Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:35:
[...]

Inderdaad Jamal Ben Saddik zou de eerste moeten zijn voor een titelgevecht, die heeft een 8 mans toernooi gewonnen en staat ranked #1.
Ja, die staat zgn in de wacht voor titelgevecht. Wilnis is gezakt na verlies tegen Marshall(verhaal was dat hij bij winst tegen Ben Saddik zou vechten) Of er nu eerst een gevecht komt tussen Ben Saddik en Adegbuyi weet ik ook niet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:23
Hackus schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:42:
[...]

Ja, die staat zgn in de wacht voor titelgevecht. Wilnis is gezakt na verlies tegen Marshall(verhaal was dat hij bij winst tegen Ben Saddik zou vechten) Of er nu eerst een gevecht komt tussen Ben Saddik en Adegbuyi weet ik ook niet
Adegbuyi en Ben Saddik zijn ook de enige die nog enigzins in de buurt komen bij het niveau van Rico. De rest is allemaal veel te slappe hap (meestal conditioneel).
Ik verwacht overigens niet dat Rico nog veel gaat vechten, hij zegt wel dat hij niet wilde tekenen zonder gevecht met Badr, maar ik denk dat hij eerder een andere rol binnen Glory gaat vervullen dan dat hij nog veel wedstrijden gaat vechten.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:49:
[...]

Adegbuyi en Ben Saddik zijn ook de enige die nog enigzins in de buurt komen bij het niveau van Rico. De rest is allemaal veel te slappe hap (meestal conditioneel).
Ik verwacht overigens niet dat Rico nog veel gaat vechten, hij zegt wel dat hij niet wilde tekenen zonder gevecht met Badr, maar ik denk dat hij eerder een andere rol binnen Glory gaat vervullen dan dat hij nog veel wedstrijden gaat vechten.
Klopt ja, Rico heeft ook vanaf sept 2018 niet gevochten(als ik me goed herinner). deze twee zullen ook aan de top blijven denk ik. de rest kan net 3 ronden aan ja.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:56
Martinusz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:44:
[...]

Het is nog helemaal niet zeker dat het voor de titel is, wel 5 ronden.
Vanochtend op de radio zelf Rico zelf dat het niet bekend is of het voor de titel gaat zijn, ik verwacht het niet, tenzij Badr dat geëist heeft.
Alleen een titelgevecht is 5 ronden. De overige partijen zijn 3 ronden. Je kunt toch geen 5 ronden vechten voor spek en boon. Wetend dat je geen recht hebt op de titel. Ik vindt het een raar verhaal.

Zie regelment:A GLORY World Series International World Title fight always consists of five rounds of three minutes each. In exceptional cases of a draw after five rounds, the champion remains the champion. In the event of a vacant title, the title remains vacant unless a tie-breaking method is approved in advance by the presiding regulatory body. The rest interval time for title fights of five three-minute rounds is one minutes.

http://www.glorykickboxing.com/rules

[ Voor 6% gewijzigd door polli_ op 11-07-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
polli_ schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:08:
[...]

Alleen een titelgevecht is 5 ronden. De overige partijen zijn 3 ronden. Je kunt toch geen 5 ronden vechten voor spek en boon. Wetend dat je geen recht hebt op de titel. Ik vindt het een raar verhaal.
En waarom kan dat niet :? :? als ze een gevecht willen van 10 ronden, dan vechten ze 10 ronden.
Dit is een losstaand gevecht.
Zie regelment:A GLORY World Series International World Title fight always consists of five rounds of three minutes each. In exceptional cases of a draw after five rounds, the champion remains the champion. In the event of a vacant title, the title remains vacant unless a tie-breaking method is approved in advance by the presiding regulatory body. The rest interval time for title fights of five three-minute rounds is one minutes.

http://www.glorykickboxing.com/rules
Zie boven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-06 14:39
Vind het nog steeds bizar dat Hari überhaupt de kans krijgt voor dit gevecht. Die heeft bij mijn weten de laatste jaren niets gepresteerd om voor de wereldtitel te mogen vechten.

Ik snap dat het commercieel aantrekkelijk is, maar het is compleet ongeloofwaardig.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Martinusz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:41:
[...]

En waarom kan dat niet :? :? als ze een gevecht willen van 10 ronden, dan vechten ze 10 ronden.
Dit is een losstaand gevecht.

[...]

Zie boven.
Denk het niet. De kampioen moet minimaal 1 keer per jaar zijn titel verdedigen. Anders is hij zijn titel kwijt zie gokhan saki. Een titel gevecht is minimaal 5 ronden. Maar om voor een titel gevecht in aanmerking te komen moet je minimaal in de top 5 staan. Daar is hier geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
polli_ schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:37:
[...]

Denk het niet. De kampioen moet minimaal 1 keer per jaar zijn titel verdedigen. Anders is hij zijn titel kwijt zie gokhan saki. Een titel gevecht is minimaal 5 ronden. Maar om voor een titel gevecht in aanmerking te komen moet je minimaal in de top 5 staan. Daar is hier geen sprake van.
Misschien vecht Rico nog wel een partij om de titel daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

polli_ schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:37:
[...]

Badr heeft geen enkele ranking binnen Glory
Rico is dan in sept zijn titel kwijt, want laatste gevecht was sept-2018. Het is gewoon een soort super bout,
en staat Badr onder contract ten tijde (t/m) het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:48

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Denk dat het kwestie van tijd is dat Badr Hari, Rico Verhoeven gaat uitdagen voor de wereldtitel. Als Verhoeven niet wordt uitgedaagd, kan hij er ook niet om vechten.

Toen Badr bijtekende in mei, wou hij de wereldtitel weer veroveren.
"Beste fans, ik had beloofd dat 2019 ons jaar zou worden. Ik kan melden dat ik een contract voor zes gevechten heb getekend bij Glory. Het is tijd om mijn troon weer in te nemen", aldus Hari op Instagram.
https://nos.nl/artikel/22...wachten-op-verhoeven.html

Er moet nog een persconferentie komen en een stare-down, allemaal om de spanning op te bouwen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Loop je iets achter? Gevecht is al in kannen en kruiken als je het nieuws of IG-account van glory hebt gevolgd :P

Mogelijk in Gelredome

Edit: of bedoel je specifiek de wereldtitel

[ Voor 14% gewijzigd door LuNaTiC op 11-07-2019 22:39 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

LuNaTiC schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:39:
Loop je iets achter? Gevecht is al in kannen en kruiken als je het nieuws of IG-account van glory hebt gevolgd :P

Mogelijk in Gelredome

Edit: of bedoel je specifiek de wereldtitel
Ik bedoelde specifiek de wereldtitel ja :>

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Waar kijken jullie tegenwoordig UFC op? Is het echt zoveel beter geworden met Veronica?

Ik keek paar jaar geleden op zondag ochtend naar UFC via Fox Sports 2, dat ging prima.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 18:42
Mars18 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:12:
Waar kijken jullie tegenwoordig UFC op? Is het echt zoveel beter geworden met Veronica?

Ik keek paar jaar geleden op zondag ochtend naar UFC via Fox Sports 2, dat ging prima.
Website van Veronica? Staan de gevechten ook volgende ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Mars18 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:12:

Sbs9 kan je gewoon on demand terugkijken. Volgens mij werkt dat een week lang. Sowieso voor de zondag werkt het.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Bedankt voor de reacties, SBS 9 zit niet in mijn dagelijks ritme, Maar ga daar maar kijken :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:10

backupdevice

Boeh!

Wie zal dit gevecht gaan winnen denken jullie? Ik weet niks over deze sport behalve dat Badr eerst de koning was en nu Rico.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
backupdevice schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:42:
Wie zal dit gevecht gaan winnen denken jullie? Ik weet niks over deze sport behalve dat Badr eerst de koning was en nu Rico.
Koning?
Nee. Hij won ooit in een hele snelle wedstrijd van de toenmalige kampioen (Sam). Maar Sam was toen eigenlijk al over zijn top heen.

Ja hij (Badr) is goed maar in mijn ogen absoluut geen koning. Je moet meer kunnen dan alleen vechten.
Ik vind je instelling (respect naar andere vechters, je voorkomen buiten de ring om) ook heel belangrijk bij een vechtsport. En dat mist hij.

Om antwoord op je vraag te geven...
Ik denk toch dat Rico wint. En ik hoop dat Rico daarna gewoon stopt. Lijkt me heerlijk om hem en Remy samen te horen discuseren over een bepaalde gevecht. Ik heb voor beide vechters veel respect.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Hoe mooi is dit, ik moest op zoek naar een nieuwe BJJ school omdat m'n leraar er mee stopte, blijkt er gewoon iedere week les gegeven te worden op m'n werk _/-\o_

Dinsdag eerste les op m'n nieuwe stek :*)

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 22:03
nst6ldr schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:16:
Hoe mooi is dit, ik moest op zoek naar een nieuwe BJJ school omdat m'n leraar er mee stopte, blijkt er gewoon iedere week les gegeven te worden op m'n werk _/-\o_

Dinsdag eerste les op m'n nieuwe stek :*)
Alleen daarvoor zou ik al naar een andere job gaan zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Dwazer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Alleen daarvoor zou ik al naar een andere job gaan zoeken :+
Joint IV Commando bij Defensie, of ieder ander DMO onderdeel. Mag je een uur per week in de tijd van de baas sporten, maar los daarvan zijn de sportscholen op de kazernes gewoon vrij om te gebruiken en train ik daar dus ook buiten werktijd. Ze geven verschillende lessen, waaronder kickboxen en judo. En nu dus een beginnende BJJ/grappling groep. :)

Ik zou zeggen...

...[YouTube: Dorus - Bij de Marine]

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 12:00

Chiron

Moderator Discord
streamnl schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:01:
[...]

Koning?
Nee. Hij won ooit in een hele snelle wedstrijd van de toenmalige kampioen (Sam). Maar Sam was toen eigenlijk al over zijn top heen.

Ja hij (Badr) is goed maar in mijn ogen absoluut geen koning. Je moet meer kunnen dan alleen vechten.
Ik vind je instelling (respect naar andere vechters, je voorkomen buiten de ring om) ook heel belangrijk bij een vechtsport. En dat mist hij.

Om antwoord op je vraag te geven...
Ik denk toch dat Rico wint. En ik hoop dat Rico daarna gewoon stopt. Lijkt me heerlijk om hem en Remy samen te horen discuseren over een bepaalde gevecht. Ik heb voor beide vechters veel respect.
Badr spoort niet, maar het is ook die kronkel in zn hoofd die m de drive geeft om knal en knalhard te trainen. Kijk maar naar hoe vadsig ie was toen ie de bak in moest en hoe gortdroog en fit ie er daarna weer bij stond bij zn laatste gevecht. Technisch is ie nog steeds een talent en bikkelhard, al had ik er toen wel meer van verwacht zeg ik erbij. Jammer van zijn persoonlijkheid.
Rico heeft die trainingskronkel ook maar qua persoonlijkheid de totale tegenpool.
Denk dat Rico hem wel wint maar hij zal m niet cadeau krijgen.

Ik hoop op een berg mooie en faire acties.

Uiteindelijk gaat het de promotor, de teams en vechters er gewoon om zoveel mogelijk herrie te schoppen, te hypen, en daarmee zoveel mogelijk tickets en ppv's te verkopen. Het draait allemaal om geld.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Chiron schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:37:
[...]

Badr spoort niet, maar het is ook die kronkel in zn hoofd die m de drive geeft om knal en knalhard te trainen. Kijk maar naar hoe vadsig ie was toen ie de bak in moest en hoe gortdroog en fit ie er daarna weer bij stond bij zn laatste gevecht. Technisch is ie nog steeds een talent en bikkelhard, al had ik er toen wel meer van verwacht zeg ik erbij. Jammer van zijn persoonlijkheid.
Rico heeft die trainingskronkel ook maar qua persoonlijkheid de totale tegenpool.
Denk dat Rico hem wel wint maar hij zal m niet cadeau krijgen.

Ik hoop op een berg mooie en faire acties.

Uiteindelijk gaat het de promotor, de teams en vechters er gewoon om zoveel mogelijk herrie te schoppen, te hypen, en daarmee zoveel mogelijk tickets en ppv's te verkopen. Het draait allemaal om geld.
Lol zijn laatste wedstrijd tegen gerges, stond ie na 1 ronde al naar lucht te happen net als gerges overigens. Verschil met Rico en de rest is dat Rico altijd keihard traint, waar de rest steeds keihard traint naar een wedstrijd toe, dat verschil merk je. Rico is zo’n beetje de enige die fatsoenlijk 5 rondes aan kan, de rest is al kapot na 2 rondes.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Martinusz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:51:
[...]

Lol zijn laatste wedstrijd tegen gerges, stond ie na 1 ronde al naar lucht te happen net als gerges overigens. Verschil met Rico en de rest is dat Rico altijd keihard traint, waar de rest steeds keihard traint naar een wedstrijd toe, dat verschil merk je. Rico is zo’n beetje de enige die fatsoenlijk 5 rondes aan kan, de rest is al kapot na 2 rondes.
Rico is een buffel idd.. al heeft ie ook alweer een tijdje niet in de ring gestaan.
Badr is altijd al een explosieve vechter van de snelle KO geweest, als ie het niet in een ronde meteen afmaakt heeft ie een probleem, dan blijft ie modderen en zie je dat ie het niet af kan maken of erger. Daarom denk ik dat Rico 'm wel kan hebben.
We gaan het zien :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Tyron Spong tegen Alexander Usyk op 12 Oktober:

Usyk, 32, is already set to challenge for the WBO heavyweight title against the winner of the Andy Ruiz Jr. vs. Anthony Joshua rematch. As long as Usyk wins his next fight on October 12 against Tyrone Spong (14-0, 13 KOs), he’ll be set to fight the Joshua-Ruiz 2 winner. Usyk vs. Spong will be shown on DAZN at the Wintrust Arena, in Chicago, Illinois.

Wilder needs to win his next fight against Luis Ortiz on November 23, and then look to set up a fight between the Joshua vs. Andy Ruiz Jr. rematch winner. Tyson Fury will be looking to foil Wilder’s plans by facing him in early 2020 in a rematch. Wilder wants to put off fighting Fury until after he faces the Joshua vs. Ruiz winner.

https://www.boxingnews24....o-small-hes-not-a-threat/

De winnaar mag tegen Andy Ruiz of Anthony Joshua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Blijf het raar vinden dat hier vrijwel nooit wat staat over UFC events want UFC 243 was toch wel weer een mooie hoor :9

Prachtige KO van Adesanya en nog een paar prachtige partijen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Paxlie schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:29:
Blijf het raar vinden dat hier vrijwel nooit wat staat over UFC events want UFC 243 was toch wel weer een mooie hoor :9

Prachtige KO van Adesanya en nog een paar prachtige partijen daarvoor.
Word ufc dan hier goedkoop uitgezonden?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:44
New Yorker schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:55:
[...]

Word ufc dan hier goedkoop uitgezonden?
veronicatv.nl of op SBS9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kolere wat is dit slecht smolik vs. Abdallah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:35:
Kolere wat is dit slecht smolik vs. Abdallah
Glory: Gregorian v Beztati is wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:10:
[...]

Glory: Gregorian v Beztati is wel mooi
Ja mooie partij, echt lekker knokken en niet hangen. Alleen te zwakke beentjes van Tiyani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:18:
[...]

Ja mooie partij, echt lekker knokken en niet hangen. Alleen te zwakke beentjes van Tiyani
Ja, is ook nog niet zo ervaren met 21j. ben benieuwd wat Duut zo doet tegen Tavares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:23:
[...]

Ja, is ook nog niet zo ervaren met 21j. ben benieuwd wat Duut zo doet tegen Tavares
Ik weet de uitslag al O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 16:40
Als je zo tof doet moet je het ook waar maken. Dat doet hij vooralsnog niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ook nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
418O2 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:43:
[...]

Als je zo tof doet moet je het ook waar maken. Dat doet hij vooralsnog niet echt
Haha idd, hij kan hard meppen, maar mist toch wel behoorlijk andere technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 00:11:
[...]

Haha idd, hij kan hard meppen, maar mist toch wel behoorlijk andere technieken.
Duut vecht vaak onbehouwen, en mist veel aan techniek en inzicht in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vond dat hij weinig met zijn benen deed. Kan beter gaan boksen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Nou persco van Rico en Badr was nou ook niet echt boeiend, 100 keer dezelfde vragen, niks spannends.
Badr die de badboy speelt en Rico die dat probeert, maar eigenlijk toch te aardig is daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 12:13
Martinusz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:57:
Nou persco van Rico en Badr was nou ook niet echt boeiend, 100 keer dezelfde vragen, niks spannends.
Badr die de badboy speelt en Rico die dat probeert, maar eigenlijk toch te aardig is daarvoor.
Ik zit eigenlijk helemaal niet op de wedstrijd te wachten. In mijn ogen is Badr behoorlijk overrated. Vooral als je kijkt wat hij de afgelopen 5 jaar heeft gedaan. Eigenlijk bar weinig...

Sowieso is de HW kickbox/muay thai scene behoorlijk dood. Weinig nieuw talent en je ziet telkens dezelfde namen voorbij komen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
ChojinZ schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:35:
[...]

Ik zit eigenlijk helemaal niet op de wedstrijd te wachten. In mijn ogen is Badr behoorlijk overrated. Vooral als je kijkt wat hij de afgelopen 5 jaar heeft gedaan. Eigenlijk bar weinig...

Sowieso is de HW kickbox/muay thai scene behoorlijk dood. Weinig nieuw talent en je ziet telkens dezelfde namen voorbij komen.
In het zwaargewicht heb je gelijk, maar klassen daaronder toch wel verse aanwas hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Martinusz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:57:
Precies. Maar toch heb ik wel zin in die partij. Ben heel erg benieuwd wat Badr voor niveau op de mat gaat leggen :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Alleen jammer dat ben saddik daar had moeten staan. Lelijke sellouts bij glory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
418O2 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:44:
Het is geen titelgevecht hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Martinusz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:28:
[...]

Nee maar door dit RTL boulevard gevecht krijg ben saddik weer een tijd niet de kans op een rematch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
418O2 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:31:
[...]

Nee maar door dit RTL boulevard gevecht krijg ben saddik weer een tijd niet de kans op een rematch
Jep dat is waar, maarja eerlijk is eerlijk dit gevecht is natuurlijk voor Glory 100x interessanter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Martinusz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:43:
[...]

Jep dat is waar, maarja eerlijk is eerlijk dit gevecht is natuurlijk voor Glory 100x interessanter ;)
Juist, sellouts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Badr heeft een contract voor zes gevechten, en het start met deze Collision. ook om weer even bekend te worden met Badr na 3j afwezigheid. top3 is nu goed in zwaargewicht, en is Badr een mooie aanschaf om daar in te komen. ik heb wel een gevoel dat Badr beter voorbereid is nu. we zagen ook de vorige partij dat Rico het wel moeilijk had de 1e ronde. ik denk zelf nu dat Badr gaat winnen deze Collision. maar verheug me ook op Glory 70 waar Doumbé en Groenhart om de Titel vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 12:13
Martinusz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:01:
[...]
..maar klassen daaronder toch wel verse aanwas hoor.
Uhhhh... ik ben niet voor niets jaren geleden al overgestapt naar Lumpini/Rajadamnern wedstrijden... ;) Daar zie je zowat wekelijks nieuw top talent binnen komen. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:31
Hackus schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:59:
Badr heeft een contract voor zes gevechten, en het start met deze Collision. ook om weer even bekend te worden met Badr na 3j afwezigheid. top3 is nu goed in zwaargewicht, en is Badr een mooie aanschaf om daar in te komen. ik heb wel een gevoel dat Badr beter voorbereid is nu. we zagen ook de vorige partij dat Rico het wel moeilijk had de 1e ronde. ik denk zelf nu dat Badr gaat winnen deze Collision. maar verheug me ook op Glory 70 waar Doumbé en Groenhart om de Titel vechten.
Ik hoop alleen maar dat badr verliest, that's it. Die vent had nooit meer in een ring mogen verschijnen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Hoe is Badr vs Rico te rijmen met deze trouwens: https://www.nu.nl/sport-o...wegens-dopinggebruik.html :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
money money money ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
418O2 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:44:
Martinusz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:28:
[...]

Klopt, titel is vacant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

polli_ schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:23:
[...]

[...]

Klopt, titel is vacant.
Rico heeft de titel gewoon hoor, alleen gaan ze er niet voor vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Paxlie schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:03:
[...]

Rico heeft de titel gewoon hoor, alleen gaan ze er niet voor vechten.
Nee, de titel is vacant volgens Wilfred Gene. Zie interview radio 1.

[ Voor 5% gewijzigd door polli_ op 19-10-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:29

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is hij nog steeds regerend wereldkampioen:
http://www.glorykickboxin...eb-4649-9125-23df560c770f

Ik zie ook nergens dat de titel vacant is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik zal het hem eens vragen morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Nou ze maken het gevecht alsnog een titelgevecht 7(8)7 volslagen idioot naar mijn idee, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik las het net ook. De marketing wordt mooi opgebouwd in aanloop naar het gevecht.

Gevecht tussen Verhoeven en Hari wordt alsnog strijd om wereldtitel https://www.nu.nl/sport-o...trijd-om-wereldtitel.html (via @NUnl)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gevecht Rico VS Badr wordt een titelgevecht. Wat een farce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

staat nog niks op hun site, alleen dan Rico een nieuw contract heeft getekend https://glorykickboxing.c...32-4001-985a-5e2ba925a186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Deontay Wilder vs Luis Ortiz 2:

YouTube: WILDER VS ORTIZ 2 - HIGHLIGHTS HD

Er blijven weinig boksers over voor de undisputed titel.

[ Voor 18% gewijzigd door polli_ op 24-11-2019 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
Gelukkig dat Fury v Wilder 2 inmiddels officieel is: 22 februari 2020 giet it oan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Aankomend weekend Re-Match; Ruiz v AJ. oa te zien bij RTL7
https://www.rtl.nl/pers/p....-joshua/XdO58xIAACQAPXKQ

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 02-12-2019 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Veel belangrijker: Alistair Overeem vs Jairzinho Rozenstruik
Main event start op Zo 8 Dec. 03:00 dus Overeem vecht zo rond 05:00

Ook op diezelfde card: Stefan Struve vs Ben Rothwell, die zal zo rond 04:00 zijn denk ik.

Belooft wel een tof event te worden met een hoop interessante partijen:

Main card
Alistair Overeem vs. Jairzinho Rozenstruik
Marina Rodriguez vs. Cynthia Calvillo
Stefan Struve vs. Ben Rothwell
Aspen Ladd vs. Yana Kunitskaya
Cody Stamann vs. Song Yadong

Preliminary Card (ESPN)
Rob Font vs. Ricky Simon
Thiago Alves vs. Tim Means
Bryce Mitchell vs. Matt Sayles

Early Preliminary Card (ESPN+)
Joe Solecki vs. Matt Wiman
Makhmud Muradov vs. Trevor Smith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Even een praktisch vraagje, mogelijk dat hier wat praktijk ervaring is.

Mijn zoon doet aan kickboksen en zou graag een bokszak willen hebben thuis. De ruimte is niet zo'n issue, de hele zolder is eigen een sport en fitness ruimte. Zo'n zak zou ik makkelijk aan de balken van het dak op kunnen hangen. Alleen.... zijn die balken daar wel geschikt voor? Of loop ik dan het risico op schade aan mijn huis?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ankona schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:42:
Even een praktisch vraagje, mogelijk dat hier wat praktijk ervaring is.

Mijn zoon doet aan kickboksen en zou graag een bokszak willen hebben thuis. De ruimte is niet zo'n issue, de hele zolder is eigen een sport en fitness ruimte. Zo'n zak zou ik makkelijk aan de balken van het dak op kunnen hangen. Alleen.... zijn die balken daar wel geschikt voor? Of loop ik dan het risico op schade aan mijn huis?
Hangt er denk ik een beetje vanaf hoe dik & sterk je balken zijn, hoe zwaar je bokszak is, en hoe je het eraan bevestigt :P

Of het echt schade aan je huis zal brengen, zou me sterk lijken, indien de balk dik/stevig zat is en wel wat gewicht kan dragen.

Let wel dat een goede zak al snel 60 kg weegt. Heeft bij mij altijd aan het plafond gehangen en gaf geen probleem.

je moet ook zorgen dat je een springveer tussen de zak en de bevestiging (ring meestal) bevestigt, dan zal de balk ook nooit echt veel impact voelen. (zo'n ding: https://www.bol.com/nl/p/...-LsBGePKeuBYaAt6sEALw_wcB) icm met zo'n ding: https://www.expondo.nl/gy...01LCFWrUCDoAaAvurEALw_wcB

and then you're probably good

[ Voor 25% gewijzigd door LuNaTiC op 05-12-2019 09:12 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zielig dat AJ, de grote champ telkens moet afklemmen. niet echt overtuigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hackus schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:54:
Zielig dat AJ, de grote champ telkens moet afklemmen. niet echt overtuigend
Toch lijkt hij wel meer te scoren. Wel close..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niet heel veel vuurwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

AJ, als grote champ had het in 5 ronden af moeten maken. 12 ronden volle wedstrijd is niet overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Beide vechters zien er nog behoorlijk dit uit na 12 ronden

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Waarom krijgt AJ 60 miljoen en de huidige kampioen maar 10? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
Martinusz schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 23:08:
Moest gewoon 25-35 mil zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-06 10:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zo toch wel 2 bijzondere UFC uitkomsten voor de Nederlandse vechters afgelopen weekend. Struve die flink op zijn kloten kreeg (letterlijk) en Overeem die een waanzinnig goede defense had totdat...

Uitslag die geheel niet overeen kwam met het verloop van de pot - maarja, dat is ook MMA...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Martinusz schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 23:08:
Commercie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Snap ik, maar het is een gevecht tussen 2 personen, waarbij de titelverdediger dus 6x minder vangt dan de uitdager 8)7
Dat die pot sponsors en publiek trekt staat vast, waarom niet gewoon de pot delen door 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:30:
[...]

Snap ik, maar het is een gevecht tussen 2 personen, waarbij de titelverdediger dus 6x minder vangt dan de uitdager 8)7
Dat die pot sponsors en publiek trekt staat vast, waarom niet gewoon de pot delen door 2?
Dan heeft Ruiz een slechte manager :d
Vaak is het zo dat de bekende bokser meer krijgt, dat is al tijden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Twee Dee schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:21:
Zo toch wel 2 bijzondere UFC uitkomsten voor de Nederlandse vechters afgelopen weekend. Struve die flink op zijn kloten kreeg (letterlijk) en Overeem die een waanzinnig goede defense had totdat...

Uitslag die geheel niet overeen kwam met het verloop van de pot - maarja, dat is ook MMA...
Ja dat zal ff moeilijk eten worden de komende tijd :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-06 12:42
Twee Dee schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:21:

Toch ook bijzondere (snelle) stop bij Overeem. Hij stond meteen op. Rozenstruik was al weg aan het lopen. Als de scheids het niet gestopt had, had Alistair gewoon gewonnen.

Zuur voor Struve, hij had het gevecht totaal onder controle. Hopelijk zien we beiden gewoon terug in de UFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Diagonaal schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:58:
[...]

Toch ook bijzondere (snelle) stop bij Overeem. Hij stond meteen op. Rozenstruik was al weg aan het lopen. Als de scheids het niet gestopt had, had Alistair gewoon gewonnen.

Zuur voor Struve, hij had het gevecht totaal onder controle. Hopelijk zien we beiden gewoon terug in de UFC
Nou ik weet niet of je door mag vechten met je lip/wang opengereten?
Ook al is het nog maar 4 seconden, als normaal gesproken je niet verder mag, mag je dat ook niet de laatste 4 seconden.
Zuur, maar als dat de regels zijn? (weet ik dus niet he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 18:42
Diagonaal schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:58:
[...]

Het einde was inderdaad verwarrend aangezien de scheids niet direct de wedstrijd afzwaaide en Jairzinho al weg was gelopen. Echter toen Overeem wankel overeind kwam zwaaide Dan alsnog af. Ben met je eens als dit niet gebeurd was en de bel was gegaan, had Overeem waarschijnlijk gewonnen op punten, echter de stoppage was volledig terecht en had wat mij betreft mogen gebeuren dat Overeem op zijn gat viel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Het is hier verrassend stil. Stilte voor de storm??

Afijn, speciaal biertjes staan al koud, AH komt morgenmiddag met de hapjes, vrouw gaat morgenavond naar haar zus...

Mooi begin van mijn vakantie d:)b

Edit: wat zagen ze er beiden fit en afgetraind uit. Ik verwacht een mooie wedstrijd. En ik gun het Rico. Badr heeft te vaak de sport een verkeerde naam gegeven ( ook al gaf dat de sport een boost met bekendheid).

[ Voor 34% gewijzigd door streamnl op 20-12-2019 20:33 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Badr is de meer kleurrijke bad guy. Rico is .... ja Rico. Beetje media geil verder lijkt hij wel redelijk ok.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Rico 7 kilo zwaarder en oogde een stuk gespierder dan Badr. Ben benieuwd morgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hoop oprecht dat Rico Badr een andere postcode in slaat.

Alhoewel Badr er zeer fit uitziet, rustiger en zelfverzekerder overkomt.
Badr zou wel eens voor een grote verrassing kunnen zorgen zo in de 1ste of 2e ronde met een gigantische knock out.
Weten ze het tot de 4e ronde te schoppen (pun intended), dan denk ik dat Rico op uithoudingsvermogen zal gaan winnen.

Maar...

#TeamRico

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 21-12-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Badr wint en dan is het 1-1, en komt er weer een re-match.
Jamal en Adegbuyi vissen naast het net. Misschien kan Jamal in April dan Badr uitdagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Ben erg benieuwd! M'n zwager komt vanavond ook langs een neemt wat speciaal 🍺 mee :) gaat een leuke avond worden!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:40
Toch heeft Rico zich weer op top kunnen trainen en voorbereiden op deze wedstrijd, knap. Ik had bij hem het idee bij z’n laatste wedstrijden dat het puur op ervaring en conditie ging en voornamelijk desinteresse, mede door de kwaliteit van z’n tegenstanders. Nu Badr er komt kan hij wel die veer spannen en er vol voor gaan

Rico is in het voordeel door de laatste ontmoeting met Badr, daar nam Hari ineens een andere tactiek aan en je zag dat Rico er moeite mee had en geen plan B had. Ik mag aannemen dat team Rico dat geanalyseerd heeft en nu wel kan reageren op de wat afwachtende houding (of de eerder verwachtte full attack modus).

Ik gok op Rico maar Badr staat er ook heel scherp bij, kan een mooie pot worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:10

backupdevice

Boeh!

Ik hoop dat Rico wint. Badr is misschien wel een top kickboxer maar buiten de ring totaal geen sportman met zijn coke en zijn agressie tegen de gewone mens.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Ik heb zo'n gevoel dat Badr gaat winnen. Gewoon omdat Rico in mijn ogen wat overrated is doordat hij zelf veel in de media optreedt en Badr gewoon in stilte minstens net zo professioneel zich voorbereidt en veel meer ervaring heeft.
Gisteren bij de staredown was het in elk geval Badr die volledig in control was en Rico die nerveus oogde. (voor wat het waard is..... vanavond weten we het)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:28:
Ik heb zo'n gevoel dat Badr gaat winnen. Gewoon omdat Rico in mijn ogen wat overrated is doordat hij zelf veel in de media optreedt en Badr gewoon in stilte minstens net zo professioneel zich voorbereidt en veel meer ervaring heeft.
Gisteren bij de staredown was het in elk geval Badr die volledig in control was en Rico die nerveus oogde. (voor wat het waard is..... vanavond weten we het)
Grootste verschil is dat Rico altijd traint, ook als hij niet vecht. Wat je bij veel zwaargewichten ziet is dat ze paar maanden van te voren ineens gaan trainen, dat is vaak genoeg voor 2 rondes en daarna zijn ze leeg. Het is niet voor niks dat Rico vrij eenvoudig 5 ronden volhoudt.

Het is dus aan Badr om het snel af te maken, anders gaat ie het niet redden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:40
Uurtje of 21:00 beginnen ze toch? Heb wel een vrouw op de bank zitten naast me dus moet even tactisch plannen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Holkers schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:19:
Uurtje of 21:00 beginnen ze toch? Heb wel een vrouw op de bank zitten naast me dus moet even tactisch plannen..
De uitzending wel geloof ik, wedstrijd zelf waarschijnlijk ergens na 10 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Holkers schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:19:
Ze zijn al begonnen (er zijn veel meer wedstrijden)

De uitzending bij Veronica begint om 20:00. Geen idee hoe ze inhaken en of ze de andere wedstrijden ook live tonen. De pot tussen Badr en Rico is het slotstuk van het evenement.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Het evenement zelf sluit om 2300u.

Dus denk de (hoofd)partij Badr-Rico rond 2200u-2215u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ze zijn nu al begonnen? Is dat ook ergens te zien? In ieder geval niet bij Ziggo Sport. Daar zenden ze nu zo;n saai balspel uit ;)
Ankona schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:25:
[...]

Ze zijn al begonnen (er zijn veel meer wedstrijden)

De uitzending bij Veronica begint om 20:00. Geen idee hoe ze inhaken en of ze de andere wedstrijden ook live tonen. De pot tussen Badr en Rico is het slotstuk van het evenement.

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.

Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.