Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Even een PSA: Als je RAw Input aan zet in de opties zet de game deze juist uit (weet niet of het door DX12 komt).

Had giga input lag met raw input aan, maar met deze optie uit is dat compleet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcbacon0 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:50:
Ik dacht dat 50% nu native was. Die slider gaat toch maar van 0-100? Als 0% native is zou je niet kunnen downsamplen.
Sorry, dat kan ook. Het werkt in ieder geval anders dan bij BF4. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:08
50% is native resolutie. Hoger is supersample, lager is downscale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:24
swoutr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:52:
Heb me al vroeg voor de insider program ingeschreven en mijn voorkeur van platform doorgegeven. Heb al mijn maatjes eraan herinnerd, en zit nu als enige nog zonder code... Kan de code nog komen of?

Heeft er toevallig iemand een Xbox one code over?
Same here, had me heel lang geleden al aangemeld, maar ook nog geen code (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

swoutr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:52:
Heb me al vroeg voor de insider program ingeschreven en mijn voorkeur van platform doorgegeven. Heb al mijn maatjes eraan herinnerd, en zit nu als enige nog zonder code... Kan de code nog komen of?

Heeft er toevallig iemand een Xbox one code over?
'We have started to send the Battlefield Insider Battlefield 1 Open Beta Early Access codes. Check your inbox and spam folder—and remember, we will be sending them in batches throughout the day, so don’t panic if you have not received it yet.' - EA Support.

Ik wacht ook nog geduldig af, waar iedereen die ik ken al 2 uur geleden zijn code gekregen heeft :(

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-10 15:11
Net een potje gespeeld op de PS4. Erg blij met het verfrissende tijdperk, was helemaal klaar met alle futuristische toestanden.
Toch nog verassend veel automatische wapens, maar dat moet je maar met een korrel zout nemen denk ik.
Ben niet gewend om op console te spelen maar ben goed te spreken over de gameplay. Zo nu en dan snel en hectisch, en dan weer wat trager. Voertuigen etc zijn allemaal erg gaaf en het melee systeem (bayonet aanvallen!) zit ook goed in elkaar.

Overal erg impressed.

Nu weet thuiswerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heeft de PS4-versie een FOV-slider?

Ben erg benieuwd of de beta me kan overhalen om BF1 te halen ipv CoD IW. Ik vermaak me altijd ontzettend met CoD, maar wil toch graag "back to basic". Klinkt vreemd, maar ik zie echt uit naar een WO1/2 ervaring met vechtende dubbeldekkers, artillerie, etc. Piew Piew in de ruimte trekt me net wat minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Shoarma kip schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

'We have started to send the Battlefield Insider Battlefield 1 Open Beta Early Access codes. Check your inbox and spam folder—and remember, we will be sending them in batches throughout the day, so don’t panic if you have not received it yet.' - EA Support.

Ik wacht ook nog geduldig af, waar iedereen die ik ken al 2 uur geleden zijn code gekregen heeft :(
Dan zal jouw email adres wel met de Z beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

Ik heb net 1 potje gespeeld op de PS4. Nog niet helemaal overtuigd, maar ziet er wel goed uit!
Dogfight zijn cool, met bajonet vechten ook. Ik heb een conquest gespeeld, vanavond misschien weer knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

MikeyMan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Vooral een goede campaign.
Maar ik begrijp hier echt de lol niet van :X
Je speelt geen BF online, omdat je MP niet leuk vindt.... Waarom dan toch opgeven als insider voor MP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:03

steveman

Comfortabel ten onder

Ha, waar ik al wel blij mee ben is dat het doodskopje bij het maken van een kill heel duidelijk in beeld is, amper een blend met de achtergrond :)

Dat betekent dat m'n automatische killdetector in de Shadowplay replay makkelijk te trainen is :)

En hij lijkt steeds op dezelfde plek te komen, scheelt ook weer meermaals coordinaten verzamelen.

YouTube: MacBethlehem dus binnenkort ook BF1 fillumpjes.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Mocht iemand nog een code over hebben dan zou ik em graag willen gebruiken O+ (Pm please)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SC4RF4C3 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:13:
Mocht iemand nog een code over hebben dan zou ik em graag willen gebruiken O+ (Pm please)
Vanuit de warning boven de quick reply (zie hem zelf ook nu pas):
Let op:
Bedelen om keys is niet toegestaan
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

MikeyMan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Vooral een goede campaign.
Maar ik begrijp hier echt de lol niet van :X
Maar de beta is MP only... Meer een stress test voor de servers

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
zie ik nou goed dat de poppetjes niet oplichten zoals bij bf4. Die spotte ik gelijk. Deze lijken meer op te gaan in de omgeving? of heb ik dat mis?

PS4: DonSigario

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net even mijn eerste twee potjes gespeeld. Een aantal dingen verrassen mij positief.

-Zeer uitgebreide menu's al in de beta.
-Geluid lijkt zowaar nog beter dan de vorige games.
-Graphics zijn ronduit gestoord.
-Mijn oude i5 750 was niet de bottleneck, dat was mijn 7950. Ongeveer 70% en perfect op alle vier de cores.
-Geen dorito spotting meer zo lijkt het tenzij je bushwookie bent.

Wat mij niet verrast zijn de spelers. Ik heb alle objectives bij de Rush map gezien in een game omdat het "team" besloot dat verdedigen met snipers op 50 tot 100m achter de objectives de juiste aanpak was. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
KillerAce_NL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:10:
[...]
Je speelt geen BF online, omdat je MP niet leuk vindt.... Waarom dan toch opgeven als insider voor MP ?
Sowieso moet je niet bij een Battlefield game zijn om de SP campaign. De eerste drie(?) non-uitbreiding Battlefield spellen hadden namelijk niet eens een SP campaign, enkel een MP met AI. Sinds Bad Company 2 is er een SP campaign op de PC, maar dat voelt toch altijd niet meer dan een extra-tje. Een goede diepgaande SP campaign zoals je vroeger bij MoH:AA of CoD had, heeft BF nooit gehad.

De kracht van BF was voor mij altijd de "sandbox MP", en de lol die je daarmee kon beleven in o.a. BF1942. Ik hoop dat dat gevoel een beetje terug komt in BF1, want dat heb ik in BF3 en 4 toch wel een beetje gemist. Het waren geen slechte spellen, maar er was geen El Alamein of een Gazala achtige map die niet werd overspoelt met jets, helikopters en lasers. Daar zie ik in BF1 weer wel potentie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:08
75QG-59ZL-F3TG-LJ85-CFRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagon89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 10:50
Voor welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand vliegen op de PC kan testen met een joystick, hoor ik graag of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 21:06
75QG-59ZL-F3TG-LJ85-CFRT

Is voor de PC maar al gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:18:

-Geen dorito spotting meer zo lijkt het tenzij je bushwookie bent.
Ik dacht dat de voertaal Nederlands met eventueel Engels waar noodzakelijk was bij dit forum. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Yes, net de BETA binnengehaald op mijn werk maar zal wel tot vanavond wachten met spelen ;).
Kan nog nergens info vinden hoe het spel draait op een 980M, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 18:38
Denk je lekker vrij te zijn om BF1 te kunnen spelen... heb je nog steeds geen key ontvangen..
Nog even geduld dan maar

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:59
Opzich draait het ebst aardig op een 650M 2GB gddr5 + i5 3210M.. op Full HD + medium... ~30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor PC
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 21:06
37MM-7GSE-8X5P-26HS-3MPU

Geclaimed thanks ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
Iemand nog een interessante stream om ondertussen te kijken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:33:
Iemand nog een interessante stream om ondertussen te kijken?
https://www.twitch.tv/directory/game/Battlefield%201 Leef je uit :P Blijkbaar geven ze diverse codes ook op diverse streams dus voor mensen zonder code maybe check there =]

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 30-08-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
ja daar was ik al, echter zijn er zoveel gasten die niet weten wat ze doen...(cod players) 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:35:
[...]

ja daar was ik al, echter zijn er zoveel gasten die niet weten wat ze doen...(cod players) 8)7
Volgens mij is jackfrags wel goed. Hij postte best wel veel BF1 materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

Gundogan

Rip and tear, until it is done

mcbacon0 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:48:
Shit dat is verwarrend. Kennelijk is een resolution scale van 50% eigenlijk 100% en 100% is eigenlijk 200%. Ik vroeg me al af waarom ik niet meer dan 25fps kreeg.
O lol...

Nouja dan vind ik 40-60fps op max op 1080p X 2 hier nog best netjes. :X

En bah, geen mogelijkheid in de beta om de scope van een grendelgeweer af te halen? Mah WW1 experience. :'( (niet dat het heel boeiend is aangezien ze nog steeds geen one hit body kill op redelijke afstand)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ik heb BF 1 geïnstalleerd, maar als ik het spel opstart dan loopt het vast.

Ik krijg de volgende foutmelding:

The program bf1.exe version 1.0.8.10777 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Security and Maintenance control panel.
Process ID: 244c
Start Time: 01d20299903ef404
Termination Time: 807
Application Path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 1 Open Beta\bf1.exe
Report Id: 38c49644-6e8d-11e6-a080-d23432cf92cd
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
appie1981 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:38:
Ik heb BF 1 geïnstalleerd, maar als ik het spel opstart dan loopt het vast.

Ik krijg de volgende foutmelding:

The program bf1.exe version 1.0.8.10777 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Security and Maintenance control panel.
Process ID: 244c
Start Time: 01d20299903ef404
Termination Time: 807
Application Path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 1 Open Beta\bf1.exe
Report Id: 38c49644-6e8d-11e6-a080-d23432cf92cd
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Wellicht je videokaart drivers even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh nice!! Was t helemaal vergeten dus, maar toch code gekregen *O*
(Misschien n.a.v. de Alpha?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
ThomasG schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Wellicht je videokaart drivers even updaten.
Ik heb een ATI Radeon R9 290 en volgens de AMD autodetect tool heb ik al de laatste drivers (16.6)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Iemand enig idee hoe doe resolution scale in elkaar steekt? Speel op 1440p en hij zet die scale automatisch op 42%, wil dit dan zeggen dat 42% 1:1 is?

[ Voor 4% gewijzigd door tumtum100 op 30-08-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
appie1981 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Ik heb een ATI Radeon R9 290 en volgens de AMD autodetect tool heb ik al de laatste drivers (16.6)
reboot geprobeerd? anders in origin game repair proberen...

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
3 potjes gespeeld. Graphics fantastisch. Bij het geluid wel een opmerking, ten opzichte van bijvoorbeeld bf4 hoor ik, als ik bijvoorbeeld bij A sta het schieten bij B alsof het bijna naast me gebeurd af en toe. Dat zorgde af en toe voor zoektochten naar vijanden die er niet waren.

Hitreg nog geen bf4 praktijken meegemaakt. Ik lijk alles goed te raken wat ik schiet en geen buggy ik ben al om de hoek maar ga toch dood praktijken.

Heb alleen de sniper gespeeld, niet zoals je een sniper wellicht hoort te spelen. Ben gewoon flags gaan kappen en close combat gevechten aangegaan, zelfs dat voelt goed bij deze snipers. Je ziet ook weer net als BF4 de lens flare wanneer er in je richting gericht word. Ipv C4 heb je 4 speciale kogels die armor ook pijn doen. Hoewel ik dit alleen heb kunnen testen op light armor.

Teamwork is nog ver te zoeken en ik ben ook niet gerevived in die 3 potjes. Dat gebeurde bij BF4 nog wel maar wellicht komt dat nog.

De geijkte pilot only spelers zijn er volgens mij ook weer, er stond er een 2 van de potjes bovenaan met 31-1 score, die is 1x uit de lucht geschoten. Echter heb ik het idee dat dogfights meer tijd in beslag nemen want ik heb geen last gehad van vijandelijke vliegtuigen in die 3 rondes op de grond.

Al met al wel een positieve beoordeling tot noch toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
tumtum100 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:42:
Iemand enig idee hoe doe resolution scale in elkaar steekt? Speel op 1440p en hij zet die scale automatisch op 42%, wil dit dan zeggen dat 42% 1:1 is?
Nee dat is 0,42 op 1..... oftewel lager dan standaard... 100% is 1:1 :)
Met jou pc moet 100% prima kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor diegenen die afvragen tot wanneer het duurt (al was het antwoord ook al gegeven); ook volgens de FP loopt de beta tot 8 september:

nieuws: Open bèta van Battlefield 1 gaat van start
bvr1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:44:
3 potjes gespeeld. Graphics fantastisch. Bij het geluid wel een opmerking, ten opzichte van bijvoorbeeld bf4 hoor ik, als ik bijvoorbeeld bij A sta het schieten bij B alsof het bijna naast me gebeurd af en toe. Dat zorgde af en toe voor zoektochten naar vijanden die er niet waren.
Kan eventueel ook aan de hardware en/of de settings liggen. Een headset geeft een heel ander geluid dan losse speakers, bijvoorbeeld.
Hitreg nog geen bf4 praktijken meegemaakt. Ik lijk alles goed te raken wat ik schiet en geen buggy ik ben al om de hoek maar ga toch dood praktijken.
Dat zou mooi zijn, als zowaar vanaf launch de netcode voor de verandering goed is. In elk geval bij BF3 en BF4 werd de game daardoor geteisterd bij launch.
Heb alleen de sniper gespeeld, niet zoals je een sniper wellicht hoort te spelen. Ben gewoon flags gaan kappen en close combat gevechten aangegaan, zelfs dat voelt goed bij deze snipers.
Tsss, de vlaggen gewoon kappen... Ja, zo kan ik ook winnen! :+
Teamwork is nog ver te zoeken en ik ben ook niet gerevived in die 3 potjes. Dat gebeurde bij BF4 nog wel maar wellicht komt dat nog.
Dit verbaasd me niets, want dit is in vorige delen ook ver te zoeken, ook nu nog. :)

[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ik wist niet dat dit het 'Grote-Doe-Mij-Een-Battlefield-1-code' topique was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:57:
Ik wist niet dat dit het 'Grote-Doe-Mij-Een-Battlefield-1-code' topique was?
Als je iets hebt wat je niet nodig heb, kan je het beste iemand anders ermee gelukkig maken toch?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Modbreak:Even wat berichten opgeschoond hier. Lees a.u.b. nog eens goed de topicwaarschuwing: geen nietszeggende berichten zoals "hey ik heb ook een key" en ook geen bedelsessies t.a.v. keys.

Persoonlijk ben ik wel erg benieuwd wat mensen hier met toegang tot de beta vinden van die Rush mode.

Rush vond ik ronduit fantastisch in Bad Company 2 en maakte het voor mij hands down de beste Battlefield game van de afgelopen 7 jaar. Is het daar een beetje mee te vergelijken? Weer echt zo'n opschuivend front en heel afwisselende stukken binnen dezelfde map?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
-

[ Voor 99% gewijzigd door Asgaro op 30-08-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:00:
[modbreak]Even wat berichten opgeschoond hier. Lees a.u.b. nog eens goed de topicwaarschuwing: geen nietszeggende berichten zoals "hey ik heb ook een key" en ook geen bedelsessies t.a.v. keys.[/modbreak]

Persoonlijk ben ik wel erg benieuwd wat mensen hier met toegang tot de beta vinden van die Rush mode.

Rush vond ik ronduit fantastisch in Bad Company 2 en maakte het voor mij hands down de beste Battlefield game van de afgelopen 7 jaar. Is het daar een beetje mee te vergelijken? Weer echt zo'n opschuivend front en heel afwisselende stukken binnen dezelfde map?
Al komt deze game maar voor 70% in de buurt van Bad Company 2 dan is het hands down de beste Battlefield game sinds jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29

Zenix

BOE!

De eerste filmpjes van beta zien er leuk uit. Hebben jullie ook dat het downloaden traag gaat? Gelukkig is het maar 7.1GB, maar ben ook nogal verwend met 500Mbit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zenix schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:04:
De eerste filmpjes van beta zien er leuk uit. Hebben jullie ook dat het downloaden traag gaat? Gelukkig is het maar 7.1GB, maar ben ook nogal verwend met 500Mbit :P
Mwah, op PS4 binnen 6 minuten binnengehaald. Kan niet wachten tot de avond, moet eerst werken. Word m'n eerste Battlefield sinds Battlefield 1942.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zenix schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:04:
Tja, iedereen wil tegelijk downloaden, dus de CDN van Origin heeft het gewoon druk op het moment. Dat zal morgen helemaal "leuk" worden.

500Mbit is fijn, heb het zelf ook, in de praktijk haal ik echter snelheden die meer naar het dubbele nijgen... :+ Hoezo, verwend met 500Mbit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vindt de performance wel slecht op dit moment.Haal met een i5 4460, GTX970, 8GB RAM tussen de 40-50 fps met conquest op High settings en 80% resolution scale.

Standaard was de resolution scale op 42 en daar haalde ik wel tussen de 60-90 (afhankelijk van je locatie en van de actie)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Al komt deze game maar voor 70% in de buurt van Bad Company 2 dan is het hands down de beste Battlefield game sinds jaren
BC2 kwam goed uit de verf op console met minder spelers. Het waren geen kaarten voor 64 spelers. Als referentie voor een pc game blijft BF2 mijn favoriet uit de reeks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aslanboy1905 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:11:
Vindt de performance wel slecht op dit moment.Haal met een i5 4460, GTX970, 8GB RAM tussen de 40-50 fps met conquest op High settings en 80% resolution scale.

Standaard was de resolution scale op 42 en daar haalde ik wel tussen de 60-90 (afhankelijk van je locatie en van de actie)
80% resolution scale is dus 30% scaling bovenop je native resolutie (voorbeeld: je resolutie is 1080p, je hebt de scaling op 80% staan, dan renderd de game dus in een resolutie van 2496x1404 ipv 1920x1080). 50% scaling is native, dus waarschijnlijk dat je dan meer FPS krijgt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Het heeft er in ieder geval de kans voor. Veel aspecten die het in BF3 en BF4 "verzieken" zitten niet in BF1, omdat die "technologie" er niet is. Daarbij waren de mappen in BC2 echt gemaakt voor Rush, en was er ook de benodigde ruimte voor. Bij BF3 en BF4 hebben ze Rush er gewoon willekeurig aan toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste ervaringen (mening):

- Rush is weer al een groot spawn**** feest helaas. Snipers en tanks kunnen rustig door de map heen navigeren zonder al te veel gevaar, om een amper bereikbaar plekje te kiezen met precies dit doel.

- Snipers zitten tegen overpowered aan op de middel-lange afstand, gelukkig wel een redelijk grote delay tussen schoten.

- Pistols en assault rifles voelen wel balanced aan.

Nu maar hopen op een goede hardcore mode, als dat al mogelijk is. Servers met spotting disabled zijn overigens vast al een stuk minder frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:30

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Als je de game gepre ordered hebt, mag je sowieso in de beta verwacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Laatst online: 10-10 13:43
Tortelli schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:26:
Iedereen mag de Beta in, vanaf morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
beta is vanaf morgen open voor een ieder. Vandaag is er alleen een key nodig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn vraag is dan ook niet wanneer de beta open is voor iedereen, maar of je ook vandaag al toegang krijgt tot de beta als je de game pre-ordered hebt. :) Ik kan het met Google zo 1 2 3 ook even niet vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
Ik heb net een mail gekregen van EA/DICE en de beta wordt gedownload. :9~

[ Voor 23% gewijzigd door Le Enfant! op 30-08-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:27:
Zijn vraag is dan ook niet wanneer de beta open is voor iedereen, maar of je ook vandaag al toegang krijgt tot de beta als je de game pre-ordered hebt. :) Ik kan het met Google zo 1 2 3 ook even niet vinden.
interpretatie spelletjes :P

Maar de "BF insiders" zouden vandaag een mailtje krijgen met een code...
preorders volgens mij niet, maar durf niet met zekerheid te zeggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:20
Hmm hier helaas nog geen key voor de ps4, had je er wel tijdig voor aangemeld :( mocht iemand er niks mee doen dan graag een pb :). Als ik de mijne alsnog ontvang zal ik hem hier delen!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Aslanboy1905 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:11:

Omdat je flink aan het downscalen bent. 50% is de standaard waarde en je native resolutie.

Dus niet 100%!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:21

Hupske

AFCA

Ik moet zeggen. Het speelt heerlijk weg. Komt ook vooral dat de hitregistration eindelijk goed lijkt en je dus eens normaal iemand raakt en niet 10 meter voor hem moet schieten, omdat je hem anders mist vanwege de registration.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
Le Enfant! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:28:
Ik heb net een mail gekregen van EA/DICE en de beta wordt gedownload. :9~
Let op:

Berichten zoals "ik heb ook een key" en "ik ben aan het downloaden" voegen niets toe. Plaats ze dan ook niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Modbreak:Prima om hier keys weg te geven. Maar hou het ff een beetje binnen de perken qua reacties op aangeboden keys, voordat het hier een verkapt V&A topic wordt :)
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Let op:

Berichten zoals "ik heb ook een key" en "ik ben aan het downloaden" voegen niets toe. Plaats ze dan ook niet.
QFT :)

Nog wat andere inhoudelijke bijdragen over de Rush mode bijvoorbeeld? Spawnen lijkt dus nog issue? Enigszins met Bad Company 2 te vergelijken?

[ Voor 53% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-08-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:12:
[...]
80% resolution scale is dus 30% scaling bovenop je native resolutie (voorbeeld: je resolutie is 1080p, je hebt de scaling op 80% staan, dan renderd de game dus in een resolutie van 2496x1404 ipv 1920x1080). 50% scaling is native, dus waarschijnlijk dat je dan meer FPS krijgt. :)
50% is native? ik dacht 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:55:
Voor diegenen die afvragen tot wanneer het duurt (al was het antwoord ook al gegeven); ook volgens de FP loopt de beta tot 8 september:

nieuws: Open bèta van Battlefield 1 gaat van start
[...]
Kan eventueel ook aan de hardware en/of de settings liggen. Een headset geeft een heel ander geluid dan losse speakers, bijvoorbeeld.

[...]
Dat zou mooi zijn, als zowaar vanaf launch de netcode voor de verandering goed is. In elk geval bij BF3 en BF4 werd de game daardoor geteisterd bij launch.

[...]
Tsss, de vlaggen gewoon kappen... Ja, zo kan ik ook winnen! :+

[...]
Dit verbaasd me niets, want dit is in vorige delen ook ver te zoeken, ook nu nog. :)
hahaha, ja cappen inderdaad. Al het Nederlands gemixt met Engelse termen, af en toe schiet er een tussendoor. :)

Vanavond wat squad play proberen met anderen, zal die ervaring ook delen. Straks nog even wat Rush proberen.

Het reviven klopt deels, lag ook wel aan de teamplay in je squad. En een uitzondering op de regel zijn ook wel de mappen Metro/Locker. Ik heb zo een idee dat dit bij kleine mappen in BF1 ook wel zal gebeuren, mochten die er komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:32:
[...]

In BF4 was 100% native. In BF1 is 50% native.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vandread schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:32:
[...]

Ik heb de info uit het topic, zoek dus even op scale, scaling of resolution oid. ;) 100% is dus 2x jouw native resolutie. Dat is juist de verwarring, die aangestipt werd.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:12:
[...]
Jeroenneman schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Omdat je flink aan het downscalen bent. 50% is de standaard waarde en je native resolutie.

Dus niet 100%!
Oke bedankt! Dan valt het allemaal reuze mee. Heb het net op 50% gespeeld en mijn fps ging nauwelijks onder de 60 op Conquest. Op Rush is hij sowieso standaard hoger omdat er minder spelers zijn en kwam ik zelfs in de buurt van de 90-100.

Wellicht dat het met driver support van Nvidia en bij de uiteindelijke release de performance zelfs beter wordt.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Settings als ultra zijn ook overkill bij BF-games. Ik heb bij BF3 en BF4 altijd 'high' settings gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

BC2 kwam goed uit de verf op console met minder spelers. Het waren geen kaarten voor 64 spelers. Als referentie voor een pc game blijft BF2 mijn favoriet uit de reeks.
Hence mijn voorliefde voor deze game. BF2 vond ik persoonlijk meh. Maar gelukkig zijn die games zwaar aan smaak onderhevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:03

steveman

Comfortabel ten onder

CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:37:
Settings als ultra zijn ook overkill bij BF-games.
Nee hoor.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:37:
Settings als ultra zijn ook overkill bij BF-games. Ik heb bij BF3 en BF4 altijd 'high' settings gebruikt. :)
Ik speel juist liever op een mix van medium en low. Al het andere leidt alleen maar af van de actie.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zie niet in waarom niet, ik zie in elk geval nooit verschil grafisch gezien, maar merk het wel in performance! :)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
Het ligt eraan hoe je de game speelt, competitief of just for fun.

Bij competitief zet je alles op performance.
Just for fun is meestal alles op mooie graphics.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vandaag m'n key gekregen, vanavond installeren *O*

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steineken
  • Laatst online: 10-10 13:43
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:27:
Dat bedoeld hij misschien maar dat vraagt hij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mad-Matt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:42:
Vandaag m'n key gekregen, vanavond installeren *O*
Let op:
steineken schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:44:
Dat bedoeld hij misschien maar dat vraagt hij niet.
Dit vraagt hij letterlijk:
En aangezien morgen de open beta begint, lijkt het me redelijk evident dat Tortelli hier bedoeld te vragen of je dus eerder toegang krijgt tot de beta voordat de open beta start. Iets wat je anno 2016 wel verwachten mag, imo.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:28

The_Worst

Unox

Zojuist mijn eerste potjes Conquest gespeeld. De map vind ik erg leuk. De combinatie tussen grotere vlaktes en smalle steegjes is een leuke afwisseling. Medic gespeeld en de gunplay voelt goed.

Spotten is makkelijker geworden maar als de mensen verder weg zijn dan zie je ondanks dat ze gespot zijn toch nog moeilijk. De posities worden minder weggegeven dan in BF4. Tot nu toe enthousiast.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Toch jammer dat het waardeloos is als:
  • Je bij de reveal je al aanmeldt als insider
  • Je vrijwel direct je platform hebt aangegeven
  • Je al langer de BF nieuwsbrief ontving
  • Je vrijwel elke BF-game hebt gekocht (en gekoppeld aan hetzelfde mailadres)
  • Je de early enlister versie al in de pre-order hebt staan
En dan toch nog steeds geen code ontvangt :'( :(
Ook niet in de spambox

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2016 13:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:40:
Het ligt eraan hoe je de game speelt, competitief of just for fun.

Bij competitief zet je alles op performance.
Just for fun is meestal alles op mooie graphics.
Maar als ik competitief speel heb ik juist 'fun'?
Martinspire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:
Heb je wel je spamfolders bekeken? Ik dacht ook dat ik geen code had. Totdat ik m'n spamfolders bekeek.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
check je spambox, bij gmail zit hij sowieso in de spambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Iemand ook vreselijke last van input lag? Zelfs met Raw Mouse Input aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

[...]

Onzin zeg ! Zet de settings zo hoog mogelijk als je videokaart aankan om 60+ te houden! Dan kun je competitief spelen en genieten van de fantastische graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
Rickpm1 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:54:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

[...]

Onzin zeg ! Zet de settings zo hoog mogelijk als je videokaart aankan om 60+ te houden! Dan kun je competitief spelen en genieten van de fantastische graphics.
ik heb toch liever 200 fps.. speelt toch anders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

ik heb toch liever 200 fps.. speelt toch anders.
Om dat te halen heb je een beste SLI setup nodig denk ik :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 15:36
Rickpm1 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Om dat te halen heb je een beste SLI setup nodig denk ik :X
Niet als je de graphics op medium/low zet. Ik speel het ook liever wat lager met meer FPS en minder tierelantijntjes. :)

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

[...]

[...]
Dit vraagt hij letterlijk:

[...]
En aangezien morgen de open beta begint, lijkt het me redelijk evident dat Tortelli hier bedoeld te vragen of je dus eerder toegang krijgt tot de beta voordat de open beta start. Iets wat je anno 2016 wel verwachten mag, imo.
.
Excuses, die had ik niet gezien.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben hoe mij inmiddels 3 jaar oude pc hem gaat draaien. Battlefront loopt vrij aardig moet ik zeggen, dus heb stiekem goede hoop voor deze game.

[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 30-08-2016 12:59 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 20:49
Martinspire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:
Yup hier ook, nog niks ontvangen. Ik hoop tegen 5en aan vanavond wel. Er lijkt een fuck up te zijn, veel mensen die verkeerde codes ontvangen voor een niet opgegeven platform. En veel mensen zoals ons die zich al vroeg hebben aangemeld en ook niks nog hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

KillerAce_NL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:10:
[...]
Ongeduld? Het weer eens willen proberen?
Probeer er echt de lol van in te zien, en misschien komt dat ook nog wel.

Had eerlijk gezegd ook gemist dat het alleen multiplayer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:56
Wat een zwaar spel, zit ik met m'n mooie 1080 kaart en haal amper 60 fps.

Ik denk dat veel spelers flink balen met een medium pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 15:44

ronalddus

Buffalo77

Tot nu toe een aantal games gespeeld. Even wennen en voelt idd wat arcade achtig aan, maar dat houdt wel de snelheid er lin. Ik hou er van

Heeft iemand een idee hoe je een tank aan kan pakken die op afstand staat. Ik heb het idee dat infantry niet echt een wapen daar voor heeft of zie ik iets over het hoofd?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
RoaDHouse schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:04:
Wat een zwaar spel, zit ik met m'n mooie 1080 kaart en haal amper 60 fps.

Ik denk dat veel spelers flink balen met een medium pc :(
scale of resolution op 50% of 42% zetten helpt dat?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:05:
[...]

scale of resolution op 50% zetten helpt dat?
Die moet volgens mij op 100% staan.

Ik probeer het wel even :P

[ Voor 6% gewijzigd door RoaDHouse op 30-08-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaaki3j
RoaDHouse schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

in bf1 is 50% 1:1 in tegenstelling tot bf4

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

50% is normaal alles daarboven is upscalen

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Ik probeer het wel even :P
Haha wat is heir nu al 100x gezegd. :+
50% is native in BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
sjaaki3j schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

in bf1 is 50% 1:1 in tegenstelling tot bf4
Ik ga het gelijk proberen, met bo3 heb ik het ook op 100% staan anders ziet het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Rivanov schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Haha wat is heir nu al 100x gezegd. :+
50% is native in BF1.
Ja je hebt gelijk, maar ik heb geen geduld :)
Pagina: 1 ... 20 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.