Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Hoe lang blijft de Alpha beta open staan?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Jeroenneman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Alleen staan die betatests nergens vermeld.
Op Reddit stonden ten minste 2 alpha/betatests aangekondigd door de community manager destijds. Ook in de diverse YouTube filmpjes van o.a. LevelCap wordt hier gewag van gemaakt.
Maar het is jouw geld, dus je mag doen wat je wil, maar daarbij geef je imho wel het recht op om te klagen. Jouw geld hebben ze immers al binnen.
Daarom overweeg ik ook om mijn preorder te cancellen. Er was verbetering, BF4 is keurig gepatched en heb er sindsdien vele uren ingestoken. Maar die vieze smaak begint nu alweer ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 17:01
het hele doel van alpha en beta tests is dat er zoveel mogelijk getest kan worden. Dat veel mensen dit beschouwen als een soort van early access is belachelijk.

om diezelfde reden zie ik niet in wat het probleem is van het niet aankondigen van alpha's en beta's. Er wordt gewoon een basis groep uitgenodigd waarvan ze weten dat hier bruikbare feedback van komt. Naast deze groep wordt ook random(?) mensen gekozen die ook mee mogen doen.

Klagen kan altijd, maar of je nou preordered of niet, dit zal niks veranderen aan het feit dat met nieuwe features/software en weer bepaalde bugs voorkomen of fixes weer stuk gaan. Zolang wij verwachten dat een game als battlefield steeds vernieuwend blijft, zullen deze bugs terug blijven komen.
Het enige wat dit probleem kan verhelpen is dat de game een aantal maanden uitgesteld wordt, maar dan aat iedereen weer klagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Hoe draait de alpha op jullie systemen? Ik heb zelf geen key dus kan het zelf niet zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, jammer hier ook geen key ontvangen. Ach ik denk dat de open beta ook dicht bij is.. ( Hoop eind augustus, dan heb ik namelijk vakantie :D )

Ben benieuwd hoe dit spel speelt op mijn systeem, net een nieuwe GTX 1080 erin gezet, kan niet wachten om hem met BF1 te testen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:29:
Hoe draait de alpha op jullie systemen? Ik heb zelf geen key dus kan het zelf niet zeggen :)
Ik zou hem in m'n review steken van m'n nieuwe GTX 1070, maar heb helaas geen key :P
Het zal wellicht wel goed lopen, het is en blijft een frostbite game.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 30-06-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maat van me heeft een R9 280 en hij zegt dat het prima loopt (Full HD).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Fonta schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:49:
Juiste degenen die alle BF's hebben, veel spelen of al een pre-order geplaatst hebben worden overgeslagen.
Van diegenen weten ze toch wel dat ze de buit al binnen hebben.
Degenen waarvan ze een vermoeden hebben dat die niet zo heel enthousiast zijn krijgen juist een key.
Ik heb zowel ShitStain 4 als HardShit overgeslaan, maar kreeg niets binnen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 19:43
Ik heb er 1. :)
ADDENDUM A

You may disclose the following information:
1. The fact that there is an official Closed Alpha Program for the Game.
2. The fact that you are a member of the official Closed Alpha Program for the Game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vergeleken met de Bf4 beta is Dit nu al 10 keer beter , draait echt lekker op een tamelijk oud sys (amd fx6100 , gtx760 , 8gig) .
Alleen ik zelf bak er nix van ( kheb altijd ff 20-30 uur nodig om beetje " in" te komen ;-).
Wel 2 roadkills met de slome tank , reed gvd 15 sec achter de gozer aan , kon hem sprintend amper bijhouden , LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

brnjo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:17:
Vergeleken met de Bf4 beta is Dit nu al 10 keer beter , draait echt lekker op een tamelijk oud sys (amd fx6100 , gtx760 , 8gig) .
Alleen ik zelf bak er nix van ( kheb altijd ff 20-30 uur nodig om beetje " in" te komen ;-).
Wel 2 roadkills met de slome tank , reed gvd 15 sec achter de gozer aan , kon hem sprintend amper bijhouden , LOL
Tot wanneer mag je spelen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
RoyK schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:40:
[...]

Tot wanneer mag je spelen?
staat niet in de uitnodiging en dacht ook niet in de voorwaarden, dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hmm ik wil ook een key :) gewoon weer lekker op de hype train springen :)

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:55
Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik nog niet mag spelen. Na de Battlefront beta wou ik het liefst ook direct gewoon door spelen.

Nu kan ik nog lekker hypen. Dat is gek genoeg ook leuk :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

lordprimoz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:13:
kreeg gisteren ook opeens een key toegoestuurd voor de closed Alpha. Dus meteen maar even geinstalleerd.

De gameplay is heerlijk langzaam en de wapens lekker inaccuraat( wel passend bij die tijd). De time to kill is verhoogd, waardoor je meer tijd hebt om te reageren.

Ik heb tijdens twee potjes enkel als sniper gespeeld, maar het is toch echt wel een heel stuk lastiger om mensen te raken. Ook lange sniper shots ( >400m) zijn echt echt een challenge.

Het is overigens totaal niet handig om op een base te spawnen waar hevig gevochten word, gezien je eigenlijk altijd voor de loop van een tank spawnt... xD
Met welke sniper riffles zijn deze vergelijkbaar uit BF4? Dan bedoel ik qua feel en snelheid?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 08:15
Na twee uur spelen moest ik echt even pauze want holy shit wat een overweldigende game. Er is zoveel gaande, kreeg wel een all out warfare gevoel zoals nooit tevoren in Battlefield. Ook even over goede studio monitors gespeeld en sloeg stijl achterover van hoe goed het sound design en de mixage is.

Mijn grootste kritiek punt is en blijft de snelheid van de gameplay en movement. Zoals het nu is zal 80% het spelen als een run & gun arena shooter. Best leuk hoor en veel spelers zullen het alleen maar tof vinden, maar naar mijn mening faciliteert het minder diepgang en een stuk minder 'battlefield' gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purple Dolphin schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:06:
Na twee uur spelen moest ik echt even pauze want holy shit wat een overweldigende game. Er is zoveel gaande, kreeg wel een all out warfare gevoel zoals nooit tevoren in Battlefield. Ook even over goede studio monitors gespeeld en sloeg stijl achterover van hoe goed het sound design en de mixage is.

Mijn grootste kritiek punt is en blijft de snelheid van de gameplay en movement. Zoals het nu is zal 80% het spelen als een run & gun arena shooter. Best leuk hoor en veel spelers zullen het alleen maar tof vinden, maar naar mijn mening faciliteert het minder diepgang en een stuk minder 'battlefield' gameplay.
Het speelt dus te snel? Ik zou overigens niet eens meer weten wat het 'battlefield gevoel' is. Dat gevoel heb ik sinds BF2 nooit meer gehad met BF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Het speelt dus te snel? Ik zou overigens niet eens meer weten wat het 'battlefield gevoel' is. Dat gevoel heb ik sinds BF2 nooit meer gehad met BF games.
QFT!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Purple Dolphin schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:06:

:/ :/ :/ :/ :/

Hm misschien passen ze dat nog aan? (doen ze vaker) Ik hoopte ook op een spel wat iets trager en misschien daardoor tactischer is..

Maar bedoel je vooral de ren en schietsnelheid, time to kill en bewegingen, off bedoel je echt letterlijk de maps, als in arena/te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik kwam wat screenshots tegen waar te zien was dat je nu je wapens koopt met in game geld. Een beetje het idee van Hardline en Battlefront. Klinkt eigenlijk best wel als een goede oplossing. Geen rare missie's en het is nog redelijk te doen. Zolang je maar niet 20 uur bezig bent of 10 euro in real life neerlegt voor een paar credits.

[ Voor 69% gewijzigd door raiders op 30-06-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zo te zien wel :/

In Battlefront werkt _het_op_zich_wel_.. maar ben er geen fan van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 08:15
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Hah, nou dat gevoel dus :+

Even voor de duidelijkheid, ik hoef geen BF2/1942 remake. Ik hoef ook geen mil-sim, voor het serieuzere werk speel ik Squad en mocht ik ooit de behoefte voelen om echt all in realistisch te gaan begin ik wel aan ARMA.

Ik hou van de hectiek van Battlefield en het gevoel dat je in een grote chaotische battle zit. Maar ik wil samen met een squad kunnen coördineren en samenwerken en een beetje tactisch spelen. Ook erg fijn als er meerdere squads in je team zijn die dat doen.
Op dit moment wordt dat, voor een deel, ondermijnd door de te snelle movement speed. Puur het lopen/rennen. Vertraag het met 25% en ik denk dat er net genoeg rust in komt om situaties tactischer en samen met je squad te kunnen benaderen.

Ook het respawnen gaat me wat te snel, gooi er gewoon 5 seconden bij op of na twee keer binnen 2 minuten respawnen 10 of 15 seconden zodat men ook wat voorzichtiger te werk gaat vanwege de time penalty.

Time to kill is nu best prettig trouwens, iets meer tijd om te reageren en dus meer interessante, skill based, vuurgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
fynrd1 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:02:
[...]

Met welke sniper riffles zijn deze vergelijkbaar uit BF4? Dan bedoel ik qua feel en snelheid?
Hmm qua feel is het totaal niks als bf4. Met de snelheid van schieten , tjah zit beetje in dezelfde categorie als al de bolt action snipers

De light tanks zijn trouwens OP lol. Haal er zo killstreaks van 15-20 mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
raiders schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:20:
Ik kwam wat screenshots tegen waar te zien was dat je nu je wapens koopt met in game geld. Een beetje het idee van Hardline en Battlefront. Klinkt eigenlijk best wel als een goede oplossing. Geen rare missie's en het is nog redelijk te doen. Zolang je maar niet 20 uur bezig bent of 10 euro in real life neerlegt voor een paar credits.
Dat kon in BF4 ook hoor, met die shortcut packs. Zelfde idee zo'n beetje.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het 'vervelende' bij Battlwfront is nu, dat je de Hutt Contracts hebt..

Eerst kon je gewoon credits verdienen en wapens unlocken. Prima. In BF4 moest je ook bepaalde missies doen/challenges om iets te unlocken.

Maar nu moet je eerst met die credits de Hutt Contracts unlocken, om uberhaupt de challenges te mogen doen.. dus twee keer de moeite zeg maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
wat betreft leveling, het gaat redelijk snel en je krijgt per level iets van 60 credits / warbonds. ( je begint dacht ik met 200).

Het unlocken van de wapens (die nu beschikbaar zijn tenminste) zon 30 a 40 credits. Geen idee of bepaalde unlocks level afhankelijk zijn, maar zo als het er nu uitziet kan je dus mooi alles echt custom instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:29:
wat betreft leveling, het gaat redelijk snel en je krijgt per level iets van 60 credits / warbonds. ( je begint dacht ik met 200).

Het unlocken van de wapens (die nu beschikbaar zijn tenminste) zon 30 a 40 credits. Geen idee of bepaalde unlocks level afhankelijk zijn, maar zo als het er nu uitziet kan je dus mooi alles echt custom instellen.
Maar nadat je ze hebt unlocked, moet je dan alsnog iets doen? Bijv. haal 200 kills met zus en zo wapen of gadget? EN dan heb je m pas tot je beschikking.. Of heb je m direct na de unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
poor Leno schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Maar nadat je ze hebt unlocked, moet je dan alsnog iets doen? Bijv. haal 200 kills met zus en zo wapen of gadget? EN dan heb je m pas tot je beschikking.. Of heb je m direct na de unlock?
Direct tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik denk dat, dat nog wel wat duurder wordt. Maar het is nu (en in de beta) denk ik vrij goedkoop zodat je alles kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
poor Leno schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:45:
[...]

het wapen is direct tot je beschikking. Je kan deze nog wel customizen, ik gok door sights etc te wijzigen, maar dit is in de alpha nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 16:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Is er ook een Alpha op de Xbox One?

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die zon in je gezicht is wel heel extreem aanwezig, belemmert het zicht veel te veel. Verder ziet t er gelikt uit maar toch vind ik de oude wapens wel een beetje suf zoals ik verwacht had. Doe mij maar WO2 ipv WO1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Cartman! schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:58:
Verder ziet t er gelikt uit maar toch vind ik de oude wapens wel een beetje suf zoals ik verwacht had. Doe mij maar WO2 ipv WO1.
Exact datgene waar ik ook bang voor was. Iedereen ging blind mee in de WO1 hype, zonder ook maar een moment stil te staan bij de consequenties voor de gameplay.

Zelf net even gespeeld en het was met een i5-4590/12GB/GTX770 nog best wel stroperig op zowel medium als high @1200p/60Hz. Het spel trok binnen no-time 5GB memory vol, al zal er waarschijnlijk nog wel een hoop debugging routines aan staan. Binnen 3 spawns had ik al een DirectX error te pakken, dus dat belooft wat :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bee.nl op 03-07-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Purple Dolphin schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Time to kill is nu best prettig trouwens, iets meer tijd om te reageren en dus meer interessante, skill based, vuurgevechten.
Zonder Alpha toegang te hebben: Maar dat is precies het omgekeerde van tactische (en je kan zelfs zeggen skill based) gameplay: Je kan nu handig om een squad heen sluipen en ze vanachter neerschieten, behalve dat door een hoge TTK ze zich gewoon omdraaien en jou doodschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-10 18:50
Bee.nl schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:55:
[...]

Exact datgene waar ik ook bang voor was. Iedereen ging blind mee in de WO1 hype, zonder ook maar een moment stil te staan bij de consequenties voor de gameplay.

Zelf net even gespeeld en het was met een i5-4590/12GB/GTX770 nog best wel stroperig op zowel medium als high @1200p/60Hz. Het spel trok binnen no-time 5GB memory vol, al zal er waarschijnlijk nog wel een hoop debugging routines aan staan. Binnen 3 spawns had ik al een DirectX error te pakken, dus dat belooft wat :+
Ik ben het niet helemaal met je eens,de laadtijd tussen de rondens is minimaal(komt denk doordat het maar een map is) en na mij mening loopt het net zo soepel dan wel soepeler dan bf 4met een gtx 970(nu een upgrade gedaan naar een gtx1070 dus zo i zo geen klagen meer)dit op 3440 x1440 dus mijn mening,draait bf 4 goed,dan draait bf 1 ook prima op je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
[...]

Wat is er nu mis met de gameplay? Dat hangt toch niet van de wapens af? Wat ik op youtube zie maakt voor mij alleen maar dat ik niet kan wachten op de beta op de consoles.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Sissors schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:41:
[...]

Zonder Alpha toegang te hebben: Maar dat is precies het omgekeerde van tactische (en je kan zelfs zeggen skill based) gameplay: Je kan nu handig om een squad heen sluipen en ze vanachter neerschieten, behalve dat door een hoge TTK ze zich gewoon omdraaien en jou doodschieten.
Volgens mij is het in battlefield altijd de bedoeling geweest om als team/squad samen te spelen. Dat jij in de eentje rond wil rennen moet je zelf weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Leuke post op reddit met wat extra informatie over Battlefield 1, er is dus namelijk wel gewoon een RUSH mode aanwezig :)

https://www.reddit.com/r/...leak_by_the_big_lobix300/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat ze met rush gaan doen. Ik hoop dat de maps wat beter ervoor worden gemaakt. In Battlefield play4free en Battlefield Bad Company 2 was het echt geweldig. In Battlefield 4 vind ik sommige locatie's van MCOM's wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Jij zit dus in de alpha, mooi!

Dan heb ik een hele rits voornamelijk typische Frostbite vragen voor je, sorry, haha :)

-Hoe houdt de server zich als de dynamische weereffecten actief zijn?
-Hoe houdt de server/game zich als de map compleet is omgewoeld door destruction?
-Hoe houdt de server zich na verloop van tijd? Merk je ze nog steeds overduidelijk zo dichtslibben als BF4?
-Hoe snel krijg je player feedback na een hit/gehit worden. (hitmarker of dmg indicator) Is dat vrijwel direct zoals met BC2 of BF3 of is dat weer pas na zes bakken koffie zoals BF4/Battlefront?
-In hoeverre heb je nog altijd invisible walls na destruction?
-Hoe is de input-lag in t algemeen?
-Hoe verloopt het spotten? Gaat dat nog steeds bij vlagen gebugged door smoke en/of foilage heen?
-Hoe kort zitten de hitboxes op de playermodel bij animaties? (vault/bayonet charges/bipod etc etc)
-Schreeuwt je character nog steeds naar iedereen in de wijde omgeving wat die doet of wat die ziet?
-Hoe groot/irritant is de random spread?
-Hoe bevalt de nieuwe supression mechanics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:50
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:12:
[...]

Dan heb ik een hele rits voornamelijk typische Frostbite vragen voor je, sorry, haha :)

-Hoe houdt de server/game zich als de map compleet is omgewoeld door destruction?
-Hoe houdt de server zich na verloop van tijd? Merk je ze nog steeds overduidelijk zo dichtslibben als BF4?
-Hoe snel krijg je player feedback na een hit/gehit worden. (hitmarker of dmg indicator) Is dat vrijwel direct zoals met BC2 of BF3 of is dat weer pas na zes bakken koffie zoals BF4/Battlefront?
-In hoeverre heb je nog altijd invisible walls na destruction?
-Hoe is de input-lag in t algemeen?
-Hoe verloopt het spotten? Gaat dat nog steeds bij vlagen gebugged door smoke en/of foilage heen?
-Hoe kort zitten de hitboxes op de playermodel bij animaties? (vault/bayonet charges/bipod etc etc)
-Schreeuwt je character nog steeds naar iedereen in de wijde omgeving wat die doet of wat die ziet?
-Hoe groot/irritant is de random spread?
-Hoe bevalt de nieuwe supression mechanics?
Jij hebt BF4 enkel bij release gespeeld? De meeste problemen die jij noemt bestaan namelijk niet meer in de huidige versie. :P

Edit:
Ga er sowieso maar vanuit dat issues m.b.t. 'netcode' zijn opgelost. Er is in de loop van BF4 veel feedback op geweest, waardoor de tickrate van 10 bij release naar 30 op console en 60 op pc is gestegen. Het doel voor BF1 is 60 op zowel console als PC las ik. Na de shitstorm bij release van BF4 verliepen de releases van Hardline en Battlefront (allemaal zelfde engine etc.) erg soepel. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Uffeltje op 04-07-2016 16:20 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Jij hebt BF4 enkel bij release gespeeld? De meeste problemen die jij noemt bestaan namelijk niet meer in de huidige versie. :P
Jij hebt nooit meerdere versies van BF gespeeld? Sommige problemen komen 'opeens' weer terug in nieuwere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:16:
[...]

Jij hebt nooit meerdere versies van BF gespeeld? Sommige problemen komen 'opeens' weer terug in nieuwere versies.
Ik heb meerdere delen gespeeld, vele uren zelfs. De laatste delen hadden telkens dezelfde problemen, maar zaken die gerepareerd waren, kwamen in nieuwe delen eigenlijk niet terug.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Edit:
Ga er sowieso maar vanuit dat issues m.b.t. 'netcode' zijn opgelost. Er is in de loop van BF4 veel feedback op geweest, waardoor de tickrate van 10 bij release naar 30 op console en 60 op pc is gestegen. Het doel voor BF1 is 60 op zowel console als PC las is.
De ontwikkeling begint niet op basis van de engine waar BF4 of Hardline op dit moment is, dat gebeurt veel eerder op basis van een afsplitsing. Zat zaken die in BF3 al waren opgelost, kwamen vrolijk weer in BF4 te voorschijn.

Daarbij heb ik vrijwel geen netcode gerelateerde vragen gesteld, die nu niet meer spelen in de huidige BF4 versie volgens mij afgezien van de hitmarkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Mwa, het aantal opgeloste problemen uit BF3 naar BF4 viel wel mee, eigenlijk introduceerde BF4 voora nieuwe problemen.

Nee klopt, maar de rest van die issues is ook grootendeels opgelost in BF4.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
[...]

1.Hoe houdt de server zich als de dynamische weereffecten actief zijn?
2.Hoe houdt de server/game zich als de map compleet is omgewoeld door destruction?
3.Hoe houdt de server zich na verloop van tijd? Merk je ze nog steeds overduidelijk zo dichtslibben als BF4?
4.Hoe snel krijg je player feedback na een hit/gehit worden. (hitmarker of dmg indicator) Is dat vrijwel direct zoals met BC2 of BF3 of is dat weer pas na zes bakken koffie zoals BF4/Battlefront?
5.In hoeverre heb je nog altijd invisible walls na destruction?
6.Hoe is de input-lag in t algemeen?
7.Hoe verloopt het spotten? Gaat dat nog steeds bij vlagen gebugged door smoke en/of foilage heen?
8.Hoe kort zitten de hitboxes op de playermodel bij animaties? (vault/bayonet charges/bipod etc etc)
9.Schreeuwt je character nog steeds naar iedereen in de wijde omgeving wat die doet of wat die ziet?
10.Hoe groot/irritant is de random spread?
11.Hoe bevalt de nieuwe supression mechanics?
Houdt er rekening mee dat de specs van de servers op dit moment hoogstwaarschijnlijk overgedimensioneerd zijn.

1. niks van gemerkt, alleen kan je totaal niet meer lange afstand schieten. Leuk met mist op hardcore straks.. veel teamkills lol
2. ook niks van gemerkt, alleen moet wel zeggen dat niet alles stuk kan/ de destruction wat ingeperkt is. Anders wordt de map een groot gat zonder iets van cover xD
3.de server waar ik op speelde deed het zon 6 uur lang prima. Geen idee over meerdere dagen.
4. tickrate van 60 is nu standaard. Heb nog geen kills meegemaakt waarbij we allebei omvielen.
5. nog niet tegengekomen, maar zullen vast aanwezig zijn ( het is een alpha)
6. niet opgevallen, dus volgens mij goed.
7. als er mist hangt kan je echt niks spotten. Misschien als je voor iemand staat, maar ja.... shovel in the face 8)7 Met smoke is het zelfde effect.
8. geen idee.
9.ja
10. afhankelijk van het wapen.
11. niet veel van gemerkt.

het hele vliegtuig mechanic moet wel gefixed worden. Het is nu nauwelijks te doen met alle AA en mobility hits als je door 1 kogel geraakt wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 10-10 07:14
Eigenlijk klopt die mist ook niet helemaal, aangezien deze ook in de huizen hangt.

Normaal gesproken komt mist niet in huizen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:22:
[...]

De ontwikkeling begint niet op basis van de engine waar BF4 of Hardline op dit moment is, dat gebeurt veel eerder op basis van een afsplitsing. Zat zaken die in BF3 al waren opgelost, kwamen vrolijk weer in BF4 te voorschijn.

Daarbij heb ik vrijwel geen netcode gerelateerde vragen gesteld, die nu niet meer spelen in de huidige BF4 versie volgens mij afgezien van de hitmarkers?
In BF4 is er nog genoeg hitreg degradatie/schommeling. Het lijkt vooral een samenspel van factoren te zijn. De serverbelasting, de verbinding van de spelers, je eigen verbinding. Soms allemaal in sync en rag je zo overal doorheen met 4-5 kogels per enemy, maar geregeld ook out-of-sync en heb je na 1 clip point blank nog geen kill.

Zodra je op hoger niveau gaat spelen (ik kom vaak op BuG Top Inf) is de minste hitreg hickup het verschil tussen leven en dood. Iedereen knalt je daar praktisch in een oogwenk neer als je zelf ook maar een fractie van een seconde te laat reageert. Als ik mn 840h BF3 vergelijk met mn 970h BF4, dan ervaar ik meer randomness in laatstgenoemde.

Je vragenlijst moet ik nog op terugkomen. Ik zal het er tijdens het gamen naast houden; weet ik waar ik op moet letten.
Lekker Ventje schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:22:
[...]

Wat is er nu mis met de gameplay? Dat hangt toch niet van de wapens af? Wat ik op youtube zie maakt voor mij alleen maar dat ik niet kan wachten op de beta op de consoles.
Er is niet zozeer iets 'mis' met de gameplay, maar ik benadruk het feit dat het WO1 thema wel gevolgen heeft voor de dynamiek van het spel. De pacing, tactiek, gun control, etc. Als fervent assault speler houd ik wel van de relatief snelle (infantry) gameplay in combinatie met automatische wapens. In WO1 zitten toch wel wat klappertjesgeweren als je dat vergelijkt met modern day. Wat ik overigens wél fijn vind is dat er (vziw) geen automatische lockon spul en noobtubes in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:24
[...]

Nu heb je gewoon een ronde normaal weer, regen of mist. Ik merk nog weinig aan het dynamische weer.

Met een i7-3770, 16GB RAM en een GTX 680 vind ik Battlefield 1 nog vrij vloeiend over komen op medium-high settings.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren met het account van een vriend even de alpha kunnen spelen.

Positief zijn vooral de graphics (ziet er echt geweldig uit, volgens mij zette de autoconfig ook alles op high of ultra met mijn GTX970), de destructie, goede hitreg, mooie spawnanimaties en animaties als je in vehicles klimt.

Enige wat me negatief opviel was dat mensen met een M98 snipergeweer me met enige regelmaat van enorme afstanden 1 hit killden. Dat kan zijn dat ze veel hebben geoefend maar ik ben in 3 potjes zeker 15 keer neergeschoten door een M98 gebruiker. Dat geweer lijkt nog wat OP.

Voor de rest kan ik niet wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik weet niet of ie al gepost is, maar hier nog een interessante JackFrags over de campaign van BF1. Hij heeft een goed punt. Goede kans dat de campaign een stuk memorabeler gaat worden dan de campaigns van BF3 en BF4.

[ Voor 13% gewijzigd door Flimovic op 05-07-2016 09:56 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Arfman schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:45:
Gisteren met het account van een vriend even de alpha kunnen spelen.

Positief zijn vooral de graphics (ziet er echt geweldig uit, volgens mij zette de autoconfig ook alles op high of ultra met mijn GTX970), de destructie, goede hitreg, mooie spawnanimaties en animaties als je in vehicles klimt.

Enige wat me negatief opviel was dat mensen met een M98 snipergeweer me met enige regelmaat van enorme afstanden 1 hit killden. Dat kan zijn dat ze veel hebben geoefend maar ik ben in 3 potjes zeker 15 keer neergeschoten door een M98 gebruiker. Dat geweer lijkt nog wat OP.

Voor de rest kan ik niet wachten :)
Wapens worden altijd wel aangepast na alpha/beta's, komt vast wel goed neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maichel schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:26:
[...]

Wapens worden altijd wel aangepast na alpha/beta's, komt vast wel goed neem ik aan.
Oh dat denk ik ook. Speelde wel een beetje vervelend, soms heb je geen andere keus dan spawnen op een wat ongelukkige plek waardoor je gelijk onder vuur ligt van 2 snipers. Helpt natuurlijk ook niet dat je de map nog niet kent.

Wel een goede 10 minuten in dat 1 persoonstankje gezeten, die speelt wel lekker zeg. Flink wat kills gemaakt. Wel gezien dat de belofte van "alles kan kapot" niet klopt, bepaalde muren kreeg ik niet omver (kerkje bij punt D volgens mij is een voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Arfman schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:45:
met de snipers die er op het moment zijn enkel headshots insta kill, en daar moet iemand al gewoon redelijk goed voor zijn op langere afstand.
Arfman schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Wel gezien dat de belofte van "alles kan kapot" niet klopt, bepaalde muren kreeg ik niet omver (kerkje bij punt D volgens mij is een voorbeeld).
hier is ook een reden voor gegeven. Ze hebben namelijk gezien dat er aan het einde van een match niks meer over was van de map -> een groot gat. Dat komt je speelbaarheid niet echt ten goede. Dus nu zijn niet alle muren meer volledig kapot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

lordprimoz schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:02:
[...]

met de snipers die er op het moment zijn enkel headshots insta kill, en daar moet iemand al gewoon redelijk goed voor zijn op langere afstand.
Best knap dan, ik was aan het rennen en springen tot en met.
hier is ook een reden voor gegeven. Ze hebben namelijk gezien dat er aan het einde van een match niks meer over was van de map -> een groot gat. Dat komt je speelbaarheid niet echt ten goede. Dus nu zijn niet alle muren meer volledig kapot te krijgen.
Ja, is eigenlijk ook wel logisch. Was wel jammer, zaten een paar campers in dat kerkje die ik er nu dus niet uit kon schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:37

steveman

Comfortabel ten onder

Lijkt me weer heerlijk om met oude geweren bolt only TDM te spelen :)
Op hardcore is een schot met een dergelijk wapen eigenlijk altijd een kill. En zo hoort het ook!

YouTube: bf4BoltFY JS

:9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Fonta schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:31:
Ja, snoop is echt uber pro. :+ :D
Ik zeg niet dat ie pro is maar bedoel dat hij veel gamed. Vooral Madden games volgens mij..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Arfman schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:25:
[...]
Ja, is eigenlijk ook wel logisch. Was wel jammer, zaten een paar campers in dat kerkje die ik er nu dus niet uit kon schieten :+
gewoon in de kozijnen schieten met je primary round, de splash damage van de tank shell doet zn werk wel =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinNL schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 01:04:
[...]

Nu heb je gewoon een ronde normaal weer, regen of mist. Ik merk nog weinig aan het dynamische weer.

Met een i7-3770, 16GB RAM en een GTX 680 vind ik Battlefield 1 nog vrij vloeiend over komen op medium-high settings.
Dat mag toch ook wel met zulke specs. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

LOL krijg net ook een code om de BF 1 Alpha te spelen *O* *O*

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
beuker19 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:08:
LOL krijg net ook een code om de BF 1 Alpha te spelen *O* *O*
Ik ook cool *O* ,maar nu wil bf 1 niet online -O- .
Werkt het wel bij jouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Helaas, ik lijk er weer niet bij te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Hier ook de Alpha Code ontvangen , eens even zien :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:59
Razor punk schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:50:
[...]

Ik ook cool *O* ,maar nu wil bf 1 niet online -O- .
Werkt het wel bij jouw ?
Vreemd, krijg bij launch alleen een loading screen te zien met een knipperende datum? Gebeurt verder niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:26

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg je die alpha bij een preorder bij origin of maakt het niet uit waar je het haalt ? (als je er al 1 krijgt)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Was die alpha nou ook voor xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Heb geen pre-order gedaan , had me wel op de BF1 site aangemeld om info te krijgen .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Christiano007 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:56:
Krijg je die alpha bij een preorder bij origin of maakt het niet uit waar je het haalt ? (als je er al 1 krijgt)
Zelf heb ik geen pre-oder gedaan, heb mij opgeven voor de battlefield insider en kreeg net een key binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF? Zou toch zweren dat ik me na de BF1 launch direct had aangemeld voor Battlefield Insider, maar hij gaf net aan dat ik me succesvol heb aangemeld (nu pas). Damn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 20:33
Yes hier ook een key ontvangen....
Maar helaas online servers offline dus kan niet spelen :(

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:18
Heb net even uurtje gespeeld. Wat gaaf!!! Grafisch prima en speelt heerlijk. Zo lekker weer met deze wapens te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wel zuur om mensen al te zien proeven van BF1 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
nickdew schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:36:
Heb net even uurtje gespeeld. Wat gaaf!!! Grafisch prima en speelt heerlijk. Zo lekker weer met deze wapens te spelen
Hoe ben je online gekomen , EA server geeft de hele tijd geen connectie :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Ik kan niet wachten op BF1. Heb echt genoeg van de moderne shooters. Hoop dat dit het begin is van een golf nieuwe ww1 en ww2 shooters! Nu nog zsm met bf1 aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ook een invite gekregen, maar kan ook niet connecten

maar lees net dat het probleem bekend is bij EA :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:18
Leeuw070 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:42:
[...]

Hoe ben je online gekomen , EA server geeft de hele tijd geen connectie :(
Was er meteen bij om half 10. Geen error gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
hoe hebben jullie gezien dat je de key had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Laatst online: 09-10 20:33
jurriaan10 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:55:
hoe hebben jullie gezien dat je de key had
In de mail waarmee je hebt aangemeld voor insider

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
bedankt heb niks gekregen wel eerste dag aangemeld.
maar jammer dan
Marvie schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:56:
[...]

In de mail waarmee je hebt aangemeld voor insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:51
Accident schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:47:
ook een invite gekregen, maar kan ook niet connecten

maar lees net dat het probleem bekend is bij EA :-)
Zelf ook een key ontvangen, download is klein (6GB) Inderdaad, er zijn problemen, wellicht morgen meer geluk om te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Rivanov schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:03:
WTF? Zou toch zweren dat ik me na de BF1 launch direct had aangemeld voor Battlefield Insider, maar hij gaf net aan dat ik me succesvol heb aangemeld (nu pas). Damn.
Same here! Echt balen dat ik er ook geen heb. Veel plezier allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Je komt er op dit moment toch niet in , dus je mist nog niks ;)

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Hier ook geen code. Jammer weer. Al las ik dat de servers toch niet werken xD

Ik denk dat dit wel goed beschrijft hoe ik nu in mijn mailbox zit :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZPCH966.gif

[ Voor 44% gewijzigd door raiders op 05-07-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

TFZ61 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 23:03:
[...]

Zelf ook een key ontvangen, download is klein (6GB) Inderdaad, er zijn problemen, wellicht morgen meer geluk om te connecten.
kon net ff spelen, maarja bedtijd :/

morgen verder iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* Ik had vannacht ook een PS4 key binnen *O*

Ff kunnen doen, vanavond weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Ziet er weer uit als een game die voor veel vermaak kan gaan zorgen. Al dat futuristische gedoe trekt mij totaal niet. In Oktober maar eens een nieuw vid kaartje kopen en het spel.. tot die tijd niet teveel over lezen om het enthousiasme niet te hoog te laten worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Nu online

Flimovic

Grrrr geen invite :( Maar het is jullie gegund hoor.... (Ok fuck dat, ik gun het jullie ook niet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-10 23:40
En ook een key binnen. Ben benieuwd of die draait op m'n laptop met een gtx660m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 08-10 22:44
Ik ben door de zeer positieve en enthousiaste tweakers hands-on preview toch wel geneigd een pre-order te plaatsen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ivm een stilstaande file ( :( ) alvast maar mijn bevindingen tot nu toe:

Het ziet er echt heel mooi uit en t sfeertje is echt heel goed gemaakt!

Maar er zijn een aantal dingen waar ik tot nu toe best 'meh' over ben.
(het kan natuurlijk wennen zijn hoor)

- de TTK voelt een tikkeltje te snel.. De enige reden waarom je soms nog weg kan komen als je onder vuur ligt, is omdat:

- het rennen veel te snel voelt.
Het voelt alsof je mannetje te lichtvoetig/zwevend is...
Ik wil voelen dat je loopt.. Een zwaardere stap zeg maar. Ik wil voelen dat je jezelf door de modder sleurt.. En je uitrusting moet zwaar voelen en rammelen etc.
De ren snelheid moet ietsje naar beneden, in verhouding met een lagere TTK imo.

- Het menu scherm voelt veel te modern.. Had het toch meer WW1 stijl verwacht/gehoopt..

- De icoontjes en kleurtjes in beeld zijn te talrijk en heel erg (storend) aanwezig. Het ziet er te blij uit en eigenlijk te 'kinderlijk'

- De FOV op max ziet er niet uit! Het schaalt niet mee.. Helemaal uitgerekt, spaghetti armen.. Max ongeveer 75, wil het nog redelijk eruit zien (standaard is waarde 50) :)

- De (nog) niet aanpasbare verticale sensitivity ligt nog niet lekker in verhouding met de horizontale.

Tot zover mijn voorlopige "meh's", voor de rest lijkt het een prachtige en heerlijke BF game te worden!

Vnvnd snel verder! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 06-07-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Hoe heb je toegang gekregen tot de Alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 07:18:
*O* Ik had vannacht ook een PS4 key binnen *O*

Ff kunnen doen, vanavond weer verder!
Oh wauw, ik dacht dat het een PC alpha was, maar dat is dus helemaal niet het geval?
Dan moet je toch even wat details geven over hoe hij draait :+ (en bv welke resolutie)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Poulske schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:47:
Hoe heb je toegang gekregen tot de Alpha?
Lijkt op een random selectie, waarschijnlijk moet je wel aangemeld zijn bij Battlefield insider

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:09
Rivanov schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:03:
Hier hetzelfde hoor... Ik heb me direct na aankondiging en dat de site online was mezelf aangemeld. Alleen kennelijk is die een zwart gat in verdwenen ofzo... nu ook pas "aangemeld" ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Is er ook een ps4 alpha? Heb me aangemeld vorige week al.. Noppes ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Nu online

Flimovic

shakespeare schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:30:
Is er ook een ps4 alpha? Heb me aangemeld vorige week al.. Noppes ontvangen.
Kijk even iets verder dan je neus lang is... paar posts boven je wordt er gesproken over een PS4-alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Van iemand die wel een key gekregen heeft begreep ik dat er toch wel een aantal kwalijke zaken waren.
Zo zit er ontzettend veel randomness in de game, en worden hits soms simpelweg niet geregistreerd.
Als dat echt zo is, dan heeft DICE echt nog wel wat werk aan de winkel.

Wat is eigenlijk het risico voor iemand die zijn account tijdelijk even aan iemand anders geeft?
Kan zijn account daar ook een ban voor krijgen? Zelf vermoed ik dat dat wel meevalt.
Je zou immers zomaar even via de wifi van de buren hebben gespeeld omdat je ouders je internet verbinding afgesloten hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Fonta schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:07:
Van iemand die wel een key gekregen heeft begreep ik dat er toch wel een aantal kwalijke zaken waren.
Zo zit er ontzettend veel randomness in de game, en worden hits soms simpelweg niet geregistreerd.

Wat is eigenlijk het risico voor iemand die zijn account tijdelijk even aan iemand anders geeft?
Kan zijn account daar ook een ban voor krijgen? Zelf vermoed ik dat dat wel meevalt.
Je zou immers zomaar even via de wifi van de buren hebben gespeeld omdat je ouders je internet verbinding afgesloten hebben :+
Op PS4 bedoel je? Dan heb je dat met Primare apparaat enzo, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:07:

'het is nog de alpha' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb geen key ontvangen voor ps4, heb op origin ook een pc account en een gekoppelde psn. Ook heb ik bij gametester battlefield 4 toegevoegd.
Een aantal keer opnieuw aangemeld voor battlefield insider, geen succes!

hopelijk worden ze nog verstuurd!
Pagina: 1 ... 13 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.