Die blues waren meer voor een test omdat de white Boxes te licht zijn en mijn Gaterons Greens te zwaar. Kwam een aanbieding langs van 20 dollar inclusief verzenden voor 70 stuks, maar ben bang dat ik zie binnenkort in een doosje doen en ze er nooit meer uitkomen. Ben nog aan het uitvogelen wat fijne switches zijn voor mij. Alhoewel na een aantal weken typen met die Greens beginnen ze aardig te wennen, maar mag nog fractie lichter. Vond die pinks wel fijn daarom die in de GK61 gepropt. Alleen nu heb ik 'm gesloopt, de G werkt niet. Bordje uit elkaar gehaald is dat 'klemmetje' los van de soldeer. Dus echt hot swap proof is ie niet. Maar is kijken of ik dat kan repareren. Al in geen 40 jaar een soldeerbout aangeraaktdjunicron schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:13:
[...]
Mja, van Box pink / white / jade naar MX blue, zou ik persoonlijk als downgrade zien. Dat is ook eigenlijk mijn klacht tegen SA profiel, buiten dat je eigenlijk een layout specifieke set moet hebben... Door die hoogte voelt het op lichte switches vaak niet zo stabiel aan. Echt iets voor Blacks en zwaarder zeg maar.
Was het niet handiger geweest om de pinks een lichtere veer te geven als je daarvoor naar blues ging? Of krijg je dan hetzelfde als met Box Jade, dat ze "traag" terugkeren na de click? Wellicht de bleus verruilen voor Kaihl speed Golds?
Hoe lang is jouw KBfans spul onderweg geweest? Wilde wat caps en misschien switches bij hen kopen, (nu al te laat en uitverkocht) maar soms duurt dat 4-6 weken voor het verzenden naar EU...

De GK61 heb ik via Alie. Heeft net geen 3 weken geduurd en geen importkosten e.d. Ze hebben op verpakking gezet keyboard case $15. Via KBfans ga ik later nog wel wat bestellen maar nog niet eerder gedaan.
De switches heb ik via Candykey, duurt een anderhalve week. Die blues waren via dennisdeal en duurde zeker een maand.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMarcie op 17-10-2019 17:36 ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi