Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18

On_E

Housemusic

Het is een beta mensen, die pas vandaag opent voor de massa.

Onbegrijpelijk als je dan al gaat klagen over 'gebrek aan teamplay'...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38
Jumpman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Wat mij betreft hadden ze wel een vlag tussen A/B/C/D - woestijn - E moge plaatsen. Maar ja ze zullen dat niet gedaan hebben, omdat dan het element van de trein in het niet valt (zodat de verliezende partij het tij kunnen keren).
Hmm zou kunnen, ik denk dat dit gewoon een map is, speciaal ontwikkelt voor de beta.
Je hebt gewoon zeer veel actie, omdat de actie maar op 1 plekje plaatsvind (bij de vlaggen). Zo heb je dus een hoop actie in een klein gebied, op een grote map.

Het is niet dat aan de ene kant van de map 10 spelers rennen, daar 5, daar weer 10, daar ook nog eens 10 (bijvoorbeeld)
Het is bijv met 32-32, 64 man op hetzelfde plekje. Kortom: veel actie.
Nu ben ik niet tegen actie, maar wel op deze manier in combinatie met Battlefield..

Ik vond het altijd wel leuk om te sniperen, redelijk ''moeilijk'' en altijd zoeken naar een leuke spot, daar waar de vlaggen altijd goed verspreid waren was het altijd een keuze welk plek je gaat sniperen.
Nu tsja je hoeft maar 1 kant op te kijken want alle actie is maar op 1 plek.
Oftewel, gewoon ergens liggen in de buurt van je spawn en je hebt vrijwel een overzicht over alles, dit gecombineerd met een zeer makkelijk bestuurbare sniper maakt dat het ook al niet leuk voor mij..

Zo verandert de tactiek bij BF1 volledig vergeleken voorgaande delen (uiteraard is mijn mening gebaseerd op dit Afghanistan - woestijn map), andere maps moeten echt veel beter zijn wil ik dit spelletje nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Is iedereen al een beetje gewend aan die vrouwenstem met haar object dove enz.? Het blijft mij het gevoel geven dat ze al ingehuurd was voor Mass Effect en wat tijd over had en het haalt me totaal uit het gevoel van een WW1 shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hier op de PS4 doet hij het eindelijk :D

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:28
Die stem kan ook tijdelijk zijn. Is wel vaker met alpha's en beta's dat zo'n stem veranderd.

Zojuist mijn eerste potje gespeeld. Spel draait verassend goed op mijn 2011/2012 pc. Haal 60+ fps op full hd met ultra settings.

GPU: HD7950
CPU: I5 2500K

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben0s op 31-08-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:45
Heb gister avond BF1 gespeeld, en moet zeggen dat ik zeer enthousiast ben. Ik ben een Battlefield speler sinds de eerste dag. Ben afgehaakt na BF3 ( BF4 geprobeerd maar vond er niet veel aan ).

Ben van mening dat het meer richting BF2/3 is waar ik zeer blij om ben. ( kwa speelstijl )
Er zit een CoD tintje aan. Maar vind het niet storend. ( heb CoD sinds dag 1 gespeeld, gestopt na CoD MW2.

Of het een WW1 gevoel geeft? Nee, vind het meer richting WW2 met wapens uit eind WW1. Misschien dat andere mappen meer WW1 gevoel geven.

Ik denk als je een echte WW1 wilt spelen, moet je geen BF1 pakken maar bijv Verdun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
Beakzz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:41:
Is iedereen al een beetje gewend aan die vrouwenstem met haar object dove enz.? Het blijft mij het gevoel geven dat ze al ingehuurd was voor Mass Effect en wat tijd over had en het haalt me totaal uit het gevoel van een WW1 shooter.
Dan stel je toch de mannen stem in? of je zet het helemaal uit :-)

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:41:
kan je in de audio settings aanpassen :)

Eerste wat ik trouwens in de audio aanpaste was het war tapes gebeuren. Klinkt het toch wat leuker (sorry buren :P) en op surround gooien.

Zag ook in de settings (PS4) dat je de field of view kon aanpassen. Ook wat in zitten spelen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Paulus07 op 31-08-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Paulus07 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:37:
Het is in ieder geval wel afwisselend om een keer geen moderne wapens etc te hanteren :) ben zelf meer into het ww2 gebeuren (misschien de volgende game? Dat zou bruut zijn met deze engine :D ) maar vanavond nog een poging wagen met wat andere wapens/class etc :)
Dat idee had ik ook, echter als je het speelt, voelt het als een hyper modern wapen..
Ja het wapen trekt iets naar boven, maar dat is niet anders als in BF3 / 4 of welke futuristische shooter dan ook (unreal ./ quake daargelaten xd)
Wil je een wapen gebruiken die moderner voelt dan welke wapen anno 2016 dan ook? Dan moet je de sniper pakken :P Gaat helemaal nergens over haha.
Wil je gewoon een dikke k/d ratio? Even een potje met de tank spelen.

Wat ik vooral tof en goed gemaakt vind aan BF1 zijn de paarden, ik had gister 2x een granaat onder een paard gegooid, hij steigerde 1x maar kwam er zonder scheurtje vanaf. Dit zal denk ik ook geen bug zijn, maar is gewoon een quad op benen. Komt nog net geen rook vanaf als je die bijna kapot hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:45
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:40:

Nog sterker: Er zaten gisteren middag mensen keihard te klagen over "lvl 1-3 noobs" die de game verpesten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
On_E schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:40:

Dit zal bij de release weer zo zijn met de mainstream gamers die dan aanhaken op de 'hype'.

Zelf gebruik ik de Beta vooral om dingen uit te proberen en ja dan ga je dan verspil je soms een ticket op een onbenullige manier.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 21:59
Paulus07 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

kan je in de audio settings aanpassen :)

Eerste wat ik trouwens in de audio aanpaste was het war tapes gebeuren. Klinkt het toch wat leuker (sorry buren :P) en op surround gooien.

Zag ook in de settings (PS4) dat je de field of view kon aanpassen. Ook wat in zitten spelen :)
Repelsteelke schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Dan stel je toch de mannen stem in? of je zet het helemaal uit :-)
Soms is het leven zo simpel dat ik er niks van begrijp 8)7 :+ Totaal niet verwacht dat EA opties zou geven. Is die mannenstem mono? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik juist merkte is dat de actie zich op 3 plekken afspeelt, namelijk: A, B en C. C & D en dan tussen F & G.

als je bij C blijft hangen dan is het constant actie idd. Maar voor wat meer tactische gameplay kun je beter tussen A en B of F & G blijven hangen... althans, zo heb ik het ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
Mijn gedachten van BF1 was juist: tactisch spelen, beperkte wapens, weinig automatische geweren en etc. Iets serieuzer dan voorgaande BF (3/4) maar wel leuk voor iedereen. De beta is alles behalve dat helaas (waarom, in hemelsnaam deze map... CoD in afghanistan anno 2016 lijkt het wel).
Ja deze map kan mij in ieder geval ook niet echt bekoren.

Rush mode is weliswaar beter uitgewerkt dan in BF3 en BF4, maar ja, dat was ook erbarmelijk. Dit haalt het bij lange na niet bij Rush uit BC2.

Voor de rest voelt het inderdaad weer teveel COD-achtig. Teveel chaos, beetje arcade-achtig (waar is die hardscore modus) en de game lijkt weinig aan te sturen op tactisch samenspelen.

Maar goed, wellicht dat andere maps deze eerste indruk logenstraffen....heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:13
Heb even gezocht (binnen Tweakers Topic) maar vind niet direct een antwoord; maar weet iemand waar je de warbonds kan gebruiken binnen de beta?
Heb er nu een aantal al gekregen maar geen idee wat ik er mee doe of hoe ik ze gebruik...

Verder best wel jammer dat Origin Friends niet optimaal werken; gisteren paar keer geprobeerd met vrienden en kregen elke keer een boodschap: couldn't join party...

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:45:
Heb gister avond BF1 gespeeld, en moet zeggen dat ik zeer enthousiast ben. Ik ben een Battlefield speler sinds de eerste dag. Ben afgehaakt na BF3 ( BF4 geprobeerd maar vond er niet veel aan ).

Ben van mening dat het meer richting BF2/3 is waar ik zeer blij om ben. ( kwa speelstijl )
Er zit een CoD tintje aan. Maar vind het niet storend. ( heb CoD sinds dag 1 gespeeld, gestopt na CoD MW2.

Of het een WW1 gevoel geeft? Nee, vind het meer richting WW2 met wapens uit eind WW1. Misschien dat andere mappen meer WW1 gevoel geven.

Ik denk als je een echte WW1 wilt spelen, moet je geen BF1 pakken maar bijv Verdun.
Zojuist verdun bekeken (nooit eerder gezien, wellicht doordat ik nog maar voornamelijk met de xbox one game en de PC minder gebruikt wordt), ik hoop echt dat de andere BF1 maps wel dat gevoel geeft wat Verdun je kan geven.
Dit is dan ook dat gene wat ik van BF1 verwacht had, een stoere / realistische WW1 shooter (dat doet de beta gewoonweg niet)..
Verdun lijkt daar wel goed in geslaagd te zijn, geeft me direct wel een WW1 gevoel? Kijkend naar het prijskaartje is het helemaal nice?
Echter geen voertuigen volgens mij in Verdun? Niet dat ik de voertuigen uit de beta als een pluspunt zie maar toch, dat maakt voor mij wel BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:20
SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:23:
[...]

(ik had grappig genoeg meer een wilde westen gevoel met die kleine tentjes en treinrails, het is dat er geen stoomtrein bij zat :P)
De stoomtrein komt als er een team flink in het nadeel is. Dat is de 'Behemoth' op deze map ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 06-10 10:22
bntjah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:56:
Heb even gezocht (binnen Tweakers Topic) maar vind niet direct een antwoord; maar weet iemand waar je de warbonds kan gebruiken binnen de beta?
Heb er nu een aantal al gekregen maar geen idee wat ik er mee doe of hoe ik ze gebruik...

Verder best wel jammer dat Origin Friends niet optimaal werken; gisteren paar keer geprobeerd met vrienden en kregen elke keer een boodschap: couldn't join party...
Onder customize bij je loadout, je kunt er echter nog niet zo heel veel mee kopen.

En het vrienden joinen werkte bij mij juist prima, mogelijk zat die vriend reeds in een ( volle ) party ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Zojuist verdun bekeken (nooit eerder gezien, wellicht doordat ik nog maar voornamelijk met de xbox one game en de PC minder gebruikt wordt), ik hoop echt dat de andere BF1 maps wel dat gevoel geeft wat Verdun je kan geven.
Dit is dan ook dat gene wat ik van BF1 verwacht had, een stoere / realistische WW1 shooter (dat doet de beta gewoonweg niet)..
Verdun lijkt daar wel goed in geslaagd te zijn, geeft me direct wel een WW1 gevoel? Kijkend naar het prijskaartje is het helemaal nice?
Echter geen voertuigen volgens mij in Verdun? Niet dat ik de voertuigen uit de beta als een pluspunt zie maar toch, dat maakt voor mij wel BF.
Een game als Verdun werkt niet voor de doelgroep van Battlefield. Verdun is voor een niche markt, BF1 voor de mainstream gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 23:03
CodeCaster schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:36:
Gisteren heb ik een paar uur op de pc kunnen spelen. Specs:

• Intel i5 4670K
• AMD R9 290 4GB
• 16 GB RAM
• 2560x1440

Met de videosettings op auto heeft de PC het er bij vlagen moeilijk mee, en voelen muisbewegingen erg stroperig aan. Er lijkt dan ook een soort motion blur te worden geïntroduceerd. Na alles op medium te hebben gezet, speelt het spel met een strakke 100 FPS, maar bij framedrops keert de stroperigheid terug.

Mooi moment om m'n machine te upgraden dus.
Ik zou nooit mijn PC upgraden vanwege een beta. Bij de BF4 beta zag ik vergelijkbare reacties op Tweakers, en die game draaide uiteindelijk een stuk beter. Ik heb 2 x Titan X en BF1 draait bij mij ook niet echt goed. Ik neem aan dat het een stuk beter gaat na een paar patches.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie de EA-servers ook niet joinen? "You have lost connection to the EA servers"

Las ergens op internet dat er een ddos aanval was op EA. Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommyeg
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-10 11:41
vindt het er opzig goed uitzien en wel humor maaaaar ik kan het amper spelen aangezien ik continu om do zoveel tijd micro stutters heb fps is stable rond de 100 maar dan opeens micro freeze en fps is rood wordt er helemaal gek van geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Koekiemonsterr schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Ja deze map kan mij in ieder geval ook niet echt bekoren.

Rush mode is weliswaar beter uitgewerkt dan in BF3 en BF4, maar ja, dat was ook erbarmelijk. Dit haalt het bij lange na niet bij Rush uit BC2.

Voor de rest voelt het inderdaad weer teveel COD-achtig. Teveel chaos, beetje arcade-achtig (waar is die hardscore modus) en de game lijkt weinig aan te sturen op tactisch samenspelen.

Maar goed, wellicht dat andere maps deze eerste indruk logenstraffen....heb er een hard hoofd in.
Ja ik heb ook wel even rush gespeeld (1 potje nog wel), hoewel ik altijd wel meer van de conquest geweest ben (eigenlijk altijd conquest gedaan). Wij delen inderdaad dezelfde mening..
Over hardcore, ja ik ben ook gewend dat te doen, maakt het iets ''volwassener'' en laat je wat meer nadenken alvorens je rent. Maar vooral in deze map zou het dan helemaal chaos worden haha.

Tactisch samenspelen in een beta is ook wel moeilijk denk ik, de meeste gaan in hun uppie de boel verkennen (Deed ik gister ook hoor), verschillende classes proberen, direct richting het actie gebied om het te testen.

Ik begin er dan ook een hard hoofd in te krijgen (ik hoop dat ze deze slechte map gepakt hebben omdat de actie snel / makkelijk te vinden is, daar waar er maar 1 klein gebied met actie is). Maar als ik dan naar Verdun kijk waar een medetweaker het over had, dat geeft mij DIRECT een WW1 gevoel.. Dus hopen dat we zulke maps ook terug gaan zien in de volledige versie, anders wordt dit (volgens mij) de eerste BF die ik laat liggen, dit terwijl ik al jaren om een WW1 / WW2 game roep.. Komen ze nu met BF4 / Battlefront / CoD kijkend naar de beta, zeer zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:13
Zethiel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Onder customize bij je loadout, je kunt er echter nog niet zo heel veel mee kopen.

En het vrienden joinen werkte bij mij juist prima, mogelijk zat die vriend reeds in een ( volle ) party ?
Thanks vanavond even proberen!

Ivm vrienden: helemaal niet, hadden net allemaal origin opgestart (zatten via Discord te babbelen) vandaar de vraag. Ook maar eens verder uitspitten dus

K49 '17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:37
Avioto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

Ik zou nooit mijn PC upgraden vanwege een beta. Bij de BF4 beta zag ik vergelijkbare reacties op Tweakers, en die game draaide uiteindelijk een stuk beter. Ik heb 2 x Titan X en BF1 draait bij mij ook niet echt goed. Ik neem aan dat het een stuk beter gaat na een paar patches.
Probeer hem eens te draaien op één Titan X , wellicht dat het een SLI profile probleem is. Een Titan X moet krachtig genoeg zijn om 1080p ultra te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
ThomasG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:00:
[...]
Een game als Verdun werkt niet voor de doelgroep van Battlefield. Verdun is voor een niche markt, BF1 voor de mainstream gamers.
Haha dat weet ik nog niet... bij BF gaat volgens mij de helft van het geld naar marketing, een deel naar de directeur en een klein deel naar de game ontwikkeling.
Bij Verdun heb ik het idee dat het geld naar de game ontwikkeling gaat en zo goed als niks naar marketing.
Oftewel: men kent het niet (zoals ik nog nooit van Verdun gehoord heb).
Maar goed ik heb Verdun dan nog niet gespeeld, kan zijn dat hun gewoon giga goed zijn in gameplay/trailer video's maken, zoals BF dat ook kan met BF1.. Bij elke video dacht ik shit.. ik moet BF1 hebben, instant, direct..
Na 5 potjes is die gedachten volledig omgeslagen helaas haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 23:03
Rickpm1 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Probeer hem eens te draaien op één Titan X , wellicht dat het een SLI profile probleem is. Een Titan X moet krachtig genoeg zijn om 1080p ultra te kunnen draaien.
Thanks, ik zal het proberen!

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:05:
[...]

Haha dat weet ik nog niet... bij BF gaat volgens mij de helft van het geld naar marketing, een deel naar de directeur en een klein deel naar de game ontwikkeling.
Bij Verdun heb ik het idee dat het geld naar de game ontwikkeling gaat en zo goed als niks naar marketing.
Oftewel: men kent het niet (zoals ik nog nooit van Verdun gehoord heb).
Maar goed ik heb Verdun dan nog niet gespeeld, kan zijn dat hun gewoon giga goed zijn in gameplay/trailer video's maken, zoals BF dat ook kan met BF1.. Bij elke video dacht ik shit.. ik moet BF1 hebben, instant, direct..
Na 5 potjes is die gedachten volledig omgeslagen helaas haha :D
Het gaat niet om het geld dat er beschikbaar is voor de ontwikkeling/marketing. Verdun heeft een dusdanige game play dat het een zeer groot deel van de markt niet aanspreekt, omdat zij er niets aan vinden om welke reden dan ook (vaak te langzaam, e.d.). Je kunt Verdun en BF1 dan ook niet vergelijken, anders dan dat ze de zelfde setting hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Avioto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

Ik game al zolang ik me herinner op suboptimale settings, omdat ik € 250-350 altijd wel genoeg vond voor een videokaart, en € 100 voor een CPU.

Ik speel al enige tijd met de gedachte aan een upgrade, dus BF1 is een goed excuus. :) Ik zou niet alleen voor die game upgraden.

Met andere woorden: ik wil ook wel eens eyecandy op 100+ FPS! :P

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 31-08-2016 12:13 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:37
ThomasG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
Het gaat niet om het geld dat er beschikbaar is voor de ontwikkeling/marketing. Verdun heeft een dusdanige game play dat het een zeer groot deel van de markt niet aanspreekt, omdat zij er niets aan vinden om welke reden dan ook (vaak te langzaam, e.d.). Je kunt Verdun en BF1 dan ook niet vergelijken, anders dan dat ze de zelfde setting hebben.
Verdun kun je indd niet vergelijken met Battlefield 1, Verdun is een ultra realistische WW-1 shooter, voornamelijk gericht op de trench warfare uit WW-1. Ik heb het zelf niet vaak gespeeld maar de gameplay deed me sterk denken aan een andere realistische shooter, WW-II weliswaar, Red Orchestra. Beide toffe games die nooit mainstream zullen worden door een veel hogere moeilijkheidsgraad dan bijv. Battlefield dat qua gameplay op zich ook al veel minder toegankelijk is dan bijv. Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:00
Ja... dit spel trekt mij wel nu ik de beta (maar) 1 uur heb gespeeld.

- Qua graphics kan ik weinig zeggen aangezien ik alles op medium moet zetten
- qua geluid is het wel goed maar kan het weer niet tippen aan bad company 2

Ik kom wel wat glitches tegen:
- Ik zit in een auto en de auto verdwijnt gewoon
- Ik ben uit een vliegtuig gesprongen maar hij geeft nog steeds aan dat ik in de piloot-positie zit
- Random bewegingen van medespelers

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
ThomasG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
Tsja maar dat vond ik vroeger ook met CoD en BF (wellicht niet van het niveau wat Verdun bied) maar dat ging ook allemaal trager en realistischer. Veel bolt rifles en etc (wat het al direct moeilijker maakt, maar ook weer niet omdat de tegenstander ook met zo'n wapen speelt).. Het neigt nu gewoon allemaal te snel te gaan, wat ik dan weer niet gewend ben van Battlefield.

BF1 kan zomaar een reden voor CoD zijn om een toffe WW1 - WW2 shooter te maken (helaas zonder voertuigen, maar zoals de voertuigen in de beta zijn, zal ik ze geen seconde missen) en mij weer terug te plaatsen naar CoD ipv BF. Maar goed, ik loop nu denk ik tever voor op de feiten, daar waar de beta mij gewoon 0,0 trekt. Ik blijf wel hoop houden dat BF1 mij wel een WW1 gevoel weet te geven, maar dan met veel betere maps. Zo niet dan wordt dit de eerste BF sinds heel lang die ik links laat liggen (nu ik erover nadenk, wordt het volgens mij mijn eerste als het niet beter wordt haha). Dit terwijl ik al jaren schreeuw om een goede WW1 - WW2 shooter van BF en CoD.

Als ze een heel klein beetje slim zijn daar, dan stoppen ze er vandaag of morgen nog een andere map in, die wel laat zien wat ze willen met BF1. Met de ervaring die ze me nu geven, wordt het sowieso geen instant buy meer (ik was heilig ervan overtuigd dat dit zoals met BF2, BC2, BF3 een instant buy zou worden, BF4 heb ik ook even afgewacht, geen spijt van gehad uiteindelijk).. En kom op, een beta moet mensen/fans gek maken, ervoor zorgen dat mensen dat spel direct gaan pre-orderen (hoewel BF die reputatie niet meer verdiend, dus bewijzen van spreken), mensen voor de winkel staan te wachten op release dag.

Ik had dan ook met deze beta alleen maar positieve reacties verwacht (op die paar bugs na dan, die ik wel verwacht had), ''helaas'' zijn vele het kennelijk met mij eens en is de beta een grote domper.

[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Tsja maar dat vond ik vroeger ook met CoD en BF (wellicht niet van het niveau wat Verdun bied) maar dat ging ook allemaal trager en realistischer. Veel bolt rifles en etc (wat het al direct moeilijker maakt, maar ook weer niet omdat de tegenstander ook met zo'n wapen speelt).. Het neigt nu gewoon allemaal te snel te gaan, wat ik dan weer niet gewend ben van Battlefield.

BF1 kan zomaar een reden voor CoD zijn om een toffe WW1 - WW2 shooter te maken (helaas zonder voertuigen, maar zoals de voertuigen in de beta zijn, zal ik ze geen seconde missen) en mij weer terug te plaatsen naar CoD ipv BF. Maar goed, ik loop nu denk ik tever voor op de feiten, daar waar de beta mij gewoon 0,0 trekt. Ik blijf wel hoop houden dat BF1 mij wel een WW1 gevoel weet te geven, maar dan met veel betere maps. Zo niet dan wordt dit de eerste BF sinds heel lang die ik links laat liggen (nu ik erover nadenk, wordt het volgens mij mijn eerste als het niet beter wordt haha). Dit terwijl ik al jaren schreeuw om een goede WW1 - WW2 shooter van BF en CoD.

Als ze een heel klein beetje slim zijn daar, dan stoppen ze er vandaag of morgen nog een andere map in, die wel laat zien wat ze willen met BF1. Met de ervaring die ze me nu geven, wordt het sowieso geen instant buy meer (ik was heilig ervan overtuigd dat dit zoals met BF2, BC2, BF3 een instant buy zou worden, BF4 heb ik ook even afgewacht, geen spijt van gehad uiteindelijk)..

Ik had dan ook met deze beta alleen maar positieve reacties verwacht (op die paar bugs na dan, die ik wel verwacht had), ''helaas'' zijn vele het kennelijk met mij eens en is de beta een grote domper.
denk dat je het voor jezelf verprutst hebt door er te veel van te verwachten... en de vergelijking met COD gaat echt helemaal nergens over. Maar echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een opties qua instellen van je snelheid van je sticks ( ps4 )

Moet toch gewoon de left and right stick gevoeligheid aanpassen bij basic opties? Of moet ik naar advantage en dan de onderste aanpassen?

En ja je kan het idd testen maar elke x als ik het ingame aan wil passen crasht die bij mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

[...]

En kom op, een beta moet mensen/fans gek maken, ervoor zorgen dat mensen dat spel direct gaan pre-orderen (hoewel BF die reputatie niet meer verdiend, dus bewijzen van spreken), mensen voor de winkel staan te wachten op release dag.

Nee. Gewoon, nee. Een beta dient ook om gewoon gratis mensen je game te laten testen op alles wat nog niet loopt/fout is. Dice heeft geleerd (hoop ik) van de launch problematiek rond BF 4 en is nu gewoon met een mooie stress test bezig.

Mensen zijn toch al wel enthousiast en dat weten zij zelf ook.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:36:
Wat een opties qua instellen van je snelheid van je sticks ( ps4 )

Moet toch gewoon de left and right stick gevoeligheid aanpassen bij basic opties? Of moet ik naar advantage en dan de onderste aanpassen?

En ja je kan het idd testen maar elke x als ik het ingame aan wil passen crasht die bij mij..
Ik heb left en right sticks aangepast (soldier 30% en vehicle 25% procent dacht ik)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:19
[...]

Als ze een heel klein beetje slim zijn daar, dan stoppen ze er vandaag of morgen nog een andere map in, die wel laat zien wat ze willen met BF1. Met de ervaring die ze me nu geven, wordt het sowieso geen instant buy meer (ik was heilig ervan overtuigd dat dit zoals met BF2, BC2, BF3 een instant buy zou worden, BF4 heb ik ook even afgewacht, geen spijt van gehad uiteindelijk).. En kom op, een beta moet mensen/fans gek maken, ervoor zorgen dat mensen dat spel direct gaan pre-orderen (hoewel BF die reputatie niet meer verdiend, dus bewijzen van spreken), mensen voor de winkel staan te wachten op release dag.

Maar het gaat hier om een beta om bugs in de map te melden, niet om een demo zodat jij kan bepalen of je de game moet kopen ja of nee.

Tenslotte is de andere map al in de alpha fase geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bevestigd of de andere "landen" DLC zijn? Ik hoorde zoiets over de French forces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Het probleem met als je een beta helemaal open gooit: velen zien het als demo en gaan klagen over bugs en dat het spel niet leuk is en ze het zeker weten niet gaan kopen.
Soms zelfs als reden dat de map zo gaar is. Pardon? Je weet toch dat er veel meer mappen komen?

Dan kunnen ze er beter maar weer gewoon een closed beta van maken.

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:45:
Is het al bevestigd of de andere "landen" DLC zijn? Ik hoorde zoiets over de French forces.
Tweede hit op google: http://www.pcgamer.com/fr...um-dlc-for-battlefield-1/

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
Weet iemand hoe je in de assault class kunt promoten? Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en ben aangekomen bij level 5, maar mijn assault class is nog steeds level 0, waardoor ik niet de AT gun kan unlocken, want die zit achter level 1. Iemand een idee?

Edit: hmm, blijkbaar is dit een bug :/ : https://www.reddit.com/r/.../?st=ISHIDT5Y&sh=34a6e0f1

[ Voor 23% gewijzigd door volkano op 31-08-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:05

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Gisteren een paar potjes gespeeld en tot nu toe niet ontevreden. Grafisch en qua geluid is het prima. Geen lag of crashes. Links en rechts nog wat bugs/glitches, maar over het algemeen goed speelbaar.
Enige minpunt vind ik de tanks en snipers. Ook bij de vorige BF games houd ik liever van close combat. Man tegen man. Zoals het er nu naar uitziet zijn de tanks OP en veel te veel snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
volkano schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:47:
Weet iemand hoe je in de assault class kunt promoten? Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en ben aangekomen bij level 5, maar mijn assault class is nog steeds level 0, waardoor ik niet de AT gun kan unlocken, want die zit achter level 1. Iemand een idee?
Schijnt een bug te zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx. Aan de ene kant vind ik het een toffe game, aan de andere kant wil ik dit soort praktijken niet belonen.

Wachten op een GoY editie. Als dat me lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:00
EXCalibur_EeK schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:47:
Gisteren een paar potjes gespeeld en tot nu toe niet ontevreden. Grafisch en qua geluid is het prima. Geen lag of crashes. Links en rechts nog wat bugs/glitches, maar over het algemeen goed speelbaar.
Enige minpunt vind ik de tanks en snipers. Ook bij de vorige BF games houd ik liever van close combat. Man tegen man. Zoals het er nu naar uitziet zijn de tanks OP en veel te veel snipers.
Ja ik speelde eventjes als sniper en t viel me op dat er bijna geen bullet drop is en de travel time is ook heel kort.

Edit: Ik zou haast denken dat snipers uit de Eerste Wereldoorlog juist onnauwkeurig waren.

[ Voor 6% gewijzigd door Ps3gamer91 op 31-08-2016 12:51 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuckStar schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:45:
Het probleem met als je een beta helemaal open gooit: velen zien het als demo en gaan klagen over bugs en dat het spel niet leuk is en ze het zeker weten niet gaan kopen.
Soms zelfs als reden dat de map zo gaar is. Pardon? Je weet toch dat er veel meer mappen komen?

Euhm, of je maakt het spel gewoon in 1x goed? Heb je ooit de Wake Island multiplayer demo wel eens gespeeld?

Ja we weten dat er meer mappen komen. We weten echter niet of de actieradius weer zo kut gaat zijn. Het tegendeel is momenteel nog niet bewezen dus mensen zijn sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Bellerophon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:38:
[...]

Nee. Gewoon, nee. Een beta dient ook om gewoon gratis mensen je game te laten testen op alles wat nog niet loopt/fout is. Dice heeft geleerd (hoop ik) van de launch problematiek rond BF 4 en is nu gewoon met een mooie stress test bezig.

Mensen zijn toch al wel enthousiast en dat weten zij zelf ook.
Nee. Gewoon, nee.. Ik ben al niet meer enthousiast, samen met veel andere tweakers ( laat staan heel veel mensen buiten dit topic).. Enige hoop wat ik nog heb is veel betere maps.
Als ik het spel niet meer koop dankzij deze beta (waarschijnlijk wel mits andere maps tof zijn, dus dat wordt eerst minimaal een week wachten en een beetje youtube bekijken, wat niet de bedoeling was, de bedoeling was: instant buy). Als dit puur een stresstest was en de hoop op veel feedbacks, hadden ze het ook niet openbaar gemaakt.
Ondanks dat je gelijk hebt dat dit soort praktijken uitgevoerd worden om te zien wat nog verbeterd kan worden, is het direct een belangrijk stuk marketing materiaal.
Dat mag je ontkennen door te zeggen: nee, gewoon nee.. Maar daar heb je gewoonweg geen feit te pakken. Het is een feit dat het niet alleen een ''stress testje / feedback'' verhaaltje is een beta, het is ook direct marketing. Mensen lekker maken, mensen niet kunnen laten wachten op de volledige versie. Mensen pre-orders laten maken.

Bugs kan ik wel doorheen kijken (die vind ik nog wel reuze meevallen op de xbox one, pc ga ik vanmiddag even testen), maar dit level nodigt niet uit om meer voor ze te testen..
Leuke stresstest als vele de map niks aan vinden en een blauwtje hebben opgelopen dankzij de beta. Was het een toffe map geweest, zat ik nu nog te spelen / testen. Ik ben wel benieuwd naar de downloads / mensen die nog spelen cijfertjes.

Voor mij is de beta een blunder, ik ga niet met tegenzin spelen zodat hun misschien test resultaten binnen krijgen, en er misschien iets mee gaan doen... Wilden ze dat mensen dit spel gaan kopen (mensen die echt op een WW1 sfeer zaten te wachten) en voor veel test resultaten zouden zorgen, tsja dan hebben ze met deze beta de plank misgeslagen (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Euhm, of je maakt het spel gewoon in 1x goed? Heb je ooit de Wake Island multiplayer demo wel eens gespeeld?
Je kan een spel in 1 keer goed proberen te maken, maar dan ga je het geen beta noemen.
Beta staat nu eenmaal voor wat ze nu doen dus daarover klagen heeft gewoon geen zin.
Als ze het demo noemen, of als het spel uit is, en er zijn veel bugs mag je zoveel klagen als je wilt.
Nu heet het: melden van bugs, zodat het uit kan worden gehaald voor de release.
Ja we weten dat er meer mappen komen. We weten echter niet of de actieradius weer zo kut gaat zijn. Het tegendeel is momenteel nog niet bewezen dus mensen zijn sceptisch.
Ik heb niets tegen sceptisch en kritisch zijn, maar als iemand zeg: deze map is echt helemaal waardeloos en dus ga ik daarom niet preorderen of bij release kopen, dan vind ik dat gewoon een suffe reden.
Dat je eventueel wacht tot er meer bekend is over andere mappen kan ik me voorstellen.

Ach weet je, mensen zijn tegenwoordig vaak zo extreem/overdreven in wat ze zeggen. Ik probeer dat maar te accepteren :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
PuckStar schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:45:

Ik weet dat er veel meer mappen gaan komen, zijn ze beter? Dat weet ik niet, als alles van dit niveau is (qua map) dan zijn ze flink fout bezig.
Mij hoor je ook niet klagen over bugs, dat is iets wat ik van te voren wist. Wat ik niet wist was dat het me 0,0 een WW1 gevoel zou geven. Ik wist wel dat het niet super realistisch zou zijn, dat is BF gewoonweg niet.. Maar dit..?

Inderdaad, het had beter een closed beta kunnen zijn, bedoeld voor mensen die het spel niet al te boeiend vinden, maar het wel leuk vinden om bugs en andere problemen te reporten.

Als de andere mappen die komen, representatief staan tegenover de beta map, dan komt het spel hier helemaal niet binnen (eerste bf die ik dan niet zou kopen volgens mij).

Waarom het nu allemaal ineens goed is (map keuze, en de hele setting) omdat het een beta betreft weet ik niet... Een beta moet toch niet een reden zijn om het spel maar links te laten liggen? Het mag je toch ook het gevoel geven van ej ik wil het volledige spel kopen? Als ze niet gewild hadden dat men dankzij de beta het spel links zou laten liggen, hadden ze het inderdaad closed moeten doen.
Niet overal reclame maken dat je de beta kan doen en vervolgens mensen een map voorschotelt wat niet het spel moet voorstellen? Ik mag hopen dat jij ook weet dat de beta ook laat zien wat je mag verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

PuckStar schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Ik heb niets tegen sceptisch en kritisch zijn, maar als iemand zeg: deze map is echt helemaal waardeloos en dus ga ik daarom niet preorderen of bij release kopen, dan vind ik dat gewoon een suffe reden.
Dat je eventueel wacht tot er meer bekend is over andere mappen kan ik me voorstellen.

Ach weet je, mensen zijn tegenwoordig vaak zo extreem/overdreven in wat ze zeggen. Ik probeer dat maar te accepteren :)
Dit dus... je kan na release ook altijd even wat streams gaan kijken met andere maps. Nu kijk je of je de gameplay wat aan vind en bij release de verschillende maps.

Overigens is de lijst met bugs behoorlijk lang aan het worden als ik het zo lees, en dat terwijl ze maar 1 maand effectieve dev tijd over hebben (begin oktober moet de master bij de perser liggen). Word doorwerken daar bij DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Griffin schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Dit dus... je kan na release ook altijd even wat streams gaan kijken met andere maps. Nu kijk je of je de gameplay wat aan vind en bij release de verschillende maps.

Overigens is de lijst met bugs behoorlijk lang aan het worden als ik het zo lees, en dat terwijl ze maar 1 maand effectieve dev tijd over hebben (begin oktober moet de master bij de perser liggen). Word doorwerken daar bij DICE.
Veel Bugs bij DICE/EA is altijd geweest. ( sinds BF1 ) Ofwel EA Games - Challenge Patching Everything.

Ze patchen komende maanden/jaren nog wel door tot de volgende game.

[ Voor 5% gewijzigd door corporalnl op 31-08-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Helix schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:28:
[...]

Die is er wel, heb ik ook heel lang naar zitten zoeken. Als ik het goed onthouden heb onder gameplay en dan advanced.
Klopt, ik heb het inmiddels ook gevonden.. Advanced gameplay settings inderdaad en dan zoom weapon op click zetten..

Nu maar hopen dat de key-bindings voor voertuigen en repair etc nog gefixt worden.. Want zoals het u werkt is het voor mij bijna niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Griffin schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Andere maps is inderdaad iets waar ik op moet wachten alvorens ik naar een winkel rij om het spel te halen.
Gameplay, laten we hopen dat die niet representatief staat voor het uiteindelijke spel, anders is dat ook een reden om het spel links te laten liggen dit keer. Gameplay doet mij denken aan de oudere CoD games, snel, veel raggen en verstand op 0 :P

Enige pluspunt wat ik zie aan BF1 (beta) zijn de graphics, daar blijft het voor mij helaas bij.

Bugs, ga er maar vanuit dat het gros nog aanwezig is bij de mensen die het spel voor 40-90 euro gaan kopen :) Zou heel raar moeten lopen indien dat niet het geval is, maar laten we ze nog maar een (laatste) kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Prima gameplay, een verademing t.o.v BF3 4 en hardline. Wel hoop ik dat er wat maps komen met minder of geen voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Thnx. Aan de ene kant vind ik het een toffe game, aan de andere kant wil ik dit soort praktijken niet belonen.

Wachten op een GoY editie. Als dat me lukt :)
Oja, daar zeg je wat. Dit gaat natuurlijk weer 120 euro kosten voor de volledige game. Daar ga ik ook niet aan mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:45
Didyoumeetmax? schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:08:
Prima gameplay, een verademing t.o.v BF3 4 en hardline. Wel hoop ik dat er wat maps komen met minder of geen voertuigen.
Conquest zal altijd een berg voertuigen hebben. Dat is wat battlefield is.
Al zal er waarschijnlijk ook een infantry-only game mode komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
Weet iemand of er op alle vijf de maps een Conquest mode is bij release, of zitten we straks met twee of drie grote maps?

De vijf maps zijn:
The St. Quentin Scar
Sinai Desert
Amiens
Monte Grappa
Empire’s Edge

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Conquest zal altijd een berg voertuigen hebben. Dat is wat battlefield is.
Al zal er waarschijnlijk ook een infantry-only game mode komen.
Voertuigen zijn op zich ok, maar er moeten wel diverse mogelijkheden zijn om die voertuigen uit te schakelen als je zelf niet in een tank zit. Nu is dat haast onmogelijk. Ik had net een rondje 18-0 in een tank. Niemand die je kapot schiet. Leuk als je in de tank zit, maar niet als je buiten rond loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
Jumpman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:13:
Weet iemand of er op alle vijf de maps een Conquest mode is bij release, of zitten we straks met twee of drie grote maps?

De vijf maps zijn:
The St. Quentin Scar
Sinai Desert
Amiens
Monte Grappa
Empire’s Edge
Als ze dezelfde richting als BF4 aanhouden, dan komen er van iedere map 3 (of meer) varianten: Groot, Medium en Klein voor respectievelijke gamemodes zoals Conquest, Rush en TDM. Geen idee of dit officieel bekend is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:32
Is het iemand al opgevallen hoe goed de ragdolls zijn? Als je iemand neer knalt of hij duikt op een granaat vliegt ie echt fantastisch weg. En volgens mij hoorde ik ook toen ik met mijn mannetje door barbed wire ging dat zijn kleding scheurde, het geluid daarvan tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Ja dat! Ragdollcoolness... Gebruik die 75mm kannonen maar eens op paarden enzo!

Als je door het prikkeldraad gaat, gaat je health ook omlaag, opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 17:55
Didyoumeetmax? schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Voertuigen zijn op zich ok, maar er moeten wel diverse mogelijkheden zijn om die voertuigen uit te schakelen als je zelf niet in een tank zit. Nu is dat haast onmogelijk. Ik had net een rondje 18-0 in een tank. Niemand die je kapot schiet. Leuk als je in de tank zit, maar niet als je buiten rond loopt.
Snap ook echt niet waarom ze niet gewoon de rocket gun niet unlocked hebben voor assault ipv 2 extreem korte afstand's wapens en dat op zo'n grote map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repelsteelke schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:23:
Ja dat! Ragdollcoolness... Gebruik die 75mm kannonen maar eens op paarden enzo!

Als je door het prikkeldraad gaat, gaat je health ook omlaag, opgevallen?
jup. irritant, maar wel logisch... ook het geluidje als je in je kop geknald word is heerlijk. irritant, maar wel heerlijk. zit echt veel detail in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Repelsteelke
Ja dat helmgeluid is heerlijk, Hopelijk later up te graden met dikker pantser..

Overigens is die trench-verrekijker ideaal om over muren te kijken zonder je hoofd omhoog te doen (sniper)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:32
https://www.battlefield.com/career
Leuk om je stats eens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Liep het spel gisteren lekker, vandaag is het al 2x gecrasht op de PS4. Eén keer na resume, dan kan is gebeuren, en daarna gewoon mid-game als ik weer een keer wilde deployen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 17:24
Iemand een oplossing voor de Menu Lagg ? , ik krijg 200fps on het eerste stukje totdat het menu zeg maar opties laat zien dan is het ineens 0/1 fps en blijft daar ook , ik heb 670 sli ( geprobeerd zonder sli geen sucess ) , heb de nieuwste drivers etc

edit: opgelost W 8.1 had probleem , naar W 10 en geen lag meer , maar al wel cheaters gespot met wallhacks gebanned zien worden door FairFight API :r

[ Voor 23% gewijzigd door wow7 op 31-08-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat een tegenvaller dit spel. Dat wordt een no-go voor mij.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
pafdaddy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:30:
"Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden."

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Net iets van 1,5 uur gespeeld, opzich wel grappig maar niet echt bijzonder. De variatie aan tanks e.d. zijn wel leuk. Ook dat het geweldig draait is er fijn, in anderhalf uur geen enkel probleem ondervonden.

Ik weet niet of het nou zo snel eentonig word door de map? Maar ik kreeg geen enkele andere map behalve die woestijn... Kon ook niet kiezen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
prutser001 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:34:
Net iets van 1,5 uur gespeeld, opzich wel grappig maar niet echt bijzonder. De variatie aan tanks e.d. zijn wel leuk. Ook dat het geweldig draait is er fijn, in anderhalf uur geen enkel probleem ondervonden.

Ik weet niet of het nou zo snel eentonig word door de map? Maar ik kreeg geen enkele andere map behalve die woestijn... Kon ook niet kiezen?
Het is dan ook een Beta....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar ik denk dat we deze tijden wel moge spreken dat Betas gewoon een Demo is waar een hoop consumenten de koop op besluiten of niet. Het zou dan ook sieren om wat meer maps beschikbaar te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt je loadout daar ook aanpassen... en gister wilde ik die shotgun kopen in de assault class. kon niet, moet level 1 zijn (binnen die class) en nu op die site kan ik hem wel gewoon kopen en equippen.

ben benieuwd of het ingame dan ook zo is... gelijk ook maar even de AT Rocket Gun aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Tja, maar ik denk dat we deze tijden wel moge spreken dat Betas gewoon een Demo is waar een hoop consumenten de koop op besluiten of niet. Het zou dan ook sieren om wat meer maps beschikbaar te maken.
Je mag best het een Demo vinden. Feit is dat dit een Beta is om te testen. ( stress test, bugs etc )
Dat mensen dit spelen als demo prima. Maar daar is een Beta niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 22:00
Wel apart dat ik net een aantal zag lopen met een wapen die ik nergens kan vinden. Is een rifle. Best vaag.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Thanks. Wel apart dat BF1 en BF4 er allebei bij staan (en totale playtime ook wordt opgeteld), maar BF3 en BFHL niet.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 06-10 10:22
Dank voor de link, ziet er goed uit.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
[...]

je kunt je loadout daar ook aanpassen... en gister wilde ik die shotgun kopen in de assault class. kon niet, moet level 1 zijn (binnen die class) en nu op die site kan ik hem wel gewoon kopen en equippen.

ben benieuwd of het ingame dan ook zo is... gelijk ook maar even de AT Rocket Gun aangeschaft.
Dit werkt! Geniaal :D

Zojuist alles gekocht, en ik heb alles ingame nu.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 31-08-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:45:
[...]

Dit werkt! Geniaal :D

Zojuist alles gekocht, en ik heb alles ingame nu.
haha niceeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:23

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Aha, ik had hem dus eigenlijk al wel in bezit moeten hebben! Nu maar hopen dat dit geen bug triggered in het spel XD

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pfoeh, het spel hinkt voor mij enorm op twee gedachten.

Enerzijds is de oude setting echt super, en de omgeving en de wapens zien er superb uit. Gunplay is wel ok, maar behalve de snipers lijkt alles nogal innacuraat (terwijl de snipers dan weer juist als een laser werken).

Enige waar ik echt moeite mee heb zijn de vehicles. Hoelang heeft DICE daar nu al ervaring mee? En hoe kan het dan in godsnaam gebeuren dat elk voertuig aanvoelt als een dweilwagen met een V6 erin? De jeepjes stuiteren vrolijk over het terrein, schieten terwijl je beweegt is gewoon absoluut ruk en dan heb ik het nog niet gehad over de vliegtuigen...

Dat zijn gewoon death machines, als je zelfs maar in de buurt schiet van infanterie valt iedereen al neer. Terwijl air to air combat gewoon teleurstellend is, omdat de rounds zo enorm traag lijken te bewegen.

(De behemoth heb ik nog niet echt kunnen zien, die werd in beide potjes binnen 30 seconden door de vliegtuigen compleet gemold...)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Is er al een teamspeak voor Battlefield One pc? Kom anders op ts4.ddns.net , we hebben hier al wat mensen.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• frank131331
  • Laatst online: 11-10 14:09
pafdaddy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:30:
Heerlijk! Gal spugen zonder je mening te onderbouwen. Als ik vragen mag:
- Wat had je er van verwacht?
- Weet dat het spel nog in beta fase zit (The division beta viel me ook ontzettend tegen maar speel het nu graag, ja ik weet dat er veel updates geweest zijn mbt gameplay maar goed dat gaat bij BF1 ook gebeuren)
- Wat speel je normaal? (Ben je nieuw in de Battlefield reeks ect?)

Wordt een beetje moe om dit soort berichten zonder geronde redenen te lezen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, je mag uiteraard je mening geven en ik raad je ook aan om dat te doen op andere fora met betrekken tot de Battlefield reeks maar op zo'n manier schiet niemand er natuurlijk wat mee op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maatje van mij zei ook.. "ja, het is gewoon Battlefield"

ja hehe, wat had je dan verwacht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Nee he... Krijgen we weer de hele beta vs demo discussie die we bij BF4 ook al hadden ?
Komop zeg.

Dit is geen demo. PUNT.

Dat vehicles slow zijn is juist accuraat ! tank speeds zijn in die tijd iets van 8 a 10 mijl per uur....

[ Voor 10% gewijzigd door KillerAce_NL op 31-08-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
KillerAce_NL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

Nee he... Krijgen we weer de hele beta vs demo discussie die we bij BF4 ook al hadden ?
Komop zeg.

Dit is geen demo. PUNT.
Gaat al 2 dagen zo :(.
En veel korte ongefundeerde uitspraken.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Van een Beta is het de bedoeling dat spelers zich gaan vervelen, en daardoor rare dingen gaan doen waardoor de game crashed, dus daarom hebben ze zo'n butt map gemaakt :-) Vanavond weer lekker rond klooien :-) ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben anders toch echt weer verkocht, van de PS4 -> PC gegaan, en wat een game. Geluid is top, grafisch knalt het hier ook van het beeld af. Gameplay is ff wennen komende van games zoals Overwatch, maar ik merk dat ik er toch weer in begin te komen.

Ook wel weer eens verfrissend om geen drones te zien vliegen maar ouderwetse vliegtuigen. Guns zien er ook echt bruut uit. Vandaag maar eens level 15 aantikken.

Hoe vliegen jullie in godsnaam met muis en keyboard? Ik ben me hier kapot aan het schuiven met mijn muis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:16:
Ik ben anders toch echt weer verkocht, van de PS4 -> PC gegaan, en wat een game. Geluid is top, grafisch knalt het hier ook van het beeld af. Gameplay is ff wennen komende van games zoals Overwatch, maar ik merk dat ik er toch weer in begin te komen.

Ook wel weer eens verfrissend om geen drones te zien vliegen maar ouderwetse vliegtuigen. Guns zien er ook echt bruut uit. Vandaag maar eens level 15 aantikken.

Hoe vliegen jullie in godsnaam met muis en keyboard? Ik ben me hier kapot aan het schuiven met mijn muis.
Niet, ik heb een XBox controller aangesloten voor vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zezke schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Hahah oke dat verklaard een hoop, schakelen gaat gewoon vlekkeloos? Of kun je instellen vliegen -> controller, infantry -> keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Slowchat... Graag inhoudelijk reageren, hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 78% gewijzigd door Grotman op 31-08-2016 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:21
Werkt prima, zelf zonder extra configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zezke schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

fuck. waarom heb ik daar niet aan gedacht! ga ik ook doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:23
De Medic class is voorlopig de favoriet. Vooral met de op de site gekochte Selbstlader. 21 kogels in magazijn, erg snel en met zoom, top wapen.

Vind nog wel dat het veel run and gun is. Na een tijdje wen je eraan, maar had toch liever tactische gevechten verwacht en met een iets langzamere 'stijl' (zo noem ik het maar even.

Uiteraard in zo'n beta waar iedereen alles wil proberen is het niet te verwachten dat het gebeurd, maar ok. Voorlopig dragen die squads alleen nog bij dat je op ze kan spawnen en dat je extra score krijgt voor bepaalde dingen (zoals in hun voertuig spawnen, assists etc.).

Rush vind ik nog niet gebalanceerd, maar dat is hier ook al eerder aangehaald. Je moet je als attacker soms echt door hele legers aan scouts worstelen en als defender heb je vaak geen kans tegen tanks en dergelijke omdat niemand in je team er iets tegen doet of equipment tegen heeft.

Voorlopig vind ik het dus leuk om te spelen, maar heb de maps nu wel gezien.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:51
Ik heb gisteren even anderhalf uur gespeelt. Net als ieder andere BF game, ga ik deze ook gewoon kopen (fan-boy).

Grafisch top game. Ik had alleen niet echt een BF gevoel (groot, alles moet kapot enz).

Vanavond maar weer een paar uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
corporalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:40:
[...]

Je mag best het een Demo vinden. Feit is dat dit een Beta is om te testen. ( stress test, bugs etc )
Dat mensen dit spelen als demo prima. Maar daar is een Beta niet voor bedoeld.
Het geeft je net als een demo wél een indruk over het spel.. Nu begrijp ik dat je het spel in dit topic leuk moet vinden, het gaat niet om persoonlijke ervaringen (1 vind het leuk, de ander vind het zeer zwak (zoals ik)) tenzij je het een super tof spel vind..

Net als PuckStar zeer bijdehand (en bovendien, niks onderbouwt) alle negatieve reacties afkraakt.. Als dit zo doorgaat, zal niemand meer hun mening uiten en niemand meer een discussie willen...

Als je van de voorgaande Battlefield delen veel plezier beleefde, ontzettend veel zin had in een BF WW1 game, dan is de beta gewoon een zware tegenvaller (dit level, deze tanks, dit alles kunnen wij straks ook verwachten he, ja er zullen misschien wat bugs opgelost zijn, maar dit is wel wat BF1 is..).
Zeggen: ja maar het is puur om te testen is gewoon kull, ja daar is de beta voor bedoeld, een beta laat tegelijk ook zien wat je wel en niet kan verwachten.
Jij hebt het grotendeels over een Alpha versie, dat is 100% gericht op testen (hoewel ook niet helemaal, kijkend naar alle video's van de ALpha die hier voorbij kwamen, iedereen kreeg verwachtingen, niet alleen ik).
Een beta is ook deels; this is what u get.

Hadden ze de beta leuk en zinvol willen doen, hadden ze dus niet deze map moeten pakken, tenzij dit 1 van de betere maps gaat worden, dan wordt heel het spel voor vele een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Gnosis schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:51:
De Medic class is voorlopig de favoriet. Vooral met de op de site gekochte Selbstlader. 21 kogels in magazijn, erg snel en met zoom, top wapen.
De artillery of de sharpshooter?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bas.dijkstra schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:56:
Ik heb gisteren even anderhalf uur gespeelt. Net als ieder andere BF game, ga ik deze ook gewoon kopen (fan-boy).

Grafisch top game. Ik had alleen niet echt een BF gevoel (groot, alles moet kapot enz).

Vanavond maar weer een paar uurtjes :)
Dat had ik dan weer wel, misschien dat de map het voor de veteranen onder ons iets anders maakt. Het dynamische weer is ook zeer tof. Heb al 2 zand stormen en een "gewone"" storm meegemaakt. Eat your hearts out snipers :o
Mag ik vragen wat je precies zo tegen valt? Ik snap dat je niet echt aan de woestijn denkt als je WW1 zegt, maar het is toch echt een World War?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Dat had ik dan weer wel, misschien dat de map het voor de veteranen onder ons iets anders maakt. Het dynamische weer is ook zeer tof. Heb al 2 zand stormen en een "gewone"" storm meegemaakt. Eat your hearts out snipers :o
Joa dat had BF4 natuurlijk ook allemaal, was dan ook de map die al zeer snel links werd gelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 22:04
Is het normaal dat op de pc het laden van een game zo ontzettend lang duurt?
Ik sta nu al 10 minuten naar een loading game screen te kijken.
Pagina: 1 ... 25 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.