Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 16:48
Als ik Reddit mag geloven is het zelfs 42% voor je native resolutie. :)

Edit: Link voor geïnteresseerde

[ Voor 51% gewijzigd door Bearmun op 30-08-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 18:38
Mad-Matt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:59:
[...]

.
Excuses, die had ik niet gezien.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben hoe mij inmiddels 3 jaar oude pc hem gaat draaien. Battlefront loopt vrij aardig moet ik zeggen, dus heb stiekem goede hoop voor deze game.
Ligt eraan wat er in je pc zit...mijn voeding is 7 jaar oud, werkt nog perfect...de rest natuurlijk wel vervangen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RoaDHouse schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Die moet volgens mij op 100% staan.

Ik probeer het wel even :P
scaling op 50% is native resolutie voor textures. 100% is dus het dubbele van native.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 15:03

immetjes

HIER is BERN-E

sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:33:
Iemand nog een interessante stream om ondertussen te kijken?
Ook op youtube: YouTube: BF1 BETA LIVE! Battlefield 1 Gameplay Insider Early Access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
altijd weer gezeik met de pc versie... ben ik blij dat ik op mijn 46" ps4 speel zeg.. wat een drama was dat de laatste jaren.

De verschillen zie je amper meer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Maar als ik competitief speel heb ik juist 'fun'?

[...]

Heb je wel je spamfolders bekeken? Ik dacht ook dat ik geen code had. Totdat ik m'n spamfolders bekeek.
Tuurlijk heb ik daar gekeken, maar nog steeds niks. Denk niet dat er vandaag nog wat gaat komen. Blijkt maar weer dat ze geen ene hond geven om trouwe fans.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
shakespeare schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:17:
altijd weer gezeik met de pc versie... ben ik blij dat ik op mijn 46" ps4 speel zeg.. wat een drama was dat de laatste jaren.

De verschillen zie je amper meer :D
Vrij nutteloze post dit eerlijk gezegd, want de mate van gezeik is volgens mij echt behoorlijk laag als ik dit forum zo lees. Mensen willen graag hun resoluties goed ingesteld krijgen op basis van hun systeem, thats all.

En de verschillen zie je absoluut wel hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 01:41
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:08:
[...]
scaling op 50% is native resolutie voor textures. 100% is dus het dubbele van native.
Dank U wel, draait nu als een malle :) ik heb hem nu op 42% staan en ziet er top uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit in de console invoeren geeft je resolutie terug:

render.drawscreeninfo 1

42% is je native

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:45

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:26:
Dit in de console invoeren geeft je resolutie terug:

render.drawscreeninfo 1

42% is je native
Overigens niet altijd! Als je de slider zelf aanpast naar iets anders en dan weer naar 42 kan het zijn dat de resolutie niet meer klopt. Dit kan je herstellen door de grafische opties te resetten. Slider gaat dan naar 42 maar de resolutie klopt dan wel.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 19:32
Spelleke draait als een malle op mijn pc, heerlijk. Vind de sfeer tot nu toe lekker chaotisch. Heb veel scout gespeeld, maar dat kost toch wel wat oefening om dat goed te doen. Afstand instellen op je scope enzo, erg leuk.

De algehele chaos van overvliegende vliegtuigen, tanks, explosies, schreeuwende mensen, machinegeweren en geschut maakt het voorlopig een leuk spel.

Ik vraag me alleen af waar je bugs kan melden? Want bijna elke keer als ik terug wil naar het hoofdmenu na een game zie ik opeens weer de kaart en dan zonder alle spawnpoints enzo en loopt de hele hap vast.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
De beelden met alles leken me steeds heel erg denken aan battlefront (ook mee vermaakt) ipv bijvoorbeeld BF4.

Hoe ervaren jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

reboot geprobeerd? anders in origin game repair proberen...
Reboot had ik al geprobeerd en heb net de game repair gedaan en die heeft het probleem opgelost. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij draait Battlefield 1 pretty terrible. Ik heb een MSI GTX 960 2GB, 8GB DDR4, I5 6400 en W10. An sich kan ik alles wel op high spelen met native resolution op 50% (dus 1080p zoals m'n scherm). Dat draait goed en de gameplay bevalt me op het eerste zicht ook wel.
Ik heb echter constant crashes naar desktop, zwart scherm en geluid blijft verder draaien, soms ook weer niet, melding dat mijn videogeheugen volloopt en vooral, dat ik niet genoeg RAM geheugen heb voor de battlefield 1 applicatie. Als ik dan naar taakbeheer kijk zie ik dat Battlefield 1 tot wel 5 GB gebruikt. De crashes komen zo vaak voor dat het onmogelijk is het spel te spelen. Ik heb daarnaast ook de laatste drivers van Nvidia en heb zaken zoals Avast etc uitgezet om zo min mogelijk ram geheugen te gebruiken. Hebben anderen hier ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
  • Laatst online: 28-09 18:38
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54:
Bij mij draait Battlefield 1 pretty terrible. Ik heb een MSI GTX 960 2GB, 8GB DDR4, I5 6400 en W10. An sich kan ik alles wel op high spelen met native resolution op 50% (dus 1080p zoals m'n scherm). Dat draait goed en de gameplay bevalt me op het eerste zicht ook wel.
Ik heb echter constant crashes naar desktop, zwart scherm en geluid blijft verder draaien, soms ook weer niet, melding dat mijn videogeheugen volloopt en vooral, dat ik niet genoeg RAM geheugen heb voor de battlefield 1 applicatie. Als ik dan naar taakbeheer kijk zie ik dat Battlefield 1 tot wel 5 GB gebruikt. De crashes komen zo vaak voor dat het onmogelijk is het spel te spelen. Ik heb daarnaast ook de laatste drivers van Nvidia en heb zaken zoals Avast etc uitgezet om zo min mogelijk ram geheugen te gebruiken. Hebben anderen hier ook last van?
Heb je het probleem ook als je op medium draait?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Net een paar uurtjes gespeeld. Een paar punten wat mij opviel:
- Grafisch erg mooi, veel detail in de mappen en het geluid is haarscherp.
- Setting voor de menu is overzichtelijk en gemakkelijk. Gelukkig bevat het ook een server browser.
- Solid gameplay, wapens zijn goed gebalanceerd waarbij sommige wapens moeilijk zijn en de ander weer heel arcade.
- Sinai Desert is té groot in mijn opinie. Ik heb aardig wat Battlefield spellen gespeeld en lang ook maar deze map is simpelweg te groot. Het is ook niet voor niets de grootste map ooit in Battlefield. Encounters zijn sporadisch en het voelt niet alsof er daadwerkelijk 64 mensen in de game zitten.
- Rush in deze map voelt ongeballanseerd. Verdedigers hebben het erg makkelijk in de eerste mcoms. Daarna word het de verdedigers veelste moeilijk gemaakt in de later daaropvolgende mcoms.
- De tijd. Er gaat bijna geen game voorbij waarbij je wint door de hoeveel tickets te halen in conquest of door alle mcoms kapot te maken in Rush. Bovendien stimuleert het niet in Rush om tactisch te spelen aangezien je een tijdslimiet hebt.

Ja het is een bèta maar toch jammer dat ze voor deze map gekozen hebben en dat de tijd een hele grote rol speelt. Voor de rest solid gameplay en ben erg benieuwd naar de andere mappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 22:11
yinx84 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:53:
Iemand ook vreselijke last van input lag? Zelfs met Raw Mouse Input aan...
Bij BF4 hielp het altijd om HBOA en MSAA lager/uit te zetten. En natuurlijk VSync uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Heb je het probleem ook als je op medium draait?
Jup, was vergeten te vermelden dat ik alles op low heb staan en wat uit kon, ook. Op high heb ik het na 5 minuten, op low heb ik de crashes na ongeveer 30 minuten met een beetje geluk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrinityHX
  • Laatst online: 31-08 14:16
Ben het nu een tijdje aan het spelen maar merk dat de game vrij slecht geoptimaliseerd lijkt? M'n framerates zakken steeds heel erg en komen niet boven de 70 uit met een GTX1070 @ 1080p (42% native resolution). Heb geprobeerd om alles eens naar high omlaag te zetten ipv ultra en de aliasing een stand lager te zetten maar zelfs dit hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vanavond maar eens uitgebreid aan de tand voelen. Ik hoop echt dat er dit keer geen Operation Metro of Operation Locker maps inzitten. Totaal BF onwaardig!

Ok, de beta is maar 1 map op rush of conquest... Ik bedoel dan ook de versie op releasedate.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54:
Bij mij draait Battlefield 1 pretty terrible. Ik heb een MSI GTX 960 2GB, 8GB DDR4, I5 6400 en W10. An sich kan ik alles wel op high spelen met native resolution op 50% (dus 1080p zoals m'n scherm).
...
Hebben anderen hier ook last van?
Ik draai hier op een i5-4690 en een MSI GTX 960 2GB en 8 GB DDR3 en ik heb niet aan de grafische settings gezeten (medium dacht ik) maar hier draait de boel zonder problemen. Nog geen crashes gehad. 8)

Edit: Oh en Windows 8.1 trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door ResuCigam op 30-08-2016 14:07 ]

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ongetwijfeld zal er een choke map inzitten omdat een hele hoop dat wel enorm leuk vinden. Enige wat ik daarmee bereikt heb is dat mijn assault class volledig geüpgraded is. Vind er zelf ook helemaal niks aan zulke maps.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Cclintjee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:02:
Ben het nu een tijdje aan het spelen maar merk dat de game vrij slecht geoptimaliseerd lijkt? M'n framerates zakken steeds heel erg en komen niet boven de 70 uit met een GTX1070 @ 1080p (42% native resolution). Heb geprobeerd om alles eens naar high omlaag te zetten ipv ultra en de aliasing een stand lager te zetten maar zelfs dit hielp niet.
Dat klopt bij jou niet dan.

Hier niet onder de 65ish met een Fury, meestal minimaal 90ish.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:07:
Ongetwijfeld zal er een choke map inzitten omdat een hele hoop dat wel enorm leuk vinden. Enige wat ik daarmee bereikt heb is dat mijn assault class volledig geüpgraded is. Vind er zelf ook helemaal niks aan zulke maps.
Ik vind het gewoon één groot stats padding verhaal op dat soort maps. Schandalig!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:07:
[...]

Ik draai hier op een i5-4690 en een MSI GTX 960 2GB en 8 GB DDR3 en ik heb niet aan de grafische settings gezeten (medium dacht ik) maar hier draait de boel zonder problemen. Nog geen crashes gehad. 8)

Edit: Oh en Windows 8.1 trouwens.
Mmh, bedankt voor de info! Toch vreemd dat mijn computer dan zoveel moeite heeft met het draaien van de Battlefield béta. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen eigenlijk, op het eerste zicht is er geen achtergrondapplicatie die veel RAM geheugen gebruikt en ook de DirectX errors en de melding dat ik een GPU nodig heb met minstens 2GB (dat heeft die GTX 960 van mij) kan ik niet verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
LMG recoil wordt minder hoe langer je vuurt... apart :P

Speel nu veel Overwatch en het is wel even omschakelen. Zo veel trager, vehicles waar je kansloos tegen bent. Vanavond nog maar wat meer spelen, maar ben nog niet echt blown away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:13:
[...]
Mmh, bedankt voor de info! Toch vreemd dat mijn computer dan zoveel moeite heeft met het draaien van de Battlefield béta.
Zo te zien is het grootste verschil tussen ons de Windows versie..

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 22:11
Cclintjee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:02:
Is er geen nieuwe (beta)driver van Nvidia voor BF1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrinityHX
Gundogan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:09:
[...]

Dat klopt bij jou niet dan.

Hier niet onder de 65ish met een Fury, meestal minimaal 90ish.
Ja dat vind ik ook zo vreemd, ik heb verder geen enkel programma draaien in de achtergrond en OC Mode aangezet via MSI Gaming APP, dus aan m'n GPU kan het niet echt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:35

steveman

Comfortabel ten onder

yinx84 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:13:
LMG recoil wordt minder hoe langer je vuurt... apart :P

Speel nu veel Overwatch en het is wel even omschakelen. Zo veel trager, vehicles waar je kansloos tegen bent. Vanavond nog maar wat meer spelen, maar ben nog niet echt blown away.
Dat was ook zo in Bad Company 2 geloof ik.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Cclintjee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Ja dat vind ik ook zo vreemd, ik heb verder geen enkel programma draaien in de achtergrond en OC Mode aangezet via MSI Gaming APP, dus aan m'n GPU kan het niet echt liggen.
Gebruik je wel DX11? DX12 schijnt performanceproblemen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:16:
[...]

Zo te zien is het grootste verschil tussen ons de Windows versie..
Klopt, maar vraag me af of dat zoveel verschil zou kunnen maken. Misschien is er gewoon iets mis met m'n W10 installatie. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Iemand al ervaringen opgedaan met een GTX1080 ? Zal vast wel okay draaien (zit voorlopig ook nog op 1920x1080...) maar ben toch wel benieuwd :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

steveman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:25:
Iemand al ervaringen opgedaan met een GTX1080 ? Zal vast wel okay draaien (zit voorlopig ook nog op 1920x1080...) maar ben toch wel benieuwd :)
Heel kort gespeeld, rond de 100 fps. op 1440P

Met VSync aan 60 met soms drops op drukke plekken (explosies)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 01:41
steveman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:25:
Draai op een MSI1080 GamingX met 160 fps loopt als een malle. 2560x1080 34 inch

Heb niet alles op ultra staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrinityHX
The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Gebruik je wel DX11? DX12 schijnt performanceproblemen te geven.
Ik had DX12 even getest om te kijken of het verschil zou maken, maar nee. Ga nu eens m'n PC opnieuw opstarten, hopelijk draait hij dan wel weer fatsoenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Bah... We zijn 2016 en hebben nog altijd met deze onzin te maken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZkLOEtx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 12:38

marapuru

db.

Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:33:

[afbeelding]
En daar kom je nu achter? Heb je betere ideeën? De slingerende arm uit Trespasser vond ik niet zo'n succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:33:

[afbeelding]
ADS, nergens last meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Let's play Battlefield 1 Open Beta! YouTube: Live stream GaMeR™ #Battlefield1 #Steam #youtube #youtubegaming

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 12:38

marapuru

db.

Zijn er al mensen die de PS4 versie aan het spelen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
marapuru schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:35:
[...]

En daar kom je nu achter? Heb je betere ideeën? De slingerende arm uit Trespasser vond ik niet zo'n succes ;)
Ik ben eraan bezig. Slingerende arm zal een slingerend been worden waaraan je je wapen hangt.

Ik denk dat ik er bijna ben:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B602qd7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Na wat tweaken van de settings draait het hier lekker, uiteindelijk heb ik alles op ultra staan en HBAO uit.

1440p resolutie, 980ti, i7 3930k resultaat: zo'n 100 tot 140 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

marapuru schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:39:
Zijn er al mensen die de PS4 versie aan het spelen zijn?
Heb vanochtend even een kleine 2 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Top spel. iemand die ook niet lvlelt in het customize menu? ben inmiddels lvl 11 maar daar nog steeds lvl 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

De keys worden de hele dag door gespreid verstuurd zodat de servers niet overbelast raken aldus EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Weet iemand of de beta ook gespeeld kan worden zonder PS+ abo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:21:
De keys worden de hele dag door gespreid verstuurd zodat de servers niet overbelast raken aldus EA.
Volgens mij is dit gewoon een excuus, er een batch uitgegaan rond half 9 en daarna nog een, maar hierna niet meer (tenminste, voor zover ik kan vinden). Ik verwacht in ieder geval vandaag niet te kunnen spelen ondanks dat ik me 14 juli heb aangemeld als Insider.
BoomTree schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:22:
Ik las op Reddit dat dit inderdaad kan.

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 30-08-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

BoomTree schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:22:
PS+ is inderdaad niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Bedankt voor de antwoorden heren, nog even wachten op de key en dan kan ik los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Game ziet er veel belovend uit, maar de beta is zo goed als onspeelbaar voor mij op dit moment.. De key-bindings voor voertuigen werken namelijk helemaal niet en ik kan niet spelen met de standaard controls (krijg daar letterlijk kramp van na een paar minuten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ik haat Sinai nu al als map. Werkelijk verschrikkelijke voor Rush. Bushwookies overal en met maar 24 spelers kan je geen druk zetten als aanvallend team.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Zo even een potje rush gespeeld, daar er nog geen sniper limieten zijn is de verdediging een soort van vuurpeleton waar je doorheen moet. Leuk is anders. Bij de 7 en 8ste mcom heb je als aanvaller een berg op je spawn, en je spawnt of links van de berg of rechts. regroupen wordt dan lastig en het zorgt ervoor dat je maar 2 choke points hebt waar de verdediging op uitkijkt.

Ik denk dat ik conquest toch leuker vindt. 1 bug gevonden, als de anti tank special iemand doodslaat, kun je hem 2 a 3 seconden erna geen damage doen. Ik schoot op hem close quarters met een light tank MG. Deed de eerste seconden niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:33:
En ik haat Sinai nu al als map. Werkelijk verschrikkelijke voor Rush. Bushwookies overal en met maar 24 spelers kan je geen druk zetten als aanvallend team.
Waarom zo'n tryhard??

Ik zou geen waarde hechten aan de balans van gamemodes en maps op de 1e dag van een beta.. De meeste mensen spelen nog helemaal niet serieus of weten nog niet precies wat ze moeten doen, kennen de map, de voertuigen en wapens etc nog niet.. Ik snap sowieso niet waarom je meteen al 'serieus' zou gaan spelen om te winnen.. Je wilt toch eerst van alles proberen en testen etc, daar is een beta voor lijkt mij..

Precies om die reden zoek ik altijd lege servers op met mijn vrienden, zodat we rustig van alles kunnen uitproberen zonder mensen tegen te komen die meteen al spelen om te winnen.. Dat komt later wel..

[ Voor 16% gewijzigd door Inflatable op 30-08-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Inflatable schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Waarom zo'n tryhard??

Ik zou geen waarde hechten aan de balans van gamemodes en maps op de 1e dag van een beta.. De meeste mensen spelen nog helemaal niet serieus of weten nog niet precies wat ze moeten doen, kennen de map en alle voertuigen en wapens etc nog niet.. Ik snap sowieso niet waarom je meteen al 'serieus' zou gaan spelen om te winnen.. Je wilt toch eerst van alles proberen en testen etc, daar is een beta voor lijkt mij..
Misschien omdat een andere klasse proberen dan bushwookie zo zinloos is...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

Als die Rush vechten is tegen een vuurlinie, dan hebben ze toch een aardige overeenkomst kunnen maken van de echte 1e Wereld Oorlog. Waarin ze weken vochten om meters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:33:
Misschien dat je je klachten kunt posten op de BF forum van DICE. Vanuit Levelcap en Jackfrags werd ook al aangegeven dat DICE niet de beste keuzes heeft gemaakt bij Rush (balans en aantal spelers).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:38
Qu3st schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:43:
Als die Rush vechten is tegen een vuurlinie, dan hebben ze toch een aardige overeenkomst kunnen maken van de echte 1e Wereld Oorlog. Waarin ze weken vochten om meters.
dit dus! Is hoe het vroeger ging!

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Iemand al gevlogen? Ik ben erg benieuwd naar de air to ground mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 16:44
Waar kan ik die verschrikkelijke muziek uitzetten? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

RikN89 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:46:
Iemand al gevlogen? Ik ben erg benieuwd naar de air to ground mogelijkheden.
Ik heb maar 1 potje gespeeld, waarin ik paar minuten heb gevlogen. Ik heb alleen een dogfight gehad. Air to ground vond ik nog aardig lastig vanwege de snelheid die je toch hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
chollersin schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

dit dus! Is hoe het vroeger ging!
Vroeger hadden ze echter geen tijdslimiet en kon je niet uit de dood opstaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
NVIDIA heeft net drivers vrij gegeven voor BF1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

http://www.psx-sense.nl/2...nt-ook-mannelijke-versie/
Voor de mensen die de stem willen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ben eerder klaar met werken dus tijd om even te spelen, heb ik die code al weggegeven.
Mocht iemand 1 over hebben voor PS graag in prive bericht, alvast bedankt en anders morgen weer een dag.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Die stem vind ik het minst boeiend eigenlijk. Lekker belangrijk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:38
bvr1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:50:
[...]

Vroeger hadden ze echter geen tijdslimiet en kon je niet uit de dood opstaan. ;)
Om het nog leuker te maken, je kan niet opstaan uit de dood! Maar wel resussiteren. Kappa!

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
en is ie leuk? ik wou dat het ook al wist *wink* :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Eerste potje zag er goed en leuk uit.

Maar wel een game-breaking bug gevonden: de exit game knop (main menu) werkte niet bij mij.

Pehhh, absolute no-go voor mij... :9

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 30-08-2016 16:32 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Heeft er nog iemand problemen met het aanpassen van voertuig loadouts? De tanks kan ik perfect aanpassen, maar de vliegtuigen hebben elk maar 1 loadout die ik kan gebruiken en de Artillery Truck kan ik ook niet naar de anti-air versie aanpassen.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Hoe werkt dat met die origin handel ?

Ik heb mijn key vanmorgen gekregen en hem em verzilverd volgens de email.
Maar nu ..... waar vind ik de download dan ?

Of moet bf1 vanzelf verschijnen in dat origin programma bij mijn games ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:41:
Hoe werkt dat met die origin handel ?

Ik heb mijn key vanmorgen gekregen en hem em verzilverd volgens de email.
Maar nu ..... waar vind ik de download dan ?

Of moet bf1 vanzelf verschijnen in dat origin programma bij mijn games ???
De code in je mail moet je copy/pasten in Origin (Origin -> Redeem Product code). Vervolgens start de download automatisch. Waar heb jij de code dan verzilverd?

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 30-08-2016 16:52 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:52:
[...]

De code in je mail moet je copy/pasten in Origin (Origin -> Redeem Product code). Vervolgens start de download automatisch. Waar heb jij de code dan verzilverd?
Het kon ook online zeggen ze:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pklvXpA.png

Ik heb maar gewoon origin erbij gepakt, die zou het toch ook gaan downloaden uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:52:
[...]

Via de link in de email,

Zo verzilver je je unieke code in Origin:

1. Klik hier en verzilver je code op het net.

Code werd wel geaccepteerd maar er gebeurde verder niks

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 30-08-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als je de Origin client open hebt staan op het tabblad My Games, zie je bovenaan 'Show: All Games' en 'Platforms: All platforms'?

Er staat ook nog een refresh knop bij. Misschien die een keer aanklikken?

Forever raver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 16:44
BF1 valt mij tegen eerlijk gezegd. De graphics zijn mooi maar de gameplay valt tegen. Die revive balk vind ik ook erg irritant. 100x op spatie rammen of gewoon ingedrukt houden elke keer als je dood gaat. Voor de rest rennen en schieten. 4 kogels per clip zo voelt het. Langzaam reloaden. Tanks zijn zwaar OP. De muziek kun je niet uitschakelen.. Het is echt een vrijdagmiddag spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb een wat beeldmateriaal op mijn YouTube kanaal gezet voor de tweakers die interesse hebben.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Mijn fans gaan trouwens wel op 100% met dit spel zeg, lang geleden zoveel lawaai gehad.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:00:
Als je de Origin client open hebt staan op het tabblad My Games, zie je bovenaan 'Show: All Games' en 'Platforms: All platforms'?

Er staat ook nog een refresh knop bij. Misschien die een keer aanklikken?
Nee ik zie alleen dit
Ook na refresh geen verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-10 10:20
Is mogelijk om met dit fatsoenlijk BF1 te spelen EN evt te streamen?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 198,-€ 198,-
1Gigabyte GA-B150-HD3P€ 86,90€ 86,90
1Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G€ 260,10€ 260,10
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 65,95€ 65,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 610,95

Pc is namelijk kapot(fijn zo vlak voor de beta) en ik wil eerst de zekerheid hebben voordat ik nieuwe onderdelen koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:04:
Vanavond maar eens uitgebreid aan de tand voelen. Ik hoop echt dat er dit keer geen Operation Metro of Operation Locker maps inzitten. Totaal BF onwaardig!

Ok, de beta is maar 1 map op rush of conquest... Ik bedoel dan ook de versie op releasedate.
Infantry floreert anders het best op zulke mappen, alleen moet je de juiste servers weten te vinden. Veel mensen kennen helaas alleen de 64p conquest metro/locker clusterfuck servers, terwijl je de mappen daarmee tekort doet. Met goede rules (beperkingen op explosives als airburst/m320 e.d.) en de juiste gamemodes (dom/tdm/32p) kunnen deze mappen gewoon heel erg speelbaar en uitdagend zijn.

Het voordeel van 'dichte' mappen is dat je geen last hebt van bush wookies, de pace ligt lekker hoog en er zijn geen balansverstorende ace pilots/drivers. Infantry heeft gewoon veel cover nodig om geen schietvoer te zijn voor snipers, tanks of vliegtuigen. Die grote gestrekte vlaktes zien er tof uit, maar gameplay-technisch zijn ze totaal waardeloos. Cover is broodnodig voor alternatieve aanvalsroutes, ademruimtes om te healen/resupplyen en om druk te zetten.

Het is juist de diversiteit aan speelwijzes die Battlefield maakt tot wat het is. Ook infantry mappen horen daar in thuis, mits de juiste serverafstellingen. Gebalanceerde infantry/vehicle maps als Seine en Bazaar uit BF3 zou ik graag terug willen zien. Realistische speelvelden hoe mooi het ook is, geven niet altijd de beste gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50
Vreemd als insider netjes aangemeld voor PS4, maar geen beta code ontvangen. Iemand voor PS4 wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 19:02
RubenDJ schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:29:
Ik heb me op 27 juli aangemeld als Battlefield Insider, maar heb tot dusver alleen nog maar de bevestiging van de aanmelding ontvangen, verder niets.

Lijkt me toch dat er ondertussen wel wat emails met nieuws etc. zouden zijn verstuurd, kan iemand dat bevestigen?
Nog even hierop terug komend, vandaag ook geen key ontvangen. Er lijkt dus wel degelijk een en ander mis met de registratie bij EA. Support aanvraag geeft alleen de optie tot terugbellen. Nee bedankt, dan hebben ze meteen mijn telefoonnummer. Jammer dan.

specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

tillietom schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:15:

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 610,95

Pc is namelijk kapot(fijn zo vlak voor de beta) en ik wil eerst de zekerheid hebben voordat ik nieuwe onderdelen koop.
Settings op sowieso High en misschien zelfs Ultra zou makkelijk moeten kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:22:
Vreemd als insider netjes aangemeld voor PS4, maar geen beta code ontvangen. Iemand voor PS4 wel ontvangen?
Check als je Gmail gebruik de "reclame" tab. Heb om 8:20 mijn code ontvangen voor de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tillietom schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:15:

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 610,95

Heb hier zelf dezelfde CPU maar dan met een R9 380, en ik speel High op ~50/60 FPS. Weet niet wat streamen met daarmee doet.

OT: Pas op met dat moederboord icm snel geheugen, moet je hem eerst voor update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
RaiseCain schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:27:
[...]

Check als je Gmail gebruik de "reclame" tab. Heb om 8:20 mijn code ontvangen voor de ps4.
Thanks, top tip maar helaas niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:22:
Vanmorgen inderdaad voor PS4 code ontvangen, was alleen in de veronderstelling dat ik voor PC had gedaan

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
En EA heeft de stekker uit hun support getrokken "Contactgegevens klantenserviceSorry, No Channels are Available.". Dan maar geduldig afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:37:
En EA heeft de stekker uit hun support getrokken "Contactgegevens klantenserviceSorry, No Channels are Available.". Dan maar geduldig afwachten ;)
Niet alleen de stekker uit de support, ook de stekker uit de mailserver getrokken waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Goh uh, iemand al een joystick aan de praat gekregen? Vliegen met toetsenbord of muis weiger ik.

Bij key bindings zijn de knoppen/sliders/bewegingen in ieder geval niet in te stellen bij mij, zijn wat uitgegrijsd.

Ook negeert het spel de vehicle movement knoppen die ik heb ingesteld, dat blijft maar wasd, dat gebruik ik liever niet :+

[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 30-08-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

glnk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:01:
BF1 valt mij tegen eerlijk gezegd. De graphics zijn mooi maar de gameplay valt tegen. Die revive balk vind ik ook erg irritant. 100x op spatie rammen of gewoon ingedrukt houden elke keer als je dood gaat. Voor de rest rennen en schieten. 4 kogels per clip zo voelt het. Langzaam reloaden. Tanks zijn zwaar OP. De muziek kun je niet uitschakelen.. Het is echt een vrijdagmiddag spelletje.
Ik ben hier helemaal mee eens. Bovendien. Ik snap niet waarom ze levelen hebben aangezet.. Je kunt toch niets met je levels doen. Ik unlock geen extra wapens of andere dingen.. Ja Warbonds whatever je daar mee kan

Inderdaad de exit game knop werkt bij mij ook niet.. Alt F4 doet wonderen.

en nog iets.. Stijn van I3D was altijd zo praatzaam met zijn bedrijf over de Battlefield series.. Misschien kan hij duidelijkheid geven over de servers.. Alles servers die ik zie zijn DICE Official.. Dus ben bang dat we idd met dedicated gameservers spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Stronkie op 30-08-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:55:
[...]

Ik ben hier helemaal mee eens. Bovendien. Ik snap niet waarom ze levelen hebben aangezet.. Je kunt toch niets met je levels doen. Ik unlock geen extra wapens of andere dingen.. Ja Warbonds whatever je daar mee kan
Ook mee eens... Zal ik wel een kneus zijn, maar ik ben inmiddels ongeveer 500 keer omgelegd, heb er zelf een stuk of 10 geraakt, en zou echt niet weten waar ik het moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jeej, eerste kill gemaakt :) Met een headshot zowaar.

Wel jammer van de joystick, want het vliegen zag er wel tof uit met die klepbediening voor je neus en zo :)

[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 30-08-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 20:24
Is het überhaupt mogelijk om war bonds te verdienen? Na 3 potjes conquest nog steeds 0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb nu 5 potjes gespeeld : 3 rush en 2 conquest.

Rush vind ik geen fluit aan op deze map . Ik snap de spawn locaties niet. Het heeft voor mij geen voordeel opgeleverd om in een squad te zitten. Ik kan niet op een squadmate spawnen. Ik vind ook de tanks OP. Die dingen zijn gewoon zwaar irritant. Bovendien zie ik weer tig snipers op de map . Like WTF.. beginnnen we hiermee al mee in de beta.

Conquest is op zich wel grappig , maar ik snap niet waarom vlag E helemaal in de middle of nowhere moet liggen. Misschien is dat een speciale vlag die je extra bonus geeft.

Dan algemene dingen. Graphics zijn wel ok , geluid ook . Het spel draait lekker op mijn systeem (AMD Phenom II x6 1100T , GTX 970 en 16 gig mem)

Maar ik denk dat ik heel veel mechanics van het spel over het hoofd zie.. Ben nog niet echt ingame events tegengekomen . Dus voor mij heeft dit niet echt een battlefield gevoel. Het geeft mij meer het gevoel dat ik starwars battlefront aan het spelen ben in een eerste wereld oorlog setting..

Nope Ik ga dus ook deze niet preorderen. IK wacht wel tot het spel uit is en haal hem bij de keystore winkels
co2301 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:03:
Is het überhaupt mogelijk om war bonds te verdienen? Na 3 potjes conquest nog steeds 0..
ja heb mijn eerste warbonds gekregen toen ik level 5 werd

[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 30-08-2016 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-10 10:20
Top! tnx s0kkie en mariikvt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 20:24
Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:04:
Ik heb nu 5 potjes gespeeld : 3 rush en 2 conquest.

[...]

ja heb mijn eerste warbonds gekregen toen ik level 5 werd
Ah, ik net 90 toen ik naar level 2 ging. Logica?
Pagina: 1 ... 21 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.