Als ik Reddit mag geloven is het zelfs 42% voor je native resolutie. 
Edit: Link voor geïnteresseerde
Edit: Link voor geïnteresseerde
[ Voor 51% gewijzigd door Bearmun op 30-08-2016 13:09 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Bearmun op 30-08-2016 13:09 ]
Ligt eraan wat er in je pc zit...mijn voeding is 7 jaar oud, werkt nog perfect...de rest natuurlijk wel vervangenMad-Matt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
.
Excuses, die had ik niet gezien.
Waar ik wel heel benieuwd naar ben hoe mij inmiddels 3 jaar oude pc hem gaat draaien. Battlefront loopt vrij aardig moet ik zeggen, dus heb stiekem goede hoop voor deze game.
scaling op 50% is native resolutie voor textures. 100% is dus het dubbele van native.RoaDHouse schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:06:
[...]
Die moet volgens mij op 100% staan.
Ik probeer het wel even
Ook op youtube: YouTube: BF1 BETA LIVE! Battlefield 1 Gameplay Insider Early Accesssjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:33:
Iemand nog een interessante stream om ondertussen te kijken?
Tuurlijk heb ik daar gekeken, maar nog steeds niks. Denk niet dat er vandaag nog wat gaat komen. Blijkt maar weer dat ze geen ene hond geven om trouwe fans.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Maar als ik competitief speel heb ik juist 'fun'?
[...]
Heb je wel je spamfolders bekeken? Ik dacht ook dat ik geen code had. Totdat ik m'n spamfolders bekeek.
Vrij nutteloze post dit eerlijk gezegd, want de mate van gezeik is volgens mij echt behoorlijk laag als ik dit forum zo lees. Mensen willen graag hun resoluties goed ingesteld krijgen op basis van hun systeem, thats all.shakespeare schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:17:
altijd weer gezeik met de pc versie... ben ik blij dat ik op mijn 46" ps4 speel zeg.. wat een drama was dat de laatste jaren.
De verschillen zie je amper meer
Dank U wel, draait nu als een malleCH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:08:
[...]
scaling op 50% is native resolutie voor textures. 100% is dus het dubbele van native.
Verwijderd
Overigens niet altijd! Als je de slider zelf aanpast naar iets anders en dan weer naar 42 kan het zijn dat de resolutie niet meer klopt. Dit kan je herstellen door de grafische opties te resetten. Slider gaat dan naar 42 maar de resolutie klopt dan wel.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:26:
Dit in de console invoeren geeft je resolutie terug:
render.drawscreeninfo 1
42% is je native
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Je kan je er maar druk om maken...
Reboot had ik al geprobeerd en heb net de game repair gedaan en die heeft het probleem opgelost. Thanks!sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:42:
[...]
reboot geprobeerd? anders in origin game repair proberen...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 13:55 ]
Heb je het probleem ook als je op medium draait?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54:
Bij mij draait Battlefield 1 pretty terrible. Ik heb een MSI GTX 960 2GB, 8GB DDR4, I5 6400 en W10. An sich kan ik alles wel op high spelen met native resolution op 50% (dus 1080p zoals m'n scherm). Dat draait goed en de gameplay bevalt me op het eerste zicht ook wel.
Ik heb echter constant crashes naar desktop, zwart scherm en geluid blijft verder draaien, soms ook weer niet, melding dat mijn videogeheugen volloopt en vooral, dat ik niet genoeg RAM geheugen heb voor de battlefield 1 applicatie. Als ik dan naar taakbeheer kijk zie ik dat Battlefield 1 tot wel 5 GB gebruikt. De crashes komen zo vaak voor dat het onmogelijk is het spel te spelen. Ik heb daarnaast ook de laatste drivers van Nvidia en heb zaken zoals Avast etc uitgezet om zo min mogelijk ram geheugen te gebruiken. Hebben anderen hier ook last van?
Bij BF4 hielp het altijd om HBOA en MSAA lager/uit te zetten. En natuurlijk VSync uityinx84 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:53:
Iemand ook vreselijke last van input lag? Zelfs met Raw Mouse Input aan...
Verwijderd
Jup, was vergeten te vermelden dat ik alles op low heb staan en wat uit kon, ook. Op high heb ik het na 5 minuten, op low heb ik de crashes na ongeveer 30 minuten met een beetje geluk.sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Heb je het probleem ook als je op medium draait?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik draai hier op een i5-4690 en een MSI GTX 960 2GB en 8 GB DDR3 en ik heb niet aan de grafische settings gezeten (medium dacht ik) maar hier draait de boel zonder problemen. Nog geen crashes gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54:
Bij mij draait Battlefield 1 pretty terrible. Ik heb een MSI GTX 960 2GB, 8GB DDR4, I5 6400 en W10. An sich kan ik alles wel op high spelen met native resolution op 50% (dus 1080p zoals m'n scherm).
...
Hebben anderen hier ook last van?
[ Voor 3% gewijzigd door ResuCigam op 30-08-2016 14:07 ]
We do what we must because we can.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat klopt bij jou niet dan.Cclintjee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:02:
Ben het nu een tijdje aan het spelen maar merk dat de game vrij slecht geoptimaliseerd lijkt? M'n framerates zakken steeds heel erg en komen niet boven de 70 uit met een GTX1070 @ 1080p (42% native resolution). Heb geprobeerd om alles eens naar high omlaag te zetten ipv ultra en de aliasing een stand lager te zetten maar zelfs dit hielp niet.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik vind het gewoon één groot stats padding verhaal op dat soort maps. Schandalig!The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:07:
Ongetwijfeld zal er een choke map inzitten omdat een hele hoop dat wel enorm leuk vinden. Enige wat ik daarmee bereikt heb is dat mijn assault class volledig geüpgraded is. Vind er zelf ook helemaal niks aan zulke maps.
Forever raver!
Verwijderd
Mmh, bedankt voor de info! Toch vreemd dat mijn computer dan zoveel moeite heeft met het draaien van de Battlefield béta. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen eigenlijk, op het eerste zicht is er geen achtergrondapplicatie die veel RAM geheugen gebruikt en ook de DirectX errors en de melding dat ik een GPU nodig heb met minstens 2GB (dat heeft die GTX 960 van mij) kan ik niet verklaren.ResuCigam schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Ik draai hier op een i5-4690 en een MSI GTX 960 2GB en 8 GB DDR3 en ik heb niet aan de grafische settings gezeten (medium dacht ik) maar hier draait de boel zonder problemen. Nog geen crashes gehad.
Edit: Oh en Windows 8.1 trouwens.
Zo te zien is het grootste verschil tussen ons de Windows versie..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:13:
[...]
Mmh, bedankt voor de info! Toch vreemd dat mijn computer dan zoveel moeite heeft met het draaien van de Battlefield béta.
We do what we must because we can.
Is er geen nieuwe (beta)driver van Nvidia voor BF1?Cclintjee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:02:
Ben het nu een tijdje aan het spelen maar merk dat de game vrij slecht geoptimaliseerd lijkt? M'n framerates zakken steeds heel erg en komen niet boven de 70 uit met een GTX1070 @ 1080p (42% native resolution). Heb geprobeerd om alles eens naar high omlaag te zetten ipv ultra en de aliasing een stand lager te zetten maar zelfs dit hielp niet.
Ja dat vind ik ook zo vreemd, ik heb verder geen enkel programma draaien in de achtergrond en OC Mode aangezet via MSI Gaming APP, dus aan m'n GPU kan het niet echt liggen.Gundogan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:09:
[...]
Dat klopt bij jou niet dan.
Hier niet onder de 65ish met een Fury, meestal minimaal 90ish.
Dat was ook zo in Bad Company 2 geloof ik.yinx84 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:13:
LMG recoil wordt minder hoe langer je vuurt... apart
Speel nu veel Overwatch en het is wel even omschakelen. Zo veel trager, vehicles waar je kansloos tegen bent. Vanavond nog maar wat meer spelen, maar ben nog niet echt blown away.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Gebruik je wel DX11? DX12 schijnt performanceproblemen te geven.Cclintjee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:18:
[...]
Ja dat vind ik ook zo vreemd, ik heb verder geen enkel programma draaien in de achtergrond en OC Mode aangezet via MSI Gaming APP, dus aan m'n GPU kan het niet echt liggen.
Verwijderd
Klopt, maar vraag me af of dat zoveel verschil zou kunnen maken. Misschien is er gewoon iets mis met m'n W10 installatie. Ach ja.ResuCigam schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Zo te zien is het grootste verschil tussen ons de Windows versie..
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heel kort gespeeld, rond de 100 fps. op 1440Psteveman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:25:
Iemand al ervaringen opgedaan met een GTX1080 ? Zal vast wel okay draaien (zit voorlopig ook nog op 1920x1080...) maar ben toch wel benieuwd
Ter land, ter zee en in de kroeg
Draai op een MSI1080 GamingX met 160 fps loopt als een malle. 2560x1080 34 inchsteveman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:25:
Iemand al ervaringen opgedaan met een GTX1080 ? Zal vast wel okay draaien (zit voorlopig ook nog op 1920x1080...) maar ben toch wel benieuwd
Ik had DX12 even getest om te kijken of het verschil zou maken, maar nee. Ga nu eens m'n PC opnieuw opstarten, hopelijk draait hij dan wel weer fatsoenlijk.The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Gebruik je wel DX11? DX12 schijnt performanceproblemen te geven.
En daar kom je nu achter? Heb je betere ideeën? De slingerende arm uit Trespasser vond ik niet zo'n succesAsgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:33:
Bah... We zijn 2016 en hebben nog altijd met deze onzin te maken:
[afbeelding]
ADS, nergens last meer vanAsgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:33:
Bah... We zijn 2016 en hebben nog altijd met deze onzin te maken:
[afbeelding]
Ik ben eraan bezig. Slingerende arm zal een slingerend been worden waaraan je je wapen hangt.marapuru schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
En daar kom je nu achter? Heb je betere ideeën? De slingerende arm uit Trespasser vond ik niet zo'n succes
Heb vanochtend even een kleine 2 uur gespeeld.marapuru schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:39:
Zijn er al mensen die de PS4 versie aan het spelen zijn?
Volgens mij is dit gewoon een excuus, er een batch uitgegaan rond half 9 en daarna nog een, maar hierna niet meer (tenminste, voor zover ik kan vinden). Ik verwacht in ieder geval vandaag niet te kunnen spelen ondanks dat ik me 14 juli heb aangemeld als Insider.The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:21:
De keys worden de hele dag door gespreid verstuurd zodat de servers niet overbelast raken aldus EA.
Ik las op Reddit dat dit inderdaad kan.BoomTree schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:22:
Weet iemand of de beta ook gespeeld kan worden zonder PS+ abo?
[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 30-08-2016 15:25 ]
PS+ is inderdaad niet nodig.BoomTree schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:22:
Weet iemand of de beta ook gespeeld kan worden zonder PS+ abo?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom zo'n tryhard??DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:33:
En ik haat Sinai nu al als map. Werkelijk verschrikkelijke voor Rush. Bushwookies overal en met maar 24 spelers kan je geen druk zetten als aanvallend team.
[ Voor 16% gewijzigd door Inflatable op 30-08-2016 15:42 ]
Misschien omdat een andere klasse proberen dan bushwookie zo zinloos is...Inflatable schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:39:
[...]
Waarom zo'n tryhard??
Ik zou geen waarde hechten aan de balans van gamemodes en maps op de 1e dag van een beta.. De meeste mensen spelen nog helemaal niet serieus of weten nog niet precies wat ze moeten doen, kennen de map en alle voertuigen en wapens etc nog niet.. Ik snap sowieso niet waarom je meteen al 'serieus' zou gaan spelen om te winnen.. Je wilt toch eerst van alles proberen en testen etc, daar is een beta voor lijkt mij..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien dat je je klachten kunt posten op de BF forum van DICE. Vanuit Levelcap en Jackfrags werd ook al aangegeven dat DICE niet de beste keuzes heeft gemaakt bij Rush (balans en aantal spelers).DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:33:
En ik haat Sinai nu al als map. Werkelijk verschrikkelijke voor Rush. Bushwookies overal en met maar 24 spelers kan je geen druk zetten als aanvallend team.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
dit dus! Is hoe het vroeger ging!Qu3st schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:43:
Als die Rush vechten is tegen een vuurlinie, dan hebben ze toch een aardige overeenkomst kunnen maken van de echte 1e Wereld Oorlog. Waarin ze weken vochten om meters.
Ik heb maar 1 potje gespeeld, waarin ik paar minuten heb gevlogen. Ik heb alleen een dogfight gehad. Air to ground vond ik nog aardig lastig vanwege de snelheid die je toch hebt.RikN89 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:46:
Iemand al gevlogen? Ik ben erg benieuwd naar de air to ground mogelijkheden.
Vroeger hadden ze echter geen tijdslimiet en kon je niet uit de dood opstaan.
Jezus wat slecht.Qu3st schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:54:
http://www.psx-sense.nl/2...nt-ook-mannelijke-versie/
Voor de mensen die de stem willen veranderen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Die stem vind ik het minst boeiend eigenlijk. Lekker belangrijk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Om het nog leuker te maken, je kan niet opstaan uit de dood! Maar wel resussiteren. Kappa!bvr1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:50:
[...]
Vroeger hadden ze echter geen tijdslimiet en kon je niet uit de dood opstaan.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 30-08-2016 16:32 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT
De code in je mail moet je copy/pasten in Origin (Origin -> Redeem Product code). Vervolgens start de download automatisch. Waar heb jij de code dan verzilverd?Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:41:
Hoe werkt dat met die origin handel ?
Ik heb mijn key vanmorgen gekregen en hem em verzilverd volgens de email.
Maar nu ..... waar vind ik de download dan ?
Of moet bf1 vanzelf verschijnen in dat origin programma bij mijn games ???
[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 30-08-2016 16:52 ]
Forever raver!
Het kon ook online zeggen ze:Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:52:
[...]
De code in je mail moet je copy/pasten in Origin (Origin -> Redeem Product code). Vervolgens start de download automatisch. Waar heb jij de code dan verzilverd?
Via de link in de email,Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:52:
[...]
De code in je mail moet je copy/pasten in Origin (Origin -> Redeem Product code). Vervolgens start de download automatisch. Waar heb jij de code dan verzilverd?
[ Voor 4% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 30-08-2016 16:59 ]
Forever raver!
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nee ik zie alleen ditTechno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:00:
Als je de Origin client open hebt staan op het tabblad My Games, zie je bovenaan 'Show: All Games' en 'Platforms: All platforms'?
Er staat ook nog een refresh knop bij. Misschien die een keer aanklikken?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G | € 260,10 | € 260,10 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,95 |
Infantry floreert anders het best op zulke mappen, alleen moet je de juiste servers weten te vinden. Veel mensen kennen helaas alleen de 64p conquest metro/locker clusterfuck servers, terwijl je de mappen daarmee tekort doet. Met goede rules (beperkingen op explosives als airburst/m320 e.d.) en de juiste gamemodes (dom/tdm/32p) kunnen deze mappen gewoon heel erg speelbaar en uitdagend zijn.Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:04:
Vanavond maar eens uitgebreid aan de tand voelen. Ik hoop echt dat er dit keer geen Operation Metro of Operation Locker maps inzitten. Totaal BF onwaardig!
Ok, de beta is maar 1 map op rush of conquest... Ik bedoel dan ook de versie op releasedate.
Nog even hierop terug komend, vandaag ook geen key ontvangen. Er lijkt dus wel degelijk een en ander mis met de registratie bij EA. Support aanvraag geeft alleen de optie tot terugbellen. Nee bedankt, dan hebben ze meteen mijn telefoonnummer. Jammer dan.RubenDJ schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:29:
Ik heb me op 27 juli aangemeld als Battlefield Insider, maar heb tot dusver alleen nog maar de bevestiging van de aanmelding ontvangen, verder niets.
Lijkt me toch dat er ondertussen wel wat emails met nieuws etc. zouden zijn verstuurd, kan iemand dat bevestigen?
Settings op sowieso High en misschien zelfs Ultra zou makkelijk moeten kunnentillietom schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:15:
Is mogelijk om met dit fatsoenlijk BF1 te spelen EN evt te streamen?
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i5-6500 Boxed € 198,- € 198,- 1 Gigabyte GA-B150-HD3P € 86,90 € 86,90 1 Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G € 260,10 € 260,10 1 Crucial CT2K8G4DFD8213 € 65,95 € 65,95 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 610,95
Pc is namelijk kapot(fijn zo vlak voor de beta) en ik wil eerst de zekerheid hebben voordat ik nieuwe onderdelen koop.
Check als je Gmail gebruik de "reclame" tab. Heb om 8:20 mijn code ontvangen voor de ps4.Scare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:22:
Vreemd als insider netjes aangemeld voor PS4, maar geen beta code ontvangen. Iemand voor PS4 wel ontvangen?
Verwijderd
Heb hier zelf dezelfde CPU maar dan met een R9 380, en ik speel High op ~50/60 FPS. Weet niet wat streamen met daarmee doet.tillietom schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:15:
Is mogelijk om met dit fatsoenlijk BF1 te spelen EN evt te streamen?
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i5-6500 Boxed € 198,- € 198,- 1 Gigabyte GA-B150-HD3P € 86,90 € 86,90 1 Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G € 260,10 € 260,10 1 Crucial CT2K8G4DFD8213 € 65,95 € 65,95 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 610,95
Pc is namelijk kapot(fijn zo vlak voor de beta) en ik wil eerst de zekerheid hebben voordat ik nieuwe onderdelen koop.
Thanks, top tip maar helaas niets ontvangen.RaiseCain schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:27:
[...]
Check als je Gmail gebruik de "reclame" tab. Heb om 8:20 mijn code ontvangen voor de ps4.
Vanmorgen inderdaad voor PS4 code ontvangen, was alleen in de veronderstelling dat ik voor PC had gedaanScare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:22:
Vreemd als insider netjes aangemeld voor PS4, maar geen beta code ontvangen. Iemand voor PS4 wel ontvangen?
Rupsen, Rapsen.
Niet alleen de stekker uit de support, ook de stekker uit de mailserver getrokken waarschijnlijkScare360 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:37:
En EA heeft de stekker uit hun support getrokken "Contactgegevens klantenserviceSorry, No Channels are Available.". Dan maar geduldig afwachten
[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 30-08-2016 17:44 ]
Ik ben hier helemaal mee eens. Bovendien. Ik snap niet waarom ze levelen hebben aangezet.. Je kunt toch niets met je levels doen. Ik unlock geen extra wapens of andere dingen.. Ja Warbonds whatever je daar mee kanglnk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:01:
BF1 valt mij tegen eerlijk gezegd. De graphics zijn mooi maar de gameplay valt tegen. Die revive balk vind ik ook erg irritant. 100x op spatie rammen of gewoon ingedrukt houden elke keer als je dood gaat. Voor de rest rennen en schieten. 4 kogels per clip zo voelt het. Langzaam reloaden. Tanks zijn zwaar OP. De muziek kun je niet uitschakelen.. Het is echt een vrijdagmiddag spelletje.
[ Voor 19% gewijzigd door Stronkie op 30-08-2016 17:59 ]
Ook mee eens... Zal ik wel een kneus zijn, maar ik ben inmiddels ongeveer 500 keer omgelegd, heb er zelf een stuk of 10 geraakt, en zou echt niet weten waar ik het moet zoeken.Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:55:
[...]
Ik ben hier helemaal mee eens. Bovendien. Ik snap niet waarom ze levelen hebben aangezet.. Je kunt toch niets met je levels doen. Ik unlock geen extra wapens of andere dingen.. Ja Warbonds whatever je daar mee kan
[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 30-08-2016 18:02 ]
ja heb mijn eerste warbonds gekregen toen ik level 5 werdco2301 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:03:
Is het überhaupt mogelijk om war bonds te verdienen? Na 3 potjes conquest nog steeds 0..
[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 30-08-2016 18:05 ]
Ah, ik net 90 toen ik naar level 2 ging. Logica?Stronkie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:04:
Ik heb nu 5 potjes gespeeld : 3 rush en 2 conquest.
[...]
ja heb mijn eerste warbonds gekregen toen ik level 5 werd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq