d:)b :henk d:)b
Edit, in de herhaling is het wel allemaal raak die laatste klappen
[ Voor 46% gewijzigd door Charles Hill op 24-05-2026 01:11 ]
Ja leek wel erg snel ‘afgefloten’ te worden. Maar wellicht slecht te zien op tv. Scheidsrechter staat er met zijn neus op.Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:08:
Wat een aanfluiting om dit al te stoppen!
Dit voelt niet fair.
Wauw, een sig!
Ik had een edit gedaan op mijn post. Vanuit de andere hoek was het wel allemaal raak die laatste klappen en was Verhoeven het kwijt.Kartmans1 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:11:
[...]
Ja leek wel erg snel ‘afgefloten’ te worden. Maar wellicht slecht te zien op tv. Scheidsrechter staat er met zijn neus op.
Hij heeft er wel een hoop fans en respect bij.
[ Voor 30% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-05-2026 01:14 ]
Mooie show zo toch? Wel spannend maar de niet bokser wint niet.Outerspace schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:12:
Dit voelt als een zwaar onterechte beslissing. Met nog een paar seconden te gaan had ie alleen een knockdown tegen. Op punten en inzet ruim gewonnen.
Dit voelt niet fair.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tegelijkertijd, 2 minuut 59 afgefloten. Seconde langer wachten had ook wel gekund. Had Rico niet kapot gemaakt.Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:12:
[...]
Ik had een edit gedaan op mijn post. Vanuit de andere hoek was het wel allemaal raak die laatste klappen en was Verhoeven het kwijt.
Het was in ieder geval een gevecht, heeft 11 rondes geduurd, langer dan veel mensen gedacht zullen hebben.Gonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:14:
[...]
Mooie show zo toch? Wel spannend maar de niet bokser wint niet.
beetje conspiracy theory maar de stotenregen na eerdere knock down leek wel een kans voor de scheids om de uitkomst van de wedstrijd last minute om te gooien. alsof Rico opeens zijn bescherming nodig had.Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:08:
Wat een aanfluiting om dit al te stoppen!
d:)b :henk d:)b
Vond de beslissing van de scheids ook een beetje op een noodgreep lijken.
Vooropgesteld dat ik geen Rico fan ben had hij wel nog een ronde verdiend.
Het was inderdaad beter geweest om nog even starten voor de show, maar 0 protest uit Ricos hoek zegt eigenlijk al genoegKartmans1 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:15:
[...]
Tegelijkertijd, 2 minuut 59 afgefloten. Seconde langer wachten had ook wel gekund. Had Rico niet kapot gemaakt.
Dat zag ik niet dat de ronde echt bijna voorbij was. Dat is dan wel zuur. Al had ik Verhoeven niet terug zien komen in de laatste ronde, leek toch echt ook wel moe te zijn.Kartmans1 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:15:
[...]
Tegelijkertijd, 2 minuut 59 afgefloten. Seconde langer wachten had ook wel gekund. Had Rico niet kapot gemaakt.
Er was zeker wel onbegrip en ongeloof.Wippie1234 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:18:
[...]
Het was inderdaad beter geweest om nog even starten voor de show, maar 0 protest uit Ricos hoek zegt eigenlijk al genoeg
Rico zei zelf 2 minuut 55 net in het interview. Iedereen op Reddit 2 minuut 59. Had het zelf ook niet scherp, alleen dat de klok weg ging dus nog maar tien seconden. Al zou het tien seconden zijn geweest, niet heel lang dus. Rico vond het zelf in ieder geval snel afgefloten.Charles Hill schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:20:
[...]
Dat zag ik niet dat de ronde echt bijna voorbij was. Dat is dan wel zuur. Al had ik Verhoeven niet terug zien komen in de laatste ronde, leek toch echt ook wel moe te zijn.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 25% gewijzigd door polli_ op 24-05-2026 01:44 ]
Puur omdat je anti-rico bent, of heb je nog wel enige argumentatie?polli_ schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:38:
Hoppa boksen is gered door Uysk. Terechte beslissing.
Waarschijnlijk ragebait trol
Ik heb ook niets met Rico maar vond dit toch wel discutabel.polli_ schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:38:
Hoppa boksen is gered door Uysk. Terechte beslissing. Hij was wel rijp voor de slachtbank.
Enige argument wat ik nog wel enigszins mee eens kan zijn is dat hij extra hersteltijd kreeg door het verlies van zijn bitje.
Stond dus gelijk ipv dikke voorsprong Rico?
Ik ben overigens helemaal niet zo"n fan van Rico zijn kickbox gevechten, maar hij heeft mijn respect hiermee dubbel en dwars verdiend. Wat een uithoudingsvermogen en beweging 11 ronden lang. Heel erg knap
Vreemd, maar 1 scheidsrechter die Verhoeven beter vond en zelfs bij hem was het maar 4-6, volgens de andere 2 was het gelijk, 5-5.
De scorekaart op tv was toch echt duidelijk in het voordeel van Verhoeven, en was volgens mij ook het geval.
Ik ben geen fan van niet bokser of bokser met te weinig ervaring die de boks kampioen uitdagen voor wat centen. We hebben het gezien bij Conor Mcgregor, Ngannou, Jake Paul en nu weer Rico. De eerste beste powershot en ze liggen op de kanvas. Dat was vandaag ook weer te zien.Junia schreef op zondag 24 mei 2026 @ 01:43:
[...]
Puur omdat je anti-rico bent, of heb je nog wel enige argumentatie?
Waarschijnlijk ragebait trol
Ik had vandaag liever Wilder vs Uysk gezien of Moses Itauma. Het niveau is de laatste jaren bedroevend door dit soort benefiet wedstrijden. Je hoeft maar een gemiddelde wedstrijd van Mike Tyson, Muhammed Ali, Prince Naseem, Lennox Lewis, Evander Holyfield erbij te pakken en je snapt wat ik bedoel. Toen draaide het minder om de centen.
Je bedoelt AI score kaart? Of schrijven alle drie de refs elk zo'n mooie 9 elke keer? Tis gewoon drie keer zelfde handschrift
[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 24-05-2026 02:10 ]
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.
En de scorecards (via BBC)