Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motion2 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:06:
[...]

Hier werkte het ook niet met Mexico.. volgens mij is het nu door Microsoft 2 geblokkeerd :/
Zit een digitale muur omheen. Go Trump.

Edit: 75e One spel met 1000gs is een feit! (Candleman is rustgevend en makkelijk te spelen. Leuke ervaring om zonder guide doorheen te gaan.)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:06:
[...]

Andere region ingesteld op One als op pc? Maakt niet altijd uit. Maar soms wel.

Candleman bijvoorbeeld is nog niet verschenen in de EU. Die staat alleen bij ready to install Als ik de One op VS zet. Misschien hetzelfde met deze gwg.
Nope beide nl region.

Net beide geïnstalleerd en verwijderd en ze komen er nog niet in.

Lees wel dat meer mensen er last van hebben. Loot al meer dan een jaar en is bog niet opgelost. Heel apart. Alle vorige gwg staan er wel in.

Naja maar even in de gwg lijst kijken wat ik nog wil spelen. Kan ze wel gewoon installeren dus het is enkel een gemaks issue ;)

Lovers in a Dangerous Spacetime is trouwens best een leuke game :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FF XV is nu 30 euro bij Amazon.de . Zowel taal als menu is in EN in te stellen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45

Christiano007

Ich bin der champion

Als ik een headset wil testen of de mic goed werkt, is de gemakkelijkste optie om een friend een bericht te sturen en deze terug te luisteren. Nu zie ik wel dat hij wat opgenomen heeft , maar ik hoor niets. Ergens een instelling die ik over het hoofd zie?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Omdat iW erg veel wordt afgezeken en nu de SP van MWR als goede SP wordt neergezet, terwijl MWR gewoon een oude game is (ok, remastered) en iW een best coole SP heeft :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:15:
[...]

Omdat iW erg veel wordt afgezeken en nu de SP van MWR als goede SP wordt neergezet, terwijl MWR gewoon een oude game is (ok, remastered) en iW een best coole SP heeft :)
Oh. OK. Dat is totaal niet wat ik bedoelde. Ik noemde ook Halo 5 niet terwijl die een uitstekende SP heeft bijvoorbeeld. Heb IW nog niet niet gespeeld dus kan daar geen mening over geven. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ah het is me gelukt om wat in Singapore te kopen, direct met Paypal (zonder credits):

00. Laptop needed with Wifi and VyprVPN
01. Press Windows key
  1. Click Settings left below (radar icon)
  2. Click Network & Internet (globe icon)
  3. Click Mobile hotspot
02. Select your Wi-Fi in the dropdown menu under "Share my internet connection from"
03. Click Edit to change:
  1. Network name: XYZ
  2. Network password: 09876543
04. Turn on "Share my internet connection with other devices"

Test:
05: Disconnect network cable from xbox
  1. Connect to created hotspot: "XYZ"
  2. Fill in password "09876543"
  3. Start edge browser
  4. https://whatismyipaddress.com/
  5. It should give your IP in The Netherlands
06: Set Xbox on Singapore (language can be still English or Nederlands)
  1. Restart
VPN:
07: Start VyprVPN and connect to Singapore
08: Windows Search
  1. Network connections
  2. Find TAP-Windows Adapter V9
  3. Properties
  4. Click Sharing Page
  5. Enable "Allow other network users to connect etc"
  6. Select your created hotspot under "Home networking connection"
  7. Click Ok
09: On Xbox start edge browser
  1. https://whatismyipaddress.com/
  2. It should show your IP in Singapore
10: Go to marketplace (on xbox)
  1. Buy the game with Paypal (use Singepore address)
kon mass effect deluxe op deze manier halen (wel je nl paypal maar met een singapore adress als je nog geen betaalmiddel had)

dit schijnt voor een heleboel landen te werken....

[ Voor 64% gewijzigd door quorumz op 28-02-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Zit een digitale muur omheen. Go Trump.

Edit: 75e One spel met 1000gs is een feit! (Candleman is rustgevend en makkelijk te spelen. Leuke ervaring om zonder guide doorheen te gaan.)
Ik wilde Candleman aanschaffen maar ik kon hem niet kopen op een of andere manier. Vanavond nog maar eens proberen.

75 spellen op 1000. Netjes :) Snel even zelf geteld, 58 games. Maar ik heb dan ook nog geen Ben Hur gespeeld :>

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:25:
[...]

Ik wilde Candleman aanschaffen maar ik kon hem niet kopen op een of andere manier. Vanavond nog maar eens proberen.

75 spellen op 1000. Netjes :) Snel even zelf geteld, 58 games. Maar ik heb dan ook nog geen Ben Hur gespeeld :>
Candleman zit niet in de NL store. Ik heb hem in VK gekocht. (daar staat mijn App op wat ik ook kies. Kan daar zonder VPN gewoon kopen)

Als je een racegame wil en twijfelt tussen ben hur en Forza Horizon 3 zou ik zeker voor de eerste gaan. Hij is veel uitgebreider. Je kan namelijk slaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:30:
[...]
Als je een racegame wil en twijfelt tussen ben hur en Forza Horizon 3 zou ik zeker voor de eerste gaan. Hij is veel uitgebreider. Je kan namelijk slaan.
Yes!!! Altijd al willen doen! :P

Ik ga Dishonored 2 kopen zodra die wat in de aanbieding is. Dishonered 1 was ontzettend cool. En ook Resident Evil 7 als die goedkoper is. Ik zag de deluxe versie voor 100 euro... De prijzen rijzen de pan uit. De enige die zoveel geld mag vragen imo is The Witcher 3. Wat een content heeft dat spel zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:48:
[...]

Yes!!! Altijd al willen doen! :P

Ik ga Dishonored 2 kopen zodra die wat in de aanbieding is. Dishonered 1 was ontzettend cool. En ook Resident Evil 7 als die goedkoper is. Ik zag de deluxe versie voor 100 euro... De prijzen rijzen de pan uit. De enige die zoveel geld mag vragen imo is The Witcher 3. Wat een content heeft dat spel zeg...
Ik koop ook steeds meer op schijf. Na een paar maandjes kosten ze nog maar 30. Heb voor dat geld laatst Dishonored 2 LE gekocht in een gamemania aanbieding. Zeker bij single player spellen doe ik het graag zo. Online (voor zo ver ik dat nog speel) wil ik soms wel eens 60 betalen om meteen te kunnen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind digitaal vooral handig voor van die games die je tussendoor blijft spelen. Als het een kwestie is van in één keer doorheen spelen en dan nooit meer aanraken dan kun je hem inderdaad net zo goed fysiek kopen.
Ik heb mezelf alleen een beetje op een koop stop gezet, heb al veel te veel. Alleen bij de wekelijkse sale moet ik natuurlijk toch altijd weer even kijken, waardoor ik het meeste wat ik binnen krijg toch nog digitaal heb :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Ik koop ook steeds meer op schijf. Na een paar maandjes kosten ze nog maar 30. Heb voor dat geld laatst Dishonored 2 LE gekocht in een gamemania aanbieding. Zeker bij single player spellen doe ik het graag zo. Online (voor zo ver ik dat nog speel) wil ik soms wel eens 60 betalen om meteen te kunnen knallen.
Maar het valt me ook op dat sommige edities fysiek niet te krijgen zijn zoals Mass Effect 4 deluxe editie (er van uit gaan dat een "luxere" versie het ook waard is). Sniper Elite 4 idem, alleen digitaal de deluxe versie. Soms kan je dan heel lang wachten voordat de dlc of season pass een keer een leuke aanbieding heeft. (ik wacht nog op deus ex season pass aanbieding bv)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games‏

Tijdens de Games Voordeelweken wordt de compacte Xbox One S 1TB aangeboden voor €279,-!

https://www.bol.com/nl/p/xbox-one-s-1-tb/9200000070159781/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5rlwuKWgAASwWh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Bozznl

GT: The Bozzz88

Motion2 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:06:
[...]

Hier werkte het ook niet met Mexico.. volgens mij is het nu door Microsoft geblokkeerd :/
Hier is het net nog gelukt. GTAV voor iemand gekocht in mexico.

Zoals hierboven ook al aangegeven, als volgt:
1. In router PPTP vpn instellen op serveradres van mexico.. van een vpn leverancier (zoals purevpn).
2. Op je xbox zelf de locatie mexico instellen > reboot
3. Naar je game op de xbox in de store > buy
4. Paypal instellen (gewoon NL paypal)
5. Adres instellen (leuk plaatsje in mexico)
6. Kopen maar!
7. VPN weer uit zetten.

Bovenstaande werkt voor Mexico en voor Singapore naar mijn weten (omdat hun paypal ondersteunen), dit zijn vaak ook de goedkoopste landen. Wel als voorwaarde via de xbox zelf kopen en niet via de browser op je pc/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bozznl schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:15:
[...]

1. In router PPTP vpn instellen op serveradres van mexico.. van een vpn leverancier (zoals purevpn).
6. Kopen maar!
7. VPN weer uit zetten.

Bovenstaande werkt voor Mexico en voor Singapore naar mijn weten (omdat hun paypal ondersteunen), dit zijn vaak ook de goedkoopste landen. Wel als voorwaarde via de xbox zelf kopen en niet via de browser op je pc/laptop.
En hoeveel was je kwijt qua prijs ? Volgens mij was GTV 5 een DWG afgelopen week....Betaalde je sowieso maar 30/35 euro geloof ik.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Nu online

Bozznl

MRE-Inc schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:17:
[...]

En hoeveel was je kwijt qua prijs ? Volgens mij was GTV 5 een DWG afgelopen week....Betaalde je sowieso maar 30/35 euro geloof ik.
Klopt nu nog steeds... iets van 13 uur nog die korting. Hij was 660 Mexicaanse Peso met korting = 31,30 Euro. Dit was the Whale Shark Card bundle. Als je alleen GTAV wil zonder die extra's dan kan je 'm nu in mexico voor omgerekend 24 euro krijgen door die korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Bozznl schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:15:
[...]

6. Kopen maar!
7. VPN weer uit zetten.

Welke spellen zijn daar dan zo voordelig ? Site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Nu online

Bozznl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:45:
bol.com games‏

Tijdens de Games Voordeelweken wordt de compacte Xbox One S 1TB aangeboden voor €279,-!

https://www.bol.com/nl/p/xbox-one-s-1-tb/9200000070159781/

[afbeelding]
Hmmm ik twijfel. Ik heb een 1st Gen Xbox One uit Duitsland van november 2013. Die kan ik best kwijt raken voor 150 euro. Dan kost deze mij 129 euro wat ik best te doen vind ter overbrugging tot de Scorpio uitkomt. Alleen wil ik eigenlijk geen witte. Op marktplaats wel een leger groene gezien, maar die wil er ruim 350 voor hebben ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Nu online

Bozznl

MRE-Inc schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:24:
[...]

Hmmm ik twijfel. Ik heb een 1st Gen Xbox One uit Duitsland van november 2013. Die kan ik best kwijt raken voor 150 euro. Dan kost deze mij 129 euro wat ik best te doen vind ter overbrugging tot de Scorpio uitkomt. Alleen wil ik eigenlijk geen witte. Op marktplaats wel een leger groene gezien, maar die wil er ruim 350 voor hebben ;w
Heb je de S echt nodig voor je overbrugging tot scorpio?

Ik heb ook nog een 1st gen uit Duitsland, ik hou deze nog wel tot eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bozznl schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:27:
[...]

Heb je de S echt nodig voor je overbrugging tot scorpio?

Ik heb ook nog een 1st gen uit Duitsland, ik hou deze nog wel tot eind van het jaar.
:N

Nee, niet echt, maar ik heb een financiële meevaller gehad en ik vind hem stiekem eigenlijk best wel mooi al heb ik liever de legergroene versie. Plus dat ik de oude toch wel kwijt raak voor een leuk bedrag omdat ik er niet de hoofdprijs voor wil in tegenstelling wat je bij elke marktplaats advertentie wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Nu online

Bozznl

MRE-Inc schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:29:
[...]

:N

Nee, niet echt, maar ik heb een financiële meevaller gehad en ik vind hem stiekem eigenlijk best wel mooi al heb ik liever de legergroene versie. Plus dat ik de oude toch wel kwijt raak voor een leuk bedrag omdat ik er niet de hoofdprijs voor wil in tegenstelling wat je bij elke marktplaats advertentie wel ziet.
Hij is zeker mooi :). + eind van het jaar als je de S wil verkopen vang je er nog ietsje meer voor dan een 1st gen xbox tegen die tijd. Als ik je zo hoor... gewoon doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Laatst online: 18-09 20:08
Ik zou ff wachten op een knappere aanbieding. Ik heb 1e week 2017 de xbo S 1tb gow 4 bundel + extra controller voor 289 bij Bartsmit gekocht 😎 DAT was pas een knappe aanbieding. Kan Bol.com nog wat van leren 😉

Zit ff op amazon.de te kijken. Als je echt die groene wil hebben ze daar nog een aantal warehouse deals. 319 zonder game maar wel gewoon garantie, maar dat weet ik niet 100% zeker, zou je ff goed moeten lezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Supershiva op 28-02-2017 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Moet het toch even vragen, aangezien ik hier wat beta spelers voorbij heb zien komen. Wellicht niet helemaal het juiste topic maar hier wel een verdeelde mening gok ik dan op het wildlands forum...

Heb wat filmpjes bekeken van Ghost Recon Wildlands. Ik vind het er heel houterig uitzien... zie ik dat goed of speelt het juist heel soepel weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Deals with Gold.....Zitten best leuke tussen dit keer. Zelf maar Battlefield Bad Company 2 en Battlefield Bad Company Vietnam gekocht. Had hem al op disc, maar die was 2e hands en die discs gaan ook niet levenslang mee.

Zit zelf nog te twijfelen over Firewatch. Lijkt me op zich een leuke game, maar ben eigenlijk meer van de first person shooters....

https://majornelson.com/2...sale-ea-publisher-sale-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:54:
Deals with Gold.....Zitten best leuke tussen dit keer. Zelf maar Battlefield Bad Company 2 en Battlefield Bad Company Vietnam gekocht. Had hem al op disc, maar die was 2e hands en die discs gaan ook niet levenslang mee.

Zit zelf nog te twijfelen over Firewatch. Lijkt me op zich een leuke game, maar ben eigenlijk meer van de first person shooters....

Zitten inderdaad wat leuke dingen tussen.

Forza Motorsport 5: Racing Game of the Year Edition
Ik zat al te kijken naar Forza 6 en Forza 7 komt er dit jaar waarschijnlijk ook al aan. Maar goed een tientje is wel een koopje denk ik. Met VIP en car pass 19 euro totaal.

Ik weet alleen niet hoe goed deel 5 is.

The Witness
Wil ik nog steeds wel spelen. Maar ik wacht toch nog even tot hij nog wat goedkoper is.

Plants vs. Zombies Garden Warfare 2
Niet duur 8 euro (10 euro voor deluxe). Maarja gratis met ea access. En dan krijg je veel meer.

Fifa speel ik nauwelijk en daarom ben ik maar gestopt om deze te kopen. Maar 23 euro voor Fifa 17 is ook niet duur denk ik.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
JSchut schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:39:
[...]

Zitten inderdaad wat leuke dingen tussen.

Forza Motorsport 5: Racing Game of the Year Edition
Ik zat al te kijken naar Forza 6 en Forza 7 komt er dit jaar waarschijnlijk ook al aan. Maar goed een tientje is wel een koopje denk ik. Met VIP en car pass 19 euro totaal.

Ik weet alleen niet hoe goed deel 5 is.
Deel 5 viel tegen. Dus die zou ik skippen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:20:
Bijzonder dat hij ontbreekt in deze lijst, maar Warhammer : End Times Vermintide is ook in de aanbieding voor 50%
In Singapore komt hij daarmee op €15,- https://www.microsoft.com...7f3)(213961)(2934989)()()
Vandaag komt daar ook een gratis uitbreiding voor uit : Quest & Contracts
Ik zou hem bijna gaan kopen om te snappen waar je zo een ambassadeur van bent geworden. :)

Eerst mijn permadeath run in Deus Ex afmaken. Ben een keer niet triest aan het doen met Backup saves op usb. De spanning is hoog. (ben nu bij missie 11 van 17 zonder ook maar enig gevaar maar dat terzijde.)

Overigens is FRU wel een aanrader voor Kinect bezitters met ruimte. Grappig concept en prima spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragon Age: Origins zou ook 50% off zijn volgens majornelson.com, maar dat lijkt hier (nog?) niet van toepassing te zijn... De Awakenings uitbreiding is wel gratis. Als de prijs van Origins nog omlaag gaat naar 5 euro dan wil ik er best nog eens doorheen spelen.

Ik vind dat Fallout 4 trouwens maar lang duur blijft... €60 voor de digital deluxe bundle nog in de sale nu. Ik zou hem op Xbox best nog eens door willen spelen om daar ook alle achievements te halen, maar heb hem al op de PC en dan is het toch een hoop geld.

[ Voor 33% gewijzigd door Finraziel op 28-02-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

MRE-Inc schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:54:

Heb zelf Overcooked en Worms meegenomen. Leuke prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Heeft de store problemen (misschien door de nieuwe Deals with Gold lijst)? k krijg nogal eens "Service Unavailable" / 'Zero size object", en als ik er al door kom loopt het mis bij het afrekenen... Ook bij Games with Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Rossi46 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:31:
[...]

Deel 5 viel tegen. Dus die zou ik skippen.
Qua motorgeluiden vind ik 5 beter dan 6. Vooral de 4-rotor Mazda motor klinkt in 5 stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Finraziel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:45:
Dragon Age: Origins zou ook 50% off zijn volgens majornelson.com, maar dat lijkt hier (nog?) niet van toepassing te zijn... De Awakenings uitbreiding is wel gratis. Als de prijs van Origins nog omlaag gaat naar 5 euro dan wil ik er best nog eens doorheen spelen.

Ik vind dat Fallout 4 trouwens maar lang duur blijft... €60 voor de digital deluxe bundle nog in de sale nu. Ik zou hem op Xbox best nog eens door willen spelen om daar ook alle achievements te halen, maar heb hem al op de PC en dan is het toch een hoop geld.
Volgens mij zie je bij een Publisher Sale niet de korting, maar is deze gelijk in de prijs verwerkt.
Vandaar dat het lijkt dat er geen korting op zit.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb The Witness, The Flame in the Flood en Fru gekocht.

The Witness lijkt me erg leuk en uitdagend. Had destijds voor de PS4 al best wel wat gameplay gezien. Ben benieuwd. The Flame in the Flood kent ook wel een leuk sfeertje. Alleen zijn de achievements wat lastig volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:34:
Ah het is me gelukt om wat in Singapore te kopen, direct met Paypal (zonder credits):

00. Laptop needed with Wifi and VyprVPN
01. Press Windows key
  1. Click Settings left below (radar icon)
  2. Click Network & Internet (globe icon)
  3. Click Mobile hotspot
02. Select your Wi-Fi in the dropdown menu under "Share my internet connection from"
03. Click Edit to change:
  1. Network name: XYZ
  2. Network password: 09876543
04. Turn on "Share my internet connection with other devices"

Test:
05: Disconnect network cable from xbox
  1. Connect to created hotspot: "XYZ"
  2. Fill in password "09876543"
  3. Start edge browser
  4. https://whatismyipaddress.com/
  5. It should give your IP in The Netherlands
06: Set Xbox on Singapore (language can be still English or Nederlands)
  1. Restart
VPN:
07: Start VyprVPN and connect to Singapore
08: Windows Search
  1. Network connections
  2. Find TAP-Windows Adapter V9
  3. Properties
  4. Click Sharing Page
  5. Enable "Allow other network users to connect etc"
  6. Select your created hotspot under "Home networking connection"
  7. Click Ok
09: On Xbox start edge browser
  1. https://whatismyipaddress.com/
  2. It should show your IP in Singapore
10: Go to marketplace (on xbox)
  1. Buy the game with Paypal (use Singepore address)
kon mass effect deluxe op deze manier halen (wel je nl paypal maar met een singapore adress als je nog geen betaalmiddel had)

dit schijnt voor een heleboel landen te werken....
Held !!! _/-\o_
Zojuist Hyper Light Drifter op deze manier uit Rusland gehaald.
Gedeeltelijk betaald met het Russische tegoed wat ik nog op mijn account had staan en rest van het bedrag voldaan met CC.
Uitstekende manier om nog even overal de laatste tegoeden op te maken alvorens geheel over te gaan naar PayPal / CC

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Ik heb maar even helemaal niks gekocht. Ga nu eerst even proberen de huidige games weg te spelen wat al meer dan genoeg tijd kost :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na bijna 3.5 jaar op de X1 ben ik eindelijk echt eens jaloers op een exclusive van Sony. Wat heeft de Nederlandse Guerilla Games toch een gave game afgeleverd met Horizon :). Echt iets om trots op te zijn dat zoiets uit de Nederlandse stal komt. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:34
Introducing Xbox Game Pass: Unlimited Access To More Than 100 Games
Today, we’re continuing our commitment to give you more options to diversify and expand your library of games with Xbox Game Pass, a new gaming subscription service coming later this spring. Xbox Game Pass gives you unlimited access to over 100 Xbox One and backward compatible Xbox 360 games – all for $9.99 per month.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Als ik het goed begrijp een vergelijkbaar systeem als wat EA aanbied, maar nu van MS zelf?

Altijd access tot 100'en games die in de MS Vault beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jup. Soort van PS Now maar dan goed. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Nice! :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:31:
Na bijna 3.5 jaar op de X1 ben ik eindelijk echt eens jaloers op een exclusive van Sony. Wat heeft de Nederlandse Guerilla Games toch een gave game afgeleverd met Horizon :). Echt iets om trots op te zijn dat zoiets uit de Nederlandse stal komt. _/-\o_
Toen ik er voor het eerst over las dacht ik echt dat word zo'n standaard open world game, maar het ziet er echt gepolished uit. Misschien een vriend met een PS4 maar eens overhalen om hem te kopen en daar wat vaker langs te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de eerste beelden die ik zag waren vrij gaaf, maar ik dacht... Dit zal wel de meest overdreven in scene gezette gameplaytrailer zijn. Zoals we vaker hebben gezien bij bijvoorbeeld Killzone en The Order, maar heb nu ongeveer 4 uur van een walkthrough gezien en het is echt wel heel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik in 2013 al zei, kwestie van tijd tot er gewoon een subscription model komt waar je gewoon games kan spelen, niets los, gewoon downloaden en gaan. Heeft maar 4 jaar geduurd, maar daar issiedan :D

Verwacht alleen geen nieuwe titels, net als EA access.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:58:
[...]

Wat ik in 2013 al zei, kwestie van tijd tot er gewoon een subscription model komt waar je gewoon games kan spelen, niets los, gewoon downloaden en gaan. Heeft maar 4 jaar geduurd, maar daar issiedan :D

Verwacht alleen geen nieuwe titels, net als EA access.
:Y
Heb mij toen ook al eens uitgelaten over een abonnementsdienst.
Nu is het wachten totdat alle games hier in komen en niet enkel de ouwe meuk die ze niet meer weten te verkopen.

(Hyper Light Drifter is leuk ! Soort Fez meets Zelda meets Dark Souls)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 28-02-2017 16:09 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Games in de Alpha test.

- A Kingdom for Keflings
- Banjo 1
- Comic Jumper
- Defense Grid 2
- Gears Judgement
- Gears Ultimate
- Halo: Spartan Assault
- Hexic 2
- Jetpac Refuelled
- Kameo
- Max: The Curse Of Brotherhood
- Monday Night Combat
- Ms. Splosion Man
- OF: Dragon Rising
- Perfect Dark Zero
- Sacred 3
- Sam & Max
- Sunset Overdrive
- The Maw
- Viva Pinata

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5wtZqBUYAERtw-.jpg
From Mike Ybarra. Adding Membership to My Games and Apps. Design not final

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 28-02-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Jammer dat ze de games er ook weer uit kunnen halen... je zal maar net een game aan het spelen zijn en die verwijderen ze dan uit de Game Pass Vault.
Every month new games will cycle into the subscription with some cycling out, giving you a constantly-updating library of games. Xbox Game Pass is your ticket to endless play.
Read more at http://news.xbox.com/2017...pass/#OOr7U4fH8DAKvgb4.99

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Royeboi schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:21:
Jammer dat ze de games er ook weer uit kunnen halen... je zal maar net een game aan het spelen zijn en die verwijderen ze dan uit de Game Pass Vault.

[...]
Gewoon aan he tbegin van de maand ermee beginnen dan komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:08:
Games in de Alpha test.

- A Kingdom for Keflings
- Banjo 1
- Comic Jumper
- Defense Grid 2
- Gears Judgement
- Gears Ultimate
- Halo: Spartan Assault
- Hexic 2
- Jetpac Refuelled
- Kameo
- Max: The Curse Of Brotherhood
- Monday Night Combat
- Ms. Splosion Man
- OF: Dragon Rising
- Perfect Dark Zero
- Sacred 3
- Sam & Max
- Sunset Overdrive
- The Maw
- Viva Pinata

[afbeelding]

[...]
Is veel Gwg en andere weggevertjes. Hoop dat dit niet het niveau van de dienst wordt. Netflix voor games is wel cool! EA access is momenteel een van de beste deals op de consoles. Hopelijk doet deze dienst ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De games die ze nu aanbieden zijn voor de Alpha users die de dienst nu gratis testen. Vandaar het 'magere' aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:47:
[...]

Is veel Gwg en andere weggevertjes. Hoop dat dit niet het niveau van de dienst wordt. Netflix voor games is wel cool! EA access is momenteel een van de beste deals op de consoles. Hopelijk doet deze dienst ook mee.
Het is ook een alpha test, daar gaat het niet om de games, maar om de werking ervan ;)

Goed, er zal best wat BC spul komen, maar ook dat zou ik niet zo'n probleem vinden, veel van de BC games heb ik enkel PS3 gehad en die miste ik dus elke keer. Games als Deadrising, sunset, Recore, zulke games zullen daar wel allemaal gaan komen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:03:
[...]

Het is ook een alpha test, daar gaat het niet om de games, maar om de werking ervan ;)

Goed, er zal best wat BC spul komen, maar ook dat zou ik niet zo'n probleem vinden, veel van de BC games heb ik enkel PS3 gehad en die miste ik dus elke keer. Games als Deadrising, sunset, Recore, zulke games zullen daar wel allemaal gaan komen.
Realiseer ik me. Kan me voorstellen dat ze willen testen hoe de licenties werken. Gok wel dat veel previewers veel er al van hebben. Ik wel in ieder geval. Maar goed, ik ben positief over de ontwikkeling hoor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:50:
Ja de eerste beelden die ik zag waren vrij gaaf, maar ik dacht... Dit zal wel de meest overdreven in scene gezette gameplaytrailer zijn. Zoals we vaker hebben gezien bij bijvoorbeeld Killzone en The Order, maar heb nu ongeveer 4 uur van een walkthrough gezien en het is echt wel heel tof :)
Ben nu al ongeveer een uur bezig met Horizon op mn PS4. Moet wel zeggen dat de mini xbox fanboy in mn hart wel jammer vindt dat Microsoft zelden met zulke polished AAA games komt :-(

Ik verwacht echt bommen op E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:23:
[...]

Ben nu al ongeveer een uur bezig met Horizon op mn PS4. Moet wel zeggen dat de mini xbox fanboy in mn hart wel jammer vindt dat Microsoft zelden met zulke polished AAA games komt :-(

Ik verwacht echt bommen op E3.
Ik blijf erbij, zulke parels horen geen exclusive te genieten, al was het maar gewoon PC. Of er moet een degelijk alternatief zijn (forza vs gt), zelfs Final Fantasy heeft dat al losgelaten.

(even buiten punt dat ik niets met de game heb, ben niet zo'n singleplayer, buiten een sleeping dogs of FF13, waar ik de combat juist leuk vond).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:34:
[...]

Ik blijf erbij, zulke parels horen geen exclusive te genieten, al was het maar gewoon PC. Of er moet een degelijk alternatief zijn (forza vs gt), zelfs Final Fantasy heeft dat al losgelaten.

(even buiten punt dat ik niets met de game heb, ben niet zo'n singleplayer, buiten een sleeping dogs of FF13, waar ik de combat juist leuk vond).
We hebben het hier over een game hè. Geen eerste levensbehoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:47:
[...]

We hebben het hier over een game hè. Geen eerste levensbehoefte.
We zitten hier op een forum, op internet, via een internetlijn (geen Duitsland :P), vanuit huis, achter een PC of of een console/smartphone, op de bank voor de TV, dat zijn al 10 stappen na de eerste levensbehoefte.. ja, we hebben het over een game :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:00:
[...]

We zitten hier op een forum, op internet, via een internetlijn (geen Duitsland :P), vanuit huis, achter een PC of of een console/smartphone, op de bank voor de TV, dat zijn al 10 stappen na de eerste levensbehoefte.. ja, we hebben het over een game :P
Nee, oké, dan zitten we op dezelfde golflengte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk ontzettend uit naar Crackdown 3. Dat is mijn pareltje waar ik op de E3 heel veel van verwacht. Ik hoor nog steeds de groene en blauwe Orbs om me heen. :+

Ik heb the witness gekocht. Ben heel erg benieuwd naar de game. Heb er zin in! Ik ga proberen de game uit te spelen zonder guides te gebruiken. Ik ken mezelf, want als ik een guide ga gebruiken voor één puzzel, dan ben ik bang dat ik een guide blijf gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:16:
Ik kijk ontzettend uit naar Crackdown 3. Dat is mijn pareltje waar ik op de E3 heel veel van verwacht. Ik hoor nog steeds de groene en blauwe Orbs om me heen. :+

Ik heb the witness gekocht. Ben heel erg benieuwd naar de game. Heb er zin in! Ik ga proberen de game uit te spelen zonder guides te gebruiken. Ik ken mezelf, want als ik een guide ga gebruiken voor één puzzel, dan ben ik bang dat ik een guide blijf gebruiken.
Gespeeld op PC en na twee uur gedeinstalleerd.
Lijkt een mooi puzzelspel maar al snel kom je er achter dat je continue hetzelfde moet doen (lijntjes trekken van a naar b)

Ik zit nog elke avond op mijn blote knietjes naast het bed in de hoop dat ze Obduction uitbrengen op de Xbox One O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Las net de faq voor game pass. Hij wordt gereleased in 27 landen. Ik zet 1 van van mijn 800 Gears of wars codes in dat NL daar niet bij zit. Waarom zou MS één van de rijkste landen ter wereld met de op 1 na grootste online aankoop markt van de EU (na VK) willen meenemen immers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:32:
Las net de faq voor game pass. Hij wordt gereleased in 27 landen. Ik zet 1 van van mijn 800 Gears of wars codes in dat NL daar niet bij zit. Waarom zou MS één van de rijkste landen ter wereld met de op 1 na grootste online aankoop markt van de EU (na VK) willen meenemen immers. :)
Denk dat MS zijn lesje wel heeft geleerd om een overgroot deel van Europa als tier 2 te zien met de Xbox One release. Fool me once, shame on you; fool me twice, ....... ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, het hangt er natuurlijk ook van af waar marktonderzoek zegt dat de meeste interesse is. Het is vooral interessant voor mensen die wel veel games spelen maar er nog niet veel kopen. Als je weinig speelt dan kun je beter wat games in de sales kopen, maar als je veel speelt (en vooral veel verschillende games) dan doe je dat waarschijnlijk al. In ieder geval lijkt het me niet echt vergelijkbaar met het laat uitbrengen van de console zelf (dat was inderdaad stom).

Persoonlijk vind ik het goed dat ze met zo'n dienst komen, maar ik betwijfel dat ik er zelf gebruik van zal maken. Misschien eens een maandje als ik even door een paar games heen wil rennen of zo, maar ik heb nu al zo'n grote backlog dat ik nog niet eens EA access genomen heb omdat ik er toch geen tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:02:
Mja, het hangt er natuurlijk ook van af waar marktonderzoek zegt dat de meeste interesse is. Het is vooral interessant voor mensen die wel veel games spelen maar er nog niet veel kopen. Als je weinig speelt dan kun je beter wat games in de sales kopen, maar als je veel speelt (en vooral veel verschillende games) dan doe je dat waarschijnlijk al. In ieder geval lijkt het me niet echt vergelijkbaar met het laat uitbrengen van de console zelf (dat was inderdaad stom).

Persoonlijk vind ik het goed dat ze met zo'n dienst komen, maar ik betwijfel dat ik er zelf gebruik van zal maken. Misschien eens een maandje als ik even door een paar games heen wil rennen of zo, maar ik heb nu al zo'n grote backlog dat ik nog niet eens EA access genomen heb omdat ik er toch geen tijd voor heb.
Ik heb hier nog 38 games in de backlog geloof ik :)

Gears 1,2,3,4 en judgement alle halo's, forza 5 en 6 en nog wel wat games die flink wat tijd kosten dus voorlopig heb ik nog genoeg uit te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:48:
[...]

Ik heb hier nog 38 games in de backlog geloof ik :)

Gears 1,2,3,4 en judgement alle halo's, forza 5 en 6 en nog wel wat games die flink wat tijd kosten dus voorlopig heb ik nog genoeg uit te spelen :9
Ja dat blijf ik mezelf momenteel ook vertellen, paar erg sweete deals op de PS4 slim momenteel, maar ja ik heb al (veel) meer liggen om te spelen dan waar ik aan toe kom. Sony heeft wel leuke exclusives maar ik probeer mezelf toch maar een beetje in te houden en toch echt eerst de backlog een beetje weg te werken :P
En er zitten ook pareltjes in die backlog die me genoeg tijd gaan kosten zoals de goty versies van witcher 3 en Dragon age inquisition, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ssPZqDbh.png

Euh, waar is mijn laatste 30k gamerscore gebleven :+
Heb nu games in mijn lijstje staan die op 0gs staan, maar als ik die game open heb ik wel achievements ervan gehaald 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rpn85L7h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:14:
[afbeelding]

Euh, waar is mijn laatste 30k gamerscore gebleven :+
Heb nu games in mijn lijstje staan die op 0gs staan, maar als ik die game open heb ik wel achievements ervan gehaald 8)7

[afbeelding]
Misschien dachten ze dat ik wat hulp nodig had om mijn goal van jou inhalen te halen :+ (wat afgaand op de afgelopen maand best klopt :P)

Waarschijnlijk zal het binnenkort wel weer rechttrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:25:
[...]

Misschien dachten ze dat ik wat hulp nodig had om mijn goal van jou inhalen te halen :+ (wat afgaand op de afgelopen maand best klopt :P)

Waarschijnlijk zal het binnenkort wel weer rechttrekken...
Heb ik nu wel een hele mooie hoge TA score ratio van 2.82 :)
Nu maar even de laatste nascar DLC achievement halen voor forza 6 en misschien dat het daarna rechtrekt :)

Enne voorlopig mag je mij niet inhalen :9 wil exactor it inhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg jammer dat je Borderlands 2 save files niet van de Xbox one naar de 360 kan kopiëren aangezien ik net bijna klaar ben met de Xbox one versie... Anders kon ik makkelijk daar nog eens 1000 gs halen met de gwg deze maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:38:
[...]

Enne voorlopig mag je mij niet inhalen :9 wil exactor it inhalen :P
Die goal voortgang klopt niet hé. Je doel is bereikt als je mijn gamerscore op de datum dat je de game goal aanraakte bereikt(iets van 178k). Ik neem aan dat je mij echt wil inhalen. Je moet daarvoor iets meer je best doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig Zoo Tycoon ooit gespeeld op de Xbox one? Ik kan me herinneren dat ik het als kind een geweldig spel vond op de PC en vroeg me af of dit nog ong. hetzelfde is gebleven? Wel jammer overigens dat ze de xpac's niet hebben toegevoegd, dat was ook leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:14:
[...]

Die goal voortgang klopt niet hé. Je doel is bereikt als je mijn gamerscore op de datum dat je de game goal aanraakte bereikt(iets van 178k). Ik neem aan dat je mij echt wil inhalen. Je moet daarvoor iets meer je best doen. :)
Helaas voor mij past de goal zich aan naarmate jij meer gs haalt :+ Dus als ik een maand niks haal en jij wel gs haalt dan loopt de voortgang gewoon weer terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:16:
Iemand toevallig Zoo Tycoon ooit gespeeld op de Xbox one? Ik kan me herinneren dat ik het als kind een geweldig spel vond op de PC en vroeg me af of dit nog ong. hetzelfde is gebleven? Wel jammer overigens dat ze de xpac's niet hebben toegevoegd, dat was ook leuk geweest.
Het is wel wat veranderd en kinderachtiger geworden. Kinect werkt er volgens mij ook voor en het is een beetje op dat niveau.

Op www.cdkeys.com kan je hem voor minder dan 10 euro halen. Voor dat geld kan je hem altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tits schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:04:
[...]

Het is wel wat veranderd en kinderachtiger geworden. Kinect werkt er volgens mij ook voor en het is een beetje op dat niveau.

Op www.cdkeys.com kan je hem voor minder dan 10 euro halen. Voor dat geld kan je hem altijd proberen.
Oh naja, heb nu net afgesproken met een tweaker dat ik die van hem overneem, maar zal de website onthouden voor de volgende keer, bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap echt niets meer van die insider program, heb weken geleden al een mailtje gehad, geen update niets, heb al ~3 weken geen insider poll/test meer gehad, schiet ook totaal niet op :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:00:
[...]

Welke ring zit je ?
Alpha, beta, 3 of 4 ?
Ik zat in Beta, maar na m'n xbox reset vanwege m'n nieuwe schijven zit ik weer in 4. Ik ga er ook geen moeite meer voor doen om dat nog te veranderen, ik heb 100+ reports gedaan en mijn stats zeggen nog steeds doodleuk 'reports 0'.

Heb nog een screenshot ergens dat ik op bijna 1900xp zat, kijk nu net in de app, 620xp.

Edit, probleem gevonden, blijkbaar door die reset ben ik in 4 gezet, maar kon via de content menu dus weer terug naar Alpha, nu nog 72 uur wachten :).

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 02-03-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Gisteren kreeg ik ineens een code toegestuurd van 'Xbox' voor een beta van Gwent. Gelijk even opgezocht wat dat dan is. Ziet er wel uit als een leuk spel, vergelijkbaar metde Blizzard variant denk ik.
Zeker als het even 'tussendoor' gespeeld kan worden kan ik daar wel tijd voor vrij maken. Final Fantasy ligt alweer 2 maanden te verstoffen, aangezien ik dat alleen maar wil spelen wanneer ik minstens 2 uur achter elkaar ongestoord kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:10:
Gisteren kreeg ik ineens een code toegestuurd van 'Xbox' voor een beta van Gwent. Gelijk even opgezocht wat dat dan is. Ziet er wel uit als een leuk spel, vergelijkbaar metde Blizzard variant denk ik.
Zeker als het even 'tussendoor' gespeeld kan worden kan ik daar wel tijd voor vrij maken. Final Fantasy ligt alweer 2 maanden te verstoffen, aangezien ik dat alleen maar wil spelen wanneer ik minstens 2 uur achter elkaar ongestoord kan gamen.
Is het kaartspel dat je kan spelen in The Witcher 3, maar dan een heel stuk uitgebreider.
Speelt prima maar vond het wel snel saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:50:
[...]
Edit, probleem gevonden, blijkbaar door die reset ben ik in 4 gezet, maar kon via de content menu dus weer terug naar Alpha, nu nog 72 uur wachten :).
Welkom terug. Het dashboard is echt stukken beter geworden als je het mij vraagt en ook supersnel. Ik denk dat veel mensen er blij mee zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:30:
[...]

Welkom terug. Het dashboard is echt stukken beter geworden als je het mij vraagt en ook supersnel. Ik denk dat veel mensen er blij mee zullen zijn.
Sta nog even pending, dus moet nog even wachten. Ben benieuwd naar nieuwe dashboard.

Was al terug gegaan van Cortana naar Xbox, die laatste doet wel meteen een record als je het zegt, Cortana lijkt te vaak iets te lang na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Net mini real life film van 30 min. gezien van Ghost Recon Wildlands. Zie toch wel uit naar deze game. Ik vond de beta ook best te pruimen, hoewel blijkbaar niet iedereen daarmee gelukkig was. Daarnaast geniet ik eigenlijk altijd wel van het soort spellen dat ze maken bij Ubisoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harrytasker schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:55:
Net mini real life film van 30 min. gezien van Ghost Recon Wildlands. Zie toch wel uit naar deze game. Ik vond de beta ook best te pruimen, hoewel blijkbaar niet iedereen daarmee gelukkig was. Daarnaast geniet ik eigenlijk altijd wel van het soort spellen dat ze maken bij Ubisoft.
Is dat die ene die op Amazon staat? Kwam hem verder nergens tegen helaas.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:58:
[...]

Is dat die ene die op Amazon staat? Kwam hem verder nergens tegen helaas.
Klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
SinergyX schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:10:
[...]Was al terug gegaan van Cortana naar Xbox, die laatste doet wel meteen een record als je het zegt, Cortana lijkt te vaak iets te lang na te denken.
Cortana lijkt met de laatste updates net iéts teveel van het internet afhankelijk te zijn geworden. Bijna alle commando's doet ze langer over dan normaal, en vaak komt ze met "I'm fine, but my connection is funky."
Screenshots of game clips kan je dan eigenlijk wel vergeten, maar daar heb je dan weer de knoppen voor i.c.m. de guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
halofreak1990 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Cortana lijkt met de laatste updates net iéts teveel van het internet afhankelijk te zijn geworden. Bijna alle commando's doet ze langer over dan normaal, en vaak komt ze met "I'm fine, but my connection is funky."
Screenshots of game clips kan je dan eigenlijk wel vergeten, maar daar heb je dan weer de knoppen voor i.c.m. de guide.
Zit je in het preview programma? Welke ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52

Wom

Dankzij de kortingsactie van EA in de Store BF Hardliner gekocht voor 5 euro. Speel alleen de single player maar vermaak me er erg mee. Voel me helemaal onderdeel van een politieserie. Spannende shoutouts zodra ik gesnapt ben. Tof!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 23:12
Ik zag zojuist dat Forza 6 nu in de deal with gold aanbieding is voor 9,90. Ik dus zo'n 10 euro microsoft tegoed kaart kopen en inwisselen. Daarna klik ik op forza 6 kopen en staat er doodleuk dat ik de normale prijs van 29,99 moet betalen. Kan iemand dit bevestigen? Ik ben wel ingelogd op m'n gold account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GainedLotus schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:44:
Ik zag zojuist dat Forza 6 nu in de deal with gold aanbieding is voor 9,90. Ik dus zo'n 10 euro microsoft tegoed kaart kopen en inwisselen. Daarna klik ik op forza 6 kopen en staat er doodleuk dat ik de normale prijs van 29,99 moet betalen. Kan iemand dit bevestigen? Ik ben wel ingelogd op m'n gold account.
Forza 5 zit in deals with gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:06
GainedLotus schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:44:
Forza Motorsport 6 Platinum Edition Bundle sta in sale voor 86,39 ipv 143.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Nog iemand met vaak problemen om achievements te unlocken?

Ik heb al een paar keer met indiegames dat de statistieken van Xbox zelf, zo in het menu bij games en achievements, niet kloppen.

Als er ingame statistieken worden bijgehouden kloppen die wel altijd.

Ik heb zo al vaak achievements moeten laten liggen. Ik heb het probleem met Toby: The Secret Mine, One Hundred Ways en jawel... Rocket League :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Gister eindelijk m'n nuke (de-atomizer strike) gehaald in Infinite Warfare, dus eens een keer een ander spelletje opgestart dan COD :P Hele happening dus :P

Project Cars was mijn keuze, want was gratis. Moet zeggen dat het wel bijzonder is dat deze game gratis is, zit erg goed in elkaar.
Hoe tof is het om echt als karter te beginnen en zo op te groeien naar de hogere klassen. Ben niet heel goed in racegames, maar wat mij enorm helpt in Project Cars is het feit dat als je hem op amateur speelt ze heel goed aangeven waar en hoe hard je moet remmen, plus dat dit dynamisch is.
Bij Forza was dit toch niet, klopt dat? Dat scheelt enorm in de leercurve.. als je dus hard remt bij de rode pijlen, worden deze al snel groen, later snap je dan eerder dat wat eerder gas loslaten hetzelfde effect kan hebben, etc.. leuke game :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Vind het zelf ook wel geinig spelletje, maar.... het druipt er wel vanaf dat het echt niet als console game ontwikkelt is. Wat een dramatische UI, en rare instellingen :)

Wat ik zelf nogal hatelijk vind: ik probeer de control aan te passen zodat ik met A en X kan schakelen, maar op de een of andere manier vind het spel dan dat ik ergens een verplichte control ben vergeten toe te wijzen. Maar... in plaats van te zeggen welke dat dan is, mag ik dat zelf gaan uitzoeken. En dat terwijl ik enkel wat bestaande knoppen heb omgedraaid... Beetje jammer

Karts vond ik ook niet echt lekker rijden eigenlijk. Op snelheid te gevoelig, op lage snelheid de bocht niet om te krijgen. Zodra de autos wat groter worden word het rijden wat mij betreft ook beter

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

DeMoN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:44:
Bij Forza was dit toch niet, klopt dat? Dat scheelt enorm in de leercurve.. als je dus hard remt bij de rode pijlen, worden deze al snel groen, later snap je dan eerder dat wat eerder gas loslaten hetzelfde effect kan hebben, etc.. leuke game :)
Dynamische race lijnen zitten ook in Forza (voor zover ik weet al vanaf deel 1 uit 2004).
Moet zeggen dat ik Project Cars wat moeilijker vind besturen(met controller) dan Forza, maar beide zijn zeer toffe (simcade) racegames d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

BM schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:47:
Vind het zelf ook wel geinig spelletje, maar.... het druipt er wel vanaf dat het echt niet als console game ontwikkelt is. Wat een dramatische UI, en rare instellingen :)

Wat ik zelf nogal hatelijk vind: ik probeer de control aan te passen zodat ik met A en X kan schakelen, maar op de een of andere manier vind het spel dan dat ik ergens een verplichte control ben vergeten toe te wijzen. Maar... in plaats van te zeggen welke dat dan is, mag ik dat zelf gaan uitzoeken. En dat terwijl ik enkel wat bestaande knoppen heb omgedraaid... Beetje jammer

Karts vond ik ook niet echt lekker rijden eigenlijk. Op snelheid te gevoelig, op lage snelheid de bocht niet om te krijgen. Zodra de autos wat groter worden word het rijden wat mij betreft ook beter
Wauw, dit soort zaken ben ik dus nog (lang) niet tegen gekomen. Zo je zie maar wat voor een amateur ik ben, ik vond het karten juist erg tof en ik had van te voren hier al gelezen dat dat niet de favoriete modus was voor veel mensen.. :)
kevlar01 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Dynamische race lijnen zitten ook in Forza (voor zover ik weet al vanaf deel 1 uit 2004).
Moet zeggen dat ik Project Cars wat moeilijker vind besturen(met controller) dan Forza, maar beide zijn zeer toffe (simcade) racegames d:)b
Forza vond ik snel saai worden. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. De enige racegame die ik helemaal grijs heb gespeeld is Gran Turismo op de PSX, geen idee waarom me dat destijds zo erg boeide... was simpelweg fantastisch.

Pagina: 1 ... 69 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.