Voor diegenen die afvragen tot wanneer het duurt (al was het antwoord ook al gegeven); ook volgens de FP loopt de beta tot 8 september:
nieuws: Open bèta van Battlefield 1 gaat van startbvr1986 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:44:
3 potjes gespeeld. Graphics fantastisch. Bij het geluid wel een opmerking, ten opzichte van bijvoorbeeld bf4 hoor ik, als ik bijvoorbeeld bij A sta het schieten bij B alsof het bijna naast me gebeurd af en toe. Dat zorgde af en toe voor zoektochten naar vijanden die er niet waren.
Kan eventueel ook aan de hardware en/of de settings liggen. Een headset geeft een heel ander geluid dan losse speakers, bijvoorbeeld.
Hitreg nog geen bf4 praktijken meegemaakt. Ik lijk alles goed te raken wat ik schiet en geen buggy ik ben al om de hoek maar ga toch dood praktijken.
Dat zou mooi zijn, als zowaar vanaf launch de netcode voor de verandering goed is. In elk geval bij BF3 en BF4 werd de game daardoor geteisterd bij launch.
Heb alleen de sniper gespeeld, niet zoals je een sniper wellicht hoort te spelen. Ben gewoon flags gaan kappen en close combat gevechten aangegaan, zelfs dat voelt goed bij deze snipers.
Tsss, de vlaggen gewoon
kappen... Ja, zo kan ik ook winnen!

Teamwork is nog ver te zoeken en ik ben ook niet gerevived in die 3 potjes. Dat gebeurde bij BF4 nog wel maar wellicht komt dat nog.
Dit verbaasd me niets, want dit is in vorige delen ook ver te zoeken, ook nu nog.
[
Voor 70% gewijzigd door
CH4OS op 30-08-2016 12:04
]