Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Over smaak valt niet te twisten...Lekker Ventje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:25:
[...]
Garagevulling? Liever een Porsche dan een Ferrari
Maar oké, liever een Porsche dan een RUF
Wel goed dat ze er meteen bij zitten. Scheelt weer 20 euro DLC(die ze vast wel op een andere manier aan zullen bieden, maar ja je hoeft het niet te kopen natuurlijk)
Turn10 probeert m.i. altijd naar de fans te luisteren.
Maar als je op FB kijkt bij de reacties zodra er een car pack uitkomt, dan is het werkelijk waar nooit goed

Af en toe wel geinig om te lezen, maar je kan nooit iedereen tevreden stellen. De een had liever muscle cars gewild, de ander een Japanese drifter, weer een ander een Europese hatchback of een elektrische bak etc etc..
Wat ik mogelijk niet begrijp in 2017; spellen worden digitaal aangeleverd en/of je hebt een internet-verbinding nodig om te kunnen gamen. Waarom is het dan zo lastig om bijvoorbeeld een "a la carte DLC" te maken? Je koopt de game + 50 auto's voor 6 tientjes ofzo. En daarnaast zijn er nog 350 auto's te koop; 50 cent per stuk of "choose 10 for 3.99".
Dan kan de ene persoon gewoon hetzelfde uitgeven als "Ultimate edition + DLCs" en alsnog een complete game hebben terwijl de volgende persoon in totaal misschien 83 Euro uitgeeft, alle tracks kan rijden maar in de garage alleen maar Fords heeft staan in alle correcte/bijbehorende race-klassen. Niet alleen voor games zou ik dit nuttig vinden; ook voor kabelaars voor je eigen zenderpakket samenstellen etc.
Zelfs de aankoop van een gemiddeld SIM-only abonnement heeft meer keuzes, opties, looptijden en marges. Om nog maar te zwijgen als je Lamborghini zou kopen; je hebt al 3600 combinaties van "stoelbekleding + stikselrandje".
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 21:02
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Zeker als je de borderlands games kent (en ze natuurlijk leuk vindt) hoort het bij 1 van de betere. De humor is erg goed overgenomen uit de games in tegenstelling tot guardians of the galaxy.. damn..wat loop ik me daar te ergeren aan hoe weinig je doet en je de tekst niet kan doorklikkenuchiha tijntje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:33:
Ik dacht dat Wolf Among Us de leukste Telltale game was... Maar dat was totdat ik de Borderlands game heb gespeeld. Echt een onwijs leuke game! Ben nu aanbeland bij de laatste episode. Vandaag geen tijd om het te spelen, dus dat wordt morgenavond. Ben benieuwd!

games of thrones is qua graphs wennen, heb de serie nooit gekeken maar is verrassend spannend. the walking dead s1 en wolf among us zijn natuurlijk ook de betere telltale games
De contracten met autofabrikanten zijn vaak heel strikt daar in. Sommige fabrikanten willen niet dat hun auto als 'extra' worden gezien. Anderen willen niet in combinatie met merk X aangeboden worden. Is een heel gepuzzel heb ik wel eens begrepen. Nu weet ik uit eerste hand dat autofabrikanten vaak enige arrogantie hebben, dus noten op hun zang hebben ze wel.MAX3400 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:11:
[...]
Wat ik mogelijk niet begrijp in 2017; spellen worden digitaal aangeleverd en/of je hebt een internet-verbinding nodig om te kunnen gamen. Waarom is het dan zo lastig om bijvoorbeeld een "a la carte DLC" te maken? Je koopt de game + 50 auto's voor 6 tientjes ofzo. En daarnaast zijn er nog 350 auto's te koop; 50 cent per stuk of "choose 10 for 3.99".
Dan kan de ene persoon gewoon hetzelfde uitgeven als "Ultimate edition + DLCs" en alsnog een complete game hebben terwijl de volgende persoon in totaal misschien 83 Euro uitgeeft, alle tracks kan rijden maar in de garage alleen maar Fords heeft staan in alle correcte/bijbehorende race-klassen. Niet alleen voor games zou ik dit nuttig vinden; ook voor kabelaars voor je eigen zenderpakket samenstellen etc.
Zelfs de aankoop van een gemiddeld SIM-only abonnement heeft meer keuzes, opties, looptijden en marges. Om nog maar te zwijgen als je Lamborghini zou kopen; je hebt al 3600 combinaties van "stoelbekleding + stikselrandje".
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hmmm, valt The Guardians of the Galaxy tegen ja? Zonde, want keek er wel eigenlijk naar uit...quorumz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:50:
[...]
Zeker als je de borderlands games kent (en ze natuurlijk leuk vindt) hoort het bij 1 van de betere. De humor is erg goed overgenomen uit de games in tegenstelling tot guardians of the galaxy.. damn..wat loop ik me daar te ergeren aan hoe weinig je doet en je de tekst niet kan doorklikken![]()
games of thrones is qua graphs wennen, heb de serie nooit gekeken maar is verrassend spannend. the walking dead s1 en wolf among us zijn natuurlijk ook de betere telltale games
En ik moet Game of Thrones verder afmaken, heb ooit episode 1 gespeeld, maar begreep dat de verdere afleveringen wat tegenvielen dus nooit meer geprobeerd. Misschien weer een keer oppakken. En ik moet nog Walking Dead seizoen 1 en 2 spelen, zodat ik klaar ben voor seizoen 3.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2017 12:26 ]
Yup, was er niet een issue met Ferrari in Gran Turismo 5; ze wilden niet meewerken of een licentie afgeven omdat ze niet wilden dat in de game er kreukels/schade op een Ferrari kwamWom schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:20:
[...]
De contracten met autofabrikanten zijn vaak heel strikt daar in. Sommige fabrikanten willen niet dat hun auto als 'extra' worden gezien. Anderen willen niet in combinatie met merk X aangeboden worden. Is een heel gepuzzel heb ik wel eens begrepen. Nu weet ik uit eerste hand dat autofabrikanten vaak enige arrogantie hebben, dus noten op hun zang hebben ze wel.
Verwijderd
Koop de Xbox One S 1 TB met Forza Horizon 3 en 2 draadloze controllers nu voor slechts 289,-
https://www.bol.com/nl/p/...le-1-tb/9200000073661895/

Meerdere merken die daar niet aan wilden meewerken inderdaad. Nu was daar vroeger ook minder ruimte voor, maar tegenwoordig kun je prima realistisch schademodellen verwerken in racegames. Weet niet of de nieuwe Flatout een toffe game is, maar weet nog wel dat in voorgaande games je auto's daarin al lekker kapot konden. Maar dat zijn dan inderdaad geen bestaande merken of modellen.MAX3400 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:48:
[...]
Yup, was er niet een issue met Ferrari in Gran Turismo 5; ze wilden niet meewerken of een licentie afgeven omdat ze niet wilden dat in de game er kreukels/schade op een Ferrari kwam
Maar andersom willen ze ook vaak juist wel in dergelijke games, omdat het goede reclame kan zijn.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Was ook 1 van de grote voorwaarden met die Ferrari F1 wagen (2007), mochten niet met andere auto's, geen tunes, geen schade, geen A/B-spec, was een heel pakket aan eisen voor die auto.MAX3400 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:48:
[...]
Yup, was er niet een issue met Ferrari in Gran Turismo 5; ze wilden niet meewerken of een licentie afgeven omdat ze niet wilden dat in de game er kreukels/schade op een Ferrari kwam
An sich maakt het mij niet uit, in de C/B/A/S klasses rij ik continue met andere auto's, enkel die oldtimers heb ik zelf helemaal niets mee.
Over auto's gesproken, met summer sale toch Assetti corsa gekocht, man man man wat een matige game is dat zeg.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 19-04-2017 13:44 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gamertag: FinrazielNL
Ferrari is dan ook verschrikkelijk in dat soort dingen. Bij autotests doen ze precies hetzelfde.SinergyX schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:26:
[...]
Was ook 1 van de grote voorwaarden met die Ferrari F1 wagen (2007), mochten niet met andere auto's, geen tunes, geen schade, geen A/B-spec, was een heel pakket aan eisen voor die auto.
An sich maakt het mij niet uit, in de C/B/A/S klasses rij ik continue met andere auto's, enkel die oldtimers heb ik zelf helemaal niets mee.
Over auto's gesproken, met summer sale toch Assetti corsa gekocht, man man man wat een matige game is dat zeg.
De Ferrari moet de test kunnen winnen (op basis van verschillende criteria), anders leveren ze geen testauto.
Er mag altijd maar één Ferrari aan een test deelnemen, want anders wint de ene hoe dan ook van de andere en dat willen ze niet.
Het liefst levert Ferrari een heel team aan monteurs mee om de auto gedurende de test in optimale conditie te houden (bij grote tests een absolute eis).
En natuurlijk altijd de verhalen dat de test Ferrari's niet geheel standaard zijn.
Doe je dit niet of ben je kritisch op dit beleid? Dan krijg je geen testauto meer en ben je als persoon ook niet meer bij Ferrari welkom.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nice one, bro!uchiha tijntje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:33:
Ik dacht dat Wolf Among Us de leukste Telltale game was... Maar dat was totdat ik de Borderlands game heb gespeeld. Echt een onwijs leuke game! Ben nu aanbeland bij de laatste episode. Vandaag geen tijd om het te spelen, dus dat wordt morgenavond. Ben benieuwd!
Ik heb geprobeerd en ik vind hem zeker leuk. Lekkere grote werelden, genoeg te vinden en natuurlijk zoals gewend veel punsSilversin schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:36:
Niemand Yooka Laylee geprobeerd? Impressies?
Als je fan van Banjo Kazooie kan je deze eigenlijk niet missen. Ben je wat minder fan ervan dan wil je misschien ff wachten tot de prijs wat beter voor je ligt.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Dus ik hoop dat een "report this gamerpic" ook beschikbaar is, want er zal meteen een stortvloed aan dicks, swasticas en andere onzin verschijnen.

Straks maar eens kijken wat ik als gamerpic zou willen hebben. Al weet ik niet of ik dat al kan, want mijn beta-app deed een tijd geleden niet meer updaten (en verwijderen kon ook niet)
Beter om even een quote te maken van de opmerking waar je op reageertVerwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:36:
Zelfde XBOX, dochter is 15
Nice....nu nog zorgen dat je tekens kunt gebruiken in je gamertag. Ik heb nu alles als MRE-Inc, behalve Xbox Live omdat je daar het min teken niet mag gebruiken.Martinspire schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:27:
In de Xbox Beta App is het nu mogelijk om custom gamer pics te uploaden.
Dus ik hoop dat een "report this gamerpic" ook beschikbaar is, want er zal meteen een stortvloed aan dicks, swasticas en andere onzin verschijnen.
[afbeelding]
Straks maar eens kijken wat ik als gamerpic zou willen hebben. Al weet ik niet of ik dat al kan, want mijn beta-app deed een tijd geleden niet meer updaten (en verwijderen kon ook niet)

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 20-04-2017 10:10 ]
XBL: MRE Inc
Ah. Er komt weer een speelsessie aan zo te horenSilversin schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:37:
Yes, binnen bij de technical alpha van Sea of Thieves. Ben benieuwd hoe het speelt.
Gamertag: YazNL
Yaz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:47:
[...]
Ah. Er komt weer een speelsessie aan zo te horenOp basis van history gok ik op volgende week zaterdag 8-11pm
edit: Of mag ik dit niet delen, NDA enzo =P
[ Voor 12% gewijzigd door Silversin op 20-04-2017 11:01 ]
Ik zag het op twitter dus valt vast niet onder de NDASilversin schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:58:
[...]
***members only***
https://twitter.com/seaofthieves/status/854696748144578561
Gamertag: YazNL
ReportedMRE-Inc schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:01:
[...]
Nice....nu nog zorgen dat je tekens kunt gebruiken in je gamertag. Ik heb nu alles als MRE-Inc, behalve Xbox Live omdat je daar het min teken niet mag gebruiken.
[afbeelding]
Zit nu ook in de alpha maar zijn het altijd van die achterlijke tijden? Het zijn drie uurtjes en dan precies op zaterdagavond.Silversin schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:58:
[...]
***members only***
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:55
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Lekker Ventje schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:03:
[...]
Zit nu ook in de alpha maar zijn het altijd van die achterlijke tijden? Het zijn drie uurtjes en dan precies op zaterdagavond.

Iedere woensdag van 20.00-23.00 en zo nu en dan op zaterdag.
Overigens 1 keer gespeeld en weer gedeinstalleert, niet echt mijn ding.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zie: https://www.onmsft.com/ne...ssibly-leaked-by-retailer
Op E3 zullen we het wel weten denk ik maar er is geen enkele manier waar MS dit kan verkopen voor 399 zonder enorme verliezen te lijden, er is hardwarematig veel meer aan gesleuteld daan een ps4 pro wat eigenlijk gewoon een overclock was en done.
De One op launchday was ook €499. Controller erbij, game erbij; heb €620 afgerekend bij Saturn Duitsland.Matthiassnoep schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:45:
Voor €400 koop ik m gelijk, maar hij zal eerder 500-600 zijn. Ik zou het trouwens enorm fijn vinden als Microsoft muis en toetsenbord ondersteuning zou bieden op de scorpio, maar ik gok dat ik dat helaas op m'n buik kan schrijven.
Accesoires etc heb ik al dus het zou Microsoft sieren als er een kale Scorpio voor 400 komt en een "pakket" voor 500 tot 550.
Het is erg kort door de bocht, maar in principe is de scorpio min of meer een Xbox one met een rx480 er in gespliced... Ja er is meer gebeurd maar dat is volgens mij toch het spannendste qua kostprijs verhoging. Een one s en rx480 los kun je al voor zo'n 400 euro krijgen (ok je moet even goed rond shoppen of aanbiedingen afwachten). Waarom is het dan precies zo onmogelijk dat Microsoft het ding daarvoor gaat verkopen?Katmi schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:37:
Gaat nooit zo goedkoop zijn als de ps4 pro, snap ook niet hoe websites dit nog altijd als nieuwswaardig beschouwen, retailers zetten continue ''guessing prices'' online voor dingen die op pre order staan en die prijzen kloppen zo goed als nooit.
Op E3 zullen we het wel weten denk ik maar er is geen enkele manier waar MS dit kan verkopen voor 399 zonder enorme verliezen te lijden, er is hardwarematig veel meer aan gesleuteld daan een ps4 pro wat eigenlijk gewoon een overclock was en done.
Ok ik moet het ook nog maar zien, maar ik zou me er best iets bij voor kunnen stellen dat Microsoft het doet om op die manier vol de aanval op Sony in te zetten.
Gamertag: timmie271
Verwijderd
Energy cycle. Als in dat super brakke puzzle spelletje die je in een half uur uitspeelt? Goede keuzes maak jij.timmie271 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:24:
Als al het huidige assecoires zoals controllers maar uitwisselbaar zijnDan komt er wss begin volgend jaar. Heb in mijn 19 jaar dat ik besta pas 3 dingen gepreorderd
(forza horizon 3, energy cycle en de S8).. Dus kan gerust 4-6 maandjes wachten
Yup. Kwam hem tegen en kocht hem. Pas daarna kwam ik erachter dat het een preorder wasVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:27:
[...]
Energy cycle. Als in dat super brakke puzzle spelletje die je in een half uur uitspeelt? Goede keuzes maak jij.
Kon dus gewoon 5 dagen wachten voor ik het kon spelen
[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 20-04-2017 21:29 ]
Audi S8?timmie271 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:24:
Als al het huidige assecoires zoals controllers maar uitwisselbaar zijnDan komt er wss begin volgend jaar. Heb in mijn 19 jaar dat ik besta pas 3 dingen gepreorderd
(forza horizon 3, energy cycle en de S8).. Dus kan gerust 4-6 maandjes wachten
Verwijderd
En toen was nog niet eens bekend hoe simpel hij uit te spelen is.timmie271 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:27:
[...]
Yup. Kwam hem tegen en kocht hem. Pas daarna kwam ik erachter dat het een preorder was
Kon dus gewoon 5 dagen wachten voor ik het kon spelen
___
Ik zit even in een hiaat qua spellen. Heb nog zat te spelen. Maar doe niets anders dan Fifa. Ben super slecht maar teampje bouwen is wel verslavend.
Wel late shift gekocht. Leek me wel een tof iets. Moet die nieuwe platformer ook nog eens goed bekijken. Ziet er best aardig uit.
Was het maar zo'n feest
Stiekem wist ik al hoe simpel ie wasVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:39:
[...]
En toen was nog niet eens bekend hoe simpel hij uit te spelen is.![]()
___
Ik zit even in een hiaat qua spellen. Heb nog zat te spelen. Maar doe niets anders dan Fifa. Ben super slecht maar teampje bouwen is wel verslavend.![]()
Wel late shift gekocht. Leek me wel een tof iets. Moet die nieuwe platformer ook nog eens goed bekijken. Ziet er best aardig uit.
Zelf ineens de xbox weer gedeeltelijk laten liggen en terug naar de World of Tanks en Euro truck simulator van de PC.
Uiteraard wel met Ereaser beetje bij beetje halo mcc wegwerken
Zoeken nog eventuele hulpjes voor 4 persoons achievements als er vrijwillegers zijn
[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 20-04-2017 21:47 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben van plan hem binnenkort ook te kopen, gewoon uit de winkel niet digitaal. Voor Banjo-Kazooie raad ik Rare Replay aan, heb je gelijk een hele collectie aan Rare games, met daarbij Banjo-Kazooie, Banjo-Kazooie N&B en Banjo-Tooie.Kadardar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:46:
[...]
Ik heb geprobeerd en ik vind hem zeker leuk. Lekkere grote werelden, genoeg te vinden en natuurlijk zoals gewend veel puns
Als je fan van Banjo Kazooie kan je deze eigenlijk niet missen. Ben je wat minder fan ervan dan wil je misschien ff wachten tot de prijs wat beter voor je ligt.
Ziet er super tof en Dark Souls achtig uit. Ik zou zelfs bijna zeggen dat het Dark Souls is met een skin met als thema robots
Gisteren even uurtje gespeeld en moet eerlijk zeggen dat het genieten was ja. Enige jammere vind ik de camera, loopt niet echt soepel.Kadardar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:46:
[...]
Ik heb geprobeerd en ik vind hem zeker leuk. Lekkere grote werelden, genoeg te vinden en natuurlijk zoals gewend veel puns
Vond het wel meevallen, er is is zover maar 1 punt waar ik me echt irriteerde aan de camera en dat was bij rampo (world 1 boss). Voor de rest stoorde ik me er niet echt veel aan.Silversin schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:47:
[...]
Gisteren even uurtje gespeeld en moet eerlijk zeggen dat het genieten was ja. Enige jammere vind ik de camera, loopt niet echt soepel.
Jij hebt deze toch in pre-order? Oprechte interesse: op basis waarvan denk je dat dit een topper wordt? Ik hoop echt dat de game vet wordt, want in zo een setting is de Souls formule natuurlijk nog nooit toegepast, maar hun vorige game is nou ook niet bepaald een hoogvlieger. Ik ben nog een beetje sceptisch daarom.
http://www.intertoys.nl/xbox-one-s-verticale-standaard
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
bram1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:12:
[...]
Jij hebt deze toch in pre-order? Oprechte interesse: op basis waarvan denk je dat dit een topper wordt? Ik hoop echt dat de game vet wordt, want in zo een setting is de Souls formule natuurlijk nog nooit toegepast, maar hun vorige game is nou ook niet bepaald een hoogvlieger. Ik ben nog een beetje sceptisch daarom.

Ik denk niet dat dit een topper wordt, ik hoop het !
Is van dezelfde ontwikkelaar als Lords of the Fallen, ondanks dat die titel niet kan tippen aan Dark Souls heb ik die toch ook zeker wel met veel plezier gespeeld.
Tot 16 mei moet ik mijn souls-honger nog maar even stillen met Hyper Light Drifter, aanrader voor alle Sunbros
(En hopen op een releasedatum voor Ashen op de aankomende E3
Ik heb het een paar uur geprobeerd, maar het bleef bij mij toch niet helemaal hangen. Helemaal niet na Bloodborne, die ik persoonlijk nog veel beter dan alle Souls games vindt. Heb je Nioh al geprobeerd?justifire schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:11:
[...]
waiting to unlock.
Ik denk niet dat dit een topper wordt, ik hoop het !
Is van dezelfde ontwikkelaar als Lords of the Fallen, ondanks dat die titel niet kan tippen aan Dark Souls heb ik die toch ook zeker wel met veel plezier gespeeld.
Tot 16 mei moet ik mijn souls-honger nog maar even stillen met Hyper Light Drifter, aanrader voor alle Sunbros![]()
(En hopen op een releasedatum voor Ashen op de aankomende E3)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Heb beide games even gespeeld, wel grappig maar miste toch dat rauwe dat Dark Souls zo goed maakt.
Enfin, geen reden genoeg om vreemd te gaan.
Nioh vind ik ook niet echt souls, wel lekker moeilijk maar weet niet....
En zoals gezegd kan LotF daar ook niet aan tippen en waarschijnlijk The Surge ook niet.
Maar zal me er best mee vermaken
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Voor een ieder die niet zo wegwijs is in de pc-wereld en bijbehorende termen (Op Tweakers ?! Ga je schamen !! ) hier een duidelijk stukje informatie over het geheugen en bijbehorende bandbreedte van de Scorpio.
http://www.xboxnederland....d-geheugen-en-bandbreedte
[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 21-04-2017 16:41 ]
Verwijderd
May #GamesWithGold starts the month off with Giana Sisters: Twisted Dreams and Star Wars: The Force Unleased II
https://majornelson.com/2...7/?linkId=100000000309178

Reported for driving outside white lines...
#3_Rules
Lulkoek, 2 banden binnen de lijnenMAX3400 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:51:
[...]
Reported for driving outside white lines...
#3_Rules
Ben even benieuwd hoe lang ie mag blijven staan ivm reclame of portretrecht oid.
Toch is het wel jammer, de icons zijn vaak te klein om dit soort foto's te gebruiken en vaak te groot om echt icons te gebruiken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Blij dat ik Lara niet gehaald heb met de sale, lijkt wel of ze iedere keer zoiets flikken ( KI anyone ?Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:19:
Larry Hryb 💬
May #GamesWithGold starts the month off with Giana Sisters: Twisted Dreams and Star Wars: The Force Unleased II
https://majornelson.com/2...7/?linkId=100000000309178
[afbeelding]

Wel een lekker makkelijke 1000GS met die easy peasy Giana Sisters
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hahaha, ja easy peasy! Wel een van de leukste platformers! Echt een supergame! Skills zijn wel een vereistejustifire schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:23:
[...]
Blij dat ik Lara niet gehaald heb met de sale, lijkt wel of ze iedere keer zoiets flikken ( KI anyone ?)
Wel een lekker makkelijke 1000GS met die easy peasy Giana Sisters
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles

Heb nog geen xbox live, hopelijk binnenkort wel. Even wachten op een leuke actie wellicht. Heb wel een request gedaan al voor de got live. Als iemand mij wil accepteren? (Flyingdutchie1
Mja ben benieuwd. Ik hoop dat ze breken met de huidige formule en eens echt vanaf scratch beginnen. En als het allemaal iets langzamer kan, dan zou ik dat erg waarderen. Ik hou ervan om de controle te hebben en de afgelopen 8 cods was dat eigenlijk niet echt meer het geval. Laatste die ik echt met veel plezier speelde was WaW (en op zich Blops1 ook wel). De rest is nooit mijn ding geweest. Ook MW niet. Overigens vond ik van de laatste game de SP wel weer prima, maar ze moeten echt wat gaan veranderen. Elke game voelt meer en meer aan als DLC.
Komende woensdag om 19u (Nederlandse tijd) dus de reveal. Ik weet niet of ik een alarm ga zetten, maar als het kan pak ik hem wel mee.
Welkom bij de clubJeyJey schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:57:
Nou, ik ben ook sinds vorig weekend een xbox one bezitter. Hiervoor (en nog steeds) de xbox 360, en daarvoor de Classic. De one s voor 220 overgenomen op mp, met 2 controllers en 7 games, prima deal volgens mij!
Heb nog geen xbox live, hopelijk binnenkort wel. Even wachten op een leuke actie wellicht. Heb wel een request gedaan al voor de got live. Als iemand mij wil accepteren? (Flyingdutchie1
Ik heb het andersom gedaan en jou uitgenodigd
Bears and Bulls
Zegt hij alleen dat je hem als home in moet stellen of dat je offline bent? Dat had ik gisteravond namelijk even maar ging na een tijdje weer over. Denk dat Xbox live misschien een beetje aan het rommelen was.mindcre8r schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:47:
Hebben ze het delen van games (home Xbox bij een ander) er uit gehaald? Of moet je 1x per jaar inloggen oid? Bf1 zegt nu dat ik mijn Xbox moet instellen als home.
Hij zei beiden, toen i gesteld op home en de games deden t bij mij wel weer (de andere partij niet meer uiteraard)Finraziel schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:48:
[...]
Zegt hij alleen dat je hem als home in moet stellen of dat je offline bent? Dat had ik gisteravond namelijk even maar ging na een tijdje weer over. Denk dat Xbox live misschien een beetje aan het rommelen was.
Bears and Bulls
Wel zijn account ingesteld als Home?mindcre8r schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:05:
[...]
Hij zei beiden, toen i gesteld op home en de games deden t bij mij wel weer (de andere partij niet meer uiteraard)
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vorige week even Blops (geloof deel 2) in de One gestoken omdat hij BC was geworden.Martinspire schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:05:
[...]
Mja ben benieuwd. Ik hoop dat ze breken met de huidige formule en eens echt vanaf scratch beginnen. En als het allemaal iets langzamer kan, dan zou ik dat erg waarderen. Ik hou ervan om de controle te hebben en de afgelopen 8 cods was dat eigenlijk niet echt meer het geval. Laatste die ik echt met veel plezier speelde was WaW (en op zich Blops1 ook wel). De rest is nooit mijn ding geweest. Ook MW niet. Overigens vond ik van de laatste game de SP wel weer prima, maar ze moeten echt wat gaan veranderen. Elke game voelt meer en meer aan als DLC.
Komende woensdag om 19u (Nederlandse tijd) dus de reveal. Ik weet niet of ik een alarm ga zetten, maar als het kan pak ik hem wel mee.
Snap niet dat ik destijds aan de lopende band multikills had en nu nog geen twee stappen kon doen voordat ik weer op de grond lag te wachten op de respawn.
Wordt oud
CoD wordt hem hier niet meer, vind BF1 dan wel weer best te doen (lees : trager en meer overzicht)
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-04-2017 11:15 ]

Voorlopige gamerpic; ben er nog niet helemaal tevreden over...
"Je afbeelding kan nu niet worden geüpload. Probeer het later nog eens."
Hoe kan je dat doen dan? Zie alleen de mogelijkheid om een standaard plaatje te kiezenMAX3400 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:41:
[afbeelding]
Voorlopige gamerpic; ben er nog niet helemaal tevreden over...
reportedMartinspire schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:46:
Zo, even nieuwe gamerpic ingesteld
[afbeelding]
XBL: MRE Inc
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Dat geldt voor games, consoles en accesoires.
Misschien een idee voor een inkoopactie ?
Kost een Xbox One S opeens nog maar €160,-
https://www.gameshop-twen...2&&staat2ehands_id=237963
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

doe maar 3 scorpio'sjustifire schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:15:
Gameshop Twente heeft t/m 5 mei de actie 3 halen 2 betalen.
Kost een Xbox One S opeens nog maar €160,-![]()
https://www.gameshop-twen...2&&staat2ehands_id=237963
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Geldt helaas niet voor pre-orders
Nope; per 3 artikelgroepen mag je maar 1 console in je mandje doen en alleen het goedkoopste produkt per 3 artikelen is gratis. Dat doen ze dan wel weer slim; je kan dus niet 3 verschillende controllers in je mandje doen bijvoorbeeld. Maar wel een controller, een extra accu en een game; de goedkoopste is dan gratis.justifire schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:15:
Gameshop Twente heeft t/m 5 mei de actie 3 halen 2 betalen.
Kost een Xbox One S opeens nog maar €160,-
Jammer weer; had best even wat geld willen inleggen voor een aardige inkoop. Kan nog wel een Elite Controller gebruiken.
Moet jij geen Go Ahead emblem instellen dan? Want reporten kun je terug verwachten
Op de Xbox Beta app op Windows 10 (desktop blijkbaar) kun je een custom plaatje selecteren (minimaal 1080x1080). Zag op Reddit al een paar mensen die wat collecties maakten van andere plaatjes. Zoals batman logo, star trek of andere stuff.KookSpook schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:09:
[...]
Hoe kan je dat doen dan? Zie alleen de mogelijkheid om een standaard plaatje te kiezen
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 22-04-2017 20:06 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles

Dat is gewoon mn 2e account voor games die niet lekker mee willen werken of waarbij voor bv splitscreen of whatever geen guest account gebruikt mag worden. Ja dat soort games waren er ook. Al een tijd niet meer ingelogd overigens
Edit: voor een liefhebber heb ik ook nog deze die ik zelf wel hilarisch vond. En hier is nog een grote collectie (via reddit). In ieder geval iets zoeken wat groter is dan 1080x1080 pixels en via de Xbox Beta app op Windows 10 desktop uploaden. Vrij simpel proces verder.
[ Voor 90% gewijzigd door Martinspire op 22-04-2017 23:48 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
De grafische stijl bevalt me wel maar ik word met drie anderen op een schip gegooid en vervolgens ben ik uiteindelijk maar achter het roer gaan staan want de rest had daar blijkbaar geen behoefte aan. Verder heb je het snel gezien met van eiland naar eiland varen en op zoek naar tonnen met inhoud. Erg repetitief.
Hopelijk blazen ze Fable nieuw leven in maar dan gewoon als RPG, zo moeilijk moet het toch allemaal niet zijn als Sony de ene na de andere (bij wijze van spreken) exclusive er uit poept?
dat is makkelijker gezegd dan gedaan, een nieuwe studio die je laat werken aan een project van 50 miljoen bouw je niet zomaar op. Met zulke grote projecten loop je ook nog altijd het risico of het wel aan de volwachtingen voldoet. De console bussines is dan ook een duur geintje. Sony z'n studios stammen allemaal uit het ps1 en ps2 tijdperk af, toen zwom Sony nog in het geld en was alles goedkoper, maar ook Sony heeft studios van grote franschises gesloten.Lekker Ventje schreef op zondag 23 april 2017 @ 09:56:
Gisteren een uur Sea of Thieves gespeeld maar ik vrees dat het weer een exclusive gaat worden die het niet gaat worden.
De grafische stijl bevalt me wel maar ik word met drie anderen op een schip gegooid en vervolgens ben ik uiteindelijk maar achter het roer gaan staan want de rest had daar blijkbaar geen behoefte aan. Verder heb je het snel gezien met van eiland naar eiland varen en op zoek naar tonnen met inhoud. Erg repetitief.
Hopelijk blazen ze Fable nieuw leven in maar dan gewoon als RPG, zo moeilijk moet het toch allemaal niet zijn als Sony de ene na de andere (bij wijze van spreken) exclusive er uit poept?
De studio achter fable is ook gesloten door het inzetten op f2p. Microsoft en Sony (en andere uitgevers) hebben hier beide veel op ingezet en is echt keihard gefaald, ik denk dat je alleen paragon een succes mag noemen waar Sony bij betrokken was op console.
Je zult fable (of een andere rpg) dan moeten laten ontwikkelen door een onafhankelijke second party studio, maar daar zijn er ook nog maar weinig van beschikbaar.
De meeste van dit soort studios of uitgevers die willen samen werken voor een exclusive komen uit Japan, en dat is nou net de plek waar Sony en Nintendo de baas zijn, xbox spelers hebben ook gewoon weinig interrese in games van Japanse makelarij.
[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-04-2017 10:59 ]
Ik snap niet wat je bedoelt.Nieuwevolger schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:56:
[...]
dat is makkelijker gezegd dan gedaan, een nieuwe studio die je laat werken aan een project van 50 miljoen bouw je niet zomaar op. Met zulke grote projecten loop je ook nog altijd het risico of het wel aan de volwachtingen voldoet. De console bussines is dan ook een duur geintje. Sony z'n studios stammen allemaal uit het ps1 en ps2 tijdperk af, toen zwom Sony nog in het geld en was alles goedkoper, maar ook Sony heeft studios van grote franschises gesloten.
De studio achter fable is ook gesloten door het inzetten op f2p. Microsoft en Sony (en andere uitgevers) hebben hier beide veel op ingezet en is echt keihard gefaald, ik denk dat je alleen paragon een succes mag noemen waar Sony bij betrokken was op console.
Je zult fable (of een andere rpg) dan moeten laten ontwikkelen door een onafhankelijke second party studio, maar daar zijn er ook nog maar weinig van beschikbaar.
De meeste van dit soort studios of uitgevers die willen samen werken voor een exclusive komen uit Japan, en dat is nou net de plek waar Sony en Nintendo de baas zijn, xbox spelers hebben ook gewoon weinig interrese in games van Japanse makelarij.
Je stelt dat Sony succesvoller kan zijn omdat zij nog studio's hebben van vroeger. Volgens mij maakt dat niets uit. Een "studio" waar games worden ontwikkeld bevat zeer weinig vaste activa. De kosten zitten voornamelijk in arbeid. Zogezien zouden de opstartkosten gering moeten zijn en doet het er weinig toe of een studio oud of nieuw is. Ik weet verder niet hoe trouw de gemiddelde game ontwikkelaar is aan zijn werkgever, maar ik kan mij voorstellen dat daar best wat roulatie plaatsvindt (net als bij andere commerciële organisaties).
Ik vind Fable juist een erg goed voorbeeld om aan te geven dat Microsoft het óf niet snapt óf dat ze weinig credits hebben in de gaming industrie. De Fable franchise was namelijk uniek. En zeer welkom op de Xbox, welke toen (en nog steeds) gebukt gaat onder teveel "Amerikaanse" games. Zogezien zou Microsoft er alles aan moeten doen om weer tot een goede Fable game te moeten komen. En dan dus niet dat kansloze Fable Legends...
Verder ben ik wellicht de uitzondering op de regel, maar ik zou dolgraag meer goede Japanse games op de Xbox willen zien

Omdat je een nieuwe studio die in 1x voor een groot succes zorgt niet zomaar kan oprichten, de meeste nieuwe succelvolle studio's ontstaan nog doordat succelvolle ontwikkelaars een nieuwe studio oprichten, zoals respawn en kojima. Bijna alle grote studio's komen voort uit het ps1 en ps2 tijdperk. Want noem eens nieuwe studio's die succelvol zijn? Dat gaan er niet veel worden.Rossi46 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:19:
[...]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Je stelt dat Sony succesvoller kan zijn omdat zij nog studio's hebben van vroeger. Volgens mij maakt dat niets uit. Een "studio" waar games worden ontwikkeld bevat zeer weinig vaste activa. De kosten zitten voornamelijk in arbeid. Zogezien zouden de opstartkosten gering moeten zijn en doet het er weinig toe of een studio oud of nieuw is. Ik weet verder niet hoe trouw de gemiddelde game ontwikkelaar is aan zijn werkgever, maar ik kan mij voorstellen dat daar best wat roulatie plaatsvindt (net als bij andere commerciële organisaties).
Ik vind Fable juist een erg goed voorbeeld om aan te geven dat Microsoft het óf niet snapt óf dat ze weinig credits hebben in de gaming industrie. De Fable franchise was namelijk uniek. En zeer welkom op de Xbox, welke toen (en nog steeds) gebukt gaat onder teveel "Amerikaanse" games. Zogezien zou Microsoft er alles aan moeten doen om weer tot een goede Fable game te moeten komen. En dan dus niet dat kansloze Fable Legends...
Verder ben ik wellicht de uitzondering op de regel, maar ik zou dolgraag meer goede Japanse games op de Xbox willen zien
Dat snap ik, zo gaat het overal (een ervaren werknemer is niet voor niets meer waard).Nieuwevolger schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:27:
[...]
Omdat je een nieuwe studio die in 1x voor een groot succes zorgt niet zomaar kan oprichten, de meeste nieuwe succelvolle studio's ontstaan nog doordat succelvolle ontwikkelaars een nieuwe studio oprichten, zoals respawn en kojima. Bijna alle grote studio's komen voort uit het ps1 en ps2 tijdperk. Want noem eens nieuwe studio's die succelvol zijn? Dat gaan er niet veel worden.
Ik zie alleen nog steeds niet in waarom Microsoft het niet zou kunnen. Enige logische verklaringen zijn dat a) ze zelf niet inzien wat ze missen b) ze ontwikkelaars niet aan zich gebonden krijgen.
Ten eerst worden de meeste nieuwe studio's van Sony en microsoft niet zelf opgericht maar opgekocht. Het is natuurlijk veel makkelijker om een bewezen studio te kopen ipv er een op te richten.Rossi46 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:46:
[...]
Dat snap ik, zo gaat het overal (een ervaren werknemer is niet voor niets meer waard).
Ik zie alleen nog steeds niet in waarom Microsoft het niet zou kunnen. Enige logische verklaringen zijn dat a) ze zelf niet inzien wat ze missen b) ze ontwikkelaars niet aan zich gebonden krijgen.
En de studio's die van de grond worden opgericht beginnen ook klein, meestal zijn het eerst ondersteuning studio's of hun eerste projecten zijn niet zo goed, kijk naar cd project red, het eerste deel van de witcher was een 8je, maar maakte daarna grote sprongen maar daar gaat ook veel tijd overheen.
Ten tweede ga je ook niet een 50 miljoen budget geven aan een studio van een bij elkaar een geraapt zooitje. Het grote talent in de industrie heeft sowieso ergens wel een goed baantje, die komen in uitzondering weer beschikbaar meestal als er ruzie was met de baas, kijk naar kojima. Microsoft kan best wel een nieuwe grote studio oprichten, maar daar gaat nog heel wat vooraf voordat ze instaat zijn om een project als horizon zero dawn te maken. En je hebt helemaal met een nieuwe studio totaal geen garantie dat een game aan het gewenste niveau voldoet en of de ontwikkeling vlekkeloos gaat.
Ik denk dat iedereen dit wel snapt.Nieuwevolger schreef op zondag 23 april 2017 @ 12:05:
[...]
Ten eerst worden de meeste nieuwe studio's van Sony en microsoft niet zelf opgericht maar opgekocht. Het is natuurlijk veel makkelijker om een bewezen studio te kopen ipv er een op te richten.
En de studio's die van de grond worden opgericht beginnen ook klein, meestal zijn het eerst ondersteuning studio's of hun eerste projecten zijn niet zo goed, kijk naar cd project red, het eerste deel van de witcher was een 8je, maar maakte daarna grote sprongen maar daar gaat ook veel tijd overheen.
Ten tweede ga je ook niet een 50 miljoen budget geven aan een studio van een bij elkaar een geraapt zooitje. Het grote talent in de industrie heeft sowieso ergens wel een goed baantje, die komen in uitzondering weer beschikbaar meestal als er ruzie was met de baas, kijk naar kojima. Microsoft kan best wel een nieuwe grote studio oprichten, maar daar gaat nog heel wat vooraf voordat ze instaat zijn om een project als horizon zero dawn te maken. En je hebt helemaal met een nieuwe studio totaal geen garantie dat een game aan het gewenste niveau voldoet en of de ontwikkeling vlekkeloos gaat.
Het beantwoordt echter niet de vraag waarom Sony hier zoveel meer succes uit lijkt te halen dan Microsoft.
Zo dacht ik er ook over. En hoewel mijn shipmates niet onnozel waren, vond ik het toch maar allemaal muf. Repareren had totaal geen zin omdat je toch sneller schiet en water maakt dan dat je iets ertegen kunt doen. Bovendien kun je vrij weinig doen als je eenmaal aan het varen bent (en 5 keer bier drinken of iets heb je wel gezien). Ook het hele deel van als je dood gaat en weer terug komt duurt echt te lang. Schatzoeken nog even geprobeerd, maar vond daar ook weinig aan. Op den duur wordt je aangevallen door skeletten maar ook de combat is totaal niet boeiend. Ook wordt je niks duidelijk gemaakt en ben je volledig afhankelijk van je medespelers over de spelervaring. Heb je slechte teammates of een enemy ship wat je elke keer gaat afschieten als je net spawned, dan kun je dus gewoon helemaal niks meer. Ik snap dat de insteek bij de beta "kijken of ze alles kunnen ontdekken" is, maar dit gaat op deze manier heel veel mensen teleurstellen. Dat is 1 betatest leuk en daarna wil ik gewoon weten wat je kunt doen. Nog afgezien van het feit dat je niks kunt upgraden of iets en je dus elke combat hetzelfde ziet gaan. Ik heb het 2 betatests uitgehouden maar daarna vond ik er al echt geen zak meer aan en staat ie niet meer op mn HDD.Lekker Ventje schreef op zondag 23 april 2017 @ 09:56:
Gisteren een uur Sea of Thieves gespeeld maar ik vrees dat het weer een exclusive gaat worden die het niet gaat worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2017 13:20 ]
Euhm, ik denk omdat Sony met het monster succes van de ps1 en ps2 veel geld had om eigen studios op te richten en op te kopen, terwijl Microsoft voor veel tijdelijke oplossing kwam door deals met onafhankelijke studio's zoals bungie, bioware en epic games. Daarnaast zijn studio's verpest doot het richten op kinect (rare) en F2P games (lionhead). Sony heeft ook fouten gemaakt met studios, maar die hebben al meer studios om dit optevangen.Rossi46 schreef op zondag 23 april 2017 @ 12:46:
[...]
Ik denk dat iedereen dit wel snapt.
Het beantwoordt echter niet de vraag waarom Sony hier zoveel meer succes uit lijkt te halen dan Microsoft.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Met ondertussen meer dan 500 titels waar echt wel pareltjes tussen zitten

http://www.idatxbox.com/2...les-released-on-xbox-one/
Laat ze daar maar lekker in investeren ipv de grote geldgraaiende ontwikkelaars.
Zodat we 8 bits indies in 4K kunnen spelen op de Scorpio? MS moet zorgen dat ze meer exclusives krijgen dan allen Forza en Halo. Daarom was het niet handig om Fable de nek om te draaien door er een f2p van te maken en de game vervolgens helemaal te laten verdwijnen. Wat hebben ze straks nog op de E3 te zoeken met enkel Forza?justifire schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:48:
Wat betreft studios, laten we toch vooral ID@XBOX niet vergeten.
Met ondertussen meer dan 500 titels waar echt wel pareltjes tussen zitten
http://www.idatxbox.com/2...les-released-on-xbox-one/
Laat ze daar maar lekker in investeren ipv de grote geldgraaiende ontwikkelaars.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ashen is voor mij reden genoeg om op de E3 te gaan staanLekker Ventje schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:03:
[...]
Zodat we 8 bits indies in 4K kunnen spelen op de Scorpio? MS moet zorgen dat ze meer exclusives krijgen dan allen Forza en Halo. Daarom was het niet handig om Fable de nek om te draaien door er een f2p van te maken en de game vervolgens helemaal te laten verdwijnen. Wat hebben ze straks nog op de E3 te zoeken met enkel Forza?
Precies dit inderdaad. Best wel problematisch voor MS. Als de Xbox geen aansprekende exclusieve titels heeft en de PS4 wel, dan komt Microsoft nooit meer in de buurt van Sony.Lekker Ventje schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:03:
[...]
Zodat we 8 bits indies in 4K kunnen spelen op de Scorpio? MS moet zorgen dat ze meer exclusives krijgen dan allen Forza en Halo. Daarom was het niet handig om Fable de nek om te draaien door er een f2p van te maken en de game vervolgens helemaal te laten verdwijnen. Wat hebben ze straks nog op de E3 te zoeken met enkel Forza?
E3 over een week of 6 toch?Lekker Ventje schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:12:
Ze hebben Crackdown nog die met de Scorpio uit zou moeten komen maar daar horen we verdacht weinig van.
Hopelijk komen ze meteen met een launchdate voor FM7; kan ik mijn vakantiedagen weer gaan inplannen
Ofwel door een paar nog niet aangekondigde exclusives ofwel door het uitblijven hiervan
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Op het moment komen die Play Anywhere games vooral vanuit MS zelf en ik zou ook niet verwachten eigenlijk dat de grotere studios daar aan mee doen. Ik bedoel je loopt dan toch wat inkomsten mis. Plus het feit dat het op dat UWP draait, al weet ik niet of dat een groot probleem is (ik meende dat daar wat problemen mee waren op Windows?).Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:50:
@L1nt
De Scorpio exclusives kunnen dan ook op Windows 10 systemen gespeeld worden.
Hopende dat Destiny 2 Play Anywhere wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door Louw Post op 24-04-2017 09:10 ]
Destiny komt van Activision. Verwacht je echt dat Activision iets gaat doen in het voordeel van de consument?Louw Post schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:08:
[...]
Op het moment komen die Play Anywhere games vooral vanuit MS zelf en ik zou ook niet verwachten eigenlijk dat de grotere studios daar aan mee doen. Ik bedoel je loopt dan toch wat inkomsten mis. Plus het feit dat het op dat UWP draait, al weet ik niet of dat een groot probleem is (ik meende dat daar wat problemen mee waren op Windows?).
Hopende dat Destiny 2 Play Anywhere wordt.
<insert schaterlach>
Ik zou het van Ubisoft nog wel verwachten. Of misschien EA die een play-anywhere variant van diens dienst maakt (voor een hogere prijs uiteraard).
Anyways, grote probleem van MS is dat ze geen grote eigen studio meer hebben naast Turn 10. De rest is allemaal dood, aan het infuus of verkocht. Ze koopten hun exclusives maar van de laatste paar titels zit er niet een verkoopknaller bij. Sunset Overdrive is eigenlijk de enige waarvan ik zeg dat het een originele must-have titel is voor de X1. De rest is Forza, Halo, Gears e.d. maar volgens mij is de markt wel klaar met die franchises (op Forza na).
Recore is geflopt, Sea of Thieves gaat waarschijnlijk ook floppen (ik kan me niet voorstellen dat dit nog wat gaat worden eerlijk gezegd, ook is het niet meer dan een AA titel). Screameride was matig qua sales (en ook niet zo heel geweldig), alle Kinect games zijn wel geflopt denk ik (of zette geen zoden aan de dijk, dit jaar nog geen kinect game in de planning zegt genoeg), Rise deed het ook niet geweldig, Dead Rising 3 was ook geen system seller, Quantum break kon zijn hype ook niet waarmaken en Titanfall 1 was niet verkeerd maar deed het slecht omdat het uitkwam in een periode met andere shooters. Dan nog een hele sloot die console exclusive is of timed exclusive wat ook niet leidde tot grote system sellers (of misschien Tomb Raider maar thats it). Al met al zijn veel exclusives tegengevallen.
Overigens kun je MS wel de schuld geven dat Rare niet veel meer is, maar dat hebben ze zelf gedaan. Als de Rare Collection je meest succesvolle release in een jaar is, dan zegt dat veel over de rest. Die hadden een paar honderd man in dienst, hoezo komen er dan alleen wat muffe Kinect titels uit? Die hebben echt met de pet ernaar gegooid met veel annuleringen (waarschijnlijk niet onterecht).
MS had voor de release van de X1 gewoon diverse studio's moeten overnemen en nieuwe moeten neerzetten. Geld zat en als je het goed doet komt de investering dubbel en dwars terug. Kijk naar Uncharted en Horizon wat die aan omzet halen ivm de investering (6 keer inleg terug is erg lekker en niet eens een uitzondering). Maar MS laat ook op andere divisies kansen liggen door niet te durven investeren. En het is dé reden waarom ik denk dat de X1 gefaald heeft. Always Online e.d. heeft een deuk gemaakt, maar het gebrek aan Exclusives was de trap na. Waarom wordt Sony al een paar jaar aangewezen door de massa als winnaar van de E3? Omdat ze veel exclusives laten zien. En fout 2 is dat kleine Esram geweest, iets wat ze bij de Scorpio nog wel tegen gaat werken omdat deze straks wordt tegengehouden door de eerste generatie.
Niet dat ik ontevreden ben met mn aankoop. Ik speel er veel games op, maar ondertussen is het vooral 3rd party en vanwege het betere online platform. Als Sony zijn shit fixed dan is overstappen niet eens een groot probleem misschien.
[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2017 09:48 ]
Mag je wel een dikke bak voor hebben dan; als ik moet geloven dat bepaalde exclusives zoals FM7 op Scorpio 4K60 moeten gaan draaien. Neemt niet weg dat ik eenvoudigweg niet meer de financien wil besteden aan en een fijne huiskamer met volledige home cinema en een game-PC in de werkkamer die in 2017 alles op 1440p of 2160p kan afspelen.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:50:
@L1nt
De Scorpio exclusives kunnen dan ook op Windows 10 systemen gespeeld worden.
En ik moet zeggen; sinds ik echt de beslissing heb gemaakt om niet meer op de PC te gamen, zeg 4 jaar geleden, zit ik echt als een relaxte koning in mijn huiskamer achter de flatscreen met de Xbox. En truth be told; er zijn meer mensen die vaker bij mij thuis de One aanzetten om ff te gamen.
Geloof dat er in FM6 voor de pc gewoon settings zatenMAX3400 schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:33:
[...]
Mag je wel een dikke bak voor hebben dan; als ik moet geloven dat bepaalde exclusives zoals FM7 op Scorpio 4K60 moeten gaan draaien. Neemt niet weg dat ik eenvoudigweg niet meer de financien wil besteden aan en een fijne huiskamer met volledige home cinema en een game-PC in de werkkamer die in 2017 alles op 1440p of 2160p kan afspelen.
En ik moet zeggen; sinds ik echt de beslissing heb gemaakt om niet meer op de PC te gamen, zeg 4 jaar geleden, zit ik echt als een relaxte koning in mijn huiskamer achter de flatscreen met de Xbox. En truth be told; er zijn meer mensen die vaker bij mij thuis de One aanzetten om ff te gamen.
Daarbij FM7 wordt ook ontwikkeld voor de oude XB1 en Slim waar weer andere settings voor zijn gebruikt op 1080. Denk dat de PC versie dat ook wel kan
Dat begrijp ik terdege maar alle demo's en aankondigingen gaan natuurlijk "wooohooo 4K effing vet" worden. En met enige nuance ben ik dan bang dat de normale One het onderspit gaat delven omdat je net niet die shading krijgt of net niet die lighting. En er is natuurlijk geen weldenkend marketing-afdeling die ook de normale graphics gaat laten zien op de E3; Sony lacht zich natuurlijk de ziekte als je wel de Scorpio presenteert en dan een komende exclusive op 900p50 ofzo laat zien.Kadardar schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:45:
[...]
...current-gen maar met wat minder hardware aan boord.
Wait and see; ben dit weekend wel al lekker aan het voorbereiden/denken geweest voor een volledig 4K woonkamer-inrichting. En of daar dan een Scorpio bij komt te staan, is afhankelijk van echt een handvol games die ik interessant vind (Forza, mogelijk DR5, RDR2, Decay 2).
Sony doet niets anders met hun Pro natuurlijkMAX3400 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:06:
[...]
Dat begrijp ik terdege maar alle demo's en aankondigingen gaan natuurlijk "wooohooo 4K effing vet" worden. En met enige nuance ben ik dan bang dat de normale One het onderspit gaat delven omdat je net niet die shading krijgt of net niet die lighting. En er is natuurlijk geen weldenkend marketing-afdeling die ook de normale graphics gaat laten zien op de E3; Sony lacht zich natuurlijk de ziekte als je wel de Scorpio presenteert en dan een komende exclusive op 900p50 ofzo laat zien.
Wait and see; ben dit weekend wel al lekker aan het voorbereiden/denken geweest voor een volledig 4K woonkamer-inrichting. En of daar dan een Scorpio bij komt te staan, is afhankelijk van echt een handvol games die ik interessant vind (Forza, mogelijk DR5, RDR2, Decay 2).
Maar hey, als jij een Scorpio wilt halen wegens 4K be my guest
[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 24-04-2017 10:18 ]
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.