Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Crap. Ik snap er geen *** van.. Kan hem nog steeds niet vinden in Origin.. Heeft iemand een downloadlink voor pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Remmetje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:49:
Ik heb heerlijk genoten gisteren van BF1. Wel is snipen echt een heel stuk makkelijker gemaakt. In BF4 kan ik er echt HELEMAAL geen fluit van maar in BF1 is het kassa. Ik ben wel erg gecharmeerd van de setting en de map is ook echt leuk.

Enige zorgen die ik heb is de kracht van de tanks. Daar kun je nu nog echt heel weinig tegen doen, zeker als ze in wat open capture points staan. Waar je in BF4 natuurlijk de RPG-achtige wapens hebt, heb je in BF1 geen wapens die vanaf een relatief veilige afstand schade kunnen aanrichten. Ik ben wel benieuwd hoe Dice daar de balans in gaat brengen.
Ik liep gister met een sniper rond en toen zag ik op een meter of 30 ook een tank. Misschien is het toeval of niet, maar ik switchte over naar de "K Bullets", schoot 1 keer op de tank en de tank ontplofte (gratis 2 kills voor mij).

Ik heb helaas niet opgelet of de tank al zo goed als kapot was, of dat ik nou een specifiek punt raakte in die tank, maar misschien is het een aanknopingspunt voor andere: pak een sniper --> switch naar K Bullets --> ram op die tank.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat we o.a. mijnen hebben tegen tanks hè. Ja, je moet ze wel strategisch plaatsen maar zo super lastig is dat ook weer niet.

Desondanks denk ik dat er inderdaad best een extra long range iets beschikbaar zou moeten zijn tegen tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Jackal131 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Wat je zou kunnen proberen...
Zoek een BF1 stream via PS4 menu. Vaak krijg je dan de optie om de game te starten of te downloaden. Als deze ergens in de store staat, zul je meteen naar de beta download gaan.
Heb ik weer, gooi ik bf4 er net in. Krijg ik dan pas de nieuwe update... Kan ik daar weer op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
EricNL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

Ik liep gister met een sniper rond en toen zag ik op een meter of 30 ook een tank. Misschien is het toeval of niet, maar ik switchte over naar de "K Bullets", schoot 1 keer op de tank en de tank ontplofte (gratis 2 kills voor mij).

Ik heb helaas niet opgelet of de tank al zo goed als kapot was, of dat ik nou een specifiek punt raakte in die tank, maar misschien is het een aanknopingspunt voor andere: pak een sniper --> switch naar K Bullets --> ram op die tank.
Je hebt gewoon veel geluk gehad (tank zal wel beschadigd zijn geweest) :) Je doet volgens mij ongeveer 10 damage tegen een tank met K Bullets. Wellicht als je een tank op een bepaalde plek raakt met de K Bullet dat dit extra schade geeft maar met die paar uur dat ik nu gespeeld heb heb ik dat niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Iemand hoelaat beta open gedownload kan worden?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ricloo86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:12:
Ik ben nu contact aan het opnemen met EA om dezelfde vraag beantwoord te krijgen, en om te vragen waar je het vandaan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 18:19
Vooralsnog liggen de servers (PS4) eruit... ik zit al een kwartier op 'Go online' te drukken maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 22:25
Even 2 potjes conquest met de heavy tank gespeeld. Deze potjes waren direct na elkaar...

Niet verkeerd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iNNejSKQB0WM3Zk2av5LO7n8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OWLtj64PaZnQytQ3vDyJOqkM/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door blupmans op 31-08-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Yo_flow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:14:
Vooralsnog liggen de servers (PS4) eruit... ik zit al een kwartier op 'Go online' te drukken maar helaas...
Ik denk dat dat aan jou ligt. Ik zie mensen in mijn lijst gewoon spelen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Ricloo86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:12:
EA kennende 23:59. :+ Laatste berichten gaven aan om 9 uur maar dat klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:13

On_E

Housemusic

De playstation store update meestal tussen 9 en 2 uur.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
EricNL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

Vergeet niet dat je op lvl1 nog weinig gear hebt, veel zaken moet je nog unlocken.

Ik had ook het idee dat je weinig tegen tanks hebt, maar er zijn wel wat unlockable zaken. Verder is het ook best wel realistisch volgens mij, in die tijd waren tanks ook best sterk lijkt mij.
Anti tank granaten werken best goed, je moet alleen dichbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:26
Hier, PS4 liggen de servers er ook uit. Probeer al een kwartier te connecten. Hoop dat ze snel weer werken. :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
blupmans schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:20:
Even 2 potjes conquest met de heavy tank gespeeld. Deze potjes waren direct na elkaar...

Niet verkeerd :)

[img=3264,2448]https://tweakers.net/ext/f/XQSks2w2tfLyMlZtGX55Xsuq

[afbeelding]
Dat zie ik in de meeste potjes, de tankers blijven vaak een heel potje in de tank zitten, waarschijnlijk moeten de meeste mensen nog even wennen aan de nieuwe anti tank wapens ( <3 K Bullets ).

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Merkte gisteren ook op dat het spotten wat lastiger gaat dan in BF4. Heb het idee dat je bij BF4 van een verdere afstand kan spotten.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Conscience NL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:34:
Merkte gisteren ook op dat het spotten wat lastiger gaat dan in BF4. Heb het idee dat je bij BF4 van een verdere afstand kan spotten.
Dat is juist de bedoeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Remmetje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:49:
Ik heb heerlijk genoten gisteren van BF1. Wel is snipen echt een heel stuk makkelijker gemaakt. In BF4 kan ik er echt HELEMAAL geen fluit van maar in BF1 is het kassa. Ik ben wel erg gecharmeerd van de setting en de map is ook echt leuk.

Enige zorgen die ik heb is de kracht van de tanks. Daar kun je nu nog echt heel weinig tegen doen, zeker als ze in wat open capture points staan. Waar je in BF4 natuurlijk de RPG-achtige wapens hebt, heb je in BF1 geen wapens die vanaf een relatief veilige afstand schade kunnen aanrichten. Ik ben wel benieuwd hoe Dice daar de balans in gaat brengen.
Er is een unlock bij de assault class dacht ik, dat is een anti tank wapen waar je op afstand een tank mee uit kan schakelen. Dus er is een soort RPG alleen die krijg je niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben er nog niet helemaal uit wat ik van de game moet vinden, bugs genoeg tegengekomen (gewoon pointblank iemand niet dood krijgen, vast zitten in knife-kill animatie, blur-scherm die vast zit bij die charge), maar heeft een hoog gehalte 'fodder vs tank' gevechten. Speelde medic, te vaak zie je body niet meer, of zie je overal op je maps van die skulls, maar die gasten hebben al lang gerespawned. Heb in de 40+ potjes (waarvan ~15 crashes door pauze menu) denk 1 persoon ooit gerevived.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38
Zethiel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Dat zie ik in de meeste potjes, de tankers blijven vaak een heel potje in de tank zitten, waarschijnlijk moeten de meeste mensen nog even wennen aan de nieuwe anti tank wapens ( <3 K Bullets ).
Maar die k bullets, zijn toch gewoon een minder goede variant van de XM25 burst (of hoe heette dat wapen in BF4?) met als nadeel dat je maar een paar kogels hebt (3-4?) waarmee je dus nooit een tank kapot kan maken die nog 50% health of meer heeft..
Xm25 burst had ook zo weinig damage, maar de support class had die, dus kon je nog een ammo pack gooien zodat je vaker kon schieten.
Sniper met k bullets is min of meer kansloos, tenzij de tank bijna defect is.

Volgens mij moet je support met zijn granaten hebben om tanks te mollen.

Bij BF4 en daarvoor had je meerdere manieren om tanks uit te schakelen, daardoor was met een tank spelen niet altijd even makkelijk.
Nu is met een tank spelen ja het kan, leuk voor je k/d ratio die gewoon vrijwel standaard perfect zal zijn indien je een beetje voorzichtig met een tank speelt.

Geen attack helikopters die tanks mollen, niet massaal mijnen gooien en met rpg's schieten, nee de tank heeft een te groot voordeel momenteel. Ik ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen, want de balans is dankzij de tanks ver te zoeken.

Uiteraard in WW1 was een tank ook ziekelijk sterk vergeleken de rest, je had er dan ook maar weinig van :P In bf1 is het chaos met die dingen.

Ik ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen, ze kunnen moeilijk rpg's erin gaan zetten xd, maar in BF4 had je wel veel meer wapens om tanks mee uit te schakelen, voertuigen, verschillende rocket launchers en etc.

Maar doen alsof de k bullet de solution is om tanks van de kaart te vegen, nee... Totaal niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Als men een code wilt hebben voor de open beta, moet er contact worden opgenomen met de amerikaanse support van EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Laatst online: 05-10 11:05
Een code is vanaf vandaag niet meer nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:37:
[...]
Volgens mij moet je support met zijn granaten hebben om tanks te mollen.
Support heeft (iig in het begin) alleen een lichte AT granaat. Wel met unlimited ammo omdat je jezelf ammo kan geven.
Assault heeft standaard 1 zware AT granaat, 3 bundels dynamiet en kan AT mijnen unlocken.

En de map is bezaaid met vaste AT kanonnen

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 31-08-2016 09:43 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Maar die k bullets, zijn toch gewoon een minder goede variant van de XM25 burst (of hoe heette dat wapen in BF4?) met als nadeel dat je maar een paar kogels hebt (3-4?) waarmee je dus nooit een tank kapot kan maken die nog 50% health of meer heeft..
Xm25 burst had ook zo weinig damage, maar de support class had die, dus kon je nog een ammo pack gooien zodat je vaker kon schieten.
Sniper met k bullets is min of meer kansloos, tenzij de tank bijna defect is.
Het gaat er vooral om dat je als sniper wat meer kunt bijdragen aan het team, op een light tank kun je bv door de turret heen schieten, en op de heavy tanks kun je er bv de repairs mee stoppen.
AerodynamiX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:41:
Een code is vanaf vandaag niet meer nodig toch?
Klopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Zethiel op 31-08-2016 09:43 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
Volgens mij is een tank bedoeld om enige tegenslag te kunnen weerstaan. ik zie het probleem niet. Zo snel zijn ze nou ook weer niet, er is best wat tegen te doen, al had ik misschien een granaatje extra willen hebben.

PS4: DonSigario

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 15:41
Assault kan de Mauser 1918 T-Gewehr ANTI TANK rifle unlocken. Dus compleet weerloos zal je niet zijn tegen tanks. Als iedereen level 1 is wel maar daarna zal dat snel afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:36:
Ben er nog niet helemaal uit wat ik van de game moet vinden, bugs genoeg tegengekomen (gewoon pointblank iemand niet dood krijgen, vast zitten in knife-kill animatie, blur-scherm die vast zit bij die charge), maar heeft een hoog gehalte 'fodder vs tank' gevechten. Speelde medic, te vaak zie je body niet meer, of zie je overal op je maps van die skulls, maar die gasten hebben al lang gerespawned. Heb in de 40+ potjes (waarvan ~15 crashes door pauze menu) denk 1 persoon ooit gerevived.
Nja maar het revive en etc is nu natuurlijk moeilijk, mede dankzij de beta.
Je kan langer blijven liggen, ik deed dat gister ook niet want je wilt snel weer verder spelen ipv op de grond liggen. Dat de kaart aangeeft dat ze er nog netjes liggen zal dan wel een bug in de beta zijn. Ik ga dit spel dan ook niet op bugs afrekenen daar waar het nog een beta is.
De bugs die jij noemt heb ik op de xbox one nog niet gezien (wel het pauze menu openen de eerste keer dat ging zeer traag).

Daarnaast blijf ik erbij (net nog 1 potje gedaan omdat ik dacht wel zin erin te hebben, maar daarna weer afgesloten) de map vind ik gewoon helemaal niks aan. Alsof ik gewoon in afghanistan anno 2016 loop, zo spelen de wapens ook, de voertuigen en wapens zien er alleen wat anders uit, het WW1 design.

Zo weet ik niet hoe de snipers in WW1 in het echt waren, maar zo'n makkelijk bestuurbare sniper als in BF1 heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een bf game heb ik zo het idee.

Iemand hier die weet of er tijdens de beta nog een andere map komt? Ik hoop van wel, anders zal de beta hier niet meer gespeeld worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Liggen de EA servers eruit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Repelsteelke schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:44:
Volgens mij is een tank bedoeld om enige tegenslag te kunnen weerstaan. ik zie het probleem niet. Zo snel zijn ze nou ook weer niet, er is best wat tegen te doen, al had ik misschien een granaatje extra willen hebben.
Klopt, maar hoe ga je dat goed doen..
Momenteel vind ik dat er dan teveel van die voertuigen rondrijden, volledig bemand (schieten alle kanten op). Hoewel stel je hebt maar 1 of 2 tanks per potje, dan zullen ook weer mensen afhaken omdat die niet in een tank kunnen zitten.

Dan ga je het dus proberen te balanceren: meer (zelfde aantal) tanks, maar wel makkelijker dood te krijgen.

Ik als speler wanneer ik niet in een tank zit, ik kan ze natuurlijk proberen te ontwijken door met een grote boog om ze heen te gaan.. Echter als ze het niet veranderen dan moet je gewoon een tank pakken om een goede k/d ratio te krijgen (zie voorgaande foto's van iemand die trots op zijn score is door met een tank te spelen 36/0 volgens mij), nja dat gaat dan zeeeer snel vervelen.

Zelfde als siege of shanghai en dan non stop met een attack helikopter spelen, naar C toe (volgens mij is C die grote tower) flink raggen, terug richting je basis, landen achter de flatten, repaire en weer opnieuw.. Ja zo haal je vrijwel standaard zeer hoge scores.
Leuk voor de andere spelers? Nee
Leuk voor jezelf? Ja / nee, je hebt een goede k/d ratio maar die heb je ook met 2 vingers in je neus gehaald.
Grote positieve verschil aan BF4: er is genoeg te doen om die helikopters kapot te krijgen: rpg, lock air launchers etc etc.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen voor jou :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Isniedood schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:28:
[...]

Battlefield 1942 en 2 gemist zeker? Dat tempo lag nog een stuk lager. Ik vind deze bf nog steeds te chaotisch en run and gun. Waarom krijg je ook een andere view met bombarderen? Nergens voor nodig bewees bf 1942
Ja klopt! Goed opgemerkt, misschien dat ik daarom het wel lekker spelen vind. Heb 1942 wel gespeeld maar heel weinig, en battlefield 2 niet. Dus misschien dat mijn mening daarom wat anders is dan die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Personen in de klim/spring-animatie zijn zo goed als in godmode.
- Playermodels zijn nog erg 'rekbaar' en glitchy.
- Flamethrowers doen nog damage nadat het slachtoffer al een tijdje gerespawned is.
- Nog veel onzichtbare randjes en kantjes in de map, waardoor snipen vanuit en richting cover te vaak mislukt.
- Animaties van ruiters zijn nog zeer primitief of zelfs glitchy.
- Over randjes en objecten heen klimmen is 50/50 of zelfs slechter, niets nieuws in BF games helaas.

Dat zijn een paar bugs die ik in de paar uren speeltijd tegen gekomen ben. Al met al heeft het akelig veel overeenkomsten met de BF4 beta, terwijl de engine toch al wel wat volwassener geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Nope, hie rbij mij ps4 ook

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10 17:13
Gisteren ook een aantal potjes gespeeld vooral als scout, wat beviel die class mij goed ten opzichte van BF4 waar ik eigenlijk nooit als scout heb gespeeld. Deze map leent zich uitstekend voor deze class. Het bewegen en gunplay voelt soepeler aan dan ooit, waar ik in voorgaande delen het altijd wat stroever vond. Verder een aantal bugs tegengekomen zoals de backpack die een soort slingerbeweging om de speler heen blijft maken. En wanneer je doodgeschoten wordt in een turret of iets dergelijks kun je na je dood nog even doorschieten ( dit zit ook nog in BF4! ). Voor de rest nog niets game brekend tegengekomen. Over de tanks die OP zijn: er is een bug waardoor medailles,unlocks etc niet gehaald worden, vandaar dat de anti tank rifle voor niemand beschikbaar is en tanks nagenoeg vrij spel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Nja maar het revive en etc is nu natuurlijk moeilijk, mede dankzij de beta.
Je kan langer blijven liggen, ik deed dat gister ook niet want je wilt snel weer verder spelen ipv op de grond liggen. Dat de kaart aangeeft dat ze er nog netjes liggen zal dan wel een bug in de beta zijn. Ik ga dit spel dan ook niet op bugs afrekenen daar waar het nog een beta is.
De bugs die jij noemt heb ik op de xbox one nog niet gezien (wel het pauze menu openen de eerste keer dat ging zeer traag).

Daarnaast blijf ik erbij (net nog 1 potje gedaan omdat ik dacht wel zin erin te hebben, maar daarna weer afgesloten) de map vind ik gewoon helemaal niks aan. Alsof ik gewoon in afghanistan anno 2016 loop, zo spelen de wapens ook, de voertuigen en wapens zien er alleen wat anders uit, het WW1 design.

Zo weet ik niet hoe de snipers in WW1 in het echt waren, maar zo'n makkelijk bestuurbare sniper als in BF1 heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een bf game heb ik zo het idee.

Iemand hier die weet of er tijdens de beta nog een andere map komt? Ik hoop van wel, anders zal de beta hier niet meer gespeeld worden..
Bugs zullen wel gefixed worden, maar weet niet of aantal dingen nu 'by design' zo horen of niet (bv X om deurtje open te doen, moet je aardig netjes voor gaan staan, maar een raampje kapot meppen kan weer niet), snipers waren zonder twijfel de meest gespeelde class, ik wist niet dat ze in WW1 al zulke high-tech scopes hadden? Terwijl de rest op z'n best iron scope of vage crosshair hebben.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Trouwens meer mensen op PS4 dat je deuren en ramen kan openen met vierkantje maar dat er dan ook altijd tegelijk een reload zal plaatsvinden omdat dit ook onder dezelfde knop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 09:32
Waar kan je dadelijk zonder code de game downloaden voor pc? Is dat gewoon op Origin of op de battlefield pagina? Iemand ook al een idee hoe laat dit ongeveer zal zijn?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Bugs zullen wel gefixed worden, maar weet niet of aantal dingen nu 'by design' zo horen of niet (bv X om deurtje open te doen, moet je aardig netjes voor gaan staan, maar een raampje kapot meppen kan weer niet), snipers waren zonder twijfel de meest gespeelde class, ik wist niet dat ze in WW1 al zulke high-tech scopes hadden? Terwijl de rest op z'n best iron scope of vage crosshair hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.thefirearmblog.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/mvc_009s-tm-tfb.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:51:
- Flamethrowers doen nog damage nadat het slachtoffer al een tijdje gerespawned is.
- Nog veel onzichtbare randjes en kantjes in de map, waardoor snipen vanuit en richting cover te vaak mislukt.
- Over randjes en objecten heen klimmen is 50/50 of zelfs slechter, niets nieuws in BF games helaas.

Dat zijn een paar bugs die ik in de paar uren speeltijd tegen gekomen ben. Al met al heeft het akelig veel overeenkomsten van de BF4 beta, terwijl de engine toch al wel wat volwassener geworden is.
Onzichtbare randjes en dingen ben ik ook tegengekomen (niet zoveel als voorgaande delen, maar laat ik dat maar op een beta issue houden)
Over objecten heen springen gaat hier ook heel vaak fout... Dan ben ik al geïrriteerd en blijf ik net zo lang vooruit lopen/springen totdat die over het kleine drempeltje heen gaat. Dit viel mij deels ook op bij BF4, niet bij Hardline.
Wat ik ook veel zag, bijv een gebouw was zo goed als ingestort, maar delen plafond die zweefde nog in de lucht ( ook wel typisch BF kwaliteit, maar hier wel weer zeer extreem vergeleken voorgaande delen, laat ik dat ook maar op de beta versie houden ).
Qua gameplay, en dan vooral wanneer je bij de ''vlaggen'' komt, ja dan is het gewoon CoD, flink spraye en kills maken. Ik vind het zeer snel lopen allemaal (niet qua fps maar qua gameplay / gevechten). In BF4 kan je ook wel drukke gebieden opzoeken, maar dan gaat het niet zo chaotisch en snel (like cod) zoals in BF1.

De guns, tsja, ik wist / vond zelf ook dat het niet te SIM moest worden, maar deze wapens... Ik hoef amper te aimen om gewoon kills te maken. Het zou me dan ook niks verbazen dat bepaalde stats van wapens 1:1 overgenomen zijn van de voorgaande delen, wapens zijn net zo secuur en snel als in bijv BF4. Behalve de sniper, dat lijkt wel een sniper uit 2020 te zijn zo secuur en snel schiet die.

Ik snap van sommige dan ook wel de vergelijking met Star Wars Battlefront.
BF is gewoon altijd BF geweest. Battlefront was voor mij (en vele andere) een soort combi CoD en BF.
Datzelfde idee geeft BF1 mij ook: mix van BF en CoD, in een WW1 jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Paulus07 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:56:
Trouwens meer mensen op PS4 dat je deuren en ramen kan openen met vierkantje maar dat er dan ook altijd tegelijk een reload zal plaatsvinden omdat dit ook onder dezelfde knop zit?
Volgens mij is dat nooit anders geweest, althans zolang ik BF speel ken ik me die situatie herinneren.

2x drukken om de deur te openen (gedachten dat die de eerste keer niet pakt, en je haast hebt dus nog een keer klikt) is deur openen en reloaden.
Te lang ingedrukt houden kan ook resulteren in deur openen gevolgd door reloaden.

Ik zelf maak die ''fout'' zo goed als niet meer, maar het is wel herkenbaar wat je zegt. Dit zal denk ik ook geen bug zijn, maar gewoon een reeks commando's die jij invoert en het spel 1 voor 1 afhandelt.

Als het neefje van mijn vrouw langskomt en Fifa wilt doen (totaal niet mijn spel) dan is het ook: bal aannemen en ik schiet hem direct weg.. 2x een actie uitgevoerd (afpakken / schieten), terwijl mijn bedoeling alleen was om de bal te pakken xd.. Zelfde situatie als met deuren openen..

[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Aangezien ik vannacht niet kon slapen nog maar een paar potjes gespeeld en tegen mijn gevoel in eens met een sniper gespeeld en met die keuze is mijn k/d ontzettend gestegen in positieve zin. Tot die tijd had ik het gevoel dat ik dood bleef gaan en toen ik eenmaal sniper was voelde ik me gelijk de held van het slagveld :+ Toch raar dat ik als onervaren sniper zoveel kills kon maken op echt grote afstanden.

Aan het aantal snipers te zien is dat voorlopig de beste tactiek voor deze map op de tanks na. Beetje jammer dan weer dan veel mensen liever van A naar F lopen dan mee te rijden in de tank. Een tank met alle plekken bezet is zwaar overpowered naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gisteravond met een paar vrienden lekkere potjes gespeeld. Draaide erg soepel, maar halvewege een potje begon de boel te haperen en heb ik 't maar ff van ultra > high gezet en toen was het gerammel over. En ik als non-wsad gamer heb last van 't euvel dat je custom keys niet altijd werken. Zodra ik een vehicle in stap, worden de standaard controls van kracht. Irritant, maar ach, dan speel ik wel bijrijder :+

Verder idd wat moeite over rotsen te klimmen, revive-animaties zijn vaak foetsie, stukken hek en co staan 2 meter hoog in beeld :P Voor een beta valt het me echter zeker niet tegen. Zo weer even wat potjes doen.
Tanks zijn wel overpowered, je moet echt met een paar man flink anti tankgranaten gooien (at mijnen leggen perhaps, nog niet unlocked) anders is er geen beginnen aan.

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 31-08-2016 10:04 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 12:29
Maikjuh schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:58:
Waar kan je dadelijk zonder code de game downloaden voor pc? Is dat gewoon op Origin of op de battlefield pagina? Iemand ook al een idee hoe laat dit ongeveer zal zijn?
Zou ik ook heel graag willen weten. Iemand die weet hoe en wanneer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Klitse schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:59:
[...]

Ja daar maak ik mij ook zorgen over. Ik zat gisteren als enige gunner in een tank. Mijn chauffeur reed gewoon van punt naar punt en ik kon met F2 en F3 afwisselend iedereen neerknallen. Elke keer als onze tank geraakt was reed mijn chauffeur uit zicht en repareerde onze tank.
Uiteindelijk als eerste geeindigd met iets van 20000 punten en een k/d van 25 :+ .
vieze hacker! :(

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16
SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:54:
[...]
Bugs zullen wel gefixed worden, maar weet niet of aantal dingen nu 'by design' zo horen of niet (bv X om deurtje open te doen, moet je aardig netjes voor gaan staan, maar een raampje kapot meppen kan weer niet).
Dit is ook iets wat in de alpha prima ging, maar in de beta een drama is!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bedoel niet de looks, maar als ik wat suppression kreeg op m'n medic wel m'n beeld aardig wazig, met die sniperscope bleeft alles crispy clear, geen sway bij bewegen en gewoon hipfire close range accurater dan m'n medic gun :/ Zal nog wel aangepast worden, maar snap wel aardig waarom iedereen sniper gaat.

En het mag wel iets duidelijker zijn wat nu wel en niet een tank kan damagen, zo kan zo'n zware gattling wel damage doen, maar zo'n kleine tank turret kan dit weer niet. (dacht die achter-schutter van vliegtuig ook).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

Misschien omdat ik hardcore gewend ben... maaaar ik vind dat kogels wel wat meer damage mogen doen. En helemaal die van sidearms! Ik heb namelijk het mentale beeld van een .45 uit een 1911 toch best wel de boodschap overbrengt :+

Wat wel grapig was, ik schoot met een K bullet op een turret van de armored train... en zowaar werd deze disabled :D Trof ik dat ding nou op precies het juiste moment waarop ie alleen nog maar geaaid hoefde te worden, of is er een sweet spot die ik per toeval ontdekte?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 09-10 20:32
Ligt het aan mij of kan ik nergens instellen dat de muiswiel naar het volgende/vorige wapen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

SPOXYWOXY schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:14:
Ligt het aan mij of kan ik nergens instellen dat de muiswiel naar het volgende/vorige wapen gaat?
Dat stond bij mij al zo, maar let wel anders dan met BF4 cycle je nu alleen tussen primary en secondary heen en weer, niet verder naar je gadgets/granaten etc.

Mouse axis 2 was dat uit m'n hoofd.

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 31-08-2016 10:15 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Inmiddels staat de beta online op Origin (Store > Gratis games > Demo's en beta's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 13:43
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:51:

Dat zijn een paar bugs die ik in de paar uren speeltijd tegen gekomen ben. Al met al heeft het akelig veel overeenkomsten met de BF4 beta, terwijl de engine toch al wel wat volwassener geworden is.
Als je een klim animatie bedoeld los gezien zijn foes gewoon makkelijk van een ladder af te schieten.
De rest van de punten ben ik het wel mee eens, vooral de comment over het klimmen op rotsen bij bijvoorbeeld punt A. Klim je ergens op glij je automatisch weer weer (op een vlak stuk grond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
steveman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Dat stond bij mij al zo, maar let wel anders dan met BF4 cycle je nu alleen tussen primary en secondary heen en weer, niet verder naar je gadgets/granaten etc.

Ja dat is best irritant want het gaat nu soms zo snel dat je weer 'terug' komt bij je pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Open beta is net voor mij unlocked (PC).

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
eMKa schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:17:
Open beta is net voor mij unlocked (PC).
Voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Met uitzondering van console gebruikers? Wel bijzonder eigenlijk dat zoiets dan niet tegelijk online gaat op ieder platform.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
steveman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Ja volgens mij staat dat ook zo ingesteld, maar in-game gaat dan mijn cursor naar links of rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Bellerophon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Met uitzondering van console gebruikers? Wel bijzonder eigenlijk dat zoiets dan niet tegelijk online gaat op ieder platform.
Op Origin is ie nu unlocked inderdaad.

Op consoles kan het wel eens tot 17 a 18 uur duren. Geen idee of dit klopt, maar kwam dit tegen in artikel op Eurogamer:

As for everyone else, access could begin around a similar time on August 31 (5pm UK time) judging from when other EA betas have gone live, including the very recent Titanfall 2 technical test. To start playing, simply download the client from that system's store (PlayStation Store, Xbox Live, or Origin on PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Er waren best veel lege servers nog, dus mooi dat er meer mensen bij komen (wat me dan doet afvragen wat het nut was van deze "insider" BS... maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Bellerophon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Met uitzondering van console playstation gebruikers? Wel bijzonder eigenlijk dat zoiets dan niet tegelijk online gaat op ieder platform.
Hmm een kennis van me is momenteel BF1 via de xbox one aan het doen, zonder insider code..

PSN is altijd een ander verhaal met hun storingen en vertragingen op dit gebied :P Al een aantal berichten deze ochtend in dit topic gezien van PS gebruikers die niet eens online kunnen met hun apparaat. Misschien tot dat ook weer een deel van het probleem is?

Xbox had ik gister al wegens de insider beta code, maar is nu ook voor iedereen beschikbaar (althans, anders kon mijn kennis hem nu niet aan het spelen zijn op de xbox one xd )

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
Ik kwam deze link tegen op reddit. Ik heb zelf geen playstation, dus onbekend of hij werkt.
https://store.playstation...05217_00-TBETA00000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:25:
[...]

Hmm een kennis van me is momenteel BF1 via de xbox one aan het doen, zonder insider code..

PSN is altijd een ander verhaal met hun storingen en vertragingen op dit gebied :P

Xbox had ik gister al wegens de insider beta code, maar is nu ook voor iedereen beschikbaar (althans, anders kon mijn kennis hem nu niet aan het spelen zijn op de xbox one xd )
Zou echt een bak zijn als Sony gewoon zoiets heeft van "Meh, fuck it... gooi die demo pas maar online met de middag update" :')

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/Qqq8b2K5qsg8M/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Bellerophon schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Zou echt een bak zijn als Sony gewoon zoiets heeft van "Meh, fuck it... gooi die demo pas maar online met de middag update" :')

[afbeelding]
Oh dat weet ik niet, dit was 1 van de redenen (uiteraard niet BF1, maar wel al hun storingen en gezeik) om over te gaan naar de xbox een 1-2 jaar geleden.. Helft van de tijd was ik offline met dat ding.

Maar goed dat is een hele andere discussie xd, hopelijk komt die voor jullie ook ieder moment normaal in de ''store'' terecht!

Edit: haha onder mij weer de volgende klacht xd Yeaah its for the players

[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

En ondertussen kan ik op de PS4 maar niet verbinden met de servers. FML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Thnx voor de link
FraxleNL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:32:
En ondertussen kan ik op de PS4 maar niet verbinden met de servers. FML.
Waarom is het dan gelijk FML? Omdat je een beta niet kan spelen? Misschien is het even druk op de PS4 servers omdat veel mensen nu tegelijk de beta aanslingeren oid.

[ Voor 28% gewijzigd door Griffin op 31-08-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Griffin schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Thnx voor de link

[...]

Waarom is het dan gelijk FML? Omdat je een beta niet kan spelen? Misschien is het even druk op de PS4 servers omdat veel mensen nu tegelijk de beta aanslingeren oid.
Mag ik niet even balen dat ik het spel niet direct kan spelen? Ik wacht wel geduldig af tot ik kan spelen, maak je maar geen zorgen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 18:19
[...]

Thnx voor de link

[...]

En dat duurt helaas al ruim 2 uur... Ik had net met Battlefield 4 ook geen connectie meer met de servers, game opnieuw opgestart en toen had ik weer verbinding. Beetje raar!

Bij de open beta werkt dit helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
[...]

Thnx voor de link

[...]

Nou buiten dat ik zelf niet eens weet wat FML is (zal wel gamer/scheld taal zijn), kan ik wel begrijpen dat het zwaar vervelend is, vooral als je weet dat het op de PC en xbox geen probleem vormt. En jij dan met je console; for the players, niet veel kan omdat er alweer server problemen zijn xd
Zit je dit topic te volgen, word je helemaal gehyped, zit je met je gebakken ps opgescheept.. Lijkt me ook niet echt leuk eerlijk gezegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 13:02
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

Nou buiten dat ik zelf niet eens weet wat FML is (zal wel gamer/scheld taal zijn)
Fuck My Life :9

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ah kijk, ja dat is wel dieptreurig als je dat zegt omdat de PSN server weer eens niet lekker loopt (waar je volgens mij als PS gebruiker wel gewend aan zou moeten zijn).
Maar goed, fuck zijn life dan maar xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

Nou buiten dat ik zelf niet eens weet wat FML is (zal wel gamer/scheld taal zijn), kan ik wel begrijpen dat het zwaar vervelend is, vooral als je weet dat het op de PC en xbox geen probleem vormt. En jij dan met je console; for the players, niet veel kan omdat er alweer server problemen zijn xd
Zit je dit topic te volgen, word je helemaal gehyped, zit je met je gebakken ps opgescheept.. Lijkt me ook niet echt leuk eerlijk gezegd :D
Het is idd Fuck My Life. En ja ik snap dat het vervelend is maar om dan gelijk maar FML te gaan lopen roepen... ach ligt vast aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hahaha snap FraxleNL wel, voel een beetje hetzelfde.
Heb na een drukke tijd eens een ochtendje vrij, dus dacht ik: kan ik de beta eens beetje spelen.

Servers down....

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Griffin schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Het is idd Fuck My Life. En ja ik snap dat het vervelend is maar om dan gelijk maar FML te gaan lopen roepen... ach ligt vast aan mij.
Haha, ik zie hem al binnen 1 minuut dood gaan als het spel eindelijk werkt op zijn PS en hij de controller door de TV gooit :D

Nee even zonder dollen: verwacht er maar niet teveel van, ik kon het spel plots spelen, wist niet eens dat ik de code al binnen had, en ik vond het maar tegenvallen over het algemeen. Laat ik het hierop houden: je mist niet veel, en 8-9 dagen deze beta doen ga je niet volhouden (denk ik). Dus je (persoon die FMLOMFGFDGD roept) hebt nog genoeg tijd om een paar potjes te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ach, gevalletje van een mug een olifant maken. Neem het niet te serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 08:42
Ik vind het wel een leuk spel maar heb totaal geen ww1 gevoel erbij, meer een soort Team Fortress.

Wat ik ook niet zo leuk vind is dat ik achter een enemy aanging en toen leaving the battlefield te horen kreeg, zat in een een tank en had net een bocht gemaakt achter een muurtje, kon dus niet op tijd terugkeren = dood. Hekel aan opgelegde grenzen, al helemaal zo dichtbij de vuurhaard.

Ik heb alles op low zo rond de 100 fps, ziet er goed uit ondanks de settings. (760 2gb, 16gb). Welke setting zou mij wat meer eyecandy geven zonder al teveel in te leveren? textures van low naar mid zag ik geen verschil eerlijk gezegd, behalve een 15 fps drop. Zal sowieso wat gaan proberen, maar een tip is welkom.

Edit: Lightning & efffects quality naar high (van low) heeft geen effect op mijn FPS.
Zal met elke pot nog wat proberen en ervaringen toevoegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sunrise op 31-08-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 16:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Op de ps4 ook
Zoeken naar battlefield en je ziet em staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ApC_IcE schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:51:
Op de ps4 ook
Zoeken naar battlefield en je ziet em staan
Klopt, de link was al geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robert777 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:48:
Ik vind het wel een leuk spel maar heb totaal geen ww1 gevoel erbij, meer een soort Team Fortress.

Wat ik ook niet zo leuk vind is dat ik achter een enemy aanging en toen leaving the battlefield te horen kreeg, zat in een een tank en had net een bocht gemaakt achter een muurtje, kon dus niet op tijd terugkeren = dood. Hekel aan opgelegde grenzen, al helemaal zo dichtbij de vuurhaard.

Ik heb alles op low zo rond de 100 fps, ziet er goed uit ondanks de settings. (760 2gb, 16gb). Welke setting zou mij wat meer eyecandy geven zonder al teveel in te leveren? textures van low naar mid zag ik geen verschil eerlijk gezegd, behalve een 15 fps drop. Zal sowieso wat gaan proberen, maar een tip is welkom.
Same, zal misschien ook wel aan de map liggen. En we hebben natuurlijk nog maar een beperkt aantal unlocks.

Opgelegde grenzen zijn echt een deel van BF. Die gaan niet verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

servers down op ps4... zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

Same, zal misschien ook wel aan de map liggen. En we hebben natuurlijk nog maar een beperkt aantal unlocks.

Opgelegde grenzen zijn echt een deel van BF. Die gaan niet verwijderd worden.
Opgelegde grenzen vind ik ook logisch, of ze zouden al een giga muur om elke map heen moeten bouwen (ziet niet uit).
Maar hij heeft het over het actie gedeelte waar vlak daarlangs de grens ligt..
BF dwingt je zo een CoD situatie te maken, oftewel iedereen zit in dat stuk bij de ''verover'' punten, en mede wegens de gameplay geeft dat (voor mij) geen leuke ervaring.
Grenzen buiten het actie gebied zijn dan wel weer ver te zoeken, dit terwijl daar helemaal niks gebeurt simpelweg omdat daar niks te doen valt..
Kortom: onlogische ''onzichtbare'' grenzen.

Ook dit zal weer door de ''slechte'' map komen, alle verover punten zijn in een klein deel van de map geplaatst, gevecht vind dus maar op 1 klein plekje plaats = chaos. Dit creëert gewoon een CoD situatie.
Ik had dan ook liever gezien dat ze nog een andere map in de beta gestopt hadden, of dit deden afwisselen, bijv 2 dagen deze map, dan 2 dagen een andere map.
Als de andere maps niet veel beter zijn dan deze, dan weet ik niet eens of het spel hier gaat komen.. Daar waar ik van een instantbuy overtuigd was, is dat met de huidige beta niet het geval meer.
Nu besef ik al te goed dat je een game niet moet laten liggen dankzij een zwakke beta, maar de map keuze... Hoe komen ze erbij.. Wellicht was de map al beter geweest indien de conquest punten verspreid waren (dan nog vond ik het bar weinig aan, maar was de actie wel beter verspreid geweest).

Mijn gedachten van BF1 was juist: tactisch spelen, beperkte wapens, weinig automatische geweren en etc. Iets serieuzer dan voorgaande BF (3/4) maar wel leuk voor iedereen. De beta is alles behalve dat helaas (waarom, in hemelsnaam deze map... CoD in afghanistan anno 2016 lijkt het wel).

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Laatst online: 05-10 11:05
J0ey schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:15:
Inmiddels staat de beta online op Origin (Store > Gratis games > Demo's en beta's).
Top! Kan ik vanavond eindelijk zelf ook even spelen aangezien ik gisteren geen key had gekregen ook al was ik allang ingeschreven als insider. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Op de Xbox en PC werken ze wel gelukkig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Speelde gisteren even op mijn laptop (980M) en zit zo met ultra rond de 60 a 70 fps. Ziet er echt super gaaf uit maar wat is het wel ontzettend wennen in vergelijking met BF4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 20:49
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Opgelegde grenzen vind ik ook logisch, of ze zouden al een giga muur om elke map heen moeten bouwen (ziet niet uit).
Maar hij heeft het over het actie gedeelte waar vlak daarlangs de grens ligt..
BF dwingt je zo een CoD situatie te maken, oftewel iedereen zit in dat stuk bij de ''verover'' punten, en mede wegens de gameplay geeft dat (voor mij) geen leuke ervaring.
Grenzen buiten het actie gebied zijn dan wel weer ver te zoeken, dit terwijl daar helemaal niks gebeurt simpelweg omdat daar niks te doen valt..
Kortom: onlogische ''onzichtbare'' grenzen.

Ook dit zal weer door de ''slechte'' map komen, alle verover punten zijn in een klein deel van de map geplaatst, gevecht vind dus maar op 1 klein plekje plaats = chaos. Dit creëert gewoon een CoD situatie.
Ik had dan ook liever gezien dat ze nog een andere map in de beta gestopt hadden, of dit deden afwisselen, bijv 2 dagen deze map, dan 2 dagen een andere map.
Als de andere maps niet veel beter zijn dan deze, dan weet ik niet eens of het spel hier gaat komen.. Daar waar ik van een instantbuy overtuigd was, is dat met de huidige beta niet het geval meer.
Nu besef ik al te goed dat je een game niet moet laten liggen dankzij een zwakke beta, maar de map keuze... Hoe komen ze erbij.. Wellicht was de map al beter geweest indien de conquest punten verspreid waren (dan nog vond ik het bar weinig aan, maar was de actie wel beter verspreid geweest).

Mijn gedachten van BF1 was juist: tactisch spelen, beperkte wapens, weinig automatische geweren en etc. Iets serieuzer dan voorgaande BF (3/4) maar wel leuk voor iedereen. De beta is alles behalve dat helaas (waarom, in hemelsnaam deze map... CoD in afghanistan anno 2016 lijkt het wel).
Grappig om te lezen dat je jouw mening als feit ziet en dat DICE hier een totaal verkeerde keuze heeft gemaakt in de map. Ik heb enorm veel lol met de game en vind de map ook zeer leuk. Heb ook geen moeite met de plaatsing van de punten. Vind juist dat er nu 3/4 area's zijn waar je uit kan kiezen. Oke, ga ik nu even full out voor D/C of iets meer laidback voor A/B of ga ik liggen campen bij F/G, of jongens kom wel gaan even snel langs E, extra voertuigen en paarden! Maargoed smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
swoutr schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:12:
[...]

Grappig om te lezen dat je jouw mening als feit ziet en dat DICE hier een totaal verkeerde keuze heeft gemaakt in de map. Ik heb enorm veel lol met de game en vind de map ook zeer leuk. Heb ook geen moeite met de plaatsing van de punten. Vind juist dat er nu 3/4 area's zijn waar je uit kan kiezen. Oke, ga ik nu even full out voor D/C of iets meer laidback voor A/B of ga ik liggen campen bij F/G, of jongens kom wel gaan even snel langs E, extra voertuigen en paarden! Maargoed smaken verschillen.
Nou ik probeer in al mijn reacties wel tig keer te vermelden: vind ik, persoonlijk, zo denk ik erover.
Mag nu ook wel zo'n beetje gewoonweg duidelijk zijn xd .

Smaken verschillen zeker, ik was echt een BF liefhebber, tot deze beta. Uiteraard, vind ik, en ook ik weet (dit heb ik volgens mij al 20x gezegd haha) dat het een beta is..
Toch had ik liever een andere map gezien, als ik CoD style wil spelen dan koop ik wel CoD. Als BF liefhebber lijkt het me sterk dat je deze beta als een top BF1 WW1 game zult zien.

Ook direct de reden waarom ik zei: ik had beter de beta links kunnen laten liggen, hoewel het dan alsnog een instant buy geworden was.. Instant buy wordt het nu sowieso niet meer. Van de andere kant vind ik dat een beta je moet overtuigen het spel te kopen (je dient wel door bepaalde bugs heen te kunnen kijken, daar lig ik dan ook niet wakker van), en dat doet deze totaal niet bij mij.

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dat men geen WW1 gevoel heeft kan ik begrijpen op deze map.Ik denk dat de eerste map van de alpha eerder een WW1 gevoel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

CoD in afghanistan anno 2016 lijkt het wel).
Precies dit gevoel had ik ook. Toch jammer :-( , want ik had echt dat WW gevoel willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:16:
[...]

Nou ik probeer in al mijn reacties wel tig keer te vermelden: vind ik, persoonlijk, zo denk ik erover.
Mag nu ook wel zo'n beetje gewoonweg duidelijk zijn xd .

Smaken verschillen zeker, ik was echt een BF liefhebber, tot deze beta. Uiteraard, vind ik, en ook ik weet (dit heb ik volgens mij al 20x gezegd haha) dat het een beta is..
Toch had ik liever een andere map gezien, als ik CoD style wil spelen dan koop ik wel CoD. Als BF liefhebber lijkt het me sterk dat je deze beta als een top BF1 WW1 game zult zien.

Ook direct de reden waarom ik zei: ik had beter de beta links kunnen laten liggen, hoewel het dan alsnog een instant buy geworden was.. Instant buy wordt het nu sowieso niet meer. Van de andere kant vind ik dat een beta je moet overtuigen het spel te kopen (je dient wel door bepaalde bugs heen te kunnen kijken, daar lig ik dan ook niet wakker van), en dat doet deze totaal niet bij mij.
het is een fucking grote map, hoe kan dat ooit als COD aanvoelen? de map dan he... 7 vlaggen, vind ik behoorlijk groot ala BF, dus begrijp je "klacht" niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vinom schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:17:
Dat men geen WW1 gevoel heeft kan ik begrijpen op deze map.Ik denk dat de eerste map van de alpha eerder een WW1 gevoel geeft.
Andere kant zal deze wel in de rotatie gaan komen, zal je meteen zien dat er gewoon maps tussen zullen zitten waar meteen de helft de server weer verlaat :P

(ik had grappig genoeg meer een wilde westen gevoel met die kleine tentjes en treinrails, het is dat er geen stoomtrein bij zat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

het is een fucking grote map, hoe kan dat ooit als COD aanvoelen? de map dan he... 7 vlaggen, vind ik behoorlijk groot ala BF, dus begrijp je "klacht" niet.
Ik zeg nergens dat het een ''fucking'' kleine map is? Het actiegebied, ja dat is echt wél klein..
Ze hadden ze map nog 10x groter kunnen maken, het actiegebied blijft even klein. Het actiegebied voelt voor mij dan ook als CoD aan.

Je begrijpt inderdaad mijn klacht niet omdat jij het actiegebied waar ik het over heb, gelijk ziet aan de map size.
Je hebt niks aan een grote map als alle actie maar op 1 klein gebied plaatsvind.

Al hadden de 30 vlaggen in dat kleine gebied gestopt, dat maakt het spel nog niet groter?

Ja je kan wel de hele map af lopen / rijden, dan ben je wel even bezig, je maakt dan ook niks mee omdat er niks afspeelt, behalve zand en misschien een vliegend projectiel die je niks kan maken.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 31-08-2016 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik geef het vanavond nog een poging maar mijn 1e indruk van de game is ook erg teleurstellend. had er meer van verwacht. rare map keuze ook voor een beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Ik zeg nergens dat het een ''fucking'' kleine map is? Het actiegebied, ja dat is echt wél klein..
Ze hadden ze map nog 10x groter kunnen maken, het actiegebied blijft even klein. Het actiegebied voelt voor mij dan ook als CoD aan.

Je begrijpt inderdaad mijn klacht niet omdat jij het actiegebied waar ik het over heb, gelijk ziet aan de map size.
Je hebt niks aan een grote map als alle actie maar op 1 klein gebied plaatsvind.

Al hadden de 30 vlaggen in dat kleine gebied gestopt, dat maakt het spel nog niet groter?

Ja je kan wel de hele map af lopen / rijden, dan ben je wel even bezig, je maakt dan ook niks mee omdat er niks afspeelt, behalve zand.
Wat mij betreft hadden ze wel een vlag tussen A/B/C/D - woestijn - E mogen plaatsen. Maar ja, ze zullen dat niet gedaan hebben, omdat dan het element van de trein in het niet valt (zodat de verliezende partij het tij kunnen keren).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vind er ook weinig aan, kan de eerste bf ooit worden die ik niet ga kopen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Helaas helemaal eens met Lopende Vogel. De map kan wel groot zijn ; het actiegebied is klein.

Dit kan mij qua gameplay niet bekoren ; team/squad play is vér te zoeken. (Nog minder dan in BF4).

Graphics idd prima, performance ook. Zelfs de laadtijden zijn enorm kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gisteren heb ik een paar uur op de pc kunnen spelen. Specs:

• Intel i5 4670K
• AMD R9 290 4GB
• 16 GB RAM
• 2560x1440

Met de videosettings op auto heeft de PC het er bij vlagen moeilijk mee, en voelen muisbewegingen erg stroperig aan. Er lijkt dan ook een soort motion blur te worden geïntroduceerd. Na alles op medium te hebben gezet, speelt het spel met een strakke 100 FPS, maar bij framedrops keert de stroperigheid terug.

Mooi moment om m'n machine te upgraden dus.

Verder, inhoudelijk: ik ben gezien mijn ervaringen en stats in BF2, 3 en 4 voertuigsloper in hart en nieren, en heb nu dus met name als assault gespeeld. Dingen die opvallen:

Dynamiet
Plakt niet. Niet aan de map, niet aan jouw voertuigen en niet aan die van de vijand, dus de staven rollen maar wat door het level. Om een tank met dynamiet te slopen, moet je bijzonder goed kunnen voorspellen, of gewoon tegen een tank gaan staan en jezelf samen met je explosieven opblazen,

Antitankmijnen
Werken niet tegen paarden, en zijn echt alleen op de grond te plaatsen. Niet op voertuigen. In combinatie met bovenstaande lijkt het op dit moment dus niet mogelijk om een kamikazejeep te bouwen, wat mij erg teleurstelt.

Granaten
Lijken een stuk zwaarder dan hun moderne tegenhangers, dus je moet een flink stuk hoger mikken om ze dezelfde afstand te gooien.

Voertuigen
Lijken een stuk lichter, en plakken ook niet aan de map. Menig tank eindigt ondersteboven.

Paarden
Je wordt bijzonder makkelijk van je paard geschoten, terwijl schieten vanaf een paard behoorlijk wat oefening vergt.

Daarnaast is het nogal apart dat een paard eigenlijk gewoon een voertuig is met benen in plaats van wielen: je kunt een paard waarop een vijand zit helemaal aan gort schieten en de berijder doden, waarna het beest stokstijf blijft staan waar dat gebeurde. Dan bestijg jij dat beest, en loopt 'ie vrolijk verder met jou op z'n rug.

Ook weigert een paard van randen te springen vanaf een bepaalde hoogte, en als je dan zelf aan de verkeerde kant afstapt, val je van diezelfde rand naar beneden.

Pickup weapons
Ik ben een vlammenwerper en minigun tegengekomen. Leuk, maar ze lijken niet te droppen. Je zit er dus aan vast tot je dood bent.

Vaste wapens
De anti-air en howitzers (het is geen artillerie, maar wat is het dan wel?) werken wel grappig en lijken over genoeg vuurkracht te beschikken. Wel jammer dat een shell maar 45 damage doet op een paard: zo'n ding hoort natuurlijk dwars door zo'n beest heen te gaan.

HUD
Met F kun je in veel voertuigen van type munitie wisselen. Vaak is het onduidelijk welk type je geactiveerd hebt (je kunt het herkennen aan de crosshair), en in sommige gevallen lijkt de teller onterecht op 0 te staan.

Verder vind ik het moeilijk te herkennen uit welke richting je geraakt wordt, en ook de hitpoints van jou en je eventuele voertuig zijn niet altijd even duidelijk.

Geluid
Gelukkig zit er een claxon op voertuigen, want dat was voor mij een dealbreaker geweest. Niets leuker dan al toeterend iemand doodrijden. [/nocontext]

Het geluid van de game zelf is prima in orde, wel is het nog even wennen om te herkennen waardoor je geraakt wordt, met name in voertuigen.

Glitches
Meerdere malen gezien hoe een jeep gewoon verdween na een hit van een tank, en het leek ook willekeurig of de inzittenden dat overleefden.

Long Neck is ook weer terug: met name wanneer anderen trappen beklimmen, zie je soms rugzakken alle kanten op uitrekken.

Uniforms van spelers in jeeps knipperen.

Al met al een leuke beta, maar het overtuigt me er nog niet echt van om het spel te kopen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Vanmorgen nogmaals een mooi aantal rondes gespeeld. Begonnen met wat Rush, maar die vind ik toch echt tegenvallen op deze map. Er is te weinig goede balans en er zijn simpelweg teveel idioten die in een hoekje gaan liggen snipen en niet mee aanvallen.

Daarna terug gegaan naar Conquest en daar heb ik me echt kostelijk mee vermaakt! De map vind ik weliswaar niet 100% de bom, maar naarmate je er langer op speelt, begint alles wel wat meer op zn plek te vallen. Ik heb deze keer vooral veel als infantry gespeeld, Medic en Assault, en daar heb ik echt veel mooie momenten in meegemaakt.

Hoogtepunt was een tank om zeep helpen met de anti-tank raket van Assault, vervolgens 1 raket over hebben en die gebruiken om de soldaat die er nog uit kon springen neer te 'snipen' :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
MEN-O schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:33:
Helaas helemaal eens met Lopende Vogel. De map kan wel groot zijn ; het actiegebied is klein.

Dit kan mij qua gameplay niet bekoren ; team/squad play is vér te zoeken. (Nog minder dan in BF4).

Graphics idd prima, performance ook. Zelfs de laadtijden zijn enorm kort.
Squad play is in de eerste maand(en) altijd erg laag bij Battlefield games op de mainstream servers.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
ThomasG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:35:
[...]
Dat is juist de bedoeling..
Ok.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Het is in ieder geval wel afwisselend om een keer geen moderne wapens etc te hanteren :) ben zelf meer into het ww2 gebeuren (misschien de volgende game? Dat zou bruut zijn met deze engine :D ) maar vanavond nog een poging wagen met wat andere wapens/class etc :)
Pagina: 1 ... 24 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.