Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Mijn broertje heeft pc key per ongeluk maar wil ps4 key, kan iemand helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

shakespeare schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:13:
Nee niemand kan je helpen.. Geef de PC key weg en ga gewoon spelen morgen op de PS4...

Of speel het zelf.. EA is niet te bereiken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Net eventjes gespeeld en damn wat voelt het lekker aan en ziet het er mooi uit! Wel een paar kleine bugs gezien in het spel.

- Ik zat achterin een jeep en bij de bestuurder was zijn outfit continu aan het switchen.
- Toen ik uit een tank stapte zat ik ineens 200m verderop vast in een steen, WAT?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeuj hoef geen nieuwe videokaart. :+
1080p Ultra netjes 60fps met VSync met de GTX970 (zonder overclock en zonder de driver update van Nvidia)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
Grr hij zegt bij mij deze code is al gebruikt. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? Ik heb hem in ieder geval niet gebruikt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ElArmaSecreta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:20:
Grr hij zegt bij mij deze code is al gebruikt. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? Ik heb hem in ieder geval niet gebruikt :'(
Wachten tot morgen. Dan kan iedereen spelen. Zoals je al kunt lezen. EA is niet te bereiken.. Gewoon geduld hebben net als ieder ander die problemen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:55:
[...]

Ik ben hier helemaal mee eens. Bovendien. Ik snap niet waarom ze levelen hebben aangezet.. Je kunt toch niets met je levels doen. Ik unlock geen extra wapens of andere dingen.. Ja Warbonds whatever je daar mee kan

Inderdaad de exit game knop werkt bij mij ook niet.. Alt F4 doet wonderen.

en nog iets.. Stijn van I3D was altijd zo praatzaam met zijn bedrijf over de Battlefield series.. Misschien kan hij duidelijkheid geven over de servers.. Alles servers die ik zie zijn DICE Official.. Dus ben bang dat we idd met dedicated gameservers spelen.
Je kan bij customization wel degelijk wapens etc. kopen dmv warbonds, sommige zijn gelocked tot een bepaald level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaanio
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
shakespeare schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:13:
Ik heb dus precies het omgekeerde. :) Stuur me even een PM dan kunnen we ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Nou het lijkt me wel duidelijk dat het "versturen in batches" verhaal een marketing term was voor "geen idee wat er aan de hand is".. :+ Is er al bekend op welk tijdstip de open beta start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49

ErA

Welke teamspeak kan er gebruikt worden voor de PC versie. Ik ga natuurlijk graag met andere tweakers het Battlefield in!

Als er geen andere definitieve server is, kunnen we wel gebruik maken van Nehox van tweakers vermoed ik. In ieder geval voor vanavond wel, voor langere tijd use moeten we het even vragen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:24:
[...]

Je kan bij customization wel degelijk wapens etc. kopen dmv warbonds, sommige zijn gelocked tot een bepaald level.
kan dat alleen ingame of ook in het hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Wachten tot morgen. Dan kan iedereen spelen. Zoals je al kunt lezen. EA is niet te bereiken.. Gewoon geduld hebben net als ieder ander die problemen heeft
nvm. Een grappenmaker heeft me in het ootje genomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:31:
[...]

kan dat alleen ingame of ook in het hoofdmenu
Voor zover ik weet alleen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 01:09
Ben ik de enige met Directx (11/12, beide geprobeerd) errors? Treden heel willekeurig op, ene keer na een hele ronde, andere keer weer na 5 minuten, 10, 15 etc...

R9 390 (zowel met als zonder overclock)
i5 6600k (stock)
16GB DDR3
Windows 10 Pro 64Bit

Drivers opnieuw erop, herinstalleren, documenten verwijderen, etc. etc. Het wil allemaal niet. Iemand met suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
ElArmaSecreta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:33:
[...]

nvm. Een grappenmaker heeft me in het ootje genomen :X
BAZINGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA O-)

Iemand al BF1 geprobeerd met 1080 in SLI ?

[ Voor 8% gewijzigd door kmichael op 30-08-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteTiiger schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:38:
Ben ik de enige met Directx (11/12, beide geprobeerd) errors? Treden heel willekeurig op, ene keer na een hele ronde, andere keer weer na 5 minuten, 10, 15 etc...

R9 390 (zowel met als zonder overclock)
i5 6600k (stock)
16GB DDR3
Windows 10 Pro 64Bit

Drivers opnieuw erop, herinstalleren, documenten verwijderen, etc. etc. Het wil allemaal niet. Iemand met suggesties?
Ik ervaar in DX11 ook DirectX errors, waarna ik het spel opnieuw moet opstarten. Valt idd op willekeurige momenten voor. DX12 nog niet getest.

GTX 960 2GB
I5 6400
8GB DDR4
Windows 10 64 bit

Nog mensen die DirectX errors ontvangen tijdens het spelen van de BF1 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik speelde net BF1 en toen de potje over was viel de volgende ding op:

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/an1vQbB_700b.jpg

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=svAym8_teUw]net even gespeeld met gtx 970 ultra en moet zeggen echt een vet spel :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Eekii op 30-08-2016 19:32 ]

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb hier een antieke Radeon HD 6900 kaart. BF4 was best goed te doen, maar tijdens starten van de BF1 beta krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/mhvhn7.jpg

Volgens de AMD detection tool heb ik de meest recente drivers. Wat nu? Die Crimsondrivers proberen of iets anders?

Edit: Oh... hier overheen gelezen:

Asgaro in "[Multi] Battlefield 1"

Dit maar eens proberen dan :P

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 30-08-2016 18:48 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:55:
[...]
en nog iets.. Stijn van I3D was altijd zo praatzaam met zijn bedrijf over de Battlefield series.. Misschien kan hij duidelijkheid geven over de servers.. Alles servers die ik zie zijn DICE Official.. Dus ben bang dat we idd met dedicated gameservers spelen.
Tijdens de beta's zie je altijd alleen maar DICE servers en weet je niet door wie of wat die gehost worden. Maar ik heb het Stewie! al eerder begin deze maand al gevraagd en hij mocht er (nog) niets over zeggen.

En dat klinkt inderdaad niet heel erg veelbelovend.... Tenzij ze er bij EA gewoon nog niet over uit zijn of ze er wel of niet gaan komen, net zoals ze bij andere zaken tot nu toe flink zwijgen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 23:08
ik heb die nvdia update net geinstalleerd. nu kan ik het spel niet meer spelen. hij start op in windowed mode en bij fps staat maar 1. als ik naar instellingen ga (met 1 fps....) dan staat hij op de instellingen waar ik vanmiddag nog perfect fullscreen rond de 70fps op ultra 1080p met een gtx970, kon spelen.

meer mensen hier last van? oplossingen? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

jagermeister schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:45:
Ik heb hier een antieke Radeon HD 6900 kaart. BF4 was best goed te doen, maar tijdens starten van de BF1 beta krijg ik de volgende melding:

[afbeelding]

Volgens de AMD detection tool heb ik de meest recente drivers. Wat nu? Die Crimsondrivers proberen of iets anders?
Misschien werkt dit wel

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:00

steveman

Comfortabel ten onder

Dutchredgaming schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:42:
Ik speelde net BF1 en toen de potje over was viel de volgende ding op:

[afbeelding]
Kindertjes die denken dat ze stoer zijn :') Net als van die lui met de bami-vlag en zo.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:48
Is het al mogelijk om de beta te downloaden voor morgen? Heb geen key gekregen, maar wil als het mogelijk is alvast wel alles downloaden, zodat ik gelijk aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 22:25
Net 3 potjes achter elkaar dat ik gedisconnect werd. "Your connection to the server has been lost".
Vanmiddag wel 10 potjes gespeeld zonder problemen. Meer mensen hier last van? Lijkt me overbelasting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Thanks, maar had mijn post ondertussen al gewijzigd. Asgaro zijn oplossing werkt! :P

Asgaro ook bedankt!! _/-\o_

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 12-10 23:08
Blo0odyHell schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:48:
ik heb die nvdia update net geinstalleerd. nu kan ik het spel niet meer spelen. hij start op in windowed mode en bij fps staat maar 1. als ik naar instellingen ga (met 1 fps....) dan staat hij op de instellingen waar ik vanmiddag nog perfect fullscreen rond de 70fps op ultra 1080p met een gtx970, kon spelen.

meer mensen hier last van? oplossingen? :$
ik heb nu de instellingen files verwijderd. En nu kom ik wel zover dat ik borderless kan spelen. Verder werkt hij niet. Ik heb dit probleem echter ook met bf4 sinds de grote update vorige maand. Maar het maakt het vreemd dat het nu na de nvidia update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
appie1981 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Ik heb een ATI Radeon R9 290 en volgens de AMD autodetect tool heb ik al de laatste drivers (16.6)
Ik heb ook een AMD R9 290 Tri-x en ik heb vandaag deze geinstalleerd:
Radeon Software Crimson Edition 16.8.2 maar voor het installeren heb ik eerst gebruik gemaakt van Display Driver Uninstaller (DDU). Deze verwijderd al je video drivers erg goed en daarna dan bovenstaande 16.8.2. versie installeren.

Ik krijg gemiddeld 80-100 fps op ultra @ 1080p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 14:45
PS4 code
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ongebruikt op 19:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Dacht even dat ik d00d was :D

Hmm, ben toch niet zo blij met dat doodskopje, dat komt ook in beeld bij niet-kills :/ Dat maakt m'n autokilldetector het nog lastig vrees ik. Zal op zoek moeten gaan naar rode tekst of zo :/ (kan de kleur wellicht nog aanpassen naar niet anders niet voorkomende kleur)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:28
balarina schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:16:
PS4 code

Thnx, gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-10 10:20
Mr Eekii schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:43:
[video]net even gespeeld met gtx 970 ultra en moet zeggen echt een vet spel skip naar 6.50 min ga vaak dood in begin :+
Lekker bezig hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 18:39
Op welke FOV horizontal en vertical spelen jullie eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:28
Kom er na een dik half uur achter dat ik de settings op Borderless moet zetten ipv Full Screen. (op PC)

Nu kan ik eindelijk op mijn volledige scherm alles zien ipv een kwart. Ik kon alleen op Windowed wat zien, Full Screen bleef zwart. Hopelijk helpt dit andere mensen nog mochten ze hetzelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
Astratuner schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:25:
Op welke FOV horizontal en vertical spelen jullie eigenlijk?
90 horizontal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:33
Worker123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:29:
heeft iemand nog een PS4 code in de aanbieding? heb niks binnengekregen vandaag en EA kan blijkbaar geen keys genereren..
Code werkt per account, dus je kunt niet een code van iemand anders krijgen. :)

[EDIT]
Ik zie hierboven dat het wel kan. :X
De e-mail die ik kreeg zei van niet.

[ Voor 12% gewijzigd door LongBowNL op 30-08-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LongBowNL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Code werkt per account, dus je kunt niet een code van iemand anders krijgen. :)

[EDIT]
Ik zie hierboven dat het wel kan. :X
De e-mail die ik kreeg zei van niet.
Die mail is om af te schrikken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
J0ey schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Volgens mij is dit gewoon een excuus, er een batch uitgegaan rond half 9 en daarna nog een, maar hierna niet meer (tenminste, voor zover ik kan vinden). Ik verwacht in ieder geval vandaag niet te kunnen spelen ondanks dat ik me 14 juli heb aangemeld als Insider.
Volgens mij ook. Het batchen is ook nog een manier om iedereen rustig te houden als ze geen key hebben ontvangen. Zo van "rustig maar, wacht maar af" en dan komt er nog niks. Ik vind het in ieder geval belachelijk want ik heb me niet voor de kat zijn kut aangemeld. Zeker ook raar dat je bij een pre-order niet direct toegang krijgt of iets. Belabberd geregeld dit.

Ik heb ook nog eens sterk het idee dat ze hebben gekeken of mensen een youtube of twitch kanaal hebben. Ik ken 2 gasten uit mn vriendenlijst die zijn altijd wel aan het streamen, zonder dat er ene hond kijkt. Maar beiden hebben natuurlijk al een key binnen. Veel andere vrienden, die hards net als ik, zitten nog leuk te wachten.
Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:37:
En EA heeft de stekker uit hun support getrokken "Contactgegevens klantenserviceSorry, No Channels are Available.". Dan maar geduldig afwachten ;)
Die hele chat werkte ook al niet meer vanaf een uurtje of 15.00
Erg belabberd weer.
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:33:
En ik haat Sinai nu al als map. Werkelijk verschrikkelijke voor Rush. Bushwookies overal en met maar 24 spelers kan je geen druk zetten als aanvallend team.
Heb je niet iets van smoke of zo? Want dat lijkt me de makkelijkste counter tegen snipers. En als je dat met een man of 4 doet, dan kunnen ze er geen reet meer van maken. En anders kijken of je ze op een andere manier de line-of-sight kunt ontnemen.
SurfBoy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:50:
Is het al mogelijk om de beta te downloaden voor morgen? Heb geen key gekregen, maar wil als het mogelijk is alvast wel alles downloaden, zodat ik gelijk aan de slag kan.
Hier ook de vraag of iemand enig idee heeft. Ik heb nog nergens iets kunnen vinden, al lijkt het me niet dat je tot laat hoeft te wachten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 18:33
*excuses ik moet leren eerst de policy te lezen

[ Voor 71% gewijzigd door Biatch op 30-08-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

balarina schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:16:
PS4 code

Neeeeeeee! Telaat.. Wachten op morgen dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Biatch schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:47:
*excuses ik moet leren eerst de policy te lezen
Lees even de topic warning een volgende keer voor je reageert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:28

MsG

Forumzwerver

Leuke game. Ziet er verdomd mooi uit wat mij betreft.

M'n i5 2500 Non-K op 3.5 Ghz heeft het er wel zwaar mee. Soms slaat hij even vast met 100% CPU. Buiten dat wel vaak 50-60FPS. Lijkt dus vooral een CPU bottleneck voor mij.

Had eerst wel gedoe met de code dat die niet werkte, een engelse foutmelding. Toen online ook nog maar even de key gekoppeld aan origin (ipv alleen in de PC-client) en daarnaast nog even een validatie op de gedownloade game qua integriteit, en toen werkte hij ineens.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Eerste paar potjes op de PS4 zitten erop. Toch best anders dan BF4, zelfs met 64 man voelt het kleiner aan. Het oude vechtgeschut is wel weer leuk na die moderne shooters.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ps: Verdun is ook uit vandaag mocht je niet kunnen wachten op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Martinspire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:44:
Heb je niet iets van smoke of zo? Want dat lijkt me de makkelijkste counter tegen snipers. En als je dat met een man of 4 doet, dan kunnen ze er geen reet meer van maken. En anders kijken of je ze op een andere manier de line-of-sight kunt ontnemen.
Kan je wel een weer machine meenemen voor dichte mist. De map is zo plat als een dubbeltje en zo open als de gemiddelde Nederlandse legerbasis.

Ik hoop echt niet dat de rest van de mappen ook zo wordt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:56:
Ps: Verdun is ook uit vandaag mocht je niet kunnen wachten op de beta.
Voor de PC is de game zelfs al langer uit en momenteel zelfs in de aanbieding (-60%). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50
Voor de PS4 spelers dan. 15,- is een koopje en een fijn steuntje in de rug voor de devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:59:
Voor de PS4 spelers dan. 15,- is een koopje en een fijn steuntje in de rug voor de devs.
Jep, eens! Verdun is ook nog eens van Nederlandse makelij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

ErA schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:30:
Welke teamspeak kan er gebruikt worden voor de PC versie. Ik ga natuurlijk graag met andere tweakers het Battlefield in!

Als er geen andere definitieve server is, kunnen we wel gebruik maken van Nehox van tweakers vermoed ik. In ieder geval voor vanavond wel, voor langere tijd use moeten we het even vragen natuurlijk!
Jullie zijn in principe altijd welkom op de BuG TS server zolang je je maar gedraagt ;) We hebben standaard Battlefield kanalen maar kunnen er altijd nog eentje aanmaken voor specifiek deze beta als dat nodig is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ErA kan dat wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:59
kan ik mij nog aanmelden voor een key ergens?
ik zou deze graag op de PC willen spelen...

maar ik zal wel weer te laat zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:24
Aggressor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:04:
kan ik mij nog aanmelden voor een key ergens?
ik zou deze graag op de PC willen spelen...

maar ik zal wel weer te laat zijn? :(
Morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hoe morgen? moet ik mij dan ergens aanmelden of moet ik zo laat online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aggressor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:05:
hoe morgen? moet ik mij dan ergens aanmelden of moet ik zo laat online zijn?
Morgen start de open beta. Nu is het voor een hele dag nog een closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
Ok top!

dus dan heb ik ook geen key nodig oid?
gewoon via steam activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
Open beta is toch maar een dag? Of tot 8 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:18
Aggressor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:08:
[...]

Ok top!

Via Origin activeren :P

[ Voor 3% gewijzigd door raiders op 30-08-2016 20:08 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aggressor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:08:
Ok top!

Nieuwe EA games op Steam? :+ Veel succes! :+ Een key heb je dan niet nodig. wel Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:08:
[...]
EA games op Steam? :+ Veel succes! :+ Een key heb je dan niet nodig. wel Origin.
oke maar ff downloaden dan.. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Als ik het goed begrijp is de Battlefield 1 OPEN beta van 31 augustus tot 8 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
hm, keybinds aanpassen gaat nog niet helemaal vlekkenloos. Soms doet hij toch nog eens de oude keybind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Blijkbaar iets te vroeg gejuicht over de hitreg. Net een aantal keren gehad waarbij mijn scherm 80 hit points aangaf maar terwijl ik dood ga heeft de tegenstander 30hp. Dit was ook een bekend hit reg probleem in bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Voor de tweakers die nog geen toegang hebben :)

[ Voor 37% gewijzigd door Cybergamer op 30-08-2016 20:31 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Lol, die trein in Sinai is vet! Net een stukje in gereden.

[ Voor 30% gewijzigd door Conscience NL op 30-08-2016 20:35 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 12-10 21:33
MsG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:56:
Leuke game. Ziet er verdomd mooi uit wat mij betreft.

M'n i5 2500 Non-K op 3.5 Ghz heeft het er wel zwaar mee. Soms slaat hij even vast met 100% CPU. Buiten dat wel vaak 50-60FPS. Lijkt dus vooral een CPU bottleneck voor mij.

Had eerst wel gedoe met de code dat die niet werkte, een engelse foutmelding. Toen online ook nog maar even de key gekoppeld aan origin (ipv alleen in de PC-client) en daarnaast nog even een validatie op de gedownloade game qua integriteit, en toen werkte hij ineens.
Hier een i5 2500k op 4,4 ghz draaien en precies hetzelfde vaak 95% tot 100% belast in combinatie met een gtx 970. De game slaat ooit helemaal vast en na 2 seconden loopt die weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 20:46
tumtum100 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:35:
[...]

Hier een i5 2500k op 4,4 ghz draaien en precies hetzelfde vaak 95% tot 100% belast in combinatie met een gtx 970. De game slaat ooit helemaal vast en na 2 seconden loopt die weer door.
Wellicht heb ik een goede 2500k te pakken, want heb nog niet meegemaakt dat de game een seconde of twee vastloopt. Draait op ultra, (dx12 ingeschaeld) gemiddeld tussen 50-80 fps, en loopt tot nu toe lekker soepel. Heb er wel een 380x in hangen.

Aantal potjes gespeeld tot nu toe en moet zeggen dat ik dit een heerlijke game vindt na moderne shooters (bf 3, 4 etc).

Leukste games zijn toch de games waar je als een platoon echt smenwert om objectives te halen, het aantal snipers mag van mij nog op bv 6 per team gecpt worden, maar verder goed mee vermaakt.

Als de game uit is misschien via hier maar eens wat mensen zoeken om vast platoontje mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Vergeet haast te eten XD Gauw was in de pan gegooid :)

Mooi de tijd een om een filmpje te laten renderen:

Klassieke Battlefield:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 07:42
Ik speel hem momenteel via de xbox one, morgen PC.

Gemengde gevoelens, ja het is leuk dat sowieso. Wat mij wel tegenvalt is de map waar ze voor gekozen hebben, ik vind het niet veel hebben. De trein is leuk, en het is leuk om even de wapens te zien en etc.. Maar na 5 potjes heb ik hem toch afgesloten.
Spel loopt voor de rest wel heerlijk, geen gekke fps drops of hangende beelden meegemaakt. Uiteraard wel de standaard dingetjes gezien, weggeschoten muren maar de bovenste baksteen zweeft nog in de lucht (gewoon typisch BF dingetjes).

Morgen op de PC eens testen (hoewel dezelfde map helaas), hoewel ik daar helaas wel weer ellende verwacht, hardware is het probleem niet.. Maar wel BF in combinatie met een PC is gewoon standaard een ramp over het algemeen :P Vrijwel altijd wel wat aan het handje haha :D Kijkend naar vrijwel alle reacties hier dacht ik gelijk: ah daar gaan we weer.. Dit was ook een aantal weken terug direct de reden waarom ik voor de xbox one versie gekozen heb (daar werkt het over het algemeen gewoon), ik wist dat de klachten hier, ook bij BF1 zouden optreden.

Maar goed, game wordt denk ik wel aangeschaft, ondanks deze (vind ik) zwaar tegenvallende map. Qua schieten, ja het lijkt allemaal een stuk sneller te gaan. BF4 was toch wat meer ''rust'' momenten en qua schieten vind ik het ook anders gaan bij BF4, hier neigt het vind ik (ondanks dat ik het lang niet gedaan heb) richting CoD met grote maps en voertuigen.

Paard, tsja ik wist het, granaat erop gooien en hij doet niks :P

Helaas ik heb nu niet zoiets van ej ej hond jij gaat straks een rondje lopen, ik wil eerst nog even 1 potje doen.. Gewoonweg afgesloten, dat vind ik wel jammer, ik werd er niet ingetrokken zoals bij alle voorgaande BF delen (again, waarschijnlijk door de MAP wat ik niks aan vind)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 20:03
Kan iemand vinden waar je wapens kan kopen buiten het in-game customize menu? Wapens bekijken en kopen is iets wat ik liever bijv. tijdens het laden doe dan als ik ook de actie in kan, maar ik kan het verder nergens vinden. Ik zou het verwachten onder "Soldier" in het main menu, maar dat menu is om voor mij onduidelijke redenen niet beschikbaar in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Iemand enig idee hoe die bommen werken van de normale attack plane? Als je ze released met crosshair op de target dan missen ze compleet. Krijg er geen feeling bij... moet je ze er voor of er na releasen? Tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Heeft iemand anders ook last van een soort memory leak ?
Na het openen van BF1 neemt ie iets van 4 GB (normale) RAM in.
En na verloop van het potje heb ik het gezien tot 12 GB RAM (!).
Heel de Beta zelf was maar 8 GB downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 01:09
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:01:
Ik heb mijn werkgeheugen niet voorbij de 8GB zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 20:35
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:01:
Yes heb ik ook. Zit nu op 10Gb in geheugen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:13
Heb net wat potjes op PS4 er op zitten, ga zeker nog wat meer spelen om echt goede indruk te krijgen.

Sowieso morgen met wat vrienden in squad, altijd al betere bf beleving.

Maar heeft iemand ook last op PS4 dat als je op start duwt ingame echt opeens alles super traag wordt. Duurt soms sec op 5-10 voordat ik weer normaal input kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC versie ziet er super uit in Ultra.
Ben nu PS4 versie aan het spelen en dat ziet er ook top uit! Af en toe een kleine FPS drop.

Straks nog even de Xbox One versie testen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Shabbaman

Got love?

Dit is echt de eerste BF sinds 1942 die het gelijk doet. Top. Eigenlijk draait het net zo goed als Battlefront, maar bij de beta van Battlefront had ik in het hoofdmenu 3 fps ofzo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:32
Nou heb er een paar potjes op zitten, maar ik kan niet zeggen dat ik "hyped" ben. Grafisch ziet het er uiteraard goed uit. Qua gameplay ben ik nog niet overtuigd, maar misschien moet dat nog komen.

Het ingame menu is trouwens ontzettend laggy. Nog meer mensen die dat ervaren? Ik speel op de Xbox One.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Shabbaman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:38:
Dit is echt de eerste BF sinds 1942 die het gelijk doet. Top. Eigenlijk draait het net zo goed als Battlefront, maar bij de beta van Battlefront had ik in het hoofdmenu 3 fps ofzo.
Als je goed kijkt lijkt het ook heel veel op Battlefront :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Albinoraptor schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:38:
Heb net wat potjes op PS4 er op zitten, ga zeker nog wat meer spelen om echt goede indruk te krijgen.

Sowieso morgen met wat vrienden in squad, altijd al betere bf beleving.

Maar heeft iemand ook last op PS4 dat als je op start duwt ingame echt opeens alles super traag wordt. Duurt soms sec op 5-10 voordat ik weer normaal input kan geven.
Ja dit heb ik ook op de xbox one (althans 1e keer, daarna ging het wel instant), dacht even foto maken van mijn mooie score, druk op start en ja hoor rara, word dood geschoten omdat het menu niet geladen werd xd

Daarna nogmaals geprobeerd (duurde wel wat langer dan 10 sec bij mij de eerste keer) en toen ging het wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Partypooper schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:45:
Nou heb er een paar potjes op zitten, maar ik kan niet zeggen dat ik "hyped" ben. Grafisch ziet het er uiteraard goed uit. Qua gameplay ben ik nog niet overtuigd, maar misschien moet dat nog komen.

Het ingame menu is trouwens ontzettend laggy. Nog meer mensen die dat ervaren? Ik speel op de Xbox One.
Sluit me volledig bij jou aan 5 potjes gedaan en afgesloten (denk deels door de beperkingen, en voor mij vooral de map). Grafische is zeer goed gedaan inderdaad, gameplay vind ik ook tegenvallen (sorry dat ik het zeg, maar ik moest aan cod denken tijdens het spelen..)

Ingame menu duurde bij mij ook zeer lang, wilde de scorelijst erbij pakken maar dat was geen succes (ja had mijn 1e death gekregen door het lange wachten). 2e keer menu openen ging wel gewoon zoals het hoort.

Of het een instant buy wordt, i dont know.. Was wel de bedoeling, ik had de beta beter gewoon niet kunnen doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Het ingame menu is op Pc ook laggy. Alsof er input lag op zit. Bij hoger dan 80fps verdwijnt dat ook. Je ziet het aan knoppen die later oplichten dan dat je ze aanwijst. Sowieso voel ik veel input lag. Anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Eduardboon schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:54:
Het ingame menu is op Pc ook laggy. Alsof er input lag op zit. Bij hoger dan 80fps verdwijnt dat ook. Je ziet het aan knoppen die later oplichten dan dat je ze aanwijst. Sowieso voel ik veel input lag. Anderen daar ook last van?
Het voelt meer als motion blur dan input lag, maar kan er zo snel niets over vinden.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

Er is iets met de framerate of de FOV op de PS4 waardoor ik enorme koppijn krijg na 2potjes spelen. Ik denk dat het vooral de framerate is, hopelijk fixen ze dit nog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Mijn videokaart R 9 290 wordt minder belast en warm als BF4.
Ik speel op ultra ( i 5 2500k op 4000mhz)
Kan dit kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 11-10 22:16
Helaas, geen battlefield 1 voor mij... :(

Detected AMD Radeon driver version 15.301.1901. The required driver version is 16.20.1025 or later. Please update your drivers at http://www.amd.com/ before playing the game.

Met een Radeon HD6950 is het spel niet op te starten.
Jammer, want de kaart voldoet nog goed denk ik... BF 4 haalde ik op low zo'n 60-70fps. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Het kan niet anders dan dat ik op een blacklist sta bij dice/ea want ben al vanaf het begin insider en nog geen key gezien. Niet voor de closed alpha en nu niet voor de beta. Wat een lachertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fonta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:09:
Het kan niet anders dan dat ik op een blacklist sta bij dice/ea want ben al vanaf het begin insider en nog geen key gezien. Niet voor de closed alpha en nu niet voor de beta. Wat een lachertje.
Of EA is gewoon incompetent en heeft het mailen verprutst. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Had jij je wel goed aangemeld dan? Je kon je opgeven als inside, maar ik heb een tijdje geleden een mail gehad dat ik specifiek een platform moest kiezen omdat ik anders geen key zou krijgen. Wellicht dat jij die ook hebt gehad, maar niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hoe zit het met de trein eigenlijk? Heb veel potjes gespeeld waarin de trein namelijk helemaal niet in voorkomt maar de andere keer weer wel.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 12-10 21:33
Aslanboy1905 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:16:
Hoe zit het met de trein eigenlijk? Heb veel potjes gespeeld waarin de trein namelijk helemaal niet in voorkomt maar de andere keer weer wel.
Losing team krijgt de trein volgens mij bij een grote achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdbas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 17:56
Mooie game, technisch perfect voor elkaar, maar de gameplay ervaar ik persoonlijk als zeer slecht. Gameplay is over het algemeen veel te snel en veel te hectisch. Als je een goed team hebt, is het een vermakelijke game. Zodra dit niet het geval is, loopt de game in de soep. Teams rushen door je defences heen en zijn al bij de volgende set Telegraph points in Rush voordat jij terug bent of cappen alle vlaggen zodat iedereen vast zit op de mainbase. Nee, helaas. Ik denk dat ik me kan vermaken in deze beta maar de game niet ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vind het erg frustrerend...die tanks lijken zwaar over powered te zijn en kom elke keer in n team terecht waarbij de helft geen moer doet en je t potje dus weer verliest. Ik heb er redelijk plezier in maar zou liever BF4, BF3 of BF BC2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ThomasG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
Had jij je wel goed aangemeld dan? Je kon je opgeven als inside, maar ik heb een tijdje geleden een mail gehad dat ik specifiek een platform moest kiezen omdat ik anders geen key zou krijgen. Wellicht dat jij die ook hebt gehad, maar niet gezien.
Er was maar 1 manier van aanmelden toch? Heb uiteraard ook platform keuze gedaan.
Maar goed, zal wel mijn straf zijn voor het stellen van een paar kritische vragen op Twitter *kappa*
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

Of EA is gewoon incompetent en heeft het mailen verprutst. O-)
Incompetent zijn ze sowieso.

[ Voor 16% gewijzigd door Fonta op 30-08-2016 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Nou zo, ik heb nu meerdere potjes gespeeld, zowel Conquest als Rush.. tot zover mijn bevindingen:

- Grafisch prachtig, kan het zelfs op Ultra draaien, maar vind High voldoende
- Geluid ook niets mis mee, heb de mannelijke stem meteen ingesteld, die bevalt prima
- Tanks zijn best wel overpowered. Ik heb echt dikke streaks al gehaald met de light tank, zonder dat iemand me echt in de weg zat / kon zitten. Daarbij vind ik het andersom ook niet heel goed te doen om dichtbij een tank te komen als Assault
- Vliegen ook al wel wat gedaan, dat voelt goed aan, maar vergt zeker wel oefening
- De map is geinig, maar ik vind 'm (nog) niet echt geweldig. Ik had persoonlijk liever de alpha map in de beta gehad
- Er is helaas nog weinig echte teamplay te merken, het is behoorlijk chaotisch allemaal. Wel 2 potjes gehad waarmee de gehele squad samenwerkte voor punten pakken, dat was erg leuk

Tot slot: ik ben nu level 13 volgens mij, maar al m'n class ranks staan nog steeds op 0?! Ik lees verschillende dingen, dat het bugged is, maar ook dat het lang duurt ofzo? Iemand hier helderheid over?

EDIT: dit beantwoord m'n vraag al grotendeels: Reddit post

[ Voor 9% gewijzigd door The.Sticky op 30-08-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb hetzelfde. BF3, BF4, Hardline.. en me tig keer opgegeven voor het insider program. Jammer.. dan morgen maar. Ga ik hem ook lekker niet pre-orderen.. lekker puh

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
RoyK schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

Ik heb hetzelfde. BF3, BF4, Hardline.. en me tig keer opgegeven voor het insider program. Jammer.. dan morgen maar. Ga ik hem ook lekker niet pre-orderen.. lekker puh
Ja waardeloos. Ze laten de diehard bf spelers echt lekker in hun hempie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:02
Net even de beta gespeeld. Het aantal bonuspunten op conquest is op te lachen, bij een score van 10.000 kreeg ik 30.000 bonuspunten. Ging van rank 10 naar 15 volgens mij. :P

Game ziet er op pc fantastisch uit. Met een 1070 haal ik op 1440p met ultra settings altijd minimaal 60 fps. Zodra ik de framerate instel op 75 (de refreshrate van mijn monitor) crasht hij helaas wel. Nu speel ik dus maar met adaptieve v-sync op 60. :-(

Verder is het scrollwiel van de muis bij mij bugged. Heb hem standaard ingesteld op wapen wisselen, maar de game draait het beeld naar links en rechts zodra ik her scrolliwiel gebruik. Dus in paniek naar de secondary wisselen wordt nu 45 graden de andere kant op kijken.

Verder speelt de game heerlijk weg. Thema is qua look en feel ook goed uitgewerkt.

Morgen maar eens even kijken hoe hij er op de ps4 uitziet en speelt. Ben erg benieuwd naar de framerate, want die was bij de alpha ruk.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 20:32
Ik weet het nog niet helemaal... ben nog niet helemaal overtuigd van de game. Ziet er prachtig uit, speelt redelijk soepel, maar het pakt me toch niet helemaal. Ligt vooral ook aan de map denk ik, welke gewoon ronduit slecht is. Nou moet ik zeggen dat ik vooral een CoD speler ben (CoD, CoD2 en CoD4, alles daarna is rotzooi), dus wellicht moet ik eraan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Zo, ff een avondje gespeeld. Maar ligt het aan mij of bevat de beta meer bugs dan de alpha?
Het laadscherm, van ronde naar ronde, begint een puntje van ergernis te worden. De ronde timer (start van de ronde) lijkt soms wel geheel willekeurig. Soms zitten mensen van mijn squad al in het spel, als ik dan nog een timer van 60 seconden krijg.

Ook een aantal dingen waar ik in de alpha geen last van had, maar nu in de beta wel...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 16:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ben aan het zoeken geweest.
Kan ik de beta spelen zonder de game aan te schaffen?
Of kan het alleen met de deluxe edition voor 90 euro.
Beta is alleen voor pre orders of kan ik een beta bestand downloaden in de ps store?
Pagina: 1 ... 22 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.