Beakzz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:24:
Wow misschien ben ik met mijn verkeerde been uit bed gestapt, maar de beta valt me tot nu toe zwaar tegen. De map vind ik al helemaal niks en het voelt gewoon allemaal net niet lekker. Morgen nog maar eens een poging, maar hyped ben ik iig niet meer en ga er maar eens serieus over nadenken om voor Titanfall 2 te gaan aangezien die beta me juist positief heeft verrast.
Haha ik ben met mijn juiste benen uit bed gestapt, een heerlijke dag gehad, en BF 1 gooide roet in het eten.
Titanfall2, niet veel aan gedacht, even de tech beta gedaan en direct werd ik in het spel getrokken.. BF1 waar ik echt op zat te wachten, vond ik tegenvallen..
Maar goed waarschijnlijk ook vanwege de map, ik vind die ook 10x niks (heb na 5 potjes de xbox one weer afgesloten).. Ik zal hem denk ik wel kopen, even kijken hoe de maps zijn (maar het wordt zeker weten na vandaag geen instant buy).
Morgen wel nog even op de PC een potje doen maar dan op ultra 1080p, hoewel dat puur is om te zien wat het grafische verschild met de xbox one (denk niet al teveel kijkend naar alle internet video's over de pc versie).
Hoe dan ook, het ligt niet aan je manier van opstaan xd Ik deel je mening (helaas) volledig..
Maar dan hou ik wel in gedachten, het is een beta, en het is een map van niks. Uiteraard ook alle menu's en wapens beperkt, althans daar heb ik zo goed als niks van gezien.
Hoewel het deel uitmaakte van WW1, krijg ik niet dat gevoel wat ik hoopte te krijgen, again, dankzij deze map.. Alsof ik CoD in Afghanistan zat te doen, en ezels omgetoverd waren tot paarden.