Gistermiddag de G915 van Logitech aangesloten, en heb al wat indrukken nadat mijn handen duidelijk nog moeten wennen aan de veel dichter op elkaar geplaatste toetsen
- bovenste rij M-knoppen vallen enorm uit de toon: de kleur is niet instelbaar dus ik zit nu met mijn favo 'grey' verlichtingskeuze met een gele M1-knop voor mijn neus

als je al een kleur kiest, doe dan wit? Had ze rechthoekig gemaakt ook om niet zo uit de toon te vallen.
- in 2 standen instelbare voeten lijken me handig voor mensen die om een of andere reden hun polsen wat meer of minder willen afknellen

- rand aan de boven- en onderkant is scherp. Had wat subtiele afgewerkt mogen worden.
- volumewheel is verdomde nice
- prijs is 100 euro te hoog

- wireless is prima, niks merkbaar trager en prima accuduur
- ahh yes low profile en mechanisch
- persoonlijk dingetje: die G-toetsen links hadden niet gehoeven, maar snap dat ze heel handig kunnen zijn
Ben een fan van low profile en gok dat dit tobo ook echt wel op mijn bureau blijft liggen (ondanks browns), maar zou hem zelf niet snel kopen voor dat geld.
[
Voor 7% gewijzigd door
2Dutch op 25-09-2019 11:24
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |