijk geen idee, maar ik gok dat die setting ook wel in de game zal zitten, voor zover de huidige desert map geen slap aftreksel daarvan is.

[ Voor 41% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-08-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Hoe wordt die trein eigenkijk geactiveerd? Of gaat dat vanzelf?

Nog een aanrader voor welke gun ik moet gaan?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 20:49
Vind de game ook erg tof, ga hem ook zeker halen, was zelf geen fan van BF4, BF3 wel veel gespeeld. Top game! Het slechte bij BF4 vond ik de maps, vielen in het niets in vergelijking tot 3, met dat gimmicky levelution. Ook vond ik het contrast in BF4 in kleuren en donker/licht erg slecht. Zag de helft van de tijd mijn enemies niet eens zitten, en dat in zowat elke map. Ook het overdreven arsenaal aan lock-on/gadget meuk die je tot je beschikking had maakte de game in mijn optiek niet veel beter. Sommige potjes kon je 10 seconden genieten van je heli of vliegtuig of je werd door 20 man gelocked.

Nee ik ben blij dat het een lekkere analoge oorlog is zonder teveel poespas, de game voelt inderdaad wat meer arcade aan, en er zijn nog wat balancing issues, maar hij speelt veel lekkerder weg dan het in mijn ogen frustrerende BF4. In welk opzicht de game dan "arcade" aanvoelt kan ik niet echt zeggen. Misschien is het de ondertussen volwassenere engine waardoor het gewoon soepeler aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 22:04
Scrtz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

Het is een beta, wat verwacht je nou zelf?

Ik vind het wel een vermakelijk spel, tuurlijk kun je weinig conclusies trekken omdat het een beta is en je maar een map kunt spelen. Ben wel blij met de ww1 setting, vind alleen de tanks nog wat OP, die small light tank ofzoiets wordt in rush vaak gepicked en mensen die er handig mee zijn eindigen dan de map met een kd score van 50-0, beetje gaar dat je die tanks en vehicles ook gewoon kunt repareren als je er in zit.

Voor de rest smaken verschillen maar ik vind de setting prima en snap niet waarom mensen het onrealistisch en cartoony vinden? Ik zie dat niet terug hoor.
Je hoeft me niet te vertellen dat het een beta is.
Het lijkt me een doodnormale vraag of het normaal is om zo lang te wachten na het joinen van een game.
Ik kom er dus gewoon niet in, loading screen 30 min laten staan maar er lijkt niks te gebeuren....

Anyway, ga het eens op de ps4 proberen. Misschien dat ik daar meer succes heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Niekjuh op 31-08-2016 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RNBakker
Ricloo86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:48:
[...]

Als diehard fan heb je vast meerdere filmpjes etc gekeken waarin je het realisme al had kunnen zien.

Wat komen mensen hier met onwijs onzinnige meningen waarom een spel niet te kopen zeg, ik weet dat een mening een mening is.... maar kom op iets meer onderbouwing is op zijn plaats.
Heb de beta nu een tijdje gespeeld het voelt gewoon niet goed en dat had ik ook bij de Hardline beta. En daarmee kreeg ik ook gelijk, totale flop.

En ja dat jij mijn mening een onwijs onzinnige mening vind, dat mag. Maar je komt er niet heel erg serieus mee over op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
LopendeVogel schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:53:
[...]
Morgen wel nog even op de PC een potje doen maar dan op ultra 1080p, hoewel dat puur is om te zien wat het grafische verschild met de xbox one (denk niet al teveel kijkend naar alle internet video's over de pc versie).
???

YouTube: BATTLEFIELD 1 REAL LIFE MODE - 4K 60FPS

BF1 ziet er prachtig uit, natuurlijk verschilt er grafisch heel veel met de Xbox One. YouTube compressed ook alles.

Die map vind ik ook echt stom, heb tot nu toe niet veel positieve reacties over die map gelezen dus vraag me af waarom DICE deze heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RNBakker schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:59:
[...]

Heb de beta nu een tijdje gespeeld het voelt gewoon niet goed en dat had ik ook bij de Hardline beta. En daarmee kreeg ik ook gelijk, totale flop.

En ja dat jij mijn mening een onwijs onzinnige mening vind, dat mag. Maar je komt er niet heel erg serieus mee over op mij.
Dat zijn inderdaad vrij onzinnige meningen.
Een goed onderbouwde mening is wel te waarderen.
"Ik vind de game niet goed want ...."

Een mening "Wat een flop" kan niemand wat mee en kan wat mij betreft gewoon achterwege blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:53:
[...]

Grappig, is dezelfde engine. En vind grafisch juist heel mooi ( en niet tekenfilm achtig )
Moet je er wel voor zorgen dat je de settings juist hebt.
Speel alles op full, zou niet weten wat ik moet veranderen. Ik ervaar het zo, kan daar ook weinig aan veranderen. Ik heb de Alpha niet gespeeld, wellicht dat een andere map mij wel een goed gevoel geeft. We gaan het zien. Ga wel een keer bij iemand in mijn omgeving kijken hoe BF1 straks in het echt is. Misschien dat ik de game dan toch nog koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
RNBakker schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:03:
[...]

Speel alles op full, zou niet weten wat ik moet veranderen. Ik ervaar het zo, kan daar ook weinig aan veranderen. Ik heb de Alpha niet gespeeld, wellicht dat een andere map mij wel een goed gevoel geeft. We gaan het zien. Ga wel een keer bij iemand in mijn omgeving kijken hoe BF1 straks in het echt is. Misschien dat ik de game dan toch nog koop.
Alles op full is ok, maar ik zet dus motion blur altijd uit of op 0. Voor mij maakt dat het juist ook wat realistischer. Is meer rauw beeld ipv smooth bewegingen.
Beetje lastig uitleggen maar probeer het eens :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 20:21
Als ik naar battlefield.com/career ga komt ie met een leeg PC profiel terwijl ik de demo op xbox speel... Iemand enig idee hoe dat zit?

Je kunt wel switchen lijkt het, maar mijn xb profiel staat daar gewoon niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Charly op 31-08-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Charly schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:05:
Als ik naar battlefield.com/career ga komt ie met een leeg PC profiel terwijl ik de demo op xbox speel... Iemand enig idee hoe dat zit?

Waarschijnlijk verkeerde login gebruikt,Of het is nog niet voor xb.

[ Voor 3% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 31-08-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
[...]

Ja maar je onderbouwt het niet, en daar vraagt hij om. Ik deel je mening deels (lekker dubbelop), hardline.. Tsja daar denk ik ook verschillend over, Hardline beta vond ik wel te doen (slechte map keuze wederom), spel zelf vond ik moa moa, wel gekocht maar niet veel gedaan. Dit komt voor mij meer door het politie vs bank overvallertje. Daar waar ik toch schijnbaar meer ben van de oorlog games (zoals alle voorgaande BF games).
BF1 beta vind ik ook weer zwak, mede dankzij de map keuze (zelfde gedachten als bij de hardline beta) qua schieten vind ik het ook een ramp bij BF1 beta, te makkelijk, te gehaast, geen rust, maar again, waarschijnlijk door de map en de plaatsing van de vlaggen, dat zorgt voor een slechte Battlefield ervaring.
Mooie van Battlefield zijn de grote maps, en overal is wel wat te beleven en actie te vinden. In deze beta is dat niet zo.

Ik zou nog niet te hard roepen dat je hem niet gaat halen, al helemaal niet als ''die-hard'' BF fan. Ben je sowieso niet als je hem laat liggen natuurlijk ;) Diehards kopen hem hoe slecht die ook is :D

Ik zou als ik jou was (doe ik ook) de hoop erin houden dat ze nu gewoon de aller slechtste map gekozen hebben die ze te bieden hebben. Als achteraf blijkt dat grotendeels zo bagger is (kom je na de release wel achter) kan je hem alsnog laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
unfor schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Dat zijn inderdaad vrij onzinnige meningen.
Een goed onderbouwde mening is wel te waarderen.
"Ik vind de game niet goed want ...."

Een mening "Wat een flop" kan niemand wat mee en kan wat mij betreft gewoon achterwege blijven. :)
Ik vind de game niet goed want, ik krijg er geen bevredigd gevoel van als ik het speel. Voor mij de redenen om te gamen. Om plezier te hebben in het gamen. En dat heb ik niet met deze map.

Flop = iets dat geen succes was. Qua lage verkoopcijfers en qua playtime van de wel kopers was Hardline een flop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Charly schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:05:

Hier ook, kan hem niet koppelen me mijn PSN account (die dezelfde login gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Brogala schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

???

YouTube: BATTLEFIELD 1 REAL LIFE MODE - 4K 60FPS

BF1 ziet er prachtig uit, natuurlijk verschilt er grafisch heel veel met de Xbox One. YouTube compressed ook alles.

Die map vind ik ook echt stom, heb tot nu toe niet veel positieve reacties over die map gelezen dus vraag me af waarom DICE deze heeft gekozen.
4K...
Daar zal wel een verschil in kunnen zitten. Pc heeft 2x een 1080p scherm, en mijn tv - xbox one is ook 1080p.
Ik vergelijk dus xbox one 1080p met de pc 1080p op ultra en hoge fps.
Grootste verschil zal vast en zeker bij BF in de resolutie zitten (anders had ik met BF4 ook wel een zeer groot verschil moeten zien, en dat valt reuze mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Ik zou nog niet te hard roepen dat je hem niet gaat halen, al helemaal niet als ''die-hard'' BF fan. Ben je sowieso niet als je hem laat liggen natuurlijk ;) Diehards kopen hem hoe slecht die ook is :D

.
Ok eens :-) Ben geen die hard. Ben een heavy user van de Battlefield games die mij wel bevallen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
frank131331 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

Hier ook, kan hem niet koppelen me mijn PSN account (die dezelfde login gebruikt)
Niet toevallig 2x aangemeld? 1e keer wellicht voor je PSN en 2e keer voor een PC versie, oftewel misschien ben je met het onjuiste account aangemeld?
Hier is dat namelijk ook omdat ik met 2 mailadressen (accounts) een insider aangevraagd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 20:21
EXCalibur_EeK schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:07:
[...]
Waarschijnlijk verkeerde login gebruikt,Of het is nog niet voor xb.
frank131331 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
k, lijkt er op dat de consoles er dan gewoon nog niet in zitten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Als oud BF 1942 speler vind ik de oude setting dus helemaal geweldig. Juist toen alles moderner werd hebben wij als groep BF helemaal links laten liggen (BF2 was de laatste). Wij willen gewoon de oude setting. Oude tanks, wapens, paarden, kapotte huizen, treinstellen helemaal top, echter vinden wij de aanschafprijs van het spel te hoog liggen. Zeker nu we onze pc's moeten opgraden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
^
Op de grijze keysites ligt de prijs op 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 07:08
Saybia schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:12:
Als oud BF 1942 speler vind ik de oude setting dus helemaal geweldig. Juist toen alles moderner werd hebben wij als groep BF helemaal links laten liggen (BF2 was de laatste). Wij willen gewoon de oude setting. Oude tanks, wapens, paarden, kapotte huizen, treinstellen helemaal top, echter vinden wij de aanschafprijs van het spel te hoog liggen. Zeker nu we onze pc's moeten opgraden :+
Dat je je pc moet upgraden lijkt me geen probleem van de gamemaker ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:27
Om nog maar eens iets positiefs te noemen vanuit mijn kant: heerlijk dat we geen sh*tload aan attachments meer hebben. Geen triangle sights, potato grip, heavy barrels of alle andere honderden combinaties. Lekker plain and simple zoals in de Bad Company 2 tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 17:24
[...]

Ik geef je helemaal gelijk , het is geen Battlefield het is meer een clone van Battlefront en de lijn die DICE/EA heeft gekozen sinds Hardline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
RNBakker schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Ik vind de game niet goed want, ik krijg er geen bevredigd gevoel van als ik het speel. Voor mij de redenen om te gamen. Om plezier te hebben in het gamen. En dat heb ik niet met deze map.

Flop = iets dat geen succes was. Qua lage verkoopcijfers en qua playtime van de wel kopers was Hardline een flop...
Haha meen je dat nu? Het is dat ik je denk te begrijpen omdat ik deels je mening deel..
Maar je moet toch echt eens opzoeken wat onderbouwen is.
Hoelaat is het? Ja tijd
Ja wat is de tijd? Ja dat staat op de klok
Onderbouwen in jouw geval is dus: waarom krijg je er geen bevredigend gevoel bij?

Je kan natuurlijk ook zeggen:
jij: ik vind het spel niet leuk.
iemand met vraagtekens: waarom niet?
jij: daarom niet

Zeg dan gewoon niks :D (uiteraard een grapje he, iedereen moet zijn ding kunnen zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
unfor schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:13:
^
Op de grijze keysites ligt de prijs op 40 euro.
Dat is vast niet voor het meest uitgebreide pakket. En het is grijs.... Ik had het over de officiele prijs, hoe ze het introduceert hebben.
Cino schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:13:
[...]

Nou ja wel een beetje....als iedereen veel geld moet pompen in het upgraden van systemen dan kan het zo zijn dat ze je spel links laten liggen bij de launch. En dan wil je juist cashen...

[ Voor 6% gewijzigd door Saybia op 31-08-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Cino schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:13:
[...]

Nja een perfecte: koop een console gedachten eigenlijk, dan kan je blijven spelen zonder omkijk naar hardware.. 2e hands kopen op disk (lekker goedkoop) en gamen maar.

Daarnaast vraag ik me af hoelang hij uberhaupt geen AAA game gedaan heeft:P Game (vooral de pc is relatief goedkoop) is niet bepaald duur, gewoon zoals het al jaren is. En hardware, tsja als je een PC uit 2000-2005 hebt dan kan het vies gaan tegenvallen, maar dat is bij elke game zo die nu uitkomt.

Ik snap zijn reactie ook niet: duur en ook nog pc upgrade
Zal wel een grapje zijn haha, als ik het zo bekijk is het wel geinig.. Flappie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

vinom schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:14:
Om nog maar eens iets positiefs te noemen vanuit mijn kant: heerlijk dat we geen sh*tload aan attachments meer hebben. Geen triangle sights, potato grip, heavy barrels of alle andere honderden combinaties. Lekker plain and simple zoals in de Bad Company 2 tijd.
Spijtig genoeg is dat zo'n beetje de enige overeenkomst met BC2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Saybia schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Dat is vast niet voor het meest uitgebreide pakket. En het is grijs.... Ik had het over de officiele prijs, hoe ze het introduceert hebben.

[...]

Nou ja wel een beetje....als iedereen veel geld moet pompen in het upgraden van systemen dan kan het zo zijn dat ze je spel links laten liggen bij de launch. En dan wil je juist cashen...
Maar iemand die al een paar jaar BF games doet, en ook gewoon BF4 kan spelen.. Die hebben toch ook geen probleem?
Ja als je PC uit de BF (echte 1e) / BF 1942 tijd stamt dan is dat logisch.. Maar dan kan je dat over elke AAA game zeggen, probleem in deze is gewoon zijn PC en niet alle 100e games die in de afgelopen 4 jaar uitgekomen zijn.

zijn reactie is dan ook wel redelijk onlogisch, hij heeft volgens mij de beta niet gedaan, heeft bf niet meer aangeraakt na bf2, en komt even vertellen dat het spel duur is en dat hij zijn hardware moet upgrade en daardoor het een no-go is.
Koekoek.

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Niekjuh schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:58:
[...]

Je hoeft me niet te vertellen dat het een beta is.
Het lijkt me een doodnormale vraag of het normaal is om zo lang te wachten na het joinen van een game.
Ik kom er dus gewoon niet in, loading screen 30 min laten staan maar er lijkt niks te gebeuren....

Anyway, ga het eens op de ps4 proberen. Misschien dat ik daar meer succes heb.
Beta is af en toe even afsluiten, opnieuw starten en nog eens proberen, wss dat het dan weer werkt. Zelf ook al genoeg bugs tegengekomen sinds gisteren, even opnieuw opstarten doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 06:51
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:59:

Dat had ik dan weer wel, misschien dat de map het voor de veteranen onder ons iets anders maakt. Het dynamische weer is ook zeer tof. Heb al 2 zand stormen en een "gewone"" storm meegemaakt. Eat your hearts out snipers :o
Zandstormen heb ik dan weer niet mee gemaakt. Misschien dat ik vanavond wel zo gelukkig ben :)

Die mannetjes op paarden zijn niet zo makkelijk dood te krijgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Saybia schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Dat is de standaard editie die in de origin store 60 euro kost.
Deluxe onzin heb je niet nodig, en de DLC sla ik dit keer over.
BF3 en 4 heb ik beide de premium packs gekocht, maar uiteindelijk bleef iedereen voornamelijk vanilla spelen en was die DLC onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas.dijkstra schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

Zandstormen heb ik dan weer niet mee gemaakt. Misschien dat ik vanavond wel zo gelukkig ben :)

Die mannetjes op paarden zijn niet zo makkelijk dood te krijgen ;-)
Ja net weer eentje gehad, erg tof. Word wel meteen een stuk drukker bij punt C.

Kan het nu goed op High spelen met 60FPS, wat ik prima vind. Misschien dat er nog een bump in de prestaties zit met DX12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Nou, ik ben er klaar mee voor vandaag (of de rest van de week).

Net 6 identieke potjes gespeeld.

De helft van je team zit op de rotsen te counter snipen, de vijand komt binnenrollen met drie tanks, en niemand kan er iets tegen beginnen omdat niemand een fatsoenlijk anti-tank wapen heeft (en kom alsjeblieft niet aanzetten met die K kogels, die zijn echt useless).

Overigens zowel als gebruiker van de tank als kanonnenvoer. Het is gewoon niet leuk. Je kunt een heel potje in de tank campen, en iedereen afmoorden die je ziet. En als je aan de andere kant staat: nou, twee anti-tank nades, en de tank rijdt vrolijk door, en jij bent de lul.

Rush gaat gewoon niet op deze map. In ieder geval niet op deze manier. Kapotgesniped op de open vlaktes, aan flarden geschoten in het ravijn en de stadjes door de tanks.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:41:

De helft van je team zit op de rotsen te counter snipen, de vijand komt binnenrollen met drie tanks, en niemand kan er iets tegen beginnen omdat niemand een fatsoenlijk anti-tank wapen heeft (en kom alsjeblieft niet aanzetten met die K kogels, die zijn echt useless).

Overigens zowel als gebruiker van de tank als kanonnenvoer. Het is gewoon niet leuk. Je kunt een heel potje in de tank campen, en iedereen afmoorden die je ziet. En als je aan de andere kant staat: nou, twee anti-tank nades, en de tank rijdt vrolijk door, en jij bent de lul.

Rush gaat gewoon niet op deze map. In ieder geval niet op deze manier. Kapotgesniped op de open vlaktes, aan flarden geschoten in het ravijn en de stadjes door de tanks.
Ik kon aardig makkelijk wat mines voor tanks neerleggen, zelfs voor de trein. Merk wel dat de communicatie idd ver te zoeken is, misschien toch maar eens een TS server opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:19:
[...]

Nja een perfecte: koop een console gedachten eigenlijk, dan kan je blijven spelen zonder omkijk naar hardware.. 2e hands kopen op disk (lekker goedkoop) en gamen maar.

Daarnaast vraag ik me af hoelang hij uberhaupt geen AAA game gedaan heeft:P Game (vooral de pc is relatief goedkoop) is niet bepaald duur, gewoon zoals het al jaren is. En hardware, tsja als je een PC uit 2000-2005 hebt dan kan het vies gaan tegenvallen, maar dat is bij elke game zo die nu uitkomt.

Ik snap zijn reactie ook niet: duur en ook nog pc upgrade
Zal wel een grapje zijn haha, als ik het zo bekijk is het wel geinig.. Flappie :D
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Maar iemand die al een paar jaar BF games doet, en ook gewoon BF4 kan spelen.. Die hebben toch ook geen probleem?
Ja als je PC uit de BF (echte 1e) / BF 1942 tijd stamt dan is dat logisch.. Maar dan kan je dat over elke AAA game zeggen, probleem in deze is gewoon zijn PC en niet alle 100e games die in de afgelopen 4 jaar uitgekomen zijn.
Zo oud is mijn pc niet, maar ik heb het geld niet op de rug groeien zoals sommigen hier op het forum. Dus ik heb gewoon een nette gamemachine die tot nu toe weinig problemen had, echter merk ik nu in de beta dat mijn machine gewoon te kort schiet.

Voor iedereen is de prijsbelevenis anders, wat de een duur vind, vind de ander normaal. Ik oordeel niet en laat iedereen in z'n waarde. Als ik vind dat de prijzen voor games steeds hoger worden en dat ik dat jammer vind, dan vind ik dat en daar mag je het ook absoluut ook niet mee eens zijn. Ik vind het prima, want ik bepaal zelf wat ik wil uitgeven aan een spel.

Ondertussen ben ik ook wat ouder geworden en ik kies nu eerder voor boodschappen voor mijn gezin. Ieder zijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Ik kon aardig makkelijk wat mines voor tanks neerleggen, zelfs voor de trein. Merk wel dat de communicatie idd ver te zoeken is, misschien toch maar eens een TS server opzoeken.
Mines werken soms lekker, maar niet als er drie tezamen rijden. Zodra je dan in de buurt van de eerste komt, wordt je al onder vuur genomen door de andere twee.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Klopt. De ellende is dat het er naar uitziet dat ze weer hetzelfde als in BF3 en BF4 hebben gedaan.

Oftwel, dezelfde map gebruiken voor zowel conquest als , wellicht met iets andere indeling. Dan krijg je dus vlees noch vis. Met name voor rush is dat funest. In BC2 kwam rush volledig tot zijn recht omdat er pareltjes van maps tussen zaten die echt speciek waren toegespitst op rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

Mines werken soms lekker, maar niet als er drie tezamen rijden. Zodra je dan in de buurt van de eerste komt, wordt je al onder vuur genomen door de andere twee.
Ja dat heb ik 1 keer meegemaakt maar toen waren er ook 3 tanks van ons, dus dat mag dan wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Saybia schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

[...]

Zo oud is mijn pc niet, maar ik heb het geld niet op de rug groeien zoals sommigen hier op het forum. Dus ik heb gewoon een nette gamemachine die tot nu toe weinig problemen had, echter merk ik nu in de beta dat mijn machine gewoon te kort schiet.

Voor iedereen is de prijsbelevenis anders, wat de een duur vind, vind de ander normaal. Ik oordeel niet en laat iedereen in z'n waarde. Als ik vind dat de prijzen voor games steeds hoger worden en dat ik dat jammer vind, dan vind ik dat en daar mag je het ook absoluut ook niet mee eens zijn. Ik vind het prima, want ik bepaal zelf wat ik wil uitgeven aan een spel.

Ondertussen ben ik ook wat ouder geworden en ik kies nu eerder voor boodschappen voor mijn gezin. Ieder zijn keuze.
Het kan heel goed zijn dat de game veel beter draait wanneer hij uit beta komt. Ik zou niet zondermeer upgraden puur voor een beta. Ik zou de reviews afwachten als hij uit is en dan kijken of het niet gewoon goed draait op jouw hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Koekiemonsterr schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:46:
[...]

Klopt. De ellende is dat het er naar uitziet dat ze weer hetzelfde als in BF3 en BF4 hebben gedaan.

Oftwel, dezelfde map gebruiken voor zowel conquest als , wellicht met iets andere indeling. Dan krijg je dus vlees noch vis. Met name voor rush is dat funest. In BC2 kwam rush volledig tot zijn recht omdat er pareltjes van maps tussen zaten die echt speciek waren toegespitst op rush.
Yup, dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer. Rush vind ik persoonlijk de allerleukste gamemode, maar in BC2 ging het allemaal nét even wat soepeler, en was de indeling van maps gewoon een stuk beter.

Valparaiso/Laguna Presa en Isla Innocentes _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 15:41

Koop deze voor de assault class en de tanks krijgen het moeilijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2q3arna.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

[...]

LOL

ik speel op een oude GTX580 en mijn FPS komen niet onder de 60 wat ik goed genoeg vind.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
[...]

[...]

Nouja goed, ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien, ik ben ook samenwonend (geen kids, maar wel huisdieren die meer vreten dan een 4 persoon gezin haha), ik heb ook een nette game pc (geen dikke high-end bak voor duizende euro's, gewoon een i7 2600 uit de cowboy jaren, 16GB ram en een R9 290 OC.. Dan heb ik het niet eens eigenlijk over een nette game pc, gros hier loopt rondjes om me heen )
Zojuist het spel op de PC gedaan, nja draait makkelijk ultra 1080p fps drop op 67 gezien, gemiddeld zit ik zo rond de 80 denk ik (schiet tussen de 70-90 afhankelijk van situatie).
Vergeleken de xbox one vind ik het grafisch moa, petje af voor de xbox (console) optimalisaties. Verschil is echt zoeken naar verschil, dus petje af voor dat.

Dan ja rest van mijn mening blijft gewoon gelijk zoals ik hier eerder uitgebreid gepost heb over de xbox one versie, 2 potjes en ik had er genoeg van. Vanavond maar weer lekker BF4 doen en wachten op meer informatie over BF1, mijn verwachtingen van de beta (kon niet wachten) zijn alles behalve waargemaakt. Bugs vond ik zelf nog wel meevallen, kwam wel overeen met BF4 (zwevende plafond stukken, niet gewoon over een drempel klimmen, nee paar keer proberen en dan pakt die hem wel).

Maar doen alsof ik geen volwassen persoon met gezin ben (klopt ik heb geen kinderen, kunnen er helaas ook nooit komen), en daardoor wel geld zou hebben om te kunnen gamen nja, sorry.. Mijn reactie op jou was in ieder geval alles, behalve aanvallend bedoeld.

Ik dacht gewoonweg dat je een grapje maakte over hardware upgrade, want mijn hardware van een aantal jaar oud heeft nergens moeite mee. Ik wist niet dat je bak zo oud was, en daar is ook niks mis mee, iets met keuzes die jij moet maken.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
PC Gaming is nu eenmaal een dure hobby.
En zoveel duurder zijn de games zelf niet geworden dan toen we de gulden nog hadden.
Destijds betaalde je ook 100 gulden voor een AAA titel, en als je dan de inflatie mee rekent valt het best mee.
Voor Sega Megadrive games betaalde je destijds 129 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
unfor schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:24:
PC Gaming is nu eenmaal een dure hobby.
En zoveel duurder zijn de games zelf niet geworden dan toen we de gulden nog hadden.
Destijds betaalde je ook 100 gulden voor een AAA titel, en als je dan de inflatie mee rekent valt het best mee.
Voor Sega Megadrive games betaalde je destijds 129 gulden.
Klopt, er zijn dan ook maar weinig titels die op de PC eruit springen qua grafische verbeteringen tov de ps4/xbox one.
Heel de bf reeks (nja ik ga niet de 360 / ps 3 vergelijken met een game pc) is toch wel redelijk gewaagd aan elkaar. Zoals bij mij 1080p ultra (pc) vs de xbox one, het is zoeken naar verschillen. Zo terwijl je speelt lijkt het gewoon op elkaar.
The Witcher is 1 van de weinige games waarvan ik zeg: ja PC gamen heeft zo zijn voordelen qua graphics (mits je genoeg investeert).
Voor het gros van de games waaronder BF is het gewoon zoeken naar verschillen en is het niet een reden om een PC aan te schaffen.
Neem bijv de xbox one / ps 4 hoeveel kost dat momenteel? Ben je veel goedkoper uit wil je gamen, en je kan uiteraard de games 2e hands kopen (ook weer een besparing).

Gamen, en dan met de ''high-end'' titels zoals BF1 ben je goed uit met een 2e hands xbox one of ps4, geen reden om 100e euro's meer te betalen voor een PC.

Dus misschien, heeft hij nog wel een keuze :D Gewoon niet verplicht voelen tot een PC en eens rondneuzen naar een xbox one of ps4, gewoon mee kunnen met de nieuwe games zonder naar je hardware te kijken.

Grafisch, tsja een pc op 4k ziet er inderdaad mooier uit met BF1, maar dan heb je ook gelijk een leuke investering te pakken. Voor 1080p kan hij net zo goed voor een xbox /ps gaan en niet meer omkijken naar de hardware. Verschil is ver te zoeken (laat ik het daarop houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:17
Failed to connect EA online...

Iemand die dit nog krijgt? ;)

Nvm.. paar keer op connect knop klikken en dan werkt het uiteindelijk.

[ Voor 46% gewijzigd door frye op 31-08-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 17:00

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

frye schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:42:

Heb er hier ook last van, maar bij mij werkt de oplossing 'f5'en' niet helaas :( Vanavond nog maar eens proberen..

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:00
frye schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:42:

Jup hier ook

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:10:
[...]

4K...
Daar zal wel een verschil in kunnen zitten. Pc heeft 2x een 1080p scherm, en mijn tv - xbox one is ook 1080p.
Ik vergelijk dus xbox one 1080p met de pc 1080p op ultra en hoge fps.
Grootste verschil zal vast en zeker bij BF in de resolutie zitten (anders had ik met BF4 ook wel een zeer groot verschil moeten zien, en dat valt reuze mee).
Leuk dat je TV 1080p is, maar je Xbox One runt BF1 niet op 1080p. Ik weet het niet precies maar waarschijnlijk wordt BF1 25-30 FPS en 900p of 720p.

En je kan ook BF4 gameplay op ultra 1080p vergelijken met Xbox One gameplay, daar zit nog steeds een gigantisch verschil tussen. Maar ja voor ultra moet je wel aardig wat meer uitgeven t.o.v. een Xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
Ik heb precies hetzelfde maar dan op ps4 dus later weer eens proberen. :'(
Robinvdh5 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:47:
[...]

Heb er hier ook last van, maar bij mij werkt de oplossing 'f5'en' niet helaas :( Vanavond nog maar eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Kom er nu wel in maar de matchmaking lukt niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:45
Ps3gamer91 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:56:
Kom er nu wel in maar de matchmaking lukt niet. :/
Server zijn dood zo lijkt het.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:30:
[...]

Grafisch, tsja een pc op 4k ziet er inderdaad mooier uit met BF1, maar dan heb je ook gelijk een leuke investering te pakken. Voor 1080p kan hij net zo goed voor een xbox /ps gaan en niet meer omkijken naar de hardware. Verschil is ver te zoeken (laat ik het daarop houden).
offtopic:
1080p haalt de console niet eens. Op de Xbox One draait ie op 720p en de PS4 op 900p. En het verschil tussen games is toch wel duidelijk zichtbaar. Komt bij dat je op de PC wat meer grafische opties hebt die je dan wel aan of uit kan zetten. Zit je niet vast aan de grillen van een console waarbij je frames nog wel eens inkakken tot onacceptabele waardes (onder de 30fps bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Carthrax schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:59:
[...]

Koop deze voor de assault class en de tanks krijgen het moeilijk ;)

[afbeelding]
AI die maar snel halen haha :P

Merk wel dat de assault class vrij 'slappe' wapens heeft, je hebt zo je clip leeg om een iemand dood te krijgen, tuurlijk zal dat met de release wel beter worden omdat dan alle weapons unlockable zijn, maar met die beta map is het toch al snel een map vol snipers, want op al die open velden wordt je alleen maar neergemaaid en die assault/support weapons doen niet heel veel dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Laatst online: 18-09 17:24
Voor iedereen met Asus Software geïnstalleerd met name de AsusGameFirstService die de FPS rond de 1 FPS in het menu of game hebben , kijk in je services en stop deze service !!! , start de game :9

Of stop het uit voorzorg _/-\o_

Getest in Windows 8.1 en Windows 10

[ Voor 7% gewijzigd door wow7 op 31-08-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
JanW schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:02:
[...]

offtopic:
1080p haalt de console niet eens. Op de Xbox One draait ie op 720p en de PS4 op 900p. En het verschil tussen games is toch wel duidelijk zichtbaar. Komt bij dat je op de PC wat meer grafische opties hebt die je dan wel aan of uit kan zetten. Zit je niet vast aan de grillen van een console waarbij je frames nog wel eens inkakken tot onacceptabele waardes (onder de 30fps bijvoorbeeld).
Oh nou dan doen ze het helemaal goed!

Zojuist weer even met een kennis bf1 op de xbox one gedaan (vlak daarvoor een potje op de pc) en het ziet er echt goed uit op de xbox one (dacht dat het gewoon 1080p was, nog net geen ultra). Vooral als ik het vergelijk met mijn eigen pc die het vlekkeloos op 1080p en ultra afspeelt..

Wil je BF1 doen, heb je de PC er niet voor en geen groot budget, dan adviseer ik direct de ps4/ xbox one (ga er vanuit dat die op de ps4 niet slechter uitziet).

Voor het grafische verschil hoeft de tweaker (waar het over ging) geen dure pc aan te schaffen zoals sommige van ons (van mij vind ik niet eens duur in verhouding wat sommige hier hebben staan). Met de xbox one of ps4 kan die er net zo goed van genieten.

Perfecte optimalisatie voor de console again, slechte optimalisatie voor de PC (vind hem op de pc zeker niet slecht, wel als ik de hardware ga vergelijken, verschillen moet je naar zoeken, tijdens het spelen zie je vrijwel niks qua verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:00:
[...]

Server zijn dood zo lijkt het.
Vaag, sluit het net op de xbox one af, en op de pc kom ik er niet op. wederom xbox getest en zit direct in een server...
xbox werkt hier (nog) wel, pc niet (failed matchmaking ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En ook hier is de beta weer uninstalled. Gameplay heeft me verre van overgehaald om de game te gaan kopen en heeft eigenlijk laten zien dat de franchise eigenlijk alleen maar meer richting snipers en vehicles gaat. En, naar mijn mening, is de hitreg ook niet opperbest.

Grafisch is de game dik in orde, zelfs op 'high', maar daarvoor koop ik een game niet.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red91
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-09 21:27
Gisteravond tijdens de Insider Beta geen connectivity problemen gehad, maar ik wil BF1 net weer starten en blijkbaar liggen de servers er uit. Vanavond maar eens weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:15:
[...]

Haha meen je dat nu? Het is dat ik je denk te begrijpen omdat ik deels je mening deel..
Maar je moet toch echt eens opzoeken wat onderbouwen is.
Hoelaat is het? Ja tijd
Ja wat is de tijd? Ja dat staat op de klok
Onderbouwen in jouw geval is dus: waarom krijg je er geen bevredigend gevoel bij?

Je kan natuurlijk ook zeggen:
jij: ik vind het spel niet leuk.
iemand met vraagtekens: waarom niet?
jij: daarom niet

Zeg dan gewoon niks :D (uiteraard een grapje he, iedereen moet zijn ding kunnen zeggen).
Niet nodig dit, laat het dan gewoon gaan

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 31-08-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
CH40S schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:14:
En ook hier is de beta weer uninstalled. Gameplay heeft me verre van overgehaald om de game te gaan kopen en heeft eigenlijk laten zien dat de franchise eigenlijk alleen maar meer richting snipers en vehicles gaat. En, naar mijn mening, is de hitreg ook niet opperbest.

Grafisch is de game dik in orde, zelfs op 'high', maar daarvoor koop ik een game niet.
Heb je niet het idee dat het puur door de map komt? In elke voorgaande Battlefield games hadden we natuurlijk een map die niet gespeeld werd om verschillende redenen, zou me niks verbazen dat dit gewoon zo'n map is. Ja de gameplay: het schieten, is ook een zwaar minpunt, de feeling qua schieten is makkelijker -hetzelfde als de hedendaagse wapens zoals in BF3/4.

Ik blijf wel hoop houden, echter heb ik nu een paar keer ondanks alle teleurstellingen de beta opgestart, ik weet niet of ik dat nog moet doen voordat ik de game echt ga vergeten xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
RNBakker schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:19:
[...]

Goed bezig man! Veel letters getypt...
Let it go, let it goooooo

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 31-08-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Ik krijg op één of andere manier de Beta van Battlefield 1 niet draaiend op 60FPS (1440p @Ultra) i.c.m. een GeForce GTX 1080. :s

In dit filmpje moet Battlefield 1 zelfs op 4K boven de 60FPS draaien met een GTX 1080.

Ik heb een clean install gedaan van de nieuwste Nvidia-drivers, maar dat mocht niet baten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Yonix schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:25:
Ik krijg op één of andere manier de Beta van Battlefield 1 niet draaiend op 60FPS (1440p @Ultra) i.c.m. een GeForce GTX 1080. :s

In dit filmpje moet Battlefield 1 zelfs op 4K boven de 60FPS draaien met een GTX 1080.
[video]

Ik heb een clean install gedaan van de nieuwste Nvidia-drivers, maar dat mocht niet baten. :(
Ik hoor ook dat mensen maar 1-10 FPS hebben in het hoofdmenu. Ik denk niet dat het aan je kaart ligt. Ik heb vanmiddag de nieuwste drivers geïnstalleerd en kom rond de 40 FPS (met een GT840M), terwijl ik in het menu of soms willekeurig extreme frame-drops krijg.

[ Voor 5% gewijzigd door Ps3gamer91 op 31-08-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 06:51
Helaas geen verbinding te krijgen met EA On-line:
http://www.insidegamer.nl...en-van-battlefield-1-beta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net ook weer een sessie gespeeld.

-Rush ga ik niet meer aanraken. Deze map is ronduit onspeelbaar voor Rush.
-Rondje in de tank gezeten bij Conquest. Balans lijkt ver te zoeken hier. Je zit met maximaal vijf man in het ding en je kan bijna alle kanten dekken. Alleen van achteren kan je de tank besluipen en met antitankgranaten gooien. Weinig schade en overleven ga je het in de regel niet.
-Ik had af en toe was rare hitreg problemen maar niks dat in de buurt kwam van BF4 bij release dus dat is positief.
-Spawnen op een paard geeft je een aparte klasse met een M1895 Winchester, sabel, ammo en heal because balans. Van je paard af krijg je een luger i.p.v je sabel. De Winchester doet max 75 damage op torso en herlaad zeer snel. Daarnaast heb je dus zowel ammo als health. Totaal gebalanceerd dit. 8)7
-Ik vond bij B een vlammenwerper. Daar heb ik bijna de hele game mee kunnen rondlopen want ik zorgde er wel voor dat ik niet dood meer ging. Niks is leuker dan een bushwookie op een gebouw vinden, gebouw op en burn. Ook een aantal spelers die slim denken te zijn en je te rushen om er vervolgens achter komen dat je een vlammenwerper hebt is erg vermakelijk. :+
-De MP18 is een zware teleurstelling. De Cei-Rigotti is gewoon OP. Je kan met dat ding gewoon hipfireren en je wint het van de MP18. Daarnaast dus medic klasse waar assault niet in staat is iets tegen tanks te doen en je hebt een vergalde balans.

Al met al ga ik deze niet bij release kopen. Het is te veel BF3/4 gameplay en waarschijnlijk battlefront hoewel ik daar geen ervaring mee heb. Je kiest een totaal andere, nieuwe setting en dan moet je daar ook het maximale uithalen en de gameplay om de setting te bouwen. Zo hou je de gameplay fris, iets nieuws wat je wil spelen. Dat hebben ze hier niet gedaan. Het is nu de zoveelste BF game, nu met een iets ander jasje en op het moment zeer twijfelachtige balans tussen de klassen. Dat is een behoorlijk gemiste kans. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 26 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.