@
AndRo555 Snap ik, maar het gaat er bij mij niet in dat iemand een goed aangeklede en lekker gemotoriseerde 5 Serie / A6 zou kunnen rijden voor 1100 tot 1200 ex brandstofvoorschot. Op basis van 3 jaar, 50k km / jaar.
En dan dus niet de basisversie met instapmotor en 17 inch velgjes (ja, ~jes op een auto van die grootte).
Hier in het bedrijf rijden er meerdere 525's, een A6 en A5 Cabrio (maar die kan je niet goed vergelijken want dat is een 3.0 TDI Quattro). De goedkoopste daarvan is de A6, die voor 1350 ex brandstofvoorschot gaat.
Ps, wat bedoel je met:
Ook al is die plug in netto goedkoper (+-100 vs 150 euro in de maand)
Dat het 50 euro scheelt? Maar waar haal je die 100 / 150 vandaan? Want een auto van 45k fiscaal kost mij toch al 430 euro / maand aan bijtelling (netto).
Maar dan moet je natuurlijk niet roepen dat wat ik riep niet klopt. Want als ik lowfi z'n post als uitgangspunt neem, dan praten we hier over een contract van 3 jaar op basis van 45 of 50k km. En omdat dat bij mij dus ook het geval is, had ik die cijfers simpelweg nog paraat.
Overigens, kan ik dan nog steeds heel wat betere auto's leasen als de genoemde Seat.
Ik kan dan nog steeds een A4/A5 leasen of een een dikke BMW 3 en zelfs een 4-serie.
Een 3 en 4 serie heb ik dus eerder dit jaar geconfigureerd. 320i automaat, high executive, M Sport. Fiscale waarde lag op 55k euro. Leasekosten tussen de 1300 en 1350/maand.
[
Voor 35% gewijzigd door
AllSeeyinEye op 16-06-2017 14:53
]