Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb 💬‏

April #GamesWithGold starts off with Ryse: Son of Rome & Darksiders, followed by TWD: Season 2 & AC Revelations

https://majornelson.com/2...ril-2017/?linkId=35768485

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7nImXwXwAAcGrc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryse al in bezit (visueel wel een mooie game trouwens)
Walking Dead = Telltale game, nee dank je, als ik een serie wil kijken doe ik dat wel.
Darksiders, net de remastered versie aangeschaft voor de Xbox One.
Assassins Creed, deeltje hoeveel van dit uitgekauwde genre is dit ?!

Zou willen dat er een keuze was tussen games with gold of een korting op gold, koos ik mooi voor dat laatste.
Zure goldmember out :+

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 23-03-2017 16:44 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Player1S

Probably out in the dark

Revelations is juist 1 van de betere AC games.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:43:
[...]
Zou willen dat er een keuze was tussen games with gold of een korting op gold, koos ik mooi voor dat laatste.
Zure goldmember out :+
Tot nu toe heb ik Gold altijd met korting kunnen kopen voor minder dan € 35, al lijkt het nu (na de introductie van Games with Gold?) lastiger om echt goede aanbiedingen te vinden.
Op dit moment overigens 1 jaar Gold voor € 39,99 als je ingelogd bent bij de Microsoft Store: https://www.microsoft.com...ve-gold/cfq7ttc0k5dj/000G
L1nt schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:45:
Revelations is juist 1 van de betere AC games.
Ik moest wel heel erg wennen aan de nieuwe character models - met name Desmond die niet meer leek - en vooral aan de ogen van Ezio.
spoiler:
En het ontbreken van een van de belangrijke bijfiguren uit de eerdere delen met slechts een summiere opmerking over de gebeurtenissen in Brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Beetje luxeprobleem maar alle games behalve Darksiders heb ik reeds in bezit.

Nu twijfel ik wel een beetje om The Walking Dead S3 te gaan aanschaffen, aangezien beide eerste seizoenen nu al in de Games with Gold zijn geweest. Toch nog maar even geduld hebben denk ik. Eerst de Braziliaanse store maar eens leeg trekken, max 3/4 euro per indie game is toch wel weer leuk. :o

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Ik heb rise ooit eens via een code voor een euro of 11 kunnen komen, deze stond echt super lang op mijn GWG verlanglijstje maar hij kwam maar niet. 30 minuten, gespeeld nooit meer aangeraakt. Niet vanwege de game, maar meer door 'het leven' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:03
[quote]MartijnS72 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:32:
[...]

Tot nu toe heb ik Gold altijd met korting kunnen kopen voor minder dan € 35, al lijkt het nu (na de introductie van Games with Gold?) lastiger om echt goede aanbiedingen te vinden.
Op dit moment overigens 1 jaar Gold voor € 39,99 als je ingelogd bent bij de Microsoft Store: https://www.microsoft.com...ve-gold/cfq7ttc0k5dj/000G

Nou bij mij staat er €59,99 als ik ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurieske72 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:51:
[quote]MartijnS72 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:32:
[...]

Nou bij mij staat er €59,99 als ik ingelogd ben.
Volgens mij is dit een discount voor mensen waarvan gold bijna verloopt. Of iets anders account gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn gold loopt nog tot november maar kreeg de korting ook te zien... Misschien omdat hij niet op automatisch verlengen staat?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:05:
[...]

Volgens mij is dit een discount voor mensen waarvan gold bijna verloopt. Of iets anders account gebonden.
Microsoft schijnt inderdaad vaak accountgebonden kortingen te hebben vlak voor of na het verlopen van Live Gold. Ik heb echter nog nooit eerder zo'n aanbod gekregen en mijn huidige abonnement is nog geldig tot oktober 2018. (Ik heb dan ook geen gebruik van het aanbod gemaakt).

Gistermiddag (en het moment dat ik het typte) leek het voor iedereen beschikbaar volgens diverse aanbiedingensites, 's avond was de korting ook voor mij verdwenen.
Maar deze aanbieding wordt de laatste tijd - met name in de UK - vaker gemeld, en is dan beschikbaar via de Microsoft website of het Xbox One-dashboard. Misschien iets om in de gaten te houden als je Gold-abonnement (bijna) is verlopen.

Nu eventueel 12 maanden Xbox Live Gold via cdkeys voor ongeveer € 40,65 (€ 42,79 - 5% facebook-korting: geen facebook voor nodig!). Dat is daar volgens mij de standaardprijs de laatste maanden.

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnS72 op 24-03-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Finraziel schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:31:
Mijn gold loopt nog tot november maar kreeg de korting ook te zien... Misschien omdat hij niet op automatisch verlengen staat?
Hoe zet je dat automatisch verlengen dan uit.
Bij mij staat alleen,verloopt op 26-9-2017,en dat ik betaald heb met een prepaid kaart.Dus er staat bij mij nergens dat het automatisch verlengd word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
maurieske72 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Bij mij staat alleen,verloopt op 26-9-2017,en dat ik betaald heb met een prepaid kaart.Dus er staat bij mij nergens dat het automatisch verlengd word.
Dan word het dus niet automatisch verlengd.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
maurieske72 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Als je met prepaidkaarten betaalt, hoef je automatisch verlengen niet uit te zetten. (Tenzij je misschien eerder al met creditcard/PayPal voor Gold hebt betaald via Microsoft).
Via account.microsoft.com zou je automatisch verlengen uit kunnen zetten bij Services en abonnementen. Ik heb zelf altijd met prepaidkaarten/-codes betaald; er wordt een vervaldatum getoond en de mogelijkheid tot annuleren. (Wat zou er gebeuren als je een lopend prepaid-abonnement annuleert?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
MartijnS72 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:56:
[...]

Als je met prepaidkaarten betaalt, hoef je automatisch verlengen niet uit te zetten. (Tenzij je misschien eerder al met creditcard/PayPal voor Gold hebt betaald via Microsoft).
Via account.microsoft.com zou je automatisch verlengen uit kunnen zetten bij Services en abonnementen. Ik heb zelf altijd met prepaidkaarten/-codes betaald; er wordt een vervaldatum getoond en de mogelijkheid tot annuleren. (Wat zou er gebeuren als je een lopend prepaid-abonnement annuleert?)
Ik heb volgens mij altijd zo'n prepaidkaart gebruikt.Bij EA Access staat dat het automatisch verlengd word maar bij Xbox Live Gold niet,dus zal dan ook wel niet automatisch verlengd worden denk ik.Toch maar ff in de gaten houden als die bijna afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
maurieske72 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb volgens mij altijd zo'n prepaidkaart gebruikt.Bij EA Access staat dat het automatisch verlengd word maar bij Xbox Live Gold niet,dus zal dan ook wel niet automatisch verlengd worden denk ik.Toch maar ff in de gaten houden als die bijna afloopt.
Daar krijg je 1 maand van te voren een mail over. Ik krijg dat mailtje al 10 jaar en elke keer als ik net niet op tijd was (9 van de 10 keer) met verlengen stopt Gold gewoon netjes. En dat terwijl ze mijn creditcard gegevens gewoon hebben, gaat dus echt goed komen.

Maar stel dat je wilt verlengen, dat kan je nu al doen. De extra maanden worden gewoon aan het einde van je huidige looptijd geplakt. Het vervangt dus niet je huidige abonnement maar word erbij opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Yaz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Daar krijg je 1 maand van te voren een mail over. Ik krijg dat mailtje al 10 jaar en elke keer als ik net niet op tijd was (9 van de 10 keer) met verlengen stopt Gold gewoon netjes. En dat terwijl ze mijn creditcard gegevens gewoon hebben, gaat dus echt goed komen.

Maar stel dat je wilt verlengen, dat kan je nu al doen. De extra maanden worden gewoon aan het einde van je huidige looptijd geplakt. Het vervangt dus niet je huidige abonnement maar word erbij opgeteld.
Ok,thanks voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerbarn
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06-2023
Give these GWENT Closed Beta codes to your friends so they can join you in the action: YTCGJ-GRCQ9-VDV2R-2TG23-HMJMZ and PC6M4-3FQGD-MW733-TM3TH-Q3JHZ.

Mocht iemand hier er nog belang bij hebben, beta access voor Gwent. Het kaartspel wat in The Witcher 3 zat. Ik heb ze ook in mijn activity feed op xbox gezet, dus het kan zijn dat ze al gepakt zijn. Je kan de code in de xbox store gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Thx, gebruikt.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerbarn schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:35:
Give these GWENT Closed Beta codes to your friends so they can join you in the action: YTCGJ-GRCQ9-VDV2R-2TG23-HMJMZ and PC6M4-3FQGD-MW733-TM3TH-Q3JHZ.

Mocht iemand hier er nog belang bij hebben, beta access voor Gwent. Het kaartspel wat in The Witcher 3 zat. Ik heb ze ook in mijn activity feed op xbox gezet, dus het kan zijn dat ze al gepakt zijn. Je kan de code in de xbox store gebruiken.
PC6M4-3FQGD-MW733-TM3TH-Q3JHZ heb ik gebruikt. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:34

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb vorige week een Xbox One S gewonnen. Deze heb ik gisteren opgehaald, maar na aansluiten ervan lijkt de ventilator nogal veel geluid te maken, het is een soort twee-taks motortje. Hierdoor durf ik 'm eigenlijk ook niet te gebruiken. Na een tijdje op Google te hebben gezocht ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een nogal veel voorkomend probleem is en dat iedereen aanraadt om 'm te laten vervangen.

Ik heb uiteraard geen bon van de Xbox, en ik zou ook niet weten waar 'ie gekocht is. Hierdoor lijkt het me dus niet mogelijk om hem te laten repareren of te vervangen (of zie ik dit verkeerd)? Moet ik er nu maar mee leren leven?

[ Voor 8% gewijzigd door kaanmijo op 25-03-2017 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36
Garantie rechtstreeks bij ms via serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaanmijo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:35:
Ik heb vorige week een Xbox One S gewonnen. Deze heb ik gisteren opgehaald, maar na aansluiten ervan lijkt de ventilator nogal veel geluid te maken, het is een soort twee-taks motortje. Hierdoor durf ik 'm eigenlijk ook niet te gebruiken. Na een tijdje op Google te hebben gezocht ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een nogal veel voorkomend probleem is en dat iedereen aanraadt om 'm te laten vervangen.

Ik heb uiteraard geen bon van de Xbox, en ik zou ook niet weten waar 'ie gekocht is. Hierdoor lijkt het me dus niet mogelijk om hem te laten repareren of te vervangen (of zie ik dit verkeerd)? Moet ik er nu maar mee leren leven?
https://support.xbox.com/...ing-your-product-serviced

Let niet op de Engelse woorden in de link. Dit is de Nederlandse support pagina voor reparatie. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad niet normaal (in een kamer met niet al te veel achtergrondgeluid hoor ik mijn one s eigenlijk nooit), maar Microsoft zal hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet moeilijk doen en het gewoon repareren/vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:34

kaanmijo

Picobello B.V.

Bedankt allen! Ik heb zojuist een verzoek aangemaakt, hoop dat het gefixed gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Maakt een xbox geluid dan? Hoor hem soms alleen als ik er een andere disc in doe in het begin :9 of als ik mijn oor ertegenaan hou :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je je tv eens van mute af halen. Zeker in spellen als Battlefield is het geluid prachtig ontworpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:14:
Moet je je tv eens van mute af halen. Zeker in spellen als Battlefield is het geluid prachtig ontworpen.
Zal het een keer proberen :) Al heb ik dan geen BF1, maar zal vast wel een ander spel zijn dat de xbox misschien ook aan het werk zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:02
Vanmiddag een Xbox One S meegenomen uit de Media Markt, eerste Xbox ever voor mij maar op de PS is het een beetje karig de laatste tijd dus tijd voor Forza 3 en Gears of War.
Eenmaal uitgepakt en aangesloten valt mij ook op dat hij vrij veel lawaai maakt nog zonder belasting.
Klinkt als de ventilator. Mijn PS4 Pro haalt dit geluidsniveau pas blij een lange belasting.

Nu even gezocht en lees toch wat tegenstrijdige verhalen.
De een zegt is normaal de ander zegt je hoort m niet.

Om een voorbeeld te geven, ik zit nu achter mijn pc met de nodige ventilatoren, de xbox staat zo'n 3 meter verderop en hoor 'm boven mijn pc uit.

Dan kan toch niet normaal zijn?

-edit-
Dit komt toch erg dicht in de buurt van de mijne (de 2e die hij inschakeld).

YouTube: Xbox one s fan noise. Normal vs defective one. Made in China fan vs ...

[ Voor 19% gewijzigd door M.Koers op 26-03-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M.Koers schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:39:
Vanmiddag een Xbox One S meegenomen uit de Media Markt, eerste Xbox ever voor mij maar op de PS is het een beetje karig de laatste tijd dus tijd voor Forza 3 en Gears of War.
Eenmaal uitgepakt en aangesloten valt mij ook op dat hij vrij veel lawaai maakt nog zonder belasting.
Klinkt als de ventilator. Mijn PS4 Pro haalt dit geluidsniveau pas blij een lange belasting.

Nu even gezocht en lees toch wat tegenstrijdige verhalen.
De een zegt is normaal de ander zegt je hoort m niet.

Om een voorbeeld te geven, ik zit nu achter mijn pc met de nodige ventilatoren, de xbox staat zo'n 3 meter verderop en hoor 'm boven mijn pc uit.

Dan kan toch niet normaal zijn?

-edit-
Dit komt toch erg dicht in de buurt van de mijne (de 2e die hij inschakeld).

YouTube: Xbox one s fan noise. Normal vs defective one. Made in China fan vs ...
Lees de laatste paar posts op de vorige pagina even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:02
Die had ik gelezen, maar om nou direct een verzoek aan te maken bij MS.
Omruilen bij de MM zal geen optie zijn, zelfde batch wat ze in de schappen hebben staan...

Knap staaltje prutswerk van MS dus :+
't kan geen kwaad, is alleen super irritant |:(

Ik wacht wel een paar maand en zal 'm dan eens retour brengen voor reparatie, lawaai zal vast niet minder worden in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

M.Koers schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:41:
Omruilen bij de MM zal geen optie zijn, zelfde batch wat ze in de schappen hebben staan...

Ik wacht wel een paar maand en zal 'm dan eens retour brengen voor reparatie, lawaai zal vast niet minder worden in die tijd.
Weet niet of dit aan een batch ligt? Maar ik had hetzelfde probleem en gewoon meteen aangemeld bij Microsoft, wordt dan via UPS naar een locatie in Duitsland verzonden en binnen 7 werkdagen had ik hem al wel terug.

Wel kreeg ik een vervangend apparaat (meende gelezen te hebben dat ze hem gewoon voor een refurbished model vervangen). Sindsdien geen problemen meer en hoor je hem alleen als je er een disc in hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52

Lekker terug brengen naar de winkel en geld terug, daarna gewoon even kijken bij een andere winkel?
Je hebt hem net nieuw dus moet gewoon goed zijn toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om hem om te ruilen ipv te lopen klagen :Z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:42
Give these GWENT Closed Beta codes to your friends so they can join you in the action: PMHJ2-933GG-VJQK3-MGVVY-32GDZ and CMF3X-VYTXY-77JFV-4WPCF-RFQDZ.

Mocht iemand nog interesse hebben

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Eerste code gebruikt nadat hij voor de tweede aangaf dat deze al gebruikt was. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hebben jullie nog een idee? Ik heb een oudere Samsung HD-Ready tv en de Xbox One S. Nu is het de output van het beeld groter dan het scherm aan kan. Dus valt er het een en ander buiten de kaders.

In een aantal games kun je dit zelf instellen dus geen probleem maar de dash zelf of bijvoorbeeld YouTube niet dus mis in vanalles wat dicht aan de rand zit.
Ook in de TV zelf kan ik dit niet instellen.

Iemand tips om dit op te lossen? Nog geen geld om een nieuwe tv te kopen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou een optie op je TV moeten zijn, volgens mij heet dat overscan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

L1nt schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:29:
Hebben jullie nog een idee? Ik heb een oudere Samsung HD-Ready tv en de Xbox One S. Nu is het de output van het beeld groter dan het scherm aan kan. Dus valt er het een en ander buiten de kaders.

In een aantal games kun je dit zelf instellen dus geen probleem maar de dash zelf of bijvoorbeeld YouTube niet dus mis in vanalles wat dicht aan de rand zit.

Vanuit de xbox settings kun je de randen van je tv opzoeken dacht ik. Die instelling kreeg ik de eerste keer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Hmm wellicht staat je output op auto, probeer eens in de xbox display settings je output 720p te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het fenomeen heet overscan inderdaad. Had er net even op zitten zoeken maar ik zag op reddit meerdere discussies van mensen met oude TV's die dit probleem niet opgelost kregen. Het lijkt er op dat de Xbox One de functionaliteit niet meer heeft (buiten individuele games die het nog wel checken inderdaad) en dat als je TV geen optie heeft om het beeld een op een weer te geven je pech hebt. Je zou nog kunnen proberen of het verschil maakt welke HDMI input je gebruikt, soms is bv een PC modus alleen op een van de inputs beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:29:

Wat zit er in het dashboard zo dicht bij de rand? Zelfs als ik op mijn Full HD tv overscan uitzet en de "Schermranden" op maximum 10 instel, blijft er nog steeds genoeg ruimte over om alles binnen de kaders te houden. De YouTube-app houdt inderdaad te weinig rekening met de "Safe Area": met maximum schermranden zijn de Home en Settings icons slechts voor de helft zichtbaar, maar nog wel herkenbaar.

- staat de Xbox One inderdaad wel op 720p ingesteld? (Al zou een HD-ready tv bij 1080p waarschijnlijk helemaal geen beeld geven)
- heb je op de tv de juiste zoom-modus geselecteerd? Iets als Auto-Fill/Auto-Zoom/Smart Zoom of eventueel Breedbeeld/Widescreen.
(Als er toch nog te veel beeld wegvalt, kun je ook Normal of 14:9 Zoom proberen, maar dan heb je aan alle kanten zwarte randen!)

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 27-03-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Misschien staat er ergens bij de zoom modus of andere beeldscherm intstellingen pixel to pixel of dot for dot ?
Is er een game modus? dan kan het misschien ook zijn dat er (na selectie) meer opties naar voren komen)

[ Voor 32% gewijzigd door nexhil op 27-03-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ik heb een oude HD-Ready LG die ook geen fullscreen/original size aan kan. En ook bij mij vallen bepaalde zaken buiten beeld. Jammer maar vanuit de xbox zelf niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Yaz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:30:
Ik heb een oude HD-Ready LG die ook geen fullscreen/original size aan kan. En ook bij mij vallen bepaalde zaken buiten beeld. Jammer maar vanuit de xbox zelf niets aan te doen.
Mja wil straks toch een 2e tv als ik weer mn eigen woning heb. Hopelijk tegen die tijd geld over om een 4K tv te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:03:
Viel me van het weekend trouwens op dat de YouTube app op de Xbox One geen surround sound ondersteunt :?
Kijk ik YouTube via de ingebakken app op mijn (Bravia) tv dan stuurt deze het geluid wel netjes door naar de receiver en hebben trailers etc wel surround geluid.
Zal morgen ook wel even kijken hoe het hier zit met surround. In games doet ie het wel netjes in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:03:
Viel me van het weekend trouwens op dat de YouTube app op de Xbox One geen surround sound ondersteunt :?
Kijk ik YouTube via de ingebakken app op mijn (Bravia) tv dan stuurt deze het geluid wel netjes door naar de receiver en hebben trailers etc wel surround geluid.
Ik weet niet of het werkt, maar het je het al eens in MyTube geprobeerd? Veel beter als die "originele"YouTube app die helemaal niet ondersteunt wordt door Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Kalimba een beetje goed? Heb zin in een goede platformer. Houd me aanbevolen voor tips. (behalve Gianni natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:47:
[...]

Ik weet niet of het werkt, maar het je het al eens in MyTube geprobeerd? Veel beter als die "originele"YouTube app die helemaal niet ondersteunt wordt door Google...
Nee, zal eens kijken.
Maakt ook niet veel uit, vond het gewoon vreemd dat de app op xbox het niet ondersteund terwijl de app op een stereo televisie dat wel doet....

Vanavond even de xbox op New Zealand gezet om de Ringed City dlc voor Dark Souls 3 binnen te halen (zou hier nu ondertussen ook uit moeten zijn)
Damn, hij is weer *O* :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:46
Na een paar weken Xbox S bezitter te zijn, de fan hoor ik niet maar de HD knort wel tevreden.. Is even wennen... Doet denken aan vroeger want mijn PC heeft al jaren een SSD.

Speel nu naast GTA V ook graag Star Trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 00:12:
[...]

Slain : Back from Hell al gespeeld ?
Neen. Aanradertje dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Pindasaus schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 02:10:
Na een paar weken Xbox S bezitter te zijn, de fan hoor ik niet maar de HD knort wel tevreden.. Is even wennen... Doet denken aan vroeger want mijn PC heeft al jaren een SSD.
Ja, qua geluidsproductie is de Xbox One echt een verademing t.o.v. bijv. de 360. Zelfs als het in de zomer 30 graden is, draait 'ie nog fluisterstil. Het enige geluid komt van de HDDs (500GB intern en 6TB extern)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:19:
Is Kalimba een beetje goed? Heb zin in een goede platformer. Houd me aanbevolen voor tips. (behalve Gianni natuurlijk.)
Hahaha, ik heb ook nog wel andere tips hoor ;). Heb even niet gekeken naar je gespeelde games dus waarschijnlijk heb je ze al, maar mijn tips:

-Max the curse of brotherhood
-Ori and the blind forest
-Strider (metroidvania style game)
-Inside
-Valiant Hearts (niet echt een platformer maar wel erg goed)
-Child of light (idem)
-Shiftlings ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
halofreak1990 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:08:
[...]
Ja, qua geluidsproductie is de Xbox One echt een verademing t.o.v. bijv. de 360. Zelfs als het in de zomer 30 graden is, draait 'ie nog fluisterstil. Het enige geluid komt van de HDDs (500GB intern en 6TB extern)
Wut ik mis echt veel blijkbaar. Heb de 360 en One nog nooit gehoord :+ afgelopen zondag moest ik weer even zonder geluid spelen (uitslapend broertje...) en ik hoorde de pc en de One beide niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:35

JSchut

.....

timmie271 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Wut ik mis echt veel blijkbaar. Heb de 360 en One nog nooit gehoord :+ afgelopen zondag moest ik weer even zonder geluid spelen (uitslapend broertje...) en ik hoorde de pc en de One beide niet :)
Mijn 360 (day 1) hoorde ook ook regelmatig blazen.
De PS4 was een drama qua fan geluid. Dacht af en toe dat hij op zou stijgen.
De Xone die ik had hoorde ook ook een irritant geluid. Omgeruild bij MS en nu is hij super stil.

Ben heel blij met de stille Xone :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
JSchut schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Mijn 360 (day 1) hoorde ook ook regelmatig blazen.
De PS4 was een drama qua fan geluid. Dacht af en toe dat hij op zou stijgen.
De Xone die ik had hoorde ook ook een irritant geluid. Omgeruild bij MS en nu is hij super stil.

Ben heel blij met de stille Xone :)
Dat geloof ik graag dan ja. Zelf hoor ik alleen de pc blazen als het 30 graden Is buiten en ik heb zin in om een zware game te spelen :+ heerlijk zo'n stofzuiger van een videokaart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

http://www.xbox.com/nl-NL/live/deals-with-gold

Zombie Army Trilogy lijkt me wel lachen.
Iemand ervaringen? De moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 360 (slim) die ik had hoorde ik ook wel blazen maar dat kwam omdat ik hem in een slecht geventileerde kast had staan. Hij is ook wel eens uitgevallen omdat ik vergeten was de klep open te zetten waardoor het echt te heet werd voor hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Ben tevreden met mijn x360 qua geluid, helaas voor mij heb ik er wel 3 moeten kopen om tot dit resultaat te komen. mijn year one x360 maakte best wat herrie, sterker nog, dit is denk ik de een na luidste console die ik ooit bezit heb. Mijn elite die ik 2 jaar later ofzo kocht was al stiller maar het houdt nog steeds niet over. De slim is voor mij acceptabel, wel met install van cd games naar hd.

Wat dat betreft vind ik het wel jammer dan ik nu mainly op ps4 game. waarbij ik moet zeggen dat mijn pro wel stil is en mijn vanilla ps4 dus de dubieuze eer had om 'luidste console EVAH' uit mijn collectie te zijn. Maar die is verkocht om budget te genereren voor mijn pro.

Maar goed, kijken hoe de scorpio het straks gaat doen, meeste power en hopelijk nog steeds lekker stil is een fijne combo!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Hahaha, ik heb ook nog wel andere tips hoor ;). Heb even niet gekeken naar je gespeelde games dus waarschijnlijk heb je ze al, maar mijn tips:

-Max the curse of brotherhood
-Ori and the blind forest
-Strider (metroidvania style game)
-Inside
-Valiant Hearts (niet echt een platformer maar wel erg goed)
-Child of light (idem)
-Shiftlings ;)
Alles idd al gespeeld muv Strider. Ben meer van de echte platformer van Rayman via SMB naar Limbo dan van Metroidvania eerlijk gezegd. Shiftlings moeteb we nog maar eens proberen denk ik, was toch wel grappig. Bedankt voor de moeite in ieder geval!

Edit: Kan ik Mafia 3 als platformer bestempelen. Lees dat het toch best een aardig spel is geworden. Kan iemand hem aanraden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2017 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kevlar01 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:25:

Lachen zeker in coop. Ik heb 1 avond gelachen en daarna nooit meer de neiging gevoeld hem op te starten. De basis is gewoon Sniper Elite 2. Als je dat goed vond en van zombies houdt: doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omfg! :X
Ik denk voor 2,50 probeer ik castles ook wel eens maar wat een ongelofelijk stressige game is dat, ik word helemaal gek! 7(8)7
Op zich geinig spelletje maar het is continu vechten om niet bedolven te worden, weet nog niet of ik dat lang genoeg leuk ga vinden om ver te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:42:
[...]

Edit: Kan ik Mafia 3 als platformer bestempelen. Lees dat het toch best een aardig spel is geworden. Kan iemand hem aanraden?
Euhz, Mafia 3 is geen platformer... das ala watchdogs 2 / gta v. vind het zelf wel aardig. de deluxe versie is vaak voor een leuk prijsje te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:25:

ik heb hem geiljk gehaald (omdat ik sniper 3 kende van de 360 en sniper elite 4 op de x1 speel).. hij is wel poepie moeilijker door de opzet dan sniper elite 4. heb gelijk ook maar sniper elite 3 ultimate bij YGZ besteld voor 23 euro.. love de kill cams en het coop gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

quorumz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:51:
[...]

ik heb hem geiljk gehaald (omdat ik sniper 3 kende van de 360 en sniper elite 4 op de x1 speel).. hij is wel poepie moeilijker door de opzet dan sniper elite 4. heb gelijk ook maar sniper elite 3 ultimate bij YGZ besteld voor 23 euro.. love de kill cams en het coop gedeelte :)
Die killcams blijven tof om te zien. Mss wel leuk om te halen als couch coop game:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 00:11:
[...]

Nee, zal eens kijken.
Maakt ook niet veel uit, vond het gewoon vreemd dat de app op xbox het niet ondersteund terwijl de app op een stereo televisie dat wel doet....

Vanavond even de xbox op New Zealand gezet om de Ringed City dlc voor Dark Souls 3 binnen te halen (zou hier nu ondertussen ook uit moeten zijn)
Damn, hij is weer *O* :9~ _/-\o_
Heb even geluisterd en youtube is inderdaad 2.0... klinkt erg leuk over een 5.0 set (subwoofer niet toegestaan van m'n ouders :9) :+
In Halo (speel ik de laatste tijd iets teveel misschien :+) kun je wel heel goed de DolbyDigital (in mijn geval) 5.0 horen :)

Edit: aanbiedingen zijn ook eindelijk online https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-78/

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 28-03-2017 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerbarn
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:42:
[...]
Er is een demo voor Mafia 3 te downloaden in de store, sinds vandaag geloof ik.
Als je nog een platformer zoekt kan ik Typoman aanraden, alhoewel het spel net iets meer om de puzzels draait dan het platformen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb net even een paar gameplaybeelden bekeken. Het lijkt een soort castlevania te zijn? Klopt dat?

Ben bijna klaar met Rise of the Tomb Raider! Heb de game op extreme survivor uitgespeeld. Thank god for poison arrows! Nu nog de co-op endurance!

Verder twee games uit de sale gehaald: Bedlam en Her Majesty's SPIFFING. Ben wel benieuwd. Vind de weekly deals with gold wel echt ideaal.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:30
Had gehoopt op Forza Horizon 3 maar die zit er helaas niet bij. Wel alvast de Blizzard Mountain DLC gekocht. Sowieso hoop ik nog op een "Spring" of "Easter" sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:12:
[...]

Heb net even een paar gameplaybeelden bekeken. Het lijkt een soort castlevania te zijn? Klopt dat?

Ben bijna klaar met Rise of the Tomb Raider! Heb de game op extreme survivor uitgespeeld. Thank god for poison arrows! Nu nog de co-op endurance!

Verder twee games uit de sale gehaald: Bedlam en Her Majesty's SPIFFING. Ben wel benieuwd. Vind de weekly deals with gold wel echt ideaal.
Ja heeft wel wat weg van Castlevania.
Echte platformer met flink wat uitdaging, bosses, secrets en een parry-system 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb 💬‏

New Xbox features starting to roll out today. New ways to multitask, updated Guide, Copilot & @Beam streaming.

https://majornelson.com/2...ng-today/?linkId=35963307

Ik kan niet wachten en voor mij was er al geen system update sinds half december vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Destiny 2 + Scorpio. Vingers gekruist voor 4k60. Kom op Bungie, je kunt het.

Nu alleen nog een 4k OLED scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52

Wom

Ben nog steeds bezig op Sunset Overdrive uit te spelen, maar het vlot niet echt enorm moet ik zeggen. Vind het random door de stad heen vliegen vaak leuker. Zorgt er wel voor dat ik al een groot deel van de collectables te pakken heb inmiddels. Enkel die tiental speciale muurschilderingen kom ik maar niet tegen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One S 500 GB console inclusief de game Forza Horizon 3 voor maar €233,-! #BulkA!ert #superdeal

https://www.bol.com/nl/p/...t-GAM-Singledeals_1_33025

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8GEXs9X0AAjxqr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
timmie271 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:41:
[...]

Heb even geluisterd en youtube is inderdaad 2.0... klinkt erg leuk over een 5.0 set (subwoofer niet toegestaan van m'n ouders :9) :+
Gewoon een paar spikes onder je subwoofer plakken en niemand heeft er last van :+ ,mijn onder buurman heeft in ieder geval nooit last van mijn subwoofer.

Ik hoop wel dat ze eens wat gaan doen aan de opstarttijd van de Xbox, want dat blijft toch wel erg traag.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:27:
[...]

Gewoon een paar spikes onder je subwoofer plakken en niemand heeft er last van :+ ,mijn onder buurman heeft in ieder geval nooit last van mijn subwoofer.

Ik hoop wel dat ze eens wat gaan doen aan de opstarttijd van de Xbox, want dat blijft toch wel erg traag.
Ze horen nu al de andere speakers :+ en ach zo erg mis ik de sub op ook niet voor op mn slaapkamer :)

Ik doe altijd wat anders tijdens het opstarten dus heb daar geen last van :9

Edit: Hou nu al van die nieuwe update :D Lijkt wel bijna een SSD in te zitten in het menu :+

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 29-03-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van random disconnects bij controllers terwijl de One uitstaat? Niks zo irritant in mijn 1e wereld dan neerploffen op de bank en op moeten staan om de One aan te zetten.

Edit: dank voor de adviezen: ik heb de platform game mafia 3 gekocht. Waarom immers iets uit de backlog spelen als je zin hebt in iets nieuws! :) (en mafia 2 was erg goed)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:56:
Hebben meer mensen last van random disconnects bij controllers terwijl de One uitstaat? Niks zo irritant in mijn 1e wereld dan neerploffen op de bank en op moeten staan om de One aan te zetten.

Edit: dank voor de adviezen: ik heb de platform game mafia 3 gekocht. Waarom immers iets uit de backlog spelen als je zin hebt in iets nieuws! :) (en mafia 2 was erg goed)
Nope. Alleen random disconnects als ie aanstaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:56:

Nee, ik heb wel dat ie soms niet wil opstarten en ie maar blijft knipperen alsof de verbinding verbroken is. Ook als ik dan de console aanzet, heeft ie geen verbinding. Vaak als batterij bijna leeg is. En ik krijg hem dan alleen gepaired als ik de controller even met USB aansluit op de console. Ook is bij mij bij de linkerkant aan de onderkant het rubber al wat aan het loslaten. Al met al gebruik ik ook de pro-features niet, waardoor het wel een dure controller is geworden. Het is dat ie verder prima speelt, anders had ik mn oude controller wel gepakt.

En oja, ik kreeg de Maart update dus weer niet automatisch, terwijl de console wel gewoon aan gaat en gewoon games kan updaten in standby. Waarom werkt dat nog steeds niet goed hier? Ook snap ik niet waarom ie de update dan niet download als de console wel aan staat en hem gewoon installeert als ik stop met gamen. Nu maar zelf gekozen voor handmatig checken en installeren. Dat gaat wel goed. Al duurt het weer zo lang dat ik er nu alweer spijt van heb. :X

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2017 23:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Martinspire schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:30:
[...]
En oja, ik kreeg de Maart update dus weer niet automatisch, terwijl de console wel gewoon aan gaat en gewoon games kan updaten in standby. Waarom werkt dat nog steeds niet goed hier?
Hier hetzelfde. Handmatig de update gedaan. Automatisch gaat in waves gaat. Ff geduld hebben.
Had ik zelf ook niet trouwens. Laten we blij zijn dat we het handmatig kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BulkA!ert! Bundel met Xbox One S controller + 3 maanden Xbox Live Gold + 5,- Xbox giftcard van 77,99 voor 62,99!

https://www.bol.com/nl/d/...ndel/295300007/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8JSVJnUwAEGOgd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:06:
Sunset is echt een pareltje. :) Ik hoop dat die het financieel goed heeft gedaan voor de makers. Het was weer eens heel wat anders dan de standaard shooters of 3rd person action game.
Ben d'r bang voor. Tis geen game voor het grote publiek denk ik. Nogal eigen stijltje, en vaak is dat niet de beste basis voor geode verkopen. Zonde, want spel was inderdaad meer dan prima :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
justifire schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:42:
[...]

Hier is de kans in ieder geval groter dat ik de lotto ga winnen dan dat ik destiny 2 ga halen :+
quorumz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:02:
[...]
dan is zelfs de kans op neerstorten met een vliegtuig of door de bliksem getroffen worden nog groter :)
Damn waar komt al deze Destiny haat vandaan? Hype train choo choo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
[...]
En oja, ik kreeg de Maart update dus weer niet automatisch, terwijl de console wel gewoon aan gaat en gewoon games kan updaten in standby. Waarom werkt dat nog steeds niet goed hier? Ook snap ik niet waarom ie de update dan niet download als de console wel aan staat en hem gewoon installeert als ik stop met gamen. Nu maar zelf gekozen voor handmatig checken en installeren. Dat gaat wel goed. Al duurt het weer zo lang dat ik er nu alweer spijt van heb. :X
Die maart update was ook pas net gelaunched dus dan kun je er niet vanuit gaan dat de xbox hem gelijk binnensleept :+
Zelf ook handmatig gedaan. Vooral ook omdat die wachttijd mij niet zo heel veel uitmaakt aangezien ik dan toch even overswitch naar de pc. Zet ik de xbox wel op het rechter of linkerscherm voor de voortgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, ik heb wel dat ie soms niet wil opstarten en ie maar blijft knipperen alsof de verbinding verbroken is. Ook als ik dan de console aanzet, heeft ie geen verbinding. Vaak als batterij bijna leeg is. En ik krijg hem dan alleen gepaired als ik de controller even met USB aansluit op de console. Ook is bij mij bij de linkerkant aan de onderkant het rubber al wat aan het loslaten. Al met al gebruik ik ook de pro-features niet, waardoor het wel een dure controller is geworden. Het is dat ie verder prima speelt, anders had ik mn oude controller wel gepakt.

Je beschrijft exact wat ik heb. Maar geen oplossingen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe update ontvangen....Beam streaming werkt nog niet :(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:36:
Nieuwe update ontvangen....Beam streaming werkt nog niet :(
Mmm zit in het alpha programma, maar afgelopen tijd altijd gewerkt. Console al eens gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

harrytasker schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Mmm zit in het alpha programma, maar afgelopen tijd altijd gewerkt. Console al eens gereset?
Nee, maar op de website kun je ook nog niet connecten naar W10 en Xbox One als je op Setup Stream klikt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:06:
Larry Hryb 💬‏

New Xbox features starting to roll out today. New ways to multitask, updated Guide, Copilot & @Beam streaming.

https://majornelson.com/2...ng-today/?linkId=35963307

Ik kan niet wachten en voor mij was er al geen system update sinds half december vorig jaar.
Ben wel heel erg geinteresseerd in copilot. Mijn 3 jaar oude dochter vind "trekker rijden" (in Farming Sim 17) erg leuk maar kan het nog net niet helemaal. Kan ik haar dus mooi een beetje helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Wauw, Evolve. Wat een AA-kaskraker had moeten zijn is nu volledig gratis + alle karakters. Beetje sneu, heb hem wel gedownload maar weet niet of ik het ooit ga spelen, was vrij snel uitgekeken op een eerdere gratis beta. https://www.storeparser.c...-one/deals/sort-by-price/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

DeMoN schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:19:
Wauw, Evolve. Wat een AA-kaskraker had moeten zijn is nu volledig gratis + alle karakters. Beetje sneu, heb hem wel gedownload maar weet niet of ik het ooit ga spelen, was vrij snel uitgekeken op een eerdere gratis beta. https://www.storeparser.c...-one/deals/sort-by-price/
Ik keek toen ook ontzettend uit naar deze game, tot ik de beta speelde.
Tuurlijk een beta is een beta, maar hier kreeg ik wel goed de indruk dat het gewoon mijn verachtingen niet ging waarmaken. wat die toentertijd waren weet ik ook niet echt meer.
Pagina: 1 ... 72 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.