Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:05:
Ik vind het wel goed nieuws dat de scorp hdmi 2.1 en freesynch ondersteund. Kijk 8k.....tsja daar word ik niet warm van dat is idd wsl vrij zinloos, maar freesynch is gewoon een hele interesante techniek. En tv''s zijn er misschien nog niet, monitoren WEL.

Kan je natuurlijk weer gaan discusieren wat je wil, maar ik zit er toch hard over na te denken om een mooie 4k monitor te kopen. mijn pro gaat me er plezier van geven, mijn pc (met wsl eerst een videokaart en mogelijk ook andere upgrade((s)) weliswaar) ook en de scorpio dus helemaal.

Huiskamer gamen op een grote tv is ook leuk, echter ik heb een gezin en heb nu al moeite om de tv te boeken, laatstaan als mijn minime's ouder worden :P
Zijn er überhaupt al betaalbare 4K monitoren die ook nog eens HDR ondersteunen? Anders heeft het weinig zin denk ik.

En hoeveel mensen met een console spelen er nu werkelijk op een monitor? Natte vingerwerk, maar 5% hooguit? Nog minder denk ik zelfs?

Ik hoop dat MS iets echt functioneels in gedachte heeft met deze techniek en het niet heeft toegevoegd omdat het kan en om te zeggen dat zij het wel hebben en de rest niet. De console moet er niet € 25,- of € 50,- duurder door worden als je er de komende 3 jaar geen bal aan hebt.

Die 4K Blu-Ray drive had voor mij persoonlijk ook niet gehoeven als dat de prijs zou drukken. Een optie zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58

Sagat

Is pappa x2!

ik dacht dat er inmiddels idd ook 4k met hdr schermen edit: monitoren dus, tv weten we inderdaad wel zeker 8)7 waren. Ik zeg danwel bedoelde ook niet dat het voor iedereen de oplossing is. Maar voor mij dus wel. Eerst 4k (en ja hij moet ook wel hdr zijn, anders ff wachten) monitortje. En dan over paar jaar 4k tvtje al dan niet met ook daar freesynch. (voordeel van dit scenario is dan dat ik ook al zelf heb kunnen testen of FS voor mij een meerwaarde is).

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 12-04-2017 17:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1359935
Ik krijg hier hele harde jeuk van, moet niet denken dat de industrie nog verder wordt gedomineerd door enkele money grab games, vindt het al erg genoeg zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:05:
Heb allebei de Wolfenstein games gekocht die met korting werden aangeboden. Hoewel al wat ouder leken het mij toffe SP shooters :) Voor de rest de hand nog aardig op de knip weten te houden.
Wolfenstein serie samen met DOOM hebben er hier voor gezorgd dat Prey al in de pre-order staat.
SP shooters van iD-software vallen gewoonweg nooit tegen :9~
(Jammer dat ze de MP van Doom hebben uitbesteed aan een andere developer, dat verschil is krankzinnig }:| )

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-04-2017 19:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:49:
[...]

Wolfenstein serie samen met DOOM hebben er hier voor gezorgd dat Prey al in de pre-order staat.
(Jammer dat ze de MP van Doom hebben uitbesteed aan een andere developer, dat verschil is krankzinnig }:| )

[video]
Eumzzz Prey is volgens mij van de makers van Dishonored deze keer... dus Arkane Studios met Bethesda als uitgever. Dat is ook de reden dat ik wacht aangezien ik niet eens normaal door Dishonored 2 kom (te weinig geduld I guess).... ze moeten echt eens nakijken hoeveel % van games uitgespeeld worden en waarom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het zelfde design in het mat zwart zou wel heel dik zijn voor de scorpio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er zeer gaaf uit en inderdaad een mat zwarte versie zou super zijn! Kan niet wachten op de Scorpio. Verkies deze boven de One S en de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

[video]
Weet niet of je Metro Redux al gedaan hebt, maar die vind ik er deze gen echt met kop en schouders bovenuit steken op singleplayer gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Metro en Last Light zijn al wat ouder (althans, oorspronkelijk) maar zijn inderdaad goede games die er bovendien erg goed uit zien op de One.

Die dev kit ziet er erg goed uit trouwens, zou zwart ook mooier vinden, maar al met al een mooi design. Benieuwd hoe de uiteindelijke Scorpio er uit zal zien. Ik denk niet dat ik 'm zal kopen (geen 4k TV, al is de 60FPS wel aanlokkelijk), maar wel interessant om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
quorumz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:12:
[...]

ik heb een paar pagina's eerder een manual gemaakt hoe je dat kan doen (heb je een laptop nodig met wifi, vyprvpn bv en het maken van een hotspot waar je je xbox one meer laat verbinden)
Hey top, ik heb het met een ethernet gedaan, werkt super en scheelt hoop tijd en beetje geld tov giftcards.

Werkt perfect! Gelijk lego worlds voor 14 euro gehaald in Canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:40:
[...]

Eumzzz Prey is volgens mij van de makers van Dishonored deze keer... dus Arkane Studios met Bethesda als uitgever. Dat is ook de reden dat ik wacht aangezien ik niet eens normaal door Dishonored 2 kom (te weinig geduld I guess).... ze moeten echt eens nakijken hoeveel % van games uitgespeeld worden en waarom
Is dat zo ? :|
Hmm nou eerst maar even de demo spelen dan, annuleren kan altijd nog.

Dishonored 2 trial eergister geinstalleerd, gisteren weer verwijderd, na de tutorial en klein stukje eerste level was ik er wel weer klaar mee.
Dishonored 1 wel met veel plezier gespeeld, vermoed toch ook dat ik een gedeelte van mijn geduld verloren ben (waarschijnlijk ook minder tijd dan destijds en die wil ik dan toch enigzins "nuttig besteden" )

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 12-04-2017 22:03 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:22:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1359935
Ik krijg hier hele harde jeuk van, moet niet denken dat de industrie nog verder wordt gedomineerd door enkele money grab games, vindt het al erg genoeg zo.
Dit zal niet voor elke game gaan gelden maar waarom zouden sommige games niet kunnen evolueren? Vergeet niet dat een game als Diablo 2 nog steeds gespeeld wordt en afgelopen jaar ook nog een update kreeg. Ik heb acht jaar WoW gespeeld en ben in 2013 gestopt maar een collega speelt het nog steeds. En de game is verder verbeterd in de loop der jaren.

Ik denk dat er maar enkele games zolang mee zullen gaan, geen reden tot bezorgdheid :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:07:
[...]

Weet niet of je Metro Redux al gedaan hebt, maar die vind ik er deze gen echt met kop en schouders bovenuit steken op singleplayer gebied.
Heb Metro en Metro 2033 destijds op PC gespeeld.
Speciaal daarvoor een 4de videokaart naast mijn tri-sli setup gezet om de physx van het mutantenhaar te kunnen berekenen (was een van de eerste titels met physx ondersteuning)
Zag er wel heel bruut uit op 2560x1600 met alle toeters en bellen.
Daardoor vond ik hem op de XBox One maar mehhh....
Gameplay is overigens zeker ijzersterk, geniaal dat je met kogels kan schieten maar ook als betaalmiddel gebruiken, keuzes, keuzes...

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 12-04-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekker Ventje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:06:
[...]

Dit zal niet voor elke game gaan gelden maar waarom zouden sommige games niet kunnen evolueren? Vergeet niet dat een game als Diablo 2 nog steeds gespeeld wordt en afgelopen jaar ook nog een update kreeg. Ik heb acht jaar WoW gespeeld en ben in 2013 gestopt maar een collega speelt het nog steeds. En de game is verder verbeterd in de loop der jaren.

Ik denk dat er maar enkele games zolang mee zullen gaan, geen reden tot bezorgdheid :)
Veel grote uitgevers hadden ook al geprobeerd om met een moba te komen of andere f2p game en dat liep niet goed af. Als ik dan lees dat Ubisoft zich ook meer op games als service willen richten ipv verhalende games maak ik me wel zorgen. En het is ook niet goed voor de Industrie dat mensen al hun geld uitgeven aan money grab games ipv nieuwe goeie games die het geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Thomas schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:09:
Ik denk niet dat ik 'm zal kopen (geen 4k TV, al is de 60FPS wel aanlokkelijk), maar wel interessant om te volgen.
Ook zonder 4K TV ga je de voordelen van de Scorpio wel merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Self service refund bestaat nu. Net als steam. 2 uur spel open gehad max. En dan zelf op een knop duwen voor geld terug.

Ga straks maar eens kijken of Mafia 3 in aanmerking komt. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2017 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58

Sagat

Is pappa x2!

Nieuwevolger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:39:
[...]
En het is ook niet goed voor de Industrie dat mensen al hun geld uitgeven aan money grab games ipv nieuwe goeie games die het geld verdienen.
Het enige wat ik kan zeggen, er is dus blijkbaar een markt voor. Ik heb zelf amper dota/dota2/ en lol gespeeld, maar heel veel mensen vinden het fantastisch.

Voor 'goede' games is nu ook nog een markt. En dat zal echt niet veranderen, maar je kan je afvragen waar de markt naar toe gaat. Als er geld te verdienen is met money grab, en mensen kopen het ook, ja dat heet volgens mij marktwerking. Voor ons als 'klassieke' gamers niet leuk, maar in thoerie zouden over 5 of 10 jaar dit 'genre' of misschien beter games met dit als basis principe de overhand krijgen.
Aan de andere kant, DLC en recenter episodische releases werden ook verguisd, ik kan daar zelf prima mee leven. Maar ik kan me voorstellen dat het voor hardcore gamers mogelijk wel hinderlijk kan zijn.

Het enige positieve is dat ondanks dat er veel sequels zijn en er veel op safe gespeeld wordt, er imho nog steeds goede nieuwe games/ip's komen.
Sunset overdrive, ori, HZD bij de buren. Zijn er vast nog wel meer te verzinnen.

Ik zie het voor nu niet zo somber in iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:22:
Self service refund bestaat nu. Net als steam. 2 uur spel open gehad max. En dan zelf op een knop duwen voor geld terug.

Ga straks maar eens kijken of Mafia 3 in aanmerking komt. :)
Tof. Is er ergens een lijstje van games die er voor in aanmerking komen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
Fijn demo's... Zijn vaak net genoeg om te beslissen of je een game wilt of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel wat regels:

Refunds are coming to Xbox One, if Reddit users in the preview program are to be believed. With a few exceptions, any purchase you make can be refunded if you do so early enough. There are limitations: you must request the refund within 14 days and you can't have played for more than 2 hours. Exceed either of those limits and you'll be a proud owner forever. Additionally, certain items, such as season passes, will not be eligible for refunds. And Microsoft has thought things through; if you're already thinking about purchasing those half hour completions and then requesting a refund, Microsoft says those who abuse the system will have it taken away from them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:58:
Er zijn wel wat regels:

Refunds are coming to Xbox One, if Reddit users in the preview program are to be believed. With a few exceptions, any purchase you make can be refunded if you do so early enough. There are limitations: you must request the refund within 14 days and you can't have played for more than 2 hours. Exceed either of those limits and you'll be a proud owner forever. Additionally, certain items, such as season passes, will not be eligible for refunds. And Microsoft has thought things through; if you're already thinking about purchasing those half hour completions and then requesting a refund, Microsoft says those who abuse the system will have it taken away from them.
Lijkt me niet meer dan redelijk, ben wel benieuwd of ze het aankoopbedrag terug storten of dat ze dan tegoed bijschrijven op je account.

Zin in : *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:36:
En toch heeft MW2 me uren vermaak opgeleverd. Tuurlijk. Het was een on gebalanceerde rotzooi. Anderzijds kon je wel vanuit een AC130 iedereen bombarderen. Kon je als een malle sprinten. Voelde snipen solide aan. Had je allerhande stevig aanvoelende wapens. De maps waren leuk (zeker highrise, airport en wasteland). Ik heb wel goede herinneringen aan dat brakke spel.

Dual wielded shotguns! Voor de nerf waren de rangers echt hilarisch. :)
De rangers waren hilarisch maar de models waren wel het top punt van onbalans. Gigantische range en lage fire rate, maar akimbo kon je ze constant 1 voor 1 vuren. Als je een beetje kon mikken en het tempo door had was je zo wat onverslaanbaar :P
[...]

[video]
Ik wacht op de reviews. Het spel is zo vaak van concept verandert dat ik toch een beetje huiverig ben

[ Voor 25% gewijzigd door Ereaser op 13-04-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Inmiddels ben ik halverwege in Wolfenstein: New Order, maar wat een toffe game. Kan er niet over uit dat ik deze volledig gemist heb. Lekker over de top waar het kan en het knallen voelt echt heerlijk aan. Is de lovende reviews nog steeds meer dan waard!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:22:
Inmiddels ben ik halverwege in Wolfenstein: New Order, maar wat een toffe game. Kan er niet over uit dat ik deze volledig gemist heb. Lekker over de top waar het kan en het knallen voelt echt heerlijk aan. Is de lovende reviews nog steeds meer dan waard!
Bofkont. Echt een topgame.

Je bent een dubbel bofkont want je kunt ook nog The old blood spelen.

___

Ondanks een glitched Achievement is Snake Pass echt een top spel. Als je van platform spellen en/of unieke games houdt, moet je deze zeker spelen.

En SE3 ultimate is een boevendeal. Niet alle dlc zit erin. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 01:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wom schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:22:
Ik heb beide gekocht, kom ze niet laten liggen :p
Binnenkort eens aan beginnen, vroeger veel plezier mee gehad :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:06:
[...]

Beide Wolfensteins zijn erg vet, zeker zodra je wat upgrades vrijgespeeld hebt, heerlijke over the top rambo-actie 8)
Kan DOOM ook aanraden, waarschijnlijk de beste van de 3.
Goeie.. die slingert op disk rond en nooit afgemaakt (volgens mij moet ik beide end bossen van old blood en wolfenstein ook nog doen, ook nooit van gekomen).. toch eerst mass effect uitspelen

Krijgt xbox ook nog de optie om iemand remote te laten spelen ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The gray wolf zit er niet bij.

Vanmiddag 1 dlc met VAS uitgespeeld. Kostte 15 minuten. Deal of the century!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46
Edit: werkt allemaal weer.

[ Voor 91% gewijzigd door Pannekoek81 op 14-04-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien werkt dit:

OK I got this error when I sat down to play Halo 5 last weekend.
Googled the error . Couldn't find a fix ,So just played around and found a fix. Thought I'll share it with anyone else who might have this problem. OK So
Solution 1 : This is the one I found online .
--> Go to network settings --> Go offline ---> Dashboard ---> Press LT +RT + Y. The dashboard will reset.
Then --> Go to network settings --> Go online --> Dashboard --> Press LT +RT+ Y .
It might resolve the issue.
Other posts said that they had to try it more than once for it to work.
Solution 2: Try a hard reset . Press and Hold the power off button in your Xbox for 5-9 seconds. Also reset your router while you are at it.
Solution 3 : This is what worked for me.
I logged off from my account and logged in again. Surprisingly Xbox asked to enter my password. So I guess that was the main reason. Entered the password and Viola ! I do not know how this would happen automatically.
If you got the same error and found a different fix , Please do share so that others may benefit from it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was epic. Vooral omdat ik niks op mijn scherm zag. Heb zondagavond tijd. Vieren we de wederopstanding door tientallen moffen te headshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff...
Ik denk laat ik eso tamriel unlimited eens proberen, is free to play dit weekend, maar zo'n 75 GB downloaden duurt wel even. Maar hij komt al vrij snel met een ready to play melding dus ik denk, mooi! Kan ik waarschijnlijk de newbie area al spelen :)
Niet dus... Je kan de download teller in game zien in plaats van in het dashboard :Z
Wat een mooie dooie mus EA... Thanks...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:45:
Pfff...
Ik denk laat ik eso tamriel unlimited eens proberen, is free to play dit weekend, maar zo'n 75 GB downloaden duurt wel even. Maar hij komt al vrij snel met een ready to play melding dus ik denk, mooi! Kan ik waarschijnlijk de newbie area al spelen :)
Niet dus... Je kan de download teller in game zien in plaats van in het dashboard :Z
TESO trial geprobeerd maar door de lag nog geneens de tutorial tot het eind door willen lopen, was echt onspeelbaar.
Ook maar even The Surge gekocht in Turkije, dus kon de schijfruimte die vrijkwam na de de-installatie van TESO goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:22
Wellicht een rare vraag maar toch.

Ik heb een XBOX one S, ik gebruik die voornamelijk voor FIFA 17. De pc gebruik ik voor games als GTA V waar ik de muis/tobo combi fijner vind in dat soort games. Echter vond ik dat ik de settings wel ver moest terug schroeven en zelfs dan haalde ik nog niet constant 60 FPS (GTX750ti+i3 6100+8GB RAM)

Anyhow, ik besloot om gister de gok nog eens te wagen om GTA V op de XBOX te kopen. Stond nu in de store voor 35 euro, da's te overzien. Ik wilde ook oefenen of ik niet beter kon worden in dat soort games op de console. Wat mij wel tegenvalt is dat ik de graphics toch matig vind, en weinig frames per seconde en dat merk ik wel.

Nu is mijn vraag: Is het echt zo dat (alle?) games met in het bijzonder GTA V gelimiteerd is op 30 FPS op de XBOX One (S) en PS4? Zijn daar nog optimalisaties aangedaan? Want hoe ik er nu tegenaan kijk is dat zelfs met normale settings in GTA V alles er mooier uitziet en soepeler. Ja misschien op mijn hardware niet continue 60 FPS, maar wel in de buurt. Had er toch betere verwachtingen van.

Fifa 17 speel ik dagelijks op de One S en dat werkt prima. Wellicht dat die ook gecapped zit op 30 FPS maar dat speelt vloeiend en ziet er prima uit. Nu is het wel zo dat dat soort spellen wat trager zijn dan als je in een snelle auto in GTA V plankgas scheurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
dennis_rsb schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:50:

Ik heb een XBOX one S, ik gebruik die voornamelijk voor FIFA 17. De pc gebruik ik voor games als GTA V waar ik de muis/tobo combi fijner vind in dat soort games. Echter vond ik dat ik de settings wel ver moest terug schroeven en zelfs dan haalde ik nog niet constant 60 FPS (GTX750ti+i3 6100+8GB RAM)

Anyhow, ik besloot om gister de gok nog eens te wagen om GTA V op de XBOX te kopen. Stond nu in de store voor 35 euro, da's te overzien. Ik wilde ook oefenen of ik niet beter kon worden in dat soort games op de console. Wat mij wel tegenvalt is dat ik de graphics toch matig vind, en weinig frames per seconde en dat merk ik wel.

Nu is mijn vraag: Is het echt zo dat (alle?) games met in het bijzonder GTA V gelimiteerd is op 30 FPS op de XBOX One (S) en PS4? Zijn daar nog optimalisaties aangedaan? Want hoe ik er nu tegenaan kijk is dat zelfs met normale settings in GTA V alles er mooier uitziet en soepeler. Ja misschien op mijn hardware niet continue 60 FPS, maar wel in de buurt. Had er toch betere verwachtingen van.

Fifa 17 speel ik dagelijks op de One S en dat werkt prima. Wellicht dat die ook gecapped zit op 30 FPS maar dat speelt vloeiend en ziet er prima uit. Nu is het wel zo dat dat soort spellen wat trager zijn dan als je in een snelle auto in GTA V plankgas scheurt.
Grote kans dat Fifa op jouw PC ook in hogere kwaliteit wordt weergegeven dan op de Xbox.

De XB1 en PS4 zijn nou eenmaal niet zo krachtig. En ook niet bepaald nieuw meer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:45:
Pfff...
ESO Tamriel is van Bethesda en niet van EA.

Game is inderdaad gigantisch maar het wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Rossi46 schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:36:
[...]

Grote kans dat Fifa op jouw PC ook in hogere kwaliteit wordt weergegeven dan op de Xbox.

De XB1 en PS4 zijn nou eenmaal niet zo krachtig. En ook niet bepaald nieuw meer.
Had nog Ff gegoogled. Zover ik zie kan Fifa 17 op 60fps op de One. En GTA V op 30 fps op de one. En niet zo nieuw? De One S die ik heb is gelanceerd in 2016. GTA V voor de one dateert als ik het goed zeg van 2013.

Wat voor mij van groot belang is dat GTA V soepel draait. Dus ook als je in voertuigen op hoge snelheid gaat. 60 fps is dan denk ik dd maatstaf. Ik weet niet wat in mijn setup meer de bottleneck is de GTX 750 ti of i3 6100. Load van cpu staat hoog, maar die kaart komt denk te kort. 60 fps+ constant gaat denk ik net aan als ik echf alle instellingen op zijn laagst zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis_rsb schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:50:

Alle? Nee, zo loopt dark souls 2 in ieder geval op 60 fps, hoewel er wel frame drops zijn. Het is echter een afweging die gemaakt moet worden of je voor vsync gaat of dat je frame tearing accepteert. Op de consoles wordt bijna altijd voor vsync gekozen omdat dat voor de meeste mensen beter uit ziet. Als je de game dan niet (bijna) constant op 60 fps kunt houden is het beter om de game helemaal op 30 fps te locken omdat het juist meer op gaat vallen als de framerate steeds verandert.

Zelf stoorde ik me op de pc steeds meer aan frame tearing en micro stutters. Zelfs met vsync bleef dat vaak terug komen omdat de pc blijkbaar toch niet zo goed met de refresh van de monitor synct als een console dat doet. Daardoor vind ik de ervaring op de Xbox one eigenlijk juist beter. Wel ben ik ondertussen voor een nieuwe monitor aan het kijken voor mijn pc en die moet dan absoluut gsync of freesync hebben, waarbij freesync de voorkeur heeft omdat het goedkoper is en ik verwacht dat die uiteindelijk gaat winnen omdat het ook opgenomen wordt in de nieuwe HDMI standaard. Dus waarschijnlijk gaat de pc het dan wel weer winnen voor mij.

(Sorry als er tussendoor al meer gepost is, was nog niet klaar met de post toen de film verder ging :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
dennis_rsb schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:59:
[...]

Had nog Ff gegoogled. Zover ik zie kan Fifa 17 op 60fps op de One. En GTA V op 30 fps op de one. En niet zo nieuw? De One S die ik heb is gelanceerd in 2016. GTA V voor de one dateert als ik het goed zeg van 2013.

Wat voor mij van groot belang is dat GTA V soepel draait. Dus ook als je in voertuigen op hoge snelheid gaat. 60 fps is dan denk ik dd maatstaf. Ik weet niet wat in mijn setup meer de bottleneck is de GTX 750 ti of i3 6100. Load van cpu staat hoog, maar die kaart komt denk te kort. 60 fps+ constant gaat denk ik net aan als ik echf alle instellingen op zijn laagst zet.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je hier allemaal mee wilt zeggen.

Feit is dat jouw XB1 S nagenoeg even krachtig is als de oorspronkelijke XB1, welke is geïntroduceerd in november 2013. En toen was al duidelijk dat zowel de XB1 of PS4 niet overdreven krachtig waren. Zeker de XB1 niet.

Verder is het aantal FPS altijd een afweging. GTA kun je op de XB1 prima op 60 FPS laten lopen, maar dan lever je in op grafische prestaties. En andersom. Hetzelfde geldt voor jouw PC. Verschil is dat je dat op de PC zelf kunt bepalen. Op de XB1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Rossi46 schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:14:
[...]

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je hier allemaal mee wilt zeggen.

Feit is dat jouw XB1 S nagenoeg even krachtig is als de oorspronkelijke XB1, welke is geïntroduceerd in november 2013. En toen was al duidelijk dat zowel de XB1 of PS4 niet overdreven krachtig waren. Zeker de XB1 niet.

Verder is het aantal FPS altijd een afweging. GTA kun je op de XB1 prima op 60 FPS laten lopen, maar dan lever je in op grafische prestaties. En andersom. Hetzelfde geldt voor jouw PC. Verschil is dat je dat op de PC zelf kunt bepalen. Op de XB1 niet.
Nja ik dacht al wel dat GTA V op 30fps draait op de One. Maar ik dacht echt dat het smooth draaide omdat ze afgestemd waren op de console. Ik moet wel zeggen dat ik vrij goede tv heb. Als ik het goed herinner is het de tv zelf zegmaar 100 hz. En de beeldrendering 600hz. Full HD, LG tvtje. Dus weet niet in hoeverre zon goede tv botst met een xbox one.

Ja ik weet dat de s niet veel beter is dan de normale one. Maar GTA V is ook ongeveer even oud. Wel is GTA V natuurlijk een enorm zwaar spel (zeker in 2013 een van de zwaarste die er waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:39:
[...]

ESO Tamriel is van Bethesda en niet van EA.

Game is inderdaad gigantisch maar het wel waard
Eh inderdaad, natuurlijk... Meende ergens EA te hebben zien staan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pfff dat Batman Arkham Knight, ongelooflijk wat een grafisch geweld WB uit de Xbox weet te pompen.
Sta soms echt even stil om te genieten van de skyline, de lichtjes, lichteffecten, regendruppels, gruwelijk mooie belichting en dan nog alles wat draait en beweegt.
Geweldig ook hoe cutscenes naadloos over lopen in gameplay, is net of je in een film speelt.
Ja, ben er na twee jaar wel uit : dit is het beste / mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis_rsb schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:13:
[...]

Nja ik dacht al wel dat GTA V op 30fps draait op de One. Maar ik dacht echt dat het smooth draaide omdat ze afgestemd waren op de console. Ik moet wel zeggen dat ik vrij goede tv heb. Als ik het goed herinner is het de tv zelf zegmaar 100 hz. En de beeldrendering 600hz. Full HD, LG tvtje. Dus weet niet in hoeverre zon goede tv botst met een xbox one.

Ja ik weet dat de s niet veel beter is dan de normale one. Maar GTA V is ook ongeveer even oud. Wel is GTA V natuurlijk een enorm zwaar spel (zeker in 2013 een van de zwaarste die er waren)
Ik denk dat je tv inderdaad te goed is voor je Xbox. Zouden ze voor moeten waarschuwen. :)

Wat wil je eigenlijk vragen/bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:58:
[...]

Ik denk dat je tv inderdaad te goed is voor je Xbox. Zouden ze voor moeten waarschuwen. :)

Wat wil je eigenlijk vragen/bespreken?
Nja, vragen/bespreken wou het ook eens voorleggen aan jullie. Want ik zelf was er nogal verbaast over dat het op de XBOX (in mijn ogen) teleurstellend is qua FPS dan. Wellicht dat idd mijn TV iets te goed voor die console is dan.

Ik denk dat ik op de pc alle settings van GTA V op normaal zit zodat ik hopenlijk wel die 60 FPS minimaal haal. Iemand (misschien jij?) een idee waar ik mijn FPS en kwaliteit in GTA V nog verder kan boosten op de pc? Wat is de grootste bottleneck? Die GTX750ti 2 GB of die i3 6100? Zelf denk ik die GPU. Maar die i3 is maar een dualcore (wel met HT) maar GTA V eist eigenlijk een echte quadcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
dennis_rsb schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:20:
[...]

Nja, vragen/bespreken wou het ook eens voorleggen aan jullie. Want ik zelf was er nogal verbaast over dat het op de XBOX (in mijn ogen) teleurstellend is qua FPS dan. Wellicht dat idd mijn TV iets te goed voor die console is dan.

Ik denk dat ik op de pc alle settings van GTA V op normaal zit zodat ik hopenlijk wel die 60 FPS minimaal haal. Iemand (misschien jij?) een idee waar ik mijn FPS en kwaliteit in GTA V nog verder kan boosten op de pc? Wat is de grootste bottleneck? Die GTX750ti 2 GB of die i3 6100? Zelf denk ik die GPU. Maar die i3 is maar een dualcore (wel met HT) maar GTA V eist eigenlijk een echte quadcore.
Ik denk dat @exactor it het een tikje synisch bedoeld :)

Je conclusie is algemeen bekend. Met een beetje aardige (game) PC heb je meer performance voorhanden dan met een console. Zo liggen de feiten nou eenmaal. Al maken de PS4 Pro en (straks) de Xbox Scorpio vanuit de consoles gezien flinke stappen voorwaarts.

PC-technische vragen kun je denk ik beter in een ander topic stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 16 april 2017 @ 00:30:
[...]

TESO trial geprobeerd maar door de lag nog geneens de tutorial tot het eind door willen lopen, was echt onspeelbaar.
Ook maar even The Surge gekocht in Turkije, dus kon de schijfruimte die vrijkwam na de de-installatie van TESO goed gebruiken :)
Net door de tutorial heen gespeeld maar had nergens last van, liep prima. Misschien had je net pech met de drukte vanwege de actie nu.

Alleen heb ik besloten dat ik een idioot ben aangezien ik hem ook al voor de pc heb, kan hem beter daarop spelen aangezien de performance niet echt super lijkt te zijn op Xbox (30 fps die niet altijd gehaald wordt als ik internet mag geloven). Zeker als ik binnenkort een freesync monitor koop.

Heb de game hier zelfs nog fysiek ook liggen voor de Xbox, nog in het folie, maar die zet ik binnenkort met wat andere zooi anders maar op v&a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis_rsb schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:20:
[...]

Welke de bottleneck is, weet ik zo niet maar ze zijn allebei niet top voor nieuwere, zwaardere spellen. Maar zoals hierboven gezegd is de Xbox One topic misschien niet de plek om de allerbeste antwoorden te krijgen over PC hardware. :)

Het is vrij simpel: een pc kan alles beter dan een console op performancegebied. Consoles zijn er voor gebruiksgemak.

Ik raad je aan iets meer onderzoek te doen naar PC upgrades dan je hebt gedaan voordat je een Xbox kocht. Dan weet je tenminste dat je koopt wat je wilt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:10:
[...]

Welke de bottleneck is, weet ik zo niet maar ze zijn allebei niet top voor nieuwere, zwaardere spellen. Maar zoals hierboven gezegd is de Xbox One topic misschien niet de plek om de allerbeste antwoorden te krijgen over PC hardware. :)

Het is vrij simpel: een pc kan alles beter dan een console op performancegebied. Consoles zijn er voor gebruiksgemak.

Ik raad je aan iets meer onderzoek te doen naar PC upgrades dan je hebt gedaan voordat je een Xbox kocht. Dan weet je tenminste dat je koopt wat je wilt. Succes!
Dank voor je reactie! Heb even een topic geopend in componentenaankoopadvies. Verder eens wat je zegt. Fifa 17 werkt wel super op mn Xbox. (Idd spelen goed gebruiksgemak en hoop andere xbox vrienden waar ik tegen speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hebben anderen momenteel ook last van tergend lage downloadsnelheden? Zowel een game als een system update komen nauwelijks binnen. Snelheden van minder dan 2 Mb/s... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 17 april 2017 @ 14:01:
Hebben anderen momenteel ook last van tergend lage downloadsnelheden? Zowel een game als een system update komen nauwelijks binnen. Snelheden van minder dan 2 Mb/s... :/
Nope... Op de een of andere manier haal ik die snelheden alleen als ik Game Streaming aan heb staan.

Dan reboot ik de One en de games komen dan weer vrolijk op 250 tot 400 binnen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
MAX3400 schreef op maandag 17 april 2017 @ 14:58:
[...]

Nope... Op de een of andere manier haal ik die snelheden alleen als ik Game Streaming aan heb staan.

Dan reboot ik de One en de games komen dan weer vrolijk op 250 tot 400 binnen.
Dat zou het verklaren, want ik was op dat moment inderdaad aan het streamen naar m'n laptop. Na de system update (en dus zonder streamen) is de game uiteindelijk blijkbaar alsnog vlot binnen gekomen. Weten we dat ook weer :)

Over die game; dat ging om AC Revelations. Een game die ik ook gespeeld heb op de XB360. Met hetzelfde Live account als op mijn XB1. Maar mijn savegame van toen krijg ik niet te zien als ik de game - via BC - opstart op mijn XB1. Is dat normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:27:
[...]

Dat zou het verklaren, want ik was op dat moment inderdaad aan het streamen naar m'n laptop. Na de system update (en dus zonder streamen) is de game uiteindelijk blijkbaar alsnog vlot binnen gekomen. Weten we dat ook weer :)

Over die game; dat ging om AC Revelations. Een game die ik ook gespeeld heb op de XB360. Met hetzelfde Live account als op mijn XB1. Maar mijn savegame van toen krijg ik niet te zien als ik de game - via BC - opstart op mijn XB1. Is dat normaal? :?
Savegame zou gewoon moeten syncen tijdens opstarten van het spel (als je dat destijds ook gedaan hebt met de X360)
Misschien eens gelijktijdig op start en select drukken zodat het x360 dashboard tevoorschijn komt en kijken of je daar iets kan instellen ?

Iemand Shiness al aan het spelen ?

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 17-04-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kan iemand Candleman ergens vinden in de NL store? Lukt me niet. Linkt werkt niet of wordt naar Belgische site verwezen??

[ Voor 32% gewijzigd door harrytasker op 17-04-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:45:
[...]

Savegame zou gewoon moeten syncen tijdens opstarten van het spel (als je dat destijds ook gedaan hebt met de X360)
Misschien eens gelijktijdig op start en select drukken zodat het x360 dashboard tevoorschijn komt en kijken of je daar iets kan instellen ?
Hmmm, ik denk - of vrees - dat ik mijn savegame destijds enkel lokaal heb opgeslagen en niet in de cloud. Ik kan 'em iig nergens meer terugvinden. Dat wordt dus opnieuw beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Nog zo een 12 uur om wat te kopen, heb al aardig wat gehaald maar twijfel nog over de volgende titels:
Deus ex mk
Watch dogs 2
Gow 4
Halo wars 2

En dan nog dat gezeik met deluxe versies vs standard etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
justifire schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:22:
[...]

Zullen hier vast een aantal niet met mij eens zijn, maar mijn mening : geld lekker in je zak houden.
Gezien me backlog dacht ik daar ook aan. Summer sale in juli...

The surge zie ik wel zitten en prey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PacinoAllstars schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:19:
Nog zo een 12 uur om wat te kopen, heb al aardig wat gehaald maar twijfel nog over de volgende titels:
Deus ex mk
Watch dogs 2
Gow 4
Halo wars 2

Het is niet de bedoeling om V&A adverenties hier te promoten. Indien je dat wel wilt doen, mag dat in je handtekening.

[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 18-04-2017 10:19 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Ik heb Forza Horizon 3 UE gekocht maar verder niets. Het was allemaal erg verleidelijk maar door mijn beperkte tijd focus ik me liever op 1 a 2 games. Tot de volgende sale is dat Rise of TR en FH3.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:19:
Deus ex mk
Watch dogs 2
Gow 4
Halo wars 2

deus ex en watch dogs 2 zijn zeker de moeite waard (de andere 2 heb ik ook maar mweh)

ook cool; https://majornelson.com/2...w-available-for-xbox-one/ of beter:

[ Voor 20% gewijzigd door quorumz op 18-04-2017 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Weet iemand of het nog mogelijk is om games op een andere marketplace te kopen? Wilde in Turkeije eigenlijk deze kopen;
http://xbox-store-checker...-Season-Pass/c1j39gnkp73l

Maar via CC gaat niet meer volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Wat is Rise of the Tombraider een leuke game zeg. Wat mij betreft veel vermakelijker dan Uncharted 4. Uncharted 4 is misschien net even wat mooier maar Tombraider ziet er ook erg mooi uit.

Stiekem een beetje spijt dat ik de season pass niet alvast gekocht had tijdje geleden. Hopelijk komt hij de komende anderhalve maand nog eens voorbij. (Erg weinig tijd en kan straks 3/4 weken niet bij m'n xbox dus daarna pas weer verder.)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
JSchut schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:50:
Wat is Rise of the Tombraider een leuke game zeg. Wat mij betreft veel vermakelijker dan Uncharted 4. Uncharted 4 is misschien net even wat mooier maar Tombraider ziet er ook erg mooi uit.

Stiekem een beetje spijt dat ik de season pass niet alvast gekocht had tijdje geleden. Hopelijk komt hij de komende anderhalve maand nog eens voorbij. (Erg weinig tijd en kan straks 3/4 weken niet bij m'n xbox dus daarna pas weer verder.)
Ik dacht juist begrepen te hebben dat Rise of the TR nogal eentonig was. Valt wel mee dus? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Rossi46 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:53:
[...]

Ik dacht juist begrepen te hebben dat Rise of the TR nogal eentonig was. Valt wel mee dus? :)
Ik vind het wel meevallen. Bij Uncharted had ik dat gevoel meer. Uncharted heeft overigens wel meer gevarieerde gebieden.

Ja het is Tomb Raider en je bent constant opzoek naar schatten :P Ik ga nu steeds terug om alles te zoeken. Maar kan wel snappen dat sommige dat eentonig vinden. Ik geniet er wel van :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:39
Het leuke aan tomb raider vind ik persoonlijk zijn de wapens en je talents die je gaande weg kan upgraden.

Uncharted is dan weer wat luchtiger met wat meer humor en ziet er wel wat strakker uit met gevarieerde omgevingen.

Beide games zijn toppers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Qua omgevingen zeker. Ik had na het eerste deel op dat vlak veel meer variatie verwacht. Er zijn eigenlijk 2 hub gebieden waar je zo een 80% van de game in rondhangt. Qua gameplay biedt TR wel weer meer variatie door het upgrade- en craftsysteem, al had ik een meer lineaire opzet met een globetrotting avontuur zoals Uncharted 4 helemaal niet erg gevonden. Ik mis het upgraden en craften totaal niet verder. Die laatste voelt daardoor in mijn optiek veel grootser aan. Beide topgames in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Laatst online: 20:11
Misschien beetje rare vraag maar is het ook mogelijk om spellen te kopen(fysiek) in Mexico? Ik ga daar op vakantie en dit is misschien wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awesomo4k schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:52:
Misschien beetje rare vraag maar is het ook mogelijk om spellen te kopen(fysiek) in Mexico? Ik ga daar op vakantie en dit is misschien wel interessant.
Dat kan; voor zover ik weet zijn veel discs regiovrij en kan je gewoon aanschaffen. Dat gezegd hebbende; een aantal DLC's, ingesloten codes en preorder-codes zijn wel region-locked. Ook kan het zijn dat bepaalde content, zoals van een horrorgame, niet getoond wordt in Duitsland maar wel in Italie ofzo; dat is weer regionale regelgeving.

Als ik het zo lees; het lijkt zonde geld om fysieke games te kopen in een ander/ver land. Wat misschien wel nuttig is, als je weet dat de Mexicaans digitale Store vaak voordeliger is, is daar dus Store-codes kopen/activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Rise of the Tomb Raider is een erg leuke game, zeker met de DLC erbij. Ik heb hem iets van 75 uur gespeeld in totaal... Misschien iets te veel van het goede... maar heb dan ook wel alle achievements. :+ Mede dankzij Timmie!

Zelf ben ik nu met een aantal spellen tegelijk bezig...

-Snake Pass (zodra de bugged achievements gefixt zijn)
-Sniper Elite 3 DLC (zodra ik weer thuis ben)
-Trivial Pursuit live :+
-Doodle God (don't ask why...)
-Tales from the Borderlands (super coole 1e episode. _/-\o_ Ben erg benieuwd naar de volgende episodes!)
-Kona (De eerste 3 uur waren echt super cool. Nu begint het beetje in te kakken, en dat komt voornamelijk omdat ik nog bezig ben met het zoeken naar collectibles, in plaats van het verhaal af maak. Maar wel coole sfeer!)
-Fru (erg leuke Kinect game. Zeker leuk met zijn 2en te spelen)
-No time to explain (leuke game, nu nog bezig met 2 moeilijke achievements...)

En ik las dat er ook een Guardians of the galaxy Telltale uitkomt deze maand. Dus wellicht die ook op dit lijstje.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:32:
[...]

Gezien me backlog dacht ik daar ook aan. Summer sale in juli...

The surge zie ik wel zitten en prey.
Die twee spellen kijk ik zeker naar uit !
De fighter in mij twijfelt nog over Injustice 2, moet iets hebben om die arcadestick in beweging te houden maar vooralsnog lijkt het enorm op MKX in een comic-jasje....
Misschien toch Shiness even oppikken, ziet er wel grappig uit voor 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:30:
[...]

Rise of the Tomb Raider is een erg leuke game, zeker met de DLC erbij. Ik heb hem iets van 75 uur gespeeld in totaal... Misschien iets te veel van het goede... maar heb dan ook wel alle achievements. :+ Mede dankzij Timmie!

Zelf ben ik nu met een aantal spellen tegelijk bezig...

-Snake Pass (zodra de bugged achievements gefixt zijn)
-Sniper Elite 3 DLC (zodra ik weer thuis ben)
-Trivial Pursuit live :+
-Doodle God (don't ask why...)
-Tales from the Borderlands (super coole 1e episode. _/-\o_ Ben erg benieuwd naar de volgende episodes!)
-Kona (De eerste 3 uur waren echt super cool. Nu begint het beetje in te kakken, en dat komt voornamelijk omdat ik nog bezig ben met het zoeken naar collectibles, in plaats van het verhaal af maak. Maar wel coole sfeer!)
-Fru (erg leuke Kinect game. Zeker leuk met zijn 2en te spelen)
-No time to explain (leuke game, nu nog bezig met 2 moeilijke achievements...)

En ik las dat er ook een Guardians of the galaxy Telltale uitkomt deze maand. Dus wellicht die ook op dit lijstje.
Jeez... Zoveel games tegelijkertijd, dat werkt toch nooit? :? Ik zou al half overspannen worden bij het idee :+

Hier gewoon standaard Project Cars met het stuurtje, FH3 met de controller en één totaal andere inhoudelijk leuke game. That's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Rossi46 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:43:
[...]

Jeez... Zoveel games tegelijkertijd, dat werkt toch nooit? :? Ik zou al half overspannen worden bij het idee :+

Hier gewoon standaard Project Cars met het stuurtje, FH3 met de controller en één totaal andere inhoudelijk leuke game. That's it :)
Ik speel ook iets van 6-7 spellen door elkaar hoor. Tenzij er een spel is dat me echt pakt blijven er games bij die ik altijd met vrienden speel of die ik altijd zelf bij blijf spelen voor de fun.
________
Ik ben trouwens ook aan Rare Replay begonnen. Er zitten wel een paar spellen tussen die ik echt niet leuk vind:
- Sabrewulf enemies die onder je spawnen en slechte hit detection in de movement en combat.
- Underwurlde heeft echt verschrikkelijke controls.
- Knight Lore heeft frame drops echt niet normaal.
- Snake Rattle 'n Roll kan echt niet wennen aan de controls waarbij d-pad rechts naar rechtsboven gaat.
- Digger T Rock ook slechte controls, maar nog niet veel gespeeld.

Daar tegen ook wat leuke games ontdekt:
- Jetpac, super simpel maar kan me hier prima mee vermaken.
- Blast Corps, hier al veel plezier aan gehad. De drift missies op hard zijn echt verdomd lastig.
- Grabbed by the Ghoulies, grappig spel en leuk dat iedere room een verschillende combat challenge heeft.

Conker's lijkt me ook wel grappig, maar nog niet aan begonnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Ereaser op 18-04-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dieptepuntje hier dan maar; ik speel FH3 nog voor de #Forzathon dingetjes en verder wat Gems of War. Oh, en de DLC voor Dead Rising 4 maar met een beetje walkthrough is dat ook in een avondje af, zeg maar.

Ik heb niet zo heel veel interesses helaas; scheelt wel in de kosten van games kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
[...]

Ik zou al half overspannen worden bij het idee :+
Daar is niet veel voor nodig bij jou ouwe botskoning oOo _O-

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Earzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:50:
[...]

Daar is niet veel voor nodig bij jou ouwe botskoning oOo _O-
Jonguh!! Leer jij nou eerst maar eens fatsoenlijke rondetijden neer te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MAX3400 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:00:
Oh, en de DLC voor Dead Rising 4 maar met een beetje walkthrough is dat ook in een avondje af, zeg maar.
Ben wel benieuwd waarom je dat met een walkthrough speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Rossi46 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:07:
[...]

Jonguh!! Leer jij nou eerst maar eens fatsoenlijke rondetijden neer te zetten :+
Dat gaat zo lastig als je me er iedere keer afrossiet :X

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:55:
Sluit ik me bij aan.
Moet wel bekennen dat ik de laatste jaren behoorlijk snel verveeld raak en dan weer wat nieuws wil spelen.
Behalve Dark Souls dan, blijf daar om de zoveel tijd op terug komen.
Dark souls 2 heb ik momenteel een beetje haat liefde relatie mee... Gister het spel weer afgesloten nadat ik me af vroeg waarom ik het mezelf aandeed, maar heb dat al vaker gedaan om dan later toch weer terug te komen...
Ik vind het jammer dat een goed deel van de moeilijkheid naar mijn idee zit in bagger controls en gemeen ontworpen levels (hoe vaak ik niet in een ravijn stort ergens waar dat eigenlijk nergens op slaat...)
Maar als het allemaal goed gaat dan is het wel weer erg cool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:13:
[...]

Ben wel benieuwd waarom je dat met een walkthrough speelt.
Tijdslimiet & collectibles...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:16:
Snake Pass heeft een update! Van 3 gig... vanavond eens kijken of het spel gefixt is.
Doe maar niet op je hotel WiFi. :) 3 Ga dat zeker ook checken. Thanks voor de heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:05:
[...]

Dark souls 2 heb ik momenteel een beetje haat liefde relatie mee... Gister het spel weer afgesloten nadat ik me af vroeg waarom ik het mezelf aandeed, maar heb dat al vaker gedaan om dan later toch weer terug te komen...
Ik vind het jammer dat een goed deel van de moeilijkheid naar mijn idee zit in bagger controls en gemeen ontworpen levels (hoe vaak ik niet in een ravijn stort ergens waar dat eigenlijk nergens op slaat...)
Maar als het allemaal goed gaat dan is het wel weer erg cool...
Dat is nu juist de kracht van DS.
En die trillende handjes na het op het nippertje verslaan van die ene @#$%¥€ boss :9
Vind DS2 trouwens ook best irritant met die jumps en zo, blij dat ze met DS3 weer terug zijn gegaan naar de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:17:
[...]

Laat even weten of de update het spel heeft gefixt 😊
Nope. Net een Level opnieuw zonder deaths uitgespeeld (niet 14). Geen achievement. Wacht wel ff tot er meldingen op trueachievements.com staan dat het werkt, voordat ik alles opnieuw doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Goed nieuws voor de Forza liefhebbers:

https://www.gtplanet.net/...forza-games-from-day-one/

Porsche vanaf dag 1 in de nieuwe Forza games.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MAX3400 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:17:
[...]

Tijdslimiet & collectibles...
Ah, ik dacht dat DR4 die niet meer had. Zal waarschijnlijk alleen in een bepaalde mode zijn, heb het spel verder niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Hier met een stuk of 16 games bezig :+
Waarvan 3 al een heel end zijn (forza 6 nog 3 achievements, Rottr nog 4 achievements en halo mcc nog 45 Achievements :))qua achievements dan.... in voortgang/tijd kost het me nog ruim 300 uur om ze alledrie te completen :+

[ Voor 24% gewijzigd door timmie271 op 18-04-2017 22:14 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:16:
Goed nieuws voor de Forza liefhebbers:

https://www.gtplanet.net/...forza-games-from-day-one/

Porsche vanaf dag 1 in de nieuwe Forza games.
Ik ben een fervent Forza spelen maar /care?

I mean, in elke game zitten ondertussen 300 tot 500 auto's en eerlijk gezegd rij je er uiteindelijl toch maar een handvol elke keer weer. En of het nou Porsche of een ander merk is; het is & blijft garagevulling.

Ach, we zien wel, eerst een Scorpio en bijbehorende home-cinema later dit jaar 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben opzoek naar een game, maar heb 'm nog niet gevonden. Iemand een idee of nog aanraders ???

Ik speel met mn dochter regelmatig Star Wars Batllefront. Iemand idee of
er nog meer van dat soort games zijn? Maar niet richting Batllefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:30:
Ben opzoek naar een game, maar heb 'm nog niet gevonden. Iemand een idee of nog aanraders ???

Ik speel met mn dochter regelmatig Star Wars Batllefront. Iemand idee of
er nog meer van dat soort games zijn? Maar niet richting Batllefield.
Geen idee hoe oud jullie zijn maar "Lovers in a Dangerous Spacetime" is een aardige coop. Of spelen jullie beiden op een aparte Xbox?

Pagina: 1 ... 77 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.