Roterende paaltjes plus wind is inderdaad pas echt lachen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:10:
[...]
Hahaha roterende paaltjes zijn lief! Wacht maar tot levels 13, 14 en 15
Ik heb er inmiddels zo'n 25 uur in zitten en zolang je een crew hebt met mics is het elke keer weer lachen, gieren en brullen. Zelfs met geheel onbekenden. Het geeft me dat zelfde gevoel dat ik vroeger bij games als Mario Kart had wanneer ik er al giechelend met iemands schatkist mee vandoor ga. Iets wat ik op zowel de 360 als de One gemist heb.justifire schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 23:52:
Zijn er hier trouwens meer tweakers die in de Sea of Thieves alpha zitten ?
Met deze IP kan Microsoft wel eens een exclusive in handen hebben die net even dat zetje geeft om voor native 4K op de Scorpio te kiezen.
Absoluut de moeite waard om je even in te schrijven als je het niet erg vindt om een Alpha te spelen.
Praten beetje over scorpio vs pro. Verschillen enz.
Rond 08:00 minuut hebben ze het over mogelijk 60fps met scorpio. En zoals ik al dacht denken hun ook dat de boost mogelijk te klein is.
Kan altijd nog meevallen maar deze gasten weten wel een en ander.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mooi stuk om naar te luisteren, hij heeft aardig wat punten dat bepaalde games met een 30fps gefocused engine ook geen 60fps gaan krijgen, je zou dan ook verdubbeling can cpu moeten hebben. Hij bevestigd nog wel, het is geen next gen, het is de 4k versie van de Xbox, ik verwacht ook geen supernieuw spul, enkel net als de pro een boost mode voor de bestaande games, uitgangspunt bij alle games zal ps4/xbo blijven.v8power67 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:19:
[video]
Praten beetje over scorpio vs pro. Verschillen enz.
Rond 08:00 minuut hebben ze het over mogelijk 60fps met scorpio. En zoals ik al dacht denken hun ook dat de boost mogelijk te klein is.
Kan altijd nog meevallen maar deze gasten weten wel een en ander.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je ziet het bij veel ps4 pro games, de gpu zou het makkelijk aan moeten kunnen om een game op 60 fps te draaien met dezelfde setting als de normale ps4. Maar afhankelijk van de game zie je dat de pro ze dan draait op 40-50 fps. Dit komt omdat games ten eerste voor 30fps zijn ontwikkeld voor de ps4 of xbox one en dan worden opgeschaald naar de hardware van de ps4 pro. Daarom was een ryzen cpu voor de scorpio een onlogische keuze, want dat maakt het ontwikkelen voor de scorpio en xbox one tegelijk veel lastiger.
Ja precies. Het is veel info.SinergyX schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:49:
[...]
Mooi stuk om naar te luisteren, hij heeft aardig wat punten dat bepaalde games met een 30fps gefocused engine ook geen 60fps gaan krijgen, je zou dan ook verdubbeling can cpu moeten hebben. Hij bevestigd nog wel, het is geen next gen, het is de 4k versie van de Xbox, ik verwacht ook geen supernieuw spul, enkel net als de pro een boost mode voor de bestaande games, uitgangspunt bij alle games zal ps4/xbo blijven.
Opzich kan het allemaal nog wel 60fps maar dan moeten devs daar echt voor kiezen. Meeste devs kiezen voor graphics. En 30fps is voor consoles wel algemeen geaccepteerd.
Hoop nog altijd wel op meer 60fps games.
Zou wel mooi zijn 360 en one games allemaal 4k en downsampled naar mn 1080p tv.
Dat laatste ben ik benieuwd naar, gaan 1080 mensen dan bv ipv 4k wat andere leuke goodies zien? 1080/60 ipv 4k/30, of bergje meer eyecandy, net zoals ik op mn PC nog steeds op 1080 blijf, iets meer candy/fps dan hogere resolutie.v8power67 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:42:
[...]
Ja precies. Het is veel info.
Opzich kan het allemaal nog wel 60fps maar dan moeten devs daar echt voor kiezen. Meeste devs kiezen voor graphics. En 30fps is voor consoles wel algemeen geaccepteerd.
Hoop nog altijd wel op meer 60fps games.
Zou wel mooi zijn 360 en one games allemaal 4k en downsampled naar mn 1080p tv.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou daar teken ik meteen voor haha.SinergyX schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:24:
[...]
Dat laatste ben ik benieuwd naar, gaan 1080 mensen dan bv ipv 4k wat andere leuke goodies zien? 1080/60 ipv 4k/30, of bergje meer eyecandy, net zoals ik op mn PC nog steeds op 1080 blijf, iets meer candy/fps dan hogere resolutie.
Zeker 1080p/60 moedig ik heel erg aan.
Zit op pc ook nog op 1200p en vind ik prima.
Maar 4k met alles erop en aan en dan downsampled is ook heel netjes.
Zou mooi zijn als ze dus opties bieden qua resolutie/fps.
Maar hoe zit nou met 360 games deze kunnen ze nu toch ook naar 4k tillen begreep ik ? Of heb ik iets verkeerd begrepen.
Zou wel gaaf zijn. Gouwe ouwe 360 games herleven op 4k met 16x af geforceerd. Dat zou wel echt bruut zijn.
Zelfde uiteraard geld voor oudere one games.
Maar gaan we nu speciale scorpio patches krijgen voor oude games of hebben ze nu zo gedaan dat een one game automagisch 4k doet ?
Of haal ik nu van alles door mekaar...
Denk niet dat scorpio automatisch resolutie van games kan verviervoudigen en dat alle xbox one games met dynamische resolutie gelocked zijn op 1080p. De ps2 naar ps4 emulator verviervoudigd ook de resolutie van de games, dus als microsoft de 360 games handmatig aanpast moet het wel kunnen.
Feit blijft gewoon dat het allemaal supermooi wordt en je als graphicshoer eigenlijk niet om de Scorpio heen kunt. Verder geneuzel is allemaal overbodig want we weten nog niet wat het gaat brengen. Laten we eerst kijken wat de devs erover te zeggen hebben en wat we op de E3 te zien en te horen krijgen.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:50
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ik zit ook in de alphaNerbarn schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:03:
[...]
Ik heb er inmiddels zo'n 25 uur in zitten en zolang je een crew hebt met mics is het elke keer weer lachen, gieren en brullen. Zelfs met geheel onbekenden. Het geeft me dat zelfde gevoel dat ik vroeger bij games als Mario Kart had wanneer ik er al giechelend met iemands schatkist mee vandoor ga. Iets wat ik op zowel de 360 als de One gemist heb.
Absoluut de moeite waard om je even in te schrijven als je het niet erg vindt om een Alpha te spelen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

hear hear...Martinspire schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:51:
Feit blijft gewoon dat het allemaal supermooi wordt en je als graphicshoer eigenlijk niet om de Scorpio heen kunt. Verder geneuzel is allemaal overbodig want we weten nog niet wat het gaat brengen. Laten we eerst kijken wat de devs erover te zeggen hebben en wat we op de E3 te zien en te horen krijgen.
maar kan ik hem al pre-orderen?
https://www.gamemania.nl/..._xbox-one-project-scorpioquorumz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:39:
[...]
hear hear...
maar kan ik hem al pre-orderen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ben benieuwd of de scorpio 1440 monitoren en 4k schermen met hdmi 1.4 ondersteund, de pro doet dat namelijk niet.
Dat zou top zijn 1440p ondersteuning..Nieuwevolger schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:33:
Ben benieuwd of de scorpio 1440 monitoren en 4k schermen met hdmi 1.4 ondersteund, de pro doet dat namelijk niet.
Als ze met de Scorpio voor eyecandy op 1080p met een stabiele framerate kunnen zorgen vind ik het al best, mijn receiver doet dan de rest wel met upscalen. Laat de ontwikkelaars de 1080p maar voor ogen houden waardoor de werelden mooier worden. Ik zie liever dat ze daar de kracht voor gebruiken dan dat ze het in 4K steken. Als het kan prima, anders liever niet.
Waarom zou MS nu al met de hardware naar buiten komen en niet bv een week voor de E3 om zo al een momentum op te kunnen bouwen voor de persconferentie op E3?
Waarom zou MS nu al met de hardware naar buiten komen en niet bv een week voor de E3 om zo al een momentum op te kunnen bouwen voor de persconferentie op E3?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zal er wel mee te maken hebben om vroeg tijdig de mensen te laten weten dat de scorpio krachtiger is dan de ps4 pro en mensen laten wachten met een premium console aan te schaffen.Lekker Ventje schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:23:
Als ze met de Scorpio voor eyecandy op 1080p met een stabiele framerate kunnen zorgen vind ik het al best, mijn receiver doet dan de rest wel met upscalen. Laat de ontwikkelaars de 1080p maar voor ogen houden waardoor de werelden mooier worden. Ik zie liever dat ze daar de kracht voor gebruiken dan dat ze het in 4K steken. Als het kan prima, anders liever niet.
En bijvoorbeeld de resolutie mode bij tomb raider op de pro laat ook een mooier beeld zien dan de extra visuels mode door super sampling op een 1080p scherm. Hierdoor ziet alles er cleaner uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-04-2017 12:45 ]
Als HDMI 2.0 ondersteund wordt, dan werkt dat toch gewoon? Ben er niet bekend mee, maar werkt dat met de huidige of de S niet dan?Nieuwevolger schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:33:
Ik zit net te kijken en een filmpje op de website van microsoft laat alleen ondersteuning voor 4k, 1080p en 720p zien. https://support.xbox.com/.../console/4k-on-xbox-one-sMartinspire schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:30:
[...]
Als HDMI 2.0 ondersteund wordt, dan werkt dat toch gewoon? Ben er niet bekend mee, maar werkt dat met de huidige of de S niet dan?
YouTube: \[4K] Project Scorpio: Forza/Turn 10 Report + Analysis!
[ Voor 12% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-04-2017 15:21 ]
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 11:03
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Nog een tip! Blackwood crossing! Duurt niet meer dan een uurtje of 2/3, maar echt heel mooi verhaal en mooi sfeertje.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Jij vliegt wel door de spellen zeg. Heb je iets in te halen ofzo?uchiha tijntje schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:35:
Nog een tip! Blackwood crossing! Duurt niet meer dan een uurtje of 2/3, maar echt heel mooi verhaal en mooi sfeertje.
En deze week zet ie Rottr ook op 100% als het goed isVerwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:08:
[...]
Jij vliegt wel door de spellen zeg. Heb je iets in te halen ofzo?
Ik niet want moet daarna nog de gold scores en extreme Survivor
Gamertag: timmie271
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Haha, ja die gaat ook op 100%! Donderdag of vrijdagavond?
Merk dat ik 'kleine' en kortere games wel prettig vind naast 1 grote game. Zo heb ik Rise of the Tomb Raider bijna helemaal uitgespeeld en natuurlijk The Witcher, maar daar om heen lekker wat kleinere games voor de afwisseling.
En f*ck de No Diving achievement. Had zeker weten een cleane run en geen achievement
Merk dat ik 'kleine' en kortere games wel prettig vind naast 1 grote game. Zo heb ik Rise of the Tomb Raider bijna helemaal uitgespeeld en natuurlijk The Witcher, maar daar om heen lekker wat kleinere games voor de afwisseling.
En f*ck de No Diving achievement. Had zeker weten een cleane run en geen achievement
Verwijderd
Bedoel je deze? https://www.trueachieveme...aspx?achievementid=231820uchiha tijntje schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:55:

Al moet 8k niet te tof doen na mijn gefaal op beam. Beam werkt wel prima overigens. Niet dat ik het vaak zal gebruiken maar het laadt snel, heeft geen delay en geen de boel goed weer. Drie pluspunten tov Twitch op de One.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
En daarna moet je nog een keer alle coop survival achievements doen, want ja, afspraak is afspraaktimmie271 schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:05:
[...]
Ik niet want moet daarna nog de gold scores en extreme Survivor
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Beide geen probleemuchiha tijntje schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:55:
Helemaal geen moeite mee met zo'n geweldig spel en hoe het in mekaar zitjustifire schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:49:
[...]
En daarna moet je nog een keer alle coop survival achievements doen, want ja, afspraak is afspraak
Voor de personen die het gemist hebben, ik kwam er vandaag achter dat dishonored 2 in de aanbieding is.
In de foreign countries met gift cards kom je dan op een prijs van €25 euro.
Deze aanbieding verloopt 0:00 uur onze tijd en staat los van de spring sale die morgen van start gaat, geen idee of deze game dan weer een andere soort korting krijgt, ik waag het er in ieder geval niet op.
Deze aanbieding verloopt 0:00 uur onze tijd en staat los van de spring sale die morgen van start gaat, geen idee of deze game dan weer een andere soort korting krijgt, ik waag het er in ieder geval niet op.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
En je kan hem gratis proberen (eerste 3 levels)PacinoAllstars schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:54:
Voor de personen die het gemist hebben, ik kwam er vandaag achter dat dishonored 2 in de aanbieding is.
Vanaf morgen 19.00 uur kunnen we ook een week lang TESO gratis proberen
Waarschijnlijk gewoon een deals with gold van afgelopen week (die na vandaag stopt)PacinoAllstars schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:54:
Klopt, de site waar ik normaal gesproken kijk is vergeten deze mee te nemen, op de site van Nelson stond die wel.timmie271 schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:26:
[...]
Waarschijnlijk gewoon een deals with gold van afgelopen week (die na vandaag stopt)
Voortaan maar weer de bron aanhouden.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zo zitten aardig gekke deals tussen
https://majornelson.com/2...old-and-spotlight-sale-2/
[ Voor 53% gewijzigd door justifire op 11-04-2017 07:34 ]
"Zogenaamde exclusives". Als uncharted en Horizon je niet boeien als games, wat boeit je dan wel? No offense, maar dan ben ik echt wel benieuwd. Ik vind FIFA ook vet, maar games als Uncharted, Horizon en The Last of Us, pffff daar doe je het als gamer toch voor?MRE-Inc schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:45:
[...] Het enige wat mij boeit is dat die controller lekker in de hand ligt en dat doet die X1 controller stukken beter dan de DS4. De games die ik speel zijn toch op beide platformen te spelen, dus die zogenaamde exclusives boeien me ook vrij weinig, dat geldt voor zowel Uncharted, Horizon Zero Dawn als de hele Forza reeks.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Eh, nou nee. Ik speel vooral multiplats op m'n Xbox One. Ongeveer de enige exclusive die ik speel is Forza Motorsport. Geen enkele console heeft genoeg exclusives die mij aanspreken om de aanschaf van een extra console te rechtvaardigen, want voor een of twee spellen ga ik geen extra console aanschaffen.Hulleman schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:11:
[...]
"Zogenaamde exclusives". Als uncharted en Horizon je niet boeien als games, wat boeit je dan wel? No offense, maar dan ben ik echt wel benieuwd. Ik vind FIFA ook vet, maar games als Uncharted, Horizon en The Last of Us, pffff daar doe je het als gamer toch voor?
Spring Sale is live!
Zo op het eerste gezicht neem ik de Forza 6 Porsche expansion mee voor 5 euro. Helaas is de nascar uitbreiding niet in de aanbieding.
Misschien Ori ook maar meenemen voor een 10tje.
Zo op het eerste gezicht neem ik de Forza 6 Porsche expansion mee voor 5 euro. Helaas is de nascar uitbreiding niet in de aanbieding.
Misschien Ori ook maar meenemen voor een 10tje.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat de Scorpio qua prijs gaat doen en of er bijvoorbeeld een Elite achtige controller bij gaat zitten. Ik heb nu ook een paddle enhancement op mijn PS4 controller en kan niet meer zonder.
De exclusives van MS vind ik niet interessant, maar als er in de multiplats veel verschil gaat zitten, overweeg ik zeker om er eentje aan te schaffen.
De exclusives van MS vind ik niet interessant, maar als er in de multiplats veel verschil gaat zitten, overweeg ik zeker om er eentje aan te schaffen.
- quorumz
- Niet online

Heb Shadow Warrior en Sniper Elite 3 Ultimate edition gehaald in Turkijejustifire schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:53:
Zo zitten aardig gekke deals tussen![]()
Baal beetje dat Season pass deus ex mankind divided niet goedkoper is (sterker nog de digital deluxe versie is nog goedkoper dan de season pass gaaaaapppp)
*Sorry, verkeerde topic*
[ Voor 91% gewijzigd door MrGoumans op 11-04-2017 11:20 . Reden: Verkeerde topic ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik heb Sniper Elite 3 al, maar ik vroeg me het volgende af...quorumz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:56:
[...]
Heb Shadow Warrior en Sniper Elite 3 Ultimate edition gehaald in Turkije![]()
Baal beetje dat Season pass deus ex mankind divided niet goedkoper is (sterker nog de digital deluxe versie is nog goedkoper dan de season pass gaaaaapppp)
Zou sniper elite 3 ultimate edition een volledig nieuwe game zijn met een eigen achievementlijst? Of wordt dat dan gecombineerd met de al bestaande game die ik heb.... Want die versie is namelijk goedkoper dan de DLC apart... En ik zou best graag die DLC willen spelen....
Verwijderd
Is geen aparte lijst zoals witcher 3 GOTY. Is een sjieke naam voor base game met alle dlc.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:47:
[...]
Ik heb Sniper Elite 3 al, maar ik vroeg me het volgende af...
Zou sniper elite 3 ultimate edition een volledig nieuwe game zijn met een eigen achievementlijst? Of wordt dat dan gecombineerd met de al bestaande game die ik heb.... Want die versie is namelijk goedkoper dan de DLC apart... En ik zou best graag die DLC willen spelen....
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dus.... voor 13 euro hebben we alle DLC? In plaats van 28 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:58:
[...]
Is geen aparte lijst zoals witcher 3 GOTY. Is een sjieke naam voor base game met alle dlc.
Interesse?
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-04-2017 13:00 ]
Verwijderd
18 toch?uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:59:
[...]
Dus.... voor 13 euro hebben we alle DLC? In plaats van 28 euro.
Interesse?
Ik haal het wel. Leuk opwarmertje naar deel 4.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
13,20 euro voor Gold membersVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:02:
[...]
18 toch?
Ik haal het wel. Leuk opwarmertje naar deel 4.
Hebben we nog een paar leuke missies te gaan
Go Go team Panzerfaust!
Verwijderd
Gekocht. Lekker stealthy doen met de panzerfaust!uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:03:
[...]
13,20 euro voor Gold members
Hebben we nog een paar leuke missies te gaan![]()
Go Go team Panzerfaust!
Eerst Snake Pass maar afmaken. Blijft genieten. Gisteren is Level 14 gelukt. Met extra handicap van een kat op schoot. Level 15 zonder deaths wordt een opgave merkte ik gisterenavond.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Netjes! Ik wacht dus nog even op een update. Ik ben bang dat hoevaak ik het ook probeer, het spel bugged is bij mij.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:05:
[...]
Gekocht. Lekker stealthy doen met de panzerfaust!
Eerst Snake Pass maar afmaken. Blijft genieten. Gisteren is Level 14 gelukt. Met extra handicap van een kat op schoot. Level 15 zonder deaths wordt een opgave merkte ik gisterenavond.
Heb het volgende gekocht:
-No time to explain
-Tales from the borderlands
-Sniper elite 3
Ik wilde ook Candleman kopen maar dat lukt me maar niet... Fout vanwege regio ofzo. Geen idee precies...
No time to explain is droge humor, een unieke platformer, maar ook echt lastig op sommige gedeeltes.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:18:
[...]
Netjes! Ik wacht dus nog even op een update. Ik ben bang dat hoevaak ik het ook probeer, het spel bugged is bij mij.
-No time to explain
-Sniper elite 3
Ik wilde ook Candleman kopen maar dat lukt me maar niet... Fout vanwege regio ofzo. Geen idee precies...
Tales from the Borderlands is mijn favoriete telltale game tot nu toe.
Goede aankopen dus
Voor mij zit er helaas niks bij deze sale. Had gehoopt op Dark Souls 3, maar helaas.
Verwijderd
Is er nog een makkelijke manier om uit turkije te kopen op de PC? wil GOW4 wel halen voor me pc maar kan ook helaas geen goede vergelijker vinden zoals steamDB alleen dan voor de microsoft storequorumz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:56:
[...]
Heb Shadow Warrior en Sniper Elite 3 Ultimate edition gehaald in Turkije![]()
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ben benieuwd! Ben helemaal niet bekend met het verhaal uit Borderlands. Dus dat is nieuw voor me.Ereaser schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:23:
[...]
No time to explain is droge humor, een unieke platformer, maar ook echt lastig op sommige gedeeltes.
Tales from the Borderlands is mijn favoriete telltale game tot nu toe.
Goede aankopen dus
Voor mij zit er helaas niks bij deze sale. Had gehoopt op Dark Souls 3, maar helaas.
Maar de leukste aankoop is dus Sniper Elite 3! Eindelijk 100% halen samen met mijn sniperpartner in crime!
Twijfel.. Gears of Wars 4 aanschaffen? Forza Horizon 3? Maar voor € 9 Sniper 3 in Turkije oppikken is ook geen geld natuurlijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Allebei veel plezier aan gehad, maar in Forza heb ik veel meer uren zitten dan GoW4
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in Horizon 3, heb een code over die ik bij m'n Xbox One S bundel kreeg 
V&A aangeboden: Forza Horizon 3, Xbox One
V&A aangeboden: Forza Horizon 3, Xbox One
Als je iets met autootjes hebt, dan zeker FH3. Game heeft mij enorm verrast (komt ook doordat ik FH1 en FH2 niet heb gespeeld). Ik vind het een parel van een game. Toegankelijk, gedetailleerd, uitgebreid, grafisch zeer mooi, audio is ook echt top, etc-etc.Rivanov schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:07:
Twijfel.. Gears of Wars 4 aanschaffen? Forza Horizon 3? Maar voor € 9 Sniper 3 in Turkije oppikken is ook geen geld natuurlijk.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Als ik mijn Xbox 'laat zien' aan vrienden is FH3 ook altijd de eerste game die ik opstart. Is gewoon grafisch enorm indrukwekkend als je de huidige generatie niet gewend bent.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1359606 scorpio ondersteund hdmi 2.1 en freesync.
Aardige sale, al had ik van enkele recente releases toch ook nog wel wat korting verwacht. Jammer dat Sniper Elite 4, Dead Rising 4 en Rock Band 4 (wil hem nog digitaal, zonder schijf) niet in de aanbieding zijn. Van Halo Wars 2 en Overwatch had ik nog wel wat meer korting verwacht.
Wel even FM6 Porche aangeschaft (6 euro), Life is Strange (5 euro), Game of Thrones (6 euro), This War Of Mine (9 euro) en de AC Ezio Collection aangeschaf (al had die ook wel wat meer korting mogen hebben, ik verwacht die niet snel goedkoper)
Ik snap trouwens ook niet waarom Bulletstorm nog voor 60 euro staat, die game is amper aangepast. Lego City Undercover is ook niet in de aanbieding. Is natuurlijk net uit (dus daar wel logisch) maar 60 euro is ook voor die game wat raar omdat ook die niet echt veel anders is dan de Wii U game van 3 jaar terug (en hij draait bovendien ook niet echt vloeiend). Wel in de aanbieding maar nog steeds kneiter duur: de Call of Duty games (zowel nieuwe als oude als backwards compatible games). Serieus, wat een graaiers bij Activision toch nog steeds.
Als ik nog wat games moet tippen om aan te schaffen:
Anyways, ik zag dat Dirt 4 in de pre-order gezet kan worden. Wat wel raar is, want volgens mij hebben we daar nog maar amper wat van gezien. Gebrek aan ideo's doet me denken dat die game toch nog wel wat problemen kent.
En Yooka-Laylee is uit. Ook nog veel issues bij launch. Nog wel een zacht prijsje (40 euro), maar haalt het volgens mij niet bij de games waar hij van afgeleid is. Ik zou wachten op de volgende sale voor een betere prijs voor die titel.
Wel even FM6 Porche aangeschaft (6 euro), Life is Strange (5 euro), Game of Thrones (6 euro), This War Of Mine (9 euro) en de AC Ezio Collection aangeschaf (al had die ook wel wat meer korting mogen hebben, ik verwacht die niet snel goedkoper)
Ik snap trouwens ook niet waarom Bulletstorm nog voor 60 euro staat, die game is amper aangepast. Lego City Undercover is ook niet in de aanbieding. Is natuurlijk net uit (dus daar wel logisch) maar 60 euro is ook voor die game wat raar omdat ook die niet echt veel anders is dan de Wii U game van 3 jaar terug (en hij draait bovendien ook niet echt vloeiend). Wel in de aanbieding maar nog steeds kneiter duur: de Call of Duty games (zowel nieuwe als oude als backwards compatible games). Serieus, wat een graaiers bij Activision toch nog steeds.
Als ik nog wat games moet tippen om aan te schaffen:
- Assassins Creed Syndicate
- Astroneer (nog in preview maar wordt wel leuk)
- Batman Arkham Knight (dikke aanrader)
- Battlefield 1 (season pass zelf niet in de aanbieding helaas)
- ClusterTruck
- Deas Ex Mankind Divided
- Fifa 17 (mocht je toch nog een voetbal game willen)
- F1 2016
- Fallout 4 (mooie prijs)
- Forza Horizon 3
- Forza Motorsport 6
- Geometry Wars 3
- GTA 5
- Just Cause 3
- Life is Strange
- Mad Max
- Overcooked (serieus leuke partygame)
- Screamride (nu wel prima prijs)
- Sleeping Dogs
- State of Decay
- Sunset Overdrive (dikke aanrader)
- Titanfall 2
- Tom Clancy Rainbow Six Siege (echt serieus gave shooter)
- Watch Dogs 2 (dikke aanrader)
Anyways, ik zag dat Dirt 4 in de pre-order gezet kan worden. Wat wel raar is, want volgens mij hebben we daar nog maar amper wat van gezien. Gebrek aan ideo's doet me denken dat die game toch nog wel wat problemen kent.
En Yooka-Laylee is uit. Ook nog veel issues bij launch. Nog wel een zacht prijsje (40 euro), maar haalt het volgens mij niet bij de games waar hij van afgeleid is. Ik zou wachten op de volgende sale voor een betere prijs voor die titel.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 11-04-2017 15:28 ]
Verwijderd
Candleman was toen ik hem kocht niet in de EU stores te krijgen muv GB. Heb hem daar gekocht iig. Leuk spelletje. Wel vrij simpel maar zit een leuk idee achter.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:18:
[...]
Netjes! Ik wacht dus nog even op een update. Ik ben bang dat hoevaak ik het ook probeer, het spel bugged is bij mij.
-No time to explain
-Sniper elite 3
Ga no time to explain even checken.
Voor de rest ben ik niet heel enthousiast over de sale. Vooral omdat ik de toppers allang heb.
Waarom? Of heb je geen tijd om dat uit te leggen

FWPVoor de rest ben ik niet heel enthousiast over de sale. Vooral omdat ik de toppers allang heb.
- quorumz
- Niet online

Volgens mij was dead rising afgelopen weken eens in de aanbieding geweest. Bulletstorm was in de pre-order iets van 45 euro ipv 60. Overcooked is beetje overrated. 1e gebied is leuk en te doen, daarna hebben ze het veel te moeilijk gemaakt zonder dat je iedereen om je heen gaat uitschelden dat ze in de weg staanMartinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:25:
Aardige sale, al had ik van enkele recente releases toch ook nog wel wat korting verwacht. Jammer dat Sniper Elite 4, Dead Rising 4 en Rock Band 4 (wil hem nog digitaal, zonder schijf) niet in de aanbieding zijn. Van Halo Wars 2 en Overwatch had ik nog wel wat meer korting verwacht.
Als ik nog wat games moet tippen om aan te schaffen:Vooral als je dus Batman Arkham Knight, Sunset Overdrive en Watch Dogs 2 nog niet gedaan hebt, zou ik ze aanschaffen. Enorm vermakelijke titels en veel goedkoper gaan ze digitaal waarschijnlijk toch niet worden.
- Assassins Creed Syndicate
- Astroneer (nog in preview maar wordt wel leuk)
- Batman Arkham Knight (dikke aanrader)
- Battlefield 1 (season pass zelf niet in de aanbieding helaas)
- ClusterTruck
- Deas Ex Mankind Divided
- Fifa 17 (mocht je toch nog een voetbal game willen)
- F1 2016
- Fallout 4 (mooie prijs)
- Forza Horizon 3
- Forza Motorsport 6
- Geometry Wars 3
- GTA 5
- Just Cause 3
- Life is Strange
- Mad Max
- Overcooked (serieus leuke partygame)
- Screamride (nu wel prima prijs)
- Sleeping Dogs
- State of Decay
- Sunset Overdrive (dikke aanrader)
- Titanfall 2
- Tom Clancy Rainbow Six Siege (echt serieus gave shooter)
- Watch Dogs 2 (dikke aanrader)
Sniper Elite 4 is wellicht te nieuw en verkoopt volgens mij erg goed (het is ook een cool spel incl alle dlc
ja idem dus met deus ex en zo ver ik weet zijn het de bestaande achievementsuchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:47:
[...]
Ik heb Sniper Elite 3 al, maar ik vroeg me het volgende af...
hm hij laat mijn versie van de x1 hier niet zien:
https://www.trueachievements.com/series/Sniper-Elite
[ Voor 9% gewijzigd door quorumz op 11-04-2017 16:57 ]
Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:22:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1359606 scorpio ondersteund hdmi 2.1 en freesync.
Verwijderd
De mijne wel. Wel apart. Maar series doen wel vaker raar op trueachievements.com. Hij laat bij de Arkham serie ook niet alle Arkham spellen die ik gespeeld heb zien.quorumz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:52:
[...]
hm hij laat mijn versie van de x1 hier niet zien:
https://www.trueachievements.com/series/Sniper-Elite
Als ik bij se3 kijk zijn er geen andere varianten dan de reguliere voor One en de reguliere voor de 360. En zo wel gaat de panzerschrekcrew er gewoon nog een keer doorheen!
Als het goed is kan je ergens instellen dat hij stacks wel of niet mee telt. Als ze niet mee tellen dan zie je ook de spellen uit andere regio's.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:26:
[...]
De mijne wel. Wel apart. Maar series doen wel vaker raar op trueachievements.com. Hij laat bij de Arkham serie ook niet alle Arkham spellen die ik gespeeld heb zien.
Als ik bij se3 kijk zijn er geen andere varianten dan de reguliere voor One en de reguliere voor de 360. En zo wel gaat de panzerschrekcrew er gewoon nog een keer doorheen!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
HDMI 2.1Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:22:
BOOM we got a winner !
Ja ben benieuwd of er volgend jaar dan ook game tv's worden aangekondigd.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Jazeker!Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:26:
[...]
Wat is HDMI 2.1 voor toegevoegde waarde in lekentaal?
Voor de liefhebbers: https://majornelson.com/2...e-backward-compatibility/
Verwijderd
Geen ene bal.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:43:
[...]
Jazeker!
[...]
Wat is HDMI 2.1 voor toegevoegde waarde in lekentaal?
Bandbreedte is veel hoger. Hij kan tot 120fps doorleveren. En kan 8k aan. Beide zijn super interessant voor over een paar jaar maar niet voor nu.
Voordeel is er vooral ook kabelverkopers. Die kunnen nu een gouden hdmi 2.1 kabel verkopen voor 90 euro die niets anders kan dan eentje van 10 euro.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dank voor de lekentaal Hahaha
Hmm, jammer!
Ik krijg payment errors wanneer ik met PayPal wil betalen in Singapore, Hong Kong en Canada. Gift Cards kopen vijf ik ook een beetje overdreven voor al deze regio's (ook als ik m'n virtuele machine in een datacentrum in Singapore gebruik)
Ik krijg payment errors wanneer ik met PayPal wil betalen in Singapore, Hong Kong en Canada. Gift Cards kopen vijf ik ook een beetje overdreven voor al deze regio's (ook als ik m'n virtuele machine in een datacentrum in Singapore gebruik)
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zo zal de eeuwige vraag hiernaar missen onder elke willekeurige aankondiging van Microsoft.
Benieuwd waar mensen de komende jaren om gaan zeuren....
P.S. Elder scrolls online nu gratis te spelen en in de aanbieding tijdens de spring sale
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 11-04-2017 22:38 ]
Het is ook vooral voor de input/output, niet zozeer het kabel-mediumVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:42:
[...]
Geen ene bal.
Bandbreedte is veel hoger. Hij kan tot 120fps doorleveren. En kan 8k aan. Beide zijn super interessant voor over een paar jaar maar niet voor nu.
Voordeel is er vooral ook kabelverkopers. Die kunnen nu een gouden hdmi 2.1 kabel verkopen voor 90 euro die niets anders kan dan eentje van 10 euro.
En wat mij betreft is nieuwer altijd beter. Nu zijn er nog geen TV's, maar je moet ook niet kijken naar wat er nu beschikbaar is omdat een console gewoon langer mee gaat. Over 5 jaar is dit erg interessant. En toch stiekem blij dat ik nog de boot van 4K afhoudt zodat ik straks geen spijt heb van een vroege aankoop (en omdat ik er toch het geld niet voor over heb
Kijk nou gewoon die video even...Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:42:
[...]
Geen ene bal.
Dit gaat er voor zorgen dat de framerate niet meer gelockt hoeft te zijn op 30 of 60 fps, maar dat de TV pas een nieuw beeld toont op het moment dat de console deze klaar heeft. Geen judder of tearing meer! Je hebt er dus wel een nieuwe TV voor nodig straks, maar voor mij reden genoeg om dus echt zeker geen nieuwe TV te kopen voordat de modellen die dit ondersteunen beschikbaar zijn. Dit is massive voor gaming en zeggen dat het geen ene bal uitmaakt geeft alleen maar aan dat je het totaal niet begrepen hebt... no offense
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Je kunt idd beter een groen boekje kopen.Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:48:
[...]
Het is ook vooral voor de input/output, niet zozeer het kabel-medium
En wat mij betreft is nieuwer altijd beter. Nu zijn er nog geen TV's, maar je moet ook niet kijken naar wat er nu beschikbaar is omdat een console gewoon langer mee gaat. Over 5 jaar is dit erg interessant. En toch stiekem blij dat ik nog de boot van 4K afhoudt zodat ik straks geen spijt heb van een vroege aankoop (en omdat ik er toch het geld niet voor over heb)
Maar lachen. Een 8k ready kabel en poort willen terwijl er niks via 8k kan. En ook nooit gaat kunnen met deze generatie. De scorpio gaat dat natuurlijk ook niet kunnen.
En qua mediaplayer. De Xbox is een lachertje vergeleken met wat je met andere simpele oplossingen kan. Mijn tv kan meer dan de One bijvoorbeeld.
In Turkije ook: PUR-RiskRejected-CrossRegionJan_V schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:21:
Hmm, jammer!
Iemand tips?
Verwijderd
Shit. Ik zit mee te praten over specs terwijl het me geen bal uitmaakt.Finraziel schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:19:
[...]
Kijk nou gewoon die video even...
Dit gaat er voor zorgen dat de framerate niet meer gelockt hoeft te zijn op 30 of 60 fps, maar dat de TV pas een nieuw beeld toont op het moment dat de console deze klaar heeft. Geen judder of tearing meer! Je hebt er dus wel een nieuwe TV voor nodig straks, maar voor mij reden genoeg om dus echt zeker geen nieuwe TV te kopen voordat de modellen die dit ondersteunen beschikbaar zijn. Dit is massive voor gaming en zeggen dat het geen ene bal uitmaakt geeft alleen maar aan dat je het totaal niet begrepen hebt... no offense
Veel succes met je kabel. En je 2.1 Ready tv. In 2019. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat merken met een console.
No offense.
Tja, als het je geen bal uitmaakt dan valt er natuurlijk weinig te zeggenVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:33:
[...]
Shit. Ik zit mee te praten over specs terwijl het me geen bal uitmaakt.
Veel succes met je kabel. En je 2.1 Ready tv. In 2019. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat merken met een console.
No offense.
Maar het heeft niks te maken met de kabel...
Gamertag: FinrazielNL
Betreffende FreeSync, dit is echt wel een dingentje hoor. Natuurlijk de TV's die het ondersteunen zijn nog niet op de markt. Maar dat gaat zeker komen. In de video wordt heel mooi duidelijk gemaakt wat het doet.
Cogitationis poenam nemo patitur
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Als er één ding erger is dan dat verschrikkelijke checkerboarding dan is het de ingebakken v-sync wel.Finraziel schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:19:
[...]
Kijk nou gewoon die video even...
Mooi dat MS deze ergernis ook weet te tackelen, we gaan een mooie tijd tegemoet !
Als het aan exactor_it lag waren we nog steeds met cassettebandjes in de weer om onze games te laden
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik krijg een foutmelding als ik wil betalen met creditcard en een Turks adres.quorumz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:56:
[...]
Heb Shadow Warrior en Sniper Elite 3 Ultimate edition gehaald in Turkije
- quorumz
- Niet online

ik heb een paar pagina's eerder een manual gemaakt hoe je dat kan doen (heb je een laptop nodig met wifi, vyprvpn bv en het maken van een hotspot waar je je xbox one meer laat verbinden)Schweino schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:19:
[...]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik krijg een foutmelding als ik wil betalen met creditcard en een Turks adres.
[ Voor 15% gewijzigd door quorumz op 12-04-2017 08:13 ]
Heb allebei de Wolfenstein games gekocht die met korting werden aangeboden. Hoewel al wat ouder leken het mij toffe SP shooters
Voor de rest de hand nog aardig op de knip weten te houden.
Die Wolfenstein games zijn heerlijke shooters. Lekker snel maar toch erg plezierig om te spelenWom schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:05:
Heb allebei de Wolfenstein games gekocht die met korting werden aangeboden. Hoewel al wat ouder leken het mij toffe SP shootersVoor de rest de hand nog aardig op de knip weten te houden.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het blijft gewoon altijd leuk om Nazi's af te knallen!DennusB schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:18:
[...]
Die Wolfenstein games zijn heerlijke shooters. Lekker snel maar toch erg plezierig om te spelenHeb ze beide pas uitgespeeld!
Freesync 2 met hdmi 2.1 zou ook beter voor HDR moeten zijn.
Het Sniper Elite 3 Ultimate Edition toch maar gehaald. Heb deeltje 2 met een vriend uitgespeeld en toen echt hard gelachen, dus deze ook maar aangeschaft 
Heb alleen de 1e nog maar gespeeld, maar de 2e staat ook geinstalleerd. Erg leuke game met een goed verhaal,nexhil schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:23:
[...]
Het blijft gewoon altijd leuk om Nazi's af te knallen!![]()
Ik heb ondertussen liever wat meer info over de prijs, dat zou voor mij eigenlijk de enige dealbreaker kunnen zijn.Nieuwevolger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:50:
Freesync 2 met hdmi 2.1 zou ook beter voor HDR moeten zijn.
Snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen zo graag black ops 2 backward compability zien, het is voor mij de cod waarmee alle ellende begon. Dan nog 10 keer liever mw2 of mw3.
deze dus: quorumz in "[XBO] Xbox One - Deel 5"quorumz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:12:
[...]
ik heb een paar pagina's eerder een manual gemaakt hoe je dat kan doen (heb je een laptop nodig met wifi, vyprvpn bv en het maken van een hotspot waar je je xbox one meer laat verbinden)
Dank!
Blijkbaar is de workaround dus om op je xbox zelf naar de betreffende store te gaan (via gedeelde wifi verbinding die weer VPN getunneld is naar het betreffende land).
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
De Wolfenstein games zijn een van de leukste single player shooters die deze generatie zijn uitgekomenWom schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:05:
Heb allebei de Wolfenstein games gekocht die met korting werden aangeboden. Hoewel al wat ouder leken het mij toffe SP shootersVoor de rest de hand nog aardig op de knip weten te houden.
Wat mij betreft alleen al voor de zombie-mode! Daar kon ik behoorlijk wat tijd in kwijt.. Ik ben er dus erg blij mee!Nieuwevolger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:26:
Snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen zo graag black ops 2 backward compability zien, het is voor mij de cod waarmee alle ellende begon. Dan nog 10 keer liever mw2 of mw3.
Niemand Yooka Laylee geprobeerd? Impressies?
Echt waar?Nieuwevolger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:26:
Ik vind MW2 serieus een van de slechtste multiplayer games allertijden. Zelden zo een ongebalanceerde teringzooi bij elkaar gezien. OMA, tubes, nukes, commando, stackable killstreaks, HBS, last stand, death streaks, tactical knife, thermal scope, akimbo en ga zo maar door.
Ik vind de SP wel prima, maar verder zit die game zo slecht in elkaar.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Daar ben ik het helemaal mee eens. Na het geweldige spel dat Modern Warfare 1 heette, kwam dit MP gedrocht waarbij het uitgangspunt vast ongetwijfeld was: Bigger, better en more badass... Helaas was het alleen maar Bigger, maar better en more badass was het zeker niet. Helaas is CoD na Modern Warfare 1 volledig doorgeschoten en heeft Battlefield en Titanfall de titel van beste MP spellen voor mij overgenomen.bram1984 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:49:
[...]
Echt waar?
Ik vind MW2 serieus een van de slechtste multiplayer games allertijden. Zelden zo een ongebalanceerde teringzooi bij elkaar gezien. OMA, tubes, nukes, commando, stackable killstreaks, HBS, last stand, death streaks, tactical knife, thermal scope, akimbo en ga zo maar door.
Ik vind de SP wel prima, maar verder zit die game zo slecht in elkaar.
Verwijderd
En toch heeft MW2 me uren vermaak opgeleverd. Tuurlijk. Het was een on gebalanceerde rotzooi. Anderzijds kon je wel vanuit een AC130 iedereen bombarderen. Kon je als een malle sprinten. Voelde snipen solide aan. Had je allerhande stevig aanvoelende wapens. De maps waren leuk (zeker highrise, airport en wasteland). Ik heb wel goede herinneringen aan dat brakke spel.
Dual wielded shotguns! Voor de nerf waren de rangers echt hilarisch.
Dual wielded shotguns! Voor de nerf waren de rangers echt hilarisch.
Dat het unbalanced was had ook z'n charmes vond ik. Heerlijk als je iemand kilde met een riot shield.
Forza Porsche expansion en Bioshock collection maar gehaald. Porsche voor €5 is goed te doen en drie Bioshock spellen voor €25 is ook niet verkeerd lijkt mij. Heb alleen deel 1 een klein stukje gespeeld op de 360. Helaas dit weekend net the Witcher goty gehaald bij game mania, maar goed...
Hoef me de eerste tijd niet te vervelen.
Hoef me de eerste tijd niet te vervelen.
https://www.reddit.com/r/...ce_president_of_amd_just/ Lijkt erop dat microsoft gaat samenwerken met amd voor VR, geen idee wat ik me hier bij moet voorstellen.
Ben sowieso benieuwd hoe microsoft VR gaat aanpakkeb met de xbox. Meerdere brillen ondersteunen zou ook betekenen dat ontwikkelaars voor meerdere brillen op de xbox moet ontwikkelen door verschillende resoluties, frame rates en controllers.
Ben sowieso benieuwd hoe microsoft VR gaat aanpakkeb met de xbox. Meerdere brillen ondersteunen zou ook betekenen dat ontwikkelaars voor meerdere brillen op de xbox moet ontwikkelen door verschillende resoluties, frame rates en controllers.
https://blogs.windows.com...-dev-kits-shipping-month/Nieuwevolger schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:50:
https://www.reddit.com/r/...ce_president_of_amd_just/ Lijkt erop dat microsoft gaat samenwerken met amd voor VR, geen idee wat ik me hier bij moet voorstellen.
Gok in combinatie met dit, gezien het ook gewoon Win10 is zal hele api/devkit wel uniform met PC's gaan worden.
Ik vind het wel goed nieuws dat de scorp hdmi 2.1 en freesynch ondersteund. Kijk 8k.....tsja daar word ik niet warm van dat is idd wsl vrij zinloos, maar freesynch is gewoon een hele interesante techniek. En tv''s zijn er misschien nog niet, monitoren WEL.
Kan je natuurlijk weer gaan discusieren wat je wil, maar ik zit er toch hard over na te denken om een mooie 4k monitor te kopen. mijn pro gaat me er plezier van geven, mijn pc (met wsl eerst een videokaart en mogelijk ook andere upgrade((s)) weliswaar) ook en de scorpio dus helemaal.
Huiskamer gamen op een grote tv is ook leuk, echter ik heb een gezin en heb nu al moeite om de tv te boeken, laatstaan als mijn minime's ouder worden
Kan je natuurlijk weer gaan discusieren wat je wil, maar ik zit er toch hard over na te denken om een mooie 4k monitor te kopen. mijn pro gaat me er plezier van geven, mijn pc (met wsl eerst een videokaart en mogelijk ook andere upgrade((s)) weliswaar) ook en de scorpio dus helemaal.
Huiskamer gamen op een grote tv is ook leuk, echter ik heb een gezin en heb nu al moeite om de tv te boeken, laatstaan als mijn minime's ouder worden
10 second ninja DONE
Benieuwd hoe dat met ontwikkelen gaat met verschillende brillen, room scaling en motion controls. Gaan ze dan met verschillende grafische settings werken die je handmatig moet aanpassen of gaat dat automatisch.SinergyX schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:54:
[...]
https://blogs.windows.com...-dev-kits-shipping-month/
Gok in combinatie met dit, gezien het ook gewoon Win10 is zal hele api/devkit wel uniform met PC's gaan worden.
Ook support bijvoorbeeld de oculus touch controller meer knoppen dan de htc vive en is de room scaling techniek anders (wordt roomscaling uberhaud ondersteund?).
En volgens mij zijn niet alle windows vr brillen geschikt voor gamen en komen in verschillende prijs klasses, bekend is ook dat microsoft en oculus een officieel partners zijn. Maar fallout 4 vr is aangekondigd tot nu toe voor de htc vive en geteased voor de xbox one.
Heb liever dat ze verder gaan met AR, VR word ik misselijk van. Maar er is toch ook sprake van een combinatie van AR en VR?
Zou ook graag zien dat een game als Truck Simulator naar de XBox komt. Lekker lui bank hangen en wat rondrijden.
Zou ook graag zien dat een game als Truck Simulator naar de XBox komt. Lekker lui bank hangen en wat rondrijden.
[ Voor 58% gewijzigd door Lekker Ventje op 12-04-2017 16:13 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als je er zo over nadenkt heeft Microsoft wel een hele goeie kans dat de xbox/windows 10 store wel eens marktleider kan worden op het gebied van AR en VR. Voor third party ontwikkelaars ontwikkel je meteen voor scorpio en pc met ondersteuning voor veel brillen in 1x en de store is goed geschikt voor zowel gaming als niet gaming content en cross buy is ook een mooie toevoeging. Voor Microsoft zijn Halo, Forza, minecraft en sea of thieves franschises ideaal voor VR.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.