- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:10
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verwijderd
Ken je games with gold? Daar zit het in.DeMoN schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:19:
Wauw, Evolve. Wat een AA-kaskraker had moeten zijn is nu volledig gratis + alle karakters. Beetje sneu, heb hem wel gedownload maar weet niet of ik het ooit ga spelen, was vrij snel uitgekeken op een eerdere gratis beta. https://www.storeparser.c...-one/deals/sort-by-price/
___
Destiny schijnt te pruimen te zijn als je alle dlc koopt. Basisspel heb ik best lang gespeeld maar dat gaf geen voldaan gevoel. Voor Loot grinders vast een dik spel maar als je dat niet zoekt, was het het niet voor mij. Vind continu online en Coop niet zo interessant meer. Destiny 2 haal ik ook zeker niet.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 17:47 ]
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

oh niet eens het feit dat de dlc van taken king duur was en daar de vorige dlc inbegrepen is terwijl je daar eerst een aparte season pass voor betaald en om het nog mooier te maken na 700 uur plop iedereen heeft zelfde light rank...justifire schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:29:
[...]
Totaal geen haat hoor, heb gewoon iets te vaak dezelfde missie gedaan

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Neuh....quorumz schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:02:
[...]
oh niet eens het feit dat de dlc van taken king duur was en daar de vorige dlc inbegrepen is terwijl je daar eerst een aparte season pass voor betaald en om het nog mooier te maken na 700 uur plop iedereen heeft zelfde light rank...
Had via Brazilie de losse expansion weten te bemachtigen.
Wat ze in de US en EU flikten is inderdaad ook meer dan reden genoeg om er zo ver mogelijk vandaan te blijven
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Super lange laadtijden. Zeer losse controls. Tekst te klein om te lezen. Uitlijning scherm niet aanpasbaar in game. ("beetje kut als je 2 schermen van verschillend formaat gebruikt). Nauwelijks checkpoints in missies.
Erg jammer want het verhaal wordt erg leuk verteld.
En het is geen platformer.
Edit: oh ja, de graphics zijn zowel in game als in cut scenes super beroerd. De mensen die op animaties in ME Andromeda zeiken hebben de kartelige ellende van Mafia 3 nog niet gezien. De lucht in de stad is daarnaast een soort blauwe modder met wat witte vlekken erin. Auto rijden is uitdagender dan trackmania turbo.
Volgens mij ergert het internet zich aan de repetitie in missies. Dat het internet zo ver doorgespeeld heeft om te merken dat er veel herhaling in zit, zegt genoeg over het internet.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 22:54 ]
Erg jammer want had goede hoop. Ik kocht het spel omdat ik dacht van joh zooo beroerd kan het spel toch niet zijn. Nou eigenlijk wel dus.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 17:08
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Ik denk dat je binnenkort Yooka-Laylee moet gaan halen. Dat is pas echt een platformerVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:49:
Mafia 3 is wel een mooie manier om van 30 euro af te komen. 1 uur spelen en je hoeft er nooit meer naar om te kijken. Wat een brak spel zeg.
Super lange laadtijden. Zeer losse controls. Tekst te klein om te lezen. Uitlijning scherm niet aanpasbaar in game. ("beetje kut als je 2 schermen van verschillend formaat gebruikt). Nauwelijks checkpoints in missies.
Edit: oh ja, de graphics zijn zowel in game als in cut scenes super beroerd. De mensen die op animaties in ME Andromeda zeiken hebben de kartelige ellende van Mafia 3 nog niet gezien. De lucht in de stad is daarnaast een soort blauwe modder met wat witte vlekken erin. Auto rijden is uitdagender dan trackmania turbo.
Volgens mij ergert het internet zich aan de repetitie in missies. Dat het internet zo ver doorgespeeld heeft om te merken dat er veel herhaling in zit, zegt genoeg over het internet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zozo, een behoorlijke Mafia 3 rant. Had het niet zo erg verwacht. Ja het is geen topper, maar om het nou zo dramatisch te maken, gaat ook wat ver imo.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:49:
Mafia 3 is wel een mooie manier om van 30 euro af te komen. 1 uur spelen en je hoeft er nooit meer naar om te kijken. Wat een brak spel zeg.
Laadtijden zijn lang, maar tijdens het spelen keren ze niet of nauwelijks terug (volgens mij is het gelijk aan Wildlands). Hoezo staat ie niet op een SSD dan?
Verder zijn de controls wennen, maar dat is met elke game. Deze heeft zo zijn eigenaardigheden dat ben ik met je eens. Gebrek aan checkpoints lijkt me gewoon een soort moeilijkheidsgraad. Ik dacht dat je nooit op easy-mode speelde dus dan is het gewoon terecht
Je overige punten herken ik ook niet. En herhaling komt pas als je wat verder bent in de game (laatste 3 bazen is wel wat grinden imo). Overigens hebben ze alweer wat activities toegevoegd met patchen, dus mogelijk is het nu wat minder irritant. En dat de auto's niet lekker rijden is omdat die auto's ook niet fantastisch waren. Maar met enkele upgrades rijdt het al een stuk beter en op den duur zelfs erg lekker. Een jaren 70 slee moet ook niet makkelijk te besturen zijn. Dan heb je én geen uitdaging én het doet af aan de sfeer. En gut oh gut dat je een keer moet remmen in een game, het is toch erg zeker?
En kleine tekst heb ik geen last van, maar hoe gebruik je 2 schermen dan?
Tip van mij: wissel hem gewoon af met een andere game, dan heb je minder last van herhaling. Het verhaal vond ik in ieder geval wel de moeite waard. En ook enkele missies zijn zeker leuk om te doen. Vooral als je de combat en driving een beetje door hebt.
Nu zal ik alvast zeggen dat ik nog niet heel ver ben.
Laadtijden heb je toch alleen bij het opstarten en als je dood gaat? Spel is vrij simpel en ga daarom ook zo goed als niet dood. 1 keer expres dood gegaan omdat ik wilde weten wat er met je geld gebeurde
Het auto rijden vind ik ook drama. Maar trackmania turbo vond ik toch een tikkie moeilijker hoor
Met het lezen van teksten heb ik geen probleem. Wellicht komt dat door andere afmeting van de tv en afstand. Maar zou natuurlijk goed kunnen dat ze dat niet goed gedaan hebben. Echter kan ik dat niet herkennen.
Wat ik trouwens wel erg jammer vind ik dat Lincoln zich 100 keer omkleed. De cutscenes heeft hij andere kleren aan dan waar ik in rondloop. Dat vind ik toch wel jammer.
Ga deze game zeker wel uitspelen. 100% zal ik niet gaan doen.
Yooka-Laylee heb ik ook op mijn lijst staan. Lijkt me erg leuk!uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 00:07:
[...]
Ik denk dat je binnenkort Yooka-Laylee moet gaan halen. Dat is pas echt een platformerSnake pass is trouwens wel leuk. of het de 20 euro waard is, weet ik nog niet. Ben er denk ik wel zo doorheen, alhoewel het best al uitdagend is in de eerste "wereld".
[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 31-03-2017 09:00 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- quorumz
- Niet online

Mafia 3 is leuk genoeg om te spelen, zeker als je er even inzit. Heb wel wat bugs (1 van de paarse side missies een boot halen staat de boot er niet, veel mensen die dat hebben) herhaling van die missies, jazeker maar overall is het verhaal leuk (en er zijn zat games die toch herhalende dingen hebben om verder te kunnen komen?), qua graphs wennen als je eerst watch dogs 2 speelt maar op zijn manier best mooi gedaan
Dank.... je hebt me net 35 euro bespaard. Ik zag dat hij no 4 dagen voor €35 te krijgen is. Stond op het punt om deze game te kopen. Maar eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met zulke games. Van A naar B en dan weer wat shit collecten, dan weer een opdrachtje dit en dat etc etc. Momenteel wil ik eigenlijk alleen nog maar dom knallen in BF1. Niet hoeven nadenken enzo.....Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:49:
Heb Just Cause 3 ook nog liggen, net zoals Batman Arham Asylum en LA Noire. Ik heb mijn Xbox 360 nog om deze games ooit uit te spelen, maar heb er gewoon geen zin meer in ondanks dat bovenstaande games (op JC3 na) best wel toppers zijn.
XBL: MRE Inc
Arkham Asylum is anders vrij lineair (en nog steeds een prima titel, Arkham City en Arkham Knight zijn zeker games die ook de moeite waard zijn). En bij JC3 spendeer je toch de meeste tijd met de eerste eilanden. De rest gaat vrij vlot (tip: liberaten met een heli of jet). LA Noire is ook vrij lineair, al is ie ondertussen wel weer wat verouderd. Maar zeker nog de moeite waard imo.MRE-Inc schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:11:
[...]
Dank.... je hebt me net 35 euro bespaard. Ik zag dat hij no 4 dagen voor €35 te krijgen is. Stond op het punt om deze game te kopen. Maar eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met zulke games. Van A naar B en dan weer wat shit collecten, dan weer een opdrachtje dit en dat etc etc. Momenteel wil ik eigenlijk alleen nog maar dom knallen in BF1. Niet hoeven nadenken enzo.....
Heb Just Cause 3 ook nog liggen, net zoals Batman Arham Asylum en LA Noire. Ik heb mijn Xbox 360 nog om deze games ooit uit te spelen, maar heb er gewoon geen zin meer in ondanks dat bovenstaande games (op JC3 na) best wel toppers zijn.
Misschien dat je even een ander soort game moet doen, maar helemaal voorbij laten gaan lijkt me zonde. Gewoon aanschaffen als er in juni weer wat aanbiedingen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-03-2017 11:24 ]
Om hier nog even op terug te komen: afgelopen maandag opgestuurd naar Duitsland via UPS, en hij is net weer thuis bezorgd, fluisterstil! Top van Microsoft, lekker snel geregeld!kaanmijo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:35:
Ik heb vorige week een Xbox One S gewonnen. Deze heb ik gisteren opgehaald, maar na aansluiten ervan lijkt de ventilator nogal veel geluid te maken, het is een soort twee-taks motortje. Hierdoor durf ik 'm eigenlijk ook niet te gebruiken. Na een tijdje op Google te hebben gezocht ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een nogal veel voorkomend probleem is en dat iedereen aanraadt om 'm te laten vervangen.
Ik heb uiteraard geen bon van de Xbox, en ik zou ook niet weten waar 'ie gekocht is. Hierdoor lijkt het me dus niet mogelijk om hem te laten repareren of te vervangen (of zie ik dit verkeerd)? Moet ik er nu maar mee leren leven?
Is nog niet geactiveerd, ook nog niet in alpha ring...quorumz schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:10:
Heeft iemand al de dolby atmos output gekozen bij bitstream out ? Ik krijg een melding dat ik eerst een app moet installeren die er niet is...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nog maar 62 achievements te gaan van de 600
Gamertag: timmie271
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Snake pass is een aanrader voor iedereen die een beetje is opgegroeid met de kleurrijke platformgames van rare. Incl. soms de buggy cameraposition... nadeeltje is dat er 1 achievement bij mij niet unlocked... *the horror*..
Deze game is dan ook gelukkig nog nooit op de xbox uit gekomen.justifire schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:39:
En nog maar eens een remaster voor de verandering
[video]
Heel eerlijk, ik denk wel dat ik deze game haal. Het was voor mij een van de weinige reden om de aanschaf van een PS te overwegen. Uiteindelijk niet gedaan. Dus ik zie dit wel zitten.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Kijk eens naar de datum van vandaagElectricHead schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:59:
[...]
Deze game is dan ook gelukkig nog nooit op de xbox uit gekomen.
Heel eerlijk, ik denk wel dat ik deze game haal. Het was voor mij een van de weinige reden om de aanschaf van een PS te overwegen. Uiteindelijk niet gedaan. Dus ik zie dit wel zitten.
Grrr... Je hebt gelijk... Damn.... Had mezelf nog zo belooft nergens in te trappen vandaag.

Mocht het toch waar zijn... I'll buy it.
Op mijn OneS unlocked op het moment geen enkele achievement. Heb zo bij Telltale Batman na seizoen 2 geen enkele achievement meer ontvangen. Ghost Recon in het begin ook niets, tot dat ik weer naar mijn Day One console overgestapt en nu unlocked alles weer. Gisteren Pneuma na een herinstallatie naar fabrieksinstellingen van de OneS geinstalleerd om snel achievements te halen. Werkt nog steeds niet. Toen maar weer meteen op de Day One en werkt meteen. Krijg ook steeds de melding bij de DayOne of ik data van de Hdd wil syncen omdat het uploaden van de andere box te lang duurt? Iemand oplossing?uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:41:
nadeeltje is dat er 1 achievement bij mij niet unlocked... *the horror*..
Mijn ir remote deed het net ook niet maar dat was gelukkig opgelost met een reboot.
Edit: hmm door de lijst scrollen gaat wel al wat beter maar zie hem nog steeds graphics inladen (hoewel sneller dan net). Zelfs naar over scrollen en weer naar boven moet hij ze opnieuw inladen. Ok ik heb 121 games geïnstalleerd staan maar het ding zou toch wel 121 vrij kleine plaatjes in het geheugen moeten kunnen houden en soepel scrollen
Ik zal het wel niet snappen...
[ Voor 29% gewijzigd door Finraziel op 01-04-2017 19:16 ]
Gamertag: FinrazielNL
Maar dit vind ik niet erg hoorjustifire schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:39:
En nog maar eens een remaster voor de verandering
[video]
Verwijderd
Hij verschijnt als het goed is op 1 april 2018.Thomas schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:19:
[...]
Maar dit vind ik niet erg hoor. Nooit een PS gehad en dit was wel zo'n game die ik altijd heb willen spelen...
Als ik deze aansluit via (de door MS geleverde) USB kabel op mijn Windows 10 pc en ik druk op de Xbox knop op mijn controller, dan knippert het lampje enkele malen, maar vervolgens dimt hij weer.
Als ik de Xbox app start op mijn pc kan ik geen spellen starten, want hij blijft zeggen dat er geen controller is aangesloten.
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb Windows compleet up2date en op de Xbox One zelf werkt de controller perfect. Zowel draadloos als bedraad.
Ik heb verschillende USB poorten geprobeerd en als ik in apparaatbeheer kijk zie ik de controller soms wel staan en soms verdwijnt hij ineens.
Lijkt wel alsof er toch een driver niet helemaal lekker is, maar ik weet echt even niet waar ik het moet zoeken.
[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 01-04-2017 21:31 ]
Ben ik gelukkig niet de enige.
Ben wel benieuwd naar FM7. Maar RDR2 vind ik vreemd want ik meende dat Sony daar al wat afspraken mee had.Nieuwevolger schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:11:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1357227&page=1 Project scorpio wordt misschien Donderdag getoond, windows centraal meldt ook dat forza 7, sw:bf2 en rdr2 worden gebruikt om de power van de scorpio te showen. Maar die zullen dan niet op donderdag getoond worden denk ik.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit is het artikel: http://www.windowscentral...=navigation&utm_source=wpLekker Ventje schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:24:
[...]
Ben wel benieuwd naar FM7. Maar RDR2 vind ik vreemd want ik meende dat Sony daar al wat afspraken mee had.
Misschien bedoelen ze gewoon dat battlefront 2 en rdr 2 ondersteuning voor scorpio gaan krijgen en niet dat Microsoft beelden van de game gaat gebruiken om scorpio te promoten bij persconferenties. De digital foundry filmpjes verschijnen toch vanzelf die alles op het haar gaan vergelijken.
Hij twitterd ook dat een site de exclusive reveal gaat krijgen van de specs (digital foundry lijkt logisch).
[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 01-04-2017 23:15 ]
Zie ik iets over het hoofd, of is dit er echt niet? Wel jammer, want lijkt me wel handig om mee in Edge te browsen.
Verwijderd
Die is er niet inderdaad. Wel gek want kinect kon (of kan) het. En alle surface devices kunnen het ook.AmonTobin schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:54:
Ik heb me een ongeluk gezocht, maar kan geen remote, Android app of andere oplossing vinden waarmee ik 'air mouse' functionaliteit kan krijgen op de Xbox one. Denk aan de LG magic remote.
Zie ik iets over het hoofd, of is dit er echt niet? Wel jammer, want lijkt me wel handig om mee in Edge te browsen.
____
Na mijn rant over mafia 3 een mooie review voor Snake Pass. Als je van moeilijk houdt, doen. Als je van inventieve gameplay houdt, doen. Het is totaal niet Snake zoals op de Nokia. Je moet je vastklemmen en als een slang omhoog en omlaag bewegen. Klinkt simpel. Is ook simpel. Alleen dan net zo als Dark Souls eigenlijk simpel is. De levels uitspelen wordt steeds pittiger. De muntjes verzamelen gooit daarna nog eens een laagje over heen. En collectible hunters komen ook aan hun trekken. Echt tof tot nu toe!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:39:
[...]
Alleen dan net zo als Dark Souls eigenlijk simpel is.

Verwijderd
Heb DS1 3x uitgespeeld. Het is gewoon een kwestie van leren hoe het werkt. En dan is het best simpel. De retoriek van Dark Souls is het moeilijkste spel ooit moet Ninja Gaiden (of Gianni Sisters/SMB) maar eens leren kennen.
Meh. Moeilijkste spellen vind ik eerder games als Rockband 4 waar je na veel oefenen en vele uren erin steken, nog sommige nummers niet kunt spelen omdat ze te lastig zijn. Scheelt dat ik alle 5-ster nummers niet zo boeiend vind, anders had ik het wel irritant gevonden. Maar dat zijn voor mij echt games waar ik met de beste wil van de wereld nog niet 100% achievements zou kunnen halen.Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:03:
[...]
Heb DS1 3x uitgespeeld. Het is gewoon een kwestie van leren hoe het werkt. En dan is het best simpel. De retoriek van Dark Souls is het moeilijkste spel ooit moet Ninja Gaiden (of Gianni Sisters/SMB) maar eens leren kennen.
"Earned 5 Stars on every disc song in Rock Band 4 on Expert in Quickplay mode." of "Earned Gold Stars on any thirty Rock Band 4 disc songs in Quickplay mode." is echt een tikkeltje lastiger dan uitvinden wanneer je moet koprollen en wanneer je moet slaan.
Als ik een maand of 3 geen RB speel, dan kan ik ook niet eens nummers meer top spelen die eerder wel top gingen, puur omdat je daadwerkelijk je vingers aan het trainen bent. Ik ken ook maar weinig games waarbij het zweet je op het voorhoofd gaat staan vanwege de inspanning (en niet de stress)
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 03-04-2017 02:00 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind hem echt heerlijk, vooral die executions.
Speelt gewoon lekker weg, eindelijk weer een topper in de GwG wat mij betreft.
- quorumz
- Niet online

hm bij mij werkten die executions alleen in de tutorial... er gebeurd later geen bal (ik zie de kleuren niet en het lijkt ook niet of de keuze bij je dpad iets doet als je het doodshoofdje ziet boven een ventje..)kevlar01 schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:12:
Anderen die Ryse SOR al geprobeerd hebben?
Ik vind hem echt heerlijk, vooral die executions.
Speelt gewoon lekker weg, eindelijk weer een topper in de GwG wat mij betreft.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dat is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad. In hogere moeilijkheidsgraden zie je dat inderdaad volgens mij niet.quorumz schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:28:
[...]
hm bij mij werkten die executions alleen in de tutorial... er gebeurd later geen bal (ik zie de kleuren niet en het lijkt ook niet of de keuze bij je dpad iets doet als je het doodshoofdje ziet boven een ventje..)
Nou, Rockband is niet zozeer moeilijk als game, maar meer omdat het gewoon een hele andere manier van gamen is. Zet iemand die goed gitaar kan spelen maar in zijn hele leven nog nooit een game heeft aangeraakt en iemand die zijn hele leven gamed maar nog nooit een gitaar in zijn handen heeft gehad naast elkaar en laat ze Rockband of Guitar hero spelen.Martinspire schreef op maandag 3 april 2017 @ 01:59:
[...]
Meh. Moeilijkste spellen vind ik eerder games als Rockband 4 waar je na veel oefenen en vele uren erin steken, nog sommige nummers niet kunt spelen omdat ze te lastig zijn. Scheelt dat ik alle 5-ster nummers niet zo boeiend vind, anders had ik het wel irritant gevonden. Maar dat zijn voor mij echt games waar ik met de beste wil van de wereld nog niet 100% achievements zou kunnen halen.
"Earned 5 Stars on every disc song in Rock Band 4 on Expert in Quickplay mode." of "Earned Gold Stars on any thirty Rock Band 4 disc songs in Quickplay mode." is echt een tikkeltje lastiger dan uitvinden wanneer je moet koprollen en wanneer je moet slaan.
Als ik een maand of 3 geen RB speel, dan kan ik ook niet eens nummers meer top spelen die eerder wel top gingen, puur omdat je daadwerkelijk je vingers aan het trainen bent. Ik ken ook maar weinig games waarbij het zweet je op het voorhoofd gaat staan vanwege de inspanning (en niet de stress)
Ik kan je verzekeren dat degene die gitaar speelt de betere is...
En Dark Souls is gewoon een moeilijke game omdat het eigenlijk geen ruimte biedt voor foutjes. Die worden keihard afgestraft. Als je echter een NG+ of een NG++ gaat spelen moet je eens opletten hoe snel je door de game vliegt (met uitzondering als je een level 1 no armor playthrough gaat proberen
[ Voor 66% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-04-2017 14:57 ]
- quorumz
- Niet online

[...]
Dat is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad. In hogere moeilijkheidsgraden zie je dat inderdaad volgens mij niet.
[...]
ik speel het volgens mij op de makkelijkste
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dan snel opnieuw starten met een hoge moeilijkheidsgraadquorumz schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:11:
[quote]uchiha tijntje schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:37:
[...]
Dat is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad. In hogere moeilijkheidsgraden zie je dat inderdaad volgens mij niet.
[...]
ik speel het volgens mij op de makkelijkstemisschien dat het juist dan niet toepasbaar is..geen idee wel vaag als je het leert tijdens de tutorial
Hmm, jammer en raar idd.Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:39:
[...]
Die is er niet inderdaad. Wel gek want kinect kon (of kan) het. En alle surface devices kunnen het ook.
Verwijderd
Ik heb dit ook. Misschien net anders. Achievements die ik op mijn One boven haal syncen niet met mijn One S. Wel met de site. Als ik in de Achievement lijst (op de One S op de achievement klik dan unlocked hij direct en stijgt mijn gamerscore.harrytasker schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:32:
[...]
Op mijn OneS unlocked op het moment geen enkele achievement. Heb zo bij Telltale Batman na seizoen 2 geen enkele achievement meer ontvangen. Ghost Recon in het begin ook niets, tot dat ik weer naar mijn Day One console overgestapt en nu unlocked alles weer. Gisteren Pneuma na een herinstallatie naar fabrieksinstellingen van de OneS geinstalleerd om snel achievements te halen. Werkt nog steeds niet. Toen maar weer meteen op de Day One en werkt meteen. Krijg ook steeds de melding bij de DayOne of ik data van de Hdd wil syncen omdat het uploaden van de andere box te lang duurt? Iemand oplossing?
Best gek.
Verwijderd
Volgens mij moet je combo meter gevuld zijn voor een execution. Weet je zeker dat je combo's maakt?quorumz schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:11:
[quote]uchiha tijntje schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:37:
[...]
[...]
ik speel het volgens mij op de makkelijkstemisschien dat het juist dan niet toepasbaar is..geen idee wel vaag als je het leert tijdens de tutorial
- quorumz
- Niet online

geen idee, zal morgen eens proberen te checken. het enige wat je met het spel doet is Y drukken om hem met je schild weg te duwen (of lang in te drukken) of de X (lang) in te drukken voor je zwaard en de A om iemand te counteren. (beetje batman geript maar slechter uitgewerkt)Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:44:
[...]
Volgens mij moet je combo meter gevuld zijn voor een execution. Weet je zeker dat je combo's maakt?
- De graphics zijn echt slecht te noemen. Zeker met regen.
- De AI is niet echt slim te noemen.
- De performance is niet best. Heb regelmatig drops als je met regen ergens naar binnen gaat met veel mensen.
- Elke keer dat ik speel heb ik zeker 1 keer een crash. (Schijnt alleen op xbox en pc te gebeuren)
- Het begint inderdaad erg repetatief te worden. Do een aantal dingen om iemand naar buiten te lokken. En kill/recruit hem/haar. Doe optionele missies (telkens hetzelfde idee) voor meer geld.
Ik ga nog wel even verder spelen, maar ben bang dat ik deze niet uit ga krijgen.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Helaas weinig boeiends deze keer. Ik blijf Snake Pass wel gewoon lekker spelen. Een van de leukste games so far van dit jaar.
Idemdito scheelt ook weer tijd en gelduchiha tijntje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:04:
[...]
Helaas weinig boeiends deze keer. Ik blijf Snake Pass wel gewoon lekker spelen. Een van de leukste games so far van dit jaar.
https://www.microsoft.com...y-undercover/bs5rxll3wq2j
Kan nog niet echt vinden hoe de game loopt op X1/PS4 (de Switch port is niet geweldig, schijnt), maar op de Wii U was het een hele leuke game. Als je kinderen hebt is dit echt een aanrader. Ook anders dan de andere Lego games door de open wereld. Verzamelen van nieuwe outfits om andere gebieden te kunnen bezoeken is leuk gedaan en het verhaal is ook leuk in elkaar gezet.
Hij is nog wel 60 euro, maar dat zal wel snel dalen denk ik. Misschien dat ie in de zomer-sale een mooi prijsje krijgt.
Vraag me nog wel af hoe ie draait (nog geen reviews beschikbaar) en hoe ze de Wii U gameplay hebben aangepast voor normale controllers. Het is dat ik hem daar al op heb, anders had ik hem wel aangeschaft. De game is 1 van de best scorende 3rd party games op de Wii U
Edit: Mocht je jonge kinderen hebben, dan kun je nog eens kijken naar de copilot mogelijkheden voor deze game (dat je dus met 2 controllers bedient)
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2017 15:59 ]
Ik heb 'm bij BOL gekocht voor 50 euro. Zal morgen wel bezorgd wordenMartinspire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:06:
Lego City Undercover is nu beschikbaar:
Kan nog niet echt vinden hoe de game loopt op X1/PS4 (de Switch port is niet geweldig, schijnt), maar op de Wii U was het een hele leuke game. Als je kinderen hebt is dit echt een aanrader. Ook anders dan de andere Lego games door de open wereld. Verzamelen van nieuwe outfits om andere gebieden te kunnen bezoeken is leuk gedaan en het verhaal is ook leuk in elkaar gezet.
Hij is nog wel 60 euro, maar dat zal wel snel dalen denk ik. Misschien dat ie in de zomer-sale een mooi prijsje krijgt.
Vraag me nog wel af hoe ie draait (nog geen reviews beschikbaar) en hoe ze de Wii U gameplay hebben aangepast voor normale controllers.
Ben benieuwd, lijkt me wel een leuk spel (net zoals de andere lego games)
- quorumz
- Niet online

Krijg hem zo binnen via de post is de verwachting (46 euro)Martinspire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:06:
Lego City Undercover is nu beschikbaar:
Vraag me nog wel af hoe ie draait (nog geen reviews beschikbaar) en hoe ze de Wii U gameplay hebben aangepast voor normale controllers.
En tegen mijn dochter zeg ik steeds hier komt de GTA V van Lego
jullie kennen toch wel https://www.budgetgaming.nl/ mag ik hopen
[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 04-04-2017 13:49 ]
Verwijderd
Guacamelee-Super-Turbo-Championship-Edition is anders een prima game!uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:04:
[...]
Volgens mij hebben ze best moeite om Deadpool aan de man te brengen. Laat staan Homefront, wat net uit is. Onbegrijpelijk dat ze een sequel gemaakt hebben. Deel 1 was echt bar slecht.
Verder blijf ik je mening over Snake Pass delen. Echt een pareltje. Zelfs deze trieste Achievement hunter speelt lekker zonder guide.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 17:54 ]
Gloeiende dan zit ik net in Friesland bij het vliegveld.... dan 's avonds maar terugkijken/lezen...Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:19:
Donderdag om 15:00 heeft digital foundry een exclusive project scorpio aankondiging! https://twitter.com/digitalfoundry/status/849275627341574146
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Weinig bijzonders, kijkje op de hardware en daarvandaan speculeren over de prestaties.Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:19:
Donderdag om 15:00 heeft digital foundry een exclusive project scorpio aankondiging! https://twitter.com/digitalfoundry/status/849275627341574146
E3 wordt een stuk interessanter.
Ps4 pro reveal was ook spectaculair, helemaal 4k hdr beelden showen in een lage kwaliteit stream. Informatie over de architectuur van de cpu en gpu en of het tflops het zelfde is gebleven vind ik behoorlijk interessant. Hopelijk krijgen we ook de eerste beelden van een game draaiend om scorpio met bijbehorende analyse.justifire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:02:
[...]
Weinig bijzonders, kijkje op de hardware en daarvandaan speculeren over de prestaties.
E3 wordt een stuk interessanter.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Is ook interessant maar zie liever real-time gameplay beelden.Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:21:
[...]
Ps4 pro reveal was ook spectaculair, helemaal 4k hdr beelden showen in een lage kwaliteit stream. Informatie over de architectuur van de cpu en gpu en of het tflops het zelfde is gebleven vind ik behoorlijk interessant. Hopelijk krijgen we ook de eerste beelden van een game draaiend om scorpio met bijbehorende analyse.
Hoge piet van Microsoft France heeft al aangegeven dat dat niet gaat gebeuren.
Evenals design en prijs.
Laten we in ieder geval hopen dat ze niet weer de jaguar cpu uit de ouwe doos halen, want in dat geval draait de Scorpio dus puur om 4K (snelle gpu met een cpu bottleneck) en niet om globale optimalisatie (lees hogere frames, AA, AF etc op 720/1080 resolutie)
Ook bij 4k rendering om een full hdtv krijg je voordelen met supersampling. Dan ziet alles er veel strakker uit en een 100 procent stabiele 30 fps is ook al veel beter dan games met frame drops of frame pacing problemen.justifire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:28:
[...]
Is ook interessant maar zie liever real-time gameplay beelden.
Hoge piet van Microsoft France heeft al aangegeven dat dat niet gaat gebeuren.
Evenals design en prijs.
Laten we in ieder geval hopen dat ze niet weer de jaguar cpu uit de ouwe doos halen, want in dat geval draait de Scorpio dus puur om 4K (snelle gpu met een cpu bottleneck) en niet om globale optimalisatie (lees hogere frames, AA, AF etc op 720/1080 resolutie)
Verwijderd
Hop hop hop doe mij een extra Teraflop.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vind dat we dat hele 30fps maar eens over bord moeten gooien.Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:17:
[...]
Ook bij 4k rendering om een full hdtv krijg je voordelen met supersampling. Dan ziet alles er veel strakker uit en een 100 procent stabiele 30 fps is ook al veel beter dan games met frame drops of frame pacing problemen.
120 fps mag van mij de nieuwe standaard worden, draaide Q3A altijd op 999fps (ja dat was destijds de limiet van fraps
Is een console warrior term. Net zoals sales per unit en 1080peeVerwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:07:
Teraflops. Een woord dat we tot twee jaar geleden nooit lazen als het om consoles ging. Nu wil iedereen meer Teraflops.
Hop hop hop doe mij een extra Teraflop.
Enige wat me intereseert is fps, voor mij gewoon altijd 60 graag.
Arcania en Giana Sisters maar gekocht. Waarschijnlijk ga ik ze nooit spelen, maar voor die paar euro kan dat niet veel kwaad.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Sales per unit lijkt me vrij vaak op 1 of 0 uitkomen. Mooie term.Silversin schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:26:
[...]
Is een console warrior term. Net zoals sales per unit en 1080pee![]()
Enige wat me intereseert is fps, voor mij gewoon altijd 60 graag.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Uiteraard! Maar die had ik alVerwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:52:
[...]
Guacamelee-Super-Turbo-Championship-Edition is anders een prima game!
Als ik hun moet geloven doet ie makkelijk 4k(native)/60fps met ultra pc settings.
Iets waarvan ik behoorlijk zeker ben dat dit niet gaat gebeuren.
4k native in bepaalde games zeker(doet de ps4 pro ook) maar 60fps vereist een dikke cpu upgrade. Helaas alles wijst op een jaguar met clockspeed boost alla ps4 pro.
Het wordt nu ong zelfde als bij begin deze gen. Toen sterkere ps4 nu sterkere xbox one pro.
En als het wordt zoals verwacht zitten ze ong op zelfde kracht verschil percentage.
Al hoop ik echt op een dikke cpu upgrade en 60fps in meeste games.
Dat zou een echte reden zijn om hem te nemen naast mijn ps4 pro. Als ze alleen 1.8tflops boost geven en verder niks, tja dan bied het niet echt meer bovenop een pro.
Zeker gezien de ontzettende droogte aan exclusives voor xbox momenteel...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Leuk dat je weer terug bentv8power67 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:48:
Nou donderdag gaan we erachter komen of scorpio echt wordt als de vele fanboys geroepen hebben.
Als ik hun moet geloven doet ie makkelijk 4k(native)/60fps met ultra pc settings.
Iets waarvan ik behoorlijk zeker ben dat dit niet gaat gebeuren.
4k native in bepaalde games zeker(doet de ps4 pro ook) maar 60fps vereist een dikke cpu upgrade. Helaas alles wijst op een jaguar met clockspeed boost alla ps4 pro.
Het wordt nu ong zelfde als bij begin deze gen. Toen sterkere ps4 nu sterkere xbox one pro.
En als het wordt zoals verwacht zitten ze ong op zelfde kracht verschil percentage.
Al hoop ik echt op een dikke cpu upgrade en 60fps in meeste games.
Dat zou een echte reden zijn om hem te nemen naast mijn ps4 pro. Als ze alleen 1.8tflops boost geven en verder niks, tja dan bied het niet echt meer bovenop een pro.
Zeker gezien de ontzettende droogte aan exclusives voor xbox momenteel...
Zoals gezegd weten we morgen helemaal niets over resolutie en fps.
Kom je na de E3 hier ook het feest meevieren ?

Morgen niet nee...justifire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:55:
[...]
Leuk dat je weer terug bent![]()
Maar als ms op de e3 echt een shitload aan goeie games laat zien en de scorpio daadwerkelijk de moeite waard is jazeker. Al acht ik de kans zeer klein...
Al ga ik er wel vanuit dat we donderdag de specs weten. Of op zn minst dat hij wel of niet een jaguar cpu heeft.
Whoops, bedoel natuurlijk unit salesVerwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:39:
[...]
Sales per unit lijkt me vrij vaak op 1 of 0 uitkomen. Mooie term.

Verwijderd
Bedoelde het niet lullig naar jou hoor. Vond het gewoon leuk klinken. En ik ben een bijdehante kerel. Sorry.
_____
60 fps is top of kiezen we een teraflop?
Dikke specs? We zullen het zien, zet je schrap voor saai gelul tot Holiday 2017
Een fanboy voor het leven, kun je hem een exclusive geven?
Hip doen met neogaf, wat het toevoegt, ik sta paf.
Een Xbox topic is wat je ziet, gelul over ps pro boeit hier niet.
Praat hier maar over Xbox One, verzin een nieuwe topic voor wat de Scorpio kon
Drops mic (Cortana verstond het namelijk weer eens verkeerd)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 23:18 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik heb alle collectibles in Snake Pass gehaald. Nu nog level 15 completen zonder dood te gaan en dan die stomme totempalen vinden in nog best wel wat levels...
Dan nog twee achievements halen waarbij je in 1 level het water niet mag aanraken en bij een ander level de grond niet (ground is lava).
En hopen dat er nog 2 achievements unlocken die tot op heden locked blijven...
Helaas kreeg Yooka Laylee niet al te goede cijfers

Staan de achievements wel op done... unlocking? Anders moet je even naar xbox.com gaan en dan zouden ze vanzelf moeten poppenuchiha tijntje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:29:
![]()
Ik heb alle collectibles in Snake Pass gehaald. Nu nog level 15 completen zonder dood te gaan en dan die stomme totempalen vinden in nog best wel wat levels...
Dan nog twee achievements halen waarbij je in 1 level het water niet mag aanraken en bij een ander level de grond niet (ground is lava).
Verwijderd
BulkA!ert! Koop alleen vandaag nog de Xbox One S controller + 3 maanden Live + 5,- Xbox giftcard voor slechts 62,99
https://www.bol.com/nl/d/...ndel/295300007/index.html

Verwijderd
Er zijn pas 2 completions op trueachievements.com!uchiha tijntje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:29:
![]()
Worden de levels echt moeilijker? Je maakte me bang voor wereld 2 maar dat vond ik niet heel veel uitdagender dan 1.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hmm, ik denk dat ze wel daadwerkelijk moeilijker worden, maar ik denk dat de skills om de slang te beheersen ook recht evenredig toeneemt, dus uiteindelijk is het goed te doen. Alleen het niet doodgaan is in level 15 wel lastig...Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:42:
[...]
Er zijn pas 2 completions op trueachievements.com!
Worden de levels echt moeilijker? Je maakte me bang voor wereld 2 maar dat vond ik niet heel veel uitdagender dan 1.
Ik ben alleen bang dat mijn achievements niet unlocken. Ze staan ook gewoon echt op locked. Wellicht komt het doordat ik ook een groot deel offline hebt gespeeld ivm slechte wifi...
Dat word nog een keertje die 2 achievements doenuchiha tijntje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:50:
[...]
Hmm, ik denk dat ze wel daadwerkelijk moeilijker worden, maar ik denk dat de skills om de slang te beheersen ook recht evenredig toeneemt, dus uiteindelijk is het goed te doen. Alleen het niet doodgaan is in level 15 wel lastig...
Ik ben alleen bang dat mijn achievements niet unlocken. Ze staan ook gewoon echt op locked. Wellicht komt het doordat ik ook een groot deel offline hebt gespeeld ivm slechte wifi...
Gaat die term niet om hoeveel sales op het gebied van games ze hebben op 1 unit?Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:39:
[...]
Sales per unit lijkt me vrij vaak op 1 of 0 uitkomen. Mooie term.
Goede punten grandmaster J err ik bedoel ITVerwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:17:
[...]
Bedoelde het niet lullig naar jou hoor. Vond het gewoon leuk klinken. En ik ben een bijdehante kerel. Sorry.![]()
_____
60 fps is top of kiezen we een teraflop?
Dikke specs? We zullen het zien, zet je schrap voor saai gelul tot Holiday 2017
Een fanboy voor het leven, kun je hem een exclusive geven?
Hip doen met neogaf, wat het toevoegt, ik sta paf.
Een Xbox topic is wat je ziet, gelul over ps pro boeit hier niet.
Praat hier maar over Xbox One, verzin een nieuwe topic voor wat de Scorpio kon
Drops mic (Cortana verstond het namelijk weer eens verkeerd)
Maar wat mij betreft scorpio en XB1 gewoon in een topic houwen hoor, ding word toch volledig backwards (currentwards?) compatible?
10 second ninja DONE
De basis ook geen nieuwe (next) gen console, maar gewoon een sterkere binnen dezelfde serie.Sagat schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:28:
[...]
Goede punten grandmaster J err ik bedoel IT![]()
Maar wat mij betreft scorpio en XB1 gewoon in een topic houwen hoor, ding word toch volledig backwards (currentwards?) compatible?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja net zoals we (minimaal) 5 xbox360 versies gehad hebben, alleen zijn de xb1's nu daadwerkelijk verschillend qua power, waarbij de stap van 'vanilla' naar S een stuk minder is dan van S naar Scorpio. Tenminste dat mag ik hopenSinergyX schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:37:
[...]
De basis ook geen nieuwe (next) gen console, maar gewoon een sterkere binnen dezelfde serie.
Maar binnen het playstation forum is er een tijdje sprake geweest om de pro users af te splitsen, wat imho exact om wat je zegt, onzin is.
10 second ninja DONE
Volgens mij is er nu dan ook niet echt meer een next gen console nodig, sinds de xbox en playstation gewoon een x86 cpu hebben en er op de Xbox gewoon een Windows 10 variant draait. Alleen dus af en toe een wat krachtigere variant uitbrengen voor de mensen die beter willen (maar toch weer niet op een pc willen gamen).SinergyX schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:37:
[...]
De basis ook geen nieuwe (next) gen console, maar gewoon een sterkere binnen dezelfde serie.
Klopt het dat de game als caster veel makkelijker is? (Hier en daar gelezen) Ik heb de game als full melee met light/medium armor gespeeld en het viel mij alles mee. Ben in totaal trouwens 40-45 uur bezig geweest en dat is inclusief de optionele bosses en 80% van alle achievements.
Hij staat op V&A voor 12.50 (voor de lezers hier is 12.50 inclusief verzending ook prima
Lol.... de voorspelbare reacties op de FB bij sommigen ook....justifire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:55:
[...]
Leuk dat je weer terug bent![]()
Totaal blind voor een merkje, sommigen kunnen het gewoon niet over hun hart krijgen om ook maar iets positiefs over het andere merk te schrijven.
De "haat" zit heel diep....
Afijn, ik vind de strategie waar nu voor gekozen wordt wel leuk, duidelijk anders als met de introductie van de One.
Afijn, ik weet op welke website ik morgen rond de klok van 15:00u uithang ;-)
Cogitationis poenam nemo patitur
Alleen ik leg uit wat ik zie als een mogelijk probleem met de scorpio.
Dat hier meteen mensen in een feutus houding springen als ik het woord ps pro zeg zegt meer over dit forum...
Maar het is ook niet waar dat ik het niet over mn hart krijg iets positiefs te zeggen.
Zoals ik al zei mocht de cpu een boost krijgen en dus 60fps meer een optie kan worden, dan overweeg ik zeker een scorpio.
Mijn pc is niet meer de nieuwste en vergt ook een dikke upgrade om nieuwste spellen te kunnen draaien.
Dan liever een console onder mijn tv dan een pc.
Alleen ja realistisch gezien acht ik de kans gewoon klein.
400 euro is zo ong een sweet spot voor consoles en daarin en een dikke cpu en dikke gpu en 12gb ram te proppen voor dat budget lijkt me heel sterk.
Maar nogmaals ik kijk heel erg uit naar donderdag want laat me echt graag verassen.
Ben niet gebonden aan 1 merk, ja deze gen is het plays.... Sorry bedoel de "concurent".
Maar gen ervoor was het voor mij xbox 360 en daarvoor og xbox.
Wie bij mij beste voorstaat qua games en hardware krijgt mijn geld.
Dus laat ms maar een kickass e3 ervan maken. En games tonen die niemand anders heeft en iedereen wil. Dan komen de mensen vanzelf.
Waaronder ik
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
[ Voor 82% gewijzigd door Silversin op 05-04-2017 14:57 ]
Alleen na het opnieuw booten van de router lukt het aanmelden. Voor zover ik weet zijn er geen aanpassingen geweest.
Ik kan ook niet ontdekken of het een xbox of router probleempje is. Iemand ervaring? ideeën?
Zou pas leuk zijn als het Ryzen+Vega zou zijnSilversin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:04:
Ryzen geruchten, niet slecht.
DHCP die blijft hangen in een oud uitgegeven IP? Ik heb m'n XBO statisch IP gegeven obv mac-adres, dat gaat nu altijd goed.ducolwd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:13:
Sinds een aantal dagen wil het aanmelden op xbox live niet goed.
Alleen na het opnieuw booten van de router lukt het aanmelden. Voor zover ik weet zijn er geen aanpassingen geweest.
Ik kan ook niet ontdekken of het een xbox of router probleempje is. Iemand ervaring? ideeën?
[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2017 15:27 ]
Toch klinkt dat nog steeds als een 1 of andere health smoothy of whateverSinergyX schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:27:
[...]
Zou pas leuk zijn als het Ryzen+Vega zou zijn
Ik heb dat ook 1 keer gehad sinds de laatste update van vorige week. Daarvoor nog niet eerder meegemaakt.ducolwd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:13:
Sinds een aantal dagen wil het aanmelden op xbox live niet goed.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Caster is pussy mode, als je zo wil spelen moet je lekker CoD gaan doenJSchut schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:08:
Dark Souls 2 trouwens uitgespeeld. Wat een game! Ben nooit zo van de NG+. Heb nog wel de optionele bosses gedaan die ik gemist had en alle achievements gehaald die ik nog kon halen.
Klopt het dat de game als caster veel makkelijker is? (Hier en daar gelezen) Ik heb de game als full melee met light/medium armor gespeeld en het viel mij alles mee. Ben in totaal trouwens 40-45 uur bezig geweest en dat is inclusief de optionele bosses en 80% van alle achievements.
offtopic:
Hij staat op V&A voor 12.50 (voor de lezers hier is 12.50 inclusief verzending ook prima) Of ruilen tegen Dark Souls 3 met eventueel wat bijbetaling van mijn kant.
NG+ ren je zo doorheen, meestal ben je al verder geleveld dan dat de moeilijkheid opgeschaald wordt.
Behalve dan de optionele baas in de laatste dlc van DS3, die schaalt wel flink mee
NG+4, lvl200 full havel....run 100+ zucht......
Dan ben ik blij dat ik full melee ben gegaanjustifire schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:11:
[...]
Caster is pussy mode, als je zo wil spelen moet je lekker CoD gaan doen
NG+ ren je zo doorheen, meestal ben je al verder geleveld dan dat de moeilijkheid opgeschaald wordt.
Behalve dan de optionele baas in de laatste dlc van DS3, die schaalt wel flink mee
NG+4, lvl200 full havel....run 100+ zucht......
Dark souls 3 heb ik op de PS4 uitgespeeld maar die ga ik op de Xone weer halen. Even wachten op de GOTY of een goedkope tweedehands
Progressie in grote games schiet ook al aardig op overigens
Halo MCC: 548/600 achievements binnen
FM6: 92/95 achievements binnen
Rottr: 130/143 achievements binnen
AC Ezio: 108/149 achievements binnen (AC lui op het moment...)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ik verwacht codes, tegenwoordig staat alles digitaal op de servers.JSchut schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:23:
[...]
Dan ben ik blij dat ik full melee ben gegaan
Dark souls 3 heb ik op de PS4 uitgespeeld maar die ga ik op de Xone weer halen. Even wachten op de GOTY of een goedkope tweedehandsVraag me af of er bij de GOTY codes zitten of dat de DLC op de disc staat. Hoop het laatste.
Heck, zelfs als je de disc in de Xbox steekt en je hebt een werkende internetverbinding download hij eerst het spel vanaf de server en gaat het daarna installeren ipv rechtstreeks vanaf disc.
Beide dlc's zijn trouwens wel de moeite waard, de laatste helemaal als je van strengthbuilds houd

Had destijds trouwens de Dark Souls 3 Deluxe edition ge-preordered, daar zit de seasonpass bij in en was toen dus eigenlijk al de GOTY editie
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 05-04-2017 17:04 ]
Mijn xbox is dan gewoon eigenwijs om het begin van de disc af te halenjustifire schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:00:
[...]
Ik verwacht codes, tegenwoordig staat alles digitaal op de servers.
Heck, zelfs als je de disc in de Xbox steekt en je hebt een werkende internetverbinding download hij eerst het spel vanaf de server en gaat het daarna installeren ipv rechtstreeks vanaf disc.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.