*Extreem* duidelijke omschrijving, veel dank hiervoor. Ik zit momenteel al een maandje te wachten op een setje voor een TKL met Zealio's 62g. Heb er expres een paar extra switches besteld, mocht ik dingen fout doen, dus eentje daarvan voorzichtig luben om dat uit te proberen is een goede aanrader.djunicron schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 00:59:
Persoonlijk gebruik ik alleen lube wanneer de build erom vraagt.
...
Het probleem met mijn bestelde set is dat het via Ome Ali binnen moet komen en wel... we weten allemaal hoe dat gaat qua leveringstijd, zeker op het moment. Ik heb momenteel de plate, case en PCB al, maar switches, lube en caps zijn onderweg (hoewel de caps van mn huidige toetsenbord een optie zijn)
Ondertussen ben ik al wat aan het kijken voor een 60%, wellicht met linears. Ik ben begonnen op een plank met Kaihl Reds, die ik uiteindelijk weg heb gedaan omdat er naar mijn mening te veel gekras in zat. Het kriebelt toch wel om al iets in elkaar te zetten, en aangezien mijn switches nog steeds in singapore liggen; weet er iemand een site met een redelijk assortiment waar ook het een en ander op voorraad is? Ik zie heel veel sites waar alles uitverkocht is, of het moet extreem duur/specifiek zijn.