Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-10 13:27
HDR is wat overdreven aanwezig inderdaad. En het afsluiten is ook een standaard probleem bij DICE alpha's :P

Met BF3 en BF4 deed de alpha dat ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Cartman! schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Heb ik ook steeds ja.

De grootste ergenis in-game vind ik de enorme hoeveelheid vlekken van de zon als je die richting op kijkt, dat is zwaar overdreven imo. Bij Hardline had je dat alleen als je echt richting de zon keek maar hier is t gewoon standaard al aanwezig lijkt t.
Ahja, die was ik ook nog vergeten. Het lijkt wel alsof de zon van alle kanten schijnt. Want als je door elk raam/deur kijkt wordt je direct verblind door de zon..

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Heb ik ook steeds ja.

De grootste ergenis in-game vind ik de enorme hoeveelheid vlekken van de zon als je die richting op kijkt, dat is zwaar overdreven imo. Bij Hardline had je dat alleen als je echt richting de zon keek maar hier is t gewoon standaard al aanwezig lijkt t.
Die vlekken had je ook in de BF4 beta. Is er toen uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waren het maar gewone lens/sun flares.. Het zijn bij gewoon een heleboel flare-rechthoekjes :/ (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, die rechthoekjes bedoel ik over t gehele oppervlakte van t scherm :{

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Antwoord van Dice op een van de meest gestelde vragen :)

Thank you for the feedback!
I understand many of you have pointed out the strafe to strafe movement being too fast. We are currently reviewing the strafe from side to side and how quickly you are able to do so.
There's also a 'bug' with how changes to the FOV slider renders your 1st person character that will further increase the sense of speed that we are looking into.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Rivanov schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:31:
Top!! Zou dus betekenen dat ik met m'n 970 nog gewoon veilig zit voor Battlefield 1 op Ultra. :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yxuMcjFAYOk]

Alles op High, wel zonder OC op m'n 970, want ik wilde NZXT CAM eens uitproberen voor de overlay, maar dan kan Afterburner niet draaien (en CAM zit nog niet op het nodige niveau qua overklokken) :)

Was niet helemaal gefocust dus ik mis van alles, maar je krijgt zo wel een idee van de framerate :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Werelds schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:44:
[...]

[video]

Alles op High, wel zonder OC op m'n 970, want ik wilde NZXT CAM eens uitproberen voor de overlay, maar dan kan Afterburner niet draaien (en CAM zit nog niet op het nodige niveau qua overklokken) :)

Was niet helemaal gefocust dus ik mis van alles, maar je krijgt zo wel een idee van de framerate :P
Na de eerste minuten vallen mij op:
De supernova uit BF3 is inderdaad terug.
Sidegun op de tank is absoluut niet accuraat op een kleine afstand.
Van 68% tank health naar 0% met 1 schot van de andere tank.
Geen damage aan voertuig als je een gat in de muur rijd, maar wel als je tegen een gebouw aan rijd.
Als je een muurtje opklimt en er staat een plant dan stuiter je terug LOL
Deze dude die rechtop blijft staan na je kill met de shotgun: https://i.imgur.com/nAvtae3.png

DICE heeft nog wel wat te doen...

Zag ook dat je MSAA hebt aanstaan. Dat is sowieso een enorme performance hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Braddock512
July 8, 2016 7:28PM
Recently, the NDA was lifted from the Battlefield 1 Closed Alpha, allowing participants to discuss and share screens/videos from the game with friends and communities on various social channels. However, the current Closed Alpha builds for PlayStation 4 and Xbox One do not support sharing and game capture features. Due to development time required we will not be enabling sharing and game capture on consoles. Worry not, this feature will be available for console players at launch.
Although you cannot natively share or capture content from a console during the Closed Alpha, you are still encouraged to share and record by other methods, such as using an external capture device. We recommend the easy-to-use Elgato HD 60 S for high-quality capture and streaming, https://www.elgato.com/en/gaming/game-capture-hd60-s.
We’re excited to have you in the Battlefield 1 Closed Alpha, and appreciate the continued feedback and suggestions you’ve provided thus far. Please continue to provide your feedback on the private Closed Alpha Forums.
Thank you for your patience and understanding.
-The teams at EA/DICE

Jammer ik had graag wat op willen nemen maar ik ga er niet speciaal een capture card voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Fonta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:27:
De supernova uit BF3 is inderdaad terug.
Dat moet haast wel een bug zijn, vandaar dat ik er ook even aandacht aan besteed :P

Wel is HDR in z'n algemeen iets te nadrukkelijk aanwezig. Het is dat ik op een VA monitor speel en m'n contrast dus hoog genoeg is om nog iets te zien, maar ik kan me voorstellen dat op een TN paneeltje het verdomd lastig is als je uit een gebouw komt.
Sidegun op de tank is absoluut niet accuraat op een kleine afstand.
Kleine afstand? Zo klein is de afstand niet, althans als je het over het stuk hebt waar ik rechts in de tank zit en richting B schiet. Ik ben geen historicus, maar ik kan me voorstellen dat die spread best kan kloppen. Ik zit er eerlijk gezegd niet mee, want in voorgaande BF games kon je gewoon snipen met die dingen.

Nee, neem dan het "flak cannon" voor de bestuurder van de tank. Daarmee kun je over 100m nog accuraat schieten.
Van 68% tank health naar 0% met 1 schot van de andere tank.
Ah, nee. Alleen ik ga daar dood, tank rijdt gewoon verder :)

Bijrijders kunnen nog steeds doodgeschoten worden. Als tank piloot ben ik overigens nog niet als eerste doodgegaan. Altijd met de tank zelf.

Tank gevechten zijn nu een stuk interessanter. Je kunt namelijk gewoon de tracks kapot schieten en dan uit het schot bereik van de tegenstander rijden omdat turrets maar binnen een hoek van 90 graden kunnen draaien.
Geen damage aan voertuig als je een gat in de muur rijd, maar wel als je tegen een gebouw aan rijd.
Is nog wel meer van dat soort ongein; de palen die her en der staan zijn ook bijzonder sterk :+
Als je een muurtje opklimt en er staat een plant dan stuiter je terug LOL
Deze dude die rechtop blijft staan na je kill met de shotgun: https://i.imgur.com/nAvtae3.png
Classic BF toch? :P

Vaulting is nog steeds even buggy als BF3 en BF4 helaas. Heel vaak dat ik denk dat ik een muurtje op kan komen en dan glijd ik er gewon vanaf.
Zag ook dat je MSAA hebt aanstaan. Dat is sowieso een enorme performance hit.
Altijd.

Ik heb een grafhekel aan FXAA, ik vind het een van de meest lelijke dingen die je aan kunt zetten omdat het een heel grof, onnauwkeurig algoritme is. Het doet anti-aliasing ja, maar het verpest ook alles dat geen AA nodig heeft. Met name textures worden enorm verpest. Dus als het kan, gebruik ik inderdaad het liefst MSAA met SMAA. Als er geen SMAA is dan gebruik ik MSAA met FXAA op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:31
Werelds schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:44:
[...]

[video]

Thanks! Dat moet dan wel goedkomen op mijn pc. Zeker als ze nog aan de performance gaan werken :)
Fonta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:27:
[...]

Die bug heeft Battlefront op het moment ook nog steeds. Hopelijk fixen ze dat nog wel voor de release. Heel erg is het niet maar het ziet er ook niet geweldig uit :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik vind de stationaire guns best sterk. Gisteren een paar tanks en wat losse soldaten kapot geschoten met een anti tank gun. Wel gaaf telkens die korte animatie op de gun te herladen.
In bf3/4 vond ik de stationaire guns erg matig, weinig meerwaarde, dat is nu wel anders. Zo zijn tanks ook niet direct te overheersend.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

C96 Carbine herladen als een baas

Afbeeldingslocatie: https://j.gifs.com/mZWJzA.gif

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Die knee-slide is erg leuk om te doen! Je kunt tijdens de slide ook naar links of naar rechts strafen. We hebben getest dat als je op elkaar af rent, je op die manier een bajonet charge kunt ontwijken (maar heel moeilijke timing) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 07:52
Zooo, alsof je soms naar een film zit te kijken. Is dit een mode dat je zonder HUD kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Optie in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Dat is wel rete vet

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fu heb je die optie ook op de PS4 anders switch ik liever naar de pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Niet alle HUD opties doen het overigens, met name de opacity opties lijken niets te doen.

Weer een korte sessie van mijn kant:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MMHcQMMET2Q]

Bijbehorend screenshot van MSI AB:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/3Y0x432q101L2t3T1x1c/msiab.jpg

Laagste framerate (heel stuk naar rechts van waar de marker staat) was 59 FPS deze keer. Frametime lijken ze heel goed onder controle te hebben, is behoorlijk stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:21

steveman

Comfortabel ten onder

Wel mooi natuurlijk zo'n hudloos scherm... maar nogal een nadeel als de rest het wel heeft!

Dit moet een spelmodus zijn... laten we die hardcore noemen! :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Ik realiseer me net dat het zou kunnen dat mijn graphics kaart wat moeite zal hebben met Battlefield One :')
AMD Radeon 6950 1GB.

Iemand die met vrij oude card met maar 1GB VRAM een van volgende shitgames heeft gespeeld:
- BF 4
- BF Hardline
- Star Wars Battlefront

Is de engine wat optimized genoeg? Voor de rest is mijn systeem nog in orde (Intel i5 3570K met automatic overclock door motherboard. 8GB RAM. Enkel SSDs.)

Heb helemaal geen zin om een nieuwe card te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:25:
Ik realiseer me net dat het zou kunnen dat mijn graphics kaart wat moeite zal hebben met Battlefield One :')
AMD Radeon 6950 1GB.

Iemand die met vrij oude card met maar 1GB VRAM een van volgende shitgames heeft gespeeld:
- BF 4
- BF Hardline
- Star Wars Battlefront

Is de engine wat optimized genoeg? Voor de rest is mijn systeem nog in orde (Intel i5 3570K met automatic OS door motherboard. 8GB RAM. Enkel SSDs.)

Dit is natuurlijk relatief.. Sure het zal vast wel te spelen zijn.. in 8 bit graphics? >:)

Maar serieus, ik denk dat je een iets zwaarder kaartje gaat moeten aanschaffen als je een beetje van het spel wil genieten :/

(of straks gewoon de PS4 Neo halen, ben je gewoon van t gekloot af :D)

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 11-07-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Dit is natuurlijk relatief.. Sure het zal vast wel te spelen zijn.. in 8 bit graphics? >:)

Maar serieus, ik denk dat je een iets zwaarder kaartje gaat moeten aanschaffen als je een beetje van het spel wil genieten :/

Ik hou wel van pixel styled indie games, dus misschien hou ik expres deze card wel... >:)
PixelField One, here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:12:
[...]

Ik hou wel van pixel styled indie games, dus misschien hou ik expres deze card wel... >:)
PixelField One, here I come.
BF1 gaat waarschijnlijk toch kut worden, hoef je ook geen nieuwe graka te kopen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Asgaro schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:25:
AMD Radeon 6950 1GB.

- BF 4
- BF Hardline
- Star Wars Battlefront

Is de engine wat optimized genoeg? Voor de rest is mijn systeem nog in orde (Intel i5 3570K met automatic overclock door motherboard. 8GB RAM. Enkel SSDs.)

Mijn laptop met een GT720m 2GB haalt Battlefield 4 en Battlefront op 720p met de resolution scale flink omlaag op 30fps.

Dat is geen aanrader! De resolutie wordt er zo slecht van dat elke enemy een eruit ziet als een paar pixels. Van lange afstand is niks meer te zien. En bij elke explosie die groter is dan een granaat krijg je een fps drop :P

[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 11-07-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-10 23:40
Nu een paar uur de alpha gespeeld maar het trekt me toch niet echt. Had ontzettend veel zin in de game maar dat is nu dus toch ook wel wat minder geworden.

Het ziet er allemaal ontzettend mooi uit en toch speelt het best lekker, maar op 1 of andere manier weet het me toch niet echt te boeien. Ik merk dat ik na 2 potjes spelen het alweer aardig zat ben en daarom ook gewoon snel wat anders ga doen.
Ik krijg gewoon niet dat ouderwetse "battlefield gevoel".

Van mij mogen ze de menu's ook nog wel even flink aanpassen. Vind dit totaal niet passen, net zoals de vrouwenstem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:00:
[...]

BF1 gaat waarschijnlijk toch kut worden, hoef je ook geen nieuwe graka te kopen. d:)b
Wij begrijpen elkaar :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P7Zl6VX.gif

raiders schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Mijn laptop met een GT720m 2GB haalt Battlefield 4 en Battlefront op 720p met de resolution scale flink omlaag op 30fps.

Dat is geen aanrader! De resolutie wordt er zo slecht van dat elke enemy een eruit ziet als een paar pixels. Van lange afstand is niks meer te zien. En bij elke explosie die groter is dan een granaat krijg je een fps drop :P
Haha, FPS drops ken ik: ten tijde van BF3 had ik nog een nVidia 8800GTX (Was een beest bij aanschaf maar voor BF3 al wat te oud). Volle 64 players servers werd lastig qua drops, maar het lukte wel nog met alles op Low en kon 1080p behouden.

Ik heb er niets op tegen om alles op Low te zetten. Ik hoop alleen dat m'n resolutie nog 1080p kan blijven om toch wat scherpte te behouden. ...Ook al ziet het er dan pixelated uit :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yvanandel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:36:
Nu een paar uur de alpha gespeeld maar het trekt me toch niet echt. Had ontzettend veel zin in de game maar dat is nu dus toch ook wel wat minder geworden.

Het ziet er allemaal ontzettend mooi uit en toch speelt het best lekker, maar op 1 of andere manier weet het me toch niet echt te boeien. Ik merk dat ik na 2 potjes spelen het alweer aardig zat ben en daarom ook gewoon snel wat anders ga doen.
Ik krijg gewoon niet dat ouderwetse "battlefield gevoel".

Van mij mogen ze de menu's ook nog wel even flink aanpassen. Vind dit totaal niet passen, net zoals de vrouwenstem.
Tsja dat kan..
Ik heb t tegenovergestelde, na ongeveer 40 (?) uur, bijna level 60 >:)

Ik vind t juist heel erg "Battlefield" en de setting is helemaal mijn smaak.. maarja dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:00:
[...]

BF1 gaat waarschijnlijk toch kut worden
Thnx voor je nuttige feedback en goed onderbouwde kritiek. Ik denk dat CoD meer iets voor jou is dan. :w

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 11-07-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:41:
[...]

Tsja dat kan..
Ik heb t tegenovergestelde, na ongeveer 40 (?) uur, bijna level 60 >:)

Ik vind t juist heel erg "Battlefield" en de setting is helemaal mijn smaak.. maarja dat is natuurlijk erg persoonlijk.

[...]

Thnx voor je nuttige feedback en goed onderbouwde kritiek. Ik denk dat CoD meer iets voor jou is dan. :w
Graag ook dan even alle oneliners quoten waarin staat 'dit gaat echt vet worden'. Wel heel makkelijk zo. |:(

Oh wacht, vergeten dat je alleen positief mag zijn in dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:51:
[...]
Graag ook dan even alle oneliners quoten waarin staat 'dit gaat echt vet worden'. Wel heel makkelijk zo. |:(

Je mag ook negatief zijn maar dergelijke oneliners voegen niets van waarde toe aan dit topic.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
[...]

Nou ja dit is een Battlefield 1 topic dus het is vrij logisch dat er mensen naartoe komen die enthousiast zijn over de game xD

Maar goed bij deze:

De rede waarom ik denk dat Battlefield 1 "zo vet" gaat worden is omdat ik eigenlijk wel toe ben aan een nieuwe style van spelen in een andere era. Een moderne setting spreekt me ook wel aan. Maar aangezien Battlefield 3, 4 (en Hardline) dat ook al zijn heb ik geen zin in een game die precies hetzelfde is.

Alleen de era maakt de game uiteraard niet geweldig maar zover ik gameplay heb gezien ziet het er gewoon uit als een klassieke Battlefield game in een ouderwets WW1 jasje wat ik een interessant en vernieuwend tijdperk vind :)

Het enige nadeel is dat ik wapens als de Famas en As-val altijd wel leuk vind om mee te spelen. Zulke wapen komen helaas niet terug :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Een 6870 xfx black edition deed eenvoudig minimaal 75+ fps op 1440 x 900 met BF3, uiteraard met de settings op zo low mogelijk en config tweaks voor nog meer fps. Een opgefokte 280X haalt makkelijk stabiel en minimaal 150 fps op 1080 p in zowel hardline als BF4. Veel verder dan dat kom ik niet qua referentie voor je.

Maar ik heb dan nog nooit een mp shooter gespeeld met iets anders de uiterste minimale grafische settings muv draw distance of andere zaken die echt nadeel geven dus geen idee wat haalbaar is met hogere settings.

Ik ben ook wel benieuwd hoe BF1 er uit ziet op de laagste settings, alle streamers/youtubers geven voornamelijk 4k ultra settings video's uit en dat is me veel te glimmend en onoverzichtelijk, de input lag nog daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ik hoop echt dat BF1 een super gave game wordt, maar ergens ben ik gewoon heel erg bang dat we te veel gehyped worden en het uiteindelijk een butt game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:59:
[...]

Een 6870 xfx black edition deed eenvoudig minimaal 75+ fps op 1440 x 900 met BF3, uiteraard met de settings op zo low mogelijk en config tweaks voor nog meer fps. Een opgefokte 280X haalt makkelijk stabiel en minimaal 150 fps op 1080 p in zowel hardline als BF4. Veel verder dan dat kom ik niet qua referentie voor je.

Maar ik heb dan nog nooit een mp shooter gespeeld met iets anders de uiterste minimale grafische settings muv draw distance of andere zaken die echt nadeel geven dus geen idee wat haalbaar is met hogere settings.

Ik ben ook wel benieuwd hoe BF1 er uit ziet op de laagste settings, alle streamers/youtubers geven voornamelijk 4k ultra settings video's uit en dat is me veel te glimmend en onoverzichtelijk, de input lag nog daargelaten.
In dit filmpje hebben ze het erover.. van laag naar hoog :) (ong 3.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zo, russianbadger heeft wel wat kritiek zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
We zullen het zien als we straks allemaal zelf kunnen spelen in de beta! Al vind ik dat hij best veel kleine zeur dingetjes heeft.

Maar goed ik ga nu ook wel een beetje full fanboy dat de game eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Dus ik moet wel een beetje uitkijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooow de Battlefield 1 PS4 graphics zien er strak uit voor een 350 euro console :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nouja dat is gewoon onzin. Het gaat om de manier waarop, helemaal niet dat je negatief bent.
Fonta schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:34:
Zo, russianbadger heeft wel wat kritiek zeg.

[video]
hahahahaha objective Cupcake, Dorrito en Enchillada _O- _O- _O-
(die gaan we erin houden :> )

Maar eigenlijk, wat is zn kritiek nu echt? Hij heeft t niet over grote problemen toch?

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2016 12:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

De game is nog niet uit, en ze hebben het spel nog niet gespeeld, maar de tweakers die in de afgelopen jaren zich in het BF3, BF4, Hardline én Battlefront topic constant negatief uitlaten zijn ook alweer hier te vinden?

Zijn ze niet stiekem enorm fan van deze franchise dat ze zoveel erover schrijven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:15:
De game is nog niet uit, en ze hebben het spel nog niet gespeeld, maar de tweakers die in de afgelopen jaren zich in het BF3, BF4, Hardline én Battlefront topic constant negatief uitlaten zijn ook alweer hier te vinden?

Zijn ze niet stiekem enorm fan van deze franchise dat ze zoveel erover schrijven 8)7
Ik ben iig zeker BF fan. Dat komt wel vooral door 1942, BFV en BF2. Dat waren ijzersterke games. Daarom geef ik in principe ook elke nieuwe game een kans. Hardline is tot nu toe de enige die ik niet gekocht heb (beta wel gespeeld, maar was kut).

Dat geldt waarschijnlijk voor de meesten hier die wat negatief zijn. We zien de potentie, maar die wordt er niet (meer) uitgehaald. En dat is jammer.

Vooralsnog blijf ik met een kritische blik kijken waar BF1 naartoe gaat. Hopelijk pakt het goed uit, we zullen het zien.

En nogmaals: probeer andersom ook eens wat gematigd te zijn in je positiviteit totdat je het spel daadwerkelijk gespeeld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:56
Stewie! schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:15:

Volgens mij vooral heel veel personen die de vorige games een paar uur hebben gespeeld en alleen alle negatieve publiciteit hebben onthouden. Ze hebben dus niet door dat de game gewoon erg goed is, vooral na alle patches n.a.v. de CTE.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Het is tijd voor nieuw content. Ik heb de beelden op deze map nu wel gezien. Het begin zelfs te vervelen :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Ik ben iig zeker BF fan. Dat komt wel vooral door 1942, BFV en BF2. Dat waren ijzersterke games. Daarom geef ik in principe ook elke nieuwe game een kans. Hardline is tot nu toe de enige die ik niet gekocht heb (beta wel gespeeld, maar was kut).

Dat geldt waarschijnlijk voor de meesten hier die wat negatief zijn. We zien de potentie, maar die wordt er niet (meer) uitgehaald. En dat is jammer.

Vooralsnog blijf ik met een kritische blik kijken waar BF1 naartoe gaat. Hopelijk pakt het goed uit, we zullen het zien.

En nogmaals: probeer andersom ook eens wat gematigd te zijn in je positiviteit totdat je het spel daadwerkelijk gespeeld hebt.
Dat klinkt al heel anders ;)

Maar goed, Ik heb de eer het te kunnen spelen, en ben erg enthousiast erover *O*

Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor sommigen het tegenovergestelde voelt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N3XMXm6cejzsQdZoiadOyLhg/full.png

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:35:
Het is tijd voor nieuw content. Ik heb de beelden op deze map nu wel gezien. Het begin zelfs te vervelen :)
Haha, zo zat ik ook al te denken, maar ik ga misschien beter gewoon helemaal niks meer volgen, anders is de hele game al verpest als ik hem aan het spelen ben :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
poor Leno schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:08:

hahahahaha objective Cupcake, Dorrito en Enchillada _O- _O- _O-
(die gaan we erin houden :> )

Maar eigenlijk, wat is zn kritiek nu echt? Hij heeft t niet over grote problemen toch?
Hij is alleen wat "negatief" over bepaalde aspecten. Allemaal kleine dingen die volgens mij stuk voor stuk aan te passen zijn voor de definitieve versie.
  • Tank is goddelijk en zorgt ervoor dat je altijd bovenaan met punten staat
  • Bajonet sprint met kill is random wanneer je op elkaar afkomt
  • Tankwapen is als een noobtube in COD
  • Snipen is niet zo effectief als gehoopt
  • De objective namen zijn idd nogal raar. Waarom de namen veranderen die al 100 jaar hetzelfde zijn?
  • De karakters zien er gek uit?
  • Schep die niet kan scheppen?
  • Heroine spuit is beter dan schep of bajonet
  • Animaties van herladen, in/uit stappen
Als alle kleine "muggen zift" puntjes aangepakt worden, heb je een redelijk solide game waar een hoop mensen plezier van gaan beleven. Het voornaamste wat aangepakt moet worden is de tankwapen, die te sterk is en de tank zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Krilo_89 op 12-07-2016 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Krilo_89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:33:
[...]

Hij is alleen wat "negatief" over bepaalde aspecten. Allemaal kleine dingen die volgens mij stuk voor stuk aan te passen zijn voor de definitieve versie.
  • De objective namen zijn idd nogal raar, die namen zijn volgens mij al 100 jaar hetzelfde, dus waarom nu anders?
Nou, nee het NATO spellingsalfabet zoals in BF4 is nieuwer.

Wikipedia: NATO phonetic alphabet

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 12-07-2016 16:40 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
steveman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:39:
[...]

Nou, nee het NATO spellingsalfabet zoals in BF4 is nieuwer.

Wikipedia: NATO phonetic alphabet

Zie prior alphabets :)
Je ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Alpha, Bravo, Charlie al 100 jaar gebruikt wordt, dus waarom nu niet. Nu ik het teruglees, staat het er nogal raar :P.

Nu ik op wikipedia verder lees, zie ik inderdaad staat dat daarvoor andere woorden gebruikt werden.

[ Voor 9% gewijzigd door Krilo_89 op 12-07-2016 16:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
In de eerste wereld oorlog werden er nog andere callouts gebruikt:
http://www.royalsignals.org.uk/articles/alpha.htm

Ze gebruiken dus de Britse namen van 1914-1918

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Krilo_89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Je ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Alpha, Bravo, Charlie al 100 jaar gebruikt wordt, dus waarom nu niet. Nu ik het teruglees, staat het er nogal raar :P
Maar dat is dus letterlijk niet waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
steveman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Maar dat is dus letterlijk niet waar!
Ik lees nu het bericht van SmokingCrop, en daar staan inderdaad Apples, Duff etc. in. :o
Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorrie :>

Er komt ook nog een closed Beta, voor de open Beta.. Waarschijnlijk zullen daar weer anderen bij zitten, en met een beetje geluk andere maps en loopt t spel veel beter, zodat wij Alpha testers salty kunnen zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
De closed beta is denk ik de beta voor insiders. Hopelijk komt die beta in ieder geval snel xD

Afbeeldingslocatie: http://gameranx.com/wp-content/uploads/2016/05/Battlefield12.png

Ik ben trouwens best benieuwd naar deze map en die in de woestijn. Zoals ik dat zie in de bovenstaande afbeelding ziet het er heel gaaf uit d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door raiders op 12-07-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar is er al bekend wanneer die closed/open beta plaats moet vinden dan? De vorige bij BF4 was toch ook pas september of iets?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:56
Dat was van 1-15 oktober. Twee weken later kwam de game uit.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Open beta zou deze zomer plaatsvinden. Dus dat kan in september ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik gok en hoop op begin september. Dat is ongeveer 1,5 maand voor release en een beetje buiten de vakantie periode.

Battlefront was ook 1 maand voor de release pas de beta dacht ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan de Olde
  • Laatst online: 10-06 19:08
Krilo_89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:33:
[...]

• Tank is goddelijk en zorgt ervoor dat je altijd bovenaan met punten staat
  • Bajonet sprint met kill is random wanneer je op elkaar afkomt
  • Tankwapen is als een noobtube in COD
  • Snipen is niet zo effectief als gehoopt
  • De objective namen zijn idd nogal raar. Waarom de namen veranderen die al 100 jaar hetzelfde zijn?
  • De karakters zien er gek uit?
  • Schep die niet kan scheppen?
  • Heroine spuit is beter dan schep of bajonet
  • Animaties van herladen, in/uit stappen
Als alle kleine "muggen zift" puntjes aangepakt worden, heb je een redelijk solide game waar een hoop mensen plezier van gaan beleven. Het voornaamste wat aangepakt moet worden is de tankwapen, die te sterk is en de tank zelf.
Allemaal ook wat aangedikt om een leuke video te maken. Mijn ervaringen met de Alpha
  • Tanks kunnen inderdaad een probleem zijn, maar dat komt volgens mij voornamelijk omdat de meeste spelers op dit moment niet intelligent genoeg lijken om een gecoördineerde aanval op te zetten en in je eentje is het verrekte lastig een tank uit te schakelen
  • Bajonet sprint is meer een gimmick, ik heb het twee keer gedaan en beide keren ging het per ongeluk. Verder ben ik er niet zo mee bezig.
  • Er wordt inderdaad wel wat geklaagd door hard core snipers maar ik begrijp het niet. Ik speel juist vaker als Sniper dan ooit maar wel voornamelijk met de Iron Sight varianten
  • Het klinkt inderdaad wel een beetje oubollig om een vrouwenstem te "we are loosing butter" te horen roepen, maar het helpt ook wel om een beetje in de sfeer van de tijd te komen.
  • Karakters zien er helemaal niet gek uit, geen idee waarover hij het heeft
  • Kritiek dat je niet kan graven met de schep is een beetje flauw en vergezocht
  • Heroine spuit - geen ervaring mee dus geen mening
  • Animaties in en uitstappen - Uitstappen valt wel mee. Instappen... tja het heeft wel wat maar begint inderdaad wel snel te vervelen. Echt storend vind ik het ook weer niet
Ik denk echt dat Battlefield liefhebbers in het algemeen tevreden zullen zijn met BF1, ik heb in ieder geval erg veel plezier met de Alpha en weet nu al zeker dat ik hem ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Jan de Olde schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Allemaal ook wat aangedikt om een leuke video te maken. Mijn ervaringen met de Alpha.

Ik denk echt dat Battlefield liefhebbers in het algemeen tevreden zullen zijn met BF1, ik heb in ieder geval erg veel plezier met de Alpha en weet nu al zeker dat ik hem ga kopen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het volledig met je eens ;). Kan helaas geen Alpha spelen, maar van alle filmpjes die ik zie, krijg ik er wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Krilo_89 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het volledig met je eens ;). Kan helaas geen Alpha spelen, maar van alle filmpjes die ik zie, krijg ik er wel zin in.
Ik begrijp je volledig, ik bedoelde het ook meer als bevestiging dat de maker van de video inderdaad zat te muggenziften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een gaaf filmpje met echt de raarste dingen van WW1! Zitten echt hilarische dingen tussen, zelfs koe en paard camouflage _O-

DICE zou echt helemaal los kunnen gaan hiermee :D
Maar ook kruisbogen! Dus dat betekent *hoop hoop* een Phantom Bow program! *O*
(gaan we weer!)

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 14-07-2016 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist aangekondigd: De Alpha duurt tot 18 juli 19:00 (of 18:00) onze tijd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:33:
Geven ze nog steeds keys uit eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

SmokingCrop schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:47:
[...]

Geven ze nog steeds keys uit eigenlijk?
Nee. Er zijn 2 waves geweest.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:59

Voor de diehards

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

poor Leno schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:33:
Betekent dat automatisch dat dan ook de beta begint? Of gaan ze eerst weer even sleutelen?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Flimovic schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:33:
[...]

Betekent dat automatisch dat dan ook de beta begint? Of gaan ze eerst weer even sleutelen?
Beta zal wel begin september worden.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:32
Als ze slim zijn doen ze dat. Je mag aannemen dat er gesleuteld wordt aan de Alpha zodat de Beta vloeiend loopt.

Er mogen nog wel wat zaken worden aangepakt. Heb de Alpha nog geen uur kunnen spelen maar een aantal dingen zouden ze al moeten aanpakken:

- de gezondheidsmeter boven het hoofd van tegenstanders en teamgenoten vind ik niet heel handig. Het is te groot en het leidt enorm af.
- Zo ook de grote pictogrammen maar dat ligt in het verlengde
- Ik heb een bayonet kill gemaakt maar dat was eerder toeval dan voorbedacht. Voegt nog te weinig toe.
- We lopen met een schep op ander steekachtig wapen. Hoezo kan ik geen kuiltje graven? Dat was toch het hele probleem bij WW1. Een loopgraven oorlog en in WW2 zijn er tal van kuilen gegraven als cover.
- Het is een Battlefield game maar ik heb het idee dat ze het makkelijker / toegankelijker hebben willen maken. En dat vind ik niet bepaald een goede ontwikkeling.

[ Voor 70% gewijzigd door Aramiss op 15-07-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Aramiss schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:31:
Als ze slim zijn doen ze dat. Je mag aannemen dat er gesleuteld wordt aan de Alpha zodat de Beta vloeiend loopt.

Er mogen nog wel wat zaken worden aangepakt. Heb de Alpha nog geen uur kunnen spelen maar een aantal dingen zouden ze al moeten aanpakken:

- de gezondheidsmeter boven het hoofd van tegenstanders en teamgenoten vind ik niet heel handig. Het is te groot en het leidt enorm af.
- Zo ook de grote pictogrammen maar dat ligt in het verlengde
- Ik heb een bayonet kill gemaakt maar dat was eerder toeval dan voorbedacht. Voegt nog te weinig toe.
- We lopen met een schep op ander steekachtig wapen. Hoezo kan ik geen kuiltje graven? Dat was toch het hele probleem bij WW1. Een loopgraven oorlog en in WW2 zijn er tal van kuilen gegraven als cover.
- Het is een Battlefield game maar ik heb het idee dat ze het makkelijker / toegankelijker hebben willen maken. En dat vind ik niet bepaald een goede ontwikkeling.
  • De gezondheidsmeter boven het hoofd was mij zelf eerlijk gezegd nog niet opgevallen dus persoonlijk vond ik het niet zo storendl
  • Bayonet kills - Het was in het begin van de alpha nog niet zo'n issue maar ik word steeds vaker door bajonet aanvallen gedood, gisteren wel 5x op een avond. Ik vrees dat dit echt een ding gaat worden als het spel straks uit is. Ook de counter knife optie van BF4 zit er niet meer in helaas
  • De Schep - Zit jij echt te wachten op een BF waar spelers over de hele map ingegraven zitten te campen!???? Ik moet er niet aan denken!!!
  • Ik heb 650 uur BF4 erop zitten en een weekje alpha - Ik heb absoluut NIET het idee dat BF1 toegankelijker is, eerder het tegenovergestelde. Wat ik niet verkeerd vind hoor, ik heb erg veel plezier met de alpha, maar het gedrag van de wapens is oneindig veel gecompliceerder dan bijvoorbeeld een BO3 of Destiny en met alleen de kale vizieren die soms behoorlijk obstructief zijn is het er zeker niet makkelijker op geworden tov BF4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jan de Olde schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:49:
[...]
  • De gezondheidsmeter boven het hoofd was mij zelf eerlijk gezegd nog niet opgevallen dus persoonlijk vond ik het niet zo storendl
  • Bayonet kills - Het was in het begin van de alpha nog niet zo'n issue maar ik word steeds vaker door bajonet aanvallen gedood, gisteren wel 5x op een avond. Ik vrees dat dit echt een ding gaat worden als het spel straks uit is. Ook de counter knife optie van BF4 zit er niet meer in helaas
  • De Schep - Zit jij echt te wachten op een BF waar spelers over de hele map ingegraven zitten te campen!???? Ik moet er niet aan denken!!!
  • Ik heb 650 uur BF4 erop zitten en een weekje alpha - Ik heb absoluut NIET het idee dat BF1 toegankelijker is, eerder het tegenovergestelde. Wat ik niet verkeerd vind hoor, ik heb erg veel plezier met de alpha, maar het gedrag van de wapens is oneindig veel gecompliceerder dan bijvoorbeeld een BO3 of Destiny en met alleen de kale vizieren die soms behoorlijk obstructief zijn is het er zeker niet makkelijker op geworden tov BF4.
  • Voor mij zijn de kleurige icoontje te kinderlijk, groot en niet in de stijl van het spel.
  • De bayonetkills zijn imo een erg leuke toevoeging.. Leuk om te doen, irritant om te overkomen. Ik denk dat het wel mee zal vallen, een goed getimede is best lastig soms en regelmatig zie je spelers er kats langsvliegen als je op tijd een stap opzij doet of draait.. en dan ze in de rug schieten. _O-
    Maar ik moet wel zeggen dat het nog aangepast moet worden dat je ze beter hoort aankomen en dat de schreeuw eerder begint
  • Dat schepje zou wel handig zijn als je in t open veld onder vuur komt.. om bijv snel een klein 'muurtje' te maken om nog iets van bescherming te hebben.
  • Ik heb 1300 BF4 uur en volgens mij meer dan 60 in BF1 (level 71! *O*) en ondertussen merk ik het verschil niet meer. In t begin is wennen ja, maar op een gegeven moment speelt het gewoon als BF4.

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 15-07-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Jan de Olde schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:49:
[...]
- Hij was je niet opgevallen? Dat ding flasht constant in beeld. Ik kijk alleen maar naar icoontjes en baseer daarop welke poppetjes ik neerknal. Dat maakt het spel veel te toegankelijk en te makkelijk. Ik wil niet weten wat de tegenpartij heeft als health.
- Geen counterknife optie is natuurlijk debiel want je maakt daardoor geen schijn van kans
- De hele map ingegraven worden geeft je wel de kans om de grote velden over te steken want tot op heden hebben wapens nogal een aardige range. En kom op iemand die campt daar heb ik echt geen problemen mee. Nu met het nieuwe spottingsysteem maak je als aanvallende flanker veel meer kans. Ik ga van mijzelf uit en dat is een aanvallende speler die deaths niet interessant vind.
- Het spel is toegankelijker gemaakt en ik begrijp dat je aangeeft dat je 650 uur in BF4 hebt gestoken, daarentegen heb ik de helft zitten in BF4 en kan ik het spelletje wel redelijk (dat zullen hier meerdere beamen). BF4 is lastiger dan BF1 want je krijgt nu veel meer info over tegenstanders dan daarvoor. Daarbij lijkt het of de wapens ook meer impact maken. Om een indicatie te geven, ik speel 1 ronde solo en sta bovenaan. Dat had ik met BF4 niet zo gemakkelijk gekund (daarbij aangevende dat ik niks met vehicles kan).

Er gaat nog veel aangepast worden en hopelijk wordt het daardoor minder toegankelijk dan op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
poor Leno schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:
[...]
  • Voor mij zijn de kleurige icoontje te kinderlijk, groot en niet in de stijl van het spel.
  • De bayonetkills zijn imo een erg leuke toevoeging.. Leuk om te doen, irritant om te overkomen. Ik denk dat het wel mee zal vallen, een goed getimede is best lastig soms en regelmatig zie je spelers er kats langsvliegen als je op tijd een stap opzij doet of draait.. en dan ze in de rug schieten. _O-
    Maar ik moet wel zeggen dat het nog aangepast moet worden dat je ze beter hoort aankomen en dat de schreeuw eerder begint
  • Dat schepje zou wel handig zijn als je in t open veld onder vuur komt.. om bijv snel een klein 'muurtje' te maken om nog iets van bescherming te hebben.
  • Ik heb 1300 BF4 uur en volgens mij meer dan 60 in BF1 (level 71! *O*) en ondertussen merk ik het verschil niet meer. In t begin is wennen ja, maar op een gegeven moment speelt het gewoon als BF4.
• ik zal vanavond nog eens op die icoontjes letten :)

• Bajonet kills - Inderdaad is het ook komisch om te zien dat het mislukt. Zeker toen ik de shotguns aan het proberen was kon ik de frontale aanvallen probleemloos afslaan. Geluid mag sowieso wat beter. Ik begrijp dat niemand zit te wachten op luide voetstappen als in MW3 maar de manier waarop spelers nu geluidloos de trap op en af, of door huizen kunnen stampen zonder dat je ook maar iets hoort vind ik best zwak.

• Ingraven - Ja, natuurlijk zou dat best grappig zijn, maar zie het van de andere kant wat de consequenties zouden zijn als spelers als spelers zich zouden kunnen ingraven zodra ze onder vuur komen te liggen. Dan wordt het compleet onspeelbaar. Ik heb veel te veel plezier om die snipers die nu stom genoeg zijn om midden in het weiland bij Dove heen en weer staan te schuifelen neer te maaien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Aramiss schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:31:
[...]

- Hij was je niet opgevallen? Dat ding flasht constant in beeld. Ik kijk alleen maar naar icoontjes en baseer daarop welke poppetjes ik neerknal. Dat maakt het spel veel te toegankelijk en te makkelijk. Ik wil niet weten wat de tegenpartij heeft als health.
- Geen counterknife optie is natuurlijk debiel want je maakt daardoor geen schijn van kans
- De hele map ingegraven worden geeft je wel de kans om de grote velden over te steken want tot op heden hebben wapens nogal een aardige range. En kom op iemand die campt daar heb ik echt geen problemen mee. Nu met het nieuwe spottingsysteem maak je als aanvallende flanker veel meer kans. Ik ga van mijzelf uit en dat is een aanvallende speler die deaths niet interessant vind.
- Het spel is toegankelijker gemaakt en ik begrijp dat je aangeeft dat je 650 uur in BF4 hebt gestoken, daarentegen heb ik de helft zitten in BF4 en kan ik het spelletje wel redelijk (dat zullen hier meerdere beamen). BF4 is lastiger dan BF1 want je krijgt nu veel meer info over tegenstanders dan daarvoor. Daarbij lijkt het of de wapens ook meer impact maken. Om een indicatie te geven, ik speel 1 ronde solo en sta bovenaan. Dat had ik met BF4 niet zo gemakkelijk gekund (daarbij aangevende dat ik niks met vehicles kan).

Er gaat nog veel aangepast worden en hopelijk wordt het daardoor minder toegankelijk dan op dit moment.
Het gaat er wat mij betreft niet om wie het meest uren in BF4 heeft zitten hoor, was gewoon om aan te geven dat ik in ieder geval genoeg uren in BF4 heb zitten om daar een mening over te vormen en de helft is nog steeds meer dan genoeg :)

Dat ingraven zie ik echt niet zitten en betwijfel of ze dat ooit gaan doen dus waarschijnlijk zullen we het nooit weten.

Ik vind BF1 vooralsnog helemaal niet toegankelijker dan BF4, ja ik heb tijdens de Alpha ook wel eens bovenaan gestaan terwijl ik gewoon maar wat zat te klooien, maar dat zegt volgens mij meer over de andere spelers die op dat moment spelen. Ik merkt dat dit de laatste dagen steeds moeilijker wordt nu er meer spelers die blijkbaar niet overdag hoeven te werken 8)7 Ik sta bij BF4 overigens ook regelmatig boven aan de score lijst terwijl ik solo speel, maar dan wel van het verliezende team :o.

Hoezo krijg je nu veel meer info over de speler dan BF4? Spotten in BF4 is veel makkelijker en 1x schieten zonder silencer en je staat gelijk op de map!? En daarbij geeft het spel zelf ook nog eens hints "There is a sniper positioned to your south" etc.

Het verbaast me oprecht dat je dat vind, maar ieder zo zijn ervaring en mening 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Jan de Olde schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Het gaat er wat mij betreft niet om wie het meest uren in BF4 heeft zitten hoor, was gewoon om aan te geven dat ik in ieder geval genoeg uren in BF4 heb zitten om daar een mening over te vormen en de helft is nog steeds meer dan genoeg :)

Dat ingraven zie ik echt niet zitten en betwijfel of ze dat ooit gaan doen dus waarschijnlijk zullen we het nooit weten.

Ik vind BF1 vooralsnog helemaal niet toegankelijker dan BF4, ja ik heb tijdens de Alpha ook wel eens bovenaan gestaan terwijl ik gewoon maar wat zat te klooien, maar dat zegt volgens mij meer over de andere spelers die op dat moment spelen. Ik merkt dat dit de laatste dagen steeds moeilijker wordt nu er meer spelers die blijkbaar niet overdag hoeven te werken 8)7 Ik sta bij BF4 overigens ook regelmatig boven aan de score lijst terwijl ik solo speel, maar dan wel van het verliezende team :o.

Hoezo krijg je nu veel meer info over de speler dan BF4? Spotten in BF4 is veel makkelijker en 1x schieten zonder silencer en je staat gelijk op de map!? En daarbij geeft het spel zelf ook nog eens hints "There is a sniper positioned to your south" etc.

Het verbaast me oprecht dat je dat vind, maar ieder zo zijn ervaring en mening 8)
Het komt denk ik omdat er geen silencers in het spel zitten en dat het lijkt of iedereen met een kanon schiet.
Info over health vind ik echt te gemakkelijk. En door de vele open velden is het wel vrij gemakkelijk raken geblazen.
Het kan natuurlijk ook aan de tegenpartij gelegen hebben dat er weinig tegenstand is. De groep waarmee ik speel hebben namelijk 1 account gedeeld (dankjewel Rawlander _/-\o_ ). Waardoor echte teamplay niet getest kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje laat, maar dit is een paar dagen geleden gelekt over de vehicle upgrades die straks in t spel zitten :)

spoiler:
Attack Plane Packages
Ability BombSight
Ability Zoom
Equipment HoltFlares
9 Paint jobs
Primary 20mm Becker
Primary 37mm EngineCannon
Primary HMG TuF
Secondary 10kg Bomb
Secondary 50kg Bomb
Secondary Le Prieur Rockets
Gunner 20mmBecker
Gunner MG
Package AirshipBuster
Package GroundSupport
Package TankHunter

Bomber Plane Packages
Equipment Camera
Gunner 20mmBecker
Gunner 40mmGun
Package Barrage
Package Firestorm
Package Torpedo
9 Paint jobs
Primary 250kg Bombs
Primary Incendiary Bombs
Primary Torpedo
Secondary 10kg Bombs
Secondary 50kg Bombs
Secondary 115kg Bombs

Scout Plane Packages
Package BomberKiller
Package Dogfighter
Package TrenchFighter
3 Paintjobs
Paint RedBarron
Primary HMG
Primary HMG TuF
Primary LMG
Secondary AngledMGs
Secondary Rockets
Ability Zoom
Equipment HoltFlares

Light Tank
Package 37mm
Package 75mm
Equipment GasCloud
Equipment MedicBag
Equipment Smoke
6 Paint jobs
Primary 20mm
Primary 37mm
Primary MG
Secondary 20mm Case
Secondary 37mm Case
Secondary 75mm HE
Package 20mm

Artillery Truck
Equipment Smoke
Package AntiAircraft
Package Artillery
Package Mortar
9 Paint jobs
Primary HMG
Primary LMG
Secondary Mortar
Secondary MortarAirburst
Secondary MortarGas
Secondary MortarHE
Secondary MortarWP
Secondary QF1pdr
Secondary QF13pdr
Equipment EmergencyRepair
Equipment MineLayer
Equipment MortarGas
Equipment MortarSmoke

Landship
9 Paint jobs
Paint BlackBess
Primary LMG
Primary Tankgewehr
Secondary MortarAirburst
Ability GrenadeRoof
Equipment AmmoCrate
Equipment MedicBag
Equipment MortarGas
Equipment MortarSmoke
Equipment Smoke
Gunner Primary AT
Gunner Primary HE
Gunner Secondary Case
Package AntiTank
Package Mortar
Package SquadSupport

Heavy Tank
Gunner FrontBeam 20mm.
Gunner FrontBeam HMG
Gunner Rear
Gunner RearBeam Flamethrower
Gunner RearBeam HMG
Gunners FrontBeam
Gunners RearBeam
Package Assault
Package Breakthrough
Package Flamethrower
9 Paint jobs
Primary AT
Primary HE
Secondary Case
Equipment AmmoCrate
Equipment MineLayer
Equipment Smoke

Horse
Cavalry Unlock
Horse AT Grenade
Horse Bandage
Horse Grenade
Horse Saber
Horse Weapon
Horse Ammo Pouch.

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rush game mode confirmed :D

Rush confirmed :)

Also during the livestream, Moritz made Battlefield fans happy by confirming that the popular Rush mode will return. However, there is no word yet on how it may be changed from previous iterations. We also don't know if it will show up in the beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Mooi zo! Rush blijft een geweldige gamemode! Al zouden ze wat moeten bedenken tegen die mensen die blijven campen bij de spawn.

Als je attacker bent en de helft van je team achter loopt te snipen heb je standaard al bijna verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies.. 2 snipers die de MCom kunnen coveren, prima.. maar als attacker je halve team snipers te hebben is gewoon k#t :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Rush is niets voor mij maar leuk dat het erin zit voor de mensen die het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

:9 Ja, laat dat maar een modus zijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Wilde net nog even weer spelen, maar krijg de hele tijd "Not logged in"... Vanmiddag niks geen problemen gehad.

Meer mensen hier last van? Kan namelijk niets vinden over onderhoud aan de servers.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jackal131 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:48:
Wilde net nog even weer spelen, maar krijg de hele tijd "Not logged in"... Vanmiddag niks geen problemen gehad.

Meer mensen hier last van? Kan namelijk niets vinden over onderhoud aan de servers.
BF4 login lukt ook niet, server trouble waarschijnlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Heeft EA een probleem met de servers? Ik hoorde dat ook de Battlefront servers eruit liggen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here, alle BF's -O-

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 16-07-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

Origin issue, zal zo wel weer verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
ik vind rush en DM veel leuker dan conquest.... en ja wel op servers met een sniper limit op 3 ofzo... Veel minder mensen die gewoon campen op een voertuig, of extreem overpowered / skilled zijn met een heli die daarna niet uit de lucht te krijgen is... en dan 45-1 scoren ofzo... moet sowieso zeggen dat ik nooit het goed heb gekund om met muis en toetsenbord zo'n jet of heli netjes te vliegen..... Dus ik vind het goed dat rush in de nieuwe bf1 komt en dan hoop ik maar dat tdm er ook weer in komt

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L-klt1u_7RM]

[ Voor 48% gewijzigd door jagermeister op 17-07-2016 20:50 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dat ziet er fan-tas-tisch uit. Dat is een beleving van de game die ik nog niet eerder heb gezien, en wat ik ook graag met BF4 doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RoyK schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:00:
[...]

Dat ziet er fan-tas-tisch uit. Dat is een beleving van de game die ik nog niet eerder heb gezien, en wat ik ook graag met BF4 doe.
Beetje prijzige setup wel:

- Intel Core i7 4790k @4.8Ghz
- SLI EVGA GTX 980's
- 480gb Hyper X Savage SSD
- 2TB Seagate Barracuda
- 128gb SSD from Sandisk
- 8GB Corsair Vengence

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

jagermeister schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:38:
[...]

Beetje prijzige setup wel:

- Intel Core i7 4790k @4.8Ghz
- SLI EVGA GTX 980's
- 480gb Hyper X Savage SSD
- 2TB Seagate Barracuda
- 128gb SSD from Sandisk
- 8GB Corsair Vengence
Dat is niet voor iedereen weg gelegd, al zullen er genoeg zijn die deze specs benaderen of overtreffen. En een tandje minder in settings zal de game denk ik niet met mega stappen achteruit trekken. De beleving, zoals ik die in deze video ziet is naar mijn inzicht - dé way to play it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
De alpha via een vriend van mij kunnen spelen en ik vind het zeker de moeite.
Soms vind ik de overkill aan vtg en air wel teveel van het goede.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Ricloo86 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:02:
De alpha via een vriend van mij kunnen spelen en ik vind het zeker de moeite.
Soms vind ik de overkill aan vtg en air wel teveel van het goede.
Er zijn inderdaad veel voertuigen in conquest. En op dit moment nog geen squads die gemakkelijk voertuigen kapot maken. Hopelijk maken ze dat in de Beta beter. Elke vlag krijgt bijna een voertuig.

Ik ben persoonlijk daar geen fan van maar dat komt omdat ik ook echt slecht ben in voertuigen. Wat wel heel mooi gedaan is, is dat objective spelen loont door veel meer punten te krijgen dan spelers die een gereïncarneerde rambo zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Aramiss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:02:
[...]

Er zijn inderdaad veel voertuigen in conquest. En op dit moment nog geen squads die gemakkelijk voertuigen kapot maken. Hopelijk maken ze dat in de Beta beter. Elke vlag krijgt bijna een voertuig.

Ik ben persoonlijk daar geen fan van maar dat komt omdat ik ook echt slecht ben in voertuigen. Wat wel heel mooi gedaan is, is dat objective spelen loont door veel meer punten te krijgen dan spelers die een gereïncarneerde rambo zijn.
Moet het dan geen gePREïncarneerde Rambo zijn in dit geval? :+

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is dit nu alleen NoHUD of ook colour correction eroverheen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Flimovic schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Moet het dan geen gePREïncarneerde Rambo zijn in dit geval? :+
Heel scherp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n..n...NNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 18-07-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
...OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Pagina: 1 ... 15 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.