Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Albinoraptor schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:26:
[...]

Yay ik zie het al voor me, zit je in volle sprint, wilt je paard niet springen over een 5 cm hoog obstakel. :+ :P

Ik heb zin in beta iig, enige waar ik mijn vraagtekens bij heb zijn die elite-soldiers.
DAT ja... dat is wat me wel tegenstaat; elitesoldaten, elite updates, 'hero' pickups... meh! Wapens, gadgets als pickup ok, maar ik wil een eerlijke kans maken tegen iedere speler die ik tegenkom, en niet iemand die dan toevallig een of andere "Super-Mario-invincibility-Star" heeft opgeraapt.

Die 'heroes' zijn het minst leuke element van bijvoorbeeld Star Wars Battlefront...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik mis de tijd idd ook wel van simpele shooters. Kijk naar het oude CS/Doom/Quake etc. maakt niet uit of je net begon of al maanden speelde. Iedereen begon de match met hetzelfde spul.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
spartacusNLD schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Maar insider kunnen eerder aan de slag dan 31 aug toch? Hangt daar al een datum aan?
Eén dag eerder, lol.

http://www.vg247.com/2016...eld-1-beta-one-day-early/

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zit voor de zekerheid nog even naar mijn instellingen te kijken en die staan gelukkig goed.
Zie ik weer Bad Company 2 staan, oh the sweet memories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24

ErA

Net de laatste trailer gezien. Heerlijk! Ik ga hier weer een hoop lol aan beleven.

Ik ga de game niet preorderen, dat doe ik nooit, maar ik ga hem wel op de dag van de release aanschaffen. Blindelings.

Ik heb cops n robbers of hoe het ook heet nooit gekocht omdat de setting me niet aanspreekt en omdat ik nog steeds rete veel plezier beleef aan onder andere battlefield 4. en dat is dan ook het punt wel een beetje.

Ik heb inmiddels 780 uur in battlefield 4 zitten!!! Ik heb een kleine 70 euro uitgegeven aan die game. Dat is fucking 10 cent per uur.

Een 6 jarige kinderarbeider in bangladesh verdiend nog meer dan dat. Waarom zeuren wij toch altijd zo over game prijzen.

Al kost battlefield 1 100 euro dan koop ik het nog. blindelings. ondanks gebrekkige gameplay. Ik beleef er gewoon teveel fun aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

We zeuren omdat de kwaliteit vaak te wensen overlaat. en dan heeft het niet met de individuele prijs te maken, maar meer wat zo'n studio binnenhaalt voor een game die niet optimaal is.

En we blijven Nederlanders, zeuren over geld/weer hoort erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:17:
Net de laatste trailer gezien. Heerlijk! Ik ga hier weer een hoop lol aan beleven.

Ik ga de game niet preorderen, dat doe ik nooit, maar ik ga hem wel op de dag van de release aanschaffen. Blindelings.

Ik heb cops n robbers of hoe het ook heet nooit gekocht omdat de setting me niet aanspreekt en omdat ik nog steeds rete veel plezier beleef aan onder andere battlefield 4. en dat is dan ook het punt wel een beetje.

Ik heb inmiddels 780 uur in battlefield 4 zitten!!! Ik heb een kleine 70 euro uitgegeven aan die game. Dat is fucking 10 cent per uur.

Een 6 jarige kinderarbeider in bangladesh verdiend nog meer dan dat. Waarom zeuren wij toch altijd zo over game prijzen.

Al kost battlefield 1 100 euro dan koop ik het nog. blindelings. ondanks gebrekkige gameplay. Ik beleef er gewoon teveel fun aan :)
Dus omdat jij 780u plezier hebt gehad in BF4 geldt dat voor iedereen? Oh, dan kunnen we maar beter direct stoppen met kritisch zijn inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24

ErA

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:22:
[...]
Dus omdat jij 780u plezier hebt gehad in BF4 geldt dat voor iedereen? Oh, dan kunnen we maar beter direct stoppen met kritisch zijn inderdaad. :+
Ik denk dat ik met 780 uur nog aan de lage kant zit :). Er is niets mis met kritisch zijn. Echter is een videogame over het algemeen de goedkoopste vorm van entertainment (per uur) die je kan krijgen. Maar goed, ik sta op het punt om het topic derailen en dat wil ik niet. Meer over BF1 :) ik kan niet wachten om weer in ouderwetse vliegtuigen te stappen.

Zulke goede herinneringen aan BF1942 Gazala <3 Wat was dat toch heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Ik denk dat ik met 780 uur nog aan de lage kant zit :). Er is niets mis met kritisch zijn. Echter is een videogame over het algemeen de goedkoopste vorm van entertainment (per uur) die je kan krijgen. Maar goed, ik sta op het punt om het topic derailen en dat wil ik niet. Meer over BF1 :) ik kan niet wachten om weer in ouderwetse vliegtuigen te stappen.

Zulke goede herinneringen aan BF1942 Gazala <3 Wat was dat toch heerlijk.
Zeker, BF1942 mappen waren extreem goed. El Alamein ook, Tobruk, Battle of the Bulge, Market Garden. Ik vond eigenlijk alle mappen goed. Dat gevoel heb ik vanaf BC2 eigenlijk nooit meer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Elite soldiers? Wordt BF1 gewoon Star Wars met een ander schilletje eromheen? PLS DICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
normaal preorder ik niet maar nu heb je de early enlister edition kan je paar dagen van te voren al spelen, dat moet je niet vergeten! plus een paar packs met outfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
Misschien een aparte vraag hier omdat sommigen nogal hyped zijn (;)), maar maken, na ruim 2 jaar, die 2 of 3 dagen extra wachten écht uit?

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 16-08-2016 13:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nope, ga hem dus ook niet pre-orderen. Wacht zelfs nog een dag of 2 om te kijken hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Witte8 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:38:
Geschiedenis is geweldig interessant, maar willen we niet gewoon een leuke game? Battlefield is toch nooit een team based militaire fps simulator geweest?

Ik vind het juist leuk die vrijheden en ze geven me niet de indruk dat ik iets mis van fun aan een setting. Ik vraag me af of misschien vanuit je opleiding interesse in geschiedenis die "vrijheden"je niet altijd zullen blijven storen? ( mijn opmerkingen zijn goed bedoeld hè )
Sinds wanneer sluiten enige correcte bewapening en leuke game elkaar uit?

Het is niet zo dat WO1 een slechte speelervaring oplevert omdat iedereen in een loopgravenstelsel zit en er op vaste perioden van de dag wat geschoten word. Neem je als voorbeeld het westfront van 1918 wat ze lijken te hebben gedaan bij DICE, dan heb je mobiele oorlogvoering en daar kan je een geweldige BF game van maken. Alles van tanks tot vliegtuigen is beschikbaar en in een kapotgeschoten landschap kan je makkelijk van krater naar klater komen waar ze tegen 1918 eindelijk eens goed gebruik van maakte.

Met de nadruk op grendelgeweren van die periode krijg je andere gameplay die je niet kan krijgen met volautomatische geweren zoals BF3/BF4. Daar ben je gek als je met een LMG met statief jezelf opstelt. Binnen no time ben je dood door een regel van kogels. Met langzamer vurende grendelgeweren is dat wel anders. Je moet elk schot precies aanleggen en dat kost even tijd. De balans tussen wapens veranderd ook zo en laat dat nou een zwakte zijn geweest van BF3/4. Een focus op grendelgeweren betekent overgens niet langzamer qua gameplay maar andere. Het beloont je als je goed kan mikken en als je dat minder kan dan zijn er mogelijkheden. De snelheid van het spel bepaal je zelf. In plaats van een kamer leegschieten met een AR is het nu granaat erin. Dat is zeker ook BF gameplay. :+

Wat je alleen in al die trailers ziet zijn de MP 18/Beretta M1918 SMG's en experimentele semi-automatische geweren en het doel ervan lijkt te zijn om mensen te overtuigen dat het niet veel anders is dan BF3/4. Nu hadden BF3/4 problemen met de balans van vuurwapens. M16A3 anyone? :P
Het lijkt me niet moeilijk in te beelden dat je dergelijke problemen weer gaat krijgen als er niks veranderd. Ik zeg niet dat je al die wapens er maar uit moet houden maar enige limieten zouden wel fijn zijn. Koppel dergelijke wapens bijvoorbeeld aan een zwakke klasse. Maak zoiets als een aanvalsklasse waar je toegang hebt tot SMG's en geen ammo/medkit/heal/antitank, daar ben je maar afhankelijk van je teamgenoten voor. Aangezien het weer verplicht vier klassen lijken te zijn krijg je weer de problemen van BF3/4. Te veel opties in te weinig klassen gestopt met als resultaat dat ze niet allemaal even nuttig zijn. Dat de grendelgeweren helemaal verbannen lijken naar recon vind ik gewoon een zeer slechte ontwerpkeuze. Support lijkt wederom zwak te worden. Medic is in ieder geval al afgesplitst van de SMG's maar met semiautomatische geweren is dat ook niet erg in balans lijkt me. Waarom er niet gewoon meer klassen kunnen komen is mij een raadsel zoals bijvoorbeeld:

Assault = smg/semiauto/extra granaten
Medic = grendelgeweer/heal/revive
Support = grendelgeweer/explosieven
MG = machinegeweer/munitie
Recon = sniper/flare gun (voor artillerie)

Zo breek je de go to klasse eens op. Kiezen tussen of een zeer sterk wapen of heal/speciale vaardigheden.

Met de nadruk op alles moet snel, veel vuren en sterke assault en medic, andere zwak lijkt er geen durf in de game te zitten. Het moet vooral op BF3/BF4 lijken om mensen niet bij voorbaat weg te jagen lijkt te gedachte. Dat staat in contrast met eerdere BF games die de setting gebruikte voor een unieke ervaring met als basis de BF gameplay van infanterie, voertuigen en vliegtuigen. BFBC2 verschilde behoorlijk van BF3, BF1942 en BF2 ook overduidelijk hoewel ik die niet heb gespeeld. BF3/BF4 leken enorm veel op elkaar en in meer dan alleen gameplay. De releases waren ook verre van optimaal hoewel BF4 wel heel erg was. Het punt dat ik wil maken is dat juist door niet het volle te halen uit een nieuwe setting je stagnatie en eenheidsworst riskeert. Nou is er een andere FPS serie waar deze fout ook is gemaakt, lijkt me duidelijk welke ik bedoel. Ja, er word veel geld meer verdient maar hoe lang nog is de vraag. Verder gaan we niet in op "de andere schooter" omdat mijn collega mods van spielerij dan niet erg blij met me zullen zijn. O-)

We gaan het wel zien bij die "beta". (waarschijnlijk weer een verkapte demo vol met bugs because DICE. :P )
Ik heb alleen mijn twijfels of dit wel zo'n goede game zal worden als velen hopen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
shakespeare schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:59:
normaal preorder ik niet maar nu heb je de early enlister edition kan je paar dagen van te voren al spelen, dat moet je niet vergeten! plus een paar packs met outfits.
Ik pre-order helemaal niks meer, al krijg ik er een ferrari bij.

Paar dagen eerder spelen betekent dat je waarschijnlijk met een vrij buggy game/servers zit en met alleen maar mensen speelt die gepreordered hebben.
Kan me voorstellen dat mensen dat leuk vinden, ik zit er niet op te wachten.

in mijn ogen geef je met pre-order aan, het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit hoe de game eruit ziet of speelt, ik koop hem toch wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 19:18
shakespeare schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:59:
Die paar dagen maken ook niet. Ik order hem wel op de dag zelf. Eerst maar eens de beta spelen. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Viper® schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Ik pre-order helemaal niks meer, al krijg ik er een ferrari bij.
Onder die voorwaarden doe ik het wel hoor. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Met EA/origin access kan je 10 uur lang spelen en dat voor de effectieve release. Dat is met de andere spellen in origin access die je kan spelen die maand geen slechte deal. Je hoeft hiervoor bf1 niet te pre-orderen.

Werkt natuurlijk niet bij ps4.

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 16-08-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Westie over HORSE GAMEPLAY + HEAVY CLASS! - Battlefield 1 Gamescom Trailer Breakdown

Westie over HORSE MECHANICS! (Healing, Attacks & Realism) - Battlefield 1

jackfrags over NEW TRAILER BREAKDOWN - Battlefield 1

jackfrags over HOW ELITE CLASSES AND HORSES WORK - Battlefield 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Elite classes.....DICE WAAAAAAROMMMM... :(
Dat soort dingetjes deukt mijn enthousiasme weer.

Gamescom Livestream is NU live
https://www.twitch.tv/ea

[ Voor 63% gewijzigd door Geronimous op 16-08-2016 21:57 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
Elite classes.....DICE WAAAAAAROMMMM... :(
Dat soort dingetjes deukt mijn enthousiasme weer.

Gamescom Livestream is NU live
https://www.twitch.tv/ea
Nja, dat komt overwaaien van Starwars Battlefront met die heroes. Ik had het ook liever zonder..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier heb je het hele EA event:

Met vanaf 2u29m00 de Battlefield livestream, oftwel deze link: YouTube: EA at gamescom 2016: Featuring Battlefield 1, FIFA 17 and Titanfall 2

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 17-08-2016 01:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Vanaf 21 augustus begint dus de beta voor Battlefield insiders volgens het hierboven geposte YouTube filmpje. Dat is dus aanstaande zondag al, hij is een beetje onduidelijk maar hij zegt dus: 21st of august you will be part of the open beta, but ofcourse later on it's open for everyone. Hij komt even daarvoor moeilijk uit zijn woorden maar het kan dus ook zijn dat hij eigenlijk wilt zeggen dat je tot 21 augustus kan inschrijven als insider en dan early acces krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik neem aan dat er ook gewoon een soort Domination/TDM etc zal zijn zonder elite-classes, of zit ik ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoomTree schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 04:38:
Vanaf 21 augustus begint dus de beta voor Battlefield insiders volgens het hierboven geposte YouTube filmpje. Dat is dus aanstaande zondag al, hij is een beetje onduidelijk maar hij zegt dus: 21st of august you will be part of the open beta, but ofcourse later on it's open for everyone. Hij komt even daarvoor moeilijk uit zijn woorden maar het kan dus ook zijn dat hij eigenlijk wilt zeggen dat je tot 21 augustus kan inschrijven als insider en dan early acces krijgt.
Tot 21 augustus kun je je inschrijven als Insider.
31 augustus is de Beta voor iedereen beschikbaar en naar alle waarschijnlijkheid voor Insiders op 30 augustus (1 dag eerder)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 17-08-2016 08:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

eerste wat mij opvalt, zandzak, nope zegt paardje, daar loop je maar omheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
De zandzak is de nieuwe boomstronk dus?
Of hebben ze de boomstronk hergebruikt en er een zak omheen gedaan? :P

Wat mij opvalt is dat de meeste voertuigen spectaculair ontploffen, maar dat het vliegtuigje op de grond valt alsof ie van karton is; er breekt geen neus of vleugel af, helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond 2:20 lijkt de explosie in het huisje meteen een soort lag te veroorzaken, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:58:
Ik neem aan dat er ook gewoon een soort Domination/TDM etc zal zijn zonder elite-classes, of zit ik ernaast?
Dat is geen gegeven, de elite klasses zijn dus battle pick-ups en die zaten in BF4 ook gewoon in TDM/Domination zoals de USAS, Grenade launcher, .50 etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10
Het ziet er geweldig uit, maar de gameplay lijkt mij bizar arcade. Heb nog niet echt een warm gevoel bij, alles ziet er een beetje cartoonachtig uit qua animaties en actie. Zou bijna zeggen - CoD supersized.
Denk evengoed wel veel lol, maar ik weet niet of ze de BF-franchise en fans hier een geweldig plezier mee zullen doen. Zeker geen pre-order.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

Dhrax

Prog Lord

Ik weet het zo net ook nog niet met deze game. Grafisch verzorgt maar qua gameplay loop ik nog niet warm. De open beta straks zal gaan bepalen of het de aanschaf waard word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 21:09
Het is mij een beetje onduidelijk wat precies de systeemeisen zullen zijn. Zou een i5 3450 de bottleneck zijn bij 16gb ram en een HD7800 met 2 gb video ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
denk dat je de specs van star wars battlefront een beetje moet aanhouden.

Star Wars Battlefront Minimum Requirements
CPU: Intel Core i3-6300T or equivalent
CPU Speed: Info
RAM: 8 GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 660 / ATI Radeon HD 7850 with 2 GB of Video Memory
Click here for the latest video card drivers
Free Disk Space: 40 GB

Orgin limited199

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
PS4masterrace. Schijfje erin > spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
stijnislike schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:02:
Het is mij een beetje onduidelijk wat precies de systeemeisen zullen zijn. Zou een i5 3450 de bottleneck zijn bij 16gb ram en een HD7800 met 2 gb video ram?
Hoe draait een andere battlefield? (4 oid...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:27:
Het ziet er geweldig uit, maar de gameplay lijkt mij bizar arcade. Heb nog niet echt een warm gevoel bij, alles ziet er een beetje cartoonachtig uit qua animaties en actie. Zou bijna zeggen - CoD supersized.
Denk evengoed wel veel lol, maar ik weet niet of ze de BF-franchise en fans hier een geweldig plezier mee zullen doen. Zeker geen pre-order.
De afgelopen BF games zijn allemaal zo geweest. Denk dat mensen er absoluut geen problemen mee hebben. (Zie de sales).

De core heeft de hoop toch wel opgegeven/speelt iets als CS, OW etc.

Die hoop heb ik in ieder geval volledig opgegeven, totaal geen vertrouwen meer in en nu kijk ik ook positiever tegen de game aan. Gewoon een beetje leuk roadkills maken met je paard, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 17:44
NiGeLaToR schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:27:
Ja grafische ziet het leuk uit, maar ik deel je gevoel volledig...
Zoals het laatste filmpje hier van Rivanov, dit spreekt al mijn wensen/gedachten/vreugde tegen.. Alsof het in 1 klap weggeveegd is..
Nu merk ik wel dat ze alleen de highlights van paarden / vlammenwerpers nemen.. Maar dit is niet wat ik verwacht had van een WW1 game. Maar goed er zijn inmiddels tig andere filmpjes te zien die mij wel weer aanspreken.
Ik had de game, simpel gezegd, rustiger verwacht, niet zo'n chaos met al die paarden wat gewoon een kopie is van de motor uit de BF reeks. Zit er iemand vol met een shotgun op het paard te schieten, speler valt eraf en het paard is krasvrij..

Als ik dan ook naar het laatste filmpje kijk zou BF1 dus bestaan uit 2 elementen: paarden en vlammenwerpers..
Paarden lijken niet kapot te gaan en rennen iedereen in 1 klap dood, vlammenwerpers winnen in het filmpje van iedereen (te close combat, uiteraard, wederom toevallig in dit filmpje). Maar dit filmpje laat wel de daadwerkelijke gameplay zien wat we kunnen verwachten. En moa nee, ik vind dit dan ook echt een tegenvaller (let op: zoals ik zei, ook genoeg toffe video's te zien, maar het filmpje van Rivanov laat ook zien wat je kan verwachten, en dat is voor mij helaas echt een tegenvaller).

Ik wacht wel op de beta, maar ik krijg (helaas) hardline flashbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paarden hebben wel een eigen health. Dus die kunnen afzonderlijk dood geschoten worden naar het schijnt.
Achja, deze filmpjes geven niet altijd de game perfect weer. Ben erg benieuwd naar de Beta, om het zelf te ervaren. Dan kun je toch best een mening vormen. :)

Tevens was de clip van JackFrags een compilatie van de livestream van gisteren. De filmpjes die de YouTubers zelf maken (JackFrags, LevelCap, XFactor etc) zijn altijd veel beter, was met de alpha ook zo.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Rivanov schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:21:
Paarden hebben wel een eigen health. Dus die kunnen afzonderlijk dood geschoten worden naar het schijnt.
Achja, deze filmpjes geven niet altijd de game perfect weer. Ben erg benieuwd naar de Beta, om het zelf te ervaren. Dan kun je toch best een mening vormen. :)

Tevens was de clip van JackFrags een compilatie van de livestream van gisteren. De filmpjes die de YouTubers zelf maken (JackFrags, LevelCap, XFactor etc) zijn altijd veel beter, was met de alpha ook zo.
In bovenstaand filmpje lijken de paarden dan wel overpowered (hoewel dat nog altijd aangepast kan worden natuurlijk, zoals iemand die 4-5x met een shotgun op een paard schiet en er gebeurt niks met dat paard...dat tsja.....)
Ja zekers weten, wachten op de beta is nog altijd het beste (althans, ik vond de beta van Hardline ook super, net als alle trailers en etc, tot ik het volledige spel kocht, toen was ik er zeer snel op uitgekeken en was ik snel terug naar BF4).

Uiteraard blijf ik wachten op de beta en etc, het is dan ook gewoon jammer dat ik het filmpje van Rivanov bekeken heb.. Als ik die niet bekeken had was ik nog zeer positief geweest.

Het lijkt mij dan ook dat ik BF1 eerst voor de xbox one zal halen (mits de beta leuk is) en misschien later voor de PC. Daar waar ik met elke BF meer plezier heb op de console dan op de PC. Het lijkt allemaal namelijk wat trager/ realistischer te gaan op de console. Op de PC heb ik een soort van COD gevoel, net als sommige filmpjes wat ik hier zie, het gaat te snel, te arcade. Dat is op de console een stuk minder, daar verloopt het allemaal wat trager (qua bewegen en schieten).

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 17-08-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry voor het posten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ja excuses aanvaard haha, ik bedoelde het niet vervelend hoor haha!! Het is juist goed dat ik eens een ander beeld te zien krijg van het spel :D Dit laat mij beseffen dat het weer om BF gaat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:07
Ik ben toch ineens een stuk minder hyped door die "elite" classes. Ik denk dat ik de game gewoon ga proberen tijdens de beta en met EA access. Daarop besluit ik dan wel weer of ik het spel aanschaf, of juist niet natuurlijk.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
van mij hadden ze die elite classes ook weg mogen laten net als die pickups in bf4.

is gewoon niet nodig maar ben al tevreden dat er geen 100 wapen customization zijn

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
LopendeVogel schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Ja grafische ziet het leuk uit, maar ik deel je gevoel volledig...
Zoals het laatste filmpje hier van Rivanov, dit spreekt al mijn wensen/gedachten/vreugde tegen.. Alsof het in 1 klap weggeveegd is..
Nu merk ik wel dat ze alleen de highlights van paarden / vlammenwerpers nemen.. Maar dit is niet wat ik verwacht had van een WW1 game. Maar goed er zijn inmiddels tig andere filmpjes te zien die mij wel weer aanspreken.
Ik had de game, simpel gezegd, rustiger verwacht, niet zo'n chaos met al die paarden wat gewoon een kopie is van de motor uit de BF reeks. Zit er iemand vol met een shotgun op het paard te schieten, speler valt eraf en het paard is krasvrij..

Als ik dan ook naar het laatste filmpje kijk zou BF1 dus bestaan uit 2 elementen: paarden en vlammenwerpers..
Paarden lijken niet kapot te gaan en rennen iedereen in 1 klap dood, vlammenwerpers winnen in het filmpje van iedereen (te close combat, uiteraard, wederom toevallig in dit filmpje). Maar dit filmpje laat wel de daadwerkelijke gameplay zien wat we kunnen verwachten. En moa nee, ik vind dit dan ook echt een tegenvaller (let op: zoals ik zei, ook genoeg toffe video's te zien, maar het filmpje van Rivanov laat ook zien wat je kan verwachten, en dat is voor mij helaas echt een tegenvaller).

Ik wacht wel op de beta, maar ik krijg (helaas) hardline flashbacks.
Niet teveel aantrekken van die promotie filmpjes, rolliethepollie(roland smedberg) is een kei in promotie filmpjes maken maar dit is allemaal in scene gezet, zo wild gaat het echt niet worden.
Wat je normaal in 1 ronde van zeg maar 20 minuten ziet wordt gepropt in 1 minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
NLsandman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

Niet teveel aantrekken van die promotie filmpjes, rolliethepollie(roland smedberg) is een kei in promotie filmpjes maken maar dit is allemaal in scene gezet, zo wild gaat het echt niet worden.
Wat je normaal in 1 ronde van zeg maar 20 minuten ziet wordt gepropt in 1 minuut
Ja precies, die gedachten probeer ik ook niet te verliezen. Hoe dan ook zal dit een game worden die ik eerst op de xbox one wil hebben en later pas op de PC. Ik krijg meer het ''oorlog'' gevoel (althans, ik heb het gelukkig nog nooit in het echt hoeven te ervaren) op de console dan bij de PC. De pc versies lopen veel te snel qua aimen enzovoort waardoor het een stuk minder realistisch aanvoelt (kan persoonlijk zijn hoor!).
Maar bij games als BF vind ik de gameplay belangrijker, en die vind ik beter op de console. Veelal een paar maanden later (kijkend naar BF3 en 4) koop ik hem voor de PC om even van wat meer grafische kwaliteiten te genieten.

Voor het speelplezier voel ik me prettiger bij de console, zoals deze filmpjes, dat is gewoonweg de manier van de PC versie qua snelheid allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:07:
PS4masterrace. Schijfje erin > spelen :+
Bij mijn PC hier is het game downloaden>spelen. Weet niet of die :+ iets bekent wat ik niet snap maar een PC is tegenwoordig heel makkelijk. Enige driver die ik handmatig heb geinstalleerd is de videodriver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 21:09
Vandread schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Hoe draait een andere battlefield? (4 oid...)
Prima op ultra (battlefield 4). Ik ga er wel vanuit dat deze weer een stukje zwaarder is. Zit te overwegen om een nieuwe videokaart aan te schaffen, welke weet ik nog niet. Denk dat alles op ultra weinig fps oplevert op mijn systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als BF4 op Ultra speelt moet BF 1 ook wel goed lukken op High. Mijn PC trekt Battlefield 4 en Battlefront op Ultra met m'n GTX 970. Dus hoop op niet veel problemen met Battlefield 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
Eerst maar eens gaan spelen, een en ander hangt natuurlijk ook nogal van je gewenste resolutie af ;)
Alpha gespeeld met m'n antieke I7 940/6gb/R9 290 op 1920x1200 op High geloof ik, weinig problemen mee gehad. Misschien nog eens 6gb erbij prikken voor weinig.
Echt upgraden kan altijd nog, maar nog niet echt nut/zin in gehad (speel ook veel te weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Rivanov schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

Tot 21 augustus kun je je inschrijven als Insider.
31 augustus is de Beta voor iedereen beschikbaar en naar alle waarschijnlijkheid voor Insiders op 30 augustus (1 dag eerder)

[video]
Sniper ver weg op 2:46

anyweg.. ik ben een beetje terughoudend na deze beelden. Ik vond de eerste beelden in het Franse stuk een stuk sterker dan dit. Nu speel ik in BF4 ook niet alle mappen en heb ik ook mijn voorkeur. Dit zou een map kunnen zijn die ik niet of nauwelijks speel. Het begint een beetje Team Fortress 2 te worden maar dan in een WW1 jasje qua elementen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
Westie over WHAT ARE ELITE CLASSES? - Battlefield 1

[ Voor 27% gewijzigd door catwheel18 op 17-08-2016 19:30 ]

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
BF1 nu toch in het mandje gedaan. Heb mij prima vermaakt met de Closed Alpha en de WO1 setting is voor mij ook een groot plus punt. Ik ga hier wel wat uurtjes plezier aan beleven. (Ben toch te oud om competief mee te draaien dus speel het gewoon voor de lol ;))

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Herkenbaar (leeftijd). Maar ik wacht zelf nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Voor wie er geen genoeg van kan krijgen (waaronder mijzelf) :)

Eerst blik van de Tank Hunter elite class.... Nu al OP :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Mon0lith schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:23:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen (waaronder mijzelf) :)

Eerst blik van de Tank Hunter elite class.... Nu al op :/
[video]

[video]
WAJOOOOO. Ik hoop idd dat ze die classen als een "leuke" extra houden en niet te vaak kunnen laten spawnen per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannyboy313
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 22:56
Je post ziet er erg goed uit!

Jan ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat ziet er goed uit.
Wel jammer dat ze niet de tankturret meganiek uit WoT hebben overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
Westie over CONFIRMED BETA WEAPONS & CONTENT! - Battlefield 1

jackfrags over FLAMETHROWER RAMPAGE + HORSE KILLS - Battlefield 1 New Multiplayer Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Wat me erg opvalt in alle footage is hoe weinig er tegen tanks wordt gedaan. Die Xfactor heeft een extreme rampage met z'n tank, komt daardoor gewoon op 26 - 1 te staan in no time.

Overall ben ik erg enthousiast over wat ik zie, kan niet wachten om het zelf aan de tand te voelen. Hopelijk zit er wel weer een goede hardcore mode in de game, dat speel ik echt vele malen liever dan met alle (overbodige) gemakken van normal mode.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:42

Arfman

Drome!

Zoals ook al op Reddit werd gezegd, het waren voornamelijk noobs, waarvan sommigen zelfs nooit FPS games speelden. Ik heb in de closed alpha, die ik maar 2 uur heb kunnen spelen, al genoeg antitank acties gezien, komt wel goed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik snap de arcade gevoelens.zeker door de altijd zo drukke trailers van dice. Levelcap heeft een uur gameplay van deze map recent online gezet. Dat zag er een stuk beter uit!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
De helden pickups zien er ook niet super erg krachtig uit dus dat komt wel. werkt het zelfde als gun pickups in bf4 hoop wel dat de spawn tijd iets langer is.

[ Voor 14% gewijzigd door catwheel18 op 20-08-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ben wel benieuwd hoe de balans is, voor het eerst is het geen demize99 wat dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 10:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

die beta die je eerder toegang geeft als je battlefield insider bent... wanneer begint dat? of is dat niet bekend?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
30 augustus, 1 dag eerder, je mag dan de eerste major problemen opvangen, beta is namelijk een
stress test voor EA back end en de servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
RoyK schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:35:
Ik snap de arcade gevoelens.zeker door de altijd zo drukke trailers van dice. Levelcap heeft een uur gameplay van deze map recent online gezet. Dat zag er een stuk beter uit!
Net een flink stuk van die Levelcap footage gekeken, had ik helemaal over het hoofd gezien. Daar word ik echt wel heel erg enthousiast van! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
LevelCapGaming over Battlefield 1 - Complete Gamescom Overview & Review | Sinai Desert Gameplay

Duidelijke Overview & Review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Brogala schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:30:
[...]

Bij mijn PC hier is het game downloaden>spelen. Weet niet of die :+ iets bekent wat ik niet snap maar een PC is tegenwoordig heel makkelijk. Enige driver die ik handmatig heb geinstalleerd is de videodriver.
Dan nog heb je op de PC spelers met een game PC van 2000 euro die net even die edge hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:06
RikN89 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:15:
[...]

Dan nog heb je op de PC spelers met een game PC van 2000 euro die net even die edge hebben.
Mwa, als je een beetje goed bent speel je zulke spelers er ook uit. Geld != 1337skillz. :P Sommige spelers gooien de settings juist omlaag omdat sommige zaken dan niet worden gerenderd en je de tegenstanders sneller ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door Uffeltje op 21-08-2016 19:37 ]

YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:11
De ervaring is dat je op low settings minder dichte gras vlaktes hebt. Mooi dat de ultra pc spelers dan denken verstopt te zitten in een grasveld terwijl mensen met low graphics ze gewoon zien zitten xD

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

raiders schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:50:
De ervaring is dat je op low settings minder dichte gras vlaktes hebt. Mooi dat de ultra pc spelers dan denken verstopt te zitten in een grasveld terwijl mensen met low graphics ze gewoon zien zitten xD
Vind ik altijd zulke BS, dat iemand met low graphics nog een voordeel heeft ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
RikN89 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:15:
[...]

Dat is simpelweg niet waar, mijn PC is 1000 euro en haalt al bijna altijd 144 FPS, verder bv. in BF4 loont het om al je settings op het allerlaagste te hebben behalve AA op x2 en mesh op ultra. Verder valt die advantage super mee, je kan idd door een 144 hz monitor te kopen en een 1000 euro PC ipv 500 meer FPS hebben maar daardoor ben je niet opeens veel beter, en je K/D gaat zeker niet met 1 omhoog.

Maar ik kan je beloven dat je met 2000 euro zo'n beetje de beste (game) PC mogelijk bouwt, ja je kan nog SLI GTX 1080 toevoegen en een CPU van 600 euro maar je krijgt daarvoor bijna geen perfomance meer, tenzij de game SLI goed ondersteunt.

edit: mijn PC is nu niet meer 1000 euro waard, tegenwoordig kan je met 1000 euro makkelijk een PC bouwen die 144 FPS of misschien wel veel meer dan dat haalt in BF4 met alles op low behalve mesh en AA.

[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 21-08-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
30fps met dips naar 20 en mindere graphics en daar bovenop nog aim assist voor maar 299,-

No thanks.

Dat een redelijke game pc niet duur hoeft te zijn kan je via pricewatch op tweakers (jazeker) jezelf ook wel wijsmaken.

Op de bank met een zak chips en daarbij een controller is ook gamen. En trekt de meer casual gamer ,niks mis mee.

[ Voor 53% gewijzigd door MaXeRs op 22-08-2016 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Om dit soort redenen speel ik dit soort spellen dan ook op een console. Daar zijn de omstandigheden tenminste voor iedereen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg geneuk over #pcmasterrace. Tijd om de stand op te maken na Gamescom.

Ik ben in ieder geval niet meer onder de indruk van de game. Ja het ziet er verder prima uit, maar al die meuk die ze toevoegen maakt dat het veel makkelijker is om dood te gaan door iemand met een sterker voertuig of powerup (zoals die trein of die vlammewerper). De timetokill van die gasten is te snel om daar nog wat aan te doen of om uberhaupt te reageren. Beetje alsof je genaaid wordt door een killstreak. Bovendien had die nieuwe map niet echt een handige layout had ik het idee en was je zonder vervoer kansloos om van en naar E te komen.

En wederom ontbreekt de teamplay gigantisch op de streams en filmpjes. Nog steeds zoveel einzelgangers. En het punt wat Levelcap maakte dat je gigantisch veel punten krijgt met een capture, maakt dat je straks weer iedereen ziet vertrekken naar een andere vlag als ze hem hebben en verdedigen weer helemaal nutteloos is. Of dat je weer niet bij elkaar blijft om toch even die tank, trein of whatever te pakken. Bij Rush zal het wel iets meer meevallen natuurlijk, maar alsnog mag er wel wat meer focus op verdedigen komen zodat je niet zo vaak meer van die gasten een jeep weg ziet kapen om maar lekker alleen richting een vlag te rijden.

Ook valt me op dat ze nog helemaal niks hebben losgelaten van de singleplayer (of mogelijk alleen wat stukjes in de trailers hebben gezet), terwijl de game toch al vrij snel uit gaat komen. Niet dat ik hem daarvoor ga halen, maar ik had toch op zijn minst wel een korte teaser verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:30:

Ik ben in ieder geval niet meer onder de indruk van de game. Ja het ziet er verder prima uit, maar al die meuk die ze toevoegen maakt dat het veel makkelijker is om dood te gaan door iemand met een sterker voertuig of powerup (zoals die trein of die vlammewerper). De timetokill van die gasten is te snel om daar nog wat aan te doen of om uberhaupt te reageren. Beetje alsof je genaaid wordt door een killstreak. Bovendien had die nieuwe map niet echt een handige layout had ik het idee en was je zonder vervoer kansloos om van en naar E te komen.

En wederom ontbreekt de teamplay gigantisch op de streams en filmpjes. Nog steeds zoveel einzelgangers. En het punt wat Levelcap maakte dat je gigantisch veel punten krijgt met een capture, maakt dat je straks weer iedereen ziet vertrekken naar een andere vlag als ze hem hebben en verdedigen weer helemaal nutteloos is. Of dat je weer niet bij elkaar blijft om toch even die tank, trein of whatever te pakken. Bij Rush zal het wel iets meer meevallen natuurlijk, maar alsnog mag er wel wat meer focus op verdedigen komen zodat je niet zo vaak meer van die gasten een jeep weg ziet kapen om maar lekker alleen richting een vlag te rijden.
Voorop gesteld: vergeet niet dat het in dit geval nog steeds om een bèta versie van het spel gaat. DICE kan door middel van de huidige speelsessies, en zeker binnenkort door de open bèta, nog een hele hoop tweaks en balancing gaan toevoegen alvorens het spel definitief uitkomt. Ik ben het met je eens dat de vlammenwerper wel wat te OP lijkt in de huidige footage, maar dat kan dus zomaar nog gebalanceerd worden.

Over de teamplay durf ik niet zoveel te zeggen. De potjes uit Levelcap z'n footage liggen qua tickets allemaal best wel dicht bij elkaar, maar je ziet het enkel maar vanuit zijn perspectief. Het kan zijn dat er een hoop nieuwelingen meespelen in die rondes, dat bevordert de teamplay wellicht nog niet echt. Als ik af ga op de community (PC in mijn geval) dan zie ik dat vanzelf goed komen zodra de game uitkomt. Ik heb in vorige Battlefields echt meer dan genoeg geweldige teamplay meegemaakt, dus daar zit ik niet over in.

Overall ben ik persoonlijk toch wel erg enthousiast. Ik denk wel dat er nog balancing moet plaatsvinden op een aantal zaken, maar dat kan ik pas echt beoordelen als ik een flink aantal rondes heb kunnen spelen.

En ik kwam er net achter dat ik de 31e de hele dag vrij ben, heeeel erg vervelend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik hoop dat hij net zo draait als battlefront kwa. performance op de PS4, dat zou briljant zijn.
Tevens dat gelul over teamplay.. ga dan in een clan spelen. Verwacht niet dat iedereen strak aan teamplay houd met 64 verschillende mensen op een server.

Conquest = teamplay, anders bleef ik iedereen wel bij 1 vlag staan.

Gewoon knallen en killen, wordt een dikke game. Op dit moment is er niks beters, al die mensen die zitten te zeuren hebben in oktober het eerste een exemplaar in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
owja.. en eindelijk weer fatsoenlijk snipen, nu moet ik zeggen dat ik dat nog wel onder de knie moet krijgen nu ik sinds een jaar overgestapt ben van de pc naar ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ook valt me op dat ze nog helemaal niks hebben losgelaten van de singleplayer (of mogelijk alleen wat stukjes in de trailers hebben gezet), terwijl de game toch al vrij snel uit gaat komen. Niet dat ik hem daarvoor ga halen, maar ik had toch op zijn minst wel een korte teaser verwacht.
Ehh volgens mij is jouw probleem meer met andere spelers als met het spel zelf.
Dat zul je dus in veel games meemaken...
Daarbij is BF veel maar arcade en minder teamplay qua crowd...

Sowieso, een game die nog niet uit is beoordelen, is wel knap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik in BF1 ook alleen nog ga snipen. Heerlijk urenlang in de bergen zitten. Als ik de filmpjes terug zie dan denk ik dat BF1 echt gemaakt is daarvoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:42

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:24:
Denk dat ik in BF1 ook alleen nog ga snipen. Heerlijk urenlang in de bergen zitten. Als ik de filmpjes terug zie dan denk ik dat BF1 echt gemaakt is daarvoor.
Dan hoop ik dat jij nooit bij mij in het team komt. Waardeloze zakkewassers zijn dat altijd. Als je een beetje pech hebt pest ik je net zolang met alles wat ik kan vinden tot je oprot :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn zoveel zaken gekoppeld aan grafische instellingen die je een significant voordeel of nadeel kunnen geven; draw distance, shadows, zichtbaarheid door foilage maar boven alles wil je gewoon zo veel mogelijk fps voor zo laag mogelijke input lag en zo soepel mogelijke gameplay. Ultra settings zijn leuk en aardig voor de single player, maar in een MP gewoon een groot nadeel.
Tijd om de stand op te maken na Gamescom.
Ik vind zelf de keuze van de map wat ongelukkig, grote open woestijnvlaktes spreken mij in elk geval niet zo aan. Maar om op je punt in te haken, het scoresysteem bevalt me ook niet zoveel. Een shooter waar kills niet of nauwelijks uitmaken.... daar kan ik met mn kop niet bij.

PTFO wordt enorm beloond, an sich prima, maar teamplay komt er bekaaid van af, paar gedachtes die bij me opkomen:
-Waarom zou je healen als kills/deaths toch niets uitmaken? Gewoon respawnen op een contested flag is veel lucreatiever?
-Waarom wachten op ammo? Hup, ff snel sterven en respawnen
-Vliegtuigen hebben vrijwel geen inpact op het scoreverloop. Hoezee, links en rechts een paar kills, maar die boeien niet in het totale plaatje.
-Snipers zitten doorgaans iets op afstand, maar nu worden ze gedwongen om close range op je objective te gaan snipen.
-Support idem dito, lekker close range met je bipod proberen een vlag te veroveren, hoe haalbaar is dat?
-Het is een leuk idee om paarden in te zetten als mobiele healstations/supply crates maar het enige wat ik tot nu toe zie zijn roadkills met paarden en één rechte lijn van spawn naar de vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:09:
Tevens dat gelul over teamplay.. ga dan in een clan spelen.
Pff, wat een slap excuus. Als je kijkt naar de huidige puntenverdeling, dan is het cappen belangrijker dan je team supporten. Bovendien loont het ook niet om bij elkaar te blijven of heb je er weinig aan om je loadout op elkaar aan te passen, waardoor je alsnog iedereen als assault ziet rondlopen.

De game bevorderd het gewoon niet. Dát is mijn punt.
Verwacht niet dat iedereen strak aan teamplay houd met 64 verschillende mensen op een server.
Dus hoeveelheid is genoeg om te garanderen dat er teamplay is? Dat is gewoon hopen dat alles toevallig goed uitkomt omdat er veel man in de server zitten. Het zegt totaal niks over dat er mensen klaar staan om me te healen of van ammo te voorzien. Bovendien zie je iedereen als kip zonder kop rondlopen, iets wat al meerdere Battlefields het geval is.
Conquest = teamplay, anders bleef ik iedereen wel bij 1 vlag staan.
Dan weet ik niet wat voor potjes jij speelt of wat je onder teamplay verstaat. Ik zie nog steeds 64 randoms maar wat aankloten in de hoop dat je meer punten overhoudt dan de tegenstander.
KillerAce_NL schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:21:
[...]
Ehh volgens mij is jouw probleem meer met andere spelers als met het spel zelf.
Dat zul je dus in veel games meemaken...
Daarbij is BF veel maar arcade en minder teamplay qua crowd...
Zoals A.W.E.S.O.M.-0 ook al zegt: het zit nu gewoon brak in elkaar qua scoresysteem. Alleen vlag capturen is wat telt en de rest, inclusief verdedigen (!!!!), is gewoon geen klap waard. Nu spelen er nog noobs met amper unlocks, maar hoe gaat dat dadelijk als de game uit is? Ik krijg nou niet echt de indruk dat er ook maar enige samenwerking is onder de spelers. Iets wat overigens al jaren aan de gang is met BF en andere titels. Kijk, bij COD verwacht ik tegenwoordig niet anders meer, maar bij BF had ik nog wel een sprankeltje hoop dat er toch wat meer samengewerkt zou worden en dat is vrijwel 0 geworden ipv gestegen.
Sowieso, een game die nog niet uit is beoordelen, is wel knap :+
Waar baseer jij dan op of je een game haalt? Toch ook op wat je krijgt voorgeschoteld en wat men zoal aan ervaringen deelt? Dat ik er niet meer warm voor loop kan ik toch gewoon als conclusie trekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
RikN89 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Om dit soort redenen speel ik dit soort spellen dan ook op een console. Daar zijn de omstandigheden tenminste voor iedereen gelijk.
Ja en elke PC speler kan z'n settings op low zetten, het is niet dat als je een goede PC hebt je je settings op ultra moet zetten.

Sowieso maakt het toch niet uit als een aantal mensen in de server een klein voordeel hebben? Skill is nog steeds veel en veel belangrijker dan of je een 144 hz monitor en 150 FPS constant hebt. Alleen als je competitief speelt is het handig als de omstandigheden voor iedereen gelijk zijn, maar met een controller en aim assistance is het lastig competitief spelen.

En please geen snipers in bergen of op torens. Dat is ook leuk met Siege of Shanghai, als 7 mensen van je team met een radio beacon op een of ander hoog gebouw zitten. Gelukkig zijn er attack choppers.

Ik wacht maar tot 30 augustus, dan kijken of het spel goed in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de game sowieso voor PC halen. Maar was benieuwd op welke console de community het grootst is. Ik heb Battlefield 4 op Xbox One gespeeld omdat ik destijds nog geen PlayStation 4 had. Inmiddels wel en zit in dubio voor welke console ik de game ga halen gezien het feit dat de PS4 op 900p draait en dat toch wel aanmerkelijk beter uitziet dan de 720p versie op de Xbox One (vond ik met BF4 al een groot verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:49:
[...]

Dan hoop ik dat jij nooit bij mij in het team komt. Waardeloze zakkewassers zijn dat altijd. Als je een beetje pech hebt pest ik je net zolang met alles wat ik kan vinden tot je oprot :D
merk ik toch niks van want ik ben een sniper :D

was overigens sarcastisch :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
hoezo is het puntensysteem niet goed ?

je heb toch gewoon je K/D en je objectives ? wat is het probleem ?

Ik hoop dat ze het leveling en battlelog ( als die nog bestaat ) op orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49
Rivanov schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:38:
Ik ga de game sowieso voor PC halen. Maar was benieuwd op welke console de community het grootst is. Ik heb Battlefield 4 op Xbox One gespeeld omdat ik destijds nog geen PlayStation 4 had. Inmiddels wel en zit in dubio voor welke console ik de game ga halen gezien het feit dat de PS4 op 900p draait en dat toch wel aanmerkelijk beter uitziet dan de 720p versie op de Xbox One (vond ik met BF4 al een groot verschil)
http://bf4stats.com

PS4 heeft met overmacht de grootste community. Dit was met Hardline ook al zo. Dus ik zou hem voor de PS4 halen :).

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erulezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

PS4 heeft met overmacht de grootste community. Dit was met Hardline ook al zo. Dus ik zou hem voor de PS4 halen :).
Damn dat scheelt enorm veel! Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
[...]

Die 'peak 24h', is dat gemeten vanaf het begin dat het spel uit is gekomen? Ik verbaas me er in dat geval echt over dat de PC tot PS4 verhouding zo enorm groot is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Die 'peak 24h', is dat gemeten vanaf het begin dat het spel uit is gekomen? Ik verbaas me er in dat geval echt over dat de PC tot PS4 verhouding zo enorm groot is :o
Nee, dat is de piek van de afgelopen 24u. :) Best indrukwekkende cijfers nog voor Battlefield 4! Kan niet wachten op BF1.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49
Die peak 24h lijkt mij gewoon een record van de afgelopen 24 uur :). Dus in de afgelopen 24 uur is het hoogste spelers aantal 69.610. Er was wel een 300% XP weekend dus de piek zal wel iets hoger liggen dan vorig weekend :).

Nu is het natuurlijk wel afwachten hoe de verhoudingen gaan zijn met BF1 maar afgaand op BF3, BF4 en Hardline denk ik wel dat de PS4 het meeste aantal spelers gaat krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Erulezz op 22-08-2016 16:18 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
shakespeare schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:53:
hoezo is het puntensysteem niet goed ?

je heb toch gewoon je K/D en je objectives ? wat is het probleem ?

Ik hoop dat ze het leveling en battlelog ( als die nog bestaat ) op orde is.
Het probleem is dat er een scheve verhouding komt tussen cappen van het punt en het aanvallen van het punt. Je kan een paar kills maken, krijg je met 3 kills misschien 350-400 punten. Als je achter de eerste bij het punt die die kills maakt, aanhobbelt, je springt daarna op het punt en killed nog een gewonde speler, krijg je meer dan 1000 punten. Waarde van 10 kills is een beetje overdreven toch? Enige wat die 2de doet is op zijn gat zitten, no skill required maar krijgt meer punten, en niet zon beetje ook.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-08-2016 16:20 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
huh ? je bent dan toch objective based bezig, daar krijg je altijd meer punten voor. dat lijkt me logisch...
Niemand gaat achter andere spelers aan die kills maken ?

Begrijp het niet, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:11
shakespeare schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:28:
huh ? je bent dan toch objective based bezig, daar krijg je altijd meer punten voor. dat lijkt me logisch...
Niemand gaat achter andere spelers aan die kills maken ?

Begrijp het niet, sorry.
Het probleem is volgens mij een beetje dat mensen dan vooral van vlag naar vlag gaan rennen en niks gaan verdedigen!

Pak jij A, pakt de vijand B! Pak jij B weer terug pakt de vijand ondertussen A. Enzovoort...

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
raiders schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Het probleem is volgens mij een beetje dat mensen dan vooral van vlag naar vlag gaan rennen en niks gaan verdedigen!

Pak jij A, pakt de vijand B! Pak jij B weer terug pakt de vijand ondertussen A. Enzovoort...
Het verdedigen van flags levert niet genoeg op tov het veroveren van een flag idd, daarnaast kun je heel goed support van buiten het flaggebied doen en daarmee zorgen dat de boel richting jouw team gaat, maar hoe goed je daarin ook bent, je zult een veel lagere score krijgen dan de spelers die de flaggen cappen. Haalt het hele idee van enige skill qua schieten in deze shooter in conquest onderuit.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sinds wanneer staat grootte van community gelijk aan beste/leukste/toegankelijkste/vriendelijkste/etc? Het is een leuke statistiek, maar staat los van een reden om hem op een bepaald platform te halen. Zelfs op de 360 zou ie groot genoeg moeten zijn om nog menig potje te kunnen spelen. Of anders alles van 10+k spelers eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Brogala schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:37:
En please geen snipers in bergen of op torens. Dat is ook leuk met Siege of Shanghai, als 7 mensen van je team met een radio beacon op een of ander hoog gebouw zitten. Gelukkig zijn er attack choppers.
Welnee, lekker op het dak laten zitten, dan kunnen ze geen vlaggen cappen ook.
Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:14:
[...]
Dus hoeveelheid is genoeg om te garanderen dat er teamplay is? Dat is gewoon hopen dat alles toevallig goed uitkomt omdat er veel man in de server zitten. Het zegt totaal niks over dat er mensen klaar staan om me te healen of van ammo te voorzien.

[...]
Dan weet ik niet wat voor potjes jij speelt of wat je onder teamplay verstaat. Ik zie nog steeds 64 randoms maar wat aankloten in de hoop dat je meer punten overhoudt dan de tegenstander.

[...]
Zoals A.W.E.S.O.M.-0 ook al zegt: het zit nu gewoon brak in elkaar qua scoresysteem. Alleen vlag capturen is wat telt en de rest, inclusief verdedigen (!!!!), is gewoon geen klap waard. Nu spelen er nog noobs met amper unlocks, maar hoe gaat dat dadelijk als de game uit is? Ik krijg nou niet echt de indruk dat er ook maar enige samenwerking is onder de spelers. Iets wat overigens al jaren aan de gang is met BF en andere titels.
Sinds BF3 heb ik de beste online vrienden gemaakt door met m'n repair torch achter tanks aan te rennen. Met de tankers die dat doorhadden, ben ik blijven spelen, en heb m'n niveau dankzij hen kunnen optrekken.

Afgelopen weekend moest ik daarentegen een minuut lang achter een support aanrennen en om ammo schreeuwen voordat 'ie een kistje dropte. :')

[ Voor 64% gewijzigd door CodeCaster op 22-08-2016 17:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:48
Dan krijgen je gewoon dus BF1 HotWire, jongens stap allemaal in een jeep en dan gaan we van punt naar punt crossen.

Ben het bijna nooit eens met Martinspire maar eigenlijk ook hoe meer ik te weten krijg over de gameplay zelf, hoe meer ik neig gewoon bij BF4 te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
CodeCaster schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:59:
[...]

Welnee, lekker op het dak laten zitten, dan kunnen ze geen vlaggen cappen ook.

[...]
Mijn ervaring is dat er in verhouding teveel snipers op het dak zitten. Verder kan je op de meeste daken niet overzicht houden op meerdere vlaggen. Paar snipers zijn prima maar 7 van de 24 is te veel, gezien er ook nog een groepje mensen moet rondrennen die objectives capturen.

En de meeste supports snappen inderdaad helemaal niks, best gek dat ik in bf4 bv. een perk nodig heb die ervoor zorgt dat ik twee keer zoveel ammo heb, terwijl er op elke map genoeg supports rond rennen. Zo moeilijk is het toch niet om als je een objective capturet wat ammo packs achter te laten, of ammo droppen aan de persoon die 'NEED AMMO' zegt.
Pagina: 1 ... 17 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.