Acties:
  • 0 Henk 'm!
;( :'( ;w

Al..pha..af..ge..lo..pen

#%$@^!&#%#%@*#&^#%@!

[ Voor 76% gewijzigd door poor Leno op 18-07-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:21
poor Leno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:50:
;( :'( ;w

Al..pha..af..ge..lo..pen

#%$@^!&#%#%@*#&^#%@!
Op basis van gisterenavond had ik het idee dat jij je tv uit het raam kon smijten omdat de Alpha niet altijd even lekker werkte.

Is er zoveel veranderd de afgelopen uren?

[ Voor 33% gewijzigd door Aramiss op 18-07-2016 18:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Achja, over de wc hangen na t uitgaan en roepen dat je "nooi-hooit meer.. zal.. dri-hinken.." heeft me er ook niet vanaf gehouden >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Aramiss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:46:
[...]
Op basis van gisterenavond had ik het idee dat jij je tv uit het raam kon smijten omdat de Alpha niet altijd even lekker werkte.

Is er zoveel veranderd de afgelopen uren?
Lol...RAGE!!! Gelukkig was ik Jeroen al gewend, haha

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 12:42

Arfman

Drome!

Nou, nu maar wachten op de closed? open? beta :) Geruchten zijn september, na Gamescom. Zou op zich verklaarbaar zijn, ze kunnen nu de input verwerken van iedereen, de backend is een beetje getest en dan in september hopelijk een nieuwere build testen met eventueel een andere map.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

jagermeister

Artillerie magneet :-(

A cinematic look at the sights and soldiers of St. Quentin Scar. Recorded in 21:9 ultrawide at 3440x1440. YouTube gives these videos the 4K treatment, so I recommend clicking 2160p for the best bitrate.

[ Voor 104% gewijzigd door jagermeister op 19-07-2016 11:15 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik kijk niet echt veel nog naar de BF1 gameplay, maar als ik zo'n bajonet charge op 2:20 zie dan lijkt het voor mij wel alsof hij vliegt. Ben benieuwd met hoeveel km/u het gaat tijdens zo'n charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@Sissors
Da's een typische Battlefield knife warp! De snelheid lijkt ook hoger door motion blur en hogere FOV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Ik heb weinig ervaring met BF (laatste die ik speelde was BF2) en speel nu voornamelijk CS:GO.

Hoe zit het met de communicatie hier? Kan je instellen dat je alleen met je squad communiceert via je headset, of is dit altijd binnen je gehele team? Kan iemand hier een lichtje over schijnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:51
In de vorige delen kon je dat altijd per squad of team instellen. Aangezien ik verder alleen in een Party op de PS4 of in TS op de PC speel, gebruik ik dat eigenlijk niet.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04:33
ronny1090 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:25:
Ik heb weinig ervaring met BF (laatste die ik speelde was BF2) en speel nu voornamelijk CS:GO.

Hoe zit het met de communicatie hier? Kan je instellen dat je alleen met je squad communiceert via je headset, of is dit altijd binnen je gehele team? Kan iemand hier een lichtje over schijnen?
Je kan communiceren via de squad voicechat. Maar dat wordt op het moment (op pc) eigenlijk niet gebruikt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 17:01
ik vind de ingame voice alleen maar irritant, en staat bij mij ook standaard uit. Stel je voor dat je iemand tegenkomt die opeens zn mic openzet en muziek gaat afspelen. Of dat je constant geruis hoort van iemand met een slechte mic.....

Nee, dan heb ik liever gewoon iets als TS, waar ik altijd vrijwillig uit kan stappen of van kanaal kan wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 14:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

lordprimoz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:16:
ik vind de ingame voice alleen maar irritant, en staat bij mij ook standaard uit. Stel je voor dat je iemand tegenkomt die opeens zn mic openzet en muziek gaat afspelen. Of dat je constant geruis hoort van iemand met een slechte mic.....

Nee, dan heb ik liever gewoon iets als TS, waar ik altijd vrijwillig uit kan stappen of van kanaal kan wisselen.
Dan mute je em toch gewoon?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
stuk makkelijker om het gewoon standaard uit te zetten dan je te ergeren en je iedereen los moet muten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
jackfrags over BATTLEFIELD 1 MUSEUM VLOG - Imperial War

jackfrags over MOST VALUABLE PIGEON - Battlefield 1

Westie over BOLT ACTION RIFLES FOR EVERYONE? - Battlefield 1

[ Voor 21% gewijzigd door catwheel18 op 28-07-2016 21:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raiders
https://www.battlefield.com/nl-nl/beta

Je kunt nu kiezen voor welk platform je, je code wilt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
raiders schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:11:

Dat kan al een sinds de bekendmaking van Battlefield 1 ;) .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raiders schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:11:

Gedaan maar krijg geen bevestigingsmail, klopt dat?

Speel nu de laatste tijd wat vaker BF4, niet geheel mijn spelletje dit te meer dat ik het bewegen en richten van je persoontje niet lekker vindt aanvoelen, ben bang dat laatste niet zal veranderen maar we zullen zien. Wat ik wel hoop en eigenlijk wel verwacht is dat in Bf4 er teveel hoeken en plekken zijn waar je tegenstanders kunnen zitten, er zijn m.i. gewoonweg teveel hoeken en verschuil-plekken , in BF1 gaat denk ik een stuk overzichtelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen, misschien je mailadres aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Gedaan maar krijg geen bevestigingsmail, klopt dat?
Same here... ook geen bevestigingsmail :N

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik krijg inderdaad ook geen bevestigingsmail. Best vervelend inderdaad want ik vraag me na al die tijd nog steeds af of ik eigenlijk wel echt insider ben. Maar dat komt denk ik wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net ook even aangemeld, en bevestiging gekregen.
Ben benieuwd.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 14:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ook geen bevestigingsmail gehad.... twijfel dus al tijden of ik straks wel toegang heb tot de beta... Even afwachten dan maar.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
vannacht heb ik een mail gekregen over de verbeteringen die komen voor Bf4. Dus ik zie dat maar als bevestiging dat het aanmelden goed is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, kun je je maar voor één platform aanmelden? Wil de Beta graag op Xbox One, PS4 én PC spelen. :+
Heb toch maar voor de PC gekozen omdat ik wil zien hoe goed de GTX970 nog presteert. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
Westie over I MISS BATTLEFIELD 1 ALREADY!

jackfrags over OH! What a Lovely War - Battlefield 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vanavond voor het eerst de Alpha release gespeeld. Nu is mijn ervaring eigenlijk alleen BF3 op PC en BF4 op de PS4. Maar deed het hartstikke goed, leuke game. Zeker zin in het totaalplaatje en dan lekker lannen :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Lachen, ik kom net terug uit frankrijk, de franse ardennen. Echt battlefield 1 beleving daar. Naar een museum geweest en bijna alle guns, geschut e.d. in het echt gezien. Amazing. Zelfs Mr. Steel mask in de trailer bestaat dus echt. Het is een gezichtsbedekkend pantser van de Duitsers met twee kijkspleetjes er in. Het is zowel gebruikt om boven dingen uit te kijken zonder gesniped te worden, en het is een gasmasker in een.

Eerst dacht ik dat het een beetje futuristisch verzonnen was. na het in het museum gezien te hebben dacht ik F*K die gasten waren slim. Heb er nog fotos van op mn andere computer. Echt vet.

Check 'm hier ook: https://nl.pinterest.com/...aire-uniformen-en-andere/

Ook nog loden kogels en hulsen gevonden in de loopgraven ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Repelsteelke op 01-08-2016 08:06 ]

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Repelsteelke schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:05:
Lachen, ik kom net terug uit frankrijk, de franse ardennen. Echt battlefield 1 beleving daar. Naar een museum geweest en bijna alle guns, geschut e.d. in het echt gezien. Amazing. Zelfs Mr. Steel mask in de trailer bestaat dus echt. Het is een gezichtsbedekkend pantser van de Duitsers met twee kijkspleetjes er in. Het is zowel gebruikt om boven dingen uit te kijken zonder gesniped te worden, en het is een gasmasker in een.

Eerst dacht ik dat het een beetje futuristisch verzonnen was. na het in het museum gezien te hebben dacht ik F*K die gasten waren slim. Heb er nog fotos van op mn andere computer. Echt vet.

Check 'm hier ook: https://nl.pinterest.com/...aire-uniformen-en-andere/

Ook nog loden kogels en hulsen gevonden in de loopgraven ;-)
Ah nice dat je er bent geweest! Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te bezoeken. Misschien dit jaar of volgend jaar een tripje plannen met vrienden, voor ons is het maar 2-2,5 uur rijden tot bijv. Verdun. Eigenlijk ligt alles wel binnen 3 uur rijden voor ons.

Waar ben jij precies geweest?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kecin schreef op zondag 31 juli 2016 @ 03:04:
Vanavond voor het eerst de Alpha release gespeeld. Nu is mijn ervaring eigenlijk alleen BF3 op PC en BF4 op de PS4. Maar deed het hartstikke goed, leuke game. Zeker zin in het totaalplaatje en dan lekker lannen :).
Huh.. hoe dan? De alfa eindigde toch op 19 juli :?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mon0lith schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Huh.. hoe dan? De alfa eindigde toch op 19 juli :?
Geen idee wanneer deze eindigde, ben zelf geen officiële tester o.i.d. Ik kan er ook verder weinig over zeggen over de hoe, maar zeer leuk. Dat wel :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
wsLy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:29:
[...]

Ah nice dat je er bent geweest! Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te bezoeken. Misschien dit jaar of volgend jaar een tripje plannen met vrienden, voor ons is het maar 2-2,5 uur rijden tot bijv. Verdun. Eigenlijk ligt alles wel binnen 3 uur rijden voor ons.

Waar ben jij precies geweest?
La ferte de Pompel (fort van Pompel) bij Reims, Massiges (de loopgraven) en La ferte de Vichy bij Vichy.

Er is zoveel te zien maar vond deze drie echt de moeite waard.

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 05-10 00:29
Repelsteelke schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

La ferte de Pompel (fort van Pompel) bij Reims, Massiges (de loopgraven) en La ferte de Vichy bij Vichy.

Er is zoveel te zien maar vond deze drie echt de moeite waard.
Wow klinkt erg interessant allemaal. Ik wil ook altijd een keer die richting op, maar met deze 3 plekken nu in mijn gedachte weet ik helemaal wat ik daar wil gaan zien.

Leuk als voorbereiding op BF1 haha. Zo weet ik precies waarmee ik schiet en wat ik gebruik in het veld ;)

[ Voor 10% gewijzigd door To easy op 01-08-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:21

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, heb me voor PC aangemeld... maar de mail ging over consoles:
Beste Battlefield 4-speler,

Er gaat deze zomer een belangrijke wijziging plaatsvinden in je Battlefield 4-ervaring voor de Xbox One en PlayStation®4.
Uh oh!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
steveman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:54:
Hmm, heb me voor PC aangemeld... maar de mail ging over consoles:

[...]

Uh oh!
de battlelog browser komt te vervallen en deze functionaliteit wordt opgenomen in een soort (apparte?) launcher waarmee je al je battlefield games kan starten. Dezelfde overlay als die tijdens de alpha te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:59:
[...]

de battlelog browser komt te vervallen en deze functionaliteit wordt opgenomen in een soort (apparte?) launcher waarmee je al je battlefield games kan starten. Dezelfde overlay als die tijdens de alpha te zien was.
Linkje naar de online-versie van de tekst. http://view.e.ea.com/?qs=...b98fcc2e21dd8ca7c5674836d

Maar waar het mij om ging is dat ik als PC-beta-geinteresseerde een update krijg over consoles :) Hopelijk sta ik het het juiste bitje in de database!

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 02-08-2016 16:32 . Reden: Oeps, link vergeten :X ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
steveman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:15:
[...]

Linkje naar de online-versie van de tekst.

Maar waar het mij om ging is dat ik als PC-beta-geinteresseerde een update krijg over consoles :) Hopelijk sta ik het het juiste bitje in de database!
je bedoelt dit?:

Er komt een nieuwe Battlefield™-gebruikersinterface aan.

Er gaat deze zomer een belangrijke wijziging plaatsvinden in je Battlefield 4-ervaring voor de Xbox One en PlayStation®4.

Er staat je een nieuwe Battlefield™-gebruikersinterface te wachten die een intuïtieve en centrale ervaring biedt voor alle Battlefield-games. De veranderingen:

• Functionaliteit voor teamcreatie voordat je een match begint
• Een aanbevelings-engine voor relevante maps, modi en meer
• Eén uniforme gebruikersinterface waarmee je kunt wisselen tussen al je
Battlefield-games (mits je ze bezit)

Battlefield 1 wordt inclusief de nieuwe interface uitgebracht, en kort daarna zal hij ook beschikbaar zijn in Battlefield Hardline.

VERPLICHTE CONTENT-UPDATES ZIJN VEREIST OM BATTLEFIELD 4-GAMES TE SPELEN. CONTENT-UPDATES KUNNEN LEIDEN TOT EXTRA KOSTEN VOOR BANDBREEDTEGEBRUIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

je bedoelt dit?:

Er komt een nieuwe Battlefield™-gebruikersinterface aan.

Er staat je een nieuwe Battlefield™-gebruikersinterface te wachten die een intuïtieve en centrale ervaring biedt voor alle Battlefield-games. De veranderingen:

• Functionaliteit voor teamcreatie voordat je een match begint
• Een aanbevelings-engine voor relevante maps, modi en meer
• Eén uniforme gebruikersinterface waarmee je kunt wisselen tussen al je
Battlefield-games (mits je ze bezit)

Battlefield 1 wordt inclusief de nieuwe interface uitgebracht, en kort daarna zal hij ook beschikbaar zijn in Battlefield Hardline.

VERPLICHTE CONTENT-UPDATES ZIJN VEREIST OM BATTLEFIELD 4-GAMES TE SPELEN. CONTENT-UPDATES KUNNEN LEIDEN TOT EXTRA KOSTEN VOOR BANDBREEDTEGEBRUIK.
Maar dan de hamvraag, heb jij je ook ingeschreven voor PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
zekers, wie doet er dan ook battlefield op een console.... xD

[ Voor 3% gewijzigd door lordprimoz op 02-08-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:51
lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
Ik en vele anderen. De community is op PS4 veel beter, vooral minder haters en idioten.

En maak jullie niet druk over een mail ofzo. Je komt er wel in. :)

spoiler:
Ben zowel op PS4 en PC rank 140 btw.

[ Voor 19% gewijzigd door Uffeltje op 02-08-2016 18:38 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 05-10 00:29
Uffeltje schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:07:
[...]

Ik en vele anderen. De community is op PS4 veel beter, vooral minder haters en idioten.

En maak jullie niet druk over een mail ofzo. Je komt er wel in. :)
xbox hier, maar idd een shooter speelt ook op console heerlijk. Geen gekloot meteen keihard knallen op een dikke tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Ik heb me aangemeld, alleen ook geen bevestiging o.i.d. Ben al vanaf 2008 trouw Battlefield-fan, dus het zou zeker wel leuk zijn als ik (nog) kan deelnemen aan de Beta!

Groetjes Bosi010 (gamerstag ps4)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• catwheel18
jackfrags over NEW GAMEPLAY - Battlefield 1 New Weapons, Horses, Vehicles

Westie over LET'S CHANGE 3D SPOTTING! - Battlefield 1

Westie over NEW GAMEPLAY, WEAPONS + HORSES! - Battlefield 1

[ Voor 49% gewijzigd door catwheel18 op 04-08-2016 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Had niet verwacht dat we paarden zouden krijgen op deze map. Zeker niet na de alpha. Maar het blijkt toch anders :)

(Bron: jackfrags)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CpCKIpDWEAAfUM0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordprimoz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
ik speel gewoon met me Logitech game muis op me ps4 :$ en ja ik heb er ook een toetsenbord op aangesloten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
"me" :F
"mijn" potverdomme!

De laatste gameplay laat toch best veel snelle automatische wapens zien; wellicht dat het me toch gaat bevallen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield Squads At Gamescom To Bring Horses, A New Map, And More

A new trailer is coming next week, along with Battlefield Squads at Gamescom.

At EA Play, Battlefield Squads pit 64-players in the first-ever livestream of Battlefield 1 gameplay. Next week at Gamescom, we're deploying it again. On August 16 at 12PM PT/9PM CEST, a new Battlefield Squads livestream will show off a new map filled with Only in Battlefield gameplay. There's a new trailer coming soon, too, with a trainload of new information about Battlefield 1.

In case you're wondering, yes, “trainload” is a tease.

This time around, team captains Stoddeh and Drift0r will be leading a crew of your favorite YouTube personalities, Twitch Streamers, and internet stars. They’ll be joined by the likes of StoneMountain64, XfactorGaming, ImAnderZel, TheRelaxingEnd, and many more, going on a destructive adventure into the desert to showcase a new map filled with points to capture, horses to ride, and things to demolish.

What's going to happen? Who is going to win? Will anyone blow up a tank from horseback? You'll have to tune in on August 16 at 12PM PT/9PM CEST to find out.
Nieuwe trailer, nieuwe livestream, nieuwe map reveal

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
Westie over OPEN BETA NEWS! - Battlefield 1

Westie over NEW MAP AT GAMESCOM! - Battlefield 1

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

man wat duurt het lang tot het oktober is. Wil deze game echt zo graag spelen.
(voor het eerst in jaren dat ik weer enthousiast ben over een shooter)

• catwheel18
Battlefield 1 Gameplay Series: Vehicles

Westie over NEW VEHICLE INFO & NEW GAME MODE?! - Battlefield 1

jackfrags over NEW VEHICLES + MAP GAMEPLAY- Battlefield 1

[ Voor 52% gewijzigd door catwheel18 op 12-08-2016 12:19 ]

Verwijderd

Zie dat je nog steeds niet met een tank met 1 schot een vliegtuig neer kan halen. Waarom hebben ze dat ooit aangepast? :X Ik bedoel dus helemaal kapot maken, niet 'disabled'.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Battlefield 1 in black and white looks like real-life history
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/F24zfkPU2JuZyAzufdGNNM-650-80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WkpVEEf2XSPrxrf4AiYSfM-650-80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VsYWrAzQbkCbThP39EMqKM-650-80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hs3YbBMpCusChmxajnUWtL-650-80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5crD5HCVbEiBuzrwFxLroL-650-80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/evxrK6FEveYg57gMqVdgEL-650-80.jpg

Uiteraard zijn ze een klein beetje bewerkt, maar lijkt mij wel dat het sfeertje in het spel helemaal in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Enig idee wanneer de systeemeisen bekend worden?
Ben bang dat mijn 486 het niet gaat trekken, maar wil het even zeker weten voordat ik m'n hobby-budget uitgeef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:46:
Zie dat je nog steeds niet met een tank met 1 schot een vliegtuig neer kan halen. Waarom hebben ze dat ooit aangepast? :X Ik bedoel dus helemaal kapot maken, niet 'disabled'.
Mja ach, eigenlijk vind ik het wel prima. Je neemt in ieder geval de dreiging weg en ipv respawn binnen 5 seconden weer terug, is ie mogelijk wat langer van huis. Zit wat aan beide kanten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 15:36
Gisterenavond een mailtje gehad voor de beta, echter zodra ik m'n platform probeer te kiezen, blijft de pagina reloaden. Andere die hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
co2301 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:03:
Gisterenavond een mailtje gehad voor de beta, echter zodra ik m'n platform probeer te kiezen, blijft de pagina reloaden. Andere die hier ook last van hebben?
Via Insider? Ik heb sinds m'n aanmelding een kleine tijd geleden nog helemaal niets aan nieuws ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 15:36
The.Sticky schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Via Insider? Ik heb sinds m'n aanmelding een kleine tijd geleden nog helemaal niets aan nieuws ontvangen.
Kreeg een mailtje dat ik m'n platform moest kiezen voor de aankomende beta. Wellicht heb jij dat met inschrijven al gedaan?

Ik heb op meerdere platform EA games gespeeld (pc, ps4, xbox one), misschien moet ik daarom deze keus maken. Het lijkt nu trouwens wel goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
co2301 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Kreeg een mailtje dat ik m'n platform moest kiezen voor de aankomende beta. Wellicht heb jij dat met inschrijven al gedaan?

Ik heb op meerdere platform EA games gespeeld (pc, ps4, xbox one), misschien moet ik daarom deze keus maken. Het lijkt nu trouwens wel goed te gaan.
Ah ja klopt, die keuze heb ik bij het inschrijven al doorgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Helaas hier geen mail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/341a1ba29c4a7e1fffc9343ac0ad9465.jpg

Deze gekregen, gekozen voor origin, wanneer krijg je dan toegang tot beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Kreeg hem ook gisteren. Staat dat hij later begint maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lucky bastards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:14
Ik heb hem ook ontvangen. Die heb ik voor de alpha ook al een keer gehad. Dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De link gaat gewoon naar https://www.battlefield.com/community/insider hoor? Kan iedereen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Ik weet dat er nog geen specs afgegeven zijn. Maar heeft iemand een idee of ik straks BF kan spelen op mijn alienware laptop met:
intel i7 3610
8 geheugen
2g geforce gtx 675m?

Alleen het geheugen van 8 is uit te breiden maar geen idee of dit nog wat uit zal maken. Videokaart is het probleem denk ik, iemand een idee of het speelbaar kan zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door KookSpook op 13-08-2016 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catwheel18
KookSpook schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:48:
Ik weet dat er nog geen specs afgegeven zijn. Maar heeft iemand een idee of ik straks BF kan spelen op mijn alienware laptop met:
intel i7 3610
8 geheugen
2g geforce gtx 675m?

Alleen het geheugen van 8 is uit te breiden maar geen idee of dit nog wat uit zal maken. Videokaart is het probleem denk ik, iemand een idee of het speelbaar kan zijn?
Dat moet wel lukken ik heb zelf closed alpha gespeeld met volgende specs.

i7 2700k
8GB ram
2GB geforce gtx 670

8GB upgrade naar 16GB is moeite waard zelf ook sinds kort 16GB. En dat was nog toen closed alpha liep.
Had toen zeker 5 fps meer in game.

Video hier onder laat het ook zien:

[ Voor 9% gewijzigd door catwheel18 op 13-08-2016 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
catwheel18 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:38:
[...]

Dat moet wel lukken ik heb zelf closed alpha gespeeld met volgende specs.

i7 2700k
8GB ram
2GB geforce gtx 670

8GB upgrade naar 16GB is moeite waard zelf ook sinds kort 16GB. En dat was nog toen closed alpha liep.
Had toen zeker 5 fps meer in gama
Kijk dat is positief nieuws! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
KookSpook schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:48:
intel i7 3610
8 geheugen
2g geforce gtx 675m?

Ik hoop dat 'ie ook op mijn laptop gaat draaien..

i7-6700HQ
16GB DDR4 2400Mhz RAM
4GB GTX970M

Anders wordt het met controller spelen op de PC naast de tv -.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De hype en de slimme marketing van DICE en EA zijn hetzelfde als bij BF4 en de andere delen. Zijn jullie niet bang dat het net zo'n enorme deceptie wordt qua hitreg, netcode etc etc als bij BF4?

Persoonlijk vrees ik daar wel voor en ik denk dat het forum begin november weer uitpuilt met alle teleurgestelde en boze reacties. Uiteraard hoop ik dat niet maar kijkend naar het verleden...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:25:
De hype en de slimme marketing van DICE en EA zijn hetzelfde als bij BF4 en de andere delen. Zijn jullie niet bang dat het net zo'n enorme deceptie wordt qua hitreg, netcode etc etc als bij BF4?

Persoonlijk vrees ik daar wel voor en ik denk dat het forum begin november weer uitpuilt met alle teleurgestelde en boze reacties. Uiteraard hoop ik dat niet maar kijkend naar het verleden...
Absoluut. Vind het er wel allemaal vet uit zien, gaat waarschijnlijk gewoon weer een arcade shooter worden. Voor competitive speel ik wel CS of OW. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Eindelijk weer een ouderwetse shooter zonder jet packs en weet ik veel wat. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

De release van hardline en sw: battlefront zijn wel goed gegaan. Maar bf1 gaat waarschijnlijk een recore aantal spelers halen voor EA in combinatie met wat ik denk een krappe deadline kan het nog wel eens spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 21:59
Wauw, ik ben echt wel benieuwd naar het resultaat. Het wordt tijd dat er nog eens een goede shooter uitkomt en ik hoop dat Battlefield 1 dat kan waarmaken. Mijn vertrouwen in de Call of Duty-franchise is al zeer lang weg, maar in Battlefield nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackah
  • Laatst online: 07-10 22:32
Heb hier toch zo veel zin in. Zal de komende tijd dit forum wat meer in de gaten houden.
Enige waar ik nog over aan het dubben ben is of ik BF1 voor de PS4 of pc zal kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De identieke marketingstrategie maakt het juist heel makkelijk om de verwachtingen laag te houden merk ik. Dezelfde (youtube) kanalen, dezelfde type filmpjes, eenzelfde manier van informatie lekken etc. Been there, seen that. Laat het spel eerst maar even in beta komen, de hoeveelheid legacy frostbite bugs die er dan in zitten, geeft wel een goede indicatie voor hoeveel we mogen verwachten van BF1. Ook helpt het enorm mee dat Overwatch zo verschrikkelijk fijne shooter is en dat dat de grootste itch wel verhelpt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Blackah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:57:
Enige waar ik nog over aan het dubben ben is of ik BF1 voor de PS4 of pc zal kopen..
Dit heb ik ook. Keuzes, al die keuzes 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Ik kan echt niks met een filmpje van 8 seconden.
Hoeft ook niet :) Het is maar een teaser, vandaag komt de volledige versie uit dus alles komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Blackah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:57:
KookSpook schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:08:
[...]

Dit heb ik ook. Keuzes, al die keuzes 7(8)7
In dat geval zou ik de bèta gaan spelen op de PC, dan kun je testen of de game wat degelijk en naar je eigen verwachting draait. Mocht dat niet zo zijn, dan is de PS4 versie denk ik goedkoper en slimmer, gezien je geen upgrades hoeft uit te voeren. Mocht het wel soepel draaien, dan zou ik voor de PC versie gaan, gezien daar veruit de grootste hoeveelheid spelers en (custom) servers voor te vinden zullen zijn.

Hopelijk laat de bèta niet al te lang meer op zich wachten, ik wil deze game aan de tand voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackah
The.Sticky schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

[...]

In dat geval zou ik de bèta gaan spelen op de PC, dan kun je testen of de game wat degelijk en naar je eigen verwachting draait. Mocht dat niet zo zijn, dan is de PS4 versie denk ik goedkoper en slimmer, gezien je geen upgrades hoeft uit te voeren. Mocht het wel soepel draaien, dan zou ik voor de PC versie gaan, gezien daar veruit de grootste hoeveelheid spelers en (custom) servers voor te vinden zullen zijn.

Hopelijk laat de bèta niet al te lang meer op zich wachten, ik wil deze game aan de tand voelen :)
Dat is het juist.. Mijn pc is aan vervanging toe, maar dat heb ik lang uitgesteld. Met bf1 op komst wil ik alles gaan vervangen en dan wordt het prijskaartje een stuk hoger! ;)

Dit soort spellen spelen in mijn optiek veel beter op een PC als console..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Hier ook de voorkeur doorgegeven, voor de PS4 gegaan. Lekker makkelijk, geen getune aan instellingen. Daar heb ik voorlopig toch geen tijd, waarschijnlijk voor de Beta ook maar enkele uren tijd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:30

spartacusNLD

This is Sparta!!

Blackah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

fixed that for you 8)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackah
spartacusNLD schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:41:
[...]

fixed that for you 8)
Ja.. je hebt gelijk. Het is alleen zoveel makkelijker om op de bank te ploffen met een groot scherm voor je neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
jackfrags over FLAMETHROWER DUDE + BF1 Premium - Battlefield 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catwheel18 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:44:
jackfrags over FLAMETHROWER DUDE + BF1 Premium - Battlefield 1

[video]
Wat vind je er zelf van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
Van wat ik er tot nu toe van gezien en gespeeld heb (in de closed alpha).
Heb ik zelf erg veel zin in bf1. Eindelijk weer een leuk thema en het speelde lekker weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:26
Vandaag misschien meer nieuws over de beta :)
https://twitter.com/tiggr_/status/765185119367770113

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 23:15

Nieuwe Gamescom trailer :>

[ Voor 31% gewijzigd door swoutr op 15-08-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
31 augustus is de beta! :). Wie heeft er al een kaartje voor de hypetrain? :P

[ Voor 49% gewijzigd door raiders op 15-08-2016 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 23:20
raiders schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:41:
Woohoo!!
Take a look at @Battlefield's Tweet: https://twitter.com/Battl...s/765239157354557440?s=09

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik merk dat ik met elke trailer minder enthousiast word. De gameplay lijkt echt BF4 te zijn maar dan met WO1 setting in plaats van een game rond de andere setting. Dat zie je aan de constante experimentele semiautomatische geweren waarvan de meest voor hele goede redenen niet in productie zijn genomen. Ze werkte namelijk voor geen ene meter. Verder veel machinepistolen, rondlopen met een "licht" machinegeweer zoals de Lewis die 13kg weegt of erger de MG08/15. Oke, je kan ermee lopen als iemand je helpt met de munitie maar je raakt bijna niks en rennen kan je ook vergeten.

Dan is er nog de bepantsering alsof we op een toernooi in de late middeleeuwen zijn wat overgens niet in staat zou zijn om geweer kaliber kogels te stoppen. Ondertussen nauwelijks grendelgeweren. Dat is alsof je de meeste aanvalsgeweren uit BF3/BF4 had gehaald en vervangen met lasergeweren.

De game lijkt niet echt een WO1 gevoel te hebben en dat vind ik erg jammer.

Verder is de hypetrain zeer vergelijkbaar met BF4 en de bittere smaak van die game ben ik bij lange na nog niet vergeten. Over een pre-oder peins ik niet eens en zelfs als de beta eens goed werkt en niet een verkapte alpha is, vol met bugs dan koop ik de game niet bij release. DICE bewijst zich maar eens. Ik koop liever meteen CiV 6 die dezelfde dag uitkomt. Dat ziet er heel erg goed uit. :)

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2016 20:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:30

spartacusNLD

This is Sparta!!

raiders schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:41:
Maar insider kunnen eerder aan de slag dan 31 aug toch? Hangt daar al een datum aan?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
[b]DaniëlWW2 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:05:

Dan is er nog de bepantsering alsof we op een toernooi in de late middeleeuwen zijn wat overgens niet in staat zou zijn om geweer kaliber kogels te stoppen. Ondertussen nauwelijks grendelgeweren. Dat is alsof je de meeste aanvalsgeweren uit BF3/BF4 had gehaald en vervangen met lasergeweren.
De bepantsering is wel degelijk gebruikt misschien niet in die form maar het was er.

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d0/c0/d1/d0c0d175e9b9f3e8e406900e9dcd3a80.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8c/be/59/8cbe59f684b099aa667f3ef0207ddf10.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door catwheel18 op 15-08-2016 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Hm... dat woestijn spul vind ik wat minder interessant. Ze gaven me nu ook niet echt de indruk dat je heel veel kans maak op een paard. De grote gast met de machine geweer doet me denken aan Team Fortress 2. Die zal waarschijnlijk lastig neer te halen zijn en heeft veel vuurkracht. daarin tegen is hij vast langzaam met lopen en log met bewegen. Nu maken ze altijd van chaotische videos dus ik moet het allemaal zelf maar meemaken. Het is nooit de game experience die ik in BF3 en BF4 heb beleefd wat hun in de clips laten zien. Hoe dan ook.. ik heb het idee dat het veel Single player spul was want ik zag soldaten we erg mooi klaar staan om geraakt te worden op de daken. De laatste paar seconden trokken me meer met wat er op zee gebeurde.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

catwheel18 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:54:
[...]

De bepantsering is wel degelijk gebruikt misschien niet in die form maar het was er.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat weet ik echt wel. Het is alleen zeer onpraktisch en zeer beperkt in de bruikbaarheid. Je gaat er alleen pistool kaliber kogels mee stoppen op vrij kort afstanden en probeer maar eens een geweer tegen je schouder te zetten met dit spul aan. Het is een vrij zwakke implementatie van persoonsbescherming die alleen enig nut heeft bij statische oorlogvoering met machinegeweren. Dan niet eens tegen geweervuur, daar heb je zandzakken voor. Nee, dit is nuttig tegen fragmenten van handgranaten en niks meer. Enige bescherming tegen handgranaten maakt het dragen het meer dan waard als je een machinegeweer bedient. Voor de rest is het waardeloos.

Daarnaast zijn die ontwerpen voor een gezichtsmasker voor de Franse Adrian helm ronduit dom. Als er iets is dat je wilt behouden dan is het een vrij gezichtsveld. Je taak is om machinegeweren af te vuren en daarvoor moet je duidelijk kunnen zien. Twee kleine gaatjes voor je ogen doen het niet voor je. Dergelijke gezichtsmaskers gaan je juist je leven kosten omdat je nu niet ziet dat er Duitsers op je afkomen met granaten...

Neemt niet weg dat wat we in de trailers zien hier niet eens op lijkt. Niet alleen is er veel meer beplating maar deze stoppen ook nog eens kogels en dat vraagt om minimaal het dubbele aan dikte en dus gewicht. Daar kan je niet redelijkerwijs mee rondlopen, zeker niet met ook nog eens een machinegeweer in je handen waar je zonder dit pantser al niet fatsoenlijk mee kan aanleggen. Verplaatsen oké, maar niet wat we zien en al helemaal niet vol pantser zoals in de trailers. Dat is gewoon onzin en contraproductief.

Zie ook:
YouTube: German WWI Trench Armor at RIA

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Meer info over de paarden in BF1:

https://www.battlefield.c...-gamescom-horses-8162016-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Witte8
  • Laatst online: 09-11-2022
Geschiedenis is geweldig interessant, maar willen we niet gewoon een leuke game? Battlefield is toch nooit een team based militaire fps simulator geweest?

Ik vind het juist leuk die vrijheden en ze geven me niet de indruk dat ik iets mis van fun aan een setting. Ik vraag me af of misschien vanuit je opleiding interesse in geschiedenis die "vrijheden"je niet altijd zullen blijven storen? ( mijn opmerkingen zijn goed bedoeld hè )

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Gast, ga gewoon lekker Verdun doen als je WW1 realism wilt doen... Pffff |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:48
falcon123 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:26:
Meer info over de paarden in BF1:

https://www.battlefield.c...-gamescom-horses-8162016-

Throttle up in a car in front of a cliff’s edge and you're going to go right over, but head towards the same cliff on a horse, and you expect the horse to get scared and refuse to go further. It may be brave and loyal, but it will not lightly jump towards its own death.
Yay ik zie het al voor me, zit je in volle sprint, wilt je paard niet springen over een 5 cm hoog obstakel. :+ :P

Ik heb zin in beta iig, enige waar ik mijn vraagtekens bij heb zijn die elite-soldiers.
Pagina: 1 ... 16 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.