HDR is wat overdreven aanwezig inderdaad. En het afsluiten is ook een standaard probleem bij DICE alpha's 
Met BF3 en BF4 deed de alpha dat ook.
Met BF3 en BF4 deed de alpha dat ook.
Ahja, die was ik ook nog vergeten. Het lijkt wel alsof de zon van alle kanten schijnt. Want als je door elk raam/deur kijkt wordt je direct verblind door de zon..Cartman! schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:09:
[...]
Heb ik ook steeds ja.
De grootste ergenis in-game vind ik de enorme hoeveelheid vlekken van de zon als je die richting op kijkt, dat is zwaar overdreven imo. Bij Hardline had je dat alleen als je echt richting de zon keek maar hier is t gewoon standaard al aanwezig lijkt t.
PSN: Curvaa_
Verwijderd
Die vlekken had je ook in de BF4 beta. Is er toen uitgehaald.Cartman! schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:09:
[...]
Heb ik ook steeds ja.
De grootste ergenis in-game vind ik de enorme hoeveelheid vlekken van de zon als je die richting op kijkt, dat is zwaar overdreven imo. Bij Hardline had je dat alleen als je echt richting de zon keek maar hier is t gewoon standaard al aanwezig lijkt t.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yxuMcjFAYOk]Rivanov schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:31:
Top!! Zou dus betekenen dat ik met m'n 970 nog gewoon veilig zit voor Battlefield 1 op Ultra.
Na de eerste minuten vallen mij op:Werelds schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:44:
[...]
[video]
Alles op High, wel zonder OC op m'n 970, want ik wilde NZXT CAM eens uitproberen voor de overlay, maar dan kan Afterburner niet draaien (en CAM zit nog niet op het nodige niveau qua overklokken)
Was niet helemaal gefocust dus ik mis van alles, maar je krijgt zo wel een idee van de framerate
Dat moet haast wel een bug zijn, vandaar dat ik er ook even aandacht aan besteedFonta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:27:
De supernova uit BF3 is inderdaad terug.
Kleine afstand? Zo klein is de afstand niet, althans als je het over het stuk hebt waar ik rechts in de tank zit en richting B schiet. Ik ben geen historicus, maar ik kan me voorstellen dat die spread best kan kloppen. Ik zit er eerlijk gezegd niet mee, want in voorgaande BF games kon je gewoon snipen met die dingen.Sidegun op de tank is absoluut niet accuraat op een kleine afstand.
Ah, nee. Alleen ik ga daar dood, tank rijdt gewoon verderVan 68% tank health naar 0% met 1 schot van de andere tank.
Is nog wel meer van dat soort ongein; de palen die her en der staan zijn ook bijzonder sterkGeen damage aan voertuig als je een gat in de muur rijd, maar wel als je tegen een gebouw aan rijd.
Classic BF toch?Als je een muurtje opklimt en er staat een plant dan stuiter je terug LOL
Deze dude die rechtop blijft staan na je kill met de shotgun: https://i.imgur.com/nAvtae3.png
Altijd.Zag ook dat je MSAA hebt aanstaan. Dat is sowieso een enorme performance hit.
Thanks! Dat moet dan wel goedkomen op mijn pc. Zeker als ze nog aan de performance gaan werkenWerelds schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:44:
[...]
[video]
Alles op High, wel zonder OC op m'n 970, want ik wilde NZXT CAM eens uitproberen voor de overlay, maar dan kan Afterburner niet draaien (en CAM zit nog niet op het nodige niveau qua overklokken)
Was niet helemaal gefocust dus ik mis van alles, maar je krijgt zo wel een idee van de framerate
Die bug heeft Battlefront op het moment ook nog steeds. Hopelijk fixen ze dat nog wel voor de release. Heel erg is het niet maar het ziet er ook niet geweldig uitFonta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Deze dude die rechtop blijft staan na je kill met de shotgun: https://i.imgur.com/nAvtae3.png
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
PSN: Curvaa_
Zooo, alsof je soms naar een film zit te kijken. Is dit een mode dat je zonder HUD kunt spelen?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dit is natuurlijk relatief.. Sure het zal vast wel te spelen zijn.. in 8 bit graphics?Asgaro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:25:
Ik realiseer me net dat het zou kunnen dat mijn graphics kaart wat moeite zal hebben met Battlefield One![]()
AMD Radeon 6950 1GB.
Iemand die met vrij oude card met maar 1GB VRAM een van volgende shitgames heeft gespeeld:
- BF 4
- BF Hardline
- Star Wars Battlefront
Is de engine wat optimized genoeg? Voor de rest is mijn systeem nog in orde (Intel i5 3570K met automatic OS door motherboard. 8GB RAM. Enkel SSDs.)
Heb helemaal geen zin om een nieuwe card te kopen...
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 11-07-2016 14:04 ]
Ik hou wel van pixel styled indie games, dus misschien hou ik expres deze card wel...poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:43:
[...]
Dit is natuurlijk relatief.. Sure het zal vast wel te spelen zijn.. in 8 bit graphics?![]()
Maar serieus, ik denk dat je een iets zwaarder kaartje gaat moeten aanschaffen als je een beetje van het spel wil genieten
(of straks gewoon de PS4 Neo halen, ben je gewoon van t gekloot af)
Verwijderd
BF1 gaat waarschijnlijk toch kut worden, hoef je ook geen nieuwe graka te kopen.Asgaro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Ik hou wel van pixel styled indie games, dus misschien hou ik expres deze card wel...![]()
PixelField One, here I come.
Mijn laptop met een GT720m 2GB haalt Battlefield 4 en Battlefront op 720p met de resolution scale flink omlaag op 30fps.Asgaro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:25:
Ik realiseer me net dat het zou kunnen dat mijn graphics kaart wat moeite zal hebben met Battlefield One![]()
AMD Radeon 6950 1GB.
Iemand die met vrij oude card met maar 1GB VRAM een van volgende shitgames heeft gespeeld:
- BF 4
- BF Hardline
- Star Wars Battlefront
Is de engine wat optimized genoeg? Voor de rest is mijn systeem nog in orde (Intel i5 3570K met automatic overclock door motherboard. 8GB RAM. Enkel SSDs.)
Heb helemaal geen zin om een nieuwe card te kopen...
[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 11-07-2016 15:12 ]
Wij begrijpen elkaarVerwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:00:
[...]
BF1 gaat waarschijnlijk toch kut worden, hoef je ook geen nieuwe graka te kopen.
Haha, FPS drops ken ik: ten tijde van BF3 had ik nog een nVidia 8800GTX (Was een beest bij aanschaf maar voor BF3 al wat te oud). Volle 64 players servers werd lastig qua drops, maar het lukte wel nog met alles op Low en kon 1080p behouden.raiders schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:10:
[...]
Mijn laptop met een GT720m 2GB haalt Battlefield 4 en Battlefront op 720p met de resolution scale flink omlaag op 30fps.
Dat is geen aanrader! De resolutie wordt er zo slecht van dat elke enemy een eruit ziet als een paar pixels. Van lange afstand is niks meer te zien. En bij elke explosie die groter is dan een granaat krijg je een fps drop
Tsja dat kan..Yvanandel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:36:
Nu een paar uur de alpha gespeeld maar het trekt me toch niet echt. Had ontzettend veel zin in de game maar dat is nu dus toch ook wel wat minder geworden.
Het ziet er allemaal ontzettend mooi uit en toch speelt het best lekker, maar op 1 of andere manier weet het me toch niet echt te boeien. Ik merk dat ik na 2 potjes spelen het alweer aardig zat ben en daarom ook gewoon snel wat anders ga doen.
Ik krijg gewoon niet dat ouderwetse "battlefield gevoel".
Van mij mogen ze de menu's ook nog wel even flink aanpassen. Vind dit totaal niet passen, net zoals de vrouwenstem.
Thnx voor je nuttige feedback en goed onderbouwde kritiek. Ik denk dat CoD meer iets voor jou is dan.
[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 11-07-2016 15:45 ]
Verwijderd
Graag ook dan even alle oneliners quoten waarin staat 'dit gaat echt vet worden'. Wel heel makkelijk zo.poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Tsja dat kan..
Ik heb t tegenovergestelde, na ongeveer 40 (?) uur, bijna level 60![]()
Ik vind t juist heel erg "Battlefield" en de setting is helemaal mijn smaak.. maarja dat is natuurlijk erg persoonlijk.
[...]
Thnx voor je nuttige feedback en goed onderbouwde kritiek. Ik denk dat CoD meer iets voor jou is dan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2016 15:53 ]
Je mag ook negatief zijn maar dergelijke oneliners voegen niets van waarde toe aan dit topic.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:51:
[...]
Graag ook dan even alle oneliners quoten waarin staat 'dit gaat echt vet worden'. Wel heel makkelijk zo.
Oh wacht, vergeten dat je alleen positief mag zijn in dit topic.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nou ja dit is een Battlefield 1 topic dus het is vrij logisch dat er mensen naartoe komen die enthousiast zijn over de game xDVerwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:51:
[...]
Graag ook dan even alle oneliners quoten waarin staat 'dit gaat echt vet worden'. Wel heel makkelijk zo.
Een 6870 xfx black edition deed eenvoudig minimaal 75+ fps op 1440 x 900 met BF3, uiteraard met de settings op zo low mogelijk en config tweaks voor nog meer fps. Een opgefokte 280X haalt makkelijk stabiel en minimaal 150 fps op 1080 p in zowel hardline als BF4. Veel verder dan dat kom ik niet qua referentie voor je.poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:43:
[...]
Dit is natuurlijk relatief.. Sure het zal vast wel te spelen zijn.. in 8 bit graphics?![]()
Maar serieus, ik denk dat je een iets zwaarder kaartje gaat moeten aanschaffen als je een beetje van het spel wil genieten
(of straks gewoon de PS4 Neo halen, ben je gewoon van t gekloot af)
In dit filmpje hebben ze het erover.. van laag naar hoogA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:59:
[...]
Een 6870 xfx black edition deed eenvoudig minimaal 75+ fps op 1440 x 900 met BF3, uiteraard met de settings op zo low mogelijk en config tweaks voor nog meer fps. Een opgefokte 280X haalt makkelijk stabiel en minimaal 150 fps op 1080 p in zowel hardline als BF4. Veel verder dan dat kom ik niet qua referentie voor je.
Maar ik heb dan nog nooit een mp shooter gespeeld met iets anders de uiterste minimale grafische settings muv draw distance of andere zaken die echt nadeel geven dus geen idee wat haalbaar is met hogere settings.
Ik ben ook wel benieuwd hoe BF1 er uit ziet op de laagste settings, alle streamers/youtubers geven voornamelijk 4k ultra settings video's uit en dat is me veel te glimmend en onoverzichtelijk, de input lag nog daargelaten.
Nouja dat is gewoon onzin. Het gaat om de manier waarop, helemaal niet dat je negatief bent.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:51:
[...]
hahahahaha objective Cupcake, Dorrito en Enchillada
[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2016 12:21 ]
Verwijderd
Ik ben iig zeker BF fan. Dat komt wel vooral door 1942, BFV en BF2. Dat waren ijzersterke games. Daarom geef ik in principe ook elke nieuwe game een kans. Hardline is tot nu toe de enige die ik niet gekocht heb (beta wel gespeeld, maar was kut).Stewie! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:15:
De game is nog niet uit, en ze hebben het spel nog niet gespeeld, maar de tweakers die in de afgelopen jaren zich in het BF3, BF4, Hardline én Battlefront topic constant negatief uitlaten zijn ook alweer hier te vinden?
Zijn ze niet stiekem enorm fan van deze franchise dat ze zoveel erover schrijven
Volgens mij vooral heel veel personen die de vorige games een paar uur hebben gespeeld en alleen alle negatieve publiciteit hebben onthouden. Ze hebben dus niet door dat de game gewoon erg goed is, vooral na alle patches n.a.v. de CTE.Stewie! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:15:
De game is nog niet uit, en ze hebben het spel nog niet gespeeld, maar de tweakers die in de afgelopen jaren zich in het BF3, BF4, Hardline én Battlefront topic constant negatief uitlaten zijn ook alweer hier te vinden?
Zijn ze niet stiekem enorm fan van deze franchise dat ze zoveel erover schrijven
Dat klinkt al heel andersVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:53:
[...]
Ik ben iig zeker BF fan. Dat komt wel vooral door 1942, BFV en BF2. Dat waren ijzersterke games. Daarom geef ik in principe ook elke nieuwe game een kans. Hardline is tot nu toe de enige die ik niet gekocht heb (beta wel gespeeld, maar was kut).
Dat geldt waarschijnlijk voor de meesten hier die wat negatief zijn. We zien de potentie, maar die wordt er niet (meer) uitgehaald. En dat is jammer.
Vooralsnog blijf ik met een kritische blik kijken waar BF1 naartoe gaat. Hopelijk pakt het goed uit, we zullen het zien.
En nogmaals: probeer andersom ook eens wat gematigd te zijn in je positiviteit totdat je het spel daadwerkelijk gespeeld hebt.
Haha, zo zat ik ook al te denken, maar ik ga misschien beter gewoon helemaal niks meer volgen, anders is de hele game al verpest als ik hem aan het spelen benRoyK schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:35:
Het is tijd voor nieuw content. Ik heb de beelden op deze map nu wel gezien. Het begin zelfs te vervelen
Hij is alleen wat "negatief" over bepaalde aspecten. Allemaal kleine dingen die volgens mij stuk voor stuk aan te passen zijn voor de definitieve versie.poor Leno schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:08:
hahahahaha objective Cupcake, Dorrito en Enchillada![]()
![]()
(die gaan we erin houden)
Maar eigenlijk, wat is zn kritiek nu echt? Hij heeft t niet over grote problemen toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Krilo_89 op 12-07-2016 16:41 ]
Nou, nee het NATO spellingsalfabet zoals in BF4 is nieuwer.Krilo_89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:33:
[...]
Hij is alleen wat "negatief" over bepaalde aspecten. Allemaal kleine dingen die volgens mij stuk voor stuk aan te passen zijn voor de definitieve versie.
- De objective namen zijn idd nogal raar, die namen zijn volgens mij al 100 jaar hetzelfde, dus waarom nu anders?
[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 12-07-2016 16:40 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Alpha, Bravo, Charlie al 100 jaar gebruikt wordt, dus waarom nu niet. Nu ik het teruglees, staat het er nogal raarsteveman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:39:
[...]
Nou, nee het NATO spellingsalfabet zoals in BF4 is nieuwer.
Wikipedia: NATO phonetic alphabet
Zie prior alphabets
[ Voor 9% gewijzigd door Krilo_89 op 12-07-2016 16:44 ]
[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2016 16:42 ]
Maar dat is dus letterlijk niet waar!Krilo_89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:41:
[...]
Je ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Alpha, Bravo, Charlie al 100 jaar gebruikt wordt, dus waarom nu niet. Nu ik het teruglees, staat het er nogal raar
Ik lees nu het bericht van SmokingCrop, en daar staan inderdaad Apples, Duff etc. in.
sorrie
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2016 18:28 ]
[ Voor 8% gewijzigd door raiders op 12-07-2016 18:41 ]
Allemaal ook wat aangedikt om een leuke video te maken. Mijn ervaringen met de AlphaKrilo_89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:33:
[...]
Hij is alleen wat "negatief" over bepaalde aspecten. Allemaal kleine dingen die volgens mij stuk voor stuk aan te passen zijn voor de definitieve versie.Als alle kleine "muggen zift" puntjes aangepakt worden, heb je een redelijk solide game waar een hoop mensen plezier van gaan beleven. Het voornaamste wat aangepakt moet worden is de tankwapen, die te sterk is en de tank zelf.
- Tank is goddelijk en zorgt ervoor dat je altijd bovenaan met punten staat
- Bajonet sprint met kill is random wanneer je op elkaar afkomt
- Tankwapen is als een noobtube in COD
- Snipen is niet zo effectief als gehoopt
- De objective namen zijn idd nogal raar. Waarom de namen veranderen die al 100 jaar hetzelfde zijn?
- De karakters zien er gek uit?
- Schep die niet kan scheppen?
- Heroine spuit is beter dan schep of bajonet
- Animaties van herladen, in/uit stappen
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het volledig met je eensJan de Olde schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:32:
[...]
Allemaal ook wat aangedikt om een leuke video te maken. Mijn ervaringen met de Alpha.
Ik denk echt dat Battlefield liefhebbers in het algemeen tevreden zullen zijn met BF1, ik heb in ieder geval erg veel plezier met de Alpha en weet nu al zeker dat ik hem ga kopen.
Ik begrijp je volledig, ik bedoelde het ook meer als bevestiging dat de maker van de video inderdaad zat te muggenziften.Krilo_89 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:48:
[...]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het volledig met je eens. Kan helaas geen Alpha spelen, maar van alle filmpjes die ik zie, krijg ik er wel zin in.
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 14-07-2016 18:18 ]
Geven ze nog steeds keys uit eigenlijk?poor Leno schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:33:
Zojuist aangekondigd: De Alpha duurt tot 18 juli 19:00 (of 18:00) onze tijd
Nee. Er zijn 2 waves geweest.SmokingCrop schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:47:
[...]
Geven ze nog steeds keys uit eigenlijk?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Betekent dat automatisch dat dan ook de beta begint? Of gaan ze eerst weer even sleutelen?poor Leno schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:33:
Zojuist aangekondigd: De Alpha duurt tot 18 juli 19:00 (of 18:00) onze tijd
Steam/Discord: Flimovic
Beta zal wel begin september worden.Flimovic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:33:
[...]
Betekent dat automatisch dat dan ook de beta begint? Of gaan ze eerst weer even sleutelen?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
[ Voor 70% gewijzigd door Aramiss op 15-07-2016 09:50 ]
Aramiss schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:31:
Als ze slim zijn doen ze dat. Je mag aannemen dat er gesleuteld wordt aan de Alpha zodat de Beta vloeiend loopt.
Er mogen nog wel wat zaken worden aangepakt. Heb de Alpha nog geen uur kunnen spelen maar een aantal dingen zouden ze al moeten aanpakken:
- de gezondheidsmeter boven het hoofd van tegenstanders en teamgenoten vind ik niet heel handig. Het is te groot en het leidt enorm af.
- Zo ook de grote pictogrammen maar dat ligt in het verlengde
- Ik heb een bayonet kill gemaakt maar dat was eerder toeval dan voorbedacht. Voegt nog te weinig toe.
- We lopen met een schep op ander steekachtig wapen. Hoezo kan ik geen kuiltje graven? Dat was toch het hele probleem bij WW1. Een loopgraven oorlog en in WW2 zijn er tal van kuilen gegraven als cover.
- Het is een Battlefield game maar ik heb het idee dat ze het makkelijker / toegankelijker hebben willen maken. En dat vind ik niet bepaald een goede ontwikkeling.
Jan de Olde schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:49:
[...]
- De gezondheidsmeter boven het hoofd was mij zelf eerlijk gezegd nog niet opgevallen dus persoonlijk vond ik het niet zo storendl
- Bayonet kills - Het was in het begin van de alpha nog niet zo'n issue maar ik word steeds vaker door bajonet aanvallen gedood, gisteren wel 5x op een avond. Ik vrees dat dit echt een ding gaat worden als het spel straks uit is. Ook de counter knife optie van BF4 zit er niet meer in helaas
- De Schep - Zit jij echt te wachten op een BF waar spelers over de hele map ingegraven zitten te campen!???? Ik moet er niet aan denken!!!
- Ik heb 650 uur BF4 erop zitten en een weekje alpha - Ik heb absoluut NIET het idee dat BF1 toegankelijker is, eerder het tegenovergestelde. Wat ik niet verkeerd vind hoor, ik heb erg veel plezier met de alpha, maar het gedrag van de wapens is oneindig veel gecompliceerder dan bijvoorbeeld een BO3 of Destiny en met alleen de kale vizieren die soms behoorlijk obstructief zijn is het er zeker niet makkelijker op geworden tov BF4.
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 15-07-2016 11:22 ]
- Hij was je niet opgevallen? Dat ding flasht constant in beeld. Ik kijk alleen maar naar icoontjes en baseer daarop welke poppetjes ik neerknal. Dat maakt het spel veel te toegankelijk en te makkelijk. Ik wil niet weten wat de tegenpartij heeft als health.Jan de Olde schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:49:
[...]
- De gezondheidsmeter boven het hoofd was mij zelf eerlijk gezegd nog niet opgevallen dus persoonlijk vond ik het niet zo storendl
- Bayonet kills - Het was in het begin van de alpha nog niet zo'n issue maar ik word steeds vaker door bajonet aanvallen gedood, gisteren wel 5x op een avond. Ik vrees dat dit echt een ding gaat worden als het spel straks uit is. Ook de counter knife optie van BF4 zit er niet meer in helaas
- De Schep - Zit jij echt te wachten op een BF waar spelers over de hele map ingegraven zitten te campen!???? Ik moet er niet aan denken!!!
- Ik heb 650 uur BF4 erop zitten en een weekje alpha - Ik heb absoluut NIET het idee dat BF1 toegankelijker is, eerder het tegenovergestelde. Wat ik niet verkeerd vind hoor, ik heb erg veel plezier met de alpha, maar het gedrag van de wapens is oneindig veel gecompliceerder dan bijvoorbeeld een BO3 of Destiny en met alleen de kale vizieren die soms behoorlijk obstructief zijn is het er zeker niet makkelijker op geworden tov BF4.
• ik zal vanavond nog eens op die icoontjes lettenpoor Leno schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
[...]
- Voor mij zijn de kleurige icoontje te kinderlijk, groot en niet in de stijl van het spel.
- De bayonetkills zijn imo een erg leuke toevoeging.. Leuk om te doen, irritant om te overkomen. Ik denk dat het wel mee zal vallen, een goed getimede is best lastig soms en regelmatig zie je spelers er kats langsvliegen als je op tijd een stap opzij doet of draait.. en dan ze in de rug schieten.
![]()
Maar ik moet wel zeggen dat het nog aangepast moet worden dat je ze beter hoort aankomen en dat de schreeuw eerder begint- Dat schepje zou wel handig zijn als je in t open veld onder vuur komt.. om bijv snel een klein 'muurtje' te maken om nog iets van bescherming te hebben.
- Ik heb 1300 BF4 uur en volgens mij meer dan 60 in BF1 (level 71!
) en ondertussen merk ik het verschil niet meer. In t begin is wennen ja, maar op een gegeven moment speelt het gewoon als BF4.
Het gaat er wat mij betreft niet om wie het meest uren in BF4 heeft zitten hoor, was gewoon om aan te geven dat ik in ieder geval genoeg uren in BF4 heb zitten om daar een mening over te vormen en de helft is nog steeds meer dan genoegAramiss schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:31:
[...]
- Hij was je niet opgevallen? Dat ding flasht constant in beeld. Ik kijk alleen maar naar icoontjes en baseer daarop welke poppetjes ik neerknal. Dat maakt het spel veel te toegankelijk en te makkelijk. Ik wil niet weten wat de tegenpartij heeft als health.
- Geen counterknife optie is natuurlijk debiel want je maakt daardoor geen schijn van kans
- De hele map ingegraven worden geeft je wel de kans om de grote velden over te steken want tot op heden hebben wapens nogal een aardige range. En kom op iemand die campt daar heb ik echt geen problemen mee. Nu met het nieuwe spottingsysteem maak je als aanvallende flanker veel meer kans. Ik ga van mijzelf uit en dat is een aanvallende speler die deaths niet interessant vind.
- Het spel is toegankelijker gemaakt en ik begrijp dat je aangeeft dat je 650 uur in BF4 hebt gestoken, daarentegen heb ik de helft zitten in BF4 en kan ik het spelletje wel redelijk (dat zullen hier meerdere beamen). BF4 is lastiger dan BF1 want je krijgt nu veel meer info over tegenstanders dan daarvoor. Daarbij lijkt het of de wapens ook meer impact maken. Om een indicatie te geven, ik speel 1 ronde solo en sta bovenaan. Dat had ik met BF4 niet zo gemakkelijk gekund (daarbij aangevende dat ik niks met vehicles kan).
Er gaat nog veel aangepast worden en hopelijk wordt het daardoor minder toegankelijk dan op dit moment.
Het komt denk ik omdat er geen silencers in het spel zitten en dat het lijkt of iedereen met een kanon schiet.Jan de Olde schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:00:
[...]
Het gaat er wat mij betreft niet om wie het meest uren in BF4 heeft zitten hoor, was gewoon om aan te geven dat ik in ieder geval genoeg uren in BF4 heb zitten om daar een mening over te vormen en de helft is nog steeds meer dan genoeg
Dat ingraven zie ik echt niet zitten en betwijfel of ze dat ooit gaan doen dus waarschijnlijk zullen we het nooit weten.
Ik vind BF1 vooralsnog helemaal niet toegankelijker dan BF4, ja ik heb tijdens de Alpha ook wel eens bovenaan gestaan terwijl ik gewoon maar wat zat te klooien, maar dat zegt volgens mij meer over de andere spelers die op dat moment spelen. Ik merkt dat dit de laatste dagen steeds moeilijker wordt nu er meer spelers die blijkbaar niet overdag hoeven te werkenIk sta bij BF4 overigens ook regelmatig boven aan de score lijst terwijl ik solo speel, maar dan wel van het verliezende team
.
Hoezo krijg je nu veel meer info over de speler dan BF4? Spotten in BF4 is veel makkelijker en 1x schieten zonder silencer en je staat gelijk op de map!? En daarbij geeft het spel zelf ook nog eens hints "There is a sniper positioned to your south" etc.
Het verbaast me oprecht dat je dat vind, maar ieder zo zijn ervaring en mening
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
BF4 login lukt ook niet, server trouble waarschijnlijkJackal131 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:48:
Wilde net nog even weer spelen, maar krijg de hele tijd "Not logged in"... Vanmiddag niks geen problemen gehad.
Meer mensen hier last van? Kan namelijk niets vinden over onderhoud aan de servers.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 16-07-2016 22:58 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
[ Voor 48% gewijzigd door jagermeister op 17-07-2016 20:50 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat ziet er fan-tas-tisch uit. Dat is een beleving van de game die ik nog niet eerder heb gezien, en wat ik ook graag met BF4 doe.
Beetje prijzige setup wel:RoyK schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:00:
[...]
Dat ziet er fan-tas-tisch uit. Dat is een beleving van de game die ik nog niet eerder heb gezien, en wat ik ook graag met BF4 doe.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat is niet voor iedereen weg gelegd, al zullen er genoeg zijn die deze specs benaderen of overtreffen. En een tandje minder in settings zal de game denk ik niet met mega stappen achteruit trekken. De beleving, zoals ik die in deze video ziet is naar mijn inzicht - dé way to play it!jagermeister schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:38:
[...]
Beetje prijzige setup wel:
- Intel Core i7 4790k @4.8Ghz
- SLI EVGA GTX 980's
- 480gb Hyper X Savage SSD
- 2TB Seagate Barracuda
- 128gb SSD from Sandisk
- 8GB Corsair Vengence
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Er zijn inderdaad veel voertuigen in conquest. En op dit moment nog geen squads die gemakkelijk voertuigen kapot maken. Hopelijk maken ze dat in de Beta beter. Elke vlag krijgt bijna een voertuig.Ricloo86 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:02:
De alpha via een vriend van mij kunnen spelen en ik vind het zeker de moeite.
Soms vind ik de overkill aan vtg en air wel teveel van het goede.
Moet het dan geen gePREïncarneerde Rambo zijn in dit geval?Aramiss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:02:
[...]
Er zijn inderdaad veel voertuigen in conquest. En op dit moment nog geen squads die gemakkelijk voertuigen kapot maken. Hopelijk maken ze dat in de Beta beter. Elke vlag krijgt bijna een voertuig.
Ik ben persoonlijk daar geen fan van maar dat komt omdat ik ook echt slecht ben in voertuigen. Wat wel heel mooi gedaan is, is dat objective spelen loont door veel meer punten te krijgen dan spelers die een gereïncarneerde rambo zijn.
Steam/Discord: Flimovic
Is dit nu alleen NoHUD of ook colour correction eroverheen?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heel scherpFlimovic schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:43:
[...]
Moet het dan geen gePREïncarneerde Rambo zijn in dit geval?
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 18-07-2016 17:53 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq