Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 17:56
Ik heb me op 27 juli aangemeld als Battlefield Insider, maar heb tot dusver alleen nog maar de bevestiging van de aanmelding ontvangen, verder niets.

Lijkt me toch dat er ondertussen wel wat emails met nieuws etc. zouden zijn verstuurd, kan iemand dat bevestigen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 14:58
Ongeveer een week geleden een mail waarin gevraagd werd je platform voor de béta te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:42

Arfman

Drome!

Ik wacht met oordelen totdat ik het zelf heb gespeeld. Lijkt me wel zo eerlijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Nee mensen dit word toch episch. Lekker oldschool WW1 met paarden en dubbeldekers. Ik kan echt niet wachten tot de beta en laat staan het volledige spel. HYPE IS REAL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:11
Eens! Ik ben ook zeker enthousiast! Al ben ik het er ook mee eens dat sommie dingen verbetert kunnen worden!

Eerst spelen dan maar eens kijken hoe het echt is! Allemaal leuk die Squad streams maar dat zijn maar een paar potjes met hetzelfde team :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
RubenDJ schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:29:
Ik heb me op 27 juli aangemeld als Battlefield Insider, maar heb tot dusver alleen nog maar de bevestiging van de aanmelding ontvangen, verder niets.

Lijkt me toch dat er ondertussen wel wat emails met nieuws etc. zouden zijn verstuurd, kan iemand dat bevestigen?
Heb me ook al een hele tijd geleden aangemeld en ook nog niets ontvangen. Als ik naar de insider pagina ga staat er het volgende: "Je ontvangt beloningen voor PC op (mijn e-mailadres)"

Mensen die wel een mailtje hebben ontvangen met betrekking tot het insider programma kregen deze omdat ze nog niet hadden aangegeven welk platform hun voorkeur had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 17:56
ghighoegha schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:05:
[...]

Heb me ook al een hele tijd geleden aangemeld en ook nog niets ontvangen. Als ik naar de insider pagina ga staat er het volgende: "Je ontvangt beloningen voor PC op (mijn e-mailadres)"

Mensen die wel een mailtje hebben ontvangen met betrekking tot het insider programma kregen deze omdat ze nog niet hadden aangegeven welk platform hun voorkeur had.
Bij mij ook inderdaad. Ik vraag me dan wel af hoe ik me dan kan abonneren op algemeen Battlefield nieuws? Bijvoorbeeld XP events en nieuwe trailers etc.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Beta al live?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Waarom zou de beta al live zijn? Het is nog geen 31 (/30) augustus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
vreemd inderdaad, ik heb me eigen een aantal keer aangemeld en een platform gekozen.

Echter ik heb nooit mailtjes ontvangen van battlefield insider, als dat maar goed gaat.
En anders een dag wachten dan is de open beta uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:41
shakespeare schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:59:
vreemd inderdaad, ik heb me eigen een aantal keer aangemeld en een platform gekozen.

Echter ik heb nooit mailtjes ontvangen van battlefield insider, als dat maar goed gaat.
En anders een dag wachten dan is de open beta uit.
Battlefield heeft op dat punt al jaren de boel niet op orde. Als je een aanmeldsysteem zou het toch logisch moeten zijn dat je een bevestiging ontvangt. Ik heb mijzelf ook aangemeld en met mij nog een tiental mensen en tot op heden heb ik niks vernomen.

Hopelijk kan de Beta in de PS Store of andere store gemakkelijk gedownload worden zodat het toegankelijk wordt. De betere teamspelers vinden elkaar toch wel in een server waardoor hoe meer zielen hoe meer vreugd op kan gaan. Daarbij is het goed als de servers eens goed gestresst gaan worden zodat we geen BF4 praktijken gaan krijgen als het spel uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ja ben nu aan het spelen, heb je geen email gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

raiders schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:48:
[...]

Waarom zou de beta al live zijn? Het is nog geen 31 (/30) augustus. :P
omdat je toch early acces kreeg als je als insider aangemeld had.. maar is me nooit duidelijk geworden ergens wanneer die early access is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

omdat je toch early acces kreeg als je als insider aangemeld had.. maar is me nooit duidelijk geworden ergens wanneer die early access is.
Als je een aantal pagina's (terug) had gelezen in dit forum, dan had je het geweten d:)b Als je insider bent, is het een dag eerder al mogelijk, dus 30 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ook 30 aug is nergens officieel bevestigd btw...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

The.Sticky schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Als je een aantal pagina's (terug) had gelezen in dit forum, dan had je het geweten d:)b Als je insider bent, is het een dag eerder al mogelijk, dus 30 augustus.
ja had ik geen zin/tijd in/voor. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zelfde verhaal hier, aangemeld voor insider, geen bevestiging. Verder niets meer gehoord.

Ik merk het wel, als ik beta access heb kan ik lekker spelen, als ik het niet heb blijf ik lekker doorgaan met Battlefront (is toch BF1 met Tie-fighters :P )

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

ja had ik geen zin/tijd in/voor. thanks
Daarom had je van mij ook geen antwoord gekregen. Helaas is er dan altijd wel iemand "behulpzaam" zodat luiheid alsnog wordt beloond en je dus volgende keer ook geen moeite zult doen.
Donnie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:01:
Ook 30 aug is nergens officieel bevestigd btw...
Battlefield Twitter heeft het gemeld.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Arfman schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

Daarom had je van mij ook geen antwoord gekregen. Helaas is er dan altijd wel iemand "behulpzaam" zodat luiheid alsnog wordt beloond en je dus volgende keer ook geen moeite zult doen.
ja maar ik ga toch niet 100 pagina's af in de hoop dat er wat staat?

verbaasd dat je alsnog vervolgens wel de moeite neemt mij dit te melden dan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

ja maar ik ga toch niet 100 pagina's af in de hoop dat er wat staat?

verbaasd dat je alsnog vervolgens wel de moeite neemt mij dit te melden dan :)
Er zit ook een hele mooie zoekfunctie bovenaan het forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Volgens EA France begint de beta voor Insiders op 29 augustus... Vrij verwarrend dit. We zullen het zien denk ik :S

EDIT: Tweet is verwijderd! Wellicht toch foute informatie of toch vrijgegeven terwijl dat niet mocht!

[ Voor 34% gewijzigd door raiders op 23-08-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou voor mij goed uitkomen. Ben de 29ste én de 31ste vrij. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Hoe lang gaat deze beta duren? Ik sta in ieder geval ingeschreven als Insider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
RikN89 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:04:
Hoe lang gaat deze beta duren? Ik sta in ieder geval ingeschreven als Insider.
Denk net als bij Battlefront ofzo, dat was een dag of 3/4?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(&*@#(&$^ En de season pass is confirmed in Origin!

https://www.origin.com/nl...attlefield-1-premium-pass

"Battlefield 1™ Premium Pass
Leid de aanval op ongelooflijke nieuwe frontlinies, en ontvang Battlepacks en nog veel meer met de Battlefield 1™ Premium Pass.

4 thematische uitbreidingspakketten: Krijg twee weken voorsprong op elk binnenkort verwacht uitbreidingspakket. Inclusief 16 nieuwe maps, nieuwe game modes, Elite-klassen, 20 nieuwe wapens en nog veel meer. Vecht mee met het Franse leger in de eerste uitbreiding, Battlefield™ 1 They Shall Not Pass, in maart 2017.

14 Battlefield 1 Battlepacks en dogtags: Deze Battlepacks, die maandelijks worden afgeleverd, bevatten opvallende wapenskins die ervoor zorgen dat de vijand weet wie eraan komt op het strijdveld. Daarnaast ontvang je 14 unieke, exclusieve Premium dogtags."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 13:43
Dus toch wel cashcowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:02
Tuurlijk blijft EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 19:14
Ja dat had je wel kunnen nagaan, beetje naïef om te denken dat het nu anders zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gelukkig zijn er genoeg clans en spelers die het helemaal niet erg vinden om Vanilla te blijven spelen totdat Premium een beetje betaalbaar wordt. :) Ging bij BF3 en BF4 ook prima, zo boeiend zijn die expansions nou ook weer niet.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
Helix schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:51:
Ja dat had je wel kunnen nagaan, beetje naïef om te denken dat het nu anders zou zijn ;)
Correct, toch waren er wel wat geluiden dat het misschien toch niet zou gebeuren.

Desalniettemin denk ik dat ik meteen voor premium ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:08
Jammer, maar helaas. Vorige keren heb ik premium meteen aangeschaft, maar daar ga ik deze keer mee wachten. De expansion maps speel je uiteindelijk toch het minste. Guns enzo is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
vinom schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:13:
Jammer, maar helaas. Vorige keren heb ik premium meteen aangeschaft, maar daar ga ik deze keer mee wachten. De expansion maps speel je uiteindelijk toch het minste. Guns enzo is wel leuk.
Die expansion maps zijn toch nog niet bekend bij BF1? Of werken ze deze keer met een ander systeem tov BF4?

Ik vond die expension packs bij BF4 iig best tegenvallen, enige echte leuke vond ik Dragon's Teeth en Guilin Peaks van China Rising. Final stand was een sniper festijn en veel te open, Naval Strike vond ik ook te groot en die attack boats waren heel vervelend. Second assault vond ik wel leuk maar had het gevoel dat je daar zonder vehicle of goed samenwerkende squad weinig kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ze zijn inderdaad nog niet bekend, maar in mijn beleving was het bij BF4 dat het merendeel van de servers vanilla maps draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga wel Premium aanschaffen t.z.t. Mijn meest gespeelde maps zijn Siege of Shangai (vanilla) en Caspian Border 2014 (DLC 2). Maar ach, ik heb ze allemaal wel gespeeld. Jammere was wel dat China Rising uitkwam terwijl het spel absoluut niet stabiel te spelen was, daardoor die maps nauwelijks aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij sluit dit nog niet uit dat alle maps gratis worden en geeft het alleen eerder toegang. Niet dat dat zo'n fantastisch systeem is overigens :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/2016-08-2415_37_21-ba40uq4.png

Available 30-8-2016 om 7:00PM

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 24-08-2016 15:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
kan iedereen gewoon de open beta spelen op pc? of moet je dan ergens aanmelden vantevoren?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf de 31ste kan iedereen spelen. Als je je aanmeld voor Battlefield Insider kun je eerder spelen, maar waarschijnlijk is dat dus maar één dag eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Rivanov schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:40:
Vanaf de 31ste kan iedereen spelen. Als je je aanmeld voor Battlefield Insider kun je eerder spelen, maar waarschijnlijk is dat dus maar één dag eerder.
okee bedankt :) dan wacht ik af :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Je kunt ook meteen voor de Battlefield 1 Ultimate Edition gaan waar premium al in zit. Je bent dan 129,98 euro lichter, dat wel. De Deluxe Edition is €79,99 en de Standard Edition €59,99 op Origin. Een Premium Pass kost €49,99. Ik zou haast zweren dat BF met elke versie een tientje duurder wordt. Ik meen me te herinneren dat je BF3/4 vanilla + premium al had voor 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens kon je tot 21 augustus aanmelden als Insider om eerder toegang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bee.nl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Je kunt ook meteen voor de Battlefield 1 Ultimate Edition gaan waar premium al in zit. Je bent dan 129,98 euro lichter, dat wel. De Deluxe Edition is €79,99 en de Standard Edition €59,99 op Origin. Een Premium Pass kost €49,99. Ik zou haast zweren dat BF met elke versie een tientje duurder wordt. Ik meen me te herinneren dat je BF3/4 vanilla + premium al had voor 100 euro.
BF4 game + premium was ook geloof ik ook 120 euro.
Ik had hem wel al van een online key shop voor 75 euro @ launch :>

Deze maal wacht ik echter met het kopen van premium. Eerst eens zien of ik er nog steeds zoveel uren in ga kunnen steken en nog steeds zoveel fun uit Battlefield haal.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 24-08-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leek mij een geweldig spel. Maar voor 60 euro verwacht ik een compleet spel. Deze laat ik dus aan mij voorbij gaan. Spijtig, evenzo was dat bij Battlefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je rondshopt kan het goedkoper en dlc's kun je later ook wel goedkoper krijgen.
Ik heb bf4 vanille gespeeld tot de dlc's gratis waren :)
Dan nog 35 euro voor een game die ik al 3? jaar speel...Geen geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:27
SmokingCrop schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:58:
[...]

BF4 game + premium was ook geloof ik ook 120 euro.
Ik had hem wel al van een online key shop voor 75 euro @ launch :>
Als je hem volledig digitaal kocht (€69 + €49 in de PS Store) kocht wel. Als je het iets slimmer deed kon je het bij release al voor minder dan €100 doen.

Premium was te verwachten, maar dat er net als bij Hardline weer 4 in plaats van 5 DLC's inzitten zoals dat bij BF3 en BF4 het geval was, is een hele achteruitgang. Stelletje graaiers daar bij EA. :r

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Ik ga eens lekker beginnen met de goedkoopste standaard editie en dit keer wachten met de season pass.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jeroenimoes schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:34:
Ik ga eens lekker beginnen met de goedkoopste standaard editie en dit keer wachten met de season pass.
Doe ik met je mee.
En ik check ook alle gamekey sites voor de goedkoopste.

• The.Sticky
Zal voor mij ook de eerste keer zijn dat ik niet direct Premium erbij ga halen. Bij alle vorige BF's toch wel meteen dat erbij genomen, maar de ervaring is dat ik ook bijna alleen maar vanilla maps speel. Mochten de maps in de uitbreidingen wel echt toegevoegde waarde hebben, dan schaf ik 'm op dat moment wel aan.

Voor de extra wapens, skins en battlepacks enz. is het natuurlijk wel leuk, maar ik wacht het wel rustig af. Lang leve cd-key websites voor de PC versie haha, dat maakt het allemaal toch een stuk aantrekkelijker qua kosten :P

• steineken
Bee.nl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Ik vraag me af wat de prijs voor de premium edition word, als deze überhaupt beschikbaar komt.
Een goede Beta is voor mij wel een reden om die €120 te investeren omdat ik weet dat BF4 zoveel uren van plezier oplevert. Aan de andere kant is het een achterlijk bedrag voor een spel.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
steineken schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
Aan de andere kant is het een achterlijk bedrag voor een spel.
Ook de afweging die ik maak, als ik kijk naar wat ik het meeste heb gespeeld met BF3 en BF4 zijn het toch wel de vanilla maps. Maar bij beide wel direct premium aangeschaft. Ik ga denk ik deze keer gewoon voor de standaard editie (al weet ik dat premium er uiteindelijk wel gaat komen) en wacht ik ff rustig.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hilarisch om weer het aantal posts te tellen op fora (ook hier) waar men eerst een relaas afsteekt over " Premium te duur, DLC moet gratis, achterlijke prijzen etc ", om dan vervolgens te eindigen met "Maar ik ga lekker toch 120 euro overmaken."

Iets met het probleem en naar jezelf kijken?

Belachelijk trouwens dat de Franse factie pas in een DLC naar voren komt. Als er iemand hard gevochten heeft in WWI dan waren het de Fransen wel. Maar daarvoor betaal je natuurlijk weer apart.

En dat van een dev die ten tijde van Bad Company 2 nog zo trots verkondigde :

http://totalgamingnetwork...e/index.php/t-172399.html

This is why these map packs are available at no extra cost, contradicting the industry standard and what our direct competitors are doing. Of course, it also helps avoid segmenting the community, making sure everyone can play together having the same maps available. There will be future paid downloadable content as well but these packs will focus on expanding other parts of the game experience rather than the selection of maps available for the basic game modes. We're dedicated to taking care of this product for a long time; without getting nickel-and-dimed.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Voor diegene die twijfelen of de PC versie weer een tegenvaller gaat worden zoals de release versie van BF4 kwa hit registratie heb ik deze video gevonden.

Onderstaande video geeft wat meer vertrouwen met wat kanttekeningen.

YouTube: Battlefield 1 Closed Alpha Netcode Analysis

• steineken
Jeroenneman schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:42:
Hilarisch om weer het aantal posts te tellen op fora (ook hier) waar men eerst een relaas afsteekt over " Premium te duur, DLC moet gratis, achterlijke prijzen etc ", om dan vervolgens te eindigen met "Maar ik ga lekker toch 120 euro overmaken."

Belachelijk trouwens dat de Franse factie pas in een DLC naar voren komt. Als er iemand hard gevochten heeft in WWI dan waren het de Fransen wel. Maar daarvoor betaal je natuurlijk weer apart.
.....
Ik zeg niet dat het te duur is want als je puur kijkt naar kosten / tijd die ik gemiddeld aan een bf game spendeer is het gewoon een goede investering. Veranderd nog niks aan het feit dat het een achterlijke prijs is voor een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

steineken schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Ik zeg niet dat het te duur is want als je puur kijkt naar kosten / tijd die ik gemiddeld aan een bf game spendeer is het gewoon een goede investering. Veranderd nog niks aan het feit dat het een achterlijke prijs is voor een game.
Beste samenvatting ooit. Ja, achterlijk dat ik al 79 heb neergelegd voor de Early Enlister editie en straks vrolijk 5 tientjes richting EA schop voor Premium. Als ik echter kijk hoeveel uur ik BF4 heb gespeeld (886 uur :X) gedeeld door wat het mij gekost heeft (ik dacht samen 110) kom ik op een uurtarief van iets meer dan 12 cent per uur. Dan reken ik die +/- 400 uur in de CTE nog niet eens mee :X

• Geronimous
steineken schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Ik vraag me af wat de prijs voor de premium edition word, als deze überhaupt beschikbaar komt.
Een goede Beta is voor mij wel een reden om die €120 te investeren omdat ik weet dat BF4 zoveel uren van plezier oplevert. Aan de andere kant is het een achterlijk bedrag voor een spel.
De ultimate editie gaat voor de PC 130 kosten, ik vermoed voor de consoles dan 140 euro.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• steineken
Arfman schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Beste samenvatting ooit. Ja, achterlijk dat ik al 79 heb neergelegd voor de Early Enlister editie en straks vrolijk 5 tientjes richting EA schop voor Premium. Als ik echter kijk hoeveel uur ik BF4 heb gespeeld (886 uur :X) gedeeld door wat het mij gekost heeft (ik dacht samen 110) kom ik op een uurtarief van iets meer dan 12 cent per uur. Dan reken ik die +/- 400 uur in de CTE nog niet eens mee :X
Exactly
Jeroenimoes schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

De ultimate editie gaat voor de PC 130 kosten, ik vermoed voor de consoles dan 140 euro.
Tsjah... even zakgeld sparen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Jeroenneman schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:42:

En dat van een dev die ten tijde van Bad Company 2 nog zo trots verkondigde :

http://totalgamingnetwork...e/index.php/t-172399.html

This is why these map packs are available at no extra cost, contradicting the industry standard and what our direct competitors are doing. Of course, it also helps avoid segmenting the community, making sure everyone can play together having the same maps available. There will be future paid downloadable content as well but these packs will focus on expanding other parts of the game experience rather than the selection of maps available for the basic game modes. We're dedicated to taking care of this product for a long time; without getting nickel-and-dimed.
Ik heb op zich nog niet zo'n moeite met de prijs (van de normale versie), maar wel met de trend dat steeds meer content schuilt gaat achter dlc's en het steeds gekker worden van preorders en bijbehorende bonussen. De game-industrie lijkt deze lucratieve business goed door te hebben. Ik kan er met mn verstand niet bij waarom iemand 130 euro een half jaar van tevoren overmaakt voor een spel dat er nog niet is.

Het feit dat je tegenwoordig steeds eerder kan preorderen voelt het soms alsof je een kickstarter project aan het 'sponsoren' bent. Je weet immers niet of men de beloofde game waar kan maken. De releaseproblematiek bij BF3 en BF4 lijkt dan ook gauw vergeten, ondanks dat men destijds zwoer nooit meer BF te preorderen. Het lijkt alsof de de mooie trailers, het WWI sausje en de hype de kritische blik hebben doen laten veranderen in een roze bril.

Natuurlijk bepaalt ieder voor zich, maar aangezien je stemt met je portemonnee blijf ik de kat nog even uit de boom kijken totdat ik vertrouwen heb in het eindproduct. Het is niet zo dat je echt iets mist wanneer je net een dag voor of een paar dagen na de release het spel koopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Bee.nl schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:59:
[...]

Ik heb op zich nog niet zo'n moeite met de prijs (van de normale versie), maar wel met de trend dat steeds meer content schuilt gaat achter dlc's en het steeds gekker worden van preorders en bijbehorende bonussen. De game-industrie lijkt deze lucratieve business goed door te hebben. Ik kan er met mn verstand niet bij waarom iemand 130 euro een half jaar van tevoren overmaakt voor een spel dat er nog niet is.

Het feit dat je tegenwoordig steeds eerder kan preorderen voelt het soms alsof je een kickstarter project aan het 'sponsoren' bent. Je weet immers niet of men de beloofde game waar kan maken. De releaseproblematiek bij BF3 en BF4 lijkt dan ook gauw vergeten, ondanks dat men destijds zwoer nooit meer BF te preorderen. Het lijkt alsof de de mooie trailers, het WWI sausje en de hype de kritische blik hebben doen laten veranderen in een roze bril.

Natuurlijk bepaalt ieder voor zich, maar aangezien je stemt met je portemonnee blijf ik de kat nog even uit de boom kijken totdat ik vertrouwen heb in het eindproduct. Het is niet zo dat je echt iets mist wanneer je net een dag voor of een paar dagen na de release het spel koopt :)
Inderdaad.

Ik geef grif toe dat het spel puur qua euro's/uur zijn geld wel waard zal zijn, maar ik pas ervoor om aan de industrie het signaal af te geven dat dit "OK" is. Je verdeelt de playerbase, laat mensen lappen voor facties die in de basegame hadden moeten zitten (Komaan jongens, Frankrijk niet in een game over WWI?!), en ondertussen gooien we er ook nog wat "shortcuts" doorheen, in een fullprice titel. Het gaat imho niet om "je geld waard zijn", maar of je dat soort praktijken actief wil steunen.

En iedere keer weer bij een slechte launch hoor je iedereen kakelen "Oh, ik pre-order noooit meer". Juist, totdat de volgende flitsende trailer uitkomt, dan weer wel zeker? Ik wacht lekker een maandje, een half jaar, of desnoods een jaar, afhankelijk van de buggyness.

Dan kunnen anderen (die 130 euro uitgeven) voor mij zorgen dat de plane rockets fatsoenlijk gebalanced worden, dat de bajonet runs niet 50 meter lang zijn, en dat de meeste wapens ook netjes afgestemd zijn. En dan gaan we er maar vanuit dat de hitreg op orde is. ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
De prijs van de vanilla versie is niet zoveel duurder dan pak weg 10 jaar geleden.
Vroeger kon je bv bij bf2 de vanilla versie kopen en later expansions, die expansions hebben ze nu
mooi verpakt in iets wat premium heet.
Het is echt niet zo dat ze maps uit vanilla halen en in premium stoppen.
Vergeet ook niet dat je 16 mappen extra krijgt met premium, meer dan vanilla heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is het al oktober??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Nee, het is 26 augustus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:10
Al enige informatie over de beta? (Inisiders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Alleen dat de beta tot en met 8 september loopt. Volgens Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmach
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-10 10:42
Jeroenimoes schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:34:
Hier hetzelfde. Eerst maar eens controleren wat er allemaal uitgebracht zal worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:10
Zonet op Reddit gelezen dat de open beta waarschijnlijk op de 31ste van augustus start en de 30ste start voor mensen die voor de 21ste hun platform hebben opgegeven.

Bron: Reddit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
mprkooij schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:51:
Zonet op Reddit gelezen dat de open beta waarschijnlijk op de 31ste van augustus start en de 30ste start voor mensen die voor de 21ste hun platform hebben opgegeven.

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/666/_57c8a1a431a592af806925e57258202f.png

[ Voor 14% gewijzigd door Bobmeister op 26-08-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik vind het zelf allemaal nog angstvallig stil rondom de mogelijkheid om een eigen server te huren. Ik heb alleen dit topic kunnen vinden met een hoop posts, maar geen woord van EA/DICE die toch allang een bevestiging of ontkenning hadden kunnen geven in dat topic.

Of ik zoek niet goed, maar ik heb verder geen zinnige informatie kunnen vinden....

Ik zou het in ieder geval wel een gemis vinden als ze er niet komen :-(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Komt wel. Al hoop ik dat servers met gekke regeltjes (instant vehicle spawn etc.) niet langer ranked zijn. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
mprkooij schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:51:

Nice! Ik ga dan eindelijk weer iets Beta testen. Eigenlijk was ik van al die Bèta's afgestapt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Enige jammere is dat dat hele insider gelul onzin is, je mag de 30e om 19:00 pas spelen lijkt het er nu op en je krijgt de 30e pas je code als je mazzel hebt...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Donnie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:12:
Enige jammere is dat dat hele insider gelul onzin is, je mag de 30e om 19:00 pas spelen lijkt het er nu op en je krijgt de 30e pas je code als je mazzel hebt...
Zo hebben ze onze mailadressen om te kunnen spammen met reclame, duuuh ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik zie wel wanneer die Insider beta komt! Ondertussen zie ik elke dag een andere datum voorbij komen :P

Wat betreft servers: het lijkt me wel eens leuk om als optie te zien om je server te laten werken op verschillende platformen. Deze servers uiteraard altijd unranked omdat pc een klein voorsprong heeft. Maar het is wel leuk om met vrienden op die manier alsnog te kunnen spelen.

Maar zo'n optie zullen we denk ik nooit zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
bvk schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:53:
Ik vind het zelf allemaal nog angstvallig stil rondom de mogelijkheid om een eigen server te huren. Ik heb alleen dit topic kunnen vinden met een hoop posts, maar geen woord van EA/DICE die toch allang een bevestiging of ontkenning hadden kunnen geven in dat topic.

Of ik zoek niet goed, maar ik heb verder geen zinnige informatie kunnen vinden....

Ik zou het in ieder geval wel een gemis vinden als ze er niet komen :-(
De geruchten zijn dat het servers worden waar je niets meer aan hebt als admin.
Als dat zo is gaan wij geen bf1 servers draaien, laat dice dat dan maar zelf betalen.
Ik en mijn clan leader financieren de boel, elke maand 100 euro voor 2 bf3 servers, website en
procon ophoesten met zijn 2en valt niet mee en dat al 4 jaar lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NLsandman schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:57:
[...]

De geruchten zijn dat het servers worden waar je niets meer aan hebt als admin.
Als dat zo is gaan wij geen bf1 servers draaien, laat dice dat dan maar zelf betalen.
Ik en mijn clan leader financieren de boel, elke maand 100 euro voor 2 bf3 servers, website en
procon ophoesten met zijn 2en valt niet mee en dat al 4 jaar lang.
Dat zou dan wel heel jammer en ook voor het eerst zijn dat er voor een Battlefield versie geen server te huren valt.

Bij BuG hebben we gelukkig een redelijk vast aantal donateurs waarmee we de hele boel draaiende kunnen houden inclusief de huidige BF4 ESL server.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:55
Kan ik mij nog aanmelden voor de beta op ps4? En hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Laatst online: 18-04-2023
jackfrags over Premium Details + The Conquest Conundrum - Battlefield 1

Westie over IS PREMIUM GOOD OR BAD? - Battlefield 1

[ Voor 30% gewijzigd door catwheel18 op 27-08-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
aaaido schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:34:
Kan ik mij nog aanmelden voor de beta op ps4? En hoe doe je dat?
Niet meer. Voordeel is wel dat de bèta maar één dag gesloten is en je dus dinsdag gewoon kunt downloaden zonder dat je jezelf hoeft aan te melden.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 19-06 15:55
als je de normale editie koopt kan je hem dan ook 18 oktober spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
jurriaan10 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:39:
als je de normale editie koopt kan je hem dan ook 18 oktober spelen
Nee dat geldt alleen voor deluxe edition en ultimate edition ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Met EA/Origin Access kan je overigens 10 uur lang spelen voor hij uitgekomen is.
(weet niet of er al specifieke datums beschikbaar zijn, als het samenloopt met die Early access of daar nog voor)

ps: kan mogelijk minder zijn dan 10 uur.

[ Voor 56% gewijzigd door SmokingCrop op 27-08-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Met Origin Access kun je vanaf 13 oktober een trial spelen van Battlefield 1!

Ga ik zeker doen! Dan heb ik de trial en de beta gespeeld en dan kijk ik wel of ik eventueel nog een pre order ga doen :) (Volgens mij krijg je dan ook 10% korting of is dat alleen voor games die al uit zijn?).

[ Voor 17% gewijzigd door raiders op 27-08-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

catwheel18 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:10:
Westie over IS PREMIUM GOOD OR BAD? - Battlefield 1

[video]
Heeft 'ie daar nu echt een video van elf minuten voor nodig, of zou dat dan toch voor de advertenties zijn?

Schrijf een blog...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

CodeCaster schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:02:
[...]

Heeft 'ie daar nu echt een video van elf minuten voor nodig, of zou dat dan toch voor de advertenties zijn?

Schrijf een blog...
Welkom in de wondere wereld van Youtube en specifiek hoe EA zijn games promoot (via youtubers).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 19-06 15:55
bedankt voor je antwoord denk dat ik dan toch maar even 3 dagen wacht. :'(
catwheel18 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:20:
[...]

Nee dat geldt alleen voor deluxe edition en ultimate edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
raiders schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:58:
Met Origin Access kun je vanaf 13 oktober een trial spelen van Battlefield 1!

Ga ik zeker doen! Dan heb ik de trial en de beta gespeeld en dan kijk ik wel of ik eventueel nog een pre order ga doen :) (Volgens mij krijg je dan ook 10% korting of is dat alleen voor games die al uit zijn?).
Ook voor pre-orders ;)
(als je op PC speelt, is een online keystore alsnog een stuk goedkoper -> rond de 40 euro voor basis versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Een vraag: spelen de meesten van jullie met een mechanisch toetsenbord of een membrane? Ik heb zojuist mijn Logitech G15 vervangen door een Steelseries Apex 350. Beide membrane, maar is mij eigenlijk altijd goed bevallen. Is een mechanische nu zo veel beter?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Ik hoop dat ik de code voor m'n XB1 snel krijg.. can't wait xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
l0n3w012ph schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:40:
Een vraag: spelen de meesten van jullie met een mechanisch toetsenbord of een membrane? Ik heb zojuist mijn Logitech G15 vervangen door een Steelseries Apex 350. Beide membrane, maar is mij eigenlijk altijd goed bevallen. Is een mechanische nu zo veel beter?
Ik speel al een tijd met mechanische toetsenborden maar om nou te zeggen dat het zoveel beter is, ik weet het niet. Volgens mij hoef je bij mechanische toetsenborden de knoppen niet zo ver in te drukken als bij membraan om de toetsaanslag te laten registreren. Dus wat dat betreft zou een toetsaanslag 1ms sneller worden geregistreerd, en of je dat nou merkt in een spelletje :+
Mijn inziens moet je gewoon spelen met een toetsenbord wat jij zelf lekker vind spelen.
Zelfde ook bij muizen, ik speel met een zowie fk2 omdat daar een van de beste sensoren in zit en omdat deze me lekker in de hand ligt.

Over het hele pre-order verhaal: ik ga absoluut niet pre-orderen en ik weet nog niet eens zeker of ik de game uberhaupt ga halen. Dat heeft er voornamelijk mee te maken omdat ik vind dat dice/ea heel veel diehard bf speler genaaid heeft bij het versturen van de invites voor de closed alpha en omdat dice/ea niets laten horen over zaken waar ik in geïnteresseerd ben zoals zaken omtrent het huren van een eigen server en wat ze gaan doen tbv de competitive scene.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Thx Fonta! Die ene milliseconde lijkt mij inderdaad ook niet het probleem :)

[ Voor 8% gewijzigd door l0n3w012ph op 28-08-2016 13:12 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
Westie over FREE MAP INFO! - Battlefield 1

Gratis map: Giant's Shadow.

jackfrags over RUSH AND CONQUEST - Battlefield 1 Beta Gameplay Overview

[ Voor 6% gewijzigd door catwheel18 op 28-08-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:05
Als ik zo de trailers bekijk dan valt mij iets heel erg op en dat begon al bij BF Hardline op de PC.

De letter fonts en alles op je scherm ziet er zo consolerig uit.

Geen unieke platform porten meer maar een universele uitziende game met de console achtige glitter erbij op de PC.

Had voor mij wel wat minder gemogen.

Maar dat doet niet af dat Battlefield 1 er gewoon fantastisch uit ziet! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Jammer van de DLC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Iemand al keys ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Nog 2 dagen voor open beta right?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Laatst online: 03-04 10:41
Morgen, mocht je via Battlefield Insider geregistreerd zijn.

Vraag me alleen wel af om wat voor een tijdstip, heb daar nog niets over gelezen.

[ Voor 41% gewijzigd door bvr1986 op 29-08-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zou denken dat ze je de beta wel al eerder willen laten preloaden :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steineken
Help!!!! schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:43:
Zou denken dat ze je de beta wel al eerder willen laten preloaden :?
Komt geen preload, is getwitterd op BF account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Helaas niet nee, en hoe laat we online mogen weet ook niemand, heel raar dat ze er zo geheimzinnig over doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Fonta schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Ik speel al een tijd met mechanische toetsenborden maar om nou te zeggen dat het zoveel beter is, ik weet het niet. Volgens mij hoef je bij mechanische toetsenborden de knoppen niet zo ver in te drukken als bij membraan om de toetsaanslag te laten registreren. Dus wat dat betreft zou een toetsaanslag 1ms sneller worden geregistreerd, en of je dat nou merkt in een spelletje :+
Mijn inziens moet je gewoon spelen met een toetsenbord wat jij zelf lekker vind spelen.
Zelfde ook bij muizen, ik speel met een zowie fk2 omdat daar een van de beste sensoren in zit en omdat deze me lekker in de hand ligt.

Over het hele pre-order verhaal: ik ga absoluut niet pre-orderen en ik weet nog niet eens zeker of ik de game uberhaupt ga halen. Dat heeft er voornamelijk mee te maken omdat ik vind dat dice/ea heel veel diehard bf speler genaaid heeft bij het versturen van de invites voor de closed alpha en omdat dice/ea niets laten horen over zaken waar ik in geïnteresseerd ben zoals zaken omtrent het huren van een eigen server en wat ze gaan doen tbv de competitive scene.
Ik denk niet de competitive scene echt aandacht krijgt en ik snap het wel want dan krijg je vergelijkingen met CS en Cod.
En als je niets beloofd kun je er later ook niet op afgerekend worden daarbij zijn op CS na shooters ook niet leuk voor publiek om te kijken aangezien de schaal gewoon te groot is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 18 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.