Ik vindt het geweldig,
Op momoment dat specs tegen een ecosysteem gebruikt kunnen worden doet men dit vol overgave (console hardware matig), nu specs duidelijk voordelen laten zien, keuze vrijheid van ontwikkelaars wordt dit ook weer tegen een ecosysteem gebruikt......
Het komt een beetje flauw over, MS laat met de Scorpio zien dat ze de ontwikkelaar de keuze geven, er zijn meerdere technische manieren om 4K te halen. De manier waarop doet er niet zo toe, als het ding het maar doet op een zo'n goed mogelijke manier. Welke keuze de ontwikkelaar kiest, ach dat zal mij een rotzorg zijn....
Zoals ik al schreef, ik vindt het geweldig......
Nee, ik vind het fantastisch....
Ik lees dat sommigen zich in alle bochten moeten wringen om maar niet uit te hoeven spreken dat de Scorpio versie van de Xbox de snelste console is. Dat hij (de Scorpio dus) zeer vermoedelijk, op basis van de technische inkijk welke DF heeft gehad ook het mooiste pracht en praal op het scherm gaat toveren. Ontzettend vermakelijk om te lezen, aan de andere kant. Jonge jonge, hoe kan iemand zich laten kennen. Begrijp me goed, ik veroordeel niemand! Het zal mij een worst wezen.....
Als ik een spec-nerd was geweest had ik wel een opperdetopteraflop hyperhi-end volledig afgewerkt met
endohedral fullerenes desktop PC.......
Maar, jullie voelen hem al, "Dit wil ik helemaal niet", ik wil niet met drivers, softwareversies, hardware onderdelen, plintladders, elvenhaar en kryptoniet stoeien....
Ik wil gewoon als ik zin heb de knop van mijn Xbox een knal geven zodat ik een xbox logo op mijn tv zie verschijnen....
Het "computerprutsen" heb ik wel gehad, ik wil heerlijk dom ouwe hoeren in een chatparty, het ding moet direct werken als ik hem aanzet. Zo kan ik nog veel meer voordelen noemen. Mijn bank zit bijvoorbeeld veel beter dan mijn bureaustoel. Op de salontafel kan ik ook veel meer bier kwijt dan op het kantoor bureau op zolder waar mijn PC staat. En dan heb ik het nog niet eens over het gemak van woonkamer-keuken i.p.v. kantoorzolder-keuken om nieuw bier te halen!
Nee.... Echt computers zijn prima dingen, je moet er alleen niet op gamen! Geeft alleen maar ongemak.
Ik snap de kritieken op het samenvoegen van ecosystemen niet... U koopt een Xbox spel, terwijl deze ook op de PC kan worden gespeeld, concurrentie in eigenhuis, bla bla bla, ik zie de meest mooie verhalen voorbij komen waarom het slecht zou zijn..... Maar nee, het is mooi dat MS je de keuze geeft, maar verder, ik koop toch een spel voor mijn Xbox! die hele PC kan om te gamen van mij de hik krijgen en spontaan ontbranden.
Maar goed mensen, zullen we nu niet meer om de brei heen praten, een aantal van jullie vind de Xbox niets en gaat hem ook nooit iets vinden... Gelul over de prijs, PC game mogelijkheid voor MS exclusive's, checker boarding, maagzweren en of dynamische resoluties.... Boeien!!!!
Feit is en blijft dat vandaag duidelijk is geworden en bekend is gemaakt door een gerenommeerde website dat de project Scorpio sneller is dan alles wat nu op de markt is. Fijn zo'n PS4 Pro, maar feitelijk is hij nu al achterhaald gezien de technieken die MS gaat toepassen in Project Scorpio.
Zo... Ik kom helemaal tot rust, volkomen ontspannen.....
Kan ik al ergens mij pre-order kwijt?
Fijne avond..... (nog even

)
Enne... Neem elkaar nou niet te serieus, tis maar een gameconsole.....