The ramblings of an idiot
https://www.destructoid.c...tuck-in-2007-442636.phtml
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:43
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
En toch http://gamingbolt.com/xb1...080p-and-30fps-on-ps4-proMcBoom schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:41:
Ik hoop dat wat ze van ARK laten zien niet representatief voor de daadwerkelijke game is. Framedrops, slechte clipping... Ik weet dat het uiteindelijke spel nog niet gold is, maar damn, wat is dit slecht
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ik krijg steeds deze foutmelding:
Try that again
Something happened on our end. Waiting a bit might help.
rarecode
2017/06/15 - 19:47:22 UTC
iemand een idee?
Bears and Bulls
Probeer het morgen nog eens (zoals de foutmelding impliciet ook aangeeft) en anders even met MS chat babbelrn?mindcre8r schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:47:
ik heb een probleem, ik kan mijn xbl niet verlengen met een code.
Try that again
rarecode
iemand een idee?
ja denk t...maar ik wilde nu ff fraggenNotna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:50:
[...]
Probeer het morgen nog eens (zoals de foutmelding impliciet ook aangeeft) en anders even met MS chat babbelrn?
Bears and Bulls
Heb je op dit moment al XBL of is het verlopen op het moment?
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Ben je een code uit een andere regio aan het redeemen? Ik heb daar laatst een VPN voor moeten aanslingeren.mindcre8r schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:47:
ik heb een probleem, ik kan mijn xbl niet verlengen met een code.
Try that again
rarecode
iemand een idee?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zelden zo'n mooie game gespeeld, en dan die muziek, dit is Ori in het kwadraat !
10/10

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vandaag helaas niet in de gelegenheid om op te halen. Heb je toevallig een idee tot wanneer deze prijsstelling geldig is?MarcusFenix schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 05:22:
Had 'm ook al in de centraal aanbiedingen topic geplaatst, maar misschien ook handiger als ik het hier even plaats.
Xbox Live Gold 12 maanden + 1 extra voor €24,98 @ Intertoys
http://www.intertoys.nl/g...aanden-plus-1-maand-extra
Online helaas niet meer beschikbaar, maar volgens de winkelvoorraad op de website nog bij diverse winkels verkrijgbaar.
Durf ik echt niet te zeggen. Meestal duren de aanbiedingen een week.Segafreak83 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:53:
[...]
Vandaag helaas niet in de gelegenheid om op te halen. Heb je toevallig een idee tot wanneer deze prijsstelling geldig is?
FYI, sinds vandaag heb ik Rare Replay, The Final Station etc. in mijn 'gekocht' lijstJSchut schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Hier ook met mijn MS account. Zal vanavond eens op mijn box kijken
Ik moet de X One X er hier nog even doorheen krijgenWaarom moet je nou alweer een nieuwe Xbox? (Heb deze pas een half jaar ofzo haha)

Wilde net reagerenNotna schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:36:
[...]
FYI, sinds vandaag heb ik Rare Replay, The Final Station etc. in mijn 'gekocht' lijst
Quantum Break op 100%. (Op V&A nu
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
https://nl.pepper.com/aan...rs-xbox-store-japan-44600
Top!Notna schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:40:
Voor de liefhebbers overigens: Zoo Tycoon kan je gratis downloaden als je gold hebt:
https://nl.pepper.com/aan...rs-xbox-store-japan-44600
GT: The Bozzz88
Weten jullie of de pre-orders/reserveringen van de Xbox One X al gestart zijn? Ik wilde net bij bol.com een reservering plaatsen, maar daar is hij niet te vinden, evenals bij Coolblue. Bij Mediamarkt staat dat hij uitverkocht is. Moet de verkoop nog gaan starten of ben ik al te laat..
Thanks!
Vrij laat; ook een aantal andere winkels (kleinere ketens) zijn al door de preorders heen en/of nemen geen preorders (meer) aan.Steven030 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:03:
Ik heb 5 pagina's teruggelezen en ik kon het niet vinden, maar excuses als mijn vraag al eerder beantwoord is.
Weten jullie of de pre-orders/reserveringen van de Xbox One X al gestart zijn? Ik wilde net bij bol.com een reservering plaatsen, maar daar is hij niet te vinden, evenals bij Coolblue. Bij Mediamarkt staat dat hij uitverkocht is. Moet de verkoop nog gaan starten of ben ik al te laat..
Thanks!
Sommige mensen in dit topic zeggen dat preorders niet nodig zijn want genoeg voorraad; anderen vinden dat niet en hebben een preorder klaar staan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Segafreak83 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:53:
[...]
Vandaag helaas niet in de gelegenheid om op te halen. Heb je toevallig een idee tot wanneer deze prijsstelling geldig is?
Dit is waarschijnlijk geen aanbieding, maar opruiming van oude voorraad. Net als laatst met de tegoedkaarten zijn dit de oude grote kaarten die niet meer in de winkel hangen en hebben deze kaarten ook nog reclame voor een niet recente game.MarcusFenix schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 03:56:
[...]
Durf ik echt niet te zeggen. Meestal duren de aanbiedingen een week.
Als je nog een lokale Intertoys vindt met "beperkte voorraad" (afhankelijk van de grote van het filiaal misschien maar 1 of 2 stuks), zou ik meteen actie ondernemen. Voorraadindicatie staat nog op de website, als je het product weet te vinden.
Vraag ook een medewerker als het niet in de winkel ligt; waarschijnlijk liggen ze in een la bij de kassa.
Xbox Live codes zijn zowel op de 360 als One geldig. Maakt in principe niet uit hoe oud of waar vandaan. Al heb ik wel eens gelezen dat de 12+1 / 12+3 regiogebonden waren en soms problemen gaven bij voortijdige verlenging.Het Vosje schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:34:
Die code werkt ook gewoon op XBO toch?
[ Voor 15% gewijzigd door MartijnS72 op 16-06-2017 10:21 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Prepare to die.....a lot......have fun !!JSchut schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:38:
[...]
Wilde net reagerenHier ook alles binnen!
Quantum Break op 100%. (Op V&A nu) Vanavond maar eens kijken of ik tijd heb om te beginnen met The Surge!
The Final Station.....ik had hem ook ivm die Mixer actie. Maar het is niet mijn game. Ik vind het ronduit een but game, maar ieder zijn ding natuurlijk.Notna schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:36:
[...]
FYI, sinds vandaag heb ik Rare Replay, The Final Station etc. in mijn 'gekocht' lijst
Op de US site van Microsoft staat:Steven030 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:03:
Ik heb 5 pagina's teruggelezen en ik kon het niet vinden, maar excuses als mijn vraag al eerder beantwoord is.
Thanks!
De X1X mag dus niet verkocht worden. Ik weet niet of dat dan ook voor pre-orders geldt.*This device has not been approved by the Federal Communications Commission. It is not for sale until the FCC approval has been obtained.
En toen trok jij haar kleding kast annex schoenen kast open en zei je: "Waarom moet jij tig schoenen en tig jurkjes/rokjes etc etc. Je hebt er al zoveel.JSchut schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Ik moet de X One X er hier nog even doorheen krijgenWaarom moet je nou alweer een nieuwe Xbox? (Heb deze pas een half jaar ofzo haha)
Ik ben blij dat wij allebei thuis (mijn vriendin en ik) een aparte rekening hebben. Ik zeg ter kennisgeving altijd dat ik een nieuwe game of Xbox One ga kopen.....en koop die gewoon, van mijn eigen geld. Haar reactie is dan vaak: Oh, okee.
XBL: MRE Inc
Haha het was wat grappig bedoeld. Hij komt er wel. Helaas is er even geen budget door hoge uitgaven die gedaan zijn en nog geplant staan.MRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:22:
[...]
En toen trok jij haar kleding kast annex schoenen kast open en zei je: "Waarom moet jij tig schoenen en tig jurkjes/rokjes etc etc. Je hebt er al zoveel.
Ik ben blij dat wij allebei thuis (mijn vriendin en ik) een aparte rekening hebben. Ik zeg ter kennisgeving altijd dat ik een nieuwe game of Xbox One ga kopen.....en koop die gewoon, van mijn eigen geld. Haar reactie is dan vaak: Oh, okee.
Tevens voel ik niet de noodzaak om direct een One X te kopen bij launch. Moet sowieso de tv nog vervangen. Hangt nu een 46 inch 1080p schermpje. Dus eigenlijk heb ik liever eerst een 4k oled tv
JSchut schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Haha het was wat grappig bedoeld. Hij komt er wel. Helaas is er even geen budget door hoge uitgaven die gedaan zijn en nog geplant staan.
Tevens voel ik niet de noodzaak om direct een One X te kopen bij launch. Moet sowieso de tv nog vervangen. Hangt nu een 46 inch 1080p schermpje. Dus eigenlijk heb ik liever eerst een 4k oled tv
Ik zit ook te kijken naar een nieuwe 4k tv ter vervanging van mijn 55 inch 1080p bijna 4 jaar oude LG. Maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer. Waar je allemaal al niet op moet letten.
Eigenlijk zou iemand die verstand van deze zaken heeft een soort van guide ofzo moeten maken. Wil je gamen in 4K op een Xbox One X met 60fps dan moet je hier op letten etc etc.
Is verlopen en heb de code gekocht via offgamers. Werkt vandaag ook nog niet.Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:06:
[...]
Heb je op dit moment al XBL of is het verlopen op het moment?
Bears and Bulls
Herkenbaar, mijn vrouw kan er prima mee leven dat er voor de hobby wat geld uitgegeven wordt, maar 500 euro is momenteel best een groot bedrag wat dan niet gebruikt kan worden voor home improvements/ andere/extra auto of niet geheel onbelangrijk, hobby/sporten kids etc etc.JSchut schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Haha het was wat grappig bedoeld. Hij komt er wel. Helaas is er even geen budget door hoge uitgaven die gedaan zijn en nog geplant staan.
Ook hier een 46" 'schermpje' (in 2010 was het harstikke groot, en in mijn toenmalige huisje zat ik er ook nog dichter op) waar ik op zich nog blij mee ben, maar ik zit er nu dus verder vanaf EN ik wil graag 4k en HDR dus ja hij mag wel stuk gaan
'Helaas' is het een panasonic
10 second ninja DONE
Deze is ook uit 2010. Een Samsung. Hij doet het prima. Maar bij 10 jaar oud vind ik het ook wel weer eens mooi geweest. Hopelijk gaat hij eerder stuk.Sagat schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:37:
[...]
Herkenbaar, mijn vrouw kan er prima mee leven dat er voor de hobby wat geld uitgegeven wordt, maar 500 euro is momenteel best een groot bedrag wat dan niet gebruikt kan worden voor home improvements/ andere/extra auto of niet geheel onbelangrijk, hobby/sporten kids etc etc.
Ook hier een 46" 'schermpje' (in 2010 was het harstikke groot, en in mijn toenmalige huisje zat ik er ook nog dichter op) waar ik op zich nog blij mee ben, maar ik zit er nu dus verder vanaf EN ik wil graag 4k en HDR dus ja hij mag wel stuk gaan
'Helaas' is het een panasonic, dus waarschijnlijk houdt ie het gewoon vol tot 2020, dan is ie 10 jaar oud en ga ik hem sowieso vervangen. Dit schermpje dan mogelijk voor de slaapkamer of gameroom al hoewel het dan misschien ook wel simpel weg klaar is en tijd om hem af te voeren.
We hebben net de woonkamer compleet laten stucen en een nieuwe vloer erin. Volgende week komt er een nieuwe schutting van 12.5 meter in de tuin.
Tevens heb net al een redelijk grote uitgave gedaan. Heos Bar
Dus ja geld is een beetje op
Er is een tweede opkomst dus dat gaat ook wel weer wat kosten.
Ben ook erg benieuwd hoelang hij 499 blijft.
Inderdaad. Vroeg was kijken naar input lag genoeg maar dat is tegenwoordig ook al niet meer zo. Tegen de tijd dat ik een nieuwe tv moet/ga kopen zal ik me er weer in moeten verdiepen.MRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Dacht ik al....
Ik zit ook te kijken naar een nieuwe 4k tv ter vervanging van mijn 55 inch 1080p bijna 4 jaar oude LG. Maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer. Waar je allemaal al niet op moet letten.
Eigenlijk zou iemand die verstand van deze zaken heeft een soort van guide ofzo moeten maken. Wil je gamen in 4K op een Xbox One X met 60fps dan moet je hier op letten etc etc.
[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 16-06-2017 10:43 ]
In feite zijn er als (future proof) gamer op zoek naar een nieuwe 4K tv maar een paar dingen écht belangrijk:MRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:32:
[...]
.
-4K
-HDR ondersteuning
-input lag in game mode
-algemene beeldkwaliteit
Dit zijn de zaken waar ik puur als gamer naar zou kijken. Er komen natuurlijk nog veel meer zaken bij kijken bij het aanschaffen van een nieuwe tv, zoals bijv. verschillende HDR standaarden enz. maar dat is voor een gamer niet zo boeiend want zowel Sony als MS gebruiken HDR10 en daar kan elke nieuwe 4k HDR tv wel mee overweg.
Dan zou ik even een chat starten met MS support. Ze zitten in Roemenië en zijn Engelstalig maar uitermate behulpzaammindcre8r schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:33:
[...]
Is verlopen en heb de code gekocht via offgamers. Werkt vandaag ook nog niet.

Eens!DutchOwnage schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:50:
[...]
In feite zijn er als (future proof) gamer op zoek naar een nieuwe 4K tv maar een paar dingen écht belangrijk:
-4K
-HDR ondersteuning
-input lag in game mode
-algemene beeldkwaliteit
Dit zijn de zaken waar ik puur als gamer n aar zou kijken. Er komen natuurlijk nog veel meer zaken bij kijken bij het aanschaffen van een nieuwe tv, zoals bijv. verschillende HDR standaarden enz. maar dat is voor een gamer niet zo boeiend want zowel Sony als MS gebruiken HDR10 en daar kan elke nieuwe 4k HDR tv wel mee overweg.
Sowieso kijk ik nooooit 3D dus daar heb ik geen interesse in qua benchmarks/kwaliteit. Heb mijn oog laten vallen, voorlopig, op een Sony XE9405 maar die is best wel prijzig; daarentegen zijn de reviews (Engeland/USA) best raving qua inputlag en beeldkwaliteit.
Ach, we hebben nog 5 maanden; een aantal TV's van de CES moeten ook nog op de markt komen. We zien de reviews (en prijzen) vanzelf langskomen de komende weken.
Eerst zaterdag mijn nieuwe receiver ophalen; volledig 4K op alle HDMI-ports en dubbele 4K-output als het moet, dus daar zijn we dan vast mee klaar
De andere persoon thuis wist me al te vertellen dat 65" te klein was in de nieuwe woonkamer dus dat wordt 70" tot 75" budget kweken; ondanks de enorme kast met schoenen en kledig hahaha
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2017 10:54 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als aanvulling. Er waren ook TV's die wel game mode hadden maar niet in HDR. Volgens mij bestaat er tegenwoordig zoiets als HDR game mode. HDR10 is tot nu toe het belangrijkste alhoewel ik mij afvraag of 'dynamisch HDR' ook nog een dingetje wordt voor gaming (dus ook voor je tv).DutchOwnage schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:50:
[...]
In feite zijn er als (future proof) gamer op zoek naar een nieuwe 4K tv maar een paar dingen écht belangrijk:
-4K
-HDR ondersteuning
-input lag in game mode
-algemene beeldkwaliteit
Dit zijn de zaken waar ik puur als gamer n aar zou kijken. Er komen natuurlijk nog veel meer zaken bij kijken bij het aanschaffen van een nieuwe tv, zoals bijv. verschillende HDR standaarden enz. maar dat is voor een gamer niet zo boeiend want zowel Sony als MS gebruiken HDR10 en daar kan elke nieuwe 4k HDR tv wel mee overweg.
Dan hebben we nog game mode vrr, nu aangekondigd is dat XBX hdmi 2.1 gaat ondersteunen kan je in de toekomst nog wat aan game mode vrr hebben en tv's met hdmi 2.1 komen op zijn vroegst pas volgend jaar (VRR being for the Variable Refresh Rate. The announcement today explains, "Game Mode VRR features variable refresh rate, which enables a 3D graphics processor to display the image at the moment it is rendered for more fluid and better detailed gameplay, and for reducing or eliminating lag, stutter, and frame tearing.").
Ik ga zelf wachten tot de volgende serie OLEDs volgend jaar van LG. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik gaan voor de LG OLED 7 serie, maja... beter wachten.
[ Voor 5% gewijzigd door Bozznl op 16-06-2017 10:58 ]
GT: The Bozzz88
Gisteren in de party chat ook al over gehad met wat andere Tweakers. HDMI 2.1 komt er ook nog aan en de X1X schijnt dat dus te hebben. Ook over 4k@30fps en 4k@60fps. Nogmaals ik heb er geen verstand van, dus ik kan hier wat rare dingen opschrijven over dat bv 4k@30 of 60fps, maar ik heb echt geen idee hoe het zit. Ik wil straks alles qua 4k uit die X1X persen en dan moet mijn toekomstige 4k TV dat aan kunnen. Als dan blijkt dat als ik nu een 4k tv koop dat deze bv moeite heeft met 4kop 60fps of ineens in game mode toch nog boven de 30ms input lag komt op 4k, dan zit je straks toch mooi met een net niet helemaal 4k tv.DutchOwnage schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:50:
[...]
-4K
-HDR ondersteuning
-input lag in game mode
-algemene beeldkwaliteit
Dit zijn de zaken waar ik puur als gamer naar zou kijken. Er komen natuurlijk nog veel meer zaken bij kijken bij het aanschaffen van een nieuwe tv, zoals bijv. verschillende HDR standaarden enz. maar dat is voor een gamer niet zo boeiend want zowel Sony als MS gebruiken HDR10 en daar kan elke nieuwe 4k HDR tv wel mee overweg.
Hoewel als je de hdr support op orde hebt dan zal dit ook wel niet aan de orde zijn (maar je zit dan ook een prijsklasse hoger). De tv markt is er in ieder geval inderdaad niet transparanter op geworden de laatste jaren.
Ik heb een 4K Samsung UE55KU6000 variant (dus een 60hz Paneel, dacht eerst zelf ook dat het 50hz was) en gamen gaat echt prima omdat de output van de One ook 60Hz is. En deze TV heeft weinig input lagFinraziel schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:00:
Laatst ook met een half oog naar 4k tv's zitten kijken maar bij de goedkopere modellen zie ik mensen regelmatig zeggen dat het een 50 Hz panel is (met de insinuatie dat je dat niet wil) maar werd me nog niet echt duidelijk hoe belangrijk dat is voor gamen...
Hoewel als je de hdr support op orde hebt dan zal dit ook wel niet aan de orde zijn (maar je zit dan ook een prijsklasse hoger). De tv markt is er in ieder geval inderdaad niet transparanter op geworden de laatste jaren.
De betere HD-panelen waren juist 100/120 Hz, maar blijkbaar geldt dat niet voor alle 4K tv's.
grats, mijne zijn alweer 6 en 9, nog even dan kunnen hun steentje bijdragen aan het (entertainment) budgetJSchut schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:42:
[...]
Deze is ook uit 2010. Een Samsung. Hij doet het prima. Maar bij 10 jaar oud vind ik het ook wel weer eens mooi geweest. Hopelijk gaat hij eerder stuk.
We hebben net de woonkamer compleet laten stucen en een nieuwe vloer erin. Volgende week komt er een nieuwe schutting van 12.5 meter in de tuin.
Tevens heb net al een redelijk grote uitgave gedaan. Heos Bar
Dus ja geld is een beetje op
Er is een tweede opkomst dus dat gaat ook wel weer wat kosten.
Ben ook erg benieuwd hoelang hij 499 blijft.
Ik heb zelf paar maanden terug al switch gehaald, en mijn pro is ook nog niet heel erg oud. We willen zelf ook nog een soundbar omdat mevrouw sagat
Dus ja......verder ben ik meer een sp gamer dan mp, en in general ligt imho bij xbox wel vaak de focus juist op mp games. Met dit alles in gedachten ga ik dan straks lekker voor een mooie s aanbieding of (mogelijk via hier?) iemand die zijn S kwijt wil om juist te upgraden naar een one X. Als die tv en het budget er dan is, en tegelijkertijd de one x wat betaalbaarder is, dan komt die upgrade er wel alsnog.
10 second ninja DONE
Thnx! Ik ben (terug) geswitched van PS4 naar de One S omdat ik de Xbox gewoon een fijner apparaat vind. Gelukkig heb ik de meeste exclusieves van de PS4 toen al gespeeld. Baal nu alleen van Horizon Zero Dawn.Sagat schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:24:
[...]
grats, mijne zijn alweer 6 en 9, nog even dan kunnen hun steentje bijdragen aan het (entertainment) budget![]()
Ik heb zelf paar maanden terug al switch gehaald, en mijn pro is ook nog niet heel erg oud. We willen zelf ook nog een soundbar omdat mevrouw sagatvreemd genoeg vind dat mijn 90ies speakers niet goed in ons interieur passen
Dus ja......verder ben ik meer een sp gamer dan mp, en in general ligt imho bij xbox wel vaak de focus juist op mp games. Met dit alles in gedachten ga ik dan straks lekker voor een mooie s aanbieding of (mogelijk via hier?) iemand die zijn S kwijt wil om juist te upgraden naar een one X. Als die tv en het budget er dan is, en tegelijkertijd de one x wat betaalbaarder is, dan komt die upgrade er wel alsnog.
Ik ben ook voornamelijk een SP speler en heb helemaal niks met Shooters. Dus op papier lijkt de PS4 dan een betere keus. Maar goed de Xbox is voor mij qua gevoel toch de betere keus.
Je kunt beginnen met [LG OLED] Ervaringen & Discussie en [UHD TV] Samsung 2016 UHD TV's mocht je nog een goedkope UE55KS7000/KS8000 op de kop kunnen tikken. Of maak een topic aan in Consumentenelektronica Aankoopadvies, Dimens heeft vaak wel een hele lap met tekst paraat staanMRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Dacht ik al....
Over het algemeen hebben de 800+ tv's wel 120Hz schermen, echte 10-bit schermen voor het weergeven van fatsoenlijk hdr. Voor ongeveer 1200 euro kun je een full hd oled hebben, voor 1600 euro een 4k oled. Ik had een budget van 400-600 euro en vond dat al duur zat. Tot ik een mooie meevaller kreeg in april (teruggaaf belasting) Je zit al snel aan 1200 - 1400 euro voor een fatsoenlijk Samsung/Sony led lcd scherm. Persoonlijk zit ik dan toch al met geld te smijten dus vond ik de overstap naar 1600 euro voor een LG oled scherm niet zo'n gekke upgrade. Te meer dat oled echt een verschil maakt, maar dat ben jij al gewend denk ik? Met 28ms is de lag voor tv's iig aan de lage kant in gamemode. Samsung en LG met hun 2017 oled's zitten nu op 21ms. Ik kwam af van een 5 jaar oude Samsung led 32 inch, game nu op een 55 inch oled van LG. Zelfs full hd gamen met de 360 slim is nu zoveel fijner dan eerder. Films en series op bluray, straks met de UHD drive van de XBOX zijn een prima addon. Het is geen film kijken zoals in de bioscoop (daarvoor heb ik de ruimte niet eens) maar het is een pak beter dan wat ik had iig.
Een prima keuze toch? Je hoeft je hier voor niemand te verantwoorden hoor. Maar ik begrijp wel helemaal wat je bedoelt. Je kan een bepaalt apparaat toch fijner vinden ondanks dat er bijvoorbeeld minder exclusieve games voor zijn te krijgen. Ik bedoel, zie het als een Mercedes Benz vs. Audi vs. BMW discussie, op pure specs kan je prima vergelijken. Maar iets wat niemand voor een ander in specs uit kan drukken is het gevoel wat een eigenaar bij een product heeft.JSchut schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:07:
[...]
Ik ben ook voornamelijk een SP speler en heb helemaal niks met Shooters. Dus op papier lijkt de PS4 dan een betere keus. Maar goed de Xbox is voor mij qua gevoel toch de betere keus.
Elke fanboy zal dit moeten erkennen
Cogitationis poenam nemo patitur
Sowieso komt het merendeel van de games toch op beide systemen uit dus je hebt altijd wel iets leuks te gamen, ik zeg ook altijd, ik ben multiplatform gamer, games vind ik leuk of niet leuk consoles zijn slechts afspeel apparatuur en dus bijzaak. Tuurlijk zijn er nuance verschillen maar daar is doorgaans prima mee te leven.
Ik hoef gelukkig ook niet te kiezen, de pro blijft er gewoon als er een one bekijkomt. Dan ben ik weer compleet met alle systemen, net als bij last gen, en de gen daarvoor. (excluding handhelds
De enige die lijdt is mijn pc......die update ik niet meer omdat ik die echt maar heel sporadish aanraak om te gamen. Het enige voordeel hierbij is dat als ik nu een videokaartje van 100 piek aanschaf ik al wel weer een bak performance increase terugkrijg
Maar de enige game die ik graag op pc zou willen spelen die het ook echt nodig heeft is de recentste doom. De rest hoef ik niet perse nu te spelen of is ook op de consoles te krijgen. En ja ik weet dat doom ook op consoles is, maar ik wil graag mijn muisje gebruiken, en dan echt, niet via wazige fragmaster ex emulatie interface oplossingen.
10 second ninja DONE
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Je moet hier eens over nadenkenMRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Dacht ik al....
* wat is je budget
* grootte
* features: 4K. HDR, Wifi/Lan, Apps, ambilight
* paneel type (edge lit, oled, local dimming en nog wat nieuwe varianten)
* Voorkeur voor het OS wat draait (Webos, android, Tizen, overige)
Even simpel gezegd: let op het reclame praatje van HDR. Daar zit nu ook een soort van standaardizering in waar Sony weer niet aan mee doet. Bij "goedkopere" tv's heb je een HDR variant maar misschien 300nits. Hiermee ervaar je niet wat je wilt ervaren. Dan moet je naar tv's kijken die 700/800 nits en hoger halen (de oleds ongeveer 1000) wat je in de prijzen gaat zien.
je hebt dus kans als je naar je budget kijkt wel de hoge features wil hebben maar daardoor een kleiner scherm kiest.
Ik vergeet een belangrijke: wat vind je mooi eruit zien
Ik heb 2 vraagjes over deze kaarten:MRE-Inc schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:12:
Zo, ook even Xbox Live 36+3 maanden gehaald voor net geen 75€ bij de Intertoys. Lagen nog genoeg op voorraad daar. Ze hangen overigens niet tussen de normale groene kaartjes in het rek. Dit was een normaal Xbox doosje die ergens onderop verstopt lag. Goed kijken dus en anders navragen bij de kassa.
- Hebben deze kaartjes een verloopdatum?
- Heeft iemand deze al gestapeld geactiveerd?
A life lived in fear is a life half lived
Verloopdatum heb ik naar gekeken, maar kon ik zo snel niet vinden. Dat betekend niet dat ze niet kunnen verlopenNot_Disclosed schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Ik heb 2 vraagjes over deze kaarten:
Heb ze nog niet gestapeld geactiveerd. Ga ik vanavond even doen.
Graaf gedaanSchimanski schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:51:
Thnx voor de tips omtrent het hebben en beheren van 2 xboxen en natuurlijk de gratis Zoo Tycoon!
Cogitationis poenam nemo patitur
Gezien ik hier momenteel geen ruimte heb voor een gigantische Tv heb ik voorlopig de voorkeur aan een 4k monitor, bijvoorbeeld:
https://www.monitorstore....ry-241689/lg-27ud58p.html
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Destijds een 1080p tv gekocht voor de Xbox One die uit zou komen en volledig op 1080p 60fps gericht was.....man wat een beest zou dat gaan worden
Zit je dan met je mooie tv games te spelen op 900p of zelfs 720p.
Nee eerst maar eens kijken voordat ik een 4K aanschaf voor een handje spellen die het straks ondersteunen.....
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 16-06-2017 14:28 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Rev! op 16-06-2017 14:39 ]
Daar zit ook weer wat in. Maar een TV is meer dan gamen alleen voor mij. Voor die paar pareltjes die het wel gaan benutten is het smullen geblazen. Voor 4k UHD bluray's ook. Met Dolby Vision als dynamische hdr variant ziet Marco Polo bijvoorbeeld hoewel door brakke Netflix compressie er nog steeds beter uit dan een non-DV-hdr serie. Het is en en en voor mij wat dat betreft. En ik geef maar 1x per 5 jaar een smak geld uit aan een tv, zou ik nu wederom settlen voor full hd (want stel je voor: de XBOX kan niet true 4k afleveren) dan zit ik daar wederom 5 jaar aan vast. Kwestie van optimaliseren, gun ontwikkelaars de tijd om die XBOX te leren kennen en vooral te benutten. Nu doet supersampling ook al veel, maar dan ga ik liever mee in de technologische ontwikkelingen anno nu.justifire schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:26:
Eerst maar eens zien of die Xbox One X nu volledig 1080p weergeeft.
Destijds een 1080p tv gekocht voor de Xbox One die uit zou komen en volledig op 1080p 60fps gericht was.....man wat een beest zou dat gaan worden![]()
Nee eerst maar eens kijken voordat ik een 4K aanschaf voor een handje spellen die het straks ondersteunen.....
Bij ons thuis wordt de TV voor meer dan alleen games gebruikt. De 40+ Gb grote films van Internet en ander 4k materiaal zien er gewoon $%#%# goed uit ondanks dat er een instap 4k model staat. In juli komt KPN ook eindelijk met een 4K decoder, natuurlijk ontbreekt er nog content, maar dat blijft een beetje kip/ei verhaal.justifire schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:26:
Eerst maar eens zien of die Xbox One X nu volledig 1080p weergeeft.
Destijds een 1080p tv gekocht voor de Xbox One die uit zou komen en volledig op 1080p 60fps gericht was.....man wat een beest zou dat gaan worden![]()
De Scorpio/XB1X komt er straks sowieso in! voor 4k! uiteindelijk zal er ook op de Scorpio gescaled/gecheckerboard gaan worden als hij tegen zijn einde loopt.
[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 16-06-2017 15:46 ]
Denk dat de meesten, inclusief mezelf, moeten wennen aan de veranderingen in de technologie die steeds sneller gaan.Joosie200 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:33:
[...]
En ik geef maar 1x per 5 jaar een smak geld uit aan een tv
Er zitten steeds kortere periodes tussen technieken die elkaar opvolgen. Waar je vroeger bv met een TV een jaar of 7-10 kon doen, is dat nu al bijna gehalveerd als je naar het technische plaatje kijkt en wat er meer mogelijk is in die tussen periode.
Toen ik 4 jaar geleden mijn huidige 1080 FHD tv kocht, was er nog niet eens sprake van 4k, HDR etc.
Je ziet het ook met de releases van de consoles. Toen in 2013 de X1 uitkwam, had bijna niemand het nog over gamen in 4k laat staan dat iemand een tv had die het ondersteunde. In de tussentijd hebben zowel Microsoft als Sony hun consoles upgrades MOETEN geven om mee te kunnen gaan met de 4k trend. Doen ze dat niet, dan stapt men over naar de concurrent die het wel kan. De releases van de Xbox 360 waren veel minder ingrijpend. Hooguit dat de opvolgers van de originele X360 wat zuiniger waren.
Bij mij is de knop iig nog niet echt om, om te beseffen dat ik eigenlijk wel weer de knip moet trekken wil ik bijblijven op game gebied. Momenteel heeft de Media Markt in mijn woonplaats een actie voor de LG OLED55B6V voor 1799 inclusief 4k bluray speler twv 349 van LG.
Iets zegt me dat ik die TV moet kopen omdat deze, vooral hier op Tweakers, tv echt bang voor bucks is, maar aan de andere kant heb ik nog steeds zoiets van: Shit, mijn huidige FHD tv wordt pas in december 2017 4 jaar oud. Te vroeg om weer een grote aanschaf te doen op tv gebied.
Mja, je kunt het niet leuk vinden, het gaat er niet mee weg. Je kunt er hoogstens niet aan toegeven. Een xbox one s valt niet uit elkaar bij de komst van de XBOX. Hij wordt niet obsolete zoals ze in Amerika zeggen. Het is enkel niet meer top of the bill. Bijblijven op gamegebied kost je in de pc gaming master raceMRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:49:
[...]
Denk dat de meesten, inclusief mezelf, moeten wennen aan de veranderingen in de technologie die steeds sneller gaan. Er zitten steeds kortere periodes tussen technieken die elkaar opvolgen. Je ziet het ook met de releases van de consoles.
Bij mij is de knop iig nog niet echt om, om te beseffen dat ik eigenlijk wel weer de knip moet trekken wil ik bijblijven op game gebied. Momenteel heeft de Media Markt in mijn woonplaats een actie voor de LG OLED55B6V voor 1799 inclusief 4k bluray speler twv 349 van LG.
Iets zegt me dat ik die TV moet kopen omdat deze, vooral hier op Tweakers, tv echt bang voor bucks is, maar aan de andere kant heb ik nog steeds zoiets van: Shit, mijn huidige FHD tv wordt pas in december 2017 4 jaar oud. Te vroeg om weer een grote aanschaf te doen op tv gebied.

Voorlopig ook geen "4k hdr10 55-65inch" geld..(plua een nieuwe geluidset voor 4k-hdr10 etc)
Dit is ook een van de redenen waarom ik twijfel over de aankoop van een xox.
Maar hij komt hoe dan ook een keer hier in huis te staan. Hopen op mooie inruil actie met xbox one.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 16-06-2017 16:25 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ben echter erg tevreden over de beeldkwaliteit van mijn "simpele" 1080p tv.
Series zien er naar mijn mening prima uit op 1080p.
4k zal hier best een keer komen, maar dan moet het ook wel nut hebben, dus gaan we naar de 65-80" en vraag is of ik daar eigenlijk wel op zit te wachten....
Voor mij is het dan ook wel degelijk belangrijk of de gameconsole genoeg 4K content gaat bieden om een aankoop te rechtvaardigen.
Voor mij geldt nog steeds 1080p 60fps > 4K 30fps
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 16-06-2017 16:35 ]
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Verkoop je de 4k Bluray speler kan je de xbox one x kopenMRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:49:
[...]
Denk dat de meesten, inclusief mezelf, moeten wennen aan de veranderingen in de technologie die steeds sneller gaan.
Er zitten steeds kortere periodes tussen technieken die elkaar opvolgen. Waar je vroeger bv met een TV een jaar of 7-10 kon doen, is dat nu al bijna gehalveerd als je naar het technische plaatje kijkt en wat er meer mogelijk is in die tussen periode.
Toen ik 4 jaar geleden mijn huidige 1080 FHD tv kocht, was er nog niet eens sprake van 4k, HDR etc.
Je ziet het ook met de releases van de consoles. Toen in 2013 de X1 uitkwam, had bijna niemand het nog over gamen in 4k laat staan dat iemand een tv had die het ondersteunde. In de tussentijd hebben zowel Microsoft als Sony hun consoles upgrades MOETEN geven om mee te kunnen gaan met de 4k trend. Doen ze dat niet, dan stapt men over naar de concurrent die het wel kan. De releases van de Xbox 360 waren veel minder ingrijpend. Hooguit dat de opvolgers van de originele X360 wat zuiniger waren.
Als ik terug kijk heb ik mijn tv's om de 2 jaar vervangen incl mijn versterker maar mijn huidige tv moet gezien de kosten het wel even langer volhouden
Mensen doen dat ook met hun telefoon. Maar net wat iedereen belangrijk(er) vindt..
Dat was het plan ook om die bluray speler te verkopen al heb ik liever dat de MM dat bedrag van de prijs aftrekt, maar dat gaan ze noooooit doen natuurlijk.quorumz schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:36:
[...]
Verkoop je de 4k Bluray speler kan je de xbox one x kopen
Als ik terug kijk heb ik mijn tv's om de 2 jaar vervangen incl mijn versterker maar mijn huidige tv moet gezien de kosten het wel even langer volhouden
Mensen doen dat ook met hun telefoon. Maar net wat iedereen belangrijk(er) vindt..
Anders check je Mrneo87 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" laatste berichten lees ik al dat je de B6 voor 1450 euro kunt fixen. Maar de voorraden raken op, want EOL.MRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:41:
[...]
Dat was het plan ook om die bluray speler te verkopen al heb ik liever dat de MM dat bedrag van de prijs aftrekt, maar dat gaan ze noooooit doen natuurlijk.
Net 2 kaartjes back2back redeemed, geen probleemNot_Disclosed schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Ik heb 2 vraagjes over deze kaarten:
Zowat overal uitverkocht die dingen 1 winkel had er nog maar 1, andere waar ik heen was hadden er nog 7 (nu niets meer
Dus komende paar jaar zit onze vaste gamecrew iig goedkoop op live
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bij winkelvoorraad in Hengelo gekeken. Scheen dat ze bij ToysXL (die overgaan naar Intertoys) nog iets hadden. Hele winkel afgespeurd, vervolgens maar ff gevraagd.MarcusFenix schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 05:22:
Had 'm ook al in de centraal aanbiedingen topic geplaatst, maar misschien ook handiger als ik het hier even plaats.
Xbox Live Gold 12 maanden + 1 extra voor €24,98 @ Intertoys
http://www.intertoys.nl/g...aanden-plus-1-maand-extra
Online helaas niet meer beschikbaar, maar volgens de winkelvoorraad op de website nog bij diverse winkels verkrijgbaar.
Vanuit het "magazijn" kwam er 1 kaartje aan zetten.
"Maar is wel alleen voor Xbox360 hoor meneer."
- "Geeft niet, heb ik ook nog wel staan."
"Goed, dat is dan 10 euro."
- "Heb je er niet nog meer?"
Helaas, slechts 1 code voor 12+1 maanden voor 10 euro. Geen slechte deal.
Mrs.Notna heeft meteen dibs geroepen
Verwijderd
Is best een gaaf spelletje. Diepgang van een dubbeltje. Maar dat is wel lekker. Mijn vrouw en kinderen zitten regelmatig samen voor de Kinect virtuele chimpansees te vermaken. Daarna lachen ze me uit dat ik me te druk maak om virtuele voetbal.Notna schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:44:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Zoo Tycoon is eigenlijk best wel tof. Vooral dat je door het park zelf kan lopen en de dieren eten kan geven etc.
Wij hadden 'n al op schijf, maar dus nu ook maar digitaal. Scheelt weer schijfjeproppen en kan de fysieke in de verkoop, net als Sherlock HolmesNotna schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:44:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Zoo Tycoon is eigenlijk best wel tof. Vooral dat je door het park zelf kan lopen en de dieren eten kan geven etc.
Uiteindelijk nog gevonden bij intertoys nummer 3MarcusFenix schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 03:56:
[...]
Durf ik echt niet te zeggen. Meestal duren de aanbiedingen een week.
Dank voor het delen iig, top!
Om de koop en voorwaarden te accepteren moet je op "Roger that" klikken
Hahah echt he! Ben 'm nu ook aan het downloaden.. Ben benieuwd!Ereaser schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:14:
Ik ben nu Zoo Tycoon uit de japanse store via xbox.com aan het downloaden met een vertaalde pagina.
Om de koop en voorwaarden te accepteren moet je op "Roger that" klikken
Hoelang duurt het voordat hij moeilijker wordt? Het begin was iig erg makkelijk. Hopelijk komt dat nog. Ben nog niet dood gegaan.
Weet dat het op de xbox 360 wel kon.
Ga nu maar weer eens spelen voor het eerst dit jaar op de xbox zo slecht.
Eens verder met Forza 5
Wil deel 6 nog en alle Horizon games
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ehmm.... als je je Xbox aan staan dan staat je laatst gespeelde spel vol in beeld? En daaronder een lijstje van de 4 games/apps die daarna als laatste actief geweest zijn.Mars18 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:47:
Rare vraag misschien, waar kan ik op mijn xbox one zien welk spel ik wanneer voor het laatst heb gespeeld?
Weet dat het op de xbox 360 wel kon.
Ga nu maar weer eens spelen voor het eerst dit jaar op de xbox zo slecht.
Eens verder met Forza 5
Wil deel 6 nog en alle Horizon games
Oh! Over het woordje 'wanneer' heen gelezen, ik snapte al niet hoe iemand dat kon missen
Volgens mij kan dat niet precies, maar je kunt wel in je games & apps lijst sorteren op last used... Dat geeft geen exacte data, maar wel de games van de laatste 7 dagen, laatste 30 dagen en ouder.
Ik werk op donderdag en vrijdag in Hengelo. Had daar in de pauze in het centrum gekeken die in het overdekte winkelcentrum tegen over de AH. Daar hadden ze niet meer. Dat stond ook op de website, maar toch tegen beter weten in gevraagd. Andere optie was idd die bij de Ikea op dat plein, maar dat was op de terugweg naar huis de verkeerde kant op.Dweebus schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:33:
[...]
Bij winkelvoorraad in Hengelo gekeken. Scheen dat ze bij ToysXL (die overgaan naar Intertoys) nog iets hadden. Hele winkel afgespeurd, vervolgens maar ff gevraagd.
Vanuit het "magazijn" kwam er 1 kaartje aan zetten.
"Maar is wel alleen voor Xbox360 hoor meneer."
- "Geeft niet, heb ik ook nog wel staan."
"Goed, dat is dan 10 euro."
- "Heb je er niet nog meer?"
Helaas, slechts 1 code voor 12+1 maanden voor 10 euro. Geen slechte deal.
In Deventer-Colmschate hadden ze nog genoeg liggen gisteren en heb er daar 3 gehaald. De jongen die mij hielp keek er van op dat ze zo goedkoop waren. Heb er overigens net 1 geredeemed op mijn telefoon via de xbox app. Kreeg een melding dat er wat fout gegaan was tijdens het redeemen maar 3 seconden later een mail in mijn inbox dat mijn xbox live verlengt was. Op de X1 even bij abonnementen gekeken en daar stond netjes 21 november 2018. Mijn huidige liep nog tot 20 oktober 2017, dus die 12+1 maand zijn er wel netjes bij gekomen. Nog 2 kaarten te gaan.
Het schijnt dat je maximaal 3 jaar (36 maanden) tegelijk kunt activeren. Of je daar je huidige abonnementsperiode nog bij moet rekenen weet ik niet, maar het activeren van de laatste 12+1 zou dus sowieso problemen kunnen geven. Misschien bewaren tot volgend jaar?MRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Ik werk op donderdag en vrijdag in Hengelo. Had daar in de pauze in het centrum gekeken die in het overdekte winkelcentrum tegen over de AH. Daar hadden ze niet meer. Dat stond ook op de website, maar toch tegen beter weten in gevraagd. Andere optie was idd die bij de Ikea op dat plein, maar dat was op de terugweg naar huis de verkeerde kant op.
In Deventer-Colmschate hadden ze nog genoeg liggen gisteren en heb er daar 3 gehaald. De jongen die mij hielp keek er van op dat ze zo goedkoop waren. Heb er overigens net 1 geredeemed op mijn telefoon via de xbox app. Kreeg een melding dat er wat fout gegaan was tijdens het redeemen maar 3 seconden later een mail in mijn inbox dat mijn xbox live verlengt was. Op de X1 even bij abonnementen gekeken en daar stond netjes 21 november 2018. Mijn huidige liep nog tot 20 oktober 2017, dus die 12+1 maand zijn er wel netjes bij gekomen. Nog 2 kaarten te gaan.
Daar dacht ik ook net aan. Ik laat de 3e mooi in het kastje liggen onder de X1. Komt iid volgend jaar wel weer.MartijnS72 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:16:
[...]
Het schijnt dat je maximaal 3 jaar (36 maanden) tegelijk kunt activeren. Of je daar je huidige abonnementsperiode nog bij moet rekenen weet ik niet, maar het activeren van de laatste 12+1 zou dus sowieso problemen kunnen geven. Misschien bewaren tot volgend jaar?
Overigens zag ik gisteravond ook dat het EA Access Gratis Spelen dagen zijn. Medal of Honor uit de EA Vault gedownload en gespeeld.

Tuurlijk is dat belangrijk, maar als de tv zelf heel kut bestuurt en/of sloom is, dan wil je dat ook weer niet hebben. Zeker voor dat geld niet. Het moet niet een pro-game scherm zijn en enorm kutte TV. Maar ook weer geen Top TV met een kut game ervaring. Gezien het om honderden euro's gaat, mag het van mij nog wel effe verder ontwikkelen. Ik denk dat ik wel iets haal als ik hier verhuis. Voorlopig vind ik 1080p prima en ik verwacht de komende 2 jaar nog geen games die echt alles eruit halen en toch mooi 4k kunnen houden. Sowieso zal ik de meeste games toch op 1080p met 60fps willen spelen en ben ik meer liefhebber van AA dan van hogere resoluties. HDR lijkt me wel top, maar overall vind ik 4k wel overkill. Ik denk dat ze daar toch ook nog wel op terugkomen, want het is gewoon hip en hot. Maar net als met 4k resoluties op smartphones, gaan ze nog wel inzien dat het toch niet heel handig is.DutchOwnage schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:50:
[...]
-4K
-HDR ondersteuning
-input lag in game mode
-algemene beeldkwaliteit
Verwijderd
Heb zelf een 27 inch pc scherm waar ik mijn pc, laptop, xbox en ps4 aan koppel.
Input lag is enorm laag, 4k ondersteuning (gebruik het alleen niet) en HDR.
Kosten? 600 euro. TV gebruiken wij zelf alleen voor netflix en via de laptop yarr films kijken, die is redelijk standaard/ goedkoop. Input lag is wat me tegenhoudt bij gamen via de TV.
Mn nichtjes komen zo logeren dus dan kan ik ze daarmee vermaken
En gratis is altijd top. Moet zeggen games for live wordt wel steeds beter en beter.
Nu nog een keer ori kopen en spelen want hoor zoveel goeds erover
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ori is nu overigens in verband met de E3 met 50% korting te downloaden.. Op dit moment dus voor 10 euro in de aanbieding.v8power67 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:15:
Thnx voor de tip voor zoo tycoon.
Mn nichtjes komen zo logeren dus dan kan ik ze daarmee vermaken
En gratis is altijd top. Moet zeggen games for live wordt wel steeds beter en beter.
Nu nog een keer ori kopen en spelen want hoor zoveel goeds erover
Als je het kunt betalen, gewoon doen. Je leeft maar 1 keer. Je kunt het geld niet mee naar de hemel nemen. Er zijn genoeg cliché's te verzinnen om het te rechtvaardigenMRE-Inc schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:49:
[...]
Denk dat de meesten, inclusief mezelf, moeten wennen aan de veranderingen in de technologie die steeds sneller gaan.
Gewoon doen!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zelfde gedaan vandaag maar GM hier vroeg 50 euro, nuja gaat toch gewoon af op release dag van de totaal prijs dus of het nu 25 of 50 of 100 is boeit niet veel.MRE-Inc schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:58:
Omdat ik toch in het centrum van mijn woonplaats was, meteen even bij de Game Mania naar binnen gelopen en de Xbox One X ge-pre-ordered. Kost je 25€ maar ik was wel pas de 5e. Gemiddeld krijgen ze op een release dag ongeveer 10-15 stuks binnen.
Was 6de op de lijst en tot nu toe zijn pre-orders nog steeds zeker van een exemplaar op release dag, kerel zei dat ze er ongeveer 10 a 12 verwachten.
Aftellen kan beginnen
Mjah, geld is het probleem niet. Er komt deze maand 5k binnen boven op de salarissen van oa vakantie geld die al grotendeels betaald is en belasting teruggave. Mijn vriendin vind het eigenlijk ook wel mooi, dus die had ook zoiets van, als die nieuwe tv beter is, dan doen we dat toch ? Verder hebben wij op een hypotheek na, helemaal geen schulden en staan we niet structureel rood bij de bank of zo.Lekker Ventje schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:50:
[...]
Als je het kunt betalen, gewoon doen. Je leeft maar 1 keer. Je kunt het geld niet mee naar de hemel nemen. Er zijn genoeg cliché's te verzinnen om het te rechtvaardigenIk heb sinds ik in '95 bij moeders de deur uit gegaan ben gemiddeld om de drie jaar een andere tv gekocht en ik slaap er niet minder om. Mijn vorige tv is na twee jaar ingeruild en nu heb ik een 65" 4K Viera staan en door mijn versterker die naar (semi) 4K upscaled heb ik al ruim een half jaar een aardig idee hoe 4K gaming er uit ziet. En dat is écht een verschil, zelfs met Overwatch zag ik het ondanks de cartoony style.
Gewoon doen!
Vanmiddag ook de LG OLED55B6V bekeken bij de mediamarkt. Kreeg je dus ook een LG bluray speler twv 349 bij. Die hoef ik niet, maar ze wilden die niet van de prijs afhalen. Maar in het LG oled topic zag ik al dat er prijzen van 1450 voorbij komen voor deze tv. Dan kan ik mijn huidige 55" ook nog wel doorverkopen binnen de familie, dus het volle pond betaal ik sowieso al niet.
En je hebt gelijk mbt dat je maar 1x leeft. Verder werken wij er allebei ook keihard voor en genieten mag ook. Eigenlijk hoef ik voor mezelf geen excuus te bedenken om de aankoop van een Xbox One X en een nieuwe TV te rechtvaardigen, maar toch blijft er altijd wel iets van: zal ik het doen of niet ? Het blijft toch een flink bedrag.
Vanavond toch nog maar eens een zoektocht doen waar deze tv momenteel het goedkoopste is en dan maar eens bellen maandag.
Heb je haast dan? Je kunt toch prima nog een maand of 2 of zelfs 3 gebruiken om een mooi scherm aan te schaffen met minimale prijs en maximale specs? Gewoon alles vanaf nu in de gaten gaan houden. Kom je volgens mij uit op een veel beter toestel.MRE-Inc schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:58:
[...]
Mjah, geld is het probleem niet. Er komt deze maand 5k binnen boven op de salarissen van oa vakantie geld die al grotendeels betaald is en belasting teruggave. Mijn vriendin vind het eigenlijk ook wel mooi, dus die had ook zoiets van, als die nieuwe tv beter is, dan doen we dat toch ? Verder hebben wij op een hypotheek na, helemaal geen schulden en staan we niet structureel rood bij de bank of zo.
Vanmiddag ook de LG OLED55B6V bekeken bij de mediamarkt. Kreeg je dus ook een LG bluray speler twv 349 bij. Die hoef ik niet, maar ze wilden die niet van de prijs afhalen. Maar in het LG oled topic zag ik al dat er prijzen van 1450 voorbij komen voor deze tv. Dan kan ik mijn huidige 55" ook nog wel doorverkopen binnen de familie, dus het volle pond betaal ik sowieso al niet.
En je hebt gelijk mbt dat je maar 1x leeft. Verder werken wij er allebei ook keihard voor en genieten mag ook. Eigenlijk hoef ik voor mezelf geen excuus te bedenken om de aankoop van een Xbox One X en een nieuwe TV te rechtvaardigen, maar toch blijft er altijd wel iets van: zal ik het doen of niet ? Het blijft toch een flink bedrag.
Vanavond toch nog maar eens een zoektocht doen waar deze tv momenteel het goedkoopste is en dan maar eens bellen maandag.
Voorlopig komt hier geen 4k toestel trouwens. Blijf gewoon op mn 1080p monitor gamen, maar dan ziet het er wel beter uit en dat is me ook prima. Bovendien heb ik dan nog wat langer om rond te neuzen. Heb toch wel het idee dat veel toestellen te vroeg op de markt komen met software die nog niet lekker werkt of die nog niet alles uit de standaarden haalt (als ze uberhaupt al ondersteund worden). Smart tvs zijn wat mij betreft nog in een vroeg stadium waarbij elke fabrikant het wiel opnieuw probeert uit te vinden maar er nooit echt in slaagt. Als ik zo de reviews kijk van een aantal populaire toestellen, dan maakt me dat niet bepaald gerust.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2017 19:47 ]
Haast ? Ja en nee. Nee omdat ik best kan wachten en ik niet zo van de impuls aankopen ben. Maar ik heb deze LG OLED55B6V nou gezien in de Media Markt en het is echt een mooi model. Het is echter een 2016 model die niet meer gemaakt wordt en de voorraden worden ook steeds kleiner. Dan zou je de B7V moeten nemen welke een 2017 model is met bijbehorende prijs. In de vergelijkingsvideo's van oa HDTVTest wordt gezegd dat er weinig verschil zit tussen de 2016 en 2017 panelen op de prijs na.Martinspire schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:44:
[...]
Heb je haast dan? Je kunt toch prima nog een maand of 2 of zelfs 3 gebruiken om een mooi scherm aan te schaffen met minimale prijs en maximale specs? Gewoon alles vanaf nu in de gaten gaan houden. Kom je volgens mij uit op een veel beter toestel.
Voorlopig komt hier geen 4k toestel trouwens. Blijf gewoon op mn 1080p monitor gamen, maar dan ziet het er wel beter uit en dat is me ook prima.
Dus voordat alle voorraden op zijn, wil ik er eigenlijk wel eentje hebben, dus haast ? Ja...
Over een maand is er weer een actie van een ander merk. Dat maakt niet veel uitMRE-Inc schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:51:
[...]
Haast ? Ja en nee. Nee omdat ik best kan wachten en ik niet zo van de impuls aankopen ben. Maar ik heb deze LG OLED55B6V nou gezien in de Media Markt en het is echt een mooi model. Het is echter een 2016 model die niet meer gemaakt wordt en de voorraden worden ook steeds kleiner. Dan zou je de B7V moeten nemen welke een 2017 model is met bijbehorende prijs. In de vergelijkingsvideo's van oa HDTVTest wordt gezegd dat er weinig verschil zit tussen de 2016 en 2017 panelen op de prijs na.
Dus voordat alle voorraden op zijn, wil ik er eigenlijk wel eentje hebben, dus haast ? Ja...
Anyways, nog maar een callout: nog liefhebbers van R6S waar ik mee kan doen?
Ik wil geen ander merk. Heb nu ook LG en het moet er ook een beetje fatsoenlijk uitzien. Verder wil ik geen Sony want Android tv.Martinspire schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:01:
[...]
Over een maand is er weer een actie van een ander merk. Dat maakt niet veel uit
Anyways, nog maar een callout: nog liefhebbers van R6S waar ik mee kan doen?

Pluspunten: muziek is bij tijd en wijlen prachtig, de setting is mooi gedaan en het is lekker laagdrempelig en vooral niet te ingewikkeld gamen. De hele look en feel van de game is ook prima de luxe
Slechte punten: verhaal is veel en veel te onduidelijk (heel veel potentie maar het laat teveel informatie weg of ronduit onduidelijk), vertaling vanuit het Russisch naar het Engels is vaak.... raar, de tekst is echt miniscuul waardoor je vaak dichterbij je TV moet gaan zitten om het te lezen, het wordt nooit echt heel uitdagend en het einde laat teveel voor eigen interpetatie open
Meh; het was gratis. Maar de demo was en lokkertje die verkeerde verwachtingen heeft gezet imo
Mja maar ik denk dat we nu op een punt zitten waarom echt even grote slagen worden gemaakt. Al heb je dan wel weer dat ze eerst van hun oude meuk af willen voor ze de rest gaan pushen. Maar de focus ligt hier vaak op hoe goed een tv is om te gamen, terwijl de tv's vaak als tv-OS heel belabberd zijn.Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:11:
Met tv's kan je altijd wel wachten, elk jaar verzinnen de fabriekanten wel iets nieuws om een nieuwe tv te kopen, volgens jaar is freesync aan de beurt, daarna worden er eindelijk normale soc's in tv's gestopt. Daarna staan de 8k tv's om de hoek en daarna verzinnen ze iets om de hdr standaard te verbeteren met 12 bit kleuren. Jaar daarna komt hdmi 3 uit die alles moet ondersteunen. Ik zou gewoon een tv kopen wanneer je vind dat je aan iets nieuws toe bent.
Ook vind ik ''echte'' 4k TV's nog te duur voor mijn eigen gebruik, dan spreek ik over toestellen met OLED en full HDR, imo is OLED het beste.
Wat ik wel belabberd vind is hoe vaak je een trage Mediatek SoC terug vind in een midrange/dure smart tv, geloof dat de meeste Sony TV's zo een low/midend Mediatek soc hebben, op sommige modellen is het zelfs zichtbaar als je door de menu's of settings gaat, al zit er dit jaar wat beweging in richting iets betere SoC's.
Ik stap wss over wanneer ze 4k echt overal door je keel beginnen te duwen, buiten consoles en Netflix gezien dan.
Voor gewone tv via een digicorder zal dat nog wel ff duren
Met oled 4k en hdr en straks echte qled zijn er grote slagen geslagen. Maar het lijkt er ook dat tv zenders 4k gaan overslaan en in 1x over gaan op 8k als dat beschikbaar is. Daarna zou je zeggen dat een hogere resolutie totaal geen zin meer heeft (als of 8k zin heeft). Dat er in high end tv's geen normale soc's zitten is wel kwalijk en gierig. Gaat nergens over dat je in 2017 niet op een vloeiende manier door de digitale tv gids kan navigeren.Martinspire schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:59:
[...]
Mja maar ik denk dat we nu op een punt zitten waarom echt even grote slagen worden gemaakt. Al heb je dan wel weer dat ze eerst van hun oude meuk af willen voor ze de rest gaan pushen. Maar de focus ligt hier vaak op hoe goed een tv is om te gamen, terwijl de tv's vaak als tv-OS heel belabberd zijn.
Mijn XBX inkoop hangt dan ook voor groot gedeelte af welke voordelen het zal het hebben op een 1080p scherm. En ik ben zeer benieuwd naar de geluidsproductie. Zoveel kracht in zo'n kleine bezuinig (inclusief voeding!) is mijn inziens vragen om moeilijkheden. Dat terwijl de originele Xbox One juist door het grote formaat en de externe voeding fluisterstil is. Ook na 3 jaar gebruik.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Veel zal afhangen van hun vapor chamber koeling en nieuwe centrifugal fan, hopelijk meer quality control erop dan op de fan van de One S want hoeveel berichten ik niet lees over een ratel geluid uit die fan, lijkt wel een lotterij te zijn of je een goed exemplaar hebt.
Nuja ze hebben aan alles gedacht in de One X dus ik verwacht een stille koeler die de boel ook degelijk koelt, als je ziet hoe de console in elkaar is gestoken en hun uitleg erbij moet het wel een goede koeling zijn, je gaat bv niet denken aan dempers op de HDD montage tegen vibraties en dan een luide slechter koeler op je hele system duwen ( hoop ik
Toch ben ik nog niet overtuigd, want ik heb tijdens de intro idd heel veel gehoord over alle speciale technieken, maar niets over het daadwerkelijk (fluister)stil zijn van de nieuwe console. Zie bijvoorbeeld ook het geluidsniveau verschil tussen de PS4 Slim en de PS4 Pro. Waarbij de XBX nog veel krachtiger is dan de Pro. En volgens mij ook kleiner?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook is elke chip anders die van de band rolt, daarmee dat 1 Pro ook luider is dan de andere waarschijnlijk en daarmee dat ze waarschijnlijk ook die Hovis methode hebben gebruikt voor voltage etc in elke One X.
Nuja idd we weten zo goed als niets over die vapor chamber en centrifugal fan dus zal afwachten zijn
Maar als je ziet hoe ze over alles hebben nagedacht zal die koeling ook wel in orde zitten, en anders er maar mee leven
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vapor chamber is leuk, maar is eigenlijk niets anders dan een warmteverdeler.Katmi schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:10:
Zover ik weet heeft een interne console voeding geen fan van zichzelf ( in tegenstelling tot een pc voeding of die externe brick )
Veel zal afhangen van hun vapor chamber koeling en nieuwe centrifugal fan, hopelijk meer quality control erop dan op de fan van de One S want hoeveel berichten ik niet lees over een ratel geluid uit die fan, lijkt wel een lotterij te zijn of je een goed exemplaar hebt.
Nuja ze hebben aan alles gedacht in de One X dus ik verwacht een stille koeler die de boel ook degelijk koelt, als je ziet hoe de console in elkaar is gestoken en hun uitleg erbij moet het wel een goede koeling zijn, je gaat bv niet denken aan dempers op de HDD montage tegen vibraties en dan een luide slechter koeler op je hele system duwen ( hoop ik)
Je kan daarmee de warmte verplaatsen naar een groter oppervlak wat zorgt voor een betere warmteafgifte aan de omgeving, maar verwacht dat ze op de heatsink toch wel een fan plaatsen.
Zeker als ik de nieuwe behuizing zie, de One heeft veel meer circulatie door het gehele systeem.
Ik vrees dat ze design hebben verkozen boven functionaliteit, al dan niet beinvloed door het succes van de PS4 en bijbehorend design.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.