Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het algemeen vechtsport topic

Pagina: 1
Acties:

• Douweegbertje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21-05 20:44

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Om dan maar gelijk te beginnen..

Zijn er mensen die al een kaartje hebben voor UFC fight night 87?

Persoonlijk heb ik echt veel zin om Overeem in actie te zien!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Reacties op de uitslag van een gevecht gisteravond tussen een of andere Australiër en Manny Pacquiao O-) : https://www.si.com/boxing...eff-horn-decision-twitter

• apis29
  • Niet online

De show eromheen is het enige waar dit om draaide ja en een grote payday voor beiden. Het gevecht ging eigenlijk geheel zoals verwacht. De jab van McGregor was gewoon niet goed genoeg om er schade mee aan te richten (en Bonjasky maar lullen over punten oppikken met tik-tik-tik) en verder heel weinig naar het lichaam

apis29 wijzigde deze reactie 27-08-2017 11:20 (7%)

• apis29
  • Niet online
quote:
LankHoar schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:27:
[...]

Ze zijn allebei mede opgericht door Eyal Yanilov, een van de weinige topstudenten van Imi Lichtendfeld, de vader van Krav Maga. Er zit wel een beetje verschil in hoe ze te werk gaan, echter heb ik te kort meegelopen (9 maand) met IKMF om echt goed te zeggen waar het verschil nu in zit. Ben erg tevreden over KMG, veel seminars zijn erg realistisch en praktisch toepasbaar.

En wat betreft Systema om spionnen te recruiten voor Rusland; datzelfde heb ik ook vaak genoeg gehoord over Krav Maga :p
Haha, dat is waar ...

En je vroeg specifiek of er mensen waren die onder de éen of de ander trainden dus ik dacht dan zit er vast verschil in O-) . FF opgezocht en die hier in de buurt zit is bij geen van beiden aangesloten maar bij Krav Maga Worldwide (KMW) ...

Had nog een boekje liggen (zat ooit bij een instructie video :D )

• polli_
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-05 20:43
De volgende zwaargewicht bokswedstrijden vinden plaats in 2018:

3 Maart- Deontay Wilder vs. Luis Ortiz

31 Maart- Anthony Joshua vs. Joseph Parker

31 Maart- Alexander Povetkin vs. David Price

Eind April- Tyson Fury vs mr X.

5 Mei- David Haye vs. Tony Bellew II

Ik kijk het meest uit naar de Wilder(Bronzebomber) vs Ortiz(Kingkong)

en Joshua(AJ) vs Parker(Pie).

Alle vier de heren zijn ongeslagen, ben benieuwd wie er gaat winnen. Na deze wedstrijd zullen beide winnaars het tegen elkaar opnemen.

http://www.boxingscene.co...rejected-fight-it--124844

Daarnaast verwacht ik niet veel van Tyson Fury, die heeft 2 jaar niet gevochten en mag geen doping meer gebruiken.

polli_ wijzigde deze reactie 08-02-2018 21:32 (3%)

• polli_
Voor de mensen die van het echte beuk werk houden. Over ongeveer 12 uur start de zwaargewicht bokswedstrijd tussen Wilder vs Ortiz.

http://www.premierboxingchampions.com/wilder-vs-ortiz#

Verwacht vuurwerk en bovendien een technische wedstrijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polli_
David Haye vs Tony Bellew version 2. De twee kemphanen staan vandaag weer tegen elkaar en de toon is gezet.

https://www.telegraph.co....-tonight-tv-channel-odds/

Verwacht dat "Somebody gon' get laid the fuck out". 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polli_
quote:
Martinusz schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:46:
[...]

Eigenlijk niet leuk dat iemand alle bonden in bezit kan krijgen...dan zijn die verschillende bonden eigenlijk ook overbodig...
Maar kan niet wachten op Povetking vs Joshua.

Er dient zich altijd wel een nieuwe uitdager aan. De lijst van uitdager voor Joshuo is nu:

Wilder

Whyte (Parker vs Whyte was ook een leuke partij)

Miller:

Chisora( is nu twee keer zo groot als eerst):

polli_ wijzigde deze reactie 29-07-2018 01:40 (35%)

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:22
Hackus schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:41:
[...]

oa Junior Tafa en Ben Saddik zijn fatsig te noemen, vind dat van Inocente wel meevallen
Fatsig is wellicht wat overdreven inderdaad, maar zijn vetpercentage is zeker omlaag nu vergeleken met vorige gevechten en meer spiermasse.
Overigens zat ik op de site van Glory te kijken en dan zie je ook oudere vechters, zo kun je er dus uitzien na je carriere :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• polli_
temp00 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:02:
Oh gossie echt typerend weer, zo'n zielepoot die zich gekrenkt voelt omdat iemand het over z'n geloof heeft. Was blijkbaar ook weer zo belangrijk dat hij het nog even moest benadrukken op het post gevecht persconferentie "you cannot talk about religion". Zou wat mij betreft mooi zijn als het publiek bij het volgende gevecht van Khabib allemaal met een Mohammed cartoon boordje zou zitten.

Die McGregor is gewoon een eikel met een te grote bek en hij heeft binnen en buiten de ring dingen gezegd en gedaan die niet door de beugel kunnen, maar daar sta je toch gewoon boven als vechter. Helemaal als je 'm net een lesje in de ring hebt geleerd. Hier laat Khabib zich erg kennen.
Waar heb je het over? Ik weet niet of Tweakers de juiste site is om dit soort initiatieven te bespreken.

Khabib haat McGregor en het team van McGregor. McGregor heeft Khabib en zijn team ook niet hoog zitten. McGregor heeft het busje van het team van Khabib aangevallen, samen met teamgenoten.

YouTube: Conor McGregor and his team crashed the bus (FULL VIDEO) Apr 5, 2018

Khabib heeft hem verzekerd dat hij ook zijn team gaat aanpakken. Nog uberhaupt voordat er over religie, racisme, terrorisme en politiek is gepraat. Dat heeft hij dan ook gedaan na de wedstrijd.

Khabib en McGregor waren in het verleden vrienden:

Wordt vervolgt! >:)

• polli_
Joster schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Precies dit dik gedrukte ja. Dana White heeft het incident met Conor en de bus van Khabib juist gebruikt om de hype nog groter te maken, het was promotie materiaal. Consequentie is wel dat Dana nu in een lastige situatie zit. Khabib niet schorsen wordt een vrijbrief voor iedereen, Khabib wel schorsen toont aan dat Conor boven de UFC staat aangezien die niet gestraft werd. Ik ben heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Money talks, dus het zou ook zomaar kunnen dat dit compleet uitgebuit gaat worden door de UFC.

Ben ik ook benieuwd naar.

• polli_
Deontay Wilder vs Tyson Fury aankomend weekend

Twee totaal verschillende vechters, beide ongeslagen en zo gek als een deur. Dit wordt een hele interessante wedstrijd.

https://www.telegraph.co....ight-saturday-tv-channel/

polli_ wijzigde deze reactie 30-11-2018 00:41 (17%)

• polli_
Martinusz schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:18:
Joshua zal toch keer 1 van deze 2 moeten vechten niet?
Was een leuke partij Fury vs Wilder. Maar man wat een power house is Wilder en dat voor 96 kilo. Terecht een onbesliste partij, krijgen we een rematch.
Niveau en concurrentie is hartstikke hoog binnen zwaargewichtdivisie boksen. Maar eerst krijgen Whyte vs Chisora part 2:

Dan een rematch Fury vs Wilder 2 denk ik. Denk dat Joshua binnenkort 1 van de heren als verplichte keuze krijgt. Maar Luis Ortiz is ook nog een optie.

polli_ wijzigde deze reactie 03-12-2018 22:41 (13%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True