Help!

Ik heb in het verleden wat Mechanical Keyboards uitgeprobeerd, oa. van Logitech, Das en Razer, maar zo'n 4 jaar geleden verliefd geworden op mijn Filco Majestouch2. Prijzig toetsenbord, maar qua degelijkheid, indeling en gebruiksgemak is er voor mij geen beter toetsenbord. Hij heeft drie bier-spills overleefd en ik moet met schaamte bekennen dat ik hem nooit eerder grondig had schoongemaakt.
Nadat ik hem afgelopen vrijdag grondig uit elkaar heb gehaald en (droog) heb schoongemaakt, doet hij niets meer. Dus ben ik op zoek gegaan naar waar ik een nieuwe, met
blue switches, kan kopen. Maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Ik zie prijzen voorbij komen van ~300 euro en dat vind ik voor een toetsenbord waar ik eerder 169 euro voor betaalde, toch echt teveel.
Ik heb een groot deel van het forum al doorzocht en Pricewatch bekeken voor Cherry Blue keyboards, maar daar ben ik helaas niet veel wijzer van geworden.
Daarom mijn vraag: Weten jullie een toetsenbord dat vergelijkbaar is met de Filco Majestouch2? Helemaal zwart, zelfde degelijkheid, ongeveer zelfde toetsenindeling, pijltjes apart, geen TKL, met cherry blue keys en bij voorkeur PS2 aansluiting.