LOL lees jij je wel inpitchdown schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:52:
zitten er nog nieuwe interessante stationwagons in de pijpleiding voor aankomende maanden?
Wanneer komt bv. de nieuwe golf variant?
Mijn boefje is liev!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
LOL lees jij je wel inpitchdown schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:52:
zitten er nog nieuwe interessante stationwagons in de pijpleiding voor aankomende maanden?
Mijn boefje is liev!
Is de Captur geen optie?Robicide schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:42:
Zaterdag proefritten gemaakt met de Peugeot 2008 en de Kia Niro, met helaas wat teleurstellend resultaat.
De 2008 reed prima maar voelt vanbinnen een heel stuk kleiner dan het uiterlijk doet vermoeden. De rolstoel gaat er echter makkelijk in.
Dan de Kia: wat een heerlijke auto, trekt lekker vlot als 't moet en voelt in alle opzichten prettig aan, bovendien een stuk mooier om aan te zien. Helaas past de rolstoel echt maar net in de auto door de toch vrij lage opening en de hoge laadvloer. Bovendien komt er binnenkort een nieuwe rolstoel met naar alle waarschijnlijkheid grotere wielen en een hoger frame waardoor die waarschijnlijk niet meer in de Niro zal passen.
Verder kijken dus
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Hij had over een nieuwe auto.. geen nieuwe koplampenJB schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:55:
[...]
LOL lees jij je wel inDe Golf heeft net een facelift aankondiging gehad...
Ja 1+1=2Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:16:
[...]
Hij had over een nieuwe auto.. geen nieuwe koplampen
Mijn boefje is liev!
[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 06-02-2017 10:26 ]
Dat is ook een logischere vergelijking, maar de Mercedes A-klasse is de enige Mercedes waar ik uit kan kiezenCuball schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:59:
[...]
Waarom eigenlijk de A-klasse? Ik heb tijdje terug sterk zitten twijfelen tussen de C-klasse en de Mondeo (beide in station uitvoering)
Uiteindelijk voor de Mondeo gekozen omdat :
- voor hetzelfde leasing bedrag een beter uitgeruste wagen (safety packs, adaptive LED, ..)
- wij gaan geregeld op reis met de wagen, met 2 kindjes erbij is een grotere wagen geen overbodige luxe
- de keuze van motor iets beter vond (2.0 diesel 150pk vs 1.6 diesel 136pk)
- de looks van de Mondeo spreken mij meer aan, en de Mercedes zie je dan ook zoveel op de weg rijden (hier toch in België). Als ik de Mondeo in m'n achteruit spiegel zie dan is het altijd wauw :-)
- proefrit heeft me toch overtuigd, de C-klasse rijdt in ieder geval heel leuk, maar de Mondeo vond ik zeker even goed, uiteraard rekening houdend dat de wagen een stuk groter en zwaarder is dan de benz
De Audi A3 heb ik naar zitten kijken, want die stond eigenlijk bovenaan mijn shortlist, maar dan moet gewoon het basismodel nemen zonder veel opties. Ik kan maar maximaal €3000,- aan opties selecteren op de Audi en daar zit je zo aan (ook vanwege opties die op hun beurt weer een verplichte afhankelijkheid hebben met andere opties, zoals bijvoorbeeld de achteruitrijcamera).timwijn schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:27:
[...]
Ik snap em, flinke stukken rijden inderdaad, dan is een comfortabele auto wel zo prettig. Wel erg veel opties mogelijk denk ik in die prijsklasse. Welke auto's hebben je shortlist niet gehaald?![]()
Kan me zo voorstellen BMW 1-serie (of mogelijk X1?), Audi A3 (vind ik als sedan erg geslaagd)? Evt Volkswagen Passat?
Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8
Dat vond ik ook een heel leuk bijkomend iets. De Mondeo is geen 13 in dozijn auto op de huidige snelweg!Lex2 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:51:
[...]
Dat is ook een logischere vergelijking, maar de Mercedes A-klasse is de enige Mercedes waar ik uit kan kiezen![]()
Goede argumenten trouwens (alleen heb ik geen kinderen en kan ik alleen maar de 120pk diesel versie kiezen), maar ook in Nederland - ten minste hier in het Noorden - zie je de Mondeo niet veel rijden, in tegenstelling tot de Mercedes. De proefrit in de Mondeo is mij daarnaast ook heel goed bevallen. Mijn ervaring met de Mercedes is dat de deurstijlen toch altijd weer een probleem zijn op kruisingen...
Mijn boefje is liev!
Tja dan is er in de laatste 20 jaar eigenlijk geen nieuwe golf aangekondigd maar stiekem een lange reeks aan minimale faceliftsJB schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:17:
[...]
Ja 1+1=2Als er net een restyle is aangekondigd zal het nog wel even duren lijkt me zo
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik snap em! Waarom is je keuze zo restricted, dat je bijvoorbeeld niet een Passat zou kunnen kiezen?Lex2 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:51:
[...]
Dat is ook een logischere vergelijking, maar de Mercedes A-klasse is de enige Mercedes waar ik uit kan kiezen![]()
Goede argumenten trouwens (alleen heb ik geen kinderen en kan ik alleen maar de 120pk diesel versie kiezen), maar ook in Nederland - ten minste hier in het Noorden - zie je de Mondeo niet veel rijden, in tegenstelling tot de Mercedes. De proefrit in de Mondeo is mij daarnaast ook heel goed bevallen. Mijn ervaring met de Mercedes is dat de deurstijlen toch altijd weer een probleem zijn op kruisingen...
[...]
De Audi A3 heb ik naar zitten kijken, want die stond eigenlijk bovenaan mijn shortlist, maar dan moet gewoon het basismodel nemen zonder veel opties. Ik kan maar maximaal €3000,- aan opties selecteren op de Audi en daar zit je zo aan (ook vanwege opties die op hun beurt weer een verplichte afhankelijkheid hebben met andere opties, zoals bijvoorbeeld de achteruitrijcamera).
Naar de BMW-1 serie heb ik gekeken, maar ook daar zit ik met 1 optie al bijna gelijk aan het te besteden bedrag.
De Volkswagen Passat kan ik niet uit kiezen (de enige VW waar ik wél uit kan kiezen is de VW Polo...).
Same here, hoewel ik ze steeds vaker zie sinds ik er zelf een hebJB schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:52:
[...]
Dat vond ik ook een heel leuk bijkomend iets. De Mondeo is geen 13 in dozijn auto op de huidige snelweg!
HerkenbaarReinier schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:42:
[...]
Same here, hoewel ik ze steeds vaker zie sinds ik er zelf een heb
Dat maakt mij niet zoveel uit; ik bestel mijn leaseauto toch zonder trekhaak. Bovendien ga ik er met 120 pk toch 10 pk op vooruitReinier schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:42:
[...]
Wat betreft de motorisering: ik ben heel erg tevreden over de schamele 120 pk die de 1.5 TDCi heeft. Zoland je niet méér gewend bent is het echt voldoende. Alleen mag je maar heel weinig gewicht trekken.
Wat was je vorige auto dan? 10pk meer en een veel zwaardere auto betekent een slomere auto dan wat je hiervoor had.Lex2 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:00:
[...]
Herkenbaar
[...]
Dat maakt mij niet zoveel uit; ik bestel mijn leaseauto toch zonder trekhaak. Bovendien ga ik er met 120 pk toch 10 pk op vooruit
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wat is veel zwaarder? Ik rijd momenteel in een Renault Megane GT. Volgens het kenteken is de 'massa rijklaar' plusminus 1300 kg. De Ford zit op 1400 kg met 10 pk meer. Ik verwacht dat ze wel enigszins vergelijkbaar zullen zijn.LuPo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:25:
[...]
Wat was je vorige auto dan? 10pk meer en een veel zwaardere auto betekent een slomere auto dan wat je hiervoor had.
Grosso modo zal je hetzelfde hebben. Die 10pk extra heb je ook nodig voor de 100kg gewicht. Je gaat er dus wel 10pk op vooruit, maar ook 100kg. Als je begrijpt wat ik bedoel.Lex2 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:38:
[...]
Wat is veel zwaarder? Ik rijd momenteel in een Renault Megane GT. Volgens het kenteken is de 'massa rijklaar' plusminus 1300 kg. De Ford zit op 1400 kg met 10 pk meer. Ik verwacht dat ze wel enigszins vergelijkbaar zullen zijn.
Ik vind groen tot 50 belangrijker
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dan moet je een Toyota of Lexus hybrid rijden...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Renault: 11,5 seconden (Volgens: Autoweek)LuPo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:42:
[...]
Grosso modo zal je hetzelfde hebben. Die 10pk extra heb je ook nodig voor de 100kg gewicht. Je gaat er dus wel 10pk op vooruit, maar ook 100kg. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat zeggen de 0-100 specificaties?
[ Voor 7% gewijzigd door Lex2 op 06-02-2017 12:58 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Idd, golf is weinig aan veranderd, qua interieur is de 7 wel echt een heel groot verschil met de 6, het zijn allemansvriendjes met een weinig uitgesproken uiterlijk. Het is en blijft toch een prima auto, beetje emotieloos, ben benieuwd hoe ik de astra ga ervaren, ben zeer tevreden over de golf 7 variant welke ik nu rijdt. Jammer genoeg is de facelift buiten dat full led scherm als klokkenwinkel weinig spannend, wil toch wel eens wat anders nu. Echter jammer dat ik de mondeo niet kan nemen. Deze was voorheen altijd binnen budget, maar nu met automaat/station en adaptieve cruise zit ik zomaar op 45k. Maja het is dan ook een D-segmenter.Shunt schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:09:
[...]
Tja dan is er in de laatste 20 jaar eigenlijk geen nieuwe golf aangekondigd maar stiekem een lange reeks aan minimale facelifts
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Ik heb ook 4 jaar in een hatchback C4 gereden, en het zijn voor wat betreft uitrusting en rijgedrag hele goede auto's voor het geld dat ze kosten.gwystyl schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:10:
Juist voor het oog zou ik nooit voor de Tiguan maar juist voor de 3008 kiezen. Gelukkig verschillen smaken. Voor het uiterlijk zou ik misschien nog wel gaan kijken naar de Ateca of Kodiaq... lijken wel op de Tiguan maar zijn toch net wat speelser/stoerder gelijnd.
Wel apart dat je zelfs in een busje als de C4 nog niet recht genoeg kon zitten. Owh wacht ff, je hebt het over de gewone C4, niet de Picasso volgens mij. Dan kan ik het me wel weer voorstellen.
Welke auto's had je nog meer op je shortlist en waarom zijn die het niet geworden? Aangezien je C4 gereden hebt, neem ik aan dat je in ieder geval ook naar de Picasso gekeken hebt; misschien ook naar de nieuwe Renault Scenic?
Mijn oog was eigenlijk gelijk al op de Tiguan gevallen toen deze 1,5 jaar geleden werd aangekondigd. Door wat issues bij de LM moest ik wat haast maken (mocht eigenlijk al begin december een auto uitzoeken, ik wist echter nergens van) en heb ik niet erg veel rond gekeken. Een echte shortlist had ik niet. Had graag een Mercedes willen proberen CLA/C-Class echter mogen wij (nog steeds) om duistere redenen geen Mercedes rijden. Heel kort even gekeken naar Ateca en de Kodiaq, maar echt serieus. Had al een beetje mijn hart set op de Tiguan. Meer een emotionele keuze dan verder echter onderbouwdgwystyl schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:10:
Juist voor het oog zou ik nooit voor de Tiguan maar juist voor de 3008 kiezen. Gelukkig verschillen smaken. Voor het uiterlijk zou ik misschien nog wel gaan kijken naar de Ateca of Kodiaq... lijken wel op de Tiguan maar zijn toch net wat speelser/stoerder gelijnd.
Wel apart dat je zelfs in een busje als de C4 nog niet recht genoeg kon zitten. Owh wacht ff, je hebt het over de gewone C4, niet de Picasso volgens mij. Dan kan ik het me wel weer voorstellen.
Welke auto's had je nog meer op je shortlist en waarom zijn die het niet geworden? Aangezien je C4 gereden hebt, neem ik aan dat je in ieder geval ook naar de Picasso gekeken hebt; misschien ook naar de nieuwe Renault Scenic?
Kleine update: na overleg met de werkgever is nu ook een offerte bij de leasemij opgevraagd voor de identieke samenstelling maar dan met een D4, om de simpele reden dat dat onder aan de streep mogelijk goedkoper kan zijn voor de werkgever. De verwachting was, zonder dat daar echt aan gerekend was door de leasemij, dat het niet zoveel zou schelen. We gaan t wel horen.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:06:
De kogel is door de kerk, de S60 gaat besteld worden:
[afbeelding]
S60 Nordic+ T4 Geartronic (190pk/140kW)Nieuw uit doos € 47.875, bijtelling te berekenen over € 44.165
- Luminous Sand Metallic
- 18" Modin Iron Stone (accessoire)
- Sportstoelen met lederen bekleding (zwart antraciet, zwarte hemel)
- Charcoal dashboard inleg
- Park Assist Pilot
- DAB
- Adaptief TFT Instrumentenpaneel
- 12V aansluiting in bagageruimte
- Verlaagd dynamic chassis
- Zonnebrilhouder (accessoire)
- Sunblinds achterruit en achterste zijruiten (accessoire)
- Achterklepspoiler (accessoire)
Voor de geïnteresseerden: leasebedrag 1.065 / maand op basis van 3 jaar, 45k km/jaar (boeit mij niet, heb geen vast budget, geen eigen bijdrage en krijg niets terug als ik een goedkopere auto zou kiezen)
En nu afwachten tot bericht volgt over de verwachte leverdatum.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Werkgever zelf mee gekomen of n.a.v. berichten in dit topic?AllSeeyinEye schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:26:
[...]
Kleine update: na overleg met de werkgever is nu ook een offerte bij de leasemij opgevraagd voor de identieke samenstelling maar dan met een D4, om de simpele reden dat dat onder aan de streep mogelijk goedkoper kan zijn voor de werkgever. De verwachting was, zonder dat daar echt aan gerekend was door de leasemij, dat het niet zoveel zou schelen. We gaan t wel horen.
Tadaa! http://www.autoblog.nl/ni...17-rijtest-en-video-95644pitchdown schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:52:
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ben benieuwd of het (veel) scheelt. Laat het t.z.t. even weten.AllSeeyinEye schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:03:
Zelf aangegeven. M'n baas is ook m'n collega en alles is bespreekbaar, dus dan gooien we dat inde groep.
ik weet even niet hoe volvo in de prijslijst staat.AllSeeyinEye schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:26:
[...]
Kleine update: na overleg met de werkgever is nu ook een offerte bij de leasemij opgevraagd voor de identieke samenstelling maar dan met een D4, om de simpele reden dat dat onder aan de streep mogelijk goedkoper kan zijn voor de werkgever. De verwachting was, zonder dat daar echt aan gerekend was door de leasemij, dat het niet zoveel zou schelen. We gaan t wel horen.
Mijn hart lag ook bij de Tiguan. Zeker als R-line een mooie auto. Maar toen ik er bij stond en er in zat voelde hij voor mij erg groot aan. Door de compleetheid en de luxe uitstraling is het voor mij een Ateca excellence geworden waar ik nu bijna een week erg tevreden in rond rijd. Heel compleet qua opties, fijne motor en erg fijn onderstel wat behoorlijk sportief rijden toestaat. Het enige echte voordeel van een Tiguan is de luxere uitstraling (als je een highline neemt) en 100 liter meer koffer ruimte, maar tegen een flink hogere bijtelling (voor mij).DYX schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:14:
[...]
Heel kort even gekeken naar Ateca en de Kodiaq, maar echt serieus. Had al een beetje mijn hart set op de Tiguan. Meer een emotionele keuze dan verder echter onderbouwd
Beauty is in the eye of the beerholder
Klopt, hij is ook erg groot, maar tijdens de proefrit had ik er niet veel 'last' van. Ik rij bijna alleen maar snelweg, dus zal het mij minder in de weg zitten. Mijn collega's en vriendin hebben hem al omgedoopt tot "de vrachtwagen"satya schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:16:
[...]
Mijn hart lag ook bij de Tiguan. Zeker als R-line een mooie auto. Maar toen ik er bij stond en er in zat voelde hij voor mij erg groot aan. Door de compleetheid en de luxe uitstraling is het voor mij een Ateca excellence geworden waar ik nu bijna een week erg tevreden in rond rijd. Heel compleet qua opties, fijne motor en erg fijn onderstel wat behoorlijk sportief rijden toestaat. Het enige echte voordeel van een Tiguan is de luxere uitstraling (als je een highline neemt) en 100 liter meer koffer ruimte, maar tegen een flink hogere bijtelling (voor mij).
[ Voor 5% gewijzigd door DYX op 06-02-2017 21:17 ]
Tiguan is nu wel meer een mini-Touareg dan eerst, wat imho positief is. Het blijft echter een volkswagen, waar ik normaal niet zo veel mee heb. Als je er echter al verliefd op bent geworden helpt kijken naar iets anders al bijna niet meerDYX schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:14:
[...]
Mijn oog was eigenlijk gelijk al op de Tiguan gevallen toen deze 1,5 jaar geleden werd aangekondigd. Door wat issues bij de LM moest ik wat haast maken (mocht eigenlijk al begin december een auto uitzoeken, ik wist echter nergens van) en heb ik niet erg veel rond gekeken. Een echte shortlist had ik niet. Had graag een Mercedes willen proberen CLA/C-Class echter mogen wij (nog steeds) om duistere redenen geen Mercedes rijden. Heel kort even gekeken naar Ateca en de Kodiaq, maar echt serieus. Had al een beetje mijn hart set op de Tiguan. Meer een emotionele keuze dan verder echter onderbouwd![]()
Ik reed inderdaad initeel een C4 Berline en mijn laatste was inderdaad een gewone C4, geen Picasso. De Picasso is meer een MPV ipv een SUV en daar lag iets meer mijn voorkeur. Nog wel gekeken naar de C4 Aircross. Deze wilde ik eigenlijk al hebben als vorige auto, maar was niet te krijgen als 20% toen en de gewone C4 wel. Jammer genoeg wordt deze niet meer geleverd.
Ok, ik zeg 2015.... en? Geloof je mij nu?
Klopt, de vorige Tiguan vindt ook niet echt mooi. Hij heeft teveel rondingen en lijkt wat klein in verhouding.gwystyl schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:24:
[...]
Tiguan is nu wel meer een mini-Touareg dan eerst, wat imho positief is. Het blijft echter een volkswagen, waar ik normaal niet zo veel mee heb. Als je er echter al verliefd op bent geworden helpt kijken naar iets anders al bijna niet meer.
Welke uitvoering en opties heb je? Zoals net hiervoor genoemd is een Highline of R-Line met active info display wel leuk
Voor een volgende auto heb ik al een schuin oog gericht op de nieuwe Civic (rijd nu een Civic Tourer) met CVT en 1.5 turbo benzinemotor met 183 pk oid. Anders de 1.6 diesel met 160 pk, maar ik weet niet of die naar de Civic komt en of hij dan gecombineerd kan worden met automaat.
Helaas moet ik nog ruim 2 jaar wachten, dus intussen kan er nog van alles gebeuren maar ik begrijp hoe een auto een tijd in je gedachten kan sluimeren. Zo wist ik al jaren voor ik mijn motorrijbewijs had welke motor ik wilde, en die heb ik nu dan ook (na één andere motor als tussenstap).
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als je geen accessoires hebt, rijd je binnen paar dagenDennusB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:00:
T begint hier nu op te schieten : Dealer meld dat m'n Megane GT-Line donderdag binnen komt bij ze, hopen dat ze snel kunnen afleveren
Mijn boefje is liev!
Alles zou er af-fabriek op/in moeten zitten, niets wat de dealer nog moet regelen. Ben benieuwd. Ze gaan me als het goed is deze week bellen om een afspraak te maken voor het afleverenJB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Als je geen accessoires hebt, rijd je binnen paar dagen
En wanneer was de geplande datum?DennusB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:00:
T begint hier nu op te schieten : Dealer meld dat m'n Megane GT-Line donderdag binnen komt bij ze, hopen dat ze snel kunnen afleveren
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Uhhh, nou kijk voor de gein eens bij de dealer naar een auto die precies net van de vrachtwagen komt rollen. Die zit van buiten en van binnen volledig ingepakt met plakfolie wat verwijderd moet worden, echt op de meest gekke plekken.The Wizard schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:25:
[...]
En wanneer was de geplande datum?
Ik vraag me af wat er tegenwoordig nog moet worden gedaan om "af te leveren". Was/poetsbeurt, kentekenplaat en toebehoren in de auto leggen. Nieuwe olie erop wordt al lang niet meer gedaan. Het kenteken wordt volgens mij door de importeur al aangevraagd en zou in theorie tegelijk met de auto bij de dealer kunnen arriveren.
Aflevering stond gepland in de week van 28 Februari... dus ik neem aan dat dat nu wel iets eerder moet worden.The Wizard schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:25:
[...]
Ik vraag me af wat er tegenwoordig nog moet worden gedaan om "af te leveren". Was/poetsbeurt, kentekenplaat en toebehoren in de auto leggen. Nieuwe olie erop wordt al lang niet meer gedaan. Het kenteken wordt volgens mij door de importeur al aangevraagd en zou in theorie tegelijk met de auto bij de dealer kunnen arriveren.
Dat is ook afhankelijk van klantenThe Wizard schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:25:
[...]
Mijn boefje is liev!
Ik, nee. Details een paar pagina's terug.pitchdown schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:54:
Iemand een keer een goede deal gemaakt met een voorraad auto?
Zitten hier naast eventueel een ouder model nog nadelen aan?
Jup kan ook. Anders föhnt de dealer ze er even af.t_captain schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:40:
Die aanduiding erop / eraf, dat is toch meestal een fabrieksoptie zonder meerprijs? Ik zie bij mijn eigen merk BMW ongeveer de helft zonder aanduiding rijden. Kan me niet voorstellen dat ze al die letters en cijfers bij de dealers zitten te verwijderen.
Mijn boefje is liev!
Verschilt, ik heb auto's bij de dealer binnen zien komen waar alleen een paar stickers op de voorruit zitten en een plastic hoesje op de voorstoelen. Wassen en poetsen doet een monteur niet, daar hebben ze de zaterdagkrachten voorB-Real schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:29:
[...]
Uhhh, nou kijk voor de gein eens bij de dealer naar een auto die precies net van de vrachtwagen komt rollen. Die zit van buiten en van binnen volledig ingepakt met plakfolie wat verwijderd moet worden, echt op de meest gekke plekken.
Was/poetsen moet idd ook gebeuren, want al dat plakfolie laat lelijke plekken achter. Daarnaast de auto in zijn geheel nalopen.
Het hoeft geen dagen te duren, maar ik denk dat een monteur er op zijn minst een half dagje mee bezig is.
Netjes, mooi op tijd.DennusB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:30:
[...]
Aflevering stond gepland in de week van 28 Februari... dus ik neem aan dat dat nu wel iets eerder moet worden.
Leer wordt meestal bij verzamelplaats gedaan, bij een dealer optie in ieder geval. Bij Renault wordt dat gewoon in Antwerpen gedaan, is een apart bedrijf die dat doet voor meerdere merken.JB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Dat is ook afhankelijk van klantenIk ben zo'n lastige klant. Ik wil luxe platen en ze moeten vastgeschroefd worden. Verder wil ik motoraanduiding eraf.
Dan vaak nog accessoires zoals een trekhaak, andere velgen, privacy glass, chrome strips, andere gril, verlagen, leer, stoelverwarming enz enz maar das afhankelijk van hoe creatief je mag/kunt zijn ivm fiscale waarde
Zal per merk verschillen, bij de nieuwe auto's die ik zelf heb gekocht deed de dealer het gewoon met een föhnt_captain schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:40:
Die aanduiding erop / eraf, dat is toch meestal een fabrieksoptie zonder meerprijs? Ik zie bij mijn eigen merk BMW ongeveer de helft zonder aanduiding rijden. Kan me niet voorstellen dat ze al die letters en cijfers bij de dealers zitten te verwijderen.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
En daardoor een latere oplevering dan aankomst bij de dealer. Heeft dus te maken met de accessoires die je gekozen hebt .AllSeeyinEye schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:15:
Leer kan ook bij een door de leasemij gecontracteerde partij gedaan worden. Lederinbouw Nederland bijvoorbeeld.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ehm nee. Mijn Octavia ging van fabriek naar Pon naar dealer, van daar op transport naar leder, terug naar dealer en daarna klaarmaken voor aflevering.P. Mekes schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:56:
[...]
En daardoor een latere oplevering dan aankomst bij de dealer. Heeft dus te maken met de accessoires die je gekozen hebt .
[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 07-02-2017 22:59 ]
Hoe moet ik dat opvatten? Omdat het van dealer naar lederboer en weer terug naar dealer gaat is de levering niet langzamer dan als het van dealer naar klant gaat?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:59:
[...]
Ehm nee. Mijn Octavia ging van fabriek naar Pon naar dealer, van daar op transport naar leder, terug naar dealer en daarna klaarmaken voor aflevering.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Ik zou nu niet voor de Ibiza kiezen. Het nieuwe model staat namelijk om de hoek. Tenzij je hele mooie kortingen kan krijgen natuurlijk.Maaark schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:02:
Misschien niet het beste topic om mijn vraag te plaatsen aangezien ik zelf ga kopen en niet ga leasen. Maar dit is het enige actieve topic mbt auto keuzes. Ik weet 0 van auto's en mijn interesse ligt er ook niet echt.
Ik ben op zoek naar een nieuwe B klasse auto. Ik twijfel tussen de Hyundai i20 Comfort 101pk en de Seat Ibiza FR Connect 95pk.
Qua opties zijn de auto's ongeveer gelijk en de i20 is bijna 1000 euro goedkoper.
Maar de Ibiza is weer net wat uitgebreider door de parkeersensoren voor en achter (i20 heeft alleen achteruitrijcamera), verwarmde stoelen, privacy glass en android auto (Hyundai durft nog niet te zeggen of het voor de i20 ook komt - sommige andere modellen hebben het al).
De Hyundai heeft dan weer wat kleinere extraatjes tov de Ibiza, zoals een gekoeld dashboard vakje, snelheid digitaal op dashboard, Lane Departure Warning System en 5 jaar garantie.
De i20 rijdt lekker, maar de Ibiza is net wat sportiever.. De i20 is dan wel weer een stuk ruimer, de Ibiza is redelijk krap op de achterbank..
Wat zouden jullie kiezen? Of heeft iemand hier voor dezelfde keuze gestaan? En wat heb je toen besloten en waarom? En hoe bevalt deze keuze?
Ja, door de kortingen ben ik juist gaan twijfelenVerwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:25:
[...]
Ik zou nu niet voor de Ibiza kiezen. Het nieuwe model staat namelijk om de hoek. Tenzij je hele mooie kortingen kan krijgen natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 07-02-2017 21:34 ]
Thanks! De Ibiza vond ik niet hinderlijk sportief en heb er ook niet al te zuinig mee proef gereden. De Clio heb ik ook bekeken maar viel toch af.gwystyl schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:33:
Als particulier die het toch niet veel interesseert kan zo'n uitlopend model juist wel interessant zijn omdat er vaak redelijk aangeklede versies voor leuke prijzen komen net voor een model van de markt verdwijnt.
Persoonlijk vond ik de Leon te sportief/stuiterig en is die voor mij daarom afgevallen. Ik rij vrij veel ook op minder mooi wegdek en vind comfort belangrijker dan sportief een bocht om gaan.
Ik weet uiteraard niet of dat bij de Ibiza net zo is, maar gecombineerd met de langere garantie en meer ruimte zou ik eerder voor de i20 gaan, of als alternatief voor de Renault Clio.
Als je meer gericht advies wil zou ik toch een eigen topic openen...
ApartDennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:23:
Argh, ik moet t even kwijt : M'n nieuwe Megane GT-line staat bij de dealer, dus ik belde ze voor afelverafspraak. "Ja u zou hem heel snel kunnen rijden... maar er is een probleempje... Renault houd hem tegen vanuit de fabriek voor een verplichte kwaliteitscheck, we weten niet wanneer dat gaat gebeuren, niet hoe lang dat duurt en waarom het nodig is, maar we verwachten een paar weken". AARGGGHHHH
Mijn boefje is liev!
Dat wisten ze bij de dealer ook niet. Enige wat ze konden zien was dat een hele batch Megane's een blokkade hadden...JB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:34:
[...]
ApartWat voor check is dat dan en waarom is dat niet in de fabriek gedaan?
[ Voor 17% gewijzigd door DennusB op 09-02-2017 11:36 ]
Hmm das zuurDennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:35:
[...]
Dat wisten ze bij de dealer ook niet. Enige wat ze konden zien was dat een hele batch Megane's een blokkade hadden...
Mijn boefje is liev!
Jep. Heb net Renault Nederland aan de lijn gehad, die bellen me ASAP terug om dit op te lossen gaven ze aan. Ik ben benieuwd...
Lijkt mij een prima config als je verder niks om de overige opties geeft. Wel zou ik persoonlijk het pakket sunset erbij nemen. Getinte achterruiten vind ik persoonlijk wel fijn, zeker als je in de zon parkeert.pitchdown schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:36:
Wat denken jullie van deze config? :
http://configurator.skoda...ing?stap=opties&code=TJVK
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jep, dealer gaf ook aan te verwachten dat het wel meevalt en zelfs dat dit misschien gewoon een steekproef-achtig iets is. Maar ik vind het maar niks.. hahaB-Real schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:42:
Tja, kan natuurlijk van alles zijn.
Er kan echt iets mis zijn, waarom zou men anders alles tegen houden vanuit de fabriek?
Anderzijds kan het bij wijze van ook een potentieel los stekkertje van de airbag zijn waarbij mogelijk in de toekomst in één van de auto's een airbag niet af kan gaan op een moment dat dat wel moet.
Zeg het maar, ik gok dat het niet zo spannend is. Wat niet wegneemt dat het zuur is om nog langer op je auto te moeten wachten
Eens. Mooie volle auto, maar dankzij Sunset is die niet alleen mooier maar ook praktischer (imo).Tsurany schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:41:
[...]
Lijkt mij een prima config als je verder niks om de overige opties geeft. Wel zou ik persoonlijk het pakket sunset erbij nemen. Getinte achterruiten vind ik persoonlijk wel fijn, zeker als je in de zon parkeert.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ben benieuwd of dat met mijne ook gaat gebeuren, mijne ( Megane Estage Energy TCe 130 GT-Line ) komt naar verluid op 8 maart binnen bij de dealer.. ( 8 december besteld ).DennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:37:
[...]
Jep. Heb net Renault Nederland aan de lijn gehad, die bellen me ASAP terug om dit op te lossen gaven ze aan. Ik ben benieuwd...
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
pitchdown schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:36:
Wat denken jullie van deze config? :
http://configurator.skoda...ing?stap=opties&code=TJVK
Tsurany schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:41:
[...]
Lijkt mij een prima config als je verder niks om de overige opties geeft. Wel zou ik persoonlijk het pakket sunset erbij nemen. Getinte achterruiten vind ik persoonlijk wel fijn, zeker als je in de zon parkeert.
Eens. En naast Sunset zou ik zeker ook het Dynamic pakket nemen, want de sportstoelen zitten zoveel beter dan de standaard stoelenKecin schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:05:
[...]
Eens. Mooie volle auto, maar dankzij Sunset is die niet alleen mooier maar ook praktischer (imo).
Verwijderd
Das balen, zou ook wel effect hebben op latere leveringenDennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:23:
Argh, ik moet t even kwijt : M'n nieuwe Megane GT-line staat bij de dealer, dus ik belde ze voor afelverafspraak. "Ja u zou hem heel snel kunnen rijden... maar er is een probleempje... Renault houd hem tegen vanuit de fabriek voor een verplichte kwaliteitscheck, we weten niet wanneer dat gaat gebeuren, niet hoe lang dat duurt en waarom het nodig is, maar we verwachten een paar weken". AARGGGHHHH
Hoogstens als dat in de fabriek doorlooptijd scheelt. Anders zal het wel meevallen denk ikVerwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:02:
[...]
Das balen, zou ook wel effect hebben op latere leveringen
Mijn boefje is liev!
Volgens mij kan Dynamic (sportstoelen) niet in combinatie met leer, hooguit achteraf het leer erop door een derde partij.AllSeeyinEye schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:13:
[...]
[...]
[...]
Eens. En naast Sunset zou ik zeker ook het Dynamic pakket nemen, want de sportstoelen zitten zoveel beter dan de standaard stoelen![]()
En zelf zou ik er ook lederen bekleding bij nemen. Zit beter en smoelt beter, maar da's een persoonlijke keuze.
Ik heb Dynamic + leer. Leer laat ik sowieso bij voorkeur achteraf inbouwen omdat het dan een accessoire is en dus geen bijtelling.redfoxert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:16:
[...]
Volgens mij kan Dynamic (sportstoelen) niet in combinatie met leer, hooguit achteraf het leer erop door een derde partij.
@Pitchdown: bekijk mijn config eens. Deze is reeds besteld. Door het Tech pakket te kiezen krijg je er al Alcantara/Leer en Sunset bij. Plus 18" velgen die erg goed staan onder de Octavia.
Het is de T4 geworden, vanmorgen besteld. Dat is onderaan de streep (voor mij en de werkgever) goedkoper. De D4 kost ca 100 per maand meer in de lease (hogere prijs gedeeld door aantal maanden looptijd). En 100 euro / maand maak je niet goed met het geringe verschil tussen diesel en benzine.LuPo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:09:
[...]
Ik ben benieuwd of het (veel) scheelt. Laat het t.z.t. even weten.
[ Voor 27% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-02-2017 13:33 ]
Dat is goeie. Ik zal deze in de overweging meenemen.redfoxert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:16:
[...]
Volgens mij kan Dynamic (sportstoelen) niet in combinatie met leer, hooguit achteraf het leer erop door een derde partij.
@Pitchdown: bekijk mijn config eens. Deze is reeds besteld. Door het Tech pakket te kiezen krijg je er al Alcantara/Leer en Sunset bij. Plus 18" velgen die erg goed staan onder de Octavia.
Heb nu mijn telefoon in een houdertje in de auto waar ik Android Auto op draai, en daar zit geen Flitsmeister in, ik heb Flitsmeister nog als losse app op de achtergrond draaien (start automatisch op bij bluetooth verbinding).pitchdown schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:19:
op de nieuwe octavia zit ook android auto.
Kan je hiermee ook de flitsmeister App op je display krijgen?
Oke bedankt voor het antwoord.striner schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:32:
[...]
Heb nu mijn telefoon in een houdertje in de auto waar ik Android Auto op draai, en daar zit geen Flitsmeister in, ik heb Flitsmeister nog als losse app op de achtergrond draaien (start automatisch op bij bluetooth verbinding).
De ontwikkelaars van Flitsmeister zullen deze app moeten ombouwen tot Android Auto compatible app denk ik.
Heb de apk gedownload waardoor Android Auto op de telefoon kan draaien en start (net als Flitsmeister) automatisch op zodra de carkit is connected via bluetooth.pitchdown schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Oke bedankt voor het antwoord.
Wat doe jij met android auto in de praktijk?
Vooralsnog is week 18 genoemd als afleverweek. Begin mei dus.pitchdown schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:36:
[...]
Dat is goeie. Ik zal deze in de overweging meenemen.
Wanneer krijg jij de octavia geleverd?
Is een overweging inderdaad. Ik heb gekozen voor een pakket en dan is het wel af-fabriek. Dan kunnen die twee opties in ieder geval niet samenAllSeeyinEye schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:31:
[...]
Ik heb Dynamic + leer. Leer laat ik sowieso bij voorkeur achteraf inbouwen omdat het dan een accessoire is en dus geen bijtelling.
Eens met de stoelen. Ik heb ook het Dynamic pakket en zat toevallig gister in de Octavia van een vriend met "normale" stoelen. Dat was echt stukken minder.AllSeeyinEye schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:13:
[...]
[...]
[...]
Eens. En naast Sunset zou ik zeker ook het Dynamic pakket nemen, want de sportstoelen zitten zoveel beter dan de standaard stoelen![]()
En zelf zou ik er ook lederen bekleding bij nemen. Zit beter en smoelt beter, maar da's een persoonlijke keuze.
Flitsmeister gaat er de eerste tijd niet komen op Android auto en Apple Carplay gaven ze me enkele maanden terug aan. Dit gezien ze ook een navigatiemogelijkheid bieden en beide stores dit afwijzen voor gebruik in auto's en deals die de stores hebben met autoradio leveranciers/automerken voor zover ik het begreep.striner schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:32:
[...]
Heb nu mijn telefoon in een houdertje in de auto waar ik Android Auto op draai, en daar zit geen Flitsmeister in, ik heb Flitsmeister nog als losse app op de achtergrond draaien (start automatisch op bij bluetooth verbinding).
De ontwikkelaars van Flitsmeister zullen deze app moeten ombouwen tot Android Auto compatible app denk ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Kecin op 09-02-2017 15:31 ]
Ik vind leder sowieso praktischer in onderhoud. Dat het te warm is daar heb ik weinig tot geen last van (en ik ga ieder jaar naar Zuid Spanje op vakantie).Kecin schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:29:
[...]
Leder weet ik niet, dat heb ik nog niet op een leaseauto gehad, vooral niet achteraf ingebouwd. Wel fabrieksaf op privé auto's.
De auto van mijn vriendin (Fiat 500) is al twee keer teruggeroepen voordat die was uitgeleverdDennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:36:
Ah ondertussen meer info : M'n nieuwe Megane heeft een terugroepactie voor een probleem met het gaspedaal. Even serieus. Dat ding is net uit de fabriek
Dank voor je toelichtingAllSeeyinEye schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:34:
[...]
Ik vind leder sowieso praktischer in onderhoud. Dat het te warm is daar heb ik weinig tot geen last van (en ik ga ieder jaar naar Zuid Spanje op vakantie).
3rd party leder inbouwers bestellen simpelweg een mal van de betreffende stoel bij de fabrikant van de auto en maken op basis van die mal de bekleding. Het is dus niet anders dan fabrieksleder, alleen heb je vaak meer keuze, zowel qua kleur, stiksels etc als qua kwaliteit (lederdikte en type leder). En als groot voordeel dus dat het per definitie een accessoire is en het daarmee buiten de bijtelling blijft.
Ik doe dat ook met velgen. Als de dealer ze niet als accessoire kan leveren, dan komen er 3rd party velgen op (Profile heeft een flink ruim assortiment en concurrerende prijzen, bijvoorbeeld). Voordeel van velgen als accessoire is dat er (er vanuit gaande dat er een grotere maat op komt dan de standaard velgen) geen bpm doorberekening plaatsvindt, zodat de bijtelling fors lager blijft.
[ Voor 52% gewijzigd door Kecin op 09-02-2017 16:12 ]
Dat is wel heel zuur! Ik verwacht mijn auto in week 8... hopelijk zit ik niet in de batch die een terugroepactie heeft.DennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:36:
Ah ondertussen meer info : M'n nieuwe Megane heeft een terugroepactie voor een probleem met het gaspedaal. Even serieus. Dat ding is net uit de fabriek
Dat zegt uiteraard niet zoveel, het kan best zijn dat fout wel in deze productie zit en derhalve nog niet is verholpen.DennusB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:36:
Beiden persoonlijkAllSeeyinEye schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:13:
[...]
Vind ik ook de prettigste combi! Niet koud/heet en ziet er mooi uitJ0YR1D3R schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:43:
[...]
Uiteindelijk komt er hier een combinatie van alcantara/leer in samen met elektrisch verstelbare stoelen. Nog mooier
Mijn boefje is liev!
Hiermee kan ik het persoonlijk alleen maar eens zijn.J0YR1D3R schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:43:
[...]
Leer komt er hier sowieso niet in, nieuw ziet het er mooi uit maar als het eenmaal wat ouder is en gladder is het niet echt meer wat. Uiteindelijk komt er hier een combinatie van alcantara/leer in samen met elektrisch verstelbare stoelen. Nog mooier
Geen idee, ze verwachten het wel snel te kunnen fixen dus ik ben reuze benieuwd. Ik zal het hier wel even posten als ik meer informatie krijg!ollie_1982 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:14:
[...]
Dat is wel heel zuur! Ik verwacht mijn auto in week 8... hopelijk zit ik niet in de batch die een terugroepactie heeft.
Het gaat bij om een Renault Megane Estate GT welke is besteld begin november.
En wanneer heb je 'm besteld?redfoxert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:06:
[...]
Vooralsnog is week 18 genoemd als afleverweek. Begin mei dus.
vandaag even in de sportstoelen gezeten.AllSeeyinEye schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:13:
[...]
[...]
[...]
Je kent de lendensteun?pitchdown schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:03:
[...]
vandaag even in de sportstoelen gezeten.
Vind deze zeker niet fijn zitten (al snel last van m`n rug).
Goed om te weten dat deze niks voor mij zijn :-)
Mijn boefje is liev!
De megane heeft zowel Android Auto als Carplay support voor zover ik weet...striner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:42:
Toch nog aan het twijfelen tussen 2 auto's, grotendeels door de prijs van 1 ervan.
BMW 116d corporate lease steptronic edition:
+ gratis automaat nu (automaat krijgt erg goeie reviews)
+ ACC die het in de file doet
+ enige in de klasse die achterwielaandrijving heeft
+ veel niet-zichtbare tech te verkrijgen (bovengenoemde ACC, app die de auto op afstand kan bedienen, etc)
- duur (zie opmerkingen)
- beetje gedateerd interieur
- geen Android Auto
Opmerkingen: Configuratie zoals ik hem zou willen: leaseprijs >1000, en heb nog een junior leasebudget waarmee ik een eigen bijdrage van 250 krijg, en netto maandlasten 450 euro.
Renault Megane Bose edition 110 pk automaat:
+ Meer interieur tech voor minder geld (Grote touch screen, digitale metertjes, ambient LED verlichting)
+ mooi exterieur
- ACC doet het niet onder de 50 km/h als ik het goed heb gelezen
- Automaat is redelijk
- Rest van interieur beetje saai
- Geen Android Auto
Opmerkingen:
Full option 100 euro p/m minder netto kosten dan de BMW.
Al met al ben ik bang dat ik spijt ga krijgen nooit met een achterwielaandrijving gereden te kunnen hebben (geruchten gaan dat de volgende update voorwielaandrijving krijgt) als ik de BMW niet pak. Heb ook het idee dat de tech beter gaat werken dan in de Fransman. Maar die prijs...
Als ik een beetje door deze thread scroll, lijkt het alleen te komen op de nieuwe Scenic en Fluence, en alleen besteld na september 2016.DennusB schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:48:
[...]
De megane heeft zowel Android Auto als Carplay support voor zover ik weet...
striner schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:52:
[...]
Als ik een beetje door deze thread scroll, lijkt het alleen te komen op de nieuwe Scenic en Fluence, en alleen besteld na september 2016.
En aangezien de Megane R-Link 2 heeft zou het dus prima moeten kunnen werken. Dat is wat Renault Nederland ook tegen mij zei..In Duitsland zegt renault dat de R-Link2 auto's geleverd in 2017 upgradebaar zijn, alles daarvoor niet. Makkelijk toch?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq