Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
MAX3400 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:06:
[...]

Wait and see; ben dit weekend wel al lekker aan het voorbereiden/denken geweest voor een volledig 4K woonkamer-inrichting. En of daar dan een Scorpio bij komt te staan, is afhankelijk van echt een handvol games die ik interessant vind (Forza, mogelijk DR5, RDR2, Decay 2).
Ik ben ook bezig met de overgang naar 4K (Oled in dit geval)
Voor mij is het dus ook zeer belangrijk wat MS gaat doen de aankomende tijd. Ik ben al een xbox speler sinds de eerste xbox en redelijk trouw gebleven. Maar als ik nu zie wat Sony doet met oa. Horizon ligt de switch naar de PS wel op de loer.
In het begin van de one was er veel commentaar op de One. Commentaar wat ze toch goed hebben opgepakt door de one functies te geven die de PS niet heeft. Maar ze lopen wel een behoorlijke achterstand op door het aantal games dat uitkomt (of juist niet uitkomt)
Enige voordeel is dat de Scorpio nog even op zich laat wachten en mijn budget het niet toelaat om een Oled en een PS4 te halen. Dus MS heeft nog tijd mij te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ten eerst, op een livestream (helemaal de kwaliteit van twitch) ga je echt een minimaal verschil zien tussen de scorpio en de xbone.

Ook zullen xbox one games er niet slechter uit zien dan nu omdat er een krachtiger apparaat is gelaunched, bij ontwikkelaars lijkt de ps4 nog steeds het hoofdplatform te zijn om te ontwikkelen voor console, vandaar worden games upgescaled voor de pro. Op de graphics na hou je dus precies dezelfde game.

Dit gaat wel de alles of niets E3 worden voor microsoft, vorige e3's hadden nog games die voortkwamen uit het oude beleid, deze E3 moet laten zien wat phil spencer allemaal bereikt heeft. E3 van 2015 vond ik van microsoft erg sterk, ook al was recore niet wat er van gehoopt was. Ze moeten weer met z'n E3 komen en minstens 1 project tonen die net zoveel indruk maakte als de aankondiging van watch dogs, the division, horizon, titanfall of FF15 om wat te noemen, een game of the show kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Laatst online: 17-09 00:00
Nieuwevolger schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:22:
Ten eerst, op een livestream (helemaal de kwaliteit van twitch) ga je echt een minimaal verschil zien tussen de scorpio en de xbone.

Ook zullen xbox one games er niet slechter uit zien dan nu omdat er een krachtiger apparaat is gelaunched, bij ontwikkelaars lijkt de ps4 nog steeds het hoofdplatform te zijn om te ontwikkelen voor console, vandaar worden games upgescaled voor de pro. Op de graphics na hou je dus precies dezelfde game.

Dit gaat wel de alles of niets E3 worden voor microsoft, vorige e3's hadden nog games die voortkwamen uit het oude beleid, deze E3 moet laten zien wat phil spencer allemaal bereikt heeft. E3 van 2015 vond ik van microsoft erg sterk, ook al was recore niet wat er van gehoopt was. Ze moeten weer met z'n E3 komen en minstens 1 project tonen die net zoveel indruk maakte als de aankondiging van watch dogs, the division, horizon, titanfall of FF15 om wat te noemen, een game of the show kandidaat.
Livestreams ga je max op youtube een verschil aan merken aangezien die een stuk meer bandwidth opengooien dan Twitch (maar volgens mij is dat nog niet actief voor de console, alleen pc)

Dat de game er gewoon beter uitziet was toch ook de bedoeling van de Pro? Net zoals nu met de Scorpio het zijn geen nieuwe consoles. Het is gewoon een upgrade op de voorganger.

En minder projecten droppen ;) Scalebound was een titel waar ik echt heel erg naar uitkeek... wat krijgen we? Een cancel. Waarom, die reden is volgens mij onbekend terwijl de game er super goed en werkend uitzag. Hoop ook op nieuwe mooie games voor de E3 en nieuwe features, stuk meer info over de scorpio etc. maar dat komt vast goed.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Martinspire schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:30:
[...]

Niet dat ik ontevreden ben met mn aankoop. Ik speel er veel games op, maar ondertussen is het vooral 3rd party en vanwege het betere online platform. Als Sony zijn shit fixed dan is overstappen niet eens een groot probleem misschien.
Precies dit inderdaad.

Microsoft moet echt met goede titels gaan komen, want anders is er bijna geen reden meer te noemen waarom je wel een Xbox en geen Playstation zou moeten hebben.

Om je lijstje aan te vullen, ik snap totaal niet wat MS nou aan het doen is met het Backwards Compatibility Program van ze. Als je kijk naar de titels welke daar momenteel nog ander vallen, dan zitten daar een paar toppers bij. Het merendeel is meuk. Waarom?! Ik weet dat het flink wat werk vraagt om een titel backwards compatible te maken, maar zeker in een tijd dat de XB1 onder druk staat dan zet je toch al je resources in om met zoveel mogelijk aansprekende titels te komen... :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kadardar schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:37:
[...]

Livestreams ga je max op youtube een verschil aan merken aangezien die een stuk meer bandwidth opengooien dan Twitch (maar volgens mij is dat nog niet actief voor de console, alleen pc)

Dat de game er gewoon beter uitziet was toch ook de bedoeling van de Pro? Net zoals nu met de Scorpio het zijn geen nieuwe consoles. Het is gewoon een upgrade op de voorganger.

En minder projecten droppen ;) Scalebound was een titel waar ik echt heel erg naar uitkeek... wat krijgen we? Een cancel. Waarom, die reden is volgens mij onbekend terwijl de game er super goed en werkend uitzag. Hoop ook op nieuwe mooie games voor de E3 en nieuwe features, stuk meer info over de scorpio etc. maar dat komt vast goed.
Het concept was scalebound was mooi, maar de 2 gameplaysessies waren niet hee erg overtuigend, helemaal die co-op boss battle maakte voor mij geen indruk.

Game schijnt ook gecanceld te zijn omdat platinum games steeds geen deadlines haalde, ik weet niet hoever ze waren in ontwikkeling en het is inderdaad zonde, maar soms kan het gewoon niet anders. Alhoewel het bij microsoft extra lullig is omdat ze z'n game wel kunnen gebruiken, helemaal samen met de scorpio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nieuwevolger schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:50:
[...]

Het concept was scalebound was mooi, maar de 2 gameplaysessies waren niet hee erg overtuigend, helemaal die co-op boss battle maakte voor mij geen indruk.

Game schijnt ook gecanceld te zijn omdat platinum games steeds geen deadlines haalde, ik weet niet hoever ze waren in ontwikkeling en het is inderdaad zonde, maar soms kan het gewoon niet anders. Alhoewel het bij microsoft extra lullig is omdat ze z'n game wel kunnen gebruiken, helemaal samen met de scorpio.
Ik ken de details ook niet, maar je zou zeggen dat het dan nuttiger is om ze te helpen (extra budget, of inhuren van ervaren arbeid) om alsnog de titel uit te kunnen brengen, dan zoiets de game de prullenbak in gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:34

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Oke guys echt even een schop in de juiste richting nodig. Toen mijn receiver ter reparatie was heb ik mijn KPN STB aan mijn XBONE aangesloten om live TV te kijken enz. Maar nu is mijn receiver weer terug. Maar elke keer wanneer ik mijn Xbox aan zet word Oneguide automatisch gestart. Ookal heb ik alles uit gezet en verwijderd enz. Hoe kan ik er voor zorgen dat OneGuide niet meer automatisch word gestart? Kan dit serieus nergens terug vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
PL3X4N schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:01:
Oke guys echt even een schop in de juiste richting nodig. Toen mijn receiver ter reparatie was heb ik mijn KPN STB aan mijn XBONE aangesloten om live TV te kijken enz. Maar nu is mijn receiver weer terug. Maar elke keer wanneer ik mijn Xbox aan zet word Oneguide automatisch gestart. Ookal heb ik alles uit gezet en verwijderd enz. Hoe kan ik er voor zorgen dat OneGuide niet meer automatisch word gestart? Kan dit serieus nergens terug vinden...
Hier is een vinkje voor in je Power settings. "Start TV on Power On" ofzo.

edit: Waarom zou je overigens niet je TV door de xbox heen halen. Dat vind ik nu echt zo'n waardevolle feature. Daar zou ik echt niet meer zonder kunnen. Snel schakelen tussen het een en ander. Berichten krijgen als favorites online komen of game/party requests terwijl je DWDD aan het kijken bent. Echt een top functie.

[ Voor 20% gewijzigd door Yaz op 24-04-2017 11:08 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Rossi46 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:52:
[...]

Ik ken de details ook niet, maar je zou zeggen dat het dan nuttiger is om ze te helpen (extra budget, of inhuren van ervaren arbeid) om alsnog de titel uit te kunnen brengen, dan zoiets de game de prullenbak in gooien.
Je zou inderdaad denken dat ze na al die jaren al zover waren dat het zonde zou zijn om alles weg te gooien. Maar misschiend had microsoft al gezien dat het opgeleverde resultaat alleen maar voor telleurstelling zou zorgen en dat nog meer geld erin stoppen op het eind alleen maar meer geld ging kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
PL3X4N schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:01:
Had jij tijdens deze directe koppeling van je KPN box en XBox ook een gids?
Zelf krijg ik in de 'gids' alleen maar 1 kanaal te zien met de tekst 'HDMI content' of iets dergelijks. Niet echt nuttig.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:06:
[...]

edit: Waarom zou je overigens niet je TV door de xbox heen halen. Dat vind ik nu echt zo'n waardevolle feature. Daar zou ik echt niet meer zonder kunnen. Snel schakelen tussen het een en ander. Berichten krijgen als favorites online komen of game/party requests terwijl je DWDD aan het kijken bent. Echt een top functie.
Juist vanwege al die berichten heb de doorschakelen weggehaald. Oh en omdat mijn vrouw het niet snapte. En omdat mijn mediabox (xs4all) af en toe flipte.

Magic remote (LG) is toch relaxter en dat werkt nou net niet met de Xbox helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:33:
[...]

Juist vanwege al die berichten heb de doorschakelen weggehaald. Oh en omdat mijn vrouw het niet snapte. En omdat mijn mediabox (xs4all) af en toe flipte.
Voor de mensen die dit probleem ook hebben. Er is een optie om die berichten uit te zetten tijdens TV en Netflix kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:34

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Yaz schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:06:
[...]

Ja ik vind het wel een mooie feature.. Maar de vrouw en kinderen snappen er geen drol van..

Maar thanks ik ga de power settings eens door pluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
[...]

Ik zou het van Ubisoft nog wel verwachten. Of misschien EA die een play-anywhere variant van diens dienst maakt (voor een hogere prijs uiteraard).
$@!^ Play Anywhere, serieus. Ga 100% voor console gaming (Xbox) of ga 100% voor PC gaming. Als console gamer voel je je 3e rangs, doordat je investeert in een box waarvan je denkt alleen daarop een game kunt spelen, maar uiteindelijk niet zo is. Als PC gamer voel je je niet serieus genomen, doordat je een flut UWP platform moet gebruiken, terwijl Steam 100x betere opties heeft.

Doe Play Anywhere aub een jaar na release ofzo wanneer sales terug lopen en geef voor die tijd beide platforms hun exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:48:
[...]

Om je lijstje aan te vullen, ik snap totaal niet wat MS nou aan het doen is met het Backwards Compatibility Program van ze. Als je kijk naar de titels welke daar momenteel nog ander vallen, dan zitten daar een paar toppers bij. Het merendeel is meuk. Waarom?! Ik weet dat het flink wat werk vraagt om een titel backwards compatible te maken, maar zeker in een tijd dat de XB1 onder druk staat dan zet je toch al je resources in om met zoveel mogelijk aansprekende titels te komen... :X
Mwoah dat snap ik nog wel. Licenties enerzijds (shit is duur yo) en welwillendheid van devs om mee te werken. En als ze wel meewerken is de prijs nog belachelijk hoog. <kuch> Activision <kuch>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Destiny komt van Activision. Verwacht je echt dat Activision iets gaat doen in het voordeel van de consument?

<insert schaterlach>

Ik zou het van Ubisoft nog wel verwachten. Of misschien EA die een play-anywhere variant van diens dienst maakt (voor een hogere prijs uiteraard).

Anyways, grote probleem van MS is dat ze geen grote eigen studio meer hebben naast Turn 10. De rest is allemaal dood, aan het infuus of verkocht. Ze koopten hun exclusives maar van de laatste paar titels zit er niet een verkoopknaller bij. Sunset Overdrive is eigenlijk de enige waarvan ik zeg dat het een originele must-have titel is voor de X1. De rest is Forza, Halo, Gears e.d. maar volgens mij is de markt wel klaar met die franchises (op Forza na).

Recore is geflopt, Sea of Thieves gaat waarschijnlijk ook floppen (ik kan me niet voorstellen dat dit nog wat gaat worden eerlijk gezegd, ook is het niet meer dan een AA titel). Screameride was matig qua sales (en ook niet zo heel geweldig), alle Kinect games zijn wel geflopt denk ik (of zette geen zoden aan de dijk, dit jaar nog geen kinect game in de planning zegt genoeg), Rise deed het ook niet geweldig, Dead Rising 3 was ook geen system seller, Quantum break kon zijn hype ook niet waarmaken en Titanfall 1 was niet verkeerd maar deed het slecht omdat het uitkwam in een periode met andere shooters. Dan nog een hele sloot die console exclusive is of timed exclusive wat ook niet leidde tot grote system sellers (of misschien Tomb Raider maar thats it). Al met al zijn veel exclusives tegengevallen.

Overigens kun je MS wel de schuld geven dat Rare niet veel meer is, maar dat hebben ze zelf gedaan. Als de Rare Collection je meest succesvolle release in een jaar is, dan zegt dat veel over de rest. Die hadden een paar honderd man in dienst, hoezo komen er dan alleen wat muffe Kinect titels uit? Die hebben echt met de pet ernaar gegooid met veel annuleringen (waarschijnlijk niet onterecht).

MS had voor de release van de X1 gewoon diverse studio's moeten overnemen en nieuwe moeten neerzetten. Geld zat en als je het goed doet komt de investering dubbel en dwars terug. Kijk naar Uncharted en Horizon wat die aan omzet halen ivm de investering (6 keer inleg terug is erg lekker en niet eens een uitzondering). Maar MS laat ook op andere divisies kansen liggen door niet te durven investeren. En het is dé reden waarom ik denk dat de X1 gefaald heeft. Always Online e.d. heeft een deuk gemaakt, maar het gebrek aan Exclusives was de trap na. Waarom wordt Sony al een paar jaar aangewezen door de massa als winnaar van de E3? Omdat ze veel exclusives laten zien. En fout 2 is dat kleine Esram geweest, iets wat ze bij de Scorpio nog wel tegen gaat werken omdat deze straks wordt tegengehouden door de eerste generatie.

Niet dat ik ontevreden ben met mn aankoop. Ik speel er veel games op, maar ondertussen is het vooral 3rd party en vanwege het betere online platform. Als Sony zijn shit fixed dan is overstappen niet eens een groot probleem misschien.
Vergeet Killer Instinct niet !!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Reactie op bovenstaand posts :
BC ligt in handen van de uitgever, microsoft geeft enkel de mogelijkheid om toestemming te geven voor een BC titel.
Met de huidige trend van remaster-editions wordt dit echter steeds onaantrekkelijker.
Keus aan de uitgever dus om of te hopen op verkopen van een oud spel (wat weinig doen omdat ze de game al hebben) of gaan voor een remaster, zelfde spel, beetje oppoetsen en verkopen voor 30-60 euro.....

Bescheur me hier trouwens over de hele exclusive discussie, deze E3 wordt erop of eronder voor MS ? :')
MS is uiteindelijk een softwarefabrikant die zich voornamelijk focused op PC, console zal een lucratief handeltje zijn maar aan een xbox flop gaan ze echt niet ten onder.
Sony bestaat trouwens ook nog terwijl die toch ook flink wat jaartjes achter de Xbox en X360 aan moesten hinkelen.
Dan is er nog het feit dat het gros van de gamers enkel grote titels spelen, oftewel multiplats.
Exclusives zijn leuk, maar zijn toch 9 van de 10 keer games die je 1 of twee keer doorspeelt en daarna niet meer aanraakt.
Dan word de CoD, BF, Overwatch etc weer uit de kast getrokkken.
En dan moet je je af gaan vragen, wil ik CoD liever in native 4K spelen of is checkerboard ook goed genoeg ? :+

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 24-04-2017 17:32 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Silversin schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:09:
[...]

$@!^ Play Anywhere, serieus. Ga 100% voor console gaming (Xbox) of ga 100% voor PC gaming. Als console gamer voel je je 3e rangs, doordat je investeert in een box waarvan je denkt alleen daarop een game kunt spelen, maar uiteindelijk niet zo is. Als PC gamer voel je je niet serieus genomen, doordat je een flut UWP platform moet gebruiken, terwijl Steam 100x betere opties heeft.

Doe Play Anywhere aub een jaar na release ofzo wanneer sales terug lopen en geef voor die tijd beide platforms hun exclusives.
Play anywhere is een leuke toevoeging idd. maar je gooit zeker je ramen in voor exclusives op die manier. Ik vindt het zelf niet bijzonder erg maar er is 1 ding wat het bloed onder me nagels vandaan haalt en dat is dat de game digitaal aangeschaft moet zijn! Ik hecht waarde aan doosjes, die vind ik leuk om neer te zetten in een kast (dont judge me er zullen er vast meer zijn). Dit is de reden waarom ik eigenlijk geen play anywhere kan gebruiken. Waarom mag ik niet als retail houder play anywhere gebruiken? Omdat ze bang zijn dat de game verkocht wordt en jij gewoon lekker doorspeelt... maar ik kan me niet voorstellen dat er geen knappe kop bij microsoft kan bedenken... wat als je 1 keer per week de disc moet starten? Bam probleem opgelost.

Die Xbox functie in W10 is leuk maar nog ver van volwassen naar mijn idee. De echte pc gamer blijft toch wel bij Steam hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kadardar schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:22:
[...]

Play anywhere is een leuke toevoeging idd. maar je gooit zeker je ramen in voor exclusives op die manier. Ik vindt hetzelf niet bijzonder erg maar er is 1 ding wat het bloed onder me nagels vandaan haalt en dat is dat de game digitaal aangeschaft moet zijn! Ik hecht waarde aan doosjes, die vind ik leuk om neer te zetten in een kast (dont judge me er zullen er vast meer zijn). Dit is de reden waarom ik eigenlijk geen play anywhere kan gebruiken. Waarom mag ik niet als retail houder play anywhere gebruiken? Omdat ze bang zijn dat de game verkocht wordt en jij gewoon lekker doorspeelt... maar ik kan me niet voorstellen dat er geen knappe kop bioj microsoft kan bedenken... wat als je 1 keer per weer de disc moet starten? Bam probleem opgelost.

Die Xbox functie in W10 is leuk maar nog ver van volwassen naar mijn idee. De echte pc gamer blijft toch wel bij Steam hangen.
Simpel, gaat puur om marge.

Fysieke distributie (doosje, boekje, disc, transport, opslag, verkoop, inclusief marge bij alle tussenliggende partijen) kost veel geld. Daar ben je middels digitale verkoop in één klap vanaf.

Oké, de Microsoft Store is ook niet gratis om de exploiteren, maar iedereen snapt dat dat een fractie is van de kosten bij verkoop op disc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Play anywhere is een leuke toevoeging idd. maar je gooit zeker je ramen in voor exclusives op die manier. Ik vindt het zelf niet bijzonder erg maar er is 1 ding wat het bloed onder me nagels vandaan haalt en dat is dat de game digitaal aangeschaft moet zijn! Ik hecht waarde aan doosjes, die vind ik leuk om neer te zetten in een kast (dont judge me er zullen er vast meer zijn). Dit is de reden waarom ik eigenlijk geen play anywhere kan gebruiken. Waarom mag ik niet als retail houder play anywhere gebruiken? Omdat ze bang zijn dat de game verkocht wordt en jij gewoon lekker doorspeelt... maar ik kan me niet voorstellen dat er geen knappe kop bij microsoft kan bedenken... wat als je 1 keer per week de disc moet starten? Bam probleem opgelost.

https://www.opus.nl/amara...parant-groen-5-stuks.html
+
https://www.printershop.n...xma-mg3053-blauw-wit.html
Probleem opgelost ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Rossi46 schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:28:
[...]

Simpel, gaat puur om marge.

Fysieke distributie (doosje, boekje, disc, transport, opslag, verkoop, inclusief marge bij alle tussenliggende partijen) kost veel geld. Daar ben je middels digitale verkoop in één klap vanaf.

Oké, de Microsoft Store is ook niet gratis om de exploiteren, maar iedereen snapt dat dat een fractie is van de kosten bij verkoop op disc.
Neemt nog steeds niet weg dat ik als Xbox gebruiker uitgesloten wordt van een functie, of dat gaat om geld zou in feiten niet mijn probleem mogen zijn toch? Al maken ze het verplicht dat ik een actieve live sub moet hebben voor de kosten zou ik dan nog niet eens zo bijzonder erg vinden. Nu wordt ik in feite verplicht om een retail + digitaal te kopen om play anywhere te gebruiken en dat weiger ik, het is alleen de irritatie dat ik uitgesloten wordt van een functie (maar de kans dat ik het gebruik is minimaal want ik ben in feite altijd bij me console als ik game).
[...]

+
Probleem opgelost ;)

Uhm.. nee dank je :)

[ Voor 36% gewijzigd door Kadardar op 24-04-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:14:
[...]

Vergeet Killer Instinct niet !!!

Reactie op bovenstaand posts :
BC ligt in handen van de uitgever, microsoft geeft enkel de mogelijkheid om toestemming te geven voor een BC titel.
Met de huidige trend van remaster-editions wordt dit echter steeds onaantrekkelijker.
Keus aan de uitgever dus om of te hopen op verkopen van een oud spel (wat weinig doen omdat ze de game al hebben) of gaan voor een remaster, zelfde spel, beetje oppoetsen en verkopen voor 30-60 euro.....

Bescheur me hier trouwens over de hele exclusive discussie, deze E3 wordt erop of eronder voor MS ? :')
MS is uiteindelijk een softwarefabrikant die zich voornamelijk focused op PC, console zal een lucratief handeltje zijn maar aan een xbox flop gaan ze echt niet ten onder.
Sony bestaat trouwens ook nog terwijl die toch ook flink wat jaartjes achter de Xbox en X360 an moesten hinkelen.
Dan is er nog het feit dat het gros van de gamers enkel grote titels spelen, oftewel multiplats.
Exclusives zijn leuk, maar zijn toch 9 van de 10 keer games die je 1 of twee keer doorspeelt en daarna niet meer aanraakt.
Dan word de CoD, BF, Overwatch etc weer uit de kast getrokkken.
En dan moet je je af gaan vragen, wil ik CoD liever in native 4K spelen of is checkerboard ook goed genoeg ? :+
Wel raar dan dat titels als AC 2 en AC Revelations zowel backwards te spelen als middels AC The Ezio Collection. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Banjo Kazooie (zit ook in Rare Replay). Maar dit zijn wellicht uitzonderingen?

Verder gaat het juist wel om de exclusives omdat die het onderscheid maken. Ook al speelt niemand die 24/7. Het is dus wel degelijk een factor die je kan doen kiezen voor de ene of de andere.

Overigens heeft niemand het hier over Microsoft en Sony als geheel, dat lijkt mij duidelijk. Maar denken dat de Xbox niet dood kan omdat MS veel pieken heeft lijkt mij ook een misvatting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Play anywhere is eigenlijk ook alleen maar gunstig voor mensen die al een xbox one en pc hadden plus hun games al digitaal kochten. Op de pc zitten ze met een waardeloze prijzing omdat een game niet goedkoper kan zijn dan op de xbox store, omdat je daarmee je xbox klanten naait, xbox games kunnen digitaal niet goedkoper om retailers te beschermen. Dan hou je inderdaad deze waardeloze methode waar je je exclusives opgeeft, maar nog steeds geen vrienden bent met pc gamers.

De focus van Microsoft om gedeeltelijk te richten op pc gaming is ook niet zo gek verder, pc gaming is in een harde lijn aan het goeien en een eigen store te onderhouden om te concurreren met steam valt veel geld mee te verdienen. Helemaal als je nagaat dat steam 30 procent van de inkomsten krijgt voor een full priced game. Weet je ook meteen waarom EA en blizzard een eigen launcher hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Kadardar schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:34:
[...]

Neemt nog steeds niet weg dat ik als Xbox gebruiker uitgesloten wordt van een functie, of dat gaat om geld zou in feiten niet mijn probleem mogen zijn toch? Al maken ze het verplicht dat ik een actieve live sub moet hebben voor de kosten zou ik dan nog niet eens zo bijzonder erg vinden. Nu wordt ik in feite verplicht om een retail + digitaal te kopen om play anywhere te gebruiken en dat weiger ik, het is alleen de irritatie dat ik uitgesloten wordt van een functie (maar de kans dat ik het gebruik is minimaal want ik ben in feite altijd bij me console als ik game).

[...]

+
Probleem opgelost ;)

Uhm.. nee dank je :)
Die uitsluiting maak je er zelf van. Je hebt de mogelijkheid om de game digitaal aan te schaffen en zodoende op beide platforms te spelen. Dat jij dat niet wilt, dat is je eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Games als gears of war en halo waren in hun hoogtij dagen net zo groot als call of duty en gta destijds. Als je weer z'n game kan ontwikkelen die zoveel indruk maakt en lang speelbaar is (een online game of een grote rpg) kan dat echt wel een boel spelers naar je platform brengen. Stel je eens voor wat voor goud microsoft in handen zou hebben als ze bioware en bungie nog in bezit had. In de begin jaren van de xbox 360 was microsoft de exclusive race van het toen onverslaanbare Sony aan het winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Rossi46 schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:39:
[...]

Die uitsluiting maak je er zelf van. Je hebt de mogelijkheid om de game digitaal aan te schaffen en zodoende op beide platforms te spelen. Dat jij dat niet wilt, dat is je eigen keuze.
Die uitsluiting maak ik zelf? Je hebt ook de mogelijkheid de game fysiek te kopen toch? Zoals ik al zei, al zouden ze me een paar eisen stellen zou ik daar ook nog in mee kunnen gaan.

De optie om een xbox one game in me pc met W10 te proppen zou ook voldoende zijn geweest, maarja denk dat we deze discussie maar beter niet aan kunnen gaan want ik kan echt wel even blijven gaan waarom deze manier van opties bieden totale onzin is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Sinds vandaag een nieuwe Xbox One, de Xbox One S, om vooral mijn Sonos-setup installatie aan te sturen maar ook om gewoon weer lekker te kunnen gamen op de bank! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wRyfSLwbIp7Du1LskSGoGjWY/medium.jpg

Ik heb mijzelf meteen aangemeld voor de Gathering of Tweakers-club en GoT Live NL.
Gamertag: Yonix360. Casual gamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:19:
Sinds vandaag een nieuwe Xbox One, de Xbox One S, om vooral mijn Sonos-setup installatie aan te sturen maar ook om gewoon weer lekker te kunnen gamen op de bank! 8)

[afbeelding]

Ik heb mijzelf meteen aangemeld voor de Gathering of Tweakers-club en GoT Live NL.
Jij staat toch nog in mijn vriendenlijstje?

Zal zometeen ff checken en anders toevoegen! Veel plezier met de One, in ieder geval!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:43:
[...]

Jij staat toch nog in mijn vriendenlijstje?

Zal zometeen ff checken en anders toevoegen! Veel plezier met de One, in ieder geval!
Zou zomaar kunnen, heb in het verleden een Xbox 360 en al eens eerder een One gehad. O+

Nu weer blij met de One S, voelt meteen vertrouwd. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:19:

[afbeelding]

Je dvd / bluray speler kan je gelijk uit je kastje trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
quorumz schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:32:
[...]

Je dvd / bluray speler kan je gelijk uit je kastje trekken :)
De Xbox staat op de plaats waar de Blu-Ray speler stond. Die gaat morgen op Marktplaats/Tweakers V&A. :*)

Heb nu wel een code over voor Forza Horizon 3 die bij deze bundel zat, want FH3 heb ik destijds bij release gekocht voor Windows 10 en had hem daarmee ook al voor Xbox. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 24-04-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 18:28

Mikayu

.srt

Wanneer je naar de pagina gaat met Gold deals, staat bovenaan Xbox Live Gold geldig tot zoveel en daaronder een 1 ster rating. Waar is dit van en beter nog hoe haal ik dat weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikayu schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:40:
Wanneer je naar de pagina gaat met Gold deals, staat bovenaan Xbox Live Gold geldig tot zoveel en daaronder een 1 ster rating. Waar is dit van en beter nog hoe haal ik dat weg?
Hoe lang heb je al Xbox Live Gold? Minder dan 730 dagen, gok ik?

Oh wacht; doe je met met de Xbox Rewards Program? Dan is die ene ster je "korting" die je bij elkaar hebt gespaard...

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 24-04-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 18:28

Mikayu

.srt

Aha. Zou best kunnen dan dat deze zo laag is. Ik koop meestal alles op disc.

Verder al een aantal wat jaren Gold. Ik was even bang dat dat mijn reputatie was of iets haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dit is de reden waarom ik eigenlijk geen play anywhere kan gebruiken. Waarom mag ik niet als retail houder play anywhere gebruiken? Omdat ze bang zijn dat de game verkocht wordt en jij gewoon lekker doorspeelt... maar ik kan me niet voorstellen dat er geen knappe kop bij microsoft kan bedenken... wat als je 1 keer per week de disc moet starten? Bam probleem opgelost.
Waarom? Omdat Microsoft voor de release van de Xbox One dit probeerde. De One moest regelmatig online zijn juist voor dit soort zaken. Omdat ze zo keihard uitgekotst zijn door iedereen en ze er aardig schade van ondervonden hebben ten tijde van de launch (los van het uitsluiten van landen natuurlijk wat ook oliedom was) zijn ze nu begrijpelijkerwijs niet zo happig op dat nog eens proberen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Iemand voor mij een tip van een betrouwbare (al dan niet buitenlandse) webshop waar ik een 12 mndn xbox live gold kan scoren voor rond de €35?

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
pateen75 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:57:
Iemand voor mij een tip van een betrouwbare (al dan niet buitenlandse) webshop waar ik een 12 mndn xbox live gold kan scoren voor rond de €35?
Volgens mij is €35,- inmiddels niet meer haalbaar. Je bent momenteel minimaal €40,- kwijt.

Ik koop het altijd via gamingdragons.com. Maar daar kost het nu al €44,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Rossi46 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:12:
[...]

Volgens mij is €35,- inmiddels niet meer haalbaar. Je bent momenteel minimaal €40,- kwijt.

Ik koop het altijd via gamingdragons.com. Maar daar kost het nu al €44,-.
Thanks. Ga daar maar is kijken dan ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een aantal tips:

-No time to explain. Leuke game om snel ook even tussendoor op te pakken. Ook beetje uitdagend, dus dat is altijd wel goed.

-Tales from the borderlands. Leukste Telltale game tot nu toe. Zowel qua humor als interactiviteit (samen met Batman).

-Late Shift. Beetje aparte game. Het is eigenlijk een soort interactieve film met diverse keuzemogelijkheden die het verloop van het verhaal aanpassen. Leuke poging waarbij ik toch 2 keer geboeid het gehele verhaal (circa een uur) heb gevolgd. Zeker voor die 10 euro.

Ik zie dat Syberia 3 uit is... Ik herinner me nog een demo van Syberia op de playstation 2 volgens mij... Dat was best indrukwekkend toen. Iemand die hem gaat halen? Ben erg benieuwd, maar is nog redelijk prijzig om zo maar even te kopen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:24:
Nog een aantal tips:

-No time to explain. Leuke game om snel ook even tussendoor op te pakken. Ook beetje uitdagend, dus dat is altijd wel goed.

-Tales from the borderlands. Leukste Telltale game tot nu toe. Zowel qua humor als interactiviteit (samen met Batman).

-Late Shift. Beetje aparte game. Het is eigenlijk een soort interactieve film met diverse keuzemogelijkheden die het verloop van het verhaal aanpassen. Leuke poging waarbij ik toch 2 keer geboeid het gehele verhaal (circa een uur) heb gevolgd. Zeker voor die 10 euro.

Ik zie dat Syberia 3 uit is... Ik herinner me nog een demo van Syberia op de playstation 2 volgens mij... Dat was best indrukwekkend toen. Iemand die hem gaat halen? Ben erg benieuwd, maar is nog redelijk prijzig om zo maar even te kopen.
Even wat gameclips gekeken voor Syberia 3, ziet er echt lomp en houterig uit.
Hoofdpersoon lijkt wel door de ruimte te glijden ipv lopen, dialogen met een keuzewiel vind ik ook niets.
Axiom Verge (DwG) daarintegen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/prR7Wxk2SK2NRGSGcmNqmHju/thumb.jpg
Afgelopen weekend bij de Saturn in Dld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pateen75 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:57:
Ook ik mag de komende maand XBL verlengen, de goedkoopste prijzen liggen nu rond de 40 euro

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:33:
[...]

Even wat gameclips gekeken voor Syberia 3, ziet er echt lomp en houterig uit.
Hoofdpersoon lijkt wel door de ruimte te glijden ipv lopen, dialogen met een keuzewiel vind ik ook niets.
Axiom Verge (DwG) daarintegen <3
Hmmm, jammer. Ik ga ze ook nog wel even bekijken, maar had gehoopt op een leuke 'adventure'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:48:
[...]

Nog even en we krijgen ze bij een pakje boter :P
Boter, afwasmiddel, rijbewijs, One... Beetje de wormen & naarden van 17-jarigen tegenwoordig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bullet NL schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:11:
[...]

Ook ik mag de komende maand XBL verlengen, de goedkoopste prijzen liggen nu rond de 40 euro
Rond de €40 is bij cdkeys.com voor de geïnteresseerde.
justifire schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:10:
[...]

Neem de gok en wacht tot de laatste week om te verlengen.
Waarschijnlijk krijg je dan via het dashboard een aanbieding van MS om te verlengen voor €29,95
Kan dat ook met je crediet?

______

Afgelopen weekend Elite: Dangerous gekocht en ben meteen hooked :D
De controls werken echt prima en vond ze vrij gemakkelijk geleerd. Als je voor het eerst alles ziet wat op je schip zit moet je wel even slikken en heb je geen idee wat al die cijfers + letters zijn, maar de community helpt elkaar graag dus daar was ik ook zo uit :)

Dan kijk je op de map en dan zoom je uit, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer dan denk je "damn dit spel is groot". Daarna kom je erachter dat je op de map ook nog verticaal kan scrollen!

[ Voor 14% gewijzigd door Ereaser op 25-04-2017 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:11:
[...]

Dan kijk je op de map en dan zoom je uit, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer dan denk je "damn dit spel is groot". Daarna kom je erachter dat je op de map ook nog verticaal kan scrollen!
Kan je nagaan hoe ik in 1984 de eerste keer Elite opstartte en dacht "oke, en nu???"
Afbeeldingslocatie: https://static1.gamespot.com/uploads/original/917/9176928/2545493-1775739520-6108-.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8ABd5rF.jpg
Toen was er nog geen internet, geen community en al helemaal geen PDF'je met instructies.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 25-04-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:11
Even een algemene (pre e3 show aankondigingen) discussievraag tussendoor, wat zijn voor jullie nu de echte killer "system-seller" titels waar jullie naar uitkijken voor de xbox (scorpio?) Ik ben zowel in het bezit van de ps4 en xb1s maar ik zie dit jaar echt niks bijzonders dat mij echt overtuigd van het kamp van MS waarvoor ik een xb zou halen (als ik die nog niet had)

Alle huidige aangekondigde exclusives van 2017 vind ik tot nu erg "mweh". (hoewel sea of thieves leuk kan zijn, maar full price?).

[ Voor 3% gewijzigd door Stefmeister op 25-04-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefmeister schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:57:
Even een algemene (pre e3 show aankondigingen) discussievraag tussendoor, wat zijn voor jullie nu de echte killer "system-seller" titels waar jullie naar uitkijken voor de xbox (scorpio?) Ik ben zowel in het bezit van de ps4 en xb1s maar ik zie dit jaar echt niks bijzonders dat mij echt overtuigd van het kamp van MS waarvoor ik een xb zou halen (als ik die nog niet had)

Alle huidige aangekondigde exclusives van 2017 vind ik tot nu erg "mweh". (hoewel sea of thieves leuk kan zijn, maar full price?).
Ashen !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Forza, voor mij een no-brainer.

Maar overige gok ik op State of Decay, Crackdown en natuurlijk Cuphead.

Ik speel 99% cross-games, neem ik gewoon games voor de console die ik al heb en heb nog steeds geen reden gezien om een PS4 erbij te nemen (die exclusives zijn 99% RPG's, welke mij echt niet boeien), zeker niet secondair omdat geen enkel stuur compatible is met beide consoles (voor GT:S).

E3 zal wel weer een leuke fanboyfest op het forum gaan worden :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Zijn Xbox Live kaartjes region vrij en kan ik deze kopen op welke website ik wil ?
Bij PS4 heb je PS+ kaartjes die specifiek voor BE of NL of UK , etc etc zijn gemaakt dus moet je altijd opletten waar en welke je koopt.

En zijn er ook ''DLC'' kaartjes zoals op PS ? of moet je alle DLC via de store doen ?

Geen Xbox meer gehad sinds mn 360 in 2008 maar eventueel weel interesse in een Scorpio, ben me aan het verdiepen over + en - punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets als Crysis 1. Veel pracht en praal met wapperende blaadjes en mooi water. Liefst als nieuwe IP. Mag van mij prima multi plat als er maar iets echt moois op het scherm komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Heb mezelf ook maar aangemeld voor de Gathering of Tweakers-club en GoT Live NL. Had nog nooit wat met clubs gedaan, dus misschien is het een leuk voor bij het gamen :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2017 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:44:
[...]
Iets als Crysis 1. Veel pracht en praal met wapperende blaadjes en mooi water. Liefst als nieuwe IP. Mag van mij prima multi plat als er maar iets echt moois op het scherm komt.
Ijdele hoop maar wellicht een (spirituele) opvolger van Sunset Overdrive. Ze mogen best wel wat met iets komen deze E3 in ieder geval. :). Tot dan vermaak ik me prima met de wat "kleinere" games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Katmi schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:36:
Zijn Xbox Live kaartjes region vrij en kan ik deze kopen op welke website ik wil ?
Bij PS4 heb je PS+ kaartjes die specifiek voor BE of NL of UK , etc etc zijn gemaakt dus moet je altijd opletten waar en welke je koopt.

En zijn er ook ''DLC'' kaartjes zoals op PS ? of moet je alle DLC via de store doen ?

Geen Xbox meer gehad sinds mn 360 in 2008 maar eventueel weel interesse in een Scorpio, ben me aan het verdiepen over + en - punten :)
Xbox Live is "wereldwijd" geldig.
Tegoedkaarten zijn valuta-gebonden, maar regiovrij (dus een NL euro is een BE euro).

Er zijn ook "DLC"-kaarten, maar daar heb ik geen ervaring mee. In principe zou DLC ook regiovrij moeten zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld UK PS-games die soms UK DLC op een UK PSN-account vereisen.

Xbox codes/kaarten zijn onbeperkt geldig, terwijl PS-codes volgens de kleine lettertjes 12 maanden na aankoop vervallen.
(Zelfs oude Microsoft Points zouden nog moeten werken, maar dat tegoed moet je na omzetting naar euro's binnen 1 jaar opmaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
MartijnS72 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:28:
[...]

Xbox Live is "wereldwijd" geldig.
Tegoedkaarten zijn valuta-gebonden, maar regiovrij (dus een NL euro is een BE euro).

Er zijn ook "DLC"-kaarten, maar daar heb ik geen ervaring mee. In principe zou DLC ook regiovrij moeten zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld UK PS-games die soms UK DLC op een UK PSN-account vereisen.

Xbox codes/kaarten zijn onbeperkt geldig, terwijl PS-codes volgens de kleine lettertjes 12 maanden na aankoop vervallen.
(Zelfs oude Microsoft Points zouden nog moeten werken, maar dat tegoed moet je na omzetting naar euro's binnen 1 jaar opmaken).
Ah thanks :) dan kan ik gewoon Xbox Live kopen waar ik wil, handig.
DLC kijk ik dan wel eens voor, ga wss toch voor de Scorpio ipv de One S dus heb nog tijd om alles uit te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:41:
[...]

Ijdele hoop maar wellicht een (spirituele) opvolger van Sunset Overdrive. Ze mogen best wel wat met iets komen deze E3 in ieder geval. :). Tot dan vermaak ik me prima met de wat "kleinere" games.
Is deze dev niet op moment bezig met spiderman voor ps4 ? Denk dan idd hele kleine kana op een nieuwe sunset overdrive..
Geloof dat de rechten ervan ook bij de dev liggen en niet ms zelf. Maar dat kan ik ook mis hebben.

Edit nee google zegt ook insomniac heeft de rechten. Maar ms heeft het spel gepubliceerd vandaar geen ps4 game maar net als titanfall 2 kan deel 2 wel multiplatform als ze willen.
https://www.google.nl/amp...ts-creation/1100-6419558/

Heb sunset overdrive nog steeds niet gespeeld... Heb hem met gwg nu wel gedownload maar nog niet aan toe gekomen.

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 25-04-2017 22:44 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond voor het eerst 'Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2' gespeeld, via EA Acces. Wat een leuk en grappig spel is dat zeg! :D De stijl doet mij een beetje denken aan 'Destroy All Humans!'. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:39:
Vanavond voor het eerst 'Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2' gespeeld, via EA Acces. Wat een leuk en grappig spel is dat zeg! :D De stijl doet mij een beetje denken aan 'Destroy All Humans!'. :*)
ik vind het co-op gedeelte ongelooflijk slecht (even los van de lange laadtijden of dat je opnieuw kan laden als je connectie naar EA servers kwijt bent). Onduidelijkheid ten top hoe en wat je moet doen in het spel (waarom niet het verhaal coop) en in de praktijk speel ik met mijn dochter alleen in het level waar je begint beetje dom je ventjes levelen... gelukkig speel jjij het gratis via je EA access :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
quorumz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:37:
[...]

ik vind het co-op gedeelte ongelooflijk slecht (even los van de lange laadtijden of dat je opnieuw kan laden als je connectie naar EA servers kwijt bent). Onduidelijkheid ten top hoe en wat je moet doen in het spel (waarom niet het verhaal coop) en in de praktijk speel ik met mijn dochter alleen in het level waar je begint beetje dom je ventjes levelen... gelukkig speel jjij het gratis via je EA access :P
Geinig, ik vind Garden Warfare dus juist het leukste gedeelte aan het spel. Gezellig met een paar vrienden lekker zombies knallen. Of we dat nu doen in een apart level of bij de vlag in het start gebied, beide tof :)

De "campaign" vind ik dan weer niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
_/-\o_ _/-\o_
En terugdraaien met een potlood. Nostalgie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Vanmiddag 'Destiny - The Legendary Edition' opgepikt bij MediaMarkt Tilburg voor € 5,-. Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:23:
[...]

Zat toch wel een mooi geïllustreerde gebruiksaanwijzing bij het casettebandje ?
Nee neee neeeee; de BBC Acorn die wij hadden, had 2 5.25" floppydrives. Die konden toen al dubbelzijdig gebruikt worden. Wat ik natuurlijk niet wist met mijn 7 jaar oud; helemaal verbijsterd als je dezelfde floppy van vorige week erin stopte, de dir-listing op vroeg en ineens kreeg je andere bestanden te zien. Het heeft me werkelijk maanden gekost om erachter te komen dat floppies 2 kanten hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:37:
[...]

Nee neee neeeee; de BBC Acorn die wij hadden, had 2 5.25" floppydrives. Die konden toen al dubbelzijdig gebruikt worden. Wat ik natuurlijk niet wist met mijn 7 jaar oud; helemaal verbijsterd als je dezelfde floppy van vorige week erin stopte, de dir-listing op vroeg en ineens kreeg je andere bestanden te zien. Het heeft me werkelijk maanden gekost om erachter te komen dat floppies 2 kanten hadden.
Hebben blu-rays ook! :o

____

Late Shift vind ik erg sterk. Heb 1,5u vermaak er aan gehad gisteren. Denk telltale maar dan Full HD met echte acteurs. En vooral zonder bugs, irritante laadtijden en haperende stukjes. Of het een tientje waard is moet iedereen zelf weten, ik heb er wel veel lol van.

Zitten wel vrij grote plot holes in en af en toe een onlogisch gevolg van een keuze maar het zit aardig in elkaar verder.

Yooka-Laylee vind ik wel grappig maar ook wel onoverzichtelijk qua opbouw. Ook werkt de camera niet lekker mee. Zit wel veel humor in. Van lomp tot Disney achtige volwassengrappen tot dingen die kinderen leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
MAX3400 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:19:
[...]

Kan je nagaan hoe ik in 1984 de eerste keer Elite opstartte en dacht "oke, en nu???"
[afbeelding][afbeelding]
Toen was er nog geen internet, geen community en al helemaal geen PDF'je met instructies.
Denk dat ik daar toch minder van onder de indruk zou zijn geweest dan elite: dangerous.

Gisteren een witte dwerg gezien en vond het zo mooi dat ik er bijna tegen aan knalde :P
Het is een kleine blauwe zon die echt ongelofelijk veel licht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:00:
[...]

Hebben blu-rays ook! :o

____

Late Shift vind ik erg sterk. Heb 1,5u vermaak er aan gehad gisteren. Denk telltale maar dan Full HD met echte acteurs. En vooral zonder bugs, irritante laadtijden en haperende stukjes. Of het een tientje waard is moet iedereen zelf weten, ik heb er wel veel lol van.

Zitten wel vrij grote plot holes in en af en toe een onlogisch gevolg van een keuze maar het zit aardig in elkaar verder.

Yooka-Laylee vind ik wel grappig maar ook wel onoverzichtelijk qua opbouw. Ook werkt de camera niet lekker mee. Zit wel veel humor in. Van lomp tot Disney achtige volwassengrappen tot dingen die kinderen leuk vinden.
Late Shift is inderdaad leuk :) En inderdaad wel een paar plot holes, maar dat hebben zelfs de grootste films. Wel een aanrader en ik hoop dat er misschien wat meer vergelijkende games gaan komen (met full motion video). Zo vond ik Quantum Break met de cutscenes ook erg tof. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Had je iets anders verwacht? Zou eerder gek zijn als dit verschil er niet zou zijn. Supersampling op 1080p displays is echt een hele mooie toevoeging, kan ik zeggen uit mijn ervaring met de PS4 Pro.

Ik ben meer benieuwd wat de Scorpio voor framerate en overall performance gaat betekenen bij nieuwe games. Zou bijvoorbeeld mooi zijn als multiplatform titels ineens op 60fps kunnen gaan draaien, hoewel ik dan wellicht teveel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:13:
[...]

Had je iets anders verwacht? Zou eerder gek zijn als dit verschil er niet zou zijn. Supersampling op 1080p displays is echt een hele mooie toevoeging, kan ik zeggen uit mijn ervaring met de PS4 Pro.

Ik ben meer benieuwd wat de Scorpio voor framerate en overall performance gaat betekenen bij nieuwe games. Zou bijvoorbeeld mooi zijn als multiplatform titels ineens op 60fps kunnen gaan draaien, hoewel ik dan wellicht teveel verwacht.
Dat hij 60fps aan kan is al lang duidelijk, de vraag is alleen als ontwikkelaars de stap ook gaan maken. Waarom 60fps 4K gaan ontwikkelen als een PS4 het bijvoorbeeld net niet kan behalen.

Technisch zal het met de kracht van de Scorpio allemaal wel kunnen, het gaan alleen om de wil van ontwikkelaars.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd voor de nieuwe games, of je bij de 4k/60 games ook gewoon een 'ultra 1080p' mode krijgt, resolutie omlaag maar details nog verder omhoog. Als ik bv Warframe bekijk, mijn PC moet ik op 4k op medium settings zetten (met effect/particals op low), maar op 1080p kan ik veel gewoon op high houden, dat per saldo een 4k wel scherper is, maar de 1080p absoluut een mooier totaalplaatje geven (qua effects, viewdistance etc).

Stiekem hopen op een release precies 4 jaar later, september is mooi tijdstip :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bullet NL schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:55:
[...]

Dat hij 60fps aan kan is al lang duidelijk, de vraag is alleen als ontwikkelaars de stap ook gaan maken. Waarom 60fps 4K gaan ontwikkelen als een PS4 het bijvoorbeeld net niet kan behalen.

Technisch zal het met de kracht van de Scorpio allemaal wel kunnen, het gaan alleen om de wil van ontwikkelaars.
De X360 en PS3 kunnen ook 60fps aan, dus dat zegt weinig. De vraag is in hoeverre een hoge IQ gewaarborgd blijft bij een dergelijke framerate. Kunnen we straks de kwaliteit van bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn in open wereld games verwachten waarbij de boel op een locked 60fps draait. Ik denk het persoonlijk niet, omdat de meeste devs toeters en bellen prefereren op 60fps en omdat de boel anderzijds ook moet blijven draaien op de base X1/base PS4.

Maar ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
http://www.windowscentral...on-will-speed-scene-may-9

Hot Wheels expansion voor FH3 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:13:
[...]

Had helemaal niets verwacht voor 1080p, daarom ben ik ook enorm onder de indruk :9~
Kan niet wachten om de kracht van Scorpio op de graphics van Dark Souls 3 los te zien gaan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
justifire schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:29:
[...]

Had helemaal niets verwacht voor 1080p, daarom ben ik ook enorm onder de indruk :9~
Kan niet wachten om de kracht van Scorpio op de graphics van Dark Souls 3 los te zien gaan *O*
Nou de PS4 Pro doet het ook, dus het zou een hele slechte zet van MS zijn om op 1080p geen voordelen toe te passen.

Ik denk niet dat je voor DS3 veel hoeft te verwachten. De PS4 patch stelt al weinig voor (hogere fps, verder niks), dus het zou me überhaupt verbazen als ze daar een Scorpio patch voor gaan uitbrengen. Supersampling is sowieso zeer onwaarschijnlijk. FROM is denk ik druk bezig met een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:41:
[...]

Nou de PS4 Pro doet het ook, dus het zou een hele slechte zet van MS zijn om op 1080p geen voordelen toe te passen.

Ik denk niet dat je voor DS3 veel hoeft te verwachten. De PS4 patch stelt al weinig voor (hogere fps, verder niks), dus het zou me überhaupt verbazen als ze daar een Scorpio patch voor gaan uitbrengen. Supersampling is sowieso zeer onwaarschijnlijk. FROM is denk ik druk bezig met een nieuwe game.
60 fps zou goud zijn (beter nog dan SS), Midir laat de xbox flink zweten :o

________________________________________________________________________________

Voor een ieder : de seasonpass van Sniper Ghost Warrior 3 staat gratis in de xbox store.
Handig om te hebben mocht hij nog eens Free with Gold worden, of in de aanbieding komen.

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 26-04-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Voor mij is het belangrijk wat MS met games gaat doen. Dat de Scorpio een beest van een machine wordt is wel al duidelijk. Ook heeft MS goed geluisterd naar de commentaren van des tijds de X one dus dat zit wel snor. Maar het gebrek aan goede games voor de One kunnen de Scorpio wel eens de das om gaan doen. Ik ben al vanaf de eerste Xbox een MS speler, maar als er voor de Scorpio geen goede games komen, dan kan ik wel eens over gaan stappen naar de PS4 Pro. Een game als Horizon is toch wel wat ik graag zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lekker. Heb m'n One denk ik nu...twee jaar en nog wat maanden en in totaal heeft het ding een uurtje of vier aangestaan. Probeer net weer 's een spel: laadt niet. Ander spel: laadt niet. Gisteren nog wel probleemloos kunnen spelen. Zuur, nooit gebruikt maar wel de garantie voorbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Ik ben vooral benieuwd wat er volgend jaar met de huidige XBO en PS4 gaat gebeuren. Ik sta er niet van te kijken dat als de Scorpio en Pro voor €399 of minder te verkrijgen zijn dat de huidige XBO en Pro vanaf halverwege 2018 niet meer geleverd gaan worden. En dan zullen ontwikkelaars zich ook vooral op de Scorpio en Pro gaan richten (is een vermoeden), de verschillen zijn te groot en de huidige generatie is dan te verouderd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:49:
Lekker. Heb m'n One denk ik nu...twee jaar en nog wat maanden en in totaal heeft het ding een uurtje of vier aangestaan. Probeer net weer 's een spel: laadt niet. Ander spel: laadt niet. Gisteren nog wel probleemloos kunnen spelen. Zuur, nooit gebruikt maar wel de garantie voorbij..
Standaard trouble shooting al geprobeerd?
Here's how:

Press the Xbox button to open the guide.
Go to Settings.
Select All Settings.
Select Power.
Select Power mode.
Select Energy saving.
Perform a "hard power cycle" by holding down the console's power button for 10 seconds. Once the console has completely shut down, press the power button again to restart it.
Try your disc again. Wait a few seconds to see if the console recognizes it. If the console can now read the disc, you can revert back to Instant-On power mode.
Follow the above steps if the problem happens again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Lekker Ventje schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:09:
Ik ben vooral benieuwd wat er volgend jaar met de huidige XBO en PS4 gaat gebeuren. Ik sta er niet van te kijken dat als de Scorpio en Pro voor €399 of minder te verkrijgen zijn dat de huidige XBO en Pro vanaf halverwege 2018 niet meer geleverd gaan worden. En dan zullen ontwikkelaars zich ook vooral op de Scorpio en Pro gaan richten (is een vermoeden), de verschillen zijn te groot en de huidige generatie is dan te verouderd.
Gaat nooit gebeuren, hoe leuk het voor Pro of Scorpio eigenaars ook zou klinken.
voor de release van de Pro waren er al 50m PS4's verkocht en ongeveer de helft XB1 consoles, je gaat niet zomaar opeens 50 million of 25 million mensen ''buitenspel'' zetten of forceren om te upgraden.

Ook niet na al de claims van Sony dat er geen Pro only games mogen gemaakt worden of de talloze interviews met Phil waarin hij zegt dat de One S gewoon naast de Scorpio gaat leven en blijven bestaan.

Waarschijnlijk na een tijd gaan de slim ps4 en de One S gewoon 200 kosten.
Lijkt mee ook in Xbox hun geval dat devs gewoon een Scorpio versie maken van de game en dan gewoon settings downtunen tot je een One S versie hebt, bij PS4 is dit vaker met ''pro patches'' zelfs nog bij Horizon op launch.

Denk dat MS heel anders te werk gaat gaan dan Sony om hun '' more powerful'' versies van games te brengen dan een simpele '' pro patch '', ze hebben ook al aangeven om oudere XB1 games zelf onder handen te pakken voor de Scorpio '' we do it for you ''

[ Voor 3% gewijzigd door Katmi op 26-04-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:24:
Zal hem hier ook even plaatsen:

[video]

Wat vinden we ervan?
Ik dacht jarenlang dat ik wilde dat COD terugging naar ww2. Nu ik dit zie denk ik vooral meh. Been there, done that. Maar hij is nog niet afgeschreven voor mij. Heb nog te veel warme herinneringen aan de kar98k, Lee Enfield en mosin nagant. :)

Als ze als bonus maps uit CoD2 en UO toevoegen is het instant buy. Toujane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Katmi schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:05:
[...]

Gaat nooit gebeuren, hoe leuk het voor Pro of Scorpio eigenaars ook zou klinken.
voor de release van de Pro waren er al 50m PS4's verkocht en ongeveer de helft XB1 consoles, je gaat niet zomaar opeens 50 million of 25 million mensen ''buitenspel'' zetten of forceren om te upgraden.

Ook niet na al de claims van Sony dat er geen Pro only games mogen gemaakt worden of de talloze interviews met Phil waarin hij zegt dat de One S gewoon naast de Scorpio gaat leven en blijven bestaan.

Waarschijnlijk na een tijd gaan de slim ps4 en de One S gewoon 200 kosten.
Lijkt mee ook in Xbox hun geval dat devs gewoon een Scorpio versie maken van de game en dan gewoon settings downtunen tot je een One S versie hebt, bij PS4 is dit vaker met ''pro patches'' zelfs nog bij Horizon op launch.

Denk dat MS heel anders te werk gaat gaan dan Sony om hun '' more powerful'' versies van games te brengen dan een simpele '' pro patch '', ze hebben ook al aangeven om oudere XB1 games zelf onder handen te pakken voor de Scorpio '' we do it for you ''
Lijkt me toch ook niet dat ze de gewone XBO en PS4 tot in lengte van dagen blijven verkopen en ondersteunen. En de ontwikkelaars hebben ook inspraak, die willen niet dat de mogelijkheden van een game voor de Scorpio of Pro straks beperkt worden vanwege de gewone XBO en Pro. En half 2018 staan de Scorpio en Pro sowieso al voor minder dan €399 in de schappen, weet niet of ze daar de huidige generatie dan nog onder willen zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 27-04-2017 07:57 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:34
Dit weekend ga ik ook xb live gold aanschaffen, eerste keer voor de One s. Benieuwd wie er van de got live club allemaal bf1 spelen online :)

Daarnaast nog op zoek naar een microphone om aan mijn hoofdtelefoon te koppelen (audio teck. M50x). Iemand een tip wat een goede optie is hiervoor? Kwam de modmic wel tegen maar betaal liever niet meer dan 10-15€ hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 07:52:
[...]

Lijkt me toch ook niet dat ze de gewone XBO en PS4 tot in lengte van dagen blijven verkopen en ondersteunen. En de ontwikkelaars hebben ook inspraak, die willen niet dat de mogelijkheden van een game voor de Scorpio of Pro straks beperkt worden vanwege de gewone XBO en Pro. En half 2018 staan de Scorpio en Pro sowieso al voor minder dan €399 in de schappen, weet niet of ze daar de huidige generatie dan nog onder willen zetten.
Ik denk dat je zwaar onderschat hoeveel mensen een budget model willen hebben, consoles verkopen juist het best het 3e en 4e jaar in z'n levens cyclus door de lage instapprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nieuwevolger schreef op donderdag 27 april 2017 @ 10:08:
[...]

Ik denk dat je zwaar onderschat hoeveel mensen een budget model willen hebben, consoles verkopen juist het best het 3e en 4e jaar in z'n levens cyclus door de lage instapprijs.
Na een aantal jaar zullen de Scorpio en de PS4 Pro natuurlijk ook een budget model worden. Zo gaat dat nou eenmaal.

Het zal dus interessant worden om te zien tot hoe lang de XB1 en de PS4 volledig ondersteunt zullen worden. Zoals het nu allemaal wordt gepresenteerd, gok ik op nog 5 jaar. Daarna is de koek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Rossi46 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:28:
[...]

Na een aantal jaar zullen de Scorpio en de PS4 Pro natuurlijk ook een budget model worden. Zo gaat dat nou eenmaal.

Het zal dus interessant worden om te zien tot hoe lang de XB1 en de PS4 volledig ondersteunt zullen worden. Zoals het nu allemaal wordt gepresenteerd, gok ik op nog 5 jaar. Daarna is de koek op.
Een levenscyclus van 8 a 9 jaar zou heel mooi zijn inderdaad, straks als gta 6 uit komt met de xbox one en ps4 super slim voor minder dan 150 euro gaat dat de verkopen nog steeds boosten. Ik zie de ps4 uiteindelijk fors boven de 100 miljoen exemplaren verkopen, de xbox one is wat moeilijker over te vertellen aangezien we niet weten wat er gaat gebeuren naar scorpio, maar ik zie de xbox familie ook wel de 60 miljoen verkopen halen in 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Studio die heeft gewerkt aan disney infinity kondigd een samenwerking met microsoft aan. https://mobile.twitter.com/StudioGobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vraag is wel hoe de games op de Scorpio en de Pro er uit gaan zien als er over drie jaar nog steeds rekening gehouden moet gaan worden met hardware die dan al 8 jaar oud is. Als je ziet hoe bagger BF1 nu al draait en dat is niet de enige game die moeite heeft met de huidige generatie consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:45:
Vraag is wel hoe de games op de Scorpio en de Pro er uit gaan zien als er over drie jaar nog steeds rekening gehouden moet gaan worden met hardware die dan al 8 jaar oud is. Als je ziet hoe bagger BF1 nu al draait en dat is niet de enige game die moeite heeft met de huidige generatie consoles.
Ontwikkelaars kunnen toch gewoon twee versies maken ?
Eén die het uiterste haalt uit current gen en één versie die het uiterste haalt uit last gen.
Enigste wat ze niet mogen is exclusief voor de ene, dan wel de andere console een spel uitbrengen, graphics zijn ze volledig vrij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:45:
Ik denk dat dat op zich best wel eens mee kan vallen; Bij Turn 10 hebben ze, dankzij kennis van de Scorpio en de daarin opgeloste bottlenecks, al een aantal punten in de engine gevonden die ook voor de 'oude' Xbox One en S nog performance-winst kunnen opleveren. Dus het kan best zijn dat latere games alsnog beter draaien op de zwakkere console, of hetzelfde als eerst, maar dan met een fractie betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Bij mij lijkt de fan van de XBox One S nogal wat luid te zijn. Misschien tijd voor reparatie onder garantie.
Nu staat er Minecraft van een disc op geinstalleerd. Ik weet zeker dat bij de reparatie alles gereset wordt.
Weet iemand of de save games van Minecraft (disc versie) in de cloud (Xbox Live) bewaard worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:44:
Bij mij lijkt de fan van de XBox One S nogal wat luid te zijn. Misschien tijd voor reparatie onder garantie.
Nu staat er Minecraft van een disc op geinstalleerd. Ik weet zeker dat bij de reparatie alles gereset wordt.
Weet iemand of de save games van Minecraft (disc versie) in de cloud (Xbox Live) bewaard worden?
Saves staan automatisch in de cloud. Ook zonder gold. Als je maar online bent terwijl je speelt.

Als je het zekere voor het onzekere wil nemen kopieer je je saves naar een USB voordat je de One opstuurt. Is niet nodig maar kan een geruststellende gedachte geven. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Mijn One S is in ieder geval erg stil, dus als deze hoorbaar draait lijkt er iets niet te kloppen idd. Overigens hebben een aantal vrienden van me een One S aangeschaft, in Duitsland is deze met FH3 voor 200 euro te vinden. Goede deal die hier in het topic ook al voorgekomen is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, nu vijf uur in de Prey demo zitten.
Ondanks dat deze 'opening hour' is genoemd, kom ik nog steeds secrets tegen en manieren om ergens te komen wat op het eerste gezicht niet mogelijk leek.
Eindelijk weer eens een game die je outside-the-box laat denken.
Pre-ordered and installed, zin in !

Pagina: 1 ... 79 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.