Zal eens wat meer ermee spelen, maar ik heb tot nu toe het idee dat het ietsje anders in elkaar zit in ieder gevalHero of Time schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:57:
Firefox is zeker GTK3 en geen Qt applicatie. Wat jij ziet, is KDE die een GTK thema heeft ingesteld die je KDE kleurenschema volgt. Ik maak even de gevaarlijke aanname dat je het standaard Breeze thema gebruikt, al dan niet de donkere variant.
Ik kan je namelijk verzekeren dat wanneer ik op m'n werk PC met KDE daar het GTK thema aanpas, Firefox toch echt wel verandert qua uiterlijk. Sterker nog, omdat KDE bij mij juist niet aan de GTK instellingen kan en mag zitten, zal elke GTK applicatie niets doen als ik van KDE thema verander.
Zijn voornamelijk ervaringen uit de server wereldEerlijk gezegd heb ik geen idee welk probleem je precies bedoelt voor Debian mbt drivers.
Om maar wat als voorbeeld te noemen :
Stel je hebt een HP DL380 G8 en je wilt heel graag dit prachtig stukje hardware erin proppen i.c.m. Debian : pricewatch: HP 530FLR-SFP+
Dan mag je dus tijdens de installatie van Debian firmware bestanden gaan inladen

Ondertussen zal een CentOS of Ubuntu daar totaal niet moeilijk over doen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||