Wow, goede spot! Heb de Expansion Pass meteen gekocht. Totaal voor € 40,- aan DLC voor € 17,49 is een deal die je niet moet laten liggen! Nu kan ik met mijn Hot Wheels crossen in de sneeuw op Xbox en PC.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:42:
[...]
Voor hen die het gemist hebben: FH3 season pass met blizzard mountain en hot wheels is er met 50% korting.
Ik twijfel nog een beetje of het zinvol is mijn Day One edition te upgraden naar een One S tot de One X er is. Helaas was ik te laat voor de aanbieding bij de MM in Duitsland, dat was echt een no brainer maar ja.
Kan helaas nergens HDR demo filmpjes vinden van bv FH3 om te zien hoe dat er nu uitziet.
Oh en nu met de BC toch weer eens Rallisport op de XBO.
Kan helaas nergens HDR demo filmpjes vinden van bv FH3 om te zien hoe dat er nu uitziet.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 13-06-2017 22:36 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Xbox Daily is alweer bezig: https://mixer.com/xbox
Waar heb je beide voor die prijs gevonden?quorumz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:42:
Nog eens even goede data overal aanplakken.. maar volgens mij moet ik keuzes maken in mijn wishlist..
13-10-2017 Middle-Earth Shadow of War (51 euro turkije)
10-26-2017 Assassins Creed Origins gold (66 euro singapore)
Verwijderd
Rallisport Challenge was echt mijn favoriete game by far op de Xbox. Onbegrijpelijk (voor mij) dat daar na deel 2 nooit verder opvolgers van zijn gekomen.. Hopen dat ze dit in die Xbox Game Pass gooien, dan doe ik ook nog een rondje Crimson SkiesPhusebox schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:34:
Ik twijfel nog een beetje of het zinvol is mijn Day One edition te upgraden naar een One S tot de One X er is. Helaas was ik te laat voor de aanbieding bij de MM in Duitsland, dat was echt een no brainer maar ja.
Zit overigens met precies hetzelfde dillema, ook hier een Day One edition staan, wordt nog lastig om de verleiding te weerstaan.
Nou ja, ik ben wel serieus geïnteresseerd, maar dan vooral omdat ik benieuwd ben of Microsoft de borstklopperij ook waar kan maken. En dan moeten de verschillen wel groter zijn dan ze nu meestal zijn tussen de PS4 en XBO want die vind ik nu niet interessant en zou dan niet anders zijn alleen omdat de kaarten andersom liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:42:
[...]
Vinden we dan plotseling wel interessant als een Xbox er beter uit komt dan een PS?
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Sarcasm, is dan ook, the lowest form of wit. (en dat terwijl scheetjes laten ook als humor wordt gezien.)Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:15:
[...]
Volgens mij ontgaat jou de sarcasme in zijn post
Veel plezier er mee! Fijn dat je blij bent met de deal. Wellicht tot op de oranje loopings!Yonix schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:20:
[...]
Wow, goede spot! Heb de Expansion Pass meteen gekocht. Totaal aan € 40,- aan DLC voor € 17,49 is een deal die je niet moet laten liggen! Nu kan ik met mijn Hot Wheels crossen in de sneeuw op Xbox en PC.![]()
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 23:02 ]
Ori is momenteel 50% off zie ik netSagat schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:50:
[...]
- ori 1 en dan mogelijk ook 2 indien het bevalt, ik er ver mee kom en de game beschikbaar is
Vind het wel zonde om een 4k apparaat te kopen en dan op een 1080p scherm te draaien. Framerate verschillen komen er niet, maakt het dan wat uit als je net iets meer 'groen' op een blaadje kan zien op een full hd scherm.McBoom schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:06:
[...]
Ik ben meer geïnteresseerd in het verschil tussen de 'gewone' One en de X en dan met name ook op een 1080p scherm. De PS boeit mij echt helemaal niets.
Die kan je in de stores van die landen vinden (resp. Turkije en Singapore). Je kan ze digitaal in die landen kopen als je even wat tijd spendeert met een laptop en een VPNJoosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:39:
[...]
Waar heb je beide voor die prijs gevonden?Origins gold is zelfs met die 20% korting nog duurder via Ubi zelf.
Dat weet je dus nu nog niet wat het verschil zal zijn, daarom ben ik er ook benieuwd naarSilversin schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:05:
[...]
Vind het wel zonde om een 4k apparaat te kopen en dan op een 1080p scherm te draaien. Framerate verschillen komen er niet, maakt het dan wat uit als je net iets meer 'groen' op een blaadje kan zien op een full hd scherm.
Ik heb een Day One van de One staan, maar ik denk dat ik toch wacht tot de eerste prijsverlaging van de X.
The ramblings of an idiot
Het gaat niet over wat meer groen of rood, als je game supersampling heeft ziet het er gewoon heel scherp uit op 1080p, echt zonde is het imo niet want de base PS4 of Xbox One S zitten in dikke games vaak rond de 900p of op dynamic resolution ( de One S al iets vaker dan de PS4 )Silversin schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:05:
[...]
Vind het wel zonde om een 4k apparaat te kopen en dan op een 1080p scherm te draaien. Framerate verschillen komen er niet, maakt het dan wat uit als je net iets meer 'groen' op een blaadje kan zien op een full hd scherm.
En als ik mag kiezen tussen soms 900p/1080p depending van de actie op het scherm of met zekerheid supersampling hebben als de game in 4k draait dan neem ik supersampling.
Ook zal de One X hogere vormen hebben van AA/AF en dergelijke als dat je boeit, maar supersampling is het zeker wel waard op een 1080p scherm, maar of dat een upgrade waard is of voor nieuwe kopers op 1080 een One X ipv een One S hangt van eigen keuze en budget af.
Zojuist kwam in Xbox Daily de video voorbij met Major Nelson en iemand van Xbox hardware die de Xbox One X in elkaar zet en er een mooi verhaal bij vertelt. Hele gave video en Major kijkt echt als een kind in een snoepwinkel haha. Op iets van 2 uur nogwat zit ie. YouTube: Xbox Daily: Live @ E3
Stream is nu nog bezig, maar ergens aan het eind denk ik dus.
Was idd wel nice om te zien hoe alles netjes in elkaar past en heel hun denken achter waarom ze een vapor chamber nemen en die anti vibration feet op de HDD mount etc
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Via de xbox marktplace in Turkije en Singapore...Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:39:
[...]
Waar heb je beide voor die prijs gevonden?Origins gold is zelfs met die 20% korting nog duurder via Ubi zelf.
Verwijderd
Bol.com €233 + 3 maanden online + extra controller + FH3Phusebox schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:34:
Bij 2:37:40Martinspire schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 00:26:
Zojuist kwam in Xbox Daily de video voorbij met Major Nelson en iemand van Xbox hardware die de Xbox One X in elkaar zet en er een mooi verhaal bij vertelt. Hele gave video en Major kijkt echt als een kind in een snoepwinkel haha. Op iets van 2 uur nogwat zit ie. YouTube: Xbox Daily: Live @ E3
Opvallend dat het moederbord er ondersteboven in zit
Tja, wat is ondersteboven als de onderkant als boven is ontworpen?McBoom schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:33:
[...]
Bij 2:37:40![]()
Ik vermoed dat het qua functioneren niet uit maakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 14-06-2017 07:39 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ten opzichte als de console bij je thuis in/op/onder je kast staatBullet NL schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:39:
[...]
Tja, wat is ondersteboven als de onderkant als boven is ontworpen?
Vallen de bitjes er zo niet uit?Ik vermoed dat het qua functioneren niet uit maakt.
Heb inmiddels heel wat hands-ons gezien en ik vind de Xbox One X echt mooi! Juist omdat het zo weinig tierelantijntjes heeft en gewoon "is" met enkel dat wat nodig is voor de functionaliteit. Ik kan dat zeer waarderen in combinatie met de matte kleur van de bovenkant die lijkt nét geen zwart te zijn maar antraciet ofzo. Voor mij zou dit echt iets zien om te showen boven op m'n tv meubel ipv erin zoals m'n xbox one nu. Maar als ik andere reacties lees dan lijk ik de enige te zijn?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Thanks, gezien ik de one nog niet heb sla ik nog niet toe. Mogelijk over paar maanden nog betere aanbieding (voordeel van mijn backlog, genoeg andere zut om te spelen
10 second ninja DONE
Alleen bij heel hard schudden. Omdat de Xbox One X zoveel sneller is dan de concurrentie heb ik besloten om hem maar op krachtstroom aan te sluiten. Zodat ik zeker weet dat hij alles van tafel blaast.
Ik hoop trouwens wel dat ze er een paar stikkers bij leveren.... zodat je bezoekers, die met hun eigen console zoveel kracht niet gewend zijn, kan waarschuwen.
Iets als..... Let op: Deze machine geeft een "echte" 4k beleving!
Of.......
Let op: Xbox One X ervaringen kunnen een teleurstelling veroorzaken om uw eigen console.
Het is toch wat, was het allemaal maar zo simpel. Als fabrikant moet je natuurlijk overal rekening mee houden.
Het is maar goed dat er zo weinig eigen IP van Microsoft is. Het gaat natuurlijk niet om de prestaties, of de complete gamingervaring..... je moet exclusieve IP hebben.... het liefst deel 236 van de zelfde game die alleen en exclusief op jou console is te spelen. Daar worden mensen blij van.
Dan gaan de bits en bytes en de terraflops en de stroom sneller; immers werkt zwaartekracht dan meeMcBoom schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:33:
[...]
Bij 2:37:40![]()

En natuurlijk die 500 remasters niet vergetenBullet NL schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:28:
[...]
Alleen bij heel hard schudden. Omdat de Xbox One X zoveel sneller is dan de concurrentie heb ik besloten om hem maar op krachtstroom aan te sluiten. Zodat ik zeker weet dat hij alles van tafel blaast.
Ik hoop trouwens wel dat ze er een paar stikkers bij leveren.... zodat je bezoekers, die met hun eigen console zoveel kracht niet gewend zijn, kan waarschuwen.
Of.......
Let op: Xbox One X ervaringen kunnen een teleurstelling veroorzaken om uw eigen console.
Het is toch wat, was het allemaal maar zo simpel. Als fabrikant moet je natuurlijk overal rekening mee houden.
Het is maar goed dat er zo weinig eigen IP van Microsoft is. Het gaat natuurlijk niet om de prestaties, of de complete gamingervaring..... je moet exclusieve IP hebben.... het liefst deel 236 van de zelfde game die alleen en exclusief op jou console is te spelen. Daar worden mensen blij van.
I know, maar extra controller heb ik niet nodig en FH3 heb ik al. Dus 186 euro bij de MM in Duitsland was een mooiere deal voor mij.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 06:12:
[...]
Bol.com €233 + 3 maanden online + extra controller + FH3
Ach ja denk dat ik maar gewoon moet wachten tot november voordat ik in HDR kan genieten...
Er komen regelmatig wel deals voorbij met de One S. Zou me verbazen dat het lang zal gaan duren voordat je hem weer ergens onder de 200 ziet.Phusebox schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:42:
[...]
I know, maar extra controller heb ik niet nodig en FH3 heb ik al. Dus 186 euro bij de MM in Duitsland was een mooiere deal voor mij.
Ach ja denk dat ik maar gewoon moet wachten tot november voordat ik in HDR kan geniet...
Mja, maar goed het zijn nu al nog maar 5 maanden tot de One X... En dit is voor mij al op het randje van wel of niet nog kopen.Louw Post schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:47:
[...]
Er komen regelmatig wel deals voorbij met de One S. Zou me verbazen dat het lang zal gaan duren voordat je hem weer ergens onder de 200 ziet.
Dat het niet om de prestaties ging, schreef ik gisteren alBullet NL schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:28:
[...]
Of.......
Trouwens, die FH3 pas met hotwheels ziet er wel geinig uit....Moet ik alleen ook nog FH3 kopen a 35 euro + 18 euro voor de pas.... in NL. Dat kan vast wel goedkoper.MRE-Inc schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:04:
[...]
Maar goed lieve Xbox vriendjes....we kunnen nu wel allemaal helemaal hyped zijn over de Xbox One X, maar het draait natuurlijk al jaaaaaren (sinds 2013) niet om de kracht van de consoles. Het draait alleen maar om de vele Exclusives toch ? #sarcasme
Door die X1X begint het toch wel te kriebelen om de tv van 4 jaar oud ook te vervangen voor een LG OLED55B6V die momenteel voor 1779 te koop staat bij de lokale Media Markt. Gaat weer flink wat geld kosten die release van de X1X.
XBL: MRE Inc
https://www.trueachieveme...ox-live-gold-subscription
Alleen jammer dat een 3 month subscription 17+ euro kost...
Hier gewoon net geen 100 euro voor neergedokt vorig jaar
Geweldig spel om te spelenMRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:16:
[...]
Trouwens, die FH3 pas met hotwheels ziet er wel geinig uit....Moet ik alleen ook nog FH3 kopen a 35 euro + 18 euro voor de pas.... in NL. Dat kan vast wel goedkoper.
Gamertag: timmie271
Inderdaad leuk spel! Veel meer gespeeld dan Forza6 persoonlijk . Vond overigens FH2 op de een of andere manier wel veel leuker.timmie271 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:36:
https://www.trueachieveme...ox-live-gold-subscription
[...]
Geweldig spel om te spelen
Wil ik ook....MRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:16:
[...]
Dat het niet om de prestaties ging, schreef ik gisteren al
[...]
Trouwens, die FH3 pas met hotwheels ziet er wel geinig uit....Moet ik alleen ook nog FH3 kopen a 35 euro + 18 euro voor de pas.... in NL. Dat kan vast wel goedkoper.
Door die X1X begint het toch wel te kriebelen om de tv van 4 jaar oud ook te vervangen voor een LG OLED55B6V die momenteel voor 1779 te koop staat bij de lokale Media Markt. Gaat weer flink wat geld kosten die release van de X1X.
Xbox Live: Miesjh NL
Die LG OLED55B6V ? Zou je nog extra korting krijgen als je er 2 koopt ? Moet je hem wel met je Passat opkomen halen en er dan geen diesel ingooien
- quorumz
- Niet online

veels te klein....MRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:04:
[...]
Die LG OLED55B6V ? Zou je nog extra korting krijgen als je er 2 koopt ? Moet je hem wel met je Passat opkomen halen en er dan geen diesel ingooien
Koop hem bij audiovision of Foka voor 1600 inclusief verzending en 5 of 6 jaar garantieMRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:04:
[...]
Ik weet niet hoe ver of dichtbij jij voor je tv en xbox zit, maar ik zit er op max 1.5 meter vanaf. Zal wel eens een foto posten van mijn xbox setup.
Zie hem gewoon voor 1999 staan bij Foka... Moet je zeker even bellen ?Smeldor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:38:
[...]
Koop hem bij audiovision of Foka voor 1600 inclusief verzending en 5 of 6 jaar garantie
Ja klopt normaal krijg je dan de prijs van 1650 inclusief verzenden en 5 jaar garantie. Even doorverwijzen naar dit forum!MRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:57:
[...]
Ik weet niet hoe ver of dichtbij jij voor je tv en xbox zit, maar ik zit er op max 1.5 meter vanaf. Zal wel eens een foto posten van mijn xbox setup.
[...]
Zie hem gewoon voor 1999 staan bij Foka... Moet je zeker even bellen ?
Audiovision was 1600 euro inclusief verzenden en 6 jaar garantie.
[ Voor 6% gewijzigd door Smeldor op 14-06-2017 13:00 ]
Ben altijd een voorstander geweest van Native > all. Zeker als er niks veranderd aan framerate zie ik de meerwaarde niet om (opnieuw) 500 euro neer te leggen voor een 1080p scherm.Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:34:
[...]
Ook zal de One X hogere vormen hebben van AA/AF en dergelijke als dat je boeit, maar supersampling is het zeker wel waard op een 1080p scherm, maar of dat een upgrade waard is of voor nieuwe kopers op 1080 een One X ipv een One S hangt van eigen keuze en budget af.
- quorumz
- Niet online

Afgelopen maanden vanwege mijn Hernia vanaf de bank op zo'n 3-3.5 meter maar morgen komt mijn nieuwe fauteuil en dan zit ik ook op zon 1.5 meter. Ik kijk natuurlijk er ook (4k) films op met atmos geluid erbij dus dan zit ik op de bankMRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:57:
[...]
[...]
Zie hem gewoon voor 1999 staan bij Foka... Moet je zeker even bellen ?
Valt wel mee. Wij hebben destijds onze 55" plasma in doos achterin een 3-deurs Golf 3 naar huis gebracht. De achterklep kon net niet dicht. En dat was wel jammer in januari...

Er zijn games, Ark, bijvoorbeeld, die op de One X 60 FPS worden, i.p.v. de 30 FPS van de andere consoles.Silversin schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Ben altijd een voorstander geweest van Native > all. Zeker als er niks veranderd aan framerate zie ik de meerwaarde niet om (opnieuw) 500 euro neer te leggen voor een 1080p scherm.
Ik wil jullie deze video niet onthouden. Wat mij betreft is dit een heel eerlijke Phil Spencer die een duidelijke visie heeft waarom de Xbox One X er nu is. Tuurlijk zijn bepaalde antwoorden politiek correct maar de keuzes die Phil maakt t.o.v. Don Mattrick, en dan met name met de introductie van de Xbox One, komt ons gamers echt ten goede.
Prima interview, om er maar wat uit te pikken.... MS kijkt extreem naar hoeveel mensen online gamen, daar verdienen ze hun geld mee. Aantal games per console is belangrijker dan een verdubbeling van consoles terwijl je game per console achterblijft.Remmetje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:10:
[video]
Ik wil jullie deze video niet onthouden. Wat mij betreft is dit een heel eerlijke Phil Spencer die een duidelijke visie heeft waarom de Xbox One X er nu is. Tuurlijk zijn bepaalde antwoorden politiek correct maar de keuzes die Phil maakt t.o.v. Don Mattrick, en dan met name met de introductie van de Xbox One, komt ons gamers echt ten goede.
Het hebben van een console is dus ondergeschikt aan het aantal games dat je weet te verkopen.
Wat niet wil zeggen dat ze niet graag de meeste consoles zouden willen verkopen, maar ze kijken heel realistisch.... zeg nou zelf, je console verkopen kan 1:2 t.o.v. je grootste concurrent zijn, maar als blijk dat je software verkoop 5:2 is maakt je dit uiteindelijk aan de software kant weer goed.
Kortom, steeds aanhalen dat een platform het grootste is 1 ding. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het totaal plaatje, incl. verkochte software.
Daarnaast geeft Phill ook onomstreden aan dat ze nu nog meer op eigen IP gaan inzetten. Mensen die nu al roepen dat de Xbox het gaat verliezen kunnen het wel eens fout gaan hebben.
Mircosoft is een softwareboer met diepe zakken, wat zeg ik, hele diepe zakken. Ze hebben de beste hardware, nu zullen ze vol inzetten op IP.
Eigenlijk zit het wel goed in elkaar, iedereen weet nu dat de Xbox de sterkte console is, onafhankelijke ontwikkelaars zouden het fout doen om voor de Xbox niet optimaal te ontwikkelen (doen ze dit niet, dan ligt het in elk geval niet aan de hardware). Vaan uit MS kunnen ze dus altijd naar de onafhankelijke software ontwikkelaars wijzen. Wanneer ze dan vanaf nu ook nog ingaan zetten op eigen IP, dan komt het echt wel goed.
En vergeet niet, 30 miljoen consoles verkocht, dat is meer dan de Xbox 360...... Ze doen het ook op netto verkopen prima.
Nee, het is echt niet zo negatief zoals sommigen ons hier op dit forum willen doen laten geloven......

http://www.game-outlet.nl...7&utm_source=tweakers.net Hier is hij te pre-orderen trouwens.
Ik denk dat ik zelf gewoon wacht tot de releasedag en dag naar Mediamarkt ga s'ochtends, ik kan me haast niet voorstellen dat hij overal uitverkocht is.
Ik denk dat ik zelf gewoon wacht tot de releasedag en dag naar Mediamarkt ga s'ochtends, ik kan me haast niet voorstellen dat hij overal uitverkocht is.
[ Voor 32% gewijzigd door Pubbert op 14-06-2017 15:39 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Genoeg reden om de X aan te schaffen wat mij betreft!Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:37:
Even een lijst met games die op de Xbox One X in 4K worden uitgebracht;
<knip>
The Witcher 3: Wild Hunt
</knip>
Het avatarsysteem krijgt in de herfst een flinke update: https://www.google.nl/amp...-designs-coming-fall/amp/
Ik moet zeggen dat ik de avatars sinds de komst van de One een ondergeschoven kindje geworden vindt. Op de 360 zag je 'm nog wel eens voorbij komen of echt in een game (Scene It, sommige Kinect games) en dan vond ik het ook echt leuk om 'm af en toe van een andere outfit te voorzien (sue meYonix schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:45:
Het avatarsysteem krijgt in de herfst een flinke update: https://www.google.nl/amp...-designs-coming-fall/amp/
Sowieso vind ik het jammer dat je op de One niet meer zulke partygames hebt (of de ervaring) zoals op de 360. Mijn vriendin en ik mochten graag Lips spelen (geen draadloze microfoons meer) of Scene It! (geen buzzers meer). Ik heb m'n 360 nog wel staan, maar je wil die ook wel eens kunnen wegzetten.
Ook voor de xbox one geldig toch? Xbox live is Xbox live, ongeacht de console omdat je met een backward compatible game op de Xbox One ook gewoon online kunt. Heb zelf Battlefield Bad Company 2 laatst nog online gespeeld op de Xbox One.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:43
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nou, het is wel overduidelijk wie dit jaar de E3 gewonnen heeft !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Eerlijk, ik zie liever meer details in een game (FSAA, drawdistance, shadowquality, etc) dan dat het zo nodig op 4k moet draaien en daar behoorlijk wat moeten terugschroeven.Silversin schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Ben altijd een voorstander geweest van Native > all. Zeker als er niks veranderd aan framerate zie ik de meerwaarde niet om (opnieuw) 500 euro neer te leggen voor een 1080p scherm.
Als er 1 game is bizar verschil in fps heeft tussen bv stad, combat of gewoon rondrennen, is het die game wel. Die weet ik nu al 100% zeker, die gaat geen 4k worden.
YouTube: BLACK DESERT Trailer (E3 2017) Xbox One X
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
YupMRE-Inc schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:07:
[...]
Ook voor de xbox one geldig toch? Xbox live is Xbox live, ongeacht de console omdat je met een backward compatible game op de Xbox One ook gewoon online kunt. Heb zelf Battlefield Bad Company 2 laatst nog online gespeeld op de Xbox One.

Maar die mixerpot heb ik nog steeds niet gekregenjustifire schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:13:
[afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 14-06-2017 17:17 ]
Ik denk dat die dag eerder een conference houden wel heeft geholpen. Al blijft het opvallend hoe laag EA scoort. Staat daar overigens niet bij, maar zo her en der nog wel zitten kijken en dat valt wel wat tegen.justifire schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:13:
[afbeelding]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Lijst van de bevestigde Exclusives voor het Xbox platform :
Air Missions: HIND (6/14/17)
Cuphead (9/29/17)
Forza Motorsport 7 (10/3/17)
Crackdown 3 (11/7/17)
Super Lucky's Tale (11/7/17)
The Adventure Pals (2017)
Anamorphine (2017)
The Artful Escape of Francis Vendetti (2017)
Ashen (2017)
Beacon (2017)
Beat the Game (2017)
Book of Demons (2017)
Crash Force (2017)
Deadbeat Heroes (2017)
Full Metal Furies (2017)
Glitchrunners (2017)
Graveyard Keeper (2017)
The Last Night (2017)
Monster Buster: Agency (2017)
Ooblets (2017)
Outward - The Adventurer Life Sim (2017)
Phantasmal: City of Darkness (2017)
Reservoir Dogs: Bloody Days (2017)
Sombrero (2017)
Swordy (2017)
Sea of Thieves (Q1 2018)
State of Decay 2 (2018)
Aftercharge (2018)
The Darwin Project (2018)
Deep Rock Galactic (2018)
Starpoint Gemini: Warlords (2018)
Astroneer (Early Access)
The Culling (Early Access)
Gigantic (Early Access)
Pit People (Early Access)
AE Lucky Fishing (TBA)
Calibre 10 Racing Series (TBA)
Chuck's Challenge 3D (TBA)
Elementales (TBA)
ENKI (TBA)
Gemini - A Tale of Two Stars (TBA)
Happy Dou Dizhu (TBA)
Happy Mahjong (TBA)
I'm MT 2 (TBA)
Ori and the Will of the Wisps (TBA)
The Toilet Chronicles (TBA)
Volgens mij heeft MS wel naar de kritiek geluisterd
Cuphead (9/29/17)
Crackdown 3 (11/7/17)
Anamorphine (2017)
Ashen (2017)
Beacon (2017)
Beat the Game (2017)
Book of Demons (2017)
Crash Force (2017)
Deadbeat Heroes (2017)
Full Metal Furies (2017)
Glitchrunners (2017)
Graveyard Keeper (2017)
The Last Night (2017)
Ooblets (2017)
Sombrero (2017)
Swordy (2017)
Sea of Thieves (Q1 2018)
State of Decay 2 (2018)
Aftercharge (2018)
Astroneer (Early Access)
Gigantic (Early Access)
AE Lucky Fishing (TBA)
Elementales (TBA)
ENKI (TBA)
Happy Dou Dizhu (TBA)
Happy Mahjong (TBA)
I'm MT 2 (TBA)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vaag.
Kreeg maandag een hele berg zinloze schijfvervuiling binnen.
Rare replay, no time to explain, final station en een stuk of 6 DLC

Heb de E3 bekeken via Mixer op de Xbox One, had me ook even subscribed voor de zekerheid.
Heb je wel op kanaal /XBOX gekeken ? Aangezien IGN er meteen naast stond in de lijst met vrijwel exact dezelfde afbeelding van de E3....
Yup: mixer.com/xbox of wat het ook was. Ben ook level 29 oid op het Mixer kanaal.justifire schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:29:
[...]
Vaag.
Kreeg maandag een hele berg zinloze schijfvervuiling binnen.
Rare replay, no time to explain, final station en een stuk of 6 DLC![]()
Heb de E3 bekeken via Mixer op de Xbox One, had me ook even subscribed voor de zekerheid.
Heb je wel op kanaal /XBOX gekeken ? Aangezien IGN er meteen naast stond in de lijst met vrijwel exact dezelfde afbeelding van de E3....
Ik ga vanavond om 21 uur nog maar een keer kijken en/of morgen om 19 uur. En anders contact opnemen met het support team; ze dekken zich in voor een week speling
Ben met name geinterreseerd in Final Station, de rest is meh
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 14-06-2017 17:32 ]
Heb je ook je microsoft account aan je mixer account gelinkt?Notna schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:31:
[...]
Yup: mixer.com/xbox of wat het ook was. Ben ook level 29 oid op het Mixer kanaal.
Ik ga vanavond om 21 uur nog maar een keer kijken en/of morgen om 19 uur. En anders contact opnemen met het support team; ze dekken zich in voor een week speling
https://support.xbox.com/...ount-to-microsoft-account
Is je Microsoft/Live-account gekoppeld aan je mixer-account?Notna schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:31:
[...]
Yup: mixer.com/xbox of wat het ook was. Ben ook level 29 oid op het Mixer kanaal.
Of heb je al eerder zelf met beam/mixer gebroadcast? In dat geval is mogelijk een nieuw account gemaakt en gekoppeld.
[ Voor 6% gewijzigd door MartijnS72 op 14-06-2017 18:13 ]
- quorumz
- Niet online

heb ik ook maar final station heb ik nog steeds niet binnenMartijnS72 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:12:
[...]
Is je Microsoft/Live-account gekoppeld aan je mixer-account? Of heb je al eerder zelf met beam/mixer gebroadcast?
Finraziel schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:09:
[...]
Heb je ook je microsoft account aan je mixer account gelinkt?
https://support.xbox.com/...ount-to-microsoft-account
Yup, netjes gekoppeld en wel. Ik zal het wel weer unlinken en opnieuw linken en vanavond de stream aanzetten. Kijken of dat werktMartijnS72 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:12:
[...]
Is je Microsoft/Live-account gekoppeld aan je mixer-account?
Of heb je al eerder zelf met beam/mixer gebroadcast? In dat geval is mogelijk een nieuw account gemaakt en gekoppeld.
Ik heb niks gekoppeld, gewoon ingelogd met mijn xbox account en heb ook de mixpot gekregen.Notna schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:40:
[...]
[...]
Yup, netjes gekoppeld en wel. Ik zal het wel weer unlinken en opnieuw linken en vanavond de stream aanzetten. Kijken of dat werkt
https://card.exophase.com/1/1116015.png
- quorumz
- Niet online

Om het eens over iets anders te hebben.. is het eigenlijk mogelijk om via een usb stick de save games van je xbox 360 weer te uploaden naar je x1? had lego pirates backwards gekocht.. maar daar zou ik een save game van moeten hebben (en was eigenlijk niet van plan die oude meuk verder aan te sluiten)
Toen syncte ik nix via de cloud..
[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 14-06-2017 18:46 ]
Afaik zal je yoch even je oude 360 moeten aansluiten en al je savegames naar de cloud moeten uppen (handmatig)quorumz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:46:
Om het eens over iets anders te hebben.. is het eigenlijk mogelijk om via een usb stick de save games van je xbox 360 weer te uploaden naar je x1? had lego pirates backwards gekocht.. maar daar zou ik een save game van moeten hebben (en was eigenlijk niet van plan die oude meuk verder aan te sluiten)
Kost je 10 minuten afhankelijk van hoeveel games je hebt maar dan ben je wel klaar vervolgens
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Van de makers van Slain : Back from Hell

Ook tijdens FM7 op 60fps en 4K blijft er nog 30% capaciteit over.bij de XBOX. Best indrukwekkend.
https://www.destructoid.c...-at-4k-60fps-441794.phtml
https://www.destructoid.c...-at-4k-60fps-441794.phtml
[ Voor 190% gewijzigd door Lekker Ventje op 14-06-2017 22:35 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Joystick confirmed, haal de SHUMP's en Flight Simulators maar uit de kast !
https://www.instagram.com/p/BVScX8DFN95/
https://www.instagram.com/p/BVScX8DFN95/
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 14-06-2017 23:40 ]
Had 'm ook al in de centraal aanbiedingen topic geplaatst, maar misschien ook handiger als ik het hier even plaats.
Xbox Live Gold 12 maanden + 1 extra voor €24,98 @ Intertoys
http://www.intertoys.nl/g...aanden-plus-1-maand-extra
Online helaas niet meer beschikbaar, maar volgens de winkelvoorraad op de website nog bij diverse winkels verkrijgbaar.
Online helaas niet meer beschikbaar, maar volgens de winkelvoorraad op de website nog bij diverse winkels verkrijgbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Kyojuro op 15-06-2017 09:38 ]
Je link werkt niet meer. Gisteren in mijn eigen woonplaats gekeken, uitverkocht....Vanmiddag maar in de pauze op mijn werk adres kijken. Eind oktober loopt het af.....MarcusFenix schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 05:22:
Had 'm ook al in de centraal aanbiedingen topic geplaatst, maar misschien ook handiger als ik het hier even plaats.
Gister 2 en half uur naar de Xbox daily 'gekeken'. Ben benieuwd of ik Rare replay krijg. Nog niks gezien iig.
Quantum Break uitgespeeld. Nu nog even 2 makkelijke achievements en 4 andere keuzes en dan is hij op 100%. Gelijk op Hard gespeeld. Echter is Hard niet echt Hard in deze game. Alleen de eindbaas was wat lastiger maar ook niet moeilijk. Wel een leuke game. (Voor 10tje gekocht bij game mania tijd geleden)
Vandaag of morgen beginnen met The Surge. Ben heel erg benieuwd!
Quantum Break uitgespeeld. Nu nog even 2 makkelijke achievements en 4 andere keuzes en dan is hij op 100%. Gelijk op Hard gespeeld. Echter is Hard niet echt Hard in deze game. Alleen de eindbaas was wat lastiger maar ook niet moeilijk. Wel een leuke game. (Voor 10tje gekocht bij game mania tijd geleden)
Vandaag of morgen beginnen met The Surge. Ben heel erg benieuwd!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Zag die game eerder, wat een ongelofelijk vette style van graphics.justifire schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:04:
Van de makers van Slain : Back from Hell![]()
[video]
Wat mij trouwens ook opviel bij 1 van die E3 games, leek beetje op style bladerunner, zeer pixelated, ook zo'n mooie indrukwekkende style.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb het aangepast! Gelukkig hadden ze er nog eentje in de buurt van mijn woonplaats.MRE-Inc schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:33:
[...]
Je link werkt niet meer. Gisteren in mijn eigen woonplaats gekeken, uitverkocht....Vanmiddag maar in de pauze op mijn werk adres kijken. Eind oktober loopt het af.....
Ik heb nog geen uur gekeken naar de Xbox streams en dacht ook nog niks hebben gehad, maar ik keek gister even op mijn Xbox in mijn "Klaar voor installatie" lijstje en daar stonden ze alle 3 tussen (weet niet waar ik de dlc kan zien). Had op Mixer ingelogd met mijn Microsoft account.JSchut schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:13:
Gister 2 en half uur naar de Xbox daily 'gekeken'. Ben benieuwd of ik Rare replay krijg. Nog niks gezien iig.
...
Hier ook met mijn MS account. Zal vanavond eens op mijn box kijkenLouw Post schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Ik heb nog geen uur gekeken naar de Xbox streams en dacht ook nog niks hebben gehad, maar ik keek gister even op mijn Xbox in mijn "Klaar voor installatie" lijstje en daar stonden ze alle 3 tussen (weet niet waar ik de dlc kan zien). Had op Mixer ingelogd met mijn Microsoft account.
Ik moet de X One X er hier nog even doorheen krijgen
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Na een paar maanden wachten is mijn Google Alert toch gaan rinkelen.. ben al zo lang wachtende op een waardige opvolger van Desctruction Derby wat ik op de PSX speelde. Lijkt er toch te gaan komen
https://bigbossbattle.com...-of-new-gameplay-trailer/
https://bigbossbattle.com...-of-new-gameplay-trailer/
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Vond de Flatout serie wel een goede vervanger van Destruction Derby om eerlijk te zijn. Heb je ook arena's en fraai weergegeven schade. Is pasgeleden nog nieuwe deel van verschenen, wat ik overigens niet gespeeld heb.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Fyi; ik heb maandag en woensdag gekeken en tot op heden nog niets ontvangen. Ongeduldig als ik ben heb ik net een chat met MS support gehad, welke aangaven dat het in waves unlocked wordt en dat sommige het dus eerder krijgen dan anderen.JSchut schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Hier ook met mijn MS account. Zal vanavond eens op mijn box kijken
Ik moet de X One X er hier nog even doorheen krijgenWaarom moet je nou alweer een nieuwe Xbox? (Heb deze pas een half jaar ofzo haha)
Ze gaven tevens aan dat als je volgende week maandag nog niets hebt ontvangen, je met support contact kan opnemen om dat te verhelpen (heb er een screenshot van als je het nodig hebt)
Inderdaad gewoon met je XBOX / Microsoft account inloggen op Mixer, dan hoef je niet eens wat te koppelen of moeilijk gedoe en weet je zeker dat je de mixpot extraatjes krijgt.Louw Post schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Ik heb nog geen uur gekeken naar de Xbox streams en dacht ook nog niks hebben gehad, maar ik keek gister even op mijn Xbox in mijn "Klaar voor installatie" lijstje en daar stonden ze alle 3 tussen (weet niet waar ik de dlc kan zien). Had op Mixer ingelogd met mijn Microsoft account.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Kan je deze gewoon verzilveren en dat het erbij geteld wordt? Mijne is in februari verlengd namelijk.MarcusFenix schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:39:
[...]
Ik heb het aangepast! Gelukkig hadden ze er nog eentje in de buurt van mijn woonplaats.
Zitten weinig games tussen die ik ken of me bekend voor komen. Een idee of hier nog pareltjes tussen zitten?justifire schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:25:
Lijst van de bevestigde Exclusives voor het Xbox platform :
Cuphead (9/29/17)
Crackdown 3 (11/7/17)
Anamorphine (2017)
Ashen (2017)
Beacon (2017)
Beat the Game (2017)
Book of Demons (2017)
Crash Force (2017)
Deadbeat Heroes (2017)
Full Metal Furies (2017)
Glitchrunners (2017)
Graveyard Keeper (2017)
The Last Night (2017)
Ooblets (2017)
Sombrero (2017)
Swordy (2017)
Sea of Thieves (Q1 2018)
State of Decay 2 (2018)
Aftercharge (2018)
Astroneer (Early Access)
Gigantic (Early Access)
AE Lucky Fishing (TBA)
Elementales (TBA)
ENKI (TBA)
Happy Dou Dizhu (TBA)
Happy Mahjong (TBA)
I'm MT 2 (TBA)
Edit: Had de tijd ze even allemaal bij langs te gaan en ben tot dit lijstje gekomen van eventuele interessante games voor mij (alleen of om samen te spelen met een ander):
Forza Motorsport 7
Super Lucky's Tale
Outward - The Adventurer Life Sim
Sea of Thieves
State of Decay 2
[ Voor 8% gewijzigd door Louw Post op 15-06-2017 11:06 ]
Ja; het stacked (met een maximum van 3 jaar geloof ik)Boinkie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:02:
[...]
Kan je deze gewoon verzilveren en dat het erbij geteld wordt? Mijne is in februari verlengd namelijk.
een kleine vraag van een nieuwkomer op Xbox One S gebied.
Ik wil de Xbox ook graag gaan gebruiken als mediaplayer icm een Synology NAS.
Ben zelf al aan het zoeken geweest maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb inmiddels Plex, Emby en VLC (via DLNA) geprobeerd. het probleem is de ondertitels. Met Plex is mijn NAS niet sterk genoeg (DS116). Voor Emby moet je een flink bedrag betalen om te kunnen kijken en VLC heeft een niet echt duidelijk overzicht om je media te zoeken (dochter vrouwlief)
Hebben jullie nog tips of ideeën?
Bedankt alvast!
Ben zelf al aan het zoeken geweest maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb inmiddels Plex, Emby en VLC (via DLNA) geprobeerd. het probleem is de ondertitels. Met Plex is mijn NAS niet sterk genoeg (DS116). Voor Emby moet je een flink bedrag betalen om te kunnen kijken en VLC heeft een niet echt duidelijk overzicht om je media te zoeken (dochter vrouwlief)
Bedankt alvast!
Hopen dat Kodi snel uitgebracht wordt ?Erik2B schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:27:
Bedankt alvast!
Ik vind persoonlijk de XBO niet geschikt als media player middels een NAS. Als Kodi er op zou komen; absoluut. maar tot die tijd; meh
Dat had ik ook al gezien ja....Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:31:
[...]
Hopen dat Kodi snel uitgebracht wordt ?
Ik vind persoonlijk de XBO niet geschikt als media player middels een NAS. Als Kodi er op zou komen; absoluut. maar tot die tijd; meh

Simpel maar duurt lang, recoden met ingebakken subsErik2B schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:27:
Bedankt alvast!
De netwerk speler (of in Windows -> Play to) ondersteund geen ondertiteling, in geen enkel formaat, ergens niet geheel onlogisch, die zal ook nooit ondertiteling support krijgen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Bedoel jij toevallig Last Night ?SinergyX schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:37:
[...]
Zag die game eerder, wat een ongelofelijk vette style van graphics.
Wat mij trouwens ook opviel bij 1 van die E3 games, leek beetje op style bladerunner, zeer pixelated, ook zo'n mooie indrukwekkende style.
Trouwens nog een game om in de gaten te houden
Ja, last night, wat een vette style.justifire schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:38:
[...]
Bedoel jij toevallig Last Night ?
[video]
Trouwens nog een game om in de gaten te houden![]()
[video]
Zou erg fijn zijn inderdaad als Synology de DSVideo app van de AppleTV ook naar de Xbox zou brengen.Erik2B schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:27:
Bedankt alvast!
- quorumz
- Niet online

Heb je geen PC waar je je plex media server op kan draaien? Dat heb ik wel. nadeel van plex op xbox one s dat hij geen 4k hevc hdr mkvs met atmos oid doet.. Voor dat zal je echt een NVidia shield player moeten gebruiken...(works like a charm) xbox one s doet naar mijn gevoel youtube ook niet in 4k en de NVidia shield player wel.Erik2B schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:33:
[...]
Dat had ik ook al gezien ja....maar helaas nog geen datum bekend wanneer die komt...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Heb hier zelf VLC draaien icm Servio, werkt perfect.Erik2B schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:27:
Bedankt alvast!
De One S zou toch gewoon prima Youtube 4K HDR moeten uitsturen?quorumz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Heb je geen PC waar je je plex media server op kan draaien? Dat heb ik wel. nadeel van plex op xbox one s dat hij geen 4k hevc hdr mkvs met atmos oid doet.. Voor dat zal je echt een NVidia shield player moeten gebruiken...(works like a charm) xbox one s doet naar mijn gevoel youtube ook niet in 4k en de NVidia shield player wel.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Heb wel een PC maar wilde juist zo "simpel" mogelijk alles in elkaar sleutelen. en te gebruiken door vrouwliefquorumz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Heb je geen PC waar je je plex media server op kan draaien? Dat heb ik wel. nadeel van plex op xbox one s dat hij geen 4k hevc hdr mkvs met atmos oid doet.. Voor dat zal je echt een NVidia shield player moeten gebruiken...(works like a charm) xbox one s doet naar mijn gevoel youtube ook niet in 4k en de NVidia shield player wel.
4K is niet belangrijk heb geen tv die dat aankan.
He deze combo was ik nog niet tegen gekomen.justifire schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:37:
[...]
Heb hier zelf VLC draaien icm Servio, werkt perfect.
Heb nu mediastation draaien op de NAS. maar VLC had niet echt een handige bediening op de Xbox.
TIP: vraag echt door want vanochtend mijn vrouw erop afgestuurd nadat online stond dat er nog beperkte voorraad was kreeg ze te horen dat ze er niet meer waren. Zelf gebeld en uitleg gegeven dat om xbox 360 gaat en toen na wat heen en weer gepraat op de achtergrond hadden ze ze welMarcusFenix schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 05:22:
En nog beter toen ze toch moesten zoeken kwamen ze ook nog 1 van FIFA tegen voor 360 (ook 12mnd+1) en die heeft ze voor 10 euro meegekregen.
ik ben benieuwd naar het volgende. Wij gaan over een paar maanden verhuizen. Ik ga natuurlijk de Xbox Scorpio (Klinkt toch lekkerder dan Xbox One X) kopen. Deze komt in het nieuwe huis in de woonkamer en de andere One in een game room.
Om een spel door te spelen op de ander One moet ik dat doen met het console share gebeuren of gaat dat op een andere manier.
Als ik google kom ik alleen informatie over het xbox share gedeelte tegen. En dat klinkt meer als een spel delen met een vriend en niet zoals ik het voor ogen heb.
Bvd
Om een spel door te spelen op de ander One moet ik dat doen met het console share gebeuren of gaat dat op een andere manier.
Als ik google kom ik alleen informatie over het xbox share gedeelte tegen. En dat klinkt meer als een spel delen met een vriend en niet zoals ik het voor ogen heb.
Bvd
Wat jij wil kan niet, tenzij je de saves in de cloud opslaat en dus het spel opnieuw start op de andere console. Je kan niet, net als een accesspoint met WiFi, overdragen tussen consoles.Schimanski schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:14:
ik ben benieuwd naar het volgende. Wij gaan over een paar maanden verhuizen. Ik ga natuurlijk de Xbox Scorpio (Klinkt toch lekkerder dan Xbox One X) kopen. Deze komt in het nieuwe huis in de woonkamer en de andere One in een game room.
Bvd
Alternatief is W10 Xbox streaming, waarbij je de controller aansluit op een laptop of PC en dan de huidige Xbox die aanstaat streamed naar een andere kamer en daar doorspeelt.
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 15-06-2017 17:17 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zolang je ze niet beiden tegelijk online hebt hoef je niet te sharen.Schimanski schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:14:
Bvd
Zijn het gewoon 2 consoles op jouw accoount die syncen met de cloud.
Dus ene console uit, andere aan, sync savefile en gamen maar weer.
Wil je ze allebei tegelijkertijd online hebben dan pas je het share trucje toe met een 2de account.
Zo, ook even Xbox Live 36+3 maanden gehaald voor net geen 75€ bij de Intertoys. Lagen nog genoeg op voorraad daar. Ze hangen overigens niet tussen de normale groene kaartjes in het rek. Dit was een normaal Xbox doosje die ergens onderop verstopt lag. Goed kijken dus en anders navragen bij de kassa.
Huidige loopt nog tot eind oktober 2017. Dus in januari 2021 mag ik weer

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 15-06-2017 18:14 ]
Verwijderd
Iets simpeler:Schimanski schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:14:
Bvd
Save files staan automatisch online opgeslagen. Je kunt op elke Xbox inloggen en op jouw account verder spelen waar je gebleven bent.
Game sharing is pas van toepassing als je verschillende accounts gaat gebruiken op de 2 Xboxen.
Succes met verhuizen. Pas gamen als de plinten liggen.
Ik had ook de laatste hier in de regio Tilburg, dichtsbijzijnde zijn nu Boxtel en Baarle-Hertog, dat is me toch net iets teveel van het goede. Ik kan tot volgend jaar september vooruit dus in de tussentijd komt er vast wel weer een aanbieding.MRE-Inc schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:12:
Zo, ook even Xbox Live 36+3 maanden gehaald voor net geen 75€ bij de Intertoys. Lagen nog genoeg op voorraad daar. Ze hangen overigens niet tussen de normale groene kaartjes in het rek. Dit was een normaal Xbox doosje die ergens onderop verstopt lag. Goed kijken dus en anders navragen bij de kassa.
[afbeelding]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.