Al..pha..af..ge..lo..pen
#%$@^!&#%#%@*#&^#%@!
[ Voor 76% gewijzigd door poor Leno op 18-07-2016 17:52 ]
[ Voor 76% gewijzigd door poor Leno op 18-07-2016 17:52 ]
Op basis van gisterenavond had ik het idee dat jij je tv uit het raam kon smijten omdat de Alpha niet altijd even lekker werkte.
[ Voor 33% gewijzigd door Aramiss op 18-07-2016 18:46 ]
Lol...RAGE!!! Gelukkig was ik Jeroen al gewend, hahaAramiss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:46:
[...]
Op basis van gisterenavond had ik het idee dat jij je tv uit het raam kon smijten omdat de Alpha niet altijd even lekker werkte.
Is er zoveel veranderd de afgelopen uren?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 104% gewijzigd door jagermeister op 19-07-2016 11:15 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik kijk niet echt veel nog naar de BF1 gameplay, maar als ik zo'n bajonet charge op 2:20 zie dan lijkt het voor mij wel alsof hij vliegt. Ben benieuwd met hoeveel km/u het gaat tijdens zo'n charge.
Je kan communiceren via de squad voicechat. Maar dat wordt op het moment (op pc) eigenlijk niet gebruikt.ronny1090 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:25:
Ik heb weinig ervaring met BF (laatste die ik speelde was BF2) en speel nu voornamelijk CS:GO.
Hoe zit het met de communicatie hier? Kan je instellen dat je alleen met je squad communiceert via je headset, of is dit altijd binnen je gehele team? Kan iemand hier een lichtje over schijnen?
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Dan mute je em toch gewoon?lordprimoz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:16:
ik vind de ingame voice alleen maar irritant, en staat bij mij ook standaard uit. Stel je voor dat je iemand tegenkomt die opeens zn mic openzet en muziek gaat afspelen. Of dat je constant geruis hoort van iemand met een slechte mic.....
Nee, dan heb ik liever gewoon iets als TS, waar ik altijd vrijwillig uit kan stappen of van kanaal kan wisselen.
Steam/Discord: Flimovic
[ Voor 21% gewijzigd door catwheel18 op 28-07-2016 21:46 ]
Dat kan al een sinds de bekendmaking van Battlefield 1raiders schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:11:
https://www.battlefield.com/nl-nl/beta
Je kunt nu kiezen voor welk platform je, je code wilt hebben.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Gedaan maar krijg geen bevestigingsmail, klopt dat?raiders schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:11:
https://www.battlefield.com/nl-nl/beta
Je kunt nu kiezen voor welk platform je, je code wilt hebben.
Same here... ook geen bevestigingsmailVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:08:
[...]
Gedaan maar krijg geen bevestigingsmail, klopt dat?
PSN: Von_Smallhausn
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Steam/Discord: Flimovic
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 4% gewijzigd door Repelsteelke op 01-08-2016 08:06 ]
PS4: DonSigario
Ah nice dat je er bent geweest! Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te bezoeken. Misschien dit jaar of volgend jaar een tripje plannen met vrienden, voor ons is het maar 2-2,5 uur rijden tot bijv. Verdun. Eigenlijk ligt alles wel binnen 3 uur rijden voor ons.Repelsteelke schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:05:
Lachen, ik kom net terug uit frankrijk, de franse ardennen. Echt battlefield 1 beleving daar. Naar een museum geweest en bijna alle guns, geschut e.d. in het echt gezien. Amazing. Zelfs Mr. Steel mask in de trailer bestaat dus echt. Het is een gezichtsbedekkend pantser van de Duitsers met twee kijkspleetjes er in. Het is zowel gebruikt om boven dingen uit te kijken zonder gesniped te worden, en het is een gasmasker in een.
Eerst dacht ik dat het een beetje futuristisch verzonnen was. na het in het museum gezien te hebben dacht ik F*K die gasten waren slim. Heb er nog fotos van op mn andere computer. Echt vet.
Check 'm hier ook: https://nl.pinterest.com/...aire-uniformen-en-andere/
Ook nog loden kogels en hulsen gevonden in de loopgraven ;-)
Huh.. hoe dan? De alfa eindigde toch op 19 juliKecin schreef op zondag 31 juli 2016 @ 03:04:
Vanavond voor het eerst de Alpha release gespeeld. Nu is mijn ervaring eigenlijk alleen BF3 op PC en BF4 op de PS4. Maar deed het hartstikke goed, leuke game. Zeker zin in het totaalplaatje en dan lekker lannen.
PSN: Von_Smallhausn
Geen idee wanneer deze eindigde, ben zelf geen officiële tester o.i.d. Ik kan er ook verder weinig over zeggen over de hoe, maar zeer leuk. Dat welMon0lith schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Huh.. hoe dan? De alfa eindigde toch op 19 juli
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
La ferte de Pompel (fort van Pompel) bij Reims, Massiges (de loopgraven) en La ferte de Vichy bij Vichy.wsLy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:29:
[...]
Ah nice dat je er bent geweest! Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te bezoeken. Misschien dit jaar of volgend jaar een tripje plannen met vrienden, voor ons is het maar 2-2,5 uur rijden tot bijv. Verdun. Eigenlijk ligt alles wel binnen 3 uur rijden voor ons.
Waar ben jij precies geweest?
PS4: DonSigario
Wow klinkt erg interessant allemaal. Ik wil ook altijd een keer die richting op, maar met deze 3 plekken nu in mijn gedachte weet ik helemaal wat ik daar wil gaan zien.Repelsteelke schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:37:
[...]
La ferte de Pompel (fort van Pompel) bij Reims, Massiges (de loopgraven) en La ferte de Vichy bij Vichy.
Er is zoveel te zien maar vond deze drie echt de moeite waard.
[ Voor 10% gewijzigd door To easy op 01-08-2016 17:16 ]
Uh oh!Beste Battlefield 4-speler,
Er gaat deze zomer een belangrijke wijziging plaatsvinden in je Battlefield 4-ervaring voor de Xbox One en PlayStation®4.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
de battlelog browser komt te vervallen en deze functionaliteit wordt opgenomen in een soort (apparte?) launcher waarmee je al je battlefield games kan starten. Dezelfde overlay als die tijdens de alpha te zien was.steveman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:54:
Hmm, heb me voor PC aangemeld... maar de mail ging over consoles:
[...]
Uh oh!
Linkje naar de online-versie van de tekst. http://view.e.ea.com/?qs=...b98fcc2e21dd8ca7c5674836dlordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:59:
[...]
de battlelog browser komt te vervallen en deze functionaliteit wordt opgenomen in een soort (apparte?) launcher waarmee je al je battlefield games kan starten. Dezelfde overlay als die tijdens de alpha te zien was.
[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 02-08-2016 16:32 . Reden: Oeps, link vergeten :X ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
je bedoelt dit?:steveman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Linkje naar de online-versie van de tekst.
Maar waar het mij om ging is dat ik als PC-beta-geinteresseerde een update krijg over consolesHopelijk sta ik het het juiste bitje in de database!
Maar dan de hamvraag, heb jij je ook ingeschreven voor PC?lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:22:
[...]
je bedoelt dit?:
Er komt een nieuwe Battlefield™-gebruikersinterface aan.
Beste Battlefield 4-speler,
Er gaat deze zomer een belangrijke wijziging plaatsvinden in je Battlefield 4-ervaring voor de Xbox One en PlayStation®4.
Er staat je een nieuwe Battlefield™-gebruikersinterface te wachten die een intuïtieve en centrale ervaring biedt voor alle Battlefield-games. De veranderingen:
• Functionaliteit voor teamcreatie voordat je een match begint
• Een aanbevelings-engine voor relevante maps, modi en meer
• Eén uniforme gebruikersinterface waarmee je kunt wisselen tussen al je
Battlefield-games (mits je ze bezit)
Battlefield 1 wordt inclusief de nieuwe interface uitgebracht, en kort daarna zal hij ook beschikbaar zijn in Battlefield Hardline.
VERPLICHTE CONTENT-UPDATES ZIJN VEREIST OM BATTLEFIELD 4-GAMES TE SPELEN. CONTENT-UPDATES KUNNEN LEIDEN TOT EXTRA KOSTEN VOOR BANDBREEDTEGEBRUIK.
[ Voor 3% gewijzigd door lordprimoz op 02-08-2016 16:34 ]
Ik en vele anderen. De community is op PS4 veel beter, vooral minder haters en idioten.lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
zekers, wie doet er dan ook battlefield op een console.... xD
[ Voor 19% gewijzigd door Uffeltje op 02-08-2016 18:38 ]
xbox hier, maar idd een shooter speelt ook op console heerlijk. Geen gekloot meteen keihard knallen op een dikke tvUffeltje schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:07:
[...]
Ik en vele anderen. De community is op PS4 veel beter, vooral minder haters en idioten.
En maak jullie niet druk over een mail ofzo. Je komt er wel in.
[ Voor 49% gewijzigd door catwheel18 op 04-08-2016 21:58 ]
Verwijderd
ik speel gewoon met me Logitech game muis op me ps4lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
zekers, wie doet er dan ook battlefield op een console.... xD
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nieuwe trailer, nieuwe livestream, nieuwe map revealBattlefield Squads At Gamescom To Bring Horses, A New Map, And More
A new trailer is coming next week, along with Battlefield Squads at Gamescom.
At EA Play, Battlefield Squads pit 64-players in the first-ever livestream of Battlefield 1 gameplay. Next week at Gamescom, we're deploying it again. On August 16 at 12PM PT/9PM CEST, a new Battlefield Squads livestream will show off a new map filled with Only in Battlefield gameplay. There's a new trailer coming soon, too, with a trainload of new information about Battlefield 1.
In case you're wondering, yes, “trainload” is a tease.
This time around, team captains Stoddeh and Drift0r will be leading a crew of your favorite YouTube personalities, Twitch Streamers, and internet stars. They’ll be joined by the likes of StoneMountain64, XfactorGaming, ImAnderZel, TheRelaxingEnd, and many more, going on a destructive adventure into the desert to showcase a new map filled with points to capture, horses to ride, and things to demolish.
What's going to happen? Who is going to win? Will anyone blow up a tank from horseback? You'll have to tune in on August 16 at 12PM PT/9PM CEST to find out.
[ Voor 52% gewijzigd door catwheel18 op 12-08-2016 12:19 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 22:47 ]
Battlefield 1 in black and white looks like real-life history
Mja ach, eigenlijk vind ik het wel prima. Je neemt in ieder geval de dreiging weg en ipv respawn binnen 5 seconden weer terug, is ie mogelijk wat langer van huis. Zit wat aan beide kanten dus.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:46:
Zie dat je nog steeds niet met een tank met 1 schot een vliegtuig neer kan halen. Waarom hebben ze dat ooit aangepast?Ik bedoel dus helemaal kapot maken, niet 'disabled'.
Via Insider? Ik heb sinds m'n aanmelding een kleine tijd geleden nog helemaal niets aan nieuws ontvangen.co2301 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:03:
Gisterenavond een mailtje gehad voor de beta, echter zodra ik m'n platform probeer te kiezen, blijft de pagina reloaden. Andere die hier ook last van hebben?
Kreeg een mailtje dat ik m'n platform moest kiezen voor de aankomende beta. Wellicht heb jij dat met inschrijven al gedaan?The.Sticky schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:03:
[...]
Via Insider? Ik heb sinds m'n aanmelding een kleine tijd geleden nog helemaal niets aan nieuws ontvangen.
Ah ja klopt, die keuze heb ik bij het inschrijven al doorgegevenco2301 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:07:
[...]
Kreeg een mailtje dat ik m'n platform moest kiezen voor de aankomende beta. Wellicht heb jij dat met inschrijven al gedaan?
Ik heb op meerdere platform EA games gespeeld (pc, ps4, xbox one), misschien moet ik daarom deze keus maken. Het lijkt nu trouwens wel goed te gaan.
De link gaat gewoon naar https://www.battlefield.com/community/insider hoor? Kan iedereen doen
[ Voor 9% gewijzigd door KookSpook op 13-08-2016 17:54 ]
Dat moet wel lukken ik heb zelf closed alpha gespeeld met volgende specs.KookSpook schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:48:
Ik weet dat er nog geen specs afgegeven zijn. Maar heeft iemand een idee of ik straks BF kan spelen op mijn alienware laptop met:
intel i7 3610
8 geheugen
2g geforce gtx 675m?
Alleen het geheugen van 8 is uit te breiden maar geen idee of dit nog wat uit zal maken. Videokaart is het probleem denk ik, iemand een idee of het speelbaar kan zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door catwheel18 op 13-08-2016 18:45 ]
Kijk dat is positief nieuws! Thankscatwheel18 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:38:
[...]
Dat moet wel lukken ik heb zelf closed alpha gespeeld met volgende specs.
i7 2700k
8GB ram
2GB geforce gtx 670
8GB upgrade naar 16GB is moeite waard zelf ook sinds kort 16GB. En dat was nog toen closed alpha liep.
Had toen zeker 5 fps meer in gama
Ik hoop dat 'ie ook op mijn laptop gaat draaien..KookSpook schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:48:
Ik weet dat er nog geen specs afgegeven zijn. Maar heeft iemand een idee of ik straks BF kan spelen op mijn alienware laptop met:
intel i7 3610
8 geheugen
2g geforce gtx 675m?
Alleen het geheugen van 8 is uit te breiden maar geen idee of dit nog wat uit zal maken. Videokaart is het probleem denk ik, iemand een idee of het speelbaar kan zijn?
Verwijderd
Absoluut. Vind het er wel allemaal vet uit zien, gaat waarschijnlijk gewoon weer een arcade shooter worden. Voor competitive speel ik wel CS of OW.l0n3w012ph schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:25:
De hype en de slimme marketing van DICE en EA zijn hetzelfde als bij BF4 en de andere delen. Zijn jullie niet bang dat het net zo'n enorme deceptie wordt qua hitreg, netcode etc etc als bij BF4?
Persoonlijk vrees ik daar wel voor en ik denk dat het forum begin november weer uitpuilt met alle teleurgestelde en boze reacties. Uiteraard hoop ik dat niet maar kijkend naar het verleden...
De release van hardline en sw: battlefront zijn wel goed gegaan. Maar bf1 gaat waarschijnlijk een recore aantal spelers halen voor EA in combinatie met wat ik denk een krappe deadline kan het nog wel eens spannend worden.l0n3w012ph schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:25:
De hype en de slimme marketing van DICE en EA zijn hetzelfde als bij BF4 en de andere delen. Zijn jullie niet bang dat het net zo'n enorme deceptie wordt qua hitreg, netcode etc etc als bij BF4?
Persoonlijk vrees ik daar wel voor en ik denk dat het forum begin november weer uitpuilt met alle teleurgestelde en boze reacties. Uiteraard hoop ik dat niet maar kijkend naar het verleden...
[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 15-08-2016 00:22 ]
De identieke marketingstrategie maakt het juist heel makkelijk om de verwachtingen laag te houden merk ik. Dezelfde (youtube) kanalen, dezelfde type filmpjes, eenzelfde manier van informatie lekken etc. Been there, seen that. Laat het spel eerst maar even in beta komen, de hoeveelheid legacy frostbite bugs die er dan in zitten, geeft wel een goede indicatie voor hoeveel we mogen verwachten van BF1. Ook helpt het enorm mee dat Overwatch zo verschrikkelijk fijne shooter is en dat dat de grootste itch wel verhelpt.l0n3w012ph schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:25:
Dit heb ik ook. Keuzes, al die keuzesBlackah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:57:
Enige waar ik nog over aan het dubben ben is of ik BF1 voor de PS4 of pc zal kopen..
Hoeft ook nietVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:02:
[...]
Ik kan echt niks met een filmpje van 8 seconden.
Blackah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:57:
Enige waar ik nog over aan het dubben ben is of ik BF1 voor de PS4 of pc zal kopen..
In dat geval zou ik de bèta gaan spelen op de PC, dan kun je testen of de game wat degelijk en naar je eigen verwachting draait. Mocht dat niet zo zijn, dan is de PS4 versie denk ik goedkoper en slimmer, gezien je geen upgrades hoeft uit te voeren. Mocht het wel soepel draaien, dan zou ik voor de PC versie gaan, gezien daar veruit de grootste hoeveelheid spelers en (custom) servers voor te vinden zullen zijn.
Dat is het juist.. Mijn pc is aan vervanging toe, maar dat heb ik lang uitgesteld. Met bf1 op komst wil ik alles gaan vervangen en dan wordt het prijskaartje een stuk hoger!The.Sticky schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
[...]
In dat geval zou ik de bèta gaan spelen op de PC, dan kun je testen of de game wat degelijk en naar je eigen verwachting draait. Mocht dat niet zo zijn, dan is de PS4 versie denk ik goedkoper en slimmer, gezien je geen upgrades hoeft uit te voeren. Mocht het wel soepel draaien, dan zou ik voor de PC versie gaan, gezien daar veruit de grootste hoeveelheid spelers en (custom) servers voor te vinden zullen zijn.
Hopelijk laat de bèta niet al te lang meer op zich wachten, ik wil deze game aan de tand voelen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit soort spellen spelen in mijn optiek veel beter op een PC als console..Blackah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Dit soort spellen spelen in mijn optiek veel beter op een PC als console..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja.. je hebt gelijk. Het is alleen zoveel makkelijker om op de bank te ploffen met een groot scherm voor je neusspartacusNLD schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:41:
[...]
Dit soort spellen spelen in mijn optiek veel beter op een PC als console..
fixed that for you
Verwijderd
Wat vind je er zelf van?catwheel18 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:44:
jackfrags over FLAMETHROWER DUDE + BF1 Premium - Battlefield 1
[video]
Van wat ik er tot nu toe van gezien en gespeeld heb (in de closed alpha).
[ Voor 49% gewijzigd door raiders op 15-08-2016 19:49 ]
Woohoo!!raiders schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:41:
31 augustus is de beta!. Wie heeft er al een kaartje voor de hypetrain?
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2016 20:13 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar insider kunnen eerder aan de slag dan 31 aug toch? Hangt daar al een datum aan?raiders schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:41:
31 augustus is de beta!. Wie heeft er al een kaartje voor de hypetrain?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
De bepantsering is wel degelijk gebruikt misschien niet in die form maar het was er.[b]DaniëlWW2 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:05:
Dan is er nog de bepantsering alsof we op een toernooi in de late middeleeuwen zijn wat overgens niet in staat zou zijn om geweer kaliber kogels te stoppen. Ondertussen nauwelijks grendelgeweren. Dat is alsof je de meeste aanvalsgeweren uit BF3/BF4 had gehaald en vervangen met lasergeweren.
[ Voor 8% gewijzigd door catwheel18 op 15-08-2016 20:54 ]
Dat weet ik echt wel. Het is alleen zeer onpraktisch en zeer beperkt in de bruikbaarheid. Je gaat er alleen pistool kaliber kogels mee stoppen op vrij kort afstanden en probeer maar eens een geweer tegen je schouder te zetten met dit spul aan. Het is een vrij zwakke implementatie van persoonsbescherming die alleen enig nut heeft bij statische oorlogvoering met machinegeweren. Dan niet eens tegen geweervuur, daar heb je zandzakken voor. Nee, dit is nuttig tegen fragmenten van handgranaten en niks meer. Enige bescherming tegen handgranaten maakt het dragen het meer dan waard als je een machinegeweer bedient. Voor de rest is het waardeloos.catwheel18 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
De bepantsering is wel degelijk gebruikt misschien niet in die form maar het was er.
[afbeelding]
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gast, ga gewoon lekker Verdun doen als je WW1 realism wilt doen... Pffff
Yay ik zie het al voor me, zit je in volle sprint, wilt je paard niet springen over een 5 cm hoog obstakel.falcon123 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:26:
Meer info over de paarden in BF1:
https://www.battlefield.c...-gamescom-horses-8162016-
Throttle up in a car in front of a cliff’s edge and you're going to go right over, but head towards the same cliff on a horse, and you expect the horse to get scared and refuse to go further. It may be brave and loyal, but it will not lightly jump towards its own death.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq