Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:11:
Helaas niet nee, en hoe laat we online mogen weet ook niemand, heel raar dat ze er zo geheimzinnig over doen hoor...
Plus dat inschrijven bij insider, de één krijgt wel invite en de ander niet. Beetje vervelend spelletje m.i. De forums zullen wel overstromen met deze vaagheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:42

Arfman

Drome!

Morgen wordt natuurlijk 1 grote shitstorm met mensen die allemaal tegelijk willen downloaden. Ik verwacht dat het platform (Origin) op z'n minst enorm traag wordt en waarschijnlijk zelfs onbereikbaar wordt. Ik ga er van uit dat we morgen, ook al ben je Insider, niet kunnen spelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik vind het ook vervelend, verwachten ze nu dat ik morgen de hele dag origin in de gaten hou? Best irritant.

Waar gaat iedereen mee beginnen? Sniper lijkt me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Als je je voor insider hebt ingeschreven, dan kwam de early access vandaag toch al toch? 29 augustus?
Of heb ik mijn mailbox voor niks open staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Stab schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:29:
Als je je voor insider hebt ingeschreven, dan kwam de early access vandaag toch al toch? 29 augustus?
Ik ben bang van wel, Morgen is de early access de dag erna de algemene start van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:20:
Morgen wordt natuurlijk 1 grote shitstorm met mensen die allemaal tegelijk willen downloaden. Ik verwacht dat het platform (Origin) op z'n minst enorm traag wordt en waarschijnlijk zelfs onbereikbaar wordt. Ik ga er van uit dat we morgen, ook al ben je Insider, niet kunnen spelen.
Same hoor, morgen thuiskomen van werk en dan nog eens 15 a 20 gb downloaden met een paar mb/s als Origin het uberhaubt houdt, ik hou de avond er niet voor vrij in elk geval. Overigens moet gezegd worden dat de Origin servers het over het algemeen wel erg goed houden!
Stab schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:29:
Zeg het maar.... Dat stond me ook bij, maar ik heb nog geen invite gekregen in elk geval net als bij de eerdere alphas/betas ondanks al die misschien wel 2.000 gelogde uren in de battlefield franchise (neem aan dat het pas vanaf BC2 gelogd wordt) dus reken er nu ook niet op. De dagen dat je als BF Veteran werd beloond zijn lang, lang voorbij.

Sterker nog ik weet niet eens of de invite wel per e-mail gaat of dat het gewoon verschijnt in Origin, de communicatie laat veel te wensen over voor die mensen die niet elke twitter hash tag volgen als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 20:46
Als het goed is krijg je een beta key in de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Same hoor, morgen thuiskomen van werk en dan nog eens 15 a 20 gb downloaden met een paar mb/s als Origin het uberhaubt houdt, ik hou de avond er niet voor vrij in elk geval. Overigens moet gezegd worden dat de Origin servers het over het algemeen wel erg goed houden!

[...]

Zeg het maar.... Dat stond me ook bij, maar ik heb nog geen invite gekregen in elk geval net als bij de eerdere alphas/betas ondanks al die misschien wel 2.000 gelogde uren in de battlefield franchise (neem aan dat het pas vanaf BC2 gelogd wordt) dus reken er nu ook niet op. De dagen dat je als BF Veteran werd beloond zijn lang, lang voorbij.

Sterker nog ik weet niet eens of de invite wel per e-mail gaat of dat het gewoon verschijnt in Origin, de communicatie laat veel te wensen over voor die mensen die niet elke twitter hash tag volgen als je het mij vraagt.
Je krijgt je code gewoon via mail binnen, althans zo was het toch bij BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Pas08 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:45:
Als het goed is krijg je een beta key in de mail
Vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

[...]
Volgens mij gaat het hier maar om enkele gigabytes om te downloaden, dus dat hebben de meeste van ons zo binnen. Normaal gesproken houden de servers zich inderdaad goed, dus dat is een voordeel. Voor de rest weten we nog niet veel, ook geen tijd helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
+/- 6GB op PS4 in ieder geval

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Hopen dat de key snel komt.. gaat de eerste BETA op m'n XB1 worden. Deed eerder alles via Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of de Beta nou de 30e of de 31e online komt?

Ik hoorde namelijk verschillende berichten. Als insider vandaag of morgen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:05
Is bekend tot wanneer deze aankomende beta te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:19:
Ik vroeg me af of de Beta nou de 30e of de 31e online komt?

Ik hoorde namelijk verschillende berichten. Als insider vandaag of morgen?
30e voor insider (dus morgen) en 31 voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Leader98 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:20:
Is bekend tot wanneer deze aankomende beta te spelen is?
Tot 8 september, maar kan verlengd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesley17 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

30e voor insider (dus morgen) en 31 voor iedereen.
Dankje! Weet je ook hoe laat ongeveer morgen of is dat onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:22:
[...]

Dankje! Weet je ook hoe laat ongeveer morgen of is dat onbekend?
Dat weet niemand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 12:21
wesley17 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

Tot 8 september, maar kan verlengd worden.
Waar is dit trouwens aangegeven?, zag het ook op reddit staan maar zag er geen bron bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Pandanl schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Waar is dit trouwens aangegeven?, zag het ook op reddit staan maar zag er geen bron bij staan.
Reddit, Battlefield1Mod zei dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Waarom nemen mensen tegenwoordig niet meer de moeite om een aantal pagina's terug te bladeren in een topic? De vragen rondom welke datum enz. zijn de afgelopen week al meerdere malen voorbij gekomen in deze topic en daarmee dus ook al eerder beantwoord.

Stelletje lamzakken :Y)

Ontopic: de stabiliteit van de Origin / EA servers zijn over het algeheel altijd erg goed geweest, ook qua snelheid, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het mee gaat vallen met de download snelheid. Morgen nog een dagje werken en dan 's avonds hopelijk vlot aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zag laatst een xbox screenshot waar stond dat de beta 30/31 rond 19:00 beschikbaar zou zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:11
falcon123 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:10:
Zag laatst een xbox screenshot waar stond dat de beta 30/31 rond 19:00 beschikbaar zou zijn ofzo.
Ja zoiets dacht ik ook gezien te hebben...

Al heb ik een vaag vermoeden dat een hele boel mensen morgen geen code gaan ontvangen... :S

EDIT:
Ah deze: Maar daar staat geen tijdzone bij dus daar hebben we alsnog niks aan :(
Afbeeldingslocatie: https://gametransfers.com/wp-content/uploads/2016/08/Battlefield-1-Open-Beta-Release-Date-on-Xbox-One.png

[ Voor 23% gewijzigd door raiders op 29-08-2016 16:22 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zag Fonta hier eerder iets typen over competitive. Nou ik ga er niet vanuit dat deze game ook maar IETS competitive gaat zijn. Ik had wat meer oldskool gameplay verwacht maar het voelt meer aan als Starwars Battlefront. Dit gaat de meest casual Battlefield ooit worden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
Een tojd terug kreeg ik een mail met het verzoek mijn platform aan te vinken, zodat ze de juiste key konden versturen.

Ik neem aan dat de key en de beta (voor insider) op de 30 verstuurd wordt.

En de tijd: ik ga ervan uit dat dat morgen rond 6:00 zal zijn. Ze zullen waarschijnlijk 24:00 US tijd aanhouden.
En dan neem ik de tijd in NYC als richttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mchaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 18:51
op XB1 zou de download size 6.2GB zijn:
https://twitter.com/BFBulletin/status/768424993126543360
(gevonden via dit artikel: http://www.gamespot.com/a...ly-revealed/1100-6443004/)

Geen idee of dit op Windows ook zoiets zou zijn.

Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 17:49
Volgens het forum van DICE wordt er een code per mail gestuurd naar insiders i.p.v toegevoegd aan je bibliotheek.
Kan overigens niet wachten tot morgen, laat maar komen.

Bron: https://forums.battlefiel...battlefield-1-beta#latest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandanl
Ongelofelijk dat het voor een bedrijf zoals DICE allemaal zo onduidelijk moet zijn.

Maak gewoon een duidelijke pagina wanneer mensen hun code kunnen verwachten en hoe laat de beta begint en welke tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

DAMAGE schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:23:
Ik zag Fonta hier eerder iets typen over competitive. Nou ik ga er niet vanuit dat deze game ook maar IETS competitive gaat zijn. Ik had wat meer oldskool gameplay verwacht maar het voelt meer aan als Starwars Battlefront. Dit gaat de meest casual Battlefield ooit worden.
Ik ben het hier dus helemaal niet mee eens want er is echt wel een skill voor nodig om de wapens onder controle te houden en er is geen 3rd person mode wat SW juist zo casual maakte.

Ik denk echt dat deze game naar BFH en BF4 juist wel weer een beetje old skool is zonder 1000 RPM guns en weet ik veel meer wat voor onzin meuk.
Dat de gameplay een beetjes snel is alleen maar goed want ik denk dat niemand zit te wachten op een game waar je om de 5 minuten een tegenstander tegenkomt.

Dat BF1 geen ESL game word vind ik persoonlijk niet zo erg en komt denk ik de gameplay en balans niet te goede en dan heb ik liever dat je gewoon lekker een potje oorlog kan voeren met 32 vs 32 man.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Pandanl schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:47:
Ongelofelijk dat het voor een bedrijf zoals DICE allemaal zo onduidelijk moet zijn.

Maak gewoon een duidelijke pagina wanneer mensen hun code kunnen verwachten en hoe laat de beta begint en welke tijdzone.
Haha hoe meer mensen erover praten hoe meer hype. Hoe meer hype des te meer money :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:02
Pandanl schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:47:

Of doe gewoon niet zo moeilijk met z'n allen en wacht geduldig af. ;)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Enkel de snipers en rifles zijn leuk om mee te schieten de rest is allemaal random en dus niet leuk/competitief om mee te schieten. LMGs zijn de eerste paar schoten inaccuraat tot dat de enemy achter cover is en dan is hij accuraat.

Dit heb ik gespeeld in de closed alpha. De sfeer is goed maar de wapens voelde voor mij en vele anderen niet als Battlefield aan. Afgezien van de snipers en rifles. Erg jammer.

Als ze dit verbeteren in de beta dan ben ik blij. Als ze dit niet verbeteren dan denk ik dat een boel mensen weer gaan zeiken. Zelfs random optic sway is terug als je onder vuur ligt. Sorry maar dat kun je dus niet onder controle krijgen. Dus niet leuk. Niet competitief.
beuker19 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:55:
[...]

Ik ben het hier dus helemaal niet mee eens want er is echt wel een skill voor nodig om de wapens onder controle te houden en er is geen 3rd person mode wat SW juist zo casual maakte.

Ik denk echt dat deze game naar BFH en BF4 juist wel weer een beetje old skool is zonder 1000 RPM guns en weet ik veel meer wat voor onzin meuk.
Dat de gameplay een beetjes snel is alleen maar goed want ik denk dat niemand zit te wachten op een game waar je om de 5 minuten een tegenstander tegenkomt.

Dat BF1 geen ESL game word vind ik persoonlijk niet zo erg en komt denk ik de gameplay en balans niet te goede en dan heb ik liever dat je gewoon lekker een potje oorlog kan voeren met 32 vs 32 man.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit helemaal vergeten op te geven welk platform.. dacht dat ik dat allang had gedaan :?

Neem aan dat dat niet meer kan? Achja dan maar een dagje later.. De ergste drang was met de Alpha al bevredigd, dus een extra dagje wachten is niet zo heeeeeuuul erg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Waar blijft die key ? Duurt veelste lang, een halve dag ervoor? Bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
Ik lees op twitch dat de key 12:00 pm EST komt. Volgens mij is dat LA? Dus daar is het nu 11:00 pm. Ga er vanuit dat die key in de komende 2 a 3 uur wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:13
poor Leno schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:14:
Shit helemaal vergeten op te geven welk platform.. dacht dat ik dat allang had gedaan :?

Neem aan dat dat niet meer kan? Achja dan maar een dagje later.. De ergste drang was met de Alpha al bevredigd, dus een extra dagje wachten is niet zo heeeeeuuul erg >:)
Dat klopt, je kon als Battlefield insider jouw voorkeursplatform kiezen tot 21 augustus. Nog een dagje extra wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pas08 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:59:
Ik lees op twitch dat de key 12:00 pm EST komt. Volgens mij is dat LA? Dus daar is het nu 11:00 pm. Ga er vanuit dat die key in de komende 2 a 3 uur wel komt.
12:00 pm EST is 18:00 uur hier... 't zal toch niet? |:(

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
shakespeare schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:33:
Waar blijft die key ? Duurt veelste lang, een halve dag ervoor? Bullshit
Minder QQ en gewoon geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 18:05
OzzieMann schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:05:
[...]

12:00 pm EST is 18:00 uur hier... 't zal toch niet? |:(
Ben half 6 klaar met werken dus mooie tijd :D Even snel downloaden en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
GOT IT =]

BEREID JE VOOR OP GROOTSCHALIGE OORLOG
Het is tijd om uit te rukken
Jij bent een Battlefield Insider, en dat betekent dat je mee kunt doen met de Battlefield 1 bèta* vanaf... nu.

Speel Conquest en Rush op Sinai Desert, een map in het Midden-Oosten ten tijde van de Eerste Wereldoorlog. Als je rang 15 haalt en op ten minste vier verschillende dagen speelt, ontgrendel je een Battlefield 1 Bèta Dog Tag** als de game op 21 oktober uitkomt.

Hieronder vind je een code die je kunt verzilveren in Origin. Opmerking: Deze code is specifiek voor jouw account, dus deel hem met niemand.

Zo verzilver je je unieke code in Origin:

1. Klik hier en verzilver je code op het net.

– of –

1. Start Origin op je PC.
2. Meld je met je EA-account aan bij Origin.
3. Klik op ‘Origin’ in het bovenste menu van Origin.
4. Selecteer 'Productcode verzilveren'.
5. Vul je code in en selecteer ‘Verzilveren'.
Bedankt voor je deelname aan deze unieke mogelijkheid.
VERZILVER JE CODE

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:09
Kreeg zojuist mail. 7,10 GB en dat met 30 MB/sec

[ Voor 48% gewijzigd door Sinus_rhythm op 30-08-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

beany

Meeheheheheh

Bizar dat ik BF1 kan downloaden op maximale download snelheid van mijn internet verbinding(220mbit). Had verwacht dat de download servers het wel moeilijk zouden krijgen. Petje af voor DICE wat dit betreft!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Heeft er nog iemand een key ps4 over. Ik heb er geen ontvangen. Pm dan svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 17:01
StefanKelevra schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:56:
Heeft er nog iemand een key ps4 over. Ik heb er geen ontvangen. Pm dan svp.
het is een open Beta, je moet gewoon een beetje geduld hebben. Als ze besluiten iedereen tegelijk keys te sturen dan belasten ze de download servers waarschijnlijk te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
lordprimoz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

het is een open Beta, je moet gewoon een beetje geduld hebben. Als ze besluiten iedereen tegelijk keys te sturen dan belasten ze de download servers waarschijnlijk te veel.
Had ik nog niet over nagedacht. Ik wacht het dan wel af alhoewel eenieder om mij heen een key heeft ontvangen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Wat een gruwelijk spel zeg!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ik ben wel nieuwsgierig naar mensen die een GTX 970 draaien en met wat voor settings ze de game soepel op 60 FPS kunnen spelen. :)

(dan heb ik iets om naar toe te leven voor na m'n werk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:50
The.Sticky schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:00:
Ik ben wel nieuwsgierig naar mensen die een GTX 970 draaien en met wat voor settings ze de game soepel op 60 FPS kunnen spelen. :)

Laat het je weten zodra ik het spel binnen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
poor Leno schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:57:
[...]
Brom brom brom ik ben Kiwi en heb principes brom brom brom
(Lees met grumpy bear stem)
:>
Heeft niks met principes te maken hoor Leno ;)
Ik koop de game wel ergens als ie uit is, zie het nut niet echt in van een beta.

Als ik ook zie hoe ze deze week het BF4 menu zo hebben verpest met de nieuwe update zodat alles wat je nodig hebt (het joinen van vrienden om maar wat te noemen) opeens niét meer mogelijk is wacht ik liever de eerste normale reviews af.

*je grumpy grap wordt oud, kom eens met wat nieuws...

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 30-08-2016 09:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 11-10 22:20
Het nut is vrij groot, niet alleen voor je eigen plezier maar ook om te zorgen dat bugs aan het licht worden gebracht zodat die er hopelijk nog uitgehaald worden voor de release ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 17:00

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Weet iemand eigenlijk tot wanneer de Bèta loopt? Aangezien ik ook die mooie Battlefield 1 Bèta Dog Tag wil hebben en je dan vier dagen rang 15 moet halen... :P

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
renzo4000 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:05:
Het nut is vrij groot, niet alleen voor je eigen plezier maar ook om te zorgen dat bugs aan het licht worden gebracht zodat die er hopelijk nog uitgehaald worden voor de release ;)
Dat was bij BC2, BF3 en Bf4 natuurlijk ook zo; die laatste is na twee en een half jaar niet eens bug vrij _O-
Leuke insteek, maar ik geloof het niet zo. En anders introduceren ze met elke nieuwe patch toch weer nieuwe bugs, want: Dice. Zie ook de menu update van deze week :')

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm hier de bèta code ook ontvangen en maar meteen aangezet. Verder lees ik hier berichten van een download van 7gb. Ik heb er een van 6.3 of 6.4. Maar dat mag de pret niet drukken. Downloaden gaat zeer snel. Vanavond na mijn werk maar eens kijken of het wat is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Download gaat alleszins vlot: 11MB/sec hier. Het maximale dat mijn verbinding aankan.

Ik installeer de beta vooral om te kijken of die draait op mijn systeem: heb namelijk een vrij oude graphics card met maar 1 GB VRAM. :')

(Nee, ik ben niet van plan om te upgraden voor 1 game. Mijn backlog bevat nog 50+ games die gewoon met deze card werken. Als alles daar o.a. uitgespeeld is, zal ik wel een nieuwe kopen.)

edit: Jesus christ, ik ben nog steeds karmakeizer door al mijn posts in de Battlefield 3 tijd. Toch wel al lang geleden :o

[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 30-08-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
6.16GB op de Xbox One hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:59
Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:12:
Download gaat alleszins vlot: 11MB/sec hier. Het maximale dat mijn verbinding aankan.

Ik installeer de beta vooral om te kijken of die draait op mijn systeem: heb namelijk een vrij oude graphics card met maar 1 GB VRAM. :')

(Nee, ik ben niet van plan om te upgraden voor 1 game. Mijn backlog bevat nog 50+ games die gewoon met deze card werken. Als alles daar o.a. uitgespeeld is, zal ik wel een nieuwe kopen.)
Same here, ik speel nu nog alle games met mijn 650M (2gb) en wil weten of de laptop hem wel aankan. BF4 gaat nog prima.., maar wil het 100% weten voordat ik het aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Zojuist 1 potje gespeeld, man wat is dit gaaf, haal een constante fps van 80 a 100 op ultra op 1080 dus ik ben tevreden.

Even in de amored train gezeten en dat is toch ook wel lachen. Scout class speelt ook heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:27
Code binnen voor de PS4, maar helaas moet ik nog wel even werken. Vanavond om 22:00 uur waarschijnlijk pas even proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 30-08-2016 09:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Pandanl schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:19:
Zojuist 1 potje gespeeld, man wat is dit gaaf, haal een constante fps van 80 a 100 op ultra op 1080 dus ik ben tevreden.

Even in de amored train gezeten en dat is toch ook wel lachen. Scout class speelt ook heerlijk.
En wat zijn de specs van je systeem in dat geval? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
Hmm nog geen key. Early enlister pre-order is tocht geen voorwaarde voor toegang tot beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:00:

Ben ik ook nieuwsgierig na. Kan het straks zelf testen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:16

Fanta

FordPerformance™️

Download is bezig hier, ben zeer benieuwd hoe mijn 1070 het gaat doen in deze game, toch een van de voornaamste redenen dat ik die kaart heb aangeschaft.. :)

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Even kort geprobeerd, niet echt tijd genomen om instellingen te tunen.

Op 2540 Ultra is het smooth. Kom wel wat grafische glitches tegen. Bijvoorbeeld liggend op de rotsen.

Wel even wennen aan nieuwe HUD en waar instellingen zitten.

Sniper is wel erg lekker maar lijkt ook erg OP.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:14
Key ook binnen gekregen vanmorgen! Kijken of we vandaag iets eerder naar huis kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016

J8S

Servers hebben nu toch wel moeite hoor. 5MB/s terwijl ik toch 50MB/s heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 11-10 22:19
Voor de liefhebbbers:

* 970SLI
* 1440P
* Ultra
* Vsync aan

Stabiel op 60fps zonder drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Is het morgen voor iedereen open beta zonder code? (vandaag toch geen tijd, dan geef ik mijn code aan iemand anders)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:06
Ricloo86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:49:
Is het morgen voor iedereen open beta zonder code? (vandaag toch geen tijd, dan geef ik mijn code aan iemand anders)
Graag :) , PC key? Morgen mag iedereen zonder code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
Hoe speelt het op de ps4?

[ Voor 89% gewijzigd door StefanKelevra op 30-08-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Geluid van die stoomtrein wordt je echt kniftig van.

Zandstorm mooi gedaan maar vermoeiend.

Eerste crash terwijl ik dit type.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ricloo86 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:49:
AUB geen prive berichten over die code, vriend van mij heeft hem al gekregen (whaha damn he, gelijk 6 berichten)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 09:43

InSanex

serenity now!

waar ik al bang voor was, een grote bult niet spottende snipers.
Ben benieuwd hoe het zich gaat uitwerken.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
Help!!!! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:51:
Geluid van die stoomtrein wordt je echt kniftig van.

Zandstorm mooi gedaan maar vermoeiend.

Eerste crash terwijl ik dit type.
Het weer is dynamisch toch? Of komt die zandstorm elke ronde :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
Hoe lang loopt deze beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik weet nu weer waarom ik nooit online multiplayer speel... Wat een chaos zeg. Voordat ik goed en wel onderweg ben, zit er weer ergens een sniper die me een loodvergiftiging bezorgt...

On the upside, het ziet er wel mooi uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 14:13
tot 8 september geloof ik.

Vanavond even proberen.

wat een timing, Legion (wow) uit en deze in de beta.

Legion moet maar ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

MikeyMan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:55:
Ik weet nu weer waarom ik nooit online multiplayer speel... Wat een chaos zeg. Voordat ik goed en wel onderweg ben, zit er weer ergens een sniper die me een loodvergiftiging bezorgt...

Wat had je dan verwacht? :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Dit is niet de plek om te gaan oordelen/discussiëren over het beleid t.a.v. de topicwaarschuwing.

[ Voor 82% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-08-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:55:

ik heb ook een key en ik ben aan het downloaden"

Zie net in de mail dat hij ook direct al beschikbaar is, vaak krijg je eerst een mededeling en is vanaf een bepaald moment de beta geopend.
Zo te lezen zijn sommige al aan het spelen.

Titanfall 2 beta ook een paar potjes gedaan, voor mij een nieuwe game want titanfall 1 nooit gespeeld.
Persoonlijk vind ik het realisme in BF4 wat leuker dan bijvoorbeeld titanfall. Dat fast pace action vond ik vroeger wel vet maar ik word oud :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:12:

edit: Jesus christ, ik ben nog steeds karmakeizer door al mijn posts in de Battlefield 3 tijd. Toch wel al lang geleden :o
Update hierop...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/fuckin%20cucks.PNG

Ik heb een AMD Radeon HD 6950.

Feit is dat de AMD Crimson driver, voor mijn graka enkel werkt bij die early beta versie.
AMD heeft zelfs niet de moeite genomen om tenminste 1 stable Crimson driver voor deze graka serie uit te brengen.

Is vanavond zien of dat het probleem zal verhelpen, maar ik betwijfel het.

edit: De enigste Crimson driver die zou werken met mijn kaart: Crimson Edition 16.2.1 Beta
En dat versienummer lijkt me te laag...

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 30-08-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vanmorgen de key gehad en in de store verzilverd en in download lijst gezet voor ps4. vanavond tijdens eten ps4 eens aanzetten, download binnen halen en dan testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Xboxworld.nl haalt iemand 100FPS op Ultra met een GTX970.
Nice!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Update hierop...

[afbeelding]

Feit is dat de AMD Crimson driver, voor mijn graka enkel werkt bij die early beta versie.
AMD heeft zelfs niet de moeite genomen om tenminste 1 stable Crimson driver voor deze graka serie uit te brengen.

Daarom PS4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
Rivanov schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:15:
Op Xboxworld.nl haalt iemand 100FPS op Ultra met een GTX970.
Nice!
Klinkt leuk, maar ik ben benieuwd naar kaart + settings + resolutie, want zonder de resolutie te weten heeft het geen waarde, wie weet speelt die gast op 640x480 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
The.Sticky schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

En wat zijn de specs van je systeem in dat geval? :)
i5-3570 @ stock
RX 480 4GB Nitro

Heb alles op Ultra gezet, en field distance ook aardig hoog. Verder resolutie op 1080 met 144Hz.

DirectX 12 ingeschakeld, dit gaf weleen vreemde melding dus weet niet of DX12 al werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door Pandanl op 30-08-2016 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lordprimoz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:58:
En dat ze hun mailservers / mailservice niet te boek willen hebben als spam. ;)

Overigens wel een mooi trucje van EA / DICE om BF Insider af te dwingen voor beta key. Ik wist niet dat het zo erg was intussen, dus heb me helaas maar ingeschreven. Ik ben hierdoor dus wel te laat en zal dus even een dagje moeten wachten. :) Of heeft iemand een PC key over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 17:00

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Was er al iemand die ergens gevonden had tot wanneer de Bèta duurt? Ik kan het tot nu toe nog nergens vinden in de communicatie van Dice/EA

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Robinvdh5 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:19:
Was er al iemand die ergens gevonden had tot wanneer de Bèta duurt? Ik kan het tot nu toe nog nergens vinden in de communicatie van Dice/EA
Tot 8 september las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Volgens mij was deze nog niet voorbij gekomen hier. Voor de mensen die nog op hun werk zitten en toch een beetje afleiding kunnen gebruiken tot het tijd is om naar huis te gaan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:14
Mochten er mensen met een "Legacy" AMD kaart een melding krijgen dat de driver geupdate moet worden, via deze link instructie over hoe je de melding kan omzeilen. Voor mijn 5850 werkt het top :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Update hierop...

[afbeelding]

edit: De enigste Crimson driver die zou werken met mijn kaart: Crimson Edition 16.2.1 Beta
En dat versienummer lijkt me te laag...
Update: iemand hier https://www.reddit.com/r/...legacy_cards_and_drivers/ heeft de game toch aan de praat gekregen!
Zal moeten volgende topics doorspitten: https://forums.battlefiel.../search?Search=16.20.1025 en https://forums.battlefield.com/en-us/search?Search=legacy maar blijkbaar is er workaround. :Y

edit: SOLUTION: https://forums.battlefiel...ment/72229/#Comment_72229

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-08-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:05
Voor de liefhebber een key voor op de playstation 4:

8FPB-9TNL-53BK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 15:56
flash2adv schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:27:
Voor de liefhebber een key voor op de playstation 4:

8FPB-9TNL-53BK
THANKS MAN! Als ik ooit nog een mail krijg zal ik de mijne hier plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Klinkt leuk, maar ik ben benieuwd naar kaart + settings + resolutie, want zonder de resolutie te weten heeft het geen waarde, wie weet speelt die gast op 640x480 :+
Is op 1080p

Dit zijn zijn verdere specs:

http://pcpartpicker.com/list/DdZBbj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vooral een goede campaign.
Maar ik begrijp hier echt de lol niet van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
MikeyMan schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Vooral een goede campaign.
Maar ik begrijp hier echt de lol niet van :X
De campaign van Battlefield was/is sowieso een bijzaak. En als je steeds gepakt wordt door snipers dan speel je dus niet slim en loop je te veel in de open gebieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:08
Shit dat is verwarrend. Kennelijk is een resolution scale van 50% eigenlijk 100% en 100% is eigenlijk 200%. Ik vroeg me al af waarom ik niet meer dan 25fps kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die werkt nu anders. 0% is gewoon native resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:08
Ik dacht dat 50% nu native was. Die slider gaat toch maar van 0-100? Als 0% native is zou je niet kunnen downsamplen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24
Bedelen om keys is niet toegestaan

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 30-08-2016 12:18 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.