Prima dat het een indruk kan achter laten. Ik heb het puur over het feit dat het geen Demo is maar een Beta. En de meeste mensen worden moe van het feit dat het gezien wordt als Demo, terwijl het een Beta is.LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:57:
[...]
Het geeft je net als een demo wél een indruk over het spel.. Nu begrijp ik dat je het spel in dit topic leuk moet vinden, het gaat niet om persoonlijke ervaringen (1 vind het leuk, de ander vind het zeer zwak (zoals ik)) tenzij je het een super tof spel vind..
Net als PuckStar zeer bijdehand (en bovendien, niks onderbouwt) alle negatieve reacties afkraakt.. Als dit zo doorgaat, zal niemand meer hun mening uiten en niemand meer een discussie willen...
Als je van de voorgaande Battlefield delen veel plezier beleefde, ontzettend veel zin had in een BF WW1 game, dan is de beta gewoon een zware tegenvaller (dit level, deze tanks, dit alles kunnen wij straks ook verwachten he, ja er zullen misschien wat bugs opgelost zijn, maar dit is wel wat BF1 is..).
Zeggen: ja maar het is puur om te testen is gewoon kull, ja daar is de beta voor bedoeld, een beta laat tegelijk ook zien wat je wel en niet kan verwachten.
Jij hebt het grotendeels over een Alpha versie, dat is 100% gericht op testen (hoewel ook niet helemaal, kijkend naar alle video's van de ALpha die hier voorbij kwamen, iedereen kreeg verwachtingen, niet alleen ik).
Een beta is ook deels; this is what u get.
Hadden ze de beta leuk en zinvol willen doen, hadden ze dus niet deze map moeten pakken, tenzij dit 1 van de betere maps gaat worden, dan wordt heel het spel voor vele een no-go.
Kritisch zijn is prima. Maar zeuren om andere mappen vind ik onzin. Ze bieden de Beta aan om getest te worden. En de keuze van EA/DICE is om bij de Beta deze map te doen.