Float like a butterfly, sting like a bee.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
2016? Hahaha
Rematch volgend jaar?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Flickr PSN ID= cheironnl
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lekker toch, onnodige kicks, sowieso jammer dat je na zn gemiste kick niet meteen op zn lichaam mag inschoppennst6ldr schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:55:
Hahaha, het is toch niet te geloven. Stoere mooiboy wilt shinen met z'n spinning heelkick, verknalt hij z'n enkelbanden of knieën.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 16% gewijzigd door Holk op 21-12-2019 22:59 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Knowledge reigns supreme over nearly anything
DUGG
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Arm en nu been(kniebanden)
[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 21-12-2019 22:59 ]
Zero.
Zonde dat het zo eindigt.
[ Voor 13% gewijzigd door DoeEensGek op 21-12-2019 22:59 ]
Echt wel iets kapot hoor..Atlas schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:58:
Stukje toneel of echt iets kapot?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat is Badr's specialiteit natuurlijk, die heeft al eerder geschopt op tegenstanders die al klaar waren en op de grond lagen. Wat dat betreft had ik al nul respect voor die veroordeelde geweldpleger.Bossie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:56:
[...]
Lekker toch, onnodige kicks, sowieso jammer dat je na zn gemiste kick niet meteen op zn lichaam mag inschoppen
Maar los daarvan, het is vreselijk dom om dit soort kicks te maken. Eigenlijk beschamend voor zichzelf en zo brengt hij Rico ook in de verlegenheid.
Maar het is z'n linker met het probleem, z'n rechterbeen was z'n standbeen.vhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:00:
Onderbeen leek stil te staan terwijl de rest door draaide. Wel sneu...

PSN: xMaurice93
Heel erg jammer. Was een spannende wedstrijd.
Ik sluit toneel niet helemaal uit.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat misschien wel, maar Verhoeven gaat niet zomaar knock out en hield afstand.nst6ldr schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:59:
[...]
Dat is Badr's specialiteit natuurlijk, die heeft al eerder geschopt op tegenstanders die al klaar waren en op de grond lagen. Wat dat betreft had ik al nul respect voor die veroordeelde geweldpleger.
Maar los daarvan, het is vreselijk dom om dit soort kicks te maken. Eigenlijk beschamend voor zichzelf en zo brengt hij Rico ook in de verlegenheid.
Hoe meer rondes er komen hoe meer Verhoeven in het voordeel komt door zijn fitheid.
Misschien toch de leeftijd dat Badr deze zware gevechten moet verlaten door een blessure.
Je zou maar eens iets onverwachts doen iddnst6ldr schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:59:
[...]Maar los daarvan, het is vreselijk dom om dit soort kicks te maken. Eigenlijk beschamend voor zichzelf en zo brengt hij Rico ook in de verlegenheid.

Andere been? Onee, toch linker idd ... (ff teruggekeken)Malfunctions schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:03:
Heel vreemd dit, het been waarmee hij schopt blesseert hij op het hoofd van Rico?
Ik sluit toneel niet helemaal uit.
[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 21-12-2019 23:09 ]
Ja, die stond stil tegen het hoofd van Rico maar de rest van het lichaam/been draaide door. Alsof je met je voet in een gat stapt en opzij valt.toolkist schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:01:
[...]
Maar het is z'n linker met het probleem, z'n rechterbeen was z'n standbeen.
In de basis een veel betere vechter dan Rico, maar Rico is een echte topsporter fysiek als mentaal. Daarnaast schelen die 5 jaar ook een hoop.. het zijn ook nog eens 5 zo goed als ongetrainde jaren.
[ Voor 39% gewijzigd door Pelox op 21-12-2019 23:07 ]
Zero.
Ik zie 'm ook niet, maar uit ervaring weet ik dat de landing an sich al een risico kan zijn. Je gaat een balgewricht stabiliseren in een draaiende landing, daar kan echt zo veel bij mis gaan. Dus al zie je geen vreemde schade van buitenaf, van binnen kunnen er echt wel pezen inscheuren op dat moment.streamnl schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:03:
Zelfs na meerdere slowmotions beelden, zie ik het niet...
Ik denk dat je hier wel eens gelijk kunt hebben. Teveel in een te korte tijd waardoor het lichaam niet goed kan herstellen doordat hij wellicht roofbouw heeft gepleegd. Het is opmerkelijk hoe kwetsbaar hij is.Pelox schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:58:
Dit krijg je wanneer je geen topsporter bent maar wel in 4 maanden naar dit niveau traint. Dan sloop je je lichaam. Net als de vorige keer. Zijn lichaam is de stress en inspanning niet gewend.
Heeft hij nou 8 tellen gekregen.tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:03:
[...]
Dat misschien wel, maar Verhoeven gaat niet zomaar knock out en hield afstand.
Hoe meer rondes er komen hoe meer Verhoeven in het voordeel komt door zijn fitheid.
Misschien toch de leeftijd dat Badr deze zware gevechten moet verlaten door een blessure.
[ Voor 8% gewijzigd door polli_ op 21-12-2019 23:08 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Badr had Rico te pakken die 3 ronde...ging zo lekker pfff
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geen KO. Dat zijn knock downs.polli_ schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:06:
[...]
Hij is tijdens deze wedstrijd toch 2 keer KO gegaan of geldt dat als 8 tellen.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Vooralsnog zou Badr 2 rondes met 10-8 gewonnen hebben, dan had Rico minimaal 1 van die 2 laatste rondes Badr neer hebben moeten krijgen (of wel zo enorm veel moeten raken) om überhaupt gelijk te komen. Hij komt hier denk ik echt goed weg.tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:03:
[...]
Dat misschien wel, maar Verhoeven gaat niet zomaar knock out en hield afstand.
Torsie-fractuur. In de slomo zie je het been “wiebelen” nadat Rico z’n hand terug trektFirePuma142 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:06:
Stressfractuurtje. Ironisch wel, een Everinkje.
Ik denk dat Badr gewoon iets in zijn onderbeen kapot trapt op het blok van Rico.streamnl schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:03:
Zelfs na meerdere slowmotions beelden, zie ik het niet...
Als het niet was gebeurd denk ik dat er een extra ronde zou komen. Je zag wel dat Badr naar zuurstof aan het happen was na de tweede ronde. Die knockdowns zijn mooi gescoord, maar met nog 2,5 ronde te gaan denk ik niet dat hij het op punten ging redden.
Ik ben juist van mening dat Rico het had gewonnen op uithoudingsvermogen. Je zag Badr al flink vertragen voordat hij die jammerlijke kick erin gooide.toolkist schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:07:
[...]
Vooralsnog zou Badr 2 rondes met 10-8 gewonnen hebben, dan had Rico minimaal 1 van die 2 laatste rondes Badr neer hebben moeten krijgen (of wel zo enorm veel moeten raken) om überhaupt gelijk te komen. Hij komt hier denk ik echt goed weg.
Desondanks een jammerlijk slot...
Rico kan ook een dab gaan doen, gevolgd door de floss terwijl heel Fortnite spelend publiek los gaat thuis. Punt is alleen dat het niet werkt.apis29 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:03:
[...]
Je zou maar eens iets onverwachts doen idd.
Zwaargewichten zijn over het algemeen te log om een kick als deze te landen in een kickboks match. Bij MMA heb je veel meer gelegenheid om 'm op te zetten.
Hallo met Tim
Had echt gehoopt op een mooi gevecht (zoals de eerste 2 rondes)
Wat zonde dit. Badr was sterk in de 1e ronde, was een mooie rechtse. Maar wat ia die Rico fit zeg, ongelovelijk!
#TeamRico
Oké kenner.Pkunk schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:12:
Maargoed, mijn confirmation bias is in ieder geval weer prima gevoed: Rico is de kampioen van generatie knudde; hij was duidelijk een maatje te klein voor Badr. En Badr kon in zijn beste jaren de K1 niet winnen omdat er toen nóg betere vechters rondliepen.
Je weet gewoon echt niet wie er gewonnen had na 5 rondes. Badr stond voor dat klopt, verder weten we niks.
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 21-12-2019 23:16 ]
Zero.
Seminar gehad van Peter Aerts ;-)Pelox schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:15:
Rico trapte trouwens ook een keer of 30 tegen dat been in de eerste 3 rondes.. kan makkelijk dat er een scheurtje is ontstaan en met die trap echt is gebroken.
DUGG
Je hebt helemaal gelijk. Maar we kunnen nu wel zeggen dat Rico twee keer acht tellen heeft gekregen. Volgens een journalist in de AD is hij nog nooit neergegaan.Pkunk schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:12:
Maargoed, mijn confirmation bias is in ieder geval weer prima gevoed: Rico is de kampioen van generatie knudde; hij was duidelijk een maatje te klein voor Badr. En Badr kon in zijn beste jaren de K1 niet winnen omdat er toen nóg betere vechters rondliepen.
Alleen rijst de vraag of Hari de conditie had om nog 2,5 rondes tegen een super fitte Verhoeven te kunnen wedijveren. Eigenlijk leek het vet al van de soep aan het eind van de 2e ronde. Die opleving die de 2e KD veroorzaakte kwam ook best wel als een verrassing. We weten het nooit natuurlijk, maar conditioneel zag Hari er niet heel super uit. Vroeger kon Badr alle rondes pompen, nu vond ik hem wel heel zuinig om gaan met zijn zuurstof, maar alsnog leek hij aardig zwart te zien na die 2e ronde.toolkist schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:07:
[...]
Vooralsnog zou Badr 2 rondes met 10-8 gewonnen hebben, dan had Rico minimaal 1 van die 2 laatste rondes Badr neer hebben moeten krijgen (of wel zo enorm veel moeten raken) om überhaupt gelijk te komen. Hij komt hier denk ik echt goed weg.
Maar goed, het is jammer dat we het nooit te weten komen. Ik vind Badr één van de meest complete zwaargewicht kickboksers die ik ooit heb zien vechten. Ik denk dat het nu wel gedaan is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als hij duidelijk een maatje te klein was voor Badr had hij nu niet al twee keer van hem gewonnen.Pkunk schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:12:
Je kan jezelf natuurlijk van alles wijsmaken, maar feitelijk is Rico nog steeds degene met de titel
Toch vind ik z'n punt wel interessant; hoe zou Rico zich staande houden tussen de toppers uit de K1 tijd. Nu heb je er 1 in Hari maar die is toch wat ouder en minder getraind.Wootism schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:23:
[...]
Als hij duidelijk een maatje te klein was voor Badr had hij nu niet al twee keer van hem gewonnen.
Je kan jezelf natuurlijk van alles wijsmaken, maar feitelijk is Rico nog steeds degene met de titel
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben een leek, dus neem mijn mening met een korreltje zout. Badr leek me de meer getalenteerde vechter (en ook leuker om naar te kijken). Maar Rico is een geoliede machine. Topfit, en ‘hard’.
Spieren kun je snel trainen, vet kun je snel wegwerken, en uithoudingsvermogen vergroten gaat ook snel, maar het versterken van kraakbeen en pezen duurt langer. Misschien geldt dat zelfs voor botten, dat weet ik niet. Als Hari inderdaad in slechts enkele maanden hier naartoe getraind heeft, kan ik mee voorstellen dat hij qua spieren en conditie top is, maar qua pezen / kraakbeen en wellicht botten niet.
Absoluut interessant punt!cheiron schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:26:
[...]
Toch vind ik z'n punt wel interessant; hoe zou Rico zich staande houden tussen de toppers uit de K1 tijd. Nu heb je er 1 in Hari maar die is toch wat ouder en minder getraind.
Alleen voelt het nu even als iets aanhalen om Rico’s titel te nuanceren naar iets onbelangrijks.
Als Badr had gewonnen was dit punt nooit aangehaald.
Rico heeft gewonnen dankzij dat hij fysiek gewoon veel sterker was.
Rico had noooit gewonnen van een jongere Badr. Ik denk dat Rico in K1 best ver had kunnen komen, maar ik denk niet dat ie kampioen zou worden.Wootism schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:31:
[...]
Absoluut interessant punt!
Alleen voelt het nu even als iets aanhalen om Rico’s titel te nuanceren naar iets onbelangrijks.
Als Badr had gewonnen was dit punt nooit aangehaald.
Rico heeft gewonnen dankzij dat hij fysiek gewoon veel sterker was.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je hebt wel een punt dat de fysiek van Rico heel lastig is om tegen te vechten als tegenstander.eamelink schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:27:
De man van glas
Ik ben een leek, dus neem mijn mening met een korreltje zout. Badr leek me de meer getalenteerde vechter (en ook leuker om naar te kijken). Maar Rico is een geoliede machine. Topfit, en ‘hard’.
Spieren kun je snel trainen, vet kun je snel wegwerken, en uithoudingsvermogen vergroten gaat ook snel, maar het versterken van kraakbeen en pezen duurt langer. Misschien geldt dat zelfs voor botten, dat weet ik niet. Als Hari inderdaad in slechts enkele maanden hier naartoe getraind heeft, kan ik mee voorstellen dat hij qua spieren en conditie top is, maar qua pezen / kraakbeen en wellicht botten niet.
Sterkte van je botten kan je verbeteren doormiddel van voeding en lichaamsbeweging. Dit is geen snel proces. Te veel inspanning in een korte tijd kan juist botdichtheids verlies veroorzaken. Daarnaast spelen de minder jaren een grote rol bij je botontwikkeling en densiteit in je latere leven.
link naar webmd
Die hoge draaiende trap is volstrekt nutteloos bij dit soort beren, omdat zwaargewichten bijna altijd te traag zijn om ze goed te kunnen landen. Zo een trap brengt veel risico met zich mee, is het vaak niet waard.
Jammer dat het zo moet eindigen. De laatste rondes zouden waarschijnlijk erg spannend geweest zijn, lettende op de voorsprong in punten van Badr maar de betere conditie van Rico.
Anoniem: 1217850
Knullig dat het zo afloopt, en dan terwijl ze nog bezig zijn met afhandeling "we gaan er even tussenuit".
Je maar Badr is nu eenmaal niet jonger dus lijkt me raar om die vergelijking aan te halen...OMX2000 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:35:
[...]
Rico had noooit gewonnen van een jongere Badr. Ik denk dat Rico in K1 best ver had kunnen komen, maar ik denk niet dat ie kampioen zou worden.
Altijd vrij vermoeiend dat iemand de terechte winst niet gewoon gegund kan worden.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 22-12-2019 10:07 . Reden: Naamsverbastering ]
...
Is er een Kees Flodder in de zaal? Moest net aan die aflevering 'In de Ring' denken toen ik deze match gezien had.simons schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:01:
Kunnen ze niet iemand uit het publiek vragen om voor Badr in te vallen? toch die avond voor niks zitten kijken
Anyway, Badr heeft het goed gespeeld, 2 keer Rico naar de grond gewerkt. Maar helaas geveld door zijn been wat niet leek mee te werken. Op naar Collission 3, als die nog komt. Tja, zo kan het ook eindigen, helaas.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Dat zeg ik niet. Maar ik denk dat Rico hier ook van baalt. Dat ie nu gewonnen heeft geeft hem echt geen voldoening. Je wilt winnen van een waardige tegenstander, en als je op het moment dat Badr geblesseerd raakt achter staat op punten zal ook niet helpen.Wootism schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:40:
[...]
Je maar Badr is nu eenmaal niet jonger dus lijkt me raar om die vergelijking aan te halen...
Altijd vrij vermoeiend dat iemand de terechte winst niet gewoon gegund kan worden.
Het was gewoon een leuke wedstrijd om naar te kijken. En vergelijken wordt ALTIJD gedaan in iedere sport.
Blijven gissingen. Kan je nooit 100% weten.OMX2000 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:35:
[...]
Rico had noooit gewonnen van een jongere Badr. Ik denk dat Rico in K1 best ver had kunnen komen, maar ik denk niet dat ie kampioen zou worden.
Hetzelfde bij F1. Zou Hamilton het vroeger ook van Schumacher gewonnen hebben? Of zou Senna het winnen van Hamilton?
(Wel leuk om het te beredeneren)
Niet te vergeten dat Hesdy 2x tegenover Rico heeft gestaan en beide wedstrijden heeft verloren.Martinusz schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:00:
Haha die Hesdy, wat een drol is dat, tof doen op de persconferentie terwijl die ergens onderaan de ranking staat
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Anoniem: 36835
Dit hoor ik te weinig. Rico heeft Badr's onderbeen helemaal kapot getrapt. Niks blessure, gewoon TKO aangericht door Rico.Pelox schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:15:
Rico trapte trouwens ook een keer of 30 tegen dat been in de eerste 3 rondes.. kan makkelijk dat er een scheurtje is ontstaan en met die trap echt is gebroken.
Neemt niet weg dat Badr hem in ronde 1 of 2 had moeten afmaken.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 22-12-2019 10:21 ]
Ronde 2 ging Badr bijna zelf neer, die wankelde ook even en op de bel trapt Rico hem gigantisch hard onderuit op dat been. Zou best weleens het begin kunnen zijn geweest van de blessureAnoniem: 36835 schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:20:
[...]
Dit hoor ik te weinig. Rico heeft Badr's onderbeen helemaal kapot getrapt. Niks blessure, gewoon TKO aangericht door Rico.
Dan sta je niet helemaal onderaan, die statistieken staan nu ook voor Badr.Squ1zZy schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:21:
[...]
Niet te vergeten dat Hesdy 2x tegenover Rico heeft gestaan en beide wedstrijden heeft verloren.
(Neemt niet weg dat die Hesdy een vrij kansloos mannetje is)
alles kan off-topic
Die stoot half op kin en nek was fataal geweest als ie vol op de kin was geweest. Daar kwam Rico goed weg. Die 2e ronde was Badr echt wel aangeslagen. Maar hij kwam in de 3e rond echt wel goed terug.Anoniem: 36835 schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:20:
[...]
Dit hoor ik te weinig. Rico heeft Badr's onderbeen helemaal kapot getrapt. Niks blessure, gewoon TKO aangericht door Rico.
Maar Badr begon opvallend rustig. Normaal gaat ie meteen als een wilde aan de slag.
180’s for Show, Doubles for Dough
Je kan op punten voorstaan, maar als je uiteindelijk op het einde niet je handen omhoog kan houden heb je niet gewonnen.
Badr - Rico 0- 2
Voor de rest wel mooi om te zien hoe ze met elkaar omgaan
[ Voor 17% gewijzigd door backupdevice op 22-12-2019 11:10 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Vond het beetje op de partij met Ben Sadik lijken, eerste ronde(s) overleven van Rico en dan er vol opklappen in ronde 4/5, maarja die rondes kwamen niet.RoD schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:14:
Ik had heel graag ronde 4 en 5 gezien. Badr heeft twee rake tikken uitgedeeld, maar Rico was meer systematisch aan het slopen. Rico moest scoren om nog terug te komen in het gevecht, dus het was een spannend slot geworden. Jammer dat het daar niet van is gekomen.
Dat is die Club waar een pistool ook geldt als entreegeld
Zou ie gedanst hebben daar?
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.