Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:52:
[...]

Oh wauw, ik dacht dat het een PC alpha was, maar dat is dus helemaal niet het geval?
Dan moet je toch even wat details geven over hoe hij draait :+ (en bv welke resolutie)
Ja moeilijk te zeggen.. maar volgnes mij is t gewoon fullHD @ ong. 45HZ (Loopt nog iets te schokkerig voor 60, maar ik kan t mis hebben.)
Paar keer flinke framedrops als er teveel aan de hand is in beeld/in de buurt.

Mijn geluid gaat ook af en toe over de zeik.. veel gekraak soms. Dit gebeurt vlak nadat een vliegtuig is over gescheurd.. dan lijkt t net alsof dat 'scheuren' in de audo mix blijft vastzitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
als iemand een key heeft voor ps4, pm. ik betaal er een x bedrag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:02
shakespeare schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:05:
heb geen key ontvangen voor ps4, heb op origin ook een pc account en een gekoppelde psn. Ook heb ik bij gametester battlefield 4 toegevoegd.
Een aantal keer opnieuw aangemeld voor battlefield insider, geen succes!

hopelijk worden ze nog verstuurd!
De alpha loopt tot en met 19 juli en er worden geen nieuwe keys meer verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 17:01
shakespeare schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:13:
zijn gekoppeld aan je account, dus helaas.... bovendien is dit niet de plek om te gaan vragen voor een key

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja, vragen mag altijd.. er geld voor aanbieden is niet zo handig.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skillerd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 14:35
lordprimoz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:23:
[...]

zijn gekoppeld aan je account, dus helaas.... bovendien is dit niet de plek om te gaan vragen voor een key
Lordprimoz heb je ook daadwerkelijk geprobeerd een key te activeren op een ander account of is dit een aanname door de informatie die jij hebt verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:18
vinom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:16:
[...]

De alpha loopt tot en met 19 juli en er worden geen nieuwe keys meer verstuurd.
Wat is je bron?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik heb net nog zitten zoeken, maar kon geen einddatum vinden.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Maichel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:10:
[...]

Op PS4 bedoel je? Dan heb je dat met Primare apparaat enzo, denk ik.
Nee bedoel niet op PS4, gewoon in general.
Op de PC heb je geen restrictie wat betreft vanaf waar je inlogt en dergelijke.
Alleen dat je maar dat je niet op meerdere plekken tegelijk ingelogd kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Skillerd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:34:
[...]

Lordprimoz heb je ook daadwerkelijk geprobeerd een key te activeren op een ander account of is dit een aanname door de informatie die jij hebt verkregen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2NpyDGI.png

zie opmerking in de afbeelding. Verder staat ook op het bf1 forum(waar je alleen met access toegang tot hebt) dat er eerst een bug was dat je wel kon activeren, maar dat dat gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:59
Vreemd, servers down sinds gisteravond? Krijg nog steeds alleen een laadscherm te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
NDA voor closed alpha is opgeheven blijkbaar:
Want to see more #Battlefield 1? We've lifted the Closed Alpha NDA. Barrage of videos and impressions incoming!
https://twitter.com/Battlefield/status/750782644972097536

Livestream van iemand op Twitch die Battlefield heeft getweet: https://www.twitch.tv/darkness_429?sf47287736=1

[ Voor 19% gewijzigd door falcon123 op 06-07-2016 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:59
Dit is godverdomme zo oneerlijk geregeld weer :( :( :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem maar ge-preordered bij cdkeys.com voor 37 euro.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

Heb zojuist even gameplay opgenomen en online gezet op verzoek. Hier is de link mocht iemand geïnteresseerd zijn in (iets te?) passieve recon gameplay

YouTube: Battlefield 1 ALPHA - Passive recon gameplay - 10 kill streak

staan (als het goed is) geen ads of wat dan ook op de video. voel je vrij de gameplay te gebruiken voor welk doel dan ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Turfschipper

Hup NAC

Ik wil juist geen key. Ga deze toch zeker halen. Ik mijd ook videos en reviews.

Wil zelf weg geblazen worden door de gouden versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:24
https://www.twitch.tv/summit1g Streamt nu BF 1. 30.000 kijkers

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dit verklaard een hele hoop waarom een heleboel spelers die ik ken geen invite hebben gehad en waarom spelers die bijna geen BF spelen dan wel een niet al te hoge skill hebben er wel een hebben gehad.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5aAUojc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Fonta schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:53:
Dit verklaard een hele hoop waarom een heleboel spelers die ik ken geen invite hebben gehad en waarom spelers die bijna geen BF spelen dan wel een niet al te hoge skill hebben er wel een hebben gehad.

[afbeelding]
Dan had ik er 1 moeten hebben hoor haha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[afbeelding]
Met alle respect, maar dat is echt onzin, sorry.

Ik denk dat mijn 10.000'en uren en skill in alle Battlefield games door de jaren heen (en van mensen als een Rawlander en m16Snip3r, als je die toevallig kent, die ook codes hebben) daar een iets andere kijk op hebben..

Maar goed, als het helpt om dit een plekje te geven, be my guest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
^

ik heb ook menig uren battlefield en een aardige skill / k/d. Zit er al sinds de eerste uitnodigingsronde in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordprimoz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:19:
^

ik heb ook menig uren battlefield en een aardige skill / k/d. Zit er al sinds de eerste uitnodigingsronde in.
K/d zegt niet echt veel als je verder je team niet helpt om te winnen. Of speel je alleen TDM etc.

Het is wel opmerkelijk dat bepaalde vragen van awesom3 nog niet eens beantwoord zijn omdat 'mensen het niet is opgevallen'. Dat was ook met bijv. de hitreg issues in BF4 zo. Veel mensen merken het gewoon niet als ze een paar kogels missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

[afbeelding]
Ik ook meer dan 2000 uur Battlefield(bf3, bf4 en bfbc2) en ook wel een code.
Alleen heb ik geen uberskill en speel ik ook meer dan alleen Tdm en Assault :p

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
poor Leno schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:13:
[...]

Met alle respect, maar dat is echt onzin, sorry.

Ik denk dat mijn 10.000'en uren en skill in alle Battlefield games door de jaren heen (en van mensen als een Rawlander en m16Snip3r, als je die toevallig kent, die ook codes hebben) daar een iets andere kijk op hebben..

Maar goed, als het helpt om dit een plekje te geven, be my guest. ;)
Waarom heb ik dan nog geen code?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:44:
[...]

Waarom heb ik dan nog geen code?
Aparte vraag op wat ik zei.. ik zeg toch niet dat alleen goede/veteran spelers er 1 krijgen? ;)

Maar: Omdat het gewoon wel random is. Er zit van alles bij, superskilled1337's, mediocres en noobs. Geen peil op te trekken :/

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 07-07-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Leuk, maar hiermee maken ze geen vriendjes met mensen die echt Battlefield fans zijn...

en ja, ik ben hier ontzettend salty over.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:57
Binnenkort begint de open beta toch? En daar zullen ze vast ook vragen om feedback. Snap niet echt dat je je druk maakt om die paar weekjes wachten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:51
Ik denk dat ze jarenlang de partychats hebben afgeluisterd en jou om die reden geen code hebben gegeven, want alles was toch k#t :+

>:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ja ik ben ook pissed.. als bf veteraan. Gewoon een alpha geven aan de mensen die BF helemaal kapot gespeeld hebben.

maar goed.. die beta zal nog wel even op zich laten wachten. eerst de bugs uit de alpha halen etc.. dit gaat nog wel even aanlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hahahahahaha Kiwi _O-

Sorry Jeroen hier moet ik echt te hard om lachen :X

Maarrrr, dan zou dat ook voor mij gelden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
dvdkiwi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:54:
Ik denk dat ze jarenlang de partychats hebben afgeluisterd en jou om die reden geen code hebben gegeven, want alles was toch k#t :+

Yup, daar waren die werkzaamheden voor afgelopen week...om hem af te luisteren inderdaad 8)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
dvdkiwi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:54:

Jaja, ik heb mn burn al onder de koude kraan :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
shakespeare schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:13:
Doet me denken aan de BF3 alpha. Indertijd ook een key overgekocht van iemand.
En ja, het was legit. Memories :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb trouwens een kleine opmerking toe te voegen aan mijn eerder geposte "Meh" lijstje.

In eerste instantie leek het spel veel te snel te gaan.. Maarrrrrrr..

Ik had mn FoV veel te hoog staan.. Zelfs op 75 (wat er nog goed uit ziet) lijkt het spel door de (toch aanwezige) vertekening veel sneller te gaan dan de bedoeling :X

Hier had ik totaal nooit meer over nagedacht, zo voor de hand liggend.. totdat ik vannacht deze briljante ingeving kreeg |:(

Heel slecht, mea culpa :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:42:
[...]

K/d zegt niet echt veel als je verder je team niet helpt om te winnen. Of speel je alleen TDM etc.

Het is wel opmerkelijk dat bepaalde vragen van awesom3 nog niet eens beantwoord zijn omdat 'mensen het niet is opgevallen'. Dat was ook met bijv. de hitreg issues in BF4 zo. Veel mensen merken het gewoon niet als ze een paar kogels missen.
klopt dat k/d niets zegt over winnen, maar het geeft wel in bepaalde mate weer wat voor skill niveau je op zit, waar de skill van bf4 totaal niks zeggend is.

Ik heb bij die vraag de vorige keer al geantwoord dat ik er niks van gemerkt heb. Als er echt gekke dingen zouden gebeuren dan had ik dit ook wel gemerkt. Daarom neem ik dus ook aan dat het beter is als in bf4.
Waar ze qua hitreg en tickrate nog wel op kunnen verbeteren is bij langere afstand snipen. Buiten een bepaalde range gaat die net als bf4 naar beneden, waardoor het soms erg lastig is om mensen te raken.

Volgens mij zit er ook nog een issue dat bepaalde destruction van gebouwen client side gebeurd, waardoor je soms door een muur heen geraakt kan worden terwijl je zelf niet door die muur kan zien xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Dat kan best kloppen omdat het grote gros gewoon middelmatige gamers zijn die hier en daar een uurtje gamen. Ik merk het niet als er een paar kogels niet aankomen. Want ik schiet met gemak een halve magazijn leeg op persoon X voordat ik hem omleg. Dat ligt aan mijn niveau en dat daar tussendoor een paar kogels niet worden meegenomen is dan al bijna niet meer merkbaar :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf nog niet echt gemerkt dat de hitreg niet klopt.. aan de andere kant heeft het spel zo weinig kleur (op de kiddie icoontjes na) en zijn de soldaten moeilijk uitelkaar en van de omgeving te onderscheiden (op wat meer afstand), dat je niet goed kan zien waar je kogels precies landen.

Daar komt nog bij dat je niet echt tracers hebt, en je wapen vaak alle kanten op bounced :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Al die verhalen hier over mensen met een alpha key.... en ik maar wachten... Laten we hopen dat de beta snel begint dan! Dus ik leef met je mee Jeroen!

[ Voor 11% gewijzigd door Flimovic op 07-07-2016 10:23 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11
Is classic mode al bevestigd voor BF1? Ik ben allergisch voor 3d spotting.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spotting is redelijk goed aangepakt.. je kunt wel gespot worden, maar dat duurt slechts enkele seconden.

Verder is het spotten zelf moeilijker geworden, je kunt niet zomaar de spotknop spammen en alles maar oplichten. Je moet echt heel nauwkeurig op iemand gericht zijn. En als ze te ver weg zijn, werkt t niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Jup, dat heb ik ook gemerkt. Daarnaast kom je veel minder op de minimap terecht dus het lijkt meer op een kruising tussen BF4 en BF4 Classic Mode qua spotting. Tenminste, in het uurtje wat ik kon spelen op het account van een vriend viel me dat op :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 18:11
Dat is prima, maar in de pre-alpha videos zie ik nog steeds mensen hevig afhankelijk zijn van spotting. Ik snap niet waarom 3d spotting in de game moet zitten. Wat mij betreft veel te casual en ik hoop heel erg op een classic mode zoals in andere Battlefield games.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:26
poor Leno schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:25:
Spotting is redelijk goed aangepakt.. je kunt wel gespot worden, maar dat duurt slechts enkele seconden.

Verder is het spotten zelf moeilijker geworden, je kunt niet zomaar de spotknop spammen en alles maar oplichten. Je moet echt heel nauwkeurig op iemand gericht zijn. En als ze te ver weg zijn, werkt t niet :)
Dus als ik ergens een sniper zie zitten kan ik hem niet spotten? :|

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel op zich wel, maar dan moet je heel rustig de tijd er voor nemen, en heel nauwkeurig je crosshair erop zetten.

Maar ik heb vaak gehad dat de snipers zo miniklein zijn, dat t niet lukt todat je dichterbij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die snipers vallen al genoeg op (scope glint) daar heb je geen spotting voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:44
Uffeltje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:28:
[...]

Dus als ik ergens een sniper zie zitten kan ik hem niet spotten? :|
Zou niet de bedoeling mogen zijn lijkt mij? Doen ze het wel is dat natuurlijk een hele slechte zaak. Sniperen heeft al veel nadelen, als verschuilen ook niet meer mag dan schiet het helemaal niet meer op.

Hierboven zie ik trouwens een recon video van een medetweaker, ik neem aan tot dat de PC versie is? Op de console is dat een stuk moeilijker en imo een stuk realistischer. Hij aimt alsof het cod is zo makkelijk haha. Indien ik op die manier op de console een sniper kon besturen zou ik gewoon volle gas rushen met de sniper. Momenteel moet je echt opletten met de sniper indien je op de console speelt want daar is het een stuk moeilijker qua aimen.
Maar dat is uiteraard niet direct aan BF te wijten maar meer aan de muis wat te makkelijk is voor een sniper. In het echt kan je natuurlijk ook niet rennen, inzoomen en direct raak schieten.. Dat vereist ook eerst rustig zitten/staan, nauwkeurig aimen en etc zoals op de console.

Verder valt me in de video op dat het beeld regelmatig hapert, heeft dat met de video zelf te maken, met de alpha versie of achterhaalde hardware die de game niet aan kan? De fps drops die ik de hele tijd lijk te zien zijn natuurlijk wel dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
HammerNL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:43:
Die snipers vallen al genoeg op (scope glint) daar heb je geen spotting voor nodig ;)
Tenzij het regent of mistig is, dan is er geen scope glint. Met regen is het de ideale tijd om te snipen, met mist zie je haast niks en ga je op silhouetten schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AaZFeYM.gif

Pre-order cancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Haha, ja ik heb meer youtubers hier over gehoord. Bijvoorbeeld dat ze snel weg konden rennen op deze manier. Dat gaat denk ik nog flink generved worden. Ik ga voorlopig nog even wachten met de aankoop. Ik denk dat ik hem pas een week na de release ga aankopen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je sprint inderdaad wel even sneller, maar doordat daar de FOV zich aanpast tijdens het sprinten lijkt het extreem snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Haha dat ziet er wel even vaag uit ja.. Maar waarom cancel je iets op basis van een ''fout'' in de alpha?:P

Of denk je dat dit zo hoort in Battlefield 1 en dat ze het er bewust in zullen laten zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:03
Kijk trouwens even bij je Privacy Settings van Origin. Als je "Contact me about EA's products, news, events and promotions" niet hebt aangevinkt. Dan is het onmogelijk om een invite te krijgen.

[ Voor 1% gewijzigd door LongBowNL op 07-07-2016 11:20 . Reden: formatting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 19:14
Dat wordt heus wel gefixed, de alpha en beta zijn toch bedoeld om dit te testen/fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand die de alpha op console speelt een screenshot nemen van de scoreboard om te bevestigen of er nu wel (eindelijk) pings op staan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
JeroenC schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Haha dat ziet er wel even vaag uit ja.. Maar waarom cancel je iets op basis van een ''fout'' in de alpha?:P

Of denk je dat dit zo hoort in Battlefield 1 en dat ze het er bewust in zullen laten zitten?
Was een grapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:31
LongBowNL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:18:
Kijk trouwens even bij je Privacy Settings van Origin. Als je "Contact me about EA's products, news, events and promotions" niet hebt aangevinkt. Dan is het onmogelijk om een invite te krijgen.
Dat heb ik uit staan. Maar ik kreeg wel een mail dat ik me had ingeschreven en een mail toen de gameplay trailer uit kwam.

Volgens mij staat Battlefield Insider daar los van.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
haha...

worden er nog keys uitgedeeld ? ik wil die bloody alpha spelen.

Post iemand ook nog console screenshots ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Laatst online: 10-10 13:27
Iemand hier toevallig een RX480? Ben benieuwd hoe dat ding het doet in BF1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ging het natuurlijk al helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Werelds schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:12:
Ik en wil hem er daar ook graag op testen en op mijn PS4. Heb helaas (nog) geen key kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:03
raiders schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Dat heb ik uit staan. Maar ik kreeg wel een mail dat ik me had ingeschreven en een mail toen de gameplay trailer uit kwam.

Volgens mij staat Battlefield Insider daar los van.
Insider staat daar inderdaad los van. Volgens mij stond nergens dat je via de Insider mail met de Alpha kon meedoen. Alleen met de beta. Ik gok dus dat het vinkje nodig is om een mail te krijgen voor de Alpha. Hij staat bij mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Vinkje staat bij mij ook aan, helpt dus niks ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voorbarige conclusie, misschien is er een selectie gemaakt van mensen met dat vinkje aan waar jij niet bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Thuis ook maar even het vinkje bij origin checken... mezelf kennende zet ik zulk soort dingen uit.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ach ik zet hem wel gewoon aan! En dan in de hoop dat ze nog een ronde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:17
poor Leno schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:46:
[...]

Aparte vraag op wat ik zei.. ik zeg toch niet dat alleen goede/veteran spelers er 1 krijgen? ;)

Maar: Omdat het gewoon wel random is. Er zit van alles bij, superskilled1337's, mediocres en noobs. Geen peil op te trekken :/
Voelde mij bijna aangesproken. Ik wacht wel op een Beta key. Soms zit het mee en anderen keren niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:48:
Kan iemand die de alpha op console speelt een screenshot nemen van de scoreboard om te bevestigen of er nu wel (eindelijk) pings op staan?
U vraagt, wij draaien.. Hier even een gemiddeld potje hoor.. ging niet zo lekker :>

Pings staan er wel bij, maar ze doen t nog niet..

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/mc82o6.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ben benieuwd wanneer we iets van andere maps te zien gaan krijgen.

Hoe is het design eigenlijk van deze huidige alpha map? Is er een beetje goed over nagedacht?

[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 07-07-2016 14:20 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:17
H
poor Leno schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:05:
[...]

U vraagt, wij draaien.. Hier even een gemiddeld potje hoor.. ging niet zo lekker :>

Pings staan er wel bij, maar ze doen t nog niet..

[afbeelding]

*O*
Hoe is het met de tegenstand in het algemeen? Zijn de Alpha spelers wel doorgewinterde BF spelers of merk je dat er veel pubers tussenzitten die schreeuwen in de microfoon? (niet dat dit anders is dan een gemiddelde party bij ons, maar toch).

Want het testen van een spel hoort ook samenspel bij. Hoe verloopt dat tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aramiss schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:28:
H
[...]

Hoe is het met de tegenstand in het algemeen? Zijn de Alpha spelers wel doorgewinterde BF spelers of merk je dat er veel pubers tussenzitten die schreeuwen in de microfoon? (niet dat dit anders is dan een gemiddelde party bij ons, maar toch).

Want het testen van een spel hoort ook samenspel bij. Hoe verloopt dat tot nu toe?
Je antwoordt hierboven al op het antwoord ;)

Samenspel werkt erg goed.. In je eentje ben je vaak ten dode opgeschreven.. Alleen door (angstig ;) ) bij elkaar te klingen, kun je winnen :>

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 07-07-2016 14:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Asgaro
Aramiss schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:28:
H
[...]

Dit is de huidige situatie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ttRccC1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Jammer ook geen key terwijl ik er ook al aardig wat uurtjes in BF games heb zitten, Was wel aangemeld voor BF insider. Heb namelijk op 11 juni al wel een mail gehad van insider ivm teaser BF1. Afwachten maar...ben wel benieuwd van gameplay op de ps4 trouwens. Iemand al wat gecaptured?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
Laatste keer bf4 was een jaar+ geleden ofzo en ik heb lekker een key gekregen >:)
Werelds schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:12:
Zal toch wel prima zijn... gisteren met een R9 290 gespeeld en ging prima.
Of is dit een "kijk mij eens een dikke videokaart hebben" post? ;) (edit: oh valt wel mee zie ik, kijk al een tijdje niet meer naar videokaarten, dus hoger nummertje is niet eens zo blingbling O-) )

[ Voor 26% gewijzigd door Vandread op 07-07-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Nee joh, helemaal niet :)

Ik vraag het me gewoon af omdat we hier DX12 hebben. Met m'n 970 loopt het allemaal best lekker (meestal tussen de 75 en 90 FPS, af en toe wat drops, maar dat is normaal in de alpha's van DICE). Maar omdat Frostbite in DX11 duidelijk beter loopt op Nvidia, vraag ik me af hoe dat nu uitpakt met DX12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Tussen de 75 en 90 en dan op ultra of high? Ik speel zelf ook met een 970/i5 dus ik ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
raiders schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:45:
Tussen de 75 en 90 en dan op ultra of high? Ik speel zelf ook met een 970/i5 dus ik ben wel benieuwd :)
Volgens mij heb ik zo'n beetje alles op Ultra staan. Resolution scale op 50% (wat dus 100% is, geen supersampling 8)7). Zal vanavond eens kijken en dan ook eens de FPS gedurende hele sessie meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:23
pfff... al die video's op youtube enzovoort. Kan niet wachten om dit te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote dat het weer opnieuw een belangrijke rol krijgt zoals in BF4. Ik heb al een paar uurtjes in de alpha gestoken en het valt op dat het meestal mistig of aan het regenen is. Met als gevolg dat het ganse spel er grijs en sober uitziet.

Laat de mist dan eventjes tijdens de match voorbij razen maar niet continue. Je ziet amper een paar meter verder. In Gulf Of Oman heb je een soortgelijke mist, namelijk de zandstorm maar daar kan je tenminste met wat geduld honderden meters ver kijken. En je hebt de hulp van IRNV, Thermal, 4x+ scopes wat het alleen maar makkelijker maakt.

In BF1 heb je dit allemaal niet want het vergrootglas aka scope is nog maar net uitgevonden (?). Wat positief is voor het realisme niveau en meteen ook nadelig qua gameplay anno 2016.

Hoelang is de Alpha geldig trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot 19 juli :)

Ja ik had ook liever gehad dat het 'dynamische weer' ook echt dynamisch was en tijdens de match wisselt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werelds schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:02:
[...]

Volgens mij heb ik zo'n beetje alles op Ultra staan. Resolution scale op 50% (wat dus 100% is, geen supersampling 8)7). Zal vanavond eens kijken en dan ook eens de FPS gedurende hele sessie meten.
Zou je eens een screenshot willen maken van je graphics settings en behaalde FPS met je GTX970?
Ben wel benieuwd. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Voor de mensen die in de alpha zitten vergeet niet dat je op het forum een speciaal topic hebt waar je feedback kan achterlaten. Geen idee in hoeverre ze daar wat mee doe . Maar het is het proberen waard :)

Edit: als we het dan toch over dynamisch weer hebben lijkt het me ook wel leuk om verschillende tijden te zien. Zo vind ik night operations in bf4 best leuk.
Al zouden ze de nachten dan iets minder "donker" of gewoon laat in de avond moeten maken. Night operations is me iets teveel gemaakt voor die speciale scopes (sorry ben de naam even kwijt :P).

Maar euhm 19 juli pas het einde? Ik schat weer een kleine kans voor een ronde 3 :)

[ Voor 53% gewijzigd door raiders op 07-07-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Zie ik vanmiddag ineens dat ik dinsdag ook een code gekregen heb. Wel jammer dat (vooralsnog) niemand in mij friendslist ook toegang heeft tot de alpha...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
Vindt het wel een beetje nep dat het ook regent IN de gebouwen. En met de mist net zo. Beiden horen niet in gebouwen plaats te vinden.

Nieuwe "Jackfrags" over de destruction in BF1:

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
Snowwie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:18:
Vindt het wel een beetje nep dat het ook regent IN de gebouwen. En met de mist net zo. Beiden horen niet in gebouwen plaats te vinden.
Net als de mist. Maak niks uit waar je bent, binnen of buiten. Ach, het is nog maar een alpha...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:01:
Klote dat het weer opnieuw een belangrijke rol krijgt zoals in BF4. Ik heb al een paar uurtjes in de alpha gestoken en het valt op dat het meestal mistig of aan het regenen is. Met als gevolg dat het ganse spel er grijs en sober uitziet.
Ja, want WWI staat bekend om het warme heldere weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001

Christiano007

Ich bin der champion

Jammer dat je geen engineer (oid) hebt die loopgraven kan maken met een schop of iets kan herbouwen (een muur oid)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Voor de geïnteresseerde (Las ik volgens mij net iets over) hier een livestream van Battlefield 1 op een PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Leuk dat ze de NDA hebben opgeheven en je mag gaan streamen... Wel jammer dat dat vanaf de PS4 niet kan/mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
zo'n CoD noob, was al direct van de eerste minuut duidelijk :F
Loopt rond als een kip zonder kop _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 07-07-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 15:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol Twitch streamer Summit probeerde iemand met bajonet te steken door te gaan chargen, maar ging toch niet helemaal goed :P
https://clips.twitch.tv/summit1g/LovelyMouseFuzzyOtterOO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Werelds
Rivanov schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:12:
[...]

Zou je eens een screenshot willen maken van je graphics settings en behaalde FPS met je GTX970?
Ben wel benieuwd. :)
Helaas staat Shadowplay ineens op 720p, dus deze screenshots uit m'n video's (anderhalf uur opgenomen...maar op 720p, dus dat ga ik niet uploaden, is het niet waard :P) zijn een beetje aardappel kwaliteit:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/3j2v2u363h3A1h0a3m1G/Battlefield+1+Closed+Alpha+07.07.2016+-+23.49.35.11.mp4_snapshot_00.14_%5B2016.07.08_00.39.10%5D.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/36441A0R1A3W1t3N1a0S/Battlefield+1+Closed+Alpha+07.07.2016+-+23.49.35.11.mp4_snapshot_00.19_%5B2016.07.08_00.39.19%5D.jpg

Laagst gemeten FPS gedurende die anderhalf uur: 53 FPS. Gemiddeld 76.

Morgen fix ik m'n Shadowplay en zal ik eens op High gaan spelen. Betwijfel of ik dan veel verschil zie, maar m'n FPS zal dan vast mooi boven de 80-90 blijven, net als in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top!! Zou dus betekenen dat ik met m'n 970 nog gewoon veilig zit voor Battlefield 1 op Ultra. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
raiders schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:23:
Voor de mensen die in de alpha zitten vergeet niet dat je op het forum een speciaal topic hebt waar je feedback kan achterlaten. Geen idee in hoeverre ze daar wat mee doe . Maar het is het proberen waard :)
Linkje?

Als ik de Alpha namelijk afsluit, sluit de game nooit goed af. Telkens krijg ik de melding dat de .exe niet werkt.

Ik heb nu een paar potjes gespeeld, mijn eerste indruk is wel oke.
Mijn minpunten:
- Tegenstanders zijn soms lastig te zien door de mist/kleuren van de omgeving
- Erg veel mist
- Het is allemaal redelijk grauw
- Soms wat schokkerig (kan komen doordat het een Alpha build is)
- Onduidelijk menu: het is slecht/onduidelijk te zien of de game al naar een server aan het laden is

Ik kan ook wel een pluspunten lijstje geven, maar dit zullen de standaard punten zijn, die al veel vaker zijn genoemd zoals de sfeer, gameplay etc.

Ik ben mij ervan bewust dat het een Alpha versie is en dat er nog aan gesleuteld moet worden, tevens zijn sommige minpunten misschien ook wel gewenningspunten.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-10 23:40
Ik krijg die error al als ik hm opstart op m'n laptop. Battlefield 1 werkt niet meer. Volgens mij is dit al een bekend probleem als ik zo kijk op de forums van de alpha.. Nu dus maar hopen dat dit nog gemaakt gaat worden voordat de alpha voorbij is.

Op mijn desktop start die wel gewoon, alleen zit momenteel een paar weken zonder videokaart dus hier heb ik ook helemaal niks aan eigenlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Curva schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:16:
[...]
Als ik de Alpha namelijk afsluit, sluit de game nooit goed af. Telkens krijg ik de melding dat de .exe niet werkt.
Heb ik ook steeds ja.

De grootste ergenis in-game vind ik de enorme hoeveelheid vlekken van de zon als je die richting op kijkt, dat is zwaar overdreven imo. Bij Hardline had je dat alleen als je echt richting de zon keek maar hier is t gewoon standaard al aanwezig lijkt t.
Pagina: 1 ... 14 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.