Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoort dit ook niet een beetje bij Jamal? Zoals Remy aangeeft was hij niet altijd een nette kickbokser maar is wel gegroeid hierin. En sommige dingen horen gewoon bij de persoon.Martinusz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:04:
[...]
Jamal heeft toch wel veel nare trekjes voor en na wedstrijden.
Denk dat Rico nu een zware kluif zou hebben aan Jamal.
PS ik denk dat Rico het zelfs gaat verliezen.
De vorm waarin Jamal zit nu is haast niet te doen.
Laatste keer had Rico al mazzel de eerste ronde tegen Jamal.
[ Voor 58% gewijzigd door fevo-1190 op 08-12-2018 23:48 ]
Zero.
Ging mee in het spel van Jamal.Pelox schreef op zondag 9 december 2018 @ 09:42:
Benjamin had geen zin om zijn dekking hoog te houden vannacht.. wat viel hij tegen zeg. Heel jammer voor de finale.
Had hij gewoon niet moeten doen en z’n eigen spel spelen.
Inderdaad erg jammer , want had liever Benjamin tegen Rico willen zien.
Rico gaat toch Jamal weer uitputten als die ronde 1/2 overleef.
(heb ook een beetje gevoel dat Rico met zijn gedachten bij andere dingen is)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij begon goed, maar heeft het weggegeven. Benjamin moet echt een andere trainer zoeken. Hij heeft nu zelfde trainer als RV. Je kan gewoon niet tweede keuze zijn bij je trainer.Pelox schreef op zondag 9 december 2018 @ 09:42:
Benjamin had geen zin om zijn dekking hoog te houden vannacht.. wat viel hij tegen zeg. Heel jammer voor de finale.
[ Voor 5% gewijzigd door polli_ op 09-12-2018 13:27 ]
Ik vond Tavares vooral tegenvallen BTW..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Zeker wel, wat een partij
De rest van de main card was ook heel tof. Gunni
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Dat is onzinpolli_ schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:24:
[...]
Hij begon goed, maar heeft het weggegeven. Benjamin moet echt een andere trainer zoeken. Hij heeft nu zelfde trainer als RV. Je kan gewoon niet tweede keuze zijn bij je trainer.
Benjamin was gewoon zwak in de finale partij, geen idee wat die aan het doen was, zat heel de tijd aan zijn neus en leek gewoon niet op te letten. Jamal gooit 10x dezelfde stoot met links en dan nog heb je dat niet door
Gek hé, als je een paar poffers op je neus krijgtMartinusz schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:39:
[...]
Dat is onzinRico is niet 7 dagen bij Dennis hoor
enige lastige zou worden als Benjamin had gewonnen en ze tegen elkaar zouden moeten
Benjamin was gewoon zwak in de finale partij, geen idee wat die aan het doen was, zat heel de tijd aan zijn neus en leek gewoon niet op te letten. Jamal gooit 10x dezelfde stoot met links en dan nog heb je dat niet doorzijn rechterarm/hand was iets mee, maar je geeft er 0 trappen/klappen op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zeker wel, wat een clinic Boksen van Holloway. Ik dacht dat hij het lastiger zou krijgen aangezien Ortega ook zijn KO's gescoord heeft in recente partijen, maar hij kwam er als "Jiu-Jitsu" vechter staand gewoon niet aan te pas. Ben benieuwd hoe Ortega terug komt, ongeslagen de ring in stappen en er fysiek en mentaal zo verslagen uitstappen....
Las ergens een mooie tweet:
"Holloway looking like the lost Diaz brother!! Loose hands, volume punching, and lots of talking"
Vond de Diaz brothersaltijd al een gave boksstijl hebben, scrappy/volume/harde en snelle stoten afwisselend, maar Max tilt dit nog een niveautje hoger vergeleken de Diaz brothers. Helemaal volume-wise:
"On Saturday night, he set a UFC single-fight record, landing a staggering 290 significant strikes. Overall, he landed 307 strikes en route to knocking the swag right out of the bold challenger. To put that into perspective, the four other winners on the main card (Valentina Shevchenko, Gunnar Nelson, Hakeem Dawodu and Thiago Santos) landed a combined 306."
[ Voor 41% gewijzigd door Mvdbeld op 10-12-2018 14:07 ]
Ja dat is gek, want bij kickboxen krijg je altijd een poffer op je neusHackus schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:43:
[...]
Gek hé, als je een paar poffers op je neus krijgt
Nee ff serieus je moet maar eens terugkijken, zo'n beetje vanaf de eerste klap zit hij aan zijn neus te kloten, waardoor hij afgeleid is en vervolgens 10x dezelfde stoot op zijn poffer krijgt. Als hij focus had gehouden en had gereageerd op wat er gaande was, had hij niet zo ineens knock out gegaan van alleen een linker stoot die constant gegeven werd.
Deze is ook leuk, plaatsen foto van Ben Saddik v Rico http://combatpress.com/2018/12/glory-62-rotterdam-results/
[ Voor 32% gewijzigd door Hackus op 10-12-2018 14:01 ]
Ja dat zei commentator idd, maar volgens mij heeft ie zijn neus niet gebrokenHackus schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:54:
@Martinusz Men dacht al snel dat hij een gebroken neus had.(tenminste com. van Veronica. keek dit keer via Veronica)
Deze is ook leuk, plaatsen foto van Ben Saddik v Rico http://combatpress.com/2018/12/glory-62-rotterdam-results/
Zo kan het gaan in een partij, direct actie kan de hele partij beïnvloeden. (van Tyson kon je zoiets verwachten)Martinusz schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:09:
[...]
Ja dat zei commentator idd, maar volgens mij heeft ie zijn neus niet gebrokenverder niks meer over gehoord en in het interview achteraf zag zijn neus er ook prima uit. Achja het liet zich blijkbaar overdonderen, wat zonde is.
https://www.boxingnews24....cember-15-in-new-zealand/
[ Voor 40% gewijzigd door Hackus op 14-12-2018 13:37 ]
Volgende week Chisora v Whyte, waar Parker hoop op een rematch met Whyte (mocht Whyte winnen)analyse over zgn perfecte gewicht van White
Antony Joshua wil alleen Deontay Wilder
Kan ik als ik dit heb alle fights live zien of terug kijken?
Of kan ik beter een fox sports abbonement nemen?
Alvast bedankt!
UFC gaat naar Veronica in 2019Smok3yNL schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:46:
Hallo! Iemand ervaring met de fight pass?
Kan ik als ik dit heb alle fights live zien of terug kijken?
Of kan ik beter een fox sports abbonement nemen?
Alvast bedankt!
Fight Pass kan je alsnog de ppv's niet zien, de rest wel.
Nice
[ Voor 11% gewijzigd door NLoldebroek op 16-12-2018 14:57 ]
Little did Art Davie know a concept forged via Playboy Magazine, a handful of Hollywood hard men and a popular arcade game would turn into a multi-billion dollar industry.
On 12 November 1993, Davie and associates hosted "the street fight to end all street fights", as eight fearless competitors from across the world gathered in a Colorado octagon to see who was the toughest.
This is the story of UFC 1: The Beginning."
https://www.bbc.com/sport/mixed-martial-arts/46015665
Goh

En voor Glory is Badr natuurlijk een belangrijke inkomstenbron, dus die zoeken naar een alternatieve straf..
Opgeruimd staat netjes.Joster schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:33:
https://www.nu.nl/sport-o...apt-op-dopinggebruik.html
Goh![]()
En voor Glory is Badr natuurlijk een belangrijke inkomstenbron, dus die zoeken naar een alternatieve straf..

Zero.
Ja wat een farce als Glory hier een alternatieve straf gaat opleggen, kun je ze gelijk niet meer serieus nemen. Overigens ik dacht dat de sportorganisatie in het algemeen ook een straf kan opleggen, klopt dat? Of is dat echt aan Glory in dit geval?Joster schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:33:
https://www.nu.nl/sport-o...apt-op-dopinggebruik.html
Goh![]()
Ja ze (Glory) doet het (het uitzenden en promoten e.d.) voor het geld maar laat mij aub een beetje in de waan dat Glory het ook voor de sport doet.
Inderdaad, het is op dit moment onduidelijk wat er is gevonden. Teveel testosteron in het bloed?Hackus schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 19:37:
In bijna alle topsport wordt gebruikt, de kunst lijkt niet gepakt te worden. Glory heeft zelf ISR gekozen, maar weten nog te weinig om te kunnen oordelen, wat en hoe. We praten ook over 3 maart 2018, bijna 1 jaar geleden. Buiten Hari zijn oa Gerges en Brestovac ook betrapt.
Ismail Lazaar is ook gepakt en heeft een ban van 4 jaar gekregen. Hij ziet er niet uit alsof hij ooit doping of steroïden heeft gebruikt.
Dat Glory het contract met ISR heeft opgezegd heeft ook een reden denk ik:
"Glory heeft ons een brief gestuurd dat ze het contract willen opzeggen. Daar werd niet al te specifiek ingegaan op de reden. In de gesprekken hebben we begrepen dat het voor hen allemaal wat snel ging", zegt Henk van Aller, secretaris van het ISR. Wat er te snel ging? "De zaken die zij (Glory, red.) bij ons hebben aangebracht. Dat was meer dan aan de voorkant verwacht."
Inhoudelijk kan het ISR over de lopende dopingzaken niet praten. Wel heeft Van Aller zich verbaasd over het aantal positieve testen bij Glory. Vorig jaar werden twee Glory-vechters nog voor vier jaar geschorst wegens dopinggebruik. Onder hen Tilburger Ismael Lazaar. Bij een urinecontrole na een partij tegen Rico Verhoeven stuitten controleurs op testosteron en stanozolol.
[ Voor 39% gewijzigd door polli_ op 29-01-2019 22:58 ]
Ja ze wilde het onder de pet houden natuurlijk, ze kunnen aan badr heel wat geld verdienen.polli_ schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:44:
[...]
Inderdaad, het is op dit moment onduidelijk wat er is gevonden. Teveel testosteron in het bloed?
Ismail Lazaar is ook gepakt en heeft een ban van 4 jaar gekregen. Hij ziet er niet uit alsof hij ooit doping of steroïden heeft gebruikt.
Dat Glory het contract met ISR heeft opgezegd heeft ook een reden denk ik.
Kan ook. Volgens nieuwsuur zijn er 8 personen positief getest. Of het ISR heeft de verkeerde meetwaarde aangehouden. Zie:Martinusz schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:54:
[...]
Ja ze wilde het onder de pet houden natuurlijk, ze kunnen aan badr heel wat geld verdienen.
Denk aan Kevin van Essen. In mei 2015 testte de middenvelder van eerstedivisieclub Telstar positief na de wedstrijd Telstar-Helmond Sport. Furosemide, zo heette het vochtafdrijvende middel dat controleurs in zijn urine aantroffen. Geen stof waar je beter van gaat voetballen. Maar: het middel is verboden omdat het de aanwezigheid van andere verboden middelen kan maskeren.
https://www.nrc.nl/nieuws...g-met-twee-maten-a2756619
Ander voorbeeld:
Of ze hebben geen of weinig voorlichting gegeven over gebruik van (verboden) middelen en suplementen. Zie Ramos: In de urine die Ramos na de Champions League-finale tegen Juventus af moest geven, zijn sporen van dexamethason gevonden, een middel dat wordt gebruikt als ontstekingsremmer. Het gebruik van dit middel is niet verboden, mits het buiten de competitie wordt gebruikt én is aangegeven bij de dopingautoriteit. Dat is niet gebeurd.
https://www.voetbalprimeu...ls-tot-twee-keer-toe.html
We gaan het zien.
https://www.aacc.org/publ.../2014/january/sports-drug
[ Voor 47% gewijzigd door polli_ op 30-01-2019 20:01 ]
oa Kiatmookao v Adamchuck vedergewicht titel
Jason Wilnis v Rodriguez 'Super Fight' midden gewicht.
Morgenavond bij Veronica om 23:15u
(om 23u bij Spike te zien)
oa Patricky Pitbull Vs Ryan Scope lichtgewicht
http://www.bellator.com/e...ewcastle-pitbull-vs-scope
Op het programma van de Fight Night in Praag, staat onder meer een gevecht van de Nederlander Stefan Struve tegen de Braziliaan Marco Rogerio de Lima. te zien op TV bij oa Veronica
Is dit hetzelfde als dat komende nacht op ESPN wordt uitgezonden?Hackus schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:55:
Zaterdag 23 februari UFC 145 Praag
Op het programma van de Fight Night in Praag, staat onder meer een gevecht van de Nederlander Stefan Struve tegen de Braziliaan Marco Rogerio de Lima. te zien op TV bij oa Veronica
Edit: blijkbaar niet. Ik snap niet dat ze die niet uitzenden hier in Nederland.
[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 17-02-2019 20:52 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Volgens mij heeft Veronica nu de rechten (ipv Fox die ze had) maar die zenden alleen een pauper samenvatting uit ergens op maandagavondpolopolo150 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:51:
[...]
Is dit hetzelfde als dat komende nacht op ESPN wordt uitgezonden?
Edit: blijkbaar niet. Ik snap niet dat ze die niet uitzenden hier in Nederland.

Op de website van Veronica was er wel een stream maar dan moest je je registreren.Joster schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:27:
[...]
Volgens mij heeft Veronica nu de rechten (ipv Fox die ze had) maar die zenden alleen een pauper samenvatting uit ergens op maandagavond
Op een andere manier heb ik er naar gekeken. Dat was wel een snelle main event
Je kan inderdaad streamen via de website van Veronica of tegenwoordig ook de main card via UFC Fight Pass. Zal dat zelf nog wel aanhouden, ben altijd bang dat Veronica Nederlands commentaar in een live uitzending gaat gebruiken. Sowieso luister ik liever naar Anik, Rogan en DC. Cruz, Felder en Bisping geven ook erg prettig commentaar.
Speaking of FelderMartell schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:10:
Heeft ermee te maken dat op het tijdslot van een 'normale' card of Amerikaanse Fight Night het 4 uur 's nachts is en Disney XD dan op dat tijdslot zit. UFC Praag wordt op een normaal tijdstip voor ons uitgezonden en is dan ook live te zien.
Je kan inderdaad streamen via de website van Veronica of tegenwoordig ook de main card via UFC Fight Pass. Zal dat zelf nog wel aanhouden, ben altijd bang dat Veronica Nederlands commentaar in een live uitzending gaat gebruiken. Sowieso luister ik liever naar Anik, Rogan en DC. Cruz, Felder en Bisping geven ook erg prettig commentaar.

Verder mooi event en volgens mij richt Veronica zich nu vooral op streaming met de UFC. Voor nu maak ik nog gebruik van mijn eigen streamingdienst
Ik vind het trouwens goed dat Trevor Whitman zijn mening mag geven over wat de corners zeggen tegen hun vechters. Goede uitbreiding op het commentaar.
Ik heb een tijdje gebokst, maar ik ben onlangs overgestapt op kickboksen, dus ik moet scheenbeschermers aanschaffen.Ik twijfel wat voor soort ik moet hebben. Uiteraard wil ik het liefst meteen voor kwaliteit gaan met uitzicht op lange termijn..
https://www.fightshop.nl/...beschermer-mat-zwart.html
https://www.fightshop.nl/...eschermer-kickboksen.html
Ik heb gehoord/gelezen dat een dikkere laag beter beschermt, maar dan duurt het 'hard worden van de schenen' langer. Wat is wijsheid?
Welk advies heb je van de 'school' gekregen ?watdenkjij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:40:
Ik hoop dat mijn vraag hier thuishoort..
Ik heb een tijdje gebokst, maar ik ben onlangs overgestapt op kickboksen, dus ik moet scheenbeschermers aanschaffen.Ik twijfel wat voor soort ik moet hebben. Uiteraard wil ik het liefst meteen voor kwaliteit gaan met uitzicht op lange termijn..
Ik heb gehoord/gelezen dat een dikkere laag beter beschermt, maar dan duurt het 'hard worden van de schenen' langer. Wat is wijsheid?
Ja vraag hoort hier hartstikke thuis, tweakers lijken alleen liever te kijken naar sport dan dit zelf te doenwatdenkjij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:40:
Sowieso wil je je schenen niet direct gaan harden op die manier, dat is een lang proces wat lang duurt en langzaam opgebouwd moet worden om te voorkomen dat je scheenbeenvlies ontsteking krijgt. Ik heb ervaring met het goedkopere type in je tweede link, daar zijn veel varianten van, vrijwel allemaal hetzelfde met een ander label. Ze zijn best log, maar beschermen doen ze wel goed. Persoonlijk heb ik m'n scheenbeschermers (en MMA handschoenen, en rashguard, en gi) van Hayabusa omdat het gewoon goede kwaliteit is, dat merk je aan de levensduur van die artikelen. Vergeet echter niet dat het gebruiksvoorwerpen zijn, dus ze gaan hoe dan ook slijten.
[ Voor 3% gewijzigd door nst6ldr op 26-02-2019 16:51 ]
'Hard worden van de schenen...'watdenkjij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:40:
Wat is je doel überhaupt. Wil je wedstrijden gaan vechten? Zo nee, dan moet dat sowieso al geen onderdeel van de overweging zijn.
'Hard worden van de schenen' betekent simpelweg het verhogen van je pijngrens wanneer je gaat blokkeren met je schenen of het trappen tegen een blok en/of een heavybag. En natuurlijk door daadwerkelijk de ring in te gaan en het in de prakijk te ervaren.
Scheenbeschermers draag je vooral ter voorkoming van blessures; zoek dus een goed stel uit. Kijk vooral uit dat de bescherming niet te 'hard' is. Dit is voor jezelf niet fijn maar ook niet voor je trainingspartner die er ook constant op moet trappen. Zeker niet als je doel is om lekker recreatief te trainen.
Ik heb 4 jaar lang met volle tevredenheid Joya's gehad, en nu heb ik naar volle tevredenheis Hayabusa T3's. (in navolging van hun handschoenen
Ik weet niet wat voor advies je verder hebt gekregen, maar pas vooral op mensen die gaan adviseren om met deegrollers, glazen flessen etc aan de gang gaan om je 'schenen harder te maken' (of zgnd je 'zenuwen dood te maken zodat je geen pijn daar meer voelt'. Ga niet tegen objecten harder aanschoppen dan je eigen scheenbeen. Trappen tegen betonnen pilaren a la Tong Po is iets voor films, en niet als je je schenen lief hebt. Nogmaals, veel trappen tegen heavybags, en tijdens gewone blocks van je tegenstander.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De 'school' biedt twee varianten aan (vergelijkbaar met mijn links), vandaar mijn vraag. Ik dacht dat de modellen boven rond de 100 euro te hard zouden zijn.
Tijdens de les lieten de straps van de goedkopere variant los, hoewel dat ook door het ouderdom kan komen...
Het doel is inderdaad recreatief trainen.
Ik zal er het beste van maken.
Jones ook weer dominant, al wordt ik wel echt pisnijdig van zijn vieze vechtstijl. Vingers naar voren op ooghoogte als de tegenstander inkomt, en de illegale trappen en knieën worden nu ook wel heel obvious op deze manier. Wordt echt tijd dat ze daar direct punten voor pakken of DQ'en. Wat mij betreft had Smith ook gewoon de DQ kunnen pakken.
Met oa Harut Grigorian v Cedric Doumbé welterweight Championship.
en Nederlands licht-zwaargewicht Kevin Duut v Donegi Abena
GLORY 64 STRASBOURG
2 trainingen, 1 techniek, 1 kracht. Mijn lichaam heeft het daar wel zwaar mee. Zo gauw dat goed gaat, pak ik er een training of sparsessie bij.
Wat dat betreft is een schone lei soms best handig. Let op dat je altijd goede techniek gaat toepassen, ondanks dat je zo moe bent. Als je niet meer kan, gooi dan het tempo omlaag en blijf met techniek bezig. Ik heb genoeg cursisten gehad die gewoon zijn begonnen met slaan en schoppen, en dat eerst moeten afleren om dan te beginnen een goede vorm neer te zetten.418O2 schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:28:
Ik ben sinds een dikke maand aan het boksen. Tussendoor een fikse griep gehad die me wat terugzette. Mijn conditie is niet zo goed, maar dat gaat met grote stappen vooruit.
2 trainingen, 1 techniek, 1 kracht. Mijn lichaam heeft het daar wel zwaar mee. Zo gauw dat goed gaat, pak ik er een training of sparsessie bij.
Ik heb een goede trainer die alles goed in de gaten houdt. Daarnaast train ik 9 van de 10 keer met een maat die al jaren bokst en mij constant corrigeertnst6ldr schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:22:
[...]
Wat dat betreft is een schone lei soms best handig. Let op dat je altijd goede techniek gaat toepassen, ondanks dat je zo moe bent. Als je niet meer kan, gooi dan het tempo omlaag en blijf met techniek bezig. Ik heb genoeg cursisten gehad die gewoon zijn begonnen met slaan en schoppen, en dat eerst moeten afleren om dan te beginnen een goede vorm neer te zetten.
Heb een mooi setje Hayabusa handschoenen. Heb die bruinleren 16oz genomen, want mooi
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 09-04-2019 13:29 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Goed beschermde handen en polsen ook. Conditie en techniek komen er langzaam aan
Gister tijdens de training buikspierimpactoefeningen gedaan. Dat was even doorbijten

oa 2 Titelgevechten van:
MW CC: Pereira Vs Jafar Wilnis (broer van)
LW CC: Sitsongpeenon Vs Grigorian
Alweer? Hoeveelste keer staan die nu tegen elkaar? Winner zal wel weer Sitthichai worden...Hackus schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:17:
Glory 65 in Utrecht op 17 mei.
LW CC: Sitsongpeenon Vs Grigorian
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
edit: dat was snel voorbij
[ Voor 22% gewijzigd door Hackus op 20-04-2019 23:19 ]
Normaal zie ik alleen grappling en dergelijke wat vaak toch

Zie trouwens dat Talpa heeft besloten de Fight Night op SBS 9 uit te zenden. Dat vind ik wel een vette zet!
[ Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 05-05-2019 00:39 ]

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 05-05-2019 08:17 ]
Mooie knock-out van Raymond Daniels.En Derek Campos had maar weinig te vertellen tegen Carvalho, was wel mooi.Joster schreef op zondag 5 mei 2019 @ 08:17:
Ah ik kon hem al niet vinden en toen maar Bellator op Spike gekeken
Heb net de prelims gekeken. Was wel okay.
[ Voor 32% gewijzigd door polopolo150 op 12-05-2019 04:04 ]
Bedankt voor de tip !polopolo150 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 04:04:
Iemand die UFC 237 live kijkt? Is nu live op SBS 9.
Heb net de prelims gekeken. Was wel okay.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
oa
Pereira v Jasons Wilnis MW Championship
Sitsongpeenong v Marat Grigorian LW Championship
http://www.glorykickboxin...00-4c2b-aa6a-d4062da873e3
bij Veronica op TV vanaf 21u
Belgaroui v Donovan Wisse en Sitsongpeenong v Marat Grigorian
Samenvatting:
[ Voor 4% gewijzigd door polli_ op 19-05-2019 12:27 ]
Dat was snel afgelopen ja.
Throwback naar UFC huren in de videotheek
[YouTube: UFC 1: The Beginning - Full Event (Nov 12, 1993)]
[ Voor 14% gewijzigd door polli_ op 02-06-2019 20:41 ]
Nooit je tegenstander onderschatten. AJ vocht als snel met angst toen het de 1e keer mis ging.polli_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:38:
Anthony Joshua vs Andy Ruiz
spoiler:Dit had niemand verwacht. Daar gaan je drie riemen.
Oh gaaf, deze waren altijd lastig te vinden.apis29 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:37:
Motherload(goed bezig op Youtube de UFC en ook andere organisaties met gouwe ouden)
Throwback naar UFC huren in de videotheek![]()
[YouTube: UFC 1: The Beginning - Full Event (Nov 12, 1993)]
CC fight: Doumbé Vs Nabiyev
(Nederlanders)
Luis Tavares Vs Micheletti
Donegi Abena Vs Vakhitov (SF)
Bellator 222 op 14 juni
oa TF: Rory MacDonald Vs Neiman Gracie
Ook beetje dom als veteraan zijnde om je neus te snuitenOuterspace schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:40:
Cerrone heeft verloren... Jammer, ik hoopte dat hij een titleshot kreeg. Dat oog zat echt een potje dicht

Dat verwachtte ik ook niet, maar je weet hoe het gaat in de vechtsport... 1 lucky shot kan voldoende zijn.Martinusz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:44:
[...]
Ook beetje dom als veteraan zijnde om je neus te snuitenhij blies letterlijk zijn oog op
hij had die partij ook niet gewonnen denk ik ook al zou hij door mochten gaan.
A.s. zaterdag vanaf 15u: ONE FC
Agenda: https://www.onefc.com/events/legendary-quest/
Via de app of YT gratis te zien (ik stream vanuit de app naar mijn Chromecast, dikke prima
Maar goed, het is ook maar een culturele voorkeur. In de VS waren leg kicks in de jaren 70 al not done en ‘dirty’. Dus tsja.
[ Voor 41% gewijzigd door LuNaTiC op 14-06-2019 15:24 ]
ja, dat ken ik. MMA vind ik vaak ook te extreem.nst6ldr schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:00:
Iemand hier wel eens gehoord van Lethwei? Ik dacht dat Muy Thai en MMA al vrij medogeloos kon zijn, maar dit slaat toch wel alles.

Supermooie sport, fysiek ook lekker zwaar. Ik ben heel enthousiast
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Bij wie?epic_gram schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:55:
Ik ben begonnen met krav maga![]()
@Paxlie Inderdaad, lees het nu ook https://glorykickboxing.c...f4-4d69-ba26-1e885725fc2a
[ Voor 66% gewijzigd door Hackus op 11-07-2019 09:13 ]
21e in GelredomeHackus schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:13:
Badr Vs Verhoeven in december ?
Serieuze vraag. Maar het is toch geen sport? Of mis ik wat?epic_gram schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:55:
Ik ben begonnen met krav maga![]()
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hoe dan? Het gaat om 5 rondes lees ik net, dus voor de titel. Jamal wordt hier toch echt bestolen. Hij had vorig keer het toernooi gewonnen en daarmee als eerste recht op een wedstrijd tegen de kampioen. Het staat nu 1-1 tussen beide heren en dus we hebben niet echt een winnaar. Wat een organisatieHackus schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:13:
Badr Vs Verhoeven in december ?
@Paxlie Inderdaad, lees het nu ook https://glorykickboxing.c...f4-4d69-ba26-1e885725fc2a

[ Voor 7% gewijzigd door polli_ op 11-07-2019 11:34 ]
Het is nog helemaal niet zeker dat het voor de titel is, wel 5 ronden.polli_ schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:32:
[...]
Hoe dan? Het gaat om 5 rondes lees ik net, dus voor de titel. Jamal wordt hier toch echt bestolen. Hij had vorig keer het toernooi gewonnen en daarmee als eerste recht op een wedstrijd tegen de kampioen. Het staat nu 1-1 tussen beide heren en dus we hebben niet echt een winnaar. Wat een organisatie
Vanochtend op de radio zelf Rico zelf dat het niet bekend is of het voor de titel gaat zijn, ik verwacht het niet, tenzij Badr dat geëist heeft.
Het is geen titelgevechtpolli_ schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:32:
[...]
Hoe dan? Het gaat om 5 rondes lees ik net, dus voor de titel. Jamal wordt hier toch echt bestolen. Hij had vorig keer het toernooi gewonnen en daarmee als eerste recht op een wedstrijd tegen de kampioen. Het staat nu 1-1 tussen beide heren en dus we hebben niet echt een winnaar. Wat een organisatie
Het is nog niet bekend, daarover zijn ze nog aan het onderhandelen.
Zie: https://www.telegraaf.nl/...reid-je-voor-het-is-zover
Verder dit weekend Germaine De Randemie

By Source (WP:NFCC#4), Fair use, Wikipedia: File:UFC ESPN+ 13.jpg
Inderdaad Jamal Ben Saddik zou de eerste moeten zijn voor een titelgevecht, die heeft een 8 mans toernooi gewonnen en staat ranked #1.Hackus schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:28:
@Paxlie Dat zou ze echt belachelijk maken. Badr heeft daar echt geen recht op. Ik hoop als ze dat doorzetten er veel vechters weggaan
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.