Veronica / kijk, online.streamnl schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:10:
Ze zijn nu al begonnen? Is dat ook ergens te zien? In ieder geval niet bij Ziggo Sport. Daar zenden ze nu zo;n saai balspel uit
[...]
93 gewonnen, 92 knock-out .....Let's Gooooooo
22:30 pas ?
[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 21-12-2019 20:03 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Over 2 uur stond net in beeld
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lekker paar biertjes erbij, ben er klaar voor
Hoop op winst voor Rico maar ben er niet gerust op.
We zullen zien.. 🥊
Hoop op winst voor Rico maar ben er niet gerust op.
We zullen zien.. 🥊
Ik weet dat het op Veronica komt maar als een ander zender dit ook uitzend, dan hoor ik dat heel graag.
Veel te veel gezever bij Veronica
UFC Fight Passstreamnl schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:27:
[...]
Ik weet dat het op Veronica komt maar als een ander zender dit ook uitzend, dan hoor ik dat heel graag.
Veel te veel gezever bij Veronica
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo Pereira wilde snel naar huis
I know. I know
Misschien toch maar een keer proberen...
Mooi "eerste" gevecht. Als dit de voorbode is
Wat een dramatisch programma. Heel veel geklets, lange reclame blokken en veel aandacht voor hun sms loterij. Snappen ze niet dat we dat evenement willen zien en dan vooral de wedstrijden?
alles kan off-topic
Die gasten staan daar niet voor een tonnetje te vechten. Dat geld moet ergens vandaan komen. Denk eerlijk dat je al blij mag zijn dat het op een publiek beschikbaar kanaal wordt uitgezonden. In de usa zou zoiets echt wel Pay per view zijn.
En als je echt alleen de wedstrijd wilt zien. Zonet stond er een timer die aftelt naar 22:15 dus dan kun je in de tussentijd wat anders gaan doen.
En als je echt alleen de wedstrijd wilt zien. Zonet stond er een timer die aftelt naar 22:15 dus dan kun je in de tussentijd wat anders gaan doen.
[ Voor 23% gewijzigd door harley op 21-12-2019 21:02 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 1217850
Ik dacht zet de TV vast mooi aan:
Melding: "Uw CI-card moet geupdate worden".....
Waarom nu?
Ik krijg ineens een voetbal nabeschouwing van een aantal jaren geleden voor m'n netvlies, namelijk tussen een wedstrijd van AZ tegen FC Groningen, dat eindigde in 1-1. En toen kwam dat interview met destijds Ron Jans en Louis van Gaal. Louis van Gaal dacht dat hij de Koning van alles was en Ron Jans zette hem mooi op z'n plek. Dat interview is er vast nog wel op YouTube.
Waarom nu?
Badr heeft echt dat typische mocro macho gedrag en voelt zich heel wat door de schreeuwende badr army, tjonge, dan ben je wel triest als je dan ook nog eens een t-shirt aantrekt waarop staat 'badr army'. Het creëert in elk geval geen beter beeld van het toch al niet zo geweldige algemene beeld dat we hebben van Marokkanen.Ankona schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:52:
Badr is de meer kleurrijke bad guy. Rico is .... ja Rico. Beetje media geil verder lijkt hij wel redelijk ok.
Ik krijg ineens een voetbal nabeschouwing van een aantal jaren geleden voor m'n netvlies, namelijk tussen een wedstrijd van AZ tegen FC Groningen, dat eindigde in 1-1. En toen kwam dat interview met destijds Ron Jans en Louis van Gaal. Louis van Gaal dacht dat hij de Koning van alles was en Ron Jans zette hem mooi op z'n plek. Dat interview is er vast nog wel op YouTube.
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 1217850 op 21-12-2019 21:08 ]
Ik hoop dat Rico wint, maar het zijn beide topsporters. Ik ben er benieuwd!
Aap!
En dat zouden ze ook in Ned mogen introduceren. Ik betaal graag wat extra zodat ik geen reclame zie.harley schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:58:
Die gasten staan daar niet voor een tonnetje te vechten. Dat geld moet ergens vandaan komen. Denk eerlijk dat je al blij mag zijn dat het op een publiek beschikbaar kanaal wordt uitgezonden. In de usa zou zoiets echt wel Pay per view zijn.
Of via ziggo sport ofzo. Maar dit is echt te erg voor woorden.
(Mijn excuses voor mijn negativiteit)
Ik hoop op Rico, maar ik denk Badr.
Sowieso een gaaf gevecht - ik denk dat Badr helemaal los gaat namelijk. Alles of niets zsm.
Sowieso een gaaf gevecht - ik denk dat Badr helemaal los gaat namelijk. Alles of niets zsm.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Omdat je nu nog een uur de tijd hebt om dat te doenAnoniem: 1217850 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:00:
Ik dacht zet de TV vast mooi aan:
Waarom nu?
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik ben nooit echt een grote fan geweest van Badr, maar het is naar mijn mening wel één van de beste kickboksers ooit (zo niet, de beste). Rico is een conditiebeest maar dat spectaculaire en de knock outs mis ik soms wel een beetje. Makkelijk praten vanaf de zijlijn natuurlijk, het is wel een topatleet pur sang. Ik hoop iig dat Rico wint op knock out.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Haha wat zijn dit dan voor kleine poppetjes??😽
Op basis waarvan de bestetemp00 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:10:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik ben nooit echt een grote fan geweest van Badr, maar het is naar mijn mening wel één van de beste kickboksers ooit (zo niet, de beste).
Kijk dit is genieten
Badr was in z'n topdagen echt wel wereldtop. Zowel technisch als rauwe kracht en knockouts.PLAE schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:18:
[...]
Op basis waarvan de bestePubliciteit? Verder kan ik niks verzinnen.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ben het met je eens, wellicht vanwege zijn imponerende zege op de de "allergrootste" kickbokser aller tijden Sem Schilt (pun intended)?PLAE schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:18:
[...]
Op basis waarvan de bestePubliciteit? Verder kan ik niks verzinnen.
Was geen fan van Schilt als vechter, maar hij heeft wel het record...
Badr zijn alles of niks stijl heeft hem genoeg partijen gekost, dus grootste aller tijden? Denk het niet, spectaculairste HW wellicht wel (subjectief).
Wereldtop zeker, de allerbeste dat niet...temp00 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:23:
[...]
Badr was in z'n topdagen echt wel wereldtop. Zowel technisch als rauwe kracht en knockouts.
[ Voor 18% gewijzigd door Mvdbeld op 21-12-2019 21:35 ]
Ik denk dat je zijn stats even opnieuw moet bekijkenMvdbeld schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:34:
[...]
Ben het met je eens, wellicht vanwege zijn imponerende zege op de de "allergrootste" kickbokser aller tijden Sem Schilt (pun intended)?![]()
Was geen fan van Schilt als vechter, maar hij heeft wel het record...
Badr zijn alles of niks stijl heeft hem genoeg partijen gekost, dus grootste aller tijden? Denk het niet, spectaculairste HW wellicht wel (subjectief).
Van? Schilt of Hari? Ken beide...Martinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:35:
[...]
Ik denk dat je zijn stats even opnieuw moet bekijken
Met zijn rauwe kracht eens, rest niet.temp00 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:23:
[...]
Badr was in z'n topdagen echt wel wereldtop. Zowel technisch als rauwe kracht en knockouts.
Al was zijn KO tegen Sam de mooiste die ik gezien heb. Maar dat kwam misschien omdat ik daar toen daadwerkelijk (K1) was en je vanzelf mee ging met de sfeer.
Sem, was een "It's Showtime" event geen K-1 wellicht K-1 regels....streamnl schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:37:
[...]
Met zijn rauwe kracht eens, rest niet.
Al was zijn KO tegen Sam de mooiste die ik gezien heb. Maar dat kwam misschien omdat ik daar toen daadwerkelijk (K1) was en je vanzelf mee ging met de sfeer.
Vroeger was alles beter, als klein manneke op eurosport midden in de nacht stiekem keer op keer de herhaling van de k1 finales terugkijken met Aerts, Hoost en later bonjasky etc. Schilt was ook echt niet mijn ding.. badr was in de latere k1 tijd wel goed maar echt niet de beste, ook nooit geweest ook. Ik weet ook nog steeds niet hoe ze aan 2 wereldtitels komen voor badr.. welke titels zijn dat dan geweest? De enige titels die hij had zijn hem afgepakt dacht ik..
Maar goed, ik hoop dat mijn semi buurman weer gaat winnen en het afgelopen is met de rematches.. het zal vreselijk spannend worden.
Maar goed, ik hoop dat mijn semi buurman weer gaat winnen en het afgelopen is met de rematches.. het zal vreselijk spannend worden.
Zero.
Je maakt me nu aan het twijfelen maar ik meen echt K1.Mvdbeld schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:40:
[...]
Sem, was een "It's Showtime" event geen K-1 wellicht K-1 regels....
Ik heb ergens in een doos nog mijn kaartje zitten. Als ik het niet vergeet, zal ik hem proberen te zoeken.
Edit:
Aan de andere kant... het was gaaf om er een keer live bij te zijn en hoe het precies heet...boeiend
[ Voor 14% gewijzigd door streamnl op 21-12-2019 21:45 ]
In elke sport geniet ik van de bad boys, daarom ook TeamBadr! Wordt hopelijk een mooie partij :-)
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Mooi dit. Elkaar helemaal de tering slaan en schoppen (lekkere pot), maar net even een rare landing en elkaar even aankijken, knikje oké en dan door. Respect blijft hoog
Alleen dat plaatje van Arnhem net, dat was toch echt de koppelpoort in Amersfoort
De islam kan uw vrijheid schaden
Hoop het ook, gewoon de mond snoeren, maarja kan 2 kanten op.Pelox schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:41:

Haha ik woonde in de wijk, nu alleen mijn vader nogMartinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:03:
[...]
Hoop het ook, gewoon de mond snoeren, maarja kan 2 kanten op.
vanuit de wijk
Zero.
Yay nog even en dan is het zover. Kom op Rico! Hopelijk dit keer een goede K.O. zodat dit gezeik (rematches) eindelijk voorbij is.
bijna 1e ronde voer
Jezus, die bodyshot was lekker. Hij ging ff zitten.
Die zijn darmen zullen van slag zijn 
net zoals die van mij overigens vandaag
net zoals die van mij overigens vandaag
Nog even 1 ding.. het is trouwens belachelijk dat rico-badr voor de wereldtitel is.. maar dat is al genoeg besproken.
Zero.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ah nog even en dan gaat het beginnen.
Saddik is aanwezig als analist? Die zal waarschijnlijk wel uitgedaagd worden of hij daagt de winnaar uit na de wedstrijd.
Saddik is aanwezig als analist? Die zal waarschijnlijk wel uitgedaagd worden of hij daagt de winnaar uit na de wedstrijd.
En terecht, die zou eigenlijk om die titel moeten vechten, niet Badr.tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:23:
Ah nog even en dan gaat het beginnen.
Wat loopt dit topic ineens storm, speelt er wat ofzo? 
#teamrico
#teamrico
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Voor het commentaar zit hij er in ieder geval niet lijkt me. Presenteren gaat sowieso niet best vanavond.
Edit: zal mij trouwens benieuwen hoeveel goede voornemens we in de sportscholen gaan zien in januari nav dit evenement.
Edit: zal mij trouwens benieuwen hoeveel goede voornemens we in de sportscholen gaan zien in januari nav dit evenement.
[ Voor 36% gewijzigd door nst6ldr op 21-12-2019 22:31 ]
- tweakduke
Klopt, maar ik denk dat Rico persoonlijk dit gevecht eerst wil doen.Martinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:26:
[...]
En terecht, die zou eigenlijk om die titel moeten vechten, niet Badr.
Saddik heeft kwa ranking het recht om de wereldkampioen uit te dagen. Die wil vast een rematch tegen Rico. Vorige keer ging Verhoeven bijna onderuit in de eerste ronde en Saddik heeft zich goed verbeterd sinds die tijd. Badr mag dus eigenlijk niet winnen als je het zo bekijkt
It's Time To FightHackus schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:02:
93 gewonnen, 92 knock-out .....Let's Gooooooo

#team holzken
5vhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:34:
Dit duurt toch ook gewoon drie ronden?
vijfvhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:34:
- tweakduke
5 ronden, tenzij een knock outvhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:34:
Als Badr verliest, kan Vitesse morgen niet voetballen denk ik
Hebben ze sowieso moeite mee...Martinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:36:
Als Badr verliest, kan Vitesse morgen niet voetballen denk ik
Rico nu het Wilhelmus?
Rico is de fitste heavy weight van allemaalvhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:39:
Heb er geen kijk op maar die Rico ziet er wel wat fitter uit
Houden ze überhaupt 5 ronden uit van 3 minuten elk?Martinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:39:
[...]
Rico is de fitste heavy weight van allemaal
Rico makkelijkvhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:41:
[...]
Houden ze überhaupt 5 ronden uit van 3 minuten elk?

Rico wel, Badr betwijfel ikvhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:41:
[...]
PSN: xMaurice93
nee johvhal schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:41:
[...]
Die Rico is echt een fitte beer van een kerel. Gun het hem, maar dan moet ie wel voor een goede KO gaan ;-)
Hoe groot zou de opbrengst zijn als de fiod/belastingen een controle zou uitvoeren 😂?
DUGG
Wel sfeertje hoor
Dat lichaam van Rico.... godver zeg 
Spannend deze hoor!
Ik weet het niet....
Spannend deze hoor!
Ik weet het niet....
Rico begint wat spastisch, toch spanning denk ik.
Anoniem: 1217850
Verdomme, zit ik met die E19 storing die ik niet weg krijg op de tv en Ziggo is niet bereikbaar. En ik heb hun stappenplan gevolgd op de site, zenders opnieuw ophalen.
Is het ook ergens live te zien?
Rico zou fit moeten zijn, maar mentaal is Rico er niet goed bij. Hopen dat hij op conditie Badr kan inpakken.
Verhoeven zit er niet lekker in....
Badr heeft niks te verliezen, Rico welnst6ldr schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:47:
Rico zou fit moeten zijn, maar mentaal is Rico er niet goed bij. Hopen dat hij op conditie Badr kan inpakken.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Komt goed nog 1 ronde doorkomen
Zat er lekker op hoor die rechtse
DUGG
Als je idd Ziggo hebt gewoon via: https://www.ziggogo.tv/nl.htmlAnoniem: 1217850 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:46:
Verdomme, zit ik met die E19 storing die ik niet weg krijg op de tv en Ziggo is niet bereikbaar. En ik heb hun stappenplan gevolgd op de site, zenders opnieuw ophalen.
- tweakduke
Badr wacht af op het goede moment en Rico heeft het daar moeilijk mee
Wat zit er op zijn schouder??
Niet de echte!
Zn vacht volgens mijMeestervisser schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:50:
Wat zit er op zijn schouder??
Badr zijn benen zijn al leeg aan het raken
Het commentaar is niet helemaal objectief
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een drama commentaar zeg.. Waar is Fred Royers?
Hallo met Tim
En Badr lukt het niet in 2 ronden en is dan bijna leeg
Joh, net noemde z'n een struikelpartij een takedown, waarbij heel wijs werd opgemerkt dat dat niet mag bij kickboksen
Badr begint moe te worden, Rico twijfelt
- tweakduke
Deze ronde voor Rico nu kijken hoe fit Badr is.
Wat een afgang.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.