Zijn er überhaupt al betaalbare 4K monitoren die ook nog eens HDR ondersteunen? Anders heeft het weinig zin denk ik.Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:05:
Ik vind het wel goed nieuws dat de scorp hdmi 2.1 en freesynch ondersteund. Kijk 8k.....tsja daar word ik niet warm van dat is idd wsl vrij zinloos, maar freesynch is gewoon een hele interesante techniek. En tv''s zijn er misschien nog niet, monitoren WEL.
Kan je natuurlijk weer gaan discusieren wat je wil, maar ik zit er toch hard over na te denken om een mooie 4k monitor te kopen. mijn pro gaat me er plezier van geven, mijn pc (met wsl eerst een videokaart en mogelijk ook andere upgrade((s)) weliswaar) ook en de scorpio dus helemaal.
Huiskamer gamen op een grote tv is ook leuk, echter ik heb een gezin en heb nu al moeite om de tv te boeken, laatstaan als mijn minime's ouder worden
En hoeveel mensen met een console spelen er nu werkelijk op een monitor? Natte vingerwerk, maar 5% hooguit? Nog minder denk ik zelfs?
Ik hoop dat MS iets echt functioneels in gedachte heeft met deze techniek en het niet heeft toegevoegd omdat het kan en om te zeggen dat zij het wel hebben en de rest niet. De console moet er niet € 25,- of € 50,- duurder door worden als je er de komende 3 jaar geen bal aan hebt.
Die 4K Blu-Ray drive had voor mij persoonlijk ook niet gehoeven als dat de prijs zou drukken. Een optie zou fijn zijn.