Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

Ik heb hetzelfde. BF3, BF4, Hardline.. en me tig keer opgegeven voor het insider program. Jammer.. dan morgen maar. Ga ik hem ook lekker niet pre-orderen.. lekker puh
Pre-orderen moet je sowieso niet doen ;)

En wel vaag, ik heb een nieuw Origin account (met m'n echte e-mail ipv rare e-mail) aangemaakt zo'n 3 weken geleden en me aangemeld als insider. Vandaag gewoon een code ontvangen, terwijl ik 0 games heb op m'n nieuwe Origin account. Op mijn oude Origin account heb ik Bad Company 2, BF3 en BF4 en niks gekregen. Zit dus echt compleet geen logica in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Wow misschien ben ik met mijn verkeerde been uit bed gestapt, maar de beta valt me tot nu toe zwaar tegen. De map vind ik al helemaal niks en het voelt gewoon allemaal net niet lekker. Morgen nog maar eens een poging, maar hyped ben ik iig niet meer en ga er maar eens serieus over nadenken om voor Titanfall 2 te gaan aangezien die beta me juist positief heeft verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
ApC_IcE schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:24:
Ben aan het zoeken geweest.
Kan ik de beta spelen zonder de game aan te schaffen?
Of kan het alleen met de deluxe edition voor 90 euro.
Beta is alleen voor pre orders of kan ik een beta bestand downloaden in de ps store?
Ja, je kan de beta spelen zonder dat je de game hebt ge-preordered. Moet je wel een code hebben (die kreeg je als je je voor een bepaalde datum als insider hebt aangemeld en wat geluk had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 16:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Brogala schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

Ja, je kan de beta spelen zonder dat je de game hebt ge-preordered. Moet je wel een code hebben (die kreeg je als je je voor een bepaalde datum als insider hebt aangemeld en wat geluk had)
Dus het heeft geen zin om nu te preorderen.

En okk niet om me aan te melden.
Jammer. Dan maar wachten, lezen en kijken haha.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:34
Heb voor de XBOX One nog een key over. Laat maar netjes weten als je hem gebruikt hebt:

Members only: Key voor XBOX One
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 12:50

The_Worst

Unox

ApC_IcE schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:27:
[...]

Dus het heeft geen zin om nu te preorderen.

En okk niet om me aan te melden.
Jammer. Dan maar wachten, lezen en kijken haha.

Thanx
Morgen gaat de open bèta van start en dan kan iedereen meedoen, ook zonder sleutel.

Heb nog een paar potjes gespeeld en het is een leuke opvolger voor BF4. Hij zal er rond eind oktober of begin november ook wel in huis komen.

Ik lees veel kritiek op deze map maar ik vermaak mij er goed mee. Alleen goed naar dekking zoeken want veel snipers. Enige echte minpunt momenteel zijn de tanks, want volgens mij kan je daar als infanterie echt weinig tegen doen, of het is de onervarenheid van iedereen.

Mocht iemand de komende week een keer willen squadden op de PS4, voeg mij gerust toe.

[ Voor 42% gewijzigd door The_Worst op 30-08-2016 22:35 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik mag ook steeds niet spawnen op een squad mate die hulp nodig heeft, waarom?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 20:35
Ik ben wel weer erg enthousiast. Het spel is nog niet perfect, maar daar is een beta voor denk ik dan maar :).
Ik mis wel de squadcam zodat je kunt zien waar/hoe iemand zit voordat je besluit om op hem te spawnen.
En ik zoomde altijd in voordat ik ergens ging spawnen, dat lukt nog niet echt.

Rush is erg lastig, veel snipers, weinig samenwerking enzo.
Maar ik heb er wel weer veel zin in. Er komen wel anderen (betere) maps dus dat zit wel goed.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:32:
[...]

Morgen gaat de open bèta van start en dan kan iedereen meedoen, ook zonder sleutel.

Heb nog een paar potjes gespeeld en het is een leuke opvolger voor BF4. Hij zal er rond eind oktober of begin november ook wel in huis komen.

Ik lees veel kritiek op deze map maar ik vermaak mij er goed mee. Alleen goed naar dekking zoeken want veel snipers. Enige echte minpunt momenteel zijn de tanks, want volgens mij kan je daar als infanterie echt weinig tegen doen, of het is de onervarenheid van iedereen.

Mocht iemand de komende week een keer willen squadden op de PS4, voeg mij gerust toe.
Thanx maar komt ie dan als download in de store ergens? Nu vind ik em nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 12:50

The_Worst

Unox

Ja, de download zal morgen ergens verschijnen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:41:
Ja, de download zal morgen ergens verschijnen.
Ik zit morgen klaar thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:59
Wat heb ik alweer een hekel aan die tanks. In de andere battlefields voel ik me al machteloos tegen die dingen, en dan heb ik nog een RPG. Hier begin je niets tegen zo'n tank met je klappertjespistool en je enkele granaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
mcbacon0 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:43:
Wat heb ik alweer een hekel aan die tanks. In de andere battlefields voel ik me al machteloos tegen die dingen, en dan heb ik nog een RPG. Hier begin je niets tegen zo'n tank met je klappertjespistool en je enkele granaat.
Je hebt ook anti tank grenades.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Cartman! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:34:
Ik mag ook steeds niet spawnen op een squad mate die hulp nodig heeft, waarom?!
In voorgaande BF spellen kon je nooit op iemand spawnen als ze onder vuur zijn. Wellicht dat ze beschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
green-tea schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:46:
[...]

Zelfs dan is t geen doen, vaak kom je niet eens in de buurt zo'n ding te gooien. Ik heb grote twijfels of ik de beta nog wel een 2e dag ga starten...nare bijsmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Cartman! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:49:
[...]

Zelfs dan is t geen doen, vaak kom je niet eens in de buurt zo'n ding te gooien. Ik heb grote twijfels of ik de beta nog wel een 2e dag ga starten...nare bijsmaak.
Ik heb er geen problemen mee, ook andere niet ben vaak genoeg dood gegaan doordat 2 mensen van een aardige afstand anti-tank grenades gooiden en ik te traag was.

Moet toegeven dat de gameplay me nog niet helemaal zint, ik heb het gevoel dat ik battlefront in ww1 jasje speel, ipv bf in ww1 en battlefront vond ik persoonlijk niet super. Iets meer bf4 gevoel en ik ben blij.

[ Voor 19% gewijzigd door green-tea op 30-08-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook beta spelen :(

Hoelaat is die beschikbaar op ps4?

Zit echt veel hardliner te spelen uit verveling, dus alvast een weekje bf1 komt me goed uit :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 12-10 18:49
[...]

Dit is battlefield.
Goede kans dat er genoeg manieren zijn om tanks uit te schakelen. Maar dat je die eerst moet unlocken.
Nu op dag 1 + die class rank bug. Niemand heeft die unlocks nog.

En zover ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn er geen unlocks die tanks sterker maken. Dus ze worden vanzelf relatief zwakker.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
The.Sticky schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:20:
Nou zo, ik heb nu meerdere potjes gespeeld, zowel Conquest als Rush.. tot zover mijn bevindingen:

- Grafisch prachtig, kan het zelfs op Ultra draaien, maar vind High voldoende
- Geluid ook niets mis mee, heb de mannelijke stem meteen ingesteld, die bevalt prima
- Tanks zijn best wel overpowered. Ik heb echt dikke streaks al gehaald met de light tank, zonder dat iemand me echt in de weg zat / kon zitten. Daarbij vind ik het andersom ook niet heel goed te doen om dichtbij een tank te komen als Assault
- Vliegen ook al wel wat gedaan, dat voelt goed aan, maar vergt zeker wel oefening
- De map is geinig, maar ik vind 'm (nog) niet echt geweldig. Ik had persoonlijk liever de alpha map in de beta gehad
- Er is helaas nog weinig echte teamplay te merken, het is behoorlijk chaotisch allemaal. Wel 2 potjes gehad waarmee de gehele squad samenwerkte voor punten pakken, dat was erg leuk

Tot slot: ik ben nu level 13 volgens mij, maar al m'n class ranks staan nog steeds op 0?! Ik lees verschillende dingen, dat het bugged is, maar ook dat het lang duurt ofzo? Iemand hier helderheid over?

EDIT: dit beantwoord m'n vraag al grotendeels: Reddit post
Dankjewel! Erg nuttig om te weten. Vroeg me namelijk ook af waarom ik nog steeds op rank 1 sta met de assault rifles. Blijkbaar moet je dus elke potje op een andere server spelen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

Je hebt ook mijnen. En je kunt met de sniper tanks beschadigen als je 4 drukt (slechts 4 kogels), al mogen die schoten wel iets meer schade doen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

ThomasG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:52:
[...]
Je hebt ook mijnen. En je kunt met de sniper tanks beschadigen als je 4 drukt (slechts 4 kogels), al mogen die schoten wel iets meer schade doen wat mij betreft.
2x nu een light tank mee vernietigd :) K bullets!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:42
Beakzz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:24:
Wow misschien ben ik met mijn verkeerde been uit bed gestapt, maar de beta valt me tot nu toe zwaar tegen. De map vind ik al helemaal niks en het voelt gewoon allemaal net niet lekker. Morgen nog maar eens een poging, maar hyped ben ik iig niet meer en ga er maar eens serieus over nadenken om voor Titanfall 2 te gaan aangezien die beta me juist positief heeft verrast.
Haha ik ben met mijn juiste benen uit bed gestapt, een heerlijke dag gehad, en BF 1 gooide roet in het eten.
Titanfall2, niet veel aan gedacht, even de tech beta gedaan en direct werd ik in het spel getrokken.. BF1 waar ik echt op zat te wachten, vond ik tegenvallen..
Maar goed waarschijnlijk ook vanwege de map, ik vind die ook 10x niks (heb na 5 potjes de xbox one weer afgesloten).. Ik zal hem denk ik wel kopen, even kijken hoe de maps zijn (maar het wordt zeker weten na vandaag geen instant buy).
Morgen wel nog even op de PC een potje doen maar dan op ultra 1080p, hoewel dat puur is om te zien wat het grafische verschild met de xbox one (denk niet al teveel kijkend naar alle internet video's over de pc versie).

Hoe dan ook, het ligt niet aan je manier van opstaan xd Ik deel je mening (helaas) volledig..
Maar dan hou ik wel in gedachten, het is een beta, en het is een map van niks. Uiteraard ook alle menu's en wapens beperkt, althans daar heb ik zo goed als niks van gezien.
Hoewel het deel uitmaakte van WW1, krijg ik niet dat gevoel wat ik hoopte te krijgen, again, dankzij deze map.. Alsof ik CoD in Afghanistan zat te doen, en ezels omgetoverd waren tot paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Zo net ff snel de eerste 2 potjes rush gespeeld:

Eerst indruk: het speelt enorm traag vergeleken met battlefield 4 (Welke ik gister toevallig nog even gespeeld heb) maar het bevalt me prima! (Nog) minder fast paced dan deel 3 en 4, ik juich het alleen maar toe. Morgen weer is verder kijken voordat ik echt conclusies ga trekken, de meeste tijd van de 2 rondjes in de heavy tank doorgebracht(wat een beest met een goede squad en als je weet hoe je hem het beste moet gebruiken)
green-tea schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:46:
[...]
Vlak voor het einde van de ronde die ik net speelde werd ik gehit door 4-5 anti tankgrenades van 1 squad, daar kreeg mijn heavy tank het wel ff benauwd van haha (paar hp health over) maar gelukkig was de ronde net op tijd afgelopen haha! Volgens mij is dat de beste tactiek: niet in je eentje een tank aanvallen maar proberen te vluchten met die bayonetcharge! _/-\o_ en pas aanvallen als je merkt dat je squad ook meewerkt (headset aanbevolen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Na Dx12 aangezet hebben crasht me spel.
Opnieuw installeren heeft geen zin.
Kom niet meer in het menu om dit te wijzigen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik weet nog van de Alpha dat je ook nog als Assault een anti tank rifle had.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
CallmeGod schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:58:
Na Dx12 aangezet hebben crasht me spel.
Opnieuw installeren heeft geen zin.
Kom niet meer in het menu om dit te wijzigen.

Iemand een idee?
De map "Battlefield 1 Open Beta" uit je Mijn Documenten map verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
ThomasG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:00:
[...]
De map "Battlefield 1 Open Beta" uit je Mijn Documenten map verwijderen.
Gracias dit werkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb er ook nog een tweede korte sessie ingegooid. Conquest nu.

-De game blijft grafisch extreem indrukwekkend terwijl ik een combinatie van medium en high settings draai en de meeste speciale effecten uit heb staan. Framerate is constant en vrij stabiel. Op technisch vlak is deze beta uitzonderlijk en voor DICE standaarden ronduit bizar goed.
-De map is volledig ongeschikt voor Rush en de 24 player cap maakt het alleen maar erger. Er zijn veel te veel plekken om bushwookie te spelen en het mapontwerp nodigt dit ook uit. Het resultaat is een slechte spelervaring omdat beiden teams lopen te snipen of een team het andere team sloopt.
-De tanks zijn op het moment behoorlijk OP. De antitankgranaat doet het niet voor je en die kan je beter gebruiken als reguliere granaat. De counter voor deze voertuigen, het Mauser 1918 antitankgeweer mist behoorlijk op het moment.
-Conquest is leuker op deze map dan Rush en raad ik ook aan.

-De medic standaard van een semi automatisch geweer is vrij overpowered in combinatie met de medic klasse, zoals ik al vreesde. De assault klasse MP-18 valt mij ietwat tegen, veel horizontale recoil dus niet erg accuraat op afstanden. De Cei-Rigotti kan je zonder enig probleem hipfireren terwijl je loopt op korte afstand, alles gaat raak because balans.
-Ik ben de gimmig superclass al tegengekomen en ik zie de meerwaarde echt niet. Oh wat leuk dat je ergens verstopt een MG08/15 kan vinden en dat je magisch super veel bepantsering en health krijgt. Meerwaarde voor de gameplay is nada.
-Ik mis de mogelijkheid om met een grendelgeweer zonder scope te spawnen met een OHK op tenminste het boventorso echt enorm. Dat hoort bij de setting en zou een leuke afwisseling zijn.

Al met al niet erg onder de indruk van de gameplay tot dusver.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox One versie loopt wel minder soepel dan de PS4 en PC versie.

Grafisch wel netjes. Hele vooruitgang op de Xbox tov BF4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die grappige 1 mans tank is echt een OP ding :P
Ik vind BF1 tot zover echt top, enkel de map is wat middelmatig, maar dat was bij Battlefield 4 ook zo.. (Shangai)

[ Voor 59% gewijzigd door SmokingCrop op 30-08-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
SmokingCrop schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:10:
Die grappige 1 mans tank is echt een OP ding :P
Vooral omdat je jezelf eindeloos kunt repareren door op X te drukken; zolang je even in cover staat. Daar moeten ze een cooldown op zetten als je het een paar keer hebt gebruikt, of diminishing returns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm het is me nog onduidelijk hoe ik nu uplevel zodat ik die AT gun kan kopen ... ?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

steveman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:24:
Hmm het is me nog onduidelijk hoe ik nu uplevel zodat ik die AT gun kan kopen ... ?
Volgens mij is dat bijna niemand duidelijk. Het menu waar je classprogressie kan zien ben ik niet tegengekomen. Kennelijk is er wel enige progressie omdat ik soms mensen tegenkom met andere wapens maar duidelijk is het niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Hoelaat begint de open beta morgen? Al om 00.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ben niet zo'n fan van de huidige map in de beta. Andere maps uit voorgaande video's lijkt me veel meer fun met die huizen, straatjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 10:32
Geinige beta, alleen gaat dit wel snel saai worden. Te veel open ruimtes wat mij betreft.

Het loopt bij mij op High best ok. Alleen op het moment dat ik op een paard in gallop ga wordt de framerate zo laag dat het onspeelbaar is. Ik speel op mijn laptop met i7-4710HQ, 8 GB, GTX 850M (op mijn tv met xbox controller want anders brand ik mijn handen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik vind die Cavalry leuk om te spelen, helaas kun je die niet veel pakken.
Lever action rifle dat met headshots een one-shot-kill oplevert, en ammo/healthpacks :)
Ik had graag meer bolt action rifles zonder scope gezien, en minder automatische wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
FraxleNL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:37:
Hoelaat begint de open beta morgen? Al om 00.00?
we weten het zo :P :P

[edit] lijkt er niet op (

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 31-08-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Iemand toevallig nog een PC betakey over? Ik heb me ruim op tijd aangemeld voor BF Insider en ook platform (PC) geselecteerd, maar helaas niets gekregen.. Zou graag mn GTX 1070 even laten knallen!

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wel geinig dat je roadkills kan maken, met je paard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03
Vanavond een paar uur kunnen spelen.

Dogfights _/-\o_
Visuals :*)
Audio 7(8)7
Paarden (Al een aantal roadkills gemaakt) /3
Gameplay is wel wennen, omdat je over het algemeen niet snel bent moet je goed strategisch nadenken.

Al aardig wat mensen die level 25 zijn trouwens.
Had een pot dat we telkens vlaggen veroverde met de trein, had ik tegen de 15k punten, crashed de game bij afloop, weg punten en er begon meteen een nieuwe ronde.
Het is wel Star Wars Battlefront 2.0 (in het verleden), maar dat is een compliment.

[ Voor 40% gewijzigd door Jumpman op 31-08-2016 00:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik mis de automatische wapens wel echt moet ik zeggen en de enkelen die als er in zitten kun je niet eens normaal niet Full auto schieten zonder dat de kogels alle kanten opvliegen.

Ik heb altijd nog een hekel gehad aan Dmr en sniper rifles en dat is ook een van de redenen dat ik zeer afwachtend ben voor de game in dezel setting.

En natuurlijk weet ik wel dat het een WW1 game is maar als dat ten koste gaat van de gameplay dan had ik liever iets verder in de tijd gezeten zoals al moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje m16/Ak47 moe ben.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Net nog een aantal rondes gespeeld, paar aanpassingen geprobeerd bij de verschillende classes o.a. Ik heb nu m'n Assault op rank 1 gekregen, dus het gaat echt rete traag. Daarmee wel de anti-tank rifle kunnen unlocken, hopelijk brengt dat wat meer punch tegen tanks.

Alsnog vind ik de tanks echt veeeeel te sterk.. De laatste ronde die ik net speelde had ik halverwege een Light Tank gespawned met de standaard uitrusting. 0 keer dood gegaan, tegenstanders echt heel hard van punt C afgeknald de hele tijd. Resultaat: 28 - 2 en de match gewonnen :+

Je kunt echt te makkelijk repairen, je turret snel draaien en in cover komen met die tank.

Overall ben ik wel enthousiast en merk ik dat ik na meerdere rondes spelen echt lekker in de gameplay begin te komen. Wel vind ik de map echt een beetje jammer. Ik hoop dat de andere maps in de full game een stuk leuker zijn met meer variatie aan capture points en tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Ik had zelf wat meer op medal of honor type gameplay gehoopt. Dit is bijna hetzelfde als starwars battlefront. Een andere setting verder voelt het 1op1 zelfde..same for battlefield hardline..ik hoop toch dat de final versie wat leuker is (qua gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb nog geen vliegtuigen gezien.. Waar zitten die in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Stronkie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:25:
Ik heb nog geen vliegtuigen gezien.. Waar zitten die in?
Conquest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 23:15
Het valt mij op dat de meeste mensen gewoon nog niet zo goed doorhebben waar ze naartoe moeten. Denk dat je daarom ook niet zoveel samenwerking ziet op het moment. Daarnaast zie je duidelijk dat een groot deel van de mensen nog erg moet wennen aan wapens zonder makkelijke scopes etc.

Ik vindt die trein wel erg storend in de map, je kan als winnende partij meteen niks meer bij drie vlaggen. Misschien dat in de toekomst er wat meer samenwerking is om de trein neer te halen maar nu kan je er echt niks tegen. Als tip zou ik geven dat je de medic klasse eerst probeert, het is erg handig als je na elk gevecht jezelf of andere kan healen en de wapens van een medic zijn erg sterk. Enige nadeel is dat je niks qua anti-tank hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

ja dat snap ik.. Ik heb de conquest map in mijn eentje helemaal bespeeld. ben geen vliegtuigen tegen gekomen.. welke vlag zitten die dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Wat kunnen mensen hard oordelen over een beta, waar een beta bedoeld is om een boel problemen te vinden en tackelen voor de real deal over een poosje.

Ik hoop morgen even te spelen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Skynick schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:26:
[...] Ik vindt die trein wel erg storend in de map, je kan als winnende partij meteen niks meer bij drie vlaggen. [...]
Die trein krijgen ze alleen als als het andere team zo'n beetje alle vlaggen heeft en aan het winnen is met een grote voorsprong. Als die trein geen grote invloed zou hebben, had hij er net zo goed helemaal niet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jeetje mineetje wat heeft DICE nu weer gedaan met de mouse input? Raw input staat aan, maar het voelt verdorie wel alsof er een filter op zit. Acceleratie of zo. CSGO voelt hemels vergeleken bij deze game zeg. Kan er iig voor geen meter mee schieten terwijl ik in CSGO dodelijk accruaat ben.

Voelt echt als een console game dit. Vind ik erg jammer.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Shabbaman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:38:
Dit is echt de eerste BF sinds 1942 die het gelijk doet. Top. Eigenlijk draait het net zo goed als Battlefront, maar bij de beta van Battlefront had ik in het hoofdmenu 3 fps ofzo.
Behalve dat het party systeem niet werkt en je key-bindings veranderen voor voertuigen ook niet.. Vooral dat laatste is echt een game-breaker als je niet met de standaard WASD controls wil/kan spelen..

En dan mis ik ook een zoom-toggle optie.. Beetje irritant om constant de zoom knop ingedrukt te moeten houden bij het mikken..

Maar voor de rest loopt het uitstekend inderdaad.. Gemiddeld zo'n 100 fps op 2560x1440 alles Ultra met een GTX 980Ti.. Maar had ook niks anders verwacht omdat dit dezelfde engine is als bij Star Wars Battlefront en die game liep ook al erg goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:59
DAMAGE schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:36:
Jeetje mineetje wat heeft DICE nu weer gedaan met de mouse input? Raw input staat aan, maar het voelt verdorie wel alsof er een filter op zit. Acceleratie of zo. CSGO voelt hemels vergeleken bij deze game zeg. Kan er iig voor geen meter mee schieten terwijl ik in CSGO dodelijk accruaat ben.

Er is hier eerder voorbijgekomen dat raw input uit eigenlijk aan is. Dus probeer het eens met raw input uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02

Was al zo in de alpha, duidelijk iets van accelaration in die engine. in voertuigen kan ik nog wel redelijk raak schieten maar te voet is het bijna niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

mcbacon0 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 01:03:
[...]

Er is hier eerder voorbijgekomen dat raw input uit eigenlijk aan is. Dus probeer het eens met raw input uit.
Jij bent mijn held. Je hebt gelijk man! Het werkt. Bedankt!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 12-10 16:44

Ja, dit is mij ook opgevallen. Ik dacht dat het aan mij lag, lang geen Battlefield gespeeld. Battlefield 3 en 4 heb ik overgeslagen. De truc is om gewoon rond te gaan rennen en schieten/stabben met de bayonet.

[ Voor 9% gewijzigd door glnk op 31-08-2016 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
hoe ervaren jullie dx12 in BF1? Betere prestaties dan dx11? Zelfs voor nvidia gpu's? Ziet dx12 er merkbaar beter uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 12-10 16:44
Sjoepap schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 01:21:
hoe ervaren jullie dx12 in BF1? Betere prestaties dan dx11? Zelfs voor nvidia gpu's? Ziet dx12 er merkbaar beter uit?
Dx11 geeft een beter resultaat voor mij. Ik gebruik een GTX980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
theRedDevilNL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:00:
Iemand toevallig nog een PC betakey over? Ik heb me ruim op tijd aangemeld voor BF Insider en ook platform (PC) geselecteerd, maar helaas niets gekregen.. Zou graag mn GTX 1070 even laten knallen!
Als je EA live chat aanspreekt en zegt dat je geen key hebt gekregen maar op tijd ingeschreven dan zouden ze daar via de chat je een code moeten geven las ik in game en op reddit volgens mij.

https://www.reddit.com/r/...support_actually_helpful/
or all the people who forgot to sign up here's how to get a code.
Go here https://help.ea.com/en/contact-us/new/
Then after searching for bf1 click missing content and never received code
Type beta
Choose call back, chat is horribly backed up. Up vote for visibility. Let's get our codes!

[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 31-08-2016 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
falcon123 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 02:09:
[...]

Als je EA live chat aanspreekt en zegt dat je geen key hebt gekregen maar op tijd ingeschreven dan zouden ze daar via de chat je een code moeten geven las ik in game en op reddit volgens mij.

https://www.reddit.com/r/...support_actually_helpful/
Ik kom er alleen niet doorheen.. :-(

Hoe laat gaat de publieke beta van start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Basxt schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 02:09:
[...]

Ik kom er alleen niet doorheen.. :-(

Hoe laat gaat de publieke beta van start?
Ik weet niet precies, maar vanochtend rond 08:00 ofzo had ik iig mijn code ontvangen. miss rond die tijd dan ook ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09-10 10:43
RoyK schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:28:
Wat kunnen mensen hard oordelen over een beta, waar een beta bedoeld is om een boel problemen te vinden en tackelen voor de real deal over een poosje.

Ik hoop morgen even te spelen.
Heeft misschien ook te maken met het feit dat de meest ernstige problemen in de alpha nog steeds in de beta zitten (bijv. performance van het options menu (ps4?)) en dat stemt niet erg hoopvol. Het is en blijft DICE!!

Maar, ik vermaak me prima tot nu toe! Echter heb ik al wel geluiden van mensen gehoord die hun pre-order weer hebben of gaan intrekken en wachten tot de meeste bugs zijn opgelost.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmmkay.. gisteravond paar potjes gespeeld. (PS4)

Weet niet of ik t verkeerd onthouden heb, maar zelfs de Alpha speelde vloeiender en minder buggy..

Heb nu vooral heel veel last van glitchy & twitchy map objects.. en vooral als ik doodga stottert het beeld vaak als een malle :/

Controller speed op 100, maar kan nog steeds geen insta 180 maken.. was al een probleem in de Alpha.

Annoying muziek nog steeds niet uit te zetten en de PS4 geluidsbug zit er nog steeds in (ripping) maar wel minder. :(

Voor de rest nog steeds een heerlijk spel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 12-10 19:59

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

poor Leno schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 06:50:

Weet niet of ik t verkeerd onthouden heb, maar zelfs de Alpha speelde vloeiender en minder buggy..

Heb nu vooral heel veel last van glitchy & twitchy map objects.. en vooral als ik doodga stottert het beeld vaak als een malle :/

Controller speed op 100, maar kan nog steeds geen insta 180 maken.. was al een probleem in de Alpha.

Annoying muziek nog steeds niet uit te zetten en de PS4 geluidsbug zit er nog steeds in (ripping) maar wel minder. :(

Heb je terwijl je dood bent de pause knop al geprobeerd dan ;w

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
poor Leno schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 06:50:

Dit gaf ik inderdaad ook al aan. Alpha leek minder bugs te bevatten!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 06:54:
[...]

Heb je terwijl je dood bent de pause knop al geprobeerd dan ;w
Owja! Vergeten.. dat ook ja.. maar was ik al gewend in de Alpha ha-ha-ha :X

Gister ook nog eens door de map geglitched, na het bijna doodgaan (opgeblazen in een tank) had volgens t spel nog 36 health, en bleef daar maar onder staan, naar boven kijkend..

Redeploy werkte niet, dus moest opnieuw joinen.. EN dat werkt voor geen meter, want op friends joinen is nog steeds niet gefixed.. kwam er niet meer in.. pas na 15 min :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Redeployen en squad management kunnen inderdaad nog wel wat werk gebruiken, evenals die audio tearing, maar al met al vind ik het verder wel geslaagd :Y

Het enige puntje waar ik me wel groen en geel aan geërgerd heb, is het feit dat de eerste deploy 9 van de 10 keer niet serverwide gesynct is.

Heb al wel 20 potjes gehad waarbij ik na een ronde eerst nog in een redeploy scherm terecht kom, wat na 20 - 30 seconde pas doorspringt naar het "round end" scherm. Daar zit je dan vervolgens nog 45 seconden naar een scorebord te kijken, terwijl alle andere spelers al weer met een nieuwe pot bezig zijn. Al meermaals gehad dat voordat ik goed en wel kan spawnen, het andere team alle objectives al heeft :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:57
Vanmiddag toch maar eens de beta downloaden.
Ik wilde de game ergens kopen als ie uit komt, maar van wat ik op de diverse streams heb gezien overtuigt het me totaal niet.
De map niet, de wapens niet, de setting niet, eigenlijk mis ik het Battlefield gevoel. Het komt op mij over alsof het een BF spin-off is net als SW:BF en Hardline in plaats van een echte Battlefield.
Dus toch maar even testen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

frank131331 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:54:
Zo net ff snel de eerste 2 potjes rush gespeeld:

Eerst indruk: het speelt enorm traag vergeleken met battlefield 4 (Welke ik gister toevallig nog even gespeeld heb) maar het bevalt me prima! (Nog) minder fast paced dan deel 3 en 4, ik juich het alleen maar toe. Morgen weer is verder kijken voordat ik echt conclusies ga trekken, de meeste tijd van de 2 rondjes in de heavy tank doorgebracht(wat een beest met een goede squad en als je weet hoe je hem het beste moet gebruiken)

[...]

Vlak voor het einde van de ronde die ik net speelde werd ik gehit door 4-5 anti tankgrenades van 1 squad, daar kreeg mijn heavy tank het wel ff benauwd van haha (paar hp health over) maar gelukkig was de ronde net op tijd afgelopen haha! Volgens mij is dat de beste tactiek: niet in je eentje een tank aanvallen maar proberen te vluchten met die bayonetcharge! _/-\o_ en pas aanvallen als je merkt dat je squad ook meewerkt (headset aanbevolen 8)7 )
Battlefield 1942 en 2 gemist zeker? Dat tempo lag nog een stuk lager. Ik vind deze bf nog steeds te chaotisch en run and gun. Waarom krijg je ook een andere view met bombarderen? Nergens voor nodig bewees bf 1942

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Had er meer van verwacht, ps4 trekt het bijna niet in deze map.

Graphics zijn ok, maar je ziet bijv niet de binnenkant van de tank als er je erin zit.. Verder is niet heel indrukwekkend. Sw bf zier er volgens mij beter uit.

Mischien is het wennen.... Kan je niet eens landen met je vliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik snap niet wat ik verkeerd doe, ik kan alle games online spelen, inclusief Battlefield Hardline waar ik net nog een potje heb getest, maar in de battlefield 1 beta blijft hij maar roepen dat ik de verbinding met de EA servers ben verloren.

Anderen zijn wel aan het spelen dus er gaat vast iets met mijn netwerk mis, maar eens even puzzelen dan =/

Edit: Even via 4g tethering geprobeerd, ook daar gaat het alleen bij de beta mis. Misschien dan toch een probleem aan hun kant?

Edit 2: ook via een 3e netwerk geen success op de PS4 :/

[ Voor 20% gewijzigd door ongewoongewoon op 31-08-2016 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Weet iemand of er een tijd aan de 31 aug release vast zit? Ik kan de beta niet vinden in origin... Ik kan hem simpelweg niet downloaden.. hellluuup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 18:38
MasQQ schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:05:
Weet iemand of er een tijd aan de 31 aug release vast zit? Ik kan de beta niet vinden in origin... Ik kan hem simpelweg niet downloaden.. hellluuup :)
waarschijnlijk GMT-7 (LA tijd) dat is bij ons 9u.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:03
Interface werkt echt niet fijn, selecteren van spawn locatie/ wapenuitrusting.

Leuk dat er wapens zijn met verschillende fire rates, maar staat nergens aan gegeven of je op semi of full automatisch zit, moet je dan maar gokken -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
co2301 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:15:
Interface werkt echt niet fijn, selecteren van spawn locatie/ wapenuitrusting.

Leuk dat er wapens zijn met verschillende fire rates, maar staat nergens aan gegeven of je op semi of full automatisch zit, moet je dan maar gokken -_-
Zijn er classes dan? Ik heb tot nu toe alleen snipers gezien ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Is er een mogelijkheid om het spel te preloaded op de PS4? Kan het niet vinden in de Playstation Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:03
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:22:
[...]

Hehe

Heb ook wat wapens unlocked, koop ik een sniper rifle, zit er geen scope op.. Staat dan weer niet aangegeven in de omschrijving. Hoop dat dit soort dingetjes nog wel toegevoegd worden met de release, het is allemaal erg onoverzichtelijk, chaotisch en onduidelijk op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik kan geen verbinding maken met de servers, nog meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Via matchmake werkte gisteren ook maar half. Je kunt beter de server browser gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26
Inflatable schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:48:
En dan mis ik ook een zoom-toggle optie.. Beetje irritant om constant de zoom knop ingedrukt te moeten houden bij het mikken.
Die is er wel, heb ik ook heel lang naar zitten zoeken. Als ik het goed onthouden heb onder gameplay en dan advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:22:
[...]

En helemaal met deze map is dat irritant :P

Rush was gisteren ook niet te doen. Andere team bleef maar iedereen neermaaien met hun tank. Was geen mogelijkheid om in de buurt te komen of bommen onschadelijk te maken daardoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Ik hoop maar dat er ook echt goeie gamemodes zijn zonder al die vehicles, met maps waar snipers niet altijd het voordeel hebben.. wat kan ik mij daar toch aan irriteren af en toe.

Uiteindelijk maar zelf gaan snipen om ook is wat kills te pakken, af en toe lijkt het echt compleet random of iets raak is of niet, en dan wissel je het af met 3 van die reflex headshots op grote afstand, het zal wel :P

Ik wacht het nog wel even af of ik deze ga halen, vermaak mij voorlopig nog wel met bf4 evengoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:41
Ik als COD speler van oorsprong vind er het volgende van:
+ Grafisch just wow!
+ Geluid is heerlijk. Als je vanuit een huisje schiet krijg je een totaal ander geluid dan vanaf een open vlakte.
- Hoe vaak moet je iemand raken voordat die gene dood is? Er moeten soms 8 kogels in iemand. En nee, dat lag niet aan mijn aim. De persoon stond telkens stil.

Ik denk dat ik het na verloop van tijd op pak voor een aanzienlijk lagere prijs. Al het pracht en praal wil ik wel in de single player spelen. Daarna zal ik vast wel een keer online gaan.

Eerst Mafia 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Roodey schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:34:
+ Grafisch just wow!
+ Geluid is heerlijk. Als je vanuit een huisje schiet krijg je een totaal ander geluid dan vanaf een open vlakte.
- Hoe vaak moet je iemand raken voordat die gene dood is? Er moeten soms 8 kogels in iemand. En nee, dat lag niet aan mijn aim. De persoon stond telkens stil.

Ik denk dat ik het na verloop van tijd op pak voor een aanzienlijk lagere prijs. Al het pracht en praal wil ik wel in de single player spelen. Daarna zal ik vast wel een keer online gaan.

1 kogel in je hoofd is genoeg :P

Maar het is inderdaad arcade en geen simulatie. Je kan ook door 7 kogels geraakt worden, en als je dan een minuut in een hoekje gaat zitten ben je volledig genezen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:08
+ Grafisch just wow!

Ik ben Black ops met Cod gestopt en ben overgestapt naar battlefield.
Wat ik merk is dat ik battlefield wat rustiger speeld en meer epische momenten hebt.

Gisteren een potje gespeeld toen moest ik weg maar ik vond het bijzonder irritant dat ik eerst de game af moest sluiten om vervolgens via origin mijn vrienden moest joinen anders ging dat niet.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
+ Grafisch just wow!

Hoe vaak moet je iemand raken in CoD? Net zo vaak of misschien nog wel vaker. Je merkt het daar niet omdat daar de ROF veel hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gisteren kwam ik ook hele squads met snipers tegen (ook in mijn eigen team). Ze verblijven dan of op een hoog punt of in de woestijn tussen de vlaggen A/B/C/D en E in de woestijn. In woestijn: men neme een paard en gaat zigzaggend rennen om zo de snipers te roadkillen. :)

Een tank ik the open met rondom vier man er in, heb ik nog niets tegen kunnen doen. In de rotsen of de bebouwing kan je nog wel goed wat Anti tank granaten gooien.

Als er goede vliegers in de map zitten, is het voor bommen werpers erg lastig om überhaupt een doel te bereiken om te bombarderen. Die dingen versplinteren vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
shakespeare schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:03:
Had er meer van verwacht, ps4 trekt het bijna niet in deze map.

Graphics zijn ok, maar je ziet bijv niet de binnenkant van de tank als er je erin zit.. Verder is niet heel indrukwekkend. Sw bf zier er volgens mij beter uit.

Mischien is het wennen.... Kan je niet eens landen met je vliegtuig?
Benieuwd naar de Neo patch ;).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57
Ik ben juist helemaal verkocht na het spelen van de beta. Heeeeerlijk om eindelijk weer eens in een andere setting te spelen dan het inmiddels saaie future warfare. De Eerste wereldoorlog met deze engine is gewoon heerlijk. Het spel ziet er geweldig uit, hij loopt soepel en het geluid is waanzinnig. Ik vind de gameplay ook totaal niet op Battlefront lijken, snap niet zo goed hoe mensen daar bij komen. (Bij Battlefront vonden mensen het weer op Battlefield lijken 8)7 )

De gameplay is zeker nog niet optimaal momenteel omdat veel mensen nog zoekende zijn. De eerste tien minuten was ik ook aan het zoeken waar alles zat, wat ik moest doen, etc. Tank is inderdaad momenteel te sterk en nog teveel snipers op de map.

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 31-08-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Beta valt hier ook absoluut mee.

Mooie graphics, lekkere sfeer, coole vehichles en een aantal lekkere guns.

Bvb het default weapon van de medics class vind ik heeeel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Ik heb heerlijk genoten gisteren van BF1. Wel is snipen echt een heel stuk makkelijker gemaakt. In BF4 kan ik er echt HELEMAAL geen fluit van maar in BF1 is het kassa. Ik ben wel erg gecharmeerd van de setting en de map is ook echt leuk.

Enige zorgen die ik heb is de kracht van de tanks. Daar kun je nu nog echt heel weinig tegen doen, zeker als ze in wat open capture points staan. Waar je in BF4 natuurlijk de RPG-achtige wapens hebt, heb je in BF1 geen wapens die vanaf een relatief veilige afstand schade kunnen aanrichten. Ik ben wel benieuwd hoe Dice daar de balans in gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Staat de beta al in de playstation store voor niet insiders? Kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
vinom schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:47:
Ik ben juist helemaal verkocht na het spelen van de beta. Heeeeerlijk om eindelijk weer eens in een andere setting te spelen dan het inmiddels saaie future warfare. De Eerste wereldoorlog met deze engine is gewoon heerlijk. Het spel ziet er geweldig uit, hij loopt soepel en het geluid is waanzinnig. Ik vind de gameplay ook totaal niet op Battlefront lijken, snap niet zo goed hoe mensen daar bij komen. (Bij Battlefront vonden mensen het weer op Battlefield lijken 8)7 )

De gameplay is zeker nog niet optimaal momenteel omdat veel mensen nog zoekende zijn. De eerste tien minuten was ik ook aan het zoeken waar alles zat, wat ik moest doen, etc. Tank is inderdaad momenteel te sterk en nog teveel snipers op de map.
Gameplay is natuurlijk anders dan SW:BF, gezien klappertjes pistolen Vs. long long range lasers en de hero's etc. Maar aan de graphics kan je goed zien dat ze uit hetzelfde hout gesneden zijn. Dit is wat mij betreft alleen maar een compliment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:26
Remmetje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:49:
Ik heb heerlijk genoten gisteren van BF1. Wel is snipen echt een heel stuk makkelijker gemaakt. In BF4 kan ik er echt HELEMAAL geen fluit van maar in BF1 is het kassa. Ik ben wel erg gecharmeerd van de setting en de map is ook echt leuk.

Enige zorgen die ik heb is de kracht van de tanks. Daar kun je nu nog echt heel weinig tegen doen, zeker als ze in wat open capture points staan. Waar je in BF4 natuurlijk de RPG-achtige wapens hebt, heb je in BF1 geen wapens die vanaf een relatief veilige afstand schade kunnen aanrichten. Ik ben wel benieuwd hoe Dice daar de balans in gaat brengen.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Soms zijn de tanks te ver weg, en kan je ze niet raken met je anti-tank granate...., had een RPG dan was het prima te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Nieuwevolger schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:50:
Staat de beta al in de playstation store voor niet insiders? Kan hem niet vinden.
Wat je zou kunnen proberen...
Zoek een BF1 stream via PS4 menu. Vaak krijg je dan de optie om de game te starten of te downloaden. Als deze ergens in de store staat, zul je meteen naar de beta download gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nieuwevolger schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:50:
Jackal131 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Wat je zou kunnen proberen...
Zoek een BF1 stream via PS4 menu. Vaak krijg je dan de optie om de game te starten of te downloaden. Als deze ergens in de store staat, zul je meteen naar de beta download gaan.
Las ergens dat ze sowieso pas om 09:00 onze tijd met de Open Beta begonnen voor iedereen. Anders EA Chat om een code vragen. Of tot 18:00 wachten als de PlayStation Store vaak dan pas wordt ge-upd-ate.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 31-08-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Laatst online: 11-10 20:46

Met je platoon maatjes of paar anderen anti tank nades werkt opzich oke. Als je de (volgens mij aandrijfwielen) raakt immobalize je de tank, word het iets makkelijker van.

Ik ga er wel vanuit dat er meer anti tank wapens zijn die je kunt unlocken.

Maar op dit moment zijn ze wel licht op ja. Zou leul zijn als ze deze klasses iets meer dynamische eigenschappen geven zoals bijvoorbeeld het kunnem bouncen van shells die een light tank op een heavy afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
Erg veel lol beleefd gister avond met de beta.

Mijn favoriet is het 75mm kanon die soms om strategische plekken staat. Zo heb ik een aantal snipers op grote afstand van een gebouw afgeschoten, een aantal tanks gewrecked. Mannetjes en paarden de lucht in geblazen en lekker genoten van de knal. Fantastish!

Daarnaast is punt E een leuk bevochten punt waar ik met m'n maatje een waar slaugherfest had tegen een aantal andere. Op een gegeven moment kwam er een heavy tank op me af, dus ik dacht ik ren de woestijn in. Hij kwam achter me aan, dus ik weer richting het gebouw slingerend, geraakt worden.. +2 health over... gehaald. Hahah ik sprong helemaal van mn stoel. (m'n vrouw me raar aankijkend :-))

Dat geluid maakt het echt een super ervaring. Ook de dogfights en bombarderen zijn leuk! Echt een leuke beta!

1 crash gehad na einde van een game.

Grtz

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Ja daar maak ik mij ook zorgen over. Ik zat gisteren als enige gunner in een tank. Mijn chauffeur reed gewoon van punt naar punt en ik kon met F2 en F3 afwisselend iedereen neerknallen. Elke keer als onze tank geraakt was reed mijn chauffeur uit zicht en repareerde onze tank.
Uiteindelijk als eerste geeindigd met iets van 20000 punten en een k/d van 25 :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:25
Gisteren gespeeld op de Xbox One....moet zeggen dat ik het prima vond spelen. Paar grafische bugs, maar verder een goede indruk en al veel plezier mee gehad.
Pagina: 1 ... 23 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.